DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 55

Neuer ma 33 lata, ze 2 sezony spokojnie może bronić na najwyższym poziomie. Później, to będzie zależało od jego formy fizycznej oraz ewentualnego zmiennika :) Dobrym wyjściem byłoby zaklepać Neubela i zostawić go w Schalke na sezon. Problemu z bramkarzami nie mamy, bo przecież jest Ulreich, który na Bundeslige wystarczy oraz wieczny talent Fruchtl

09.10.2019 10:49

Taka rywalizacja im tylko pomoże. O ile to zdrowa rywalizacja, a nie robienie kwasów :)
Jeszcze sezon czy dwa temu, Ter Stegen przewyższał formą Manu, ale obecnie, wydaje mi się, że Neuer wraca do swojej dobrej dyspozycji i gra solidniej niż Ter Stegen. Choć jedno muszę przyznać - Ter Stegen na linii bramkowej ma niesamowity refleks

09.10.2019 10:47

Abstrahując od artykułu, czy Wam też skojarzył się nagłówek z reklamą "Nju Mobile"? ;P

09.10.2019 10:13

Generalnie nie jestem za tym, żeby dany piłkarz grał za zasługi, czy też mimo widocznej słabej dyspozycji burzył się, że nie gra, ale jakoś nie widzę sprzedaży Mullera. Wydaje mi się, że gość jest na tyle ambitny, że nie odda swojego miejsca w składzie "za darmo", odchodząc z klubu. Po za tym gość jest dobrym duchem drużyny.
Plotki imo

09.10.2019 10:12

@JazGod po raz kolejny to pokazuje, jak słaba jest liga francuska. Gość, który tam kładł każdego, nagle jest mocno przeciętny. Ilu już takich było, którzy świecili i nagle zgasnęli.

09.10.2019 10:10

Mój idol sprzed lat :) brakuje nam teraz piłkarzy z charakterem jak Basti, Effenberg, Ballack czy nawet Vidal...

09.10.2019 10:07

@GuteSpiele akurat u nas chyba ciężej przebić się młodemu do składu niż w Barcelonie. Z kwestią Dembele się z Toba nie zgodzę do końca - nadarzyła mu sie okazja życia, podejrzewam że zarobki wrosły diametralnie a i o rozgłos i rozwój łatwiej. A to jak się zachował i zachowuje nadal, pokazuje że jest niedojrzały :) co nie zmienia faktu że nie miał na co czekać. Wyobrażasz sobie sytuację, że jakiś pracodawca proponuje Ci zmianę pracy z np 2x większą pensją, a ty się zastanawiasz bo nei wiesz czy to co robiłeś przez ostatni czas, na pewno robiłeś dobrze czy tylko Ci się "fartnęło"? :P
A co do Rakiticia - powiedz do De Jongowi :D

Edytowano : 2019-10-09 09:53:13

Co do samego Odoi'a - szkoda na pewno bo gość potencjał ma. Szkoda też, że Brazzo po raz kolejny tak się ochoczo wypowiadał a koniec końców nic z tego nie wyszło. Po raz kolejny ktoś nam utarł nosa. Czyja wina - nie wiem. Dla Odoia dobra decyzja bo u nas by nei grał a w Chelsea coś tam szansę dostaje

09.10.2019 09:51

Ciekawe czy ujrzymy go z Augsburgiem od 1. minuty :) może w końcu odpali...
choć patrząc na formę Tolisso i Thiago oraz brak możliwości gry Javiego, to wielkiego wyboru Kovac nie ma :)

09.10.2019 09:44

My to mamy szczęście do takich "nonameów" :) zawsze z nami jakiś bramkarz ma dzień konia, a to jakiemus pomocnikowi wyjdzie strzał życia (paderborn), to znów napastnik który nie strzelał od 2 sezonów nagle walnie nam hat tricka... Bayern jak dobry samarytanin ;)

08.10.2019 14:49

No no, mamy złotych juniorów, co roku wypuszczamy gwiazdy ze szkółki ;)

08.10.2019 14:48

Niektórzy chyba muszą usiąść na chwile na ławce, żeby sobie przypomnieć, że Bundesligii nikt nam za darmo nie odda, a w Europie nie ważne czy grasz z Realem, Liverpoolem czy Crveną...masz zagrać tak samo zaangażowany :)

08.10.2019 11:57

@mariuszhtpc o to to - jak ma dobry dzień :) i to jest właśnie podsumowanie gry Comana :)

08.10.2019 09:44

Nie chce wracać bo na razie gra :) usiądzie na chwile na ławie jak James i mu się odmieni ;)

08.10.2019 09:42

@GuteSpiele a moim zdaniem nie, już nie. Gość ma 25 lat, co dla piłkarza oznacza praktycznie 'dojrzalość zawodową'. Wg mnie powinien byc już ukształtowany i pokazywać swój talent/potencjał/cokolwiek.
Co do wspierania...mamy go głaskać bo popełnia błędy? O czym Ty mówisz, to nie jest porcelana. Jak nei umie wytrzymać presji czy krytyki to niech zmieni profesję

08.10.2019 09:41

No tak, bo reszta gra w piłkę amatorsko, a pomiędzy meczami dorabiają w restauracji. Jak zwykle argument z dupy...

07.10.2019 18:56

Dokładnie ;) choć jak go widziałem na boisko przez te kilka epizodów to niech lepiej zostanie w "dwójce" :) szczerze wolałbym Singha zobaczyć w pierwszym zespole niż Kuzą

07.10.2019 17:40

No no, jak widać jesteśmy w formie, z kompletem punktów okupujemy szczyt tabeli xD myślę że w grudniu możemy już opijac majstra

07.10.2019 17:38

Hahahah @GuteSpiele czemu mnie nie dziwi, że go do tego grona dodałeś xD ściągnij różowe okulary :) Coman miał może 2 czy 3 mecze dobre w tym sezonie.

07.10.2019 17:35

Ja pierdziele @GuteSpiele jak to dobrze że Ty wiesz wszystko. Nawet rentgen w oczach masz na odległość i znasz wyniki i skutki gry. Mówimy o hipotetycznej sytuacji gdzie my się nie zgadzamy na grę, Francja stwierdzi że może i cyk stworzy się problem.

07.10.2019 17:32

Ciekawe co powiedze lekarz reprezentacji. Najgorzej, jeżeli dopuści go do gry a Lucasowi uraz się odnowi (odpukać) - wtedy dopiero zacznie się jazda pomiędzy władzami

07.10.2019 14:31

niestety @GuteSpiele tak się zapędził w chwaleniu piłkarzy za drobne rzeczy, że wmowił sobie, że tak na prawdę Bayern jest silny i gra piękną dla oka piłkę XD

z przymrużeniem oka ;)

07.10.2019 13:18

Cuisance pewnie zadowolony z jego transferu z Borusii do FCB II :)

07.10.2019 10:42

W sumie dziwna decyzja :) ciekawe czy zostanie od razu wypożyczony, czy zasiądzie wiecznie na ławce i po 2 sezonach odejdzie do jakiegoś Mainz czy Augsburga... :)

07.10.2019 09:38

@Dziki79 "gdyby nie te błędy"... :) Gdyby thiago grął dobrze, nei byłby krytykowany. Gdyby Muller poprawił technikę, nie byłby krytykowany. Gdyby, gdyby, gdyby...

07.10.2019 09:37

Cou zaczyna mnie nieco irytować z tym podkreślaniem jego szczęśliwego pobytu w Monachium przy każdej okazji ;)

07.10.2019 09:11

Oby ta przerwa wyszła nam na dobre. Alaba i Lucas powinni się doleczyć. Może ich powrot wprowadzi więcej spokoju...ba, jakiekolwiek opanowanie w szeregach obrony :)
Patrząc na naszą grę, musimy pomyśleć nad jakimś wzmocneiniem w szeregach obrony i środka pola. Brak nam klasowych graczy niestety. mam wrażenie, że odejście Hummelsa spowodowało to, że nie mam lidera w tej formacji. A brak np Javiego czy nawet Goretzki w peirwszej 11 powoduje atak paniki w tej formacji

07.10.2019 08:13

@GuteSpiele ale wiesz że to trener wystawia zawodników? I oglądałeś mecze od początku seoznu? W każdym meczu Tolisso zagrał średnio + popełnia błędy jakby panikował przy przeciwniku, czego apogeum było w meczu ze spurs.

Imo, jeżeli w następnym meczu Tolisso znowu wyjdzie w podstawowej '11' a np Javi usiądzie na ławie to się zdenerwuję. Imo nie będzie w tym ruchu żadnej logiki ze strony Kovaca

07.10.2019 08:10

Dziwi trochę wartość Neuera. Był bez formy, nie jest już najmłodszy, ale jednak to Neuer. 18baniek to jakaś pomyłka ;) ze 30mln minimum imo

Edytowano : 2019-10-07 08:09:00

Ręcznik Kurtuła wart 55mln wg transfermarkt... :P

07.10.2019 08:07

@GuteSpiele Mainz i Koln pokazują jak jestesmy silni? Ty tak serio?

07.10.2019 08:05

Myślę, że odpadniemy w 1/4, choć mam nadzieję, że dojdziemy jak najwyżej ;) jednak martwi mnei to, że nie mamy stabilnej formy. Nasza gra to istny rollercoster :)

07.10.2019 07:25

nie dośc że piłkarz średni, to jeszcze szklanka ;) już u siebie takeigo mamy, nazywa się Tolisso :D

07.10.2019 07:24

@GuteSpiele Sam siebie zaorałeś xD mówisz, że gość wyciąga błędne wnioski po kilku kolejkach, ale za to dobre wnioski są po jednym meczu... XD brawo ;)
Jasię zgadzam z @TypowyAjgor , Bayern obniżył loty, dostosował się

07.10.2019 07:18

Tak na prawdę, to Tolisso już nie jest "młodym piłkarzem z potencjałem" - gość ma 25 lat i nie gra wybitnie. Fakt, kontuzje wycieły mu 2 sezony w zasadzie...ale to jest pech, nie miał na to wpływu. Wg mnie ten sezon jest kluczowy dla niego, bo jeśli nic nie pokaże, to moim zdaniem już się nie wybije i należałoby go sprzedać i rozglądnąć isę za kimś bardziej wartościowym

06.10.2019 18:14

Za każdym razem "nie wykorzystujemy naszych sytuacji"...no kurde serio? Zespoły które nam wyrywają punkty i walą po 2-3 bramki, mają właśnie 2-3 sytuacje i je wykorzystują. A my mamy tysiąc a wykorzystujemy jedną. Tak nie może być. Jesteśmy cholernie nieskuteczni. Może czas się nad tym pochylić bardizej, trenerze?

06.10.2019 11:16

Szkoda chłopa...szczególnie patrząc na to, jak gra nasz środek pola :)

06.10.2019 11:14

@FanGraczyBayern Ale odszedł Hummels, odszedł Rafinha. I tak mamy bilans -1.

@diablo no tka, Kovac pierwszy raz widiz sytuację, że można grać co 3 dni i jest w szoku, nie wiedział co można robić w takich sytuacjach

05.10.2019 19:56

Ja rozumiem, że takie mecze się zdarzają, wiadomo, ale można przegrywać z klasą...a my, mam wrażenie, że wygrywamy tylko wtedy, gdy przeciwnicy nam na to pozwolą. Sami nie potrafimy sobie meczu ułożyć. Nie Tworzymy składnych akcji, nie mamy wypracowanych schematów, taktyki, zagrań "na pamięć". Za każdym razem (nawet ze Spurs) mam wrażenie, że liczymy na to, że "jakoś to będzie". Nie chcę całej winy zrzucać na Kovacza, bo wiadomo, że on nie odpowiada za błędy Tolisso, czy siatki Boatenga, czy nieskutecznośc w ataku...ale wielkie drużyny, gdy im nie idzie, potrafią zrealizować to, co było wałkowane w nieksończoność na treningach. Potrafią realizować coś, co mają niejako w "dna", co wpoił im trener, wpoił im sztab skzoleniowy, omówili to w szatni, cokolwiek. Brak automatyzmów i liczenie na to, że skrzydłowy przebiegnie pół boiska i wyczyści boisko, czy Cou pośle boską piłkę lub Lewy skończy z absurdalnej pozycji jest złudne...

Coś ewidentnie nie gra w tym Bayernie i to nie tylko w tym sezonie, tylko już od co najmniej 2 lat. Albo nie ma kto grać, albo nie ma kto tę grę ułożyć.

Na chwilę obecną, po tych kilku meczach tego sezonu mogę stiwerdzić (tylko i wyłącznie moja opinia, zapraszam do dyskusji) że mamy cholerne braki w obronie - tu potrzeba wzmocnień klasowych, nie na pół gwizdka bo taniej. Do tego brak nam spokoju w środku pola - mamy Thiago który gra w kratkę, wieczny talent Tolisso, niespełniony Goretzka i odsunięty Javi. To są pozycje, w których potrzebujemy liderów. I to nie tylko liderów czysto piłkarsko ale i mentalnie. O trenerze już nie wpsomnę, bo to stara śpiewka a dodatkowo problem polega na tym, że dostępnego, sensownego trenera na rynku nie ma :)

Przykro się patrzy na grę Bayernu. Ani nie cieszy to oka, ani nie wykazują brutalnej skuteczności w postaci wyników...

05.10.2019 19:38

@GuteSpiele a rozważałeś kiedyś opcję, że mówią jak jest cukierkowo bo inaczej nie wypada mówić? :D Javi na pewno był smutny bo to już kolejny raz, gdy zabili mu postać w Tibii... Gość mimo że jak gra, to gra dobrze, to go nie wystawia. Kolejny raz wychodzi Tolisso i znowu tracimy bramkę po jego stracie/błędzie. Przypadek oczywiście :)

05.10.2019 18:15

@GuteSpiele Kto i kiedy uświadomił sam siebie, że nie ma za co go zwolnić? :) Na razię widzę, że Ty nie dałeś żadnego argumentu za pozostaniem Kovaca ;)
wg mnie, winę za brak taktyki i ułożenia drużyny ponosi Kovac. A że mamy srogie braki w obronie, to już wina zarządu przez brak ściągnięcia klasowego piłkarza do tej formacji :)

05.10.2019 17:57

@GuteSpiele wiesz jak ja w tym momencie widzę każde nasze "rzucenie się do ataku"? Kup sobie małego kota i spróbuj mu zabrać zabawkę... ;) Gramy bez pomysłu, bez wyraźnych schematów które są wytrenowane. Liczymy non stop, na kogoś przebłysk. Niestety, ale włąśnie w meczach, w których nic nie wychodzi, liczy się to, jak drużyna jest poukładana i co ma wpojone, tzw. automatyzmy. I od tego jest trener - od analizy rywala, w trakcie meczu również i podsunięcia pomysłu na schemat X który był wytrenowany :)

05.10.2019 17:47

@GuteSpiele nie, błędów się nei wyeliminuje, ale jednak taktykę, ducha walki, motywację i wskazówki powinien zapewnić ;) widzisz coś z w/w rzeczy? ;)

05.10.2019 17:43

@Elessar tak, jak każdy nasz wynik/mecz w tym sezonie XD same łatwe zwycięstwa po pięknej grze

05.10.2019 17:41

@GuteSpiele to mówiłeś coś o łatwym zwycięstwie, jakieś 4.0? Zszedles już na ziemię? :)

05.10.2019 17:13

@GuteSpiele o czym Ty mówisz w ogóle XD

05.10.2019 13:18

IMO druga połowa była świetna. Całościowo, mecz nie był świetny bo byliśmy bezradni w pierwszej jego części. Wystarczyło, że Spursi się nam postawili a my robiliśmy po gaciach. W drugiej połowie my wyszliśmy zmotywowani, a oni wyglądali jakby zjedli nieświeżego kebaba ;)

05.10.2019 12:41

Oby utrzymał te dobre noty :)
Też mieliście wrażenie, że w mecuz ze Spurs, Gnabry wyglądał jakby schudł kilka kg? Czy tylko ja miałem takie złudne wrażenie?

05.10.2019 12:39

Ja za to nadal nie ufam Kovacowi i nie uważam go za dobrego trenera :P nadal gramy kupę ;) zagraliśmy na razie w każdym meczu po jednej połowie, drugą praktycznie zawsze gramy słabo/źle/do dupy ;)
A Lewy - nie ma co mówić, top5 obecnie :) razem z nim, imo Ronaldo (jeżeli uznajemy go już za '9'), Benzema (tak śmiejcie się), Suarez, Kane. Kolejność przypadkowa.

05.10.2019 12:37

Obojętne w sumie kto dzisiaj wyjdzie, byleby tylko Kimmich nie był w środku pola oraz Javi na ŚO :) choć obstawiam, że Coman może dzisiaj sobie usiąść a jego miejsce Muller/Perisić.
Mój typ (podkreślam - mój):
Neuer
Kimmich-Sule-Pavard/Boateng-Davies
Thiago-Javi
Gnabry-Cou-Muller/Perisić
Lewy

Jest już oficjalne info że Boateng jest w 100% gotowy? Bo mi umknęła ta wiadomość

05.10.2019 12:33

@GuteSpiele A nie było tak? Co Ty pieprzysz znowu. Ściągnij te różowe okulary. Pierwszą połowę (min. 30min) zagraliśmy dramatycznie. Nic się nie kleiło, od tego popełnialiśmy głupie błędy - m. in. Tolisso i Boateng. Ale według Ciebie zagraliśmy dobrze. Człowieku bądź trochę obiektywny.
Druga połowa - owszem, zagraliśmy świetnie, ale pierwsza była słaba, jak z Liverpoolem.
A co do Ndombele - gość jest na prawdę dobry. Obok Sona, moim zdaniem wyróżniająca się postać w Spursach.

Czasem mam wrażenie, że albo jesteś trollem, albo oglądasz tylko skróty z bramek.

05.10.2019 12:30

@GuteSpiele komunikat Bayernu

04.10.2019 21:59

@Kimas też tak uważam, choć myślę, że Cou może usiąść na ławce kosztem Mullera ;)

04.10.2019 20:29

@diablo tak na prawdę to my już mamy problem :P

04.10.2019 20:27

Z nominacją dla Cou to trochę przesada imo ;)

04.10.2019 14:28

Wydaje mi się, że Gnabry zagra, bo nei wierze że po takich dwóch meczach zasiądzie na ławie. Dobrze byłoby zobaczyć Mullera i Javiego od 1. minuty.

04.10.2019 11:21

Ostatnio coś lepiej się pokazywal, ale nadal popełnia durne błędy. Może to początek jego powrotu do jakiejkolwiek dyspozycji

04.10.2019 09:14

Coraz więcej doniesień, że jesteśmy zainteresowani jakimś młodziakiem...czyżby ktoś się dobrał do tyłka skautów, że nic nie robią? :)

04.10.2019 07:57

no cóż, podjęliśmy to ryzyko, że może się to odnowić. Miejmy nadzieję że wyszstko będzie dobrze, bo wydawał się w mairę solidny w obronie, a tego nam potrzeba. Dwa kloce w postaci Sule i Boa to jednak nie ta jakość, na która każdy liczy :)

04.10.2019 07:22

Śmiesza mnie te komentarze "musimy go wykupić, koniecznie!" - zagra lkilka meczów a niektórzy już go wystawiają na piedestał. Polecam lekko ochłonąć ;) podobny hype był na Baileya i sezon temu na Havertza, a widze, że już w tym sezonie aż tka nie błyszczą i nagle nastroje się zmieniają. Dramat panowie ;)

04.10.2019 07:19

@GuteSpiele o jakim wykupieniu mówisz...jest październik dopiero

03.10.2019 10:47

Ciekawe na ile te słowa to "słodzenie" a na ile odzwierciedla to stan faktyczny. Mam nadzieję, że faktycznie jest tak różowo i gość w komfortowych warunkach rozwinie w pełni skrzydła. Może wtedy Thomas się weźmie do roboty :)

03.10.2019 10:21

@GuteSpiele Jest w zasięgu, ale czy byłbym taki pewien wysokiego zwycięstwa...? :)

03.10.2019 10:20

@GuteSpiele Bo Thiago na razie zagrał 1 dobry mecz, a Tolisso gra w kratkę ;) Mecz z Crveną to nei jest najlepszy przykład, tam były spore męczarnie jednak.

Co do składu, zgadzam się w 100% :) Choć ja lubię gdy Javi gra, jakoś czuje się mniej zmartwiony o obronę :P szczególnie gdy Kimmich i Alaba stoją wyżej niż Gnabry i Coman haha ;)

03.10.2019 10:18

@GuteSpiele Ty to zawsze przewidujesz wysokie zwycięstwa, a potem wyłączasz konsolę... ;P

03.10.2019 10:01

Son oceniony na 4 to trochę kpina ;)
I brawa dla Gnabryego, meczy życia mu wyszedł :)

03.10.2019 10:00

@GuteSpiele chyba trochę przesadzasz z tym optymizmem :)

03.10.2019 09:58

nie można Vidalowi odmowić charakteru. Zawsze za to ma u mnie szacunek, lubię takich graczy :)
@bayern1987dwa zgadzam się z opinią. Wielkie oczekiwania i wielka klapa jak na razie :) Ale coś czuję, że tutaj wina też leży w pozycji na jaką jest ustawiany - zazwyczaj 6/8, a jednak w Schalke najlepiej pokazywał się na 8/10. Z resztą zwykle gdy jest wyżej, to jego gra wygląda lepiej, bo ma i uderzenie, jakieś tam podanie i kontrolę nad piłką. Może to marnowanie potencjału niczym Kimmich na 6? :D

03.10.2019 09:38

Gnabry nawet 1+ dostał XD
Ale znowu nie rozumiem ocen obrońców wg Whoscored. Mają tam jakiś dziwny system :)

03.10.2019 09:01

nie zdziwie się jak padnie remis choć licze na zwycięstwo - apetyt wzrósł po meczu LM. Wieśniaki za Nagelsamnna to dość neiwygodny rywal

03.10.2019 08:59

Wojownik :) Pokazał to też w ostatnim meczu - po strzeleniu bramki, jego energia aż mu uszami wychodziła :)

03.10.2019 07:55

To dobrze, że Alabie się nie za wiele stało, bo wyglądało to dość poważnie. Swoją drogą, UEFA powinna przeanalizować tę sytuację i ukarać Auriera. No bo popatrzmy tak logicznie - jeżeli w świetle przepisów zbyt agresywny, ale czysty wślizg jest gwizdany w trosce o zdrowie zawodników oraz zazwyczaj dawana jest żółć, to co w przypadku gdy Aurier chciał (?) "ominąć" Alabę a zrobił mu wejście podwojną nakładką z wyskoku w żebra/brzuch, narażając poważnie jego zdrowie? A z tego co pamiętam, to gość nawet nie przeprosił i się dziwił, że sędzia jakkolwiek zareagował

Pomijam oczywiście fakt ewidentnego spieprzonego sędziowania w tym meczu.

03.10.2019 07:53

No pierwszy mecz w tym sezonie w którym nie zawiódł ;)

02.10.2019 14:17

jest październik, nie można teraz decydować o wykupie zawodnika. Na bank decyzja zapadnie pod koniec sezonu. Na razie to są wszystko plotki :)

02.10.2019 11:50

"Serge to mój dobry kumpel (...)" dlatego wszedłem w niego wślizgiem XD #Sule

02.10.2019 11:47

@zabson79 no właśnie goretzka u nas jednak gra na 6/8 :) Havertz bardziej na 10 lub skrzydle, jak Muller. Jest to spora kwota, ale jednak talent wykazuje ogromny. Na szczęście to już nie nasza bolączka, ale skautów i zarządu :)

02.10.2019 10:46

@zabson79 Według mnie Kai to bardziej coś pomiędzy Mullerem a Cou :) Goretzka to jednak innego typu piłkarz, szczególnie u nas, bo w Schalke pełnił nieco inną rolę

02.10.2019 10:18

Ostatnie mecze gramy prawie identyczna '11'. Podejrzewam że na Wiesniaków wyjdziemy bez Cou czy Comana/Gnabryego. Perisić, Muller, może Javi wyjdą od początku. Może Pavard na ŚO.

02.10.2019 09:56

@FanGraczyBayern Kai to wszechstronny piłkarz, wg mnie tak czy siak by się przydął u nas w kadrze. Wg mnie nie powinniśmy wybierać między Kaiem a Cou, tylko wziąć obydwóch (o ile Cou się sprawdzi oczywiście)

02.10.2019 08:56

Cieszę się, że wypowiadają się dośc logicznie - tzn nie ma 'hur dur jesteśmy najlepsi jedziemy na igrzyska' tylko świadomię mówią, że nie dominowali 90minut, tylko 60.
Z tym momentem chwały to trochę przegiął, to 1 mecz z 6 w grupie a nie finał LM :P
@MateuszFCB 30 minut to nie taka chwila, 1/3 meczu xD

02.10.2019 08:53

@GuteSpiele wg mnie to Coman był 2x faulowany. Gdyby Coman przy 1. sytuacji się przewrocił, nic by nie było. Tak podejrzewam. Zawsze sytuacje gdy piłkarz chce wybić piłkę i ktoś blokuje to nakładką, są interpretowane jako faul 'nakładką' - a tu odwrotnie. W drugiej sytuacji ewidentny karny, zaczepiona noga postawna, bez piłki. Widocznie sędzia zinterpretował te sytucja jako bez pardonowe wejście Comana stopą w podeszwę Rosea, a następnie brutalne kopnięcie achillesem w piszczel gracza tottków ;)

02.10.2019 07:23

Cieszy mnie to, że wykorzystaliśmy ekoncu sytuacje które stworzyliśmy a nie jak w ostatnich meczach, gdzie jest 20 strzałów a my mamy 1 bramkę :)

01.10.2019 23:54

Ok czyli patrzymy na graczy w taki sposób żeby nie grali najgorzej, czy żeby byli kozak ami na swoich pozycjach? Jego przeciwnicy w każdym meczu obiegaja jak chcą, a w ofensywie nic nie daje. Porównaj go z Kimmichem, kto daje więcej drużynie na tej pozycji?

01.10.2019 23:52

Szok :) Thiago poczuł woń ławki i się skupił w końcu. Dla mnie jedynie na minus pavard, coman i Tolisso. Na duży plus wiadomo gnabry, Thiago, lewy, neuer oraz Sule. Nieco niewidoczny Cou ale i tak robił robotę. Brawo panowie :)


PS i tak bym Kovaca zwolnił :)

01.10.2019 23:26

Co jak co ale trenerowi gratulować nie będę :) wygraliśmy indywidualnosciami. No i tym że Kimmich wrócił na PO i nagle atak Tott nie istniał xd

01.10.2019 23:09

Serio nie wierzę w to

01.10.2019 22:46

Thiago chyba zrozumiał że może usiąść na dłużej jak się nie ogarnie :) piękna asysta i mecz gnabryego

01.10.2019 22:43

O co wam chodzi? Najpierw coman kopnął Rosea w podeszwie a teraz Achillesem zaxzepil go o kostkę, nie wiem czego nie rozumiecie ;)

01.10.2019 22:29

Coman dostał z nakładki i karny? Wtf

01.10.2019 22:19

No i znowu, mamy Ferrari w ataku i malucha w obronie. Do tego brak środka pola i taktyki xD Bayern 2019/20 :)

01.10.2019 21:50

No nieee...znowu Pavard. Czy oni nie widzą że gość sobie słabo radzi w Bundeslidze? Co dopiero w LM. Obym się tym razem mylił, ale imo on jeszcze ani razu nie zagrał dobrze.

01.10.2019 20:33

Na razie jego gra jest mocno w kratkę, plus te bóle w kolanie ostatnio. Zobaczymy gdzieś w połowie sezonu czy było warto :)

01.10.2019 19:27

@tapczan nie zgodzę się z Toba, ale szanuję zdanie i rozumiem pogląd na tego piłkarza ;)
Uważam, że nie spełnia się na razie w roli LO i dostaje za grę na tej pozycji adekwatne oceny. Coś jak wtedy, gdy Pavard strzelił bramkę, a i tka był najgorszy na boisku - bo jednak jest obrońcą a tam grał tragicznie :)

01.10.2019 11:22

Mam wrażenie, że jakby powiedział podobne słowa np. Coman czy Tolisso, to bylaby kara ;p

01.10.2019 11:20

Dziwny wybór zważając na to, że nie był nawet w większości serwisów w "11 kolejki" :P

01.10.2019 10:01

@tapczan to że jest młody, nie znaczy, że zwalnai go to z krytyki. Wystawiany jest na LO, więc ma grać jak LO a nie jakos skrzydłowy. Wedlug mnie, własnie srogie błedy w obronie były powodem obniżenia oceny. Robił szum z przodu, to prawda, ale w obronie ma duże braki.

01.10.2019 09:59

Jakie skrajne oceny pomiędzy portalami ;) to pokazuje jak ciężko czasami ocenić taki mecz. Przykłądowo Boateng - cały mecz grał solidnie, a zawalił bramkę...no i jaką ocenę mu wystawić? ;) widać redaktorzy mieli podobne dylematy.
Ale Whoscored z oceną dla Pavarda to odleciało :)

01.10.2019 08:36

Będę zadowolony z 1 punktu. Byleby nie przegrać i nie zagrać padaki. Jeśli będzie widać zaangażowanie, jakąś taktykę, coś się będzie działo, ale jednak nie uda się zdobyć 1punkt to będę zadowolony :)

Ciekawi mnei skład jaki wystawimy. Znowu dramatyczny Pavard na PO i Kimmich na 6?

01.10.2019 07:45

@MateuszFCB a myślisz że Alaba wyjdzie w 1. skladzie?Oby, jeśli jest w pełni gotowy :) Z musu nie mamy alternatywy na bokach obrony...ale wiadomo, kadra kompletna :D

Edytowano : 2019-10-01 07:15:12

Ale też jestem podobnego zdania co Ty. Uważam że jego gra z bronieniem ma mało wspólnego :)

01.10.2019 07:14

Nawet bez neigo możemy dać radę. Totki ostatnio mają zadyszkę :)
Neuer - Kimmich, Sule, Boateng, Davies - Javi, Thiago - Coman, Cou, Perisic - Lewy
Do tego Gnabry w ostatnim meczu pokazał się z dobrej strony. Wg mnie jesteśmy faworytem

30.09.2019 20:33

Jamesem też się tak zachwycaliśmy początkowo :) Zobaczymy co pokaże na przestrzeni całego sezonu, szczególnie z mocniejszymi rywalami

30.09.2019 14:47

na '6' gra solidnie, ale to na PO gra bardzo dobrze. Jest walczakiem, jest wybiegany i ma genialne wrzutki. W środku pola tego nie może pokazać. Chyba że, wchodzi Javi i wtedy Kimmich może podejść do przodu i rozrzucać piłki :)

30.09.2019 12:27