DieRoten.pl

W rozgrywkach niemieckiej Bundesligi z pewnością można wyróżnić kilku młodych i równie utalentowanych zawodników, którzy mają przed sobą wielką przyszłość.

reklama

Jednym z takich piłkarzy bezsprzecznie jest Luka Jovic, który może pochwalić się niesamowitymi liczbami w tym sezonie. Jeśli pod uwagę weźmiemy tylko rozgrywki ligowe, to snajper Eintrachtu Frankfurt ustrzelił w sumie 15 bramek oraz miał udział przy sześciu kolejnych.

Bardzo dobra gra zarówno na krajowym, jak i międzynarodowym podwórku sprawia, że w mediach coraz częściej zaczyna się spekulować o przyszłości młodego Serba. Na przestrzeni ostatnich tygodni pojawiło się już od groma potencjalnych kierunków transferu 21-letniego napastnika.

Nie tak dawno temu na temat swojej przyszłości wypowiedział się sam zainteresowany. Luka Jovic na łamach japońskiego magazynu "World Soccer Digest" zdradził, że nie interesuje go gra w angielskiej Premier League.

Nie jestem zbyt wielkim fanem rozgrywek angielskiej Premier League − oznajmił napastnik Eintrachtu Frankfurt.

− Nie lubię stylu gry w Anglii. Wolałbym kontynuować grę w Niemczech lub alternatywnie w Hiszpanii, Włoszech lub we Francji − podsumował Luka Jovic.

Wśród potencjalnych kierunków serbskiego snajpera wymienia się głównie Bayern, Real oraz Barcelonę. Jovic w trwającym obecnie sezonie miał okazję rozegrać już w sumie 35 spotkań, w których ustrzelił 22 bramki oraz zanotował 7 asyst. Jego wartość rynkowa to 55 milionów euro.

źródło: Bleacherreport

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (53)

reklama



16.03.2019 22:58
A co uważacie że Real to jest najlepszy klub świata co z tego że zdobywał Ligę mistrzów jak jakoś w Lidzę zawsze 2-3 miejsce.
Liga mistrzów to bardziej zależy od dobrego losowania i farta z resztą co to takie 90mln za jej wygranie jak kluby w tym roku przekroczą ponad 800mln przychodu
Niech już w końcu zrobią tą SuperLigę piłkarską z 18 drużynami i będzie wtedy można z czystym sumieniem powiedzieć kto jest najlepszy na świecie
16.03.2019 22:50
@Kozja
Zgadza się, czyli jednak Lewy w wieku Wernera nie miał żadnego hattricka przeciwko Realowi, tak samo jak Robert nie jest najlepszym strzelcem w fazie pucharowej LM zaraz za Ronaldo tak jak pisałeś w jednym z poprzednich postów.
16.03.2019 22:30
@DieRoten Lewandowski wieku 24 lat strzelal realowi 4 i zostal wtedy krolem strzelcow bundesligi. Werner w przyszlym roku bedzie mial 24
16.03.2019 22:25
@Kozja
Lewandowski w wieku Wernera miał na koncie 1 bramkę i 2 asysty w LM
16.03.2019 22:20
A ja tam bym chciał Hallera jest silny wysoki uzdolniony technicznie mega inteligętny i kreuje okazje dla kolegów a do tego jest stosunkowo tani
16.03.2019 22:18
@DieRoten "W LM przeciwko tym najmocniejszym zespołom Lewandowski nie będzie miał pięciu 100% okazji na zdobycie bramki, będzie miał 1-2 i ma je wykorzystać, właśnie tym topowy zawodnik robi różnicę. "

Według tej teorii, biorąc pod uwagę ostatnie lata i dominację Realu w LM, topowym zawodnikiem jest tylko Ronaldo, Benzema, i Bale... A, że Benzema i Bale już odpadli to tylko Ronaldo.
16.03.2019 21:47
@DieRoten No jakie ma statystyki? Haha nie wiem czy pamietasz ale Robert w jego wieku pakowal 4 bramki realowi i zdobywal krola strzelcow ligi. Werner moze bedzie dobry ale do osiagniec Lewego nawet sie nigdy nie zblizy

Edytowano : 2019-03-16 21:49:46

I nie wiem dlaczego zakladasz, ze Werner nigdy nie bedzie zawodzil skoro w stambule ktory my pocisnelismy 5-0 musial zejsc bo bylo za glosno ;)
16.03.2019 21:38
@Kozja
Nikt tutaj nie pisze o gubieniu Matipa, van Dijka i strzeleniu bramki. W LM przeciwko tym najmocniejszym zespołom Lewandowski nie będzie miał pięciu 100% okazji na zdobycie bramki, będzie miał 1-2 i ma je wykorzystać, właśnie tym topowy zawodnik robi różnicę. Lewandowski natomiast tego nie robi. Do Monachium był sprowadzamy jako człowiek który właśnie w LM w najważniejszych spotkaniach da "to coś" i jak do tej pory kompletnie zawodzi. Jako jego następcę widzę właśnie Jovicia lub Wernera.

Edytowano : 2019-03-16 21:40:01

A pisząc, że Werner to kot w worku trzeba być kompletnym ignorantem, wystarczy zobaczyć jakie ma statystyki w Bundeslidze, ciężko znaleźć drugiego takiego zawodnika który w tak młodym wieku ma tyle bramek i asyst.
16.03.2019 21:24
@Kozja
no coś temu Lukaku za bardzo nie idzie w tym sezonie
ale nie możesz zapominać meczu z PSG , 2 bramki na wagę kolejnej rundy
jakby tak zrobił lewy z Liverpolem to by mu pomnik postawili
ale z drugiej strony wszystko po błędach Thilo Kehrera i Buffona
Ja nie rozumiem PSG atak za ponad 400 baniek a bramkarz za 1 bańke śmiać mi się z tego chciało, szejkowi chyba ropy zabrakło
16.03.2019 21:11
No dlatego pytam sie tych hejterow kogo by widzieli za Lewego, bo ja nie widze lepszego napastnika. Jakies jovicie czy wernery mnie nie przekonuja bo to koty w worku, a akurat romelu lukaku to strzela mniej bramek niz obronca van dijk ????
16.03.2019 21:06
@Kozja
Zamiast Lewego to będzie ciężko kogoś poszukać do Bayernu
ale jeśli ktoś ma zgubić van dijka i matipa to tylko Mbappe ale to tylko pobożne marzenia
ale ja bym się zdecydował na tego gościa Romelu Lukaku:D
16.03.2019 20:30
@DieRoten no to kto zamiast lewego? Prosze podac twojego faworyta
16.03.2019 20:25
@Kozja
W Barwach Bayernu Lewandowski strzelił przeciwko Realowi jedną bramkę, z karnego. O niczym nie zapomniałem.
16.03.2019 20:18
@vaterland to kogo bys widzial w miejsce lewego? Ja jakos nie widze jovicia czy wernera lamiacego van dijka i matipa
Na podwojeniu
16.03.2019 20:14
To nie hejt na Polaka, jest wielu świetnych piłkarzy którzy mają jakiś szklany sufit. Niestety tak jest z Jamesem i Lewandowskim, z tym że Jemes jest jeszcze bardziej nierówny
16.03.2019 20:12
@vaterland ogólnie to Lewy pod względem krytyki w Bayernie ma bardzo przesrane i musi mieć mocną psychę bo ciągle im coś nie pasuje. co oni by teraz zrobili jakby zaczął robić akcje jak Aubameyang, tylko pytanie do jakiego klubu mógły się dostać. a w najważniejszych meczach moim zdaniem się za bardzo spina bo chce za wszelką cenę coś udowodnić bo to go bardzo boli z tymi kluczowymi meczami
16.03.2019 19:57
Lewandowski był piłkarzem znacznie lepszym kiedy grał w BVB jeśli chodzi o wszechstronność. Do tego Polak miał lepsze skrzydła niż Salah czy inne wynalazki, Robery to były najlepsze skrzydła Europy a Nie potrafił wzbić się na pewien poziom
16.03.2019 19:39
@DieRoten No to pokaz kto wiecej strzela ? Zapomniales o bramkach strzelonych realowi
16.03.2019 19:24
@Kozja
11 bramek w fazie pucharowej, 2 z karnych, 5 bramek przeciwko takim potęgom jak Szachtar, Porto, Besiktas i jedynie 4 bramki z gry przeciwko topowym zespołom, a mianowicie Barca, Juventus, Atletico, Arsenal. Tak wygląda statystyka Lewego w fazie pucharowej LM w barwach Bayernu. Jak na topowego napastnika trochę mizernie, nieprawdaż?

Przeciwko tym najmocniejszym klubom topowy napastnik ma 1-2 okazje w trakcie meczu i strzela bramkę, Lewy tego nie robi, Robert musi mieć 5 okazji żeby coś trafić.
16.03.2019 18:47
trochę mi ta wypowiedź wygląda na wpraszanie się do szatni Bayernu ;-) wcale bym się tak strasznie nie zdziwił taką sytuacją za kilka miesięcy... ale oczywiście jako gracz będący wsparciem dla Lewego a nie jego następcą. Jovic mógłby dać sporo rozwiązań w ofensywie.
16.03.2019 18:47
Jeśli chodzi o Lewego odkąd jest w Bayernie to w fazie pucharowej LM to strzelał w takich meczach jak:
-sezon 2014/2015 -1/8 -1 gol (Shakhtar Donetsk) , 1/4 - 2 gole (FC Porto) , 1/2 - 1 gol (FC Barcelona)
-sezon 2015/2016 - 1/8 - 1 gol(Juventus) , 1/4 - 0 goli (Benfica) , 1/2 - 1 gol (Atletico Madryt)
-sezon 2016/2017 - 1/8 - 2 gole (Arsenal) , 1/4 -1 gol (Real Madryt)
-sezon 2017/2018 - 1/8 - 2 gole (Besiktas) , 1/4 - 0 (Sevilla) goli ,1/2 - 0 goli (Real Madryt)
-sezon 2018/2019 -1/8 - 0 goli (Liverpool)
16.03.2019 18:12
Pozostał bez gola w siódmej rundzie pucharowej z rzędu. Wygrał 4 z14 pojedynków. Tyle w temacie najlepszej 9 na świecie
16.03.2019 17:41
Jak ktoś ma problem do Lewego to jest chyba trochę upośledzony dajcie mu skrzydła Salah 150ml euro, Mane 85ml euro, z kim on ma grać dziadek Ribery czy Coman po poważnej kontuzji który się boi że znowu coś mu się stanie, niech on ten sezon przebiegnie do końca i może w przyszłym roku coś u niego ruszy chyba że będzie kolejna szklanka na boisku. Jovic to dobry piłkarz ale wszystko zależy czy Lewy przedłuży umowę czy nie i powinien kosztować między 40 a 50 ml euro. Co do Wernera to moim zdaniem przyjdzie za darmo w 2020 roku i będzie drugi Goretzka tak czuje.
16.03.2019 16:38
@DieRoten Ty jestes uposledzony czy jaki? Jakbys byl taki wszechwiedzacy to bys wiedzial tez ze oprocz Ronaldo nikt nie ma wiecej goli w fazie pucharowej LM od lewego. Szach mat
16.03.2019 16:14
Prawdą jest, że Lewy ma problemy z bramkami przeciwko europejskiemu topowi, prawdą jest to, że skutecznością nie grzeszy, można jeszcze wiele mu zarzucić. Ale łudzenie się, że zastąpi go Werner lub Jovic jest naiwne. Werner również nie ma charakteru, nie jest typem super strzelca. Natomiast Jovic, jak na razie ma udane pół roku a jego statystyki podbija mecz z Fortuną gdy strzelił 5 goli. W lidze strzelał w 9 meczach na 23... W tym roku 3 bramki w 9 meczach, spokojnie. Idealnym rozwiązaniem byłoby ściągnięcie go już teraz i rotacja aby nie zostać z ręką w nocniku, no ale na to się nie zanosi.

Edytowano : 2019-03-16 16:21:19

@[UserID=7289]DieRoten[/user] Nie wiń Lewandowskiego, on już dawno chciał odejść do drużyny, która ma większe ambicje niż wygrywanie niewielkim nakładem ligowych rozgrywek.
16.03.2019 16:07
Tak, tak, biedny Robert, tyle lat w LM w barwach Bayernu i w fazie pucharowej nikt nie chce mu wystawiać piłek na pustą bramkę aby sobie postrzelał, taki z niego top 3 napastników na świecie, że nie potrafi dołożyć od siebie czegoś wyjątkowego aby wprowadzić swój klub do dalszej fazy rozgrywek. Na szczęście w Bundeslidze nastrzela bramek Wolfsburgowi czy innemu Mainz i niektórzy będą się naiwnie zachwycać, że mamy takiego super grajka u siebie.
16.03.2019 15:50
Gdybyśmy jakimś cudem sprowadzili Jovicia i Wernera (opcja do ataku i na skrzydło) to byłoby to nie tylk świetne okienko śle nsjleosze w naszej historii. Za tok Havertz i zyskujemy nową jakość w ofensywie. Tylko żeby to się dokonało trzeba pożegnać kilku piłkarzy.

Edytowano : 2019-03-16 15:53:39

Swoją drogą kiedy wypowiadałem się krytycznie o Lewandowskim i wykazywałem że to król bramek nieważnych byłem często krytykowany. Dobrze że teraz dużo osób to zauważa. Temu piłkarzowi brakuje niestety mimo umiejętności psychiki i charakteru żeby stać się liderem, szkoda że nie zarobiliśmy na jego sprzedaży bo wtedy wariant z zakupem dwóch wschodzących gwiazd byłby bardziej realny
16.03.2019 15:32
A jaki jest ten nowoczesny typ napastnika?Tak konkretnie,który klasowy zawodnik reprezentuje ten styl?
Bo każda z ekip które zostały w grze w LM ma na 9tce mocnego fizycznie grajka.Jedynie City ma Aguero,ale nie jestem pewien czy to dobry kierunek,skoro oni nic nie znaczą w Europie.
16.03.2019 15:12
Jaki Najazd na Polaka aż nie wierzę co niektórzy tutaj wypisują. To nasz najlepszy piłkarz do tego jeden z 3 najlepszych napastników świata i każda , dosłownie każda drożyna by go wzięła z pocalowaniem ręki.Kur...wa co Wy piszecie...!!!!to taktyka Kovaca była [wycięte]...owa i tyle w temacie .To Kovac zabił nam ten mecz,to Kovac nie miał pomysły na ten mecz i to On ustawił Bayern na ten mecz ,a pretensje do osamotnionego Lewego który niby miałby nas zbawić haha. Szczególnie prawa dla zarządu że w kolejnym ważnym meczu w lidze mistrzów na obronie gra Rafinha którego dawno już ie powinno być, przynajmniej od tego sezonu po meczu z Realem. Winę za wszystko ponosi po pierwsze zarząd A po drugie Kovac. Za Lewym będziecie jeszcze płakać.
16.03.2019 14:09
Zobaczymy, wydaje mi się że nie kupimy go ale poczekajmy do lata.
16.03.2019 13:37
@Sonny
"I co Ameryke odkryles, ze srodek gra za wolno?" Fajnie, że i ty to zauważasz, ale jak widzę w dalszym ciągu masz problem z wyciąganiem wniosków.

"Przeciez tam macie swojego ulubienca Jamesa i Thiago," Nie uogólniaj, gdyby to ode mnie zależało już dawno bym ich pogonił.

"Przekaz byl taki,ze jak Lewy chce byc liderem to niech wreszcie pokaze to z godnym przeciwnikiem." Problem w tym, że piłka to sport drużynowy.

Tak jak napisałem, Lewego docenicie gdy odejdzie.

Edytowano : 2019-03-16 13:37:52

No chyba, że wymienimy środek pola a skrzydłowi osiągną poziom RR.
16.03.2019 13:32
Boze co za znawcy! Przestarzaly typ
Napastnika? Bo padne ze smiechu. A Kane, Icardi to jacy napaatnicy? Jakos najlepsze kluby sie o nich bija i Lewego kazdy by wzial z pocalowaniem reki! Znawcy od siedmiu bolesci. Lewy przestarzaly a na kazdym froncie ma najlepsze statystyki w europie pajace. A jovic? Mniej chyba strzela od roberta i co jak sie okaZ za rok ze to gracz jednego sezonu? A wezcie idzcie w pizdu z tymi swoimi wywodami bo wylewacie pomyje na najlepszego naszego gracza od wielu lat i bez niego to
Nawet tej bundesligi by nie bylo
16.03.2019 13:30
@DieRoten Zacznijmy od tego, że my w LM z drużynami z topy generalnie mamy problemy. Każdy mecz wygląda praktycznie tak samo, Liverpool, Real, Atletico, Sevilla, czy pierwszy z PSG, ten sam model. Zamknięcie środka, i leżymy, dziesiątki niecelnych dośrodkowań na osamotnionego Lewego. Jesteśmy bezradni.

PS Lewego docenicie jak odejdzie. https://twitter.com/Bluegrenades/status/1106144562672750593
16.03.2019 13:26
I co Ameryke odkryles, ze srodek gra za wolno? Przeciez tam macie swojego ulubienca Jamesa i Thiago, ktory uskutecznia swoja radosna tiki take. Przekaz byl taki,ze jak Lewy chce byc liderem to niech wreszcie pokaze to z godnym przeciwnikiem.
16.03.2019 13:13
Lewy od swojego przyjścia nie dał nam nic w najważniejszych momentach LM, to przestarzały typ napastnika który musi mieć ciągle dogrywane piłki, do tego jego skuteczność też pozostawia wiele do życzenia. Przyjście Jovića w jego miejsce było by dużym wzmocnieniem, jako drogi napastnik może być ogrywany Zirkzee.
16.03.2019 12:36
No i tak będzie najlepiej dla całej ligi.
16.03.2019 12:32
Najpierw to go Eintracht musi wykupić z Benfici za bodajże 20mln euro bo tak w umowie było, a potem dopiero możemy rozmawiać o jakimkolwiek transferze dalej. Nie zdziwię się jak zostanie na kolejny sezon jeszcze we Frankfurcie
16.03.2019 12:29
@Sonny
Tej, a ty oglądasz mecze Bayernu czy tylko telegazeta? A jeśli oglądasz to widzę, że niewiele kumasz z tego co się dzieje. Lewy akurat jest typem walczaka, może nie tak jak Mandżur, ale walczy, biega, cofa się po piłkę, jest aktywny, strzela z daleka, itd. Tylko jest jedno, ale. Naszym problemem jest to, że gramy wolno, pozwalamy przeciwnikom odbudować defensywę i z przodu nie ma miejsca. Większość kontrataków jest spowalniana, przez tych gamoni w środku, co automatycznie formatuje naszą grę z przodu i jest dupa. W meczu z Liverpoolem było to doskonale widać. Liverpool zamknął środek, nasi środkowi nie dość, że wszystko spowalniali, to na dodatek nie podłączali się do ataku. Ataki głównie od skrzydła, co sprawia, że skrzydłowi grają szeroko, pomocnicy nie podchodzi do przodu, a Lewy stał pośród 2/3 obrońców a przed nimi jeszcze pomocnicy przeciwnika, został sam przeciwko def. anglików i musiał liczyć na to, że któraś z piłek idących ze skrzydła przejdzie obrońce.
Przy takiej grze Lewy nie może nic zrobić. Żaden napastnik nic nie zrobi, nawet tan wasz Jovic, on również byłby zmuszony do orania pośród obrońców i dostawiania nogi. Nawet Mbappe miałby problem bo nie miałby się gdzie rozpędzić.
Zwróć uwagę, że my nawet nie byliśmy w stanie prowadzić gry pozycyjnej na połowie przeciwnika. Nie byliśmy w stanie ich zamknąć tak jak oni nas. Tak jak napisałem, pomocny nie podchodzą, skrzydłowi szeroko, a Lewy nawet nie miał z kim rozegrać z klepki. Nie było miejsca.
To jest problem, kiepski środek pola, który nie jest w stanie przejąc inicjatywy a na dodatek wszystko spowalnia. Co przekłada się na wszystko co dzieje się z przodu.
16.03.2019 12:25
Owszem pozycje inne, ale na mysli mam inteligencje pilkarza. Jak Lewy widzial, ze jest jak jest to trzeba bylo probowac innych wariantow. Ile bylo takich 9tek, ktore majac jedna okazje zamienialy na bramke?? A no troche ich bylo. Gnabry troche szarpal i raz Lewy tez sie minal z pilka na przyklad... Zmieniaja sie trenerzy, taktyki a Lewy ma ten sam problem. Z reszta jak chcesz zeby dostawial noge to postaw Gomeza, Wagnera i efekt bedzie ten sam.
16.03.2019 12:14
myślę że często mógłby grać nawet w parze z Lewym.
16.03.2019 12:06
Wolę Jovica niż Wernera i na pewno nie w miejsce Pana RL bo znowu wrócimy do punktu wyjścia mając tylko jednego napastnika.
16.03.2019 12:05
@Sonny
"Nie piszcie ze Lewy nie mial wsparcia, a napastnik zyje z podan."
mówisz o klasycznej "9" która z założenia ma żyć z podań. to nie jest typ jak Aguero, Messi czy Mbappe że zabiorą się z piłką i pobiegną przed siebie. gra z Lewym, H. Kane`m czy Icardim wymaga od reszty stwarzania im okazji i innego ich wykorzystywania w rozegraniu albo w ogóle pomijania ich.

"Za najlepszych lat Ribery czy Robben potrafili przejac ciezar gry na siebie i w pojedynke przesadzic o wyniku"

mówisz o klasycznej "9" a porównujesz do skrzydłowych...
16.03.2019 11:51
Dobra opcja by to byla. Ma papiery na mega napadziora. Zupelnie inny typ napastnika od Lewego. Duzo walczy, strzaly z poza pola karnego. Dla mnie taki ala Suarez, czy Mandzu. Niestety, ale Lewy juz ktorys sezon z rzedu kompletnie niewidoczny na tle klasowego rywala w CL. I jeszcze te symulki.... Kovac z zarzadem musza przemyslec sprawe, bo o ile jeszcze rok temu nie bylo konkretnej alternatywy to teraz Jovic takowa sie wydaje. Ps. Nie piszcie ze Lewy nie mial wsparcia, a napastnik zyje z podan. Za najlepszych lat Ribery czy Robben potrafili przejac ciezar gry na siebie i w pojedynke przesadzic o wyniku, nawet gdy przegrywalismy.A to potrafia tylko wybitni.
16.03.2019 11:23
Transfer porządnego napastnika w letnim okienku transferowym to dla nas też bardzo ważna kwestia. Jeśli Lewy ma zostać to musi czuć ogromną presję i oddech na swoich plecach. Nowy napastnik nie ma być zmiennikiem, a rywalem do walki o pierwszy skład w każdym meczu.
16.03.2019 11:20
Dopuki będzie ta gwiazdeczka przodu co dokłada nogę z metra to nikt sensowny do przodu nie przyjdzie od 2013 jak przyszedł pan RL to Bayern Niemcy v nie osiągną bicie rekordów w bundeslidze z kelnerami to żaden wynik w meczach o stawkę nie mamy napastnika i dopuki on zostanie dopuki nic nie osiągniemy
16.03.2019 11:16
Zrozumcie w końcu ze taki typ piłkarza jak Lewy który tylko dokłada nogę jest przestarzały . Co z piłkarza jak on sam nie umie sobie zrobic okazji ????? Który to już sezon w LM gdzie.nic nie pokazuje..... nie pomaga...ogorkom w bundeslidze byle jaki napastnik będzie strzelał
16.03.2019 11:01
@DieRoten
To nie jest wina lewego, że nie mógł się odnaleźć w meczu z Liverpoolem, lewy jest typem napastnika, który żyje z piłek, a w meczu z the Reds jedyne piłki jakie dostawał to piłki na walkę, gdzie dodatkowo zawsze obok niego były 2-3 osoby, także nie dziwię się, że tak to wyglądało.
16.03.2019 10:46
Jovic byłby bardzo dużym wzmocnieniem myślę , ze mógłbym zastąpić Lewego
16.03.2019 10:28
@DieRoten
"Brać w miejsce Lewego. "

Mam wrażenie, że niektórzy to nie oglądają meczów i nie grzeszą pojęciem o piłce. Jeżeli ktoś wini Lewego za porażkę z LFC to albo jest ślepy, albo nie wie co widzi.
Oczywiście, ze jestem za przyjściem Jovica ale jako partnera dla Roberta, a nie za niego. Pozbyć to sie trzeba Mullera, Rafinhiy, Robbena, Ribery'ego, Boatenga.
16.03.2019 10:15
W żadne "miejsce Lewego", tylko brać jako drugiego napastnika. Dosyć trzymania jednego napastnika w kadrze, to chore.
Pokaż więcej

reklama