DieRoten.pl

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie serwisu DieRoten.pl. Aby zagłosować wystarczy zjechać na sam dół strony, zaś po prawej stronie waszym oczom ukaże się sonda, gdzie może głosować. Zapraszamy!

reklama

W naszej ostatniej przeprowadzonej sondzie pytaliśmy Was jak oceniacie szanse Bayernu w zakończonym przed dwoma dniami dwumeczu z Liverpoolem na etapie 1/8 finału Ligi Mistrzów. Pytanie brzmiało następująco:

Czy Bayern pokona Liverpool i awansuje dalej?

Tym razem udział wzięło ogółem 86 użytkowników – za co jesteśmy wam bardzo wdzięczni. Serdecznie dziękujemy za tak liczne głosowanie i zapraszamy do udziału w kolejnych ankietach! Przyjrzymy się wynikom przeprowadzonego głosowania.

Niestety jak już dobrze wiemy mistrzowie Niemiec mimo bezbramkowego remisu na wyjeździe, w starciu rewanżowym zostali pokonani przez Liverpool aż 3:1 i po raz pierwszy od sezonu 2010/11 odpali na etapie 1/8 finału tych jakże elitarnych rozgrywek europejskich.

Przyjrzyjmy się wynikom przeprowadzonej ankiety. Dokładnie połowa głosujących uznała, że Bayern awansuje dalej, ale będzie to zacięty dwumecz. Niestety rzeczywistość okazała się zupełnie inna... Z kolei 18% użytkowników naszego portalu wskazało, że FCB odpadnie z honorem.

Kompletne wyniki z uwzględnieniem każdej odpowiedzi znajdziecie na grafice zamieszczonej poniżej.

Wyniki sondy:

Zapraszamy Was już do udziału w kolejnej ankiecie, której tematem przewodnim będzie przyszłość Jamesa Rodrigueza, który jak dobrze wiemy jest wypożyczony z Realu Madryt do końca tego sezonu. Podkreślamy, zarazem, że Bayern ma czas z podjęciem decyzji o wykupie do 15 czerwca. Pytanie brzmi następująco:

Co Bayern powinien zrobić z Jamesem?

Ankietę tradycyjnie znajdziecie na samym dole serwisu DieRoten.pl. Wystarczy zjechać kursorem na sam dół, a Waszym oczom ukaże się sonda, w której możemy oddać swój głos. Raz jeszcze serdecznie zapraszamy do oddawania głosów.

źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

KOMENTARZE (45)

reklama



16.03.2019 23:42
@predator
trener i dyrektor sportowy w Bayernie nie mają nic do powiedzenia w sprawie transerów i kasy, zarząd nie nawidzi wyrzucać kasy w błoto, ma być jak zawsze rozsądna cena za rozsądne wyniki i tyle.
a założę się że taki Sanchez to do dzisiaj ich jeszcze boli że się nie sprawdził a tu czas leci i nic z tego nie ma pożytecznego.
To niestety nie Real że wyłoży 66mln na Viníciusa i jak okażę się klapą to się zbytnio nic nie stanie, nie mówiąc teraz że Zidane ma władzę absolutną i pokaźny budżet
A ten sezon w Bayernie był spisany na straty jeszcze przed jego rozpoczęciem i władze o tym wiedziały
I zgodzę się z tym co mówić Lewy że najlepiej kupić 2-3 graczy co robią różnicę niż 4-5 średniaków
Ale Hazard za 100 baniek do nas nie przyjdzie niestety nigdy
a mi osobiście się podoba taki ranking i oznacza że klub jest dobrze zarządzany:
https://www.forbes.pl/rankingi/najcenniejsze-kluby-pilkarskie-2018-ranking-manchester-united-po-raz-drugi-na/4l5b825
16.03.2019 00:41
@Marienplatz wyciągam tego Müllera dlatego, żeby Ci przypomnieć, iż Müller za trenerów wybitnych (Guardiola potrzebował trochę czasu, żeby zrozumieć i w pełni wykorzystać jego umiejętności) był pewniakiem w składzie i liderem kanadyjek. Sądzisz, że przestał grać, bo mu się znudziło? Bo osiągnął - heloł? - stateczny wiek 29 lat, kiedy już nic nikomu nie trzeba udowadniać?

Nie chodzi o to, jak mówisz, że szatnia wymaga wstrząśnięcia. Wstrząśnięcie jest potrzebne w samym systemie zarządzania. Drużyną powinien wstrząsnąć nowy trener, a wraz z nim nowy dyrektor sportowy. Koniec sentymentalnego bajdurzenia o szczęśliwej rodzinie, którą - niczym w pismach Freuda sprzed przeszło stu lat - pożerają i trawią ukryte patologie. Bayern stać i na lepszą grę, i na lepszego trenera, i na mądrzejszą strategię, i na prawdziwe wyniki.

Mam nadzieję, że przynajmniej Rummenigge to rozumie.
15.03.2019 19:23
@tapczan
"Już tłumaczę - chodzi o to, że zawsze jest wytłumaczenie dlaczego gra słabo. Zawsze winny jest ktoś inny lub coś innego. "
"James gra słabo - bo dopiero gra 1,2 czy 3 mecz w podstawowym składzie, James gra dalej słabo"

Ale w którym miejscu James gra słabo, bo może coś pominąłem ? Na ostatnich 5 spotkań, po powrocie z "kontuzji" zaliczył 4 asysty, 2 asysty drugiego stopnia, i 1 bramkę. To chyba świadczy o powtarzalności i dobrej formie ? W jednym z tych pięciu meczy nawet został man of the match, po raz trzeci w Bundeslidze zresztą, co np. Muellerowi udało się zaledwie raz, w meczu z Sutttgartem na początku sezonu.

"Jak pisałem o tym, że James nie gra w podstawowym składzie, bo być może nie realizuje założeń taktycznych albo powierzonych mu zadań boiskowych to był lament, że przecież Kovac nie ma żadnej taktyki, itd. To jak to w końcu jest ?"

Już tłumaczę, jest tak że Kovac taktykę miał, ale nieodpowiednią na przeciwnika, jakim był Liverpool. Może gdyby James nie trzymał się planu, to byśmy coś ugrali, ale wiedział że tym samym ryzykuje grzanie ławy na kolejne mecze, więc podobnie jak inni zawodnicy, którzy jeszcze parę dni temu byli w świetnej formie (Lewandowski 5 goli na 5 spotkań, Ribery 3 asysty na jedno spotkanie) etc.) wolał trzymać się wadliwego planu i nieświadomie przegrać przez to mecz, co moim zdaniem jest wyraźnym znakiem, że Kovaca, wraz z połową sztabu trenerskiego, dyrektorem sportowym, i paroma osobami w zrządzie, trzeba się pozbyć od zaraz, bo więcej stracić już nie możemy.
15.03.2019 16:02
Ja myślę że zostanie, gdybyśmy się go pozbyli popełnilibyśmy wielki błąd.
15.03.2019 14:20
James za Juppa grał bardzo dobrze, był jednym z lepszych z Realem. Kovac poprostu nie umie wykorzystać jego potencjału. James chyba miał same defensywne zadania z LFC...
15.03.2019 13:39
@predator a co to ma za znaczenie. Fotę wrzuciłem z pięć lat temu. Dla Twojego info, nie uważam by Muller na dziś zasługiwał na pierwszy skład. Wolałbym Havertza czy tego z Ajaksu, to jasne. Szatnia Bayernu wymaga wstrząśnięcia, to jasne.
15.03.2019 13:39
Pozegnac razem z Kovacem.
15.03.2019 13:34
Jak on ma pokazać swój potencjał skoro kovac go ustawia tak defensywie... to jest gracz typowo ofensywny ludzie.. największym wzmocnieniem dla nas byłoby zwolnienie kovaca i to nie Po sezonie tylko teraz aby Nowy trener mógł zobaczyć co jest na rzeczy no i transfery
15.03.2019 13:19
Jasne że brać i wywalić w pierwszej kolejności Kovaca!!!
15.03.2019 12:47
Za Juppa grał dobrze, a gdy przychodziły ważne mecz, jak z Realem, był najlepszy na boisku... Jak dla mnie wykupić, nawet przy kilku wątpliwościach, to i tak a) promocja, b) marketingowo ten chłopak to top3 na świecie, więc... Brać
15.03.2019 12:45
@tapczan przeglądam regularnie komentarze, kiedy mam wolną chwilę i rzadko się spotykam ostatnio, żeby ktoś usprawiedliwiał Jamesa po kiepskim meczu. Wyjątkiem jest mecz z Liverpoolem, kiedy Kovac jakieś dziwaczne zadania przeznaczył jemu i Thiago, zamiast próbować gonić wynik.
@admin odnoszę się do meczu z Liverpoolem, gdzie Niko wybrał genialną taktykę, żeby nie grać do przodu tylko na boki xD
15.03.2019 12:29
Ciężka kwestia. Z jednej strony, przy innym trenerze James mógłby wyglądać zupełnie inaczej, o wiele lepiej, ale z drugiej Havertz to przyszłość niemieckiej piłki nożnej. Chciałbym, żeby Kai został naszym zawodnikiem, ale pytanie czy już po tym sezonie.
15.03.2019 12:23
Wykupić-zatrudnić nowego trenera i James się odnajdzie...bo przy Kovacovi większość piłkarzy obniżyło loty!!! Od Neuera zaczynając a na Lewandowskim kończąc!!! Zmiana trenera od lipca mus!!! Dawać Conte,Morinhio lub tego Lopetegui. Najlepsza obcja Kloop ale wyciągnąć go z Liverpoolu nie będzie łatwo, chętnie zobaczył bym w roli trenera Bayerni Diego Simeone ale jest dogadany prawdopodobnie z Interem :/
15.03.2019 12:21
@tapczan pomijasz jeszcze najbardziej złożoną, a jednocześnie najbardziej prawdopodobną możliwość: James z Liverpoolem zagrał słabo, ponieważ ani on, ani jego koledzy nie byli w stanie realizować założeń taktycznych, które były szczątkowe, słabe i złe, a ostatecznie okazały się szkodliwe. Nie pierwszy raz zresztą w tym sezonie. Dlaczego Müller wykręcał liczby u Guardioli i Heynckesa, a potem, ponownie u Heynckesa, liczb już nie wykręcał? Ponieważ w międzyczasie Bayern przestał grać szeroko skrzydłami - Ribéry zatracił szybkość, Robben niemal też, Kimmich ma inny styl gry od Lahma i jest od niego wolniejszy... itp., itd. Z Hummelsem, Boatengiem, Martinezem czy Lewandowskim też nie jest tak, że oni z dnia na dzień zapomnieli, jak posługiwać się piłką. Taktyka to jest mechanizm naczyń połączonych - jeśli jeden element wypada, inne muszą ulec rekonfiguracji.

Przy obecnym - wzdragam się przed tym słowem - stylu gry Bayernu wykupienie Jamesa rzeczywiście nie ma sensu. Do czegoś takiego James nie pasuje, w czymś takim nie zacznie grać na miarę swoich możliwości. Pytanie, czy Havertz będzie, czy Pepe, Odoi, Ziyech (albo kto tam w końcu przyjdzie) będą. Albo chociaż ten Müller, który kiedyś, za jajogłowego Guardioli, wykręcał liczby życia. Śmiem wątpić.

@Marienplatz w Twoim profilu widzę zdjęcie rzeczonego Müllera. I to może wystarczy.
15.03.2019 12:06
nie będzie opcji na wykup i odsprzedaż to już powiedział jakiś czas temu chyba Kalle (a może Uli).
Kai zostanie myślę jeszcze przynajmniej rok w Bayerze (patrząc na to co mówi sam zawodnik i Rudi, który wręcz się zarzekał już kilka razy, że na pewno nigdzie nie odejdzie)
James hmm ciężka sprawa. tak naprawdę nie robi różnicy a wydawało się, że ma być graczem od którego można tego wymagać. czym to jest spowodowane to można sobie dyskutować i takich powodów jest zapewne kilka... tak naprawdę najważniejsze powinno być to, kto będzie trenerem w nowym sezonie i jakie będzie jego stanowisko, jego wizja na grę.
wydaje mi się, że jeśli nie wydarzy się absolutna katastrofa (brak BL i brak PN) to Kovac zostanie a jeśli tak to nie ma sensu, żeby James zostawał.
15.03.2019 12:00
@Moe
Jeśli dobrze pamiętam to ktoś z zarządu mówił, że to nie jest w stylu Bayernu, więc są tylko dwie opcje, albo wykupią Jamesa, albo nie.
15.03.2019 11:33
Wykupić i odsprzedać.

@Mats
Pełna zgoda, przebudowę drużny trzeba zacząć od nich.
15.03.2019 11:26
Za 42 miliony? Jasne, że wykupić !
15.03.2019 11:08
James to mistrz zwalniana gry. Razem z Thiago niweczą wszystkie kontry.
15.03.2019 10:56
Osobiście uważam że jedynym powodem do jego nie wykupienia jest przyjście Havertza który on jest od niego o niebo lepszy
15.03.2019 10:55
@Sopariev

"przyjdzie Havertz i po roku będzie zwalniany. Bo w taktyce Kovaca nie gra się do przodu tylko na boki. "

A wiesz, że da się to zweryfikować, czy rzucasz ot tak? Bo ja sobie sprawdziłem stosunek podań "do przodu" do wszystkich celnych. W BL Bayern 27%, Liverpool w PL...27%.
15.03.2019 10:53
@Sopariev
Już tłumaczę - chodzi o to, że zawsze jest wytłumaczenie dlaczego gra słabo. Zawsze winny jest ktoś inny lub coś innego.
15.03.2019 10:49
@tapczan z czym masz problem, bo nie rozumiem? Taktyka Kovaca zakładała, że nie będziemy grać środkiem, a James będzie cofnięty, jak i Thiago (go też się pozbądźmy) . To wytłumacz mi, jak miał zagrać dobry mecz xD naprawdę, nie rozumiem o co ci chodzi?
15.03.2019 10:37
@predator
Dobre, dobre :). Jak pisałem o tym, że James nie gra w podstawowym składzie, bo być może nie realizuje założeń taktycznych albo powierzonych mu zadań boiskowych to był lament, że przecież Kovac nie ma żadnej taktyki, itd. To jak to w końcu jest ? Rozumiem, że będziemy tak sobie dopasowywać i wybierać fakty do założonej teorii. James nie gra - trener się na niego uwziął, James gra słabo - bo dopiero gra 1,2 czy 3 mecz w podstawowym składzie, James gra dalej słabo - realizuje założenia taktyczne, które zakładają, że ma grać słabo.
15.03.2019 10:24
@diablo przyjdzie Havertz i po roku będzie zwalniany. Bo w taktyce Kovaca nie gra się do przodu tylko na boki.
15.03.2019 10:23
@predator spójrz na jego grę i statystyki w przekroju całego sezonu i odpowiedz czy gra jest warta świeczki. Dodaj do tego grę w Realu? Czy kiedykolwiek pokazywał równą dobrą formę, nieprzeplataną wieloma meczami przeciętności. HELOŁ, on ma już prawie 28 lat .
15.03.2019 10:22
@tapczan reductio ad absurdum może Ci się wydawać łatwym chwytem erystycznym, ale wcale takim nie jest. Ja podałem jeden, bardzo konkretny argument: założenia taktyczne trenera. Poddajesz w wątpliwość rolę założeń taktycznych we współczesnej piłce?
15.03.2019 10:18
Moim zdaniem James powinien wrócić do Madrytu, a na jego miejsce powinniśmy ściągnąć przyszły pion reprezentacji Niemiec, czyli Havertza.
15.03.2019 10:08
Jak dla mnie to może iść z powrotem do Realu.. nie robi różnicy na boisku i do tego jest wolny.. w dodatku irytuje mnie to że nie potrafi używać prawej nogi tylko kopie tym swoim lewakiem z fałsza a gówno z tego wychodzi. Nie nadaje się na LM i tyle.
15.03.2019 10:08
@predator
Takie tłumaczenia wszystkich powodują, że nie jesteśmy w następnej rundzie CL. Winny trener, murawa, pogoda, przeciwnik (bo miał czelność być lepszy), itd. Lewy nie strzela, bo to i tamto. Neuer wpuszcza bo to i tamto. Środek pola nie istnieje, bo to i tamto.
15.03.2019 10:03
Wykupić/spytać nowego trenera o opinię. Za Juppa się sprawdził. Teraz "nie gramy środkiem, bo Liverpool grał środkiem", więc musiało to tak wyglądać. Może nowy trener będzie chciał grać w piłkę.
15.03.2019 10:00
@Marienplatz a jak miał zrobić, skoro trener ustawił go w linii z dwójką defensywnych pomocników, przyklejonych w dodatku do koła środkowego? James, Thiago, Martinez - to nie sprinterzy, którzy 50 metrów z piłką przebiegną w 5 sekund.
15.03.2019 09:22
Moim zdaniem nie zdaje egzaminu , niech wraca
15.03.2019 09:12
Póki nie był pewny miejsca w składzie to się starał,ale to co robi w ostatnich meczach gdy gra w podstawie, to padaka i być może dlatego nie był pewniakiem w realu
15.03.2019 09:02
Drugi Özil. Chimeryczny, zagra dobrze raz na 5 meczy. Stanowcze, nie dla tego Pana. Wolę oglądać Tomka, z którym gra Bayernu w ofensywie zaskakująco wygląda lepiej. Poza tym Havertz jest zdecydowanie lepszą opcją.
15.03.2019 08:43
Oddać i nie wzmacniać średniakami. Ostatnio takie nazwiska się pojawiają jakbyśmy byli Werderem..
15.03.2019 08:41
Thiago też żadnej różnicy nie robi, jeśli City da za niego z 70 mln to ja bym sprzedawał.
15.03.2019 08:29
Pożegnać, skoro nie robi różnicy na boisku w takich meczach jak w środę to do widzenia.
15.03.2019 07:40
na poczatku myslalem super real sie na nim nie poznal a my bedziemy mieli super grajka ale jak widac real glupi nie jest wiedzial kogo nam daje wiecznie obrazonego leniwego grajka jedno genialne podanie na 3 mecze to troche za malo niech spada tam skad przyszedl
15.03.2019 07:39
Jeśli sprowadzimy Havertza to możemy sobie darować wykup Jamesa, jeśli jednak nie to naszym obowiązkiem powinno być sprowadzenie Jamesa do Monachium na stałe.
15.03.2019 07:26
Jeśli mamy za niego wydawać 45 mln to nie ma sensu. Nazwisko i nic więcej. W sumie to nigdzie se nie poradził, niech wraca do Realu grzać trybuny u Zidane'a.
15.03.2019 07:10
Niestety ale w Lidze Mistrzów różnicy nie zrobił. Jestem na nie. Potrzebujemy młodego wilczka jak Havertz.
15.03.2019 06:12
Jest za wolny, żeby wygrywać trzeba nam bardzo szybkich piłkarzy takich jak Mbappe, Hazard, Dembele. W meczu z Liverpoolem wygladał jakby uczył się grać w piłkę. Dobry jest na Bundeslige ale nie na topowe drużyny w LM. Kibice też zrozumieją dlaczego Loew odstawił Mullera, Boa i Hummelsa od reprezentacji, bo nie mają zwinności i szybkości takiej jaka panuje teraz w piłce.
15.03.2019 03:00
Wszystko zależy od trgo co pokaże do końca sezonu i od tego kto za rok będzie nas trenował, jeśli ktoś inny niż Kovac to mowy trener powinien określić czy widzi dls niego miejsce w składnie. Ja osobiście popieram jego wykup o ile nie zablokuje to transferu Havertza, bo uważam że on powinien być naszym głównym celem
15.03.2019 00:59
Nie mamy na to wplywu. Kazda decyzje przelkniemy i uszanujemy.

reklama