DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Skobry Strona 41

Zarówno Haaland, Sancho, jak i Davies byli faworytami - zwyciężył Norweg. Czy słusznie? Trochę jest na niego za dużo hype'u, trochę zbyt wiele się mówi. Niezaprzeczalnie ma umiejętności, ale czy to było wystarczające by wygrać z np. młodzieńcem, który miał niebagatelny wkład w zwycięstwo w LM? Drugie miejsce Fatiego chyba za klubową przynależność, choć talent również niemały.

21.11.2020 12:49

A jednak moda na Haalanda zwyciężyła. Cóż, z BVB bardziej pasowałby mi tam mimo wszystko Sancho, który tych liczb też trochę wykręca. Parę dobrych spotkań Fatiego wystarczyło natomiast, by wskoczyć przed Phonsi'ego...

21.11.2020 11:45

"Nieudane rozmowy z agentami Davida Alaby i widmo utraty szefa obrony FCB za darmo latem 2021 roku sprawiła, że mistrzowie Niemiec wyciągnęli odpowiednie wnioski z tej lekcji."

Na razie jeszcze nikt niczego nie wyciągnął. Oficjalne potwierdzenie przedłużenia umów z ww. i dopiero będziemy mogli ogłosić, że na sytuacji z Alabą czegoś się nauczono. Poczekajmy.

19.11.2020 12:47

Pewnie zostanie, natomiast Bild raczył już jakiś czas temu tak samo po porażce z Eintrachtem pisać o Kovacu. Kryzys w reprezentacji Niemiec jest widoczny gołym okiem, ale część z tych oczu pozostaje krótkowzroczna.

18.11.2020 15:34

Właśnie pomysły są, tyle że idiotyczne i blokujące potencjał zawodników. Gra wahadłami - po kiego grzyba to komu? Dopóki reprezentacja Niemiec grała ciągle 4-2-3-1 wszystko funkcjonowało (albo inaczej - to ustawienie w pełni wykorzystywało możliwości zawodników, jakich Loew w danym momencie posiadał): utrzymywanie się przy piłce, stwarzanie sytuacji bramkowych. Przy obecnej taktyce nastawienie jest wyłącznie na kontry, co ciekawe również w meczach z teoretycznie słabszymi rywalami (vide pierwszy mecz ze Szwajcarią na przykład). Brak chęci, woli walki. Hiszpanie byli wczoraj w każdym wypadku o dwa kroki przed Niemcami. Cóż, do Euro jeszcze trochę czasu jest. Problem w tym, że nie widać jakiegokolwiek zalążka nawet nadziei na lepszą grę.

18.11.2020 09:15

@FanGraczyBayern
Ja bym zbyt wielu porównań do Naszej kadry mimo wszystko nie czynił, gdyż rozmawiamy tutaj o dwóch reprezentacjach o zupełnie innym potencjale kadrowym. Niemcy z nowym trenerem mogliby być spokojnie (obok Francji) stawiani za głównego kandydata do triumfu na Euro. Tym większa jest tu "zasługa" Loewa, który konsekwentnie trwoni możliwości swojej (jeszcze) drużyny.

17.11.2020 22:42

Loew pierwszy raz w dziejach nie wyszedł z Niemcami z grupy na MŚ, teraz notuje największą porażkę w powojennej historii reprezentacji... Wiele osiągnięć jeszcze przed nim :).

17.11.2020 22:36

Chyba, że to zasłona dymna. "Przegrajcie, ale z hukiem. Niech nikt nie biega, nie walczy. Na Euro dopiero im pokażemy". Innego wytłumaczenia dla tak beznadziejnej gdy nie widzę. Ewentualnie chęć przećwiczenia wariantu z dużą liczbą straconych bramek i wywartego przez to wpływu na psychikę i zachowanie zawodników. :)

17.11.2020 22:23

Skończ chłopie z tymi wahadłami i trójką z tyłu. Nic to nie daje, wręcz przeciwnie - Niemcy praktycznie w każdym spotkaniu tracą bramki. Przywróć dawny styl - utrzymywanie się przy piłce, nękanie przeciwników. Zwłaszcza, że materiał na to masz (kadrowo wciąż są bardzo mocni). To wszystko oczywiście słowa rzucane w eter, syndrom wypalenia na linii Loew-reprezentacja jest widoczny już od dłuższego czasu.

17.11.2020 21:43

Na razie jest ta "typowa" z ostatnich miesięcy reprezentacja Niemiec - apatyczna, powolna i bez pomysłu. Niesamowite jak trwoniony jest potencjał tych piłkarzy przez Loewa. No ale poczekajmy, mecz wciąż trwa. Najwyższa pora, żeby się obudzić.

17.11.2020 21:22

Jak pijany płotu trzyma się tej gry wahadłami...

17.11.2020 19:48

Każdy, absolutnie KAŻDY zespół na świecie wie, że jeśli zagra z Polakami na pressingu i szybkości, to nie będzie miał problemów ze zwycięstwem. Nie mamy w swoim składzie zawodników, którzy spod tego nacisku rywala potrafią wyjść, a po dzisiejszym spotkaniu mówiąc o stworzonych przez Nas sytuacjach będziemy mieć na myśli... przedostanie się z piłką na połowę Włochów. Słabiutki, chyba najsłabszy występ Polski w LN.

15.11.2020 22:34

Tego się już nie wróci. Bardziej boli, że mogła to być w zasadzie jedyna okazja Lewego do zdobycia tej nagrody. W przyszłym roku Euro, które będzie miało decydujący wpływ na wybór zwycięzcy ZP (a Polska do faworytów nie należy) raczej niezależnie od tego kto zwycięży w LM. Za dwa lata Robertowi stuknie 34 i dojdzie mundial. Od bardzo wielu czynników będzie zależało czy Lewandowski w przyszłości "zakręci" się jeszcze wokół kandydatów do Złotej Piłki.

15.11.2020 11:18

Tak jak "łyknięta" przez wielu została informacja Bilda jakoby "zapadła decyzja" o odejściu Boatenga (wystarczy przejrzeć komentarze pod stosownym tematem), tak i do newsów Spox i Sport1 należy podejść z dystansem. Czekamy na rozwój wydarzeń. Bardziej jestem jednak skłonny uwierzyć w zaskoczenie Jerome'a doniesieniami Bilda.

12.11.2020 18:31

Z innej beczki:
https://transfery.info/aktualnosci/szoboszlai-bardzo-blisko-oczywistego-transferu/142312

Jeśli prawda, to w sumie żadna sensacja. Byłby to swoją drogą świetny ruch Lipska, a Węgier mógłby się rozwijać w normalnym, dobrym tempie (każdy klub powyżej Lipska byłby dla niego chyba zbyt wielkim przeskokiem).

12.11.2020 10:36

Jeśli już kogokolwiek chciałbym z Gladbach widzieć w Monachium, to raczej porządne zastępstwo dla Lewego/Mullera w postaci kogoś z francuskiego duetu (Plea/Thuram), ale to raczej marzenie ściętej głowy. Neuhaus nie jest wybijającą postacią, choć swoją robotę w środku wykonuje. Wątpliwe jednak byśmy po zatrudnieniu Roci zdecydowali się na kolejny transfer do środka (przy jednoczesnym planowaniu kadry z Tolisso).

12.11.2020 09:52

@FanGraczyBayern
Ależ tego, że tak było nie neguję. Sam napisałem, że "może tak" i wcale nie byłoby to dla mnie jakąś sensacją. Dziwne było dla mnie tylko natychmiastowe przekonanie o prawdziwości dziennikarskich rewelacji, co stoi nieco w sprzeczności z dotychczasowym podejściem (powątpiewaniem) wielu osób (w tym mnie) do jakichkolwiek newsów. Tyle.

10.11.2020 14:17

@Silesi
Już to pisałem pod innym tematem, ale na razie to doniesienia prasowe. Może był blisko powołania, może nie. Wiadomo natomiast, że wielu ludzi w dziwny sposób natychmiast wzięło tę informację za pewnik. Ot, taka drobna niekonsekwencja w kwestii przyswajania wieści napływających od dziennikarzy. Wszak wiele newsów - słusznie z resztą, sam tak czynię - jest zwyczajnie wyśmiewanych.

10.11.2020 13:43

@GwiazdaPoludnia
Być może Sarr był blisko powołania, być może nie. Na razie to domysły prasy (chyba, że było jakieś oficjalne stanowisko, proszę mnie poprawić). Zastanawia mnie natomiast coś innego - bardzo często prasowe doniesienia są tutaj wyśmiewane (słusznie zresztą - jakieś bzdurne transfery/inne pierdoły). Dlaczego TO zostało wzięte od razu za pewnik? :)

10.11.2020 12:01

@hoven
Roca to i tak jeszcze ze wszystkich zakupów ostatniego dnia okienka największa nadzieja (no bo jakżeby inaczej). Co do ogółu dyskusji - tutaj akurat muszę się z Tobą zgodzić. Czym innym jest pokładanie nadziei w młodych, perspektywicznych graczach (Kimmich, Gnabry, Lucas), a czym innym w np. piłkarzach 28-letnich, nie mających dodatkowo nigdy styczności z futbolem na najwyższym poziomie. Być może któryś z nich okaże się dobrym ruchem (patrząc z perspektywy czasu), ale na dzień dzisiejszy są zupełnie zrozumiałe podstawy do bycia pełnym obaw. Póki co żaden nie zachwycił/nie miał okazji.

09.11.2020 18:32

Upamecano ostatnie tygodnie ma rzeczywiście fatalne, praktycznie w każdym spotkaniu coś musi odwalić. Z resztą sporo ŚO, którymi do niedawna się zachwycano jest obecnie pod formą.

08.11.2020 21:23

Kimmich wyrósł na tak ważnego zawodnika, że jest to dla mnie w tym momencie informacja przerastająca nawet dzisiejsze zwycięstwo. Czekamy na dokładniejsze badania.

07.11.2020 20:56

Brawo! Spalone Lewandowskiego ewidentne i tutaj nie ma za bardzo dyskusji - całe szczęście, że te gole i tak nie były potrzebne. Ciężki mecz i niezwykle cenne trzy punkty.

Czekamy co z Kimmichem. Drugiego zawodnika o jego profilu nie mamy.

07.11.2020 20:35

@tapczan
Na razie Alaba jest wciąż Naszym zawodnikiem. I wszelkie pejoratywy są zupełnie niepotrzebne.

06.11.2020 09:47

@Dziki79
Nie "doskoczyła", tylko "przeskoczyła". Po tym sezonie natomiast odejdzie kampania z 15/16 i wówczas Serie A wskoczy przed BL.

https://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/#/yr/2020

Ten sezon będzie kluczowy dla klubów z BL, by utrzymać trzecią pozycję. Z resztą po reformie przepisów ważne, by liga wciąż miała miejsce w czwórce (a o to ciężko nie powinno być).

05.11.2020 12:25

@KeeRay
Też z tym wszystkim trzeba poczekać do końca sezonu. Idę o zakład, że jeden/dwa słabsze mecze Lucasa mogą spowodować lawinę niepochlebnych komentarzy nt. kwoty transferu tudzież sensu kupna zawodnika. Jak utrzyma swoją obecną formę, to faktycznie będzie można uznać ten zakup za niezwykle udany. Póki co Francuz świetnie wywiązuje się ze swoich obowiązków i oby tak dalej.

05.11.2020 10:36

@tapczan
Jak Davies wróci po kontuzji i do formy to My przy tak grającym Hernandezie przede wszystkim będziemy mieć ogromną siłę również z tyłu. Martwi natomiast nierówna dyspozycja Pavarda.

05.11.2020 09:44

Brawa dla BVB i Lipska. Z drugiej strony kiedy RB miał wygrać z PSG jak nie w momencie, gdy Paryżanie przyjechali właściwie bez połowy drużyny?

04.11.2020 23:00

Jak ktoś pierwszy raz na oczy widział Szoboszlai'a, to informuję - on od dłuższego czasu odznacza się elegancją i dojrzałością w grze. Mimo wszystko jego następnym przystankiem może być Lipsk - Bayern to jeszcze może być zbyt wysoki próg.

04.11.2020 14:32

Widać, że zależy mu jak cholera, a jego słowa (mimo, iż nieco wyolbrzymione) o gotowości poświęcenia życia na boisku dla Bayernu coraz bardziej przekuwane są w czyny.

04.11.2020 11:44

Brawo! Dla Salzburga za 80 minut twardej walki również. Później wyszła jednak klasa i doświadczenie.

03.11.2020 22:53

Tak już abstrahując od korzystnego dla Nas sędziowania, to trzeba przyznać że chłopaki z Salzburga stawiają twarde warunki. Niełatwo gra się przeciwko tej bezkompromisowej młodzieży, co doda tylko emocji w drugiej (oby zwycięskiej) połowie.

03.11.2020 21:52

Ja rozumiem emocje, ale tutaj naprawdę był ruch nogą i faul Lucasa. Nie ma co rozpaczać, gramy dalej.

03.11.2020 21:15

Gladbach ewidentnie podrażnione swoim dotychczasowym frajerstwem :).

03.11.2020 20:43

No tego to już chyba nie spieprzą... :)

03.11.2020 19:23

Nie wolno ich lekceważyć, ale grając na wyższych obrotach niż z Lokomotiwem i (zwłaszcza) Koln wątpliwości być nie powinno.

03.11.2020 08:54

Ja też się wielu ciekawych rzeczy dowiaduję z "Wiadomości". :)

02.11.2020 16:35

Patrząc na jego formę z ostatnich tygodni, to w sumie tak średnio go żal... Piłkarzem jest mimo wszystko dobrym i wszechstronnym - takiego chciałby w składzie niejeden trener. Nie za taką pensję jednak. Żegnamy i powodzenia w nowym klubie.

02.11.2020 11:15

@tapczan
Jasne, że nie wymagajmy od niego cudów, zwłaszcza że jedynym piłkarskim "cudem" jakiego do tej pory dokonał było zatrzymanie piłki na linii bramkowej w meczu ze Strasbourgiem (drugim jest całkiem niezłe piłkarskie CV, mimo tak niskich umiejętności). Ale też nie myślmy zero-jedynkowo, nie idźmy w drugą stronę i nie przechodźmy do porządku dziennego po spotkaniu, w którym Choupo po prostu sobie stoi. Jako zawodnik Bayernu, wychodzący w pierwszym składzie musi od czasu do czasu choć spróbować dać coś od siebie. Nie hat-tricki, dryblingi przez pół boiska, bomby z dystansu... Po prostu więcej niż wczoraj. Tyle.

01.11.2020 11:21

@tapczan
Ale chyba zgodzisz się, że oceniać napastnika można nie tylko ze "zmarnowanych okazji"? Jest jeszcze zaangażowanie, stwarzanie sytuacji kolegom, czysta chęć pokazania się (zwłaszcza jeśli mówimy o debiucie ligowym w barwach najlepszego klubu w Europie) itd. Na ocenę gracza po meczu wpływa wiele czynników, a nie wyłącznie zdobywanie bramek/marnowanie sytuacji.

01.11.2020 11:08

Salzburg od kilku lat ma świetną akademię (jedną z najlepszych w Europie) i talentów na pęczki. Na pewno nie można tej grającej na młodzieńczej fantazji ekipy lekceważyć. Swoją drogą czekam, aż wreszcie odpali tam również Adeyemi, który ponoć ma ambicje by kiedyś do Monachium wrócić.

01.11.2020 10:48

Nikt chyba nie sądził, że gość z którego śmiano się w Gelsenkirchen mógłby być w stanie cokolwiek pokazać w Bayernie. Cóż, jego obecność na boisku to w zasadzie uzupełnianie składu, tak by na murawę wybiegło jedenastu. Ale ponieważ na nieszczęście został zawodnikiem Monachijczyków należy mieć nadzieję, że w trudnych momentach pokaże coś więcej niż tylko "obecność".

01.11.2020 10:39

Oficjalnie powracamy tam, gdzie Nasze miejsce. Chociaż szczerze mówiąc niespecjalnie mnie ten mecz Lipska interesował, bo powrót Bayernu na pozycję lidera był właściwie kwestią czasu.

31.10.2020 20:25

Tak należy wygrywać w tym sezonie z (o wiele) niżej sytuowanymi rywalami - czasem brzydko, na pół gwizdka, ale zachowując siły na kolejne mecze. Brawo za trzy punkty.

31.10.2020 18:15

Gramy nawet nie na pół, ale czasem na ćwierć gwizdka. I dobrze, zwyciężyć jak najmniejszym nakładem sił.

31.10.2020 16:22

Trzeba rotować w tak napiętym sezonie, zwłaszcza grając przeciwko drużynom pokroju Kolonii. Jeśli zajdzie potrzeba, to mamy potencjał ofensywny na ławce.

31.10.2020 14:40

Ależ to głupie rozważania. Równie dobrze można się zastanawiać, czy któryś bramkarz przepuścił od 2011 roku więcej bramek w półfinałach LM od Neuera.

31.10.2020 13:57

Jeżeli dawać odpocząć Robertowi to właśnie w takich spotkaniach - przy całym szacunku dla Kolonii, ale oni niespecjalnie mają Nas kim straszyć.

31.10.2020 10:41

Nie wiem czy to faktycznie aż tak wielki talent... Nie widzę u niego tego "czegoś", czasem nawet w meczach rezerw niczym specjalnym się nie wyróżnia. Zobaczymy, życzę mu jak najlepiej.

31.10.2020 09:27

@AdiFantasti
Tego typu talenty (z Salzburga) mają bliższą drogę do Lipska. Bayern to byłby dla niego mimo wszystko zbyt wysoki próg. Niech się kiedyś chłop ogra w lepszej lidze. U Nas nie będzie miał na to szansy - no chyba, że kupno i wypożyczenie.

29.10.2020 11:22

Lipsku, Lipsku... Coś Ty zrobił...

28.10.2020 23:02

Walcem dziś z pewnością nie byliśmy, zwycięstwo odniesione na zaciągniętym hamulcu. Ważne, że wracamy z wygraną.

27.10.2020 20:51

Szczerze? Masz rację, ale chłopie - nie zajmuj się tym. Ty masz przede wszystkim zająć się reprezentacją. I jej obecnymi problemami, bo tych jest sporo.

26.10.2020 12:13

@Silesi
Moukoko to obecnie jeden z największych diamentów (jeśli nie największy) w tak młodym wieku w Europie. Też - może trochę życzeniowo - chciałbym go kiedyś widzieć u Nas. Swoją drogą za niespełna miesiąc kończy 16 lat i bardzo ciekawe, jak szybko zostanie włączony do pierwszego zespołu BVB.

25.10.2020 14:32

Przepiękny mecz. Pozdrawiam wszystkich :).

22.10.2020 16:22

@tapczan
Kwestia podejścia ludzi o tym decydujących. Zwróć uwagę jak często dotychczas wygrywali piłkarze ofensywni (nie tylko w tej klasyfikacji). Za Sancho mimo wszystko (poza pozycją) przemawiają również liczby. Nam też potrafił strzelić. A Davies np. w finale z PSG był już mocno zestresowany. Zobaczymy, ja osobiście nie pogniewałbym się za nagrodę dla Alphonso. Ale obawiam się, że to Jadon zgarnie laur.

Tak poza tym - to tylko niewiele znacząca nagroda. Wielu zawodnikom otrzymującym to wyróżnienie niekoniecznie wiodło się później dobrze.

21.10.2020 12:33

Należy się Davies'owi jak i Sancho. Stawiam jednak na gracza BVB. Chyba, że wygra jeszcze hype na Haalanda. Cieszy natomiast, że tym razem głównymi faworytami są gracze z BL.

21.10.2020 12:02

Nie no chłopie, bez przesady. Wystarczy kawałek zdrowia, a przemotywowanie niekoniecznie miewa pozytywny wpływ na grę. W domyśle natomiast użyta przez Lucasa hiperbola ma na celu ukazanie jego nastawienia. I to akurat się chwali. Z resztą sezon wszystko zweryfikuje.

21.10.2020 12:00

Po pierwszej połowie pierwszego meczu fazy grupowej ciężko jest o kimkolwiek powiedzieć, że się kompromituje. "Ubiegłoroczny" finalista LM na razie też przegrywa z tym zewsząd wyśmiewanym Manchesterem. Spokojnie, to dopiero pierwsze minuty nowej edycji. Aczkolwiek to, że BVB potrafi zagrać kompletnie nieadekwatnie do potencjału kadrowego również bywa częstym zjawiskiem.

20.10.2020 21:49

@tapczan
W przypadku Davies'a kluczowe są jednak wiek i nagromadzenie spotkań. Nie ma/nie było chyba nigdy tak młodego zawodnika, który byłby w stanie grać non stop na wysokim poziomie (albo bardziej dyplomatycznie - nie schodząc poniżej pewnego poziomu). O "sodóweczkę" raczej bym go nie posądzał, a świadomość tego, iż musi walczyć o skład może wyjść mu tylko na dobre. W wielu meczach pokazywał podejście mocno podszyte czystą, młodocianą ambicją i teraz będzie musiał robić to samo, by miejsce w zespole odzyskać. Inna sprawa, że sytuacja z Alabą może i ten problem z czasem rozwiązać.

19.10.2020 08:42

No geniusz.

18.10.2020 12:20

@bayern1987dwa
Lipsk załatwił sobie napastnika w postaci Sorlotha, który gorszym piłkarzem od Milika nie jest (a na pewno mniej podatnym na kontuzje). Z resztą oni mają naprawdę ciekawy skład i sporo wariantów do wyboru - ostatnio grali z przodu trójką: Olmo-Forsberg-Nkunku. Nad Arkiem może zimą ktoś się zlituje (najbliżej ponoć wciąż jest Roma).

15.10.2020 10:37

To jeszcze nic nie znaczy, więcej informacji na temat jego przydatności dla zespołu dostarczą mecze.

14.10.2020 12:05

Kompletnego beztalencia na pewno byśmy nie sprowadzili, coś w nim Flick widzi.

14.10.2020 12:03

Równie dobrze można odwrócić wywód i stwierdzić, że zwycięstwa Realu i Barcelony były podyktowane słabszą dyspozycją m.in. Bayernu. Z resztą kto by się przejmował słowami Wengera...

14.10.2020 10:04

@WayeThe
Ja bym aż tak daleko nie wybiegał. Tak naprawdę cała reprezentacja Niemiec nie gra na swoim normalnym poziomie.

13.10.2020 22:17

Kimmich ostatnio jak zakłada koszulkę reprezentacji, staje się innym (gorszym) piłkarzem...

13.10.2020 21:59

Czyżby Loew poszedł po rozum do głowy i zaprzestał gry durnymi wahadłami? Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale... może to zaczyn pewnego (lepszego) pomysłu.

13.10.2020 20:36

Jak parę tygodni temu nie wyobrażałem sobie odejścia Alaby i Thiago (to już nastąpiło), tak teraz patrząc na formę Austriaka i przedłużającą się wciąż sagę związaną z nowym kontraktem myślę sobie - chcesz, to idź. Na pewno nie jest to "czarnoskóry Beckenbauer". Aczkolwiek takiego gracza w składzie (który może grać na kilku pozycjach) chciałby mieć niejeden trener.

12.10.2020 08:56

Walczcie, walczcie. W meczach 3. ligi widać, że przerasta wszystkich swoimi umiejętnościami. Tutaj jednak kluczowa będzie cierpliwość, niech chłopak przede wszystkim rozwija się w spokoju i niech omijają go kontuzje.

12.10.2020 08:09

Sumy piłkarskich umiejętności nie ma co porównywać, Włosi to wciąż czołówka Europy. W rozegraniu zdarza im się jednak pogubić i tutaj może być szansa na wyjście z szybkim kontratakiem.

11.10.2020 21:39

"Najlepiej gdybyśmy grali czwórką obrońców z tyłu..."

Dokładnie. Durna taktyka gry wahadłami nie tylko nie daje komfortu w defensywie, ale i wymusza niekorzystne rozwiązania w ataku. Przy grze czwórką obrońców Niemcy mogliby spokojnie wystawiać jednocześnie np. Havertza, Wernera, Sane, Gnabry'ego. O pozytywnych efektach ewentualnego powrotu Mullera już nie wspominam, choć to wydaje się dla Loewa zamknięty temat.

11.10.2020 10:31

Akurat tutaj Gnabry ma rację. Mimo iż wczoraj Niemcy stworzyli sobie sporo dogodnych sytuacji, to przy wyjściu np. z szybkim atakiem widać było brak dodatkowego piłkarza z przodu. Loew i tak wszystko robi po swojemu, gra wahadłami to również niezbyt trafiona taktyka pod graczy jakich posiada.

11.10.2020 10:09

Utrzymali prowadzenie, niesamowite!

10.10.2020 22:43

Niemcy muszą w drugiej połowie iść po swoje (czyt. strzelić drugą bramkę). Taka zachowawcza gra i wolne tempo ostatnio często kończyły się stratą punktów.

10.10.2020 21:34

Ważne, by dobrze prezentował się w meczach. Bo występy podobne do tych w Schalke, czy (w większości) w PSG tutaj nie przejdą.

10.10.2020 14:51

Jak dojdą Sane i Havertz w formie, to Niemcy mają naprawdę genialny skład. Jedynymi problemami są defensywa (wciąż trwają poszukiwania optymalnego ustawienia) i Loew, który swoją nieprzemyślaną taktyką "gol-obrona" hamuje potencjał wielu zawodników.

10.10.2020 11:03

"Jeśli Douglas Costa będzie grał tak, jak podczas swojego pierwszego półrocza w Bayernie, to może być bardzo wartościowy..."

No to chyba wiadomo. To jest coś na zasadzie - "jeśli Bayern będzie grał tak jak w poprzednim sezonie, to znów zdobędzie potrójną koronę". W sensie: nic to nie znaczy. Czasy się zmieniają i patrzymy na nadchodzący sezon.

09.10.2020 10:49

Do Bayernu absolutnie nie dorósł. Ego ponad faktycznymi możliwościami. A czy poradzi sobie w Marsylii? Zobaczymy. Jeśli nic się nie zmieni, to ja go z takim nastawieniem w Monachium widzieć nie chcę.

09.10.2020 09:13

Utrata prowadzenia to niestety w tym momencie znak rozpoznawczy reprezentacji Loewa. Kompletnie inna sytuacja, niż zaszczepione kiedyś w genach piłkarskich graczy niemieckich walka do końca i dyscyplina. Jogi ma niestety również tendencje do zwykłego marnowania potencjału swoich zawodników. Strzelanie bramki i obrona przy jednoczesnym liczeniu na kontry mogłaby mieć miejsce w meczach z przeciwnikami pokroju Hiszpanii/Francji, a nie np. Szwajcarii. Zobaczymy, na razie Niemcy grają tak, jakby coś na linii Loew-piłkarze po prostu się wypaliło.

09.10.2020 08:20

Zależy z których. Są świetne (Sane) i komiczne (Choupo-Moting). Z resztą sezon wszystko zweryfikuje.

08.10.2020 18:30

Oby. Spokój przy jego rozwoju i brak tak nagminnych porównań do Alcantary dadzą mu komfort w rozwoju. Niech chłopak po prostu robi swoje.

08.10.2020 11:51

Fatalny sezon. :)

08.10.2020 09:30

Ciekawe czy Niemcy pod wodzą Loewa jeszcze kiedykolwiek utrzymają prowadzenie do końca meczu :).

07.10.2020 23:18

To też zadziwiające, że każda plota SportBild "przeciwko" jest wyśmiewana, a ta akurat kreuje teorie. Nawet jeśli - skomentuję to słowami swojej córki - "Buahahaha".

Mniej więcej.

07.10.2020 13:49

Niemcy mają naprawdę świetny skład jeśli chodzi o ofensywę. Obrona pozostawia jednak sporo do życzenia.

06.10.2020 09:11

@TomiiiFCB
To prawda. Głowa wysoko, lekkość w prowadzeniu piłki... Może się okazać naprawdę dobrym transferem. Dla jego rozwoju potrzebny jest jednak spokój. Może kiedyś jeszcze jednak postaralibyśmy się o największy diament wśród młodych piłkarzy - Moukoko (bardziej życzenie). :)

06.10.2020 08:53

Lepszy Costa wypożyczony bez opcji wykupu, niż karykaturalny Choupo-Moting... Jako 4 skrzydłowy się nada, a nuż w trakcie sezonu Musiala naprawdę odpali (przy tej podatności na urazy będzie mieć szanse) i kwestię czwartego na dłużej będziemy mieć załatwioną? :)

04.10.2020 21:01

Ło matko... Gra obronna do poprawy i to już! Wiecznie na geniusz Lewego liczyć nie możemy. Brawa za trzy punkty mimo wszystko.

04.10.2020 19:56

Same skrajności zawsze w opiniach. Jak ktoś narzeka na transfer Choupo-Motinga, to już od razu chce transferów z gry komputerowej... Nie, wystarczyłby transfer... kogokolwiek innego. :) To naprawdę kiepski gracz i można nieco popsioczyć. A jeśli tylko Kameruńczyk Nam został, to trochę byłby to akt desperacji.

Brawo Lewy!

04.10.2020 19:10

Bardzo fajnie! Witamy i powodzenia!

04.10.2020 17:44

@zabson79
A kto patrzy z perspektywy jednego meczu, bo nie rozumiem?

Dlaczego nie można go oceniać teraz? Przecież nie wyrósł spod ziemi. Wystarczyło widzieć jego "popisy" w pozostałych spotkaniach, w meczach Schalke i - jeśli ktoś jeszcze pamięta - w momencie gdy grał w Mainz. Podtrzymuję swoją opinię - jest to słaby gracz. Jasne, że może zdarzyć się cud i nagle się okaże, że mamy zmiennika wartościowego. Ja natomiast oceniam jego możliwości NA TERAZ. I na podstawie tego co pokazywał nie ma powodów, by sądzić że coś się w poziomie jego gry polepszy. Gorszym wyborem mógłby być w tym momencie właściwie już tylko Balotelli.

I żeby nie było - Zarządu się nie czepiam (na przestrzeni wielu lat jednego z najlepszych w Europie). Ich ruchy w mijającym okienku ocenię pojutrze. Czepiam się jedynie tego jednego, bezsensownego uzupełnienia składu. Jeśli już natomiast oficjalnie dojdzie do tej komedii, to nie pozostanie mi nic innego jak ściskać kciuki za jego dobrą grę - wszak będzie piłkarzem Bayernu. Oby mi na niego sił w dłoniach wystarczyło.

04.10.2020 17:39

@zabson79
Nie staram się bronić tego za wszelką cenę. Sam jak widzisz Choupo-Moting jeszcze nie jest zawodnikiem Bayernu (i liczę, że nie będzie).

To, że dostawał minuty w PSG przyprawiało o zdziwienie (dyplomatycznie to ujmując) samych kibiców Paryżan. Ba, on nie dawał rady w Schalke, niewiele też pokazując wcześniej w Mainz. Zobacz co zrobił w meczu ze Strasbourgiem. Zobacz jak on ogólnie wyglądał w meczach, w których dostawał szanse. Nie ma żadnych podstaw do tego, by mieć nadzieję na odmianę nawet pod skrzydłami Flicka. Ciężko jest znaleźć jakieś pozytywy u tak karykaturalnie grającego piłkarza.

Swoją drogą mam poważne wątpliwości, czy on będzie w ogóle siedział u Nas nawet na ławce. Zobaczymy, na razie liczę że to gruba plota.

04.10.2020 16:51

@zabson79
Ale w kontekście umiejętności obu panów krytyka względem jednego jest bardziej uzasadniona, niż względem drugiego... Nie ma znaczenia, że nie rozegrał meczu w barwach Bayernu - to nie są obawy jak przed przejściem Perisicia, gdzie faktycznie można było napisać "nie rozegrał jeszcze nawet spotkania". Tutaj masz do czynienia z naprawdę słabiutkim piłkarzem i tę krytykę można całkowicie usprawiedliwić.

Dobra, nie chcę powtarzać w kółko tego samego, nie dogadamy się chyba, a ja mam jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia. Może pojmiesz o co tu chodzi :). Pozdrawiam.

04.10.2020 14:27

@zabson79
Wciąż nie rozumiesz :). Przecież jeżeli porównujesz krytykę pod adresem obu piłkarzy, to co jest wyznacznikiem? Wzrost? Waga? Pochodzenie? Oczywiście, że umiejętności i ogólnie pojęta przydatność. Perisić był graczem o zdecydowanie wyższych możliwościach niż C-M. Dlatego krytyka pod adresem Erica jest o wiele bardziej uzasadniona i nie ma co jej porównywać z hejtem na Chorwata (@zabson79 - "Na Persica też był taki hejt ..."). Nie wiem jak inaczej jeszcze mogę Ci to wyjaśnić :).

Musisz wziąć pod uwagę umiejętności, formę, ogólną przydatność, podejście mentalne itd. by móc mówić o zasadności krytyki danego transferu. Dla mnie ta sprzed roku na Chorwata była niezrozumiała, tutaj jest w pełni uzasadniona.

04.10.2020 14:04

@zabson79
No ale czym innym był krytyka Perisicia, do której zasadności można było mieć uzasadnione wątpliwości, a czym innym Motinga, który jest piłkarzem po prostu słabiutkim. I tu nie ma żadnego znaczenia, czy rozegrał jakiś mecz w barwach Bayernu, czy nie. Tutaj obawy są o wiele bardziej wytłumaczalne. Z tego właśnie powodu nie widzę sensu przywoływania nazwiska Chorwata.

Co innego, gdyby rok temu przyszedł do Nas ktoś o umiejętnościach porównywalnych do Kameruńczyka (czyli mizernych) i zaliczył całkiem udany sezon. Wówczas Twoje zestawianie obu panów miałoby sens.

04.10.2020 13:36

@zabson79
Nie, nie tylko Ty je przywołałeś. Też się jednak czytanie kłania :).

Mnie natomiast chodzi przede wszystkim o to, że jego nazwisko padło w kontekście potencjalnego transferu Kameruńczyka. Jeśli już chcesz wyrazić zdziwienie krytyką i od razu przywołujesz przypadek Chorwata, to chyba jasne jest że trzymasz się pewnego kryterium (umiejętności, przydatności itd.). Bo przecież - powtarzam się, ale widzę że muszę - inaczej brzmi krytyka słabiutkiego Choupo-Motinga, a inaczej solidnego Perisicia. Dlatego bezsensowne jest porównywanie "hejtu" na ich obu, bo ruszamy z zupełnie innego pułapu. Tyle.

04.10.2020 13:24

Z resztą nie wiem jaki Wy chcecie inny punkt odniesienia (niż umiejętności, czy ogólna przydatność) zastosować w przypadku tłumaczenia zasadności "hejtu"? Zupełnie inaczej - w kontekście umiejętności i przydatności sportowej - brzmi krytyka transferu Choupo-Motinga, a inaczej Perisicia.

04.10.2020 12:38

@zabson79
Wydaje mi się, że umiem. I po 1. Nigdzie nie użyłem bezpośredniego zwrotu do Ciebie, no ale skoro już nożyce się odezwały to: po 2. Mimo wszystko użyłeś nazwiska Perisicia w kontekście ewentualnego zatrudnienia Choupo-Motinga. I ten "hejt" na Kameruńczyka jest tym razem - w przeciwieństwie do Chorwata, zestawiając właśnie ich umiejętności - całkowicie zrozumiały.

04.10.2020 12:28

Nie wiem jak można zestawiać gościa, który nawet w Mainz niewiele pokazywał (drapano się po głowie po co go Schalke kupuje) z Perisiciem. Ivan oczywiście nie jest wybitnym zawodnikiem i też w sumie nie szkoda mi, że z Bayernu odszedł. Ale on i Eric to - nawet w momencie przyjścia Chorwata do Bayernu - jak dzień do nocy (zwłaszcza w kwestii zaangażowania na boisku). To byłby transfer z gatunku niewytłumaczalnych i dlatego wciąż wierzę, że to bardzo brzydka plotka.

04.10.2020 12:12