DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 1

Też tak twierdzę. Znając Ralfa postawił sprawę jasno - ja buduje kadrę. Jak Xabi w B04. No i podziękowali bo wiadomo że u nas trener to może coś powiedzieć jedynie, ale nie za wiele, bo i tak dyrektor podejmuje decyzję (:
Nic się nie zmienia.

02.05.2024 11:35

Czyli co, jednak żaden długofalowy projekt tylko szukamy kogoś tymczasowego na rok jak np Conte? A potem znowu poszukiwania, Xabi, Klopp, Nagelsmann? Bajka od nowa? :)

Idzie nowe (:

02.05.2024 11:33

◉ Bayern’s Hoeneß on Friday: “Tuchel doesn't think he can improve a Davies, a Pavlović or a Musiala. If it doesn't work, [he thinks] you should buy another one”.

❗️ Tuchel: “That's so far from reality, I don't even know how to answer it. I'm injured in my coaching honour. If we have proven something over the past 15 years, it is that players from the academy always have a place with us if they perform well. I have little understanding of it [Uli's statement]. I think it's absolutely baseless”, told Sky.

27.04.2024 19:51

Nie rozumiem zainteresowania Tahem. Oni nie widzieli reszty jego sezonów w Bundeslidze?
Rozumiem obserwować, ale od razu liczyć na jakiś transfer? Serio?

25.04.2024 18:21

co xD

25.04.2024 13:29

3

Gość gra pierwszy porządny sezon w karierze. Wcześniej to był 1:! Upamecano - w każdym meczu coś odwalił. Może lepiej byłoby poczekać żeby go następny sezon zweryfikował?

24.04.2024 18:44

1

troche masakra :D

24.04.2024 14:45

@Zerafaelo nie mam na myśli zawalenia się klubu jako instytucji, bankructwa, upadłości. Chodzi mi o zawalenie się renomy, którą słynęliśmy od lat :)
To że słupki się zgadzają to jest jasne. Wiele musiałoby się zdarzyć żebyśmy byli pod kreską. Ale nic nie wykluczone ;)

24.04.2024 11:00

1

@SoparievZgadza się, to raczej była "przenośnia" że zawala się w jeden moment. Wiadomo że to proces, ale chodziło mi o to, że klub słynący ze stabilizacji, przejrzystości, uporządkowania, nagle w krótkim okresie czasu robi się bajzel :)

100% zgoda że problemy zaczęły się od gadania "kadra jest kompletna" i ciągłego wydawania kasy na nietrafione ruchy transferowe (z małymi wyjątkami), kominy płacowe, a wisienką na torcie były tarcia w zarządzie - i tu mam na mysli zarowno spór Hasan-Flick, jak i niespójne stanowiska w różnych sprawach między Karlem i Ulim a np Hainerem, czy potem Kahnem.

24.04.2024 10:31

1

Imo i tak szacun dla RB, że stworzyli klub, wpompowali hajs i zaczeli odnosić sukcesy. Zupełnie inna droga niż City czy PSG gdzie kupujesz 'gotowy' klub.

To że wiele nie osiągnęli? Hmm...myślę, że nie na tym tu rzecz polega. Widać że klub skupia się na 'produkcji' zawodników i obrotem pieniędzmi ;)

24.04.2024 10:25

1

Do czego to doszło, że nienawidząc Tuchela, jego gry, podejścia do zawodników i samokrytyki, rozważamy żeby ŁASKAWIE został i wolimy się z nim meczyć, cierpiąc oglądając mecze, niż wziąć "nwoego" trenera bo... żaden kandydat nie jest wystarczająco "dobry". To wiele mówi w jakiej d*pie jesteśmy :D

A to co wspominają media i komentujący, że rozstrzał "stylów gry" reprezentowanych przez kandydatów jest niesamowity tylko potwierdza, że łapiemy się brzytwy.
Strasznie niepewny czas w Bayernie...

To też pokazuje, jak wszystko 'cudownie zarządzane', 'samograj', 'idealny biznes' w jeden moment, przez pare decyzji, może się "zawalić" :)

24.04.2024 10:24

Niech walczy. Tak jak mówi - kontrakt jest do 2026 więc najbliższy sezon jest kluczowy dla niego.

Problem w Leonie jest taki, że na tle słabych rywali wypada świetnie - biega, walczy, widać jego przewagę fizyczną jak i mentalną. Ale przyjdzie mecz z nieco wyższej półki i nagle gość znika, nie bierze odpowiedzialności za piłkę, nie widać jak biega... A sorry, ale od zawodnika tej klasy wymaga się czegoś więcej niż biegania. Od biegania to mamy Laimera np :) i spełnia tę rolę znakomicie.

24.04.2024 10:20

Ja go np nie uważam za dobrego trenera. Bardziej IMO się sprawdzał w rolach dyrektorskich/decyzyjnych niż w roli trenera.

24.04.2024 10:17

@Pavelak czyli ktoś z trójki Kim-Upamecano-Dier musiałby odejść

23.04.2024 13:45

w sumie ciężko o inne oceny. Job done i tyle.

23.04.2024 13:43

Karuzela trenerska na pewno ruszy po sezonie. Gorzej, że żadnemu sensownemu kandydatowi nie kończy się kontrakt, tylko są ZWALNIANI za brak wyników...i my mamy jednego z takowych wziąć na ratunek? :)

23.04.2024 13:41

1

@Jurgen1982 Kane, Pavlović i mimo wszystko Dier xD

23.04.2024 13:39

takie tam dziennikarskie pieprzenie :)

23.04.2024 13:36

Moim zdaniem tam by pasował :)

23.04.2024 13:35

@misza wiadomo że nie, aczkolwiek to trochę inna bajka - trener z "wewnątrz", ze struktur, będący lata asystentem.

Podzielam zdanie że De Zerbi to jeszcze nie ten kaliber (brak totalnie weryfikacji na top poziomie), a Emery nie sprawdził się na 'top' poziomie (moim zdaniem to ten sam poziom co taki Pochetino czyli spoko trener ale nie radzi sobie z presją/gwiazdami).

Z Alonso jest też ten problem ze ewidnentnie czeka na odejście Carlo za sezon :) No i to, że Alonso w B04 wprowadził "własne rządy" tzn miał wpływ na kadrę, na transfery, na trenerów id. W Bayernie po prostu jesteś trenerem i tyle ;)
Hoeness ma potencjał, ale również potrzeba mu pare lat żeby nabrać doświadczenia, zmierzyć się z kryzysami, może z jakimiś gwiazdami.
Klopp -boję się, że gośc jest wypalony zawodowo. Podejrzewam, że za rok może obejmie kadrę Niemiec?
Flick - gość oficjalnie powiedział, że mierzy w długie projekty, nie chce być znów 'opcją'. Stąd też interesuje się Barceloną. Moim zdaniem słusznie.

23.04.2024 10:44

IMO żadnego :)
Olmo najciekawszy, ale akurat te pozycję mamy obsadzoną. No i jak już to wolałbym zapłacić za Wirtza niż za Olmo.
Openda - totalnie nie typ zawodnika na Bayern.
Sesko - daleko mu jeszcze to jakiejś top formy. Potrzeba mu czasu i miejsca do rozwoju.
Simakan i Haidara - totalnie nie zawodnicy na Bayern moim zdaniem. Może potencjalnie do B04 czy BVB, ale na razie nic więcej.

23.04.2024 10:42

@Mathias @tapczan w sumie ciekawy pomysł. Fajnie by było widzieć, gdyby np. na około AA zaczęłyby powstawać pomniki legend :)
Chciałbym widzieć tam również pomnik Tomka!

23.04.2024 10:36

Ten Hag na wylocie z ManU.
Pioli na wylocie z Milanu.
Allegri na wylocie z Juve.
Xavi odchodzi z Barcy.

Chyba cieszmy się że jednak Rangnick jest faworytem... (:

Co do Flicka - serio myślicie że znowu chciałby przyjść "ratować" Bayern wiedząc że nie byłby rozpatrywany jako kandydat na kilka lat? Podobny casus co Nagelsmann - nie dziwie się że nie chce :)

Z innej beczki - Thiago Silva odchodzi z Chelsea. Czy wdzielibyście go na np. 1 sezon u nas? Np jako backup/rezerwowy? Ja strasznie żałuję, że Bayer go nie wziął po wylocie z PSG. Jak dla mnie to od lat była topka, a mocno niedoceniana. A patrząc na ostatnie "super transfery" na ŚO to zakładałbym że od 2020r byłby naszym podstawowym obrońcą :)

23.04.2024 10:09

@FCBx2 żartujesz? Jakby Bayern grą taką piłkę jak B01 i miał okazję do bicia rekordów to byśmy krzyczeli żeby przegrali? :D

21.04.2024 22:15

3

Bo ja np nie jestem zawistny ;) robią rzeczy historyczne i dobrze, niech robią bo grają świetną piłkę. Dodatkowo 'motywują' Bayern, zwiększają oglądalność ligi i wzbudzają emocje :)

21.04.2024 20:00

Ja nie lubię koszulek domowych, na których herb nie jest w podstawowych kolorach.
A tak ogólnie - wyglądają jak trzeci komplet :D

21.04.2024 19:28

kurde szkoda ze nie wezmą ligi bez porażki.

ok... nie było tematu xD
NIESAMOWICI!

21.04.2024 19:26

Nie zostanie. Potwierdzone zarówno przez TT jak i Eberla.

21.04.2024 13:38

z tym Emerym to dajcie spokój, kto to widział (:
To jest super trener dla drużyn "średniaków". Idealny dla Aston Villi, Villareal, Sevilli... ale w żadnym większym klubie z większa presją i gwiazdami sobie niezbyt poradził...i on ma być 'lekarstwem' dla Bayernu? (:

De Zerbi to też nowość, gość w ogóle nie sprawdzony na wyższym poziomie, ale "one season wonder" wiec Bayern już ma wzwód na jego widok. Parodia. Taka sama polityka transferowa zawodników jak i trenerów.

21.04.2024 13:37

@bawaria42 Niby zaskakujące, z drugiej - zagrał na nosie Bayernowi, tak jak oni zagrali z nim (:

IMO - klasa Julek!

19.04.2024 14:28

Mundo Deportivo. Dziękuję, postoje (:

19.04.2024 14:27

Tuchel potwierdził że rozstaje się po sezonie. Nic się nie zmieniło.

19.04.2024 12:52

o cholera :D troche zaskoczenie. Ale w sumie...nie dziwie mu sie po tym jak został potraktowany :)

19.04.2024 11:49

1

@Mistrz358 jeśli się popłacze, tzn że rasizm

(:

18.04.2024 14:15

Julian tym powrotem może albo ogromnie zyskać albo ogromnie stracić. Jeśli zostanie znowu szybko zwolniony z Bayernu, to może być spora 'ujma' na jego karierze. Natomiast jeśli teraz mu wyjdzie, to tylko potwierdzi tę absurdalną decyzję o jego zwolnieniu, która kosztowała nas wiele pucharów, wiele € oraz, co najgorsze, niejako straciliśmy renomę "racjonalnie zarządzanego klubu" przez ten chaos.

Na razie nie jestem ani na tak, ani na nie. Wydaje mi się, że ciężko o innego kandydata obecnie...

18.04.2024 13:29

@Mistrz358 ?? :)

17.04.2024 23:30

1

Fajnie że przeszliśmy ale taka obrona Częstochowy wszystkimi dostępnymi obrońcami to trochę wstyd. Zero próby odbioru piłki i kontroli swojego losu. Oddaliśmy całkiem inicjatywę i liczyliśmy że się odbija od muru.

Meh. Ale super że się udało. Właśnie...udało (:

17.04.2024 23:14

Kim xDD boże jaki on jest słaby. Serio go długo broniłem ale to jest tragedia co on robi

17.04.2024 22:54

Kwintesencja gry zaTuchela. Udało się fartem wygrywać? Dobra wszyscy obrońcy na pokład, bronimy bo nie potrafimy prowadzić gry i na spokojnie dowieźć prowadzenia. Tragedia.

17.04.2024 22:51

Tuchel sabotażysta

17.04.2024 22:48

Przydałoby się trochę świeżej krwi. Czekam na Mullera. Sane ledwo biega, Musiala też.

17.04.2024 22:46

po norwesku to bliżej do "o" niż "a" które się przyjęło mówić. Poza tym - serio? Czepianie się wymowy obcych nazwisk? :)

17.04.2024 22:41

Wszedł Min-Jae i drżę o wynik... to chyba nie powinno tak działać. Ciekawe dlaczego ta zmiana - Mazraoui grał na prawdę solidnie

17.04.2024 22:40

Finał LM w 2025 na Allianz Arenie
Koniec kontraktu Mullera w 2025r

Bayernie - musisz!!

15.04.2024 12:49

Niesamowite jak w tych czasach byle "łebek" ma klauzulę lub "wycenianą wartość" w okolicach 100kk :D
Bez dzwigni finansowych jak Real czy City, nie ma szans na realne wkalkulowanie takich flopów w koszty. No masakra :)

15.04.2024 09:31

To co Wirtz wyprawia to się w pale nie mieści. Niesamowite całe B04!

14.04.2024 19:21

Swego czasu Tah był odzwierciedleniem obecnego Upamecano, który na 2 świetne interwencje robił jednego babola.

Ja też w niego wierze, pytanie tylko czy to problem czysto piłkarski (techniczny, taktyczny) który zależy również od trenera, czy jednak bardziej psychiczny/psychologiczny.

14.04.2024 14:11

1

Nie do wiary. Przecież on dopiero co wrócił...

liczyłem że będzie grał, żeby cena za niego skoczyła (:
No nic. Zdrowia King!

13.04.2024 22:24

Oby był teraz zdrowy i pokazał co potrafi - to podbije cene (:
szczerze to bardziej płakałem chociażby za Thiago. Jak on odejdzie to w sumie bez różnicy...i tak większość czasu był w szpitalu.

11.04.2024 18:43

Ależ lubiłem oglądać tego piłkarza :) mimo że popelniał wiele błędów, wiele razy znikał... ale niektóe jego mecz - poezja. Zwinny, dynamiczny, nieszablonowy. Obecnie brak nam takiego piłkarza w środku pola, a przydałby się bardzo.

11.04.2024 13:01

Można powiedzieć że wzorowo wypełnia kontrakt (:

A tak serio - niech się rozwija w tym VFB, mam nadzieje że będize kluczową postacią za rok w ich zespole i "wybroni im" LM.

11.04.2024 13:00

1

No tragedia co robił w pierwszej połowie. Pomijam fakt, że był wkręcany przez Sake - to akurat nie dziwne, nie tylko on. Problem jest trochę inny - on totalnie śpi na boisku, jest spóźniony, nie ogarnia przestrzeni, gdzie sa koledzy i gdzie są przeciwnicy. To jest prawdziwy problem.

Pamiętam jedną sytuację jak Dier podaje do Davies, ten już się zbiera z piłką, ale nie zauważyłem że Saka mu ją przejął jakieś 0.5m od niego...a Davies ani go nie widział, ani nie zareagował - cały czas myślał, że piłka do niego dojdzie. Masakra.

Poza "brakiem czucia przestrzeni" to zauważyłem, że również stracił na dynamice, czym zawsze słynął. Straszny zjazd.

11.04.2024 12:58

A co myślicie o Musiali?
W tym meczu nie miał lekko. Co chwile podwajany, potrajany, niemiłosiernie kopany z czego sędzia nic sobie nie robił. Czego według Was mu brakuje? Szybszego zabrania się z piłką po przyjęciu? Fizyczności? Lepszego przyspieszenia żeby "unikać" stykowych sytuacji przed przyjęciem?

Strasznie mi go szkoda było bo widać że chciał szarpnąć, ale no nie dało rady.

Druga sprawa że nie bardzo miał z kim grać bo u nas w ataku tylko kontry wchodził w grę. Tak to 2-3 podania były cudem do wykonania i to wcale nie "dzieki" Arsenalowi.

10.04.2024 09:38

troche zgoda :) ale mecz na równi. My "dobra" (jak na nas) defensywą stawiliśmy im solidny opór.

10.04.2024 09:36

Kurde mam problem z Musialą. Widać że gość chciał, ale to co był podwajany, potrajany, kopany...masakra. Nie wiem czego mu brakuje - przyspieszenia/obrotu z piłką? Fizyczności? Ewidentnie coś go "blokuje" żeby takie sytuacje (a przynajmniej kilka) wyciągnąć na swoją korzyść

10.04.2024 09:35

Nie zgodzę się że to był autobus, ale graliśmy defensywnie to fakt. Problem, który słusznei zauważyłeś to brak umiejetnosci konstruowania akcji, nawet 'szanowania piłki' i zmuszenie do biegania. Każda nasza akcja to albo kontra albo jakiś przebłysk jednego zawodnika. Zero zespołowej gry.

Natomiast trzeba docenić to jak graliśmy w środku pola, duet Laimer-Goretzka dobrze utrudniali życie, grali agresywnie, szybko, bez skrupułów. Obrona jako tako też nieźle.

10.04.2024 09:29

Moim zdaniem Arsenal grał, my troche im utrudnialiśmy. Generalnie korzystaliśmy z kotr i indywidualnych akcji. Jako zespół nie pokazaliśmy wiele w ataku. W obronie natomiast intensywny środek pola (Laimer-Goretzka wybiegali to, agresywnie), Davies tragedia pierwsza połowa, w drugiej nieco lepiej. Sane i Gnabry napędzali kontry.

Wynik sprawiedliwy co do całego obrazu spotkania.

10.04.2024 09:12

Mecz z lepszym wynikiem niż się spodziewałem, ale z grą jaką się spodziewałem :) przewidywałem że się zmobilizujemy, że będzie biegać ale też i cierpieć bo Arsenal pod Artetą na prawdę lubi grać piłką. Ale wykorzystaliśmy kilka sytuacji, kąsneliśmy ich i rewanż jest otwarty. Ale boli to jak bardzo nie potrafimy grać piłką, 'pykać' rywala podaniami, szybką piłką. Nasze akcje to w głównej mierze kontry oraz indywidualne popisy. Zespołowo - dno. Niestety.

10.04.2024 09:11

to co odróżnia Gnabryego od Sane - Jak Gnabry widzi okazje do strzału, to strzela. Raz wyjdzie lepiej raz gorzej, ale próbuje prostych środków. Sane natomiast (nawet w tym meczu) ma proste sytuacje i sam je komplikuje, nie wiem, żeby się popisać (?).

10.04.2024 09:05

mhm...no nieźle...

10.04.2024 09:04

Nie do wiary...znowu.
Niestety, ale zarówno Coman, jak i Gnabry - na sprzedaż. W ostatnich sezonach nie możemy na nich liczyć w dłuższej perspektywie bo albo wracają po kontuzji, albo nie mają formy...jak już forma przyjdzie to znowu uraz. No niestety tak się 'super kadry' nie zbuduje...

10.04.2024 09:03

Wisiało to już w powietrzu. Arsenal gra piłka a my liczymy na momenty ;) to różnica

09.04.2024 22:35

Przypominam że zarząd powiedział o "przedyskutowaniu przyszłości trenera" w przypadku niepowodzenia elw Londynie. Jakby ktoś miał wątpliwości dlaczego tak gramy :D

09.04.2024 21:16

Davies śpi a Dier popisał się agresja i szybkością...

No nic. Byleby nie było upokorzenia

09.04.2024 21:14

1

4.90 kurs na Bayern dzisiaj

(:

09.04.2024 14:19

To wygląda jak treningówka (:

09.04.2024 14:17

Z jednej strony - dobry ruch. Z drugiej - dla piłkarza tragedia, patrząc na to jaką politykę ma nasz zespół:)

No i kolejna rzecz- patrząc na obecny sezon, to potrzebujemy WZMOCNIEŃ a nie uzupełnień składu :) fajnie go zaklepać, ale czy to będize gracz który wejdzie z buta do '11'? :)

09.04.2024 14:17

1

Uwielbiam to zdjęcie naszego asa xD mina typu "I've no idea what I'm doing" :D

09.04.2024 14:15

1

hura.

09.04.2024 14:14

Fajnie że wraca do formy. Pytanie na jak długo? :) niestety, ale każdy z naszych skrzydłowych ma swój cykl kilku dobrych meczy, czy też obiecujących, po czym równają w dół i łapią uraz. Powtórz...

08.04.2024 11:43

1

Serio na te kilka spotkań przegranego sezonu nie może drużyny poprowadzić jakiś drugi trener? Ktoś ze sztabu? Tylko musimy patrzeć na zwolnionego gościa któremu nie zależy? Gdzie tu sens?

07.04.2024 13:59

@Jurgen1982 A tak TT narzekał na zespół przejęty po Julianie, że są w tragicznej formie... (:

06.04.2024 20:28

Patrząc na to jaką gość miał postawę na ławce w tym meczu, wątpię, że jest on w ogóle potrzebny przy linii.

Władze Bayernu powinni go kopnąć poniżej pleców już dawno. Powiedzcie mi, jaka jest motywacja trenera, gdy wie że jest zwolniony? Nie ważne czy wygra czy przegra i tak wyleci - to po co się starać?
Kompletnie odrealniona sytuacja obecnie.

06.04.2024 20:24

Boli mnie to w jakim stanie jest Bayern.
To że nie wygramy Majstra - OK, zdarza się, i tak 10 lat dominowaliśmy, brawa dla Leverkusen że w końcu ktoś miał jaja pokazać że da sięgrać w piłkę a nie płakać jak Watzke że "Bayern jest bogatszy to ma przewage ble ble". Nawet nie mam za złe, że Bayern przegra mistrza, serio.
Boli mnie jednak to, w jaki sposób Bayern stracił mental, stracił chęć dominacji, ambicja sięgnęła dna.
Boli mnie to jak trwonione są pieniądze na "uzupełnienia składu" które potem nie grają, albo są wypożyczane - w takim razie po ch.j byli kupieni? Mam na myśli m. in. Peretza czy Zaragoze.
Boli mnie to, że TT, który tak narzekał na zespół przejęty przez Juliana, że jest nieprzygotowany, że słaby fizycznie...więc przeszedł okres przygotowawczy i co? Jest lepiej? Wątpie.
Boli mnie to, że TT ciągle pieprzy na konferencjach, ciągle kogoś obwinia a nie widzi winy u siebie. Zero samokrytyki. A jego psotawa podczas meczu to potwierdza - zespół przegrywa a ten siedzi na ławce i żuje gumę. Zero chęci wpłynięcia na grę, jakiejś gestykulacji...nic.

Dramat. To już nie może być wielka burza w Bayernie. Tam musi przejść Tsunami.

06.04.2024 20:20

Wstyd. K.rwa wstyd.

Przegrana to jedno, ale "styl" jaki my prezentujemy?...

Powinni wywalić tego pozoranta już dawno. Po co on siedzi na tej ławce? dosłownie SIEDZI bo nawet nic nie krzyczy, nie gestykuluje by wpłynąć na grę. W d.pie gość ma jak my gramy i co gramy.

06.04.2024 17:28

1

Kimowi się kontroler wyłączył

06.04.2024 17:12

Sieroty. Mental na poziomie przedszkola.

Wielka pracę TT wykonał. Odkąd przyszedł nic nie działa jak powinno, zepsuł kazdy możliwy rekord, odpadł z każdego pucharu, wydał miliony ojro i... G :)

06.04.2024 16:48

2

Po jaką cholerę ściągaliśmy Peretza, skoro ciągle broni sparing partner Neuera. Nie mam nic do Svena, jest spoko gość, ale serio, nie mamy nikogo "lepszego"? Bardziej perspektywicznego?

Jeśli Peretz jest tak słaby to czemu daliśmy za niego 10kk€ + wieloletni kontrakt?

Te ostatnie "uzupełnienia" które były tak bardzo niezbędne to jakaś parodia jest.

06.04.2024 14:46

1

Chęć wypożyczenia to jedno...ale po ch. chcą sprowadzać kolejnego w jego miejsce? Serio nie mamy co z kasą robić?
A potem się okaże że będzie jak z Peretzem - ściągamy kogoś "na już" a potem mamy za dużo zawodników na jedną pozycje i nie wiadomo co z nimi zrobić.

Paranoja.

04.04.2024 12:37

Coman to jest fenomen :) na 1 dobry mecz ma 3 przeciętne, 1 tragiczny a potem miesiąc kontuzji.

Oj potrzeba wietrzenia magazynów w naszym klubie.

03.04.2024 12:29

1

Tuchel doprowadził do przerwania chyba każdej dobrej serio zwycięstw :D prze gość ile "osiągnął"

30.03.2024 20:15

Podobno Davies nie chce podpisać kontraktu (:

28.03.2024 13:08

Od 2027 adidas nie będzie już na koszulkach reprezentacji Niemiec! Koszulki i akcesoria przejmuje Nike!

21.03.2024 20:02

Piękne nazwisko, granie na emocjach. Czy będzie miał jakiś wpływ na zawodników? To się okaże.

20.03.2024 14:53

2

Sam sobie winien. Gość wiedział o transferze do Bayernu dużo wcześniej, a nie potrafi nic powiedzieć, w innym niż rodzimy, języku.
Mnie by było wstyd szczerze mówiąc.

18.03.2024 11:18

1

Czemu Muller? Mam wrażenie że Tomek się 'odrodził' po informacji nt TT :)

18.03.2024 11:17

No cóż. Za darmo nikt (prawie ;)) nie ma miejsca w składzie. Gość ma potencjał, jest silny, waleczny, ale popełnia za dużo błędów. Moim zdaniem potrzeba tutaj kogoś kto go ułoży, uspokoi. Przypadek Upamecano :)

16.03.2024 14:59

Zaragosa nie znalazł się w składzie ma Darmstadt :) widzę że kariera młodego perspektywicznego aż eksploduje w Bayernie! (:

Ciekaw czy umie się już chociaż przedstawić po niemiecku

16.03.2024 14:42

1

Wynik niższy niż 3 0 po pewnej grze to będzie dla mnie niedosyt.

16.03.2024 10:47

Arsenal wg Ciebie to placki?

12.03.2024 22:42

Nie rozumiem jak w obecnych czasach ktoś nie potrafi nic w obcym języku. Co więcej, jesteś piłkarzem, marzysz o karierze, masz już nawet dograny zagraniczny transfer i nic nie robisz by się dogadać w obcym klubie. Nie jestem w stanie tego zrozumieć.

12.03.2024 12:41

spekulacje, spekulacje :) jasno Xabi powiedział że decyzja zapadnie po sezonie. Teraz to tylko clickbaity dziennikarzyn żeby hajs zarabiać ;)

04.03.2024 20:25

Tah ma pierwszy dobry sezon od...odkąd pamiętam. Moim zdaniem to nadal tykajaca bomba, coś jak Upamecano. Przypomnijcie sobie jak on grał jeszcze sezon, dwa czy trzy temu. Moim zdaniem nie wart uwagi.
Frimpong - spoko opcja, ale pytanie czy chcemy wahadłowego, czy obrońce. Bo jak obrońce, to po co nam Frimpong?? To samo z Theo (o ile w ogóle Davies odejdzie i Theo będzie tematem) :)
Zubimendi - mam mieszane uczucia co do potencjału tego gracza, ale nie śledzę aż tak La ligi by mieć 'pewność'. To samo mam z Gutierezem.

Reszta ni to chłodzi ni to grzeje ;) Moim zdaniem potrzebujemy Konkretnego wzmocnienia obrony oraz odświeżenia w ataku. Moim zdaniem jedynym zawodnikiem z B04 must have to Wirtz. Szczególnie przy opcji sprzedaży Gnabryego i Comana.

04.03.2024 20:24

@hoven tak, popełniłem błąd przy Sarze, myślałem ze kontrakt ma do 2025 :) Ale Twój wysryw przez to jest niesamowity ;)
Co do Gnabryego - nie wiem co Cię tak dziwi. Obecnie przez Transfermarkt Gnabry jest wyceniony za 45kk i uważam, że jeżeli zgłosi się Anglia, lub klub pokroju PSG, to jest realne otrzymać za niego taką kwotę. Jeżeli Ty uważasz że możemy go oddać za paczkę fajek, Twoja sprawa ;) nie będę próbował Cię przekonywać.

I nie, nie gram w Fifę :) A Ty zamiast "wyśmiewać", napisałbyś coś od siebie, jak reszta komentujących, albo nie czytał skoro tak Ci wielce przeszkadza popełnienie błędu lub wyrażenie opinii ;)

04.03.2024 20:17

@bawaria42 zgodzę się, jednak wątpię że w jednym okienku pożegnamy Gnabryego, Kimmicha i Goretzke. Chyba za duże nazwiska by się od tak ich pozbyć... Szczególnie że Eberl już zapowiedział że raczej nie nastawia się tylko na ściąganie zawodników wartych 100kk€, więc zakładam że za tą wypowiedzią idzie uzupełnianie skladu czy też polowanie na "diamenty", niż kupowanie gotowych gwiazd. Zobaczymy

04.03.2024 13:00

@hoven Nie rozumiem co Ci nie pasuje z Gnabrym? Wg Ciebie dobrze gra, czy co? :) komentarz "xDDD" nie wnosi zbyd wiele.
Co do Sarra - napisałem 1€ a nie 1k€. To 999 999€ różnicy :)
Poza tym, gościu, pisałem że są ot moje subiektywne oceny i rozważania, wiec wstrzymaj rumaka ;)

@Pavelak 4-2-3-1 działało...jak mieliśmy np Lahma na boku. Imo 3 obrońców z wahadłowymi przy obecnym składzie działałoby lepiej bo...nie mamy obronców :D

04.03.2024 11:43

[C.D.]

5. TRANSFERY DO ZESPOŁU
Zakładając 3-4-3:
- Wirtz - wg mnie to jest gość który od początku objawienia w Bundeslidze pokazuje klasę. Obecnie to jest niesamowita wartość w rozegraniu jak i w przewadze 1na1.
- Potencjalny środkowy obrońca w przypadku odejścia Upamecano - obstawiam kilka nazwisk, które realnie (finansowo i sportowo) by miały jakiś sens (subiektywnie oczywiście). Nazwiska do pierwszego składu (do pary z Min-Jae i De Ligtem): Skriniar (PSG), Ake (City), Konate (Liv). Nazwiska jako uzupełnienie składu: Varane (ManU), Laporte (araby).
- W przypadku odejścia Daviesa i 3-4-3 - Theo Hernandez (Milan) lub Di Marco (inter). Jeżeli jednak 4-2-3-1 to chyba tylko Nathan Ake (City) przychodzi mi do głowy bo wiem że grywa na tej pozycji i jest OK. W mediach były również słuchy o Robertsonie (Liv) - też niezła kandydatura choć swój prime ma dawno za sobą.
- Zmiennik dla Kane'a - czy w ogóle potrzebny? "od biedy jest Tel, Muller...
- Potencjalne wzmocnienie środka pola (np sprzedaż Goretzki) - tu potrzeba moim zdaniem gracza typu Rodri...ale niestety brak takowego na rynku. Jedynie Bruno Guimaraes (newcastle) przychodzi mi na myśl ale to jednak inny typ zawodnika. Potrzebujemy Javiego Martineza 2.0 :) wyoskiego, silnego, technicznego, który potrafi odebrać i rozrzucić... Chyba zarząd myślał że Dier nim będzie bo 10 lat temu grał na '6' :)

6. POTENCJALNA "11"
Neuer
Upamecano-De Ligt-Min Jae
Boey/Mazraoui-Kimmich-Pavlović-Davies
Wirtz-Kane-Musiala

Dlaczego taka propozycja? Tłumaczę. Nasi obrońcy nie potrafią bronić - to fakt. Brakuje lidera - fakt2. Boczni obrońcy są szybcy i robią wiatr - fakt3. Z tego wzgledu uważam, że powinniśmy im zrobić korytarz na boku boiska i niech biegają. Trójka ŚO pozwoli na zabezpieczenie tyłu, De Ligt jako "lider", a reszta skoro jest taka super w "wyprowadzeniu piłek" to niech sobie nią grają. Odciążenie wahadłowych od zadań defensywnych pozwoli wydobyć z nich to co potrafią, a ukryć nieco braki w obronie - tak też swój debiut i najlepszy czas pokazał Davies. Od czasu jak mu kazaliśmy bronić i siedzieć z tył€ to jest cieniem dawnego Daviesa.
Środek pola nastawiony dość defensywnie z opcją rozegrania/rozrzucenia. Tak wiem, Kimmich ostatnie dobre podanie miał w finale LM gdy dośrodkował do Comana... jednak nadal jest to solidny grajek mimo obecnej "formy". Ofensywna część skupiona bardziej w środku, bardziej na technice niż na szybkości. Stąd duet Musiala-Wirtz którzy są przyszłością reprezentacji jak i mogą się swietnie uzupełniać w grze kombinacyjnej i 1na1.
Na łąwce zostają tacy gracze jak Tel, Zaragoza i Sane do rozciągnięcia i zdynamizowania gry skrzydłem, Muller jako bezcenne doświadczenie, Guerreiro do bardzie technicznej gry w środku pola, Goretzka gdy potrzeba siły/cm oraz Laimer gdy trzeba wybiegać spotkanie.

Zapraszam do dyskusji :)

04.03.2024 11:08

Tak sobie ostatnio myślałem (luźno) jak by mogła wyglądać nasza kadra na następny sezon, wraz z ustawieniem, potencjalnymi ruchami transferowymi... Jak Wam się też nudzi, to zapraszam do dyskusji :)

1. TRENER.
Największa zagwozdka. Każdy by chciał Kloppa, ale wiemy że to niemożliwe (oficjalnie powiedział że rok przerwy robi). Jeżeli Bayern go serio chce, to musimy mieć trenera "tymczasowego". Pytanie co Włodarze mają za plan :) Kandydatów już opisywał jeden z użytkowników, więc nie będę się tutaj rozczulał i zostawię to tutaj bez większego komentarza. Mój typ - Xabi.

2. FORMACJA
Jeżeli bazujemy na taktyce Xabiego i ogólnego wyglądu kadry, zakładam że wrócimy do pomysłu Juliana na 3-4-3, z ewentualną grą naszym klasykiem 4-2-3-1.

3. KADRA
Tu można napisać esej ;)
3a. BR:
- Neuer
- Ulreich
- Nubel
- Peretz
Chyba bez niespodzianek - Neuer the wall na kolejny sezon. Jeden z nielicznych do którego przyczepić się nie można. Zapewne wypożyczenie Nubela i Peretza wchodzą w grę w związku z kontraktem Ulreicha. Oby Neuer nie jeździł na nartach ww najbliższym sezonie :)
3b. ŚO
- De Ligt
- Upamecano
- Min-Jae
- Stanisić
- Dier
- Buchmann (?)
Formacja dość obstawiona, ale mało jakościowa. Uważam że Upamecano powinien mieć "żółtą kartkę" i nie być świętą krową. Buchmann w związku z kontuzjami zapewne wypożyczenie/powrót do FCBII. Formacja potrzebuje wwzmocnienia jeśli będizemy grać trójką z tyłu.
3c. PO/LO/Wahadła
- Boey
- Davies (?)
- Mazraoui
- Sarr
- Guerreiro
* ewentualnie: Kimmich, Laimer
Duża niepewność na tych pozycjach, również ze względu na przyjętą formację. Jeśli 3-5-2 to mamy spokój, bo mamy wahadłowych którzy średnio bronią. Jeśli jednak 4-2-3-1 to mamy cieżką sytuację bo nie potrafią bronić :) Potencjalne transfery srogo zależą od sytuacji Daviesa. Prawa strona raczej bezpieczna.
3d. ŚP
- Kimmich
- Goretzka
- Pavlović
- Laimer
* ewentualnie Dier, Guerreiro
Niby nie jest rewelacyjnie, ale po "odkryciu" Pavlovicia, nie uważam tej pozycji za krytyczną. Dodatkową "wartość" w rozegraniu daje Guerreiro...niewiele lepiej, ale lepiej.
3e. Skrzydła/OP
- Sane
- Gnabry
- Coman
- Musiala
- Muller
- Zaragoza
- Tel
Pozycja wymaga odświeżenia. Brak jakości, dużo kontuzji, forma w kratkę. Przerost formy (i pięniędzy) nad treścią. Tel to przyszłość, Musiala to samo. Muller z doświadczeniem jako legenda nie do ruszenia.
3f. Napastnicy
- Kane
- Choupo-Moting
Brak sensownego rezerwowego. Obecnei Kane gra 100% meczów. Tu musi być ktoś kto go czasami odciąży. Rozstanie z Choupo jest realne. Wielka szkoda że Zirkzee został sprzedany do Bologny zamiast wypożyczony...
3g. Zawodnicy młodzi/perspektywiczni/z wpożyczeń
- Kratzig
- Wanner
obydwaj mają potencjał. Kratzig jako wahadło (nie umie bronić jako LO się nie nadaje imo) oraz ciekawy pomocnik Wanner.

4. POTENCJALNE TRANSFERY Z ZESPOŁU
Analizując powyzszy punkt, największe odświeżenie potrzeba w ofensywie/skrzydłach, jednak kilku innych również:
- Gnabry - totalna porażka od kilku sezonów. Słaba forma fizyczna i piłkarska, do tego kontuzje. Ralnie 30-40kk€ do zebrania
- Coman/Sane - ktoś z tej dwójki poleci. Obstawiam że jednak Coman co dałoby zastrzyk +/- 50kk€. Forma w kratke, sporo kontuzji... Sane wydaje się (z racji narodowości) z większym kredytem zaufania...znowu.
- Sarr - może w koncu się uda go wypchnąć za 1€.
- Upamecano jeśli oferta będzie zadawalająca, np zgłosi się ManU z ofertą 50kk€ - proszę bardzo. ALE uważam że jest to dobry obrońca do gry w trojce, gdzie nie miałby 100% odpowiedzialności za swoje czyny. Jako pół-lewy obrońca mógłby dostać "jeszcz jedną szansę"...
- Choupo-Moting - kończy mu się kontrakt, w sumie niech robi co chce.
- Davies - niepewna przyszłość. Jeśłi odchodzi, trudno, z 60kk lekko powinno za niego siąść. Sytuacja jak z Upamecano.
- Goretzka - troszkę leci dla picu ostatnio, wahania formy...może przy dobrej ofercie warto go oddać. Realnie 40kk€ myślę że do dostania.

[reszta w komentrzu]

04.03.2024 11:08

Jakby życie każdemu dawało tyle szans co Bayern Tuchelowi... :D

03.03.2024 19:58

Jakby tak zliczyć ile minut nas nie ma na boisku to wyjdzie z pół sezonu xD

Co w sumie odzwierciedla naszą grę ;)

02.03.2024 10:28