DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: misza Strona 16

Takie pieniądze za zawodnika, który był gwarantem 20 punktów w kanadyjce w najlepszej lidze na świecie? Majstersztyk.

Czekam z niecierpliwością na kolejny sezon :D

17.06.2022 17:48

Świetny zawodnik, świetny charakter.

Zobaczymy jaki plan ma na niego Julek, ale to uniwersalny i inteligentny zawodnik, wiec liczę, że nie będzie miał problemów z aklimatyzacją.

17.06.2022 15:51

Znowu to robisz.

Zamiast czytać to założyłeś w swojej głowie jakaś tezę i naginasz fakty, aby wszystko pod nią dopasować. Wiesz że dzwonią, ale nie wiesz za bardzo w którym kościele.

Są różne rodzaje kredytu, tak samo jak różne rodzaje inwestycji.
Tutaj pisane było odnośnie kredytu stricte pod transfer. Zreszta pisane było pewnie z rok temu i kompletnie niezrozumiałe jest, że znowu wyjmujesz jakiegoś trupa z szafy, żeby nakręcić kolejna gownoburze.

Nie było ci mało kompromitacji po dzisiejszej dyskusji odnośnie ocen na whoscored?

17.06.2022 15:48

Różnica miedzy kredytem pod stadion, a pod zakup zawodnika jest tak samo „mała” jak miedzy kredytem konsumpcyjnym, a hipotecznym.

Farmazoniarz.

Edytowano : 2022-06-17 14:21:21

Nikt nie mówił o jakimkolwiek kredycie. Ściemniaj dalej, miotaj się. Wszystko po to, żeby ktoś uwierzył w te farmazony. Kolejny dowód na to, ze albo jesteś takim perfidnym kłamcą i prowokatorem, albo masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.

17.06.2022 14:20

@hoven zaczepia, a potem plecie jak to można tego nie komentować. Bo nie dość, że zaczepia to jeszcze kłamie i przypisuje konus innemu rzeczy, które nigdy miejsca nie miały.

O kredytach była mowa w kwestii transferów. Ale co by go tam obchodził taki „detal”. Najważniejsze żeby wymyślić kolejna bzdurę.

17.06.2022 13:37

@turtlexxx co do hejtu to już się kiedyś na ten temat wypowiadałem. Definicje łatwo znaleźć i ja już tutaj kilkukrotnie przytaczałem. Ludzie często nie chcąc wyjść na hejterow zasłaniając się, że „to przecież tyko krytyka”. Wszystko ma jednak swoje granice, a jak ktoś na portalu kibiców klubu pisze 9/10 komentarzy negatywnych to ta granica jest już przekraczana. To jest moje zdanie.

@hoven nie można inaczej komentować tych durnot nt fatalnych sezonie Lucasa jak nazywać je właśnie w ten sposób. To i tak delikatne określenie.

Wróć jak przeanalizujesz oceny whoscored bardziej dogłębnie bo najwidoczniej dopiero zaczynasz się tam poruszać.

Edytowano : 2022-06-17 12:16:24

Przykładowe noty whoscored :

Upa 6.98
Alaba 6.75
Rudiger 6.85

Kontynuować?

17.06.2022 12:06

Powtórzę raz jeszcze, ale ostatni bo szkoda czasu.

Średnia ocen na whoscored to marny argument. To po pierwsze. (Ot chociażby dlatego, że zawodnik grający z reguły całe mecze będzie mieć w większości wyższa ocenę, bo to wynika z algorytmów. Tylko z algorytmów)

Po drugie - średnia ocen w okolicy 7 to maja najlepsi w swoich fachu. Zrozumiałeś to w końcu? To nie jest granica dobrej formy. To jest ponad ocenę wyjściową. Do fatalnej dyspozycji daaaaaleka droga. Przytoczyłem wcześniej ocenę Skrinara, bo pojawił się kilka komentarzy niżej.

Oceny w okolicach 7 to nie są słabe. Daleko do słabych. Wbij do sobie w końcu do głowy jeśli chcesz posiłkować się w rozmowach argumentem (skąd inad z dupy) ocen z whoscored.

Edytowano : 2022-06-17 11:16:49

Toksyczne jest twoje bajdurzenie na temat fatalnego(!!!) Lucasa i inne tego typu farmazony.

Edytowano : 2022-06-17 11:17:48

Ocena transferu Lucasa jest moja, ale już wiemy, ze czytasz po łebkach albo masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.

17.06.2022 11:15

@turtlexxx nie przekonasz mnie kolego, ze nieustanne sprowadzanie dyskusji pod co drugim newsem do jednego tematu, jest dobre. Nie, nie jest. To zabija próby jakiejkolwiek sensownej rozmowy na inne tematy.

To sprawia, ze jakby się weszło tutaj zasłaniając wszelkie klubowe emblematy, to można by odnieść wrażenie, ze to strona hejterow a nie kibiców. Wiem, w dzisiejszym świecie hejt dominuje, ale to nie oznacza, że trzeba się na to godzić.

Edytowano : 2022-06-17 11:07:49

I tutaj nie można pominąć treści. Ot pisze, ze ktoś jest fatalny, po czym zaraz sam przytacza oceny whoscored (skąd inad marny argument), które przecież wyraźnie pokazują ze fatalny nie jest. Jak mówiłem - absurd goni absurd.

17.06.2022 11:05

Nie, to nie jest z pewnoscią tragiczny transfer. Żaden postronny obserwator nie powie o tył zawodniku, że to wtopa.

W skali 1 do 10 to taka mocna 6.

Edytowano : 2022-06-17 10:56:43

Wypowiadasz się tak o Skrinarze jakby był na innym poziomie, a suche liczby mówią coś zupełnie innego.

Wydaje mi sie, ze ludzie maja tendencje do przeceniania zawodników, których nie oglądają regularnie i z drugiej strony niedoceniania tych, co widza regularnie (bo na pewno inni są lepsi, bo na pewno popełniają mniej błędów etc etc)

Edytowano : 2022-06-17 10:57:55

Szczególnie to dotyczy zawodników, którzy wykonują prace, która niekoniecznie jest widziana na pierwszy rzut oka czy w skrótach meczów.

17.06.2022 10:52

@bayern1987dwa Skrinqr pokryje dwie pozycje? Za taki luksus się płaci. Masz w składzie zawodnika, który czuje się komfortowo na dwóch pozycjach. Szybki, uniwersalny, agresywny i dobry technicznie - taki obrońca zawsze będzie w cenie.

@hoven inaczej się nie da określić tego co tutaj tak usilnie starasz się ludziom wciskać. I jeśli nie byłbyś w tym tak nachalny to by pewnie mao kto się nad twoim zdaniem pochylał. Ale ze musisz spłodzić dziennie kilkadziesiąt takich samych komentarzy to da tacy, którzy już nie wytrzymują.

Doskonały przykładem na to jak absurdalne są dyskusje z tobą to chociażby ostatni twój komentarz. Oceny z whoscored argumentem w dyskusji? Kurtyna…

Pisałeś ze Lucas albo nie grał wcale albo gra fatalnie(!!!). Ten absurd nawet zweryfikowały twoje mało warte oceny z whoscored, gdzie oceny w okolicach 7 albo więcej to maja zawodnicy często uważani za najlepszych w swoich fachu. A ty mówisz o Lucasie, przypomnę, ze był fatalny. Absurd, farmazon i bzdura. I tak z tobą zawsze.

Edytowano : 2022-06-17 10:44:35

Skrinar w tym sezonie 6.82, w zeszłym 6.90, a 2 lata temu 6.61.

Edytowano : 2022-06-17 10:51:01

Porównałem jeszcze Lucasa ze Skrinarem.

Przechwyty
LH: 1.1
MS: 0.7
Odbiory
LH: 2
MS:1.3
Wygrane pojedynki
LH: 66%
MS: 53%

17.06.2022 10:42

@Misiek tu nie chodzi o to czy lepszy. To inny typ zawodnika przede wszystkim.

Ja tez nie mam przekonania, ale Julek upatruje najwidoczniej w nim jakiegoś brakującego ogniwa do pressowania. I jak patrzę na statystyki to ma to trochę sensu. Laimer jest jednym z najczęściej pressujacych zawodników w lidze - ok 33 na mecz. A wiesz kto u nas? Kimmich - 18!

17.06.2022 07:32

Podobna sytuacja jak w przypadku Roci. Jak dostawał szanse to zle nie wyglądał.

Chętnie zobaczyłbym go w większej ilości meczów. Pierwszy sezon w obcym kraju i w takim klubie może być trudny.

17.06.2022 07:26

Sprowadzaniem dyskusji do absurdu jest opowiadanie farmazonów o tym, że Lucas przez 2 lata nie grał albo gra fatalnie.

Nikt tutaj tak uparcie nikogo nie broni jak ty uparcie atakujesz Hasana i szukasz wszędzie tylko okazji aby napisać o czymś zle. I to nie jeden raz, a dziesiątki razy to samo. Obawiam się, że dopóki cała społeczność dieroten nie przyzna ci racji to nie zaznasz spokoju.

17.06.2022 07:13

Znaczy się chcesz gadać po raz kolejny o tym samym? Te twoje wyliczenia nt 100 baniek na wypozyczonia, które zresztą pomogły nam wygrać LM, i pisanie o nich co drugi dzień, są tyle warte ile te rzekome 12 baniek za Sarra. 8 pokazuje np tm.

Cała reszta to twoja subiektywna opinia, z ktora mi się nie chce nawet dyskutować bo każdy wie jaki będzie efekt. I tak jutro czy pojutrze napiszesz to samo.

Osobiście wysoko cenie Lucasa i nawet jeśli nie gra jeszcze na miarę potencjału i oczekiwan to nie oznacza, ze to wtopa. Podobnie zreszta jak Upamecano, który zaliczył false start ale potem się ogarnął i wcale nie wyglada złe w ostatnich miesiącach. Pavard jak grał dobrze w drugiej części sezonu to równie mało kto wspominał, ale jak Sule rozegra dobre pół roku to już go stawiano niema w roli mesjasza. No bo odchodził ;D

To są wciaz młodzi stoperzy i jeśli Bayern wystawiłby teraz ich na sprzedaż to ustawi się kolejka chętnych. Pewnie wtedy znaleźliby uznanie w twoich oczach :)

16.06.2022 19:38

Wtopy u nas były, są i będę. Jak wszędzie.

Różnica polega na tym, że u nas za wtopy uchodzą zawodnicy ściągnięci za darmo albo za grosze (porównując to do prawdziwych wtop na europejskim podwórku).

Przecież potrafiliśmy w jednym okienku ściągnąć np Breno, Jansena, Sose czy schlaudrafa. By niedługo później pranjica i Braafheida. Wydaliśmy wtedy na nich prawie 40 mln euro, a to było ok 15 lat temu.

Ludzie maja jednak skłonność do dramatyzowania i szybko zapominają błędy z przeszłości.

16.06.2022 19:03

@Simon89 bzdury. Potrafisz spojrzeć tylko z perspektywy zawodnika i to nas rozni.

Związek Bayernu z Lewym dawali daje korzyści dwóm stronom. Nie jest fak, ze korzystał tylko Bayern. Lewy zarobił fortune, miał możliwość pracy z najlepszymi trenerami na świecie oraz najlepszymi piłkarzami. Miał perfekcyjne srodowisko do rozwoju.

W takim układzie trzeba szanować interesy dwóch stron i dzieciandą jest obrażanie się za to, ze któraś ze stron może mieć inne oczekiwania. Wszyscy wiedzieli na co się piszą podpisujac umowę kilka lat temu.

I jak jeszcze czytam o tym kompleksie Niemca to w ogole zastanawiam się, czy jest sens dalej dyskutować. Coraz bardziej utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze nie jesteś fanem Bayernu. Niemieckiego klubu.

14.06.2022 20:18

Nie da się tego czytać.

Pionkowi płaci się najwiecej w kraju? Pionka się nie sprzedaje? No wprost przeciwnie. Pionka by odpalono przy najbliższej okazji bez żalu.

Kahn miał prawo jasno przekazać stanowisko klubu wobec piłkarza, który ma wciaz ważną umowę. Lewy już bardziej klub potraktował jak jakaś popierdolke ogłaszając wszem i wobec, ze jego historia w nim dobiegła końca (i co gorsza zadziałał na jego szkodę) No nie, on o tym nie decyduje. Kilku wprawdzie wznosiła niedawno na sztandary prawo webstera i widzimy gdzie teraz jesteśmy.

Lewy już zmiękł i dobrze. Pora teraz, żeby jego fani tez nieco odpuścili i nie atakowali raz po raz klubu tylko dlatego, ze jego interes nie jest zbieżny z życzeniem zawodnika.

14.06.2022 20:05

@hoven czyli media jednak sieją ferment i szukają sensacji? :)

Bo myślałem, że jak piszą o klubie źle to musi być prawda :)

14.06.2022 09:16

A City czasem właśnie dopiero teraz nie zaprezentowali oficjalnie Haalanda?

13.06.2022 12:01

Ale wiesz, że to twoje słowa bo ja nic takiego nie napisałem ?:)

Wróć jak spokojnie przeczytasz mój komentarz.

12.06.2022 15:03

Chociaż trochę szkoda, bo poważnej szansy nie dostał, to jakakolwiek oferta powyżej 10 mln to będzie dla nas świetny interes.

W nadochodzaxym sezonie grałby jescze mniej.

12.06.2022 13:05

Często się tutaj pisze o tym szefie obrony jakby to był jakiś niezaprzeczalny fakt. Szefem to w Realu jest Karim. To widać na boisku. Na czym przejawia się to szefostwo Alaby? Ktoś w ogole mówił jak to Asutriak rządzi linią defensywy? Czy to kolejny mit?

Real sporo wyłożył również na Hazarda. To maja być te argumenty? I z pewnością nie są obecnie sporo lepsi. Jeszcze kilka miesięcy temu pewnie pisałeś jak to City z Liverpoolem są poza zasięgiem reszty. Taka jest piłka.

Jak Lucas czy Pavard sięgali po Mundial to jakoś nigdy tutaj nie przeczytałem, ze to świetnie o nich świadczy. Ale wystarczy ze jakiś zawodnik odejdzie i sięgnie po trofeum, to musi być genialny.

Meh

12.06.2022 12:33

Szefem to w tym Realu to był Benzema. Reszta tłem. Alabie to nawet nie należy się nagroda za role drugoplanową. On tam był w roli statysty.

Edytowano : 2022-06-12 11:40:23

Kompletnym nonsensem jest włączanie do dyskusji o Alabie Lewego. Zaraz jeszcze wjedzie Brazzo, Sarr i kij wi jeszcze kto.

12.06.2022 11:38

@Marienplatz zapytałem sie tylko o jedną rzecz. Znowu mówiłeś o wszytskim innym, ale nie o tym. Szukam jakiegokolwiek punktu zaczepienia do merytorycznej dyskusji poza „widzimisie” i „ktoś tak robi to na pewno ma racje”.

Odpadlismy nie tylko przez obronę. 1 bramka. Z Villareal. Rozumiesz?

Obrona jest tak samo wina tej kompromitacji jak reszta. To był mega bezbarwny występ.

I tłumaczyć się będę ze słów, które napisałem. A nigdy o Flicku złego słowa nie powiedziałem. Fakt, ze mega doceniam jego prace w Bayernue nie oznacza jednak, ze będę go miał za nieomylnego. No nie. Podobnie jak Carlo, popełniał niejeden błąd co zreszta pokazują ich kariery.

12.06.2022 11:22

Generanie to w ogole jeśli zakładamy, że trener ma zawsze racje (a to nawiasem ciekawe, bo mówimy o kimś, kto do momenty otrzymania szansy w Bayernie nie był w ogole brany pod uwagę przez jakikolwiek poważny klub) to w ogole nie maja sensu tutaj rozmowy. Skończmy również zatem krytykować zarzad i generalnie zamknijmy sekcje komentarzy - przecież obi wiedza lepiej.

Dalej idziesz w „widzimisie” albo w „widzimisie trenera”. Spytam się z innej strony. Jak zatem wytłumaczyć te kompromitujące statystyki?

Edytowano : 2022-06-12 10:42:48

Przypomnę ze z Villareal strzeliliśmy jedna bramkę. Faktycznie powodem odpadnięcia była obrona?

12.06.2022 10:41

@Marienplatz kazdy ze stoperów był lepszy od Alaby.

Pewny punkt? Najsłabsze ogniwo. Już to gdzie staraj czytałem - nikt nie jest w stanie wskazać na jakiś obiektywny czynnik, który potwierdzałby to, że Alaba dawał coś więcej niż to co dają obecni stoperzy. We wszystkich statystykach wypadał i wypada o klasę niżej. Fakt, nie opinia.

@x4n pilkarz, generalnie każdy pracownik (choć nie sprowadzałbym piłkarza grającego dla milionów do roli szeregowego pracownika korpo) może traktować swoje miejsce pracy bez większych emocji. Są natomiast również tacy, dla których jest to coś więcej.

12.06.2022 10:05

Oczywiście @tapczan. Kilka osób po prostu odkrywa się i pokazuje, że pomyliła strony. Są mega przewrażliwieni na każde słowo krytyczne odnośnie Lewego, ale jakoś w ogole nie przeszkadza im jak ktoś zle powie o klubie. Wywyższają natomiast innych, bo rzekomo więksi.

Meh

11.06.2022 10:16

I to szanuje.

Oby więcej takich przykładów.

09.06.2022 22:11

@Skobry dokladnie.

Celem powinien być przede wszystkim…balans. W ustawieniu z tego sezonu zdecydowanie go brakowało. Lubię grę ofensywną, ale nie może być tak, że w środku pola zostawia się autostradę. Przy takiej grze żaden obrońca na dłuższą metę sobie nie poradzi.

Wierze jednak w talent Julka i ufam, że wyciągnie wnioski z popełnionych błędów.

08.06.2022 13:45

@Simon89 nie rozumiem tego. Lewandowski zarabia zdecydowanie najwiecej nie tylko w Bayernie, ale i w całej Bundeslidze. Co więcej, Lewy zarabia przynajmniej 2x więcej niż każdy inny piłkarz w tej lidze poza Bayernem.
To jest specjalne traktowanie.

Nie wiem czego jeszcze oczekiwać? Czerwonego dywanu? Ale o tym już chyba wczoraj rozmawialiśmy.

Bayern być może widział, ze i Lewy nie traktuje klubu wyjątkowo. To działa w dwie strony i niektórzy maja problem ze zrozumieniem tego. Szczególnie ci, którzy są fanami samego zawodnika i to jest reguła. Wymaganie aby Bayern dla Lewego miał zrobić wszystko jest niedorzeczne. Klub mógł mieć swoje powody, dla których widział sprawę inaczej i warto się nad tym pochylić, a nie obrażać.

Edytowano : 2022-06-08 13:27:52

Irytuje mnie te wymaganie o jakieś „królewskie” traktowanie. Ma pensje królewską i jeszcze niektórym mało. Gdzieś jest granica, czy faktycznie chcesz, żeby zawodnik był ponad klubem? Mkze zaraz miejsce w zarządzie?

08.06.2022 13:23

@Simon89 o dziennikarzach pisałem niżej. Dziennikarze z Polski, którzy zresztą znają się z Lewym, mają po prostu interes w tym aby nie pisać o nim zle. Nie chce sugerować niczego panu Urbanowi (nawiasem to chyba nie zawodowy dziennikarz, tylko nauczyciel?), bo cenie jego pasje do Bundesligi, ale w tej konkretnej sytuacji patrzę na jego opinie z dużym dystansem.

Wszystko rozbija się teraz o to, czy Bayern mial potraktować Lewego „wyjątkowo”. Mógł, ale…czy musiał? Bo jak dla mnie zarzad mógł podejść do tego w inny sposób i mial do tego pełne prawo. W przypadku Lewego chyba nikt nie odniósł nawet przez chwile wrazenia, ze on ten klub traktuje wyjątkowo, prawda? No właśnie. I to nie jest zarzut, a próba trzeźwej oceny sytuacji.

08.06.2022 11:49

Niestety @Ivan7, ale obecny futbol tak wyglada.

Agencini sami piłkarze wykorzystują media, a dziennikarze przecież jedzą im z ręki. Mają o czym pisać. Sytuacja dla obydwu stron win-win. Szkoda, że najczęściej kosztem klubów.

08.06.2022 10:55

Oczywiście @Bawarka79. To jest to o czyn mówię. Ta medialna szopka, którą przez ostatnie tygodnie uprawia Lewy i jego otoczenia to gra na szkodę Bayernu. To przykre, ale tak właśnie jest. Cieszyć się mogła tylko Barca, choć nawiasem oni maja cały multum innych problemów.

Cieszy wczorajszy wywiad Lewego dla Bilda, bo tak to powinno wyglądać od samego początku. Jest światełko w tunelu, ale zobaczymy czy to naprawdę chwilowa zmiana strategii, czy odwrót od pierwotnego planu.

08.06.2022 10:30

@hoven nie lubimy absurdalnie niedorzecznych metafor (żeby nie powiedzieć dosadniej). Tutaj jest zabawnie i ze smakiem. Możesz się uczyć.

@Simon89 kto pluje? Przecież to niestety Lewy swoimi wypowiedziami działał na szkodę klubu (o tym jak to zawodnicy nie będą chcieli przychodzić? Skandaliczna wypowiedz). Nikt o Lewym w klubie złego zdania nie powiedział.

Edytowano : 2022-06-08 10:20:02

Ps No i oczywiście chociażby fragment o tym jak to jego historia w klubie się zakończyła. Przecież przez tego typu wypowiedzi jego rynkowa wartosc maleje, co daje Bayernowi potencjalnie mniejszy zarobek.

08.06.2022 10:17

@hoven

Po 1 - nie wyrokuje. Nie uciekam się do kategorycznych sądów.
Po 2 - nie rozumiem jakie to ma znaczenie w kontekście mojej ostatniej wypowiedzi.

@bayern1987dwa
Zaraz. Tylko tutaj jest problem z tym, że najlepiej opłacany zawodnik i jeden z liderów mówi nagle mówi, ze jego „historia się zakończyła” i klub z pocałowaniem ręki przyjmuje niezbyt wysoką ofertę od jedynego klubu, do którego by chciał iść? Czekam na przykłady bo osobiście mam zupełnie inne odczucia. Przykład z ostatniego lata - Harry Kane. I on to nawet mial prawo motywować awansem sportowym, wieloletnim stażem, zasługami, olbrzymią kwotą za transfer etc

Rura ewidentnie zmiękła bo narracja jest zdecydowanie inna niż w poprzednich wywiadach.

08.06.2022 05:51

I tak to powinno wyglądać od początku.

Warto było panie Zahavi? Dupa się pali i trzeba zmienić strategie, ale są pewnie tacy, którzy i tak szybko nie zapomną tych ostatnich szopek…

Szkoda, ale oby to był dobry zwiastun.

07.06.2022 21:59

Mnie się wydaje, że denerwowały Cię każdy, kto by tylko nie padł na kolana przez Lewym. Bo przecież zasługuje na wszystko - przynajmniej 20 mln netto i w ogole na zejście mu z drogi jak tylko coś mu się zamarzy. Co tam kontrakt, jak Lewy powie to tak ma być.

Żegnam. Jak powiedziałem - nie dogadamy się.

07.06.2022 19:11

Nie wiem o co Ci chodzi z tym as personam. Jesteś jawnie fanem Lewego, co jest tak widoczne jak słońce wdzierające się właśnie przez moje okno. I to jest główny punkt tej dyskusji - nie dogadamy się, bo dla Ciebie w centrum jest Lewy, dla mnie był, jest i będzie klub.

20 mln netto? Może jeszcze 5 wysp na oceanie, harem i stado wielbłądów.To chore. Dla mnie 10 mln za kopanie piłki to skandal, nie mówiąc o 20kk.

Edytowano : 2022-06-07 19:04:48

Żyjmy w realnym świecie. Robert ma idealne warunki do strzelania bramek. Nie jest tak, ze te gole strzela znikąd tylko ma najwiecej okazji wypracowanych przez- uwaga, uwaga - kolegów. To pokazują obiektywne statystyki. To oni tez zasługują na jeszcze więcej?

07.06.2022 19:02

Te kilka milionów to jest jakieś ok 25%. I mówimy o najlepszym bramkarzu świata ratującym temu klubowi tyłek w najważniejszych meczach o stawkę.

Wiem, że tutaj fanboye Lewego chcą atakować i umniejszać innym legendom Bayernu, ale nie ze mną te gierki.

07.06.2022 18:55

Powtarzam. Nikt nie spotyka się na tym szczeblu bezpośrednio jeśli poważnie nie bierze pod uwagę transferu. Możesz myśleć co innego, ale nie każdy musi się kierować takimi priorytetami jak Ty.

Widzę jednak, ze mam do czynienia z kibicem Lewego, a nie Bayernu. Umniejszanie wielkości klubu, ligi i jakieś dyrdymały, że Bayern jest coś winien. Jedna wielka bzdura.

Bayern traktuje wyjątkowo Lewego płacąc mu zdecydowanie największe pieniądze w lidze.

Trzymajmy się faktów. Bez tych histerycznych gadek dla małych dziewczynek.

07.06.2022 18:46

Bzdura.

Byłoby to prawda gdyby ci zawodnicy nie mogli liczyć na podobne albo i nawet większe pensje gdzieś indziej. Przykład Alaby pokazuje ile można wycisnąć.

I to przede wszystkim widzą zawodnicy.

07.06.2022 18:31

Oczywiście, że szanse były. Kluby dochodzą do rozmow z samym zawodnikiem tylko wtedy, kiedy jest realna szansa na porozumienie. I to duża.

@hoven mysle, że nikt w poważnym świecie, gdzie ludzie biznesu spotykają się raz po raz, nie robi z tego sensacji.

Edytowano : 2022-06-07 18:24:24

Kluby nie tylko spotykały się z zastępstwem ale i takowe ściągały. United mieli Teveza, Rooneya i Ronaldo i ściągali Berbatova. Ktoś wtedy płakał na myśl o przejściu Bułgara? Po roku pożegnano Teveza.

07.06.2022 18:22

A flirt Roberta z Realem i Barceloną, a wcześniej (w BVB) z Bayernem?

07.06.2022 17:58

Dokładnie to co mówiłem od początku. Lewy za długo jest w tym biznesie, żeby nie zdawać sobie sprawę jak to działa. Ba, sam przecież odnajdywał się w nim świetnie i chłodno kalkulowa swoje ruchy.

Nie może mieć absolutnie do nikogo pretensji, że robi tak samo i ta cała szopka jest sztucznie wykreowana (zakładam, ze przez agenta), aby opinia publiczna ujęła się za „biednym” piłkarzem.

Nie, nie dajmy się nabrać.

07.06.2022 14:28

@mike84 obecny zarząd zachowuje klasę i nie odbija piłeczki, którą po raz serwuje Lewy. Niestety, ale to wyglada tak jakby tylko jednej stronie nie zależało na eskalacji. I jeśli ktokolwiek w tej sytuacji robi cyrki to niestety Polak. A to jemu najbardziej powinno zależeć na tym, aby się wszystkie strony dogadały, bo sam nie może nic.

Może się Tobie nie podobać zarządzanie klubem, ale wynik sportowy (ranking pięcioletni w Europie - 1 miejsce) oraz finansowy (jedyny z klubów topu, który odniósł zysk w pandemii) świadczą o tym, że wcale nie działają źle.

Nie rozumiem natomiast co jest śmiesznego w tym, ze w sprawie wypowiadają się ludzie z olbrzymim doświadczeniem, którzy maja klub w sercu i wciaz wiedza duzo co się dzieje.

Umowy Lewego nie znamy, ale możemy być pewni tego, że nie może ot tak odejść na własne życzenie kiedy chce. Dlatego powinien szanować umowę, którą sam podpisał. Jeśli w interesie Bayernu będzie zatrzymanie go na kolejny rok to poważni ludzie się nie obrażają, tylko wykonują pracę jaką się zobowiązali wykonywać. I to pracę, która jest marzeniem większości ludzi na świecie za pieniądze, które może otrzymać tylko garstka. Nie róbmy z tych ludzi męczenników bo to zaczyna się robić karykaturalne.

07.06.2022 10:25

@hoven na pierwsze lekcje jakie powinieneś zaliczyć to przede wszystkim te z czytania ze zrozumieniem.

Że się pomyliłeś ? Nic nowego, wrecz standard.

Edytowano : 2022-06-07 09:55:38

Nawiasem polecam artykuł https://www.fcbarca.com/105282-w-co-gra-joan-laporta.html

Dla wszystkich co już odtrąbili powrót Barcy do europejskiego topu. Ich sytuacja jest jeszcze bardziej skomplikowana niż nawet ja zakładałem. A patrzyłem bardzo ostrzeżenie na te wszystkie pr-owe bajdurzenia bajeranta Laporty.

07.06.2022 09:50

@mike84 lakonicznie? Przecież tutaj od lat są tacy, którzy piszą tylko złe o klubie. Dzień w dzień.

Niewidomych jest sporo, ale kibic Bayernu ma pełne prawo czuć spory niesmak, wrecz wzburzenie gdy zawodnik działa na szkoda klubu. Zawodnik, który ma jeszcze umowę, a mówi, ze jego przygoda się zakończyła, jego agent wrecz straszy klub…to policzek dla każdego kibica.

07.06.2022 09:13

Hoven przyznający sobie racje. Ahahahah, urocze.

06.06.2022 23:56

Jak niedawno pisałem. Lewy przekracza wszelkie granice. Chce go szanować jako piłkarza i człowieka, ale przychodzi to coraz trudniej.

Szczególnie, ze działa ewidentnie na szkodę klubu. Widać to coraz bardziej i wszyscy, którzy próbowali tego nie widzieć powinni w końcu przejrzeć na oczy.

06.06.2022 22:13

Kolejny dzień i kolejna jescze głupsza analogia od @hoven. Sky is the limit?

06.06.2022 16:58

@bawaria42 efekty campusu będą widoczne za kilka ładnych lat. Tak to działa w młodzieżowej piłce, ze to praca, która daje efekty w dluzszej perspektywie.

06.06.2022 16:58

@tapczan przypuszczam jednak, że Nianzou to nie idiota i woli jednak przed podpisaniem nowego kontraktu sprawdzić, czy to nie tylko „obiecanki cacanki”.

Poczekajmy co pokażą pierwsze miesiące nowego sezonu. Potem jest przerwa mundialowa i będzie czas na jakieś decyzje.

06.06.2022 12:01

Ciekawe jest podkreślenie atutów Julka jako człowieka, przede wszystkim mowa o komunikacji. Hmm.

05.06.2022 12:04

@FanGraczyBayern przeciez @Marton pisze o scenariuszu, w którym Lewy nie chciałby trenować.

Smutne jest to, że tutaj niektórzy znowu kpią z Uliego. Człowiek, który niewątpliwie Bayern ma w sercu i dla którego liczy się przede wszystkim dobro klubu. Człowiek, który miał swoj wielki wkład w budowę wielkiego Bayernu i bardzo możliwe, że gdyby nie on to by nas tutaj nie było.

A przede wszystkim szczery, czego w dzisiejszej piłce, w której pierwsze skrzypce grają już agenci, jest coraz mniej.

#teamUli

04.06.2022 13:50

Ale przecież nikt nie pisze, że jest pusto w kasie. Nie ma jednak tyle, żeby szaleć.

To nie kwestia wiary, tylko faktów. Wystarczy popatrzeć w wyniki finansowe klubu na przestrzeni np ostatniej dekady.

04.06.2022 11:44

@sylwester123 za bardzo wierzysz w gadki pr-owe.

Jako jedyny klub z topu podczas pandemii odnotowaliśmy zysk. Tak, obiektywnie byliśmy „zwycięzcami” tego okresu, biorąc również pod uwagę aspekt sportowy. Jeśli jednak liczyłeś na jakaś zmianę w polityce transferowej, to byłeś po prostu naiwny. Bayern wydaje te pieniądze, które sam wygeneruje. A mino tego, ze jako jedyni odnotowaliśmy zysk w czasie pandemii, był to zysk na poziomie 2 mln euro.

Taki wynik pozwolił nam kontynuować politykę, a nie na sile szukać oszczędności. Tylko tyle, albo aż tyle.

04.06.2022 09:43

Była pandemia, w której Real nikogo nie kupił, tylko sprzedawał. Z okiene transferowych wychodził nawet na plus. z okienka 20/21 byli na plusie ponad 100 kk, z 21/22 niecałe 50 kk.
Bayern natomiast wydał w tym czasie na czysto ok 110 mln.

Puste słowa? 260 mln euro różnicy to puste słowa? Aha.

I jak na razie Real również nikogo nie kupil (zakontraktował za darmochę Rudigera), a przecież mieli wielkie planu na Mbappe, czy Hochlanda. W obu przypadkach niewypał. Amatorka? Puste słowa?

04.06.2022 08:36

Generalnie to można cały czas się przerzucać i wyszukiwać klasowych zawodników zarabiających mniej niż x,y,z. Zawsze znajdzie się ktoś kto - z różnych względów - zarabia mniej niż by się mogło wydawać. Oczywiście hoven w swoim zwyczaju chce zepchnąć i ta dyskusje na tory, które chyba chyba wszystkich tutaj męczą. Tylko po to, aby wałkować to damo po raz nty.

Rudiger był w teorii do wyciagnięcia. Koniec końców mógł podpisać tylko w jednym klubie i co by nie mówić, nie wybrał przecież europejskiego średniaka.

Dla mnie osobiście Niemiec jest przereklamowany i biorąc pod uwagę fakt, że nie wiemy na dobrą sprawę czy będziemy grać dwójką czy trójką stoperów, wcale nie żałuję, że wybrał jak wybrał.

03.06.2022 19:07

@Marton nie dziwi mnie to w zupełności. Tutaj niektórzy kupili już ta propagandę Laporty i trąbili o wstającym z kolan gigancie, który pozyskuje kolejnych zawodników. A na chwile obecną sytuacja wyglada jak wyglada. Wciaz maja gigantyczne problemy.

Mówiłem, żeby poczekać do okna bo wtedy zobaczymy ile są warte te pr-owe gierki Katalończyków. Będzie jeszcze ciekawie, bo oni chwytają się wszystkiego :)

03.06.2022 14:28

@Sopariev zdrajcy? A to ciekawe…To wytwory Twojej fantazji czy faktycznie takie słowa tutaj padały?

Coco, czy Suele trzonem tej drużyny? Przecież oni nawet nie grali od pierwszych minut. Za Alabą czy Boatengiem ktoś tak naprawdę tęskni? Klose w gronie tzw „trzonu”?

Gnabry i Lewy są jeszcze zawodnikami Bayernu.

Jakby mo

02.06.2022 13:39

@tapczan dobrze prawi.

Wprawdzie zdaje sobie sprawę, że obecni piłkarze to w większości rozkapryszone primadonny, ale…

Klub albo musi zmienić podejście do komunikacji z samymi zawodnikami, albo prostu jasno i klarownie odnieść się do tych „rewelacji”.

02.06.2022 10:16

Niezbyt ładne zachowanie choć jak zawsze przed obrzucaniem kogoś błotem wolałbym znać wersje drugiej strony.

Bo prawde powiedziawszy, jeśli rozstali się z propozycja od obozu Tolisso dwukrotnej podwyżki, to brak komentarza zarządu to i tak chyba najmilsza z możliwych „odpowiedzi” ;D

01.06.2022 21:36

Ale czy to ma większe znaczenie co by chcieli kibice? To bardzo dobrze jeśliby wspierali swojego i woleli jego niż „obcego”. Taka rola kibica - wspierać swoich.

Nie ma to jednak większego znaczenia w kontekście długofalowej klubowej strategii, która czasami musi być po prostu bardziej „brutalna”.

31.05.2022 23:16

@BishBashBosh tak, piłkarz ma prawo chcieć odejść, tak samo jak klub ma prawo powiedzieć „nie”.

Piłkarz jednak nie powinien posuwać się do stwierdzeń typu „moja historia dobiegła końca” w momencie, kiedy wciaz ma ważny kontrakt, a klub wyraźnie daje sygnał, że ma go w planach. To w połączeniu z hasłem o tym jak to było zle w ostatnich miesiącach (no i jeszcze szantaż agenta),uderza bezpośrednio w klub stawiając go w złym świetle. Tego się nie robi.

31.05.2022 23:01

Zabawie się w hovena, ale z lepszym skutkiem.

Te tłumaczenia o tym, ze ataki na klub są przejawem troski o niego są tak samo wiarygodne i sensowne jak tłumaczenie patologicznych rodziców po tym jak piorą swoje dzieciaki. „To dla ich dobra” - tłumaczą.

Mówienie z pogardą o działaczach i rozgrywkach, które są dla Bayernu i kibiców historyczne i ważne, to wstyd.

Edytowano : 2022-05-31 18:34:29

Miedzy „przeciętną ligą”, a „kiblem” jest przepaść.

Edytowano : 2022-05-31 18:36:20

Czy takie fragmenty o tym jak to „prawdziwy kibic atakuje dom Hasana” to nie jest popieranie przemocy ? Ktoś tu na to pozwala?

31.05.2022 18:32

@Gacek420 delikatnie rzecz ujmując - z dupy atak.

Słowem nie pisnalem w dyskusji z tobą na tematy, o które robisz mi zarzuty. To ty określiłeś mianem „kibla” ligę, w której występuje Bayern i ktora jest przedmiotem zainteresowania zdecydowanej większości kibiców tego klubu.

Gardzisz tymi rozgrywkami, wiec nie chce mi się wierzyć, ze jak wypowiadasz się w ten sposób to jesteś kibicem klubu, który jest wizytówka tej ligi.

Bo co innego krytyka, a co innego wyrażanie się z pogarda na dany temat.

Tobie w twarz to powinien splunąć każdy fan Bayernu, hejterze.

Edytowano : 2022-05-31 18:21:27

Kolejne absurdalne porownanie hovena, królu żenujących analogii. Ciagle szuka coraz to głupszych porownan i jak już myślisz, ze doszedł do ściany to on ciagle wyjmuje kolejnego paszkwila.

A potem i tak mówi, ze przecież ma x,y,z na liście wrogów. Hehe

31.05.2022 18:19

@bayern1987dwa niezbyt uważnie zatem czytasz albo chcesz pozostać głuchym.

Lewy zaatakował klub przestawiając go w złym świetle. Mówiąc, że „po tym co wydarzyło się w ostatnich miesiącach…” postawił klub w złym położeniu. To tworzy syf, zła atmosferę w samym klubie jak i dookoła. Sprawia być może, że coniektorzy wcale nie będą tak skłonni aby przenosić się do Monachium.

Tego typu wypowiedzi są po prostu szkodliwe dla samego klubu i trzeba mocno chcieć, żeby tego jie zobaczyć.

Hejtu nie dostrzegam.

31.05.2022 13:37

Kolejne farmazony autorstwa hoven.

1. Wszędzie miałby możliwość współpracy z takimi trenerami jak Pep, Jupp i Fick? To miało kolosalny wpływ na jego rozwój.

2. mało który klub tak regularnie gra w najwyższe cele w Europie i 2 ostatnie sezony nie zmieniają tego faktu.

3. Z pewnością nie wszędzie zarobiłby takie pieniądze.

4. Porównywanie do Thiago kolejny raz absurdalne i wymaganie tego, żeby klub traktował te dwie sytuacje identycznie jest jawnym nawoływaniem do działania na sZkode klubu.

Edytowano : 2022-05-31 13:16:44

I jeszcze ten sam hoven raczy coś prawic o histerii. Szczyt hipokryzji.

31.05.2022 13:15

@FanGraczyBayern jesli Bayern odpadnie to oczywiście, że będzie zal. Jak u każdego kibica drużyny, która żegna się z turniejem. Ty natomiast będziesz triumfował, a zal odczujesz tylko wtedy kiedy nie będziesz mieć powodów do ciągłego ujadania.

31.05.2022 09:48

@Gacek420 skandaliczny brak szacunku dla rozgrywek, ktorymi żyje każdy kibic Bayernu.

Cały czas jojczysz, tylko nt Lewego masz dobre zdanie, wiec pora zrzucić maskę i wstawić do awatara człowieka, za którym tu przyszedłeś.

Żaden kibic Bayernu nie wypowiedziałby się z taką pogardą o Bundeslidze. Każdy by zapewne chciał, żeby poziom był wyższy, ale taka pogarda jest wyraźnym dowodem na to, że jesteś przebierańcem.

Wstyd.

Edytowano : 2022-05-31 08:26:40

Ps masz chyba ludzi za idiotów jeśli myślałeś, ze jak dodasz „niestety” to nikt nie zauważy co reprezentujesz.

31.05.2022 08:25

@kamzet tak jak klub nie ma w obowiązku tłumaczyć się przed zawodnikiem, tak zawodnik nie spowiada się klubowi jak zaczyna rozglądać się za nowym zespołem. Tak robił Lewy kilka lat temu w przypadku Realu.

Gwarancja bycia frontmanem? Jeśli Lewemu faktycznie o to chodzi, a myśle że byłaby to jednak trochę dziecinada, to jwst to naiwne. Po prostu. Laporta obiecuje wszystko wszystkim. Generalnie idzie w pr i ma nadzieje, że ktoś to łyknie. W Barcie na przestrzeni lat niejeden miał być tym frontmanem i większości z nich w klubie już nie ma, albo zaraz nie będzie.

Nie ma w tym absolutnie nic dziwnego, ze na stronie fanów Bayernu jednak większość patrzy na sytuacje przez pryzmat dobra Bayernu. Powiedziałbym wrecz, ze to zdrowe. Na fanpejdzu Lewego proporcje są zapewne odwrotne. I dobrze

I mało kto się dziwi, że chce odejść. To nie może się podobać kibicowi Bayernu, ale większość to rozumie. Ma jednak zal o…styl. A ten robi się po prostu coraz słabszy i kibic Bayernu może i ma prawo czuć niesmak.

30.05.2022 21:58

@Sopariev chodzi o styl? Przecież te porownanie wobec tego jest jeszcze bardziej niedorzeczne.

Już pomijając fakt, że mówienie tutaj o stylu Bayernu, nie znajac faktów, a opierając się tylko na relacji jednej strony, jest równie niedorzeczne. Można natomiast skomentować styl obrany przez obóz Lewego, bo tutaj jest wszystko „czarno na białym”.

30.05.2022 21:10

@Sopariev jeszcze się pytasz czemu? Bo chodzi o kwestie zasadniczą. W związku nie rozpatrujesz innej opcji, nie badasz gruntu pod ewentualną nową relację, a w przypadku budowy składu to powinna być podstawa. Myślenie długofalowe, przygotowanie gruntu pod przyszłe interesy etc, etc.

Głupszego porównania nie dao się wymyślić.

30.05.2022 20:30

@Misiek niedawno czytałem, że klub w ogole nie rozmawiał z Lewym. Teraz że jednak rozmawiał, ale kłamał.

Pozwól, że stanę z boku i odrzucę te bardziej sensacyjne doniesienia ;-)

@FanGraczyBayern rozumiem, że Ty wszystkim, których tak tutaj często krytykujesz, wygarnąłeś prostu w twarz co o nic myślisz?

Edytowano : 2022-05-30 20:16:49

@sopariev dosłownie? Ona po prostu jest tak beznadziejnie głupia i niedorzeczna, że fakt, ze ktoś ja tutaj kolejny raz forsuje powinien z miejsca być piętnowany, a nie jeszcze propsowany.

30.05.2022 20:14

Strach się bać jakie macie związki ludzie jak wyjeżdżacie z takimi porównaniami i jeszcze są tacy co im przyklaskują :| nie wierze.

30.05.2022 20:07

@Gacek420 a ty myślisz, ze Bayern robiłby problem gdyby ktoś przyszedł z takimi pieniędzmi jakie Real zainkasował za Cr7?

Niestety policzkiem dla prawdziwych kibiców Bayernu jest to co mówi Zahavi (szantaż klubu) i to co robi teraz Lewy. Niestety, ja się zawiodłem bo liczyłem na więcej z jego strony, a on w te gierki zaczyna grać już w maju. Strach się bać co będzie w czerwcu…

30.05.2022 19:16

Kolejne bzdurne i po prostu głupie porownanie do Rooneya.

Angol był atakowany przez kibiców United i to nie tylko w necie bo zaatakowano również jego dom. A tu jakieś bzdury, że na devilpage nie było takiego „srania”. To że czegoś nie pamiętasz, albo po prostu nie masz zielonego pojęcia, to nie oznacza z automatu, ze to nie istnieje.

30.05.2022 18:46

Nie ma niczego bardziej głupiego niż porównywanie relacji damsko-męskiej do relacji zarzad-piłkarz. Szczyt głupoty osiągnięty, można się rozejść.

Edytowano : 2022-05-30 18:22:45

Nikt tutaj nawet słowem nie broni Hasana, wielu otwarcie krytykuje, ale hoven i tak widzi obronę Częstochowy. Kurtyna…

30.05.2022 18:22

Z klasą.

30.05.2022 17:07

@Alistair oto to.

30.05.2022 16:53

@x4n ale czy to ja czynie z tego zarzut, czy zarzut czyni się Bayernowi, ze szukał alternatyw? No właśnie.

Myśle że narodowość nie ma tutaj żadnego znaczenia, ale nie dziwi mnie, ze tego typu komentarze dominują wśród fanów Lewego. Zawsze tak było - musi pojawić się obraz złego Niemca ;D i pokrzywdzonego Polaka. To już grali.

Edytowano : 2022-05-30 16:52:03

Pa z tymże Lewy nie ma tak doprawdy prawa rozmawiać z innymi klubami. To nie etat, a inny rodzaj umowy. Przypomiam.

30.05.2022 16:49

1. Bo klub uznał najwyraźniej, że na odejściu Thiago tyle nie straci. Że ma zastępcę. Generalnie powodów mogło być kilka i dziwacznym jest, że kolejny raz czytam tutaj takie żale. Klub ma prawo mieć swoją strategie i sprzedać zawodnika kiedy chce.

2. Lewy nie szukał kilka razy kontaktu z innym klubem? Romans z Realem?

Edytowano : 2022-05-30 16:44:57

@darthsmd miałem lesze zdanie o Lewym i zakładałem, że poważny biznesmen się o takie rzeczy nie obraza. Cóż…

30.05.2022 16:40

@Marienplatz a to nowość! Dzięki za wyjaśnienia.

Lol

Przecież nie o to chodzi. Nawet jeśli to może być interpretacja agenta, jego gra etc. To nie pewnik bo wszystkie publiczne ruchy Bayernu wykazują olbrzymi szacunek dla Lewego. Tutaj nagle ktoś wyskakuje z pluskiem w twarz. Opanujcie się ludzie, bo to mało poważne.

30.05.2022 16:34

Płacenie największej pensji w lodze to plucie w twarz?

Publiczne wypowiedzi nt Lewego i ciagle pochwały pod jego adresem to plucie w twarz?

Bayern nic złego o Lewandowskim nie powiedział. Tyle wiemy na pewno. Te info o tym rzekomym złym traktowaniu pochodzą tylko od jego agenta. A jaka jest to grupa zawodowa to wszyscy kibice futbolu powinni dobrze wiedzieć.

Edytowano : 2022-05-30 16:32:54

Thigo odchodził z Bayernu płacząc, o czym mówił Kalle. Alaba tez nawet nie zbliżył się do tego co teraz odwala Lewy i jego świta. Niestety, chciałem i nadal chce mieć o nim dobre zdanie jako o piłkarzu i biznesmenie, ale to po prostu nie wyglada dobrze.

30.05.2022 16:29

Ja tylko przypomnę, ze w ostatnim roku ko trakty podpisali Kimmich, Goretzka, Mueller i Neuer.

To dla tych twierdzących, ze od nas wszyscy chcą odchodzić i nikt poważny nie chce grać.

Edytowano : 2022-05-30 15:19:58

Zapomniałem o Comanie. Jak się z jednej strony wspomina o Alabie to nie można nie wspomnieć o zdobywcy bramki na wagę LM.

30.05.2022 15:19

Powtórzę się. Szkoda i strasznie smutne, że legenda klubu uderza w takie tony.

30.05.2022 15:05

Takie słowo dokładnie nie padły, ale przecież z tej rozmowy nie dało się wyciągnąć innych wniosków.

Smutny to bym wywód z perspektywy kibica Bayernu. Lewy jednak szczęśliwy, w pani zrelaksowany. Jak na piłkarza rzekomo, którym „pomiatają”…

30.05.2022 08:07

Bardzo słuszne uwagi @Bawarka79.

Musisz jednak zrozumieć, ze panują tutaj czasem dziwaczne zasady. Niektórzy wywyższają pod niebiosa wszystko co obce i jednocześnie umniejszają wszystkiemu co dobre w Monachium.

29.05.2022 21:34

Tylko internet, a jednak poświęcamy wszyscy trochę czasu na obecność tutaj.

Nie sądzę, aby fakt irytacji miał stanowić jakiś problem, którym miałbym się przejmować, ale dziękuje za opinie.

Pozdrawiam równie ciepło

27.05.2022 11:41

@Skobry wlasnie wydaje mnie się, że podchodzę tutaj znacznie mniej „zerojedynkowo” niż ci, do których się odnoszę.

Moja irytacja wynika z faktu, że niestety często tak tutaj rozmowy wyglądają. Nie możesz być po środku, bo zaraz ktoś chce Ci dorobić łatkę i przypisuje zdania, które nigdy nie padły. Mało co tak irytuje w debacie internetowej.

Pozdrawiam

27.05.2022 11:18

@Skobry ale do kogo konkretnie się odnosisz? Kto w ogole pisał, ze jest niepotrzebny?

Bo ja pisałem, ze nie był „absolutnie kluczowym” zawodnikiem. Czyli w sumie pisząc, ze nie był „niezastąpiony” zgadzasz się z koja opinia.

A tu nagle przykleja się jakaś latka o niepotrzebnym i rozkręca się rozmowę o deprecjonowaniu. Bez sensu. Tak maja wyglądać poważne dyskusje? Niektórzy sami tworzą dziwaczne tezy i potem sami z nimi dyskutują.

Edytowano : 2022-05-27 10:42:48

Moim zdaniem porownanie do Lewefo, absolutnie kluczowego zawodnika dla klubu jest mocno nietrafione.

A Thiago ceniłem i cenie dalej. Nawiasem miałem o nim lepsze zdanie niż większość tutaj, która prędzej wypomniała mu słabszy mecz, liczne kontuzje niż wspomniała o sporych umiejętnościach.

27.05.2022 10:41

@xxraphaelxx faktycznie, kontuzje w przypadku Austriaka mogą niepokoić.

Czy to nie poziom Bayernu? Być może. Jestem jednak pewien, że to samo byś pisał o Nunezie rok temu, a teraz jest marzeniem wielu. Rok w piłce to czasem szmat czasu ;-)

27.05.2022 10:03

A jak tam negocjacje kontraktowe Barcy z udziałem Gaviego i Dembele? Bo ponoć - trzymając się tutejszej terminologii - straszna amatorka. Prawda to ?

Edytowano : 2022-05-26 21:16:37

Co więcej, nie mogą sprzedać niechcianych zawodników bo…ci nie chcą odchodzić. A ponoć to takie proste :|

26.05.2022 21:04

@FanGraczyBayern przeciez wysłanie Lewego na trybuny to będzie jawne działanie na szkodę klubu. Nie wiem co musiałoby się stać w kolejnych tygodniach, aby w ogole ktokolwiek rozpatrywał taką ewentualność. Jest to na chwile obecną po prostu niemożliwe. Szczególnie biorąc pod uwagę klasę i profesjonalizm samego zawodnika. Spalona ziemia? To ponownie narracja Zahaviego, który chce przekonać Bayern, że faktycznie lepiej już Lewego oddać. To normalne, że uda w te tony, ale wdaje mnie się, ze Lewy jest za mądry, żeby palić mosty. Szczególnie te, które doprowadziły go do miejsca w którym teraz jest.

Thiago? Beznadziejna analogia. Nie był absolutnie kluczowym zawodnikiem. Często wypadał z gry, a my na jego pozycji mieliśmy innych zawodników co do których była nadzieje, ze wskoczą na wyższy poziom. Wprawdzie o innej charakterystyce, ale byliśmy w jakimś stopniu zabezpieczeni. W przypadku Lewego wyglada to zdecydowanie inaczej.

Edytowano : 2022-05-26 20:45:42

@fan naprawdę dopuszczasz jako możliwe scenariusze ze:
a) Bayern wyrzuci Lewego na trybuny
B) Lewy będzie robił kwas

Bo ja myśle ze
A) 0 ,01% szans - w Bayernie nie pracują sabotażyści
B) 5% szans - Lewy jest za mądry na to

26.05.2022 20:42

Jak to może mieć wakacje? Tylko jak Bayern go na nie wysle. Ale w Bayernie nie ma sabotażystów, żeby srali w swoje gniazdo.

26.05.2022 19:42

@FanGraczyBayern w świecie piłki? Tzn kto konkretnie tak mówi? Bo coś mnie się wydaje, ze mówisz o swojej bance.

A z kim on ma mieć problemy? Pod sobą same nolnejmy. Taka rzekomo fachura, a klienci z europejskiej co najwyżej drugiej ligi.

26.05.2022 17:44

@WayeThe Z tego co ki wiadomo Lewego nie było przy rozmowach. Masz inne źródła?

Edytowano : 2022-05-26 17:16:38

A nawiasem fragment „To tak jakbyś powiedział że lewy kłamie” brzmi poważnie. Pozwól, ze zapytam. Znaczy się można zarzucać kłamstwo Bayernowi, ale już Lewemu nie?

26.05.2022 17:15

@FanGraczyBayern twoja wiara w każde słowo piłkarskiego agenta mnie przeraża.

Po pierwsze - nie bierzmy za pewnik tego co mówi jeśli mamy prowadzić poważna dyskusje.

Po drugie - zarzad reprezentuje poważny klub, który ma prawo ustalać takie, a nie inne zasady. A obrażają się za to tylko mało poważni ludzie, a uważam, ze takim Lewy nie jest.

Edytowano : 2022-05-26 17:12:22

Widzę, ze niektórzy chcieliby, żeby klub działa tak jak oni sobie wymarzyli i zakładają, ze to jest jedyna właściwa droga. Jeśli ktoś nią nie kroczy to wtedy oczywiście jest pojazd od amatorów etc. Pora się obudzić i dorosnąć.

26.05.2022 17:10

@FanGraczyBayern na co miał się Robert zgadzać? Bo przecież nikt mu nie ma złe tego, ze odrzucił propozycje. Bo jednak chyba teraz się zgadzamy, że była…czy nie ? ;D

Edytowano : 2022-05-26 17:06:13

@marienplatz przypomnę. Jesteś na stronie kibiców Bayernu. Klubu, na który notorycznie w ostatnich tygodniach plujesz i z którego kpisz.

26.05.2022 17:01

@Marienplatz ciagle piszesz to samo. Nie da się tego czytać. Merytoryka? Wolne żarty.

Ja już wielokrotnie komentowałem jak Zahavi stara się grać na emocjach i lidzie to łykają jak pelikany.

Nie mam w zwyczaju pod każdym newsem wklejać niemalże identyczną regułkę.

Edytowano : 2022-05-26 16:52:02

@reeken w przedszkolu to właśnie się mówi „nie chce się z tobą bawi „, ar nie w poważnym biznesie.

26.05.2022 16:51