DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: meisterspieler Strona 7

@Arcatera
A co nie funkcjonuje? Naprędce awaryjnie sklecona obrona przy tylu kontuzjach? Faktycznie, szokujące.

23.02.2016 23:10

Przed meczem pisałem, że remis bramkowy nie byłby dla Bayernu wynikiem złym i swoje zdanie na ten temat podtrzymuję. Na AA Bayern pozostaje w dalszym ciągu zdecydowanym faworytem- chociaż Juventus pewnie wyciągnie wnioski z tego, że stawianie autobusu z FCB nie jest zbyt dobrym pomysłem :).

23.02.2016 23:01

A co niby Mandzu pokazał, jedna asysta przy koszmarnym błędzie naszej obrony, poza tym zero i null.

23.02.2016 22:39

Remis nie byłby dla Bayernu wynikiem złym. Liczę na jakąś bramkę Lewandowskiego.

22.02.2016 19:48

@eryk
Daj spokój, wiesz przecież do czego takie "dyskusje" prowadzą. Tymczasem United w plecy, a BVB-FCP 2:0.

18.02.2016 20:36

Mało prawdopodobne. Ozil zarabia w Arsenalu więcej niż największe gwiazdy Bayernu, a niedawno dostał chyba kolejną podwyżkę. Jeśli Lewy by odszedł to miałoby to szanse powodzenia, ale zarząd musiałby dać Mesutowi jeszcze większą gażę od tej do miał Robert.

15.02.2016 23:34

W sumie ciekawe czy Loew weźmie na Euro tego Roberta Hutha wobec kontuzji Boatenga i Badstubera?

14.02.2016 16:12

@Brehme
Druga sprawa, że Norwegowie bezsensownie rzucili piłkę w kierunku niemieckiej bramki, nie rozpoczynając wgl od środka, więc ostatniej akcji de facto nie było.

29.01.2016 23:44

@Brehme
http://www.polsatsport.pl/film/niemcy-wyrzuceni-z-finalu-norwegowie-zlozyli-protest_6365126/
Zobacz sobie. Wyraźnie widać, że ten zawodnik "za bramkarza" prawidłowo schodzi przy zmianie jeszcze przed zdobyciem gola więc bramka została zdobyta w sposób jak najbardziej prawidłowy. Dopiero później wybiegł na parkiet wraz z pozostałymi graczami świętując bramkę.

29.01.2016 23:27

@Brehme
Wątpię czy EFH rozpatrzy ten protest pozytywnie, nawet sami Norwedzy, którzy wyłapali sytuację w to nie wierzą. Przecież po 1) kara za zbyt dużą liczbę zawodników na parkiecie w ręcznej jest określona i nie jest to w żadnym wypadku przyznanie gola rywalowi czy dyskwalifikacja zespołu tylko 2-minuty kary i strata piłki, po 2) byłaby to precedensowa zmiana decyzji sędziego ( o kontynuowaniu akcji) na podst. zapisu materiału video. W piłce ręcznej nie wykorzystuje się powtórek do określenia poprawności decyzji sędziego jak w tenisie czy siatkówce. Pozytywne rozpatrzenie otwierałoby furtkę do oprotestowania wiele innych akcji błędnie zinterpretowanych przez sędziów, np. podpartych rzutów (plaga!), karne podyktowane gdy zawodnik wcale nie bronił "w polu" czy dyskusyjnych faulach w ataku- a kluczowych dla wyniku wielu spotkań gdzie o ostatecznym rezultacie decydowały 1 czy 2 bramki różnicy.

29.01.2016 23:01

@Daroo22
Widzę, że poprzedni ban niczego Cię nie nauczył.

28.01.2016 01:19

@Jaz
Polska nie potrzebowała zagrać takiego meczu jak z Francuzami, żeby pokonać przeciętnych Chorwatów. Klęska i kompromitacja na całej linii :(. Najgorsze, że w pewnych momentach wydawało się, ze zdominujemy ten turniej.

27.01.2016 23:06

Hummels to tylko zasłona dymna przed transferem Pazdana :D.

25.01.2016 20:22

@Shaqattack
Tak, można powiedzieć- prowokacja do refleksji nad tym co się tu czasami wypisuje. Nie czuj się adresatem :). Real do upadłego walczy o Lewego już w tym oknie! Ciekawe czy Bayern się skusi? Wątpię, ale zobaczymy.

25.01.2016 14:46

Nie widzę zbyt wielkich szans na pokonanie Juventusu, są w świetnej formie a Bayern w przeciętnej. Włosi raczej rozstrzygną kwestie awansu już w pierwszym meczu, Bayern powinien starać się o jak najniższą porażkę i nie przyniesienie wstydu.

25.01.2016 01:25

Myślę, że tym zakazem FIFA przyspieszy w Madrycie misję Lewandowski 2017.

14.01.2016 22:46

Nie taki pachołek, wywalili MU w grupie.

14.12.2015 17:01

Bądźmy poważni, obrona Romy jest naprawdę cieniutka, a chimeryczny Szczęsny 2-ch genialnych meczów z rzędu raczej nie zagra

14.12.2015 15:42

A tyle było tutaj szumu jak to Bayer się skompromitował a skończy się po prostu na tym, że Roma zamiast nich zbierze wór goli od Realu.

14.12.2015 15:26

Ale bzdury. Niby czemu "wszystkie niemieckie kluby z LE out"? BVB z Porto jak dalej będzie traktować LE jak do tej pory to może mieć ciężko, ale Bayer ze Sportingiem i Schalke z Shakhtarem mają spokojne szanse. Sporting? Really? Oni przegrali przecież u siebie i z Lokomotivem i na wyjeździe baty dostali ze Skendebreu czy jak im tam. Żadne to orły, Shakhtar nawet nie pisnął w grupie LE i jest minimum 2x słabszy niż w ostatnich sezonach. A Augsburg moim zdaniem to wbrew pozorom miał... farta a nie pecha! Wiemy przecież jak Angole traktują LE. Wcale nie takie złe losowanie IMHO. Za to Arsenal trafił owszem- nie najlepiej.

14.12.2015 14:17

@Thomas
Zgadzam się. Dla mnie Finał LE=mecz o 17-ste miejsce w Europie :-D. Trudno inaczej określić mix drużyn zajmujących w poważnych ligach miejsca 4-7, w mniej poważnych 1-4 i 8 "spadochroniarzy" z LM- za słabych na 1/8- grających o przepustkę do rundy grupowej LM za rok. Tak naprawdę dopiero na wiosnę można tam zobaczyć jako tako ciekawe mecze.

11.12.2015 23:10

@Thomas
Gladbach na początku sezonu też latało dosyć nisko- gdyby nie to BVB czułoby ich oddech na plecach w lidze. Przegrali 2 pierwsze mecze jeszcze na tej złej fali, potem trudno mieć do nich pretensje, w 4 meczach zdobyli 5 pkt. Chociaż w tym rewanżu z Juve mogli nawet wygrać i mieliby te 3 miejsce chociaż. Dzisiaj Dortmund nie miał praktycznie szans na zajęcie 1 miejsca bo musieli liczyć na potknięcie Krasnodaru co się nie stało. I nie ma znaczenia, że 'Grecja w kryzysie"- PAOK to akurat niezła drużyna z doświadczeniem na poziomie LE z takimi grajkami jak Berbatov czy Robert Mak, a BVB wystawiło rezerwy- nie grając o nic. Do Rosji też wysłali praktycznie rezerwy licząc na remis jak najmniejszym nakładem sił i nie udało się, Jak pisałem- cudów nie ma- to nie Bayern- ten Ramos, czy przereklamowany Januzaj to znacznie niższy poziom niż pierwszy skład- nie wspominając o reszcie zmienników. A 1 czy 2 miejsce to niewielka różnica i z 1 i a 2 pozycji można trafić nieprzyjemnego rywala jak i dość łatwego.

Brak awansu do LE wyjdzie Gladbach na dobre w kontekście walki o 3 miejsce w lidze- wszyscy potencjalni rywale będą się męczyć w mało dochodowym pucharze, Bayer i Schalke może nawet długo- a BMG całą energię będzie mogła wrzucić w ligę. Augsburg jeszcze może pożałować tego awansu jak na koniec spadną z Bundes, parę groszy z LE ich nie pocieszy.

Ja liczyłem, akurat że Legia poradzi sobie z Brugge, ale ta grupa brutalnie zweryfikowała ich poziom- zwłaszcza ostatni "popis" z rezerwami Napoli.

11.12.2015 00:32

@Thomas
Nie przesadzajmy. Dla Dortmundu znacznie większą wartość ma pewne 2 miejsce w BL i spokój w kontekście bezpośredniej kwalifikacji do LM niż 1 czy 2 miejsce w mało dochodowej LE. Awans mieli pewny już po 4 kolejkach. To nie Bayern, żeby wygrywać mecze o pietruszkę 2-gim składem z wcale nie tak ogórkowymi rywalami. A gadanie, że Gladbach "zawaliło" w tej grupie- z tymi konkretnymi rywalami- zakrawa na kuriozum.

10.12.2015 23:38

@konan
Brednie

09.12.2015 17:19

Lewy może sobie chcieć. Zastanówmy się- co jest dla Bayernu lepsze- obrażony Lewy ale jednak w Bayernie, czy szczęśliwy ale prowadzący Real do zwycięstwa w LM? Ostatnie słowo należy do zarządu- nie zapominajmy o tym. I Bayern- to nie Tottenham jednak.

08.12.2015 23:36

Transfery to owszem naturalna sprawa. Ale Bayern pieniędzy z nich aż tak nie potrzebuje. Jeśli dużo mniej medialny Vfl był w stanie wydębić za KdB 80 mln to Bayern po mniej niż 100 za Lewego nie powinien się nawet schylać i trzymać RL do 2019. Nic za niego nie zapłacili- nic nie muszą też dostawać.
@daro
Chyba Arsenal należy uznać za najmocniejszą. Roma\Bayer mają słabiutką obronę, a Chelsea w wiadomo jakiej jest formie. Poza tym jest jeszcze chyba słabo grająca ostatnio Valencia więc ogólnie szału nie ma.

08.12.2015 22:56

No szkoda BMG superpiłkę grali ostatnio. Juventus niespodziewanie zaliczył pod koniec bardzo udanej rundy grupowej nieprzyjemną wywrotkę, i teraz może w 1/8 dostać np. Barcę, Real albo Bayern, a Gladbach nie zagra nigdzie. Ale myślę, że po LE nie będą tam płakać.

08.12.2015 22:42

@kubla
Trochę powagi. RL jest ostatnio w słabszej formie i to jest fakt. W meczu z BMG był zdecydowanie jednym z najsłabszych na boisku. Przestańcie już z tą retoryką "że jest gorzej oceniany, bo jest Polakiem". To jest żałosne.

07.12.2015 19:30

No ale jak mówimy o kontuzji kluczowego zawodnika w FCB to warto też wspomnieć o Gladbach które już od kilku kolejek musi sobie radzić bez 3 ważnych graczy (Strantzl, Hahn, Herrman). A BMG ma przecież znacznie węższą kadrę niźli Bayern więc każda strata boli ich mocniej.
Bez sensu są teraz spekulacje czy Ribery jest czy nie jest w stanie grać pełnego wymiaru. Na razie fajnie sobie poradził przez kwadrans a w środę może Guardiola da mu np. 45 minut i wtedy się zobaczy jak sobie poradzi.

06.12.2015 20:07

Dajmy spokój z tymi "potężnymi rynkami". Real to 8 sklepów IKEA- takie są fakty. A Brazylia- na swojej lidze (stadiony) ma mniejszą widownię niż MLS, które w USA przecież przegrywa nie tylko z MLB i NFL, ale też uniwersyteckimi dywizjami obu lig! Premier League w Chinach regularnie ogląda kilka, a nie jak bzdurzą ich przedstawiciele marketingowi- setki milionów widzów. W liczbach bezwzględnych finał LM ogląda tylko nieznacznie więcej ludzi niż Superbowl. Piłka nożna jest znacznie mniejsza niż wam się wydaje. Sam dział EA Sports zarabia znacznie więcej niż te "wielkie kluby" i "globalne marki" łącznie z Bayernem, razem wzięte- taka firma Apple ma większy zysk (nie przychód) niż wynosi cała wartość europejskiej piłki razem wziętej.

01.12.2015 12:10

Jakoś np. Gladbach z tej "ogórkowej ligi" ograło ostatnio Sevillę, która w tym sezonie pobiła już Real i Barcę. Ja dziś obejrzę NordDerby.

28.11.2015 13:18

Z tego co pamiętam to swego czasu kluby z tych biedniejszych krajów zrzeszyły się w taką grupę, która domagała się większej liczby meczów w PUEFA, a co za tym idzie większej kasy. LE była pewnym rozwiązaniem tego problemu (wcześniej był to jeszcze PUEFA z dziwnymi nieparzystymi grupami, gdzie każda drużyna grała z każdą po razie)- bo choć kasa jest nadal znacznie mniejsza niż w LM to znacznie większa niż w poprzednim PUEFA- i dla takiego Lecha czy Legii te 2-3mln euro to już znaczący zastrzyk kasy- a w PUEFA to trzeba było praktycznie dokładać do interesu.

26.11.2015 21:59

Mati
O ile LM można w miarę przewidzieć, że główne role jak zwykle odegrają Real, Barca i Bayern- to przewidywanie LE to totalne wróżenie z fusów, dlatego, że forma nawet tych najlepszych "faworytów" do zwycięstwa w tych rozgrywkach jest bardzo niestabilna. Teraz jakieś Napoli czy inny Liverpool może akurat grać świetnie- ale na wiosnę okaże się, że np. musi rzucić więcej sił na ligę, albo po prostu będzie w gorszej dyspozycji. Spore znaczenie ma też losowanie- w LE nawet do ćwierćfinału potrafią się dośliznąć naprawdę słabe ekipy.

26.11.2015 19:07

Nie wiem skąd te bzdury, że "Niemcom w Anglii i wgl za granicą się nie wiedzie". Przecież Ozil świetnie gra w Arsenalu- wcześniej razem z Khedirą to oni- nie CR- stanowili o stylu i sile Realu Mourinho, Mertersacker to jeden z najlepszych obrońców ligi. Podolski od początku był kupowany jako zmiennik i z tej roli również wywiązywał się dobrze. Schurlee fatalnie wybrał- Mourinho zawsze ma swoich 12-14 pupili na których stawia choćby nie wiem co. Przecież w jego Chelsea nawet de Bruyne sobie "nie poradził". Kroos w Realu gra jak w Bayernie, Basti też jak w FCB w zeszłym sezonie- w tym przypadku cudów nie ma.

26.11.2015 14:36

W sumie on jakby chciał to mógłby już tam być bo Real proponował mu więcej jak szedł do FCB. Myślę, że nie odejdzie przed 2018. W Realu po sezonie może być wyrzucony na śmietnik niezależnie od formy, tak jak teraz James.

25.11.2015 23:58

@Mati
To nie nowość, bo Dutt czego się nie dotknie to sp...doli. W Bayerze i Werderze pokazał swoją "klasę" jako trener :D.

25.11.2015 23:06

Nudne jest już to masturbowanie się "wzorem zarządzania". Faktem jest, że zarząd Bayernu- na tle Bundes- w pewnym momencie wyprzedził epokę łącząc przywiązanie do tradycji (dbanie o dawnych piłkarzy, najważniejszymi gwiazdami zawsze- z niewielkimi przerwami- byli reprezentanci Niemiec) z próbą zrobienia z Bayernu globalnej marki i przyciągnięcia najlepszych gwiazd zagranicznych ( co na tle Barcy, Realu i Premier League udało się średnio- jedyne co się jeszcze teraz zmieniło to to, że Bayern na stałe zdystansował potęgi włoskie dzięki panującemu tam kryzysowi) . To się udało w latach 80-tych i pozwoliło na zdominowanie ligi i reszta to było tylko zbieranie owoców i dbanie o to, żeby tego nie spieprzyć+udana próba "urzędowego" zabetonowania sytuacji (zasada 50+1 i zniechęcenie szejków do wkraczania na rynek niemiecki). Przecież w każdej lidze była tendencja do "centralizacji mocy" w 1 lub najwyżej 2 klubach- i tak np. w Hiszpanii były to oczywiście Real i Barca, w Anglii dominacja MU w latach 90-tych była nawet większa niż Bayernu w Niemczech w tym samym czasie, we Francji sezon w sezon mistrzem był OL. W każdym z tych przypadków zaburzenie równowagi jeśli nastąpiło to było tylko chwilowe i nigdy nie doszło do trwałej detronizacji lub zmiany hierarchii chyba, że miała miejsce jakaś wyjątkowa katastrofa (np. degradacja Rangers w Szkocji, megakasa w Paryżu, Chelsea i City ), czasem jakiś klub ustabilizował się jako 2-3 siła ale to wszystko. I tak w Niemczech Bayernowi na nosie grała czasem Brema, czy BVB, a w Anglii tytuł Diabłom podbierał Arsenal, w Hiszpanii teraz Atleti, a kiedyś świetne Deportivo (Diego Tristan- pamięta ktoś :)?), albo Valencia, ale góra po 1-2 sezonach wszystko wracało do normy.

25.11.2015 16:41

Czy ja wiem? Może taka gra od czasu do czasu przy zdrowiu nadwyrężonym kontuzjami jest dla niego właśnie optymalna, a jako zmiennik jest Bayernowi jak najbardziej przydatny. Wątpię czy chciałby przechodzić do innego klubu. Może Valencia odpadnie i uda FCB się już w styczniu skaperować tego Mustafiego? W lutym można chyba zawodników zgłaszać od nowa do rozgrywek PUEFA.

25.11.2015 14:12

Badstuber jest zaledwie solidnym obrońcą, ale jeśli chodzi o "grube błędy" nie ustępuje moim zdaniem wcale wychwalanemu pod niebiosa Hummelsowi. Wgl uważam, że na ten moment optymalna para stoperów repre Niemiec to Boa-Hoewedes.

25.11.2015 11:30

Dalej nie ma 4 gola. Guardiola out.

24.11.2015 21:24

A ja mam w d..pie Leverkusen.

24.11.2015 20:17

Ale Zenit 2:0.

24.11.2015 19:35

No i niech se przegrywa. Jeez ludzie, wyniki w LM w pojedynczym sezonie o niczym nie świadczą. Tylko w Polsce jest moda na kretyńskie "bronienie honoru ulubionej ligi". A w LM liczy się Bayern, Real, Barca- i standardowo do etapu ćwierćfinału Juve i PSG. Reszta gra lepiej lub gorzej i nie ma się czym podniecać.

24.11.2015 19:15

@Thomas
Pfff w "ogórkowej" Bundeslidze? Z Mourinho byłoby 90:0 :). Guardiola niszczy ten klub!

22.11.2015 16:29

Nie no wiem, że ES2 zazwyczaj jest dostępny wyłącznie w wyższym pakiecie, ale organizowanie przez jedna stację 2 oddzielnych komentarzy jest trochę dziwne. Niezłe łomoty dostały Vfb i Werder po raz kolejny- na odrodzenie tych klubów jeszcze dłuugo poczekamy. Za to HSV Labbadi wygląda coraz lepiej. A wcześniej leciała liga rosyjska i okazało się, że wg Kołtonia Zenit to "rewelacja tego sezonu LM". Podejrzewam- biorąc pod uwagę poziom prezentowany przez VCF i OL w tym sezonie- że nawet Chelsea byłaby tam rewelacją. Kabaret.

22.11.2015 00:05

A co to w ogóle, za durny zwyczaj, żeby ten sam mecz leciał na obu stacjach i z innym komentarzem?

21.11.2015 22:15

Mecz Bayernu bardzo dobry.Warto zwrócić uwagę na trudne warunki w jakich był rozgrywany oraz całkiem niezłą grę Schalke. Swoje też zrobiły na pewno przerwy na repre.

PS. I co jak tam drużyna grająca podobno "najlepszy futbol w Europie" panie Bajerniak?

21.11.2015 21:35

Bądźmy poważni. Na razie nie ma się czym podniecać. Przypominam, że na razie TYLKO awansowaliśmy na Euro, na które pojedzie pół Europy w tym takie badziewiaki jak Węgry (fajna historia i też się w sumie cieszę, że weszli, ale mówię teraz wyłącznie o klasie sportowej ich repre) z 3 ekstraklasowcami w podstawie- i nie ma co się wymawiać, żadną Holandią czy Grecją. Na ten moment zajęliśmy 2 miejsce w grupie za grającymi wyjątkowo fatalnie jak na swoje standardy Niemcami, wyprzedzając Irlandię- która po Mundialu 2002 tylko raz (na Euro 2012) awansowała na wielki turniej- dzięki fartowi w barażach i Szkotów, którzy ostatni raz pojawili się na salonach w czasach prehistorycznych. Czy to naprawdę było aż tak wielkie osiągnięcie? Dla mnie o wiele większym był awans z 1 miejsca z 8-zespołowej grupy w el. ME 2008 gdzie wyprzedziliśmy ówczesną 4 drużynę świata, mając bardzo przeciętnych zawodników, z których większość do obecnej kadry nawet by się nie załapała. Ja to bym najbardziej chciał, żebyśmy trafili do grupy z Anglią i Ukrainą. Wtedy nie byłoby gadania, że "nic nie muszą" ale faktycznie pewna medialna presja na minimum wyjście z grupy będzie na Polakach spora. I wtedy można by- przynajmniej zgrubnie- faktycznie zmierzyć sportowy postęp jaki kadra zaliczyła względem okresu Fornalika.

18.11.2015 18:16

@Klimas
Ja tez odniosłem takie wrażenie. I to mimo, że raczej to nie było to, że im się nie chciało (Niemcom)- na tyle było ich tamtego dnia stać i i tak wystarczyło to na naszych bez najmniejszych problemów. Mieli w tym meczu zdecydowaną przewagę i 1:3 to był najniższy wymiar kary mimo okazji Lewego czy Grosickiego w 2 poł- przed którymi Niemcy mieli po kilka wybornych okazji na 3:0 i później 3:1. Rywale mieli w tym meczu gigantyczną przewagę- polecam obejrzeć to spotkanie po raz 2 na spokojnie i bez emocji- skończą się wtedy mity o "wyrównanej" walce, która w przeciągu całego meczu trwała łącznie może 5-10 minut. Tutaj ładna bramka, dosyć bliski wynik z Mistrzem Świata i kilka fajnych zagrań fałszuje odbiór, ale tak samo można powiedzieć, że mecze Bayernu z FCA czy Hoffenheim były wyrównane, a to przecież nieprawda.

18.11.2015 11:48

@anonim
Nie tylko Ciebie bolą :)

16.11.2015 15:28

Po wczorajszym meczu zachodzę w głowę jak ktoś kiedykolwiek mógł tego całego Odergaarda uważać za wielki talent. Gościu nie ma za grosz przebojowości, byle Mitchell Weiser to od niego dużo bardziej wartościowy piłkarz, czy Sane który jest w porównywalnym wieku gra dużo dojrzalej w drużynie z wysokiej półki. Techniką też wcale nie powala.

16.11.2015 14:13

@pele@dziki
Oj wywołaliście prawdziwego wilczka z lasu przywódcę watahy :D. Pod żadnym pozorem nie odpowiadać!

15.11.2015 20:03

@daro
Na privie? Założę się, że znowu jakieś prymitywne wyzwiska, jak kiedyś do mnie. Skończ już z tym trollowaniem. Wyrodziłeś się po meczu Polska-Niemcy w wiadomych większości użytkownikom okolicznościach i od tamtego czasu zaśmiecasz stronę bezsensownymi prowokującymi komentarzami, bez znaków diakrytycznych, interpunkcyjnych i dużych liter. Jak już musisz i admin na to pozwala to pisałbyś chociaż starannie.

15.11.2015 17:43

@daro
Skończ już to trollowanie. Lewandowski nie ruszy się nigdzie przed latem 2018 roku.

12.11.2015 17:01

Robi to co do niego należy. Na Dortmundzie nigdy nie ma presji, na Bayernie zawsze. Nic dziwnego, że uwypukla to co może jego ekipie pomóc.

10.11.2015 22:01

Kompleksy kompleksami ale można by przystopować z tym wszechobecnym i przez to nużącym już "militarnym" językiem w piłce (zmiażdżył, rozstrzelali, instynkt zabójcy, prawdziwa wojna, zasieki itp.).

10.11.2015 00:25

Tak jest. Najlepszy był samograj Klinnsmana.

08.11.2015 23:01

@Thomas
Niech jeszcze wywalą Jamesa i kupią za niego Pogbę :D.

08.11.2015 22:54

@ThomasKonig
No bo przeca Bundesliga to ogóry i 5:1 z BVB czy Vfl- "nie ma się czym podniecać" bo to był "psi obowiązek", podobnie jak wygranie tej całej ligi którą prowadząc FCB jak wiadomo w cuglach rozyebałby nawet Smuda ;D. A z Arsenalem tak samo bo generalnie "słabo gramy na wyjazdach" i w półfinale w końcu "przyjdzie co do czego", a oni LM i tak mają w d..pie.

08.11.2015 22:43

Kroos na plus? Chyba ktoś tu ogląda Real tylko w FIFie.

08.11.2015 22:35

@ipiortw
spoko, spoko zaraz będzie przerzutka na Barcę, albo Atleti xDDD.

08.11.2015 22:27

A oglądaliście mecz Augsburg-Werder dziś? Dla Chałaśkiewicza, żeby był faul to chyba musi jeden zawodnik drugiemu nogę urwać :D.

08.11.2015 22:16

Przestańcie już z tym mitycznym "monachijskim walcem" za Juppa. Przypomnijcie sobie co różne bajerniaki wypisywały po porażce w rewanżu z Arsenalem, albo po wtopie z BATE w grupie- wcześniej lały się "hejty" na zarząd za sprowadzenie do klubu Mandzukicia. Niech City osiągnie najpierw coś więcej niż 1/8 finału LM to wtedy pogadamy.

04.11.2015 18:52

A co to niby za obelga, że ktoś jest "sezonowcem". Podoba się komuś gra jakiejś drużyny to jej kibicuje- proste. Nikt z was nie kibicowałby Bayernowi gdyby był w 2 poł tabeli 2 Bundes na przykład. Wy też zaczęliście kibicować od jakiegoś sukcesu.

23.10.2015 11:53

Nie tylko pierwsze dwie kolejki ale właściwie cały zeszły sezon w LM i LE. I teraz dotąd było podobnie. Zresztą Chelsea dalej cieniuje.

20.10.2015 22:58

Zdecydowana i zasłużona porażka. Po pierwszym kontrowersyjnym golu jeszcze można było pisać o pechu, ale teraz Arsenal udowodnił, że w 100% zasłużył na 3 punkty.

20.10.2015 22:36

Piłka plażowa w Leverkusen, 4:4!!

20.10.2015 22:28

lever-roma 3:4 niezły mecz

20.10.2015 22:26

@Thomas
Tak jest. Celebrujmy posiadanie. Z mocniejszym rywalem typu Barca, Real szykuje się kolejny piątal.

20.10.2015 22:23

Typowo Guardiolowy mecz Bayernu z mocniejszym rywalem. Odszczekuje to co pisałem o #ARS panie tomassino.

20.10.2015 22:19

@Mati
Dlatego jeśli już najlepiej chyba obstawiać takie "szemrane" imprezy typu ostatnie ME w siatkówce, z jakimiś absurdalnymi barażami przed ćwierćfinałami- gdzie drużyny często odpuszczają, żeby uniknąć silniejszego rywala. Sprawę pogarsza dodatkowo fakt, że problem polega na tym, że 95% obstawiających uważa, że posiada ogromną wiedzę o piłce ;D. Ja np. nigdy w życiu nie postawiłem na nic pieniędzy, ale każdy jest wolnym człowiekiem i jeśli chce to proszę bardzo :).

19.10.2015 22:56

@Mati
I potem zachęcony swoim geniuszem postanowi z miliona zrobić 100- oczywiście za pomocą dalszego jeszcze bardziej ryzykownego obstawiania :). Na zakładach (obstawianiu, firmy bukmacherskie to już inna sprawa :D) jak i każdym innym hazardzie na dłuższą metę każdy jest w plecy.

19.10.2015 21:58

@NineInchNails
Niebo a ziemia? Ja tam widzę co sezon Arsenal odpadający co sezon z LM w 1/8 finału, w tym z takimi tuzami jak Monaco. Czyli mniej więcej tak jak Bayer, Schalke, BVB i pewnie w tym sezonie Wolfsburg. Widzę napakowany milionami United fartownie przepychający Wolfsburg z prezentującej podobno niski poziom Bundesligi- i 0 różnicy w jakości między dołującą w "śmiesznej" Bundeslidze Gladbach, a gwiazdozbiorem z City. O ostatnich pojedynkach tych angielskich "potęg" z Bayernem nie chce mi się nawet wspominać. Bayern na ten moment w Premier League też byłby bezkonkurencyjny.

19.10.2015 12:07

@Ritzzelli
Zgadzam się w 100%, ale ostrzegam, że rzucasz grochem o ścianę :).

17.10.2015 19:12

@yvaine
Ciekawe czy w drugiej lidze przeniosą się z powrotem do Wronek :DD.

17.10.2015 18:28

@yvaine
Lech nie gra o punkty w tym sezonie.

17.10.2015 18:15

Bądźmy poważni faule w piłce się zdarzają i sędzia nie zawsze nadąży- tak było jest i będzie.

17.10.2015 17:21

W Bayernie z wychowywaniem młodzieży zawsze było średniawo.

17.10.2015 16:38

Poldi to na ten moment taki niemiecki Peszko- człowiek od "atmosfery" i niczego więcej. Na powołanie już zdecydowanie za słaby.

17.10.2015 15:42

łohoho chyba Drax wreszcie odpalił- dobrze, żeby też tak zagrał z PSV w LM :).

17.10.2015 15:39

A na którym mundialu/Euro nie było? Gdyby nie Surkis to Euro 2012 u nas też by nie było- podobnie z mundialem w Azji, Afryce czy Francji. Ja czekam aż odkryją taki przy którym nie było korupcji :D.

17.10.2015 14:07

Katastrofa w wykonaniu repre siatkarzy- niezależnie od tego czy uda się to jeszcze wygrać.

14.10.2015 18:11

Niezły wstyd się szykuje, fatalny występ. Generalnie Antiga lepiej by zrobił jakby dał tu pograć rezerwom.

14.10.2015 17:40

@Thomas
Jugosławia kadrowo walczyłaby o złoto w każdej znanej grze zespołowej, nawet w hokeju się liczyli dzięki Słoweńcom :).

14.10.2015 17:13

O Polsce, jako "o wiele silniejszej" nawet w kontekście udanych eliminacji można mówić tylko względem Gruzinów. A na pewno nie w stosunku do BiH, bo na tle słabszych technicznie od Bośniaków Szkotów czy Irlandii żadnej supremacji nie było widać.

14.10.2015 16:43

@JazGod
Karny w tamtym meczu Austriakom się należał. Lewandowski (Mariusz) robił zapasy w polu karnym za co sędzia ma prawo odgwizdać faul- niezależnie od tego czy to jest w polu karnym, w środku pola w 1-wszej 60-tej czy 92 minucie. Takie i inne teorie biorą się z nieznajomości przepisów, podobnie jak dyskusja nt. karnego z Irlandią. Nie zapominajmy też, że wcześniej Polacy zdobyli bramkę z 3-metrowego spalonego. Dodatkowo- Austriacy pozostałe mecze przegrali, Szwajcarzy też nie wyszli z grupy więc bez przesady. Koszyki na MŚ są układane wg klucza geograficznego i 2 koszyk Ekwadoru niczego tu nie mówi.

14.10.2015 01:30

@Matix
E tam, Bośnia też nie zachwyca. IMHO z każdym z nierozstawionej czwórki mają szanse 50/50. Za to wszyscy nierozstawieni pewnie marzą o Węgrach :).

13.10.2015 23:18

@JazGod
No to nie jest jedyny problem z różną liczbą zespołów w grupach. Bo dla rankingu też to ma znaczenie- np. Francuzi 2x w krótkim odstępie czasu grali w okrojonej grupie przez co mieli za mało punktów do rozstawienia w barażach do MŚ 2014. Ale to chyba jedyne sensowne rozwiązanie na ten moment.

13.10.2015 22:50

Ale tępaki z tych komentatorów.
@RL
Raczej Kazachstan, albo Łotwa :).

13.10.2015 22:38

To Turcja jedzie na Euro :D.

13.10.2015 22:32

@JazGod
Może :).

13.10.2015 22:18

Ale Turcy mają w tym momencie szansę nawet na bezpośredni awans! Kazachstan prowadzi z Łotwą z którą Turcy mieli 2 remisy i spycha ją na ostatnie miejsce. Jakby Turcy dziś wygrali to mieliby 12 pkt + 4 za mecze z Kazachami czy 16 i wyprzedziliby Węgrów!

13.10.2015 22:14

Arena jest już dość stara, ale nie przesadzałbym z krytyką. Co niby jest złego w drewnianych schodach, bądźmy poważni.

13.10.2015 21:46

@Luka
"a teraz piszę to samo"- tak ten sam słaby trolling. Daj pan spokój.

13.10.2015 21:40

A Cypr na ten moment w barażach :D.

13.10.2015 21:28

Włosi i Holendrzy na razie 0:1

13.10.2015 21:13

Ale stuprocentowy karny to nie jest sporna sytuacja. I nie mają z tym nic wspólnego pozytywne czy negatywne emocje związane z występami międzynarodowymi Polaków. A z patriotyzmu najbardziej drwi tu RL69.

13.10.2015 20:37

@Thomas
Uważasz (albo wiesz, jak każdy kto zna przepisy), że był tam słuszny rzut karny? Nienawidzisz nie tylko Lewego, ale masz problem z Polską i Polakami. Proste? Proste. Jeszcze szargasz Święty Mecz który dał awans :D.

13.10.2015 20:31

Trochę powagi. Obstawianie teraz 1/4 finału dla Polaków to brak rozsądku. Na razie jeszcze nic nie osiągnęliśmy- awansowaliśmy na turniej an który jedzie pół Europy, w tym Albania, Węgry czy Irlandia Północna. Krytykowani ze wszystkich stron za słabą grę Niemcy i tak wygrali tę podobno bardzo silną grupę, a Polacy świętują awans z 2 miejsca jakby właśnie wygrali LM. Trochę to niesmaczne było.

13.10.2015 19:24

Thomas ma racje- przepisy tu są jednoznaczne. A ciągnięty za koszulkę zawodnik wcześniej i upadający w polu karnym to klasyczny przykład zastosowania tego przepisu.

13.10.2015 18:56