DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Skobry Strona 40

Oficjalnie powracamy tam, gdzie Nasze miejsce. Chociaż szczerze mówiąc niespecjalnie mnie ten mecz Lipska interesował, bo powrót Bayernu na pozycję lidera był właściwie kwestią czasu.

31.10.2020 20:25

Tak należy wygrywać w tym sezonie z (o wiele) niżej sytuowanymi rywalami - czasem brzydko, na pół gwizdka, ale zachowując siły na kolejne mecze. Brawo za trzy punkty.

31.10.2020 18:15

Gramy nawet nie na pół, ale czasem na ćwierć gwizdka. I dobrze, zwyciężyć jak najmniejszym nakładem sił.

31.10.2020 16:22

Trzeba rotować w tak napiętym sezonie, zwłaszcza grając przeciwko drużynom pokroju Kolonii. Jeśli zajdzie potrzeba, to mamy potencjał ofensywny na ławce.

31.10.2020 14:40

Ależ to głupie rozważania. Równie dobrze można się zastanawiać, czy któryś bramkarz przepuścił od 2011 roku więcej bramek w półfinałach LM od Neuera.

31.10.2020 13:57

Jeżeli dawać odpocząć Robertowi to właśnie w takich spotkaniach - przy całym szacunku dla Kolonii, ale oni niespecjalnie mają Nas kim straszyć.

31.10.2020 10:41

Nie wiem czy to faktycznie aż tak wielki talent... Nie widzę u niego tego "czegoś", czasem nawet w meczach rezerw niczym specjalnym się nie wyróżnia. Zobaczymy, życzę mu jak najlepiej.

31.10.2020 09:27

@AdiFantasti
Tego typu talenty (z Salzburga) mają bliższą drogę do Lipska. Bayern to byłby dla niego mimo wszystko zbyt wysoki próg. Niech się kiedyś chłop ogra w lepszej lidze. U Nas nie będzie miał na to szansy - no chyba, że kupno i wypożyczenie.

29.10.2020 11:22

Lipsku, Lipsku... Coś Ty zrobił...

28.10.2020 23:02

Walcem dziś z pewnością nie byliśmy, zwycięstwo odniesione na zaciągniętym hamulcu. Ważne, że wracamy z wygraną.

27.10.2020 20:51

Szczerze? Masz rację, ale chłopie - nie zajmuj się tym. Ty masz przede wszystkim zająć się reprezentacją. I jej obecnymi problemami, bo tych jest sporo.

26.10.2020 12:13

@Silesi
Moukoko to obecnie jeden z największych diamentów (jeśli nie największy) w tak młodym wieku w Europie. Też - może trochę życzeniowo - chciałbym go kiedyś widzieć u Nas. Swoją drogą za niespełna miesiąc kończy 16 lat i bardzo ciekawe, jak szybko zostanie włączony do pierwszego zespołu BVB.

25.10.2020 14:32

Przepiękny mecz. Pozdrawiam wszystkich :).

22.10.2020 16:22

@tapczan
Kwestia podejścia ludzi o tym decydujących. Zwróć uwagę jak często dotychczas wygrywali piłkarze ofensywni (nie tylko w tej klasyfikacji). Za Sancho mimo wszystko (poza pozycją) przemawiają również liczby. Nam też potrafił strzelić. A Davies np. w finale z PSG był już mocno zestresowany. Zobaczymy, ja osobiście nie pogniewałbym się za nagrodę dla Alphonso. Ale obawiam się, że to Jadon zgarnie laur.

Tak poza tym - to tylko niewiele znacząca nagroda. Wielu zawodnikom otrzymującym to wyróżnienie niekoniecznie wiodło się później dobrze.

21.10.2020 12:33

Należy się Davies'owi jak i Sancho. Stawiam jednak na gracza BVB. Chyba, że wygra jeszcze hype na Haalanda. Cieszy natomiast, że tym razem głównymi faworytami są gracze z BL.

21.10.2020 12:02

Nie no chłopie, bez przesady. Wystarczy kawałek zdrowia, a przemotywowanie niekoniecznie miewa pozytywny wpływ na grę. W domyśle natomiast użyta przez Lucasa hiperbola ma na celu ukazanie jego nastawienia. I to akurat się chwali. Z resztą sezon wszystko zweryfikuje.

21.10.2020 12:00

Po pierwszej połowie pierwszego meczu fazy grupowej ciężko jest o kimkolwiek powiedzieć, że się kompromituje. "Ubiegłoroczny" finalista LM na razie też przegrywa z tym zewsząd wyśmiewanym Manchesterem. Spokojnie, to dopiero pierwsze minuty nowej edycji. Aczkolwiek to, że BVB potrafi zagrać kompletnie nieadekwatnie do potencjału kadrowego również bywa częstym zjawiskiem.

20.10.2020 21:49

@tapczan
W przypadku Davies'a kluczowe są jednak wiek i nagromadzenie spotkań. Nie ma/nie było chyba nigdy tak młodego zawodnika, który byłby w stanie grać non stop na wysokim poziomie (albo bardziej dyplomatycznie - nie schodząc poniżej pewnego poziomu). O "sodóweczkę" raczej bym go nie posądzał, a świadomość tego, iż musi walczyć o skład może wyjść mu tylko na dobre. W wielu meczach pokazywał podejście mocno podszyte czystą, młodocianą ambicją i teraz będzie musiał robić to samo, by miejsce w zespole odzyskać. Inna sprawa, że sytuacja z Alabą może i ten problem z czasem rozwiązać.

19.10.2020 08:42

No geniusz.

18.10.2020 12:20

@bayern1987dwa
Lipsk załatwił sobie napastnika w postaci Sorlotha, który gorszym piłkarzem od Milika nie jest (a na pewno mniej podatnym na kontuzje). Z resztą oni mają naprawdę ciekawy skład i sporo wariantów do wyboru - ostatnio grali z przodu trójką: Olmo-Forsberg-Nkunku. Nad Arkiem może zimą ktoś się zlituje (najbliżej ponoć wciąż jest Roma).

15.10.2020 10:37

To jeszcze nic nie znaczy, więcej informacji na temat jego przydatności dla zespołu dostarczą mecze.

14.10.2020 12:05

Kompletnego beztalencia na pewno byśmy nie sprowadzili, coś w nim Flick widzi.

14.10.2020 12:03

Równie dobrze można odwrócić wywód i stwierdzić, że zwycięstwa Realu i Barcelony były podyktowane słabszą dyspozycją m.in. Bayernu. Z resztą kto by się przejmował słowami Wengera...

14.10.2020 10:04

@WayeThe
Ja bym aż tak daleko nie wybiegał. Tak naprawdę cała reprezentacja Niemiec nie gra na swoim normalnym poziomie.

13.10.2020 22:17

Kimmich ostatnio jak zakłada koszulkę reprezentacji, staje się innym (gorszym) piłkarzem...

13.10.2020 21:59

Czyżby Loew poszedł po rozum do głowy i zaprzestał gry durnymi wahadłami? Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale... może to zaczyn pewnego (lepszego) pomysłu.

13.10.2020 20:36

Jak parę tygodni temu nie wyobrażałem sobie odejścia Alaby i Thiago (to już nastąpiło), tak teraz patrząc na formę Austriaka i przedłużającą się wciąż sagę związaną z nowym kontraktem myślę sobie - chcesz, to idź. Na pewno nie jest to "czarnoskóry Beckenbauer". Aczkolwiek takiego gracza w składzie (który może grać na kilku pozycjach) chciałby mieć niejeden trener.

12.10.2020 08:56

Walczcie, walczcie. W meczach 3. ligi widać, że przerasta wszystkich swoimi umiejętnościami. Tutaj jednak kluczowa będzie cierpliwość, niech chłopak przede wszystkim rozwija się w spokoju i niech omijają go kontuzje.

12.10.2020 08:09

Sumy piłkarskich umiejętności nie ma co porównywać, Włosi to wciąż czołówka Europy. W rozegraniu zdarza im się jednak pogubić i tutaj może być szansa na wyjście z szybkim kontratakiem.

11.10.2020 21:39

"Najlepiej gdybyśmy grali czwórką obrońców z tyłu..."

Dokładnie. Durna taktyka gry wahadłami nie tylko nie daje komfortu w defensywie, ale i wymusza niekorzystne rozwiązania w ataku. Przy grze czwórką obrońców Niemcy mogliby spokojnie wystawiać jednocześnie np. Havertza, Wernera, Sane, Gnabry'ego. O pozytywnych efektach ewentualnego powrotu Mullera już nie wspominam, choć to wydaje się dla Loewa zamknięty temat.

11.10.2020 10:31

Akurat tutaj Gnabry ma rację. Mimo iż wczoraj Niemcy stworzyli sobie sporo dogodnych sytuacji, to przy wyjściu np. z szybkim atakiem widać było brak dodatkowego piłkarza z przodu. Loew i tak wszystko robi po swojemu, gra wahadłami to również niezbyt trafiona taktyka pod graczy jakich posiada.

11.10.2020 10:09

Utrzymali prowadzenie, niesamowite!

10.10.2020 22:43

Niemcy muszą w drugiej połowie iść po swoje (czyt. strzelić drugą bramkę). Taka zachowawcza gra i wolne tempo ostatnio często kończyły się stratą punktów.

10.10.2020 21:34

Ważne, by dobrze prezentował się w meczach. Bo występy podobne do tych w Schalke, czy (w większości) w PSG tutaj nie przejdą.

10.10.2020 14:51

Jak dojdą Sane i Havertz w formie, to Niemcy mają naprawdę genialny skład. Jedynymi problemami są defensywa (wciąż trwają poszukiwania optymalnego ustawienia) i Loew, który swoją nieprzemyślaną taktyką "gol-obrona" hamuje potencjał wielu zawodników.

10.10.2020 11:03

"Jeśli Douglas Costa będzie grał tak, jak podczas swojego pierwszego półrocza w Bayernie, to może być bardzo wartościowy..."

No to chyba wiadomo. To jest coś na zasadzie - "jeśli Bayern będzie grał tak jak w poprzednim sezonie, to znów zdobędzie potrójną koronę". W sensie: nic to nie znaczy. Czasy się zmieniają i patrzymy na nadchodzący sezon.

09.10.2020 10:49

Do Bayernu absolutnie nie dorósł. Ego ponad faktycznymi możliwościami. A czy poradzi sobie w Marsylii? Zobaczymy. Jeśli nic się nie zmieni, to ja go z takim nastawieniem w Monachium widzieć nie chcę.

09.10.2020 09:13

Utrata prowadzenia to niestety w tym momencie znak rozpoznawczy reprezentacji Loewa. Kompletnie inna sytuacja, niż zaszczepione kiedyś w genach piłkarskich graczy niemieckich walka do końca i dyscyplina. Jogi ma niestety również tendencje do zwykłego marnowania potencjału swoich zawodników. Strzelanie bramki i obrona przy jednoczesnym liczeniu na kontry mogłaby mieć miejsce w meczach z przeciwnikami pokroju Hiszpanii/Francji, a nie np. Szwajcarii. Zobaczymy, na razie Niemcy grają tak, jakby coś na linii Loew-piłkarze po prostu się wypaliło.

09.10.2020 08:20

Zależy z których. Są świetne (Sane) i komiczne (Choupo-Moting). Z resztą sezon wszystko zweryfikuje.

08.10.2020 18:30

Oby. Spokój przy jego rozwoju i brak tak nagminnych porównań do Alcantary dadzą mu komfort w rozwoju. Niech chłopak po prostu robi swoje.

08.10.2020 11:51

Fatalny sezon. :)

08.10.2020 09:30

Ciekawe czy Niemcy pod wodzą Loewa jeszcze kiedykolwiek utrzymają prowadzenie do końca meczu :).

07.10.2020 23:18

To też zadziwiające, że każda plota SportBild "przeciwko" jest wyśmiewana, a ta akurat kreuje teorie. Nawet jeśli - skomentuję to słowami swojej córki - "Buahahaha".

Mniej więcej.

07.10.2020 13:49

Niemcy mają naprawdę świetny skład jeśli chodzi o ofensywę. Obrona pozostawia jednak sporo do życzenia.

06.10.2020 09:11

@TomiiiFCB
To prawda. Głowa wysoko, lekkość w prowadzeniu piłki... Może się okazać naprawdę dobrym transferem. Dla jego rozwoju potrzebny jest jednak spokój. Może kiedyś jeszcze jednak postaralibyśmy się o największy diament wśród młodych piłkarzy - Moukoko (bardziej życzenie). :)

06.10.2020 08:53

Lepszy Costa wypożyczony bez opcji wykupu, niż karykaturalny Choupo-Moting... Jako 4 skrzydłowy się nada, a nuż w trakcie sezonu Musiala naprawdę odpali (przy tej podatności na urazy będzie mieć szanse) i kwestię czwartego na dłużej będziemy mieć załatwioną? :)

04.10.2020 21:01

Ło matko... Gra obronna do poprawy i to już! Wiecznie na geniusz Lewego liczyć nie możemy. Brawa za trzy punkty mimo wszystko.

04.10.2020 19:56

Same skrajności zawsze w opiniach. Jak ktoś narzeka na transfer Choupo-Motinga, to już od razu chce transferów z gry komputerowej... Nie, wystarczyłby transfer... kogokolwiek innego. :) To naprawdę kiepski gracz i można nieco popsioczyć. A jeśli tylko Kameruńczyk Nam został, to trochę byłby to akt desperacji.

Brawo Lewy!

04.10.2020 19:10

Bardzo fajnie! Witamy i powodzenia!

04.10.2020 17:44

@zabson79
A kto patrzy z perspektywy jednego meczu, bo nie rozumiem?

Dlaczego nie można go oceniać teraz? Przecież nie wyrósł spod ziemi. Wystarczyło widzieć jego "popisy" w pozostałych spotkaniach, w meczach Schalke i - jeśli ktoś jeszcze pamięta - w momencie gdy grał w Mainz. Podtrzymuję swoją opinię - jest to słaby gracz. Jasne, że może zdarzyć się cud i nagle się okaże, że mamy zmiennika wartościowego. Ja natomiast oceniam jego możliwości NA TERAZ. I na podstawie tego co pokazywał nie ma powodów, by sądzić że coś się w poziomie jego gry polepszy. Gorszym wyborem mógłby być w tym momencie właściwie już tylko Balotelli.

I żeby nie było - Zarządu się nie czepiam (na przestrzeni wielu lat jednego z najlepszych w Europie). Ich ruchy w mijającym okienku ocenię pojutrze. Czepiam się jedynie tego jednego, bezsensownego uzupełnienia składu. Jeśli już natomiast oficjalnie dojdzie do tej komedii, to nie pozostanie mi nic innego jak ściskać kciuki za jego dobrą grę - wszak będzie piłkarzem Bayernu. Oby mi na niego sił w dłoniach wystarczyło.

04.10.2020 17:39

@zabson79
Nie staram się bronić tego za wszelką cenę. Sam jak widzisz Choupo-Moting jeszcze nie jest zawodnikiem Bayernu (i liczę, że nie będzie).

To, że dostawał minuty w PSG przyprawiało o zdziwienie (dyplomatycznie to ujmując) samych kibiców Paryżan. Ba, on nie dawał rady w Schalke, niewiele też pokazując wcześniej w Mainz. Zobacz co zrobił w meczu ze Strasbourgiem. Zobacz jak on ogólnie wyglądał w meczach, w których dostawał szanse. Nie ma żadnych podstaw do tego, by mieć nadzieję na odmianę nawet pod skrzydłami Flicka. Ciężko jest znaleźć jakieś pozytywy u tak karykaturalnie grającego piłkarza.

Swoją drogą mam poważne wątpliwości, czy on będzie w ogóle siedział u Nas nawet na ławce. Zobaczymy, na razie liczę że to gruba plota.

04.10.2020 16:51

@zabson79
Ale w kontekście umiejętności obu panów krytyka względem jednego jest bardziej uzasadniona, niż względem drugiego... Nie ma znaczenia, że nie rozegrał meczu w barwach Bayernu - to nie są obawy jak przed przejściem Perisicia, gdzie faktycznie można było napisać "nie rozegrał jeszcze nawet spotkania". Tutaj masz do czynienia z naprawdę słabiutkim piłkarzem i tę krytykę można całkowicie usprawiedliwić.

Dobra, nie chcę powtarzać w kółko tego samego, nie dogadamy się chyba, a ja mam jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia. Może pojmiesz o co tu chodzi :). Pozdrawiam.

04.10.2020 14:27

@zabson79
Wciąż nie rozumiesz :). Przecież jeżeli porównujesz krytykę pod adresem obu piłkarzy, to co jest wyznacznikiem? Wzrost? Waga? Pochodzenie? Oczywiście, że umiejętności i ogólnie pojęta przydatność. Perisić był graczem o zdecydowanie wyższych możliwościach niż C-M. Dlatego krytyka pod adresem Erica jest o wiele bardziej uzasadniona i nie ma co jej porównywać z hejtem na Chorwata (@zabson79 - "Na Persica też był taki hejt ..."). Nie wiem jak inaczej jeszcze mogę Ci to wyjaśnić :).

Musisz wziąć pod uwagę umiejętności, formę, ogólną przydatność, podejście mentalne itd. by móc mówić o zasadności krytyki danego transferu. Dla mnie ta sprzed roku na Chorwata była niezrozumiała, tutaj jest w pełni uzasadniona.

04.10.2020 14:04

@zabson79
No ale czym innym był krytyka Perisicia, do której zasadności można było mieć uzasadnione wątpliwości, a czym innym Motinga, który jest piłkarzem po prostu słabiutkim. I tu nie ma żadnego znaczenia, czy rozegrał jakiś mecz w barwach Bayernu, czy nie. Tutaj obawy są o wiele bardziej wytłumaczalne. Z tego właśnie powodu nie widzę sensu przywoływania nazwiska Chorwata.

Co innego, gdyby rok temu przyszedł do Nas ktoś o umiejętnościach porównywalnych do Kameruńczyka (czyli mizernych) i zaliczył całkiem udany sezon. Wówczas Twoje zestawianie obu panów miałoby sens.

04.10.2020 13:36

@zabson79
Nie, nie tylko Ty je przywołałeś. Też się jednak czytanie kłania :).

Mnie natomiast chodzi przede wszystkim o to, że jego nazwisko padło w kontekście potencjalnego transferu Kameruńczyka. Jeśli już chcesz wyrazić zdziwienie krytyką i od razu przywołujesz przypadek Chorwata, to chyba jasne jest że trzymasz się pewnego kryterium (umiejętności, przydatności itd.). Bo przecież - powtarzam się, ale widzę że muszę - inaczej brzmi krytyka słabiutkiego Choupo-Motinga, a inaczej solidnego Perisicia. Dlatego bezsensowne jest porównywanie "hejtu" na ich obu, bo ruszamy z zupełnie innego pułapu. Tyle.

04.10.2020 13:24

Z resztą nie wiem jaki Wy chcecie inny punkt odniesienia (niż umiejętności, czy ogólna przydatność) zastosować w przypadku tłumaczenia zasadności "hejtu"? Zupełnie inaczej - w kontekście umiejętności i przydatności sportowej - brzmi krytyka transferu Choupo-Motinga, a inaczej Perisicia.

04.10.2020 12:38

@zabson79
Wydaje mi się, że umiem. I po 1. Nigdzie nie użyłem bezpośredniego zwrotu do Ciebie, no ale skoro już nożyce się odezwały to: po 2. Mimo wszystko użyłeś nazwiska Perisicia w kontekście ewentualnego zatrudnienia Choupo-Motinga. I ten "hejt" na Kameruńczyka jest tym razem - w przeciwieństwie do Chorwata, zestawiając właśnie ich umiejętności - całkowicie zrozumiały.

04.10.2020 12:28

Nie wiem jak można zestawiać gościa, który nawet w Mainz niewiele pokazywał (drapano się po głowie po co go Schalke kupuje) z Perisiciem. Ivan oczywiście nie jest wybitnym zawodnikiem i też w sumie nie szkoda mi, że z Bayernu odszedł. Ale on i Eric to - nawet w momencie przyjścia Chorwata do Bayernu - jak dzień do nocy (zwłaszcza w kwestii zaangażowania na boisku). To byłby transfer z gatunku niewytłumaczalnych i dlatego wciąż wierzę, że to bardzo brzydka plotka.

04.10.2020 12:12

Aż takiej desperacji nie podejrzewam :).

04.10.2020 11:11

Gorszy mógłby być już tylko Balotelli. Poczekajmy, może to wyjątkowo nieudolna plota.

04.10.2020 10:40

@bayern1987dwa
W porównaniu z tym co było w pierwszej połowie, to tak - obudzili się. To wciąż za mało, ale i tak lepiej.

03.10.2020 15:27

Druga połowa Chelsea zdecydowanie lepsza. Odoi i Havertz się w końcu obudzili.

03.10.2020 15:14

"Ozilizm" Havertza się pogłębia. Jak się prędko nie ogarnie, to wyląduje na ławce - Lampard się z nim cackać nie będzie.

Cała Chelsea gra słabiutko, choć to też może być po części tłumaczone tymi zmianami kadrowymi.

03.10.2020 14:23

Nad Milanem to ewidentnie jakaś siła wyższa musiała czuwać :).

01.10.2020 23:53

Ciekawa grupa, na pewno interesująco będzie w starciu z Atletico.

Gladbach i Lipsk mają trudne zadanie. Dortmund raczej powinien bezproblemowo pójść dalej.

01.10.2020 18:26

@DarthSmd
A nie masz wrażenia, że ta "mizeria" na ławce nie jest wyłącznie wynikiem tego co obserwujemy przez ostatnie dwa miesiące, ale jednak zaniedbań również z poprzednich okienek? :) Bo np. nie wiązanie przyszłości z wypożyczonymi zawodnikami w końcu również się odbije. Pierwszy skład mamy mega silny, ale wartościowi zmiennicy w tak długim i wyczerpującym sezonie są skarbem. My nie mieliśmy na uzupełnianie ławki ostatnich kilku tygodni. Mieliśmy na to lata.

01.10.2020 12:08

"Lucien Favre:
− Z pewnością mogliśmy wygrać ten mecz. Mogliśmy strzelić na 3:2 i wtedy byśmy wygrali. Wiele rzeczy wykonaliśmy jak należy, naciskaliśmy na Bayern i mieliśmy swoje okazje."

Zmiany Favre'a (zeszli z boiska): Reus, Haaland, Brandt, Hummels. No chyba chłopie nie chciałeś tego wygrać :).

01.10.2020 10:55

@ForzaFCB
Inaczej być nie mogło przy wygraniu właściwie wszystkiego co do wygrania było. :)

01.10.2020 10:53

Trochę śmieszne by to było, że "pytał o Kramarica" dopiero, gdy zobaczył go przeciwko Nam. To wcześniej nie wiedział o jego istnieniu? :)

Poza tym plota jakich mało. 40 mln na pewno na niego nie wydamy.

01.10.2020 10:46

@dzojko
W przypadku przebycia tak ciężkiej kontuzji urazy mogą dotyczyć obu kolan. Nie ma to w tym momencie znaczenia. Ważne jest podejście samego piłkarza, który czasem będąc pomny doświadczeń i mając z tyłu głowy ryzyko, stara się "odciążać" niedawno kontuzjowane kolano poprzez np. nadmierny nacisk na drugą nogę. Niestety, ale Sane już na początku sezonu został rzucony na głęboką wodę - kilka spotkań od początku. Nie ma się co dziwić, w zasadzie przy takim natłoku spotkań i wziąwszy pod uwagę jak poważny był jego uraz - było to kwestią czasu.

29.09.2020 17:59

Na razie opieszałością w kwestii transferów wyrządza się największą krzywdę wyłącznie Flickowi. Oby jak najszybciej zostały wyciągnięte wnioski (czasu coraz mniej).

29.09.2020 15:47

Pozostaje mieć nadzieję, że to faktycznie będą tylko 3-4 tygodnie. Szkoda, ale czego się spodziewać gdy gość po ciężkiej kontuzji jest od razu wystawiany od początku (dzięki Naszej przebogatej ławce).

29.09.2020 14:52

Takie skrzydła jak Robben i Ribery zdarzają się raz na kilkadziesiąt lat. Nikt nie wymaga, by Sane i Gnabry byli pełnoprawnymi spadkobiercami ich poziomu sportowego, bo do tego jeszcze daleka droga. I tak mamy obecnie najlepsze skrzydła w Europie (no chyba, że ktoś wskaże lepsze), czy się to komuś podoba czy nie.

I wciąż - pierwsza jedenastka jest genialna. Problemy natomiast zaczynają się na ławce, przynajmniej na ten moment.

29.09.2020 09:14

Każdy trener stara się rotować składem, zwłaszcza jeśli sezon jest napięty. Nic w tym dziwnego nie ma, a już na pewno nie jest to "kombinowanie". Problem polega na tym, że Flick ma na razie niespecjalnie szerokie możliwości rotacji. I ten brak wartościowych zmienników był widoczny w meczu z Hoffe.

29.09.2020 06:48

Słusznie, ławka jest już tak ciasna, że nie miałby żadnej okazji do gry.

28.09.2020 15:33

A ja bym występ Samassekou (który już w Salzburgu z Haidarą tworzył świetną parę) ocenił na 1.0. Świetnie się chłop ustawiał.

28.09.2020 09:02

"Czarnoskórym Beckenbauerem" na pewno nie jest. Jak chce - niech idzie. Droga wolna.

Minusów takiego rozwiązania też jest jednak kilka. Po pierwsze stracimy gościa, który może pokryć kilka pozycji (niezależnie od poziomu jego gry). Po drugie dopiszemy kolejnego do listy tych, którzy odeszli/odejdą (raczej po wygaśnięciu kontraktu), co przy liczebnym stanie Naszej kadry nie jest pocieszającą informacją.

No chyba, że ten tydzień wszystkich nas pozytywnie zaskoczy. W innym wypadku sam chętnie 5 października - delikatnie mówiąc - trochę ponarzekam.

28.09.2020 08:39

Przyda się zimny prysznic. Zarząd ma teraz jeszcze trochę czasu na uzupełnienie składu - brak wartościowych zmienników był dzisiaj aż nadto widoczny. Szkoda tylko Flicka, który nie ma za bardzo kogo wpuszczać na boisko (choć dziś do sławetnej zmiany Tolisso za Sane jeszcze trochę brakowało). Czekamy na transfery!

27.09.2020 17:57

Największą krzywdę Zarząd zrobi tak naprawdę Flickowi, który będzie zbierał niezasłużone baty za porażki, gdy zespół będzie przemęczony. No nic, taki zimny prysznic też się czasami przyda. A teraz do roboty i uzupełniamy kadrę!

27.09.2020 17:37

Chyba lepszej egzemplifikacji potrzeby transferów nam nie potrzeba. Brak świeżości aż nadto widoczny, brak wartościowych zmienników również. Do roboty Panowie (tym razem w gabinetach) i to szybko!

27.09.2020 17:27

Niesamowicie istotne jest to jak będą ich określać. Od tego może czasem wręcz zależeć ich forma.

27.09.2020 12:54

Gdyby nie sędzia, to wyszlibyśmy z żoną z pubu o wiele wcześniej :).

Wielkie brawa za ten puchar. Żadna inna drużyna nie zasłużyła w tym roku na tyle trofeów. Jednak przy zamkniętej Sevilli na własnej połowie widać było jedno - brak kreatora (takiego jak Thiago), który pośle piłę gdzieś za plecy obrońców. Tak czy inaczej - świetny mecz i zasłużone zwycięstwo.

25.09.2020 14:23

Siłę ofensywną to My mamy PIEKIELNĄ. Jeśli z tyłu zagramy na pełnej koncentracji, to Sevilla nie będzie miała czego szukać. Ale wiadomo - jeden mecz, w zasadzie otwierający sezon i trzeba podejść na poważnie.

24.09.2020 08:54

Obecny poziom sportowy Goetze jest tak mocno wątpliwy, że nie wiem czy (jeśli już doszłoby do poważnych negocjacji) lepszym rozwiązaniem nie byłoby dać szansy młodym. Flick może go odbudować, ale pamiętajmy że to może być odbudowa nie w stylu "uszkodzony budynek", ale "wylewanie fundamentów na nowo". Może gdzieś się jednak ten Draxler pojawi...

Swoją drogą ten "transfer" przypominałby mi bardziej ruchy kadrowe zespołów pokroju Wolfsburga, czy Bremy. Tanio, szybko, pozycja uzupełniona, odbębnione. No ale jak ma już nie być więcej transferów do ofensywy, to lepszy rydz...

23.09.2020 12:13

Gdyby cała pierwsza jedenastka była zdrowa przez cały sezon, to byłoby to jak najbardziej realne (pierwszy skład mamy po prostu najsilniejszy w Europie). Wiemy jednak, że jest to niemożliwe i tutaj kluczową rolę mogą odegrać wartościowi zmiennicy, których - jak już zauważył @tapczan niżej - nie mamy zbyt wielu.

23.09.2020 08:19

"Bayern na prowadzeniu, Barcelona bliżej, a jednak Bayern przed Katalończykami..."

Ludzie, My chcemy kupić jakiegoś Neymara, czy Desta? :)

22.09.2020 21:44

@hoven
Jak ktoś jest pewny swoich umiejętności, to żadna liga mu nie straszna. Zobaczymy jak dalej sobie będzie radził. Pewnie niejedną stratę zaliczy, poda niedokładnie, coś sprokuruje... Ale też doda niesamowitej kreatywności w środku. Taki piłkarz zawsze będzie w cenie, tym bardziej szkoda że nie może być już kreatorem u Nas. A mieć takiego zmiennika, który w każdej chwili wejdzie i nie będzie widać spadku jakości to już bardzo duży plus dla kadry.

22.09.2020 08:17

W przyszłości to ja bym chętnie zwrócił uwagę (z krajowego podwórka) na Tylera Adamsa z Lipska, który - jeśli będzie się tak nadal rozwijał - może być jednym z najlepszych def pom w Europie. No i na... Moukoko - prawdziwy diament, ale to już bardziej życzenie (choć gdyby młody usłyszał "Bayern", to kto wie).

21.09.2020 17:23

@TomiiiFCB
"...wybrać do Treblinki ONE WAY TICKET..."

Uważasz, że to normalny komentarz?

21.09.2020 14:50

Czyli generalnie powinniśmy wygrać 4:0, by za bardzo nie upokarzać przeciwnika. Wówczas i rabony Lewego by nie było. :)

@TomiiiFCB
Twój wpis jest dnem dna.

21.09.2020 14:39

@Moe
Dlatego, że na razie rozmawiamy o obecnym stanie kadry. Jeśli "porządna 6" nie zostanie ściągnięta, wówczas może zaistnieć właśnie taki ruch przy ustalaniu składu. Z resztą - najlepiej poczekać.

21.09.2020 10:24

@GabrielStach
I wcale nie byłbym tym zaskoczony. On na to mimo wszystko zasłużył.

21.09.2020 09:31

@tapczan
To może się okazać oczywiście tylko życzeniowe z naszej strony, ale mało to było w przeszłości takich, którzy "nie pojawiali się w plotkach" i nagle u Nas lądowali? :)

21.09.2020 09:21

Dotychczasowym zwycięzcom szło później bardzo różnie (Anderson, Balotelli, Sanches...). W przypadku Davies'a pewien jestem jednak, że będzie to lewy obrońca na lata. Najprawdopodobniej jednak zwycięży Sancho - po części słusznie. Chyba, że hype na Haalanda okaże się mocniejszy. :)

21.09.2020 09:16

@Moe
Przesunięcie Goretzki wyżej wymusza automatycznie wstawienie do składu np. Tolisso. A Gnabry'ego - Comana. Nie to, żebym miał coś przeciwko tym piłkarzom, ale wolałbym jednak by grali tam gdzie są najbardziej przydatni (a jednocześnie widzieć na boisku np. przywołanego przez Ciebie Draxlera). Trzeba poczekać i zobaczyć jak to będzie wyglądało.

@diablo
Na razie za dużo w jego grze chaosu. Choć nie ukrywam, że może być rozpatrywany jako zastępca Tomka.

21.09.2020 09:11

Hmmm... A ofensywny pomocnik (z możliwością gry w ataku) za Mullera? :) Bo Tomek w tym momencie jest bez pełnoprawnego zastępcy (chyba, że znów ktoś zostanie "wyczarowany"). Czekamy i ocenimy po zakończeniu okienka.

21.09.2020 08:53

@hoven
To akurat pewnego rodzaju autorski eufemizm :). Niesamowicie mi on Ozila przypomina (i z dobrych i złych stron).

Kepa czasem broni tak, jakby był sabotażystą.

20.09.2020 18:47

U Havertza cały czas widać "Ozilizm". Czyli "mam wielkie umiejętności, ale nie chce mi się biegać". Werner natomiast bardzo aktywny i - bądź co bądź - najgroźniejszy (obok Kante) po stronie Chelsea.

20.09.2020 18:20

Nie ma nic lepszego jak młody, zdolny gracz, który pokazuje się z dobrej strony w pierwszym meczu. Powolutku, dużo cierpliwości przy jego rozwoju, a może coś z niego być.

19.09.2020 10:23

Ten głód Flicka bywa przerażający - oczywiście w pozytywnym znaczeniu. Przy wyniku 4:0, 5:0 człowiek mógłby po jego minie odnieść wrażenie, jakbyśmy przegrywali. :)

19.09.2020 10:23