@Gacek420 Sarr za Lahma? To trolling czy starasz się napisać najbardziej niedorzeczny komentarz roku?
22.05.2022 10:34
Wyjaśni mi ktoś jaki jest cel zaczynania tych dyskusji, która legenda jest większa? Zawsze prowadzi to do próby zdyskredytowania któregoś z legendarnych zawodników. O ile rozumiem, że takie dyskusje starają się rozpocząć fani jednego z zawodników, choć tego za bardzo nie popieram bo to nie porta fanów zawodnika x,y,z, o tyle dziwi mnie, że wśród fanów klubu padają słowa typu „może byty czyścić” w odniesieniu do klubowych legend.
No ale tak, tutaj coraz więcej ludzi ujawnia po której stronie jest.
22.05.2022 10:04
@Marienplatz znowu pleciesz farmazony.
Nie wszyscy wybierają BVB, tyko ci co mają wątpliwości, czy załapią się do skaldy w Bayernie.
22.05.2022 03:32
Pajaców z siebie to robią ci prawiący o jakimś urażonym Lewym z „opcji B”.
Urażony tym, że Bayern rozpatruje dostępne możliwości? Przecież Lewy to nie idiota. Sam przez całą karierę rozpatrywał dostępne możliwości i wszystko świetnie kalkulował. Wybierał zawsze najlepsze dostępne dla siebie możliwości.
Tak samo jak teraz Bayern. Ale jak się szuka pretekstów do uderzenie w klub to zawsze się coś znajdzie.
22.05.2022 03:26
Ale amatorka w tym Realu…Prawda? Czy może jednak nie ?;D
A przecież czytałem tutaj ze Mbappe w Realu/Liverpoolu? Hmmm
21.05.2022 22:01
A przypomnę, że Flick największe i jedyne swoje sukcesy jako pierwszy trener świecił w Bayernie. Nigdzie indziej. A najmłodszy nie jest.
21.05.2022 14:58
@Marienplatz jaki sens zatem widzisz w siedzeniu na tej stronie? Przecież ewidentnie gardzisz Bayernem i Bundesliga :|
Kiedyś na takie zachowanie mówi się „trolling”, Ae tutaj coraz częściej się pozwala na coś takiego.
21.05.2022 14:47
Jeśli cyrk ma dawać LM to jestem za. O takim cyrku to marzą w psg czy w Manchesterze gdzie od lat pompuje się tryliard z żadnym efektem.
Ba, jestem przekonany, ze zdecydowana większość obiektywnych kibiców na świecie chciałaby kibicować takiemu cyrkowi.
21.05.2022 14:40
To nie zaczepki personalne. Kpisz z mistrzostwa, kpisz z Bayernu, stawiasz wyżej BVB. Mówisz o tym publicznie na stronie kibiców Bayernu(!).
21.05.2022 13:27
@Marienplatz jak widać, kibicowanie Bayernowi tez nie jest dane na zawsze. Tobie już znacznie bliżej do żółtych :) zmieniłeś już stoję startową ?:)
21.05.2022 13:20
Zapewne jak trafi do BVB to nagle zmieni się narracja i Austriak będzie dla wieku wielką stratą ;D
21.05.2022 13:10
Nie zna się. Barcelona jest na fali wznoszącej, wyczaruje pieniądze i kropka.
xD
21.05.2022 13:04
Każdy mający dobre zdanie o Lewym absolutnie nie może równocześnie twierdzić, że w przypadku pozostania w Monachium, Polak będzie robił syf. Pora zrozumieć, że to się wzajemnie wyklucza.
Dokładnie @tapczan.
21.05.2022 13:03
Ty @hoven juz kolejny raz tłumaczysz, ze „tylko zerknąłeś”. Beka. XD
Edytowano : 2022-05-21 11:36:12
Ty jak zawsze nienpotrafisz pojąć, ze świat nie jest czarno biały. Lucas to nie wtopa. Ale tez nie jest świetnym transferem, póki co. A Hazard to przykład wtopy.
Edytowano : 2022-05-21 11:38:15
Przykładów na nieudane transfery Realu typu Roca tez by się wiele znalazło. Tylko ze tam nikt nie robi afery z takich „wtop” wartych kilka baniek.
21.05.2022 11:34
@AdiFantasti a co mamy usłyszeć? Przecież już tutaj chwalono Real za transfer Mbappe, nawet hoven chwalił Bodaj Liverpool za - uwaga, uwaga - zainteresowanie i potencjalny transfer Haalanda(Mbappe?).
@FanGraczyBayern jamir ma znaczenie jakie kwoty chodzą? Od początku było wiadomo, ze trzeba mieć fortune. Bo to że piłkarz jest za darmo wcale niekoniecznie musi oznaczać, że cała transakcja będzie stosunkowo tania. Ale o tym sobie tutejsi hejterzy przypominają sobie tylko wtedy jak nie tyczy się to Bayernu :)
Edytowano : 2022-05-21 09:00:08
Sieny doskonale jak Rea lubi płacić. Fortune da Hazardowi czy nawet Alabie. U nas jakby tyle płacono zawodnikom dającym taką jakość to by były codzienne wpisu o niegospodarności.
21.05.2022 08:58
Ciekaw jestem, czy jak Mbappe nie trafi jednam do Realu to przeczytać tutaj o amatorach z Madrytu. Hmmm
20.05.2022 23:33
Nie rozumiem jak z jednej strony można mieć dobre zdanie o Lewym, a z drugiej mówić jak to rozsadzi szatnie i generalnie będzie nieprofesjonalnie podchodził do swoich obowiązków.
19.05.2022 17:52
@hoodykr
6 bramek i 2 asysty na mniej niż polowe rozegranych spotkań w jednej z najsłabszych drużyn w stawce. W tamtym sezonie strzelił 16.
Wiesz ile bramek strzelił w całym poprzednim sezonie Nunez? Pewnie jakbyśmy go rok temu brali byłby podobny komentarz ;D
Edytowano : 2022-05-19 07:54:23
Martwić może z pewnością fakt, że na 3 ostatnie sezony tylko jeden rozegrał pełny.
Edytowano : 2022-05-19 07:58:04
Czemu on, nie Zirkzee? Kalajdzic w powietrzu to inna jakość, a z tego co się mówi to Nagelsmanna chce właśnie napastnika dobrze grającego głową.
19.05.2022 07:51
Nie żebym jakoś specjalnie bronił tego transferu, bo generalnie niezbyt lubię dwumetrowych napastników, ale argumenty zaskakują.
Przecież chłopak pół roku stracił przez kontuzje. Ile miał strzelić bramek przez pół sezonu gry? 15?
Ja tylko przypomnę, ze taki Nunez rok temu strzelił dla Benfici 6 bramek w całym sezonie słabiutkiej ligi portugalskiej. 6 bramek. A teraz jest pożądany przez niemal każdego tutaj :)
18.05.2022 21:43
Polityka klubu. W Juve tez nie widzieli problemów, żeby płacić fortune za Ronaldo i jego pensje. Jak się to skończyło wszyscy wiemy.
Ja jestem w stanie zrozumieć takie podejście klubu do kontraktów zawodników wiekowych.
18.05.2022 18:05
Thiago faktycznie strata, ale Alaba, Boateng czy Suele żadna. Żadna. A zarobki pokaźne.
Co do Lewego - ostatnio jak patrzyłem w kadrę to jeszcze był. Coś się zmieniło?
18.05.2022 13:14
@szczebelek na tym poziomie jesteś profesjonalistą i nie sabotujesz szarego siebie. Lewy sam by sobie strzelił w stopę przekreślając wizerunek na którym pracował latami.
To biznes, nie piaskownica.
17.05.2022 20:05
To że prasa o czym nie donosi to nie znaczy, że tego nie ma.
Kluby najwcześniej jednak dopytują wstępnie i jak nie widzą zainteresowania to nie kontynuują negocjacji. Bayern mógł wstepnie pytać i o Dybale i o Nuneza.
Nawiasem, ciekaw jestem co by było gdyby taki Nunez przyszedł do Bayernu rok temu. Po sezonie w którym w lidze portugalskiej strzelił…6 bramek. Coś mnie się wydaje, ze byłyby gadki o kolejnym Sarze ;)
17.05.2022 20:02
@szczebelek Bayern nic nie musi. To Lewandowski musi respektować warunki umowy jaką sam dobrowolnie podpisał.
Lewego wciaz wiąże roczny kontrakt z Bayernem.
17.05.2022 19:44
@szczebelek znaczy się pochwalasz brak profesjonalizmu i nie respektowania umów? Przecież podpisujac z kimś umowę o prace deklarujesz chęć pracy. Chęć wykonywania danych obowiązków najlepiej jak potrafisz. A nie odstawania maniany.
Jestem pewien, że Lewy jako przykładny profesjonalista da z siebie 100% niezależnie od tego jaka będzie decyzja zarządu. Taki zresztą ma obowiązek i za to mu się płaci olbrzymie pieniądze.
17.05.2022 16:08
Jakby na to nie patrzeć, jakby się to okazało prawdą, to byłoby to cholernie smutne, że legenda klubu jest tak zdesperowana odchodzić.
17.05.2022 13:33
Oczywiście, że @Skobry ma racje.
Kadra była z pewnością wystarczająco silna, żeby zajść dalej i w pucharze krajowym i w LM.
Wielu zawodników grało jednak poniżej swoich możliwości, co z pewnością musi pójść na konto sztabu szkoleniowego.
Tak jak trzeba wzmocnień, to również trzeba poprawy u Julka. Liczę jednak, ze wyciągnie wnioski i w przyszłym sezonie zobaczymy taki Bayern na jaki liczymy.
16.05.2022 16:13
@Globin23 Upa wyglądał fatalnie na jesieni. W ostatnich miesiącach było znacznie lepiej i prezentował imo wyższa dyspozycje niż to co pokazywali w ostatnim sezonie gry u nas Alaba oraz Boateng.
16.05.2022 15:25
Trudno być jakoś mega podekscytowany takim transferem. Szczególnie jeśli ma być to bezpośredni następca Lewego, choć myślę, że szykujemy go póki co jako napastnika numer 2.
16.05.2022 13:03
@WayeThe oczywiście, ze nie nest zle. Co nie zmienia faktu, że dwumecz z Villareal był w naszym wykonaniu zły, a nawet bardzo zły.
Nie rozumiem jakie ma znaczeni fakt, czy było się bliżej czy dalej. Przecież sam układ meczów (czy najpierw dom, czy wyjazd) sprawia, że w takiej sytuacja można być bliżej niż dalej :|
City i Liverpool na papierze wydawało się z pewnością nie słabsi, co pokazywały kursy buków. W piłce, a w zasadzie w sporcie, jednak nie zawsze faworyci wygrywają.
16.05.2022 10:40
@Zerafaelo w punkt.
16.05.2022 03:39
Real wygrywał z Ronaldo LM 4 razy w ostatnich 5 latach. Po jego odejściu odpadał 2 razy w ćwierćfinale oraz w półfinale. Teraz w końcu po kilku latach dotarł do finału.
Nie wyszedł złe na sprzedaży? Aha.
Edytowano : 2022-05-16 03:34:41
Słusznie @mariuszwr.
16.05.2022 03:34
A wiesz @szczebelek, że…wcale nie może?
Lewy ma max 15 dni od ostatniego meczu sezonu na poinformowanie klubu o wykorzystaniu prawa Webstera.
16.05.2022 03:16
Litości! Hoven bawi się w recenzenta komentarzy i jeszcze coś prawi o grzebaniu w mrowisku. Śmieszniej być nie może ;D
Nie rozumiem kompletnie jakie ma znaczenie fakt, ze Villareal skończył ligowe zmaganiami tym czy innym miejscu i co ma na celu wzmianka o tym w tym momencie. Okazja do samobiczowania ?. Wyeliminowali Juventus, zagrali świetne spotkaniu z nami na własnym stadionie. Wykorzystali nasza słabość w rewanżu i następnie postraszyli Liverpool.
Wszyscy wiemy, że mocno zawiedliśmy w tym dwumeczu.
16.05.2022 02:59
Brakuje ni gościa ;D jak zawsze bez ogródek, w punkt
Nawiasem fragment o zarobkach bardzo intrygujący. Tutaj wielu bierze za pewnik to co donoszą media, a tymczasem prawda niekoniecznie musi być tak oczywista.
15.05.2022 21:54
@karolina96 słusznie zauważyła.
@Sopariev ale Ty udajesz, że nie rozumiesz, czy faktycznie nie potrafisz pojąć, że nieraz interesy dwóch stron bywają sprzeczne?
15.05.2022 14:13
O, gość mówi coś o trudnych rozmowach, klakierach oraz ignorowaniu wszytskiego co nie pasuje. Kon by się uśmiał.
Tak jak w ostatniej rozmowie, kiedy wtrącił się w rozmowę, prowokując jedna ze stron, nie mając nic merytorycznego do dodaniu, ale…przecież chciał chronić przed prowokacjami.
Śmiechu warte.
15.05.2022 12:43
To doprawdy interesujące…jak z jednej strony umniejsza się Bayernowi mistrzostwa Niemiec, a z drugiej jara się Barceloną, która poległa właśnie ze średniakiem Bundesligi.
Interesujące i…smutne. Z perspektywy kibica Bayernu rzecz jasna.
15.05.2022 12:17
Klub nie chciał wtedy i miał do tego prawo. Tak jak Lewy ma prawo teraz chcieć odejść. Bayern ma również prawo odnowić jego sprzedaży co powinno zostać uszanowane.
Nieładnie by jednak było gdyby chciał wymusić odejście i odgrywał jakieś szopki tudzież szantaże poprzez prawo webstera. Zgadzamy się ?:)
15.05.2022 11:44
@Edmund :D
To doprawdy zabawne. Niektórzy już wydają się triumfować bo rzekomo wyszło na ich. Tzn uwierzyli mediom i wydają sie rozkoszować tą nagonką. To nie pierwszy kryzys w klubie i jestem przekonany, ze wyjdziemy z niego obronną ręka. A fakty są póki co takie, że należymy wg obiektywnych wskaźników do czołowych europejskich klubów, ku niezadowoleniu tych zyczaxych nam zle.
15.05.2022 11:17
@nyy32 gratulujesz osobom, które od lat przewidywały zjazd a w międzyczasie zdołaliśmy wygrać LM? Aha. Spoko.
@DarthSmd Coutinho, Upa czy Sane jako rozczarowanie? Mocno na wyrost.
Ta lista klap to pewnie nawet nie kosztowała pół Hazarda. I to obrazuje cała istotę „problemu”.
15.05.2022 11:06
@nyy32 i tym się rozni opinia od faktu. Dlatego ten Twój przykład jest mocno nietrafiony.
Jak pisałem - nie mam problemu z tym, że ktoś ma swoją opinie. Mam problem wtedy jak przestawia to niczym fakt, nie dopuszczając absolutnie do świadomości, że mogło być inaczej. Jasne czy wciaz nie?
Edytowano : 2022-05-15 09:40:06
Co do Lewego to ja nie miałbym pretensji o to, że chce zarabiać więcej. Jego prawo. Tak samo jak mia do tego prawa Alba czy Coman.
Bayern ma jednak prawo myśleć inaczej i kalkulować w inny sposób.
15.05.2022 09:38
@nyy32 no widzisz. Kreujesz rzeczywistość aby wyszło na Twoje. Nie opierasz się o fakty.
Nie ma absolutnie żadnego wspólnego mianownika w przytoczonych przez Ciebie przykładach. Tutaj jest podstawowa różnica miedzy faktem, a subiektywną opinia.
Widząc występ piłkarza masz niemal wszystkie dane potrzebne do jego oceny. Postawę ludzi na wyższym szczeblu, począwszy od trenerów na dyrektorach skończywszy, już znacznie trudniej ocenić bo potrzebnych danych jest mniej.
Nie mam problemu z tym, że ktoś krytykuje trenerów czy dyrektorow. Dopóki nie przebiera to formy hejtu i dopóki nie czyni tego z pełnym przekonaniem jakby znał cała prawdę. Bo to bzdura.
Edytowano : 2022-05-15 09:28:01
Szukając piłkarskiej analogii. To bardziej pasuje przykład kiedy zawodnik wykonuje zadania trenera (jak Brazzo realizuje politykę klubową), a kibic to krytukuje bo chciałby aby dany zawodnik grał w inny sposób.
15.05.2022 09:18
@Daykun mało poważny komentarz, przede wszystkim nie mający żadnego potwierdzenia w faktach.
Odnośnie Alaby to nigdy nie uważałem go za klasowego stopera. Nigdy. W mojej opinii utwierdzały mnie statystyki. Zawsze staram się posiłkować liczbami. A teraz te kluczowe dla stopera liczby Alaba ma jeszcze gorsze.
Trzymajmy się zatem faktów. Piłkarsko Alaba na środku obrony nie był kimś za kim można było tęsknić. Suele tez nie jest kimś za kim będę płakać - co śmieszniejsze jeszcze rok temu trudno było znaleźć tutaj fanów jego talentu. Ale teraz jak jest okazja ponarzekać na zarzad to się wszystko diametralnie zmienia.
Natomiast w przypadku Lewego to chyba niekt nie ma wątpliwości co do jego jakosci. I nie wmawiaj, że jest inaczej
Edytowano : 2022-05-15 09:09:33
Jescze co do Suele to nie odmawiam mu kilku miesięcy dobrej gry w tym sezonie. Generanie na pewno grał lepiej niż Alaba, ale dobry futbol pokazuje tez ostatnio np Upa, a każdy mu przypomina tylko okres kiedy wyglądał fatalnie.
Edytowano : 2022-05-15 09:10:32
Jak zwykle hoven ma jakieś urojenia jak widzi, zd ktokolwiek tutaj pisze o tym, ze wszyscy w klubie są zaiebiscie na czele z Sarrem. Gość robi z siebie pośmiewisko.
15.05.2022 09:07
@Prezes42 liczyłem na jakieś linki :)
Ja oglądałem kilka meczów - wyglądał w większość koszmarnie.
Dla potwierdzenie zerkałem w statystyki…i jest jeszcze gorzej.
Cóż, może ich kibice to przeciwieństwo tego co jest tutaj…czyli starają się doszukiwać pozytywów, a nie jedynie negatywów ;)
14.05.2022 23:57
Proszę o źródło jakoby kibice Realu twierdzili, ze Alaba to jeden z najlepszych transferów. Mam zupełnie odmienne informacje..
14.05.2022 23:35
Ee tam, na pewno plotka. To przecież super ziomek i trzeba płakać na samą myśl o jego odejściu :(
14.05.2022 23:13
@nyy32 mowisz o sytuacji, która jest widoczna gołym okien. Praca dyrektora nie jest i jej ocena opiera się na plotkach. Różnica kolosalna.
Edytowano : 2022-05-14 23:12:33
Co oczywiście nie zmieni faktu, że obchodzenie się z mediami to cześć pracy na tym stanowisku i jeśli nie potrafi się w odpowiedni sposób reagować to jest to oznaka pewnej słabości.
Edytowano : 2022-05-14 23:15:36
Nie wiem kto Ci wmówił, że kibicowanie polega na hejtowaniu kogokolwiek z klubu.
Podpowiem dla ułatwienia, ze gwizd nie jest wg mnie oznaki hejtu ;D
14.05.2022 23:10
Bierzmy Edwardsa. Chwile popracuje i odejdzie jak gwiazdom będzie się kończył kontrakt.
14.05.2022 22:49
A gdzieś to przeczytał, ze tylko na dr? Kto takie prawdy głosił?
Edytowano : 2022-05-14 22:44:52
Gwizdy = hejt?
Edytowano : 2022-05-14 22:48:19
Przecież nikt temu nie przeczył. Nawet hoven wyskakiwał kilka razy z ta śmieszna ankietą i nikt nie przeczył, ze Brazzo ma swoich przeciwników.
14.05.2022 22:44
Ale ty hoven zrozumiesz w końcu, ze tutaj nikt nigdy nie pisał, ze wszytsko nest super? Czy dalej nie dociera do ciebie nawet jak się pisze o tym dziesiątki razy wprost?
xD
14.05.2022 22:43
Czekam na wersje drugiej strony.
Edytowano : 2022-05-14 22:32:28
Ps Jeśli wymagania byłyby te z kategorii nie do zrealizowania, to wcale nie zdziwiłby mnie brak oferty.
14.05.2022 22:31
Nic się nie zmienia. Jak był Uli z Karlem tez tutaj czytałem jak to zaraz będziemy na poziomie Arsenału :)
Kto wie, może kiedyś się sprawdzi…i Arsenal będzie potęga w Anglii ;)
14.05.2022 22:30
Myśle, że dwa transfery w maju na newralgiczne pozycje będzie więcej niż ok.
Kiedyś Ralf Ragnick powiedział, że czasem lepiej nikogo nie kupować niż kupić złe. Jeśli ta dwójka okaże się strzałem w „10” to nie będziemy rozmawiali o tym co było rok temu.
14.05.2022 22:21
Chce jeszcze coś wygrać na arenie międzynarodowej i dlatego chce odejść? A ile klubów gwarantuje wyższym poziom? Ile z tych klubów może sobie na niego pozwolić?
Jak pójdzie do Liverpoolu czy nawet Realu to zrozumiem.
14.05.2022 22:14
Nie wnosisz nic do dyskusji i jeszcze atakujesz jedna ze stron określając ją „klakierami”. Faktycznie, nie prowokujesz, tyko ostrzegasz.
Bądź poważny.
14.05.2022 22:03
@AdiFantasti skad wniosek, ze nie działają? Według wszelkich wiarygodnych doniesień jesteśmy bliscy przynajmnj dwóch transferów. A jest połowa maja. Połowa. Maja.
A media same zmieniają zdanie. Raz nie chcemy Mane, raz chcemy. Mamy im wierzyć na słowo? Dziękuje.
14.05.2022 21:56
@AdiFantasti że co? Taki model działania ten klub ma od lat. Nie może liczyć na zastrzyk pieniędzy z zewnątrz.
Te populistyczne hasła, które wznosisz na sztandary się już dawno przejadły.
Edytowano : 2022-05-14 21:18:50
@soapriev wcinasz się mordy wódkę i zakąskę jeszcze prowokując. Gdybys przynajmniej jeszcze coś powiedział ciekawego. A to tylko o prowokacje chodzi.
Edytowano : 2022-05-14 21:19:44
Nigdy nie jest dobrze jak klub przegrywa, ale na tym portalu już mnie nic nie zdziwi. Nawet kibicowanie rywalom.
14.05.2022 21:17
„To jest błąd takie myślenie”
Skąd założenie, że takie a nie inne działanie klubu to „takie myślenie”? A mkze to jedyna możliwość wobec trudnej sytuacji finansowej w okresie pandemii?
Bayern wydaje tyle ile sam zarobi. A w pandemii zarabiał ok 2 mln na sezon.
14.05.2022 20:53
Czekaj, czekaj. No ale w końcu strzelił decydującą bramkę w finale LM czy nie? Bo jak Alaba wystąpi w LM to znaczy, że jest kawał grajka, ale z Comanem to już nie obowiązuje, tak?
@Edmund Carlo to jedno, ale przede wszytskim - Karim.
14.05.2022 20:44
No oczywiście. Flick jest nieomylny. Dlatego od początku swojej kariery trenerskiej świecił triumfy. Oh wait.
Edytowano : 2022-05-14 20:35:37
Przypomnę ze tak krytykowany przez ciebie Coman tez grał w podstawie w fonale LM. Nawet strzelił decydująca bramkę . Nie ma to jak konsekwencja.
14.05.2022 20:33
Aha. To Kimmich tez podpisał bo nic nie potrafi.
Logiczne.
14.05.2022 20:26
A w Liverpoolu odszedł niedawno Wijnaldum, i teraz maja podobny problem z Mane, Salahem i Firmino jak my z Gnabrym.
To się dzieje.
Edytowano : 2022-05-14 20:17:45
Bayern na chwile obecna nie stracił ani jednego kluczowego zawodnika w ostatnich latach. Takiego Donnaruma, czy Mbappe. Pierwszym będzie Lewy, oby za rok.
14.05.2022 20:14
A widziałeś @Marienplatz kiedys odejscia takich zawodników jak Mbappe, Pogba, czy Donnarumma za free?
Taka staje się obecna piłka. Piłkarze, a przede wszytskim agenci, którzy maja coraz więcej do gadania, potrafią liczyć.
14.05.2022 20:10
Czy się to komuś podoba, czy nie, przedłużanie umowy z tak wiekowym zawodnikiem na ponad rok od wygaśnięcia umowy, która gwarantuje mu olbrzymią wypłatę, wcale nie musi być najrozsądniejszym wyjściem.
Mam nadzieję, że Bayern ma na tą sytuacje plan i będzie się go trzymał. Osobiście zostawiłbym Lewego do końca kontraktu. Jego 50 bramek jest tego warte.
14.05.2022 20:08
@Sopariev znaczy się zestawiasz obok siebie prawdopodobieństwo transferu w tym sezonie Gnabry’ego i Gravenbercha? Ciekawe. Bo dla mnie są na różnych biegunach.
I nikt tutaj nie pisał, że odejście Sergea byłoby „dobre”. Nie byłoby. Tylko tutaj wszytsko zwala się na Brazzo. Z pistoletem ma podchodzić do zawodników, którzy wyraźnie coraz częściej chcą doprowadzać do wygaśnięcia umów? Dziwne ze ten fenomenalny Edwards tego nie zastosowa z Wijnaldumem i obecnie z Salahem, Mane i Firmino.
Cóż za konsekwencja.
Edytowano : 2022-05-14 12:56:55
Zadam po raz kolejny proste pytanie. Co na zrobić klub jak zawodnik wyraźnie nie chce odchodzić, ale rowniez nie ma zamiaru przedłużać umowy? Proste pytanie, na które nikt nie chce odpowiedzieć.
14.05.2022 12:54
@nyy32 ale bez sensu jest mówienie teraz o ławce na przyszły sezon. Kto wie kogo pozyskamy, kto wie co będzie z Richardsem czy Zirkzee. Czas pokaże.
Nie mam natomiast wątpliwości, ze zgadzasz się z artykułem. Ja nie o tym. Można się z czymś zgadzać lub nie, ale tutaj jest po prostu koszmarny poziom dziennikarstwa. Blogowy poziom.
Edytowano : 2022-05-14 10:35:14
Gadanie o sabotażu to właśnie poziom blogowy. Nagle Sabitzer zły bo…nagle sie okazało ze nie ogarnął. I teraz już jego transfer postrzegany jest jako błąd, a jak grywał w Lipsku to wszyscy stekami jakby super było mieć go, nawet na ławce.
14.05.2022 10:33
Prosiłbym również o przykłady średniaka Bundesligi gdzie na ławce siadali zawodnicy pokroju Sabitzera, Musiali, Comana/Sane/Gnabry’ego, Suele/Upamecano/Lucasa.
Chciałbym poznać konkrety, a nie tylko ogólniki :)
Edytowano : 2022-05-14 10:17:25
Czasami to w City nie było w kadrze napastnika, a na ławce było 3-4 juniorów. Czasami to w Liverpoolu nie było zdolnego do gry stopera. Czasami, czasami…
Edytowano : 2022-05-14 10:21:18
Czy artykuł ma znamiona publicystyki czy nie, wymagać trzeba rzetelności. Tutaj jest bzdurna teza i wybiórcze argumenty. W publicystyce i generalnie dziennikarstwie chodzi o rzetelność, o próbę obiektywnego spojrzenia na sprawę. A nie napisanie tekstu pod daną tezę, aby się klikalo. Temu bliżej do poziomu reprezentowanego przez tych z żółtymi napisami na yt, czy reżimowych mediów.
Edytowano : 2022-05-14 10:24:26
Temu tekstowi bliżej co jakiegoś blogowego tworu niż do poważnego artykułu. Wcale mnie nie dziwi, ze musiałem w ogole szukać kim jest autor.
Edytowano : 2022-05-14 10:25:28
W sumie hoven się chwalił jak to był niegdyś dziennikarzem - jego styl…może reaktywował działalność ?:D
14.05.2022 10:16
@nyy32 aha. Czyli na podstawie medialnych doniesień wyrzucasz już z kadry Lewego, czy Gnabry’ego, ale juz nie wpisujesz tych co są o krok od Bayernu. Brakuje konsekwencji.
Tekstylna onecie jest po prostu słaby. Opiera się na bzdurnej tezie, a argumenty są wybiórcze, a czasami po prostu śmieszne. Mało w nim merytoryki czy nawet próby jakiegokolwiek spojrzenia z drugiej strony. Nie na tym polega rzetelne dziennikarstwo i jakakolwiek promocja autora jest po prostu obiektywnie szkodliwa.
14.05.2022 09:58
@nyy32
- gdzie można zapoznać się z tymi jasnymi deklaracjami Lewego odnośnie odejscia?
- swoje podsumowanie opierasz tylko na plotkach?
- skąd wniosek, ze będziemy opierać swoją grę o wahadła? Nawet w tym sezonie graliśmy różnymi systemami
- jestem ciekaw, który to sredniak Bundesligi miał na ławce takich zawodników jak Sane/Gnabry/Coman, Tolisso, Musiala czy Suele/Lucas/Upamecano. Możesz wymienić?
- właśnie Bayern dopina transfer do środka pomocy, a wiesc niesie, że są starania o kolejnego
- co to znaczy typowy defensywny pomocnik? W obecnym futbolu wcale nie jestvwymagany typowy defensywny pomocnik jakiego znamy sprzed lat.
- zaciąg z klubu „drugiej ligi”? A to na czym swoją potęgę odbudował np Liverpool? Na gwiazdach z pierwszych stron gazet?
- widzę ze jakiś nolnejm, który popełnił niezbyt górnej jakosci tekst, ale ważne ze przepisał oskarżenie z tego portalu, dodał coś o dyzmie i peszce, i nagle się go tutaj cytuje xD widać doskonale, czemu poziom dziennikarstwa w tym kraju jest jaki jest.
14.05.2022 07:53
Trzymając się faktów to Bayern w ostatnich latach nie osuwał się z listy faworytów. Wprost przeciwnie. Teraz być może tak będzie, ale tego dopiero dowiemy się.
Jestem jednak dziwnie przekonany, że będziemy i tak przed Barcą :)
Co do powodów chęci odejscia - jestem za start aby uwierzyć w urazowego Lewego. Chłopa siedzącego od lat w biznesie i chłodno kalulujacego swoj każdy ruch. Nie klei się to.
13.05.2022 17:47
Oczywiście, że takie zapewnienie nie daje 100% gwarancji. Flick był zapewne mega zdeterminowany aby spróbować swoich sił i poszli mu na rękę bo mieli tez na oku odpowiedniego - w ich mniemaniu - następcę.
Teraz? Wydaje mi się, ze jest nieco inaczej ale niczego nie wykluczam.
13.05.2022 17:09
Najlepsze wyjście dla klubu. Zarzad będzie miał ponad rok aby znaleźć odpowiedniego następcę.
A wcale bym nie wykluczał również takiego wariantu, że Lewy w międzyczasie nieco „zmięknie”.
13.05.2022 16:57
@Globin23 dziekuje i wzajemnie. To jednak nie przekonania bo staram się opierać na faktach i bazując na nich formułuje opinie. Jak pisałem, przy ocenach Brazzo większość opiera się na plotkach.
@Marienplatz po pierwsze - gdybanie zostawię innym. Po drugie - to kiedyś się kręciło czy nie? Bo nigdy tutaj nie walili z najbogatszych lig jak w ogień.
13.05.2022 16:14
No tak, bo kiedyś to gracze z najbogatszych lig na świecie walili do nas drzwiami i oknami. Byliby nawet w stanie dopłacić za możliwość gry dla Bayernu.
Kiedyś to było…
13.05.2022 16:05
@seco555 wybacz, najwyraźniej nie doczytałem.
Nie zmienia to jednak w niczym meritum tej dyskusji. Mówiłeś o Czupo, czy innym wynalazku, a jak zapopronowalem zakladzik to już nagle mowa o zawodniku o jakosci Lewego :)
13.05.2022 16:02
Oczywiście, że jego wyrzucenie będzie bardzo łatwe. Wystarczy, że nie będzie realizował strategii nakreślonej przez zarzad.
Sprawa prosta.
13.05.2022 15:45
Nie określonym się obrońca Brazzo, wiec przeczytałem.
1. Wiara w to, że Lewy odchodzi przez „romans z Haalandem” jest dla mnie śmieszna. Profesjonaliści obracający się w tym biznesie to nie dzieciaki, którzy obrażają się za takie rzeczy.
2. I dobrze, przeciętniak.
3. Co jest złego w fakcie, że ktoś zmieni zdanie? Gorzej tkwić w błędzie, choć ja osobiście uważam Rudigera za mocno przereklamowanego obrońcę.
4. Plotki.
5. Nikt nikogo zmusić do podpisu nie może. Smutne, ale prawdziwe.
6. Jak w wielu innych klubach. Już wielokrotnie tutaj pisałem - co ma zrobić klubów w sytuacji kiedy zawodnik nie chce odejść? Siła go nie wypchniesz, a najwiecej zarobi odchodząc za darmo.
7. Męczarnie? Jeez. Nie szukajmy na sile problemu tam gdzie go nie ma. Jak to są męczarnie to kluby przy 90% transferów się „męczą”. Niedorzeczne.
8. O ile konkretnie przepłacenie? Jakbyśmy targowali się o 2-3 mln i ich nie kupili to byliby wszystko ok czy byłbym tez problem, że „.zydzimy”?
10. Plotki.
Edytowano : 2022-05-13 15:37:35
I nie, nie mówię ze to super dyrektor bo…nie zwyklem rzucac ocenami bez najwazniejszych danych. Piłkarzy na boisku oceniać mogę, ale to co się dzieje w zaciszu gabinetów ? Dziękuję, ale nie.
13.05.2022 15:35
@seco555 czyli przeszliśmy płynnie od Czupo do rownowartosciowego zawodnika dla najlepszego napastnika świata? Aha.
13.05.2022 14:01
@seco555 jakis zakladzik, że w przypadku odejscia Lewego nie zostaniemy z Czupo tylko zostanie pozyskany jakiś napastnik?
13.05.2022 13:33
Zdanie klucz - „Nie stoję wyżej ponad nimi”
Dobrze, że przynajmniej ten trener zna swoje miejsce w klubowej hierarchii.
13.05.2022 13:21
Nawet po takiej maszynie jak Ronaldo widać upływający czas. To wciaz swietny zawodnik, ale jednak widocznie dawki od swojego premieu. Choć życzę wszytskiego co najlepsze Lewemu, to nie chce minusie wierzyć, że mijające lata będą dla niego bardziej łaskawe.
Czy styl Barcelony idealnie mu pasuje? To dopiero czas pokaże. Pasuje mu z pewnością styl gdzie jest centralną postacią pod którą ułożona jest gra. Czy tak będzie w Barcie? Hmmm. Niekoniecznie.
I jestem bardzo ciekaw jak rzekomo maja dojść kolejni światowej kasy zawodnicy jak tam jest nieciekawa sytuacja z budżetem płacowym. No chyba, że Lewy jest taj zdeterminowany do opuszczenia Monaxhiun, ze zgodzi się na obniżkę, conz drugiej strony byłoby chyba niemały policzkiem dla kibiców FCB, prawda?
Z ciekawości rzuciłem również okiem na sezonowe heatmapy napastników Barxy w porównaniu z Lewym. Polecam. Widać wyraźnie różnice.
13.05.2022 13:17
@Simon89 skad to przekonanie o wzroście marketingowym? Bardzo? Czyli jak bardzo?
To Bayern przecież sprzedał najwiecej koszulek w ostatnim zestawieniu. I to sporo więcej niż Barca.
Bardzo wątpię, choć życzę mu jak najlepiej, żeby w klubie z absolutnego europejskiego topu pierwsze skrzypce odgrywał 36/37 letni napastnik. Już abstrahując od tego, że niewiele wskazuje na to, że Barca ma nagle wbić się na sam szczyt…
13.05.2022 12:08
@mike84 operujemy na faktach, a nie mokrych snach kibiców Barcy. I tak jak nie wierzyłem w rzekomy upadek tego klubu, tak teraz nie wierzę te doniesienia o rychłym powstaniu. To na rękę sterników Barcy, ale dopiero kolejne miesiącu pokazą ile w tym prawdy. Na razie rozsądnym byłoby podchodzić do tego typu rewelacji z dużym dystansem.
Jeśli, jakby etc zostawmy bo na dłuższą metę nie prowadzi do niczego konstruktywnego.
13.05.2022 11:03
@mike84 to by jeszcze mogło się ewentualnie spiąć, gdyby miał szanse na angaż w klubie wyraźnie lepiej zorganizowany. A Barca z pewnością do takich nie należy.
Bayern zbudował drużynę, która w ostatnich latach należała do absolutnego europejskiego topu (obiektywne rankingu potwierdzają) i wygrał LM. Skończmy w końcu pisać o zarządzaniu tym klubem jakby prowadzili go amatorzy bo wszystkie ważne i obiektywne wskaźniki mówią co innego.
Czy można było zrobić lepiej i więcej? Oczywiście, jak wszędzie.
13.05.2022 10:53
@Reeken89 przeciez wszyscy wiemy, że nie i teresuje cię ich zdanie. No chyba, że mówią to co chcesz usłyszeć…
13.05.2022 08:47
@FanGraczyBayern oczywiście, że w interesie klubu jest aby sprawdzić wszytskie możliwe opcje. A w tym zawierają się również rozmowy.
Tak jak zawodnicy dają zielone światło agentom, żeby rozmawiali z innym klubami.
To działa w dwie strony i Lewy, który doskonale porusza się w tym biznesie, zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego odłóżmy na bok te gadki o tych urazach bo to historia dla małych dzieci, a nie sytuacja mająca wpływ na decyzje poważnych ludzi w poważnym biznesie. Lewy to poważny inteligentny człowiek.
13.05.2022 08:34
@FanGraczyBayern to co najwyżej twoja interpretacja poczynań klubu, ale nie fakty. Należy odróżnić jedno od drugiego.
13.05.2022 08:21
@x4n najooerw piszesz słusznie, że nasza wiedza o tym, co się dzieje w klubie jest zerowa, a potem wyjeżdzasz ze stwierdzeniem, że klub „wolał”. Nie, nie wiesz czy w ogole klub miał wyjście. Nie wiem tego ja, nie wiesz Ty i jak mówisz A to się tego trzymaj, a nie zaprzeczaj w kolejnym zdaniu.
Edytowano : 2022-05-13 08:15:47
Donjupp gdzieś mi umknęła chyba informacja o pozbyciu się Lewego. Mogę linka?
13.05.2022 08:15
Ten art na onecie…
Taki art bym zlecił do napisania znajomemu pismaków będąc obecnie w sytuacji Lewego. Idealnie wpasowuje się w nastroje dużej części kibiców i stara się przerzucić odpowiedzialność na osobę, która nie ma dobrej prasy. Świetne zagranie prowe, ale ja tutaj nic nie sugeruje ;) Mówię jedynie, że na miejscu zawodnika dbającego o swoj wizerunek tak bym właśnie zrobił :)
Edytowano : 2022-05-13 08:09:57
Zresztą wcale bym się nie zdziwił gdyby autor po prostu przeczytał tutaj komentarze i sklecił ten niezbyt górnej jakosci tekst. Kliki zapewnione, wystarczy zobaczyć panujące tu nastroje.
No chyba, że nagle okaże się, że autor to jakiś wybitny pan dziennikarz, choć stawiam, ze dotąd mało kto o nim słyszał ;)
13.05.2022 08:04
Naprawdę, tematy o postępowaniu (nie)fair którejś ze stron, jakiś urazach, zostawmy pismakom i dzieciakom.
Lewy to profesjonalista, człowiek doskonale wiedzący co w trawie, a w zasadzie biznesie, piszczy. Dlatego absolutnie nie może mieć za złe Bayernowi, że ten rozpatrywał dostępne opcje. Bayern musi się troszczyć o swoje dobro, tak jak Lewy w planowaniu swojej kariery troszczył się przede wszystkim o swoje. I jedni i drudzy patrzą na dwoją korzyść. Lewy doskonale wiedział kogo brał za agenta i ta cała szopka z ostatnich miesięcy to przecież nie dzieło przypadku.
Czy można mieć pretensje do zawodnika? Z perspektywy kibica Bayernu jakiś niesmak pewnie pozostaje bo każdy kibic klubu(!) bynchcial, aby zawodnik jednak czuł coś więcej do klubu. Aby ten klub był czymś więcej niż zwykły pracodawca. Ro całkiem normalne.
Czy fani Lewego mogą czuć niesmak? Oczywiście. Z ich perspektywy klub powinien zrobić wszystko aby zatrzymać zawodnika.
Niekoniecznie jednak klub tak na tą sprawę patrzy i przyglądając się temu z dystansu, wcale nie jest to bezzasadne spojrzenie.
12.05.2022 23:26
Możesz masz również sklerozę i wcale w ogole ma takich, którzy się uważają za idealnych. Może to ponorostu wytwór twoje fantazji albo podświadomość płata figle.
12.05.2022 19:36
@Reeken89 pewien uzytkownik? To nawet nie pamiętasz z kim rozmawiałeś wczoraj?
Tak, to były i są urojenia. Hasan wykonuje wole zarządu, a nie jest ona tam jedynym członkiem. Kto tego nie rozumie i stara się przedstawić alternatywna rzeczywistość, w której o wszytskim w pojedynki decyduje Brazzo gada bzdury. Ot co.
Edytowano : 2022-05-12 19:26:41
Byli wielcy, którzy odchodzili i wciaz udawało nam się utrzymać poziom europejskiego topu. I mam nadzieje, ze w przypadku odejscia Lewego, które myśli nastąpi za rok, będzie podobnie.
12.05.2022 19:25
Tja. Bayern ma wpływ na prawa telewizyjne…Jeśli ktokolwiek chce w ogole płacić w miarę dobre pieniądze za prawa to właśnie głównie dzięki Bayernowi.
Kolejny hejter, pewnie wcielenie nr x znanych hejterow z przeszłości.
12.05.2022 15:08
Krok do przodu? W takiej Barcelonie gdzie nic nie wskazuje na to, że dodajądą szybko do topu? W tej Barcie gdzie nie brakuje kłopotów organizacyjnych?
Bzdura. Gdyby szedł do City, Realu czy nawet Pag to można by tak tłumaczyć, ale nie do tej Barcy.
Edytowano : 2022-05-12 14:25:50
I znowu kowa o tej trajektorii. Powiedziałem zatem - niech wybierze wieczysta, tam trajektoria lepsza niz w jakimkolwiek klubie z europejskiego topu.
Edytowano : 2022-05-12 14:27:45
Co za dziwaczne podejście. Jesteś na dnie, awansujesz na drugie miejsce bez większych perspektyw na dogonienie w najbliższym czasie topu, ale co z tego - trajektoria. Przecież lepsze to niż wygranie 2 lata temu LM i upokorzenie wcześniej wspomnianych w tym sezonie, mimo ze daleki od oczekiwan.
12.05.2022 14:24
No na pewno w tej Barcelonie to maja genialny plan, który przekona Lewego. Plan na obniżenie jego zarobków i powolna budowa drużyny.
Już teraz mówi się, że być może będą musieli poświecić De Jonga. Im bliżej okienka tym tego typu informacji będzie zapewne więcej. Ich sytuacja finansowa, choć lepsza niż rok temu, wciaz nie jest godna pozazdroszczenia. Choć niektórzy hejterzy i tak wola szukać wszędzie inndzie plusy, ale w swoim ogródku przy zielonej jak stół trawce i tak będą płacząc, że znaleźli jednego chwasta.
12.05.2022 13:43
Wcale mnie nie dziwi, że po takim przeciętnym sezonie pojawiają się takie plotki. W
zasadzie, byłbym zdziwiony gdyby tego nie było.
W każdym razie na chwile obecną traktowałbym to tylko jako plotki i wyraz niezadowolenia z tego co się działo na przestrzeni tego sezonu. Nie spodziewałbym się jednak roszad już teraz, a ewentualnie po kolejnym sezonie zagranym później aspiracji. Każdym kibic Bayernu jednak wolałby aby do tego nie doszło.
12.05.2022 12:01
I znowu coś sobie uroiles. Nikomu się tutaj nie oberwało, ani nikt nie pisze co trzeba wrzucać, a co nie.
11.05.2022 11:03
Nie wymyślają, bo póki co ten temat się bardzo dobrze sprzedaje co nawet widać tutaj.
11.05.2022 10:53
Pisz, ale jak z kimś rozmawiasz to niech ma to sens i generalnie niech przynajmniej przypomina jakakolwiek sensowna dyskusje. Po to się tutaj przecież spotykamy - abybporozmwiac i wymienić się spostrzeżeniami. Narzucany przez Ciebie styl nie przypomina poważnej rozmowy. Po prostu. Skakanie z tematu na temat nie zamykając samo jednego wcześniejszego wątku jest męczące i do niczego nie prowadzi.
@Gacek420 Sarr za Lahma? To trolling czy starasz się napisać najbardziej niedorzeczny komentarz roku?
22.05.2022 10:34
Wyjaśni mi ktoś jaki jest cel zaczynania tych dyskusji, która legenda jest większa? Zawsze prowadzi to do próby zdyskredytowania któregoś z legendarnych zawodników. O ile rozumiem, że takie dyskusje starają się rozpocząć fani jednego z zawodników, choć tego za bardzo nie popieram bo to nie porta fanów zawodnika x,y,z, o tyle dziwi mnie, że wśród fanów klubu padają słowa typu „może byty czyścić” w odniesieniu do klubowych legend.
No ale tak, tutaj coraz więcej ludzi ujawnia po której stronie jest.
22.05.2022 10:04
@Marienplatz znowu pleciesz farmazony.
Nie wszyscy wybierają BVB, tyko ci co mają wątpliwości, czy załapią się do skaldy w Bayernie.
22.05.2022 03:32
Pajaców z siebie to robią ci prawiący o jakimś urażonym Lewym z „opcji B”.
Urażony tym, że Bayern rozpatruje dostępne możliwości? Przecież Lewy to nie idiota. Sam przez całą karierę rozpatrywał dostępne możliwości i wszystko świetnie kalkulował. Wybierał zawsze najlepsze dostępne dla siebie możliwości.
Tak samo jak teraz Bayern. Ale jak się szuka pretekstów do uderzenie w klub to zawsze się coś znajdzie.
22.05.2022 03:26
Ale amatorka w tym Realu…Prawda? Czy może jednak nie ?;D
A przecież czytałem tutaj ze Mbappe w Realu/Liverpoolu? Hmmm
21.05.2022 22:01
A przypomnę, że Flick największe i jedyne swoje sukcesy jako pierwszy trener świecił w Bayernie. Nigdzie indziej. A najmłodszy nie jest.
21.05.2022 14:58
@Marienplatz jaki sens zatem widzisz w siedzeniu na tej stronie? Przecież ewidentnie gardzisz Bayernem i Bundesliga :|
Kiedyś na takie zachowanie mówi się „trolling”, Ae tutaj coraz częściej się pozwala na coś takiego.
21.05.2022 14:47
Jeśli cyrk ma dawać LM to jestem za. O takim cyrku to marzą w psg czy w Manchesterze gdzie od lat pompuje się tryliard z żadnym efektem.
Ba, jestem przekonany, ze zdecydowana większość obiektywnych kibiców na świecie chciałaby kibicować takiemu cyrkowi.
21.05.2022 14:40
To nie zaczepki personalne. Kpisz z mistrzostwa, kpisz z Bayernu, stawiasz wyżej BVB. Mówisz o tym publicznie na stronie kibiców Bayernu(!).
21.05.2022 13:27
@Marienplatz jak widać, kibicowanie Bayernowi tez nie jest dane na zawsze. Tobie już znacznie bliżej do żółtych :) zmieniłeś już stoję startową ?:)
21.05.2022 13:20
Zapewne jak trafi do BVB to nagle zmieni się narracja i Austriak będzie dla wieku wielką stratą ;D
21.05.2022 13:10
Nie zna się. Barcelona jest na fali wznoszącej, wyczaruje pieniądze i kropka.
xD
21.05.2022 13:04
Każdy mający dobre zdanie o Lewym absolutnie nie może równocześnie twierdzić, że w przypadku pozostania w Monachium, Polak będzie robił syf. Pora zrozumieć, że to się wzajemnie wyklucza.
Dokładnie @tapczan.
21.05.2022 13:03
Ty @hoven juz kolejny raz tłumaczysz, ze „tylko zerknąłeś”. Beka. XD
Edytowano : 2022-05-21 11:36:12
Ty jak zawsze nienpotrafisz pojąć, ze świat nie jest czarno biały. Lucas to nie wtopa. Ale tez nie jest świetnym transferem, póki co. A Hazard to przykład wtopy.
Edytowano : 2022-05-21 11:38:15
Przykładów na nieudane transfery Realu typu Roca tez by się wiele znalazło. Tylko ze tam nikt nie robi afery z takich „wtop” wartych kilka baniek.
21.05.2022 11:34
@AdiFantasti a co mamy usłyszeć? Przecież już tutaj chwalono Real za transfer Mbappe, nawet hoven chwalił Bodaj Liverpool za - uwaga, uwaga - zainteresowanie i potencjalny transfer Haalanda(Mbappe?).
@FanGraczyBayern jamir ma znaczenie jakie kwoty chodzą? Od początku było wiadomo, ze trzeba mieć fortune. Bo to że piłkarz jest za darmo wcale niekoniecznie musi oznaczać, że cała transakcja będzie stosunkowo tania. Ale o tym sobie tutejsi hejterzy przypominają sobie tylko wtedy jak nie tyczy się to Bayernu :)
Edytowano : 2022-05-21 09:00:08
Sieny doskonale jak Rea lubi płacić. Fortune da Hazardowi czy nawet Alabie. U nas jakby tyle płacono zawodnikom dającym taką jakość to by były codzienne wpisu o niegospodarności.
21.05.2022 08:58
Ciekaw jestem, czy jak Mbappe nie trafi jednam do Realu to przeczytać tutaj o amatorach z Madrytu. Hmmm
20.05.2022 23:33
Nie rozumiem jak z jednej strony można mieć dobre zdanie o Lewym, a z drugiej mówić jak to rozsadzi szatnie i generalnie będzie nieprofesjonalnie podchodził do swoich obowiązków.
19.05.2022 17:52
@hoodykr
6 bramek i 2 asysty na mniej niż polowe rozegranych spotkań w jednej z najsłabszych drużyn w stawce. W tamtym sezonie strzelił 16.
Wiesz ile bramek strzelił w całym poprzednim sezonie Nunez? Pewnie jakbyśmy go rok temu brali byłby podobny komentarz ;D
Edytowano : 2022-05-19 07:54:23
Martwić może z pewnością fakt, że na 3 ostatnie sezony tylko jeden rozegrał pełny.
Edytowano : 2022-05-19 07:58:04
Czemu on, nie Zirkzee? Kalajdzic w powietrzu to inna jakość, a z tego co się mówi to Nagelsmanna chce właśnie napastnika dobrze grającego głową.
19.05.2022 07:51
Nie żebym jakoś specjalnie bronił tego transferu, bo generalnie niezbyt lubię dwumetrowych napastników, ale argumenty zaskakują.
Przecież chłopak pół roku stracił przez kontuzje. Ile miał strzelić bramek przez pół sezonu gry? 15?
Ja tylko przypomnę, ze taki Nunez rok temu strzelił dla Benfici 6 bramek w całym sezonie słabiutkiej ligi portugalskiej. 6 bramek. A teraz jest pożądany przez niemal każdego tutaj :)
18.05.2022 21:43
Polityka klubu. W Juve tez nie widzieli problemów, żeby płacić fortune za Ronaldo i jego pensje. Jak się to skończyło wszyscy wiemy.
Ja jestem w stanie zrozumieć takie podejście klubu do kontraktów zawodników wiekowych.
18.05.2022 18:05
Thiago faktycznie strata, ale Alaba, Boateng czy Suele żadna. Żadna. A zarobki pokaźne.
Co do Lewego - ostatnio jak patrzyłem w kadrę to jeszcze był. Coś się zmieniło?
18.05.2022 13:14
@szczebelek na tym poziomie jesteś profesjonalistą i nie sabotujesz szarego siebie. Lewy sam by sobie strzelił w stopę przekreślając wizerunek na którym pracował latami.
To biznes, nie piaskownica.
17.05.2022 20:05
To że prasa o czym nie donosi to nie znaczy, że tego nie ma.
Kluby najwcześniej jednak dopytują wstępnie i jak nie widzą zainteresowania to nie kontynuują negocjacji. Bayern mógł wstepnie pytać i o Dybale i o Nuneza.
Nawiasem, ciekaw jestem co by było gdyby taki Nunez przyszedł do Bayernu rok temu. Po sezonie w którym w lidze portugalskiej strzelił…6 bramek. Coś mnie się wydaje, ze byłyby gadki o kolejnym Sarze ;)
17.05.2022 20:02
@szczebelek Bayern nic nie musi. To Lewandowski musi respektować warunki umowy jaką sam dobrowolnie podpisał.
Lewego wciaz wiąże roczny kontrakt z Bayernem.
17.05.2022 19:44
@szczebelek znaczy się pochwalasz brak profesjonalizmu i nie respektowania umów? Przecież podpisujac z kimś umowę o prace deklarujesz chęć pracy. Chęć wykonywania danych obowiązków najlepiej jak potrafisz. A nie odstawania maniany.
Jestem pewien, że Lewy jako przykładny profesjonalista da z siebie 100% niezależnie od tego jaka będzie decyzja zarządu. Taki zresztą ma obowiązek i za to mu się płaci olbrzymie pieniądze.
17.05.2022 16:08
Jakby na to nie patrzeć, jakby się to okazało prawdą, to byłoby to cholernie smutne, że legenda klubu jest tak zdesperowana odchodzić.
17.05.2022 13:33
Oczywiście, że @Skobry ma racje.
Kadra była z pewnością wystarczająco silna, żeby zajść dalej i w pucharze krajowym i w LM.
Wielu zawodników grało jednak poniżej swoich możliwości, co z pewnością musi pójść na konto sztabu szkoleniowego.
Tak jak trzeba wzmocnień, to również trzeba poprawy u Julka. Liczę jednak, ze wyciągnie wnioski i w przyszłym sezonie zobaczymy taki Bayern na jaki liczymy.
16.05.2022 16:13
@Globin23 Upa wyglądał fatalnie na jesieni. W ostatnich miesiącach było znacznie lepiej i prezentował imo wyższa dyspozycje niż to co pokazywali w ostatnim sezonie gry u nas Alaba oraz Boateng.
16.05.2022 15:25
Trudno być jakoś mega podekscytowany takim transferem. Szczególnie jeśli ma być to bezpośredni następca Lewego, choć myślę, że szykujemy go póki co jako napastnika numer 2.
16.05.2022 13:03
@WayeThe oczywiście, ze nie nest zle. Co nie zmienia faktu, że dwumecz z Villareal był w naszym wykonaniu zły, a nawet bardzo zły.
Nie rozumiem jakie ma znaczeni fakt, czy było się bliżej czy dalej. Przecież sam układ meczów (czy najpierw dom, czy wyjazd) sprawia, że w takiej sytuacja można być bliżej niż dalej :|
City i Liverpool na papierze wydawało się z pewnością nie słabsi, co pokazywały kursy buków. W piłce, a w zasadzie w sporcie, jednak nie zawsze faworyci wygrywają.
16.05.2022 10:40
@Zerafaelo w punkt.
16.05.2022 03:39
Real wygrywał z Ronaldo LM 4 razy w ostatnich 5 latach. Po jego odejściu odpadał 2 razy w ćwierćfinale oraz w półfinale. Teraz w końcu po kilku latach dotarł do finału.
Nie wyszedł złe na sprzedaży? Aha.
Edytowano : 2022-05-16 03:34:41
Słusznie @mariuszwr.
16.05.2022 03:34
A wiesz @szczebelek, że…wcale nie może?
Lewy ma max 15 dni od ostatniego meczu sezonu na poinformowanie klubu o wykorzystaniu prawa Webstera.
16.05.2022 03:16
Litości! Hoven bawi się w recenzenta komentarzy i jeszcze coś prawi o grzebaniu w mrowisku. Śmieszniej być nie może ;D
Nie rozumiem kompletnie jakie ma znaczenie fakt, ze Villareal skończył ligowe zmaganiami tym czy innym miejscu i co ma na celu wzmianka o tym w tym momencie. Okazja do samobiczowania ?. Wyeliminowali Juventus, zagrali świetne spotkaniu z nami na własnym stadionie. Wykorzystali nasza słabość w rewanżu i następnie postraszyli Liverpool.
Wszyscy wiemy, że mocno zawiedliśmy w tym dwumeczu.
16.05.2022 02:59
Brakuje ni gościa ;D jak zawsze bez ogródek, w punkt
Nawiasem fragment o zarobkach bardzo intrygujący. Tutaj wielu bierze za pewnik to co donoszą media, a tymczasem prawda niekoniecznie musi być tak oczywista.
15.05.2022 21:54
@karolina96 słusznie zauważyła.
@Sopariev ale Ty udajesz, że nie rozumiesz, czy faktycznie nie potrafisz pojąć, że nieraz interesy dwóch stron bywają sprzeczne?
15.05.2022 14:13
O, gość mówi coś o trudnych rozmowach, klakierach oraz ignorowaniu wszytskiego co nie pasuje. Kon by się uśmiał.
Tak jak w ostatniej rozmowie, kiedy wtrącił się w rozmowę, prowokując jedna ze stron, nie mając nic merytorycznego do dodaniu, ale…przecież chciał chronić przed prowokacjami.
Śmiechu warte.
15.05.2022 12:43
To doprawdy interesujące…jak z jednej strony umniejsza się Bayernowi mistrzostwa Niemiec, a z drugiej jara się Barceloną, która poległa właśnie ze średniakiem Bundesligi.
Interesujące i…smutne. Z perspektywy kibica Bayernu rzecz jasna.
15.05.2022 12:17
Klub nie chciał wtedy i miał do tego prawo. Tak jak Lewy ma prawo teraz chcieć odejść. Bayern ma również prawo odnowić jego sprzedaży co powinno zostać uszanowane.
Nieładnie by jednak było gdyby chciał wymusić odejście i odgrywał jakieś szopki tudzież szantaże poprzez prawo webstera. Zgadzamy się ?:)
15.05.2022 11:44
@Edmund :D
To doprawdy zabawne. Niektórzy już wydają się triumfować bo rzekomo wyszło na ich. Tzn uwierzyli mediom i wydają sie rozkoszować tą nagonką. To nie pierwszy kryzys w klubie i jestem przekonany, ze wyjdziemy z niego obronną ręka. A fakty są póki co takie, że należymy wg obiektywnych wskaźników do czołowych europejskich klubów, ku niezadowoleniu tych zyczaxych nam zle.
15.05.2022 11:17
@nyy32 gratulujesz osobom, które od lat przewidywały zjazd a w międzyczasie zdołaliśmy wygrać LM? Aha. Spoko.
@DarthSmd Coutinho, Upa czy Sane jako rozczarowanie? Mocno na wyrost.
Ta lista klap to pewnie nawet nie kosztowała pół Hazarda. I to obrazuje cała istotę „problemu”.
15.05.2022 11:06
@nyy32 i tym się rozni opinia od faktu. Dlatego ten Twój przykład jest mocno nietrafiony.
Jak pisałem - nie mam problemu z tym, że ktoś ma swoją opinie. Mam problem wtedy jak przestawia to niczym fakt, nie dopuszczając absolutnie do świadomości, że mogło być inaczej. Jasne czy wciaz nie?
Edytowano : 2022-05-15 09:40:06
Co do Lewego to ja nie miałbym pretensji o to, że chce zarabiać więcej. Jego prawo. Tak samo jak mia do tego prawa Alba czy Coman.
Bayern ma jednak prawo myśleć inaczej i kalkulować w inny sposób.
15.05.2022 09:38
@nyy32 no widzisz. Kreujesz rzeczywistość aby wyszło na Twoje. Nie opierasz się o fakty.
Nie ma absolutnie żadnego wspólnego mianownika w przytoczonych przez Ciebie przykładach. Tutaj jest podstawowa różnica miedzy faktem, a subiektywną opinia.
Widząc występ piłkarza masz niemal wszystkie dane potrzebne do jego oceny. Postawę ludzi na wyższym szczeblu, począwszy od trenerów na dyrektorach skończywszy, już znacznie trudniej ocenić bo potrzebnych danych jest mniej.
Nie mam problemu z tym, że ktoś krytykuje trenerów czy dyrektorow. Dopóki nie przebiera to formy hejtu i dopóki nie czyni tego z pełnym przekonaniem jakby znał cała prawdę. Bo to bzdura.
Edytowano : 2022-05-15 09:28:01
Szukając piłkarskiej analogii. To bardziej pasuje przykład kiedy zawodnik wykonuje zadania trenera (jak Brazzo realizuje politykę klubową), a kibic to krytukuje bo chciałby aby dany zawodnik grał w inny sposób.
15.05.2022 09:18
@Daykun mało poważny komentarz, przede wszystkim nie mający żadnego potwierdzenia w faktach.
Odnośnie Alaby to nigdy nie uważałem go za klasowego stopera. Nigdy. W mojej opinii utwierdzały mnie statystyki. Zawsze staram się posiłkować liczbami. A teraz te kluczowe dla stopera liczby Alaba ma jeszcze gorsze.
Trzymajmy się zatem faktów. Piłkarsko Alaba na środku obrony nie był kimś za kim można było tęsknić. Suele tez nie jest kimś za kim będę płakać - co śmieszniejsze jeszcze rok temu trudno było znaleźć tutaj fanów jego talentu. Ale teraz jak jest okazja ponarzekać na zarzad to się wszystko diametralnie zmienia.
Natomiast w przypadku Lewego to chyba niekt nie ma wątpliwości co do jego jakosci. I nie wmawiaj, że jest inaczej
Edytowano : 2022-05-15 09:09:33
Jescze co do Suele to nie odmawiam mu kilku miesięcy dobrej gry w tym sezonie. Generanie na pewno grał lepiej niż Alaba, ale dobry futbol pokazuje tez ostatnio np Upa, a każdy mu przypomina tylko okres kiedy wyglądał fatalnie.
Edytowano : 2022-05-15 09:10:32
Jak zwykle hoven ma jakieś urojenia jak widzi, zd ktokolwiek tutaj pisze o tym, ze wszyscy w klubie są zaiebiscie na czele z Sarrem. Gość robi z siebie pośmiewisko.
15.05.2022 09:07
@Prezes42 liczyłem na jakieś linki :)
Ja oglądałem kilka meczów - wyglądał w większość koszmarnie.
Dla potwierdzenie zerkałem w statystyki…i jest jeszcze gorzej.
Cóż, może ich kibice to przeciwieństwo tego co jest tutaj…czyli starają się doszukiwać pozytywów, a nie jedynie negatywów ;)
14.05.2022 23:57
Proszę o źródło jakoby kibice Realu twierdzili, ze Alaba to jeden z najlepszych transferów. Mam zupełnie odmienne informacje..
14.05.2022 23:35
Ee tam, na pewno plotka. To przecież super ziomek i trzeba płakać na samą myśl o jego odejściu :(
14.05.2022 23:13
@nyy32 mowisz o sytuacji, która jest widoczna gołym okien. Praca dyrektora nie jest i jej ocena opiera się na plotkach. Różnica kolosalna.
Edytowano : 2022-05-14 23:12:33
Co oczywiście nie zmieni faktu, że obchodzenie się z mediami to cześć pracy na tym stanowisku i jeśli nie potrafi się w odpowiedni sposób reagować to jest to oznaka pewnej słabości.
Edytowano : 2022-05-14 23:15:36
Nie wiem kto Ci wmówił, że kibicowanie polega na hejtowaniu kogokolwiek z klubu.
Podpowiem dla ułatwienia, ze gwizd nie jest wg mnie oznaki hejtu ;D
14.05.2022 23:10
Bierzmy Edwardsa. Chwile popracuje i odejdzie jak gwiazdom będzie się kończył kontrakt.
14.05.2022 22:49
A gdzieś to przeczytał, ze tylko na dr? Kto takie prawdy głosił?
Edytowano : 2022-05-14 22:44:52
Gwizdy = hejt?
Edytowano : 2022-05-14 22:48:19
Przecież nikt temu nie przeczył. Nawet hoven wyskakiwał kilka razy z ta śmieszna ankietą i nikt nie przeczył, ze Brazzo ma swoich przeciwników.
14.05.2022 22:44
Ale ty hoven zrozumiesz w końcu, ze tutaj nikt nigdy nie pisał, ze wszytsko nest super? Czy dalej nie dociera do ciebie nawet jak się pisze o tym dziesiątki razy wprost?
xD
14.05.2022 22:43
Czekam na wersje drugiej strony.
Edytowano : 2022-05-14 22:32:28
Ps Jeśli wymagania byłyby te z kategorii nie do zrealizowania, to wcale nie zdziwiłby mnie brak oferty.
14.05.2022 22:31
Nic się nie zmienia. Jak był Uli z Karlem tez tutaj czytałem jak to zaraz będziemy na poziomie Arsenału :)
Kto wie, może kiedyś się sprawdzi…i Arsenal będzie potęga w Anglii ;)
14.05.2022 22:30
Myśle, że dwa transfery w maju na newralgiczne pozycje będzie więcej niż ok.
Kiedyś Ralf Ragnick powiedział, że czasem lepiej nikogo nie kupować niż kupić złe. Jeśli ta dwójka okaże się strzałem w „10” to nie będziemy rozmawiali o tym co było rok temu.
14.05.2022 22:21
Chce jeszcze coś wygrać na arenie międzynarodowej i dlatego chce odejść? A ile klubów gwarantuje wyższym poziom? Ile z tych klubów może sobie na niego pozwolić?
Jak pójdzie do Liverpoolu czy nawet Realu to zrozumiem.
14.05.2022 22:14
Nie wnosisz nic do dyskusji i jeszcze atakujesz jedna ze stron określając ją „klakierami”. Faktycznie, nie prowokujesz, tyko ostrzegasz.
Bądź poważny.
14.05.2022 22:03
@AdiFantasti skad wniosek, ze nie działają? Według wszelkich wiarygodnych doniesień jesteśmy bliscy przynajmnj dwóch transferów. A jest połowa maja. Połowa. Maja.
A media same zmieniają zdanie. Raz nie chcemy Mane, raz chcemy. Mamy im wierzyć na słowo? Dziękuje.
14.05.2022 21:56
@AdiFantasti że co? Taki model działania ten klub ma od lat. Nie może liczyć na zastrzyk pieniędzy z zewnątrz.
Te populistyczne hasła, które wznosisz na sztandary się już dawno przejadły.
Edytowano : 2022-05-14 21:18:50
@soapriev wcinasz się mordy wódkę i zakąskę jeszcze prowokując. Gdybys przynajmniej jeszcze coś powiedział ciekawego. A to tylko o prowokacje chodzi.
Edytowano : 2022-05-14 21:19:44
Nigdy nie jest dobrze jak klub przegrywa, ale na tym portalu już mnie nic nie zdziwi. Nawet kibicowanie rywalom.
14.05.2022 21:17
„To jest błąd takie myślenie”
Skąd założenie, że takie a nie inne działanie klubu to „takie myślenie”? A mkze to jedyna możliwość wobec trudnej sytuacji finansowej w okresie pandemii?
Bayern wydaje tyle ile sam zarobi. A w pandemii zarabiał ok 2 mln na sezon.
14.05.2022 20:53
Czekaj, czekaj. No ale w końcu strzelił decydującą bramkę w finale LM czy nie? Bo jak Alaba wystąpi w LM to znaczy, że jest kawał grajka, ale z Comanem to już nie obowiązuje, tak?
@Edmund Carlo to jedno, ale przede wszytskim - Karim.
14.05.2022 20:44
No oczywiście. Flick jest nieomylny. Dlatego od początku swojej kariery trenerskiej świecił triumfy. Oh wait.
Edytowano : 2022-05-14 20:35:37
Przypomnę ze tak krytykowany przez ciebie Coman tez grał w podstawie w fonale LM. Nawet strzelił decydująca bramkę . Nie ma to jak konsekwencja.
14.05.2022 20:33
Aha. To Kimmich tez podpisał bo nic nie potrafi.
Logiczne.
14.05.2022 20:26
A w Liverpoolu odszedł niedawno Wijnaldum, i teraz maja podobny problem z Mane, Salahem i Firmino jak my z Gnabrym.
To się dzieje.
Edytowano : 2022-05-14 20:17:45
Bayern na chwile obecna nie stracił ani jednego kluczowego zawodnika w ostatnich latach. Takiego Donnaruma, czy Mbappe. Pierwszym będzie Lewy, oby za rok.
14.05.2022 20:14
A widziałeś @Marienplatz kiedys odejscia takich zawodników jak Mbappe, Pogba, czy Donnarumma za free?
Taka staje się obecna piłka. Piłkarze, a przede wszytskim agenci, którzy maja coraz więcej do gadania, potrafią liczyć.
14.05.2022 20:10
Czy się to komuś podoba, czy nie, przedłużanie umowy z tak wiekowym zawodnikiem na ponad rok od wygaśnięcia umowy, która gwarantuje mu olbrzymią wypłatę, wcale nie musi być najrozsądniejszym wyjściem.
Mam nadzieję, że Bayern ma na tą sytuacje plan i będzie się go trzymał. Osobiście zostawiłbym Lewego do końca kontraktu. Jego 50 bramek jest tego warte.
14.05.2022 20:08
@Sopariev znaczy się zestawiasz obok siebie prawdopodobieństwo transferu w tym sezonie Gnabry’ego i Gravenbercha? Ciekawe. Bo dla mnie są na różnych biegunach.
I nikt tutaj nie pisał, że odejście Sergea byłoby „dobre”. Nie byłoby. Tylko tutaj wszytsko zwala się na Brazzo. Z pistoletem ma podchodzić do zawodników, którzy wyraźnie coraz częściej chcą doprowadzać do wygaśnięcia umów? Dziwne ze ten fenomenalny Edwards tego nie zastosowa z Wijnaldumem i obecnie z Salahem, Mane i Firmino.
Cóż za konsekwencja.
Edytowano : 2022-05-14 12:56:55
Zadam po raz kolejny proste pytanie. Co na zrobić klub jak zawodnik wyraźnie nie chce odchodzić, ale rowniez nie ma zamiaru przedłużać umowy? Proste pytanie, na które nikt nie chce odpowiedzieć.
14.05.2022 12:54
@nyy32 ale bez sensu jest mówienie teraz o ławce na przyszły sezon. Kto wie kogo pozyskamy, kto wie co będzie z Richardsem czy Zirkzee. Czas pokaże.
Nie mam natomiast wątpliwości, ze zgadzasz się z artykułem. Ja nie o tym. Można się z czymś zgadzać lub nie, ale tutaj jest po prostu koszmarny poziom dziennikarstwa. Blogowy poziom.
Edytowano : 2022-05-14 10:35:14
Gadanie o sabotażu to właśnie poziom blogowy. Nagle Sabitzer zły bo…nagle sie okazało ze nie ogarnął. I teraz już jego transfer postrzegany jest jako błąd, a jak grywał w Lipsku to wszyscy stekami jakby super było mieć go, nawet na ławce.
14.05.2022 10:33
Prosiłbym również o przykłady średniaka Bundesligi gdzie na ławce siadali zawodnicy pokroju Sabitzera, Musiali, Comana/Sane/Gnabry’ego, Suele/Upamecano/Lucasa.
Chciałbym poznać konkrety, a nie tylko ogólniki :)
Edytowano : 2022-05-14 10:17:25
Czasami to w City nie było w kadrze napastnika, a na ławce było 3-4 juniorów. Czasami to w Liverpoolu nie było zdolnego do gry stopera. Czasami, czasami…
Edytowano : 2022-05-14 10:21:18
Czy artykuł ma znamiona publicystyki czy nie, wymagać trzeba rzetelności. Tutaj jest bzdurna teza i wybiórcze argumenty. W publicystyce i generalnie dziennikarstwie chodzi o rzetelność, o próbę obiektywnego spojrzenia na sprawę. A nie napisanie tekstu pod daną tezę, aby się klikalo. Temu bliżej do poziomu reprezentowanego przez tych z żółtymi napisami na yt, czy reżimowych mediów.
Edytowano : 2022-05-14 10:24:26
Temu tekstowi bliżej co jakiegoś blogowego tworu niż do poważnego artykułu. Wcale mnie nie dziwi, ze musiałem w ogole szukać kim jest autor.
Edytowano : 2022-05-14 10:25:28
W sumie hoven się chwalił jak to był niegdyś dziennikarzem - jego styl…może reaktywował działalność ?:D
14.05.2022 10:16
@nyy32 aha. Czyli na podstawie medialnych doniesień wyrzucasz już z kadry Lewego, czy Gnabry’ego, ale juz nie wpisujesz tych co są o krok od Bayernu. Brakuje konsekwencji.
Tekstylna onecie jest po prostu słaby. Opiera się na bzdurnej tezie, a argumenty są wybiórcze, a czasami po prostu śmieszne. Mało w nim merytoryki czy nawet próby jakiegokolwiek spojrzenia z drugiej strony. Nie na tym polega rzetelne dziennikarstwo i jakakolwiek promocja autora jest po prostu obiektywnie szkodliwa.
14.05.2022 09:58
@nyy32
- gdzie można zapoznać się z tymi jasnymi deklaracjami Lewego odnośnie odejscia?
- swoje podsumowanie opierasz tylko na plotkach?
- skąd wniosek, ze będziemy opierać swoją grę o wahadła? Nawet w tym sezonie graliśmy różnymi systemami
- jestem ciekaw, który to sredniak Bundesligi miał na ławce takich zawodników jak Sane/Gnabry/Coman, Tolisso, Musiala czy Suele/Lucas/Upamecano. Możesz wymienić?
- właśnie Bayern dopina transfer do środka pomocy, a wiesc niesie, że są starania o kolejnego
- co to znaczy typowy defensywny pomocnik? W obecnym futbolu wcale nie jestvwymagany typowy defensywny pomocnik jakiego znamy sprzed lat.
- zaciąg z klubu „drugiej ligi”? A to na czym swoją potęgę odbudował np Liverpool? Na gwiazdach z pierwszych stron gazet?
- widzę ze jakiś nolnejm, który popełnił niezbyt górnej jakosci tekst, ale ważne ze przepisał oskarżenie z tego portalu, dodał coś o dyzmie i peszce, i nagle się go tutaj cytuje xD widać doskonale, czemu poziom dziennikarstwa w tym kraju jest jaki jest.
14.05.2022 07:53
Trzymając się faktów to Bayern w ostatnich latach nie osuwał się z listy faworytów. Wprost przeciwnie. Teraz być może tak będzie, ale tego dopiero dowiemy się.
Jestem jednak dziwnie przekonany, że będziemy i tak przed Barcą :)
Co do powodów chęci odejscia - jestem za start aby uwierzyć w urazowego Lewego. Chłopa siedzącego od lat w biznesie i chłodno kalulujacego swoj każdy ruch. Nie klei się to.
13.05.2022 17:47
Oczywiście, że takie zapewnienie nie daje 100% gwarancji. Flick był zapewne mega zdeterminowany aby spróbować swoich sił i poszli mu na rękę bo mieli tez na oku odpowiedniego - w ich mniemaniu - następcę.
Teraz? Wydaje mi się, ze jest nieco inaczej ale niczego nie wykluczam.
13.05.2022 17:09
Najlepsze wyjście dla klubu. Zarzad będzie miał ponad rok aby znaleźć odpowiedniego następcę.
A wcale bym nie wykluczał również takiego wariantu, że Lewy w międzyczasie nieco „zmięknie”.
13.05.2022 16:57
@Globin23 dziekuje i wzajemnie. To jednak nie przekonania bo staram się opierać na faktach i bazując na nich formułuje opinie. Jak pisałem, przy ocenach Brazzo większość opiera się na plotkach.
@Marienplatz po pierwsze - gdybanie zostawię innym. Po drugie - to kiedyś się kręciło czy nie? Bo nigdy tutaj nie walili z najbogatszych lig jak w ogień.
13.05.2022 16:14
No tak, bo kiedyś to gracze z najbogatszych lig na świecie walili do nas drzwiami i oknami. Byliby nawet w stanie dopłacić za możliwość gry dla Bayernu.
Kiedyś to było…
13.05.2022 16:05
@seco555 wybacz, najwyraźniej nie doczytałem.
Nie zmienia to jednak w niczym meritum tej dyskusji. Mówiłeś o Czupo, czy innym wynalazku, a jak zapopronowalem zakladzik to już nagle mowa o zawodniku o jakosci Lewego :)
13.05.2022 16:02
Oczywiście, że jego wyrzucenie będzie bardzo łatwe. Wystarczy, że nie będzie realizował strategii nakreślonej przez zarzad.
Sprawa prosta.
13.05.2022 15:45
Nie określonym się obrońca Brazzo, wiec przeczytałem.
1. Wiara w to, że Lewy odchodzi przez „romans z Haalandem” jest dla mnie śmieszna. Profesjonaliści obracający się w tym biznesie to nie dzieciaki, którzy obrażają się za takie rzeczy.
2. I dobrze, przeciętniak.
3. Co jest złego w fakcie, że ktoś zmieni zdanie? Gorzej tkwić w błędzie, choć ja osobiście uważam Rudigera za mocno przereklamowanego obrońcę.
4. Plotki.
5. Nikt nikogo zmusić do podpisu nie może. Smutne, ale prawdziwe.
6. Jak w wielu innych klubach. Już wielokrotnie tutaj pisałem - co ma zrobić klubów w sytuacji kiedy zawodnik nie chce odejść? Siła go nie wypchniesz, a najwiecej zarobi odchodząc za darmo.
7. Męczarnie? Jeez. Nie szukajmy na sile problemu tam gdzie go nie ma. Jak to są męczarnie to kluby przy 90% transferów się „męczą”. Niedorzeczne.
8. O ile konkretnie przepłacenie? Jakbyśmy targowali się o 2-3 mln i ich nie kupili to byliby wszystko ok czy byłbym tez problem, że „.zydzimy”?
10. Plotki.
Edytowano : 2022-05-13 15:37:35
I nie, nie mówię ze to super dyrektor bo…nie zwyklem rzucac ocenami bez najwazniejszych danych. Piłkarzy na boisku oceniać mogę, ale to co się dzieje w zaciszu gabinetów ? Dziękuję, ale nie.
13.05.2022 15:35
@seco555 czyli przeszliśmy płynnie od Czupo do rownowartosciowego zawodnika dla najlepszego napastnika świata? Aha.
13.05.2022 14:01
@seco555 jakis zakladzik, że w przypadku odejscia Lewego nie zostaniemy z Czupo tylko zostanie pozyskany jakiś napastnik?
13.05.2022 13:33
Zdanie klucz - „Nie stoję wyżej ponad nimi”
Dobrze, że przynajmniej ten trener zna swoje miejsce w klubowej hierarchii.
13.05.2022 13:21
Nawet po takiej maszynie jak Ronaldo widać upływający czas. To wciaz swietny zawodnik, ale jednak widocznie dawki od swojego premieu. Choć życzę wszytskiego co najlepsze Lewemu, to nie chce minusie wierzyć, że mijające lata będą dla niego bardziej łaskawe.
Czy styl Barcelony idealnie mu pasuje? To dopiero czas pokaże. Pasuje mu z pewnością styl gdzie jest centralną postacią pod którą ułożona jest gra. Czy tak będzie w Barcie? Hmmm. Niekoniecznie.
I jestem bardzo ciekaw jak rzekomo maja dojść kolejni światowej kasy zawodnicy jak tam jest nieciekawa sytuacja z budżetem płacowym. No chyba, że Lewy jest taj zdeterminowany do opuszczenia Monaxhiun, ze zgodzi się na obniżkę, conz drugiej strony byłoby chyba niemały policzkiem dla kibiców FCB, prawda?
Z ciekawości rzuciłem również okiem na sezonowe heatmapy napastników Barxy w porównaniu z Lewym. Polecam. Widać wyraźnie różnice.
13.05.2022 13:17
@Simon89 skad to przekonanie o wzroście marketingowym? Bardzo? Czyli jak bardzo?
To Bayern przecież sprzedał najwiecej koszulek w ostatnim zestawieniu. I to sporo więcej niż Barca.
Bardzo wątpię, choć życzę mu jak najlepiej, żeby w klubie z absolutnego europejskiego topu pierwsze skrzypce odgrywał 36/37 letni napastnik. Już abstrahując od tego, że niewiele wskazuje na to, że Barca ma nagle wbić się na sam szczyt…
13.05.2022 12:08
@mike84 operujemy na faktach, a nie mokrych snach kibiców Barcy. I tak jak nie wierzyłem w rzekomy upadek tego klubu, tak teraz nie wierzę te doniesienia o rychłym powstaniu. To na rękę sterników Barcy, ale dopiero kolejne miesiącu pokazą ile w tym prawdy. Na razie rozsądnym byłoby podchodzić do tego typu rewelacji z dużym dystansem.
Jeśli, jakby etc zostawmy bo na dłuższą metę nie prowadzi do niczego konstruktywnego.
13.05.2022 11:03
@mike84 to by jeszcze mogło się ewentualnie spiąć, gdyby miał szanse na angaż w klubie wyraźnie lepiej zorganizowany. A Barca z pewnością do takich nie należy.
Bayern zbudował drużynę, która w ostatnich latach należała do absolutnego europejskiego topu (obiektywne rankingu potwierdzają) i wygrał LM. Skończmy w końcu pisać o zarządzaniu tym klubem jakby prowadzili go amatorzy bo wszystkie ważne i obiektywne wskaźniki mówią co innego.
Czy można było zrobić lepiej i więcej? Oczywiście, jak wszędzie.
13.05.2022 10:53
@Reeken89 przeciez wszyscy wiemy, że nie i teresuje cię ich zdanie. No chyba, że mówią to co chcesz usłyszeć…
13.05.2022 08:47
@FanGraczyBayern oczywiście, że w interesie klubu jest aby sprawdzić wszytskie możliwe opcje. A w tym zawierają się również rozmowy.
Tak jak zawodnicy dają zielone światło agentom, żeby rozmawiali z innym klubami.
To działa w dwie strony i Lewy, który doskonale porusza się w tym biznesie, zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego odłóżmy na bok te gadki o tych urazach bo to historia dla małych dzieci, a nie sytuacja mająca wpływ na decyzje poważnych ludzi w poważnym biznesie. Lewy to poważny inteligentny człowiek.
13.05.2022 08:34
@FanGraczyBayern to co najwyżej twoja interpretacja poczynań klubu, ale nie fakty. Należy odróżnić jedno od drugiego.
13.05.2022 08:21
@x4n najooerw piszesz słusznie, że nasza wiedza o tym, co się dzieje w klubie jest zerowa, a potem wyjeżdzasz ze stwierdzeniem, że klub „wolał”. Nie, nie wiesz czy w ogole klub miał wyjście. Nie wiem tego ja, nie wiesz Ty i jak mówisz A to się tego trzymaj, a nie zaprzeczaj w kolejnym zdaniu.
Edytowano : 2022-05-13 08:15:47
Donjupp gdzieś mi umknęła chyba informacja o pozbyciu się Lewego. Mogę linka?
13.05.2022 08:15
Ten art na onecie…
Taki art bym zlecił do napisania znajomemu pismaków będąc obecnie w sytuacji Lewego. Idealnie wpasowuje się w nastroje dużej części kibiców i stara się przerzucić odpowiedzialność na osobę, która nie ma dobrej prasy. Świetne zagranie prowe, ale ja tutaj nic nie sugeruje ;) Mówię jedynie, że na miejscu zawodnika dbającego o swoj wizerunek tak bym właśnie zrobił :)
Edytowano : 2022-05-13 08:09:57
Zresztą wcale bym się nie zdziwił gdyby autor po prostu przeczytał tutaj komentarze i sklecił ten niezbyt górnej jakosci tekst. Kliki zapewnione, wystarczy zobaczyć panujące tu nastroje.
No chyba, że nagle okaże się, że autor to jakiś wybitny pan dziennikarz, choć stawiam, ze dotąd mało kto o nim słyszał ;)
13.05.2022 08:04
Naprawdę, tematy o postępowaniu (nie)fair którejś ze stron, jakiś urazach, zostawmy pismakom i dzieciakom.
Lewy to profesjonalista, człowiek doskonale wiedzący co w trawie, a w zasadzie biznesie, piszczy. Dlatego absolutnie nie może mieć za złe Bayernowi, że ten rozpatrywał dostępne opcje. Bayern musi się troszczyć o swoje dobro, tak jak Lewy w planowaniu swojej kariery troszczył się przede wszystkim o swoje. I jedni i drudzy patrzą na dwoją korzyść. Lewy doskonale wiedział kogo brał za agenta i ta cała szopka z ostatnich miesięcy to przecież nie dzieło przypadku.
Czy można mieć pretensje do zawodnika? Z perspektywy kibica Bayernu jakiś niesmak pewnie pozostaje bo każdy kibic klubu(!) bynchcial, aby zawodnik jednak czuł coś więcej do klubu. Aby ten klub był czymś więcej niż zwykły pracodawca. Ro całkiem normalne.
Czy fani Lewego mogą czuć niesmak? Oczywiście. Z ich perspektywy klub powinien zrobić wszystko aby zatrzymać zawodnika.
Niekoniecznie jednak klub tak na tą sprawę patrzy i przyglądając się temu z dystansu, wcale nie jest to bezzasadne spojrzenie.
12.05.2022 23:26
Możesz masz również sklerozę i wcale w ogole ma takich, którzy się uważają za idealnych. Może to ponorostu wytwór twoje fantazji albo podświadomość płata figle.
12.05.2022 19:36
@Reeken89 pewien uzytkownik? To nawet nie pamiętasz z kim rozmawiałeś wczoraj?
Tak, to były i są urojenia. Hasan wykonuje wole zarządu, a nie jest ona tam jedynym członkiem. Kto tego nie rozumie i stara się przedstawić alternatywna rzeczywistość, w której o wszytskim w pojedynki decyduje Brazzo gada bzdury. Ot co.
Edytowano : 2022-05-12 19:26:41
Byli wielcy, którzy odchodzili i wciaz udawało nam się utrzymać poziom europejskiego topu. I mam nadzieje, ze w przypadku odejscia Lewego, które myśli nastąpi za rok, będzie podobnie.
12.05.2022 19:25
Tja. Bayern ma wpływ na prawa telewizyjne…Jeśli ktokolwiek chce w ogole płacić w miarę dobre pieniądze za prawa to właśnie głównie dzięki Bayernowi.
Kolejny hejter, pewnie wcielenie nr x znanych hejterow z przeszłości.
12.05.2022 15:08
Krok do przodu? W takiej Barcelonie gdzie nic nie wskazuje na to, że dodajądą szybko do topu? W tej Barcie gdzie nie brakuje kłopotów organizacyjnych?
Bzdura. Gdyby szedł do City, Realu czy nawet Pag to można by tak tłumaczyć, ale nie do tej Barcy.
Edytowano : 2022-05-12 14:25:50
I znowu kowa o tej trajektorii. Powiedziałem zatem - niech wybierze wieczysta, tam trajektoria lepsza niz w jakimkolwiek klubie z europejskiego topu.
Edytowano : 2022-05-12 14:27:45
Co za dziwaczne podejście. Jesteś na dnie, awansujesz na drugie miejsce bez większych perspektyw na dogonienie w najbliższym czasie topu, ale co z tego - trajektoria. Przecież lepsze to niż wygranie 2 lata temu LM i upokorzenie wcześniej wspomnianych w tym sezonie, mimo ze daleki od oczekiwan.
12.05.2022 14:24
No na pewno w tej Barcelonie to maja genialny plan, który przekona Lewego. Plan na obniżenie jego zarobków i powolna budowa drużyny.
Już teraz mówi się, że być może będą musieli poświecić De Jonga. Im bliżej okienka tym tego typu informacji będzie zapewne więcej. Ich sytuacja finansowa, choć lepsza niż rok temu, wciaz nie jest godna pozazdroszczenia. Choć niektórzy hejterzy i tak wola szukać wszędzie inndzie plusy, ale w swoim ogródku przy zielonej jak stół trawce i tak będą płacząc, że znaleźli jednego chwasta.
12.05.2022 13:43
Wcale mnie nie dziwi, że po takim przeciętnym sezonie pojawiają się takie plotki. W
zasadzie, byłbym zdziwiony gdyby tego nie było.
W każdym razie na chwile obecną traktowałbym to tylko jako plotki i wyraz niezadowolenia z tego co się działo na przestrzeni tego sezonu. Nie spodziewałbym się jednak roszad już teraz, a ewentualnie po kolejnym sezonie zagranym później aspiracji. Każdym kibic Bayernu jednak wolałby aby do tego nie doszło.
12.05.2022 12:01
I znowu coś sobie uroiles. Nikomu się tutaj nie oberwało, ani nikt nie pisze co trzeba wrzucać, a co nie.
11.05.2022 11:03
Nie wymyślają, bo póki co ten temat się bardzo dobrze sprzedaje co nawet widać tutaj.
11.05.2022 10:53
Pisz, ale jak z kimś rozmawiasz to niech ma to sens i generalnie niech przynajmniej przypomina jakakolwiek sensowna dyskusje. Po to się tutaj przecież spotykamy - abybporozmwiac i wymienić się spostrzeżeniami. Narzucany przez Ciebie styl nie przypomina poważnej rozmowy. Po prostu. Skakanie z tematu na temat nie zamykając samo jednego wcześniejszego wątku jest męczące i do niczego nie prowadzi.
11.05.2022 10:20