DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: meisterspieler Strona 8

Ale rewelacyjnie grają Hiszpanie, nawet rezerwowym składem.

12.10.2015 21:59

@Thomas
Wiadomo, że każdy chce, żeby obyło się bez kontuzji. Nie odbieraj tego jako jakąś złośliwość :P. Ale okazja Yarmolenki!

12.10.2015 21:52

Dla Węgrów to będzie pierwszy awans na jakikolwiek międzynarodowy turniej od 30 lat.

12.10.2015 21:33

o Jezu jaki biedny ten Bayern cała Europa go prześladuje :P

12.10.2015 21:15

Może sam chce wyjść żeby pograć więcej dla swojego kraju. Wcześniej opuścił sporo meczy ze względu na kontuzje.

12.10.2015 18:49

@Thomas
Widzę, że nieźle się napaliłeś na tych Holendrów na ME :). Dla mnie sprawa jest prosta. Na ten moment Holendrzy na ME na pewno nie zasługują. Ale jak Turcja sfrajerzy u siebie z Islandią to oczywiście nie zasługuje tym bardziej. Więc jeśli tak się stanie to dla mnie problemu nie ma. Natomiast nie przeceniałbym aż tak motywacji do walki o koszyki, w meczu z Łotwą u Islandczyków z tym było średnio- nawet widać po straconych bramkach pokazanych w skrótach. A nie zapominajmy, że Turkom wystarczy remis.

Co do Polsatu- to podobnie jak na Mundialu 2002 jak ktoś pamięta. Bodaj sprzedali sublicencję TVP na mecze naszej repre, po jednym ćwierćfinale i 1/8+ chyba półfinały i finał, a dodatkowo u siebie łaskawie odkodowali mecz o 3 miejsce. Wszystkich pozostałych meczów grupowych słuchałem w radiu :D. CP w sumie drogi nie jest ale teraz te "smartdomy" podobno mają dziwnie skonstruowane umowy i ciężko zamówić normalną TV bo za wszelką cene chcą ci wcisnąć te pakiety obejmujące też Internet i telefon. Dodatkowo to LTE to podobno cienizna i nie dają gwarancji na działanie sieci 4G mimo, że podpisujesz umowę. Chociaż ja posiadam TV od CP i w sumie tak tragicznie nie jest- mam dostęp do ES i ES2+ te różne siatkówki na Polsatach, teraz jeszcze będzie Euro. A wychodzi chyba coś koło 40 zł/mies.

12.10.2015 17:41

@Luka
Nie podoba się to przerzuć się na Legię. Tam próbują być tym czym Bayern dla Niemiec, tyle że w Polsce.
@Thomas
Ale to wydaje mi się akurat normalne. Gdy jakiś klub z Bundes odpadnie w np. DFB z amatorami to jest przecież tak samo. Niby cały czas byli tłamszeni, ale przy 1:1 stworzyli 2 czy 3 dogodne setki do zdobycia gola. A to dla Mistrzów Świata jednak jest wstyd.

12.10.2015 16:48

Bilans Holendrow z Czechami, Islandia i Turcja: 1 remis 4 porazki, bramki 2:9. O jakich "brakujacych 3 punktach" my mowimy, chyba . Jesli juz ktos pisze o szczesliwej wygranej Islandii na Arenie, to warto tez moze wspomniec o fartownym punkcie Holendrow w pierwszym meczu przeciwko Turcji w ostatniej minucie po zalosnej grze. Obecna Holandia to tylko Robben- i nie inaczej bylo na ostatnim mundialu. "Selekcjoner" Blind tylko dopelnia ten obraz w logiczna calosc. Tym bardziej to wlasnie Arjen powinien dostac MVP turnieju za dociagniecie do top 4 tak slabej ekipy wlasciwie w pojedynke, Messi mial jednak wsparcie od innych gwiazd- od czasu do czasu- ale jednak. Zauwazcie ze gdy (Robben) gral slabiej to Holandia grala podobne meczarnie jak w tych eliminacjach.

12.10.2015 11:49

To musiałaby być jakaś epicka wywrotka Turków w ostatniej kolejce. Nie wierzę w to. Tym bardziej, że pewna awansu Islandia z Łotwą nie zachwyciła jak wcześniej.

12.10.2015 00:47

W sumie jakie to ma znaczenie, kto się teraz wydaje najsilniejszy? Pół roku w piłce to niemal jak epoka, zmienić się może dosłownie wszystko.

12.10.2015 00:30

@Thomas
Liczą się chyba 2 poprzednie cykle eliminacyjne, a do 2014 wypadły żałośnie- więc nic dziwnego, że takie miejsce a nie inne. Czysta statystyka.

12.10.2015 00:01

@Thomas
Nie tylko honoru, ale nawet humoru :DDD.
Brawa dla Polaków za awans. Tak jak @Koan pisze- patrząc z dystansu przy 24 ekipach to jest obowiązek nawet dla nas, ale po tej żenadzie w ostatnich 2 cyklach eliminacyjnych do MŚ+ wtopa na Euro trudno się dziwić tej fecie.

11.10.2015 23:06

@Thomas
100% racji. O, i do mnie jeszcze jakieś wulgaryzmy wysyła na priva :D.

11.10.2015 22:58

Nie ma kłótni. Jest za to trolling niskich lotów- w wykonaniu ćwierćinteligenta.

11.10.2015 22:53

On nie jest niekulturalny. To troll. Skończmy z odpisywaniem mu.

11.10.2015 22:50

Ja kibicuję Polakom, ale jak nie gra Polska jak np. na ostatnim mundialu lub jak Polacy odpadną to kibicuję Niemcom, to moja ulubiona zagraniczna drużyna, znajomi wiedzą, a morda dalej na swoim miejscu :D.

11.10.2015 22:43

@Koan
Pewnie robi dywersję niemieckiej gospodarce chlejąc na dworcu i zmuszając policję do interwencji xDDD

11.10.2015 22:20

#zbanowaćdaro022

11.10.2015 22:10

Niemcy żenada

11.10.2015 21:58

Jezu, ale ty faworyzujesz tego Mullera, masakra. Z Polską w Warszawie to głównie dzięki marnowanym przez niego setkom odnieśliśmy historyczne zwycięstwo. Napastnik jest potrzebny- taki gościu, który nie będzie robił jak koń pod górkę, a po prostu ucieknie się do możliwie najprostszych rozwiązań byle zdobyć gola- jak właśnie Mario Gomez, któremu obrońcy rywala muszą poświęcać uwagę jednocześnie zostawiając więcej miejsca pozostałym zawodnikom. W ostatnich eliminacjach Miro zdobył podaj tylko 5 goli- ale sama jego obecność miała ogromny wpływ na styl gry rywala, a tym samym i ostateczny wynik i obraz gry Niemiec.Zgranie z Bayernu mogłoby dodatkowo zaprocentować.

11.10.2015 21:46

Ale jakie to ma znaczenie czy z Bayernu, czy nie. Jakby Reus grał w Bayernie to by w jakiś magiczny sposób nagle zaczął trafiać? Bądźmy poważni. Muller też mnóstwo marnuje, wspomnijmy Irlandię.

11.10.2015 21:39

Frajerstwo z tym karnym. Ale moim zdaniem słuszny, bo już za linią Pazdan miał nogę.

11.10.2015 21:01

Hehe, słyszeliście, że podobno Dziekanowski wpieprzył wczoraj Bożydarowi :DDD. Ciekawe czy dzisiaj znowu będzie paradować w okularach prosto z basenu :).

11.10.2015 20:41

@Thomas
1.Izrael jest w Azji, nie Afryce.
2.Granie tej drużyny w strefie azjatyckiej wiązało by się z serią walkowerów w meczach z krajami Zatoki Perskiej. Dodatkowo trzeba im przyznać, że jeśli chodzi np. o ligę to potrafią dorobić się od czasu do czasu drużyny w fazie grupowej LM, więc nie są to jakieś ogóry.
3. Turcja w strefie UEFA jest już od 1962 roku. Niewielka część Turcji, leży jednak geograficznie w Europie- w tym cześć bardzo ważnego dla nich Stambułu. Podobnie to wygląda w przypadku Kazachstanu. Kluby z powodzeniem grają w LM i LE, liga jest bardzo ciekawa, ma świetną oprawę i czasami również i wysoką jakość, kluby mają duże fan-bazy i bogatą historię czego nie da się powiedzieć np. o chińskich czy japońskich sztucznych tworach. Pod względem kultury piłkarskiej i w ogóle sportowej Turcy należą do Europy na sposób nie mniej uprawniony od Polaków.
4. Co do krajów kaukaskich, można się zastanawiać- z Azji miałyby może łatwiejsze dojście do MŚ. Ale dano im wybór i z tego skorzystały. Nie można powiedzieć, że poszły na łatwizne.
5. Bzdurne jest też pisanie o tym, że brak Holendrów na ME to wina Turków, Cypru czy Izraela. To jest wina przede wszystkim samych Holendrów.

Zgoda co do formatu eliminacji, mi on też się nie podoba. Uważam, że w dzisiejszych czasach można je spokojnie scentralizować. W Azji jako tako od czasu do czasu prezentują się tylko Korea i Japonia- reszta to dno, w Afryce Ghana i ostatnio Algieria. Mam wrażenie, że Litwa, Łotwa czy Estonia zakwalifikowały by się spokojnie przynajmniej do tej ostatniej 6-zespołowej rundy w CONCACAF. W końcu w takim Hondurasie- czołowej ekipie CONCACAF też dużą rolę odgrywali przeciętni kopacze z podrzędnych klubów naszej E-klasy w typie Costly'ego. I niczego tu nie zmienia jeden sensacyjny wynik Kostaryki. Niestety ucinanie miejsc Europie jest możliwe dzięki takiemu a nie innemu ustrojowi w FIFA (1 federacja 1 głos, czyli Antyle Holenderskie= Niemcy= Wyspy Salomona= Polska, itd.).

11.10.2015 20:24

"Siłowość" to już tylko stereotyp. W Anglii jest coraz więcej Latynosów czy Hiszpanów, topornych Anglików za to niewiele. Taki szybki, przebojowy gracz ze wspaniałą techniką to dla czołówki Premier League znakomity kąsek. Przecież Theo Walcott którego umiejętności czysto piłkarskie są średnie, radzi sobie tam świetnie właśnie ze względu na doskonałe parametry szybkościowe.

11.10.2015 19:50

Tyle, że jego też ciężko uznać za klasę światową, w Bayernie nawet w swoich najlepszych czasach gdy wszyscy są zdrowi jest rezerwowym.

11.10.2015 15:27

Atletico? Raczej nie ma opcji. W BVB to najlepiej opłacany piłkarz- 7mln euro/sezon. W Madrycie więcej może mu dać tylko Real.

11.10.2015 15:25

Nie. 3 zespół z tej grupy nie ma szans na awans bezpośredni. Mecze z Gibraltarem się nie liczą. Liderem w tej klasyfikacji obecnie są Węgrzy i to oni liczą na porażkę/remis Ukrainy.

11.10.2015 01:59

Bądźmy poważni- Holandia i "świetnie" w tych eliminacjach brzmi jak ponury żart. I jakie brakujące 3 punkty- oni mają 1 punkt ze wszystkich meczów z Islandią, Czechami i Turcją- czyli bilans porównywalny z osiągnięciem Fornalika z ostatnich el. MŚ. I nikt przy zdrowych zmysłach nie próbował udowodnić wyższości tamtej kadry nad Anglią, Ukrainą a nawet Czarnogórą. Czechy i Islandia już tylko dogrywają- i mają do tego prawo bo awans został wywalczony dla nich już wcześniej. Nie sądzę, żeby Islandia przeszkodziła Turcji w wywalczeniu baraży w Stambule. W Holandii na ten moment trudno szukać wysokoklasowych graczy poza Robbenem, Depay to dopiero kandydat- poza tym ta drużyna pod Hiddinkiem/Blindem od strony taktycznej w porównaniu do Islandczyków czy Czechów prezentuje się wręcz śmiesznie. Żadna to strata dla Euro, bo taka repre i tak by się tam skompromitowała.

Przy okazji MŚ 2010 też wielu się cieszyło z ręki Henry'ego. Bo Irlandia niby grała "toporny futbol" a Francuzi to był naturalny kandydat do gry w 1/4-1/2 finału i wicemistrz świata.

10.10.2015 23:23

Ale Werder przecież jest fatalny, za Robbena na początku może grać ktokolwiek, nawet jakiś Kimmich.

10.10.2015 21:49

@josh
No może i przesadzam. Wiem, że odeszli Klose, Lahm i Mertersacker. Faktem jest, że mecze towarzyskie traktują tam z przymrużeniem oka i przed Euro nawet kadrze Smudy prawie pozwolili wygrać. Ale to wielkie pole manewru chyba powinno we wrześniu-październiku na pół roku przed Euro skutkować zmontowaniem drużyny, po której byłoby widać, że jest gotowa do walki o najwyższe cele? W przypadku Niemców na razie tego moim zdaniem nie widać. Pewne rozleniwienie faktycznie może oczywiście wynikać z praktycznie braku możliwości odpadnięcia na tym etapie, zdobytego najważniejszego trofeum itp. Ale jednak bilans 2 porażek ze słabymi- bo tak to trzeba określić- Polska i Irlandią- tylko 1 pkt z Irlandią w przeciągu 2- meczu- dla drużyny Mistrzów Świata, która w przeciągu 3 ostatnich cyklów eliminacyjnych zremisowała tylko 3 razy, i to mimo grania z przeciwnikami takimi jak Rosja, Austria, Belgia, Turcja czy Szwecja- znacznie mocniejszymi pod względem piłkarskim przeciwników od Szkotów czy Irlandii i co najmniej porównywalnych lub lepszych od obecnej reprezentacji Polski- jest słabiutki.

10.10.2015 16:10

Czy ja wiem, obrona Niemiec wg mnie nie jest taka fatalna. Każdej drużynie- zwłaszcza reprezentacyjnej- zdarzają się babole- jak ktoś ogląda Hiszpanów, Portugalię, Francję, a nawet słynących z dobrej defensywy Włochów mógł się o tym przekonać. Błąd w meczu z Irlandią to był błąd całej linii obrony wynikający raczej z braku zgrania.

Moim zdaniem głównym problemem Niemców jest forsowana przez Loewa gra bez napastnika. Niby jak piszecie "w ofensywie wygląda to dobrze" ale ogólnie skuteczność jest fatalna, nie pozwalająca bynajmniej patrzeć na EM 2016 w wykonaniu Niemców z optymizmem. Klepanie do bólu, a i tak nawet jak uda się wykreować jakąś szansę to nie ma komu wykończyć. Dlatego moim zdaniem tak szybka rezygnacja z Kiesslinga czy Gomeza była błędem Loewa. Ci napastnicy nie prezentują oczywiście umiejętności na poziomie np. Lewego, ale i tak w 90% europejskich reprezentacji mieliby pewny plac w pierwszej XI-stce z pocałowaniem ręki. Muszą skupiać uwagę obrony każdego ogarniętego rywala dzięki czemu taki Reus, Ozil, Gotze czy Muller mają wówczas więcej swobody w ataku. Pytanie teraz czy Loew przyzna się do tego błędu i powoła Gomeza lub Alexa Meiera czy dalej będzie "dążył do doskonałości" nudnej klepanki bez efektu. Owszem, jest posucha jeśli chodzi o napastników w przedziale wiekowym 22-29- i w młodszych dopiero jest np. ten Selke z Lipska, czy młode talenty u-17 z BVB czy Schalke. Ale nie jest to żadne usprawiedliwienie dla żyłowania tej filozofii- że "nie ma innego wyjścia" bo i Meier i Gomez mimo przekroczonej 30-stki nadal grają w piłkę na wysokim poziomie- czy to Bundesligi, Superlig albo LE.

Inna sprawa, że jeśli tak przeciętnie grający Niemcy- z mnóstwem jak na dłoni widocznych wad i niedoróbek- mimo wszystko w miarę komfortowo pewnie i tak wygrają grupę, dosyć średnio to świadczy o jej poziomie, a pośrednio również i o naszym.

10.10.2015 15:51

xDDDD
https://www.youtube.com/watch?v=Gv4HCk44Z1Q

10.10.2015 01:38

W sumie zimę przepracuje jeśli wróci w grudniu i na wiosnę- przed najważniejszymi meczami powinien być gotów. Nie ma co robić dramatu.

09.10.2015 18:37

Wg mnie Loew powinien jednak sie zastanowic nad tym jak chce widziec Niemcow na tym turnieju. Bo jak tak jak w tych eliminacjach to kiepsko. Swiatowej klasy pilkarze ale nie ma typowego napastnika i zadne falszywe dziewiatki nic tu nie zmieniaja in plus. Thomas jest genialny, ale on takiej dziewiatki skupajacej uwage obroncow tez potrzebuje- i nie musi to byc napadzior polki Lewego, bo wczesniej spokojnie wystarczyl Klose, a nawet Gomez. Moim zdaniem JL powinien przeprosic sie albo z Kiesslingiem (wcale nie jest drewniany- proponuje obejrzec chocby sierpniowy 2-mecz z Lazio, to o klase lepszy napastnik od chocby Chicharito), albo probowac wprowadzic Meiera do kadry. Nie ukrywam ze jestem wielkim fanem tego zawodnika i chcialbym zobaczyc jak ma swoje 5 minut na wielkim turnieju :). Wiec moge tu byc stronniczy, ale ani Kruse ani Volland tacy skuteczni jak Alex na szpicy nie sa, a granie "ala Hiszpania" jest mocno srednie pod wzgledem skutecznosci a nawet ostatnio wynikow.

09.10.2015 16:56

Mustafi to by bylo cos- ma wg mnie o wiele wiekszy potencjal od Hummelsa ktory wprawdzie swietnie rozgrywa, ale czasem zdarzaja mu sie takie babole ze glowa boli i to zupelnie niespodziewanie. A on jest na stoperze bardzo odpowiedizalny i razem z Boatengiem mogli by stworzyc duet marzen.

09.10.2015 16:47

Nie zadna kpina tylko czysta statystyka- licza sie przede wszystkim punkty z 2 poprzednich eliminacji. Kpina to by bylo naginanie rankingu pod zasluzone reprezentacje. No szkoda MG tak fajnie ostatnio gral :/....

09.10.2015 16:44

@Mati
Lech desperacko potrzebuje paru punktow zdobytych w jakikolwiek sposob i jesli to sie uda dzieki "efektowi nowej miotly" to kibice wezma to z pocalowaniem reki, nawet jakby to mial byc Urban czy inny trener jego pokroju. Skorza ewidentnie nie ma juz pomyslu jak n nich wplynac. Petrescu pewnikiem zagonil by towarzystwo do katorzniczej pracy, ale nie wiadomo czy by zyskal dzieki temu szatnie, polski pilkarz zasadniczo do najpracowitszych nie nalezy, niestety. Przez to Petrescu wywalili z Wisly a potem osiagal sukcesy w Rumunii i Rosji udowadniajac ze jest dobrym trenerem. Co do reszty- nie znam, nie mam zdania.

09.10.2015 14:24

@Mati
Niezle, jesli to prawda. Niedawno na kopach wywalony z Legii pojdzie trenowac Lecha. W sumie podobnie zrobili ze Skorza i na krotka mete sie to sprawdzilo- ciekawe jak bedzie teraz. No i jak sobie poradzi Czereczesow w Legii.

@RL, @kubla
Dlatego ja mowilem ze w wykonaniu naszej repre nie ma dlugo nie bedzie czegos takiego jak spokojne dowozenie korzystnego wyniku bo nie ma do tego odpowiedniej jakosci zwlaszcza w pomocy ani pomyslu trenera. I nikt chyba nie powie, ze to byla "gra na remis". Peszko i Mila niby robia dobra atmosfere, ale dla mnie dowolywanie ich do kadry tez jest zlym pomyslem. Zgadzam sie tu z Borkiem ktory twierdzi ze do repre maja isc tylko pilkarze gotowi w kazdej chwili wejsc na boisko i rozegrac 90 minut. A 2 gosci z ekstraklasy i to jeszcze nie dajacych nawet juz rady wywalczyc sobie podstawy w przecietnej Lechii to jest niepowazne jednak.

09.10.2015 13:30

Bramkarze zazwyczaj bywali wybitni na tle przecietnej reszty kadry. Teraz przy Lewym, Miliku, Krychowiaku, Gliku, a nawet Blaszczykowskim czy Piszczku troche bledna,.Prawie zawsze mielismy jednak 1 czy 2 grajacych w solidnych europejskich firmach.
@RL69
Przyznaje racje. Ale przesada jest twierdzenie ze zawalil te bramke. Ciesze sie natomiast, ze mamy podobna opinie co do Boruca, bo zauwazam w niektorych kregach niezrozumialy kult tego bramkarza. On ratowal nas po raz ostatni- na Euro 2008- 7 lat temu- ale do niektorych i tak to nie dotrze. To on zawalil nam el. MS 2010, w kampanii 2014 tez nie ustrzegl sie bledow i niczego nam nie uratowal. Dywagacje pt. "Boruc nr 1 w polskiej bramce" w ogole nie powinny miec miejsca.

Na ten moment biorac pod uwage "srednia" Fabian jest najlepszym wyborem na nr 1.

Szczesny moze mu to miejsce zabrac jesli wreszcie zrobi pewien krok do przodu i dorosnie bo ma caly czas potencjal zeby byc nie tylko naszym nr 1 ale topowym bramkarzem europejskim. Jednak nie zrobil tego przez pare lat i nie wiadomo czy kiedykolwiek zrobi. Na razie "wybronil" 2 mecze- to troche za malo jak na bramkarza chcacego byc nr 1.

09.10.2015 11:41

No badzmy powazni. Obwiniac Fabiana o pierwsza bramke? To byl strzal zycia- idealnie w okno- ani Neuer ani Buffon by tego nie wybronili- nikt nie dal by rady bez magicznych mocy pozwalajacych na antycypacje strzalu Szkota.

09.10.2015 10:53

Ok, działa dźwięk po przywróceniu systemu, nie wiem co było wcześniej źle no ale ok. Co do Niemiec to Loew powinien dać w końcu szansę weteranowi Alexandrowi Meierowi bo 6 "fałszywych dziewiątek" z przodu ewidentnie nie zdaje egzaminu. Wg mnie popełnił też błąd tak szybko rezygnując z Kiesslinga. A żaden Kruse nie zbawi ataku Niemiec na Euro.

09.10.2015 02:06

@Android
Najlepsze jest to, że wielu użytkowników- w tym pewnie nieraz i ja dało się nabrać na darmowość W10. Tzn. przez to wielu użytkowników zgadza się łatwiej na wysyłanie różnych "raportów", bo podświadomie czują, że firmie się coś od nich należy bo w końcu dała im system za darmo... Poniższy artykuł ciekawie opisuje zjawisko.

http://www.dobreprogramy.pl/Windows-10-nie-jest-darmowy-przyszlo-nam-za-niego-zaplacic-wielka-cene,News,66398.html

09.10.2015 01:30

@Android
No to standard, ale niestety nie pomogło :/
@Mati
Sterowniki aktualne. Chciałem spróbować przywracania systemu, ale po instalacji 10-tki nie robił żadnych punktów przywracania :(.

09.10.2015 01:13

No i popsuł mi się dźwięk w laptopie :(. Miałem puszczonego streama z meczem i w tym samym momencie zadzwonił Skype i odebrałem połączenie. Wyłączył się dźwięk na streamie i osoby dzwoniącej też nie słyszałem ani ona mnie. Od tamtego czasu nie mogę niczego usłyszeć, ani nawet puścić dźwięku testowego...

09.10.2015 00:57

@daro22
Kłótnie jest temu, że niektórzy- podobno dorośli, obyci w świecie zachowują się jak pies Pawłowa.

09.10.2015 00:12

Sobiech to jednak wielka niewiadoma. Nie sądzę by dał tu w przodzie jakąkolwiek jakość. Na ten moment ten gościu jest słabszy od Naismitha czy Maloeya.

08.10.2015 23:59

Ale napinają się tu co po niektórzy jak do Wielkiego Pierda. A @Marian właśnie idzie po popcorn.

08.10.2015 23:42

@Shikeria
A co Cię to obchodzi- jego sprawa. Druga sprawa- daruj sobie te głodne kawałki o mniejszości i zanikaniu. Najpierw się doucz z innych źródeł niż filmiki z Youtube.

08.10.2015 23:25

Chociaż w sumie nie do końca. 2:2 daje 2 plac Irlandii...

08.10.2015 22:58

@Koan
Nic nie zjebali. Przy naszym remisie ze Szkocją sytuacja jest dokładnie taka sama jakby oni ograli Irlandczyków.

08.10.2015 22:55

@Thomas
Nie grają z Gibraltarem tylko Gruzją. Ja mówiłem o sytuacji gdybyśmy przegrali. Tak czy inaczej ten wynik przeciętnych Irlandczyków jest ogromnym zaskoczeniem i trochę w innym świetle stawia naszą zwycięską porażkę z września :D.

08.10.2015 22:49

Przy takich wynikach Niemcy i tak maja pewny awans bo w ostatnim meczu my gramy z Irlandią, ale fala krytyki pewnie i tak na nich spadnie.

08.10.2015 22:25

No i fatalnie :///

08.10.2015 22:18

@Patryk
Ale Niemcy też cos słabizna co? Gdyby jakimś cudem Irlandia wygrała to nasza sytuacja z nienacka zmieni sie w tragiczną... Polacy bardzo dobrze w pierwszej poł, ale w 2 niestety słabiutko :///

08.10.2015 22:10

Ale strata Grosickiego...

08.10.2015 22:04

@Mati
Nauczanie chemii nie zmieniło się prawie od 200 lat :D

08.10.2015 21:57

@Mati
Historia? Tragedia to jest dopiero przy chemii...

08.10.2015 21:41

Ajj i gol dla Szkotów :/. A Niemcy widzę tradycyjnie ostatnio- ogromna przewaga i brak skuteczności.

08.10.2015 21:33

No poczekałbym, Petersen i Sandro Wagner to też miały być wielkie talenty.

07.10.2015 23:06

@Android
Nie wiem, dla mnie ten hymn Bayernu jakiś trochę mało oryginalny jest. Z Bundesligi najfajniejszy dla mnie jest chyba Schalke:
https://www.youtube.com/watch?v=ZOL32xAkOWw
Ale super też ma CSKA:
https://www.youtube.com/watch?v=xUyZvvxK79w

07.10.2015 22:15

Ikechi Anya nie zagra w meczu z Polakami.
http://anglia.goal.pl/317428-anya-nie-zagra-z-polska.html

07.10.2015 20:24

Nie uciekałbym w takie uproszczenia mieszając w to jakieś "skażenie zachodnią popkulturą", zwłaszcza, że przypadki i Belgii, klubów portugalskich i Eredivisie są zupełnie odmienne i nie przystające do siebie. Przede wszystkim w Portugalii siła wielkiej trójki- tu- raczej historycznie- bo ze Sportingiem jest raz lepiej raz gorzej- opiera się przede wszystkim na skautingu w krajach latynoskich- a potem sprzedaży tych piłkarzy za grubą forsę. I Benfice, i Porto zdarzało się wielokrotnie wypuszczać na boisko drużyny złożone z samych obcokrajowców. W samej repre Portugalii- jak prześledzicie już nie jest tak różowo i następców Naniego, Coentrao, Pepe, nawet Meirelesa nie wspominając o CR za bardzo nie widać- na pozycji napastnika od czasów Nuno Gomesa jest kompletna katastrofa. W Belgii?? Akurat w tym zachodnim kraju piłka jest na drugim planie- mimo genialnego obecnego pokolenia. Ostatnie wielkie sukcesy te kluby święciły w latach 80-tych, a i wtedy nigdy nie było tam regularności. Holandia- spokojnie- za kilka lat wrócą na swoje miejsce jeśli chodzi o repre, w młodzieży 17-letniej rok czy 2 temu ładnie się pokazali. To nie Niemcy czy Włosi i słabsze okresy będą u nich się zdarzać nawet kilkuletnie- podobnie zreszta jak u Portugalczyków. Frajer tysiąclecia- de Boer stracił majstra na rzecz PSV i teraz może go długo nie odzyskać jak rywal wzmocni się kasą za LM, Depaya itp. I to o czym pisze Android ma miejsca właśnie za de Boera, bo to cienki trener i architekt obecnego stanu rzeczy.

06.10.2015 01:55

@buyakuuya
Tak, w tym sezonie Mustafi nie mógłby już chyba grać w LM jeśli przeszedłby w styczniu.

05.10.2015 22:16

W odpowiedzi na post Arturro spod poprzedniego newsa: Moim zdaniem to nie Bundesliga jest "żałosna" tylko Bayern bardzo mocny. Spójrzmy na takie MU, Arsenal czy nawet City- przecież te drużyny mimo setek mln wydanych na transfery też w meczach z Bayernem prawdopodobnie byłyby równie bezradne co dziś BVB. Zresztą było widać, że ten Wolfsburg który Bayern stłukł w 9 minut -mimo dołka i słabszej formy z Manchesterem, czyli ówczesnym liderem Premier League przegrał dosyć pechowo, nie mówiąc już o meczu Gladbach z City.

04.10.2015 23:02

Milan- o żadnym odbudowaniu potęgi na razie nie ma mowy. Dla mnie grają tak samo źle jak i w zeszłym sezonie. Dzisiaj to nawet Legia z Napoli na ich tle wyglądała jak solidna drużyna.

04.10.2015 22:33

Hmm mistrz już raczej rozstrzygnięty. Ale i tak jest ciekawie. Gladbach na początku zdaniem wielu pogrzebała szansę na Puchary- a teraz do 4-tej Herthy- która raczej tej pozycji nie utrzyma traci zaledwie 5 pkt, do Bayeru 4 i Vfl tylko 3- więc ma realną szansę nawet na top 4. Nieźle.
@Android
Uważam, że wrócą, ta przerwa reprezentacyjna to może być dla nich taki reset- potem mają Mainz i niedługo Schalke więc mają szansę się umocnić na 2 pozycji i myślę, że to wykorzystają.

04.10.2015 22:30

Klub nie został zmasakrowany, tylko konkretna drużyna :). Klub żyje i ma się dobrze.

04.10.2015 21:40

Z drugiej strony ta przerwa na repre to szansa dla Werderu na uniknięcie dwucyfrówki :). BVB dziś bez szans i Bayern raczej pewnie zmierza po 4 tytuł. Fajnie by było gdyby jednak BVB, Schalke i Bayer zakwalifikowały się do LM w przyszłym sezonie. Wolfsburgowi jakoś mimo wszystko nie ufam. Milan-Napoli- nie- jakość Milanu nie wróci jeszcze długo i nie wiadomo czy w ogóle.

04.10.2015 21:23

A tymczasem Piast dalej miażdży naszą Ekstraklasę :).

03.10.2015 22:35

7 miejsc nie byloby przesada gdyby HSV, Werder czy Vfb wrocily na swoj poziom. Bundes jednak potrzebuje przynajmniej jednego z tych klubow na dawnym poziomie do solidnego punktowania w LE, zadne Augsburgi czy Mainze. Gladbach jest OK- ale tylko na LE. Wlosi aktualnie nadrabiaja tylko LE jak dawniej Bundes, zauwazcie ze tam wysoki poziom w LM prezentuje na dobra sprawe tylko Juve i momentami- bardzo nieregularnie Napoli. Takie Lazio z Bayerem w sredniej formie nie mialo zadnych szans. W Niemczech oprocz Bayernu sa 4 druzyny zdolne regularnie wychodzic z grupy LM: Bayer, Vfl, BVB i Schalke,i- jak napisaliscie- nic wiecej, ale np. z Wloch ostatnio 3 druzyna wogole nawet nie wchodzi do LM wiec gdzie tu mowic o 4- wiec w LM Niemcy to na ten moment 2 sila po Hiszpanii... Obecny status Bundesligi to poza Bayernem zasluga przede wszystkim BVB, Schalke i w dalszej kolejnosci Bayeru- teraz do tego grona dolaczy byc moze Vfl, cos tam w LE przy szczesliwych losowaniach moze zdobywac Gladbach, ale poza tym ta 6 czy 7 ekipa to czesto taka druzyna-meteor jak FCA, Mainz czy niedawno Freiburg. Dlatego trzeba miec nadzieje ze Hamburg czy Stuttgart wyjda w koncu na prosta.

02.10.2015 14:51

@JazGod
Taki jestes pewien zwyciestwa z BvB?? Nie przesadzajmy. O remis moga zawalczyc w futbolu zdarzaly sie nie takie rzeczy.

Zadne tracenie punktow, badzmy powazni. Na wyjazdach spokojnie im starczy 5 pkt przy 9 u siebie do 1 miejsca. Weiser i Hojbierg blyszczeli?? Gdzie i kiedy?? Mustafi to solidny grajek, dodatkowo coraz smielej puka do repre Niemiec, dla Bayernu moglby byc dobra opcja.

02.10.2015 14:31

6 punktów z PSV dla Wilków to całkiem realny cel. Takiego meczu jak z Utd Holendrzy już raczej nie powtórzą i moim zdaniem to oni oddadzą w tej grupie najwięcej punktów.

30.09.2015 22:46

Schalke też spokojnie stać na ćwierćfinał w LE. Gladbach od początku w tej grupie raczej było skazywane na pożarcie. Bayer ma dobrą sytuację jeśli chodzi o awans, a Wilki nadal mogą wygrać grupę. Nie jest źle.

30.09.2015 22:38

Mógł Hecking wpuścić Schurlee wcześniej. No ale w sumie Utd zasłużyło tu na wygraną.

30.09.2015 22:33

@Thomas
Bo wchodzą regularnie do 1/4 finału i przegrywają tylko z Barcą.

30.09.2015 22:27

@Thomas
Mnie się wydaje, że przynajmniej w PSG widać jakiś zarys drużyny i stylu- widziałem to choćby w zeszłym roku w pojedynkach z CFC i Barcą. Ale jak kibice może 15 najpopularniejszego klubu w Niemczech zagłuszają Old Trafford to jest jednak wstyd dla fanów gospodarzy. Mimo, że Wilki grają naprawdę słabo.

30.09.2015 22:10

Ale gra MU przynajmniej jakoś wygląda od strony taktycznej. LvG to jednak dobry trener.

30.09.2015 22:03

Vfl bardzo słabiutko gra jak na siebie, ale MU też w sumie wcale nie przekonuje.

30.09.2015 21:57

City i PSG to raczej bardziej trwałe projekty, dla szejków i Kataru mają znaczenie polityczne i PR-owe dla ich krajów. Natomiast status Chelsea faktycznie w 100% zależy od Romcia.

30.09.2015 21:53

@Android
Zależy co uznajemy za "słabe" a co za "mocne". Chelsea przed przyjściem Ruska raz grała w LM gdzie doszła do 1/4 finału (paka z Lebeoufem, Tore Andre Flo, Dugarrym i Deschampem :)) i wcześniej chyba zdobyła kiedyś PZP+milion lat temu raz była mistrzem Anglii- no i w sumie tuż przed przejęciem klubu rzutem na taśmę weszła do LM dzięki czemu grała tam już od pierwszego sezonu za Abramowicza. Więc miała status mniej więcej takiego dzisiejszego Tottenhamu lub Evertonu.

30.09.2015 21:48

Mecz MU-Vfl raczej poziomem przypomina Mainz-Werder.

@Thomas
Akurat PSG ma niezłe perspektywy, żeby dołączyć do Bayernu, Barcy czy Realu. Juve za bardzo się osłabiło w tym sezonie i nie widać tam za bardzo pomysłu co z tym fantem zrobić. "Grupę śmierci" jak się okazuje mogą nawet wygrać- bo City w LM jest żałosne, a Gladbach i Sevilla totalnie bez formy. Ale w tej edycji LM raczej czeka ich 1/8 góra ćwierćfinał.

30.09.2015 21:41

Bastian jednak przynajmniej jakoś wygląda teraz fizycznie duzo lepiej niż na poczatku sie wydawało.

30.09.2015 21:31

@Thomas
Ale ta trójka w sumie jest najbardziej regularna bo w ostatnich 5 latach chyba z 4 razy te kluby były w półfinałach.

30.09.2015 21:27

No ale United przynajmniej coś tam gra dzisiaj.

30.09.2015 21:21

hehe LvG jaki spokój :)

30.09.2015 21:13

łoj Bastyjan Bastyjan :D

30.09.2015 21:10

Podwórkowy bład obrony United

30.09.2015 20:51

@Arturro
No wiesz skoro wcześniej polski mainstream budował atmosferę walki "złego" Bayernu z "dobrą" BVB z 3 Polakami w składzie, to teraz trudno ot-tak przejść nagle do motywu "dobrego" Bayernu. Trzeba więc pisać o prześladowanym Lewym strzelającym gole mimo braku wsparcia drużyny złego Bayernu, a zwłaszcza przez egoiste Robbena i ogólnie przez klub bo to przecież złe "szwaby" :D.

30.09.2015 17:36

@fcbmx2
Ale Legia ma co roku znacznie więcej od nich kasy za transmisje od nc+.

http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ekstraklasa,budzety-klubow-ekstraklasy-legia-miazdzy-reszte-ligi,artykul,542583,1,381.html

30 mln euro budżetu. Gdyby ten "3 razy większy budżet" Dinama był zgodny z prawdą to znaczy, że mieliby ok 90 mln czyli c.a. tyle co BVB- bądźmy poważni.

30.09.2015 01:07

W sumie takie BATE czy Dinamo to mają mniejszy budżet od Lecha i Legii...

30.09.2015 00:24

Mam nadzieję, że Manchestery jutro podtrzymają nową angielska tradycję :D. Btw. mecz mecz MU-Vfl na ZDF.

30.09.2015 00:09

@Marcin
Znasz już wynik więc co Ci teraz za różnica. Jest milion sposobów na to, żeby załatwić sobie tego typu sprawy.

29.09.2015 23:18

Ależ popis najlepszej ligi świata :DD

29.09.2015 21:59

Chelsea znowu traci, 1:2

29.09.2015 21:55

@Dziki79
Niezależnie od ostatecznego wyniku FCB-B04- jak Bayern przetrzebiony kontuzjami o wiele bardziej niż obecna Barca, mając zapewnione mistrzostwo przegrywał z tym walczącym wówczas o LM zespołem z Leverkusen i tak pół tej strony zwalniało Guardiolę :D.

29.09.2015 21:41

Lewandowski na razie słabo, przegrywa za Szczęsnym 2:3 :D.

29.09.2015 21:34

@yvaine
No mam nadzieję, że Calhanoglu coś mu spróbuje wrzucać, on am wprawę w takich bramkach.

29.09.2015 17:33

@lokus
100% racji

29.09.2015 17:30

Ale nie ma co się śmiać z tego Dinama, że są "bogami" w Chorwacji- weźmy pod uwagę, że oni przynajmniej umieją zdominować rokrocznie ligę wcale nie gorszą od polskiej co nie udaje się ani Legii ani Lechowi, no i w LM są też już nie pierwszy raz.

29.09.2015 00:01