Na razie widzę tylko opinię na podstawie jego renomy i jednego meczu. Według mnie, jeszcze nie zasłużył na kontrakt, a na pewno nie w takiej cenie i zarobkach
21.10.2019 10:49
Niech wraca do zdrowia :)
ciekawe jak długo potrwa rekonwalescencja, 3 miesiące?
21.10.2019 10:29
@Dziki79 no tka, bo Bayern to nie Eintracht, a Kovac nadal w pewnych aspektach się nie potrafi przestawić :) zadowolenie "ze stworzonych sytuacji" zamiast z punktów, chwalenie zawodników że ladnei grali "ale nie wyszło"...znalazłoby się kilka rzeczy jeszcze :) a jak wiemy, mentalność jest bardzo ważna w sporcie, a mam wrażenie, że Kovac robi dużo szumu wokół siebie (gadki o taktyce, przygotowaniu, kary za spóźnienia, własne zasady) a summa summarum wychodzi nam "wuja" ;p
21.10.2019 10:28
To jest racja. Kiedyś cały zespół latał tam i z powrotem. Obecnie nawet środek pola stoi w miejscu - polecam zobacyzć powtórkę straconej bramki w 90 minucie z ostaniego meczu i przeanalizować zachowanie naszego środka pola i ilość miejsca która została dla graczy Augsburga :)
Nie wiem jak wy, ale każdy atak przeciwnika powoduje u mnie atak paniki i strach przed stratą gola. Nie ważne czy to beniaminek czy klub z topu... Mam wrażenie, że nasza taktyką w obronie jest chaos
21.10.2019 10:25
Ten skłąd obrony wygląda strasznie mizernie...brak jakichkolwiek zmienników na bokach + Benji 'strzelilem ładna bramke' Pavard i Jerome 'może wrócę do formy' Boateng...
Ciekawi mnie jaki środek pola wystawi na ten mecz nasz trenejro. Chciałbym zobaczyć Javiego od 1. minuty
21.10.2019 10:22
Ciekawe co było przyczyną. Chwilowa słabość? A może jakaś ukryta wada? Oby wszystko było w porzadku
Może tak?
Ja nie jestem fanem Pavarda. Wg mnie jest słaby i nie zasługuje na wyjściowy skład. Do tego wydaje mi się, że przydałaby się rotacja, bo jak na razie prawie ciągle gramy tym samym składem.
21.10.2019 10:19
@FanGraczyBayern 100mln funtów to wygórowana cena imo. Może w € wyglądałoby to lepiej, choć 80+20 w bonusach byłoby idealnie.
No ale tak czy siak, Sane to jedyna możliwośc transferowa w zimie. Może jeszcze kogoś na lato zaklepiemy i tyle.
@Franek2015 no tak, odszedł Hummels i nie ma kto wziąć odpowiedzialności za obronę :) Jak dla mnie obrona jest jeszcze gorsza niż rok tmeu, a już wtedy graliśmy tam mocno średnio. Popatrzcie nawet na zachowanie przy stracie 2. bramki w ostatnim meczu. Lucas przegrywa kluczowy pojedynek fizyczny (znowu) javi przez pół boiska biegnie żeby łatać dziurę, a w tym czasie Pavard stoi i się patrzy. Do tego Goretzka i Thiago w truchcie sobie spokojnie wracają zostawiając wolną przestrzeń przed polem karnym. I dzięki cześć, Augsburg nam klepie 2 bramki. Lawian błędów i to kolejny raz
21.10.2019 09:30
@FanGraczyBayern wątpię że Boa odejdzie, bo kto by go chciał? :) chyba ze do jakiejś Turcji czy średniaka w Anglii. Po za tym Bayern baardzo rzadko wzmacnia się w zimowym okienku. Może tego Sane klepniemy choć wątpię, bo nie wiadomo jak to z FFP wygląda
21.10.2019 07:55
Godina to powinniśmy skusić 3 sezony temu :) Ale jak co sezon, mamy kadrę kompletną... ;)
Ja bym chciał w Bayernie Skriniara. Jest dośc młody, szybki i silny i gra agresywnie. Wydaje mi się, że ma dość spory potencjał a zarazem już prezentuje solidny poziom :)
Ciekawe jak Boateng sobie poradzi. Jeżeli zagra 99% meczu dobrze, a w jednej akcji stwierdzi że dobrze będzie zachować się jak debil i stracimy bramkę, to ja dziękuję za takiego obrońcę ;) ale i tka lepszy Boa niż Pavard...jak widzę jak gość się zachowuje w obronie to aż mnie szlak trafia - wystarcyz zobaczyć co zrobił w ostatnim meczu w 90minucie
21.10.2019 07:52
Niby powinno nas czekać pewne zwycięstwo, bo to jednak jest tylko Olympiakos. Ale...tracimy punkty z ogórkami XD gramy na wyjeździe, nie zdziwię się, jeżeli wymęczymy jakieś 2:1 :P
21.10.2019 07:45
@GuteSpiele Patrząc na formę strzelecką reszty drużyny, to i dołożyć nogę trzeba umieć ;) po za tym, znaczną część bramek lewy zdobywa z anormalnych sytuacji, gdize nikt by się nawet o strzał nie pokusił. Po za tym często wraca się do środkowej linii, czy też bocznej, rozgrywa, szuka klepy. Nie spłycaj jego gry, bo bez niego Bayern by lezał i kwiczał
21.10.2019 07:42
środek Lucas-Pavard/Boateng XD + nie ma zadnego zmiennika na boki obrony XD nie no, świetnie się zapowiada hahah
To co, dalej zarząd podtrzyma, że mamy kompletną kadrę? ;)
20.10.2019 12:05
Właśnie obejrzałem skrót meczu i stracona bramka w ostatniej minucie to parodia gry obronnej. Zauważcie - Lucas przegrywa kluczowy pojedynek bark w bark, Javi próbuje ratować sytuację ale był za daleko sytuacji i w ostatniej chwili dobiegł dopeiro do skrzydłowego, a w tym samym czasie Pavard stoi jak słup soli i patrzy co się dzieje. Ewidentnie 2 poważne błędy w obronie Lucas-Pavard i tracimy bramkę.
To nie jest pierwsza sytuacja, gdzie nasza obrona dostaje wylewu niczym w popularnej grze piłkarskiej. Tak nie może być. Nie mamy prawdziwego lidera formacji niczym VVD w Liverpoolu, Ramos w Realu czy Chiellini w Piemonte Calcio. Dlatego podtrzymuje swoje zdanie, że konflikt na linii Hummels-Kovac, ostatecznie wygrał Hummels i odszedł, zostawiając naszą linię w rozsypce.
Druga sprawa - zauważcie zachowanie naszego środka pola - Javi na pełnej prędkości wraca do linii obrony, a tymczasem Thiago i Leon truchtają sobie, a przeciwnik ma CAŁE wolne pole karne i jakieś 10m przed nim. Tak na prawdę skrzydłowy miał minimum 3 opcje na dogranie piłki! To jest piłkarski kryminał. To też zauważyłem, że to nei pierwszy raz się zdarza, gdy po stracie pilki zamaist się wracać, nasi piłkarze liczą na to, że przeciwnicy nam oddadzą piłkę
20.10.2019 09:58
Może i Lewy też marnuje setki, ale potem w irracjonalnej sytuacji strzela bramkę rehabilitując się za poprzednią. Maszyna, która trzyma poziom i ciągnie drużynę.
20.10.2019 09:44
Tak, gramy lepszy futbol, zawodnicy świetnie się spisują. Tylko zajmujemy 3 miejsce w lidze, mamy 4/8 wygranych meczów, 10 straconych bramek. Nawet Freiburg straił mniej niż my, a przecież mamy tak świetną obronę :) Zamiast postawić sprawę jasno, to próbują rozmywać problemy "bO pRzEcIeŻ wYgRaLiŚmY zE sPuRs" -.-
wczesniej Kovaca broniły wyniki, mimo słabej gry. A ostatnio nie ma nawet wyników a gra nadal słaba xD
20.10.2019 09:42
@diablo coo? Serio to jego wypowiedź? Aha czyli ogólnie jest spoko tylko nie wyszło. Nie no to już jest paranoja :p gramy dobrze i wszystko jest świetnie tylko tracimy dużo bramek i nie zdobywamy 3 pkt. Ale ogólnie jest świetnie. No mentalnosc z eintrachtu ewidentnie
19.10.2019 18:18
Właśnie widziałem że Sule zszedł. Słabo.
Czyli znowu blad Lucasa? Kolejny mecz i znowu prokuruje bramkę. Cou widzę po komentarzach że też nie błyszczal. Czyli można na razie podsumować że transfery nas nie wzmocnoly tylko uzupełniły skład, nadal nie mamy klasowego obrońcy, mamy dziurę w środku pola i jedynie Lewy i Neuer nie zawodzą? :) Pavard powinien zasiąść na ławie, potrzebujemy solidnego ŚO, kogoś niewypalonego do środka pola i skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia. No jest co robić :)
Strasznie to wygląda...jedzcze jakbyśmy mieli remis z jakąś solidna drużyna...ale my mamy remis z Augsburgiem xD dramat.
19.10.2019 18:16
Nie miałem możliwości oglądać meczu. Widzę tylko wynik. Stresci ktoś mecz? Grali coś i niestety nie wyszło czy dno i wymeczony remis? Jak wyglądał przebieg meczu?
19.10.2019 17:54
@GuteSpiele wracasz do formy widzę XD
18.10.2019 12:16
Lewy, wiadomo. Ale co do Cou, to wstrzymałbym się z taką opinią... :)
18.10.2019 12:14
mnie cały czas zastanawia sensowność ustawiania go na LO :P w poprzednim klubie gral na skrzydle/wahadle, w reprezentacji na skrzydle...strzela bramki, biega, drybluje, a u nas jakby ten potencjał bym troche hamowany ;)
18.10.2019 07:38
Oho, kolejna bomba transferowa ;)
18.10.2019 07:26
@Marienplatz jeśli wygrają 2:0 to będzie super, ale właśnie...chciałbym żeby przestali sobie przeszkadzać na boisku :)
18.10.2019 07:25
@diablo on praktycznie zawsze pełnił tam rolę rezerwowego :)
13.10.2019 11:33
Tolisso zagrał świetnie ze Spurs. Aha :D no oprócz tego, że przez niego stracilismy bramkę i przez całą pierwszą połowę grał, jakby pierwszy raz widział murawę, to faktycznie, zagrał świetnie :D w drugiej połowie 2 asysty przy rozbitym Tottenhamie, gdize nawet Pavard i Boateng zaliczyli asystę...a podejrzewam, że nawet ja jakbym wtedy był na boisku miałbym szansę asystować XD
Edytowano : 2019-10-12 11:37:27
I tak na przyszłość, kibicowanie, nie oznacza tego, że masz patrzeć na grę przez różowe okulary i udawanie że wszystko hula jak ta lala ;) zaraz dojdziesz do poziomu 'dzieci hala madrit', które na jakąkolwiek krytykę zespołu odpowiadaja "AlE MaMy 13 PuChArÓw A wAsZa ŚmIeSzNa DrUżYnA cO?/!1" - to nie jest kibicowanie, to jest IQ na poziomie pelikana :P kibicowanie, to oprócz radości z wyników, gry, prowadzenia zespołu, to tez umiejętność krytyki i postawienia sprawy jasno, bez cukierkowania ;)
12.10.2019 11:34
- Lucas odczuwa ból
- Lucas opuszcza trening przedwcześnie
- Lucas nie może grać
- @GuteSpiele a'la Czerczesow nic mu nie będzie, rozbiega XD jak boli to rośnie
11.10.2019 22:34
A ja sobie wyobrażam ludzi kompetentnych, a nie z nazwiskiem :)
11.10.2019 14:24
A ja Ci mówię, że myślisz pojęcia :) tak jest u osób, które nie ćwiczą, bo siła rzeczy więcej ruchu ma dominującą koniczyna. W przypadku sportowców to nie jest takie jednoznaczne a tym bardziej proste :)
Rehabilitacja to jedno, powrót po kontuzji do pełnej sprawności to drugie, a trzecie to psychika. Na prawdę, uwierz, to nie takie proste jak Ci się wydaje
10.10.2019 14:42
Ciekawe co się stało, że musiał opuścić calkowicie zgrupowanie a nie trening i najbliższe spotkanie...
Te przerwy reprezentacyjne w środku sezonu są idiotyczne
10.10.2019 14:39
Nie, to nie tak działa :) Kończyna dominująca, a mocniejsza to nie są pojęcia tożsame
10.10.2019 13:30
@GuteSpiele przeginas z tym topowy trener :) Gość ma tak niewielkie doświadczenie i tak mało trofeów, że topowym go nazwać nie można. Topowy to może jest Klopp, Guardiola czy Conte (przykłady, nie chce wzniecać dyskusji), ale na pewno nei Kovac. Na pewno jeszcze nie.
Co do samej wypowiedzi - Cou się super wypowiada, bo gra. Tak jak James na początku. Mogę się założyć, że miałby inne zdanie gdyby zagościł obok Javiego :) Po za tym...ileż można podkreślać, że jest super świetnie idealnie? Zaczyna to wkurzać. Zaraz na pytanie "co jadł na śniadanie?" odpowie, że w Bayernie czuje się jak w domu...
10.10.2019 12:31
Rozumiem lekką irytację, ale wspominanie tego, że SEZON TEMU dobrze grał i dogonili BVB, to trochę nie na miejscu. Jest NOWY SEZON Panie Thomas, za zasługi nikt grał nie będzie.
Aczkolwiek powinna być większa rotacja imo. Kovac popada ze skrajności w skrajność. Na początku kadencji zmieniał pół składu co mecz, co się fatalnie odbiło na ich formie. Potem kolejna skrajność, że nie zmieniał praktycznie nikogo (zmiany w trakcie meczu od 80minuty, śmiech na sali). Obecnie się to poprawia, ale zazwyczaj zmienia tych samych graczy. Wg mnie co mecz przynajmniej 1 zawodnik powinien być "nowy" od 1. minuty. Wtedy taki Javi, Muller czy Tolisso/Goretzka mogą grać w mairę regularnie. To że on wprowadzi Mullera w 75minucie, niewiele da jemu oraz zespołowi
10.10.2019 12:28
@diablo co więcej, nie tylko downgrade, ale we wszelkich statystykach jest gdzieś z tylu. Wykończenie czy karne ma gorsze np od Kruse czy Reusa :)
A wracajac do realnego świata, to przez wszelkie "zestawienia" FIFA czy innych głupich "plebiscytów" (abstrrhując od ich ustawiania) to jest gdzies w drugiej dziesiątce, a przed nimi są piłkarze, którzy osiągneli o wiele mniej niż on. Trochę głupie :)
Gratulacje dla Lewego, jest w kozackiej formie obecnie! Oby jak najdłużej. Życzę mu zwycięskiej bramki w każdym finale w tym roku :)
10.10.2019 12:24
Wg mnie Muller daje pewną opcję w ataku czy ustawieniu drużyny. Do tego jest ważną postacią w szatni, coś jak Ribery czy Rafinha kiedyś. Moim zdnaiem dla Bayernu byłoby dobrze, żeby został, jednka musi się wziąć do roboty bo nikt za zasługi grał nie będzie - gra lepszy.
10.10.2019 12:21
a jest to powikłaniem kontuzji - tak działa psychologia organizmu, gdy jest coś osłabione, podświadomie 'ratujemy' tą częśc, wyłączając ja z pracy. Tłumacząc - jeżeli masz słabą prawą rękę, robisz więcej lewą. Masz osłabione więzadło w kolanie, odciązasz je. Efekt? Przeciążenie drugiej "strony", tzw. kompensacja.
10.10.2019 12:19
Dokładnie tak! Wygrywamy mecz za meczem, w dobrym stylu, agresywnie, dominujemy rywala. Generalnie cała BL boi się grać na AA, a w LM idziemy jak po swoje
10.10.2019 07:41
@GuteSpiele Dziękuję za uzupełnienie mojej wiedzy na temat ludzkiego ciała, właśnie o to mi chodziło pisząc ten post... Co nie zmienia faktu, że powiedziałeś głupotę :) #milik
nie ma co się martwic...bo są to bardzo poważne urazy... taak
Co do Comana - tak, niemożliwym jest żeby jego wrzutki były zawsze celne...ale kilka by się przydało :) łatwiej by mu było, gdyby choć na chwilę głowę podniósł :P Obecnei niestety jest to jeździec bez głowy. Omija jak tyczki półamatorów, którzy chcą mu odebrać piłke. Jeżeli obrońca jest ogarnięty i zostawi dystans miedzy nimi, nei idzie na raz, to nagle coman ginie, bo wtedy szybkość nie jest już taką przewagą.
Obecnei wg mnie Gnabry jest neico bardziej wartościowym piłkarzem, bo jest co prawda nieco wolniejszy, ale silniejszy fizycznie oraz wydaje się, że ma lepszą technikę użytkową.
Jednakże, oby się rozwinęli na tyle, by po kilku sezonach wspominali ich na równi z Robbery, albo i lepiej! ;)
10.10.2019 07:39
Zaklepać jego kupno 'za darmo' i ugadać się na roczne wypożyczenie do S04 :)
10.10.2019 07:27
Rozumiem, że to nagroda niejako indywidualna, ale wydaje mi się, że 3/6 zawodników z FCB to troszkę przesada, patrząc na 1:1 z Lipskiem, pewne zwycięstwo z beniaminkiem i wymęczone 2:3 z Paderborn - z całym szacunkiem do dyspozycji powyższych graczy
10.10.2019 07:25
Nie widzę powodu, dla którego mielibyśmy nie krytykować kogoś, kto nie spełnia naszych oczekiwań :) czasem fakt, są przesadzone niektóre komentarze ale zazwyczaj ta krytyka jest słuszna. Jeżeli komuś się coś nie podoba, to to wyraża. Nie ważne czy to Lewy, Neuer czy Mai.
09.10.2019 22:55
Okropne zachowanie Sule...
09.10.2019 22:31
Sule jest tak objezdzany że przykro się patrzy na tego kloca...
Gnabry,Havertz i Brandt na razie się wyróżniają
09.10.2019 21:23
Gnabry do Havertza i 2:0 :)
09.10.2019 21:10
@GuteSpiele tak, dlatego praktycznie nie zdarza się, żeby ktoś wracający po kontuzji związanej np z ACL, miał znowu z tym problem... :)
09.10.2019 20:38
@Marienplatz tak niedawno analizowalem jego grę i serio, wystawianie go na '6' to marnowanie jego chęci do gry. Wtedy na niego spada krytyka. A to czemu? W Schalke, grał najczęściej za napastnikiem, grał bardizej ofensywnie niżli defensywnie...a tu masz, u nas ma zabezpieczać tyły. W meczach, gdzie mógł grać bardziej z przodu, zagrać coś kombinacyjnie, uderzyć zza pola karnego to stanowił zagrożenie. Moim zdaniem, Kovac wystawia go ze względu na warunki fizyczne podobne do Javiego, ale że jest młodszy to ma priorytet - niekoniecznie zgadza się to z 'potencjałem' Goretzki. Takie jest moje zdanie :)
09.10.2019 16:29
Tak szczerze mówiąc, to małym marzeniem jest pozyskanie Oblaka :)
09.10.2019 16:26
@TomiiiFCB też uważam że 100mln€ nie jest przesadzoną ceną, choć lepiej byłoby np 80kk€ + 20kk€ w bonusach np :) na szczęście to już nie nasze zmartwienie
09.10.2019 14:32
Ciekawe tylko w jakiej kwocie miałby się zamknąć transfer. Myślicie, że zejdą cokolwiek z ceny?
09.10.2019 14:14
Wg mnie to plota :) zawsze grał, teraz nagle usiadł i od razu chce odejść. Bez jaj. Prędzej bym uwierzył w taką plotę jeśli dotyczyłaby Javiego, który ewidentnie ma dość bycia na bocznym torze
09.10.2019 12:29
Postęp na pewno jakiś zrobił, w końcu nie ma co porównywać VFB z Bayernem. Ale mam wrażenie, że nikt nie ma pomysłu na jego grę.
Tak btw, @diablo , też tak sądzę, aczkolwiek chętnie spróbowałbym go wystawić na '6' jak Javi. Ma podobne warunki, coś tma podać potrafi, a czułby się pewniej mając jeszcze obrońców za sobą.
09.10.2019 12:27
Neuer ma 33 lata, ze 2 sezony spokojnie może bronić na najwyższym poziomie. Później, to będzie zależało od jego formy fizycznej oraz ewentualnego zmiennika :) Dobrym wyjściem byłoby zaklepać Neubela i zostawić go w Schalke na sezon. Problemu z bramkarzami nie mamy, bo przecież jest Ulreich, który na Bundeslige wystarczy oraz wieczny talent Fruchtl
09.10.2019 10:49
Taka rywalizacja im tylko pomoże. O ile to zdrowa rywalizacja, a nie robienie kwasów :)
Jeszcze sezon czy dwa temu, Ter Stegen przewyższał formą Manu, ale obecnie, wydaje mi się, że Neuer wraca do swojej dobrej dyspozycji i gra solidniej niż Ter Stegen. Choć jedno muszę przyznać - Ter Stegen na linii bramkowej ma niesamowity refleks
09.10.2019 10:47
Abstrahując od artykułu, czy Wam też skojarzył się nagłówek z reklamą "Nju Mobile"? ;P
09.10.2019 10:13
Generalnie nie jestem za tym, żeby dany piłkarz grał za zasługi, czy też mimo widocznej słabej dyspozycji burzył się, że nie gra, ale jakoś nie widzę sprzedaży Mullera. Wydaje mi się, że gość jest na tyle ambitny, że nie odda swojego miejsca w składzie "za darmo", odchodząc z klubu. Po za tym gość jest dobrym duchem drużyny.
Plotki imo
09.10.2019 10:12
@JazGod po raz kolejny to pokazuje, jak słaba jest liga francuska. Gość, który tam kładł każdego, nagle jest mocno przeciętny. Ilu już takich było, którzy świecili i nagle zgasnęli.
09.10.2019 10:10
Mój idol sprzed lat :) brakuje nam teraz piłkarzy z charakterem jak Basti, Effenberg, Ballack czy nawet Vidal...
09.10.2019 10:07
@GuteSpiele akurat u nas chyba ciężej przebić się młodemu do składu niż w Barcelonie. Z kwestią Dembele się z Toba nie zgodzę do końca - nadarzyła mu sie okazja życia, podejrzewam że zarobki wrosły diametralnie a i o rozgłos i rozwój łatwiej. A to jak się zachował i zachowuje nadal, pokazuje że jest niedojrzały :) co nie zmienia faktu że nie miał na co czekać. Wyobrażasz sobie sytuację, że jakiś pracodawca proponuje Ci zmianę pracy z np 2x większą pensją, a ty się zastanawiasz bo nei wiesz czy to co robiłeś przez ostatni czas, na pewno robiłeś dobrze czy tylko Ci się "fartnęło"? :P
A co do Rakiticia - powiedz do De Jongowi :D
Edytowano : 2019-10-09 09:53:13
Co do samego Odoi'a - szkoda na pewno bo gość potencjał ma. Szkoda też, że Brazzo po raz kolejny tak się ochoczo wypowiadał a koniec końców nic z tego nie wyszło. Po raz kolejny ktoś nam utarł nosa. Czyja wina - nie wiem. Dla Odoia dobra decyzja bo u nas by nei grał a w Chelsea coś tam szansę dostaje
09.10.2019 09:51
Ciekawe czy ujrzymy go z Augsburgiem od 1. minuty :) może w końcu odpali...
choć patrząc na formę Tolisso i Thiago oraz brak możliwości gry Javiego, to wielkiego wyboru Kovac nie ma :)
09.10.2019 09:44
My to mamy szczęście do takich "nonameów" :) zawsze z nami jakiś bramkarz ma dzień konia, a to jakiemus pomocnikowi wyjdzie strzał życia (paderborn), to znów napastnik który nie strzelał od 2 sezonów nagle walnie nam hat tricka... Bayern jak dobry samarytanin ;)
08.10.2019 14:49
No no, mamy złotych juniorów, co roku wypuszczamy gwiazdy ze szkółki ;)
08.10.2019 14:48
Niektórzy chyba muszą usiąść na chwile na ławce, żeby sobie przypomnieć, że Bundesligii nikt nam za darmo nie odda, a w Europie nie ważne czy grasz z Realem, Liverpoolem czy Crveną...masz zagrać tak samo zaangażowany :)
08.10.2019 11:57
@mariuszhtpc o to to - jak ma dobry dzień :) i to jest właśnie podsumowanie gry Comana :)
08.10.2019 09:44
Nie chce wracać bo na razie gra :) usiądzie na chwile na ławie jak James i mu się odmieni ;)
08.10.2019 09:42
@GuteSpiele a moim zdaniem nie, już nie. Gość ma 25 lat, co dla piłkarza oznacza praktycznie 'dojrzalość zawodową'. Wg mnie powinien byc już ukształtowany i pokazywać swój talent/potencjał/cokolwiek.
Co do wspierania...mamy go głaskać bo popełnia błędy? O czym Ty mówisz, to nie jest porcelana. Jak nei umie wytrzymać presji czy krytyki to niech zmieni profesję
08.10.2019 09:41
No tak, bo reszta gra w piłkę amatorsko, a pomiędzy meczami dorabiają w restauracji. Jak zwykle argument z dupy...
07.10.2019 18:56
Dokładnie ;) choć jak go widziałem na boisko przez te kilka epizodów to niech lepiej zostanie w "dwójce" :) szczerze wolałbym Singha zobaczyć w pierwszym zespole niż Kuzą
07.10.2019 17:40
No no, jak widać jesteśmy w formie, z kompletem punktów okupujemy szczyt tabeli xD myślę że w grudniu możemy już opijac majstra
07.10.2019 17:38
Hahahah @GuteSpiele czemu mnie nie dziwi, że go do tego grona dodałeś xD ściągnij różowe okulary :) Coman miał może 2 czy 3 mecze dobre w tym sezonie.
07.10.2019 17:35
Ja pierdziele @GuteSpiele jak to dobrze że Ty wiesz wszystko. Nawet rentgen w oczach masz na odległość i znasz wyniki i skutki gry. Mówimy o hipotetycznej sytuacji gdzie my się nie zgadzamy na grę, Francja stwierdzi że może i cyk stworzy się problem.
07.10.2019 17:32
Ciekawe co powiedze lekarz reprezentacji. Najgorzej, jeżeli dopuści go do gry a Lucasowi uraz się odnowi (odpukać) - wtedy dopiero zacznie się jazda pomiędzy władzami
07.10.2019 14:31
niestety @GuteSpiele tak się zapędził w chwaleniu piłkarzy za drobne rzeczy, że wmowił sobie, że tak na prawdę Bayern jest silny i gra piękną dla oka piłkę XD
z przymrużeniem oka ;)
07.10.2019 13:18
Cuisance pewnie zadowolony z jego transferu z Borusii do FCB II :)
07.10.2019 10:42
W sumie dziwna decyzja :) ciekawe czy zostanie od razu wypożyczony, czy zasiądzie wiecznie na ławce i po 2 sezonach odejdzie do jakiegoś Mainz czy Augsburga... :)
07.10.2019 09:38
@Dziki79 "gdyby nie te błędy"... :) Gdyby thiago grął dobrze, nei byłby krytykowany. Gdyby Muller poprawił technikę, nie byłby krytykowany. Gdyby, gdyby, gdyby...
07.10.2019 09:37
Cou zaczyna mnie nieco irytować z tym podkreślaniem jego szczęśliwego pobytu w Monachium przy każdej okazji ;)
07.10.2019 09:11
Oby ta przerwa wyszła nam na dobre. Alaba i Lucas powinni się doleczyć. Może ich powrot wprowadzi więcej spokoju...ba, jakiekolwiek opanowanie w szeregach obrony :)
Patrząc na naszą grę, musimy pomyśleć nad jakimś wzmocneiniem w szeregach obrony i środka pola. Brak nam klasowych graczy niestety. mam wrażenie, że odejście Hummelsa spowodowało to, że nie mam lidera w tej formacji. A brak np Javiego czy nawet Goretzki w peirwszej 11 powoduje atak paniki w tej formacji
07.10.2019 08:13
@GuteSpiele ale wiesz że to trener wystawia zawodników? I oglądałeś mecze od początku seoznu? W każdym meczu Tolisso zagrał średnio + popełnia błędy jakby panikował przy przeciwniku, czego apogeum było w meczu ze spurs.
Imo, jeżeli w następnym meczu Tolisso znowu wyjdzie w podstawowej '11' a np Javi usiądzie na ławie to się zdenerwuję. Imo nie będzie w tym ruchu żadnej logiki ze strony Kovaca
07.10.2019 08:10
Dziwi trochę wartość Neuera. Był bez formy, nie jest już najmłodszy, ale jednak to Neuer. 18baniek to jakaś pomyłka ;) ze 30mln minimum imo
Edytowano : 2019-10-07 08:09:00
Ręcznik Kurtuła wart 55mln wg transfermarkt... :P
07.10.2019 08:07
@GuteSpiele Mainz i Koln pokazują jak jestesmy silni? Ty tak serio?
07.10.2019 08:05
Myślę, że odpadniemy w 1/4, choć mam nadzieję, że dojdziemy jak najwyżej ;) jednak martwi mnei to, że nie mamy stabilnej formy. Nasza gra to istny rollercoster :)
07.10.2019 07:25
nie dośc że piłkarz średni, to jeszcze szklanka ;) już u siebie takeigo mamy, nazywa się Tolisso :D
07.10.2019 07:24
@GuteSpiele Sam siebie zaorałeś xD mówisz, że gość wyciąga błędne wnioski po kilku kolejkach, ale za to dobre wnioski są po jednym meczu... XD brawo ;)
Jasię zgadzam z @TypowyAjgor , Bayern obniżył loty, dostosował się
07.10.2019 07:18
Tak na prawdę, to Tolisso już nie jest "młodym piłkarzem z potencjałem" - gość ma 25 lat i nie gra wybitnie. Fakt, kontuzje wycieły mu 2 sezony w zasadzie...ale to jest pech, nie miał na to wpływu. Wg mnie ten sezon jest kluczowy dla niego, bo jeśli nic nie pokaże, to moim zdaniem już się nie wybije i należałoby go sprzedać i rozglądnąć isę za kimś bardziej wartościowym
06.10.2019 18:14
Za każdym razem "nie wykorzystujemy naszych sytuacji"...no kurde serio? Zespoły które nam wyrywają punkty i walą po 2-3 bramki, mają właśnie 2-3 sytuacje i je wykorzystują. A my mamy tysiąc a wykorzystujemy jedną. Tak nie może być. Jesteśmy cholernie nieskuteczni. Może czas się nad tym pochylić bardizej, trenerze?
06.10.2019 11:16
Szkoda chłopa...szczególnie patrząc na to, jak gra nasz środek pola :)
06.10.2019 11:14
@FanGraczyBayern Ale odszedł Hummels, odszedł Rafinha. I tak mamy bilans -1.
@diablo no tka, Kovac pierwszy raz widiz sytuację, że można grać co 3 dni i jest w szoku, nie wiedział co można robić w takich sytuacjach
05.10.2019 19:56
Ja rozumiem, że takie mecze się zdarzają, wiadomo, ale można przegrywać z klasą...a my, mam wrażenie, że wygrywamy tylko wtedy, gdy przeciwnicy nam na to pozwolą. Sami nie potrafimy sobie meczu ułożyć. Nie Tworzymy składnych akcji, nie mamy wypracowanych schematów, taktyki, zagrań "na pamięć". Za każdym razem (nawet ze Spurs) mam wrażenie, że liczymy na to, że "jakoś to będzie". Nie chcę całej winy zrzucać na Kovacza, bo wiadomo, że on nie odpowiada za błędy Tolisso, czy siatki Boatenga, czy nieskutecznośc w ataku...ale wielkie drużyny, gdy im nie idzie, potrafią zrealizować to, co było wałkowane w nieksończoność na treningach. Potrafią realizować coś, co mają niejako w "dna", co wpoił im trener, wpoił im sztab skzoleniowy, omówili to w szatni, cokolwiek. Brak automatyzmów i liczenie na to, że skrzydłowy przebiegnie pół boiska i wyczyści boisko, czy Cou pośle boską piłkę lub Lewy skończy z absurdalnej pozycji jest złudne...
Coś ewidentnie nie gra w tym Bayernie i to nie tylko w tym sezonie, tylko już od co najmniej 2 lat. Albo nie ma kto grać, albo nie ma kto tę grę ułożyć.
Na chwilę obecną, po tych kilku meczach tego sezonu mogę stiwerdzić (tylko i wyłącznie moja opinia, zapraszam do dyskusji) że mamy cholerne braki w obronie - tu potrzeba wzmocnień klasowych, nie na pół gwizdka bo taniej. Do tego brak nam spokoju w środku pola - mamy Thiago który gra w kratkę, wieczny talent Tolisso, niespełniony Goretzka i odsunięty Javi. To są pozycje, w których potrzebujemy liderów. I to nie tylko liderów czysto piłkarsko ale i mentalnie. O trenerze już nie wpsomnę, bo to stara śpiewka a dodatkowo problem polega na tym, że dostępnego, sensownego trenera na rynku nie ma :)
Przykro się patrzy na grę Bayernu. Ani nie cieszy to oka, ani nie wykazują brutalnej skuteczności w postaci wyników...
05.10.2019 19:38
@GuteSpiele a rozważałeś kiedyś opcję, że mówią jak jest cukierkowo bo inaczej nie wypada mówić? :D Javi na pewno był smutny bo to już kolejny raz, gdy zabili mu postać w Tibii... Gość mimo że jak gra, to gra dobrze, to go nie wystawia. Kolejny raz wychodzi Tolisso i znowu tracimy bramkę po jego stracie/błędzie. Przypadek oczywiście :)
05.10.2019 18:15
@GuteSpiele Kto i kiedy uświadomił sam siebie, że nie ma za co go zwolnić? :) Na razię widzę, że Ty nie dałeś żadnego argumentu za pozostaniem Kovaca ;)
wg mnie, winę za brak taktyki i ułożenia drużyny ponosi Kovac. A że mamy srogie braki w obronie, to już wina zarządu przez brak ściągnięcia klasowego piłkarza do tej formacji :)
05.10.2019 17:57
@GuteSpiele wiesz jak ja w tym momencie widzę każde nasze "rzucenie się do ataku"? Kup sobie małego kota i spróbuj mu zabrać zabawkę... ;) Gramy bez pomysłu, bez wyraźnych schematów które są wytrenowane. Liczymy non stop, na kogoś przebłysk. Niestety, ale włąśnie w meczach, w których nic nie wychodzi, liczy się to, jak drużyna jest poukładana i co ma wpojone, tzw. automatyzmy. I od tego jest trener - od analizy rywala, w trakcie meczu również i podsunięcia pomysłu na schemat X który był wytrenowany :)
05.10.2019 17:47
@GuteSpiele nie, błędów się nei wyeliminuje, ale jednak taktykę, ducha walki, motywację i wskazówki powinien zapewnić ;) widzisz coś z w/w rzeczy? ;)
05.10.2019 17:43
@Elessar tak, jak każdy nasz wynik/mecz w tym sezonie XD same łatwe zwycięstwa po pięknej grze
05.10.2019 17:41
@GuteSpiele to mówiłeś coś o łatwym zwycięstwie, jakieś 4.0? Zszedles już na ziemię? :)
05.10.2019 17:13
@GuteSpiele o czym Ty mówisz w ogóle XD
05.10.2019 13:18
IMO druga połowa była świetna. Całościowo, mecz nie był świetny bo byliśmy bezradni w pierwszej jego części. Wystarczyło, że Spursi się nam postawili a my robiliśmy po gaciach. W drugiej połowie my wyszliśmy zmotywowani, a oni wyglądali jakby zjedli nieświeżego kebaba ;)
05.10.2019 12:41
Oby utrzymał te dobre noty :)
Też mieliście wrażenie, że w mecuz ze Spurs, Gnabry wyglądał jakby schudł kilka kg? Czy tylko ja miałem takie złudne wrażenie?
05.10.2019 12:39
Ja za to nadal nie ufam Kovacowi i nie uważam go za dobrego trenera :P nadal gramy kupę ;) zagraliśmy na razie w każdym meczu po jednej połowie, drugą praktycznie zawsze gramy słabo/źle/do dupy ;)
A Lewy - nie ma co mówić, top5 obecnie :) razem z nim, imo Ronaldo (jeżeli uznajemy go już za '9'), Benzema (tak śmiejcie się), Suarez, Kane. Kolejność przypadkowa.
05.10.2019 12:37
Obojętne w sumie kto dzisiaj wyjdzie, byleby tylko Kimmich nie był w środku pola oraz Javi na ŚO :) choć obstawiam, że Coman może dzisiaj sobie usiąść a jego miejsce Muller/Perisić.
Mój typ (podkreślam - mój):
Neuer
Kimmich-Sule-Pavard/Boateng-Davies
Thiago-Javi
Gnabry-Cou-Muller/Perisić
Lewy
Jest już oficjalne info że Boateng jest w 100% gotowy? Bo mi umknęła ta wiadomość
05.10.2019 12:33
@GuteSpiele A nie było tak? Co Ty pieprzysz znowu. Ściągnij te różowe okulary. Pierwszą połowę (min. 30min) zagraliśmy dramatycznie. Nic się nie kleiło, od tego popełnialiśmy głupie błędy - m. in. Tolisso i Boateng. Ale według Ciebie zagraliśmy dobrze. Człowieku bądź trochę obiektywny.
Druga połowa - owszem, zagraliśmy świetnie, ale pierwsza była słaba, jak z Liverpoolem.
A co do Ndombele - gość jest na prawdę dobry. Obok Sona, moim zdaniem wyróżniająca się postać w Spursach.
Czasem mam wrażenie, że albo jesteś trollem, albo oglądasz tylko skróty z bramek.
Na razie widzę tylko opinię na podstawie jego renomy i jednego meczu. Według mnie, jeszcze nie zasłużył na kontrakt, a na pewno nie w takiej cenie i zarobkach
21.10.2019 10:49
Niech wraca do zdrowia :)
ciekawe jak długo potrwa rekonwalescencja, 3 miesiące?
21.10.2019 10:29
@Dziki79 no tka, bo Bayern to nie Eintracht, a Kovac nadal w pewnych aspektach się nie potrafi przestawić :) zadowolenie "ze stworzonych sytuacji" zamiast z punktów, chwalenie zawodników że ladnei grali "ale nie wyszło"...znalazłoby się kilka rzeczy jeszcze :) a jak wiemy, mentalność jest bardzo ważna w sporcie, a mam wrażenie, że Kovac robi dużo szumu wokół siebie (gadki o taktyce, przygotowaniu, kary za spóźnienia, własne zasady) a summa summarum wychodzi nam "wuja" ;p
21.10.2019 10:28
To jest racja. Kiedyś cały zespół latał tam i z powrotem. Obecnie nawet środek pola stoi w miejscu - polecam zobacyzć powtórkę straconej bramki w 90 minucie z ostaniego meczu i przeanalizować zachowanie naszego środka pola i ilość miejsca która została dla graczy Augsburga :)
Nie wiem jak wy, ale każdy atak przeciwnika powoduje u mnie atak paniki i strach przed stratą gola. Nie ważne czy to beniaminek czy klub z topu... Mam wrażenie, że nasza taktyką w obronie jest chaos
21.10.2019 10:25
Ten skłąd obrony wygląda strasznie mizernie...brak jakichkolwiek zmienników na bokach + Benji 'strzelilem ładna bramke' Pavard i Jerome 'może wrócę do formy' Boateng...
Ciekawi mnie jaki środek pola wystawi na ten mecz nasz trenejro. Chciałbym zobaczyć Javiego od 1. minuty
21.10.2019 10:22
Ciekawe co było przyczyną. Chwilowa słabość? A może jakaś ukryta wada? Oby wszystko było w porzadku
21.10.2019 10:20
Neuer
Kimmich-Boa-Lucas-Alaba
Javi-Goretzka
Gnabry-Muller-Cou
Lewy
Może tak?
Ja nie jestem fanem Pavarda. Wg mnie jest słaby i nie zasługuje na wyjściowy skład. Do tego wydaje mi się, że przydałaby się rotacja, bo jak na razie prawie ciągle gramy tym samym składem.
21.10.2019 10:19
@FanGraczyBayern 100mln funtów to wygórowana cena imo. Może w € wyglądałoby to lepiej, choć 80+20 w bonusach byłoby idealnie.
No ale tak czy siak, Sane to jedyna możliwośc transferowa w zimie. Może jeszcze kogoś na lato zaklepiemy i tyle.
@Franek2015 no tak, odszedł Hummels i nie ma kto wziąć odpowiedzialności za obronę :) Jak dla mnie obrona jest jeszcze gorsza niż rok tmeu, a już wtedy graliśmy tam mocno średnio. Popatrzcie nawet na zachowanie przy stracie 2. bramki w ostatnim meczu. Lucas przegrywa kluczowy pojedynek fizyczny (znowu) javi przez pół boiska biegnie żeby łatać dziurę, a w tym czasie Pavard stoi i się patrzy. Do tego Goretzka i Thiago w truchcie sobie spokojnie wracają zostawiając wolną przestrzeń przed polem karnym. I dzięki cześć, Augsburg nam klepie 2 bramki. Lawian błędów i to kolejny raz
21.10.2019 09:30
@FanGraczyBayern wątpię że Boa odejdzie, bo kto by go chciał? :) chyba ze do jakiejś Turcji czy średniaka w Anglii. Po za tym Bayern baardzo rzadko wzmacnia się w zimowym okienku. Może tego Sane klepniemy choć wątpię, bo nie wiadomo jak to z FFP wygląda
21.10.2019 07:55
Godina to powinniśmy skusić 3 sezony temu :) Ale jak co sezon, mamy kadrę kompletną... ;)
Ja bym chciał w Bayernie Skriniara. Jest dośc młody, szybki i silny i gra agresywnie. Wydaje mi się, że ma dość spory potencjał a zarazem już prezentuje solidny poziom :)
Ciekawe jak Boateng sobie poradzi. Jeżeli zagra 99% meczu dobrze, a w jednej akcji stwierdzi że dobrze będzie zachować się jak debil i stracimy bramkę, to ja dziękuję za takiego obrońcę ;) ale i tka lepszy Boa niż Pavard...jak widzę jak gość się zachowuje w obronie to aż mnie szlak trafia - wystarcyz zobaczyć co zrobił w ostatnim meczu w 90minucie
21.10.2019 07:52
Niby powinno nas czekać pewne zwycięstwo, bo to jednak jest tylko Olympiakos. Ale...tracimy punkty z ogórkami XD gramy na wyjeździe, nie zdziwię się, jeżeli wymęczymy jakieś 2:1 :P
21.10.2019 07:45
@GuteSpiele Patrząc na formę strzelecką reszty drużyny, to i dołożyć nogę trzeba umieć ;) po za tym, znaczną część bramek lewy zdobywa z anormalnych sytuacji, gdize nikt by się nawet o strzał nie pokusił. Po za tym często wraca się do środkowej linii, czy też bocznej, rozgrywa, szuka klepy. Nie spłycaj jego gry, bo bez niego Bayern by lezał i kwiczał
21.10.2019 07:42
środek Lucas-Pavard/Boateng XD + nie ma zadnego zmiennika na boki obrony XD nie no, świetnie się zapowiada hahah
To co, dalej zarząd podtrzyma, że mamy kompletną kadrę? ;)
20.10.2019 12:05
Właśnie obejrzałem skrót meczu i stracona bramka w ostatniej minucie to parodia gry obronnej. Zauważcie - Lucas przegrywa kluczowy pojedynek bark w bark, Javi próbuje ratować sytuację ale był za daleko sytuacji i w ostatniej chwili dobiegł dopeiro do skrzydłowego, a w tym samym czasie Pavard stoi jak słup soli i patrzy co się dzieje. Ewidentnie 2 poważne błędy w obronie Lucas-Pavard i tracimy bramkę.
To nie jest pierwsza sytuacja, gdzie nasza obrona dostaje wylewu niczym w popularnej grze piłkarskiej. Tak nie może być. Nie mamy prawdziwego lidera formacji niczym VVD w Liverpoolu, Ramos w Realu czy Chiellini w Piemonte Calcio. Dlatego podtrzymuje swoje zdanie, że konflikt na linii Hummels-Kovac, ostatecznie wygrał Hummels i odszedł, zostawiając naszą linię w rozsypce.
Druga sprawa - zauważcie zachowanie naszego środka pola - Javi na pełnej prędkości wraca do linii obrony, a tymczasem Thiago i Leon truchtają sobie, a przeciwnik ma CAŁE wolne pole karne i jakieś 10m przed nim. Tak na prawdę skrzydłowy miał minimum 3 opcje na dogranie piłki! To jest piłkarski kryminał. To też zauważyłem, że to nei pierwszy raz się zdarza, gdy po stracie pilki zamaist się wracać, nasi piłkarze liczą na to, że przeciwnicy nam oddadzą piłkę
20.10.2019 09:58
Może i Lewy też marnuje setki, ale potem w irracjonalnej sytuacji strzela bramkę rehabilitując się za poprzednią. Maszyna, która trzyma poziom i ciągnie drużynę.
20.10.2019 09:44
Tak, gramy lepszy futbol, zawodnicy świetnie się spisują. Tylko zajmujemy 3 miejsce w lidze, mamy 4/8 wygranych meczów, 10 straconych bramek. Nawet Freiburg straił mniej niż my, a przecież mamy tak świetną obronę :) Zamiast postawić sprawę jasno, to próbują rozmywać problemy "bO pRzEcIeŻ wYgRaLiŚmY zE sPuRs" -.-
wczesniej Kovaca broniły wyniki, mimo słabej gry. A ostatnio nie ma nawet wyników a gra nadal słaba xD
20.10.2019 09:42
@diablo coo? Serio to jego wypowiedź? Aha czyli ogólnie jest spoko tylko nie wyszło. Nie no to już jest paranoja :p gramy dobrze i wszystko jest świetnie tylko tracimy dużo bramek i nie zdobywamy 3 pkt. Ale ogólnie jest świetnie. No mentalnosc z eintrachtu ewidentnie
19.10.2019 18:18
Właśnie widziałem że Sule zszedł. Słabo.
Czyli znowu blad Lucasa? Kolejny mecz i znowu prokuruje bramkę. Cou widzę po komentarzach że też nie błyszczal. Czyli można na razie podsumować że transfery nas nie wzmocnoly tylko uzupełniły skład, nadal nie mamy klasowego obrońcy, mamy dziurę w środku pola i jedynie Lewy i Neuer nie zawodzą? :) Pavard powinien zasiąść na ławie, potrzebujemy solidnego ŚO, kogoś niewypalonego do środka pola i skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia. No jest co robić :)
Strasznie to wygląda...jedzcze jakbyśmy mieli remis z jakąś solidna drużyna...ale my mamy remis z Augsburgiem xD dramat.
19.10.2019 18:16
Nie miałem możliwości oglądać meczu. Widzę tylko wynik. Stresci ktoś mecz? Grali coś i niestety nie wyszło czy dno i wymeczony remis? Jak wyglądał przebieg meczu?
19.10.2019 17:54
@GuteSpiele wracasz do formy widzę XD
18.10.2019 12:16
Lewy, wiadomo. Ale co do Cou, to wstrzymałbym się z taką opinią... :)
18.10.2019 12:14
mnie cały czas zastanawia sensowność ustawiania go na LO :P w poprzednim klubie gral na skrzydle/wahadle, w reprezentacji na skrzydle...strzela bramki, biega, drybluje, a u nas jakby ten potencjał bym troche hamowany ;)
18.10.2019 07:38
Oho, kolejna bomba transferowa ;)
18.10.2019 07:26
@Marienplatz jeśli wygrają 2:0 to będzie super, ale właśnie...chciałbym żeby przestali sobie przeszkadzać na boisku :)
18.10.2019 07:25
@diablo on praktycznie zawsze pełnił tam rolę rezerwowego :)
13.10.2019 11:33
Tolisso zagrał świetnie ze Spurs. Aha :D no oprócz tego, że przez niego stracilismy bramkę i przez całą pierwszą połowę grał, jakby pierwszy raz widział murawę, to faktycznie, zagrał świetnie :D w drugiej połowie 2 asysty przy rozbitym Tottenhamie, gdize nawet Pavard i Boateng zaliczyli asystę...a podejrzewam, że nawet ja jakbym wtedy był na boisku miałbym szansę asystować XD
Edytowano : 2019-10-12 11:37:27
I tak na przyszłość, kibicowanie, nie oznacza tego, że masz patrzeć na grę przez różowe okulary i udawanie że wszystko hula jak ta lala ;) zaraz dojdziesz do poziomu 'dzieci hala madrit', które na jakąkolwiek krytykę zespołu odpowiadaja "AlE MaMy 13 PuChArÓw A wAsZa ŚmIeSzNa DrUżYnA cO?/!1" - to nie jest kibicowanie, to jest IQ na poziomie pelikana :P kibicowanie, to oprócz radości z wyników, gry, prowadzenia zespołu, to tez umiejętność krytyki i postawienia sprawy jasno, bez cukierkowania ;)
12.10.2019 11:34
- Lucas odczuwa ból
- Lucas opuszcza trening przedwcześnie
- Lucas nie może grać
- @GuteSpiele a'la Czerczesow nic mu nie będzie, rozbiega XD jak boli to rośnie
11.10.2019 22:34
A ja sobie wyobrażam ludzi kompetentnych, a nie z nazwiskiem :)
11.10.2019 14:24
A ja Ci mówię, że myślisz pojęcia :) tak jest u osób, które nie ćwiczą, bo siła rzeczy więcej ruchu ma dominującą koniczyna. W przypadku sportowców to nie jest takie jednoznaczne a tym bardziej proste :)
Rehabilitacja to jedno, powrót po kontuzji do pełnej sprawności to drugie, a trzecie to psychika. Na prawdę, uwierz, to nie takie proste jak Ci się wydaje
10.10.2019 14:42
Ciekawe co się stało, że musiał opuścić calkowicie zgrupowanie a nie trening i najbliższe spotkanie...
Te przerwy reprezentacyjne w środku sezonu są idiotyczne
10.10.2019 14:39
Nie, to nie tak działa :) Kończyna dominująca, a mocniejsza to nie są pojęcia tożsame
10.10.2019 13:30
@GuteSpiele przeginas z tym topowy trener :) Gość ma tak niewielkie doświadczenie i tak mało trofeów, że topowym go nazwać nie można. Topowy to może jest Klopp, Guardiola czy Conte (przykłady, nie chce wzniecać dyskusji), ale na pewno nei Kovac. Na pewno jeszcze nie.
Co do samej wypowiedzi - Cou się super wypowiada, bo gra. Tak jak James na początku. Mogę się założyć, że miałby inne zdanie gdyby zagościł obok Javiego :) Po za tym...ileż można podkreślać, że jest super świetnie idealnie? Zaczyna to wkurzać. Zaraz na pytanie "co jadł na śniadanie?" odpowie, że w Bayernie czuje się jak w domu...
10.10.2019 12:31
Rozumiem lekką irytację, ale wspominanie tego, że SEZON TEMU dobrze grał i dogonili BVB, to trochę nie na miejscu. Jest NOWY SEZON Panie Thomas, za zasługi nikt grał nie będzie.
Aczkolwiek powinna być większa rotacja imo. Kovac popada ze skrajności w skrajność. Na początku kadencji zmieniał pół składu co mecz, co się fatalnie odbiło na ich formie. Potem kolejna skrajność, że nie zmieniał praktycznie nikogo (zmiany w trakcie meczu od 80minuty, śmiech na sali). Obecnie się to poprawia, ale zazwyczaj zmienia tych samych graczy. Wg mnie co mecz przynajmniej 1 zawodnik powinien być "nowy" od 1. minuty. Wtedy taki Javi, Muller czy Tolisso/Goretzka mogą grać w mairę regularnie. To że on wprowadzi Mullera w 75minucie, niewiele da jemu oraz zespołowi
10.10.2019 12:28
@diablo co więcej, nie tylko downgrade, ale we wszelkich statystykach jest gdzieś z tylu. Wykończenie czy karne ma gorsze np od Kruse czy Reusa :)
A wracajac do realnego świata, to przez wszelkie "zestawienia" FIFA czy innych głupich "plebiscytów" (abstrrhując od ich ustawiania) to jest gdzies w drugiej dziesiątce, a przed nimi są piłkarze, którzy osiągneli o wiele mniej niż on. Trochę głupie :)
Gratulacje dla Lewego, jest w kozackiej formie obecnie! Oby jak najdłużej. Życzę mu zwycięskiej bramki w każdym finale w tym roku :)
10.10.2019 12:24
Wg mnie Muller daje pewną opcję w ataku czy ustawieniu drużyny. Do tego jest ważną postacią w szatni, coś jak Ribery czy Rafinha kiedyś. Moim zdnaiem dla Bayernu byłoby dobrze, żeby został, jednka musi się wziąć do roboty bo nikt za zasługi grał nie będzie - gra lepszy.
10.10.2019 12:21
a jest to powikłaniem kontuzji - tak działa psychologia organizmu, gdy jest coś osłabione, podświadomie 'ratujemy' tą częśc, wyłączając ja z pracy. Tłumacząc - jeżeli masz słabą prawą rękę, robisz więcej lewą. Masz osłabione więzadło w kolanie, odciązasz je. Efekt? Przeciążenie drugiej "strony", tzw. kompensacja.
10.10.2019 12:19
Dokładnie tak! Wygrywamy mecz za meczem, w dobrym stylu, agresywnie, dominujemy rywala. Generalnie cała BL boi się grać na AA, a w LM idziemy jak po swoje
10.10.2019 07:41
@GuteSpiele Dziękuję za uzupełnienie mojej wiedzy na temat ludzkiego ciała, właśnie o to mi chodziło pisząc ten post... Co nie zmienia faktu, że powiedziałeś głupotę :) #milik
nie ma co się martwic...bo są to bardzo poważne urazy... taak
Co do Comana - tak, niemożliwym jest żeby jego wrzutki były zawsze celne...ale kilka by się przydało :) łatwiej by mu było, gdyby choć na chwilę głowę podniósł :P Obecnei niestety jest to jeździec bez głowy. Omija jak tyczki półamatorów, którzy chcą mu odebrać piłke. Jeżeli obrońca jest ogarnięty i zostawi dystans miedzy nimi, nei idzie na raz, to nagle coman ginie, bo wtedy szybkość nie jest już taką przewagą.
Obecnei wg mnie Gnabry jest neico bardziej wartościowym piłkarzem, bo jest co prawda nieco wolniejszy, ale silniejszy fizycznie oraz wydaje się, że ma lepszą technikę użytkową.
Jednakże, oby się rozwinęli na tyle, by po kilku sezonach wspominali ich na równi z Robbery, albo i lepiej! ;)
10.10.2019 07:39
Zaklepać jego kupno 'za darmo' i ugadać się na roczne wypożyczenie do S04 :)
10.10.2019 07:27
Rozumiem, że to nagroda niejako indywidualna, ale wydaje mi się, że 3/6 zawodników z FCB to troszkę przesada, patrząc na 1:1 z Lipskiem, pewne zwycięstwo z beniaminkiem i wymęczone 2:3 z Paderborn - z całym szacunkiem do dyspozycji powyższych graczy
10.10.2019 07:25
Nie widzę powodu, dla którego mielibyśmy nie krytykować kogoś, kto nie spełnia naszych oczekiwań :) czasem fakt, są przesadzone niektóre komentarze ale zazwyczaj ta krytyka jest słuszna. Jeżeli komuś się coś nie podoba, to to wyraża. Nie ważne czy to Lewy, Neuer czy Mai.
09.10.2019 22:55
Okropne zachowanie Sule...
09.10.2019 22:31
Sule jest tak objezdzany że przykro się patrzy na tego kloca...
Gnabry,Havertz i Brandt na razie się wyróżniają
09.10.2019 21:23
Gnabry do Havertza i 2:0 :)
09.10.2019 21:10
@GuteSpiele tak, dlatego praktycznie nie zdarza się, żeby ktoś wracający po kontuzji związanej np z ACL, miał znowu z tym problem... :)
09.10.2019 20:38
@Marienplatz tak niedawno analizowalem jego grę i serio, wystawianie go na '6' to marnowanie jego chęci do gry. Wtedy na niego spada krytyka. A to czemu? W Schalke, grał najczęściej za napastnikiem, grał bardizej ofensywnie niżli defensywnie...a tu masz, u nas ma zabezpieczać tyły. W meczach, gdzie mógł grać bardziej z przodu, zagrać coś kombinacyjnie, uderzyć zza pola karnego to stanowił zagrożenie. Moim zdaniem, Kovac wystawia go ze względu na warunki fizyczne podobne do Javiego, ale że jest młodszy to ma priorytet - niekoniecznie zgadza się to z 'potencjałem' Goretzki. Takie jest moje zdanie :)
09.10.2019 16:29
Tak szczerze mówiąc, to małym marzeniem jest pozyskanie Oblaka :)
09.10.2019 16:26
@TomiiiFCB też uważam że 100mln€ nie jest przesadzoną ceną, choć lepiej byłoby np 80kk€ + 20kk€ w bonusach np :) na szczęście to już nie nasze zmartwienie
09.10.2019 14:32
Ciekawe tylko w jakiej kwocie miałby się zamknąć transfer. Myślicie, że zejdą cokolwiek z ceny?
09.10.2019 14:14
Wg mnie to plota :) zawsze grał, teraz nagle usiadł i od razu chce odejść. Bez jaj. Prędzej bym uwierzył w taką plotę jeśli dotyczyłaby Javiego, który ewidentnie ma dość bycia na bocznym torze
09.10.2019 12:29
Postęp na pewno jakiś zrobił, w końcu nie ma co porównywać VFB z Bayernem. Ale mam wrażenie, że nikt nie ma pomysłu na jego grę.
Tak btw, @diablo , też tak sądzę, aczkolwiek chętnie spróbowałbym go wystawić na '6' jak Javi. Ma podobne warunki, coś tma podać potrafi, a czułby się pewniej mając jeszcze obrońców za sobą.
09.10.2019 12:27
Neuer ma 33 lata, ze 2 sezony spokojnie może bronić na najwyższym poziomie. Później, to będzie zależało od jego formy fizycznej oraz ewentualnego zmiennika :) Dobrym wyjściem byłoby zaklepać Neubela i zostawić go w Schalke na sezon. Problemu z bramkarzami nie mamy, bo przecież jest Ulreich, który na Bundeslige wystarczy oraz wieczny talent Fruchtl
09.10.2019 10:49
Taka rywalizacja im tylko pomoże. O ile to zdrowa rywalizacja, a nie robienie kwasów :)
Jeszcze sezon czy dwa temu, Ter Stegen przewyższał formą Manu, ale obecnie, wydaje mi się, że Neuer wraca do swojej dobrej dyspozycji i gra solidniej niż Ter Stegen. Choć jedno muszę przyznać - Ter Stegen na linii bramkowej ma niesamowity refleks
09.10.2019 10:47
Abstrahując od artykułu, czy Wam też skojarzył się nagłówek z reklamą "Nju Mobile"? ;P
09.10.2019 10:13
Generalnie nie jestem za tym, żeby dany piłkarz grał za zasługi, czy też mimo widocznej słabej dyspozycji burzył się, że nie gra, ale jakoś nie widzę sprzedaży Mullera. Wydaje mi się, że gość jest na tyle ambitny, że nie odda swojego miejsca w składzie "za darmo", odchodząc z klubu. Po za tym gość jest dobrym duchem drużyny.
Plotki imo
09.10.2019 10:12
@JazGod po raz kolejny to pokazuje, jak słaba jest liga francuska. Gość, który tam kładł każdego, nagle jest mocno przeciętny. Ilu już takich było, którzy świecili i nagle zgasnęli.
09.10.2019 10:10
Mój idol sprzed lat :) brakuje nam teraz piłkarzy z charakterem jak Basti, Effenberg, Ballack czy nawet Vidal...
09.10.2019 10:07
@GuteSpiele akurat u nas chyba ciężej przebić się młodemu do składu niż w Barcelonie. Z kwestią Dembele się z Toba nie zgodzę do końca - nadarzyła mu sie okazja życia, podejrzewam że zarobki wrosły diametralnie a i o rozgłos i rozwój łatwiej. A to jak się zachował i zachowuje nadal, pokazuje że jest niedojrzały :) co nie zmienia faktu że nie miał na co czekać. Wyobrażasz sobie sytuację, że jakiś pracodawca proponuje Ci zmianę pracy z np 2x większą pensją, a ty się zastanawiasz bo nei wiesz czy to co robiłeś przez ostatni czas, na pewno robiłeś dobrze czy tylko Ci się "fartnęło"? :P
A co do Rakiticia - powiedz do De Jongowi :D
Edytowano : 2019-10-09 09:53:13
Co do samego Odoi'a - szkoda na pewno bo gość potencjał ma. Szkoda też, że Brazzo po raz kolejny tak się ochoczo wypowiadał a koniec końców nic z tego nie wyszło. Po raz kolejny ktoś nam utarł nosa. Czyja wina - nie wiem. Dla Odoia dobra decyzja bo u nas by nei grał a w Chelsea coś tam szansę dostaje
09.10.2019 09:51
Ciekawe czy ujrzymy go z Augsburgiem od 1. minuty :) może w końcu odpali...
choć patrząc na formę Tolisso i Thiago oraz brak możliwości gry Javiego, to wielkiego wyboru Kovac nie ma :)
09.10.2019 09:44
My to mamy szczęście do takich "nonameów" :) zawsze z nami jakiś bramkarz ma dzień konia, a to jakiemus pomocnikowi wyjdzie strzał życia (paderborn), to znów napastnik który nie strzelał od 2 sezonów nagle walnie nam hat tricka... Bayern jak dobry samarytanin ;)
08.10.2019 14:49
No no, mamy złotych juniorów, co roku wypuszczamy gwiazdy ze szkółki ;)
08.10.2019 14:48
Niektórzy chyba muszą usiąść na chwile na ławce, żeby sobie przypomnieć, że Bundesligii nikt nam za darmo nie odda, a w Europie nie ważne czy grasz z Realem, Liverpoolem czy Crveną...masz zagrać tak samo zaangażowany :)
08.10.2019 11:57
@mariuszhtpc o to to - jak ma dobry dzień :) i to jest właśnie podsumowanie gry Comana :)
08.10.2019 09:44
Nie chce wracać bo na razie gra :) usiądzie na chwile na ławie jak James i mu się odmieni ;)
08.10.2019 09:42
@GuteSpiele a moim zdaniem nie, już nie. Gość ma 25 lat, co dla piłkarza oznacza praktycznie 'dojrzalość zawodową'. Wg mnie powinien byc już ukształtowany i pokazywać swój talent/potencjał/cokolwiek.
Co do wspierania...mamy go głaskać bo popełnia błędy? O czym Ty mówisz, to nie jest porcelana. Jak nei umie wytrzymać presji czy krytyki to niech zmieni profesję
08.10.2019 09:41
No tak, bo reszta gra w piłkę amatorsko, a pomiędzy meczami dorabiają w restauracji. Jak zwykle argument z dupy...
07.10.2019 18:56
Dokładnie ;) choć jak go widziałem na boisko przez te kilka epizodów to niech lepiej zostanie w "dwójce" :) szczerze wolałbym Singha zobaczyć w pierwszym zespole niż Kuzą
07.10.2019 17:40
No no, jak widać jesteśmy w formie, z kompletem punktów okupujemy szczyt tabeli xD myślę że w grudniu możemy już opijac majstra
07.10.2019 17:38
Hahahah @GuteSpiele czemu mnie nie dziwi, że go do tego grona dodałeś xD ściągnij różowe okulary :) Coman miał może 2 czy 3 mecze dobre w tym sezonie.
07.10.2019 17:35
Ja pierdziele @GuteSpiele jak to dobrze że Ty wiesz wszystko. Nawet rentgen w oczach masz na odległość i znasz wyniki i skutki gry. Mówimy o hipotetycznej sytuacji gdzie my się nie zgadzamy na grę, Francja stwierdzi że może i cyk stworzy się problem.
07.10.2019 17:32
Ciekawe co powiedze lekarz reprezentacji. Najgorzej, jeżeli dopuści go do gry a Lucasowi uraz się odnowi (odpukać) - wtedy dopiero zacznie się jazda pomiędzy władzami
07.10.2019 14:31
niestety @GuteSpiele tak się zapędził w chwaleniu piłkarzy za drobne rzeczy, że wmowił sobie, że tak na prawdę Bayern jest silny i gra piękną dla oka piłkę XD
z przymrużeniem oka ;)
07.10.2019 13:18
Cuisance pewnie zadowolony z jego transferu z Borusii do FCB II :)
07.10.2019 10:42
W sumie dziwna decyzja :) ciekawe czy zostanie od razu wypożyczony, czy zasiądzie wiecznie na ławce i po 2 sezonach odejdzie do jakiegoś Mainz czy Augsburga... :)
07.10.2019 09:38
@Dziki79 "gdyby nie te błędy"... :) Gdyby thiago grął dobrze, nei byłby krytykowany. Gdyby Muller poprawił technikę, nie byłby krytykowany. Gdyby, gdyby, gdyby...
07.10.2019 09:37
Cou zaczyna mnie nieco irytować z tym podkreślaniem jego szczęśliwego pobytu w Monachium przy każdej okazji ;)
07.10.2019 09:11
Oby ta przerwa wyszła nam na dobre. Alaba i Lucas powinni się doleczyć. Może ich powrot wprowadzi więcej spokoju...ba, jakiekolwiek opanowanie w szeregach obrony :)
Patrząc na naszą grę, musimy pomyśleć nad jakimś wzmocneiniem w szeregach obrony i środka pola. Brak nam klasowych graczy niestety. mam wrażenie, że odejście Hummelsa spowodowało to, że nie mam lidera w tej formacji. A brak np Javiego czy nawet Goretzki w peirwszej 11 powoduje atak paniki w tej formacji
07.10.2019 08:13
@GuteSpiele ale wiesz że to trener wystawia zawodników? I oglądałeś mecze od początku seoznu? W każdym meczu Tolisso zagrał średnio + popełnia błędy jakby panikował przy przeciwniku, czego apogeum było w meczu ze spurs.
Imo, jeżeli w następnym meczu Tolisso znowu wyjdzie w podstawowej '11' a np Javi usiądzie na ławie to się zdenerwuję. Imo nie będzie w tym ruchu żadnej logiki ze strony Kovaca
07.10.2019 08:10
Dziwi trochę wartość Neuera. Był bez formy, nie jest już najmłodszy, ale jednak to Neuer. 18baniek to jakaś pomyłka ;) ze 30mln minimum imo
Edytowano : 2019-10-07 08:09:00
Ręcznik Kurtuła wart 55mln wg transfermarkt... :P
07.10.2019 08:07
@GuteSpiele Mainz i Koln pokazują jak jestesmy silni? Ty tak serio?
07.10.2019 08:05
Myślę, że odpadniemy w 1/4, choć mam nadzieję, że dojdziemy jak najwyżej ;) jednak martwi mnei to, że nie mamy stabilnej formy. Nasza gra to istny rollercoster :)
07.10.2019 07:25
nie dośc że piłkarz średni, to jeszcze szklanka ;) już u siebie takeigo mamy, nazywa się Tolisso :D
07.10.2019 07:24
@GuteSpiele Sam siebie zaorałeś xD mówisz, że gość wyciąga błędne wnioski po kilku kolejkach, ale za to dobre wnioski są po jednym meczu... XD brawo ;)
Jasię zgadzam z @TypowyAjgor , Bayern obniżył loty, dostosował się
07.10.2019 07:18
Tak na prawdę, to Tolisso już nie jest "młodym piłkarzem z potencjałem" - gość ma 25 lat i nie gra wybitnie. Fakt, kontuzje wycieły mu 2 sezony w zasadzie...ale to jest pech, nie miał na to wpływu. Wg mnie ten sezon jest kluczowy dla niego, bo jeśli nic nie pokaże, to moim zdaniem już się nie wybije i należałoby go sprzedać i rozglądnąć isę za kimś bardziej wartościowym
06.10.2019 18:14
Za każdym razem "nie wykorzystujemy naszych sytuacji"...no kurde serio? Zespoły które nam wyrywają punkty i walą po 2-3 bramki, mają właśnie 2-3 sytuacje i je wykorzystują. A my mamy tysiąc a wykorzystujemy jedną. Tak nie może być. Jesteśmy cholernie nieskuteczni. Może czas się nad tym pochylić bardizej, trenerze?
06.10.2019 11:16
Szkoda chłopa...szczególnie patrząc na to, jak gra nasz środek pola :)
06.10.2019 11:14
@FanGraczyBayern Ale odszedł Hummels, odszedł Rafinha. I tak mamy bilans -1.
@diablo no tka, Kovac pierwszy raz widiz sytuację, że można grać co 3 dni i jest w szoku, nie wiedział co można robić w takich sytuacjach
05.10.2019 19:56
Ja rozumiem, że takie mecze się zdarzają, wiadomo, ale można przegrywać z klasą...a my, mam wrażenie, że wygrywamy tylko wtedy, gdy przeciwnicy nam na to pozwolą. Sami nie potrafimy sobie meczu ułożyć. Nie Tworzymy składnych akcji, nie mamy wypracowanych schematów, taktyki, zagrań "na pamięć". Za każdym razem (nawet ze Spurs) mam wrażenie, że liczymy na to, że "jakoś to będzie". Nie chcę całej winy zrzucać na Kovacza, bo wiadomo, że on nie odpowiada za błędy Tolisso, czy siatki Boatenga, czy nieskutecznośc w ataku...ale wielkie drużyny, gdy im nie idzie, potrafią zrealizować to, co było wałkowane w nieksończoność na treningach. Potrafią realizować coś, co mają niejako w "dna", co wpoił im trener, wpoił im sztab skzoleniowy, omówili to w szatni, cokolwiek. Brak automatyzmów i liczenie na to, że skrzydłowy przebiegnie pół boiska i wyczyści boisko, czy Cou pośle boską piłkę lub Lewy skończy z absurdalnej pozycji jest złudne...
Coś ewidentnie nie gra w tym Bayernie i to nie tylko w tym sezonie, tylko już od co najmniej 2 lat. Albo nie ma kto grać, albo nie ma kto tę grę ułożyć.
Na chwilę obecną, po tych kilku meczach tego sezonu mogę stiwerdzić (tylko i wyłącznie moja opinia, zapraszam do dyskusji) że mamy cholerne braki w obronie - tu potrzeba wzmocnień klasowych, nie na pół gwizdka bo taniej. Do tego brak nam spokoju w środku pola - mamy Thiago który gra w kratkę, wieczny talent Tolisso, niespełniony Goretzka i odsunięty Javi. To są pozycje, w których potrzebujemy liderów. I to nie tylko liderów czysto piłkarsko ale i mentalnie. O trenerze już nie wpsomnę, bo to stara śpiewka a dodatkowo problem polega na tym, że dostępnego, sensownego trenera na rynku nie ma :)
Przykro się patrzy na grę Bayernu. Ani nie cieszy to oka, ani nie wykazują brutalnej skuteczności w postaci wyników...
05.10.2019 19:38
@GuteSpiele a rozważałeś kiedyś opcję, że mówią jak jest cukierkowo bo inaczej nie wypada mówić? :D Javi na pewno był smutny bo to już kolejny raz, gdy zabili mu postać w Tibii... Gość mimo że jak gra, to gra dobrze, to go nie wystawia. Kolejny raz wychodzi Tolisso i znowu tracimy bramkę po jego stracie/błędzie. Przypadek oczywiście :)
05.10.2019 18:15
@GuteSpiele Kto i kiedy uświadomił sam siebie, że nie ma za co go zwolnić? :) Na razię widzę, że Ty nie dałeś żadnego argumentu za pozostaniem Kovaca ;)
wg mnie, winę za brak taktyki i ułożenia drużyny ponosi Kovac. A że mamy srogie braki w obronie, to już wina zarządu przez brak ściągnięcia klasowego piłkarza do tej formacji :)
05.10.2019 17:57
@GuteSpiele wiesz jak ja w tym momencie widzę każde nasze "rzucenie się do ataku"? Kup sobie małego kota i spróbuj mu zabrać zabawkę... ;) Gramy bez pomysłu, bez wyraźnych schematów które są wytrenowane. Liczymy non stop, na kogoś przebłysk. Niestety, ale włąśnie w meczach, w których nic nie wychodzi, liczy się to, jak drużyna jest poukładana i co ma wpojone, tzw. automatyzmy. I od tego jest trener - od analizy rywala, w trakcie meczu również i podsunięcia pomysłu na schemat X który był wytrenowany :)
05.10.2019 17:47
@GuteSpiele nie, błędów się nei wyeliminuje, ale jednak taktykę, ducha walki, motywację i wskazówki powinien zapewnić ;) widzisz coś z w/w rzeczy? ;)
05.10.2019 17:43
@Elessar tak, jak każdy nasz wynik/mecz w tym sezonie XD same łatwe zwycięstwa po pięknej grze
05.10.2019 17:41
@GuteSpiele to mówiłeś coś o łatwym zwycięstwie, jakieś 4.0? Zszedles już na ziemię? :)
05.10.2019 17:13
@GuteSpiele o czym Ty mówisz w ogóle XD
05.10.2019 13:18
IMO druga połowa była świetna. Całościowo, mecz nie był świetny bo byliśmy bezradni w pierwszej jego części. Wystarczyło, że Spursi się nam postawili a my robiliśmy po gaciach. W drugiej połowie my wyszliśmy zmotywowani, a oni wyglądali jakby zjedli nieświeżego kebaba ;)
05.10.2019 12:41
Oby utrzymał te dobre noty :)
Też mieliście wrażenie, że w mecuz ze Spurs, Gnabry wyglądał jakby schudł kilka kg? Czy tylko ja miałem takie złudne wrażenie?
05.10.2019 12:39
Ja za to nadal nie ufam Kovacowi i nie uważam go za dobrego trenera :P nadal gramy kupę ;) zagraliśmy na razie w każdym meczu po jednej połowie, drugą praktycznie zawsze gramy słabo/źle/do dupy ;)
A Lewy - nie ma co mówić, top5 obecnie :) razem z nim, imo Ronaldo (jeżeli uznajemy go już za '9'), Benzema (tak śmiejcie się), Suarez, Kane. Kolejność przypadkowa.
05.10.2019 12:37
Obojętne w sumie kto dzisiaj wyjdzie, byleby tylko Kimmich nie był w środku pola oraz Javi na ŚO :) choć obstawiam, że Coman może dzisiaj sobie usiąść a jego miejsce Muller/Perisić.
Mój typ (podkreślam - mój):
Neuer
Kimmich-Sule-Pavard/Boateng-Davies
Thiago-Javi
Gnabry-Cou-Muller/Perisić
Lewy
Jest już oficjalne info że Boateng jest w 100% gotowy? Bo mi umknęła ta wiadomość
05.10.2019 12:33
@GuteSpiele A nie było tak? Co Ty pieprzysz znowu. Ściągnij te różowe okulary. Pierwszą połowę (min. 30min) zagraliśmy dramatycznie. Nic się nie kleiło, od tego popełnialiśmy głupie błędy - m. in. Tolisso i Boateng. Ale według Ciebie zagraliśmy dobrze. Człowieku bądź trochę obiektywny.
Druga połowa - owszem, zagraliśmy świetnie, ale pierwsza była słaba, jak z Liverpoolem.
A co do Ndombele - gość jest na prawdę dobry. Obok Sona, moim zdaniem wyróżniająca się postać w Spursach.
Czasem mam wrażenie, że albo jesteś trollem, albo oglądasz tylko skróty z bramek.
05.10.2019 12:30