@CZARIAN Davies w ofensywie imo kozak, w obronie słaby. W obronie nadrabia szybkością, ale nic po za tym :)
27.10.2019 21:33
@GuteSpiele jak się uruchomił haha XD
My mamy przesadny pesymizm bo krytykujemy, że zespół gra do dupy :D ale za to Ty masz piekny realizm i widizsz wszystko tak jak jest, czyli Bayern gra świetnie, miażdżymy przeciwników, którzy się boją w ogóle przyjeżdżać na AA :D
@GuteSpiele ja Cię serio szanuję za Twoje własne zdanie, czy się z nim zgadzam czy nie, to nei ważne, ale teraz to serio przegiąłeś :P
Na każdego gracza spada krytyka jeżeli gra źle, tak samo na Lewego jak i na innych. W tym momencie jak można się przyczepić do Roberta, który wykręca tak wspaniałę liczby? :P to tak jakby się przyczepić do Neuera że puszcza co mecz 2 bramki...a robi to ktoś? Nie, bo gra dobrze. Co innego reszta :P Szczególnie obrona. Jeżeli obrońca był niewidoczny w meczu, tzn że zagrał dobry mecz. Nie pamiętam czyje to słowa, ale idealnei oddają to, jak powinien grać obrońca ;) A jeżeli u nas cały mecz jest zawał serca w meczu ze średniakami, a na dodatek, np jak teraz, prowokujemy 2 karne to jak można nie narzekać? :P
Mówiłem Ci już wiele razy - zdejmij różowe okulary. Spojrzyj jak grają inne zespoły z topu europejskiego, albo chociaż jak grał Bayern kilka lat temu, nawet za Guardioli. Porównaj sobie to z grą naszego zespołu w tym sezonie. Może wtedy zobaczysz, że mamy 1. miejsce w bundeslidze głównie dlatego, że nasi przeciwnicy głupio gubią punkty (c też świadczy o poziomie tej ligi w ostatnim czasie)
Edytowano : 2019-10-27 21:32:20
pomyłka, 2 miejsce w Bundeslidze ;)
A c od do meucz z Gladbach - my z nimi zawsze mamy problemy :) Ale Gutespiele jak zwykle sądzisz, że każdego rozjedziemy. Widać to po 6:0 z Unionem, jakimś 4:0 (?) z Augsburgiem...oh wait
27.10.2019 21:28
to coś jak wypowiedź Wuja o Zielińskim xD
Nasi obrońcy też wstaną pewnego ranka, przestawi im się coś w głowie i będą najlepszymi ŚO świata XD
Żenada.
27.10.2019 21:19
Zastanawia mnie fakt, dlaczego w szeregi ludzi decyzyjnych, wchodzą ludzie, którzy nie mają kompetencji, ale mają nazwisko? Przecież to jest irracjonalne działanie Bayernu jako firmy
27.10.2019 14:33
Kovac też potrafi wyciągnąć dużo z zawodników, że gramy np z Augsburgiem jak równy z równym xD
27.10.2019 08:58
Sprzedać ich teraz nie możemy bo mamy braki kadrowe, to fakt. Ale czemu są braki? Bo mamy kadrę niekompletna i co gorsza, nie kompetentna :)
Zarząd przespal okres gdy skład powinien być stopniowo uzupełniany i teraz mamy trgo efekt. Transfery robione na już na szybko, zatrudnianie jakiś odpadków z innych lig, do tego dochodzą kontuzje i mamy co mamy :)
27.10.2019 08:57
Wg mnie marnujeny Daviesa na LO. W obronie gra gorzej niż Kimmich, z tym że nadrabia szybkością :) Davies pasowałby do ustawienia 3-5-2 np, coś w stylu Conte, ale imo u nas na tę pozycję nie pasuje. Ferrari w ataku, Polonez w obronie :)
I tak sobie myślałem, że kurde, może by tego Pavarda spróbować na 6? Gość lepiej się prezentuje gdy ma kogoś za sobą, potrafi coś podać u uderzyć. Bo na SO to każdy go przepycha i gra jakby był tam pierwszy raz
27.10.2019 08:53
Ten Haag to już dobry trener. Gość w swojej karierze osiągnął dużo wiecej niż Kovac :) co wiecej, mimo zdziesiatkowsnego składu, nadal Ajax gra swoje. Zatrudnienie go to mniejsze ryzyko niż trzymanie dłużej tego wuefisty :p
27.10.2019 08:50
Lewy i Gnabry kozak.
Musimy grać Pavardem? Na prawdę?
Marnujemy Daviesa na LO.
Takie 3 zdania podsumowania :)
26.10.2019 19:03
Dobrze mu szło? Człowieku, na jakim Ty świecie żyjesz :P Alaba na boku sobie nie radzi a co dopiero na środku
26.10.2019 11:21
Brakuje zgrania albo umiejętności. Albo jednego i drugiego, co w połączeniu z marna taktyka daje niesamowite osiągnięcia jak największą ilość straconych bramek od lat 80'.
Spojrzmy prawdzie w oczy:
Sule - wielki kloc, którego można minąć zwodem jajami, bo zanim się obroci to przeciwnik juz zdążył założyć rodzinę. Dobry jest w powietrzu i w pojedynkach bark w bark.
Hernandez - szklanka. Bez ogrania, na razie gubi się we własnym polu karnym.
Pavard - mistrz świata. I w sumie tyle z jego zalet
Boateng - no 3 lata temu jeszcze był niezły. A teraz przynajmniej raz w meczu musi odwalic coś idiotycznego. Paradoksalnie trzyma najrowniejsza formę z obrońców, choć przecietna, to równa.
Kimmich - defensywa kuleje od zawsze i prawie nie robi w niej postępów. Nadrabia żelaznymi plocami i charakterem.
Alaba - niby dobry, a jak przychodzi co do czego to zgubi krycie, złamie linie itd. 1na1 jest niezły, ale w linii mocno przeciętny.
No szału nie ma wg mnie.
25.10.2019 23:15
@GuteSpiele przypominam że to jest biznes a nie podwórko we granie. Biznes to kasa. Kasa uzależniona jest od popularności i od formy, a to od gry.
To samo mówiło się o Fabregasie, o Buffonie, o Lampardzie... :)
25.10.2019 23:09
@GuteSpiele chyba żartujesz że widziałbys alabe na SO...
@FanGraczyBayern a to ok, umknela mi ta wiadomość ;)
25.10.2019 23:06
@aries uśmiecha się do zdjęć przy podpisywaniu kontraktu w Monachium :)
25.10.2019 17:17
@camo jakoś mi przeczucie mówi, że to mało, patrząc jak sobie poczyniał Brazzo w czasie letniego okna, gdzie ostatecznie ledwo zdążyliśmy z kimkolwiek.
25.10.2019 16:15
Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że to bzdura z Maiem, tylko dlatego, by uciąć spekulacje na temat ŚO w wyjściowej 11 XD
@GuteSpiele na prawdę wierzysz, że ułożył grę obronną w 3 dni? Dopiero twierdziłeś, że ŚO muszą mieć regularne występy, żeby złapać stabilną formę. Teraz mamy tak na prawdę znowu nowy duet, ale tym razem mają grac już świetnie taktycznie? :P jakoś strasznie w to wątpię i będę miał zawał serca przy każdej kontrze Unionu
25.10.2019 16:09
Zarząd wypowiedział się jasno - kadra jest kompletna. Ot co.
Wątpię, że kogoś ściągną :) skoro nie ściągnęli nikogo w lecie, teraz też tego na szybko nie uczynią.
25.10.2019 16:07
@kamdi kolejne uzupełnienie składu, nieźle, takich graczy nam teraz trzeba. Może będą klasowymi piłkarzami za 5 lat
25.10.2019 14:35
@GuteSpiele może dlatego Reus im ciągnie grę, bo to zawodnik pomocy? A Lewy to 9, która ma strzelać bramki? :P idiotyczne to porównanie, zdajesz sobie sprawę? Dwie kompletnie inne pozycje i dwa różne zadania na boisku
25.10.2019 14:33
@LewyFan podobno Hummels odszedł bo "nie dogadaywał się z Kovacem". Ja to czytam tak - Mats krytykował jego taktykę obronną, lub nie chciał się podporzadkować jego taktyce. I cyk, tracimy miliard bramek z początkiem sezonu :P
25.10.2019 14:22
@GuteSpiele skąd wiesz, że inni by strzelili? :P
Porównujesz Reusa do Lewego? XD porównajmy przy okazji Boatenga do Sancho
25.10.2019 14:20
@GuteSpiele co? A jak go objechali jak dziecko ze 3x + chyba 2 straty piłki bo zaplątała mu się miedzy nogami? :P pomijając wieczne podania do tyłu. Pamietam jedną sytuację, w której się usmaiłem nieco, gdy Tolisso miał pilkę w środku pola, pokazuje ręką na prawe skrzydło, żeby mu się zawodnik wystawił, ten rusza sprintem za obrońców, a tolisso oddał piłkę do Pavarda XD
Edytowano : 2019-10-25 10:31:36
Wg mnie 3.0 to dobra ocena dla niego, bo strzelił bramkę. Niczym więcej się nie wyróżnił
25.10.2019 10:30
@GuteSpiele aha...no to chyba postawię w STSie na to dom ;)
25.10.2019 10:28
@nyy32 zgadzam się. Uważam, że potrzebujemy 2-3 wzmocnień klasowymi graczami (ŚO, '6", skrzydłowy) i najważniejsze kogoś, kto to dobrze ułoży.
25.10.2019 10:27
Nie ma szans żeby odszedł w zimie. Zarząd do tego nie dopuści :) tak w sumie, ciekawe ile by dali za Mullera
25.10.2019 10:24
No generalnie wszystko jest ok, tylko czasem coś nie wyjdzie :D i cyk brameczka
@GuteSpiele Wróżbita Maciej? Czy inne źródło? :D jak nam Union walnie bramę, to będę niezadowolony, niezależnie od ilości strzelonych bramek przez nas
25.10.2019 10:23
@GuteSpiele ty widziałeś co on robił przez pierwszą część drugiej połowy? XD ale bramkę ładną strzelił
25.10.2019 10:03
@tapczan no uważam, że nie zasłużył na 1.0 ;) Choć nie do końca się z Toba zgodzę, bo po 1. nie dobił na pustaka, a po drugie (według mnie) pokazał się o wiele lepiej niż Muller i w sumie na tle zespołu się wyróżniał ;)
25.10.2019 09:36
@misza no tak, bo w poprzednim sezonie nasza jedyną taktyką było "wrzuć na Roberta" ^^
25.10.2019 09:34
@FanGraczyBayern te asysty Mullera to w ogóle żart jest. Przy pierwszej sytuacji w ogóle asysty mieć nie powinien, b oto prezent od bramkarza był. A przy drugiej...no nie oszukujmy się, musnął piłkę głową przy ogromnym zamieszaniu. Wirtuozerii nie pokazał, choć z drugiej strony to właśnie Muller :) co nie zmienia faktu, że ocena 2.0 za ten mecz to srogie przegięcie, szczególnie patrząc na momenty, gdy był na skrzydle i kopał się po czole
25.10.2019 08:57
Serio myślicie, że Mai otrzyma szansę? Optymistycznie :) co najwyżej na ławce zasiądzie. Davies to może wejdzie w jakimś meczu pod koniec. Kovac nie potrafi rotować z głową, niestety
25.10.2019 08:51
Mogą sobie chcieć. ManU jedynie może go kasą skusić, bo na pewno nie poziomem sportowym. Inter na razie wygląda nieźle pod wodza Conte, ale pytanie czy Muller będzie chciał tam odejść.
Szczerze myślę, że Thomas zostanie z nami :)
25.10.2019 08:49
@GuteSpiele ...który jest bez formy i łapie co chwile kontuzje. Deal życia.
A narzekanie na Pavarda jest słuszne, bo jest po prostu słaby, a kreowany jest na kozaka bo mistrz świata.
25.10.2019 08:35
@DonJupp4ever i co z tego? Popatrz kogo miał np Real co roku jako rywali. Odpadliśmy rok temu w 1/8, a przez 3 lata byliśmy w 1/2...ciekawe co osiągniemy w tym sezonie ;)
24.10.2019 13:57
Nie zgodze się, że Pep zepsuł Bayern. Prawda jest taka, że nei ważne kto by przyszedł i tka miałby przerąbane. Zdobyliśmy wtedy wszystko, więc punkt odniesienia był dramatycznie ciężki do przeskoczenia. Jedynie powtórzenie sukcesu by było zadowalające. Wyobraźcie sobie co by było, gdyby po Juppie, drużynę przejął Kovac, a po tym sezonie przychodzi Pep i gramy tak jak za jego kadencji. Ciekawe co wtedy byście mówili ;)
24.10.2019 13:52
@DonJupp4ever gdyby, gdyby... :)
Gdyby też sędziował ktoś inny, gdyby był VAR, gdyby nie było tylu kontuzji, gdyby Rahim zbierał pochwały... ;) oceniajmy stan faktyczny, a nie przypuszczony.
24.10.2019 12:47
"jeśli wszystko potoczy się zgodnie z planem, to Francuz będzie gotowy na rundę wiosenną. "
"jeśli"... mamy same "jeśli" "jeżeli" "gdyby". Gdzie pewnośc i stabilizacja? Ciągłe słyszymy, że "jeśli odpali to będzie klasa światowa", "jeśli wróci do formy sprzed X lat to będzie kozak" "jeśli nie złapie kontuzji to ma potencjał".
Jak dla mnie to jest dramat :) i szczerze w takim wypadku współczuję trenerowi. Pierwszy raz współczuję Kovacowi. Gość ma do dyspozycji graczy "którzy może odpalą" albo graczy średnich, ale stabilnych jak np. Muller. Ciężki wybór...
24.10.2019 09:52
@JazGod nie zgodze się z Tobą, to nie są kontuzje ze zmęczenia. Pechowe zdarzenia. Czasami wystarczy źle z łóżka wstać żeby Ci coś strzyknęło w stawach i się tydzień nie ruszasz :)
po za tym, jeżeli byliby zmęczeni już w październiku, to aż strach pomysleć co byłoby w kluczowej części sezonu :)
24.10.2019 09:49
Przed nami 2 ważne mecze ze słabymi drużynami. Jeżeli teraz nei pokażemy, że potrafimy grać w piłkę, bez chaosu z tyłu, to nie wróżę nic dobrego i faktycznie presja na Kovacu może być sroga
24.10.2019 08:04
@GuteSpiele wolno popełniać błędy, ALE nie praktycznie co mecz. Gość zagrał może 1 świetny mecz, a w reszcie zawsze pojawiał się horror. Inna sprawa, że cała obrona gra padakę bez ładu i składu :)
Popatrzmy na takiego VVd, Chielliniego, Bonucciego, Thiago Silvę, czy Godina...każdy jest człowiekiem, ale jest światowym obrońcom, któremu zdarzają się błędy. Ale właśnie - zdarzają. U nas to praktycznie norma, że ktoś w meczu odwali coś idiotycznego. A to się wywali, a to przegra bark w bark z jakimś randomem, a to stanie jak słup soli, obróci się tyłem do zawodnika, przegra pojedynek szybkościowy...można wymeinaić i wymieniać, a potem ogórki nam walą 2 bramki i Lewy musi na mtyłek ratować "dokładając tylko nogę" :)
24.10.2019 08:03
@GuteSpiele nie wydaje mi się, żeby to było krótkowzroczne. Analizując sytuację na rynku transferowym, obecne ceny zawodników, to 80mln za obrońcę to dużo. Nie jest to kosmiczna kwota, ale duża. My wydjaemy taką kwotę na zawodnika, który stracił wiekszość sezonu, nie wiemy w jakiej będize formie, ba, w momencie zaklepania transferu do końca nie było wiadomo kiedy wróci. Nie przeszedł pełnego okresu przygotowawczego również z tego powodu. Wchodzi do kadry, gra przeciętnie, każdy mu daje czas. Wyszedł mu może 1 mecz, a w reszcie zawsze zdarzał mu się poważny błąd. Teraz, jest końcówka października, praktycznie 1/3 sezonu za nami, a on nadal nie pokazał, że wart był 8u0mln i do tego doznał kontuzji (nie, nie winię go za to, serdecznie współczuję). Z punktu widzenia marketingu, to był wg mnie nieprzemyślany ruch, tka samo jak chcą zrobić z Sane. To jest wielka niewiadoma i ogromne ryzyko, szczególnie przy takiej kasie.
Radzę Ci powstrzymać emocje i popatrzeć na to jak biznes a nie podwórkowe granie z przyjaciółmi, gdzie każdy jest jak rodzina :) zawodnik to pracownik, powinien spełniać pokładane w nim nadzieje, a wartość odpowiadać umiejętnościom. Na razie plan nie jest realizowany.
Co do reszty Twojego wpisu - co innego jest, gdy traic piłke napastnik na połowie przeciwnika, a co innego błąd środkowego obrońcy, który daje się obejść jak pachołek. Napastnika nie rozlicza się z bronienia, tak samo jak obrońcy ze strzelania bramek/asyst.
Tyle ode mnie ;)
24.10.2019 07:58
"monachijczycy grali dominujący futbol, każdy na boisku wiedział, co musi robić, mogli grać w piłkę na ślepo"
Tu się myli. teraz też gramy na ślepo ;)
24.10.2019 07:50
Jakby nie skrytykowali, to wystawiliby się na posmiewisko :)
Wątpię, że Kovac jest pod presją. Uważam, że ma pełne poparcie zarządu i musiałby przyjśc na prawdę srogi kryzys żeby szefowie przyznali się do błędu :)
24.10.2019 07:27
Tym sposobem stracimy Fruchtla i Nubela ;)
btw, ciekawy tytuł artykulu.. ;)
23.10.2019 11:51
@diablo będzie jak co roku, czyli komentarze typu "ALE gdyby nie to i to, to byśmy wygrali" :)
23.10.2019 10:48
@tapczan to jest nic. On jest zadowolony z występu drużyny :)
23.10.2019 10:26
@zielo151 ale w sumie czemu miałby być nisko? Obecnie ma lepsze staty od Messiego, a zdobyli podobną iloćś trofeów. Ale wiadomo - medialnośc będzie kluczowa...
23.10.2019 09:58
Z drugiej strony, zwalnianie trenera w trakcie sezonu też nie jest świetnym rozwiązaniem. Szczególnie jeśli mamy brać 'alternatywy' a nei kogoś na dłużej.
Po za tym - dopóki wygrywamy, nie odstajemy w lidze to władze nie zwolnią Kovaca, takie moje zdanie
23.10.2019 09:56
@Kuffour1 to też pokazuje, jakie 'wzmocnienia' uczyniliśmy :) bo my wiecznie mamy czas...
Szkoda Lucasa, tak czy siak. 2 miesiące...dramat. W zasadzie przed końcem sezonu nie wróci do pełnej dyspozycji
23.10.2019 09:54
@zielo151 ale ballon d'Or przyznawane jest za rok kalendarzowy, nie sezon
23.10.2019 09:05
@misza przyzwyczaiłem się już do chorągiewek tutaj ;) co do ocen piłkarzy/transferów, to podaje to co widzę na obecny czas - nie spełniaja nadziei. Nie weszli w zespół wnosząc nową jakość. Mamy zawodników, którzy "może wypalą, może nie", ale o tym już rozmawialiśmy gdy upadały kolejne plotki w okolicach sierpnia gdy musieliśmy ratować okienko "resztkami" :)
23.10.2019 08:37
"Mieliśmy problemy dziś, ale wynik jest OK, zwłaszcza że Tottenham miał tutaj problemy i zremisował 2:2"
coś w stylu: jest średnio ale inni mają gorzej :P
A Kovac jak zwykle odpowiada czysto medialnie :)
23.10.2019 08:34
15 meczów do końca 2019 a jemu brakuje kilku bramek do pobicia rekordu z 2017 roku. Maszyna. Oby jak najdłużej.
Ciekawe na którym miejscu skonczy w Balon d'Or, bo pewnie jakiś Marquinios czy Benzema go wyprzedzi... (:
23.10.2019 08:32
@Sopariev To jest największy absurd :D Zarząd mowił sezon temu, że kadrę należy wzmocnic i uzupełnić, chwalili się teraz, że to uczynili, a summa summarum bilans w obronie przyszedł-odszedł wyszedł na zero, czyli nic się nie zmieniło i mamy problemy jak co roku. Paranoja :P
@Kuffour1 To nie są dzieci żeby ich głaskać. Jest koniec października, a on zagrał może 1 dobry mecz, a tak to co chwile robi jakiegoś babola lub gra niepewnie. To jest wzmocnienie na miarę chęci zdobycia LM? Ileż można "wchodzić w rytm meczowy". Do tego co chwilę go coś boli i znowu nie gra. Zarząd podjął ryzyko, ale na razie transfer średnio udany.
23.10.2019 08:31
@misza tak, dlatego mówię, że to nie jest w pełni wina Kovaca, ale ma w tym swój znaczny udział, bo on ustawia zespół i wskazuje co mają robić. Przeanalizujcie sobie sytuacje straconych bramek chociażby z Augsburgiem, gdzie nasi zawodnicy nie wiedzą co robić i zachowują się jak dzieci w mgle :) a to, że często przegrywają pojedynki 1na1 czy gubią krycie...no cóż, takich cudownych wzmocnień dokonaliśmy :)
23.10.2019 08:18
W zasadzie ciężko wyróżnić kogoś na ocenę wyższą (no, w tmy przypadku niższą) od 3.0, oprócz Lewego. Każdy zagrał mocno przeciętnie, obrona chaotycznie, skrzydła nie istniały w zasadzie. Tolisso wyróżniła bramka, bo mecz zaczął fatalnie. Podobnie Muller, który nie grął nic, kopał się po czole, ale 2 (a w zasadzie 1) asysty ma na koncie co ratuje jego ocenę, co też pokazuje, po raz setny, że Thomas musi być obok Lewego a nie gdzieś gubić się na skrzydle
23.10.2019 08:05
@GuteSpiele minimalizmem się wyrgywa wtedy, gdy drużynie nie idzie, ale nie dopuszcza do straty tylu bramek. Skromne zwycięstwo 1:0 po słabej, ale kontrolowanej grze smakuje inaczej niż wymęczone 3:2, z chaosem w obronie i bez jakiejkolwiek dominacji i kontroli nad przeciwnikiem.
I właśnie - piszesz, że nie można winić trenera za stracone bramki, co wg mnie jest nieprawdą, a przynajmniej nie do końca. Trener odpowiada za taktykę, ustawienie i wytyczne dla piłkarzy. U nas ewidentnie nie widać teog, żeby to było poukładane, zgrane i każdy wiedział co ma robić. Mam wrażenie, że w obornei mamy taktykę "na wuja" czyli "Krystian, próbuj". Źle się ustawiają, często nie czytają gry i czekają aż ktoś im piłke odda.
Druga bramka to przypadek, to fakt, ale zauważmy ustawienie piłkarzy przed polem karnym - przeciwnik miał tyle miejsca, że zdążł tam założyć rodzinę, znaim ktokolwiek do niego podbiegł. To są błędy taktyczne, za które odpowiada trener
23.10.2019 08:01
Po raz kolejny Hummels w 11 kolejki... tęsknie :)
Bundesliga.de poleciała z tym Cou :P Cieszy obecność Gnabry'ego. Szkoda, że wczoraj niewidoczny
23.10.2019 07:54
@kickback stosunek cena-jakość jest na pewno średnio korzyhstne. Ale akurat wyprowadzenie piłki ma niezłe :) szkoda tylko że w obronie zachowuje się mocno niepewnie...
23.10.2019 07:42
@GuteSpiele @zielo151 Niektórzy przesadzają, to fakt, ale to ich sprawa ;)
Ale @GuteSpiele przyznaj, że nasza gra wyglądała wczoraj źle. Nie potrafimy zdominować rywali ja kto miało miejsce jakiś czas temu. Każdy nam się stawia a my robimy po gaciach.
A brak wysokiej klasy zawodników, dodatkowo utrudnai zadanie. Mówienie o Lucasie, że gral jak amator wczoraj - trochę neisstety się z tym muszę zgodzić :) zawalił krycie przy straconej bramce, a chwile później o mało co wsadziłby pięknego swojaka, gdyby nie świetne ustawienie Neuera. I to nei jest pierwszy mecz gdzie mu nie poszło. Teraz jeszcze kontuzja...
23.10.2019 07:41
@sylwester123 no chyba żartujesz z Mou
23.10.2019 07:20
Zagraliśmy słabo, wymęczyliśmy to zwycięstwo. Lewy jest w życiowej formie i robi nam wyniki. Jeżeli ktoś znowu powie, że "tYlKo dOsTaWiA nOgĘ" to niech sie kopnie w czoło, bo to hipokryzja :)
Atak funkcjonuje jako tako, bo coś tam się dzieje. Problemem jest obrona, co każdy widzi, oprócz zarządu i osób odpowiedzialnych za wzmocnienia. tracimy mnóstwo bramek, panuje chaos, nikt nie wie za co jet odpowiedzialny. Tak nie może być, jeśli chcemy myśleć o sukcesach...
Szczerze? Na razie żaden z naszych transferów nie udowodnił, że warto go było ściągać. Jest koniec października...
Edytowano : 2019-10-23 07:20:08
A co do ekscytacji 2 asystami Mullera - serio? Przy peirwszej bramce pomógł nam bramkarz, a przy drugiej, nie oszukujmy się, to nie było podanie Mullera...gratuluję mu zalcizenia tego jako 2 asysty, ale wg mnie, szału nie zrobił. Gdy zmienił pozycję na "10" było lepiej, ale też bez fajerwerków
23.10.2019 07:17
oh shit, here we go again... :)
23.10.2019 06:57
Ciężki mecz, wymeczone zwycięstwo okupione kontuzja. Niesmak pozostaje :)
22.10.2019 22:54
Przeszedł jak między tyczkami. Boateng znowu obiegniety jak dziecko. Na prawdę potrzeba nam wzmocnień. Już nie możemy używać polsrodkow i zawodników którzy może odpala...
Ciężko się to ogląda niestety
22.10.2019 22:47
Bez Lewego ta drużyna by umarła. Bez kitu znowu ratuje nam tylek.
Też macie wrażenie że zawodnicy nie mają pomysłu jak mają grać?
22.10.2019 22:22
Świetne transfery zrobiliśmy xD szklanka za 80kk, słaby pavard, rezerwowy perisic i niewidoczny Cou.
Do tego sabotaż w postaci Tolisso
Najgorszy Bayern od wielu lat...
22.10.2019 22:17
Mam wrażenie że pozycyulismy taktykę od wuja "Krystian próbuj"
22.10.2019 22:09
Ja nie mogę patrzeć jak porusza się Pavard w polu karnym. Jak dziecko we mgle.
A zmiana Javiego? Jeżeli nie uraz, to jest to idiotyczns zmiana bo wydaje mi się że serducho oddawał w pierwszej połowie
22.10.2019 22:05
Wynik na razie odzwierciedla grę :) wy też macie zawał serca przy każdej piłce przechodzącej w okolicach naszych dwóch ŚO?
22.10.2019 21:51
Znowu nas Lewy ratuje. Bez niego bylibyśmy głęboko w czarnej...
22.10.2019 21:37
Co ten Lucas robi w tej obronie. Nie poznaje chłopa
22.10.2019 21:33
Oh shit, here we go again
22.10.2019 21:25
Chcesz grać od pierwszej minuty? Powiedz to w wywiadzie, że jesteś niezadowolony, a już w następnym meczu masz pierwszą 11 :D
Oby tylko nie grał na skrzydle. Ciekawi mnie tylko fakt, co Kovac widzi w Pavardzie, że to tak namiętnie wystawia od 1. minuty
22.10.2019 19:45
@GuteSpiele powściągnij trochę rumaka. Wygraliśmy w końcówce z Crveną po wielkich męczarniach, a potem zlaliśmy Spurs, które przegrywa mecz za meczem, tracąc przy tym 2 gole. Punkty się zgadzają, ale coś czuję, że dzisiejszy mecz może być kluczowy dla nazej dyspozycji :) mimo wsyzstko liczę na zwycięstwo
22.10.2019 18:46
No i co z tego, że Alaba chce stabilizacji, skoro zaraz będzie Lucas na lewej, Kimmich na '6' i cholera wie co jeszcze ;) po za tym, trzeba to przyznać, że zarówno Alaba jak i Kimmich nie są ekspertami od gry w obronie :)
22.10.2019 16:47
"Po meczu z Tottenhamem zostaliśmy wybici z tropu"
Sami byli zaskoczeni, że coś im wyszło xD
22.10.2019 16:46
Kończący się kontrakt, powrót po kontuzji, zdeklarowana chęć odejścia...100kk? Kogoś tu poniosło. Jeżeli już, to jakieś 80kk + 20kk w bonusach np.
22.10.2019 16:45
no tak, pokazał to już w Stuttgarcie jakim był filarem obrony. No i szczerze jeszcze nie widziałem u nas dobego meczu w jego wykonaniu, oprócz jakiegoś Audicap czy innych meczów o pietruszkę :)
Na razie jest szybki, ale spóźniony, nie czy ta gry i jest słaby fizycznie. No urodzony lider :)
22.10.2019 16:42
Co xD
22.10.2019 14:40
Dziwię sie, że Kuzą i Arp są jeszcze zawarci w tych zestawieniach ;) przecież oni co najwyżej w ostatniej kolejce sezonu zagrają
22.10.2019 10:57
No imo gorszy od Pavarda nie będzie :)
22.10.2019 10:56
Podejrzewam, że po męczarniach wygramy, ale zapewne stracimy jakąś bramkę, może nawet 2. Będę w szoku jeśli ich zdominujemy i wygramy do 0
22.10.2019 10:55
@FanGraczyBayern szczególnie, że Muller swoje lata już ma, a alternatyw na "10" brak
21.10.2019 21:33
- Co z Mullerem na skrzydle?
- Radzi sobie choć tego nie lubi, ale po za tym Coutinho jest bardzo dobry
taki jest sens jego wypowiedzi...mam wrażenie, że nie przepada za Mullerem ;)
Neuer
Kimmich-Boa-Lucas-Alaba
Javi-Thiago
Gnabry-Muller-Perisic
Lewy
W drugiej połowie Coman i Cou powinni wejść + jeden random. Wydaje mi się, że byłaby to zdrowa rotacja. Powinniśmy złapać stabilizację w obronie i na '6', a w ofensywie stosować rotację 1-2 zawodników co mecz, jednak z zachowaniem tego żeby Gnabry i Coman, jako nasi podstawowi zawodnicy, grali zawsze - tzn. w każdym meczu, ale nie koniecznie od 1. minuty.
21.10.2019 20:27
Abstrahując od wyniku, ale jestem ciekaw jak prezentują się poszczególne jednostki, jak np. Zirkzee, batista-Meier, Mai, Fruchtl czy (ten na którego najbardizej liczę) Singh. Jeżeli oni nie dają rady w III Bundeslidze, to nie wróżę im rychłego włączenia do I składu FCBM i tym bardziej wielkiej kariery... :)
A szkoda, że nie potrafimy sobie "wyhodować" własnego Sancho, Dembele, czy Neubela. Przykre to
21.10.2019 20:21
Nie wierzę w to co napiszę, ale zgadzam się z @GuteSpiele xD Rotacje w tych formacjach powinny być, ale bez takich jaj, jak są obecnie. Trzon o jakim piszesz powinien właśnie tak wyglądać, do tego Pavard który pełni rolę zmiennika. Problem tylko jest na bokach, bo nie mamy kim ich zastąpić i chłopcy się zajadą przed końcem sezonu, szczególnie przy tym ile oni biegają. Chyba że będzie, o zgrozo, Pavard jako PO/LO...ale to są półśrodki. Przydałby się solidny boczny obrońca na ławkę...
21.10.2019 20:17
też uważam, że 120kk€ to zbyt wygórowana kwota za tego grajka. Tyle był warty gdy był na topie w Liverpoolu, ale obecnie to max 80kk€ i to jeżeli w końcu ustabilizuje forme, bo na razie to jest sinusoida straszna. Jeżeli tak to będzie wyglądać przez resztę sezonu, to wolałbym żeby go nei wykupili, a ten hajs zainwestowali np w Havertza, który chociażby jest dużo młodszy. Cou ma już 27lat, gdy go wykupimy to ile pogra na top poziomie? 2-3lata? wkład pieniężny potężny, do tego ogromna pensja...wątpliwe :)
21.10.2019 20:14
Boateng szefem defensywy. No tak... ;) gość który 3 sezony temu grał dobrze, a teraz gra piach. Co z tego że przez 80minut zagra dobrze, skoro nagle dostaje wylewu i zachowuje się jak amator i tracimy bramkę. To nie jest szef defensywy :)
21.10.2019 20:11
A propos Kovaca i jego wypowiedzi, to widać różnicę między nim a Pepem. Pep po takim meczu jak ze Spurs, zjechałby piłkarzy za błędy, które kosztowały 2 bramki. Pochaliłby oczywiście za wynik, ale widziałby błędy. A Kovac chwali to, że graliśmy dobrze, tylko nie wyszło. Taka o różnica w podejściu :) I szczerze? Wydaje mi się, że Kovac na siłe chce szukać pozytywów, a Pep na siłę szukać błędów. Pytanie które podejście jest lepsze...
Co do Hasana - imo gość jest beznadziejny i tylko umie słodzić w mediach, robić szum i rozpowiadać co to nie mamy w planach, a koneic końców całość pracy wykonuje ktoś inny, a on ostatecznie uśmiecha się na zdjęciu z piłkarzem. Tak jak było w tym roku :)
Ale o słuszności transferów już zrobiliśmy kiedys szumną dyskusję, a tak na prawdę ocenimy to pod koniec sezonu :) na razie to nie wygląda to świetnie
21.10.2019 20:07
Mai się do 1. drużyny nie przebije. Dostął kilka razy szansę i wg mnie nie pokazał się jakoś wybitnie. A Kuzą czy Arp...widocznie nie spełniają oczekiwań i utkną na ten sezon w II drużynie, a potem pewnie wypożyczenie i zginą gdzieś w odmętach 2. Bundesligi. Choć obym się mylił :)
21.10.2019 17:24
@diablo To jest największy żart ever. Wydaliśmy gruby hajs, ściagając gościa po powaznej kontuzji który stracił większość sezonu i MOŻE będzie dobry - czyt. Lucas. Do tego mistrza świata, który strzelił 1 bramkę, a z klubem spadł do niższej ligii, tracąc prawie najwięcej bramek w całej Bundeslidze - Pavard. A ponad to, odszedł top3 obrońców w Niemczech (Hummels) i jedyny boczny obrońca na ławce Rafinha. Bilans wyszedl na 0, a efekt jest taki, że mamy szklankę, młodego który ma podobno potencjał i brak zmienników. To nie są wzmocnienia i już o tym mówiłem
21.10.2019 17:22
@JazGod niestety. Zawsze mieliśmy kilku takich zawodników z żelazną kondycją i zaangażowaniem. Ballack, Effenberg, Vidal czy Schweini...teraz jest tylko Kimmich, a reszta "gra w Bayernie" :) brak charakteru? Może brak odpowiedniej dyscypliny i przygotowania mentalnego?
21.10.2019 13:25
@DonJupp4ever No ewidentnie został przespany moment, w którym powinny byc wzmocnienia. I to nie tylko w obronie :) teraz mamy tego efekty czyli łata nie składu na szybko i "może wypali"...na razie nikt nie wypalił :P
21.10.2019 12:18
O Sule - niekoniecznie wg mnei może zapomnieć o Euro. Wszystko zależy od tego jak przebiegnie rehabilitacja. Neuer po braku gry przez cały sezon, zagrał na Euro :)
O kryzysie - no tak, tylko 1 pkt straty, czyli jest świetnie. 4 zwycięstwa na 8 możliwych...
O młodzieży - gadka jak co roku :)
O obronie - stabilizacja? No tka, bo nie mamy kim grac. Co za debilna wypowiedź... Urwało ci nogę? To dobrze, nie będziesz miał dylematu którą nogą zaczynać krok na schodach :)
O Mullerze - czyli sprowadzenie Cou to jawny sposób na pokazanie Mullerowi gdzie jego miejsce, zamiast wzmocnienie składu? Tak to rozumiem, troche chamskie wg mnie w stosunku do Thomasa
21.10.2019 12:06
@DonJupp4ever dobry piłkarz to nie jest jednoznaczne z dobrym trenerem i odwrotnie. Ale zgadam się co do braku jakości w piłkarzach
21.10.2019 12:01
@karl1985 Kuzą i Arp to zawodnicy z ogromnym potencjałem, którzy byli rezerwowymi w swoich klubach macierzystych i po transferze do nas poszli do drugiej drużyny XD śmiech przez łzy
21.10.2019 11:46
@DarthSmd tak, też uważam, że radiz sobie świetnie, jednak chodzi mi o mentalność zawodników - inaczej prowadzi się "głodnych gry" młodzików, a inaczej gwiazdki jak Muller czy Cou. No i presja - jeżeli Bayen przegrywa to sa psy wieszane, a jeżeli ajax przegra, to "nic sie nie stalo, bo przeciez to tylko ajax". Jednak Bayern to klasa wyżej, a z tym wiąże się jeszcze większa presja, a z tym nie każdy sobie radzi. A mówię tak na przykładzie Petera Bosza, który w Ajaxie spisywał się nadzwyczaj dobrze, poszedł do BVB i przepadł. Tego się tylko boję :) co nie zmienia faktu, że chętnie bym go wymienił za Kovaca :P
21.10.2019 11:43
@FanGraczyBayern kadra jest kompletna przecież ;)
21.10.2019 11:39
Co innego prowadzić drużynę "młodych talentów" a co innego "drużynę gwiazdeczek". Inna presja medialna i kibicowska, inne podejście mentalne i taktyczne.
Edytowano : 2019-10-21 11:00:58
Ale patrząc na obecną sytuację, to chyba podjąłbym to ryzyko :) wątpię, że radziłby sobie gorzej niż Kovac
@CZARIAN Davies w ofensywie imo kozak, w obronie słaby. W obronie nadrabia szybkością, ale nic po za tym :)
27.10.2019 21:33
@GuteSpiele jak się uruchomił haha XD
My mamy przesadny pesymizm bo krytykujemy, że zespół gra do dupy :D ale za to Ty masz piekny realizm i widizsz wszystko tak jak jest, czyli Bayern gra świetnie, miażdżymy przeciwników, którzy się boją w ogóle przyjeżdżać na AA :D
@GuteSpiele ja Cię serio szanuję za Twoje własne zdanie, czy się z nim zgadzam czy nie, to nei ważne, ale teraz to serio przegiąłeś :P
Na każdego gracza spada krytyka jeżeli gra źle, tak samo na Lewego jak i na innych. W tym momencie jak można się przyczepić do Roberta, który wykręca tak wspaniałę liczby? :P to tak jakby się przyczepić do Neuera że puszcza co mecz 2 bramki...a robi to ktoś? Nie, bo gra dobrze. Co innego reszta :P Szczególnie obrona. Jeżeli obrońca był niewidoczny w meczu, tzn że zagrał dobry mecz. Nie pamiętam czyje to słowa, ale idealnei oddają to, jak powinien grać obrońca ;) A jeżeli u nas cały mecz jest zawał serca w meczu ze średniakami, a na dodatek, np jak teraz, prowokujemy 2 karne to jak można nie narzekać? :P
Mówiłem Ci już wiele razy - zdejmij różowe okulary. Spojrzyj jak grają inne zespoły z topu europejskiego, albo chociaż jak grał Bayern kilka lat temu, nawet za Guardioli. Porównaj sobie to z grą naszego zespołu w tym sezonie. Może wtedy zobaczysz, że mamy 1. miejsce w bundeslidze głównie dlatego, że nasi przeciwnicy głupio gubią punkty (c też świadczy o poziomie tej ligi w ostatnim czasie)
Edytowano : 2019-10-27 21:32:20
pomyłka, 2 miejsce w Bundeslidze ;)
A c od do meucz z Gladbach - my z nimi zawsze mamy problemy :) Ale Gutespiele jak zwykle sądzisz, że każdego rozjedziemy. Widać to po 6:0 z Unionem, jakimś 4:0 (?) z Augsburgiem...oh wait
27.10.2019 21:28
to coś jak wypowiedź Wuja o Zielińskim xD
Nasi obrońcy też wstaną pewnego ranka, przestawi im się coś w głowie i będą najlepszymi ŚO świata XD
Żenada.
27.10.2019 21:19
Zastanawia mnie fakt, dlaczego w szeregi ludzi decyzyjnych, wchodzą ludzie, którzy nie mają kompetencji, ale mają nazwisko? Przecież to jest irracjonalne działanie Bayernu jako firmy
27.10.2019 14:33
Kovac też potrafi wyciągnąć dużo z zawodników, że gramy np z Augsburgiem jak równy z równym xD
27.10.2019 08:58
Sprzedać ich teraz nie możemy bo mamy braki kadrowe, to fakt. Ale czemu są braki? Bo mamy kadrę niekompletna i co gorsza, nie kompetentna :)
Zarząd przespal okres gdy skład powinien być stopniowo uzupełniany i teraz mamy trgo efekt. Transfery robione na już na szybko, zatrudnianie jakiś odpadków z innych lig, do tego dochodzą kontuzje i mamy co mamy :)
27.10.2019 08:57
Wg mnie marnujeny Daviesa na LO. W obronie gra gorzej niż Kimmich, z tym że nadrabia szybkością :) Davies pasowałby do ustawienia 3-5-2 np, coś w stylu Conte, ale imo u nas na tę pozycję nie pasuje. Ferrari w ataku, Polonez w obronie :)
I tak sobie myślałem, że kurde, może by tego Pavarda spróbować na 6? Gość lepiej się prezentuje gdy ma kogoś za sobą, potrafi coś podać u uderzyć. Bo na SO to każdy go przepycha i gra jakby był tam pierwszy raz
27.10.2019 08:53
Ten Haag to już dobry trener. Gość w swojej karierze osiągnął dużo wiecej niż Kovac :) co wiecej, mimo zdziesiatkowsnego składu, nadal Ajax gra swoje. Zatrudnienie go to mniejsze ryzyko niż trzymanie dłużej tego wuefisty :p
27.10.2019 08:50
Lewy i Gnabry kozak.
Musimy grać Pavardem? Na prawdę?
Marnujemy Daviesa na LO.
Takie 3 zdania podsumowania :)
26.10.2019 19:03
Dobrze mu szło? Człowieku, na jakim Ty świecie żyjesz :P Alaba na boku sobie nie radzi a co dopiero na środku
26.10.2019 11:21
Brakuje zgrania albo umiejętności. Albo jednego i drugiego, co w połączeniu z marna taktyka daje niesamowite osiągnięcia jak największą ilość straconych bramek od lat 80'.
Spojrzmy prawdzie w oczy:
Sule - wielki kloc, którego można minąć zwodem jajami, bo zanim się obroci to przeciwnik juz zdążył założyć rodzinę. Dobry jest w powietrzu i w pojedynkach bark w bark.
Hernandez - szklanka. Bez ogrania, na razie gubi się we własnym polu karnym.
Pavard - mistrz świata. I w sumie tyle z jego zalet
Boateng - no 3 lata temu jeszcze był niezły. A teraz przynajmniej raz w meczu musi odwalic coś idiotycznego. Paradoksalnie trzyma najrowniejsza formę z obrońców, choć przecietna, to równa.
Kimmich - defensywa kuleje od zawsze i prawie nie robi w niej postępów. Nadrabia żelaznymi plocami i charakterem.
Alaba - niby dobry, a jak przychodzi co do czego to zgubi krycie, złamie linie itd. 1na1 jest niezły, ale w linii mocno przeciętny.
No szału nie ma wg mnie.
25.10.2019 23:15
@GuteSpiele przypominam że to jest biznes a nie podwórko we granie. Biznes to kasa. Kasa uzależniona jest od popularności i od formy, a to od gry.
To samo mówiło się o Fabregasie, o Buffonie, o Lampardzie... :)
25.10.2019 23:09
@GuteSpiele chyba żartujesz że widziałbys alabe na SO...
@FanGraczyBayern a to ok, umknela mi ta wiadomość ;)
25.10.2019 23:06
@aries uśmiecha się do zdjęć przy podpisywaniu kontraktu w Monachium :)
25.10.2019 17:17
@camo jakoś mi przeczucie mówi, że to mało, patrząc jak sobie poczyniał Brazzo w czasie letniego okna, gdzie ostatecznie ledwo zdążyliśmy z kimkolwiek.
25.10.2019 16:15
Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że to bzdura z Maiem, tylko dlatego, by uciąć spekulacje na temat ŚO w wyjściowej 11 XD
@GuteSpiele na prawdę wierzysz, że ułożył grę obronną w 3 dni? Dopiero twierdziłeś, że ŚO muszą mieć regularne występy, żeby złapać stabilną formę. Teraz mamy tak na prawdę znowu nowy duet, ale tym razem mają grac już świetnie taktycznie? :P jakoś strasznie w to wątpię i będę miał zawał serca przy każdej kontrze Unionu
25.10.2019 16:09
Zarząd wypowiedział się jasno - kadra jest kompletna. Ot co.
Wątpię, że kogoś ściągną :) skoro nie ściągnęli nikogo w lecie, teraz też tego na szybko nie uczynią.
25.10.2019 16:07
@kamdi kolejne uzupełnienie składu, nieźle, takich graczy nam teraz trzeba. Może będą klasowymi piłkarzami za 5 lat
25.10.2019 14:35
@GuteSpiele może dlatego Reus im ciągnie grę, bo to zawodnik pomocy? A Lewy to 9, która ma strzelać bramki? :P idiotyczne to porównanie, zdajesz sobie sprawę? Dwie kompletnie inne pozycje i dwa różne zadania na boisku
25.10.2019 14:33
@LewyFan podobno Hummels odszedł bo "nie dogadaywał się z Kovacem". Ja to czytam tak - Mats krytykował jego taktykę obronną, lub nie chciał się podporzadkować jego taktyce. I cyk, tracimy miliard bramek z początkiem sezonu :P
25.10.2019 14:22
@GuteSpiele skąd wiesz, że inni by strzelili? :P
Porównujesz Reusa do Lewego? XD porównajmy przy okazji Boatenga do Sancho
25.10.2019 14:20
@GuteSpiele co? A jak go objechali jak dziecko ze 3x + chyba 2 straty piłki bo zaplątała mu się miedzy nogami? :P pomijając wieczne podania do tyłu. Pamietam jedną sytuację, w której się usmaiłem nieco, gdy Tolisso miał pilkę w środku pola, pokazuje ręką na prawe skrzydło, żeby mu się zawodnik wystawił, ten rusza sprintem za obrońców, a tolisso oddał piłkę do Pavarda XD
Edytowano : 2019-10-25 10:31:36
Wg mnie 3.0 to dobra ocena dla niego, bo strzelił bramkę. Niczym więcej się nie wyróżnił
25.10.2019 10:30
@GuteSpiele aha...no to chyba postawię w STSie na to dom ;)
25.10.2019 10:28
@nyy32 zgadzam się. Uważam, że potrzebujemy 2-3 wzmocnień klasowymi graczami (ŚO, '6", skrzydłowy) i najważniejsze kogoś, kto to dobrze ułoży.
25.10.2019 10:27
Nie ma szans żeby odszedł w zimie. Zarząd do tego nie dopuści :) tak w sumie, ciekawe ile by dali za Mullera
25.10.2019 10:24
No generalnie wszystko jest ok, tylko czasem coś nie wyjdzie :D i cyk brameczka
@GuteSpiele Wróżbita Maciej? Czy inne źródło? :D jak nam Union walnie bramę, to będę niezadowolony, niezależnie od ilości strzelonych bramek przez nas
25.10.2019 10:23
@GuteSpiele ty widziałeś co on robił przez pierwszą część drugiej połowy? XD ale bramkę ładną strzelił
25.10.2019 10:03
@tapczan no uważam, że nie zasłużył na 1.0 ;) Choć nie do końca się z Toba zgodzę, bo po 1. nie dobił na pustaka, a po drugie (według mnie) pokazał się o wiele lepiej niż Muller i w sumie na tle zespołu się wyróżniał ;)
25.10.2019 09:36
@misza no tak, bo w poprzednim sezonie nasza jedyną taktyką było "wrzuć na Roberta" ^^
25.10.2019 09:34
@FanGraczyBayern te asysty Mullera to w ogóle żart jest. Przy pierwszej sytuacji w ogóle asysty mieć nie powinien, b oto prezent od bramkarza był. A przy drugiej...no nie oszukujmy się, musnął piłkę głową przy ogromnym zamieszaniu. Wirtuozerii nie pokazał, choć z drugiej strony to właśnie Muller :) co nie zmienia faktu, że ocena 2.0 za ten mecz to srogie przegięcie, szczególnie patrząc na momenty, gdy był na skrzydle i kopał się po czole
25.10.2019 08:57
Serio myślicie, że Mai otrzyma szansę? Optymistycznie :) co najwyżej na ławce zasiądzie. Davies to może wejdzie w jakimś meczu pod koniec. Kovac nie potrafi rotować z głową, niestety
25.10.2019 08:51
Mogą sobie chcieć. ManU jedynie może go kasą skusić, bo na pewno nie poziomem sportowym. Inter na razie wygląda nieźle pod wodza Conte, ale pytanie czy Muller będzie chciał tam odejść.
Szczerze myślę, że Thomas zostanie z nami :)
25.10.2019 08:49
@GuteSpiele ...który jest bez formy i łapie co chwile kontuzje. Deal życia.
A narzekanie na Pavarda jest słuszne, bo jest po prostu słaby, a kreowany jest na kozaka bo mistrz świata.
25.10.2019 08:35
@DonJupp4ever i co z tego? Popatrz kogo miał np Real co roku jako rywali. Odpadliśmy rok temu w 1/8, a przez 3 lata byliśmy w 1/2...ciekawe co osiągniemy w tym sezonie ;)
24.10.2019 13:57
Nie zgodze się, że Pep zepsuł Bayern. Prawda jest taka, że nei ważne kto by przyszedł i tka miałby przerąbane. Zdobyliśmy wtedy wszystko, więc punkt odniesienia był dramatycznie ciężki do przeskoczenia. Jedynie powtórzenie sukcesu by było zadowalające. Wyobraźcie sobie co by było, gdyby po Juppie, drużynę przejął Kovac, a po tym sezonie przychodzi Pep i gramy tak jak za jego kadencji. Ciekawe co wtedy byście mówili ;)
24.10.2019 13:52
@DonJupp4ever gdyby, gdyby... :)
Gdyby też sędziował ktoś inny, gdyby był VAR, gdyby nie było tylu kontuzji, gdyby Rahim zbierał pochwały... ;) oceniajmy stan faktyczny, a nie przypuszczony.
24.10.2019 12:47
"jeśli wszystko potoczy się zgodnie z planem, to Francuz będzie gotowy na rundę wiosenną. "
"jeśli"... mamy same "jeśli" "jeżeli" "gdyby". Gdzie pewnośc i stabilizacja? Ciągłe słyszymy, że "jeśli odpali to będzie klasa światowa", "jeśli wróci do formy sprzed X lat to będzie kozak" "jeśli nie złapie kontuzji to ma potencjał".
Jak dla mnie to jest dramat :) i szczerze w takim wypadku współczuję trenerowi. Pierwszy raz współczuję Kovacowi. Gość ma do dyspozycji graczy "którzy może odpalą" albo graczy średnich, ale stabilnych jak np. Muller. Ciężki wybór...
24.10.2019 09:52
@JazGod nie zgodze się z Tobą, to nie są kontuzje ze zmęczenia. Pechowe zdarzenia. Czasami wystarczy źle z łóżka wstać żeby Ci coś strzyknęło w stawach i się tydzień nie ruszasz :)
po za tym, jeżeli byliby zmęczeni już w październiku, to aż strach pomysleć co byłoby w kluczowej części sezonu :)
24.10.2019 09:49
Przed nami 2 ważne mecze ze słabymi drużynami. Jeżeli teraz nei pokażemy, że potrafimy grać w piłkę, bez chaosu z tyłu, to nie wróżę nic dobrego i faktycznie presja na Kovacu może być sroga
24.10.2019 08:04
@GuteSpiele wolno popełniać błędy, ALE nie praktycznie co mecz. Gość zagrał może 1 świetny mecz, a w reszcie zawsze pojawiał się horror. Inna sprawa, że cała obrona gra padakę bez ładu i składu :)
Popatrzmy na takiego VVd, Chielliniego, Bonucciego, Thiago Silvę, czy Godina...każdy jest człowiekiem, ale jest światowym obrońcom, któremu zdarzają się błędy. Ale właśnie - zdarzają. U nas to praktycznie norma, że ktoś w meczu odwali coś idiotycznego. A to się wywali, a to przegra bark w bark z jakimś randomem, a to stanie jak słup soli, obróci się tyłem do zawodnika, przegra pojedynek szybkościowy...można wymeinaić i wymieniać, a potem ogórki nam walą 2 bramki i Lewy musi na mtyłek ratować "dokładając tylko nogę" :)
24.10.2019 08:03
@GuteSpiele nie wydaje mi się, żeby to było krótkowzroczne. Analizując sytuację na rynku transferowym, obecne ceny zawodników, to 80mln za obrońcę to dużo. Nie jest to kosmiczna kwota, ale duża. My wydjaemy taką kwotę na zawodnika, który stracił wiekszość sezonu, nie wiemy w jakiej będize formie, ba, w momencie zaklepania transferu do końca nie było wiadomo kiedy wróci. Nie przeszedł pełnego okresu przygotowawczego również z tego powodu. Wchodzi do kadry, gra przeciętnie, każdy mu daje czas. Wyszedł mu może 1 mecz, a w reszcie zawsze zdarzał mu się poważny błąd. Teraz, jest końcówka października, praktycznie 1/3 sezonu za nami, a on nadal nie pokazał, że wart był 8u0mln i do tego doznał kontuzji (nie, nie winię go za to, serdecznie współczuję). Z punktu widzenia marketingu, to był wg mnie nieprzemyślany ruch, tka samo jak chcą zrobić z Sane. To jest wielka niewiadoma i ogromne ryzyko, szczególnie przy takiej kasie.
Radzę Ci powstrzymać emocje i popatrzeć na to jak biznes a nie podwórkowe granie z przyjaciółmi, gdzie każdy jest jak rodzina :) zawodnik to pracownik, powinien spełniać pokładane w nim nadzieje, a wartość odpowiadać umiejętnościom. Na razie plan nie jest realizowany.
Co do reszty Twojego wpisu - co innego jest, gdy traic piłke napastnik na połowie przeciwnika, a co innego błąd środkowego obrońcy, który daje się obejść jak pachołek. Napastnika nie rozlicza się z bronienia, tak samo jak obrońcy ze strzelania bramek/asyst.
Tyle ode mnie ;)
24.10.2019 07:58
"monachijczycy grali dominujący futbol, każdy na boisku wiedział, co musi robić, mogli grać w piłkę na ślepo"
Tu się myli. teraz też gramy na ślepo ;)
24.10.2019 07:50
Jakby nie skrytykowali, to wystawiliby się na posmiewisko :)
Wątpię, że Kovac jest pod presją. Uważam, że ma pełne poparcie zarządu i musiałby przyjśc na prawdę srogi kryzys żeby szefowie przyznali się do błędu :)
24.10.2019 07:27
Tym sposobem stracimy Fruchtla i Nubela ;)
btw, ciekawy tytuł artykulu.. ;)
23.10.2019 11:51
@diablo będzie jak co roku, czyli komentarze typu "ALE gdyby nie to i to, to byśmy wygrali" :)
23.10.2019 10:48
@tapczan to jest nic. On jest zadowolony z występu drużyny :)
23.10.2019 10:26
@zielo151 ale w sumie czemu miałby być nisko? Obecnie ma lepsze staty od Messiego, a zdobyli podobną iloćś trofeów. Ale wiadomo - medialnośc będzie kluczowa...
23.10.2019 09:58
Z drugiej strony, zwalnianie trenera w trakcie sezonu też nie jest świetnym rozwiązaniem. Szczególnie jeśli mamy brać 'alternatywy' a nei kogoś na dłużej.
Po za tym - dopóki wygrywamy, nie odstajemy w lidze to władze nie zwolnią Kovaca, takie moje zdanie
23.10.2019 09:56
@Kuffour1 to też pokazuje, jakie 'wzmocnienia' uczyniliśmy :) bo my wiecznie mamy czas...
Szkoda Lucasa, tak czy siak. 2 miesiące...dramat. W zasadzie przed końcem sezonu nie wróci do pełnej dyspozycji
23.10.2019 09:54
@zielo151 ale ballon d'Or przyznawane jest za rok kalendarzowy, nie sezon
23.10.2019 09:05
@misza przyzwyczaiłem się już do chorągiewek tutaj ;) co do ocen piłkarzy/transferów, to podaje to co widzę na obecny czas - nie spełniaja nadziei. Nie weszli w zespół wnosząc nową jakość. Mamy zawodników, którzy "może wypalą, może nie", ale o tym już rozmawialiśmy gdy upadały kolejne plotki w okolicach sierpnia gdy musieliśmy ratować okienko "resztkami" :)
23.10.2019 08:37
"Mieliśmy problemy dziś, ale wynik jest OK, zwłaszcza że Tottenham miał tutaj problemy i zremisował 2:2"
coś w stylu: jest średnio ale inni mają gorzej :P
A Kovac jak zwykle odpowiada czysto medialnie :)
23.10.2019 08:34
15 meczów do końca 2019 a jemu brakuje kilku bramek do pobicia rekordu z 2017 roku. Maszyna. Oby jak najdłużej.
Ciekawe na którym miejscu skonczy w Balon d'Or, bo pewnie jakiś Marquinios czy Benzema go wyprzedzi... (:
23.10.2019 08:32
@Sopariev To jest największy absurd :D Zarząd mowił sezon temu, że kadrę należy wzmocnic i uzupełnić, chwalili się teraz, że to uczynili, a summa summarum bilans w obronie przyszedł-odszedł wyszedł na zero, czyli nic się nie zmieniło i mamy problemy jak co roku. Paranoja :P
@Kuffour1 To nie są dzieci żeby ich głaskać. Jest koniec października, a on zagrał może 1 dobry mecz, a tak to co chwile robi jakiegoś babola lub gra niepewnie. To jest wzmocnienie na miarę chęci zdobycia LM? Ileż można "wchodzić w rytm meczowy". Do tego co chwilę go coś boli i znowu nie gra. Zarząd podjął ryzyko, ale na razie transfer średnio udany.
23.10.2019 08:31
@misza tak, dlatego mówię, że to nie jest w pełni wina Kovaca, ale ma w tym swój znaczny udział, bo on ustawia zespół i wskazuje co mają robić. Przeanalizujcie sobie sytuacje straconych bramek chociażby z Augsburgiem, gdzie nasi zawodnicy nie wiedzą co robić i zachowują się jak dzieci w mgle :) a to, że często przegrywają pojedynki 1na1 czy gubią krycie...no cóż, takich cudownych wzmocnień dokonaliśmy :)
23.10.2019 08:18
W zasadzie ciężko wyróżnić kogoś na ocenę wyższą (no, w tmy przypadku niższą) od 3.0, oprócz Lewego. Każdy zagrał mocno przeciętnie, obrona chaotycznie, skrzydła nie istniały w zasadzie. Tolisso wyróżniła bramka, bo mecz zaczął fatalnie. Podobnie Muller, który nie grął nic, kopał się po czole, ale 2 (a w zasadzie 1) asysty ma na koncie co ratuje jego ocenę, co też pokazuje, po raz setny, że Thomas musi być obok Lewego a nie gdzieś gubić się na skrzydle
23.10.2019 08:05
@GuteSpiele minimalizmem się wyrgywa wtedy, gdy drużynie nie idzie, ale nie dopuszcza do straty tylu bramek. Skromne zwycięstwo 1:0 po słabej, ale kontrolowanej grze smakuje inaczej niż wymęczone 3:2, z chaosem w obronie i bez jakiejkolwiek dominacji i kontroli nad przeciwnikiem.
I właśnie - piszesz, że nie można winić trenera za stracone bramki, co wg mnie jest nieprawdą, a przynajmniej nie do końca. Trener odpowiada za taktykę, ustawienie i wytyczne dla piłkarzy. U nas ewidentnie nie widać teog, żeby to było poukładane, zgrane i każdy wiedział co ma robić. Mam wrażenie, że w obornei mamy taktykę "na wuja" czyli "Krystian, próbuj". Źle się ustawiają, często nie czytają gry i czekają aż ktoś im piłke odda.
Druga bramka to przypadek, to fakt, ale zauważmy ustawienie piłkarzy przed polem karnym - przeciwnik miał tyle miejsca, że zdążł tam założyć rodzinę, znaim ktokolwiek do niego podbiegł. To są błędy taktyczne, za które odpowiada trener
23.10.2019 08:01
Po raz kolejny Hummels w 11 kolejki... tęsknie :)
Bundesliga.de poleciała z tym Cou :P Cieszy obecność Gnabry'ego. Szkoda, że wczoraj niewidoczny
23.10.2019 07:54
@kickback stosunek cena-jakość jest na pewno średnio korzyhstne. Ale akurat wyprowadzenie piłki ma niezłe :) szkoda tylko że w obronie zachowuje się mocno niepewnie...
23.10.2019 07:42
@GuteSpiele @zielo151 Niektórzy przesadzają, to fakt, ale to ich sprawa ;)
Ale @GuteSpiele przyznaj, że nasza gra wyglądała wczoraj źle. Nie potrafimy zdominować rywali ja kto miało miejsce jakiś czas temu. Każdy nam się stawia a my robimy po gaciach.
A brak wysokiej klasy zawodników, dodatkowo utrudnai zadanie. Mówienie o Lucasie, że gral jak amator wczoraj - trochę neisstety się z tym muszę zgodzić :) zawalił krycie przy straconej bramce, a chwile później o mało co wsadziłby pięknego swojaka, gdyby nie świetne ustawienie Neuera. I to nei jest pierwszy mecz gdzie mu nie poszło. Teraz jeszcze kontuzja...
23.10.2019 07:41
@sylwester123 no chyba żartujesz z Mou
23.10.2019 07:20
Zagraliśmy słabo, wymęczyliśmy to zwycięstwo. Lewy jest w życiowej formie i robi nam wyniki. Jeżeli ktoś znowu powie, że "tYlKo dOsTaWiA nOgĘ" to niech sie kopnie w czoło, bo to hipokryzja :)
Atak funkcjonuje jako tako, bo coś tam się dzieje. Problemem jest obrona, co każdy widzi, oprócz zarządu i osób odpowiedzialnych za wzmocnienia. tracimy mnóstwo bramek, panuje chaos, nikt nie wie za co jet odpowiedzialny. Tak nie może być, jeśli chcemy myśleć o sukcesach...
Szczerze? Na razie żaden z naszych transferów nie udowodnił, że warto go było ściągać. Jest koniec października...
Edytowano : 2019-10-23 07:20:08
A co do ekscytacji 2 asystami Mullera - serio? Przy peirwszej bramce pomógł nam bramkarz, a przy drugiej, nie oszukujmy się, to nie było podanie Mullera...gratuluję mu zalcizenia tego jako 2 asysty, ale wg mnie, szału nie zrobił. Gdy zmienił pozycję na "10" było lepiej, ale też bez fajerwerków
23.10.2019 07:17
oh shit, here we go again... :)
23.10.2019 06:57
Ciężki mecz, wymeczone zwycięstwo okupione kontuzja. Niesmak pozostaje :)
22.10.2019 22:54
Przeszedł jak między tyczkami. Boateng znowu obiegniety jak dziecko. Na prawdę potrzeba nam wzmocnień. Już nie możemy używać polsrodkow i zawodników którzy może odpala...
Ciężko się to ogląda niestety
22.10.2019 22:47
Bez Lewego ta drużyna by umarła. Bez kitu znowu ratuje nam tylek.
Też macie wrażenie że zawodnicy nie mają pomysłu jak mają grać?
22.10.2019 22:22
Świetne transfery zrobiliśmy xD szklanka za 80kk, słaby pavard, rezerwowy perisic i niewidoczny Cou.
Do tego sabotaż w postaci Tolisso
Najgorszy Bayern od wielu lat...
22.10.2019 22:17
Mam wrażenie że pozycyulismy taktykę od wuja "Krystian próbuj"
22.10.2019 22:09
Ja nie mogę patrzeć jak porusza się Pavard w polu karnym. Jak dziecko we mgle.
A zmiana Javiego? Jeżeli nie uraz, to jest to idiotyczns zmiana bo wydaje mi się że serducho oddawał w pierwszej połowie
22.10.2019 22:05
Wynik na razie odzwierciedla grę :) wy też macie zawał serca przy każdej piłce przechodzącej w okolicach naszych dwóch ŚO?
22.10.2019 21:51
Znowu nas Lewy ratuje. Bez niego bylibyśmy głęboko w czarnej...
22.10.2019 21:37
Co ten Lucas robi w tej obronie. Nie poznaje chłopa
22.10.2019 21:33
Oh shit, here we go again
22.10.2019 21:25
Chcesz grać od pierwszej minuty? Powiedz to w wywiadzie, że jesteś niezadowolony, a już w następnym meczu masz pierwszą 11 :D
Oby tylko nie grał na skrzydle. Ciekawi mnie tylko fakt, co Kovac widzi w Pavardzie, że to tak namiętnie wystawia od 1. minuty
22.10.2019 19:45
@GuteSpiele powściągnij trochę rumaka. Wygraliśmy w końcówce z Crveną po wielkich męczarniach, a potem zlaliśmy Spurs, które przegrywa mecz za meczem, tracąc przy tym 2 gole. Punkty się zgadzają, ale coś czuję, że dzisiejszy mecz może być kluczowy dla nazej dyspozycji :) mimo wsyzstko liczę na zwycięstwo
22.10.2019 18:46
No i co z tego, że Alaba chce stabilizacji, skoro zaraz będzie Lucas na lewej, Kimmich na '6' i cholera wie co jeszcze ;) po za tym, trzeba to przyznać, że zarówno Alaba jak i Kimmich nie są ekspertami od gry w obronie :)
22.10.2019 16:47
"Po meczu z Tottenhamem zostaliśmy wybici z tropu"
Sami byli zaskoczeni, że coś im wyszło xD
22.10.2019 16:46
Kończący się kontrakt, powrót po kontuzji, zdeklarowana chęć odejścia...100kk? Kogoś tu poniosło. Jeżeli już, to jakieś 80kk + 20kk w bonusach np.
22.10.2019 16:45
no tak, pokazał to już w Stuttgarcie jakim był filarem obrony. No i szczerze jeszcze nie widziałem u nas dobego meczu w jego wykonaniu, oprócz jakiegoś Audicap czy innych meczów o pietruszkę :)
Na razie jest szybki, ale spóźniony, nie czy ta gry i jest słaby fizycznie. No urodzony lider :)
22.10.2019 16:42
Co xD
22.10.2019 14:40
Dziwię sie, że Kuzą i Arp są jeszcze zawarci w tych zestawieniach ;) przecież oni co najwyżej w ostatniej kolejce sezonu zagrają
22.10.2019 10:57
No imo gorszy od Pavarda nie będzie :)
22.10.2019 10:56
Podejrzewam, że po męczarniach wygramy, ale zapewne stracimy jakąś bramkę, może nawet 2. Będę w szoku jeśli ich zdominujemy i wygramy do 0
22.10.2019 10:55
@FanGraczyBayern szczególnie, że Muller swoje lata już ma, a alternatyw na "10" brak
21.10.2019 21:33
- Co z Mullerem na skrzydle?
- Radzi sobie choć tego nie lubi, ale po za tym Coutinho jest bardzo dobry
taki jest sens jego wypowiedzi...mam wrażenie, że nie przepada za Mullerem ;)
Neuer
Kimmich-Boa-Lucas-Alaba
Javi-Thiago
Gnabry-Muller-Perisic
Lewy
W drugiej połowie Coman i Cou powinni wejść + jeden random. Wydaje mi się, że byłaby to zdrowa rotacja. Powinniśmy złapać stabilizację w obronie i na '6', a w ofensywie stosować rotację 1-2 zawodników co mecz, jednak z zachowaniem tego żeby Gnabry i Coman, jako nasi podstawowi zawodnicy, grali zawsze - tzn. w każdym meczu, ale nie koniecznie od 1. minuty.
21.10.2019 20:27
Abstrahując od wyniku, ale jestem ciekaw jak prezentują się poszczególne jednostki, jak np. Zirkzee, batista-Meier, Mai, Fruchtl czy (ten na którego najbardizej liczę) Singh. Jeżeli oni nie dają rady w III Bundeslidze, to nie wróżę im rychłego włączenia do I składu FCBM i tym bardziej wielkiej kariery... :)
A szkoda, że nie potrafimy sobie "wyhodować" własnego Sancho, Dembele, czy Neubela. Przykre to
21.10.2019 20:21
Nie wierzę w to co napiszę, ale zgadzam się z @GuteSpiele xD Rotacje w tych formacjach powinny być, ale bez takich jaj, jak są obecnie. Trzon o jakim piszesz powinien właśnie tak wyglądać, do tego Pavard który pełni rolę zmiennika. Problem tylko jest na bokach, bo nie mamy kim ich zastąpić i chłopcy się zajadą przed końcem sezonu, szczególnie przy tym ile oni biegają. Chyba że będzie, o zgrozo, Pavard jako PO/LO...ale to są półśrodki. Przydałby się solidny boczny obrońca na ławkę...
21.10.2019 20:17
też uważam, że 120kk€ to zbyt wygórowana kwota za tego grajka. Tyle był warty gdy był na topie w Liverpoolu, ale obecnie to max 80kk€ i to jeżeli w końcu ustabilizuje forme, bo na razie to jest sinusoida straszna. Jeżeli tak to będzie wyglądać przez resztę sezonu, to wolałbym żeby go nei wykupili, a ten hajs zainwestowali np w Havertza, który chociażby jest dużo młodszy. Cou ma już 27lat, gdy go wykupimy to ile pogra na top poziomie? 2-3lata? wkład pieniężny potężny, do tego ogromna pensja...wątpliwe :)
21.10.2019 20:14
Boateng szefem defensywy. No tak... ;) gość który 3 sezony temu grał dobrze, a teraz gra piach. Co z tego że przez 80minut zagra dobrze, skoro nagle dostaje wylewu i zachowuje się jak amator i tracimy bramkę. To nie jest szef defensywy :)
21.10.2019 20:11
A propos Kovaca i jego wypowiedzi, to widać różnicę między nim a Pepem. Pep po takim meczu jak ze Spurs, zjechałby piłkarzy za błędy, które kosztowały 2 bramki. Pochaliłby oczywiście za wynik, ale widziałby błędy. A Kovac chwali to, że graliśmy dobrze, tylko nie wyszło. Taka o różnica w podejściu :) I szczerze? Wydaje mi się, że Kovac na siłe chce szukać pozytywów, a Pep na siłę szukać błędów. Pytanie które podejście jest lepsze...
Co do Hasana - imo gość jest beznadziejny i tylko umie słodzić w mediach, robić szum i rozpowiadać co to nie mamy w planach, a koneic końców całość pracy wykonuje ktoś inny, a on ostatecznie uśmiecha się na zdjęciu z piłkarzem. Tak jak było w tym roku :)
Ale o słuszności transferów już zrobiliśmy kiedys szumną dyskusję, a tak na prawdę ocenimy to pod koniec sezonu :) na razie to nie wygląda to świetnie
21.10.2019 20:07
Mai się do 1. drużyny nie przebije. Dostął kilka razy szansę i wg mnie nie pokazał się jakoś wybitnie. A Kuzą czy Arp...widocznie nie spełniają oczekiwań i utkną na ten sezon w II drużynie, a potem pewnie wypożyczenie i zginą gdzieś w odmętach 2. Bundesligi. Choć obym się mylił :)
21.10.2019 17:24
@diablo To jest największy żart ever. Wydaliśmy gruby hajs, ściagając gościa po powaznej kontuzji który stracił większość sezonu i MOŻE będzie dobry - czyt. Lucas. Do tego mistrza świata, który strzelił 1 bramkę, a z klubem spadł do niższej ligii, tracąc prawie najwięcej bramek w całej Bundeslidze - Pavard. A ponad to, odszedł top3 obrońców w Niemczech (Hummels) i jedyny boczny obrońca na ławce Rafinha. Bilans wyszedl na 0, a efekt jest taki, że mamy szklankę, młodego który ma podobno potencjał i brak zmienników. To nie są wzmocnienia i już o tym mówiłem
21.10.2019 17:22
@JazGod niestety. Zawsze mieliśmy kilku takich zawodników z żelazną kondycją i zaangażowaniem. Ballack, Effenberg, Vidal czy Schweini...teraz jest tylko Kimmich, a reszta "gra w Bayernie" :) brak charakteru? Może brak odpowiedniej dyscypliny i przygotowania mentalnego?
21.10.2019 13:25
@DonJupp4ever No ewidentnie został przespany moment, w którym powinny byc wzmocnienia. I to nie tylko w obronie :) teraz mamy tego efekty czyli łata nie składu na szybko i "może wypali"...na razie nikt nie wypalił :P
21.10.2019 12:18
O Sule - niekoniecznie wg mnei może zapomnieć o Euro. Wszystko zależy od tego jak przebiegnie rehabilitacja. Neuer po braku gry przez cały sezon, zagrał na Euro :)
O kryzysie - no tak, tylko 1 pkt straty, czyli jest świetnie. 4 zwycięstwa na 8 możliwych...
O młodzieży - gadka jak co roku :)
O obronie - stabilizacja? No tka, bo nie mamy kim grac. Co za debilna wypowiedź... Urwało ci nogę? To dobrze, nie będziesz miał dylematu którą nogą zaczynać krok na schodach :)
O Mullerze - czyli sprowadzenie Cou to jawny sposób na pokazanie Mullerowi gdzie jego miejsce, zamiast wzmocnienie składu? Tak to rozumiem, troche chamskie wg mnie w stosunku do Thomasa
21.10.2019 12:06
@DonJupp4ever dobry piłkarz to nie jest jednoznaczne z dobrym trenerem i odwrotnie. Ale zgadam się co do braku jakości w piłkarzach
21.10.2019 12:01
@karl1985 Kuzą i Arp to zawodnicy z ogromnym potencjałem, którzy byli rezerwowymi w swoich klubach macierzystych i po transferze do nas poszli do drugiej drużyny XD śmiech przez łzy
21.10.2019 11:46
@DarthSmd tak, też uważam, że radiz sobie świetnie, jednak chodzi mi o mentalność zawodników - inaczej prowadzi się "głodnych gry" młodzików, a inaczej gwiazdki jak Muller czy Cou. No i presja - jeżeli Bayen przegrywa to sa psy wieszane, a jeżeli ajax przegra, to "nic sie nie stalo, bo przeciez to tylko ajax". Jednak Bayern to klasa wyżej, a z tym wiąże się jeszcze większa presja, a z tym nie każdy sobie radzi. A mówię tak na przykładzie Petera Bosza, który w Ajaxie spisywał się nadzwyczaj dobrze, poszedł do BVB i przepadł. Tego się tylko boję :) co nie zmienia faktu, że chętnie bym go wymienił za Kovaca :P
21.10.2019 11:43
@FanGraczyBayern kadra jest kompletna przecież ;)
21.10.2019 11:39
Co innego prowadzić drużynę "młodych talentów" a co innego "drużynę gwiazdeczek". Inna presja medialna i kibicowska, inne podejście mentalne i taktyczne.
Edytowano : 2019-10-21 11:00:58
Ale patrząc na obecną sytuację, to chyba podjąłbym to ryzyko :) wątpię, że radziłby sobie gorzej niż Kovac
21.10.2019 10:59