DieRoten.pl
Reklama

Silna kadra FCB na tournee po USA

fot. Własne
Reklama

Dokładnie 23 lipca Bayern Monachium z nowym trenerem Niko Kovacem u sterów, uda się na tygodniowe tournee po Stanach Zjednoczonych.

Celem wyjazdu monachijczyków do USA będzie nie tylko promowanie globalnej marki FCB, ale i także odpowiednie przygotowanie się do nadchodzących wyzwań w Bundeslidze, Pucharze Niemiec oraz Lidze Mistrzów. W ramach „Audi Summer Tour” Bayern rozegra dwa mecze towarzyskie.

Na samym początku „Bawarczyków” czeka sparing z mistrzami Włoch, czyli Juventusem – spotkanie odbędzie się w Filadelfii 25 lipca. Z kolei trzy dni później w Miami podopiecznych Niko Kovaca czeka starcie z Manchesterem City Pepa Guardioli, który w przeszłości przez 3 lata miał okazję prowadzić FCB.

W szerokiej kadrze na tournee znajdzie się między innymi Sven Ulreich, David Alaba, Rafinha, Kingsley Coman, Arturo Vidal, Franck Ribery, Arjen Robben czy Sandro Wagner. Wśród zawodników znajdzie się także wielu juniorów. Do USA polecą także wracający z wypożyczenia Serge Gnabry oraz Renato Sanches.

Nasze letnie podróże są ważną i nieodłączną częścią strategii klubu, aby rywalizować na międzynarodowym rynku z największymi europejskimi klubami z Anglii, Hiszpanii, Włoch oraz Francji – powiedział Karl-Heinz Rummenigge.

− Ameryka jest jednym z naszych obszarów, na którym chcemy się skupić. Jako że w 2026 roku mistrzostwa Świata zostaną zorganizowane w Stanach Zjednoczonych, w Kanadzie oraz w Meksyku, USA stają się teraz jeszcze ważniejsze – mówił dalej prezes „Die Roten”.

Mistrzowie Niemiec robią wszystko co w swojej mocy, aby w jak najlepszym i największym stopniu promować markę Bayernu w Stanach – na przestrzeni ostatnich lat oprócz dwóch tournee, klub otwarł w Nowym Jorku biuro FCB oraz między innymi zawarto porozumienie partnerskie z FC Dallas, czy organizacją „Global Premier Soccer” zrzeszającą juniorski futbol w USA.

Audi Summer Tour to kluczowy element w drodze do rozszerzania naszej marki jeszcze mocniej na globalnym rynku. W tym czasie nasi fani z USA mogą spotkać graczy FCB na żywo. Nie możemy się także doczekać sparingów z Juve oraz Man City, czyli dwoma mistrzami swoich krajów – podsumował Joerg Wacker zajmujący się internacjonalizacją marki FCB.

W wydanym oświadczeniu na oficjalnej stronie „FCB.de” dowiadujemy się ponadto, że monachijczycy mają ponad 27 milionów kibiców w USA. Co więcej od 2014 roku liczba fanklubów w tym kraju wzrosła do 138! Ogółem na ten moment może pochwalić się siedmioma partnerami z takimi amerykańskimi przedsiębiorstwami jak chociażby:

− Goodyear
− Procter & Gamble
− Beats by Dre
− EA Sports
− OXiGEN

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...