@hoven jestem zatem przekonany, że te twoje przechwałki nt tego co to rzekomo negocjowałeś, mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Bajdurzenie, nic więcej.
Edytowano : 2022-07-04 14:27:32
Stad ta tendencja do negatywnych ocen lód adresem tych co działają inaczej…niż myślisz ze działa poważny biznes. Nie ma jednak przypadku w tym, ze ty się produkujesz tutaj, a poważny biznes się robi gdzieś indziej.
04.07.2022 14:26
@Simon89 ale to jakieś bajki. W poważnym biznesie kiedy rozmawiają dwie strony współpracujące ze sobą od lat to nie potrzebują każdej swojej oferty dokumentować na piśmie, a jedynie ostatnia.
We futbolu większość ofert właśnie tak wyglada, a jak już dwie strony maja pewność to wszystko wchodzi na drogę „oficjalną”. Stad np agenci dogadują nowe kluby swoim zawodnikom nawet wtedy kiedy prawnie jest to po prostu nielegalne.
Takie „niespotykane” sytuacje kiedy się szuka następcy swoich gwiazd to nie nowość. Tylko jednak tutaj niektórzy chcą takiemu procederowi nadać niewyobrażalną rangę. Zupełnie bez sensu wplatając w cała sprawę mnóstwo emocji. Nie, to chłodna kalkulacja z dwóch stron.
Dziwacznym jest również to, ze obwiniasz tylko klub za…słowa Lewego. Nie widzisz w tym absurdu całej sytuacji? Szczególnie ze sam zawodnik potem wyraźnie złagodził swoje stanowisko co być może świadczy o tym, że zrozumiał swoj błąd.
04.07.2022 12:11
Że co? Szczegółów nikt nie podaje. Wymagasz
Dalej wierz sobie w zdanie osoby (Zahavi), której zależało na wprowadzeniu zamieszania oraz osób trzecich, którzy byli tak blisko atolu negocjacyjnego jak ja. Każdy może w sumie wierzyć w co chce. Edzia Górnik wierzy przecież w jaszczuroludzi.
Edytowano : 2022-07-04 11:27:04
*wymagasz dowodów na przedstawienie przeciwnego zdania, ale z drugiej strony brakuje Ci dowodów aby potwierdzic swoje zdanie.
Edytowano : 2022-07-04 11:28:09
I jak pisałem - można wierzyć komu się chce, ale skończ z tymi dowodami xD
04.07.2022 11:25
@Simon89 to maja być dowody?
Przecież Lewandowskiego ponoć na spotkaniu nawet nie było i dowodami maja być wypowiedzi osób z trzeciej ręki? Nie Kahna, który był uczestnikiem spotkania? Aha. Ma to sens!
Powiedział, że po spotkaniach reprezy powie więcej. Tak czy nie?
04.07.2022 11:05
@Simon89 powiedzial tez, że więcej o sprawie powie po meczach reprezentacji. I co z tego wyszło? No właśnie.
O jakich dowodach mówisz? Co mogłoby być dowodem?
04.07.2022 10:37
Znowu chcesz brnąc w te wycieczki osobiste, ale to tylko dajesz świadectwo o sobie.
Mnie chodzi tylko o odrobine konsekwencji. Ty potrafisz atakując tych zawodników Bayernu, których nie lubisz, posuwać się do absurdalnych argumentów tj jak ocena z whoscored. Wtedy jest żona wyznacznikiem. Jak jednak nie pasuje ona do wczesnie obranej teorii to już liczy się coś innego. I tak w kółko i potem dziwić się, ze te rozmowy do niczego nie prowadzą.
Jakby twój przekaz miał ręce i nogi to by się nikt nie czepiał.
03.07.2022 22:53
Rozumiem.
Czyli teraz już nie liczy się jednak nota whoscored, którą według Ciebie de Ligt ma nie tylko duzo niższą niż przeciętna, ale również wyraźnie gorszą od Lucasa? Teraz najważniejszym kryterium jest ilość rozegranych meczów i to ona sprawia, że Holender jest rzekomo sporo(powtarzam - sporo!) lepszy?
03.07.2022 22:27
@hoven jak to sporo lepszy niż Lucas? To teraz jednak whoscored się myli? De Ligt nie zbliżył się bowiem do Lucasa z tego sezonu podczas jakiegokolwiek sezonu w Juventusie, nie mówiąc już o nocie 7, która dopiero co była według ciebie wyznacznikiem dobrego obroncy.
To jak to w końcu jest?
03.07.2022 20:22
@tapczan dokladnie. Jak już kiedyś napisałem - niektórym spadły maski. Po prostu. Niektórzy wola kpić z Bayernu, umniejszać sukcesom klubu, czy tez po prostu uderzać w legendy. Wszystko po to, żeby tylko wybielić zachowanie innego zawodnika.
Wstyd.
03.07.2022 08:34
@Kotarka12 smieszne to są te żale do klubu, że nie chce sie pozbywać zawodnika, z którym ma ważny kontrakt.
Przypomnę, że jesteś na stronie fanów klubu, a nie fanclubu zawodnika.
02.07.2022 13:18
Lewy wrogiem nuner 1 ? Gdzie? Na pewno nie tutaj. Natomiast dla niektórych wrogiem numer 1 zdaje się być zarzad klubu i niektórzy zawodnicy. To jest chore.
Gdybysmy mieli kierować się narodowością to w ogole nas tu nie powinno być tylko na stronach lokalnych klubów. Nie rozumiem co to za argument :|
29.06.2022 22:06
To nie jest kwestia wygody, tylko faktów.
RL jest postrzegany jako gwiazda co widać na liście płac - najlepiej zarabiający piłkarz w lidze.
Jak to Julek nie widzi Lewego w swojej taktyce jak grywał od deski do deski i miewał multum okazji do bramek? Miał niemal taki sam XGoals(na 90 min) jak sezon wcześniej i wyższy niż np w 19/20, czy 18/19.
29.06.2022 15:48
Być może nie straci, ale głównie dzięki swojej mądrej strategii bo Lewy niestety postawił klub pod ścianą i sugerował jeszcze bardzo nieprzyjemne sprawy(„kto będzie chciał grać dla takiego klubu?”).
Tylko dzięki mądrej postawie działaczy jesteśmy w tym miejscu.
29.06.2022 15:34
@FanGraczyBayern czlowieku, ale sytuacja Gnabry’ego jeszcze może zakończyć się w każdy sposób. W tego tylu sytuacji najlepiej - z punktu widzenia klubu - jak nie ma jasnego stanowiska ani zawodnika, ani klubu. Zrozumiałeś? Jeśli z ust zawodnika padają słowa, że nie chce grać dla swojego klubu i kończy w nim swoją hisltrię to z automatu klub traci na tym miliony bo jest stawiany na słabej pozycji negocjacyjnej.
Być może Gnabry w takiej sytuacji postawi klub, ale jeszcze tego nie zrobił, wiec oczekiwanie na to, że ktoś będzie go hejtowal jest…dziwaczne, delikatnie rzecz ujmując.
Jest końcówka czerwca, okno transferowe jeszcze długo będzie otwarte. Nie popadajmy w histerię bo tutaj żadna ze stron nie zamyka przed drugą drzwi.
29.06.2022 14:41
@Ivan7 mozesz mi wytłumaczyć jak to możliwe…Wszyscy są krok przed Bayernem, a to Bayern pozyskał trzech klasowych grajków. W tym jednego z absolutnego topu.
Taki wspomniany Manchester United nie pozyskał póki co nikogo choć plotek jest oczywiście multum. No właśnie, plotek.
29.06.2022 14:24
Jakie chamstwo? @FanGraczyBayern o czym człowieku mówisz? Milczenie jest chamstwem? Żebyś był tak samo krytyczny wobec Lewego to może bym jeszcze potrafił zrozumiec…
29.06.2022 14:22
@Sopariev myślę, że różnica jest taka, że Gnabry póki co się nie wypowiada się na tej temat, nie atakuje klubu, nie działa po prostu na jego niekorzyść.
Tak na dobrą sprawę jeszcze wszystko może się zdarzyć. Jeśli powie, że odchodzi za rok i nie chce podpisać kontraktu to jestem pewien, że będzie również szereg nieprzychylnych komentarzy.
Edytowano : 2022-06-29 13:13:08
Myśle jednak, że nie będzie tutaj również tylu obrońców co miał i ma Lewy, którzy są w stanie niemal wskaoczyc za nim w ogień:)
29.06.2022 13:11
O właśnie, Lukaku.
U nas się robi tragedie z Sarra, a tutaj Chelsea (która nawiasem tez niedawno była stawiana tutaj za wzór) płaci fortune za Lukaku (którego zreszta wcześniej miała i oddała ze stratą!) i po roku go oddaje na wypożyczenie ;D
Nawiasem, nie chciałbym nigdy kibicować klubowi, w którym grają tacy zawodnicy jak Lukaku.
29.06.2022 11:57
W szoku…
;D
29.06.2022 11:21
@Daykun
Każdy pracuje dla pieniędzy ale niekoniecznie dla każdego są one jedyną motywacją. Jak już żyjesz na pewnym standardzie to naprawdę możesz dojść do sytuacji w której stwierdzisz, ze kolejne zero na koncie nic tak naprawdę Ci nie da. A tutaj rozmawiamy właśnie o takim poziomie - dla przeciętnego Janusza milion czy nawet pół ma ogromne znaczenie, ale dla piłkarza zarabiającego tyle w miesiąc? No już nie.
To że apetyt rośnie w miarę jedzenie i sporo piłkarzy patrzy tylko (!) przez ich pryzmat wcale nie oznacza, że muszę to popierać. Mnie się to nie podoba bo po prostu sam oczekuje czegoś więcej.
29.06.2022 09:25
Nie, to ja niepotrzebnie dałem się wciągnąć w te bezowocne dyskusje nie na temat.
Ja komentowałem te bezsensowne dyskusje na temat wynagrodzeń, a ty wolales wylewać swoje żale na mój i swoj temat.
29.06.2022 09:03
@Daykun patrzysz na sprawę tylko przez oczy piłkarza. Przypomnę, że klub płaci im fortuny, klub daje im wybitne warunki w postaci ośrodków treningowych i pracy z najlepszymi trenerami na świecie. To są obopólne korzyści i nie zapominajmy o tym.
Kasa ? Zawsze są ludzie, którzy dla dodatkowych dochodów są w stanie zrobić wszystko. Idąc jednak ślepo za zawodnikami chcącymi kolejnych milionów, nie zapominajmy jednak o tym, ze oni już zarabiają absurdalnie duże pieniądze, które pozwalają ustawić im nie tylko swoje rodziny, ale kilka następnych pokoleń również.
Piłkarze w większości nie są zbyt bystrzy i kierują się tylko pieniądzem albo tym co podpowie agent - w większości jeszcze większa „pijawka”. To smutne, ale niekoniecznie trzeba się z tym godzić.
29.06.2022 08:13
Panie hejter, panie toksyczny, panie…, to nie ja plodzę dziesiątki komentarzy dziennie niemal jednakowej treści starając się w tak nachalny sposób przedstawić swoje „racje”.
Komentuje natomiast jojczenie, które z podanych niżej powodów wydaje mnie się bezsensowne i jest klasycznym szukaniem dziury w całym.
Naprawdę, masz również jakis dziwaczny problem jesi uważasz, że komentuje każdą twoja wypowiedz. Nie. Przeważnie komentuje wtedy kiedy je czytam po raz n-ty w kolejnym temacie.
29.06.2022 07:11
Panie toksyczny, będę komentował wtedy kiedy będę to uważał za stosowne. Szczególnie te ciągłe bezsensowne jojczenie.
28.06.2022 23:21
Ile masz zamie jeszcze zamęczać wszytskich tymi gadkami na temat zarobków @hoven ? To już dawno stało się nudne i w ogole…bezsensowne wobec tego co mówią sami zawodnicy i ich otoczenie.
Zarobki są często podawane od czapy. W jedną albo druga stronę. Ciagle pisanie na ten temat, porównywanie niepewnych danych do niepewnych danych? Przecież to po prostu…głupie.
Edytowano : 2022-06-28 23:14:28
Ale jak nie ma transferów to złe i jak sa to również. Jak targujemy się rzekomo o milion to zle, Ae jak dajemy (rzekomo) to tez zle.
Nie okłamujmy się. Cokolwiek by się nie działo znajdziesz powód do narzekania i przekonywania, że pewni ludzie w Bayernie robią coś zle.
28.06.2022 23:13
Jestem pewien, że nikt go na trybuny na stałe nie odeśle.
Inna sprawa, że trzeba znaleźć rozwiązanie na rosnącą liczbę zawodników, którzy chcą dorobić sobie za podpis mając swoją kartę w ręku.
28.06.2022 23:02
@Reeken89 nie wiem o kim mówisz to trudno mi się ustosunkować.
Generanie podaje się kwoty brutto, a jeśli chodzi o netto to się to podkreśla.
Tak czy inaczej to za duzo niektórzy rozmawiają o zarobkach i wyciągają na podstawie doniesień medialnych daleko idące wnioski, a niejednokrotnie - jak mówił obóz Mane czy sam Lewy - te kwoty wcale nie są prawdziwe.
28.06.2022 17:48
Ale wiesz że taki podatek (okolice 50%) jest w wieku innych krajach a nie tylko w Niemczech?
Tak czy inaczej to olbrzymie pieniądze.
28.06.2022 16:41
Luźna dygresja.
Tutaj często rzuca się kwotami jakie rzekomo zarabia zawodnik x czy y i na tej podstawie buduje się jakieś dawko idące wnioski chociażby na temat zarządzania klubem.
Tymczasem już sam Lewy mówił w wywiadzie, ze te liczby przejawiające się w mediach niekoniecznie maja swoje pokrycie w rzeczywstosci, a sprawę zdaje się potwierdzać chociażby otoczenie Mane. Jeden z jego ludzi powiedział bowiem, że Mane zarabiał więcej już w Southampton niż te cyfry, które padały odnośnie jego rzekomych zarobków w Poolu.
26.06.2022 14:40
To jest zabawne @hoven jak innym przypisujesz swoje cechy.
To jak toksyczną jesteś osobą zauważa coraz więcej osób. Tylko twoje adoracyjne kółeczko, które nawiasem i tak się kurczy, jeszcze z tobą potrafi wytrzymać.
Wiem doskonale, ze w twojej głowie tylko ty wiesz jak było. Ale to, że mówiono, ze pozwolono odejść Thiago „za zasługi” wcale nie oznacza, ze był to jedyny powód. Z pewnością taki powód, który medialnie fajnie się sprzedał, ale niekoniecznie jedyny. Tobie jednak to pasuje do teorii, którą chcesz usilnie tutaj wcisnąć, wiec byłbyś w stanie dać sobie rękę uciąć, ze to jedyny mozliwy scenariusz ;D
25.06.2022 17:20
@Gladius ale to proste.
Wyznacznikiem będzie po prostu zawsze taki czynnik, aby… wyszło na niekorzyść Bayernu.
Brak spójnego przekazu to po prostu znak firmowy hovena. Podobnie jak dziwaczne i żenujące analogie.
Edytowano : 2022-06-25 11:38:11
Kompletnym nieporozumieniem jest to, ze kolejny raz próbuje porównywać sytuacje z Thiago. Kompletnie inną sytuacje, w której mieliśmy innych zawodników na tą pozycję i Thiago nie miał wtedy nawet murowanego miejsca w „11”, bo upatrywano w Leonie jego następcy. Jak można porównywać to do sytuacji z Lewym?
25.06.2022 11:35
Bardzo mało realne.
Zarobki w okolicach 30 mln euro. W Bayernie to raczej nie przejdzie.
Nie ma co również wierzyć w ten mit o kolosalnych zyskach ze sprzedaży koszulek bo kluby z tego mają niewielka cześć.
Nie zapominajmy tego, że Ronaldo, chociaż faktycznie gwarantuje bramki, jest trochę…”towarem” luksusowym. W pressingu raczej nie uczestniczy. Fajnie by było mieć taką opcje, ale nie za 30 mln za sezon i z takim wybujałym ego ;)
24.06.2022 07:44
A nawiasem to Lewy czasem nie miał jeszcze jakiejś spiny z Hummelsem ?:)
23.06.2022 20:09
Pismaki jak zawsze sieją ferment i grillują temat, który jest klikalny. Nic nowego. Nie przywiązywałbym raczej uwagi do takich „sensacyjnych” wieści.
A że są kibice klubu krytykujacy zawodnika, który wyraźnie nie chce dla tego klubu grać i jednocześnie patrzący z optymizmem na perspektywę gry dla tegoż klubu gwiazdy europejskiej póki, która zdaje się podekscytowana możliwością reprezentowania tych barw? Naprawdę kogoś to dziwi? Mamma mia
23.06.2022 18:28
Ciekawe teorie tutaj da się przeczytać.
Najnowsza brzmi tak - to dzięki niezadowoleniu Lewego zdobyliśmy tryplet ;D
Reszta to cała w skowronkach i nie miała wpływu. Bo przecież każdy zawodnik jak jest niezadowolony to rozpowiada o tym w mediach…prawda? ;D
23.06.2022 14:35
@Simon89 i to jest kolejny fakt, który pozwala wątpić w to Twoje rzekome kibicowanie Bayernowi.
Jak można bowiem kibicować klubowi z kraju, którym się tak gardzi? Przecież to niepojęte.
Uosabiasz wszystko to z czym wielu kibiców Bayernu walczyło podczas wielu lat swojego kibicowania temu klubowi. Zapewne każdy się spotkał już z uwagami tego typu, które są po prostu znakiem firmowym dla wszytskich zyczacych Bayernowi zle.
23.06.2022 14:08
@Simon89 niedobrze się robi jak kolejny raz próbujesz narzucić tutaj innym swoje kompleksy wobec Niemców. Nie, to tkwi tylko w Twojej wyobraźni. To niebiescy fakt.
W Polsce tez znajdą się ludzie, którzy myślą, że są lepsi niż inne nacje. Nie zajmujmy się jednak patologia tylko dyskutujmy o sporcie.
Edytowano : 2022-06-23 13:59:46
* To nie jest fakt.
23.06.2022 13:59
Szanujmy się. Ronaldo na szybkość i dryblingach bazował przed 30stką, z biegiem lat jego gra znacznie się zmieniła.
Jeśli natomiast Lewy jest sam pewien, że przez 3-4 lata będzie na tym samym poziomie to nie powinien robić problemu z tego, że kolejny rok zarobi fortune w Bayernie, a potem kolejne dziesiątki milionów za podpis w kolejnym klubie.
23.06.2022 10:28
@Simon89 oczywiscie, ze adekwatne. Nie ma tutaj znaczenia jak się czuje Lewy i jak się prowadzi.
Sporo ludzi w wieku emerytalnym potrafi się świetnie trzymać i mieć bystrość umysłu na wyższym poziomie niż młodsi. Nie znaczy to jednak, że ich ego musi być wystrzelone w kosmos, żeby nie zrozumieć, że czas płyniemy tego oszukać się nie da.
Nawet Ronaldo w ostatnich latach to nie ten sam zawodnik co w okolicach 30stki i klub ma pełne prawo podchodzić z dużą rezerwą. A nikt nie powinien się o to obrażać. Tylko trzeba spojrzeć na to z dystansem, bez emocji.
Edytowano : 2022-06-23 10:20:08
Oczywiście @rufus, ze były wypowiedzi szkodzące Bayernowi. Już sam fakt, ze mówił, ze jego przygoda dobiegła końca oznacza straty dla klubu jeśli klub chciałby go sprzedać. Po drugie - w innym wywiadzie twierdził wyraźnie, ze klub miałby problemy ze sciągnięciem poważnych nazwisk jakby nie pozwolono mu odejść.
Tego typu wypwoiedzi oraz jego agenta działały na szkodę klubu.
Edytowano : 2022-06-23 10:21:31
Nie narodowość ma znaczenie, a podejście zawodników do klubu. Dla jednych to tylko miejsce pracy, przystanek w karierze, a dla innych coś więcej - miejsce docelowe, gdzie być może chcąc spędzić czas do emerytury.
23.06.2022 10:17
Jakbym kosztował firmę ok 20% więcej niż reszta i zbliżał się do okresu emerytalnego to doskonale bym zdawał sobie sprawę z tej sytuacji.
Czy byłbym zadowolony? No pewnie w tej chwili nie. Ale z perspektywy czasu pewnie stwierdziłby, że sam przecież niejeden raz w przeszłości rozmawiałem z innymi firmami (za plecami), wiec wypada schować ego i wykazać się minimum zrozumienia.
Powtarzam raz jeszcze - te gadki o tym jak to kogoś może urazić (niemal śmiertelnie) fakt, że ktoś spotyka się na obiedzie biznesowym to gadki dla małych dziewczynek.
Edytowano : 2022-06-23 09:49:41
@rufus a klub swoją postawą nie zasłużył sobie na szacunek? Na to, aby tego typu sprawy załatwiać kuluarach, a nie na łamach mediów?
23.06.2022 09:45
Muszę powiedzieć, że niezwykle fajnie się ogląda takiego grajka w koszulce Bayernu. Jeszcze kilka miesięcy temu nikt tego by się tego nie spodziewał. I to jest za taki pieniądz :O
Szczególne pozdrowienia dla tych, co starali się przekonywać, że Bayern to już klub drugiej kategorii, do którego żaden klasowy zawodnik nie chce przyjść. Buziaczki!
22.06.2022 15:37
Wypada zrozumieć, że Hasan mówił to co jest w interesie Bayernu. Jakiekolwiek inne stanowisko sprawiłoby, że pozycja negocjacyjna Bayernu hu się osłabiła.
I o to chodzi w tym biznesie. Nie liczy się to, że według jednego Janusza z drugim ktoś się ośmieszy, a o interes klubu.
22.06.2022 15:29
Niestety, ale są tu tacy, którzy maja problem z podśmiechujek z rywali, ale sami nie widzą problemu w obrażaniu swoich (np działaczy). Urocze, prawda ?:)
22.06.2022 15:27
@mike84 mi człowieka czytając takie rzeczy jak „największy pojazd jest po lewym bo jest polakiem”.
Dl zdecydowanej większości nie ma znaczenia narodowość, a na pierwszym miejscu jest po prostu…Bayern.
Edytowano : 2022-06-21 06:42:18
*mdli
21.06.2022 06:42
Dziwne, że tak rzekomo nie postawiliśmy się Villarealowi, a jakoś decydująca bramka padła w samej koncowce.
Wszyscy są zgodni, że to był fatalny dwumecz w naszym wykonaniu, ale cały czas wspominanie o tym meczu brzmi trochę jak wyciąganie przy każdej możliwe okazji „…ale Sarr!”.
19.06.2022 22:33
@Jurgen1982 juz tamie rozmowy były. Kolega @Simon89 przekonhwal, że Lewy zarabia za mało. Że generalnie trzeba mu w ogole dziękować za to, że zawodnik chce tutaj grać. Taki był przynajmniej wydźwięk jego komentarzy.
Uznanie, szacunek etc. To jaknpisaem od samego początku - pożywka dla dzieciaków i nakrecajacyxh te nastroje dziennikarzy. Poważni ludzie w tym biznesie chłodno kalkulują.
Choć to ciekawe, że na początku mowa była o braku szacunku, a teraz wymagania, żeby dla Lewego zdobić wyjątek. Czy można by było? Myśle, że jakby w klubie mieli pełne przekonanie, ze dla Lewego Bayern to coś więcej to może by się i zastanowili, ale stawianie sprawy tak, że jak się nie zrobi wyjątku to się go nie szanuje? No bądźmy poważni.
19.06.2022 19:10
Czy to były kłamstwa czy nie to wie chyba tylko Brazzo. Tak czy inaczej byłby skończonym idiotą gdyby mówił coś innego.wypowiadał się zgodnie z klubowym interesem co nie potrafią zrozumieć zapatrzeni w Lewego. Za duzo w nich emocji, które zresztą na początku starał się podsycić sam zawodnik, ale to była tylko gra. Gra z której dam Lewy się wycofał i byłoby miło gdyby krok wstecz zrobiła również jego armia obrońców podszywająca się pod fanów klubu.
Pełna zgoda @Jurgen1982
19.06.2022 17:05
Kolejny dzień i kolejne bajdurzenie od @hoven. Skończysz w końcu wymyślać sobie wypowiedzi innych w celu ich zdyskredytowania ? To już wyglada na chorobę. Pytanie w ilu jeszcze artykułach rzucasz tym gownem, bo ja wszytskich nie śledzę, a i tak trafiaj nieraz na te niskiej jakosci bajeczki twojego autorstwa.
Edytowano : 2022-06-19 15:51:07
Pomijając już nawet twoje zmyslanie wypwoiedzi innych. To jest mega słabe jak potrafisz wmieszać się w dyskusje byle tylko dodać jaki prowokujący komentarz. Ja tam nie wpieprzam się w twoje kłótnie z innymi, chociaż oczywiście je widzę, ale mnie nie bawi eskalacja a ty najwidoczniej na to właśnie liczysz.
19.06.2022 15:44
A co pomogło wynieść się na szczyt 2 lata temu?
Bzdura. Upraszczanie. Chcesz tłumaczyć swoj trolling i brniesz w tym coraz dalej. Śmieszna BL? Śmieszny to jest rzekomy kibic trzymający kciuki za rywali. Widzisz jak to brzmi? Żenada.
Silni rywale na ligowym podwórku da wskazani i dają motywacje do pracy. Porażka również może dać motywacje, ale nigdzie nie jest napisane, ze po porażce każdy się odbuduje i zrobić krok do przodu.
Jesteś zatem albo mega zepsutym, rozkapryszonym „kibicem”, albo trollem.
Szkoda czasu, ladujesz na ignorze bo widzę, ze nikt z adminów nie chce zrobić z tym trollingiem porzadku.
19.06.2022 12:47
Merytorycznie? Jakoś nigdy nie chciałeś rozmawiać merytorycznie tylko kpić. Nagle zmiana? Ok, oby na dłużej.
Człowieku. Ale ja nie mam nic przeciwko silnym rywalom w lidze. Niech tacy będą.
Co innego jednak życzyć im tego, żeby wygrali z drużyną, której - uwaga, skup się - kibicuję.
Nigdy, przenigdy nie będę trzymał kciuków za porażkę swojej drużyny. To kłóci się ze wszystkim o co chodzi w kibicowaniu.
19.06.2022 12:39
@Marienplatz pomyliłeś strony.
Co za żenada, że tutaj toleruje się żółtych trolli.
19.06.2022 12:33
@Kotarka12
Ty w ogole widzisz co piszesz?
„Zawsze ma lód górkę jako jedyny”. LoL
Że co? Przestań robić z tego człowieka ofiarę.
Dziesiątki razy już tu było pisane, że nikt nie krytukuje Lewego za fakt, że chce odejść. Chodzi o zaproponowany przez niego styl, z którego na całe szczęście wycofał się po jakimś czasie, ale kurz jeszcze nie opadł. Sam sobie tego piwa nawarzył.
Lewy ma prawo do nowych wyzwań, a Bayern ma prawo kierować się swoim interesem. Pora zrozumieć, ze tak właśnie wyglada dorosłe życie, a nie popadać w histerie.
19.06.2022 09:21
Niestety ale wychodzi na to, ze hovenowi bardzo nie pasują pozytywny nastroje po ostatnich transferach, ze musi znowu wyciągać dyskusje sprzed roku i jeszcze nimi manipulować. Człowieku, po co? :|
18.06.2022 09:27
@hoven kolejny raz wymyślasz sobie wypowiedzi ludzi, żeby potem och atakować i złapany kolejny raz za rękę płaczesz i pleciesz farmazony toksyczności. Zacznij od siebie. Mój komentarza to reakcja na twoje kolejne próby wywołania gownoburza. Reakcja, nie akcja.
@FanGraczyBayern wpieprzasz się miedzy wódkę a zakąskę. Dlaczego jesteś tak toksyczny? W czyn ma pomoc ten głupawy komentarz?
Edytowano : 2022-06-18 09:16:23
Wczoraj wyciągnął z tylnej części ciała rozmowę sprzed roku wyciągając wypowiedzi, które nie padły. Dzisiaj znowu robi to samo z transferami. Za rok pewnie przypisze mi te swoje kompromitujące wypwoiedzi nt not whoscored.
Skończ w końcu.
18.06.2022 09:10
@hoven facepalm.
Znowu łżesz. I nie mam wątpliwości, ze robisz to perfidnie bo przynajmniej kilkukrotnie już prostowalem te twoje łgarstwa.
Nikt(!) nie mówił, że w Bayernie nie spełnia się życzeń trenera. Spełnia, ja najbardziej, o ile pasują również zarządowi. To proste i logiczne, ale jak widać, masz problem ze zrozumieniem takiej oczywistości i wolisz znowu rzucac gownem byle gdzie. A nóż w kogoś trafisz.
Edytowano : 2022-06-18 08:05:16
Jak nie chcesz żeby odnoszono się do twoich komentarzy to zacznij od jednej podstawowej rzeczy - nie zmyslaj wypowiedzi innych ludzi.
18.06.2022 07:59
Takie pieniądze za zawodnika, który był gwarantem 20 punktów w kanadyjce w najlepszej lidze na świecie? Majstersztyk.
Czekam z niecierpliwością na kolejny sezon :D
17.06.2022 17:48
Świetny zawodnik, świetny charakter.
Zobaczymy jaki plan ma na niego Julek, ale to uniwersalny i inteligentny zawodnik, wiec liczę, że nie będzie miał problemów z aklimatyzacją.
17.06.2022 15:51
Znowu to robisz.
Zamiast czytać to założyłeś w swojej głowie jakaś tezę i naginasz fakty, aby wszystko pod nią dopasować. Wiesz że dzwonią, ale nie wiesz za bardzo w którym kościele.
Są różne rodzaje kredytu, tak samo jak różne rodzaje inwestycji.
Tutaj pisane było odnośnie kredytu stricte pod transfer. Zreszta pisane było pewnie z rok temu i kompletnie niezrozumiałe jest, że znowu wyjmujesz jakiegoś trupa z szafy, żeby nakręcić kolejna gownoburze.
Nie było ci mało kompromitacji po dzisiejszej dyskusji odnośnie ocen na whoscored?
17.06.2022 15:48
Różnica miedzy kredytem pod stadion, a pod zakup zawodnika jest tak samo „mała” jak miedzy kredytem konsumpcyjnym, a hipotecznym.
Farmazoniarz.
Edytowano : 2022-06-17 14:21:21
Nikt nie mówił o jakimkolwiek kredycie. Ściemniaj dalej, miotaj się. Wszystko po to, żeby ktoś uwierzył w te farmazony. Kolejny dowód na to, ze albo jesteś takim perfidnym kłamcą i prowokatorem, albo masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.
17.06.2022 14:20
@hoven zaczepia, a potem plecie jak to można tego nie komentować. Bo nie dość, że zaczepia to jeszcze kłamie i przypisuje konus innemu rzeczy, które nigdy miejsca nie miały.
O kredytach była mowa w kwestii transferów. Ale co by go tam obchodził taki „detal”. Najważniejsze żeby wymyślić kolejna bzdurę.
17.06.2022 13:37
@turtlexxx co do hejtu to już się kiedyś na ten temat wypowiadałem. Definicje łatwo znaleźć i ja już tutaj kilkukrotnie przytaczałem. Ludzie często nie chcąc wyjść na hejterow zasłaniając się, że „to przecież tyko krytyka”. Wszystko ma jednak swoje granice, a jak ktoś na portalu kibiców klubu pisze 9/10 komentarzy negatywnych to ta granica jest już przekraczana. To jest moje zdanie.
@hoven nie można inaczej komentować tych durnot nt fatalnych sezonie Lucasa jak nazywać je właśnie w ten sposób. To i tak delikatne określenie.
Wróć jak przeanalizujesz oceny whoscored bardziej dogłębnie bo najwidoczniej dopiero zaczynasz się tam poruszać.
Edytowano : 2022-06-17 12:16:24
Przykładowe noty whoscored :
Upa 6.98
Alaba 6.75
Rudiger 6.85
Kontynuować?
17.06.2022 12:06
Powtórzę raz jeszcze, ale ostatni bo szkoda czasu.
Średnia ocen na whoscored to marny argument. To po pierwsze. (Ot chociażby dlatego, że zawodnik grający z reguły całe mecze będzie mieć w większości wyższa ocenę, bo to wynika z algorytmów. Tylko z algorytmów)
Po drugie - średnia ocen w okolicy 7 to maja najlepsi w swoich fachu. Zrozumiałeś to w końcu? To nie jest granica dobrej formy. To jest ponad ocenę wyjściową. Do fatalnej dyspozycji daaaaaleka droga. Przytoczyłem wcześniej ocenę Skrinara, bo pojawił się kilka komentarzy niżej.
Oceny w okolicach 7 to nie są słabe. Daleko do słabych. Wbij do sobie w końcu do głowy jeśli chcesz posiłkować się w rozmowach argumentem (skąd inad z dupy) ocen z whoscored.
Edytowano : 2022-06-17 11:16:49
Toksyczne jest twoje bajdurzenie na temat fatalnego(!!!) Lucasa i inne tego typu farmazony.
Edytowano : 2022-06-17 11:17:48
Ocena transferu Lucasa jest moja, ale już wiemy, ze czytasz po łebkach albo masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.
17.06.2022 11:15
@turtlexxx nie przekonasz mnie kolego, ze nieustanne sprowadzanie dyskusji pod co drugim newsem do jednego tematu, jest dobre. Nie, nie jest. To zabija próby jakiejkolwiek sensownej rozmowy na inne tematy.
To sprawia, ze jakby się weszło tutaj zasłaniając wszelkie klubowe emblematy, to można by odnieść wrażenie, ze to strona hejterow a nie kibiców. Wiem, w dzisiejszym świecie hejt dominuje, ale to nie oznacza, że trzeba się na to godzić.
Edytowano : 2022-06-17 11:07:49
I tutaj nie można pominąć treści. Ot pisze, ze ktoś jest fatalny, po czym zaraz sam przytacza oceny whoscored (skąd inad marny argument), które przecież wyraźnie pokazują ze fatalny nie jest. Jak mówiłem - absurd goni absurd.
17.06.2022 11:05
Nie, to nie jest z pewnoscią tragiczny transfer. Żaden postronny obserwator nie powie o tył zawodniku, że to wtopa.
W skali 1 do 10 to taka mocna 6.
Edytowano : 2022-06-17 10:56:43
Wypowiadasz się tak o Skrinarze jakby był na innym poziomie, a suche liczby mówią coś zupełnie innego.
Wydaje mi sie, ze ludzie maja tendencje do przeceniania zawodników, których nie oglądają regularnie i z drugiej strony niedoceniania tych, co widza regularnie (bo na pewno inni są lepsi, bo na pewno popełniają mniej błędów etc etc)
Edytowano : 2022-06-17 10:57:55
Szczególnie to dotyczy zawodników, którzy wykonują prace, która niekoniecznie jest widziana na pierwszy rzut oka czy w skrótach meczów.
17.06.2022 10:52
@bayern1987dwa Skrinqr pokryje dwie pozycje? Za taki luksus się płaci. Masz w składzie zawodnika, który czuje się komfortowo na dwóch pozycjach. Szybki, uniwersalny, agresywny i dobry technicznie - taki obrońca zawsze będzie w cenie.
@hoven inaczej się nie da określić tego co tutaj tak usilnie starasz się ludziom wciskać. I jeśli nie byłbyś w tym tak nachalny to by pewnie mao kto się nad twoim zdaniem pochylał. Ale ze musisz spłodzić dziennie kilkadziesiąt takich samych komentarzy to da tacy, którzy już nie wytrzymują.
Doskonały przykładem na to jak absurdalne są dyskusje z tobą to chociażby ostatni twój komentarz. Oceny z whoscored argumentem w dyskusji? Kurtyna…
Pisałeś ze Lucas albo nie grał wcale albo gra fatalnie(!!!). Ten absurd nawet zweryfikowały twoje mało warte oceny z whoscored, gdzie oceny w okolicach 7 albo więcej to maja zawodnicy często uważani za najlepszych w swoich fachu. A ty mówisz o Lucasie, przypomnę, ze był fatalny. Absurd, farmazon i bzdura. I tak z tobą zawsze.
Edytowano : 2022-06-17 10:44:35
Skrinar w tym sezonie 6.82, w zeszłym 6.90, a 2 lata temu 6.61.
@Misiek tu nie chodzi o to czy lepszy. To inny typ zawodnika przede wszystkim.
Ja tez nie mam przekonania, ale Julek upatruje najwidoczniej w nim jakiegoś brakującego ogniwa do pressowania. I jak patrzę na statystyki to ma to trochę sensu. Laimer jest jednym z najczęściej pressujacych zawodników w lidze - ok 33 na mecz. A wiesz kto u nas? Kimmich - 18!
17.06.2022 07:32
Podobna sytuacja jak w przypadku Roci. Jak dostawał szanse to zle nie wyglądał.
Chętnie zobaczyłbym go w większej ilości meczów. Pierwszy sezon w obcym kraju i w takim klubie może być trudny.
17.06.2022 07:26
Sprowadzaniem dyskusji do absurdu jest opowiadanie farmazonów o tym, że Lucas przez 2 lata nie grał albo gra fatalnie.
Nikt tutaj tak uparcie nikogo nie broni jak ty uparcie atakujesz Hasana i szukasz wszędzie tylko okazji aby napisać o czymś zle. I to nie jeden raz, a dziesiątki razy to samo. Obawiam się, że dopóki cała społeczność dieroten nie przyzna ci racji to nie zaznasz spokoju.
17.06.2022 07:13
Znaczy się chcesz gadać po raz kolejny o tym samym? Te twoje wyliczenia nt 100 baniek na wypozyczonia, które zresztą pomogły nam wygrać LM, i pisanie o nich co drugi dzień, są tyle warte ile te rzekome 12 baniek za Sarra. 8 pokazuje np tm.
Cała reszta to twoja subiektywna opinia, z ktora mi się nie chce nawet dyskutować bo każdy wie jaki będzie efekt. I tak jutro czy pojutrze napiszesz to samo.
Osobiście wysoko cenie Lucasa i nawet jeśli nie gra jeszcze na miarę potencjału i oczekiwan to nie oznacza, ze to wtopa. Podobnie zreszta jak Upamecano, który zaliczył false start ale potem się ogarnął i wcale nie wyglada złe w ostatnich miesiącach. Pavard jak grał dobrze w drugiej części sezonu to równie mało kto wspominał, ale jak Sule rozegra dobre pół roku to już go stawiano niema w roli mesjasza. No bo odchodził ;D
To są wciaz młodzi stoperzy i jeśli Bayern wystawiłby teraz ich na sprzedaż to ustawi się kolejka chętnych. Pewnie wtedy znaleźliby uznanie w twoich oczach :)
16.06.2022 19:38
Wtopy u nas były, są i będę. Jak wszędzie.
Różnica polega na tym, że u nas za wtopy uchodzą zawodnicy ściągnięci za darmo albo za grosze (porównując to do prawdziwych wtop na europejskim podwórku).
Przecież potrafiliśmy w jednym okienku ściągnąć np Breno, Jansena, Sose czy schlaudrafa. By niedługo później pranjica i Braafheida. Wydaliśmy wtedy na nich prawie 40 mln euro, a to było ok 15 lat temu.
Ludzie maja jednak skłonność do dramatyzowania i szybko zapominają błędy z przeszłości.
16.06.2022 19:03
@Simon89 bzdury. Potrafisz spojrzeć tylko z perspektywy zawodnika i to nas rozni.
Związek Bayernu z Lewym dawali daje korzyści dwóm stronom. Nie jest fak, ze korzystał tylko Bayern. Lewy zarobił fortune, miał możliwość pracy z najlepszymi trenerami na świecie oraz najlepszymi piłkarzami. Miał perfekcyjne srodowisko do rozwoju.
W takim układzie trzeba szanować interesy dwóch stron i dzieciandą jest obrażanie się za to, ze któraś ze stron może mieć inne oczekiwania. Wszyscy wiedzieli na co się piszą podpisujac umowę kilka lat temu.
I jak jeszcze czytam o tym kompleksie Niemca to w ogole zastanawiam się, czy jest sens dalej dyskutować. Coraz bardziej utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze nie jesteś fanem Bayernu. Niemieckiego klubu.
14.06.2022 20:18
Nie da się tego czytać.
Pionkowi płaci się najwiecej w kraju? Pionka się nie sprzedaje? No wprost przeciwnie. Pionka by odpalono przy najbliższej okazji bez żalu.
Kahn miał prawo jasno przekazać stanowisko klubu wobec piłkarza, który ma wciaz ważną umowę. Lewy już bardziej klub potraktował jak jakaś popierdolke ogłaszając wszem i wobec, ze jego historia w nim dobiegła końca (i co gorsza zadziałał na jego szkodę) No nie, on o tym nie decyduje. Kilku wprawdzie wznosiła niedawno na sztandary prawo webstera i widzimy gdzie teraz jesteśmy.
Lewy już zmiękł i dobrze. Pora teraz, żeby jego fani tez nieco odpuścili i nie atakowali raz po raz klubu tylko dlatego, ze jego interes nie jest zbieżny z życzeniem zawodnika.
14.06.2022 20:05
@hoven czyli media jednak sieją ferment i szukają sensacji? :)
Bo myślałem, że jak piszą o klubie źle to musi być prawda :)
14.06.2022 09:16
A City czasem właśnie dopiero teraz nie zaprezentowali oficjalnie Haalanda?
13.06.2022 12:01
Ale wiesz, że to twoje słowa bo ja nic takiego nie napisałem ?:)
Wróć jak spokojnie przeczytasz mój komentarz.
12.06.2022 15:03
Chociaż trochę szkoda, bo poważnej szansy nie dostał, to jakakolwiek oferta powyżej 10 mln to będzie dla nas świetny interes.
W nadochodzaxym sezonie grałby jescze mniej.
12.06.2022 13:05
Często się tutaj pisze o tym szefie obrony jakby to był jakiś niezaprzeczalny fakt. Szefem to w Realu jest Karim. To widać na boisku. Na czym przejawia się to szefostwo Alaby? Ktoś w ogole mówił jak to Asutriak rządzi linią defensywy? Czy to kolejny mit?
Real sporo wyłożył również na Hazarda. To maja być te argumenty? I z pewnością nie są obecnie sporo lepsi. Jeszcze kilka miesięcy temu pewnie pisałeś jak to City z Liverpoolem są poza zasięgiem reszty. Taka jest piłka.
Jak Lucas czy Pavard sięgali po Mundial to jakoś nigdy tutaj nie przeczytałem, ze to świetnie o nich świadczy. Ale wystarczy ze jakiś zawodnik odejdzie i sięgnie po trofeum, to musi być genialny.
Meh
12.06.2022 12:33
Szefem to w tym Realu to był Benzema. Reszta tłem. Alabie to nawet nie należy się nagroda za role drugoplanową. On tam był w roli statysty.
Edytowano : 2022-06-12 11:40:23
Kompletnym nonsensem jest włączanie do dyskusji o Alabie Lewego. Zaraz jeszcze wjedzie Brazzo, Sarr i kij wi jeszcze kto.
12.06.2022 11:38
@Marienplatz zapytałem sie tylko o jedną rzecz. Znowu mówiłeś o wszytskim innym, ale nie o tym. Szukam jakiegokolwiek punktu zaczepienia do merytorycznej dyskusji poza „widzimisie” i „ktoś tak robi to na pewno ma racje”.
Odpadlismy nie tylko przez obronę. 1 bramka. Z Villareal. Rozumiesz?
Obrona jest tak samo wina tej kompromitacji jak reszta. To był mega bezbarwny występ.
I tłumaczyć się będę ze słów, które napisałem. A nigdy o Flicku złego słowa nie powiedziałem. Fakt, ze mega doceniam jego prace w Bayernue nie oznacza jednak, ze będę go miał za nieomylnego. No nie. Podobnie jak Carlo, popełniał niejeden błąd co zreszta pokazują ich kariery.
12.06.2022 11:22
Generanie to w ogole jeśli zakładamy, że trener ma zawsze racje (a to nawiasem ciekawe, bo mówimy o kimś, kto do momenty otrzymania szansy w Bayernie nie był w ogole brany pod uwagę przez jakikolwiek poważny klub) to w ogole nie maja sensu tutaj rozmowy. Skończmy również zatem krytykować zarzad i generalnie zamknijmy sekcje komentarzy - przecież obi wiedza lepiej.
Dalej idziesz w „widzimisie” albo w „widzimisie trenera”. Spytam się z innej strony. Jak zatem wytłumaczyć te kompromitujące statystyki?
Edytowano : 2022-06-12 10:42:48
Przypomnę ze z Villareal strzeliliśmy jedna bramkę. Faktycznie powodem odpadnięcia była obrona?
12.06.2022 10:41
@Marienplatz kazdy ze stoperów był lepszy od Alaby.
Pewny punkt? Najsłabsze ogniwo. Już to gdzie staraj czytałem - nikt nie jest w stanie wskazać na jakiś obiektywny czynnik, który potwierdzałby to, że Alaba dawał coś więcej niż to co dają obecni stoperzy. We wszystkich statystykach wypadał i wypada o klasę niżej. Fakt, nie opinia.
@x4n pilkarz, generalnie każdy pracownik (choć nie sprowadzałbym piłkarza grającego dla milionów do roli szeregowego pracownika korpo) może traktować swoje miejsce pracy bez większych emocji. Są natomiast również tacy, dla których jest to coś więcej.
12.06.2022 10:05
Oczywiście @tapczan. Kilka osób po prostu odkrywa się i pokazuje, że pomyliła strony. Są mega przewrażliwieni na każde słowo krytyczne odnośnie Lewego, ale jakoś w ogole nie przeszkadza im jak ktoś zle powie o klubie. Wywyższają natomiast innych, bo rzekomo więksi.
Meh
11.06.2022 10:16
I to szanuje.
Oby więcej takich przykładów.
09.06.2022 22:11
@Skobry dokladnie.
Celem powinien być przede wszystkim…balans. W ustawieniu z tego sezonu zdecydowanie go brakowało. Lubię grę ofensywną, ale nie może być tak, że w środku pola zostawia się autostradę. Przy takiej grze żaden obrońca na dłuższą metę sobie nie poradzi.
Wierze jednak w talent Julka i ufam, że wyciągnie wnioski z popełnionych błędów.
08.06.2022 13:45
@Simon89 nie rozumiem tego. Lewandowski zarabia zdecydowanie najwiecej nie tylko w Bayernie, ale i w całej Bundeslidze. Co więcej, Lewy zarabia przynajmniej 2x więcej niż każdy inny piłkarz w tej lidze poza Bayernem.
To jest specjalne traktowanie.
Nie wiem czego jeszcze oczekiwać? Czerwonego dywanu? Ale o tym już chyba wczoraj rozmawialiśmy.
Bayern być może widział, ze i Lewy nie traktuje klubu wyjątkowo. To działa w dwie strony i niektórzy maja problem ze zrozumieniem tego. Szczególnie ci, którzy są fanami samego zawodnika i to jest reguła. Wymaganie aby Bayern dla Lewego miał zrobić wszystko jest niedorzeczne. Klub mógł mieć swoje powody, dla których widział sprawę inaczej i warto się nad tym pochylić, a nie obrażać.
Edytowano : 2022-06-08 13:27:52
Irytuje mnie te wymaganie o jakieś „królewskie” traktowanie. Ma pensje królewską i jeszcze niektórym mało. Gdzieś jest granica, czy faktycznie chcesz, żeby zawodnik był ponad klubem? Mkze zaraz miejsce w zarządzie?
08.06.2022 13:23
@Simon89 o dziennikarzach pisałem niżej. Dziennikarze z Polski, którzy zresztą znają się z Lewym, mają po prostu interes w tym aby nie pisać o nim zle. Nie chce sugerować niczego panu Urbanowi (nawiasem to chyba nie zawodowy dziennikarz, tylko nauczyciel?), bo cenie jego pasje do Bundesligi, ale w tej konkretnej sytuacji patrzę na jego opinie z dużym dystansem.
Wszystko rozbija się teraz o to, czy Bayern mial potraktować Lewego „wyjątkowo”. Mógł, ale…czy musiał? Bo jak dla mnie zarzad mógł podejść do tego w inny sposób i mial do tego pełne prawo. W przypadku Lewego chyba nikt nie odniósł nawet przez chwile wrazenia, ze on ten klub traktuje wyjątkowo, prawda? No właśnie. I to nie jest zarzut, a próba trzeźwej oceny sytuacji.
08.06.2022 11:49
Niestety @Ivan7, ale obecny futbol tak wyglada.
Agencini sami piłkarze wykorzystują media, a dziennikarze przecież jedzą im z ręki. Mają o czym pisać. Sytuacja dla obydwu stron win-win. Szkoda, że najczęściej kosztem klubów.
08.06.2022 10:55
Oczywiście @Bawarka79. To jest to o czyn mówię. Ta medialna szopka, którą przez ostatnie tygodnie uprawia Lewy i jego otoczenia to gra na szkodę Bayernu. To przykre, ale tak właśnie jest. Cieszyć się mogła tylko Barca, choć nawiasem oni maja cały multum innych problemów.
Cieszy wczorajszy wywiad Lewego dla Bilda, bo tak to powinno wyglądać od samego początku. Jest światełko w tunelu, ale zobaczymy czy to naprawdę chwilowa zmiana strategii, czy odwrót od pierwotnego planu.
08.06.2022 10:30
@hoven nie lubimy absurdalnie niedorzecznych metafor (żeby nie powiedzieć dosadniej). Tutaj jest zabawnie i ze smakiem. Możesz się uczyć.
@Simon89 kto pluje? Przecież to niestety Lewy swoimi wypowiedziami działał na szkodę klubu (o tym jak to zawodnicy nie będą chcieli przychodzić? Skandaliczna wypowiedz). Nikt o Lewym w klubie złego zdania nie powiedział.
Edytowano : 2022-06-08 10:20:02
Ps No i oczywiście chociażby fragment o tym jak to jego historia w klubie się zakończyła. Przecież przez tego typu wypowiedzi jego rynkowa wartosc maleje, co daje Bayernowi potencjalnie mniejszy zarobek.
08.06.2022 10:17
@hoven
Po 1 - nie wyrokuje. Nie uciekam się do kategorycznych sądów.
Po 2 - nie rozumiem jakie to ma znaczenie w kontekście mojej ostatniej wypowiedzi.
@bayern1987dwa
Zaraz. Tylko tutaj jest problem z tym, że najlepiej opłacany zawodnik i jeden z liderów mówi nagle mówi, ze jego „historia się zakończyła” i klub z pocałowaniem ręki przyjmuje niezbyt wysoką ofertę od jedynego klubu, do którego by chciał iść? Czekam na przykłady bo osobiście mam zupełnie inne odczucia. Przykład z ostatniego lata - Harry Kane. I on to nawet mial prawo motywować awansem sportowym, wieloletnim stażem, zasługami, olbrzymią kwotą za transfer etc
Rura ewidentnie zmiękła bo narracja jest zdecydowanie inna niż w poprzednich wywiadach.
08.06.2022 05:51
I tak to powinno wyglądać od początku.
Warto było panie Zahavi? Dupa się pali i trzeba zmienić strategie, ale są pewnie tacy, którzy i tak szybko nie zapomną tych ostatnich szopek…
Szkoda, ale oby to był dobry zwiastun.
07.06.2022 21:59
Mnie się wydaje, że denerwowały Cię każdy, kto by tylko nie padł na kolana przez Lewym. Bo przecież zasługuje na wszystko - przynajmniej 20 mln netto i w ogole na zejście mu z drogi jak tylko coś mu się zamarzy. Co tam kontrakt, jak Lewy powie to tak ma być.
Żegnam. Jak powiedziałem - nie dogadamy się.
07.06.2022 19:11
Nie wiem o co Ci chodzi z tym as personam. Jesteś jawnie fanem Lewego, co jest tak widoczne jak słońce wdzierające się właśnie przez moje okno. I to jest główny punkt tej dyskusji - nie dogadamy się, bo dla Ciebie w centrum jest Lewy, dla mnie był, jest i będzie klub.
20 mln netto? Może jeszcze 5 wysp na oceanie, harem i stado wielbłądów.To chore. Dla mnie 10 mln za kopanie piłki to skandal, nie mówiąc o 20kk.
Edytowano : 2022-06-07 19:04:48
Żyjmy w realnym świecie. Robert ma idealne warunki do strzelania bramek. Nie jest tak, ze te gole strzela znikąd tylko ma najwiecej okazji wypracowanych przez- uwaga, uwaga - kolegów. To pokazują obiektywne statystyki. To oni tez zasługują na jeszcze więcej?
07.06.2022 19:02
Te kilka milionów to jest jakieś ok 25%. I mówimy o najlepszym bramkarzu świata ratującym temu klubowi tyłek w najważniejszych meczach o stawkę.
Wiem, że tutaj fanboye Lewego chcą atakować i umniejszać innym legendom Bayernu, ale nie ze mną te gierki.
07.06.2022 18:55
Powtarzam. Nikt nie spotyka się na tym szczeblu bezpośrednio jeśli poważnie nie bierze pod uwagę transferu. Możesz myśleć co innego, ale nie każdy musi się kierować takimi priorytetami jak Ty.
Widzę jednak, ze mam do czynienia z kibicem Lewego, a nie Bayernu. Umniejszanie wielkości klubu, ligi i jakieś dyrdymały, że Bayern jest coś winien. Jedna wielka bzdura.
Bayern traktuje wyjątkowo Lewego płacąc mu zdecydowanie największe pieniądze w lidze.
Trzymajmy się faktów. Bez tych histerycznych gadek dla małych dziewczynek.
07.06.2022 18:46
Bzdura.
Byłoby to prawda gdyby ci zawodnicy nie mogli liczyć na podobne albo i nawet większe pensje gdzieś indziej. Przykład Alaby pokazuje ile można wycisnąć.
I to przede wszystkim widzą zawodnicy.
07.06.2022 18:31
Oczywiście, że szanse były. Kluby dochodzą do rozmow z samym zawodnikiem tylko wtedy, kiedy jest realna szansa na porozumienie. I to duża.
@hoven mysle, że nikt w poważnym świecie, gdzie ludzie biznesu spotykają się raz po raz, nie robi z tego sensacji.
Edytowano : 2022-06-07 18:24:24
Kluby nie tylko spotykały się z zastępstwem ale i takowe ściągały. United mieli Teveza, Rooneya i Ronaldo i ściągali Berbatova. Ktoś wtedy płakał na myśl o przejściu Bułgara? Po roku pożegnano Teveza.
07.06.2022 18:22
A flirt Roberta z Realem i Barceloną, a wcześniej (w BVB) z Bayernem?
07.06.2022 17:58
Dokładnie to co mówiłem od początku. Lewy za długo jest w tym biznesie, żeby nie zdawać sobie sprawę jak to działa. Ba, sam przecież odnajdywał się w nim świetnie i chłodno kalkulowa swoje ruchy.
Nie może mieć absolutnie do nikogo pretensji, że robi tak samo i ta cała szopka jest sztucznie wykreowana (zakładam, ze przez agenta), aby opinia publiczna ujęła się za „biednym” piłkarzem.
Nie, nie dajmy się nabrać.
07.06.2022 14:28
@mike84 obecny zarząd zachowuje klasę i nie odbija piłeczki, którą po raz serwuje Lewy. Niestety, ale to wyglada tak jakby tylko jednej stronie nie zależało na eskalacji. I jeśli ktokolwiek w tej sytuacji robi cyrki to niestety Polak. A to jemu najbardziej powinno zależeć na tym, aby się wszystkie strony dogadały, bo sam nie może nic.
Może się Tobie nie podobać zarządzanie klubem, ale wynik sportowy (ranking pięcioletni w Europie - 1 miejsce) oraz finansowy (jedyny z klubów topu, który odniósł zysk w pandemii) świadczą o tym, że wcale nie działają źle.
Nie rozumiem natomiast co jest śmiesznego w tym, ze w sprawie wypowiadają się ludzie z olbrzymim doświadczeniem, którzy maja klub w sercu i wciaz wiedza duzo co się dzieje.
Umowy Lewego nie znamy, ale możemy być pewni tego, że nie może ot tak odejść na własne życzenie kiedy chce. Dlatego powinien szanować umowę, którą sam podpisał. Jeśli w interesie Bayernu będzie zatrzymanie go na kolejny rok to poważni ludzie się nie obrażają, tylko wykonują pracę jaką się zobowiązali wykonywać. I to pracę, która jest marzeniem większości ludzi na świecie za pieniądze, które może otrzymać tylko garstka. Nie róbmy z tych ludzi męczenników bo to zaczyna się robić karykaturalne.
@hoven jestem zatem przekonany, że te twoje przechwałki nt tego co to rzekomo negocjowałeś, mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Bajdurzenie, nic więcej.
Edytowano : 2022-07-04 14:27:32
Stad ta tendencja do negatywnych ocen lód adresem tych co działają inaczej…niż myślisz ze działa poważny biznes. Nie ma jednak przypadku w tym, ze ty się produkujesz tutaj, a poważny biznes się robi gdzieś indziej.
04.07.2022 14:26
@Simon89 ale to jakieś bajki. W poważnym biznesie kiedy rozmawiają dwie strony współpracujące ze sobą od lat to nie potrzebują każdej swojej oferty dokumentować na piśmie, a jedynie ostatnia.
We futbolu większość ofert właśnie tak wyglada, a jak już dwie strony maja pewność to wszystko wchodzi na drogę „oficjalną”. Stad np agenci dogadują nowe kluby swoim zawodnikom nawet wtedy kiedy prawnie jest to po prostu nielegalne.
Takie „niespotykane” sytuacje kiedy się szuka następcy swoich gwiazd to nie nowość. Tylko jednak tutaj niektórzy chcą takiemu procederowi nadać niewyobrażalną rangę. Zupełnie bez sensu wplatając w cała sprawę mnóstwo emocji. Nie, to chłodna kalkulacja z dwóch stron.
Dziwacznym jest również to, ze obwiniasz tylko klub za…słowa Lewego. Nie widzisz w tym absurdu całej sytuacji? Szczególnie ze sam zawodnik potem wyraźnie złagodził swoje stanowisko co być może świadczy o tym, że zrozumiał swoj błąd.
04.07.2022 12:11
Że co? Szczegółów nikt nie podaje. Wymagasz
Dalej wierz sobie w zdanie osoby (Zahavi), której zależało na wprowadzeniu zamieszania oraz osób trzecich, którzy byli tak blisko atolu negocjacyjnego jak ja. Każdy może w sumie wierzyć w co chce. Edzia Górnik wierzy przecież w jaszczuroludzi.
Edytowano : 2022-07-04 11:27:04
*wymagasz dowodów na przedstawienie przeciwnego zdania, ale z drugiej strony brakuje Ci dowodów aby potwierdzic swoje zdanie.
Edytowano : 2022-07-04 11:28:09
I jak pisałem - można wierzyć komu się chce, ale skończ z tymi dowodami xD
04.07.2022 11:25
@Simon89 to maja być dowody?
Przecież Lewandowskiego ponoć na spotkaniu nawet nie było i dowodami maja być wypowiedzi osób z trzeciej ręki? Nie Kahna, który był uczestnikiem spotkania? Aha. Ma to sens!
Powiedział, że po spotkaniach reprezy powie więcej. Tak czy nie?
04.07.2022 11:05
@Simon89 powiedzial tez, że więcej o sprawie powie po meczach reprezentacji. I co z tego wyszło? No właśnie.
O jakich dowodach mówisz? Co mogłoby być dowodem?
04.07.2022 10:37
Znowu chcesz brnąc w te wycieczki osobiste, ale to tylko dajesz świadectwo o sobie.
Mnie chodzi tylko o odrobine konsekwencji. Ty potrafisz atakując tych zawodników Bayernu, których nie lubisz, posuwać się do absurdalnych argumentów tj jak ocena z whoscored. Wtedy jest żona wyznacznikiem. Jak jednak nie pasuje ona do wczesnie obranej teorii to już liczy się coś innego. I tak w kółko i potem dziwić się, ze te rozmowy do niczego nie prowadzą.
Jakby twój przekaz miał ręce i nogi to by się nikt nie czepiał.
03.07.2022 22:53
Rozumiem.
Czyli teraz już nie liczy się jednak nota whoscored, którą według Ciebie de Ligt ma nie tylko duzo niższą niż przeciętna, ale również wyraźnie gorszą od Lucasa? Teraz najważniejszym kryterium jest ilość rozegranych meczów i to ona sprawia, że Holender jest rzekomo sporo(powtarzam - sporo!) lepszy?
03.07.2022 22:27
@hoven jak to sporo lepszy niż Lucas? To teraz jednak whoscored się myli? De Ligt nie zbliżył się bowiem do Lucasa z tego sezonu podczas jakiegokolwiek sezonu w Juventusie, nie mówiąc już o nocie 7, która dopiero co była według ciebie wyznacznikiem dobrego obroncy.
To jak to w końcu jest?
03.07.2022 20:22
@tapczan dokladnie. Jak już kiedyś napisałem - niektórym spadły maski. Po prostu. Niektórzy wola kpić z Bayernu, umniejszać sukcesom klubu, czy tez po prostu uderzać w legendy. Wszystko po to, żeby tylko wybielić zachowanie innego zawodnika.
Wstyd.
03.07.2022 08:34
@Kotarka12 smieszne to są te żale do klubu, że nie chce sie pozbywać zawodnika, z którym ma ważny kontrakt.
Przypomnę, że jesteś na stronie fanów klubu, a nie fanclubu zawodnika.
02.07.2022 13:18
Lewy wrogiem nuner 1 ? Gdzie? Na pewno nie tutaj. Natomiast dla niektórych wrogiem numer 1 zdaje się być zarzad klubu i niektórzy zawodnicy. To jest chore.
Gdybysmy mieli kierować się narodowością to w ogole nas tu nie powinno być tylko na stronach lokalnych klubów. Nie rozumiem co to za argument :|
29.06.2022 22:06
To nie jest kwestia wygody, tylko faktów.
RL jest postrzegany jako gwiazda co widać na liście płac - najlepiej zarabiający piłkarz w lidze.
Jak to Julek nie widzi Lewego w swojej taktyce jak grywał od deski do deski i miewał multum okazji do bramek? Miał niemal taki sam XGoals(na 90 min) jak sezon wcześniej i wyższy niż np w 19/20, czy 18/19.
29.06.2022 15:48
Być może nie straci, ale głównie dzięki swojej mądrej strategii bo Lewy niestety postawił klub pod ścianą i sugerował jeszcze bardzo nieprzyjemne sprawy(„kto będzie chciał grać dla takiego klubu?”).
Tylko dzięki mądrej postawie działaczy jesteśmy w tym miejscu.
29.06.2022 15:34
@FanGraczyBayern czlowieku, ale sytuacja Gnabry’ego jeszcze może zakończyć się w każdy sposób. W tego tylu sytuacji najlepiej - z punktu widzenia klubu - jak nie ma jasnego stanowiska ani zawodnika, ani klubu. Zrozumiałeś? Jeśli z ust zawodnika padają słowa, że nie chce grać dla swojego klubu i kończy w nim swoją hisltrię to z automatu klub traci na tym miliony bo jest stawiany na słabej pozycji negocjacyjnej.
Być może Gnabry w takiej sytuacji postawi klub, ale jeszcze tego nie zrobił, wiec oczekiwanie na to, że ktoś będzie go hejtowal jest…dziwaczne, delikatnie rzecz ujmując.
Jest końcówka czerwca, okno transferowe jeszcze długo będzie otwarte. Nie popadajmy w histerię bo tutaj żadna ze stron nie zamyka przed drugą drzwi.
29.06.2022 14:41
@Ivan7 mozesz mi wytłumaczyć jak to możliwe…Wszyscy są krok przed Bayernem, a to Bayern pozyskał trzech klasowych grajków. W tym jednego z absolutnego topu.
Taki wspomniany Manchester United nie pozyskał póki co nikogo choć plotek jest oczywiście multum. No właśnie, plotek.
29.06.2022 14:24
Jakie chamstwo? @FanGraczyBayern o czym człowieku mówisz? Milczenie jest chamstwem? Żebyś był tak samo krytyczny wobec Lewego to może bym jeszcze potrafił zrozumiec…
29.06.2022 14:22
@Sopariev myślę, że różnica jest taka, że Gnabry póki co się nie wypowiada się na tej temat, nie atakuje klubu, nie działa po prostu na jego niekorzyść.
Tak na dobrą sprawę jeszcze wszystko może się zdarzyć. Jeśli powie, że odchodzi za rok i nie chce podpisać kontraktu to jestem pewien, że będzie również szereg nieprzychylnych komentarzy.
Edytowano : 2022-06-29 13:13:08
Myśle jednak, że nie będzie tutaj również tylu obrońców co miał i ma Lewy, którzy są w stanie niemal wskaoczyc za nim w ogień:)
29.06.2022 13:11
O właśnie, Lukaku.
U nas się robi tragedie z Sarra, a tutaj Chelsea (która nawiasem tez niedawno była stawiana tutaj za wzór) płaci fortune za Lukaku (którego zreszta wcześniej miała i oddała ze stratą!) i po roku go oddaje na wypożyczenie ;D
Nawiasem, nie chciałbym nigdy kibicować klubowi, w którym grają tacy zawodnicy jak Lukaku.
29.06.2022 11:57
W szoku…
;D
29.06.2022 11:21
@Daykun
Każdy pracuje dla pieniędzy ale niekoniecznie dla każdego są one jedyną motywacją. Jak już żyjesz na pewnym standardzie to naprawdę możesz dojść do sytuacji w której stwierdzisz, ze kolejne zero na koncie nic tak naprawdę Ci nie da. A tutaj rozmawiamy właśnie o takim poziomie - dla przeciętnego Janusza milion czy nawet pół ma ogromne znaczenie, ale dla piłkarza zarabiającego tyle w miesiąc? No już nie.
To że apetyt rośnie w miarę jedzenie i sporo piłkarzy patrzy tylko (!) przez ich pryzmat wcale nie oznacza, że muszę to popierać. Mnie się to nie podoba bo po prostu sam oczekuje czegoś więcej.
29.06.2022 09:25
Nie, to ja niepotrzebnie dałem się wciągnąć w te bezowocne dyskusje nie na temat.
Ja komentowałem te bezsensowne dyskusje na temat wynagrodzeń, a ty wolales wylewać swoje żale na mój i swoj temat.
29.06.2022 09:03
@Daykun patrzysz na sprawę tylko przez oczy piłkarza. Przypomnę, że klub płaci im fortuny, klub daje im wybitne warunki w postaci ośrodków treningowych i pracy z najlepszymi trenerami na świecie. To są obopólne korzyści i nie zapominajmy o tym.
Kasa ? Zawsze są ludzie, którzy dla dodatkowych dochodów są w stanie zrobić wszystko. Idąc jednak ślepo za zawodnikami chcącymi kolejnych milionów, nie zapominajmy jednak o tym, ze oni już zarabiają absurdalnie duże pieniądze, które pozwalają ustawić im nie tylko swoje rodziny, ale kilka następnych pokoleń również.
Piłkarze w większości nie są zbyt bystrzy i kierują się tylko pieniądzem albo tym co podpowie agent - w większości jeszcze większa „pijawka”. To smutne, ale niekoniecznie trzeba się z tym godzić.
29.06.2022 08:13
Panie hejter, panie toksyczny, panie…, to nie ja plodzę dziesiątki komentarzy dziennie niemal jednakowej treści starając się w tak nachalny sposób przedstawić swoje „racje”.
Komentuje natomiast jojczenie, które z podanych niżej powodów wydaje mnie się bezsensowne i jest klasycznym szukaniem dziury w całym.
Naprawdę, masz również jakis dziwaczny problem jesi uważasz, że komentuje każdą twoja wypowiedz. Nie. Przeważnie komentuje wtedy kiedy je czytam po raz n-ty w kolejnym temacie.
29.06.2022 07:11
Panie toksyczny, będę komentował wtedy kiedy będę to uważał za stosowne. Szczególnie te ciągłe bezsensowne jojczenie.
28.06.2022 23:21
Ile masz zamie jeszcze zamęczać wszytskich tymi gadkami na temat zarobków @hoven ? To już dawno stało się nudne i w ogole…bezsensowne wobec tego co mówią sami zawodnicy i ich otoczenie.
Zarobki są często podawane od czapy. W jedną albo druga stronę. Ciagle pisanie na ten temat, porównywanie niepewnych danych do niepewnych danych? Przecież to po prostu…głupie.
Edytowano : 2022-06-28 23:14:28
Ale jak nie ma transferów to złe i jak sa to również. Jak targujemy się rzekomo o milion to zle, Ae jak dajemy (rzekomo) to tez zle.
Nie okłamujmy się. Cokolwiek by się nie działo znajdziesz powód do narzekania i przekonywania, że pewni ludzie w Bayernie robią coś zle.
28.06.2022 23:13
Jestem pewien, że nikt go na trybuny na stałe nie odeśle.
Inna sprawa, że trzeba znaleźć rozwiązanie na rosnącą liczbę zawodników, którzy chcą dorobić sobie za podpis mając swoją kartę w ręku.
28.06.2022 23:02
@Reeken89 nie wiem o kim mówisz to trudno mi się ustosunkować.
Generanie podaje się kwoty brutto, a jeśli chodzi o netto to się to podkreśla.
Tak czy inaczej to za duzo niektórzy rozmawiają o zarobkach i wyciągają na podstawie doniesień medialnych daleko idące wnioski, a niejednokrotnie - jak mówił obóz Mane czy sam Lewy - te kwoty wcale nie są prawdziwe.
28.06.2022 17:48
Ale wiesz że taki podatek (okolice 50%) jest w wieku innych krajach a nie tylko w Niemczech?
Tak czy inaczej to olbrzymie pieniądze.
28.06.2022 16:41
Luźna dygresja.
Tutaj często rzuca się kwotami jakie rzekomo zarabia zawodnik x czy y i na tej podstawie buduje się jakieś dawko idące wnioski chociażby na temat zarządzania klubem.
Tymczasem już sam Lewy mówił w wywiadzie, ze te liczby przejawiające się w mediach niekoniecznie maja swoje pokrycie w rzeczywstosci, a sprawę zdaje się potwierdzać chociażby otoczenie Mane. Jeden z jego ludzi powiedział bowiem, że Mane zarabiał więcej już w Southampton niż te cyfry, które padały odnośnie jego rzekomych zarobków w Poolu.
26.06.2022 14:40
To jest zabawne @hoven jak innym przypisujesz swoje cechy.
To jak toksyczną jesteś osobą zauważa coraz więcej osób. Tylko twoje adoracyjne kółeczko, które nawiasem i tak się kurczy, jeszcze z tobą potrafi wytrzymać.
Wiem doskonale, ze w twojej głowie tylko ty wiesz jak było. Ale to, że mówiono, ze pozwolono odejść Thiago „za zasługi” wcale nie oznacza, ze był to jedyny powód. Z pewnością taki powód, który medialnie fajnie się sprzedał, ale niekoniecznie jedyny. Tobie jednak to pasuje do teorii, którą chcesz usilnie tutaj wcisnąć, wiec byłbyś w stanie dać sobie rękę uciąć, ze to jedyny mozliwy scenariusz ;D
25.06.2022 17:20
@Gladius ale to proste.
Wyznacznikiem będzie po prostu zawsze taki czynnik, aby… wyszło na niekorzyść Bayernu.
Brak spójnego przekazu to po prostu znak firmowy hovena. Podobnie jak dziwaczne i żenujące analogie.
Edytowano : 2022-06-25 11:38:11
Kompletnym nieporozumieniem jest to, ze kolejny raz próbuje porównywać sytuacje z Thiago. Kompletnie inną sytuacje, w której mieliśmy innych zawodników na tą pozycję i Thiago nie miał wtedy nawet murowanego miejsca w „11”, bo upatrywano w Leonie jego następcy. Jak można porównywać to do sytuacji z Lewym?
25.06.2022 11:35
Bardzo mało realne.
Zarobki w okolicach 30 mln euro. W Bayernie to raczej nie przejdzie.
Nie ma co również wierzyć w ten mit o kolosalnych zyskach ze sprzedaży koszulek bo kluby z tego mają niewielka cześć.
Nie zapominajmy tego, że Ronaldo, chociaż faktycznie gwarantuje bramki, jest trochę…”towarem” luksusowym. W pressingu raczej nie uczestniczy. Fajnie by było mieć taką opcje, ale nie za 30 mln za sezon i z takim wybujałym ego ;)
24.06.2022 07:44
A nawiasem to Lewy czasem nie miał jeszcze jakiejś spiny z Hummelsem ?:)
23.06.2022 20:09
Pismaki jak zawsze sieją ferment i grillują temat, który jest klikalny. Nic nowego. Nie przywiązywałbym raczej uwagi do takich „sensacyjnych” wieści.
A że są kibice klubu krytykujacy zawodnika, który wyraźnie nie chce dla tego klubu grać i jednocześnie patrzący z optymizmem na perspektywę gry dla tegoż klubu gwiazdy europejskiej póki, która zdaje się podekscytowana możliwością reprezentowania tych barw? Naprawdę kogoś to dziwi? Mamma mia
23.06.2022 18:28
Ciekawe teorie tutaj da się przeczytać.
Najnowsza brzmi tak - to dzięki niezadowoleniu Lewego zdobyliśmy tryplet ;D
Reszta to cała w skowronkach i nie miała wpływu. Bo przecież każdy zawodnik jak jest niezadowolony to rozpowiada o tym w mediach…prawda? ;D
23.06.2022 14:35
@Simon89 i to jest kolejny fakt, który pozwala wątpić w to Twoje rzekome kibicowanie Bayernowi.
Jak można bowiem kibicować klubowi z kraju, którym się tak gardzi? Przecież to niepojęte.
Uosabiasz wszystko to z czym wielu kibiców Bayernu walczyło podczas wielu lat swojego kibicowania temu klubowi. Zapewne każdy się spotkał już z uwagami tego typu, które są po prostu znakiem firmowym dla wszytskich zyczacych Bayernowi zle.
23.06.2022 14:08
@Simon89 niedobrze się robi jak kolejny raz próbujesz narzucić tutaj innym swoje kompleksy wobec Niemców. Nie, to tkwi tylko w Twojej wyobraźni. To niebiescy fakt.
W Polsce tez znajdą się ludzie, którzy myślą, że są lepsi niż inne nacje. Nie zajmujmy się jednak patologia tylko dyskutujmy o sporcie.
Edytowano : 2022-06-23 13:59:46
* To nie jest fakt.
23.06.2022 13:59
Szanujmy się. Ronaldo na szybkość i dryblingach bazował przed 30stką, z biegiem lat jego gra znacznie się zmieniła.
Jeśli natomiast Lewy jest sam pewien, że przez 3-4 lata będzie na tym samym poziomie to nie powinien robić problemu z tego, że kolejny rok zarobi fortune w Bayernie, a potem kolejne dziesiątki milionów za podpis w kolejnym klubie.
23.06.2022 10:28
@Simon89 oczywiscie, ze adekwatne. Nie ma tutaj znaczenia jak się czuje Lewy i jak się prowadzi.
Sporo ludzi w wieku emerytalnym potrafi się świetnie trzymać i mieć bystrość umysłu na wyższym poziomie niż młodsi. Nie znaczy to jednak, że ich ego musi być wystrzelone w kosmos, żeby nie zrozumieć, że czas płyniemy tego oszukać się nie da.
Nawet Ronaldo w ostatnich latach to nie ten sam zawodnik co w okolicach 30stki i klub ma pełne prawo podchodzić z dużą rezerwą. A nikt nie powinien się o to obrażać. Tylko trzeba spojrzeć na to z dystansem, bez emocji.
Edytowano : 2022-06-23 10:20:08
Oczywiście @rufus, ze były wypowiedzi szkodzące Bayernowi. Już sam fakt, ze mówił, ze jego przygoda dobiegła końca oznacza straty dla klubu jeśli klub chciałby go sprzedać. Po drugie - w innym wywiadzie twierdził wyraźnie, ze klub miałby problemy ze sciągnięciem poważnych nazwisk jakby nie pozwolono mu odejść.
Tego typu wypwoiedzi oraz jego agenta działały na szkodę klubu.
Edytowano : 2022-06-23 10:21:31
Nie narodowość ma znaczenie, a podejście zawodników do klubu. Dla jednych to tylko miejsce pracy, przystanek w karierze, a dla innych coś więcej - miejsce docelowe, gdzie być może chcąc spędzić czas do emerytury.
23.06.2022 10:17
Jakbym kosztował firmę ok 20% więcej niż reszta i zbliżał się do okresu emerytalnego to doskonale bym zdawał sobie sprawę z tej sytuacji.
Czy byłbym zadowolony? No pewnie w tej chwili nie. Ale z perspektywy czasu pewnie stwierdziłby, że sam przecież niejeden raz w przeszłości rozmawiałem z innymi firmami (za plecami), wiec wypada schować ego i wykazać się minimum zrozumienia.
Powtarzam raz jeszcze - te gadki o tym jak to kogoś może urazić (niemal śmiertelnie) fakt, że ktoś spotyka się na obiedzie biznesowym to gadki dla małych dziewczynek.
Edytowano : 2022-06-23 09:49:41
@rufus a klub swoją postawą nie zasłużył sobie na szacunek? Na to, aby tego typu sprawy załatwiać kuluarach, a nie na łamach mediów?
23.06.2022 09:45
Muszę powiedzieć, że niezwykle fajnie się ogląda takiego grajka w koszulce Bayernu. Jeszcze kilka miesięcy temu nikt tego by się tego nie spodziewał. I to jest za taki pieniądz :O
Szczególne pozdrowienia dla tych, co starali się przekonywać, że Bayern to już klub drugiej kategorii, do którego żaden klasowy zawodnik nie chce przyjść. Buziaczki!
22.06.2022 15:37
Wypada zrozumieć, że Hasan mówił to co jest w interesie Bayernu. Jakiekolwiek inne stanowisko sprawiłoby, że pozycja negocjacyjna Bayernu hu się osłabiła.
I o to chodzi w tym biznesie. Nie liczy się to, że według jednego Janusza z drugim ktoś się ośmieszy, a o interes klubu.
22.06.2022 15:29
Niestety, ale są tu tacy, którzy maja problem z podśmiechujek z rywali, ale sami nie widzą problemu w obrażaniu swoich (np działaczy). Urocze, prawda ?:)
22.06.2022 15:27
@mike84 mi człowieka czytając takie rzeczy jak „największy pojazd jest po lewym bo jest polakiem”.
Dl zdecydowanej większości nie ma znaczenia narodowość, a na pierwszym miejscu jest po prostu…Bayern.
Edytowano : 2022-06-21 06:42:18
*mdli
21.06.2022 06:42
Dziwne, że tak rzekomo nie postawiliśmy się Villarealowi, a jakoś decydująca bramka padła w samej koncowce.
Wszyscy są zgodni, że to był fatalny dwumecz w naszym wykonaniu, ale cały czas wspominanie o tym meczu brzmi trochę jak wyciąganie przy każdej możliwe okazji „…ale Sarr!”.
19.06.2022 22:33
@Jurgen1982 juz tamie rozmowy były. Kolega @Simon89 przekonhwal, że Lewy zarabia za mało. Że generalnie trzeba mu w ogole dziękować za to, że zawodnik chce tutaj grać. Taki był przynajmniej wydźwięk jego komentarzy.
Uznanie, szacunek etc. To jaknpisaem od samego początku - pożywka dla dzieciaków i nakrecajacyxh te nastroje dziennikarzy. Poważni ludzie w tym biznesie chłodno kalkulują.
Choć to ciekawe, że na początku mowa była o braku szacunku, a teraz wymagania, żeby dla Lewego zdobić wyjątek. Czy można by było? Myśle, że jakby w klubie mieli pełne przekonanie, ze dla Lewego Bayern to coś więcej to może by się i zastanowili, ale stawianie sprawy tak, że jak się nie zrobi wyjątku to się go nie szanuje? No bądźmy poważni.
19.06.2022 19:10
Czy to były kłamstwa czy nie to wie chyba tylko Brazzo. Tak czy inaczej byłby skończonym idiotą gdyby mówił coś innego.wypowiadał się zgodnie z klubowym interesem co nie potrafią zrozumieć zapatrzeni w Lewego. Za duzo w nich emocji, które zresztą na początku starał się podsycić sam zawodnik, ale to była tylko gra. Gra z której dam Lewy się wycofał i byłoby miło gdyby krok wstecz zrobiła również jego armia obrońców podszywająca się pod fanów klubu.
Pełna zgoda @Jurgen1982
19.06.2022 17:05
Kolejny dzień i kolejne bajdurzenie od @hoven. Skończysz w końcu wymyślać sobie wypowiedzi innych w celu ich zdyskredytowania ? To już wyglada na chorobę. Pytanie w ilu jeszcze artykułach rzucasz tym gownem, bo ja wszytskich nie śledzę, a i tak trafiaj nieraz na te niskiej jakosci bajeczki twojego autorstwa.
Edytowano : 2022-06-19 15:51:07
Pomijając już nawet twoje zmyslanie wypwoiedzi innych. To jest mega słabe jak potrafisz wmieszać się w dyskusje byle tylko dodać jaki prowokujący komentarz. Ja tam nie wpieprzam się w twoje kłótnie z innymi, chociaż oczywiście je widzę, ale mnie nie bawi eskalacja a ty najwidoczniej na to właśnie liczysz.
19.06.2022 15:44
A co pomogło wynieść się na szczyt 2 lata temu?
Bzdura. Upraszczanie. Chcesz tłumaczyć swoj trolling i brniesz w tym coraz dalej. Śmieszna BL? Śmieszny to jest rzekomy kibic trzymający kciuki za rywali. Widzisz jak to brzmi? Żenada.
Silni rywale na ligowym podwórku da wskazani i dają motywacje do pracy. Porażka również może dać motywacje, ale nigdzie nie jest napisane, ze po porażce każdy się odbuduje i zrobić krok do przodu.
Jesteś zatem albo mega zepsutym, rozkapryszonym „kibicem”, albo trollem.
Szkoda czasu, ladujesz na ignorze bo widzę, ze nikt z adminów nie chce zrobić z tym trollingiem porzadku.
19.06.2022 12:47
Merytorycznie? Jakoś nigdy nie chciałeś rozmawiać merytorycznie tylko kpić. Nagle zmiana? Ok, oby na dłużej.
Człowieku. Ale ja nie mam nic przeciwko silnym rywalom w lidze. Niech tacy będą.
Co innego jednak życzyć im tego, żeby wygrali z drużyną, której - uwaga, skup się - kibicuję.
Nigdy, przenigdy nie będę trzymał kciuków za porażkę swojej drużyny. To kłóci się ze wszystkim o co chodzi w kibicowaniu.
19.06.2022 12:39
@Marienplatz pomyliłeś strony.
Co za żenada, że tutaj toleruje się żółtych trolli.
19.06.2022 12:33
@Kotarka12
Ty w ogole widzisz co piszesz?
„Zawsze ma lód górkę jako jedyny”. LoL
Że co? Przestań robić z tego człowieka ofiarę.
Dziesiątki razy już tu było pisane, że nikt nie krytukuje Lewego za fakt, że chce odejść. Chodzi o zaproponowany przez niego styl, z którego na całe szczęście wycofał się po jakimś czasie, ale kurz jeszcze nie opadł. Sam sobie tego piwa nawarzył.
Lewy ma prawo do nowych wyzwań, a Bayern ma prawo kierować się swoim interesem. Pora zrozumieć, ze tak właśnie wyglada dorosłe życie, a nie popadać w histerie.
19.06.2022 09:21
Niestety ale wychodzi na to, ze hovenowi bardzo nie pasują pozytywny nastroje po ostatnich transferach, ze musi znowu wyciągać dyskusje sprzed roku i jeszcze nimi manipulować. Człowieku, po co? :|
18.06.2022 09:27
@hoven kolejny raz wymyślasz sobie wypowiedzi ludzi, żeby potem och atakować i złapany kolejny raz za rękę płaczesz i pleciesz farmazony toksyczności. Zacznij od siebie. Mój komentarza to reakcja na twoje kolejne próby wywołania gownoburza. Reakcja, nie akcja.
@FanGraczyBayern wpieprzasz się miedzy wódkę a zakąskę. Dlaczego jesteś tak toksyczny? W czyn ma pomoc ten głupawy komentarz?
Edytowano : 2022-06-18 09:16:23
Wczoraj wyciągnął z tylnej części ciała rozmowę sprzed roku wyciągając wypowiedzi, które nie padły. Dzisiaj znowu robi to samo z transferami. Za rok pewnie przypisze mi te swoje kompromitujące wypwoiedzi nt not whoscored.
Skończ w końcu.
18.06.2022 09:10
@hoven facepalm.
Znowu łżesz. I nie mam wątpliwości, ze robisz to perfidnie bo przynajmniej kilkukrotnie już prostowalem te twoje łgarstwa.
Nikt(!) nie mówił, że w Bayernie nie spełnia się życzeń trenera. Spełnia, ja najbardziej, o ile pasują również zarządowi. To proste i logiczne, ale jak widać, masz problem ze zrozumieniem takiej oczywistości i wolisz znowu rzucac gownem byle gdzie. A nóż w kogoś trafisz.
Edytowano : 2022-06-18 08:05:16
Jak nie chcesz żeby odnoszono się do twoich komentarzy to zacznij od jednej podstawowej rzeczy - nie zmyslaj wypowiedzi innych ludzi.
18.06.2022 07:59
Takie pieniądze za zawodnika, który był gwarantem 20 punktów w kanadyjce w najlepszej lidze na świecie? Majstersztyk.
Czekam z niecierpliwością na kolejny sezon :D
17.06.2022 17:48
Świetny zawodnik, świetny charakter.
Zobaczymy jaki plan ma na niego Julek, ale to uniwersalny i inteligentny zawodnik, wiec liczę, że nie będzie miał problemów z aklimatyzacją.
17.06.2022 15:51
Znowu to robisz.
Zamiast czytać to założyłeś w swojej głowie jakaś tezę i naginasz fakty, aby wszystko pod nią dopasować. Wiesz że dzwonią, ale nie wiesz za bardzo w którym kościele.
Są różne rodzaje kredytu, tak samo jak różne rodzaje inwestycji.
Tutaj pisane było odnośnie kredytu stricte pod transfer. Zreszta pisane było pewnie z rok temu i kompletnie niezrozumiałe jest, że znowu wyjmujesz jakiegoś trupa z szafy, żeby nakręcić kolejna gownoburze.
Nie było ci mało kompromitacji po dzisiejszej dyskusji odnośnie ocen na whoscored?
17.06.2022 15:48
Różnica miedzy kredytem pod stadion, a pod zakup zawodnika jest tak samo „mała” jak miedzy kredytem konsumpcyjnym, a hipotecznym.
Farmazoniarz.
Edytowano : 2022-06-17 14:21:21
Nikt nie mówił o jakimkolwiek kredycie. Ściemniaj dalej, miotaj się. Wszystko po to, żeby ktoś uwierzył w te farmazony. Kolejny dowód na to, ze albo jesteś takim perfidnym kłamcą i prowokatorem, albo masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.
17.06.2022 14:20
@hoven zaczepia, a potem plecie jak to można tego nie komentować. Bo nie dość, że zaczepia to jeszcze kłamie i przypisuje konus innemu rzeczy, które nigdy miejsca nie miały.
O kredytach była mowa w kwestii transferów. Ale co by go tam obchodził taki „detal”. Najważniejsze żeby wymyślić kolejna bzdurę.
17.06.2022 13:37
@turtlexxx co do hejtu to już się kiedyś na ten temat wypowiadałem. Definicje łatwo znaleźć i ja już tutaj kilkukrotnie przytaczałem. Ludzie często nie chcąc wyjść na hejterow zasłaniając się, że „to przecież tyko krytyka”. Wszystko ma jednak swoje granice, a jak ktoś na portalu kibiców klubu pisze 9/10 komentarzy negatywnych to ta granica jest już przekraczana. To jest moje zdanie.
@hoven nie można inaczej komentować tych durnot nt fatalnych sezonie Lucasa jak nazywać je właśnie w ten sposób. To i tak delikatne określenie.
Wróć jak przeanalizujesz oceny whoscored bardziej dogłębnie bo najwidoczniej dopiero zaczynasz się tam poruszać.
Edytowano : 2022-06-17 12:16:24
Przykładowe noty whoscored :
Upa 6.98
Alaba 6.75
Rudiger 6.85
Kontynuować?
17.06.2022 12:06
Powtórzę raz jeszcze, ale ostatni bo szkoda czasu.
Średnia ocen na whoscored to marny argument. To po pierwsze. (Ot chociażby dlatego, że zawodnik grający z reguły całe mecze będzie mieć w większości wyższa ocenę, bo to wynika z algorytmów. Tylko z algorytmów)
Po drugie - średnia ocen w okolicy 7 to maja najlepsi w swoich fachu. Zrozumiałeś to w końcu? To nie jest granica dobrej formy. To jest ponad ocenę wyjściową. Do fatalnej dyspozycji daaaaaleka droga. Przytoczyłem wcześniej ocenę Skrinara, bo pojawił się kilka komentarzy niżej.
Oceny w okolicach 7 to nie są słabe. Daleko do słabych. Wbij do sobie w końcu do głowy jeśli chcesz posiłkować się w rozmowach argumentem (skąd inad z dupy) ocen z whoscored.
Edytowano : 2022-06-17 11:16:49
Toksyczne jest twoje bajdurzenie na temat fatalnego(!!!) Lucasa i inne tego typu farmazony.
Edytowano : 2022-06-17 11:17:48
Ocena transferu Lucasa jest moja, ale już wiemy, ze czytasz po łebkach albo masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.
17.06.2022 11:15
@turtlexxx nie przekonasz mnie kolego, ze nieustanne sprowadzanie dyskusji pod co drugim newsem do jednego tematu, jest dobre. Nie, nie jest. To zabija próby jakiejkolwiek sensownej rozmowy na inne tematy.
To sprawia, ze jakby się weszło tutaj zasłaniając wszelkie klubowe emblematy, to można by odnieść wrażenie, ze to strona hejterow a nie kibiców. Wiem, w dzisiejszym świecie hejt dominuje, ale to nie oznacza, że trzeba się na to godzić.
Edytowano : 2022-06-17 11:07:49
I tutaj nie można pominąć treści. Ot pisze, ze ktoś jest fatalny, po czym zaraz sam przytacza oceny whoscored (skąd inad marny argument), które przecież wyraźnie pokazują ze fatalny nie jest. Jak mówiłem - absurd goni absurd.
17.06.2022 11:05
Nie, to nie jest z pewnoscią tragiczny transfer. Żaden postronny obserwator nie powie o tył zawodniku, że to wtopa.
W skali 1 do 10 to taka mocna 6.
Edytowano : 2022-06-17 10:56:43
Wypowiadasz się tak o Skrinarze jakby był na innym poziomie, a suche liczby mówią coś zupełnie innego.
Wydaje mi sie, ze ludzie maja tendencje do przeceniania zawodników, których nie oglądają regularnie i z drugiej strony niedoceniania tych, co widza regularnie (bo na pewno inni są lepsi, bo na pewno popełniają mniej błędów etc etc)
Edytowano : 2022-06-17 10:57:55
Szczególnie to dotyczy zawodników, którzy wykonują prace, która niekoniecznie jest widziana na pierwszy rzut oka czy w skrótach meczów.
17.06.2022 10:52
@bayern1987dwa Skrinqr pokryje dwie pozycje? Za taki luksus się płaci. Masz w składzie zawodnika, który czuje się komfortowo na dwóch pozycjach. Szybki, uniwersalny, agresywny i dobry technicznie - taki obrońca zawsze będzie w cenie.
@hoven inaczej się nie da określić tego co tutaj tak usilnie starasz się ludziom wciskać. I jeśli nie byłbyś w tym tak nachalny to by pewnie mao kto się nad twoim zdaniem pochylał. Ale ze musisz spłodzić dziennie kilkadziesiąt takich samych komentarzy to da tacy, którzy już nie wytrzymują.
Doskonały przykładem na to jak absurdalne są dyskusje z tobą to chociażby ostatni twój komentarz. Oceny z whoscored argumentem w dyskusji? Kurtyna…
Pisałeś ze Lucas albo nie grał wcale albo gra fatalnie(!!!). Ten absurd nawet zweryfikowały twoje mało warte oceny z whoscored, gdzie oceny w okolicach 7 albo więcej to maja zawodnicy często uważani za najlepszych w swoich fachu. A ty mówisz o Lucasie, przypomnę, ze był fatalny. Absurd, farmazon i bzdura. I tak z tobą zawsze.
Edytowano : 2022-06-17 10:44:35
Skrinar w tym sezonie 6.82, w zeszłym 6.90, a 2 lata temu 6.61.
Edytowano : 2022-06-17 10:51:01
Porównałem jeszcze Lucasa ze Skrinarem.
Przechwyty
LH: 1.1
MS: 0.7
Odbiory
LH: 2
MS:1.3
Wygrane pojedynki
LH: 66%
MS: 53%
17.06.2022 10:42
@Misiek tu nie chodzi o to czy lepszy. To inny typ zawodnika przede wszystkim.
Ja tez nie mam przekonania, ale Julek upatruje najwidoczniej w nim jakiegoś brakującego ogniwa do pressowania. I jak patrzę na statystyki to ma to trochę sensu. Laimer jest jednym z najczęściej pressujacych zawodników w lidze - ok 33 na mecz. A wiesz kto u nas? Kimmich - 18!
17.06.2022 07:32
Podobna sytuacja jak w przypadku Roci. Jak dostawał szanse to zle nie wyglądał.
Chętnie zobaczyłbym go w większej ilości meczów. Pierwszy sezon w obcym kraju i w takim klubie może być trudny.
17.06.2022 07:26
Sprowadzaniem dyskusji do absurdu jest opowiadanie farmazonów o tym, że Lucas przez 2 lata nie grał albo gra fatalnie.
Nikt tutaj tak uparcie nikogo nie broni jak ty uparcie atakujesz Hasana i szukasz wszędzie tylko okazji aby napisać o czymś zle. I to nie jeden raz, a dziesiątki razy to samo. Obawiam się, że dopóki cała społeczność dieroten nie przyzna ci racji to nie zaznasz spokoju.
17.06.2022 07:13
Znaczy się chcesz gadać po raz kolejny o tym samym? Te twoje wyliczenia nt 100 baniek na wypozyczonia, które zresztą pomogły nam wygrać LM, i pisanie o nich co drugi dzień, są tyle warte ile te rzekome 12 baniek za Sarra. 8 pokazuje np tm.
Cała reszta to twoja subiektywna opinia, z ktora mi się nie chce nawet dyskutować bo każdy wie jaki będzie efekt. I tak jutro czy pojutrze napiszesz to samo.
Osobiście wysoko cenie Lucasa i nawet jeśli nie gra jeszcze na miarę potencjału i oczekiwan to nie oznacza, ze to wtopa. Podobnie zreszta jak Upamecano, który zaliczył false start ale potem się ogarnął i wcale nie wyglada złe w ostatnich miesiącach. Pavard jak grał dobrze w drugiej części sezonu to równie mało kto wspominał, ale jak Sule rozegra dobre pół roku to już go stawiano niema w roli mesjasza. No bo odchodził ;D
To są wciaz młodzi stoperzy i jeśli Bayern wystawiłby teraz ich na sprzedaż to ustawi się kolejka chętnych. Pewnie wtedy znaleźliby uznanie w twoich oczach :)
16.06.2022 19:38
Wtopy u nas były, są i będę. Jak wszędzie.
Różnica polega na tym, że u nas za wtopy uchodzą zawodnicy ściągnięci za darmo albo za grosze (porównując to do prawdziwych wtop na europejskim podwórku).
Przecież potrafiliśmy w jednym okienku ściągnąć np Breno, Jansena, Sose czy schlaudrafa. By niedługo później pranjica i Braafheida. Wydaliśmy wtedy na nich prawie 40 mln euro, a to było ok 15 lat temu.
Ludzie maja jednak skłonność do dramatyzowania i szybko zapominają błędy z przeszłości.
16.06.2022 19:03
@Simon89 bzdury. Potrafisz spojrzeć tylko z perspektywy zawodnika i to nas rozni.
Związek Bayernu z Lewym dawali daje korzyści dwóm stronom. Nie jest fak, ze korzystał tylko Bayern. Lewy zarobił fortune, miał możliwość pracy z najlepszymi trenerami na świecie oraz najlepszymi piłkarzami. Miał perfekcyjne srodowisko do rozwoju.
W takim układzie trzeba szanować interesy dwóch stron i dzieciandą jest obrażanie się za to, ze któraś ze stron może mieć inne oczekiwania. Wszyscy wiedzieli na co się piszą podpisujac umowę kilka lat temu.
I jak jeszcze czytam o tym kompleksie Niemca to w ogole zastanawiam się, czy jest sens dalej dyskutować. Coraz bardziej utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze nie jesteś fanem Bayernu. Niemieckiego klubu.
14.06.2022 20:18
Nie da się tego czytać.
Pionkowi płaci się najwiecej w kraju? Pionka się nie sprzedaje? No wprost przeciwnie. Pionka by odpalono przy najbliższej okazji bez żalu.
Kahn miał prawo jasno przekazać stanowisko klubu wobec piłkarza, który ma wciaz ważną umowę. Lewy już bardziej klub potraktował jak jakaś popierdolke ogłaszając wszem i wobec, ze jego historia w nim dobiegła końca (i co gorsza zadziałał na jego szkodę) No nie, on o tym nie decyduje. Kilku wprawdzie wznosiła niedawno na sztandary prawo webstera i widzimy gdzie teraz jesteśmy.
Lewy już zmiękł i dobrze. Pora teraz, żeby jego fani tez nieco odpuścili i nie atakowali raz po raz klubu tylko dlatego, ze jego interes nie jest zbieżny z życzeniem zawodnika.
14.06.2022 20:05
@hoven czyli media jednak sieją ferment i szukają sensacji? :)
Bo myślałem, że jak piszą o klubie źle to musi być prawda :)
14.06.2022 09:16
A City czasem właśnie dopiero teraz nie zaprezentowali oficjalnie Haalanda?
13.06.2022 12:01
Ale wiesz, że to twoje słowa bo ja nic takiego nie napisałem ?:)
Wróć jak spokojnie przeczytasz mój komentarz.
12.06.2022 15:03
Chociaż trochę szkoda, bo poważnej szansy nie dostał, to jakakolwiek oferta powyżej 10 mln to będzie dla nas świetny interes.
W nadochodzaxym sezonie grałby jescze mniej.
12.06.2022 13:05
Często się tutaj pisze o tym szefie obrony jakby to był jakiś niezaprzeczalny fakt. Szefem to w Realu jest Karim. To widać na boisku. Na czym przejawia się to szefostwo Alaby? Ktoś w ogole mówił jak to Asutriak rządzi linią defensywy? Czy to kolejny mit?
Real sporo wyłożył również na Hazarda. To maja być te argumenty? I z pewnością nie są obecnie sporo lepsi. Jeszcze kilka miesięcy temu pewnie pisałeś jak to City z Liverpoolem są poza zasięgiem reszty. Taka jest piłka.
Jak Lucas czy Pavard sięgali po Mundial to jakoś nigdy tutaj nie przeczytałem, ze to świetnie o nich świadczy. Ale wystarczy ze jakiś zawodnik odejdzie i sięgnie po trofeum, to musi być genialny.
Meh
12.06.2022 12:33
Szefem to w tym Realu to był Benzema. Reszta tłem. Alabie to nawet nie należy się nagroda za role drugoplanową. On tam był w roli statysty.
Edytowano : 2022-06-12 11:40:23
Kompletnym nonsensem jest włączanie do dyskusji o Alabie Lewego. Zaraz jeszcze wjedzie Brazzo, Sarr i kij wi jeszcze kto.
12.06.2022 11:38
@Marienplatz zapytałem sie tylko o jedną rzecz. Znowu mówiłeś o wszytskim innym, ale nie o tym. Szukam jakiegokolwiek punktu zaczepienia do merytorycznej dyskusji poza „widzimisie” i „ktoś tak robi to na pewno ma racje”.
Odpadlismy nie tylko przez obronę. 1 bramka. Z Villareal. Rozumiesz?
Obrona jest tak samo wina tej kompromitacji jak reszta. To był mega bezbarwny występ.
I tłumaczyć się będę ze słów, które napisałem. A nigdy o Flicku złego słowa nie powiedziałem. Fakt, ze mega doceniam jego prace w Bayernue nie oznacza jednak, ze będę go miał za nieomylnego. No nie. Podobnie jak Carlo, popełniał niejeden błąd co zreszta pokazują ich kariery.
12.06.2022 11:22
Generanie to w ogole jeśli zakładamy, że trener ma zawsze racje (a to nawiasem ciekawe, bo mówimy o kimś, kto do momenty otrzymania szansy w Bayernie nie był w ogole brany pod uwagę przez jakikolwiek poważny klub) to w ogole nie maja sensu tutaj rozmowy. Skończmy również zatem krytykować zarzad i generalnie zamknijmy sekcje komentarzy - przecież obi wiedza lepiej.
Dalej idziesz w „widzimisie” albo w „widzimisie trenera”. Spytam się z innej strony. Jak zatem wytłumaczyć te kompromitujące statystyki?
Edytowano : 2022-06-12 10:42:48
Przypomnę ze z Villareal strzeliliśmy jedna bramkę. Faktycznie powodem odpadnięcia była obrona?
12.06.2022 10:41
@Marienplatz kazdy ze stoperów był lepszy od Alaby.
Pewny punkt? Najsłabsze ogniwo. Już to gdzie staraj czytałem - nikt nie jest w stanie wskazać na jakiś obiektywny czynnik, który potwierdzałby to, że Alaba dawał coś więcej niż to co dają obecni stoperzy. We wszystkich statystykach wypadał i wypada o klasę niżej. Fakt, nie opinia.
@x4n pilkarz, generalnie każdy pracownik (choć nie sprowadzałbym piłkarza grającego dla milionów do roli szeregowego pracownika korpo) może traktować swoje miejsce pracy bez większych emocji. Są natomiast również tacy, dla których jest to coś więcej.
12.06.2022 10:05
Oczywiście @tapczan. Kilka osób po prostu odkrywa się i pokazuje, że pomyliła strony. Są mega przewrażliwieni na każde słowo krytyczne odnośnie Lewego, ale jakoś w ogole nie przeszkadza im jak ktoś zle powie o klubie. Wywyższają natomiast innych, bo rzekomo więksi.
Meh
11.06.2022 10:16
I to szanuje.
Oby więcej takich przykładów.
09.06.2022 22:11
@Skobry dokladnie.
Celem powinien być przede wszystkim…balans. W ustawieniu z tego sezonu zdecydowanie go brakowało. Lubię grę ofensywną, ale nie może być tak, że w środku pola zostawia się autostradę. Przy takiej grze żaden obrońca na dłuższą metę sobie nie poradzi.
Wierze jednak w talent Julka i ufam, że wyciągnie wnioski z popełnionych błędów.
08.06.2022 13:45
@Simon89 nie rozumiem tego. Lewandowski zarabia zdecydowanie najwiecej nie tylko w Bayernie, ale i w całej Bundeslidze. Co więcej, Lewy zarabia przynajmniej 2x więcej niż każdy inny piłkarz w tej lidze poza Bayernem.
To jest specjalne traktowanie.
Nie wiem czego jeszcze oczekiwać? Czerwonego dywanu? Ale o tym już chyba wczoraj rozmawialiśmy.
Bayern być może widział, ze i Lewy nie traktuje klubu wyjątkowo. To działa w dwie strony i niektórzy maja problem ze zrozumieniem tego. Szczególnie ci, którzy są fanami samego zawodnika i to jest reguła. Wymaganie aby Bayern dla Lewego miał zrobić wszystko jest niedorzeczne. Klub mógł mieć swoje powody, dla których widział sprawę inaczej i warto się nad tym pochylić, a nie obrażać.
Edytowano : 2022-06-08 13:27:52
Irytuje mnie te wymaganie o jakieś „królewskie” traktowanie. Ma pensje królewską i jeszcze niektórym mało. Gdzieś jest granica, czy faktycznie chcesz, żeby zawodnik był ponad klubem? Mkze zaraz miejsce w zarządzie?
08.06.2022 13:23
@Simon89 o dziennikarzach pisałem niżej. Dziennikarze z Polski, którzy zresztą znają się z Lewym, mają po prostu interes w tym aby nie pisać o nim zle. Nie chce sugerować niczego panu Urbanowi (nawiasem to chyba nie zawodowy dziennikarz, tylko nauczyciel?), bo cenie jego pasje do Bundesligi, ale w tej konkretnej sytuacji patrzę na jego opinie z dużym dystansem.
Wszystko rozbija się teraz o to, czy Bayern mial potraktować Lewego „wyjątkowo”. Mógł, ale…czy musiał? Bo jak dla mnie zarzad mógł podejść do tego w inny sposób i mial do tego pełne prawo. W przypadku Lewego chyba nikt nie odniósł nawet przez chwile wrazenia, ze on ten klub traktuje wyjątkowo, prawda? No właśnie. I to nie jest zarzut, a próba trzeźwej oceny sytuacji.
08.06.2022 11:49
Niestety @Ivan7, ale obecny futbol tak wyglada.
Agencini sami piłkarze wykorzystują media, a dziennikarze przecież jedzą im z ręki. Mają o czym pisać. Sytuacja dla obydwu stron win-win. Szkoda, że najczęściej kosztem klubów.
08.06.2022 10:55
Oczywiście @Bawarka79. To jest to o czyn mówię. Ta medialna szopka, którą przez ostatnie tygodnie uprawia Lewy i jego otoczenia to gra na szkodę Bayernu. To przykre, ale tak właśnie jest. Cieszyć się mogła tylko Barca, choć nawiasem oni maja cały multum innych problemów.
Cieszy wczorajszy wywiad Lewego dla Bilda, bo tak to powinno wyglądać od samego początku. Jest światełko w tunelu, ale zobaczymy czy to naprawdę chwilowa zmiana strategii, czy odwrót od pierwotnego planu.
08.06.2022 10:30
@hoven nie lubimy absurdalnie niedorzecznych metafor (żeby nie powiedzieć dosadniej). Tutaj jest zabawnie i ze smakiem. Możesz się uczyć.
@Simon89 kto pluje? Przecież to niestety Lewy swoimi wypowiedziami działał na szkodę klubu (o tym jak to zawodnicy nie będą chcieli przychodzić? Skandaliczna wypowiedz). Nikt o Lewym w klubie złego zdania nie powiedział.
Edytowano : 2022-06-08 10:20:02
Ps No i oczywiście chociażby fragment o tym jak to jego historia w klubie się zakończyła. Przecież przez tego typu wypowiedzi jego rynkowa wartosc maleje, co daje Bayernowi potencjalnie mniejszy zarobek.
08.06.2022 10:17
@hoven
Po 1 - nie wyrokuje. Nie uciekam się do kategorycznych sądów.
Po 2 - nie rozumiem jakie to ma znaczenie w kontekście mojej ostatniej wypowiedzi.
@bayern1987dwa
Zaraz. Tylko tutaj jest problem z tym, że najlepiej opłacany zawodnik i jeden z liderów mówi nagle mówi, ze jego „historia się zakończyła” i klub z pocałowaniem ręki przyjmuje niezbyt wysoką ofertę od jedynego klubu, do którego by chciał iść? Czekam na przykłady bo osobiście mam zupełnie inne odczucia. Przykład z ostatniego lata - Harry Kane. I on to nawet mial prawo motywować awansem sportowym, wieloletnim stażem, zasługami, olbrzymią kwotą za transfer etc
Rura ewidentnie zmiękła bo narracja jest zdecydowanie inna niż w poprzednich wywiadach.
08.06.2022 05:51
I tak to powinno wyglądać od początku.
Warto było panie Zahavi? Dupa się pali i trzeba zmienić strategie, ale są pewnie tacy, którzy i tak szybko nie zapomną tych ostatnich szopek…
Szkoda, ale oby to był dobry zwiastun.
07.06.2022 21:59
Mnie się wydaje, że denerwowały Cię każdy, kto by tylko nie padł na kolana przez Lewym. Bo przecież zasługuje na wszystko - przynajmniej 20 mln netto i w ogole na zejście mu z drogi jak tylko coś mu się zamarzy. Co tam kontrakt, jak Lewy powie to tak ma być.
Żegnam. Jak powiedziałem - nie dogadamy się.
07.06.2022 19:11
Nie wiem o co Ci chodzi z tym as personam. Jesteś jawnie fanem Lewego, co jest tak widoczne jak słońce wdzierające się właśnie przez moje okno. I to jest główny punkt tej dyskusji - nie dogadamy się, bo dla Ciebie w centrum jest Lewy, dla mnie był, jest i będzie klub.
20 mln netto? Może jeszcze 5 wysp na oceanie, harem i stado wielbłądów.To chore. Dla mnie 10 mln za kopanie piłki to skandal, nie mówiąc o 20kk.
Edytowano : 2022-06-07 19:04:48
Żyjmy w realnym świecie. Robert ma idealne warunki do strzelania bramek. Nie jest tak, ze te gole strzela znikąd tylko ma najwiecej okazji wypracowanych przez- uwaga, uwaga - kolegów. To pokazują obiektywne statystyki. To oni tez zasługują na jeszcze więcej?
07.06.2022 19:02
Te kilka milionów to jest jakieś ok 25%. I mówimy o najlepszym bramkarzu świata ratującym temu klubowi tyłek w najważniejszych meczach o stawkę.
Wiem, że tutaj fanboye Lewego chcą atakować i umniejszać innym legendom Bayernu, ale nie ze mną te gierki.
07.06.2022 18:55
Powtarzam. Nikt nie spotyka się na tym szczeblu bezpośrednio jeśli poważnie nie bierze pod uwagę transferu. Możesz myśleć co innego, ale nie każdy musi się kierować takimi priorytetami jak Ty.
Widzę jednak, ze mam do czynienia z kibicem Lewego, a nie Bayernu. Umniejszanie wielkości klubu, ligi i jakieś dyrdymały, że Bayern jest coś winien. Jedna wielka bzdura.
Bayern traktuje wyjątkowo Lewego płacąc mu zdecydowanie największe pieniądze w lidze.
Trzymajmy się faktów. Bez tych histerycznych gadek dla małych dziewczynek.
07.06.2022 18:46
Bzdura.
Byłoby to prawda gdyby ci zawodnicy nie mogli liczyć na podobne albo i nawet większe pensje gdzieś indziej. Przykład Alaby pokazuje ile można wycisnąć.
I to przede wszystkim widzą zawodnicy.
07.06.2022 18:31
Oczywiście, że szanse były. Kluby dochodzą do rozmow z samym zawodnikiem tylko wtedy, kiedy jest realna szansa na porozumienie. I to duża.
@hoven mysle, że nikt w poważnym świecie, gdzie ludzie biznesu spotykają się raz po raz, nie robi z tego sensacji.
Edytowano : 2022-06-07 18:24:24
Kluby nie tylko spotykały się z zastępstwem ale i takowe ściągały. United mieli Teveza, Rooneya i Ronaldo i ściągali Berbatova. Ktoś wtedy płakał na myśl o przejściu Bułgara? Po roku pożegnano Teveza.
07.06.2022 18:22
A flirt Roberta z Realem i Barceloną, a wcześniej (w BVB) z Bayernem?
07.06.2022 17:58
Dokładnie to co mówiłem od początku. Lewy za długo jest w tym biznesie, żeby nie zdawać sobie sprawę jak to działa. Ba, sam przecież odnajdywał się w nim świetnie i chłodno kalkulowa swoje ruchy.
Nie może mieć absolutnie do nikogo pretensji, że robi tak samo i ta cała szopka jest sztucznie wykreowana (zakładam, ze przez agenta), aby opinia publiczna ujęła się za „biednym” piłkarzem.
Nie, nie dajmy się nabrać.
07.06.2022 14:28
@mike84 obecny zarząd zachowuje klasę i nie odbija piłeczki, którą po raz serwuje Lewy. Niestety, ale to wyglada tak jakby tylko jednej stronie nie zależało na eskalacji. I jeśli ktokolwiek w tej sytuacji robi cyrki to niestety Polak. A to jemu najbardziej powinno zależeć na tym, aby się wszystkie strony dogadały, bo sam nie może nic.
Może się Tobie nie podobać zarządzanie klubem, ale wynik sportowy (ranking pięcioletni w Europie - 1 miejsce) oraz finansowy (jedyny z klubów topu, który odniósł zysk w pandemii) świadczą o tym, że wcale nie działają źle.
Nie rozumiem natomiast co jest śmiesznego w tym, ze w sprawie wypowiadają się ludzie z olbrzymim doświadczeniem, którzy maja klub w sercu i wciaz wiedza duzo co się dzieje.
Umowy Lewego nie znamy, ale możemy być pewni tego, że nie może ot tak odejść na własne życzenie kiedy chce. Dlatego powinien szanować umowę, którą sam podpisał. Jeśli w interesie Bayernu będzie zatrzymanie go na kolejny rok to poważni ludzie się nie obrażają, tylko wykonują pracę jaką się zobowiązali wykonywać. I to pracę, która jest marzeniem większości ludzi na świecie za pieniądze, które może otrzymać tylko garstka. Nie róbmy z tych ludzi męczenników bo to zaczyna się robić karykaturalne.
07.06.2022 10:25