DieRoten.pl

„Lewandowski jest zbyt egoistyczny”

14.04.2022, 08:48:31
FotoOlimpik

Od dłuższego czasu jednym z głównych tematów w niemieckich mediach związanych z Bayernem, jest dalsza przyszłość środkowego napastnika FCB – Roberta Lewandowskiego.

Obecna umowa 33-letniego snajpera z ekipą rekordowego mistrza Niemiec obowiązuje do końca czerwca 2023 roku, zaś nie tak dawno temu, klub miał dopiero rozpocząć rozmowy z Polakiem, co też potwierdził Oliver Kahn w rozmowie dla „Amazon Prime Video”.

Z kolei w ubiegły wtorek, w pomeczowym studio po remisie z Villarreal, na temat Roberta Lewandowskiego wypowiedział się były napastnik Bayernu i niemieckiej kadry narodowej, a będąc dokładniejszym Mario Gomez, który jest przekonany, że „Lewy” jest zbyt bardzo samolubny w kwestii swojej przyszłości.

− Tak nie może być, że Robert do tej pory zachowuje spokój i nie odniósł się do tego wszystkiego – powiedział Gomez.

− Osobiście uważam, że jest świetnym napastnikiem. Jednakże w ogólnej sytuacji uważam, że Robert jest zbyt egoistyczny w kwestii swojej przyszłości – skomentował Niemiec.

Mario Gomez pod koniec swojej wypowiedzi na temat Roberta Lewandowskiego przyznał również, że zamieszanie związane z dalszą przyszłością 33-latka, wpływa również „destrukcyjnie” na sytuację i atmosferę w całym zespole.

− Myślę, że te wszystkie destrukcyjne pożary mogą wpływać niekorzystnie na jego kolegów i cały zespół – podsumował Mario Gomez.

źródło: Watson / Amazon

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (52)



14.04.2022 20:34
Akurat egoistycznie gra wielu innych graczy ale akurat najmniej Lewy!! Sane, Coman przodują!!
14.04.2022 20:13
@Zerafaelo
Lewandowski strzelił prawie 50 goli w sezonie ze średnią ponad 1 gol na mecz. Jeżeli to jest zjazd formy to ja nie mam pytań.
Co do Muellera to od kilku tygodni jest bez formy. Jesień miał znakomita.
14.04.2022 19:43
@WayeThe co znaczy że Niemiec zawsze będzie Niemcem? Bo nie rozumiem. Winę trzeba obarczać agenta piranie Zahaviego przez którego odszedł Alaba.
14.04.2022 18:51
@Simon89 Nie, Nagelsan chce grać tył przód tył przód, atak ma być błyskawiczny. W Lipsku miał wszystkich szybkich piłkarzy i młodych i dobrze to funkcjonowało. Na dynamice opiera się gra Julka w innym przypadku popierdoli się to jak z Gladbach czy Villareal.

Julian wygrał słabszym ogólnie Lipskiem od Bayernu z mocniejszym od Vilareal Atletico. Co najlepsze wszystkich ważnych piłkarzy miał zdrowych na Villareal.
I chyba jesteś ślepy bo ewidentnie Lewy i Muller to nie Ci sami piłkarze jak za Flicka.
14.04.2022 18:23
@Simon89
Oby twoje zdanie się sprawdziło w przyszłości.
@tapczan
No dokładnie, cała historia klubu, jego istnienie etc. zawdzięczamy krajowi i osobom, gdzie Bayern powstał, i gdzie funkcjonuje.
14.04.2022 17:35
@WayeThe komentarz poniżej krytyki. Wiesz, że Bayern to niemiecki klub z Niemiec ?
14.04.2022 17:31
@Zerafaelo
Przyspieszenie gry nie polega na szybkim bieganiu tylko na szybkim rozegraniu piłki, a Robert i Thomas potrafią to robić. Bayern Nagelsmanna przez większość meczów gra atakiem pozycyjnym i w tym aspekcie niezbędna jest gra na jeden kontakt, a nie sprinty. Zawodnicy o charakterystyce Lewego i Thomasa są nieocenieni.
@bawaria42
Ja nie jestem takim pesymistą. Wierzę że Julian wyciągnie wnioski z błędów i nie będzie grać trójką obrońców. Trzeba też solidnie wzmocnić ławkę, przedłużyć kontrakty z najlepszymi piłkarzami i Bayern będzie się liczyć w LM.
14.04.2022 17:08
Kahn powinien dać w nowym kontrakcie Lewemu 15mln sezon, a Zahaviego niech sobie sam opłaca. Jeżeli nie akceptuje kontraktu to będzie rywalizował z nowym napastnikiem o miejsce w składzie.
Naprawdę Ja nie widzę sensu przy założeniach Nagelsmana gdzie trzeba być dynamicznym, szybkim żeby męczyć sobą Juliana Roberta z Thomasem.
Fakty są takie że Lewandowski i Muller wyglądają gorzej u Julka niż Flicka, w następnym sezonie będą wolniejsi z racji wieku.
14.04.2022 16:33
@Simon89
W najbliższym czasie nawet gdy Lewy przedłuży kontrakt to nic z tego co piszesz nie zdobędzie (może jedynie ten rekord Gerda poprawi)
14.04.2022 14:15
@GuteSpiele
Jasne, że chce zostać, bo wbrew temu co twierdzą niektórzy Lewy nie osiągnął wszystkiego z Bayernem.
Do pobicia jest legendarny rekord Muellera i przedłużenie kontraktu do 2025 roku jest mu potrzebne.
I przede wszystkim chce wygrać po raz kolejny LM i zdobyć upragnioną Złotą Piłkę.
14.04.2022 13:46
Lewy nie jest romantykiem kochającym swój klub, ale typem patrzącym tylko na swój portfel też nie.
Jestem przekonany, że zostanie, a jeżeli będzie chciał odejść zachowa się honorowo
14.04.2022 13:44
Pir5-> dla mnie 0-5 z BMG i to, że Bayern w fazie grupowej LM robił co chciał z rywalami, a później nagle w fazie pucharowej obniżył loty, co skutkowało odpadnięciem bardziej przykrywa niż zdobycie kolejny raz z rzędu mistrzostwa i jeszcze bym zrozumiał gdyby w PN Bawarczycy przegrali po zaciętej walce i trzeba pamiętać, że w LM Bayern mógł już odpaść w 1/8 jakby nie powtórzone losowanie, także sezon już się skończył...FCBM!
14.04.2022 13:21
To nie jest tak, że Lewy nie szanuje Bayernu, bo wie, ile Bayernowi zawdzięcza. Ale niestety, chyba własne ego jest dla niego ważniejsze. Przykład: Bayern wygrywa mecz bez bramki Lewego. Lewy schodzi z grymasem na twarzy.
14.04.2022 13:19
@Simon89 żeby później Gnabry czy Manu przy swoich żądaniach uwzględniali w negocjacjach te liczby ? Z punktu widzenia klubu to byłoby co najmniej nierozsądne.
14.04.2022 13:07
@Pir5
Nie uważasz, że odkładanie rozmów z Lewym, a koncentrowanie się na negocjacjach z Gnabrym, który od co najmniej miesiąca gra kichę jest trochę nie w porządku?
14.04.2022 12:50
@Reeken89 naprawdę ale próbuje cie zrozumieć ale nie mogę. Bayern nie jest w katastrofalnej sytuacji, a nie wiem czy ty czy ktoś inny mówił że Bundesliga to nic ale to mnie boli, bo Ty chyba nie widziałeś katastrofy czyli odpadnięcie w fazie grupowej LM i nie zdobycie mistrza, to byłaby katastrofa, teraz trzeba przedłużyć kontrakty z zawodnikami kupić jeszcze stopera i wracamy za rok silniejsi. Ty jesteś pesymista to trudno. Nie chcę nikogo dawać do listy wrogów chce cie zrozumieć.

Edytowano : 2022-04-14 12:52:42

@FanGraczyBayern nie wierzę kolejny. Kto obwinia Lewego za brak awansu? Chłopie dają mu taki kontrakt tyle pieniędzy których 30 mln Polaków się nigdy nie dorobi!!! To nie jest takie łatwe przedłużyć kontrakt.
Masz rację w jednym , jak odjedzie Lewy to odejdą fanboye Lewego i zostaną prawdziwi kibice Bayernu
14.04.2022 12:07
@bayernthebest spojrzałem na statystyki Torresa. Strzelił 7 bramek, a jego współczynnik xG wynosi...8. Czyli -1.

Lewy w całym sezonie ma xG na poziomie prawie 29, a strzelił 32 (+3.1).

Edytowano : 2022-04-14 12:13:38

Tak jeszcze dla porównania, Ganrby ma xG na poziomie 7.9, a zdobył 11 bramek.

Mowa oczywiście o samej Bundeslidze - w przypadku Bayernu.
14.04.2022 11:59
@Gladius a ja sądzę, że Lewandowski z tego sezonu byłby w stanie strzelić w obecnej Barcelonie 40 goli w La Liga. To ile sytuacji dostaje Ferran Torres, to niesamowite. A on nie wykorzystuje 90% z nich. Lewandowski mógłby ładować 2 gole co mecz z tego co on dostaje.
14.04.2022 11:56
Nikt nie szuka winnego. Zwykłe krytykowanie. Każdemu się obrywa od czasu do czasu, nawet "świętym krowom". A teraz takich opinii będzie dużo, bo Bayern odpadł z LM, a Lewandowski nie przedłużył jeszcze kontraktu. No i nie zrezygnował z usług pasożyta Zahaviego.
14.04.2022 11:51
@kubla, a czy ja piszę, że nie jest kozakiem?

Edytowano : 2022-04-14 11:55:02

@bayernthebest, a patrz zatrzymałem się statystycznie w Hiszpanii dekadę temu, kiedy było 41 bramek.
To inaczej, sądzę, że w Barcelonie nie strzeli 40 bramek, mimo że są tam cztery mecze więcej.
Może się w przyszłym sezonie przekonamy. Choć mam nadzieję, że jednak dogada się z Bayernem.
14.04.2022 11:51
@Gladius rekord w La Liga nie jest wyśrubowany? Dlatego wynosi on 50 bramek? Skąd tu przyszedłeś?
14.04.2022 11:50
@Gladius
Ale już w BVB pokazał że jest kozakiem strzelając 4 bramki Realowi albo nam 3 bramki w pucharze
14.04.2022 11:47
@kubla, ano ma podobne statystyki do Gerda. W BVB by takich nie miał. U nas pewnie Moting by się bił o koronę króla strzelców z około 20 bramkami. Ktoś taki jak Lewy bije rekordy. To jego zasługa, nie ma co umniejszać, ale klubu w tym zasługa również ogromna.
Jak pójdzie do Barcelony to jestem przekonany, że nie pobije rekordu bramek w lidze w sezonie. Mimo, że nie jest tak wyśrubowany jak w BL był.
14.04.2022 11:44
Jak zawsze zbyt skrajne emocje.

Każdy patrzy na sprawę z różnych perspektyw niż różnych względów ma racje. Jeśli liczy się tylko dobro Bayernu i głównie na to patrzysz to trudno tutaj nie mieć przynajmniej małych pretensji do Lewego. To nie pierwsza tego typu szopka z jego udziałem. Nalrawde ktokolwiek wierzy, że dla Lewego Bayern to coś więcej ? Wątpię. Spójrzmy prawdzie w oczy. To genialny piłkarz, który dał wiele Bayernowi, ale również sporo dostał. Chce jeszcze więcej, co może rodzic pytania u coniektorych i są to pytania jak najbardziej uzasadnione.

Niektórzy są na tyle zaślepieni, że wszędzie pisaliby o Sarze i najchętniej jego obwinili za wszelkie zło, ale rzeczą naturalną jest to, że po porażkach najwiekszą uwagę skupiają liderzy, największe gwiazdy. Tak jak wszędzie na świecie.
14.04.2022 11:44
A do czego ma się odnieść jak nie było jeszcze żadnych rozmów i zarząd nie wyszedł z inicjatywą? Przecież nie pójdzie do mediów płakać o nowy kontrakt, zwłaszcza, że nowy kontrakt po prostu mu się należy...
14.04.2022 11:43
@FanGraczyBayern, rozmawiamy o pobycie ?Lewego w Bayernie, nie o ostatnich trzech meczach. Ostatnio gra ewidentnie siadła i nie da się temu zaprzeczyć. Męczymy się nawet w BL. Swoją drogą problemy w szatni też mają na pewno wpływ na to (a w tę kwestię, o ile wierzyć prasie, zamieszany jest Lewy).
14.04.2022 11:42
To władze Bayernu będą w czarnej ***ie, bo najpierw kompromitacja w PN, od początku roku męczarnie w meczach, aż do odpadnięcia z LM i nie wykluczone, że Lewandowski pokaże im środkowy palec hmm piękna katastrofa sportowa jak i wizerunkowa...FCBM!
14.04.2022 11:40
Ciekawe że Lewandowski ma lepsze statystyki od Gerda

Edytowano : 2022-04-14 11:41:33

Myślisz że to nie zasługa Lewego? Jest to zasługa lewego i drużyny!
14.04.2022 11:39
Fan Graczy Bayern - a może zostawili Lewandowskiego specjalnie na koniec po zakończeniu negocjacji z innymi zawodnikami wiedzac że bedą musieli wylożyc grubą kwotę za podpis Roberta. W odwrotnej kolejności wymagania innych moglyby być zupełnie inne.
14.04.2022 11:38
@Gladius
A możesz wskazać ile sytuacji bramkowych miał Lewandowski w ostatnich 3 meczach skoro tyle sytuacji ma?
14.04.2022 11:37
Z Mandzukićiem nie pisałem akurat o tobie
14.04.2022 11:36
@kubla, no i mnie nie obchodzi. Obchodzi mnie to, że w imię walki o swojego idola, dopuszczasz się bezsensownych kłamstewek.
14.04.2022 11:34
Za przeproszeniem nie powinno cię obchodzić czyim jestem Fanboiem
14.04.2022 11:31
@FanGraczyBayern, jaja sobie robisz, czy tak na serio? Lewy ma ponad rok kontraktu i wyraźny sygnał od Bayernu. Nie wiadomo tylko czy kasy starczy na niego, więc jak chce wiedzieć gdzie ma córka chodzić do szkoły, to jak napisałem, wystarczy nie żądać chorych pieniędzy. Wystarczy mniej chore. Nie pewny jest tylko i wyłącznie przez swoje żądania. Zarząd postawił sprawę jasno.

Edytowano : 2022-04-14 11:32:12

@kubla, wiem że jesteś fanboyem Lewego, ale dalej sobie śmieszne kłamstewka, żeby zdyskredytować rozmówców. Nigdy nie pisałem czegoś takiego.

Edytowano : 2022-04-14 11:35:09

@kubla, aaaa i mimo, że jest bardzo dobry, to ten fenomen istnieje dzięki dominującej drużynie. Bayern strzela mnóstwo bramek i nawet Moting grając ogony co kilka meczów, rewelacyjnie wygląda bramkowo. A kluczowi zawodnicy Bayernu biją rekordy zwycięstw w barwach Bayernu. Lewy dużo gada o szacunku, który w klubie ewidentnie dostaje, natomiast klubowi mało oddaje (postawą, nie sportowo). Przy każdym przedłużaniu kontraktu jest smród, fochy i gierki.
14.04.2022 11:29
@FanGraczyBayern Nie przejmuj się ći sami ludzie pisali że Mandziukić jest lepszy

Edytowano : 2022-04-14 11:31:50

Tu ludzie nie rozumieją że Lewandowski to fenomen jeśli chodzi o strzelanie bramek
14.04.2022 11:25
@Gladius
A myślisz, że pieniądze są najważniejsze? Skoro zarząd nie rozpoczął z nim rozmow to widocznie nie chcą przedłużyć umowę więc trzeba szukać innych opcji, a nie czekać na to aż może im się jednak zachce. Lewandowski musi wiedzieć gdzie ich córka będzie chodzić do szkoły itd, to już planowanie dalszej przyszłości.
14.04.2022 11:23
@FanGraczyBayern, Lewy nie jest singlem i musi myśleć o rodzinie? A przepraszam, co? Boi się, że jemu i rodzinie nie starczy pieniędzy na przeżycie kolejnego miesiąca? Skoro mu zależy na rodzinie, to mógłby pomyśleć o dalszej stabilizacji a nie przeprowadzkach. Zarząd powiedział wyraźnie, że chce przedłużyć kontrakt i będą z nim o tym rozmawiać. Wystarczy poczekać, wziąć potężną kwotę jak do tej pory, zamiast próbować z piranią wpędzić klub w długi, żądaniem 30 mln za sezon. Poza tym Lewy powinien się skupić na kluczowej fazie sezonu, a nie tupać nóżką, że on chce tu i teraz rozmawiać. To znaczy pirania chce rozmawiać.
14.04.2022 11:19
"Diva Lewandowska"... A puknijcie wy się w te makówki ... Gdyby każdy tak podchodził do swoich obowiązków jak Lewy, co roku byłaby tu Liga Mistrzów.

Prawda jest taka, że chcąc jeszcze coś osiągnąć i sprobowac czegoś nowego powinien zawijać się stąd jak najszybciej. On już swoje zrobił dla Bayernu, więcej niż jakikolwiek piłkarz w ostatnich latach. Nigdy nie miał powazniejszej kontuzji a to też świadczy o wzorowym prowadzeniu się.

Zalosne kibicowskie janusze ... Co trzeba mieć w głowie, żeby coś takiego napisać?

Edytowano : 2022-04-14 11:22:24

Lewy nie czuje więzi z zespołem? Dobry żart :))) wystarczyło popatrzeć na to co robi Sane, by wszystko zrozumieć. Zero pomysłu na gre, zero ducha drużyny w Bayernie. Coś się kończy a Lewy odejdzie, bo mu się to zwyczajnie należy. Większość zespołu nie dorasta mu do pięt pod każdym względem, ale przede wszystkim mentalnym.
14.04.2022 11:17
I znaleźli winnego słabej formy zespołu. Już się nie dziwię że są ploty o jego odejściu.
14.04.2022 11:10
Nikt nie kwestionuje tu umijetności strzeleckich i liczb wykrecanych przez Roberta.
14.04.2022 11:06
Jak Lewandowski strzela bramki dla Bayernu to jest spoko, a teraz diva heh zabawne...FCBM!

Edytowano : 2022-04-14 11:09:43

Fan-> najpierw Flick, bo miał swoje zdanie, a wina Lewandowskiego...FCBM!
14.04.2022 11:03
Również uważam ze diva Lewandowska pozwala na rozkręcanie tego całego cyrku wokół swojej osoby.
Od jakiegoś czasu mam wrażenie że on nie czuje żadnej więzi z zespołem. Wystarczy spojrzeć na jego zachowanie przy strzelanych bramkach przez innych Naszych piłkarzy czy celebracji z kibicami po meczu. W jego oczach widzę obojetność. Ten brak chemii z resztą zespołu już widać coraz wyraźniej. Osobiście na miejscu zarządu paliłbym głupa że bardzo mi zależy na podpisaniu kontraktu aby wydrzeć jak największą sumę odstępnego i podziękować. Problemem jest tylko fakt że rynek 9-tek na świecie jest mizerny a na troglodytę o twarzy downa nas nie stać.
14.04.2022 11:03
@FanGraczyBayern nie zgodzę się z Tobą, że Lewy zawsze jest obwiniany, ale nawet jeśliby tak było to chyba nie może to nikogo dziwić czy oburzać. Chyba logiczne, że za niepowodzenia obwiniani są liderzy i najlepsi zawodnicy zespołu. Kto miałby być obwiniany ? Sabitzer, Roca ? Ja najbardziej (poza Nagelsmannie) zawiodłem się na Kimmichu.
14.04.2022 10:41
O znaleźli winnego - to wcale nie zarząd i niw trener. To Lewandowski. Ale w zasadzie to standard. Zawsze jest obwiniany za niepowodzenia. Rok temu też były głosy, że odpadnięcie z PSG to jego wina, bo niepotrzebnie grał z Andorą. Więc czy Lewandowski gra czy nie to jest winny. Totalnie w dupie się ma i nic się nie mówi o zwalonej setce Mullera czy strzałach Panu Bogu w okno Sane. Postronni ludzie mają nadzieję, że Lewandowski odejdzie z Bayernu, bo tutaj zawsze za wszelkie niepowodzenia on jest obwiniany. To, że zarząd dopiero po odpadnieciu z LM usiadł do rozmów to też wina Polaka. Skoro zarząd nie siadał do rozmów to chyba jest logiczne, że zaczęto myśleć o innych opcjach. On ma rodzinę, chce mieć wszystko jasne. To nie jest singiel.
14.04.2022 10:25
Nie wiem po co Gomez włącza się w tą całą akcje skoro śledzi sytuacje z dystansu. Nie jest w szatni, ani w zarządzie. Mogły wydarzyć się rzeczy, o których nikt nie wie. Cały ten szum medialny. Braknie Lewego to następny napastnik nie będzie wywołyłał takie wow w meczach.
14.04.2022 09:54
Panowie, przede wszystkim to powinien Lewy zrezygnowac z piranii jak to Hoeness mówił bo bez niego to może już by Lewy przedłużył kontrakt. Tak samo Alaba (chociaż jego trzeba było sprzedać 2020 roku bo już mało dawał Bayernowi).
14.04.2022 09:32
Lewy woli restauracje otwierać i jakieś chore ceny tam ustalać. Zarabia tyle, chce jeszcze więcej i do tego oczekuje jakiegoś mega szacunku...
14.04.2022 09:17
14.04.2022 09:15
To Lewandowski zwlekał z rozmowami do kwietnia i kazał Zahaviemu nie rozmawiać z zarządem!!! ( Wszyscy wiedzą, że było na odwrót) Przekaz podprogowy start, że to wina Polaka, a Brazzo wywalił espresso na dywan :D
14.04.2022 09:14
Ciężko nie zgodzić się Gomezem, na pewno "diwowatość" Lewego nie jest jego zaletą, a robienie dymu w takiej części sezonu jest po prostu słabe.
Pokaż więcej