DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Skobry Strona 28

Po sezonie odejdą Sule, Tolisso i prawdopodobnie Gnabry. Pojawia się więc spora wątpliwość, czy i tę 14-stkę topowych graczy uda się skleić. Gorące tygodnie przed Nami, a z ostateczną oceną prób ukształtowania kadry na nadchodzący sezon tradycyjnie wstrzymam się do 31 sierpnia. Na razie ten wąski skład uszczuplamy jeszcze bardziej.

02.05.2022 08:15

Ciekawe ile jeszcze tych występów "dających do myślenia" i z których "trzeba wyciągnąć wnioski".

01.05.2022 10:13

Ze względu na majówkowe wyjazdy nie mogłem niestety oglądać meczu, ale widzę że niewiele straciłem. U Naszych graczy chyba też już atmosfera piknikowa, choć nie wiem czy w ich przypadku nie kłóci się to lekko z profesjonalizmem.

01.05.2022 08:49

Być świadomym błędów, a potrafić je naprawić to dwie różne rzeczy. Już czytałem z jego ust takie zapewnienia, więc i do tych podejdę z dystansem. Trzeba jednak wierzyć.

30.04.2022 13:53

@Ivan7
Czyli Barcelona odpada? ;)

29.04.2022 12:28

Jeżeli faktycznie jest aż taki problem z osiągnięciem porozumienia ws. Gravenbercha, to może rzeczywiście dobrze by było kogoś w tę transakcję włączyć. Z resztą na razie to tylko plotki - nie zdziwię się jak ktoś za chwilę palnie, że Zirkzee zastąpi Lewandowskiego w Bayernie (co byłoby najtańszą możliwą opcją).

29.04.2022 09:48

Trudno się dziwić, że tam wciąż wszyscy podnieceni tym osiągnięciem. Odpadnięciem w półfinale raczej się przejmować nie będą, już wykręcili wynik ponad stan, który ich z pewnością satysfakcjonuje.

29.04.2022 08:46

Bardzo dobry występ obu niemieckich zespołów w LE. Wyniki wciąż pozostawiają sprawę otwartą, liczę jednak że zobaczymy finał klubów z BL.

29.04.2022 08:40

Swego czasu słowa Uliego temu zaprzeczały (o RR i poświęceniu dla Nich majstra). Mogli być zawodnicy ponad... To teraz nieważne. Z większością wypowiedzi Benatii się jednak zgadzam - Bayern jest czymś więcej niż tylko klubem.

28.04.2022 17:01

Jak niżej - trudno się nie zgodzić. Choć ja akurat jeszcze zmieszałbym "brak pokory" ze "świadomością o własnym potencjale". A czy wnioski po pierwszym meczu zostały wyciągnięte? Nie.

Dla Nas już tylko teraz nowy sezon i nowe rozdanie. Na szczęście wszyscy (zwłaszcza Julek) mają więcej czasu (niż tydzień) na faktyczne wyciągnięcie wniosków. Ponieważ jednak okłamano mnie w tej kwestii, pozwolę sobie być sceptycznym co do dalszych działań. Ale wierzę w Julka.

28.04.2022 13:30

@tapczan
Na czarnych spodenkach niczego nie widać. ;)

28.04.2022 12:20

Wszystko musi zostać dokładnie przeanalizowane. Takiego napastnika jak Lewandowski nie znajdziemy nigdzie. A tacy, którzy będą się znajdować w granicach Naszych możliwości finansowych mogą zbytnio obniżyć jakość na tej pozycji. Miejmy na uwadze również to, że inne pozycje też wymagają uzupełnień. Trzeba wybrać najbardziej odpowiadający Nam model (same truizmy - wiem, ale im dłużej się wszystko przeciąga, tym więcej pojawia się wątpliwości).

28.04.2022 11:30

Borussia kolejny sezon nie dała rady? To nic nowego.

28.04.2022 10:51

Ja tam do Leona nic nie mam - gdy są z Kimmichem w formie, obaj świetnie się uzupełniają. Z Thiago jednak mielibyśmy możliwość zagrania wspólnie z Joshuą. Wówczas piłeczka w środku chodziłaby ładnie, a i jeden z nich mógłby nieco więcej uwagi poświęcić obowiązkom defensywnym. Ale tak jak piszę - nie ma co marzyć/wracać do tego co było. Patrzmy w przód i starajmy się dobrze uzupełnić kadrę.

28.04.2022 10:46

A ja z kolei uwielbiam takie operowanie ogólnikami. To dotyczy nie tylko Thiago. "Wyszydzaliście go, a teraz go chwalicie". Przepraszam najmocniej - jeśli robią to te same osoby, to faktycznie byłoby to co najmniej dziwne. Bo przecież nie ma znaczenia, że jedni mogą w danym momencie chwalić, a drudzy szydzić. W obecnej sytuacji wszyscy zostali jednak wrzuceni do jednego kotła i po zagotowaniu wyszła potrawa o nazwie "hipokryzja". :)

Żeby nie było - bez wskazywania konkretnych osób można to sformułować nieco inaczej. ;)

A odnośnie samego Thiago - każdy widział jakie umiejętności posiada. Fakt, kontuzje go nie omijały, ale był to po prostu gracz, po wstawieniu którego do składu można było mieć pewność, że swoją jakość zaprezentuje. Sam nie byłem zadowolony, że odchodzi, ale... jak już ktoś niżej napisał - nie ma co do tego wracać i lepiej skupić się na swoich problemach. Bo mamy dość dużo do zrobienia.

28.04.2022 10:14

@Sopariev
Nie wykluczam tego. Stąd właśnie słowo "jeśli" na początku mojego komentarza. Sportowo jednak na dzień dzisiejszy stawiam City ponad Real, nawet jeśli Madrytczykom udałoby się awansować do finału. Choć tutaj różnica w potencjale sportowym jest zdecydowanie mniejsza, niż w przypadku Liverpool-Villarreal.

27.04.2022 23:03

W kulturze gry różnica kilku klas. Jeśli dojdzie do finału City-Liverpool, to będzie spotkanie prawdopodobnie dwóch najlepszych obecnie drużyn w Europie (które do tego przecież wciąż biją się o mistrza w Anglii).

27.04.2022 22:53

Na razie bicie głową w mur Liverpoolu i trudno faktycznie nie odnieść obrazu gry do Naszego drugiego meczu przeciwko Hiszpanom. Villarreal mądrze się broni, ale argumentów piłkarskich za wiele nie ma.

27.04.2022 21:57

@vaterland
Jeżeli kontuzja nie przeszkodzi Wirtzowi w dalszym rozwoju, to możliwe że przy jego kontrakcie (2026) i wartości raczej również go w Monachium nie zobaczymy. :( A to gość, którego naprawdę - przyznam się - ubóstwiam. Do Bayernu pasowałby nie tylko umiejętnościami, ale i charakterem. Wszechobecnych porównań do np. Havertza nie rozumiem - jeden na boisku pracuje, drugi jest Ozilem.

27.04.2022 14:29

@tapczan
Czy ja wiem?... To, że My zagraliśmy słabiutko z Villarreal nie ulega wątpliwości i niezależnie od tego jak potoczą się losy dzisiejszego meczu jest to po prostu fakt. A jeśli znów ktoś będzie chciał używać tego jako argumentu wobec Naszej postawy - jego sprawa. To Bayern z(a)walił i na tym się skupmy - choćby dziś Liverpool dostał 0:4 w plecy (hiperbola).

27.04.2022 11:56

Bardzo fajnie oglądało się wczorajszy mecz. Przed rewanżem stawiam mimo wszystko na City. Dziś natomiast zobaczymy jak realnie w Europie mocna jest Żółta Łódź. :)

27.04.2022 11:38

Cóż, liczę na to że ten zapis tak nie brzmi i raczej skłaniałbym się ku sugestii SportBild. Bo to, że z Bayernem zdobędzie jakiekolwiek trofeum było chyba jasne.

27.04.2022 11:37

Co to w ogóle za porównanie...

26.04.2022 14:06

@admin
Tylko co ma na celu przytaczanie przykładów innych drużyn? Nie śledzę namiętnie komentarzy i jestem nieco zdziwiony Twoją ripostą. Idę o zakład, że jeśli uda się Bayernowi ściągnąć w końcu Gravenberch'a na przykład (i jeśli u Nas wypali), to za jakiś czas zostanie to tutaj podniesione do rangi argumentu wobec działań innych. Pytanie: po co? Albo się skupiamy na sobie, albo chcemy każdy ruch, każde działanie, każde nawet najmniejsze potknięcie odnosić do innych klubów. Żeby była jasność - nie jestem tego przeciwnikiem. Wręcz odwrotnie - dyskusja jest wówczas bardziej kompleksowa. Ja jedynie odrzucam ideę używania tego jako argumentu.

26.04.2022 10:22

@admin
Owszem, zgoda co do tego, że słowo "wtopa" w przypadku Lucasa/Sane jest zbytnim wyolbrzymieniem (ocenimy to za jakiś czas). Tylko po co za chwilę "A w Anglii to jest tak...", "A w Liverpoolu to jest tak..."? Pewnie to też są błędy, ale raczej skupmy się na własnych. Bo jak widzę jakąkolwiek dyskusję odnośnie Naszych nieprzemyślanych ruchów, nagle pojawiają się porównania. Po co? By wytłumaczyć, że gdzieś jest gorzej? Nawet rozumiałbym odniesienia do innych, gdyby nie używano tego jako argumentu i prób tłumaczenia.

26.04.2022 10:04

Dwaj pierwsi nie obniżyliby aż tak bardzo jakości, dwaj ostatni to zdecydowanie niższa półka (choć też o wiele tańsze opcje). Ja jednak wciąż liczę, że następcy Lewego jeszcze nie trzeba będzie szukać.

26.04.2022 08:43

@hoven
A jak on ma wdrożyć swój nowatorski pomysł przedłużania kontraktów 2 lata przed ich wygaśnięciem, jak Serge ma tylko rok do końca? Zastanów się trochę, on sam bidny teraz się głowi co w tej sytuacji zrobić. :P

26.04.2022 08:39

Dla niewiedzących, a chcących zobaczyć jak wygląda człowiek, będący dla wielu inspiracją (rzekłbym wręcz muzą) internetowej twórczości - Hasan to ten pan na zdjęciu (przodem).

25.04.2022 21:31

Jasne, że Julka nie ma co wywalać, wiele rzeczy musi naprawić. Zgadzam się również, że dla Bayernu czasem nie wystarczy już tytuł mistrza (co chyba zrozumiałe) i mam nadzieję, że o tę większą liczbę trofeów Nagelsmann również zadba.

24.04.2022 11:12

Obyś za rok, gdy będzie kolejny piwny prysznic, miał jeszcze dwa trofea do zgarnięcia. :)

24.04.2022 08:06

Brawo! Sukces z pewnością smakujący z roku na rok inaczej, ale oby to stanowiło zapowiedź startu lepszej kampanii już za kilka miesięcy. Przed Julkiem sporo pracy i pozostaje głęboko wierzyć, że poprawi styl i wyniki (zwłaszcza w Europie, bo to powinna być priorytetowa ambicja). A tymczasem gratulacje dla zespołu!

23.04.2022 20:38

No i w porządku, za 45 minut już oficjalnie nastąpi to, co i tak by nastąpiło prędzej czy później. Szkoda, że przeciwko innym "żółtym" takiego doskoku i nastawienia nie widziałem...

23.04.2022 19:21

Jakkolwiek tamta porażka z PSG również bolała, tak okolicznością łagodzącą jest to, że odpadliśmy z... PSG. Drużyną ze zdecydowanie innym potencjałem niż Villarreal.

23.04.2022 12:25

@Reeken89
Wątpię. Będzie jak zawsze - grupa pościgowa zacznie gubić punkty i skończy się kolejnym majstrem. Musiałaby nastąpić prawdziwa katastrofa (na przykład jakaś plaga kontuzji), by z takim potencjałem przegrać mistrzostwo. Bardziej liczę na wnioski wyciągnięte z LM - tutaj potrzeba zdecydowanej poprawy. Na BL jak widzimy obecny stan wystarczy (bo takiej przewagi już nie roztrwonimy).

23.04.2022 11:10

@Reeken89
Ależ ja również chciałbym wreszcie w BL jakiegoś rywala. Tylko, że tak się na to czeka i czeka... I każdy wie, że jedynym zespołem, który może Bayernowi odebrać mistrzostwo jest sam Bayern (głupie straty punktów, kontuzje itd.).

23.04.2022 10:55

@Ivan7
Idę o zakład, że ktoś niedługo napisze o nich: "Będą groźni". xD

23.04.2022 10:49

Wiadomo, że Roberta nie da się zastąpić 1:1, ale wymieniona dwójka to byłby jednak zbyt duży spadek jakości. Schickowi pierwszy raz w karierze udało się zdobyć 20 bramek w sezonie, a Werner bardziej pasuje na zawodnika grającego nieco głębiej. Wciąż jednak liczę, że jeszcze nie trzeba będzie szukać następcy Lewego.

23.04.2022 10:41

Przesadna krytyka - owszem, jest nie na miejscu. Ale ciężko milczeć wobec beznadziejnych występów w PN i LM.

22.04.2022 18:15

Czekamy na oficjalkę, odcinek 67.

22.04.2022 09:24

@bayern1987dwa
Villarreal to dobra drużyna, ale mimo wszystko ze zdecydowanie mniejszym potencjałem piłkarskim od Bayernu. Mając ich za przeciwników Naszym obowiązkiem był awans do półfinału. Juventus natomiast już od dawna nie jest żadnym wyznacznikiem - wystarczy popatrzeć z kim odpadali w LM w ostatnich latach (Ajax, Lyon, Porto), by stwierdzić że ich wynik dwumeczu z Hiszpanami żadną niespodzianką nie był.

I tak jak już pisałem - słabsza forma Naszych graczy również się z czegoś bierze.

22.04.2022 09:02

Takiej przewagi nie da się już roztrwonić (a jeśli się da, to chętnie to tutaj odszczekam), niezależnie od wyniku bezpośredniego meczu z BVB, Bayern zdobędzie to mistrzostwo.

22.04.2022 08:44

Trudno się dziwić, że chwali swoich mimo, iż brzmi bardzo zabawnie.

22.04.2022 08:31

Nawet gdyby wszyscy byli w BVB zdrowi, wszyscy mieli chęć do gry, wszyscy nie mieli jakichkolwiek problemów, to i tak Bayern zdobędzie mistrza (nawet jeśli w sztucznie ukutym przez media słowie "Klassiker" mogliby z Nami wygrać w pojedynczym meczu). To nigdy nie był/nie jest/nie będzie zespół, który mógłby się mienić Naszym pełnoprawnym rywalem. Nad czym niestety ubolewam.

21.04.2022 12:30

Ma dopiero 16 lat, więc spokojnie. Moukoko z BVB, który jest moim zdaniem gigantycznym talentem został rzucony na głęboką wodę i chyba zostało to zrobione zbyt pospiesznie (a do tego te kontuzje). Niech on sobie nawet za cenę braku szans gry w pierwszym zespole spokojnie dorasta. A nuż okaże się być jednak w końcu na tyle utalentowany, by w przyszłości zakotwiczyć w pierwszym zespole już na stałe?

21.04.2022 10:51

@Patrick92
Z jednej strony masz rację - szersza ławka zawsze może pomóc drużynie, zwłaszcza w tych decydujących tygodniach. Z drugiej - jeżeli ktoś na siłę robi ze świetnego lewoskrzydłowego... prawego wahadłowego (Sane), to ciężko o dobry wynik i o dobry występ (brak formy poszczególnych piłkarzy również z czegoś się bierze). Autobus autobusem, ale w pierwszym meczu Villarreal wcale się głęboko na własnej połowie nie okopał. Trzeba było tam walczyć o wynik. Marne tłumaczenie.

Jasne, że Nagelsmann nie ponosi WYŁĄCZNEJ winy za to odpadnięcie. Ale jest jednak jej głównym architektem. Żeby natomiast była jasność - nie po to braliśmy trenera za 25 mln i podpisywaliśmy kontrakt na 5 lat, by go po pierwszym sezonie zwalniać. Sam z resztą jestem temu przeciwny, bo w moim mniemaniu musi naprawić to, co schrzanił. Ale jeśli się nie uda, płakać po nim nie będę.

21.04.2022 10:13

Wnioski to miały być wyciągnięte już po pierwszym meczu z Villarreal. Całe szczęście, że teraz mają na to więcej niż tydzień, co pozwala choć w minimalnym stopniu wierzyć, że coś ruszy. Ja jednak do takich zapowiedzi podchodzę z dużym dystansem.

21.04.2022 07:07

Swoją drogą Nkunku rozwinął się niesamowicie. Oglądając czasem mecze Lipska sprzed kilku lat, zdawał się być po prostu kolejnym, wyciągniętym z PSG młodym graczem, który traci piłkę podczas próby dryblingu itd. Mnie obecnie imponuje przede wszystkim u niego swoboda operowania futbolówką, widać że dla niego Lipsk może być za chwilkę już za mały. Do tego ma liczby. A jeśli miałby wrócić do PSG (bo przecież i takie spekulacje się pojawiają), to z pewnością gorszy od Aktora nie będzie. Choć wówczas zniszczy sobie karierę.

20.04.2022 14:44

Czasy, gdy wyróżniający się gracze w BL miały jeden główny kierunek (Bayern) już dawno minęły. Wcale bym się RB nie dziwił, a fajnie by było gdyby w nieco dłuższej perspektywie stali się dla Nas w końcu jakimś rywalem. Pytanie jak długo będą prowadzili politykę "wykształć i sprzedaj" i czy w ogóle kiedykolwiek zapragną być realną siłą, mogącą konkurować z Bayernem (w co wątpię, ciężko jest zmienić takie podejście, przynajmniej nie w najbliższym czasie). Chwała im jednak za wyszukiwanie talentów, jest to klub bardzo mądrze budowany.

W Niemczech wciąż jesteśmy sami.

20.04.2022 13:06

Możliwe, że ta porażka w LM aż tak boli, że potrzebujemy przemówień przed meczami z... Arminią.

20.04.2022 12:13

Jedno jest pewne - takich graczy tracić po prostu nie możemy. Liczę, że szybko się dogadają.

20.04.2022 11:28

W zasadzie faktycznie porażka z Villarreal może stać się wytłumaczalna, jeśli tamci jakimś cudem sięgną po LM. :)

20.04.2022 10:23

Zobaczymy gdzie będzie Haaland w wieku Lewandowskiego (albo przynajmniej za kilka lat). Teraz takie porównania nie za bardzo mają sens. Faktem jest natomiast to, że Norweg w wieku 21 lat jest już uważany za jednego z najlepszych napastników świata, a Robert w tym czasie grał jeszcze w Lechu Poznań.

20.04.2022 10:21

Sam Nunez jest ponoć rozpatrywany jako ewentualny następca Haalanda w BVB.

20.04.2022 09:20

Pytanie jakiego zastępcę sprowadzimy w razie jego odejścia. Znalezienie kogoś 1:1 jest niemożliwe, a przewijające się nazwiska potencjalnych następców budzą obawy o zbyt dużą różnicę w umiejętnościach i przez to znaczny spadek jakości na tej pozycji. To też Bayern musi mieć na uwadze.

20.04.2022 09:04

Hasan to jest po prostu żubr, bóbr, kur.a łoś i na pewno będzie kreatywny.

19.04.2022 20:27

Wraz z Pedrim mają szansę stać się nowymi Xavim/Iniestą i zapewnić spokój w środku pola Barcelonie na wiele lat. A My lepiej składajmy pieniążki na Wirtza, choć jeśli ten po kontuzji szybko będzie wracał do formy, to ostatecznie może się okazać, że 'składanie pieniążków' nie wystarczy.

19.04.2022 06:36

Czekamy na oficjalkę. Super by było! To teraz to samo z Neuerem i Lewym.

18.04.2022 12:12

Jeśli odejdą jednocześnie Tolisso i Roca, to nawet będącego w takiej formie Austriaka i tak trzeba będzie zostawić. No chyba, że szarpniemy się na dwóch ŚP, w co wątpię.

18.04.2022 12:10

Lepiej Oli, lepiej...

16.04.2022 13:10

Również jestem ciekaw jak będzie wyglądał po tej groźnej kontuzji. Niejednego zawodnika potrafiła ona zmienić przede wszystkim mentalnie, a Wirtz poza umiejętnościami czysto piłkarskimi imponował także walecznością.

16.04.2022 12:27

Czas pokaże jak zareaguje na wydarzenia z ostatnich dni, ale ponieważ jestem pomny jego wypowiedzi przed rewanżem z Villarreal pozwolę sobie być nieco sceptycznym co do znoszenia przez Julka krytyki i wyciąganiu z niej wniosków (przed owym spotkaniem rzeczone wnioski również były ponoć wyciągnięte).

16.04.2022 12:10

Czyli celem drużyny był ćwierćfinał i odpadnięcie z drużyną o zdecydowanie niższym potencjale. No to trzeba było tak od razu (gdzieś jesienią) mówić. :)

16.04.2022 11:35

@tapczan
A po co w ogóle czynić takie porównania? Równie dobrze możemy zacząć porównywać Nas do Cadiz, czy Levante, które z Żółtą Łodzią w ostatnich tygodniach wygrały. A raczej nie podejrzewam Villarreal o inną motywację w lidze, gdzie grali tak naprawdę o to, by być w przyszłym sezonie w JAKICHKOLWIEK pucharach europejskich.

16.04.2022 11:32

@AdiFantasti
Reasumując te plotki - przy (nie)korzystnym układzie gwiazd mogłaby od Nas odejść Nasza cała ławka rezerwowych. ;)

16.04.2022 10:36

5 kolejek do końca, 9 punktów przewagi, a "grupą pościgową" jest drużyna, która nigdy Naszym pełnoprawnym rywalem nie była, ma frajerstwo we krwi i już przed sezonem niejednokrotnie rozmaitymi wypowiedziami najbardziej prominentnych działaczy zawczasu "koronowała" Bayern. Nie da się tego spieprzyć i po części jestem w stanie zrozumieć tych, którzy pomalutku podsumowują sezon - w Naszym przypadku niewiele się już zmieni.

15.04.2022 14:36

Podobnie jak w przypadku Hasana - ciężko w jakikolwiek sposób skomentować takie zachowanie.

15.04.2022 14:29

Za rok BL wróci na należne jej 3. miejsce w rankingu UEFA. Do PD i PL dystans jednak bardzo duży i w zasadzie najważniejsze, by utrzymywać się jedynie w pierwszej czwórce. Kompletnie do góry nogami stan realny wywraca jednak obecnie system punktowania za wyniki osiągane w Lidze Konferencji (mocno przesadzony w stosunku do tego co można tam ostatecznie zdobyć), co na ten moment powoduje różne patologie, np. według owego systemu zaraz po lidze angielskiej w tym sezonie najlepiej prezentuje się... liga holenderska i francuska. :)

15.04.2022 09:42

Przy ostatnich problemach ten jest taki, jakby go w ogóle nie było. Poza tym mówimy o graczu, którego przydatność jest bliska zera.

15.04.2022 08:47

Szkoda w ogóle komentować takie zachowanie.

15.04.2022 08:35

Brawo Lipsk i Eintracht!

15.04.2022 08:22

Wyłącznej winy nie ponosi. Ale główną już tak.

15.04.2022 08:18

Wypowiedź Rummenigge ma z resztą na celu co innego, niż przybliżenie historii stosowanej przez Nas formacji...

14.04.2022 11:59

Trzeba było nieco wcześniej Kalle wypowiedzieć się na ten temat - może coś do tej młodej głowy by się przebiło. Chociaż z drugiej strony skoro Julek mówi na konferencji, że wyciągnie wnioski, a i tak ich nie wyciąga...

14.04.2022 11:51

@hoven
W meczu z Villarreal w zasadzie nie potrzebowaliśmy jakiejś "wielkiej" gry, wystarczyło po prostu zagrać na swoim poziomie, a wszystko co najlepsze zostawić na The Reds. Nie potrafiliśmy jednak nawet tego. Nie do końca zgodzę się, że to było naiwne - Bayern Julka stał się tak nierówną drużyną, że ten lepszy mecz może nadejść praktycznie w każdym momencie - stąd też była wiara, że trafimy akurat w dzień rewanżu z Hiszpanami.

14.04.2022 07:34

Abstrahując już od tego, że to kolejna bzdura, rozwaliło mnie to zdanie: "Podczas marcowej wizyty na meczu Ajaxu z Benfiką, Salihamidzic i spółka z bliska przyjrzeli się młodemu Urugwajczykowi." To znaczy, że jak My graliśmy z Benficą stali za daleko od boiska?

13.04.2022 21:56

Tia... Przychodzi Sane do Julka, a ten do niego: Słuchaj jesteś świetnym lewoskrzydłowym, w związku z tym u mnie będziesz prawym wahadłowym.

13.04.2022 21:33

I bardzo fajnie, niech poprawia to, co spieprzył. A jak się nie uda - dobrych wspomnień mieć o nim nie będę.

13.04.2022 13:37

"...monachijczycy popełnili błąd w samej końcówce, ruszając niepotrzebnie do ataku i zostawiając wiele wolnego miejsca z tyłu…"

To fakt, za to Julka w dzisiejszy dzień kochamy. Ale znów - mieliśmy 180 minut na to, by jakiekolwiek ryzyko nie miało znaczenia.

13.04.2022 12:39

O które konkretnie słowa chodziło Parejo? Bo jak dla mnie bardziej miałby powody, by kpić ze słów Kalle i Uliego (i moich, ale ponieważ dopiero się staram, to postawiłem siebie na trzecim miejscu).

13.04.2022 12:32

@tapczan
Eeej! Strzeliliśmy bramkę. ;)

13.04.2022 12:27

@tapczan
Tym bardziej, że te słowa padają z ust człowieka, który mentalnie mógłby zjeść chyba wszystkich obecnie panujących w Bayernie. Cóż... Może faktycznie jak napisał niżej @wasser - nastąpiła pewna kastracja (poglądów oczywiście)?

13.04.2022 12:06

Doniesienia Sport Bild są często tutaj wyśmiewane, a teraz nagle takie poruszenie "na poważnie"? ;)

13.04.2022 11:57

@AdiFantasti
Biorąc pod uwagę oba te spotkania, to raczej nie pancernik, ale taki zwykły niszczyciel SMS B 109 na przykład.

13.04.2022 10:54

@jerzyfcb
I to jest w zasadzie gwóźdź całej sprawy. Bayern Nagelsmanna stał się... nieprzewidywalny. I to już nawet nie chodzi o wyniki - bo wpadki zdarzają się każdemu. My potrafimy obecnie po fajnym meczu, zagranym na wysokich obrotach, rozegrać tak słabe spotkanie, jakbyśmy nie grzeszyli formą co najmniej od miesiąca...

13.04.2022 10:42

Przywoływanie Effenberga jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale Ballacka? Czy wszyscy pamiętają gdzie sportowo się wówczas znajdowaliśmy i to też za sprawą rzeczonego? Swoją drogą Michaela bardzo szanuję, ale nigdy bym o nim nie powiedział, że byłby w tym momencie jakimś zbawicielem. Mimo, iż posiadał spore umiejętności, to jednak otoczka wokół niego była raczej wytworem niemieckich mediów (które usilnie potrzebowały jakiejś "gwiazdy" w latach posuchy), niż realną wartością. A już najbardziej rozbawiało mnie porównywanie go do... Zidane'a (bidny, aż wyłysiał od tego).

13.04.2022 10:37

Bardzo rozsądne słowa... gdybyśmy odpadli z City, albo Liverpoolem.

13.04.2022 08:02

Nie ma się co tak rozgrzebywać tego jednego ruchu. Mieliśmy 180 minut na wypracowanie sobie odpowiedniej sytuacji, by zmiana Lucasa nie miała kompletnie znaczenia.

13.04.2022 08:01

@misza
Niestety, ale w Bayernie budowanie talentów jest celem podrzędnym względem ogarnięcia podstawowej jedenastki i największych gwiazd. Choćby praca Nagelsmanna zaowocowała w końcu "dostarczeniem" na stałe do składu kilku młodych ciekawych graczy, to i tak ostatecznie najważniejsze będzie jak poradzi sobie z ujarzmieniem tych najlepszych. Na ten moment potencjał pierwszej jedenastki wykracza daleko poza horyzont myślowy/taktyczny Julka. Tutaj naprawdę nie trzeba niczego "budować", czy szukać czegokolwiek "ponad", tutaj wystarczy przywrócenie do właściwej formy. Bo możliwości poszczególnych jednostek znamy. A pierwszym krokiem mogłaby być np. zmiana formacji na taką, gdzie każdy zna swoje miejsce na boisku i nie ma tysiąca nawtykanych przed meczem nowalijek taktycznych w głowie.

13.04.2022 07:49

@misza
Ale przecież Ci piszę, że to nie są podobne sytuacje. :) W Hoffe/RB miał niejednokrotnie zadanie zbudowania danego gracza naznaczonego do tej pory jedynie łatką "talentu", uczynienie z niego kogoś, o kogo za chwilę będą biły się czołowe kluby. W Bayernie nie musi nikogo "odkrywać", co najwyżej spróbować odnaleźć właściwą formę poszczególnych piłkarzy. Owszem, fajnie zawsze widzieć jak nawet tacy wybitni piłkarze rozwijają się jeszcze dodatkowo pod skrzydłami dobrego trenera, tylko że tutaj jest zupełnie inny próg wejścia. Dlatego nie wiem, czy używane przez Ciebie słowo "zbudować" w kontekście pracy z Naszymi gwiazdami jest odpowiednie.

13.04.2022 07:28

@misza
Właśnie w tym sęk, że Julek z przeciętnych piłkarzy potrafił wydobywać "coś więcej" (Hoffenheim/Leipzig). Kłopot tylko w tym, że w Bayernie nie ma PRZECIĘTNYCH piłkarzy, a zawodników z najwyższej półki - przynajmniej w podstawowej jedenastce. I z tym sobie już poradzić nie potrafi, na ten moment możliwość kierowania tyloma gwiazdami po prostu go przerasta. Spory znak zapytania postawiłem przed sezonem przy Nagelsmannie i wczorajszy wieczór tylko ten znak powiększył. Nie mam wątpliwości co do tego, że nadal będzie Nas trenował, ale nikogo już dziwić nie powinno, że od tej pory każdy będzie po trzykroć patrzył mu na ręce. Nie wiadomo natomiast, czy będąc jeszcze w Monachium trenersko dojrzeje do prowadzenia takiej drużyny jak Bayern.

13.04.2022 07:07

Sam Tomek mógł przynajmniej jedną brameczkę machnąć. To i tak nie ma żadnego znaczenia, w pierwszym meczu to Hiszpanie mogli wygrać wyżej, więc awans Villarreal nie jest zupełnie przypadkowy.

12.04.2022 23:37

W o wiele lepszy sposób właśnie odpada Chelsea.

12.04.2022 23:33

Pojedyncze występy akurat najgorsze dzisiaj nie były, najsłabszym aktorem tego widowiska był znów jednak człowiek, od którego zależy najwięcej - trener.

12.04.2022 23:15

Czyli teraz pieniędzy z LM na kontrakty nie będzie? :(

Festiwal żenady. Dziś gnietliśmy Villarreal, ale co z tego skoro udokumentowane to zostało zaledwie jedną bramką? Taktyka jaką zaproponował Julek po raz kolejny wprowadzała chaos po Naszej stronie. W swoim pierwszym sezonie Nagelsmann zdobędzie mniej niż Kovac. Na pocieszenie będzie to 10. z rzędu mistrzostwo. Tylko co to za pocieszenie...

12.04.2022 23:06

Geniusz taktyczny Julka po raz kolejny zatriumfował nad realnym potencjałem drużyny i skutecznie stłamsił wszelkie marzenia o awansie. Na osłodę pozostanie 10 mistrzostwo Niemiec, choć co to za osłoda... Wiemy natomiast już na 100%, że Nagelsmann zdobędzie w swoim pierwszym sezonie mniej niż Kovac. I też nie do końca wiadomo, czy to jest jego zasługa, czy bardziej indywidualnej klasy zawodników.

Allianz nie zapłonęła.

12.04.2022 22:59

Na razie słabo to wygląda... Czy przed Nami ostatnie 45. minut w tym sezonie w LM? Wciąż wierzę, choć powodów do optymizmu zbyt wielu nie ma. Do roboty!

12.04.2022 21:52

Jestem dokładnie tego samego zdania.

12.04.2022 14:16

Dobre przeczucia mam co do dzisiejszego meczu. Ciężko mi jest uwierzyć, abyśmy mogli odpaść z Villarreal - drużyną dobrą, ale jednak ze zdecydowanie niższym potencjałem. Także dziś relaksik, piwko i jedziemy.

12.04.2022 14:00

"To jest dokładnie to, o czym rozmawialiśmy w momencie transferu i czego od niego oczekiwaliśmy"

"Na ten moment Fiete Arp wystąpił w 24 meczach o stawkę dla Holstein Kiel, zaś jego dorobek w tym czasie to 3 bramki oraz 2 asysty (spędził na boiskach 938 minut)."

Pan Stoever pobierał jakieś lekcje od specjalistów z TVP?

11.04.2022 21:51

@tapczan
Tak naprawdę nikt nie jest w stanie określić na jakiej pozycji grał Sane...

11.04.2022 11:27