Prawdą jest to, że dopiero nadchodzące lata pokażą, kto wygrał tego pokera. Jeśli Lewy faktycznie przez 3-4 lata będzie grać na takim poziomie jak w ostatnim sezonie to okaże się, że to Barca odeszła od stołu w roli zwycięzcy.
Na obecną chwilę wydaje się, że Bayern otrzymał dobrą ofertę i wobec zaistniałych okoliczności sprzedaż zawodnika wydaje sie rozsądnym wyjściem.
Jak będzie? Czas pokaże. Nie mam 100% przekonania do wizji Nagelsmanna, ale trzymam kciuki bo to inteligentny facet, któremu zależy na tej pracy i chciałby z pewnością byc na tym stanowisku tak długo jak sie da ;)
17.07.2022 12:48
@hoven guru toksyczności. Czy wpadłeś na taką myśl, że jak cię nie ma to po prostu nie widzisz moich komentarzy? Ja nie mam takiej potrzeby jak ty, aby powtarzać swoje opinie setki razy, aby każdy myslal tak jak ja.
Tak czy inaczej każdy ma prawo wypowiadac się wtedy kiedy chce, a ty znowu chcesz sprowadzać wszytsko do wojenek personalnych. Tylko dlatego, ze kolejny raz twoje manipulacje zostały obnażone.
17.07.2022 10:04
Komentuje przeważnie największe bzdury albo manipulacje. A ze jesteś mistrzem w jednym i drugim to często niestety muszę odnosić się do twoich wypowiedzi.
Nie przypominam sobie, żebym cisnął po Lewym. Co więcej, mówiłem od początku ze ma prawo chcieć dłuższego kontraktu. Tak jak Bayern ma prawo miec inne zdanie. I to wcale nie oznacza, ze któraś ze stron powinna się o obrażać i nie powinno być ro pretekstem do uderzenia w któraś z tych stron. Pisze to od początku, ale jak zawsze czytasz po łebkach.
17.07.2022 09:23
Bo ta „zasada” to bzdura, ale ty się tego czepiasz bo musisz się czegoś czepić. Comz tego, ze dla Lewego to „złamano” w 2019, ale tobie to nie przeszkadza zebu dziesiątki razy mówić o złamanej zasadzie dla Czupo 2 lata później.
Jak widać taka to „zasada”.
17.07.2022 09:16
Tobie @hoven nienawisc do Bayernu, a w zasadzie do zarządu przesłania trzeźwe spojrzenie.
Lewy dostał dłuższy kontrakt mając powyżej 30 lat. Ot takie „zasady”, co nie zmienia faktu, że rozsądni ludzie jak widzą w tym korzyści to potrafią być elastyczni, a nie sztywno trzymać się zasad „bo tak”.
Edytowano : 2022-07-17 09:12:05
Dokładnie Edmund. Ta narracje sypie się jak domek z kart ;D
17.07.2022 09:11
@hoven o jakiej znowu zasadzie bredzisz? O tej którą złamał dla Lewego przedłużając jego kontrakt w 2019? Skończy z tymi parszywym manipulacjami.
Edytowano : 2022-07-17 08:57:57
Bayern ma prawo rozmawiać ustalić kolejność rozmow według ważnych priorytetów. Nie ma co powielać tych samych dyskusji po raz setny.
17.07.2022 08:56
Dzięki Lewy.
Powodzenia…ale tęsknić nie będę.
16.07.2022 08:50
Raz, że plotki, dwa…dopiero turaj czytałem jak to 40 mln euro za 35latka z rocznym kontraktem to super oferta. Tak jak myślałem - zawsze zle. Tutejsi hejterzy znajda i tak pretekst, żeby się dojebac - cokolwiek by się nie działo.
15.07.2022 22:38
Czasem czytając wypwoiedzi Lothara mam wrażenie, że jedynie obco mu chodzi to o kontrowersje. O to, żeby mieć inne zdanie niż większość ;)
15.07.2022 07:23
Moderacja powinna aktywniej tropić trollów. Jeden nie kryje się z pogardą do Niemców, zaś innemu przeszkadza uszczypliwy zwrotne stronę rywali, ale sam wielokrotnie kpi z Bayernu i umniejsza sukcesom.
14.07.2022 21:24
@dellas17
„chyba w historii FCB nie było takiego piłkarza który tak dobrze się prowadził i dbał o siebie że na palcach jeden ręki policzysz jego kontuzje??”
Jakieś dane, wypwoiedzi etc mogące potwierdzic ta teorie?
Faktem jest, że Lewy jak przychodził do Bayernu to był jednym z wielu napastników. Teraz jest topowym.
I można gdybać, ale można się tez trzymać faktów. Lewy da sporo Bayernowi, ale Bayern dał niemniej Lewemu. Świetne warunki - topowi zawodnicy, wielkie pieniądze i kilku największych trenerów na świecie. W którym klubie pracowały z tyloma wielkimi trenerami? W żadnym. W którym klubie miałby tyle okazji do zdobycia bramek? W żadnym. I to nie gdybanie tylko fakty.
14.07.2022 20:11
@Gacek420 a ty jeszcze nie ogarnales, ze jesteś na stronie kibiców niemieckiej drużyny?
Edytowano : 2022-07-14 19:04:54
Ja jestem w stanie wiele zrozumieć, ale nie to, że ktoś wypowiadający się pogardliwie o narodzie niemieckiej jest kibicem niemieckiej drużyny. To tak absurdalne, ze nie może być prawdziwe.
14.07.2022 19:03
@dellas17
Po pierwsze - nienawiść to zdecydowanie zbyt mocne słowo. Już bardziej można mowic o niechęci niektórych, co akurat jakiegokolwiek kibica klubu nie będzie dziwić.
Po drugie - niechęć nie jest spowodowana tym, że chce odejść, ale w jakim stylu chce tego dokonać.
Edytowano : 2022-07-14 18:47:07
Przestańmy w końcu mówić o tym, że klub mu coś zawdzięcza. Tyle ile on klubowi. Dostał fantastyczne warunki, świetny kontrakt i się odpłacał. To była wspolpraca, z której czerpały dwie strony.
14.07.2022 18:45
@bayern1987dwa co do szopek przy kontraktach to generalnie nie tylko w Bayernie. Piłkarze coraz częściej oddają wszystko w ręce agentów, a tym najczęściej zależy tylko na zarobku. A zarabiają najwiecej wtedy kiedy ich klient zmienia klub i to na zasadzie wolnego transferu.
Wielu grajków w dzisiejszych czasach świetnie się prowadzi, ale upływających lat nie oszukasz. Bayern ma szereg danych, które zbiera na przestrzeni lat i doskonale wie jak wyglada sytuacja u Lewego. Widocznie wcale nie mieli pewności, że jego prime będzie trwa jeszcze tak dlugo.
Tak czy inaczej tak długi kontrakt w jego wieku to ryzyko i wydaje mnie się, ze jakby nie kierować się emocjami, to zdecydowana większość tak by właśnie uznała.
Nie rozumiem tego fragmentu o Piątku, wiec trudno mi się do niego odnieść :)
14.07.2022 13:57
@bayern1987dwa nie chciano dać tak długiego kontraktu i obiektywnie da się to zrozumieć.
Czy transfer Haalanda był niemożliwy? Jakby tak było to nie doszłoby do spotkań z samym zawodnikiem. Ja tylko nadmienię, że pewnie transfer Mane czy de Ligta tez wydawalby się „niemożliwy” pół roku temu.
14.07.2022 13:08
@Lucas87 ae my jesteśmy na portalu kibiców Bayernu i nas tu interesuje przede wszystkim dobro klubu.
Czy to się podoba czy nie, to fakt co chce Bayern ma tutaj fundamentalne znaczenie bo to właśnie od decyzji klubu zależy czy Lewy jest w stanie trafić tan gdzie chce. Dlatego koniec końców warto nie podcinać gałęzi, na której się siedzi.
Tak, nie znamy szczegółów, ale Bayern ma prawo ustalać harmonogram negocjacji według własnego uznania. To nie powinien być powód do uderzania w klub.
14.07.2022 12:28
Nie wierze, mówili ze miał odejść!
13.07.2022 22:10
@FanGraczyBayern lredzej od ciebie usłyszymy pochwale pod adresem wszytskich tylko nie Bayernu. Komedia.
Ty wprost wierzysz i trzymasz kciuki za cała resztę, ale nie za Bayern. Trolling goni trolling.
Edytowano : 2022-07-13 22:08:55
Śmieszne jest to, ze łykasz ten pr Laporty. Człowieka, który wyprzedaje dobra klubowe, aby tylko jakoś to wyglądało. To jak kupowanie głosów wyborców pomimo tego, ze kasa zaczyna świecić pustkami.
13.07.2022 22:07
@hoven po pierwsze to nikogo nie obrażałem.
Pod drugie - raz jeszcze mówię, ze nie komentuje plotek tylko kontynuuje dyskusje z kolegą, który wcześniej zarzekał się, że oferty nie było, a teraz przyznał, ze jednak była.
Edytowano : 2022-07-13 21:55:25
@wayethe to troll albo po prostu hejter Bayernu. Nie wiem co gorsze.
Tyko stwierdzam fakty.
13.07.2022 21:53
@Lucas87 sle zdajesz sobie sprawę, że taka „szczerość” potencjalnie kosztuje Bayern miliony i tyle samo oszczędza Barcie? O to właśnie w tej grze chodzi.
Możemy grać tutaj na emocjach, ale koniec końców wszytsko sprowadza się do kasy. Lewy takim stwierdzeniem chciał wywrzeć presję na Bayernie, sprawić po prostu że jego cena będzie niższa. No i się chyba mino wszystko przeliczył.
Nie tak to powinno się rozwiązywać i jestem dziwnie przekonany, ze jeśli sytuacja dotyczyłaby zawodnik x z kluby y to zdecydowana większość byłaby zgodna co do tego, że tak po prostu się nie robi
13.07.2022 21:50
@hoven nie, nie komentuje plotek.
Dla mnie od początku był to najbardziej prawdopodobny scenariusz i o tym już dawno mówiłem.
I czego się czepiasz? Przecież rozmawiam z @Simon89 , który sam już przyznał, że oferta jednak była i to jest punkt wyjścia tej dyskusji.
13.07.2022 17:05
No widzisz @Simon89. Niedawno dałbyś sobie łapę uciąć za Piniego, który szedł w zaparte, że oferty nie było.
Teraz juz doszliśmy do momentu, że jednak oferta była, ale nie w oczach Piniego. W ciekawe rejony zmierzamy :)
13.07.2022 16:31
Pierwsze treningi będą trudne. Jeśli zostanie to szybko wroci na odpowiednie toru. Jestem pewien.
13.07.2022 14:59
@Simon89 to jednak była oferta? Jestem skonfundowany.
;D
A tak na poważnie to jest dokładnie to o czym mówiłem. Zahavi gdzie mógł to zrobił zamieszanie, Roberta samego na spotkaniu nie było, wiec można było zacząć siać ferment. Wszystko to jak najbardziej logiczne.
Edytowano : 2022-07-13 14:52:43
Ty @fan każdy news potrafisz zinterpretować na niekorzyść Bayernu. Każdy. Zabawne ;D
13.07.2022 14:50
@asdfasdf oczywiście, że niepotwierdzone.
Nie przeszkadza to jednak niektórym pisać setki komentarzy na ten temat i jak wcześniej mówiłem porównywać niewiadomą z niewiadomą. Ot takie hobby.
13.07.2022 14:26
@WayeThe tak, wychodzę z założenia ze klub jest najważniejszy. Dlatego kibicuje klubowi, a zawodnicy na przestrzeni dziesiątek lat są rozni. Zmieniają się, przychodzą i odchodzą. Dawno wyrosłem z idealizowania piłkarzy.
Co do reszty szkoda komentować.
13.07.2022 13:22
Widać @WayeThe , że jesteś kolejnym fanboyem Lewego. Z tą grupą trudno dojść do jakichkolwiek sensownych wniosków z perspektywy kibica FCB, dla którego liczy sie przede wszytskim dobro klubu.
Bayern będzie pośmiewiskiem? To właśnie wpisuje sie w te dziwaczną narracje tej grupki. Dla nich cokolwiek by sie nie działo, to jeśli sie nie zejdzie z drogi Lewemu to będzie sie pośmiewiskiem. To chore. Ja zupełnie jestem w stanie zrozumieć perspektywę Lewego tj chęć odejscia. W dorosłym życiu musisz jednak szukać kompromisów. Bayern ma swoje interesy i wobec takiego zachowania piłkarza musza o nie zadbać.
Obowiązkiem Lewego było stawić sie na treningu, nikt nie musiał go siła doprowadzać domosrodka treningowego.
W i Teresie Bayernu było również to, żeby Lewy sie zjawił chociażby dlatego, ze jego nieobecność znowu osłabiłaby pozycje negocjacyjną, a Bayern ostatnimi tygodniami zrobił duzo żeby ja odbudować (po nieszczęsnych wypowiedziach piłkarza i jego agenta).
Podsumowując - pamietajmy, ze jesteśmy na stronie kibiców klubu.
Edytowano : 2022-07-13 13:00:42
Ps te bajki jak jakiś transger się zwraca z koszulek/tournee odłóż obok bajki pt „ośmieszenie Bayernu”, „poniżanie Lewego” etc. Tam ich miejsce.
Edytowano : 2022-07-13 13:02:02
@fangraczy
To twój mokry sen, ale i tym razem się nie spełni. Pewnie mocno piecze działanie na rynku Bayernu i zaciskają kciuki, aby w końcu nie wyszło. Oby znowu piekło.
13.07.2022 12:59
Dokładnie @vaterland. Od momentu kiedy Lewy zaczął działać na szkodę Bayernu, trzeba tylko patrzeć na sprawę z perspektywy dobra klubu. A w interesie klubu jest, aby zarobić jak najwiecej.
13.07.2022 11:30
@mike84 jestes w stanie na spokojnie wyjaśnić o co chodzi z tym ośmieszaniem?
Bayern nie otrzyma oferty, która by ich satysfakcjonowała. Cenią wyżej dwoją największa gwiazdę. To sprawia, że się ośmieszają?
Skończmy z tą histerią.
Chociaż prawde powiedziawszy to mam lekki uśmiech na twarzy jak sobie przypomnę konferencje Lewego i jak oglądam jego na filmach i zdjęciach z badań. Hehe
Edytowano : 2022-07-13 11:28:00
Klub > jakikolwiek zawodnik
13.07.2022 11:27
@kram tak, na tym ten biznes polega. I prawem Lewego byłoby wtedy nie odchodzić tylko poczekać rok i podpisać kontrakt z nowym klubem mając swoją martw na ręku.
„ De Ligt chce odejść, powiedział to na głos, Juve zrozumiało, Bayern kupuje” - odejdzie tylko wtedy kiedy Jive dostanie satysfakcjonujące pieniądze. Bo tak to działa. Nie odejdzie tylko dlatwgo, że mu się odmieniło i zapałał miłością do Monachium. Tak to działa.
„ Ale wyraźnie widać co się dzieje że kolejni zawodnicy chcą odchodzić a niektórzy odeszli. Kahn i Hasan zrobią z Bayernu Monachium - Bayern Memnachium” bzdura. Nie odszedł żaden kluczowy zawodnik do tego momentu. Lewy - jeśli mu się uda - będzie pierwszym od wielu lat. Do nas tymczasem przeszła dopiero co gwiazda Liverpoolu i są kolejni chętni.
Mokry sen tych, którzy życzyliby sobie, żeby przepowiednia Lewego się sprawdziła, nie ma racji bytu.
Edytowano : 2022-07-12 16:14:14
Żaden poważny klub nie sprzeda swojej gwiazdy nie znajdując odpowiedniego zastępstwa.
Edytowano : 2022-07-12 16:26:55
I Lewy tez filtrowal z innymi za plecami swoich klubów. Było tak i w BVB i w Bayernie. Nie róbmy z niego świetego.
12.07.2022 16:12
@Simon89 nie zgadzam się. Lewy był i jest świetny ale u swojego boju ma feneimenalnych piłkarzy. Nie jest tak, że w pojedynke wygrywa mecze, nie oszukujmy się. Nawet trudno obronić by tezę, że ratuje Bayern w najwazniejszych spotkaniach.
Fantatsyczny to zawodnik, ale minimum obiektywizmu. Wiem, że to nierealne bo jesteś przede wszytskim fanem Lewego…
Zadałem jednak proste pytanie - jeśli w dwóch poprzednich sezonach mistrzostwo i ćwierćfinał osiągnęliśmy z Lewym, to co wg Ciwbie oznaczaczaja trudne sezonu, które maja rzekomo nadejść.
Brak mistrzostwo? Brak wyjścia z grupy?
12.07.2022 15:13
@Simon89 zdefiniuj „trudne lata”. Przypomnę ze w dwóch ostatnich sezonach Bayern (ze Lewandowskim w składzie) nie wszedł do półfinałów LM i zdobył jedynie mistrzostwo.
Condo najlepszych - oni są również kreowano przez drużynę. Właśnie po Realu widać jak odejście jednego może wykreować innego.
12.07.2022 14:36
@FanGraczyBayern nie, nikt o tym nie zapomina ale tez nikt nie będzie klękał przed zawodnikiem, który jawnie działał na szkodę klubu.
Klub > zawodnik. Zawsze.
12.07.2022 10:07
@Ivan7 oczywiście, że można kpić z każdego argumentu. Tylko czy na tym polega poważna dyskusja ? Nie sądzę :)
Każdy może mieć swoją opinie, ale imo najlepiej w dyskusji nie opierać się tylko o swoje „widzimisie”, ale wypada szukać jakichkolwiek obiektywnych argumentów. Jeśli masz lepsze niż statystyki, które oczywiście nie mówią wszytskiego, ale dają pewien obraz, to chętnie posłucham.
Trenerzy również się mylą, nawet ci najlepsi. Nie zapominajmy.
@Prezes42 moge prosić o linki do takich wypowiedzi?
10.07.2022 14:35
@Ivan7 ale kto się o czym miał przekonać?
Drużyna Nagelsmana, pomimo tego ze grała „na hura” w wielu meczach straciła 7 bramek mniej niż sezon wcześniej. Nie jedną, nie dwie tylko 7.
Patrząc również na statystyki indywidualne - nic, absolutnie nic nie świadczy o tym, że brakuje Alaby. I to są dane obiektywne, nic w stylu wydaje mnie się. Starałem się przeglądnąć każde defensywne styatsyki, żeby znaleźć choć jeden punkt zaczepienia mający świadczyć o tym, że Alaby brakuje. Nic, kompetnie nic o tym nie świadczy.
Edytowano : 2022-07-10 13:33:12
Muszę nadmienić, że o ile ważne jest faktycznie posiadanie lidera formacji defensywnej, tutaj bardzo przecenia się taką role. Nie można zapominać, że w bramce jest fachowiec wybitny, lider z krwi i kości.
Co by jednak nie mówić, wciaz najważniejsza jest kosa sportowa zawodnika, a ta w sytuacji Alaby - co pokazują obiektywne wskaźniki - nie nest najwyższych lotów (delikatnie rzecz ujmując).
10.07.2022 13:28
Ja tylko przypomnę, że w przypadku Mane mało kto wierzył, ze uda się za takie pieniądze pozyskać gracza takiego kalibru. W przypadku de Ligta wątpię, żebyśmy rzucali takie kwoty o jakich mowa. Prędzej w różnych klauzulach, ale naprawdę wątpię, ze wyłożymy na stół blisko 100 mln.
09.07.2022 15:01
@hoven ale czego nie zrozumiałeś kiesy pisałem, że rozpoczynanie poważniejszych dyskusji nt wynagrodzeń (i jakiekolwiek porównania, które tak naprawdę są porównywaniem niewiadomej z niewiadomą) nie ma dla mnie sensu z powodów o których wspominałem?
Czy de Ligt jest odpowiedzią na nasze problemy? Noe i powiem więcej - nie ma takiego zawodnika dostępnego na rynku, który by je rozwiązał. Bo po pierwsze - największym problemem jest brak balansu. Za duzo do przodu, a za mało asekuracji, przede wszystkim z drugiej linii. Po drugie - brak obecnie klasowych stoperów potrafiących utrzymać równy poziom przez cały sezon.
09.07.2022 12:10
@turtlexxx i tu dochodzimy do sedna. Jeśli zatem jedynym wyznacznikiem są zdobyte trofea to Bayern absolutnie nie ma się czego wstydzić biorąc pod uwagę ostatnią dekadę. Tak, Real wyprzedził cała resztę o kilka długości, ale Bayern jest na czele goniącego peletonu a nie na jego końcu.
Co do niewypałów - były i będą. Jak w każdym klubie. Ja nie wymagam bezbłędnego działania na rynku tylko takiego, który bilans wyszedłby na plus. W moim przekonaniu nasze błędy nie są kosztowne w porównaniu do wielu europejskich gigantów.
Edytowano : 2022-07-09 10:37:56
@hoven kto znowu i kiedy sprzeczał się z tym, ze Bayern płaci dobrze ?:| znowu mi to wyglada na kreowanie alternatywnej rzeczywstosci.
Ta cała dyskusja o zarobkach - nie wchodzę z przyczyn opisanych poniżej. Jakoś nie bawi mnie te przerzucanie się argumentami typu - temu za duzo za milion, temu o dwa, a w zasadzie to są tylko medialne spekulacje bo w rzeczywstosci to i tak wyglada inaczej.
Edytowano : 2022-07-09 10:42:20
Na temat zarobków Teielemnsa wypowiedz się wtedy kiedy zmieni klub bo najprawdopodobniej do tej niebawem dojdzie.
Dembele? Uwierzę jak zobaczę. Pewnie będzie tyle z tego ile z tych plotek, ktorymi sie zahxywcales nt Haalanda w Liverpoolu.
09.07.2022 10:34
Znowu czytam o tym jak to rzekomo ktoś tutaj pisał o tanim kupowaniu i odsyłał innnych do psg. To już niestety podchodzi pod jakieś urojenia bo takich sytuacji po prostu nie było. Każdy wiedział i wie, że Bayern potrafi wydać duże pieniądze. Nie jest to jednak reguła.
Po drugie - ciagle wytykanie pensji. W obliczu tego jak to niepewny argument, bowiem sami piłkarze i ich otoczenie niejednokrotnie mówili jak czasem te doniesienia nt zarobków są przestrzelone, ciagle podnoszenie tego argumentu jest groteskowe. Ponoć Mane zarobiła tak „mało”, a okazało się jednak, ze to nieprawda. Ramos może tez zarabiał tyle „ponoć”, a rwanie duzo więcej.
Dziwaczne jest to ciagle czepialstwo, ze ten zarabia za duzo o 1 mln, tamten o 2. Jeez. Zakładając ze w teorii to prawda (50/50) to jakby Bayern w konsekwencji nie pozyskał danych zawodników, którzy są pierwszym wyborem i zdecydował się na opcje b,c to byśmy wszyscy tutaj zapewne czytało elaboraty nt tego jak to Bayern powinien odrobine więcej zainwestować. I tak w kółko.
Koniec końców gwiazdy Bayernu w Anglii zarabiałyby z pewnością nie mniej.
09.07.2022 09:56
Tych francuskich mega talentów to jest wiele, wiec zbytnio nie przywoływanym uwagi do zwrotów typu „największy talent od x lat”. Co roku tam się tacy pojawiają. O maja być „najwięksi” ;)
Nie widziałem chłopaka w akcji, ale patrząc po statystykach w piłce seniorskiej to furory póki co nie robi ;)
08.07.2022 19:15
@Skobry wystatczy kliknąć w mój profil i w zakładkę komentarzy. Masz potencjał, wierze że dasz radę podołać temu zadaniu!
08.07.2022 13:22
Jak to? ;O Przecież jest tak złe w tym klubie, nikt nie chce przychodzić…
08.07.2022 11:15
@Simon89 znowu manipulujesz. To Lewandowski zatrzasnął dzrzwi przed Bayernem, nie odwrotnie. Trzymajmy się faktów.
Generanie nie porównuje pilkarzy, szczególnie o zupełnie innym profilu. Mówiłem o gwiazdach ligi, a te często są kreowane na przestrzeni kilku miesięcy. Taki Nkunku jest świetnym materiałem na przyszła gwiazdę nie tylko Bundesligi, ale i całej europejskiej piłki. Z Nuneza zrobiono gwiazdę w kilka miesięcy.
Konkludując - dla Bayernu oraz całej ligi najlepiej by było gdyby Lewy został. Jedynie Lewy ma inne zdanie.
07.07.2022 19:44
Abstrakcja ;D @FanGraczyBayern czlowiek, który przez ostatnie lata w większości negatywnie wypowiadał sie o klubie, teraz prawi morały nt toksyczności.
Cieszę się natomiast, ze masz w końcu lepsze rzeczy do roboty niż hejt pod adresem Bayernu. Chwilo trwaj!
He he he
07.07.2022 18:52
Szkoda, bo nie wydaje się złym zawodnikiem. Klub jednak zarobi całkiem fajny pieniądz, a jeśli miał dalej grać tak rzadko to chyba faktycznie lepiej go puścić.
Podobnie jak w sytuacji Roci - zarobek jest :)
07.07.2022 16:18
@szczebelek w którym to sezonie de Ligt siedział na ławie?
Bo jak był zdrowy to grał niemal zawsze.
07.07.2022 16:01
@Simon89 czekaj bo się już zgubiłem.
To chyba tym bardziej wypadłoby właśnie zostawić Lewego? Przez rok Bundesiga być może wykreuje kolejną gwiazdę. Jest Mane, jest Nkunku, być może kolejny w międzyczasie wypłynie. Będzie czas aby wykreować kolejną wielka gwiazdę.
To co piszesz to tym bardziej powinno sprawiać, że pozostanie Lewego ma dla Bayernu (i nie tylko) spory sens.
To chcesz żebyś ostał czy nie ? Bo pogubiłem się :)
07.07.2022 15:58
Jesli jest jak mówisz i to najlepszy napastnik świata w swoim peaku to 50 mln to jakieś grosze a jie poważna oferta.
Co do reszty - tak jak pisałem. Ronaldo to top, ale gołym okiem widać zjazd od kilku lat (to wciaz jednak to poziom nieosiągalny dla większości) . Liczb nie ma złych, ale gdzie to porównywać do tego Ronaldo w primie? No nie.
07.07.2022 13:10
Ile było takich głosów? Bardzo mało, albo wcale.
Lewy będzie miał za nieco ponad miesiąc 34 lata na karku. Jak już kiedyś mówiłem, nawet takie roboty jak Ronaldo nie obronią się przed upływającym czasem. Nie znaczy to, że nie utrzymują się w czołówce ale nie jest to już ten poziom do którego nikt nie moze się zbliżyć.
No ale być może w Monachium faktycznie myślą tak jak Ty o dlatego właśnie nie chcą go puszczać
bo kwota rzędu 50 kk za najlepszego napastnika świata w primie powinna być traktowana niema jak policzek, nie ?;)
07.07.2022 12:40
Że co?
Wielokrotnie można odnieść wrażenie, że to nie strona kibiców tylko hejterow Bayernu, ale nikt nawet nie zasugerował, ze Richards to choćby miał zbliżoną role w zespole jak Lewy.
Nie ściemniaj wiec próbując usprawiedliwiać swoj trolling.
06.07.2022 15:52
Racja może być z dwóch stron ale Ty akurat wydajesz się bronić tylko tej jednej. Przynajmniej takie można odnieść wrażenie.
Edytowano : 2022-07-06 14:03:40
Co doskonale widać chociażby po komentarzu niżej.
06.07.2022 14:02
@FanGraczyBayern nie widzisz absurdu?
To przecież oczywiste, że kluby łatwą ręką pozbywają się zawodników, których niezbyt cenią.
Rozumieją to chyba wszyscy…prócz fanboyów jednego piłkarza.
06.07.2022 13:57
Ależ oczywiście, że de Ligt z miejsca nie wzniesie tak ryzykownie grającej linii obrony na wyższy poziom. Naiwnym jest również myślenie, że na rynku jest ktokolwiek kto byłby w stanie tego dokonać. Podpowiem - takim zawodnikiem nie byłby również Rudiger.
Teraz po prostu nie ma topowych stoperów, jedynie van Dijk sprzed kontuzji mógłby aspirować do tego miana.
05.07.2022 22:33
@hoven jak widać osiąga coraz to nowe szczyty pod względem toksyczności. Dramat.
Nikt tutaj nie negował dużych transferów. Wszak nikt nie negował przecież, że przechodzili tacy zawodnicy jak Lucas czy Sane. No ale hoven nie byłby sobą gdyby każdego dnia nie chciał zainicjować kolejnej gownoburzy.
05.07.2022 20:51
Szczerze to z jednej strony mam wątpliwości, ale z drugiej…
To niewątpliwie jeden z najbardziej utalentowanych stoperów i jego sprowadzenie oznaczałoby, że w teorii linie obrony mamy „zastawioną” na długie lata. Wydaje się nie tylko niezwykle utalentowany, ale również charakterny.
Ale…
Nie jest wyraźnie lepszy niż ci których mamy obecnie. O tym już mówiłem wielokrotnie - brakuje klasowych stoperów w obecnym futbolu. Różnice robił z pewnością van Dijk, ale po kontuzji to tez nie ten sam zawodnik.
U nas sporo złego mówi się o obrońcach, którzy maja niełatwe zadanie przy tym systemie gry. Jak jednak przygladneloby się uważnie reszcie to tez popełniają babole.
Na Holendra trzeba wydać olbrzymią kasę i nie mam przekonania, czy faktycznie w tym sektorowe boiska jest to niezbędne. Inna sprawa, że nie wierze, że bez jakiejś wiekszej sprzedaży bedziemyvw stanie to sfinansować - No chyba, że poprzez raty;)
05.07.2022 07:55
Absolutnie.
Już to widzę oczyma wyobraźni te spotkanie dwóch partnerów biznesowych współpracujących od lat i negocjujących warunki kolejnego projektu.
- proponuje 10 mln - mowi A.
- musi być oferta na piśmie to odpowiemy - rzekł B.
I kończyny spotkanie ;D
Edytowano : 2022-07-04 16:34:16
Za duzo Football Managera. Tam pewnie dalej jedyną droga negocjacji jest wysyłanie oficjalnej oferty, prawda ?:)
04.07.2022 16:32
@hoven jestem zatem przekonany, że te twoje przechwałki nt tego co to rzekomo negocjowałeś, mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Bajdurzenie, nic więcej.
Edytowano : 2022-07-04 14:27:32
Stad ta tendencja do negatywnych ocen lód adresem tych co działają inaczej…niż myślisz ze działa poważny biznes. Nie ma jednak przypadku w tym, ze ty się produkujesz tutaj, a poważny biznes się robi gdzieś indziej.
04.07.2022 14:26
@Simon89 ale to jakieś bajki. W poważnym biznesie kiedy rozmawiają dwie strony współpracujące ze sobą od lat to nie potrzebują każdej swojej oferty dokumentować na piśmie, a jedynie ostatnia.
We futbolu większość ofert właśnie tak wyglada, a jak już dwie strony maja pewność to wszystko wchodzi na drogę „oficjalną”. Stad np agenci dogadują nowe kluby swoim zawodnikom nawet wtedy kiedy prawnie jest to po prostu nielegalne.
Takie „niespotykane” sytuacje kiedy się szuka następcy swoich gwiazd to nie nowość. Tylko jednak tutaj niektórzy chcą takiemu procederowi nadać niewyobrażalną rangę. Zupełnie bez sensu wplatając w cała sprawę mnóstwo emocji. Nie, to chłodna kalkulacja z dwóch stron.
Dziwacznym jest również to, ze obwiniasz tylko klub za…słowa Lewego. Nie widzisz w tym absurdu całej sytuacji? Szczególnie ze sam zawodnik potem wyraźnie złagodził swoje stanowisko co być może świadczy o tym, że zrozumiał swoj błąd.
04.07.2022 12:11
Że co? Szczegółów nikt nie podaje. Wymagasz
Dalej wierz sobie w zdanie osoby (Zahavi), której zależało na wprowadzeniu zamieszania oraz osób trzecich, którzy byli tak blisko atolu negocjacyjnego jak ja. Każdy może w sumie wierzyć w co chce. Edzia Górnik wierzy przecież w jaszczuroludzi.
Edytowano : 2022-07-04 11:27:04
*wymagasz dowodów na przedstawienie przeciwnego zdania, ale z drugiej strony brakuje Ci dowodów aby potwierdzic swoje zdanie.
Edytowano : 2022-07-04 11:28:09
I jak pisałem - można wierzyć komu się chce, ale skończ z tymi dowodami xD
04.07.2022 11:25
@Simon89 to maja być dowody?
Przecież Lewandowskiego ponoć na spotkaniu nawet nie było i dowodami maja być wypowiedzi osób z trzeciej ręki? Nie Kahna, który był uczestnikiem spotkania? Aha. Ma to sens!
Powiedział, że po spotkaniach reprezy powie więcej. Tak czy nie?
04.07.2022 11:05
@Simon89 powiedzial tez, że więcej o sprawie powie po meczach reprezentacji. I co z tego wyszło? No właśnie.
O jakich dowodach mówisz? Co mogłoby być dowodem?
04.07.2022 10:37
Znowu chcesz brnąc w te wycieczki osobiste, ale to tylko dajesz świadectwo o sobie.
Mnie chodzi tylko o odrobine konsekwencji. Ty potrafisz atakując tych zawodników Bayernu, których nie lubisz, posuwać się do absurdalnych argumentów tj jak ocena z whoscored. Wtedy jest żona wyznacznikiem. Jak jednak nie pasuje ona do wczesnie obranej teorii to już liczy się coś innego. I tak w kółko i potem dziwić się, ze te rozmowy do niczego nie prowadzą.
Jakby twój przekaz miał ręce i nogi to by się nikt nie czepiał.
03.07.2022 22:53
Rozumiem.
Czyli teraz już nie liczy się jednak nota whoscored, którą według Ciebie de Ligt ma nie tylko duzo niższą niż przeciętna, ale również wyraźnie gorszą od Lucasa? Teraz najważniejszym kryterium jest ilość rozegranych meczów i to ona sprawia, że Holender jest rzekomo sporo(powtarzam - sporo!) lepszy?
03.07.2022 22:27
@hoven jak to sporo lepszy niż Lucas? To teraz jednak whoscored się myli? De Ligt nie zbliżył się bowiem do Lucasa z tego sezonu podczas jakiegokolwiek sezonu w Juventusie, nie mówiąc już o nocie 7, która dopiero co była według ciebie wyznacznikiem dobrego obroncy.
To jak to w końcu jest?
03.07.2022 20:22
@tapczan dokladnie. Jak już kiedyś napisałem - niektórym spadły maski. Po prostu. Niektórzy wola kpić z Bayernu, umniejszać sukcesom klubu, czy tez po prostu uderzać w legendy. Wszystko po to, żeby tylko wybielić zachowanie innego zawodnika.
Wstyd.
03.07.2022 08:34
@Kotarka12 smieszne to są te żale do klubu, że nie chce sie pozbywać zawodnika, z którym ma ważny kontrakt.
Przypomnę, że jesteś na stronie fanów klubu, a nie fanclubu zawodnika.
02.07.2022 13:18
Lewy wrogiem nuner 1 ? Gdzie? Na pewno nie tutaj. Natomiast dla niektórych wrogiem numer 1 zdaje się być zarzad klubu i niektórzy zawodnicy. To jest chore.
Gdybysmy mieli kierować się narodowością to w ogole nas tu nie powinno być tylko na stronach lokalnych klubów. Nie rozumiem co to za argument :|
29.06.2022 22:06
To nie jest kwestia wygody, tylko faktów.
RL jest postrzegany jako gwiazda co widać na liście płac - najlepiej zarabiający piłkarz w lidze.
Jak to Julek nie widzi Lewego w swojej taktyce jak grywał od deski do deski i miewał multum okazji do bramek? Miał niemal taki sam XGoals(na 90 min) jak sezon wcześniej i wyższy niż np w 19/20, czy 18/19.
29.06.2022 15:48
Być może nie straci, ale głównie dzięki swojej mądrej strategii bo Lewy niestety postawił klub pod ścianą i sugerował jeszcze bardzo nieprzyjemne sprawy(„kto będzie chciał grać dla takiego klubu?”).
Tylko dzięki mądrej postawie działaczy jesteśmy w tym miejscu.
29.06.2022 15:34
@FanGraczyBayern czlowieku, ale sytuacja Gnabry’ego jeszcze może zakończyć się w każdy sposób. W tego tylu sytuacji najlepiej - z punktu widzenia klubu - jak nie ma jasnego stanowiska ani zawodnika, ani klubu. Zrozumiałeś? Jeśli z ust zawodnika padają słowa, że nie chce grać dla swojego klubu i kończy w nim swoją hisltrię to z automatu klub traci na tym miliony bo jest stawiany na słabej pozycji negocjacyjnej.
Być może Gnabry w takiej sytuacji postawi klub, ale jeszcze tego nie zrobił, wiec oczekiwanie na to, że ktoś będzie go hejtowal jest…dziwaczne, delikatnie rzecz ujmując.
Jest końcówka czerwca, okno transferowe jeszcze długo będzie otwarte. Nie popadajmy w histerię bo tutaj żadna ze stron nie zamyka przed drugą drzwi.
29.06.2022 14:41
@Ivan7 mozesz mi wytłumaczyć jak to możliwe…Wszyscy są krok przed Bayernem, a to Bayern pozyskał trzech klasowych grajków. W tym jednego z absolutnego topu.
Taki wspomniany Manchester United nie pozyskał póki co nikogo choć plotek jest oczywiście multum. No właśnie, plotek.
29.06.2022 14:24
Jakie chamstwo? @FanGraczyBayern o czym człowieku mówisz? Milczenie jest chamstwem? Żebyś był tak samo krytyczny wobec Lewego to może bym jeszcze potrafił zrozumiec…
29.06.2022 14:22
@Sopariev myślę, że różnica jest taka, że Gnabry póki co się nie wypowiada się na tej temat, nie atakuje klubu, nie działa po prostu na jego niekorzyść.
Tak na dobrą sprawę jeszcze wszystko może się zdarzyć. Jeśli powie, że odchodzi za rok i nie chce podpisać kontraktu to jestem pewien, że będzie również szereg nieprzychylnych komentarzy.
Edytowano : 2022-06-29 13:13:08
Myśle jednak, że nie będzie tutaj również tylu obrońców co miał i ma Lewy, którzy są w stanie niemal wskaoczyc za nim w ogień:)
29.06.2022 13:11
O właśnie, Lukaku.
U nas się robi tragedie z Sarra, a tutaj Chelsea (która nawiasem tez niedawno była stawiana tutaj za wzór) płaci fortune za Lukaku (którego zreszta wcześniej miała i oddała ze stratą!) i po roku go oddaje na wypożyczenie ;D
Nawiasem, nie chciałbym nigdy kibicować klubowi, w którym grają tacy zawodnicy jak Lukaku.
29.06.2022 11:57
W szoku…
;D
29.06.2022 11:21
@Daykun
Każdy pracuje dla pieniędzy ale niekoniecznie dla każdego są one jedyną motywacją. Jak już żyjesz na pewnym standardzie to naprawdę możesz dojść do sytuacji w której stwierdzisz, ze kolejne zero na koncie nic tak naprawdę Ci nie da. A tutaj rozmawiamy właśnie o takim poziomie - dla przeciętnego Janusza milion czy nawet pół ma ogromne znaczenie, ale dla piłkarza zarabiającego tyle w miesiąc? No już nie.
To że apetyt rośnie w miarę jedzenie i sporo piłkarzy patrzy tylko (!) przez ich pryzmat wcale nie oznacza, że muszę to popierać. Mnie się to nie podoba bo po prostu sam oczekuje czegoś więcej.
29.06.2022 09:25
Nie, to ja niepotrzebnie dałem się wciągnąć w te bezowocne dyskusje nie na temat.
Ja komentowałem te bezsensowne dyskusje na temat wynagrodzeń, a ty wolales wylewać swoje żale na mój i swoj temat.
29.06.2022 09:03
@Daykun patrzysz na sprawę tylko przez oczy piłkarza. Przypomnę, że klub płaci im fortuny, klub daje im wybitne warunki w postaci ośrodków treningowych i pracy z najlepszymi trenerami na świecie. To są obopólne korzyści i nie zapominajmy o tym.
Kasa ? Zawsze są ludzie, którzy dla dodatkowych dochodów są w stanie zrobić wszystko. Idąc jednak ślepo za zawodnikami chcącymi kolejnych milionów, nie zapominajmy jednak o tym, ze oni już zarabiają absurdalnie duże pieniądze, które pozwalają ustawić im nie tylko swoje rodziny, ale kilka następnych pokoleń również.
Piłkarze w większości nie są zbyt bystrzy i kierują się tylko pieniądzem albo tym co podpowie agent - w większości jeszcze większa „pijawka”. To smutne, ale niekoniecznie trzeba się z tym godzić.
29.06.2022 08:13
Panie hejter, panie toksyczny, panie…, to nie ja plodzę dziesiątki komentarzy dziennie niemal jednakowej treści starając się w tak nachalny sposób przedstawić swoje „racje”.
Komentuje natomiast jojczenie, które z podanych niżej powodów wydaje mnie się bezsensowne i jest klasycznym szukaniem dziury w całym.
Naprawdę, masz również jakis dziwaczny problem jesi uważasz, że komentuje każdą twoja wypowiedz. Nie. Przeważnie komentuje wtedy kiedy je czytam po raz n-ty w kolejnym temacie.
29.06.2022 07:11
Panie toksyczny, będę komentował wtedy kiedy będę to uważał za stosowne. Szczególnie te ciągłe bezsensowne jojczenie.
28.06.2022 23:21
Ile masz zamie jeszcze zamęczać wszytskich tymi gadkami na temat zarobków @hoven ? To już dawno stało się nudne i w ogole…bezsensowne wobec tego co mówią sami zawodnicy i ich otoczenie.
Zarobki są często podawane od czapy. W jedną albo druga stronę. Ciagle pisanie na ten temat, porównywanie niepewnych danych do niepewnych danych? Przecież to po prostu…głupie.
Edytowano : 2022-06-28 23:14:28
Ale jak nie ma transferów to złe i jak sa to również. Jak targujemy się rzekomo o milion to zle, Ae jak dajemy (rzekomo) to tez zle.
Nie okłamujmy się. Cokolwiek by się nie działo znajdziesz powód do narzekania i przekonywania, że pewni ludzie w Bayernie robią coś zle.
28.06.2022 23:13
Jestem pewien, że nikt go na trybuny na stałe nie odeśle.
Inna sprawa, że trzeba znaleźć rozwiązanie na rosnącą liczbę zawodników, którzy chcą dorobić sobie za podpis mając swoją kartę w ręku.
28.06.2022 23:02
@Reeken89 nie wiem o kim mówisz to trudno mi się ustosunkować.
Generanie podaje się kwoty brutto, a jeśli chodzi o netto to się to podkreśla.
Tak czy inaczej to za duzo niektórzy rozmawiają o zarobkach i wyciągają na podstawie doniesień medialnych daleko idące wnioski, a niejednokrotnie - jak mówił obóz Mane czy sam Lewy - te kwoty wcale nie są prawdziwe.
28.06.2022 17:48
Ale wiesz że taki podatek (okolice 50%) jest w wieku innych krajach a nie tylko w Niemczech?
Tak czy inaczej to olbrzymie pieniądze.
28.06.2022 16:41
Luźna dygresja.
Tutaj często rzuca się kwotami jakie rzekomo zarabia zawodnik x czy y i na tej podstawie buduje się jakieś dawko idące wnioski chociażby na temat zarządzania klubem.
Tymczasem już sam Lewy mówił w wywiadzie, ze te liczby przejawiające się w mediach niekoniecznie maja swoje pokrycie w rzeczywstosci, a sprawę zdaje się potwierdzać chociażby otoczenie Mane. Jeden z jego ludzi powiedział bowiem, że Mane zarabiał więcej już w Southampton niż te cyfry, które padały odnośnie jego rzekomych zarobków w Poolu.
26.06.2022 14:40
To jest zabawne @hoven jak innym przypisujesz swoje cechy.
To jak toksyczną jesteś osobą zauważa coraz więcej osób. Tylko twoje adoracyjne kółeczko, które nawiasem i tak się kurczy, jeszcze z tobą potrafi wytrzymać.
Wiem doskonale, ze w twojej głowie tylko ty wiesz jak było. Ale to, że mówiono, ze pozwolono odejść Thiago „za zasługi” wcale nie oznacza, ze był to jedyny powód. Z pewnością taki powód, który medialnie fajnie się sprzedał, ale niekoniecznie jedyny. Tobie jednak to pasuje do teorii, którą chcesz usilnie tutaj wcisnąć, wiec byłbyś w stanie dać sobie rękę uciąć, ze to jedyny mozliwy scenariusz ;D
25.06.2022 17:20
@Gladius ale to proste.
Wyznacznikiem będzie po prostu zawsze taki czynnik, aby… wyszło na niekorzyść Bayernu.
Brak spójnego przekazu to po prostu znak firmowy hovena. Podobnie jak dziwaczne i żenujące analogie.
Edytowano : 2022-06-25 11:38:11
Kompletnym nieporozumieniem jest to, ze kolejny raz próbuje porównywać sytuacje z Thiago. Kompletnie inną sytuacje, w której mieliśmy innych zawodników na tą pozycję i Thiago nie miał wtedy nawet murowanego miejsca w „11”, bo upatrywano w Leonie jego następcy. Jak można porównywać to do sytuacji z Lewym?
25.06.2022 11:35
Bardzo mało realne.
Zarobki w okolicach 30 mln euro. W Bayernie to raczej nie przejdzie.
Nie ma co również wierzyć w ten mit o kolosalnych zyskach ze sprzedaży koszulek bo kluby z tego mają niewielka cześć.
Nie zapominajmy tego, że Ronaldo, chociaż faktycznie gwarantuje bramki, jest trochę…”towarem” luksusowym. W pressingu raczej nie uczestniczy. Fajnie by było mieć taką opcje, ale nie za 30 mln za sezon i z takim wybujałym ego ;)
24.06.2022 07:44
A nawiasem to Lewy czasem nie miał jeszcze jakiejś spiny z Hummelsem ?:)
23.06.2022 20:09
Pismaki jak zawsze sieją ferment i grillują temat, który jest klikalny. Nic nowego. Nie przywiązywałbym raczej uwagi do takich „sensacyjnych” wieści.
A że są kibice klubu krytykujacy zawodnika, który wyraźnie nie chce dla tego klubu grać i jednocześnie patrzący z optymizmem na perspektywę gry dla tegoż klubu gwiazdy europejskiej póki, która zdaje się podekscytowana możliwością reprezentowania tych barw? Naprawdę kogoś to dziwi? Mamma mia
23.06.2022 18:28
Ciekawe teorie tutaj da się przeczytać.
Najnowsza brzmi tak - to dzięki niezadowoleniu Lewego zdobyliśmy tryplet ;D
Reszta to cała w skowronkach i nie miała wpływu. Bo przecież każdy zawodnik jak jest niezadowolony to rozpowiada o tym w mediach…prawda? ;D
23.06.2022 14:35
@Simon89 i to jest kolejny fakt, który pozwala wątpić w to Twoje rzekome kibicowanie Bayernowi.
Jak można bowiem kibicować klubowi z kraju, którym się tak gardzi? Przecież to niepojęte.
Uosabiasz wszystko to z czym wielu kibiców Bayernu walczyło podczas wielu lat swojego kibicowania temu klubowi. Zapewne każdy się spotkał już z uwagami tego typu, które są po prostu znakiem firmowym dla wszytskich zyczacych Bayernowi zle.
23.06.2022 14:08
@Simon89 niedobrze się robi jak kolejny raz próbujesz narzucić tutaj innym swoje kompleksy wobec Niemców. Nie, to tkwi tylko w Twojej wyobraźni. To niebiescy fakt.
W Polsce tez znajdą się ludzie, którzy myślą, że są lepsi niż inne nacje. Nie zajmujmy się jednak patologia tylko dyskutujmy o sporcie.
Edytowano : 2022-06-23 13:59:46
* To nie jest fakt.
23.06.2022 13:59
Szanujmy się. Ronaldo na szybkość i dryblingach bazował przed 30stką, z biegiem lat jego gra znacznie się zmieniła.
Jeśli natomiast Lewy jest sam pewien, że przez 3-4 lata będzie na tym samym poziomie to nie powinien robić problemu z tego, że kolejny rok zarobi fortune w Bayernie, a potem kolejne dziesiątki milionów za podpis w kolejnym klubie.
23.06.2022 10:28
@Simon89 oczywiscie, ze adekwatne. Nie ma tutaj znaczenia jak się czuje Lewy i jak się prowadzi.
Sporo ludzi w wieku emerytalnym potrafi się świetnie trzymać i mieć bystrość umysłu na wyższym poziomie niż młodsi. Nie znaczy to jednak, że ich ego musi być wystrzelone w kosmos, żeby nie zrozumieć, że czas płyniemy tego oszukać się nie da.
Nawet Ronaldo w ostatnich latach to nie ten sam zawodnik co w okolicach 30stki i klub ma pełne prawo podchodzić z dużą rezerwą. A nikt nie powinien się o to obrażać. Tylko trzeba spojrzeć na to z dystansem, bez emocji.
Edytowano : 2022-06-23 10:20:08
Oczywiście @rufus, ze były wypowiedzi szkodzące Bayernowi. Już sam fakt, ze mówił, ze jego przygoda dobiegła końca oznacza straty dla klubu jeśli klub chciałby go sprzedać. Po drugie - w innym wywiadzie twierdził wyraźnie, ze klub miałby problemy ze sciągnięciem poważnych nazwisk jakby nie pozwolono mu odejść.
Tego typu wypwoiedzi oraz jego agenta działały na szkodę klubu.
Edytowano : 2022-06-23 10:21:31
Nie narodowość ma znaczenie, a podejście zawodników do klubu. Dla jednych to tylko miejsce pracy, przystanek w karierze, a dla innych coś więcej - miejsce docelowe, gdzie być może chcąc spędzić czas do emerytury.
23.06.2022 10:17
Jakbym kosztował firmę ok 20% więcej niż reszta i zbliżał się do okresu emerytalnego to doskonale bym zdawał sobie sprawę z tej sytuacji.
Czy byłbym zadowolony? No pewnie w tej chwili nie. Ale z perspektywy czasu pewnie stwierdziłby, że sam przecież niejeden raz w przeszłości rozmawiałem z innymi firmami (za plecami), wiec wypada schować ego i wykazać się minimum zrozumienia.
Powtarzam raz jeszcze - te gadki o tym jak to kogoś może urazić (niemal śmiertelnie) fakt, że ktoś spotyka się na obiedzie biznesowym to gadki dla małych dziewczynek.
Edytowano : 2022-06-23 09:49:41
@rufus a klub swoją postawą nie zasłużył sobie na szacunek? Na to, aby tego typu sprawy załatwiać kuluarach, a nie na łamach mediów?
23.06.2022 09:45
Muszę powiedzieć, że niezwykle fajnie się ogląda takiego grajka w koszulce Bayernu. Jeszcze kilka miesięcy temu nikt tego by się tego nie spodziewał. I to jest za taki pieniądz :O
Szczególne pozdrowienia dla tych, co starali się przekonywać, że Bayern to już klub drugiej kategorii, do którego żaden klasowy zawodnik nie chce przyjść. Buziaczki!
22.06.2022 15:37
Wypada zrozumieć, że Hasan mówił to co jest w interesie Bayernu. Jakiekolwiek inne stanowisko sprawiłoby, że pozycja negocjacyjna Bayernu hu się osłabiła.
I o to chodzi w tym biznesie. Nie liczy się to, że według jednego Janusza z drugim ktoś się ośmieszy, a o interes klubu.
22.06.2022 15:29
Niestety, ale są tu tacy, którzy maja problem z podśmiechujek z rywali, ale sami nie widzą problemu w obrażaniu swoich (np działaczy). Urocze, prawda ?:)
22.06.2022 15:27
@mike84 mi człowieka czytając takie rzeczy jak „największy pojazd jest po lewym bo jest polakiem”.
Dl zdecydowanej większości nie ma znaczenia narodowość, a na pierwszym miejscu jest po prostu…Bayern.
Prawdą jest to, że dopiero nadchodzące lata pokażą, kto wygrał tego pokera. Jeśli Lewy faktycznie przez 3-4 lata będzie grać na takim poziomie jak w ostatnim sezonie to okaże się, że to Barca odeszła od stołu w roli zwycięzcy.
Na obecną chwilę wydaje się, że Bayern otrzymał dobrą ofertę i wobec zaistniałych okoliczności sprzedaż zawodnika wydaje sie rozsądnym wyjściem.
Jak będzie? Czas pokaże. Nie mam 100% przekonania do wizji Nagelsmanna, ale trzymam kciuki bo to inteligentny facet, któremu zależy na tej pracy i chciałby z pewnością byc na tym stanowisku tak długo jak sie da ;)
17.07.2022 12:48
@hoven guru toksyczności. Czy wpadłeś na taką myśl, że jak cię nie ma to po prostu nie widzisz moich komentarzy? Ja nie mam takiej potrzeby jak ty, aby powtarzać swoje opinie setki razy, aby każdy myslal tak jak ja.
Tak czy inaczej każdy ma prawo wypowiadac się wtedy kiedy chce, a ty znowu chcesz sprowadzać wszytsko do wojenek personalnych. Tylko dlatego, ze kolejny raz twoje manipulacje zostały obnażone.
17.07.2022 10:04
Komentuje przeważnie największe bzdury albo manipulacje. A ze jesteś mistrzem w jednym i drugim to często niestety muszę odnosić się do twoich wypowiedzi.
Nie przypominam sobie, żebym cisnął po Lewym. Co więcej, mówiłem od początku ze ma prawo chcieć dłuższego kontraktu. Tak jak Bayern ma prawo miec inne zdanie. I to wcale nie oznacza, ze któraś ze stron powinna się o obrażać i nie powinno być ro pretekstem do uderzenia w któraś z tych stron. Pisze to od początku, ale jak zawsze czytasz po łebkach.
17.07.2022 09:23
Bo ta „zasada” to bzdura, ale ty się tego czepiasz bo musisz się czegoś czepić. Comz tego, ze dla Lewego to „złamano” w 2019, ale tobie to nie przeszkadza zebu dziesiątki razy mówić o złamanej zasadzie dla Czupo 2 lata później.
Jak widać taka to „zasada”.
17.07.2022 09:16
Tobie @hoven nienawisc do Bayernu, a w zasadzie do zarządu przesłania trzeźwe spojrzenie.
Lewy dostał dłuższy kontrakt mając powyżej 30 lat. Ot takie „zasady”, co nie zmienia faktu, że rozsądni ludzie jak widzą w tym korzyści to potrafią być elastyczni, a nie sztywno trzymać się zasad „bo tak”.
Edytowano : 2022-07-17 09:12:05
Dokładnie Edmund. Ta narracje sypie się jak domek z kart ;D
17.07.2022 09:11
@hoven o jakiej znowu zasadzie bredzisz? O tej którą złamał dla Lewego przedłużając jego kontrakt w 2019? Skończy z tymi parszywym manipulacjami.
Edytowano : 2022-07-17 08:57:57
Bayern ma prawo rozmawiać ustalić kolejność rozmow według ważnych priorytetów. Nie ma co powielać tych samych dyskusji po raz setny.
17.07.2022 08:56
Dzięki Lewy.
Powodzenia…ale tęsknić nie będę.
16.07.2022 08:50
Raz, że plotki, dwa…dopiero turaj czytałem jak to 40 mln euro za 35latka z rocznym kontraktem to super oferta. Tak jak myślałem - zawsze zle. Tutejsi hejterzy znajda i tak pretekst, żeby się dojebac - cokolwiek by się nie działo.
15.07.2022 22:38
Czasem czytając wypwoiedzi Lothara mam wrażenie, że jedynie obco mu chodzi to o kontrowersje. O to, żeby mieć inne zdanie niż większość ;)
15.07.2022 07:23
Moderacja powinna aktywniej tropić trollów. Jeden nie kryje się z pogardą do Niemców, zaś innemu przeszkadza uszczypliwy zwrotne stronę rywali, ale sam wielokrotnie kpi z Bayernu i umniejsza sukcesom.
14.07.2022 21:24
@dellas17
„chyba w historii FCB nie było takiego piłkarza który tak dobrze się prowadził i dbał o siebie że na palcach jeden ręki policzysz jego kontuzje??”
Jakieś dane, wypwoiedzi etc mogące potwierdzic ta teorie?
Faktem jest, że Lewy jak przychodził do Bayernu to był jednym z wielu napastników. Teraz jest topowym.
I można gdybać, ale można się tez trzymać faktów. Lewy da sporo Bayernowi, ale Bayern dał niemniej Lewemu. Świetne warunki - topowi zawodnicy, wielkie pieniądze i kilku największych trenerów na świecie. W którym klubie pracowały z tyloma wielkimi trenerami? W żadnym. W którym klubie miałby tyle okazji do zdobycia bramek? W żadnym. I to nie gdybanie tylko fakty.
14.07.2022 20:11
@Gacek420 a ty jeszcze nie ogarnales, ze jesteś na stronie kibiców niemieckiej drużyny?
Edytowano : 2022-07-14 19:04:54
Ja jestem w stanie wiele zrozumieć, ale nie to, że ktoś wypowiadający się pogardliwie o narodzie niemieckiej jest kibicem niemieckiej drużyny. To tak absurdalne, ze nie może być prawdziwe.
14.07.2022 19:03
@dellas17
Po pierwsze - nienawiść to zdecydowanie zbyt mocne słowo. Już bardziej można mowic o niechęci niektórych, co akurat jakiegokolwiek kibica klubu nie będzie dziwić.
Po drugie - niechęć nie jest spowodowana tym, że chce odejść, ale w jakim stylu chce tego dokonać.
Edytowano : 2022-07-14 18:47:07
Przestańmy w końcu mówić o tym, że klub mu coś zawdzięcza. Tyle ile on klubowi. Dostał fantastyczne warunki, świetny kontrakt i się odpłacał. To była wspolpraca, z której czerpały dwie strony.
14.07.2022 18:45
@bayern1987dwa co do szopek przy kontraktach to generalnie nie tylko w Bayernie. Piłkarze coraz częściej oddają wszystko w ręce agentów, a tym najczęściej zależy tylko na zarobku. A zarabiają najwiecej wtedy kiedy ich klient zmienia klub i to na zasadzie wolnego transferu.
Wielu grajków w dzisiejszych czasach świetnie się prowadzi, ale upływających lat nie oszukasz. Bayern ma szereg danych, które zbiera na przestrzeni lat i doskonale wie jak wyglada sytuacja u Lewego. Widocznie wcale nie mieli pewności, że jego prime będzie trwa jeszcze tak dlugo.
Tak czy inaczej tak długi kontrakt w jego wieku to ryzyko i wydaje mnie się, ze jakby nie kierować się emocjami, to zdecydowana większość tak by właśnie uznała.
Nie rozumiem tego fragmentu o Piątku, wiec trudno mi się do niego odnieść :)
14.07.2022 13:57
@bayern1987dwa nie chciano dać tak długiego kontraktu i obiektywnie da się to zrozumieć.
Czy transfer Haalanda był niemożliwy? Jakby tak było to nie doszłoby do spotkań z samym zawodnikiem. Ja tylko nadmienię, że pewnie transfer Mane czy de Ligta tez wydawalby się „niemożliwy” pół roku temu.
14.07.2022 13:08
@Lucas87 ae my jesteśmy na portalu kibiców Bayernu i nas tu interesuje przede wszystkim dobro klubu.
Czy to się podoba czy nie, to fakt co chce Bayern ma tutaj fundamentalne znaczenie bo to właśnie od decyzji klubu zależy czy Lewy jest w stanie trafić tan gdzie chce. Dlatego koniec końców warto nie podcinać gałęzi, na której się siedzi.
Tak, nie znamy szczegółów, ale Bayern ma prawo ustalać harmonogram negocjacji według własnego uznania. To nie powinien być powód do uderzania w klub.
14.07.2022 12:28
Nie wierze, mówili ze miał odejść!
13.07.2022 22:10
@FanGraczyBayern lredzej od ciebie usłyszymy pochwale pod adresem wszytskich tylko nie Bayernu. Komedia.
Ty wprost wierzysz i trzymasz kciuki za cała resztę, ale nie za Bayern. Trolling goni trolling.
Edytowano : 2022-07-13 22:08:55
Śmieszne jest to, ze łykasz ten pr Laporty. Człowieka, który wyprzedaje dobra klubowe, aby tylko jakoś to wyglądało. To jak kupowanie głosów wyborców pomimo tego, ze kasa zaczyna świecić pustkami.
13.07.2022 22:07
@hoven po pierwsze to nikogo nie obrażałem.
Pod drugie - raz jeszcze mówię, ze nie komentuje plotek tylko kontynuuje dyskusje z kolegą, który wcześniej zarzekał się, że oferty nie było, a teraz przyznał, ze jednak była.
Edytowano : 2022-07-13 21:55:25
@wayethe to troll albo po prostu hejter Bayernu. Nie wiem co gorsze.
Tyko stwierdzam fakty.
13.07.2022 21:53
@Lucas87 sle zdajesz sobie sprawę, że taka „szczerość” potencjalnie kosztuje Bayern miliony i tyle samo oszczędza Barcie? O to właśnie w tej grze chodzi.
Możemy grać tutaj na emocjach, ale koniec końców wszytsko sprowadza się do kasy. Lewy takim stwierdzeniem chciał wywrzeć presję na Bayernie, sprawić po prostu że jego cena będzie niższa. No i się chyba mino wszystko przeliczył.
Nie tak to powinno się rozwiązywać i jestem dziwnie przekonany, ze jeśli sytuacja dotyczyłaby zawodnik x z kluby y to zdecydowana większość byłaby zgodna co do tego, że tak po prostu się nie robi
13.07.2022 21:50
@hoven nie, nie komentuje plotek.
Dla mnie od początku był to najbardziej prawdopodobny scenariusz i o tym już dawno mówiłem.
I czego się czepiasz? Przecież rozmawiam z @Simon89 , który sam już przyznał, że oferta jednak była i to jest punkt wyjścia tej dyskusji.
13.07.2022 17:05
No widzisz @Simon89. Niedawno dałbyś sobie łapę uciąć za Piniego, który szedł w zaparte, że oferty nie było.
Teraz juz doszliśmy do momentu, że jednak oferta była, ale nie w oczach Piniego. W ciekawe rejony zmierzamy :)
13.07.2022 16:31
Pierwsze treningi będą trudne. Jeśli zostanie to szybko wroci na odpowiednie toru. Jestem pewien.
13.07.2022 14:59
@Simon89 to jednak była oferta? Jestem skonfundowany.
;D
A tak na poważnie to jest dokładnie to o czym mówiłem. Zahavi gdzie mógł to zrobił zamieszanie, Roberta samego na spotkaniu nie było, wiec można było zacząć siać ferment. Wszystko to jak najbardziej logiczne.
Edytowano : 2022-07-13 14:52:43
Ty @fan każdy news potrafisz zinterpretować na niekorzyść Bayernu. Każdy. Zabawne ;D
13.07.2022 14:50
@asdfasdf oczywiście, że niepotwierdzone.
Nie przeszkadza to jednak niektórym pisać setki komentarzy na ten temat i jak wcześniej mówiłem porównywać niewiadomą z niewiadomą. Ot takie hobby.
13.07.2022 14:26
@WayeThe tak, wychodzę z założenia ze klub jest najważniejszy. Dlatego kibicuje klubowi, a zawodnicy na przestrzeni dziesiątek lat są rozni. Zmieniają się, przychodzą i odchodzą. Dawno wyrosłem z idealizowania piłkarzy.
Co do reszty szkoda komentować.
13.07.2022 13:22
Widać @WayeThe , że jesteś kolejnym fanboyem Lewego. Z tą grupą trudno dojść do jakichkolwiek sensownych wniosków z perspektywy kibica FCB, dla którego liczy sie przede wszytskim dobro klubu.
Bayern będzie pośmiewiskiem? To właśnie wpisuje sie w te dziwaczną narracje tej grupki. Dla nich cokolwiek by sie nie działo, to jeśli sie nie zejdzie z drogi Lewemu to będzie sie pośmiewiskiem. To chore. Ja zupełnie jestem w stanie zrozumieć perspektywę Lewego tj chęć odejscia. W dorosłym życiu musisz jednak szukać kompromisów. Bayern ma swoje interesy i wobec takiego zachowania piłkarza musza o nie zadbać.
Obowiązkiem Lewego było stawić sie na treningu, nikt nie musiał go siła doprowadzać domosrodka treningowego.
W i Teresie Bayernu było również to, żeby Lewy sie zjawił chociażby dlatego, ze jego nieobecność znowu osłabiłaby pozycje negocjacyjną, a Bayern ostatnimi tygodniami zrobił duzo żeby ja odbudować (po nieszczęsnych wypowiedziach piłkarza i jego agenta).
Podsumowując - pamietajmy, ze jesteśmy na stronie kibiców klubu.
Edytowano : 2022-07-13 13:00:42
Ps te bajki jak jakiś transger się zwraca z koszulek/tournee odłóż obok bajki pt „ośmieszenie Bayernu”, „poniżanie Lewego” etc. Tam ich miejsce.
Edytowano : 2022-07-13 13:02:02
@fangraczy
To twój mokry sen, ale i tym razem się nie spełni. Pewnie mocno piecze działanie na rynku Bayernu i zaciskają kciuki, aby w końcu nie wyszło. Oby znowu piekło.
13.07.2022 12:59
Dokładnie @vaterland. Od momentu kiedy Lewy zaczął działać na szkodę Bayernu, trzeba tylko patrzeć na sprawę z perspektywy dobra klubu. A w interesie klubu jest, aby zarobić jak najwiecej.
13.07.2022 11:30
@mike84 jestes w stanie na spokojnie wyjaśnić o co chodzi z tym ośmieszaniem?
Bayern nie otrzyma oferty, która by ich satysfakcjonowała. Cenią wyżej dwoją największa gwiazdę. To sprawia, że się ośmieszają?
Skończmy z tą histerią.
Chociaż prawde powiedziawszy to mam lekki uśmiech na twarzy jak sobie przypomnę konferencje Lewego i jak oglądam jego na filmach i zdjęciach z badań. Hehe
Edytowano : 2022-07-13 11:28:00
Klub > jakikolwiek zawodnik
13.07.2022 11:27
@kram tak, na tym ten biznes polega. I prawem Lewego byłoby wtedy nie odchodzić tylko poczekać rok i podpisać kontrakt z nowym klubem mając swoją martw na ręku.
„ De Ligt chce odejść, powiedział to na głos, Juve zrozumiało, Bayern kupuje” - odejdzie tylko wtedy kiedy Jive dostanie satysfakcjonujące pieniądze. Bo tak to działa. Nie odejdzie tylko dlatwgo, że mu się odmieniło i zapałał miłością do Monachium. Tak to działa.
„ Ale wyraźnie widać co się dzieje że kolejni zawodnicy chcą odchodzić a niektórzy odeszli. Kahn i Hasan zrobią z Bayernu Monachium - Bayern Memnachium” bzdura. Nie odszedł żaden kluczowy zawodnik do tego momentu. Lewy - jeśli mu się uda - będzie pierwszym od wielu lat. Do nas tymczasem przeszła dopiero co gwiazda Liverpoolu i są kolejni chętni.
Mokry sen tych, którzy życzyliby sobie, żeby przepowiednia Lewego się sprawdziła, nie ma racji bytu.
Edytowano : 2022-07-12 16:14:14
Żaden poważny klub nie sprzeda swojej gwiazdy nie znajdując odpowiedniego zastępstwa.
Edytowano : 2022-07-12 16:26:55
I Lewy tez filtrowal z innymi za plecami swoich klubów. Było tak i w BVB i w Bayernie. Nie róbmy z niego świetego.
12.07.2022 16:12
@Simon89 nie zgadzam się. Lewy był i jest świetny ale u swojego boju ma feneimenalnych piłkarzy. Nie jest tak, że w pojedynke wygrywa mecze, nie oszukujmy się. Nawet trudno obronić by tezę, że ratuje Bayern w najwazniejszych spotkaniach.
Fantatsyczny to zawodnik, ale minimum obiektywizmu. Wiem, że to nierealne bo jesteś przede wszytskim fanem Lewego…
Zadałem jednak proste pytanie - jeśli w dwóch poprzednich sezonach mistrzostwo i ćwierćfinał osiągnęliśmy z Lewym, to co wg Ciwbie oznaczaczaja trudne sezonu, które maja rzekomo nadejść.
Brak mistrzostwo? Brak wyjścia z grupy?
12.07.2022 15:13
@Simon89 zdefiniuj „trudne lata”. Przypomnę ze w dwóch ostatnich sezonach Bayern (ze Lewandowskim w składzie) nie wszedł do półfinałów LM i zdobył jedynie mistrzostwo.
Condo najlepszych - oni są również kreowano przez drużynę. Właśnie po Realu widać jak odejście jednego może wykreować innego.
12.07.2022 14:36
@FanGraczyBayern nie, nikt o tym nie zapomina ale tez nikt nie będzie klękał przed zawodnikiem, który jawnie działał na szkodę klubu.
Klub > zawodnik. Zawsze.
12.07.2022 10:07
@Ivan7 oczywiście, że można kpić z każdego argumentu. Tylko czy na tym polega poważna dyskusja ? Nie sądzę :)
Każdy może mieć swoją opinie, ale imo najlepiej w dyskusji nie opierać się tylko o swoje „widzimisie”, ale wypada szukać jakichkolwiek obiektywnych argumentów. Jeśli masz lepsze niż statystyki, które oczywiście nie mówią wszytskiego, ale dają pewien obraz, to chętnie posłucham.
Trenerzy również się mylą, nawet ci najlepsi. Nie zapominajmy.
@Prezes42 moge prosić o linki do takich wypowiedzi?
10.07.2022 14:35
@Ivan7 ale kto się o czym miał przekonać?
Drużyna Nagelsmana, pomimo tego ze grała „na hura” w wielu meczach straciła 7 bramek mniej niż sezon wcześniej. Nie jedną, nie dwie tylko 7.
Patrząc również na statystyki indywidualne - nic, absolutnie nic nie świadczy o tym, że brakuje Alaby. I to są dane obiektywne, nic w stylu wydaje mnie się. Starałem się przeglądnąć każde defensywne styatsyki, żeby znaleźć choć jeden punkt zaczepienia mający świadczyć o tym, że Alaby brakuje. Nic, kompetnie nic o tym nie świadczy.
Edytowano : 2022-07-10 13:33:12
Muszę nadmienić, że o ile ważne jest faktycznie posiadanie lidera formacji defensywnej, tutaj bardzo przecenia się taką role. Nie można zapominać, że w bramce jest fachowiec wybitny, lider z krwi i kości.
Co by jednak nie mówić, wciaz najważniejsza jest kosa sportowa zawodnika, a ta w sytuacji Alaby - co pokazują obiektywne wskaźniki - nie nest najwyższych lotów (delikatnie rzecz ujmując).
10.07.2022 13:28
Ja tylko przypomnę, że w przypadku Mane mało kto wierzył, ze uda się za takie pieniądze pozyskać gracza takiego kalibru. W przypadku de Ligta wątpię, żebyśmy rzucali takie kwoty o jakich mowa. Prędzej w różnych klauzulach, ale naprawdę wątpię, ze wyłożymy na stół blisko 100 mln.
09.07.2022 15:01
@hoven ale czego nie zrozumiałeś kiesy pisałem, że rozpoczynanie poważniejszych dyskusji nt wynagrodzeń (i jakiekolwiek porównania, które tak naprawdę są porównywaniem niewiadomej z niewiadomą) nie ma dla mnie sensu z powodów o których wspominałem?
Czy de Ligt jest odpowiedzią na nasze problemy? Noe i powiem więcej - nie ma takiego zawodnika dostępnego na rynku, który by je rozwiązał. Bo po pierwsze - największym problemem jest brak balansu. Za duzo do przodu, a za mało asekuracji, przede wszystkim z drugiej linii. Po drugie - brak obecnie klasowych stoperów potrafiących utrzymać równy poziom przez cały sezon.
09.07.2022 12:10
@turtlexxx i tu dochodzimy do sedna. Jeśli zatem jedynym wyznacznikiem są zdobyte trofea to Bayern absolutnie nie ma się czego wstydzić biorąc pod uwagę ostatnią dekadę. Tak, Real wyprzedził cała resztę o kilka długości, ale Bayern jest na czele goniącego peletonu a nie na jego końcu.
Co do niewypałów - były i będą. Jak w każdym klubie. Ja nie wymagam bezbłędnego działania na rynku tylko takiego, który bilans wyszedłby na plus. W moim przekonaniu nasze błędy nie są kosztowne w porównaniu do wielu europejskich gigantów.
Edytowano : 2022-07-09 10:37:56
@hoven kto znowu i kiedy sprzeczał się z tym, ze Bayern płaci dobrze ?:| znowu mi to wyglada na kreowanie alternatywnej rzeczywstosci.
Ta cała dyskusja o zarobkach - nie wchodzę z przyczyn opisanych poniżej. Jakoś nie bawi mnie te przerzucanie się argumentami typu - temu za duzo za milion, temu o dwa, a w zasadzie to są tylko medialne spekulacje bo w rzeczywstosci to i tak wyglada inaczej.
Edytowano : 2022-07-09 10:42:20
Na temat zarobków Teielemnsa wypowiedz się wtedy kiedy zmieni klub bo najprawdopodobniej do tej niebawem dojdzie.
Dembele? Uwierzę jak zobaczę. Pewnie będzie tyle z tego ile z tych plotek, ktorymi sie zahxywcales nt Haalanda w Liverpoolu.
09.07.2022 10:34
Znowu czytam o tym jak to rzekomo ktoś tutaj pisał o tanim kupowaniu i odsyłał innnych do psg. To już niestety podchodzi pod jakieś urojenia bo takich sytuacji po prostu nie było. Każdy wiedział i wie, że Bayern potrafi wydać duże pieniądze. Nie jest to jednak reguła.
Po drugie - ciagle wytykanie pensji. W obliczu tego jak to niepewny argument, bowiem sami piłkarze i ich otoczenie niejednokrotnie mówili jak czasem te doniesienia nt zarobków są przestrzelone, ciagle podnoszenie tego argumentu jest groteskowe. Ponoć Mane zarobiła tak „mało”, a okazało się jednak, ze to nieprawda. Ramos może tez zarabiał tyle „ponoć”, a rwanie duzo więcej.
Dziwaczne jest to ciagle czepialstwo, ze ten zarabia za duzo o 1 mln, tamten o 2. Jeez. Zakładając ze w teorii to prawda (50/50) to jakby Bayern w konsekwencji nie pozyskał danych zawodników, którzy są pierwszym wyborem i zdecydował się na opcje b,c to byśmy wszyscy tutaj zapewne czytało elaboraty nt tego jak to Bayern powinien odrobine więcej zainwestować. I tak w kółko.
Koniec końców gwiazdy Bayernu w Anglii zarabiałyby z pewnością nie mniej.
09.07.2022 09:56
Tych francuskich mega talentów to jest wiele, wiec zbytnio nie przywoływanym uwagi do zwrotów typu „największy talent od x lat”. Co roku tam się tacy pojawiają. O maja być „najwięksi” ;)
Nie widziałem chłopaka w akcji, ale patrząc po statystykach w piłce seniorskiej to furory póki co nie robi ;)
08.07.2022 19:15
@Skobry wystatczy kliknąć w mój profil i w zakładkę komentarzy. Masz potencjał, wierze że dasz radę podołać temu zadaniu!
08.07.2022 13:22
Jak to? ;O Przecież jest tak złe w tym klubie, nikt nie chce przychodzić…
08.07.2022 11:15
@Simon89 znowu manipulujesz. To Lewandowski zatrzasnął dzrzwi przed Bayernem, nie odwrotnie. Trzymajmy się faktów.
Generanie nie porównuje pilkarzy, szczególnie o zupełnie innym profilu. Mówiłem o gwiazdach ligi, a te często są kreowane na przestrzeni kilku miesięcy. Taki Nkunku jest świetnym materiałem na przyszła gwiazdę nie tylko Bundesligi, ale i całej europejskiej piłki. Z Nuneza zrobiono gwiazdę w kilka miesięcy.
Konkludując - dla Bayernu oraz całej ligi najlepiej by było gdyby Lewy został. Jedynie Lewy ma inne zdanie.
07.07.2022 19:44
Abstrakcja ;D @FanGraczyBayern czlowiek, który przez ostatnie lata w większości negatywnie wypowiadał sie o klubie, teraz prawi morały nt toksyczności.
Cieszę się natomiast, ze masz w końcu lepsze rzeczy do roboty niż hejt pod adresem Bayernu. Chwilo trwaj!
He he he
07.07.2022 18:52
Szkoda, bo nie wydaje się złym zawodnikiem. Klub jednak zarobi całkiem fajny pieniądz, a jeśli miał dalej grać tak rzadko to chyba faktycznie lepiej go puścić.
Podobnie jak w sytuacji Roci - zarobek jest :)
07.07.2022 16:18
@szczebelek w którym to sezonie de Ligt siedział na ławie?
Bo jak był zdrowy to grał niemal zawsze.
07.07.2022 16:01
@Simon89 czekaj bo się już zgubiłem.
To chyba tym bardziej wypadłoby właśnie zostawić Lewego? Przez rok Bundesiga być może wykreuje kolejną gwiazdę. Jest Mane, jest Nkunku, być może kolejny w międzyczasie wypłynie. Będzie czas aby wykreować kolejną wielka gwiazdę.
To co piszesz to tym bardziej powinno sprawiać, że pozostanie Lewego ma dla Bayernu (i nie tylko) spory sens.
To chcesz żebyś ostał czy nie ? Bo pogubiłem się :)
07.07.2022 15:58
Jesli jest jak mówisz i to najlepszy napastnik świata w swoim peaku to 50 mln to jakieś grosze a jie poważna oferta.
Co do reszty - tak jak pisałem. Ronaldo to top, ale gołym okiem widać zjazd od kilku lat (to wciaz jednak to poziom nieosiągalny dla większości) . Liczb nie ma złych, ale gdzie to porównywać do tego Ronaldo w primie? No nie.
07.07.2022 13:10
Ile było takich głosów? Bardzo mało, albo wcale.
Lewy będzie miał za nieco ponad miesiąc 34 lata na karku. Jak już kiedyś mówiłem, nawet takie roboty jak Ronaldo nie obronią się przed upływającym czasem. Nie znaczy to, że nie utrzymują się w czołówce ale nie jest to już ten poziom do którego nikt nie moze się zbliżyć.
No ale być może w Monachium faktycznie myślą tak jak Ty o dlatego właśnie nie chcą go puszczać
bo kwota rzędu 50 kk za najlepszego napastnika świata w primie powinna być traktowana niema jak policzek, nie ?;)
07.07.2022 12:40
Że co?
Wielokrotnie można odnieść wrażenie, że to nie strona kibiców tylko hejterow Bayernu, ale nikt nawet nie zasugerował, ze Richards to choćby miał zbliżoną role w zespole jak Lewy.
Nie ściemniaj wiec próbując usprawiedliwiać swoj trolling.
06.07.2022 15:52
Racja może być z dwóch stron ale Ty akurat wydajesz się bronić tylko tej jednej. Przynajmniej takie można odnieść wrażenie.
Edytowano : 2022-07-06 14:03:40
Co doskonale widać chociażby po komentarzu niżej.
06.07.2022 14:02
@FanGraczyBayern nie widzisz absurdu?
To przecież oczywiste, że kluby łatwą ręką pozbywają się zawodników, których niezbyt cenią.
Rozumieją to chyba wszyscy…prócz fanboyów jednego piłkarza.
06.07.2022 13:57
Ależ oczywiście, że de Ligt z miejsca nie wzniesie tak ryzykownie grającej linii obrony na wyższy poziom. Naiwnym jest również myślenie, że na rynku jest ktokolwiek kto byłby w stanie tego dokonać. Podpowiem - takim zawodnikiem nie byłby również Rudiger.
Teraz po prostu nie ma topowych stoperów, jedynie van Dijk sprzed kontuzji mógłby aspirować do tego miana.
05.07.2022 22:33
@hoven jak widać osiąga coraz to nowe szczyty pod względem toksyczności. Dramat.
Nikt tutaj nie negował dużych transferów. Wszak nikt nie negował przecież, że przechodzili tacy zawodnicy jak Lucas czy Sane. No ale hoven nie byłby sobą gdyby każdego dnia nie chciał zainicjować kolejnej gownoburzy.
05.07.2022 20:51
Szczerze to z jednej strony mam wątpliwości, ale z drugiej…
To niewątpliwie jeden z najbardziej utalentowanych stoperów i jego sprowadzenie oznaczałoby, że w teorii linie obrony mamy „zastawioną” na długie lata. Wydaje się nie tylko niezwykle utalentowany, ale również charakterny.
Ale…
Nie jest wyraźnie lepszy niż ci których mamy obecnie. O tym już mówiłem wielokrotnie - brakuje klasowych stoperów w obecnym futbolu. Różnice robił z pewnością van Dijk, ale po kontuzji to tez nie ten sam zawodnik.
U nas sporo złego mówi się o obrońcach, którzy maja niełatwe zadanie przy tym systemie gry. Jak jednak przygladneloby się uważnie reszcie to tez popełniają babole.
Na Holendra trzeba wydać olbrzymią kasę i nie mam przekonania, czy faktycznie w tym sektorowe boiska jest to niezbędne. Inna sprawa, że nie wierze, że bez jakiejś wiekszej sprzedaży bedziemyvw stanie to sfinansować - No chyba, że poprzez raty;)
05.07.2022 07:55
Absolutnie.
Już to widzę oczyma wyobraźni te spotkanie dwóch partnerów biznesowych współpracujących od lat i negocjujących warunki kolejnego projektu.
- proponuje 10 mln - mowi A.
- musi być oferta na piśmie to odpowiemy - rzekł B.
I kończyny spotkanie ;D
Edytowano : 2022-07-04 16:34:16
Za duzo Football Managera. Tam pewnie dalej jedyną droga negocjacji jest wysyłanie oficjalnej oferty, prawda ?:)
04.07.2022 16:32
@hoven jestem zatem przekonany, że te twoje przechwałki nt tego co to rzekomo negocjowałeś, mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Bajdurzenie, nic więcej.
Edytowano : 2022-07-04 14:27:32
Stad ta tendencja do negatywnych ocen lód adresem tych co działają inaczej…niż myślisz ze działa poważny biznes. Nie ma jednak przypadku w tym, ze ty się produkujesz tutaj, a poważny biznes się robi gdzieś indziej.
04.07.2022 14:26
@Simon89 ale to jakieś bajki. W poważnym biznesie kiedy rozmawiają dwie strony współpracujące ze sobą od lat to nie potrzebują każdej swojej oferty dokumentować na piśmie, a jedynie ostatnia.
We futbolu większość ofert właśnie tak wyglada, a jak już dwie strony maja pewność to wszystko wchodzi na drogę „oficjalną”. Stad np agenci dogadują nowe kluby swoim zawodnikom nawet wtedy kiedy prawnie jest to po prostu nielegalne.
Takie „niespotykane” sytuacje kiedy się szuka następcy swoich gwiazd to nie nowość. Tylko jednak tutaj niektórzy chcą takiemu procederowi nadać niewyobrażalną rangę. Zupełnie bez sensu wplatając w cała sprawę mnóstwo emocji. Nie, to chłodna kalkulacja z dwóch stron.
Dziwacznym jest również to, ze obwiniasz tylko klub za…słowa Lewego. Nie widzisz w tym absurdu całej sytuacji? Szczególnie ze sam zawodnik potem wyraźnie złagodził swoje stanowisko co być może świadczy o tym, że zrozumiał swoj błąd.
04.07.2022 12:11
Że co? Szczegółów nikt nie podaje. Wymagasz
Dalej wierz sobie w zdanie osoby (Zahavi), której zależało na wprowadzeniu zamieszania oraz osób trzecich, którzy byli tak blisko atolu negocjacyjnego jak ja. Każdy może w sumie wierzyć w co chce. Edzia Górnik wierzy przecież w jaszczuroludzi.
Edytowano : 2022-07-04 11:27:04
*wymagasz dowodów na przedstawienie przeciwnego zdania, ale z drugiej strony brakuje Ci dowodów aby potwierdzic swoje zdanie.
Edytowano : 2022-07-04 11:28:09
I jak pisałem - można wierzyć komu się chce, ale skończ z tymi dowodami xD
04.07.2022 11:25
@Simon89 to maja być dowody?
Przecież Lewandowskiego ponoć na spotkaniu nawet nie było i dowodami maja być wypowiedzi osób z trzeciej ręki? Nie Kahna, który był uczestnikiem spotkania? Aha. Ma to sens!
Powiedział, że po spotkaniach reprezy powie więcej. Tak czy nie?
04.07.2022 11:05
@Simon89 powiedzial tez, że więcej o sprawie powie po meczach reprezentacji. I co z tego wyszło? No właśnie.
O jakich dowodach mówisz? Co mogłoby być dowodem?
04.07.2022 10:37
Znowu chcesz brnąc w te wycieczki osobiste, ale to tylko dajesz świadectwo o sobie.
Mnie chodzi tylko o odrobine konsekwencji. Ty potrafisz atakując tych zawodników Bayernu, których nie lubisz, posuwać się do absurdalnych argumentów tj jak ocena z whoscored. Wtedy jest żona wyznacznikiem. Jak jednak nie pasuje ona do wczesnie obranej teorii to już liczy się coś innego. I tak w kółko i potem dziwić się, ze te rozmowy do niczego nie prowadzą.
Jakby twój przekaz miał ręce i nogi to by się nikt nie czepiał.
03.07.2022 22:53
Rozumiem.
Czyli teraz już nie liczy się jednak nota whoscored, którą według Ciebie de Ligt ma nie tylko duzo niższą niż przeciętna, ale również wyraźnie gorszą od Lucasa? Teraz najważniejszym kryterium jest ilość rozegranych meczów i to ona sprawia, że Holender jest rzekomo sporo(powtarzam - sporo!) lepszy?
03.07.2022 22:27
@hoven jak to sporo lepszy niż Lucas? To teraz jednak whoscored się myli? De Ligt nie zbliżył się bowiem do Lucasa z tego sezonu podczas jakiegokolwiek sezonu w Juventusie, nie mówiąc już o nocie 7, która dopiero co była według ciebie wyznacznikiem dobrego obroncy.
To jak to w końcu jest?
03.07.2022 20:22
@tapczan dokladnie. Jak już kiedyś napisałem - niektórym spadły maski. Po prostu. Niektórzy wola kpić z Bayernu, umniejszać sukcesom klubu, czy tez po prostu uderzać w legendy. Wszystko po to, żeby tylko wybielić zachowanie innego zawodnika.
Wstyd.
03.07.2022 08:34
@Kotarka12 smieszne to są te żale do klubu, że nie chce sie pozbywać zawodnika, z którym ma ważny kontrakt.
Przypomnę, że jesteś na stronie fanów klubu, a nie fanclubu zawodnika.
02.07.2022 13:18
Lewy wrogiem nuner 1 ? Gdzie? Na pewno nie tutaj. Natomiast dla niektórych wrogiem numer 1 zdaje się być zarzad klubu i niektórzy zawodnicy. To jest chore.
Gdybysmy mieli kierować się narodowością to w ogole nas tu nie powinno być tylko na stronach lokalnych klubów. Nie rozumiem co to za argument :|
29.06.2022 22:06
To nie jest kwestia wygody, tylko faktów.
RL jest postrzegany jako gwiazda co widać na liście płac - najlepiej zarabiający piłkarz w lidze.
Jak to Julek nie widzi Lewego w swojej taktyce jak grywał od deski do deski i miewał multum okazji do bramek? Miał niemal taki sam XGoals(na 90 min) jak sezon wcześniej i wyższy niż np w 19/20, czy 18/19.
29.06.2022 15:48
Być może nie straci, ale głównie dzięki swojej mądrej strategii bo Lewy niestety postawił klub pod ścianą i sugerował jeszcze bardzo nieprzyjemne sprawy(„kto będzie chciał grać dla takiego klubu?”).
Tylko dzięki mądrej postawie działaczy jesteśmy w tym miejscu.
29.06.2022 15:34
@FanGraczyBayern czlowieku, ale sytuacja Gnabry’ego jeszcze może zakończyć się w każdy sposób. W tego tylu sytuacji najlepiej - z punktu widzenia klubu - jak nie ma jasnego stanowiska ani zawodnika, ani klubu. Zrozumiałeś? Jeśli z ust zawodnika padają słowa, że nie chce grać dla swojego klubu i kończy w nim swoją hisltrię to z automatu klub traci na tym miliony bo jest stawiany na słabej pozycji negocjacyjnej.
Być może Gnabry w takiej sytuacji postawi klub, ale jeszcze tego nie zrobił, wiec oczekiwanie na to, że ktoś będzie go hejtowal jest…dziwaczne, delikatnie rzecz ujmując.
Jest końcówka czerwca, okno transferowe jeszcze długo będzie otwarte. Nie popadajmy w histerię bo tutaj żadna ze stron nie zamyka przed drugą drzwi.
29.06.2022 14:41
@Ivan7 mozesz mi wytłumaczyć jak to możliwe…Wszyscy są krok przed Bayernem, a to Bayern pozyskał trzech klasowych grajków. W tym jednego z absolutnego topu.
Taki wspomniany Manchester United nie pozyskał póki co nikogo choć plotek jest oczywiście multum. No właśnie, plotek.
29.06.2022 14:24
Jakie chamstwo? @FanGraczyBayern o czym człowieku mówisz? Milczenie jest chamstwem? Żebyś był tak samo krytyczny wobec Lewego to może bym jeszcze potrafił zrozumiec…
29.06.2022 14:22
@Sopariev myślę, że różnica jest taka, że Gnabry póki co się nie wypowiada się na tej temat, nie atakuje klubu, nie działa po prostu na jego niekorzyść.
Tak na dobrą sprawę jeszcze wszystko może się zdarzyć. Jeśli powie, że odchodzi za rok i nie chce podpisać kontraktu to jestem pewien, że będzie również szereg nieprzychylnych komentarzy.
Edytowano : 2022-06-29 13:13:08
Myśle jednak, że nie będzie tutaj również tylu obrońców co miał i ma Lewy, którzy są w stanie niemal wskaoczyc za nim w ogień:)
29.06.2022 13:11
O właśnie, Lukaku.
U nas się robi tragedie z Sarra, a tutaj Chelsea (która nawiasem tez niedawno była stawiana tutaj za wzór) płaci fortune za Lukaku (którego zreszta wcześniej miała i oddała ze stratą!) i po roku go oddaje na wypożyczenie ;D
Nawiasem, nie chciałbym nigdy kibicować klubowi, w którym grają tacy zawodnicy jak Lukaku.
29.06.2022 11:57
W szoku…
;D
29.06.2022 11:21
@Daykun
Każdy pracuje dla pieniędzy ale niekoniecznie dla każdego są one jedyną motywacją. Jak już żyjesz na pewnym standardzie to naprawdę możesz dojść do sytuacji w której stwierdzisz, ze kolejne zero na koncie nic tak naprawdę Ci nie da. A tutaj rozmawiamy właśnie o takim poziomie - dla przeciętnego Janusza milion czy nawet pół ma ogromne znaczenie, ale dla piłkarza zarabiającego tyle w miesiąc? No już nie.
To że apetyt rośnie w miarę jedzenie i sporo piłkarzy patrzy tylko (!) przez ich pryzmat wcale nie oznacza, że muszę to popierać. Mnie się to nie podoba bo po prostu sam oczekuje czegoś więcej.
29.06.2022 09:25
Nie, to ja niepotrzebnie dałem się wciągnąć w te bezowocne dyskusje nie na temat.
Ja komentowałem te bezsensowne dyskusje na temat wynagrodzeń, a ty wolales wylewać swoje żale na mój i swoj temat.
29.06.2022 09:03
@Daykun patrzysz na sprawę tylko przez oczy piłkarza. Przypomnę, że klub płaci im fortuny, klub daje im wybitne warunki w postaci ośrodków treningowych i pracy z najlepszymi trenerami na świecie. To są obopólne korzyści i nie zapominajmy o tym.
Kasa ? Zawsze są ludzie, którzy dla dodatkowych dochodów są w stanie zrobić wszystko. Idąc jednak ślepo za zawodnikami chcącymi kolejnych milionów, nie zapominajmy jednak o tym, ze oni już zarabiają absurdalnie duże pieniądze, które pozwalają ustawić im nie tylko swoje rodziny, ale kilka następnych pokoleń również.
Piłkarze w większości nie są zbyt bystrzy i kierują się tylko pieniądzem albo tym co podpowie agent - w większości jeszcze większa „pijawka”. To smutne, ale niekoniecznie trzeba się z tym godzić.
29.06.2022 08:13
Panie hejter, panie toksyczny, panie…, to nie ja plodzę dziesiątki komentarzy dziennie niemal jednakowej treści starając się w tak nachalny sposób przedstawić swoje „racje”.
Komentuje natomiast jojczenie, które z podanych niżej powodów wydaje mnie się bezsensowne i jest klasycznym szukaniem dziury w całym.
Naprawdę, masz również jakis dziwaczny problem jesi uważasz, że komentuje każdą twoja wypowiedz. Nie. Przeważnie komentuje wtedy kiedy je czytam po raz n-ty w kolejnym temacie.
29.06.2022 07:11
Panie toksyczny, będę komentował wtedy kiedy będę to uważał za stosowne. Szczególnie te ciągłe bezsensowne jojczenie.
28.06.2022 23:21
Ile masz zamie jeszcze zamęczać wszytskich tymi gadkami na temat zarobków @hoven ? To już dawno stało się nudne i w ogole…bezsensowne wobec tego co mówią sami zawodnicy i ich otoczenie.
Zarobki są często podawane od czapy. W jedną albo druga stronę. Ciagle pisanie na ten temat, porównywanie niepewnych danych do niepewnych danych? Przecież to po prostu…głupie.
Edytowano : 2022-06-28 23:14:28
Ale jak nie ma transferów to złe i jak sa to również. Jak targujemy się rzekomo o milion to zle, Ae jak dajemy (rzekomo) to tez zle.
Nie okłamujmy się. Cokolwiek by się nie działo znajdziesz powód do narzekania i przekonywania, że pewni ludzie w Bayernie robią coś zle.
28.06.2022 23:13
Jestem pewien, że nikt go na trybuny na stałe nie odeśle.
Inna sprawa, że trzeba znaleźć rozwiązanie na rosnącą liczbę zawodników, którzy chcą dorobić sobie za podpis mając swoją kartę w ręku.
28.06.2022 23:02
@Reeken89 nie wiem o kim mówisz to trudno mi się ustosunkować.
Generanie podaje się kwoty brutto, a jeśli chodzi o netto to się to podkreśla.
Tak czy inaczej to za duzo niektórzy rozmawiają o zarobkach i wyciągają na podstawie doniesień medialnych daleko idące wnioski, a niejednokrotnie - jak mówił obóz Mane czy sam Lewy - te kwoty wcale nie są prawdziwe.
28.06.2022 17:48
Ale wiesz że taki podatek (okolice 50%) jest w wieku innych krajach a nie tylko w Niemczech?
Tak czy inaczej to olbrzymie pieniądze.
28.06.2022 16:41
Luźna dygresja.
Tutaj często rzuca się kwotami jakie rzekomo zarabia zawodnik x czy y i na tej podstawie buduje się jakieś dawko idące wnioski chociażby na temat zarządzania klubem.
Tymczasem już sam Lewy mówił w wywiadzie, ze te liczby przejawiające się w mediach niekoniecznie maja swoje pokrycie w rzeczywstosci, a sprawę zdaje się potwierdzać chociażby otoczenie Mane. Jeden z jego ludzi powiedział bowiem, że Mane zarabiał więcej już w Southampton niż te cyfry, które padały odnośnie jego rzekomych zarobków w Poolu.
26.06.2022 14:40
To jest zabawne @hoven jak innym przypisujesz swoje cechy.
To jak toksyczną jesteś osobą zauważa coraz więcej osób. Tylko twoje adoracyjne kółeczko, które nawiasem i tak się kurczy, jeszcze z tobą potrafi wytrzymać.
Wiem doskonale, ze w twojej głowie tylko ty wiesz jak było. Ale to, że mówiono, ze pozwolono odejść Thiago „za zasługi” wcale nie oznacza, ze był to jedyny powód. Z pewnością taki powód, który medialnie fajnie się sprzedał, ale niekoniecznie jedyny. Tobie jednak to pasuje do teorii, którą chcesz usilnie tutaj wcisnąć, wiec byłbyś w stanie dać sobie rękę uciąć, ze to jedyny mozliwy scenariusz ;D
25.06.2022 17:20
@Gladius ale to proste.
Wyznacznikiem będzie po prostu zawsze taki czynnik, aby… wyszło na niekorzyść Bayernu.
Brak spójnego przekazu to po prostu znak firmowy hovena. Podobnie jak dziwaczne i żenujące analogie.
Edytowano : 2022-06-25 11:38:11
Kompletnym nieporozumieniem jest to, ze kolejny raz próbuje porównywać sytuacje z Thiago. Kompletnie inną sytuacje, w której mieliśmy innych zawodników na tą pozycję i Thiago nie miał wtedy nawet murowanego miejsca w „11”, bo upatrywano w Leonie jego następcy. Jak można porównywać to do sytuacji z Lewym?
25.06.2022 11:35
Bardzo mało realne.
Zarobki w okolicach 30 mln euro. W Bayernie to raczej nie przejdzie.
Nie ma co również wierzyć w ten mit o kolosalnych zyskach ze sprzedaży koszulek bo kluby z tego mają niewielka cześć.
Nie zapominajmy tego, że Ronaldo, chociaż faktycznie gwarantuje bramki, jest trochę…”towarem” luksusowym. W pressingu raczej nie uczestniczy. Fajnie by było mieć taką opcje, ale nie za 30 mln za sezon i z takim wybujałym ego ;)
24.06.2022 07:44
A nawiasem to Lewy czasem nie miał jeszcze jakiejś spiny z Hummelsem ?:)
23.06.2022 20:09
Pismaki jak zawsze sieją ferment i grillują temat, który jest klikalny. Nic nowego. Nie przywiązywałbym raczej uwagi do takich „sensacyjnych” wieści.
A że są kibice klubu krytykujacy zawodnika, który wyraźnie nie chce dla tego klubu grać i jednocześnie patrzący z optymizmem na perspektywę gry dla tegoż klubu gwiazdy europejskiej póki, która zdaje się podekscytowana możliwością reprezentowania tych barw? Naprawdę kogoś to dziwi? Mamma mia
23.06.2022 18:28
Ciekawe teorie tutaj da się przeczytać.
Najnowsza brzmi tak - to dzięki niezadowoleniu Lewego zdobyliśmy tryplet ;D
Reszta to cała w skowronkach i nie miała wpływu. Bo przecież każdy zawodnik jak jest niezadowolony to rozpowiada o tym w mediach…prawda? ;D
23.06.2022 14:35
@Simon89 i to jest kolejny fakt, który pozwala wątpić w to Twoje rzekome kibicowanie Bayernowi.
Jak można bowiem kibicować klubowi z kraju, którym się tak gardzi? Przecież to niepojęte.
Uosabiasz wszystko to z czym wielu kibiców Bayernu walczyło podczas wielu lat swojego kibicowania temu klubowi. Zapewne każdy się spotkał już z uwagami tego typu, które są po prostu znakiem firmowym dla wszytskich zyczacych Bayernowi zle.
23.06.2022 14:08
@Simon89 niedobrze się robi jak kolejny raz próbujesz narzucić tutaj innym swoje kompleksy wobec Niemców. Nie, to tkwi tylko w Twojej wyobraźni. To niebiescy fakt.
W Polsce tez znajdą się ludzie, którzy myślą, że są lepsi niż inne nacje. Nie zajmujmy się jednak patologia tylko dyskutujmy o sporcie.
Edytowano : 2022-06-23 13:59:46
* To nie jest fakt.
23.06.2022 13:59
Szanujmy się. Ronaldo na szybkość i dryblingach bazował przed 30stką, z biegiem lat jego gra znacznie się zmieniła.
Jeśli natomiast Lewy jest sam pewien, że przez 3-4 lata będzie na tym samym poziomie to nie powinien robić problemu z tego, że kolejny rok zarobi fortune w Bayernie, a potem kolejne dziesiątki milionów za podpis w kolejnym klubie.
23.06.2022 10:28
@Simon89 oczywiscie, ze adekwatne. Nie ma tutaj znaczenia jak się czuje Lewy i jak się prowadzi.
Sporo ludzi w wieku emerytalnym potrafi się świetnie trzymać i mieć bystrość umysłu na wyższym poziomie niż młodsi. Nie znaczy to jednak, że ich ego musi być wystrzelone w kosmos, żeby nie zrozumieć, że czas płyniemy tego oszukać się nie da.
Nawet Ronaldo w ostatnich latach to nie ten sam zawodnik co w okolicach 30stki i klub ma pełne prawo podchodzić z dużą rezerwą. A nikt nie powinien się o to obrażać. Tylko trzeba spojrzeć na to z dystansem, bez emocji.
Edytowano : 2022-06-23 10:20:08
Oczywiście @rufus, ze były wypowiedzi szkodzące Bayernowi. Już sam fakt, ze mówił, ze jego przygoda dobiegła końca oznacza straty dla klubu jeśli klub chciałby go sprzedać. Po drugie - w innym wywiadzie twierdził wyraźnie, ze klub miałby problemy ze sciągnięciem poważnych nazwisk jakby nie pozwolono mu odejść.
Tego typu wypwoiedzi oraz jego agenta działały na szkodę klubu.
Edytowano : 2022-06-23 10:21:31
Nie narodowość ma znaczenie, a podejście zawodników do klubu. Dla jednych to tylko miejsce pracy, przystanek w karierze, a dla innych coś więcej - miejsce docelowe, gdzie być może chcąc spędzić czas do emerytury.
23.06.2022 10:17
Jakbym kosztował firmę ok 20% więcej niż reszta i zbliżał się do okresu emerytalnego to doskonale bym zdawał sobie sprawę z tej sytuacji.
Czy byłbym zadowolony? No pewnie w tej chwili nie. Ale z perspektywy czasu pewnie stwierdziłby, że sam przecież niejeden raz w przeszłości rozmawiałem z innymi firmami (za plecami), wiec wypada schować ego i wykazać się minimum zrozumienia.
Powtarzam raz jeszcze - te gadki o tym jak to kogoś może urazić (niemal śmiertelnie) fakt, że ktoś spotyka się na obiedzie biznesowym to gadki dla małych dziewczynek.
Edytowano : 2022-06-23 09:49:41
@rufus a klub swoją postawą nie zasłużył sobie na szacunek? Na to, aby tego typu sprawy załatwiać kuluarach, a nie na łamach mediów?
23.06.2022 09:45
Muszę powiedzieć, że niezwykle fajnie się ogląda takiego grajka w koszulce Bayernu. Jeszcze kilka miesięcy temu nikt tego by się tego nie spodziewał. I to jest za taki pieniądz :O
Szczególne pozdrowienia dla tych, co starali się przekonywać, że Bayern to już klub drugiej kategorii, do którego żaden klasowy zawodnik nie chce przyjść. Buziaczki!
22.06.2022 15:37
Wypada zrozumieć, że Hasan mówił to co jest w interesie Bayernu. Jakiekolwiek inne stanowisko sprawiłoby, że pozycja negocjacyjna Bayernu hu się osłabiła.
I o to chodzi w tym biznesie. Nie liczy się to, że według jednego Janusza z drugim ktoś się ośmieszy, a o interes klubu.
22.06.2022 15:29
Niestety, ale są tu tacy, którzy maja problem z podśmiechujek z rywali, ale sami nie widzą problemu w obrażaniu swoich (np działaczy). Urocze, prawda ?:)
22.06.2022 15:27
@mike84 mi człowieka czytając takie rzeczy jak „największy pojazd jest po lewym bo jest polakiem”.
Dl zdecydowanej większości nie ma znaczenia narodowość, a na pierwszym miejscu jest po prostu…Bayern.
Edytowano : 2022-06-21 06:42:18
*mdli
21.06.2022 06:42