Nie wnosisz nic do dyskusji i jeszcze atakujesz jedna ze stron określając ją „klakierami”. Faktycznie, nie prowokujesz, tyko ostrzegasz.
Bądź poważny.
14.05.2022 22:03
@AdiFantasti skad wniosek, ze nie działają? Według wszelkich wiarygodnych doniesień jesteśmy bliscy przynajmnj dwóch transferów. A jest połowa maja. Połowa. Maja.
A media same zmieniają zdanie. Raz nie chcemy Mane, raz chcemy. Mamy im wierzyć na słowo? Dziękuje.
14.05.2022 21:56
@AdiFantasti że co? Taki model działania ten klub ma od lat. Nie może liczyć na zastrzyk pieniędzy z zewnątrz.
Te populistyczne hasła, które wznosisz na sztandary się już dawno przejadły.
Edytowano : 2022-05-14 21:18:50
@soapriev wcinasz się mordy wódkę i zakąskę jeszcze prowokując. Gdybys przynajmniej jeszcze coś powiedział ciekawego. A to tylko o prowokacje chodzi.
Edytowano : 2022-05-14 21:19:44
Nigdy nie jest dobrze jak klub przegrywa, ale na tym portalu już mnie nic nie zdziwi. Nawet kibicowanie rywalom.
14.05.2022 21:17
„To jest błąd takie myślenie”
Skąd założenie, że takie a nie inne działanie klubu to „takie myślenie”? A mkze to jedyna możliwość wobec trudnej sytuacji finansowej w okresie pandemii?
Bayern wydaje tyle ile sam zarobi. A w pandemii zarabiał ok 2 mln na sezon.
14.05.2022 20:53
Czekaj, czekaj. No ale w końcu strzelił decydującą bramkę w finale LM czy nie? Bo jak Alaba wystąpi w LM to znaczy, że jest kawał grajka, ale z Comanem to już nie obowiązuje, tak?
@Edmund Carlo to jedno, ale przede wszytskim - Karim.
14.05.2022 20:44
No oczywiście. Flick jest nieomylny. Dlatego od początku swojej kariery trenerskiej świecił triumfy. Oh wait.
Edytowano : 2022-05-14 20:35:37
Przypomnę ze tak krytykowany przez ciebie Coman tez grał w podstawie w fonale LM. Nawet strzelił decydująca bramkę . Nie ma to jak konsekwencja.
14.05.2022 20:33
Aha. To Kimmich tez podpisał bo nic nie potrafi.
Logiczne.
14.05.2022 20:26
A w Liverpoolu odszedł niedawno Wijnaldum, i teraz maja podobny problem z Mane, Salahem i Firmino jak my z Gnabrym.
To się dzieje.
Edytowano : 2022-05-14 20:17:45
Bayern na chwile obecna nie stracił ani jednego kluczowego zawodnika w ostatnich latach. Takiego Donnaruma, czy Mbappe. Pierwszym będzie Lewy, oby za rok.
14.05.2022 20:14
A widziałeś @Marienplatz kiedys odejscia takich zawodników jak Mbappe, Pogba, czy Donnarumma za free?
Taka staje się obecna piłka. Piłkarze, a przede wszytskim agenci, którzy maja coraz więcej do gadania, potrafią liczyć.
14.05.2022 20:10
Czy się to komuś podoba, czy nie, przedłużanie umowy z tak wiekowym zawodnikiem na ponad rok od wygaśnięcia umowy, która gwarantuje mu olbrzymią wypłatę, wcale nie musi być najrozsądniejszym wyjściem.
Mam nadzieję, że Bayern ma na tą sytuacje plan i będzie się go trzymał. Osobiście zostawiłbym Lewego do końca kontraktu. Jego 50 bramek jest tego warte.
14.05.2022 20:08
@Sopariev znaczy się zestawiasz obok siebie prawdopodobieństwo transferu w tym sezonie Gnabry’ego i Gravenbercha? Ciekawe. Bo dla mnie są na różnych biegunach.
I nikt tutaj nie pisał, że odejście Sergea byłoby „dobre”. Nie byłoby. Tylko tutaj wszytsko zwala się na Brazzo. Z pistoletem ma podchodzić do zawodników, którzy wyraźnie coraz częściej chcą doprowadzać do wygaśnięcia umów? Dziwne ze ten fenomenalny Edwards tego nie zastosowa z Wijnaldumem i obecnie z Salahem, Mane i Firmino.
Cóż za konsekwencja.
Edytowano : 2022-05-14 12:56:55
Zadam po raz kolejny proste pytanie. Co na zrobić klub jak zawodnik wyraźnie nie chce odchodzić, ale rowniez nie ma zamiaru przedłużać umowy? Proste pytanie, na które nikt nie chce odpowiedzieć.
14.05.2022 12:54
@nyy32 ale bez sensu jest mówienie teraz o ławce na przyszły sezon. Kto wie kogo pozyskamy, kto wie co będzie z Richardsem czy Zirkzee. Czas pokaże.
Nie mam natomiast wątpliwości, ze zgadzasz się z artykułem. Ja nie o tym. Można się z czymś zgadzać lub nie, ale tutaj jest po prostu koszmarny poziom dziennikarstwa. Blogowy poziom.
Edytowano : 2022-05-14 10:35:14
Gadanie o sabotażu to właśnie poziom blogowy. Nagle Sabitzer zły bo…nagle sie okazało ze nie ogarnął. I teraz już jego transfer postrzegany jest jako błąd, a jak grywał w Lipsku to wszyscy stekami jakby super było mieć go, nawet na ławce.
14.05.2022 10:33
Prosiłbym również o przykłady średniaka Bundesligi gdzie na ławce siadali zawodnicy pokroju Sabitzera, Musiali, Comana/Sane/Gnabry’ego, Suele/Upamecano/Lucasa.
Chciałbym poznać konkrety, a nie tylko ogólniki :)
Edytowano : 2022-05-14 10:17:25
Czasami to w City nie było w kadrze napastnika, a na ławce było 3-4 juniorów. Czasami to w Liverpoolu nie było zdolnego do gry stopera. Czasami, czasami…
Edytowano : 2022-05-14 10:21:18
Czy artykuł ma znamiona publicystyki czy nie, wymagać trzeba rzetelności. Tutaj jest bzdurna teza i wybiórcze argumenty. W publicystyce i generalnie dziennikarstwie chodzi o rzetelność, o próbę obiektywnego spojrzenia na sprawę. A nie napisanie tekstu pod daną tezę, aby się klikalo. Temu bliżej do poziomu reprezentowanego przez tych z żółtymi napisami na yt, czy reżimowych mediów.
Edytowano : 2022-05-14 10:24:26
Temu tekstowi bliżej co jakiegoś blogowego tworu niż do poważnego artykułu. Wcale mnie nie dziwi, ze musiałem w ogole szukać kim jest autor.
Edytowano : 2022-05-14 10:25:28
W sumie hoven się chwalił jak to był niegdyś dziennikarzem - jego styl…może reaktywował działalność ?:D
14.05.2022 10:16
@nyy32 aha. Czyli na podstawie medialnych doniesień wyrzucasz już z kadry Lewego, czy Gnabry’ego, ale juz nie wpisujesz tych co są o krok od Bayernu. Brakuje konsekwencji.
Tekstylna onecie jest po prostu słaby. Opiera się na bzdurnej tezie, a argumenty są wybiórcze, a czasami po prostu śmieszne. Mało w nim merytoryki czy nawet próby jakiegokolwiek spojrzenia z drugiej strony. Nie na tym polega rzetelne dziennikarstwo i jakakolwiek promocja autora jest po prostu obiektywnie szkodliwa.
14.05.2022 09:58
@nyy32
- gdzie można zapoznać się z tymi jasnymi deklaracjami Lewego odnośnie odejscia?
- swoje podsumowanie opierasz tylko na plotkach?
- skąd wniosek, ze będziemy opierać swoją grę o wahadła? Nawet w tym sezonie graliśmy różnymi systemami
- jestem ciekaw, który to sredniak Bundesligi miał na ławce takich zawodników jak Sane/Gnabry/Coman, Tolisso, Musiala czy Suele/Lucas/Upamecano. Możesz wymienić?
- właśnie Bayern dopina transfer do środka pomocy, a wiesc niesie, że są starania o kolejnego
- co to znaczy typowy defensywny pomocnik? W obecnym futbolu wcale nie jestvwymagany typowy defensywny pomocnik jakiego znamy sprzed lat.
- zaciąg z klubu „drugiej ligi”? A to na czym swoją potęgę odbudował np Liverpool? Na gwiazdach z pierwszych stron gazet?
- widzę ze jakiś nolnejm, który popełnił niezbyt górnej jakosci tekst, ale ważne ze przepisał oskarżenie z tego portalu, dodał coś o dyzmie i peszce, i nagle się go tutaj cytuje xD widać doskonale, czemu poziom dziennikarstwa w tym kraju jest jaki jest.
14.05.2022 07:53
Trzymając się faktów to Bayern w ostatnich latach nie osuwał się z listy faworytów. Wprost przeciwnie. Teraz być może tak będzie, ale tego dopiero dowiemy się.
Jestem jednak dziwnie przekonany, że będziemy i tak przed Barcą :)
Co do powodów chęci odejscia - jestem za start aby uwierzyć w urazowego Lewego. Chłopa siedzącego od lat w biznesie i chłodno kalulujacego swoj każdy ruch. Nie klei się to.
13.05.2022 17:47
Oczywiście, że takie zapewnienie nie daje 100% gwarancji. Flick był zapewne mega zdeterminowany aby spróbować swoich sił i poszli mu na rękę bo mieli tez na oku odpowiedniego - w ich mniemaniu - następcę.
Teraz? Wydaje mi się, ze jest nieco inaczej ale niczego nie wykluczam.
13.05.2022 17:09
Najlepsze wyjście dla klubu. Zarzad będzie miał ponad rok aby znaleźć odpowiedniego następcę.
A wcale bym nie wykluczał również takiego wariantu, że Lewy w międzyczasie nieco „zmięknie”.
13.05.2022 16:57
@Globin23 dziekuje i wzajemnie. To jednak nie przekonania bo staram się opierać na faktach i bazując na nich formułuje opinie. Jak pisałem, przy ocenach Brazzo większość opiera się na plotkach.
@Marienplatz po pierwsze - gdybanie zostawię innym. Po drugie - to kiedyś się kręciło czy nie? Bo nigdy tutaj nie walili z najbogatszych lig jak w ogień.
13.05.2022 16:14
No tak, bo kiedyś to gracze z najbogatszych lig na świecie walili do nas drzwiami i oknami. Byliby nawet w stanie dopłacić za możliwość gry dla Bayernu.
Kiedyś to było…
13.05.2022 16:05
@seco555 wybacz, najwyraźniej nie doczytałem.
Nie zmienia to jednak w niczym meritum tej dyskusji. Mówiłeś o Czupo, czy innym wynalazku, a jak zapopronowalem zakladzik to już nagle mowa o zawodniku o jakosci Lewego :)
13.05.2022 16:02
Oczywiście, że jego wyrzucenie będzie bardzo łatwe. Wystarczy, że nie będzie realizował strategii nakreślonej przez zarzad.
Sprawa prosta.
13.05.2022 15:45
Nie określonym się obrońca Brazzo, wiec przeczytałem.
1. Wiara w to, że Lewy odchodzi przez „romans z Haalandem” jest dla mnie śmieszna. Profesjonaliści obracający się w tym biznesie to nie dzieciaki, którzy obrażają się za takie rzeczy.
2. I dobrze, przeciętniak.
3. Co jest złego w fakcie, że ktoś zmieni zdanie? Gorzej tkwić w błędzie, choć ja osobiście uważam Rudigera za mocno przereklamowanego obrońcę.
4. Plotki.
5. Nikt nikogo zmusić do podpisu nie może. Smutne, ale prawdziwe.
6. Jak w wielu innych klubach. Już wielokrotnie tutaj pisałem - co ma zrobić klubów w sytuacji kiedy zawodnik nie chce odejść? Siła go nie wypchniesz, a najwiecej zarobi odchodząc za darmo.
7. Męczarnie? Jeez. Nie szukajmy na sile problemu tam gdzie go nie ma. Jak to są męczarnie to kluby przy 90% transferów się „męczą”. Niedorzeczne.
8. O ile konkretnie przepłacenie? Jakbyśmy targowali się o 2-3 mln i ich nie kupili to byliby wszystko ok czy byłbym tez problem, że „.zydzimy”?
10. Plotki.
Edytowano : 2022-05-13 15:37:35
I nie, nie mówię ze to super dyrektor bo…nie zwyklem rzucac ocenami bez najwazniejszych danych. Piłkarzy na boisku oceniać mogę, ale to co się dzieje w zaciszu gabinetów ? Dziękuję, ale nie.
13.05.2022 15:35
@seco555 czyli przeszliśmy płynnie od Czupo do rownowartosciowego zawodnika dla najlepszego napastnika świata? Aha.
13.05.2022 14:01
@seco555 jakis zakladzik, że w przypadku odejscia Lewego nie zostaniemy z Czupo tylko zostanie pozyskany jakiś napastnik?
13.05.2022 13:33
Zdanie klucz - „Nie stoję wyżej ponad nimi”
Dobrze, że przynajmniej ten trener zna swoje miejsce w klubowej hierarchii.
13.05.2022 13:21
Nawet po takiej maszynie jak Ronaldo widać upływający czas. To wciaz swietny zawodnik, ale jednak widocznie dawki od swojego premieu. Choć życzę wszytskiego co najlepsze Lewemu, to nie chce minusie wierzyć, że mijające lata będą dla niego bardziej łaskawe.
Czy styl Barcelony idealnie mu pasuje? To dopiero czas pokaże. Pasuje mu z pewnością styl gdzie jest centralną postacią pod którą ułożona jest gra. Czy tak będzie w Barcie? Hmmm. Niekoniecznie.
I jestem bardzo ciekaw jak rzekomo maja dojść kolejni światowej kasy zawodnicy jak tam jest nieciekawa sytuacja z budżetem płacowym. No chyba, że Lewy jest taj zdeterminowany do opuszczenia Monaxhiun, ze zgodzi się na obniżkę, conz drugiej strony byłoby chyba niemały policzkiem dla kibiców FCB, prawda?
Z ciekawości rzuciłem również okiem na sezonowe heatmapy napastników Barxy w porównaniu z Lewym. Polecam. Widać wyraźnie różnice.
13.05.2022 13:17
@Simon89 skad to przekonanie o wzroście marketingowym? Bardzo? Czyli jak bardzo?
To Bayern przecież sprzedał najwiecej koszulek w ostatnim zestawieniu. I to sporo więcej niż Barca.
Bardzo wątpię, choć życzę mu jak najlepiej, żeby w klubie z absolutnego europejskiego topu pierwsze skrzypce odgrywał 36/37 letni napastnik. Już abstrahując od tego, że niewiele wskazuje na to, że Barca ma nagle wbić się na sam szczyt…
13.05.2022 12:08
@mike84 operujemy na faktach, a nie mokrych snach kibiców Barcy. I tak jak nie wierzyłem w rzekomy upadek tego klubu, tak teraz nie wierzę te doniesienia o rychłym powstaniu. To na rękę sterników Barcy, ale dopiero kolejne miesiącu pokazą ile w tym prawdy. Na razie rozsądnym byłoby podchodzić do tego typu rewelacji z dużym dystansem.
Jeśli, jakby etc zostawmy bo na dłuższą metę nie prowadzi do niczego konstruktywnego.
13.05.2022 11:03
@mike84 to by jeszcze mogło się ewentualnie spiąć, gdyby miał szanse na angaż w klubie wyraźnie lepiej zorganizowany. A Barca z pewnością do takich nie należy.
Bayern zbudował drużynę, która w ostatnich latach należała do absolutnego europejskiego topu (obiektywne rankingu potwierdzają) i wygrał LM. Skończmy w końcu pisać o zarządzaniu tym klubem jakby prowadzili go amatorzy bo wszystkie ważne i obiektywne wskaźniki mówią co innego.
Czy można było zrobić lepiej i więcej? Oczywiście, jak wszędzie.
13.05.2022 10:53
@Reeken89 przeciez wszyscy wiemy, że nie i teresuje cię ich zdanie. No chyba, że mówią to co chcesz usłyszeć…
13.05.2022 08:47
@FanGraczyBayern oczywiście, że w interesie klubu jest aby sprawdzić wszytskie możliwe opcje. A w tym zawierają się również rozmowy.
Tak jak zawodnicy dają zielone światło agentom, żeby rozmawiali z innym klubami.
To działa w dwie strony i Lewy, który doskonale porusza się w tym biznesie, zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego odłóżmy na bok te gadki o tych urazach bo to historia dla małych dzieci, a nie sytuacja mająca wpływ na decyzje poważnych ludzi w poważnym biznesie. Lewy to poważny inteligentny człowiek.
13.05.2022 08:34
@FanGraczyBayern to co najwyżej twoja interpretacja poczynań klubu, ale nie fakty. Należy odróżnić jedno od drugiego.
13.05.2022 08:21
@x4n najooerw piszesz słusznie, że nasza wiedza o tym, co się dzieje w klubie jest zerowa, a potem wyjeżdzasz ze stwierdzeniem, że klub „wolał”. Nie, nie wiesz czy w ogole klub miał wyjście. Nie wiem tego ja, nie wiesz Ty i jak mówisz A to się tego trzymaj, a nie zaprzeczaj w kolejnym zdaniu.
Edytowano : 2022-05-13 08:15:47
Donjupp gdzieś mi umknęła chyba informacja o pozbyciu się Lewego. Mogę linka?
13.05.2022 08:15
Ten art na onecie…
Taki art bym zlecił do napisania znajomemu pismaków będąc obecnie w sytuacji Lewego. Idealnie wpasowuje się w nastroje dużej części kibiców i stara się przerzucić odpowiedzialność na osobę, która nie ma dobrej prasy. Świetne zagranie prowe, ale ja tutaj nic nie sugeruje ;) Mówię jedynie, że na miejscu zawodnika dbającego o swoj wizerunek tak bym właśnie zrobił :)
Edytowano : 2022-05-13 08:09:57
Zresztą wcale bym się nie zdziwił gdyby autor po prostu przeczytał tutaj komentarze i sklecił ten niezbyt górnej jakosci tekst. Kliki zapewnione, wystarczy zobaczyć panujące tu nastroje.
No chyba, że nagle okaże się, że autor to jakiś wybitny pan dziennikarz, choć stawiam, ze dotąd mało kto o nim słyszał ;)
13.05.2022 08:04
Naprawdę, tematy o postępowaniu (nie)fair którejś ze stron, jakiś urazach, zostawmy pismakom i dzieciakom.
Lewy to profesjonalista, człowiek doskonale wiedzący co w trawie, a w zasadzie biznesie, piszczy. Dlatego absolutnie nie może mieć za złe Bayernowi, że ten rozpatrywał dostępne opcje. Bayern musi się troszczyć o swoje dobro, tak jak Lewy w planowaniu swojej kariery troszczył się przede wszystkim o swoje. I jedni i drudzy patrzą na dwoją korzyść. Lewy doskonale wiedział kogo brał za agenta i ta cała szopka z ostatnich miesięcy to przecież nie dzieło przypadku.
Czy można mieć pretensje do zawodnika? Z perspektywy kibica Bayernu jakiś niesmak pewnie pozostaje bo każdy kibic klubu(!) bynchcial, aby zawodnik jednak czuł coś więcej do klubu. Aby ten klub był czymś więcej niż zwykły pracodawca. Ro całkiem normalne.
Czy fani Lewego mogą czuć niesmak? Oczywiście. Z ich perspektywy klub powinien zrobić wszystko aby zatrzymać zawodnika.
Niekoniecznie jednak klub tak na tą sprawę patrzy i przyglądając się temu z dystansu, wcale nie jest to bezzasadne spojrzenie.
12.05.2022 23:26
Możesz masz również sklerozę i wcale w ogole ma takich, którzy się uważają za idealnych. Może to ponorostu wytwór twoje fantazji albo podświadomość płata figle.
12.05.2022 19:36
@Reeken89 pewien uzytkownik? To nawet nie pamiętasz z kim rozmawiałeś wczoraj?
Tak, to były i są urojenia. Hasan wykonuje wole zarządu, a nie jest ona tam jedynym członkiem. Kto tego nie rozumie i stara się przedstawić alternatywna rzeczywistość, w której o wszytskim w pojedynki decyduje Brazzo gada bzdury. Ot co.
Edytowano : 2022-05-12 19:26:41
Byli wielcy, którzy odchodzili i wciaz udawało nam się utrzymać poziom europejskiego topu. I mam nadzieje, ze w przypadku odejscia Lewego, które myśli nastąpi za rok, będzie podobnie.
12.05.2022 19:25
Tja. Bayern ma wpływ na prawa telewizyjne…Jeśli ktokolwiek chce w ogole płacić w miarę dobre pieniądze za prawa to właśnie głównie dzięki Bayernowi.
Kolejny hejter, pewnie wcielenie nr x znanych hejterow z przeszłości.
12.05.2022 15:08
Krok do przodu? W takiej Barcelonie gdzie nic nie wskazuje na to, że dodajądą szybko do topu? W tej Barcie gdzie nie brakuje kłopotów organizacyjnych?
Bzdura. Gdyby szedł do City, Realu czy nawet Pag to można by tak tłumaczyć, ale nie do tej Barcy.
Edytowano : 2022-05-12 14:25:50
I znowu kowa o tej trajektorii. Powiedziałem zatem - niech wybierze wieczysta, tam trajektoria lepsza niz w jakimkolwiek klubie z europejskiego topu.
Edytowano : 2022-05-12 14:27:45
Co za dziwaczne podejście. Jesteś na dnie, awansujesz na drugie miejsce bez większych perspektyw na dogonienie w najbliższym czasie topu, ale co z tego - trajektoria. Przecież lepsze to niż wygranie 2 lata temu LM i upokorzenie wcześniej wspomnianych w tym sezonie, mimo ze daleki od oczekiwan.
12.05.2022 14:24
No na pewno w tej Barcelonie to maja genialny plan, który przekona Lewego. Plan na obniżenie jego zarobków i powolna budowa drużyny.
Już teraz mówi się, że być może będą musieli poświecić De Jonga. Im bliżej okienka tym tego typu informacji będzie zapewne więcej. Ich sytuacja finansowa, choć lepsza niż rok temu, wciaz nie jest godna pozazdroszczenia. Choć niektórzy hejterzy i tak wola szukać wszędzie inndzie plusy, ale w swoim ogródku przy zielonej jak stół trawce i tak będą płacząc, że znaleźli jednego chwasta.
12.05.2022 13:43
Wcale mnie nie dziwi, że po takim przeciętnym sezonie pojawiają się takie plotki. W
zasadzie, byłbym zdziwiony gdyby tego nie było.
W każdym razie na chwile obecną traktowałbym to tylko jako plotki i wyraz niezadowolenia z tego co się działo na przestrzeni tego sezonu. Nie spodziewałbym się jednak roszad już teraz, a ewentualnie po kolejnym sezonie zagranym później aspiracji. Każdym kibic Bayernu jednak wolałby aby do tego nie doszło.
12.05.2022 12:01
I znowu coś sobie uroiles. Nikomu się tutaj nie oberwało, ani nikt nie pisze co trzeba wrzucać, a co nie.
11.05.2022 11:03
Nie wymyślają, bo póki co ten temat się bardzo dobrze sprzedaje co nawet widać tutaj.
11.05.2022 10:53
Pisz, ale jak z kimś rozmawiasz to niech ma to sens i generalnie niech przynajmniej przypomina jakakolwiek sensowna dyskusje. Po to się tutaj przecież spotykamy - abybporozmwiac i wymienić się spostrzeżeniami. Narzucany przez Ciebie styl nie przypomina poważnej rozmowy. Po prostu. Skakanie z tematu na temat nie zamykając samo jednego wcześniejszego wątku jest męczące i do niczego nie prowadzi.
11.05.2022 10:20
Ty nie piszesz prawdy tylko swoją hejterską opinie. Faktów mało, albo wcale.
I rozmowy z tobą tak właśnie wyglądają - jest rozmowa na temat a, podawane są argumenty, po czyn ty w ogole się nie odnosisz tylko strzelasz niczym z karabinu o tematach x,t,z.
Edytowano : 2022-05-11 10:18:53
Powtarzam. Nikt nie jest „ponad klubem”. Jak zarzad uzna, że ktoś się nie wywiązuje z zadań to zostanie usunięty ze stanowiska. Tyle tyko, ze ty w ogole nie dopuszczasz do świadomości faktu, ze twoje zdanie - bazujące tylko na plotkach i własnych przekonaniach odnośnie tego jak powinien klub wyglądać- wcale niekoniecznie musi być tym jednym słusznym.
11.05.2022 10:16
Ale po kiego znowu skaczesz z tematu na temat? Rozmowa była o twoim urojenia odnośnie osoby będącej „ponad klubem”.
11.05.2022 10:04
No i nikt nie jest. To ze sobie coś uroiles @Reeken89 nie oznacza, że jest to fakt.
11.05.2022 09:58
Skąd wniosek, że Bayern coś komuś obiecywał? Skąd to przekonanie?
Każdy inteligentny człowiek wie jaka jest sytuacja w Bayernie od lat. Zresztą, nie tylko tam. Na palcach jednej ręki pewnie można zliczyć kluby, gdzie spełnia się każde życzenie trenera.
Wracając do meritum. Wszyscy dobrze wiedzą, że sprawy się tak mają, wiec tylko niezbyt bystry mógłby się magle dziwić na zastaną rzeczywistość. To tak jakby brać sobie wkurwiajacą łaskę za zone i potem się dziwić, ze po ślubie dalej wkurwia.
No nie, to niedorzeczne. Robię z tego sensacji jest niedorzeczne. Różnice zdan pomiędzy trenerem a dyrektorem sportowym były, są i będą, tylko że w Bayernie jest to temat na tyle medialny, że jego dalsze podgrzewanie służy przede wszystkim mediom.
Edytowano : 2022-05-11 09:47:47
Ae wiesz reeken ze Brazzo nie jest sam w zarządzie czy jeszcze do tej wiedzy do doszedłeś?
11.05.2022 09:47
Bardzo słuszna uwaga @Moe .
Trudno brać na poważnie te doniesienia, ale jedno jest pewne…są klikalne. Resztę można sobie dopowiedzieć :)
11.05.2022 09:34
Tak się „wszyscy” zbroją, że ile zostało oficjalnie ogłoszonych transferów w czołowych europejskich klubach? No właśnie.
11.05.2022 09:31
Pakiet zdecydowanie nieadekwatny to demonstrowanych na boisku umiejętności. Podobnie zresztą jak rok wcześniej Alaba.
Inna sprawa, że obecnie na rynku trudno o klasowego stopera i niemal każdy kto tylko odrobine się wyróżnia jest do przesady hypowany.
11.05.2022 09:21
@AdiFantasti idziesz po najnmniejszej linii oporu wierząc pismakom w ich sensacyjną wersje.
Po pierwsze - nikt nie ma pewności, czy faktycznie ktokolwiek stanął przed wyborem Flick vs Hasan. A jeśli nawet…Pozwolenie na to, aby trener wybierał swojego przełożonego mogłoby doprowadzić do dziwacznego precedensu, którego efekty mogłyby być duzo większe niż się niektórym wydaje.
Koniec jednak końców mówienie z pełnym przekonaniem, że to był tylko wybór miedzy Flickiem, a Hasanem nie ma żadnego potwierdzenia w faktach. Flick tak czy inaczej mógł chcieć przejąć steru reprezy i wcale nie jest to wersja mniej realna.
Edytowano : 2022-05-07 10:25:56
I hoven znowu prawi swoje oderwane od rzeczywistości hovenizmy. Kto na to pozwala tak długo? Boateng nakrywa czapka Upamecano? Litości!
07.05.2022 10:23
@Sopariev trudno, aby większość tutaj nagle popatrzyła na swoje zachowanie samokrytycznie. Ktoś ich kiedyś bowiem oszukał wmawiając, że kibicowanie to przede wszystkim krytykowanie. Oni się wprawdzie tłumaczą przed resztą, chcąc chyba przekonać przede wszystkim siebie, że przecież chcą jak najlepiej. Tja. Kompletne odwrócenie wartości.
Jak może jakiemukolwiek kibicowi podoba się to, że są tutaj ludzie, który niemal w każdym komentarzy (90%? 95%?) piszą tylko negatywnie? Przecież to hejt albo trolling w najczystszej postaci.
29.04.2022 14:16
Prawda? Strona kibiców, a zdecydowanie częściej poczytamy tutaj komentarze jaki to klub zły, jak się dzieje źle.
Pisałem to już niejeden raz. Jakby nie nagłówek można by pomyśleć, ze to strona wrogiego dla Bayernu klubu.
29.04.2022 11:39
@FanGraczyBayern swietnie, masz prawo mieć swoje zdanie, nawet jeśli jest tak absurdalne jak to poniżej.
Jankam jednak tez prawo je skomentować. Podnoszenie na sztandary argumentu o przeprowadzce dzieci do innego kraju, w momencie kiedy gra się toczy o dziesiątki milionów euro, i dotyczy to ludzi światowych, którzy nieustannie się przemieszczają, maja domy w różnych europejskich krajach, jest absurdalne. Na tym poziomie życia taki „problem” to żaden problem. Taki argument wyciągasz jak chcesz grać na emocjach, ale niewiele ma to wspólnego z całym procesem decyzyjnym.
27.04.2022 13:33
@DonJupp4ever jesli Julek chce grać częściej dwoma obrońcami to tez by mi było szkoda zatrudniać nowego stopera. Zresztą, dla mnie jeśli się wzmacniać to najlepiej kimś kto gwarantuje jakościowy przeskok, a w mojej opinii Rudiger nie jest widocznie lepszy od tego czym obecnie dysponujemy. Co więcej, uważam że zarówna Upa jak i Lucas mają potencjał wiekszy i długoterminowo zyskamy jeśli postawimy odważnie na tej duet.
Co do Mane i Kdb. Pamietam jak tutaj wyśmiewano go trochę z racji gry dla Southampton. Mane trafił pod skrzydła genialnego trenera, który potrafi świetnych grajków nawet z takich swojego czasu przeciętniaków jak Robertson.
Co do KDB to Bayern w tamtej chwili nie wyobrażał sobie chyba zapłacić tyle za zawodnika i musielo minąć aż 4 lata zanim wyłożyli podobny pieniądze.
Dla mnie osobiście teraz najciekawiej zapowiada się saga kontraktowa Gnabry’ego. Nie uważam go za absolutnie kluczowego zawodnika (jak np Lewy) i w moim przekonaniu jeśli zawodnik nie pali się do podpisu, to Bayern musi poważnie rozważyć letnią sprzedaż. Serge to dobry zawodnik, gwarantujący fajne liczby, ale wydaje się, że pewnego poziomu już chyba nie przeskoczy…
27.04.2022 13:24
Biedny Lewy musi się martwić o to, czy nie będzie musiał szukać dla dziecka szkoły w innym kraju? Ludzie, nosz [wycięte]. Są jakieś granice poważnej dyskusji.
27.04.2022 13:06
@DonJupp4ever ja mam poważne wątpliwości czy Christiensen byłby wzmocnieniem, którego oczekujesz. Rozumiem, że jego przynależność klubowa w porównaniu do innych młokosów musi budzić szacunek, ale to nawet w Barcelonie zaczęto coraz głośniej mówić, czy to faktycznie dobry kandydat. Błędy, gra w kratkę. To nie wydaje się zawodnik, którego będziemy żałować.
A Rudiger? Spoko, ale niektórzy znowu mega go przeceniają. To nie jest zawodnik, który sprawi, że cała linia obrony zacznie grać poziom wyżej.
27.04.2022 12:09
I przegadają. W interesie Bayernu jest jednak to, aby siąść do stołu mając w zanadrzu alternatywne rozwiązania, a nie być pod ścianą.
Lewy chciałby szybko, co tez można zrozumieć. Tutaj występują rozbieżności w interesach dwóch stron. Lewy jednak nie powinien mieć pretensji bo sam nie miał nigdy chyba jakichkolwiek skrupułów i szedł tam gdzie biznesowo bardziej mu się spinalo.
27.04.2022 10:12
@mike84 oczywiscie, że najbardziej „nośne” są te skrajne opinie, ale warto zrobić krok w tył i na spokojnie przeanalizować sytuacje.
Nikt nie ma absolutnie prawa mówić, że Lewego sie nie szanuje i nie jest wobec niego „w porządku”. Zarabia kosmiczne pieniądze, nie gra przecież za pół darmo. Daje duzo klubowi, ale klub daje i przez lata dał mu równie wiele. Gadki o szacunku pozostawmy krzykaczom i szukającym sensacji.
Tu chodzi oczywiście o biznes. Bayern nie musi kalkulować, szczególnie jeśli mowa o zawodniku grubo po 30. Podwyżka? Jak długi kontrakt? To decyzja, która będzie miała wpływ na kolejne lata i warto rozważyć różne opcje, a dwie strony powinny podejść do sprawy ze zrozumieniem.
27.04.2022 10:00
Kolejny raz czytań jak to lewy dostaje mniej piłek, albo słabe dogrania, ale jak zatem wyjaśnić fakt, ze w tym sezonie jego współczynnik xG na mecz jest wyższy niż w poprzednim (1.21 vs 1.17)? Dla porównania Benzema w Realu -0.83.
Tyle sytuacji ile Lewy ma wypracowanych w Bayernie nie dostanie nigdzie.
Edytowano : 2022-04-27 08:05:09
Piłka nożna to nie tylko praca. Dlatego tez zarobki nie są tutaj takie jak w każdej innej.
27.04.2022 07:59
Znowu to się zaczyna krucjata totalnej opozycji Hasana. Wszystko zle, każdy błąd wyolbrzymiony do granic absurdu. Tak, to się zaczyna. I tylko dziwne, że ktokolwiek na stronie kibiców Bayernu jest zaskoczony, że są tacy, którym ten hejt nie pasuje i na to reagują.
Edytowano : 2022-04-26 19:10:49
Tzn zaczyna się kolejna faza tej krucjaty. Już przynajmniej kilka tych nawałnic hejterskich komentarzy tutaj przebrnęliśmy podczas ostatniego sezonu, ale wciaz są ludzie, którzy lubią wałkować te same tematy. Zapewne dlatego, że liczą na ciekawe dyskusje. Oh wait…
Edytowano : 2022-04-26 19:20:06
To że nie chcemy wyłożyć kasy x na zawodnika y wcale nie oznacza, że nas na niego nie stać.
Jakbyś widział w sklepie chleb za 50 zł i byś go nie kupił to oznaczałoby, że Cię na niego nie stać?
26.04.2022 19:09
No tak jak myślałem. Jak nie ma dowodów na to, że transferowa wtopa to dzieło Brazzo to i tak to idzie na jego konto. Jak jestbdobry transfer to szuka się czy aby na pewno od początku do końca go pilotował ;D konsekwencja level hard.
Albo zatem ustalimy jakieś możliwe donzweryfikowania kryteria (tj każdy transfer w trakcie kadencji dyr sportowego idzie na jego konto), albo skończy te jałowe dyskusje, które do niczego nie prowadzą.
Edytowano : 2022-04-26 18:37:48
Ty hoven generalnie sporo dziennych teorii widzisz i słyszysz. Prawie wszystkie to wytwór twej wyobraźni.
26.04.2022 18:36
@kamzet naprawdę nietrudno znaleźć tych co umoczyli znacznie więcej.
Tutaj często wypomina się Roce, Sarra czy nawet sprowadzonego za darmo Richardsa. Te „wtopy” nie są warte nawet pół Daviesa, ktorego sprowadził Hasan, nie mówiąc nawet o Musiali. Jak pisałem kiedyś - za Musiale i Daviesa na obecnym rynku trzeba by dać ok 200 kk.
Dlatego nie dziwi mnie perspektywa Kahna. On tez z pewnością wolałby, żeby w klubie wszystko wychodziło i działało bezbłędnie, ale tak nigdy nie było i nie będzie. Taka specyfika tego biznesu.
26.04.2022 16:27
Hoven jak zawsze czyta po łebkach.
Ci co mówią, żeby nie gadać o innych klubach to ci co bardzo chętnie wypominają każdy błąd Bayernu przytaczając za to same dobre wybory konkurencji, a po przytoczeniu przez innych również błędów tejże konkurencji w odpowiedzi orawią właśnie o tym, żeby nie gadać o innych. Innej sytuacji tutaj nie ma, choć hoven i tak będzie się wił, manipulował, aby tylko wyszło, ze białe jest czarne.
26.04.2022 11:32
@Sopariev co do Flicka szersze dyskusje na ten temat już były, wiec nie mam zamiaru się powtarzać i wracać bo raz kolejny do tych samych rozmow. Dla mnie absolutnie nie można mieć pewności, że Flick chciałby dalej pracować w Bayernie. Kadra ma tez swoją magię, którą Flick zresztą dobrze poznał od środka.
Może sam kiedyś powie jak było, ale jak już powiedziałem, dla mnie sytuacja ułożyła się dla niego znakomicie - po wygraniu wszytskiego co najważniejsze w klubowej piłce, chciał się spróbować w narodowej kadrze. I wobec takiej sytuacji w Bayernie, nikt nie robil mu wyrzutów. Sytuacja dla niego win-win.
Co do tego, ze powinien Hasan wylecieć w razie niepowodzenia Julka - być moze masz racje. Choć to tez dla mnie nie jest takie zero-jedynkowe.
25.04.2022 16:45
@Sopariev ale wiesz, że na to nie ma 100% pewności. Ba, trudno nawet powiedzieć, że prawdopodobieństwo takiego scenariusza wynosi więcej niż 50%.
Wie to tylko sam Flick.
Jeśli za każdy nieudany transfer miałby ktoś odpowiadać to w piłce dochodziłoby do ciągłych zmian na stanowisku dyr sportowych. Co okienko byłaby rotacja.
A jak piłkarz odpowiada za błąd na boisku? O jaka odpowiedzialność tutaj chodzi?
Gdyby nie ściągnięto wcześniej Daviesa i Musiali go teraz trzeba by wykładać na ten duet 200 mln. O taka rozmowę chodzi ?
Edytowano : 2022-04-25 16:10:51
Ja np jestem zdania, że dla Flicka był to idealny moment i pretekst, żeby przenieść się do kadry. Moment, który być może by się już nigdy nie powtórzył.
25.04.2022 16:09
Tuchel to wygrał wtedy kiedy nie prowadził drużyny od początku.
W tym sezonie kiepsko - punktacja w lidze wskazuje, że bliżej mu do koszmarnego Arsenału niż do top 2.
A przypomnę że w Chelsea to i Di Matteo wygrywał LM, a w finale byli także za Granta. Jeśli natomiast dobrze pamietam taki Mou z nimi nie doszedł ani razu do finału.
25.04.2022 13:38
To o jakim okienku teraz mówimy? Zimowym?
25.04.2022 12:12
@Sopariev satysfakcje to ja mam ze zwycięstw Bayernu.
Tutaj co najwyżej miewam uśmiech politowania czytając wypowiedzi niektórych osób, które deklarują się wprawdzie kibicami Bayernu, ale prędzej powiedzą coś dobrego o innych (np Barcie) niż o Bayernie.
Co do Barcy i transferów - to pozyskali w końcu oficjalnie kogoś? Jeśli nie to rozumiem, ze pracują w klubie amatorzy nie potrafiący dopiąć „pewnych” transferów?
Edytowano : 2022-04-25 11:54:00
Jeszcze zabawniej jest jak hoven pisze sam o sobie. Pytanie czy robi to świadomie xD
25.04.2022 11:52
Był Davies, jest Musiala. Na obecnym rynku trzeba by wydać w sumie ok 200 mln euro, żeby pozyskać takich grajków.
Jeśli w ciągu dwóch kolejnych sezonów uda się do tego poziomu doprowadzić kolejnego (Wanner?) to będzie to skuteczność więcej niż dobra.
25.04.2022 09:43
Roca otrzymał szanse ? xD
Przecież Roca w dwa sezony rozegrał w Bundeslidze 2 razy mniej minut niż Sabitzer tylko w obecnym ;D
25.04.2022 09:36
Toc wieczystej Kraków można zazdrościć jeszcze bardziej ;D
25.04.2022 09:12
O proszę. Niektórzy tutaj już odtrąbili powrót Barcy, a tutaj kolejna w ostatnich dniach wtopa i jakoś komentarzy na temat jej gry nie widać :)
Jak mówiłem. Warto się przyglądać, ale absolutnie nie ma na chwile obecną powodów aby im czegokolwiek zazdrościć.
25.04.2022 07:40
@Marienplatz o jego podejściu do sportu w ogole się nie wypowiadałem. Jest wzorem do naśladowania na wielu polach, ale niekoniecznie na każdym.
Najważniejsze jest to co na boisku, ale ja akurat patrzę nie tylko na to. Fajniej się kibicuje drużynie, którą się po prostu lubi. Generalnie dawno wyrosłem z tego, że wśród piłkarzy szukam wzorów, ale nie zmienia to faktu, że wśród swoich oczekuje jednak czegoś więcej niż piłkarskiej formy.
Nie odmawiam Lewemu również chęci sprawdzenia się w innej lidze. Oczekuje szczerości.
Sporo dał Bayernowi, ale również Bayern sporo dał w zamian. Olbrzymi kontrakt, możliwości pracy z najlepszymi trenerami i zawodnikami ostatniej dekady. Na tej współpracy zyskiwały dwie strony i nie zapominajmy o tym.
24.04.2022 12:34
Niestety, ale to znak tych czasów. Gdzie niektórzy kibice klaskają jak ludzie zarabiający obrzydliwie duże pieniądze kopiąc piłkę prawią coś o swojej trudnej sytuacji, a inne o braku poszanowania. To się w głowie nie mieści, że są tacy, którzy nie widzą w tym wylewaniu żali niczego złego. Calkowity upadek moralności.
Cenie i lubię Lewego, ale z pewnością nie wyglada na osobę, której można na 100% zaufać.
24.04.2022 12:23
Brawo! To wielki wyczyn zdobyc 10 majstrów pod rząd. Klasa.
A to że na tej stronie niektórzy się na tyle pogubili, że zapomnieli, że to jest strona kibiców, to już pisałem od dawna. Niektórzy jednak wciaz się okłamują, że ich ciągła, bezustanna krytyka to nic złego ;D
23.04.2022 21:12
@kibicod2007 niech zgadnę - jeśli Bayern targowalby się z zawodnikiem, którego pozyskuje za darmo, o jakieś 2-4 mln euro i w efekcie straciłby go na rzecz Barcelony to byś głosił wszem i wobec jak to daliśmy ciała ? Nie ?:)
22.04.2022 16:19
Patrząc na wynik sportowy trudno się zgodzić ze słowami Hainera.
Na dobrą jednak sprawę dopiero kolejne lat pokażą, czy nowy zarząd godnie zastąpi swoich poprzedników. A to niełatwe zadanie :)
21.04.2022 21:05
Koszmarnie wyglada United za Rangnicka. To już za Solskjaera, z którego niektórzy robili wuefistę, wyglądali lepiej.
Liverpool zmiata ich z planszy.
19.04.2022 21:42
@FanGraczyBayern wtopy są w każdym klubie niema w każdym okienku. Ważne jednak, aby równoważymy je te dobre ruchy i oby te wtopy nie były kosztowne. Patrząc na wtopy wielu europejskich potentatów, wtopa typu Sarr wydaje się…śmieszna. Tyle tylko, że tutaj mowa była o polityce BVB, wiec średnio rozumiem po co roztrząsać temat, który był tutaj wałkowany pierdylion razy?
@sopariev nie wiem czy najlepiej zarządzany, bo to pokaże przyszłość. Wiem jednak, że są transfery, które znacznie łatwiej zrealizować klubom o niższym statusie, po prostu niższych wymaganiach niż Bayern. Stad wonderkidom, którym zależy na regularnie grze, niemal zawsze będzie dalej do takich klubów jak Bayern niż do europejskich średniaków. To wydaje się oczywiste, czyż nie?
19.04.2022 18:58
Pytałem się czy wymienić transferowe wtopy BVB, o których teraz mowa, a Ty na to wymieniłeś…
Kurtyna.
19.04.2022 18:02
@FanGraczyBayern a wymienić ci wtopy transferowe BVB?
Edytowano : 2022-04-19 17:48:26
Generalnie wie, ze dla ciebie wszystko co związane z Bayernem jest najgorsze, ale nijak się to ma do otaczającej nas rzeczywistości, gdzie BVB nie ma podskoku. Nawet jak gramy później możliwości i oczekiwan.
19.04.2022 17:46
@Sopariev Ale o jakich perełkach mówisz? O wonderkidach, których chciał niemal każdy tj Sancho, Jude czy Haaland? Nico przecież to tez żaden nolnejm, który wymagał „wyszukania”, tylko gracz u uznanej już marce.
Jak Bayern byłby na ich pozycji, czyli klubu robiącego za przystanek i miejsce do wypromowania, to zapewniam, że z tym „wyszukiwaniem” nie byłoby gorzej.
Edytowano : 2022-04-19 17:45:47
Generalnie chce powiedzieć, że tych wyżej wymienionych wcale nie trzeba wyszukiwać tylko wystarczy nawet pobieżnie śledzić futbol młodzieżowy. Zdecydowanie trudniej jednak sprowadzić ich do większych klubów gdzie nikt im tam nie da gwarancji gry. I stad nie ma przypadku, że trafiają raczej poziom niżej.
19.04.2022 17:38
@Ivan7 ale właśnie taki sposób działania sprawia, że idą do nich młode talenty. Dostają pewny płac do gry i maja warunki na rozwój bez większej presji.
19.04.2022 14:22
Tzn jak to umie jak są rok w rok tak daleko za Bayernem i w Europie grają coraz gorzej?
19.04.2022 13:52
W przypadku Upamecano tez już niektórzy pisali, że się zaraz występie etc.
Obecnie nawet mało który zawodnik, któremu kończy się umowa w lecie ogłosił nowy klub.
Dopóki nie bedzie oficjalnej informacji media będą szukały sensacji. Nic nowego, z tego żyją.
19.04.2022 11:14
Jak Bayern rzuca jakiemuś piłkarzowi o 2, czy 3 mln „za duzo” to zle. Jak Bayern negocjuje…tez zle.
Zle, zle, zle i zle…DieZle.PL
19.04.2022 10:53
Jeśli miałbym trzymać się analogii damsko- męskich i miałbym mówić o zachowaniu hovena…to musiałbym przestawić obraz na tyle patologiczny, że trudno by się to tutaj czytało.
Tak, chce porozmawiać szerzej o futbolu. Tak szeroko, że argumentem za Barceloną jest to, że…łączy ich się z transferem Mbappe etc. Taka poważna, szersza rozmowa ;D
Człowiek dalej nie jest w stanie zrozumieć, że jest na stronie kibicow(!) Bayernu.
19.04.2022 10:50
Chore jest @hoven, że ty nie rozumiesz kim jest kibic i próbujesz przekonywać tutaj, że ta choroba jest normalnością. Że normalnością kibica jest ciągła krytyka swojego klubu i jednoczesne „wybielanie” reszty.
To jest chore.
18.04.2022 20:52
@AdiFantasti dopiero czas pokaże, czy Taka strategia (jeśli faktycznie to prawda) okaże się skuteczna. Ja wcale nie wykluczam, że tego pożałujemy, ale z góry tego nie zakładam. Chętnie poznam zdanie drugiej strony.
@nyy32 za bardzo rozumiem, czemu pijesz do mnie. Ja przecież nie mówiłem o żadnych wulgaryzmach. Po prostu szokuje mnie, że z jednej strony jawnie okazujesz duży szacunek agentowi (!), argumentując to faktem, że został wybrany przez „wielkie ryby”, a z drugiej wrecz gardzisz człowiekiem Bayernu(!), który również został wybrany przez grube ryby (Bayernu!).
18.04.2022 15:46
Tutaj robi się trochę zabawnie. Jak rozmawiamy i zarządzie to jakoś nie ma jakiegokolwiek znaczenia fakt, że ci ludzie zostali wybrani przez twórców potęgi Bayernu. W tym wypadku nie ma to dla Ciebie absolutnie żadnego znaczenia. Zdajesz sie wrecz gardzic Hasanem.
Tutaj natomiast bardzo szanujesz Zahaviego bo…wybrał go Lewy. I w zasadzie to obecnie jedyny światowej klasy zawodnik w jego stajni.
To jest dziwaczne, że są tutaj osoby, które jednocześnie z wielka pogarda wypowiadają się o ludziach Bayernu, a z drugiej bronią i opowiadają o wielkim szacunku do ludzi z zewnątrz, których interes jest sprzeczny z interesem Bayernu. Widzisz tutaj paradoks?
Edytowano : 2022-04-18 13:15:47
@adi tak jak piłkarz ma prawo zatrudniać agentów chcących wycisnąć jak najwiecej, tak klub ma prawo decydować kiedy z takim agentem zasiąść do rozmów. Jeśli w ogole te doniesie są prawdziwe to klub najwyraźniej uznał, że w ich interesie nie ma rozpoczynanie negocjacji na tamtym etapie. Może chciano poznać wyniki finansowe, może czekano na rozwój sytuacji z pandemią. Nie wiem, ale klub ma również swoje prawa, podobnie jak zawodnik. Ja nie kibicuje zawodnikowi, tylko klubowi :)
18.04.2022 13:11
@nyy32 nie rozumiem czemu mamy się odczepić od Zahaviego? To jest jakiś człowiek związany z Bayernem? Co więcej, obiektywnie jego interes niekoniecznie jest zbieżny z interesem klubu. Wysoka podejrzliwość odnośnie jego działań jest więcej niż wskazana - patrząc z perspektywy kibica klubu.
Edytowano : 2022-04-18 13:00:50
Czy pracownik chce w każdej sytuacji uzyskać jak najwiecej? To zależy. Myślę, że znajda się tacy, których nie da się kupić i wyżej cenią inne wartości i pieniądz niekoniecznie jest jedynym(słowo klucz) czynnikiem decydującym o ich pracy w danej firmie.
18.04.2022 12:57
@Pir5 dostali od nas lupnia, skompromitowali się ze średniakiem Bundesligi, prawdopodobnie nic nie wygrają w tym sezonie…ale plotki mówią o tym, ze ma do nich przejść Mbappe! Czego tutaj nie rozumiesz? Plotki mówią, że się odradzają, że pozyskają zaraz siper gwiazdy. Nieważny wynik sportowy, ważne że są plotki ;D Pa-ra-no-ja
Edytowano : 2022-04-18 12:32:42
Przecież toniesz niepojęte, ze niektórzy rzekomi kibice Bayernu prędzej będą bronić innego klubu niż rzekomo swojego. Kpina z logik, ze zdrowego rozsądku i z ludzi, którzy chcą tutaj poważniej dyskutować.
18.04.2022 12:31
Z tych samych mediów, które są narzędziem w rękach największego zła we współczesnym futbolu (tj agentów)? Wypada zatem pogratulować.
Jest kilka rzeczy, które mnie drażnią we współczesnym sporcie, ale zdecydowanie najbardziej irytuje mnie pozycja agentów.
18.04.2022 12:13
@FanGraczyBayern skad wiedza i przekonanie nt różnic pomiędzy rozmowami z Muellerem i Lewym? Czy po prostu chodzi o to, żeby kolejny raz postawić klub w złym świetle? Bo przecież do tego sprowadza się w zdecydowanej większości twoja aktywność tutaj.
18.04.2022 11:28
Nie da się czytać tych hovenizmow.
Same plotki o transferach w kontekście rzekomo odradzającej się potęgi maja o czymkolwiek dobrym świadczyć? No jakaś paranoja. Można na koniec sezonu zostać z niczym, mieć niemałe problemy z ogarnięciem budżetu płacowego, ale - uwaga, uwaga! - media łączą z wielkimi nazwiskami, wiec mamy powód do świętowania ;D Kon by się uśmiał.
Edytowano : 2022-04-18 08:38:31
Zgadzam się, że wyglada to na mega kompleks albo kompletne zagubienie w otaczającej rzeczywistości.
18.04.2022 08:33
A ile zarabia Bale z Hazardem w tym samym Realu? xD
Edytowano : 2022-04-17 15:44:48
Rzygac to się chce od tych ciągłych jęków i prób szukania wszędzie dziury w całym. Tu jeden milion nie psuje, tan dwa, a potem jak Bayern spiera się o ten jeden czy dwa miliony to wielkie oburzenie.
17.04.2022 15:40
Nie powiem, że nie…
Wynik Lipska, a teraz jeszcze Frankfurta nieco osładzają fatalny dwumecz w naszym wykonaniu. Przede wszytskim słodko patrzy się na Frankfurt, który upokarza Barce, którą już nawet niektórzy tutaj mocno hypowali.
Nie wnosisz nic do dyskusji i jeszcze atakujesz jedna ze stron określając ją „klakierami”. Faktycznie, nie prowokujesz, tyko ostrzegasz.
Bądź poważny.
14.05.2022 22:03
@AdiFantasti skad wniosek, ze nie działają? Według wszelkich wiarygodnych doniesień jesteśmy bliscy przynajmnj dwóch transferów. A jest połowa maja. Połowa. Maja.
A media same zmieniają zdanie. Raz nie chcemy Mane, raz chcemy. Mamy im wierzyć na słowo? Dziękuje.
14.05.2022 21:56
@AdiFantasti że co? Taki model działania ten klub ma od lat. Nie może liczyć na zastrzyk pieniędzy z zewnątrz.
Te populistyczne hasła, które wznosisz na sztandary się już dawno przejadły.
Edytowano : 2022-05-14 21:18:50
@soapriev wcinasz się mordy wódkę i zakąskę jeszcze prowokując. Gdybys przynajmniej jeszcze coś powiedział ciekawego. A to tylko o prowokacje chodzi.
Edytowano : 2022-05-14 21:19:44
Nigdy nie jest dobrze jak klub przegrywa, ale na tym portalu już mnie nic nie zdziwi. Nawet kibicowanie rywalom.
14.05.2022 21:17
„To jest błąd takie myślenie”
Skąd założenie, że takie a nie inne działanie klubu to „takie myślenie”? A mkze to jedyna możliwość wobec trudnej sytuacji finansowej w okresie pandemii?
Bayern wydaje tyle ile sam zarobi. A w pandemii zarabiał ok 2 mln na sezon.
14.05.2022 20:53
Czekaj, czekaj. No ale w końcu strzelił decydującą bramkę w finale LM czy nie? Bo jak Alaba wystąpi w LM to znaczy, że jest kawał grajka, ale z Comanem to już nie obowiązuje, tak?
@Edmund Carlo to jedno, ale przede wszytskim - Karim.
14.05.2022 20:44
No oczywiście. Flick jest nieomylny. Dlatego od początku swojej kariery trenerskiej świecił triumfy. Oh wait.
Edytowano : 2022-05-14 20:35:37
Przypomnę ze tak krytykowany przez ciebie Coman tez grał w podstawie w fonale LM. Nawet strzelił decydująca bramkę . Nie ma to jak konsekwencja.
14.05.2022 20:33
Aha. To Kimmich tez podpisał bo nic nie potrafi.
Logiczne.
14.05.2022 20:26
A w Liverpoolu odszedł niedawno Wijnaldum, i teraz maja podobny problem z Mane, Salahem i Firmino jak my z Gnabrym.
To się dzieje.
Edytowano : 2022-05-14 20:17:45
Bayern na chwile obecna nie stracił ani jednego kluczowego zawodnika w ostatnich latach. Takiego Donnaruma, czy Mbappe. Pierwszym będzie Lewy, oby za rok.
14.05.2022 20:14
A widziałeś @Marienplatz kiedys odejscia takich zawodników jak Mbappe, Pogba, czy Donnarumma za free?
Taka staje się obecna piłka. Piłkarze, a przede wszytskim agenci, którzy maja coraz więcej do gadania, potrafią liczyć.
14.05.2022 20:10
Czy się to komuś podoba, czy nie, przedłużanie umowy z tak wiekowym zawodnikiem na ponad rok od wygaśnięcia umowy, która gwarantuje mu olbrzymią wypłatę, wcale nie musi być najrozsądniejszym wyjściem.
Mam nadzieję, że Bayern ma na tą sytuacje plan i będzie się go trzymał. Osobiście zostawiłbym Lewego do końca kontraktu. Jego 50 bramek jest tego warte.
14.05.2022 20:08
@Sopariev znaczy się zestawiasz obok siebie prawdopodobieństwo transferu w tym sezonie Gnabry’ego i Gravenbercha? Ciekawe. Bo dla mnie są na różnych biegunach.
I nikt tutaj nie pisał, że odejście Sergea byłoby „dobre”. Nie byłoby. Tylko tutaj wszytsko zwala się na Brazzo. Z pistoletem ma podchodzić do zawodników, którzy wyraźnie coraz częściej chcą doprowadzać do wygaśnięcia umów? Dziwne ze ten fenomenalny Edwards tego nie zastosowa z Wijnaldumem i obecnie z Salahem, Mane i Firmino.
Cóż za konsekwencja.
Edytowano : 2022-05-14 12:56:55
Zadam po raz kolejny proste pytanie. Co na zrobić klub jak zawodnik wyraźnie nie chce odchodzić, ale rowniez nie ma zamiaru przedłużać umowy? Proste pytanie, na które nikt nie chce odpowiedzieć.
14.05.2022 12:54
@nyy32 ale bez sensu jest mówienie teraz o ławce na przyszły sezon. Kto wie kogo pozyskamy, kto wie co będzie z Richardsem czy Zirkzee. Czas pokaże.
Nie mam natomiast wątpliwości, ze zgadzasz się z artykułem. Ja nie o tym. Można się z czymś zgadzać lub nie, ale tutaj jest po prostu koszmarny poziom dziennikarstwa. Blogowy poziom.
Edytowano : 2022-05-14 10:35:14
Gadanie o sabotażu to właśnie poziom blogowy. Nagle Sabitzer zły bo…nagle sie okazało ze nie ogarnął. I teraz już jego transfer postrzegany jest jako błąd, a jak grywał w Lipsku to wszyscy stekami jakby super było mieć go, nawet na ławce.
14.05.2022 10:33
Prosiłbym również o przykłady średniaka Bundesligi gdzie na ławce siadali zawodnicy pokroju Sabitzera, Musiali, Comana/Sane/Gnabry’ego, Suele/Upamecano/Lucasa.
Chciałbym poznać konkrety, a nie tylko ogólniki :)
Edytowano : 2022-05-14 10:17:25
Czasami to w City nie było w kadrze napastnika, a na ławce było 3-4 juniorów. Czasami to w Liverpoolu nie było zdolnego do gry stopera. Czasami, czasami…
Edytowano : 2022-05-14 10:21:18
Czy artykuł ma znamiona publicystyki czy nie, wymagać trzeba rzetelności. Tutaj jest bzdurna teza i wybiórcze argumenty. W publicystyce i generalnie dziennikarstwie chodzi o rzetelność, o próbę obiektywnego spojrzenia na sprawę. A nie napisanie tekstu pod daną tezę, aby się klikalo. Temu bliżej do poziomu reprezentowanego przez tych z żółtymi napisami na yt, czy reżimowych mediów.
Edytowano : 2022-05-14 10:24:26
Temu tekstowi bliżej co jakiegoś blogowego tworu niż do poważnego artykułu. Wcale mnie nie dziwi, ze musiałem w ogole szukać kim jest autor.
Edytowano : 2022-05-14 10:25:28
W sumie hoven się chwalił jak to był niegdyś dziennikarzem - jego styl…może reaktywował działalność ?:D
14.05.2022 10:16
@nyy32 aha. Czyli na podstawie medialnych doniesień wyrzucasz już z kadry Lewego, czy Gnabry’ego, ale juz nie wpisujesz tych co są o krok od Bayernu. Brakuje konsekwencji.
Tekstylna onecie jest po prostu słaby. Opiera się na bzdurnej tezie, a argumenty są wybiórcze, a czasami po prostu śmieszne. Mało w nim merytoryki czy nawet próby jakiegokolwiek spojrzenia z drugiej strony. Nie na tym polega rzetelne dziennikarstwo i jakakolwiek promocja autora jest po prostu obiektywnie szkodliwa.
14.05.2022 09:58
@nyy32
- gdzie można zapoznać się z tymi jasnymi deklaracjami Lewego odnośnie odejscia?
- swoje podsumowanie opierasz tylko na plotkach?
- skąd wniosek, ze będziemy opierać swoją grę o wahadła? Nawet w tym sezonie graliśmy różnymi systemami
- jestem ciekaw, który to sredniak Bundesligi miał na ławce takich zawodników jak Sane/Gnabry/Coman, Tolisso, Musiala czy Suele/Lucas/Upamecano. Możesz wymienić?
- właśnie Bayern dopina transfer do środka pomocy, a wiesc niesie, że są starania o kolejnego
- co to znaczy typowy defensywny pomocnik? W obecnym futbolu wcale nie jestvwymagany typowy defensywny pomocnik jakiego znamy sprzed lat.
- zaciąg z klubu „drugiej ligi”? A to na czym swoją potęgę odbudował np Liverpool? Na gwiazdach z pierwszych stron gazet?
- widzę ze jakiś nolnejm, który popełnił niezbyt górnej jakosci tekst, ale ważne ze przepisał oskarżenie z tego portalu, dodał coś o dyzmie i peszce, i nagle się go tutaj cytuje xD widać doskonale, czemu poziom dziennikarstwa w tym kraju jest jaki jest.
14.05.2022 07:53
Trzymając się faktów to Bayern w ostatnich latach nie osuwał się z listy faworytów. Wprost przeciwnie. Teraz być może tak będzie, ale tego dopiero dowiemy się.
Jestem jednak dziwnie przekonany, że będziemy i tak przed Barcą :)
Co do powodów chęci odejscia - jestem za start aby uwierzyć w urazowego Lewego. Chłopa siedzącego od lat w biznesie i chłodno kalulujacego swoj każdy ruch. Nie klei się to.
13.05.2022 17:47
Oczywiście, że takie zapewnienie nie daje 100% gwarancji. Flick był zapewne mega zdeterminowany aby spróbować swoich sił i poszli mu na rękę bo mieli tez na oku odpowiedniego - w ich mniemaniu - następcę.
Teraz? Wydaje mi się, ze jest nieco inaczej ale niczego nie wykluczam.
13.05.2022 17:09
Najlepsze wyjście dla klubu. Zarzad będzie miał ponad rok aby znaleźć odpowiedniego następcę.
A wcale bym nie wykluczał również takiego wariantu, że Lewy w międzyczasie nieco „zmięknie”.
13.05.2022 16:57
@Globin23 dziekuje i wzajemnie. To jednak nie przekonania bo staram się opierać na faktach i bazując na nich formułuje opinie. Jak pisałem, przy ocenach Brazzo większość opiera się na plotkach.
@Marienplatz po pierwsze - gdybanie zostawię innym. Po drugie - to kiedyś się kręciło czy nie? Bo nigdy tutaj nie walili z najbogatszych lig jak w ogień.
13.05.2022 16:14
No tak, bo kiedyś to gracze z najbogatszych lig na świecie walili do nas drzwiami i oknami. Byliby nawet w stanie dopłacić za możliwość gry dla Bayernu.
Kiedyś to było…
13.05.2022 16:05
@seco555 wybacz, najwyraźniej nie doczytałem.
Nie zmienia to jednak w niczym meritum tej dyskusji. Mówiłeś o Czupo, czy innym wynalazku, a jak zapopronowalem zakladzik to już nagle mowa o zawodniku o jakosci Lewego :)
13.05.2022 16:02
Oczywiście, że jego wyrzucenie będzie bardzo łatwe. Wystarczy, że nie będzie realizował strategii nakreślonej przez zarzad.
Sprawa prosta.
13.05.2022 15:45
Nie określonym się obrońca Brazzo, wiec przeczytałem.
1. Wiara w to, że Lewy odchodzi przez „romans z Haalandem” jest dla mnie śmieszna. Profesjonaliści obracający się w tym biznesie to nie dzieciaki, którzy obrażają się za takie rzeczy.
2. I dobrze, przeciętniak.
3. Co jest złego w fakcie, że ktoś zmieni zdanie? Gorzej tkwić w błędzie, choć ja osobiście uważam Rudigera za mocno przereklamowanego obrońcę.
4. Plotki.
5. Nikt nikogo zmusić do podpisu nie może. Smutne, ale prawdziwe.
6. Jak w wielu innych klubach. Już wielokrotnie tutaj pisałem - co ma zrobić klubów w sytuacji kiedy zawodnik nie chce odejść? Siła go nie wypchniesz, a najwiecej zarobi odchodząc za darmo.
7. Męczarnie? Jeez. Nie szukajmy na sile problemu tam gdzie go nie ma. Jak to są męczarnie to kluby przy 90% transferów się „męczą”. Niedorzeczne.
8. O ile konkretnie przepłacenie? Jakbyśmy targowali się o 2-3 mln i ich nie kupili to byliby wszystko ok czy byłbym tez problem, że „.zydzimy”?
10. Plotki.
Edytowano : 2022-05-13 15:37:35
I nie, nie mówię ze to super dyrektor bo…nie zwyklem rzucac ocenami bez najwazniejszych danych. Piłkarzy na boisku oceniać mogę, ale to co się dzieje w zaciszu gabinetów ? Dziękuję, ale nie.
13.05.2022 15:35
@seco555 czyli przeszliśmy płynnie od Czupo do rownowartosciowego zawodnika dla najlepszego napastnika świata? Aha.
13.05.2022 14:01
@seco555 jakis zakladzik, że w przypadku odejscia Lewego nie zostaniemy z Czupo tylko zostanie pozyskany jakiś napastnik?
13.05.2022 13:33
Zdanie klucz - „Nie stoję wyżej ponad nimi”
Dobrze, że przynajmniej ten trener zna swoje miejsce w klubowej hierarchii.
13.05.2022 13:21
Nawet po takiej maszynie jak Ronaldo widać upływający czas. To wciaz swietny zawodnik, ale jednak widocznie dawki od swojego premieu. Choć życzę wszytskiego co najlepsze Lewemu, to nie chce minusie wierzyć, że mijające lata będą dla niego bardziej łaskawe.
Czy styl Barcelony idealnie mu pasuje? To dopiero czas pokaże. Pasuje mu z pewnością styl gdzie jest centralną postacią pod którą ułożona jest gra. Czy tak będzie w Barcie? Hmmm. Niekoniecznie.
I jestem bardzo ciekaw jak rzekomo maja dojść kolejni światowej kasy zawodnicy jak tam jest nieciekawa sytuacja z budżetem płacowym. No chyba, że Lewy jest taj zdeterminowany do opuszczenia Monaxhiun, ze zgodzi się na obniżkę, conz drugiej strony byłoby chyba niemały policzkiem dla kibiców FCB, prawda?
Z ciekawości rzuciłem również okiem na sezonowe heatmapy napastników Barxy w porównaniu z Lewym. Polecam. Widać wyraźnie różnice.
13.05.2022 13:17
@Simon89 skad to przekonanie o wzroście marketingowym? Bardzo? Czyli jak bardzo?
To Bayern przecież sprzedał najwiecej koszulek w ostatnim zestawieniu. I to sporo więcej niż Barca.
Bardzo wątpię, choć życzę mu jak najlepiej, żeby w klubie z absolutnego europejskiego topu pierwsze skrzypce odgrywał 36/37 letni napastnik. Już abstrahując od tego, że niewiele wskazuje na to, że Barca ma nagle wbić się na sam szczyt…
13.05.2022 12:08
@mike84 operujemy na faktach, a nie mokrych snach kibiców Barcy. I tak jak nie wierzyłem w rzekomy upadek tego klubu, tak teraz nie wierzę te doniesienia o rychłym powstaniu. To na rękę sterników Barcy, ale dopiero kolejne miesiącu pokazą ile w tym prawdy. Na razie rozsądnym byłoby podchodzić do tego typu rewelacji z dużym dystansem.
Jeśli, jakby etc zostawmy bo na dłuższą metę nie prowadzi do niczego konstruktywnego.
13.05.2022 11:03
@mike84 to by jeszcze mogło się ewentualnie spiąć, gdyby miał szanse na angaż w klubie wyraźnie lepiej zorganizowany. A Barca z pewnością do takich nie należy.
Bayern zbudował drużynę, która w ostatnich latach należała do absolutnego europejskiego topu (obiektywne rankingu potwierdzają) i wygrał LM. Skończmy w końcu pisać o zarządzaniu tym klubem jakby prowadzili go amatorzy bo wszystkie ważne i obiektywne wskaźniki mówią co innego.
Czy można było zrobić lepiej i więcej? Oczywiście, jak wszędzie.
13.05.2022 10:53
@Reeken89 przeciez wszyscy wiemy, że nie i teresuje cię ich zdanie. No chyba, że mówią to co chcesz usłyszeć…
13.05.2022 08:47
@FanGraczyBayern oczywiście, że w interesie klubu jest aby sprawdzić wszytskie możliwe opcje. A w tym zawierają się również rozmowy.
Tak jak zawodnicy dają zielone światło agentom, żeby rozmawiali z innym klubami.
To działa w dwie strony i Lewy, który doskonale porusza się w tym biznesie, zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego odłóżmy na bok te gadki o tych urazach bo to historia dla małych dzieci, a nie sytuacja mająca wpływ na decyzje poważnych ludzi w poważnym biznesie. Lewy to poważny inteligentny człowiek.
13.05.2022 08:34
@FanGraczyBayern to co najwyżej twoja interpretacja poczynań klubu, ale nie fakty. Należy odróżnić jedno od drugiego.
13.05.2022 08:21
@x4n najooerw piszesz słusznie, że nasza wiedza o tym, co się dzieje w klubie jest zerowa, a potem wyjeżdzasz ze stwierdzeniem, że klub „wolał”. Nie, nie wiesz czy w ogole klub miał wyjście. Nie wiem tego ja, nie wiesz Ty i jak mówisz A to się tego trzymaj, a nie zaprzeczaj w kolejnym zdaniu.
Edytowano : 2022-05-13 08:15:47
Donjupp gdzieś mi umknęła chyba informacja o pozbyciu się Lewego. Mogę linka?
13.05.2022 08:15
Ten art na onecie…
Taki art bym zlecił do napisania znajomemu pismaków będąc obecnie w sytuacji Lewego. Idealnie wpasowuje się w nastroje dużej części kibiców i stara się przerzucić odpowiedzialność na osobę, która nie ma dobrej prasy. Świetne zagranie prowe, ale ja tutaj nic nie sugeruje ;) Mówię jedynie, że na miejscu zawodnika dbającego o swoj wizerunek tak bym właśnie zrobił :)
Edytowano : 2022-05-13 08:09:57
Zresztą wcale bym się nie zdziwił gdyby autor po prostu przeczytał tutaj komentarze i sklecił ten niezbyt górnej jakosci tekst. Kliki zapewnione, wystarczy zobaczyć panujące tu nastroje.
No chyba, że nagle okaże się, że autor to jakiś wybitny pan dziennikarz, choć stawiam, ze dotąd mało kto o nim słyszał ;)
13.05.2022 08:04
Naprawdę, tematy o postępowaniu (nie)fair którejś ze stron, jakiś urazach, zostawmy pismakom i dzieciakom.
Lewy to profesjonalista, człowiek doskonale wiedzący co w trawie, a w zasadzie biznesie, piszczy. Dlatego absolutnie nie może mieć za złe Bayernowi, że ten rozpatrywał dostępne opcje. Bayern musi się troszczyć o swoje dobro, tak jak Lewy w planowaniu swojej kariery troszczył się przede wszystkim o swoje. I jedni i drudzy patrzą na dwoją korzyść. Lewy doskonale wiedział kogo brał za agenta i ta cała szopka z ostatnich miesięcy to przecież nie dzieło przypadku.
Czy można mieć pretensje do zawodnika? Z perspektywy kibica Bayernu jakiś niesmak pewnie pozostaje bo każdy kibic klubu(!) bynchcial, aby zawodnik jednak czuł coś więcej do klubu. Aby ten klub był czymś więcej niż zwykły pracodawca. Ro całkiem normalne.
Czy fani Lewego mogą czuć niesmak? Oczywiście. Z ich perspektywy klub powinien zrobić wszystko aby zatrzymać zawodnika.
Niekoniecznie jednak klub tak na tą sprawę patrzy i przyglądając się temu z dystansu, wcale nie jest to bezzasadne spojrzenie.
12.05.2022 23:26
Możesz masz również sklerozę i wcale w ogole ma takich, którzy się uważają za idealnych. Może to ponorostu wytwór twoje fantazji albo podświadomość płata figle.
12.05.2022 19:36
@Reeken89 pewien uzytkownik? To nawet nie pamiętasz z kim rozmawiałeś wczoraj?
Tak, to były i są urojenia. Hasan wykonuje wole zarządu, a nie jest ona tam jedynym członkiem. Kto tego nie rozumie i stara się przedstawić alternatywna rzeczywistość, w której o wszytskim w pojedynki decyduje Brazzo gada bzdury. Ot co.
Edytowano : 2022-05-12 19:26:41
Byli wielcy, którzy odchodzili i wciaz udawało nam się utrzymać poziom europejskiego topu. I mam nadzieje, ze w przypadku odejscia Lewego, które myśli nastąpi za rok, będzie podobnie.
12.05.2022 19:25
Tja. Bayern ma wpływ na prawa telewizyjne…Jeśli ktokolwiek chce w ogole płacić w miarę dobre pieniądze za prawa to właśnie głównie dzięki Bayernowi.
Kolejny hejter, pewnie wcielenie nr x znanych hejterow z przeszłości.
12.05.2022 15:08
Krok do przodu? W takiej Barcelonie gdzie nic nie wskazuje na to, że dodajądą szybko do topu? W tej Barcie gdzie nie brakuje kłopotów organizacyjnych?
Bzdura. Gdyby szedł do City, Realu czy nawet Pag to można by tak tłumaczyć, ale nie do tej Barcy.
Edytowano : 2022-05-12 14:25:50
I znowu kowa o tej trajektorii. Powiedziałem zatem - niech wybierze wieczysta, tam trajektoria lepsza niz w jakimkolwiek klubie z europejskiego topu.
Edytowano : 2022-05-12 14:27:45
Co za dziwaczne podejście. Jesteś na dnie, awansujesz na drugie miejsce bez większych perspektyw na dogonienie w najbliższym czasie topu, ale co z tego - trajektoria. Przecież lepsze to niż wygranie 2 lata temu LM i upokorzenie wcześniej wspomnianych w tym sezonie, mimo ze daleki od oczekiwan.
12.05.2022 14:24
No na pewno w tej Barcelonie to maja genialny plan, który przekona Lewego. Plan na obniżenie jego zarobków i powolna budowa drużyny.
Już teraz mówi się, że być może będą musieli poświecić De Jonga. Im bliżej okienka tym tego typu informacji będzie zapewne więcej. Ich sytuacja finansowa, choć lepsza niż rok temu, wciaz nie jest godna pozazdroszczenia. Choć niektórzy hejterzy i tak wola szukać wszędzie inndzie plusy, ale w swoim ogródku przy zielonej jak stół trawce i tak będą płacząc, że znaleźli jednego chwasta.
12.05.2022 13:43
Wcale mnie nie dziwi, że po takim przeciętnym sezonie pojawiają się takie plotki. W
zasadzie, byłbym zdziwiony gdyby tego nie było.
W każdym razie na chwile obecną traktowałbym to tylko jako plotki i wyraz niezadowolenia z tego co się działo na przestrzeni tego sezonu. Nie spodziewałbym się jednak roszad już teraz, a ewentualnie po kolejnym sezonie zagranym później aspiracji. Każdym kibic Bayernu jednak wolałby aby do tego nie doszło.
12.05.2022 12:01
I znowu coś sobie uroiles. Nikomu się tutaj nie oberwało, ani nikt nie pisze co trzeba wrzucać, a co nie.
11.05.2022 11:03
Nie wymyślają, bo póki co ten temat się bardzo dobrze sprzedaje co nawet widać tutaj.
11.05.2022 10:53
Pisz, ale jak z kimś rozmawiasz to niech ma to sens i generalnie niech przynajmniej przypomina jakakolwiek sensowna dyskusje. Po to się tutaj przecież spotykamy - abybporozmwiac i wymienić się spostrzeżeniami. Narzucany przez Ciebie styl nie przypomina poważnej rozmowy. Po prostu. Skakanie z tematu na temat nie zamykając samo jednego wcześniejszego wątku jest męczące i do niczego nie prowadzi.
11.05.2022 10:20
Ty nie piszesz prawdy tylko swoją hejterską opinie. Faktów mało, albo wcale.
I rozmowy z tobą tak właśnie wyglądają - jest rozmowa na temat a, podawane są argumenty, po czyn ty w ogole się nie odnosisz tylko strzelasz niczym z karabinu o tematach x,t,z.
Edytowano : 2022-05-11 10:18:53
Powtarzam. Nikt nie jest „ponad klubem”. Jak zarzad uzna, że ktoś się nie wywiązuje z zadań to zostanie usunięty ze stanowiska. Tyle tyko, ze ty w ogole nie dopuszczasz do świadomości faktu, ze twoje zdanie - bazujące tylko na plotkach i własnych przekonaniach odnośnie tego jak powinien klub wyglądać- wcale niekoniecznie musi być tym jednym słusznym.
11.05.2022 10:16
Ale po kiego znowu skaczesz z tematu na temat? Rozmowa była o twoim urojenia odnośnie osoby będącej „ponad klubem”.
11.05.2022 10:04
No i nikt nie jest. To ze sobie coś uroiles @Reeken89 nie oznacza, że jest to fakt.
11.05.2022 09:58
Skąd wniosek, że Bayern coś komuś obiecywał? Skąd to przekonanie?
Każdy inteligentny człowiek wie jaka jest sytuacja w Bayernie od lat. Zresztą, nie tylko tam. Na palcach jednej ręki pewnie można zliczyć kluby, gdzie spełnia się każde życzenie trenera.
Wracając do meritum. Wszyscy dobrze wiedzą, że sprawy się tak mają, wiec tylko niezbyt bystry mógłby się magle dziwić na zastaną rzeczywistość. To tak jakby brać sobie wkurwiajacą łaskę za zone i potem się dziwić, ze po ślubie dalej wkurwia.
No nie, to niedorzeczne. Robię z tego sensacji jest niedorzeczne. Różnice zdan pomiędzy trenerem a dyrektorem sportowym były, są i będą, tylko że w Bayernie jest to temat na tyle medialny, że jego dalsze podgrzewanie służy przede wszystkim mediom.
Edytowano : 2022-05-11 09:47:47
Ae wiesz reeken ze Brazzo nie jest sam w zarządzie czy jeszcze do tej wiedzy do doszedłeś?
11.05.2022 09:47
Bardzo słuszna uwaga @Moe .
Trudno brać na poważnie te doniesienia, ale jedno jest pewne…są klikalne. Resztę można sobie dopowiedzieć :)
11.05.2022 09:34
Tak się „wszyscy” zbroją, że ile zostało oficjalnie ogłoszonych transferów w czołowych europejskich klubach? No właśnie.
11.05.2022 09:31
Pakiet zdecydowanie nieadekwatny to demonstrowanych na boisku umiejętności. Podobnie zresztą jak rok wcześniej Alaba.
Inna sprawa, że obecnie na rynku trudno o klasowego stopera i niemal każdy kto tylko odrobine się wyróżnia jest do przesady hypowany.
11.05.2022 09:21
@AdiFantasti idziesz po najnmniejszej linii oporu wierząc pismakom w ich sensacyjną wersje.
Po pierwsze - nikt nie ma pewności, czy faktycznie ktokolwiek stanął przed wyborem Flick vs Hasan. A jeśli nawet…Pozwolenie na to, aby trener wybierał swojego przełożonego mogłoby doprowadzić do dziwacznego precedensu, którego efekty mogłyby być duzo większe niż się niektórym wydaje.
Koniec jednak końców mówienie z pełnym przekonaniem, że to był tylko wybór miedzy Flickiem, a Hasanem nie ma żadnego potwierdzenia w faktach. Flick tak czy inaczej mógł chcieć przejąć steru reprezy i wcale nie jest to wersja mniej realna.
Edytowano : 2022-05-07 10:25:56
I hoven znowu prawi swoje oderwane od rzeczywistości hovenizmy. Kto na to pozwala tak długo? Boateng nakrywa czapka Upamecano? Litości!
07.05.2022 10:23
@Sopariev trudno, aby większość tutaj nagle popatrzyła na swoje zachowanie samokrytycznie. Ktoś ich kiedyś bowiem oszukał wmawiając, że kibicowanie to przede wszystkim krytykowanie. Oni się wprawdzie tłumaczą przed resztą, chcąc chyba przekonać przede wszystkim siebie, że przecież chcą jak najlepiej. Tja. Kompletne odwrócenie wartości.
Jak może jakiemukolwiek kibicowi podoba się to, że są tutaj ludzie, który niemal w każdym komentarzy (90%? 95%?) piszą tylko negatywnie? Przecież to hejt albo trolling w najczystszej postaci.
29.04.2022 14:16
Prawda? Strona kibiców, a zdecydowanie częściej poczytamy tutaj komentarze jaki to klub zły, jak się dzieje źle.
Pisałem to już niejeden raz. Jakby nie nagłówek można by pomyśleć, ze to strona wrogiego dla Bayernu klubu.
29.04.2022 11:39
@FanGraczyBayern swietnie, masz prawo mieć swoje zdanie, nawet jeśli jest tak absurdalne jak to poniżej.
Jankam jednak tez prawo je skomentować. Podnoszenie na sztandary argumentu o przeprowadzce dzieci do innego kraju, w momencie kiedy gra się toczy o dziesiątki milionów euro, i dotyczy to ludzi światowych, którzy nieustannie się przemieszczają, maja domy w różnych europejskich krajach, jest absurdalne. Na tym poziomie życia taki „problem” to żaden problem. Taki argument wyciągasz jak chcesz grać na emocjach, ale niewiele ma to wspólnego z całym procesem decyzyjnym.
27.04.2022 13:33
@DonJupp4ever jesli Julek chce grać częściej dwoma obrońcami to tez by mi było szkoda zatrudniać nowego stopera. Zresztą, dla mnie jeśli się wzmacniać to najlepiej kimś kto gwarantuje jakościowy przeskok, a w mojej opinii Rudiger nie jest widocznie lepszy od tego czym obecnie dysponujemy. Co więcej, uważam że zarówna Upa jak i Lucas mają potencjał wiekszy i długoterminowo zyskamy jeśli postawimy odważnie na tej duet.
Co do Mane i Kdb. Pamietam jak tutaj wyśmiewano go trochę z racji gry dla Southampton. Mane trafił pod skrzydła genialnego trenera, który potrafi świetnych grajków nawet z takich swojego czasu przeciętniaków jak Robertson.
Co do KDB to Bayern w tamtej chwili nie wyobrażał sobie chyba zapłacić tyle za zawodnika i musielo minąć aż 4 lata zanim wyłożyli podobny pieniądze.
Dla mnie osobiście teraz najciekawiej zapowiada się saga kontraktowa Gnabry’ego. Nie uważam go za absolutnie kluczowego zawodnika (jak np Lewy) i w moim przekonaniu jeśli zawodnik nie pali się do podpisu, to Bayern musi poważnie rozważyć letnią sprzedaż. Serge to dobry zawodnik, gwarantujący fajne liczby, ale wydaje się, że pewnego poziomu już chyba nie przeskoczy…
27.04.2022 13:24
Biedny Lewy musi się martwić o to, czy nie będzie musiał szukać dla dziecka szkoły w innym kraju? Ludzie, nosz [wycięte]. Są jakieś granice poważnej dyskusji.
27.04.2022 13:06
@DonJupp4ever ja mam poważne wątpliwości czy Christiensen byłby wzmocnieniem, którego oczekujesz. Rozumiem, że jego przynależność klubowa w porównaniu do innych młokosów musi budzić szacunek, ale to nawet w Barcelonie zaczęto coraz głośniej mówić, czy to faktycznie dobry kandydat. Błędy, gra w kratkę. To nie wydaje się zawodnik, którego będziemy żałować.
A Rudiger? Spoko, ale niektórzy znowu mega go przeceniają. To nie jest zawodnik, który sprawi, że cała linia obrony zacznie grać poziom wyżej.
27.04.2022 12:09
I przegadają. W interesie Bayernu jest jednak to, aby siąść do stołu mając w zanadrzu alternatywne rozwiązania, a nie być pod ścianą.
Lewy chciałby szybko, co tez można zrozumieć. Tutaj występują rozbieżności w interesach dwóch stron. Lewy jednak nie powinien mieć pretensji bo sam nie miał nigdy chyba jakichkolwiek skrupułów i szedł tam gdzie biznesowo bardziej mu się spinalo.
27.04.2022 10:12
@mike84 oczywiscie, że najbardziej „nośne” są te skrajne opinie, ale warto zrobić krok w tył i na spokojnie przeanalizować sytuacje.
Nikt nie ma absolutnie prawa mówić, że Lewego sie nie szanuje i nie jest wobec niego „w porządku”. Zarabia kosmiczne pieniądze, nie gra przecież za pół darmo. Daje duzo klubowi, ale klub daje i przez lata dał mu równie wiele. Gadki o szacunku pozostawmy krzykaczom i szukającym sensacji.
Tu chodzi oczywiście o biznes. Bayern nie musi kalkulować, szczególnie jeśli mowa o zawodniku grubo po 30. Podwyżka? Jak długi kontrakt? To decyzja, która będzie miała wpływ na kolejne lata i warto rozważyć różne opcje, a dwie strony powinny podejść do sprawy ze zrozumieniem.
27.04.2022 10:00
Kolejny raz czytań jak to lewy dostaje mniej piłek, albo słabe dogrania, ale jak zatem wyjaśnić fakt, ze w tym sezonie jego współczynnik xG na mecz jest wyższy niż w poprzednim (1.21 vs 1.17)? Dla porównania Benzema w Realu -0.83.
Tyle sytuacji ile Lewy ma wypracowanych w Bayernie nie dostanie nigdzie.
Edytowano : 2022-04-27 08:05:09
Piłka nożna to nie tylko praca. Dlatego tez zarobki nie są tutaj takie jak w każdej innej.
27.04.2022 07:59
Znowu to się zaczyna krucjata totalnej opozycji Hasana. Wszystko zle, każdy błąd wyolbrzymiony do granic absurdu. Tak, to się zaczyna. I tylko dziwne, że ktokolwiek na stronie kibiców Bayernu jest zaskoczony, że są tacy, którym ten hejt nie pasuje i na to reagują.
Edytowano : 2022-04-26 19:10:49
Tzn zaczyna się kolejna faza tej krucjaty. Już przynajmniej kilka tych nawałnic hejterskich komentarzy tutaj przebrnęliśmy podczas ostatniego sezonu, ale wciaz są ludzie, którzy lubią wałkować te same tematy. Zapewne dlatego, że liczą na ciekawe dyskusje. Oh wait…
Edytowano : 2022-04-26 19:20:06
To że nie chcemy wyłożyć kasy x na zawodnika y wcale nie oznacza, że nas na niego nie stać.
Jakbyś widział w sklepie chleb za 50 zł i byś go nie kupił to oznaczałoby, że Cię na niego nie stać?
26.04.2022 19:09
No tak jak myślałem. Jak nie ma dowodów na to, że transferowa wtopa to dzieło Brazzo to i tak to idzie na jego konto. Jak jestbdobry transfer to szuka się czy aby na pewno od początku do końca go pilotował ;D konsekwencja level hard.
Albo zatem ustalimy jakieś możliwe donzweryfikowania kryteria (tj każdy transfer w trakcie kadencji dyr sportowego idzie na jego konto), albo skończy te jałowe dyskusje, które do niczego nie prowadzą.
Edytowano : 2022-04-26 18:37:48
Ty hoven generalnie sporo dziennych teorii widzisz i słyszysz. Prawie wszystkie to wytwór twej wyobraźni.
26.04.2022 18:36
@kamzet naprawdę nietrudno znaleźć tych co umoczyli znacznie więcej.
Tutaj często wypomina się Roce, Sarra czy nawet sprowadzonego za darmo Richardsa. Te „wtopy” nie są warte nawet pół Daviesa, ktorego sprowadził Hasan, nie mówiąc nawet o Musiali. Jak pisałem kiedyś - za Musiale i Daviesa na obecnym rynku trzeba by dać ok 200 kk.
Dlatego nie dziwi mnie perspektywa Kahna. On tez z pewnością wolałby, żeby w klubie wszystko wychodziło i działało bezbłędnie, ale tak nigdy nie było i nie będzie. Taka specyfika tego biznesu.
26.04.2022 16:27
Hoven jak zawsze czyta po łebkach.
Ci co mówią, żeby nie gadać o innych klubach to ci co bardzo chętnie wypominają każdy błąd Bayernu przytaczając za to same dobre wybory konkurencji, a po przytoczeniu przez innych również błędów tejże konkurencji w odpowiedzi orawią właśnie o tym, żeby nie gadać o innych. Innej sytuacji tutaj nie ma, choć hoven i tak będzie się wił, manipulował, aby tylko wyszło, ze białe jest czarne.
26.04.2022 11:32
@Sopariev co do Flicka szersze dyskusje na ten temat już były, wiec nie mam zamiaru się powtarzać i wracać bo raz kolejny do tych samych rozmow. Dla mnie absolutnie nie można mieć pewności, że Flick chciałby dalej pracować w Bayernie. Kadra ma tez swoją magię, którą Flick zresztą dobrze poznał od środka.
Może sam kiedyś powie jak było, ale jak już powiedziałem, dla mnie sytuacja ułożyła się dla niego znakomicie - po wygraniu wszytskiego co najważniejsze w klubowej piłce, chciał się spróbować w narodowej kadrze. I wobec takiej sytuacji w Bayernie, nikt nie robil mu wyrzutów. Sytuacja dla niego win-win.
Co do tego, ze powinien Hasan wylecieć w razie niepowodzenia Julka - być moze masz racje. Choć to tez dla mnie nie jest takie zero-jedynkowe.
25.04.2022 16:45
@Sopariev ale wiesz, że na to nie ma 100% pewności. Ba, trudno nawet powiedzieć, że prawdopodobieństwo takiego scenariusza wynosi więcej niż 50%.
Wie to tylko sam Flick.
Jeśli za każdy nieudany transfer miałby ktoś odpowiadać to w piłce dochodziłoby do ciągłych zmian na stanowisku dyr sportowych. Co okienko byłaby rotacja.
A jak piłkarz odpowiada za błąd na boisku? O jaka odpowiedzialność tutaj chodzi?
Gdyby nie ściągnięto wcześniej Daviesa i Musiali go teraz trzeba by wykładać na ten duet 200 mln. O taka rozmowę chodzi ?
Edytowano : 2022-04-25 16:10:51
Ja np jestem zdania, że dla Flicka był to idealny moment i pretekst, żeby przenieść się do kadry. Moment, który być może by się już nigdy nie powtórzył.
25.04.2022 16:09
Tuchel to wygrał wtedy kiedy nie prowadził drużyny od początku.
W tym sezonie kiepsko - punktacja w lidze wskazuje, że bliżej mu do koszmarnego Arsenału niż do top 2.
A przypomnę że w Chelsea to i Di Matteo wygrywał LM, a w finale byli także za Granta. Jeśli natomiast dobrze pamietam taki Mou z nimi nie doszedł ani razu do finału.
25.04.2022 13:38
To o jakim okienku teraz mówimy? Zimowym?
25.04.2022 12:12
@Sopariev satysfakcje to ja mam ze zwycięstw Bayernu.
Tutaj co najwyżej miewam uśmiech politowania czytając wypowiedzi niektórych osób, które deklarują się wprawdzie kibicami Bayernu, ale prędzej powiedzą coś dobrego o innych (np Barcie) niż o Bayernie.
Co do Barcy i transferów - to pozyskali w końcu oficjalnie kogoś? Jeśli nie to rozumiem, ze pracują w klubie amatorzy nie potrafiący dopiąć „pewnych” transferów?
Edytowano : 2022-04-25 11:54:00
Jeszcze zabawniej jest jak hoven pisze sam o sobie. Pytanie czy robi to świadomie xD
25.04.2022 11:52
Był Davies, jest Musiala. Na obecnym rynku trzeba by wydać w sumie ok 200 mln euro, żeby pozyskać takich grajków.
Jeśli w ciągu dwóch kolejnych sezonów uda się do tego poziomu doprowadzić kolejnego (Wanner?) to będzie to skuteczność więcej niż dobra.
25.04.2022 09:43
Roca otrzymał szanse ? xD
Przecież Roca w dwa sezony rozegrał w Bundeslidze 2 razy mniej minut niż Sabitzer tylko w obecnym ;D
25.04.2022 09:36
Toc wieczystej Kraków można zazdrościć jeszcze bardziej ;D
25.04.2022 09:12
O proszę. Niektórzy tutaj już odtrąbili powrót Barcy, a tutaj kolejna w ostatnich dniach wtopa i jakoś komentarzy na temat jej gry nie widać :)
Jak mówiłem. Warto się przyglądać, ale absolutnie nie ma na chwile obecną powodów aby im czegokolwiek zazdrościć.
25.04.2022 07:40
@Marienplatz o jego podejściu do sportu w ogole się nie wypowiadałem. Jest wzorem do naśladowania na wielu polach, ale niekoniecznie na każdym.
Najważniejsze jest to co na boisku, ale ja akurat patrzę nie tylko na to. Fajniej się kibicuje drużynie, którą się po prostu lubi. Generalnie dawno wyrosłem z tego, że wśród piłkarzy szukam wzorów, ale nie zmienia to faktu, że wśród swoich oczekuje jednak czegoś więcej niż piłkarskiej formy.
Nie odmawiam Lewemu również chęci sprawdzenia się w innej lidze. Oczekuje szczerości.
Sporo dał Bayernowi, ale również Bayern sporo dał w zamian. Olbrzymi kontrakt, możliwości pracy z najlepszymi trenerami i zawodnikami ostatniej dekady. Na tej współpracy zyskiwały dwie strony i nie zapominajmy o tym.
24.04.2022 12:34
Niestety, ale to znak tych czasów. Gdzie niektórzy kibice klaskają jak ludzie zarabiający obrzydliwie duże pieniądze kopiąc piłkę prawią coś o swojej trudnej sytuacji, a inne o braku poszanowania. To się w głowie nie mieści, że są tacy, którzy nie widzą w tym wylewaniu żali niczego złego. Calkowity upadek moralności.
Cenie i lubię Lewego, ale z pewnością nie wyglada na osobę, której można na 100% zaufać.
24.04.2022 12:23
Brawo! To wielki wyczyn zdobyc 10 majstrów pod rząd. Klasa.
A to że na tej stronie niektórzy się na tyle pogubili, że zapomnieli, że to jest strona kibiców, to już pisałem od dawna. Niektórzy jednak wciaz się okłamują, że ich ciągła, bezustanna krytyka to nic złego ;D
23.04.2022 21:12
@kibicod2007 niech zgadnę - jeśli Bayern targowalby się z zawodnikiem, którego pozyskuje za darmo, o jakieś 2-4 mln euro i w efekcie straciłby go na rzecz Barcelony to byś głosił wszem i wobec jak to daliśmy ciała ? Nie ?:)
22.04.2022 16:19
Patrząc na wynik sportowy trudno się zgodzić ze słowami Hainera.
Na dobrą jednak sprawę dopiero kolejne lat pokażą, czy nowy zarząd godnie zastąpi swoich poprzedników. A to niełatwe zadanie :)
21.04.2022 21:05
Koszmarnie wyglada United za Rangnicka. To już za Solskjaera, z którego niektórzy robili wuefistę, wyglądali lepiej.
Liverpool zmiata ich z planszy.
19.04.2022 21:42
@FanGraczyBayern wtopy są w każdym klubie niema w każdym okienku. Ważne jednak, aby równoważymy je te dobre ruchy i oby te wtopy nie były kosztowne. Patrząc na wtopy wielu europejskich potentatów, wtopa typu Sarr wydaje się…śmieszna. Tyle tylko, że tutaj mowa była o polityce BVB, wiec średnio rozumiem po co roztrząsać temat, który był tutaj wałkowany pierdylion razy?
@sopariev nie wiem czy najlepiej zarządzany, bo to pokaże przyszłość. Wiem jednak, że są transfery, które znacznie łatwiej zrealizować klubom o niższym statusie, po prostu niższych wymaganiach niż Bayern. Stad wonderkidom, którym zależy na regularnie grze, niemal zawsze będzie dalej do takich klubów jak Bayern niż do europejskich średniaków. To wydaje się oczywiste, czyż nie?
19.04.2022 18:58
Pytałem się czy wymienić transferowe wtopy BVB, o których teraz mowa, a Ty na to wymieniłeś…
Kurtyna.
19.04.2022 18:02
@FanGraczyBayern a wymienić ci wtopy transferowe BVB?
Edytowano : 2022-04-19 17:48:26
Generalnie wie, ze dla ciebie wszystko co związane z Bayernem jest najgorsze, ale nijak się to ma do otaczającej nas rzeczywistości, gdzie BVB nie ma podskoku. Nawet jak gramy później możliwości i oczekiwan.
19.04.2022 17:46
@Sopariev Ale o jakich perełkach mówisz? O wonderkidach, których chciał niemal każdy tj Sancho, Jude czy Haaland? Nico przecież to tez żaden nolnejm, który wymagał „wyszukania”, tylko gracz u uznanej już marce.
Jak Bayern byłby na ich pozycji, czyli klubu robiącego za przystanek i miejsce do wypromowania, to zapewniam, że z tym „wyszukiwaniem” nie byłoby gorzej.
Edytowano : 2022-04-19 17:45:47
Generalnie chce powiedzieć, że tych wyżej wymienionych wcale nie trzeba wyszukiwać tylko wystarczy nawet pobieżnie śledzić futbol młodzieżowy. Zdecydowanie trudniej jednak sprowadzić ich do większych klubów gdzie nikt im tam nie da gwarancji gry. I stad nie ma przypadku, że trafiają raczej poziom niżej.
19.04.2022 17:38
@Ivan7 ale właśnie taki sposób działania sprawia, że idą do nich młode talenty. Dostają pewny płac do gry i maja warunki na rozwój bez większej presji.
19.04.2022 14:22
Tzn jak to umie jak są rok w rok tak daleko za Bayernem i w Europie grają coraz gorzej?
19.04.2022 13:52
W przypadku Upamecano tez już niektórzy pisali, że się zaraz występie etc.
Obecnie nawet mało który zawodnik, któremu kończy się umowa w lecie ogłosił nowy klub.
Dopóki nie bedzie oficjalnej informacji media będą szukały sensacji. Nic nowego, z tego żyją.
19.04.2022 11:14
Jak Bayern rzuca jakiemuś piłkarzowi o 2, czy 3 mln „za duzo” to zle. Jak Bayern negocjuje…tez zle.
Zle, zle, zle i zle…DieZle.PL
19.04.2022 10:53
Jeśli miałbym trzymać się analogii damsko- męskich i miałbym mówić o zachowaniu hovena…to musiałbym przestawić obraz na tyle patologiczny, że trudno by się to tutaj czytało.
Tak, chce porozmawiać szerzej o futbolu. Tak szeroko, że argumentem za Barceloną jest to, że…łączy ich się z transferem Mbappe etc. Taka poważna, szersza rozmowa ;D
Człowiek dalej nie jest w stanie zrozumieć, że jest na stronie kibicow(!) Bayernu.
19.04.2022 10:50
Chore jest @hoven, że ty nie rozumiesz kim jest kibic i próbujesz przekonywać tutaj, że ta choroba jest normalnością. Że normalnością kibica jest ciągła krytyka swojego klubu i jednoczesne „wybielanie” reszty.
To jest chore.
18.04.2022 20:52
@AdiFantasti dopiero czas pokaże, czy Taka strategia (jeśli faktycznie to prawda) okaże się skuteczna. Ja wcale nie wykluczam, że tego pożałujemy, ale z góry tego nie zakładam. Chętnie poznam zdanie drugiej strony.
@nyy32 za bardzo rozumiem, czemu pijesz do mnie. Ja przecież nie mówiłem o żadnych wulgaryzmach. Po prostu szokuje mnie, że z jednej strony jawnie okazujesz duży szacunek agentowi (!), argumentując to faktem, że został wybrany przez „wielkie ryby”, a z drugiej wrecz gardzisz człowiekiem Bayernu(!), który również został wybrany przez grube ryby (Bayernu!).
18.04.2022 15:46
Tutaj robi się trochę zabawnie. Jak rozmawiamy i zarządzie to jakoś nie ma jakiegokolwiek znaczenia fakt, że ci ludzie zostali wybrani przez twórców potęgi Bayernu. W tym wypadku nie ma to dla Ciebie absolutnie żadnego znaczenia. Zdajesz sie wrecz gardzic Hasanem.
Tutaj natomiast bardzo szanujesz Zahaviego bo…wybrał go Lewy. I w zasadzie to obecnie jedyny światowej klasy zawodnik w jego stajni.
To jest dziwaczne, że są tutaj osoby, które jednocześnie z wielka pogarda wypowiadają się o ludziach Bayernu, a z drugiej bronią i opowiadają o wielkim szacunku do ludzi z zewnątrz, których interes jest sprzeczny z interesem Bayernu. Widzisz tutaj paradoks?
Edytowano : 2022-04-18 13:15:47
@adi tak jak piłkarz ma prawo zatrudniać agentów chcących wycisnąć jak najwiecej, tak klub ma prawo decydować kiedy z takim agentem zasiąść do rozmów. Jeśli w ogole te doniesie są prawdziwe to klub najwyraźniej uznał, że w ich interesie nie ma rozpoczynanie negocjacji na tamtym etapie. Może chciano poznać wyniki finansowe, może czekano na rozwój sytuacji z pandemią. Nie wiem, ale klub ma również swoje prawa, podobnie jak zawodnik. Ja nie kibicuje zawodnikowi, tylko klubowi :)
18.04.2022 13:11
@nyy32 nie rozumiem czemu mamy się odczepić od Zahaviego? To jest jakiś człowiek związany z Bayernem? Co więcej, obiektywnie jego interes niekoniecznie jest zbieżny z interesem klubu. Wysoka podejrzliwość odnośnie jego działań jest więcej niż wskazana - patrząc z perspektywy kibica klubu.
Edytowano : 2022-04-18 13:00:50
Czy pracownik chce w każdej sytuacji uzyskać jak najwiecej? To zależy. Myślę, że znajda się tacy, których nie da się kupić i wyżej cenią inne wartości i pieniądz niekoniecznie jest jedynym(słowo klucz) czynnikiem decydującym o ich pracy w danej firmie.
18.04.2022 12:57
@Pir5 dostali od nas lupnia, skompromitowali się ze średniakiem Bundesligi, prawdopodobnie nic nie wygrają w tym sezonie…ale plotki mówią o tym, ze ma do nich przejść Mbappe! Czego tutaj nie rozumiesz? Plotki mówią, że się odradzają, że pozyskają zaraz siper gwiazdy. Nieważny wynik sportowy, ważne że są plotki ;D Pa-ra-no-ja
Edytowano : 2022-04-18 12:32:42
Przecież toniesz niepojęte, ze niektórzy rzekomi kibice Bayernu prędzej będą bronić innego klubu niż rzekomo swojego. Kpina z logik, ze zdrowego rozsądku i z ludzi, którzy chcą tutaj poważniej dyskutować.
18.04.2022 12:31
Z tych samych mediów, które są narzędziem w rękach największego zła we współczesnym futbolu (tj agentów)? Wypada zatem pogratulować.
Jest kilka rzeczy, które mnie drażnią we współczesnym sporcie, ale zdecydowanie najbardziej irytuje mnie pozycja agentów.
18.04.2022 12:13
@FanGraczyBayern skad wiedza i przekonanie nt różnic pomiędzy rozmowami z Muellerem i Lewym? Czy po prostu chodzi o to, żeby kolejny raz postawić klub w złym świetle? Bo przecież do tego sprowadza się w zdecydowanej większości twoja aktywność tutaj.
18.04.2022 11:28
Nie da się czytać tych hovenizmow.
Same plotki o transferach w kontekście rzekomo odradzającej się potęgi maja o czymkolwiek dobrym świadczyć? No jakaś paranoja. Można na koniec sezonu zostać z niczym, mieć niemałe problemy z ogarnięciem budżetu płacowego, ale - uwaga, uwaga! - media łączą z wielkimi nazwiskami, wiec mamy powód do świętowania ;D Kon by się uśmiał.
Edytowano : 2022-04-18 08:38:31
Zgadzam się, że wyglada to na mega kompleks albo kompletne zagubienie w otaczającej rzeczywistości.
18.04.2022 08:33
A ile zarabia Bale z Hazardem w tym samym Realu? xD
Edytowano : 2022-04-17 15:44:48
Rzygac to się chce od tych ciągłych jęków i prób szukania wszędzie dziury w całym. Tu jeden milion nie psuje, tan dwa, a potem jak Bayern spiera się o ten jeden czy dwa miliony to wielkie oburzenie.
17.04.2022 15:40
Nie powiem, że nie…
Wynik Lipska, a teraz jeszcze Frankfurta nieco osładzają fatalny dwumecz w naszym wykonaniu. Przede wszytskim słodko patrzy się na Frankfurt, który upokarza Barce, którą już nawet niektórzy tutaj mocno hypowali.
14.04.2022 22:29