DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: MrSuchar Strona 1

Hitler się w grobie przewraca. :>

17.12.2015 20:18

A narzekaliśmy dwa lata. Dwa lata narzekaliśmy mimo dwóch mistrzostw i pucharu (nie wliczając innych). I co? Teraz oby tylko został. Łysy Katalończyk królem Monachium. Pep szapoba!

01.12.2015 19:41

Brazylia Dungi może nie przejść kwalifikacji. To tak jakby Smudę zatrudnić na selekcjonera drugi raz. Wtopa murowana.

10.10.2015 19:17

Heh... Arsrenal 3 wtopy na początek w LM. Pewnie nie wyjdą z grupy. Czy Arsene pozostanie wtedy na stanowisku? Co zarząd w nim widzi, że ciągle trzymają się tego trenera? Przecież przy dołku Chelsea, trudnym czasie dla ManU, to Arsenal powinien się bić jak równy z równym z City o mistrza. A w mordę wyłapują od Dinama. Ehhh ten Arseneal... Na dodatek biednemu to zawsze Bayern w oczy.

10.10.2015 19:16

Czekajcie, czekajcie. Dwie bramki i cztery asysty w 471 minut? Czy to nie 10x więcej niż miał Shaqiri w całej swojej karierze w Bayernie? ;P

10.10.2015 19:12

Taki Ze Roberto tylko, że wersja TURBO. ;)

08.10.2015 19:20

Nie no żaden Mustafi. Niby ten Hector coś gra, ale to też jeszcze trochę czasu minie zanim będzie pewność, że w Bayernie się sprawdzi. A w sumie to chyba nikt tutaj nie powinien się wypowiadać w sprawie transferów. Jak pamiętamy wszyscy byli na "nie" co do Costy, bo kosztował 35 mln euro (i za słaby) i co się okazało? Teraz jest warty 40mln i gościu ma gaz, że japi****le. Były powątpiewania w słuszność transferu Comana i co? No i może mamy perełkę na miarę CR7. Były hejty, ze odszedł Świniotygrys i przyszedł Vidal i co? Świniotygrys gra kupę, a Vidal gdyby tylko zmienił fryzurę rodem z NBA byłby całkiem znośny, bo gra ok. Jeśli zarząd chce Mustafiego niech kupują - wiedzą co robią.

03.10.2015 17:47

I teraz rozkmina... Kupić tego Reusa, czy jednak nie kupić? Bo z Dortmundu i tak odejdzie. Niby pedalska fryzura i kolczyki w uszach, ale jednak kawał grajka. Sięgać po kolejnego szklanego skrzydłowego po Robbenie i Riberym? A jednak to Niemiec i reprezentant kraju. Jak strzeli z Bayernem to się nadaje, czy jednak ban za pedalską fryzurę? Sammer ma o czym myśleć.

03.10.2015 17:41

Jak dobrze jest być kibicem Bayernu. Można sobie ponarzekać na finalistę LM, który ma już kilka goli i asyst na początku sezonu. My jesteśmy tak rozpieszczani jak chyba żadni kibice na świecie. Nie ma Messiego, Barca nic nie gra. Nie ma Ronaldo, Real nic nie gra. Nikt tam nie narzeka na Rakiticia, ani Isco. My nie mamy ani Robbena, ani Riberego, wygrywamy wszystko i wszędzie, a możemy sobie ponarzekać na piłkarzy... Powiedzenie "życie jak w Madrycie", powinno się zmienić na "życie jak w Monachium". No ale wiem - nie rymuje się. :)

03.10.2015 17:36

Hehhehehehehe... Favre w Bayernie. Pamiętam jak w komentarzach hejterzy Guardioli jednym tchem wymieniali jego nazwisko jako zastępcę Pepa. Ivany, Koany i inne takie Daunany. Heheheh... Ale Wy co niektórzy macie pojęcie o piłce. Jak ja o balecie. Idę ubrać sukienkę oraz balerinki i zapi****lam performensować "Jezioro łabędzie", bo na mnie już czas. heheheheh... Favre w Bayernie... no nie mogę. Może Michniewicz? Albo Probierz?

21.09.2015 21:53

Ja mam takie zdanie, że to byłby najlepszy kierunek dla niego. Przyszły Sir Joseph mógłby z niego być. Z Barcą wygrał wszystko, z Bayernem prawie wszystko, a jeśli z ManU wygrałby choćby ligę to uważam, że zasługuje na miano najlepszego trenera świata. Możemy tutaj narzekać, że od dwóch sezonów gramy nudno i długo piłką, ale i tak wolę obecny Bayern niż np. Chelsea Mourinho. Tak samo jak wolałem Barcę Pepa, niż Real Mourinho. Zresztą raczej większość kibiców kopanej woli sposób gry Guardioli, niż sposób Mourinho. Gdyby jeszcze Pep objął w swojej karierze Juve, lub AC Milan oraz reprę Hiszpanii i z tymi drużynami sięgnął po sukcesy, to w XXI wieku chyba nie będzie większego trenerskiego kozaka. Życzę nam jednak, żeby Pep został. Jeszcze chociaż 2 lata. Z drugiej strony perspektywa Kloppa na ławce w Bayernie kusi. Szybka piła i miażdżące, "walcowe" ataki. Pyk -> Pyk -> Pyk i Robert na 1:0. Pyk -> Pyk i Gotze na 2:0. Pięć razy "Pyk" i game over dla Dortmundu. ;)

20.09.2015 17:27

Ja Wam powiem, że na Hajtę nie narzekam. Owszem, mógłby mniej gadać, żeby dało się oglądać mecz, ale który polski komentator nie gada? Oglądałem w necie transmisję meczu Niemcy-Polska, z komentarzem niemieckim i muszę Wam powiedzieć, że inna bajka. Dało się bardzo fajnie obejrzeć mecz, bo komentator praktycznie tylko wymieniał nazwiska piłkarzy przy piłce i zdawkowo komentował sytuację na boisku. O wiele lepszy taki komentarz niż w Polsce. Z drugiej strony w Hiszpanii też jest tragicznie, bo oni się praktycznie nie zamykają. Gadają cały czas. W Polsce Borek-Hajto, Janisz-Hajto, Twarowski-Smokowski to najlepsze duety. Wszystkie Gilewicze, Szpakowskie, Jońce, czy Żewłakowy od razu przełączam, albo myk na pilociku "mute" i zamykają ryje, cwele. :P Co do meczu to:
1) Beckenbauer powinien mniej udzielać się w mediach, bo jego krytyki (lub obrony) zawodników są często bardziej nietrafione, niż komentarze ThomasaKoniga i Mariana99. Vidal na razie 2 bramki i 3 asysty, a dopiero początek sezonu. Skończy się pewnie na 8-10 bramek i 9-12 asyst. Źle jak na środkowego pomocnika?
2) Gotze to nie napastnik. Moze Pep coś z niego jeszcze zrobi, wszakże go kocha, ale kurde... Ostatnim zawodnikiem, który tak bardzo mnie rozczarowywał, a miał ogromne papiery na granie w Bayernie był Podolski. Moze problem w tym, że Mario musi grać na 10tce i nigdzie indziej.
3) Rode musi grać kosztem Alonso.
4) Zaryzykuję stwierdzenie, że wreszcie możemy śmiało grać bez Riberego i Robbena. Costa i Coman są w stanie stworzyć duet Cosman, który rozmontuje najlepszych rywali. Swoją drogą zarząd (Sammer?) ma oko do piłkarzy. Oprócz Kimmicha, któremu można dać jeszcze sporo czasu, wszystkie transfery na plus.
5) Przydałby się dobry zmiennik na atak.

19.09.2015 19:12

Na instagramie? Słowa mamy? ... heheheheh... Czy piłkarze jeszcze myślą, mają coś w głowach? Czy tylko piłka, fotki i wydawanie kasy? Ale żal...

19.09.2015 15:41

Wreszcie kontuzja, która wzmacnia Bayern. Brawo! Forza Pireus!

18.09.2015 14:53

@Dziki79
chyba Bergkamp

18.09.2015 14:48

Byakuyaaa i nadal można się z Ciebie śmiać. Pep nie potrzebuje środkowych obrońców żeby wygrać mecz. A jak wrócą Martinez i Badstuber to nawet zdrowy Mehdi usiądzie na ławie.

11.09.2015 21:48

Jak jest "szklane" po marokańsku? Mehdi. A "udo"? Benatia.

11.09.2015 18:53

Jari nie pracowałeś ze Strejlauem ani Gmochem to co Ty tam wiesz. Gdybyś nauczył się piłek diagonalnych oraz rozszyfrował z tablicy myśli Gmocha, to byłbyś dzisiaj legendą. A tak, każdy się zastanawia kim jest Jari Litmanen? Jakiś skoczek narciarski?

11.09.2015 18:52

Jak Coman 67 to Xabi 48, a nie 84.

10.09.2015 11:54

Najbardziej podoba mi się komentarz poniżej od PeterKurten. Oby więcej takich komentarzy od większości z Was. :)

01.09.2015 12:56

Robben i szacunek dla rywala... hehe... chyba piekło zamarzło. Sztuczka Costy elegancka.

31.08.2015 13:05

Hehehe JazGod jak zwykle prowadzi spis drukarzy. Który to już rok? Co do "100% racji, że Robben powinien podawać", to "dotarliśmy do finału LM w 2010 z wielkim szczęściem", a szczęście to nazywało się właśnie "Robben" w postaci goli, które strzelał on i tylko on. Natomiast sytuacja "drugi raz w 2012" też mnie wkurzyła, co nie znaczy że Bayern nie mógł grać lewą stroną, lub strzelić gola inaczej, a może nawet wygrać karne. Hmmm... karne... kiedy my ostatnio wygraliśmy karne? Z Valencią? Kahn? :P Robbena zostawić pedzie. Gra jak gra i ma tak grać. Nie podoba się? Macie pecha.

30.08.2015 00:16

Jedyne o co powalczy United w tym sezonie, to o awans do Ligi Mistrzów. Tyle kasy wydać i mieć tak średniej jakości kadrę. To trzeba być Liverpoolem, albo Unitedem. Po prostu januszyzm 100%.

29.08.2015 23:36

Oooooo nieeee!!! Sądziłem, ze wygryzie Neuera w tym sezonie! Ooooo nieeeee! :P

29.08.2015 23:34

Myślę, że pretensje do Robbena są nie na miejscu. Nie podawał? Wiadomo, a kiedy podawał? Marnował okazje? Wiadomo, przecież nie strzela kola na każdą sytuację. To jest skrzydłowy, który łamie do środka i uderza. Nie patrzy, nie szuka, nie kombinuje. Wie, że ma ułożoną lewą stopę, więc naparza. Ja się już przyzwyczaiłem, ja rozumiem i wolę jak Robben łamie do środka i strzela, niż jak szuka kolegów, bo wiem, że z jednej na pięć sytuacji będzie gol. I pamiętajcie o kim się tutaj wypowiadamy. Wypowiadamy się o "tym" Robbenie. Tym, który nas wkurzał za samolubność i tym, który dał nam kilka mistrzostw Niemiec i pucharów Niemiec oraz LM. Myślicie, że on w wieku 31 lat się zmieni? A po co miałby? Przecież dzięki swojej grze wygrał niemal wszystko. A co do Roberta... no cóż. Strzelił sporo bramek w zeszłym sezonie, ale ile było na dobijaka w stylu Mario Gomeza? 40%, 50%? No właśnie. Niech bierze Robert piłę i heja. A nawet jak bramy nie strzeli, to oby dobry mecz taktycznie zagrał i będzie dobrze. Muller klasa - sam początek sezonu, a ja już nad nim trzepię. Masakra, bo Thomas wreszcie osiąga poziom, który zawsze w nim widziałem, a mianowicie król strzelców Bundesligi plus 8-12 bramek w LM... i to co sezon. :)

29.08.2015 23:30

Dobry mecz. I tak sobie myślę: co z użytkownikami munchen.pl jest "nietak"? Ile tutaj było zapewnień, że "Leverkusen to nie spacerek", że "mają mocną pomoc i trzeba uważać", że "Leverkusen to mocny rywal, musimy zagrać na 100%". Tymczasem w składzie w obronie Alaba, Bernat i Lahm. Czyli w ogóle jakiś kosmos defensywny. W pomocy Vidal, Alonso, Alcantara, Muller Costa, Robben. W ataku Lewy. Czyli praktycznie bez środkowych obrońców wygrywamy 3:0 z "zespołem, którego trzeba uwazać za kandydata do mistrzostwa". Wiecie co sobie myślę? Po pierwsze: wielu z uzytkowników i komentujących na munchen.pl dawno lub nigdy nie miało dziewczyny. Ci, którzy mieli lub mają dziewczyny nie doszli jeszcze do "stosunku" lub sa ukrytymi pedziami i nie zamierzają do tego stosunku dojść. Po drugie: Po raz kolejny przekonuję sie, że Guardiola jest mądry i ma pewną wizję, którą ja nie zawsze rozumiem. Trzech bocznych obrońców ustawić w środku obrony? Ja bym tego nawet w managerze nie zrobił, tylko np. puścił Kirchoffa do gry. Po trzecie: Guardiola przebił nowy styl w Bayernie. To jest trzeci sezon i widać, że zawodnicy grają co mają grać i nawet w 7 pokonaliby rywala. Po czwarte: Tyle było "spięć" (może medialnych) Guardioli z Mullerem, a ten pierwszy tłumaczył, że chodzi tylko o to, że Thomas może być lepszym piłkarzem. I co? I jest. Brawo Bayern, brawo Uli za działania. Najpierw ugadał Pepa żeby przybył teraz rezerwy wychodzą z marazmu. Jak dla mnie ten człowiek nie powinien płacić podatków nigdzie.

29.08.2015 22:33

Munira! Munira!

27.08.2015 18:45

Szkoda. On już jedną nogą jest w MC. Bayern powinien coś zadziałać w tej sprawie, ale nie zadziała. Szkoda.

27.08.2015 18:45

No fajnie, fajnie. Tylko, że w obecnym Bayernie Michael Tarnat siedziałby na trybunach, a już na pewno Bayern nie myślałby o jego sprowadzeniu, gdyby grał w innej drużynie. Tak więc Niklas nie tylko musi dorównać ojcu, ale przeskoczyć go tak ze dwa razy. Ale fakt, brameczka Michaela w półfinale z Dynamem była fajna. Naprawdę fajna brameczka.

27.08.2015 14:05

Panowie pewnie, że mecz można przegrać. I to nawet będąc lepszą drużyną. Pamiętam mecz w LM, kiedy Rosenborg wygrał 3:2 oddając dwa (2!) niecelne strzały na bramkę. Ale pisanie farmazonów w stylu "to będzie ciężki mecz", "Leverkusen ma mocny środek" (kiedy u nas trzech środkowych ocierających się o reprę siedzą na trybunach), czy "szanujmy Leverkusen, bo..." to jakiś żal. Dzieci z gimnazjum pokazujące swoją mądrość przez "mądre" komentarze. Naprawdę nie macie nic oryginalnego do napisania? Szanujmy Leverkusen bo co? Bo przegrali z Atletico po karnych jak leszcze? (Czalanoglu nie trafił) Bo z trudnością grają z Lazio? Z TYM OBECNYM Lazio? Ja nie wiem... Dyrdymały i suche komentowanie. Słabo ludzie, słabo. Nie widzę innej opcji niż draicunul z Bayerem. Jak przegramy? No cóż, zdarzało się w przeszłości. Ale na pewno nie przegramy dlatego, że byliśmy równorzędną, czy też gorszą drużyną. Po prostu Dawid pokonał Goliata (że tak nawiążę do żydowskiej anegdoty), bywa. Oby Thomas coś ustrzelił i gnał po króla strzelców jak gupi.

24.08.2015 23:39

@meisterspieler
Jak to Costa nie miał tak łatwo? Przecież dwie bramki praktycznie jego, więc jak nie miał łatwo?

Ja czasami jak patrze na komentarze to nie dowierzam. "Z Leverkusen będzie trudno", "Leverkusen przegrało z Lazio, ale i tak będzie groźne", "Leverkusen ma super środek". Ja nie wiem, ale Wy w większości to jakieś dauny jesteście. No sorry. Gdybyśmy stracili 7 podstawowych obrońców to i tak jesteśmy faworytem. Zagrają Dante i Kirchoff i nie będzie problemu. Ile czasu coś złego dzieje się w naszej strefie obronnej? 10? 15 min w ciągu całego meczu? Okej, jak Bayer strzeli w tym czasie dwie bramki to może nawet przegramy, ale i tak nie zmieni to faktu, że po maistra idziemy śmiało. A jak nie strzelą w tym czasie? To mają prze****ne. Draicunul co najmniej. Z Lazio ledwo co grają, a tutaj chlipanie, że "oooo Leverkusen mocne". Z której strony? Wolne Czalanoglu? Okej. A co dalej? Kissling? No czasami. I co jeszcze? Chyba fuks. Jak zremisują z nami to na fuksie i tyle. De Bruyne do Bayernu i tyle na zakończenie. Dobranoc.

24.08.2015 23:20

Nie nie, żaden Coutiho. Jeśli na Goetze narzekacie to Bruno gra 1 mecz dobry (i to bez bramki i asysty) na 5. Ten chłopak to jest żadna opcja dla Bayernu. Dawać De Bruyne na lewe skrzydło, zejście do środka, przyp*******nie i jest einscunul. Odnalazłby się. Na Francka już na prawdę nie ma co liczyć, bo nie dość, że 32 lata, to jeszcze szklany. Nawet jak wróci to na ile? Sezon, pół? Pieśń przeszłości. 4 sezony bardzo fajne w FCB, ale reszta to kontuzje albo goovnogranie. Potrzebujemy na lewą mocarza i to takiego z dopalaczem.

24.08.2015 22:49

Fajnie jak Franck wróci, ale to jest gracz na zmiany na jeszcze 1, góra 2 sezony. De Bruyne na lewą i dzień dobry-do wiedzenia z konkurencją. Wygrywamy wszystko i wszędzie. Benitez w Realu, więc zwyciężamy, Barcelonie drugi taki sezon się nie przyfarci, z Juve i Chelsea jesteśmy w stanie wygrac z palcem w...iadomo. Jeden mądry transfer zarządzie. No dawajcie, plis.

24.08.2015 21:09

Mehdi po prostu szkło. Brak słów. Dobry mecz Goetze. Muller i Lewandowski klasa. Mecz jak to z Hoffenheim - nie jest tam łatwo i w piłkę oni grac potrafią. Takie "trudne" zwycięstwo dobrze zrobi. Brawo Bayern.

22.08.2015 19:46

@ThomasKonig
a nieprawda. Przeciętne wynagrodzenie w Premiere League to 32.000 tygodniowo, czyli około 1.5mln za sezon. Gracz, który ma 4 lata kontraktu kosztowałby około 6mln funtów czyli racjonalnie i żaden klub tam nie sprzedałby piłkarza za czapkę gruszek. A weźmy np Nikolicia z Legii. Przechodzi za darmo będąc królem strzelców swojej ligi. Jakoś mocarze nie rzucili się na niego kiedy miał 2, lub 1 rok do końca kontraktu. Tymczasem Legia przytuliła grajka który jest bardzo dobry, a płaci mu około 50.000zł miesiecznie. Kontrakt ma bodajże na 3 lata, więc 1.800.000 zł, czyli 450.000 euro. Na transfermarkt wyceniają go na 1,3 mln euro. Czy po kilku meczach w ekstradupie ten gracz jest naprawdę wart 1,3 mln euro? Tak jak ktoś, gdzieś tutaj wspomniał, Cantona przechodził do ManU za 1,2 mln. Transfery po milion dolarów były kiedyś hitem. Ja wiem - czasy się zmieniają. Ja wiem - pieniądz traci na wartości, bo żydzi drukują pieniądze na potęgę. Ja wiem - towar jest warty tyle, ile ktoś za niego zapłaci. Ale Nikoliciowi bliżej jest rozsądna cena 450.000 euro niż 1,3 mln. Czemu piłkarz ma kosztować więcej niż jego kontrakt? Co zagra dla obecnego pracodawcy, to zagra. Co dla nich strzeli, czy przyasystuje, to wszystko ma wpływ na punkty. Klub zarabia punkty, gracz dostaje wypłatę, transfer powinien być kwestią wartości kontraktu. Chcesz więcej zarobić na piłkarzu? Przedłuż z nim kontrakt o 2 lata i daj podwyżkę. Patrz na Zwolińskiego w Pogoni. Gdyby w Szczecinie dali mu podwyżkę 3 razy, to nawet by się nie rozglądał za Bulsasporami czy innymi "srorami", gdzie dają 5-10 razy tyle, ile ma obecnie. Patrz na Mullera. Niech Manchester wyłoży pieniądze za wartość jego kontraktu, a Thomas i tak zostanie na miejscu. Piłkarze też swój rozum mają i wiedzą gdzie im dobrze. Albo odchodzą jeśli tylko mogą i za wszelką cenę (np. Sterling) albo siedzą w klubie gdzie im dobrze (np. Lahm).

21.08.2015 19:46

@AdiFantasti
Jeśli kontrakt 20mln euro na rok to nie ma zmiłuj się. To już są stawki bliskie NBA. Tutaj po prostu bierzesz i się nie zastanawiasz, więc tak jak piszosz, jeśli Bild piszo prywdy, to KdB pójdza za kysa, kaj. :P

21.08.2015 19:27

Happy New Year Robert!

21.08.2015 19:22

Ja mam dobry pomysł. Wartość zawodnika powinna być określona wg kontraktu. To znaczy jeśli wyłożysz wartość kontraktu zawodnika to jest to suma odstępnego i koniec. Jeśli nie wyłożysz takiej kwoty (albo mniejszej jeśli dany klub się zgodzi), to kontakt się skończy i zawodnik odchodzi za darmo. To by trochę porządku wprowadziło i możliwości powalczenia z najlepszymi dla słabszych drużyn. Czyli, żeby sprzedać zawodnika bardzo drogo trzeba dać mu najpierw mega kontrakt. Powiedzmy 10mln na sezon, kontakt na 4 lata. Wtedy zawodnik jest jest warty 40mln (adekwatnie do waluty w jakiej jest kontrakt). Bo co to jest za zarabianie na piłkarzach? To bez sensu jest. W wielu drużynach 3/4 składu wymieniają po jednym sezonie. Wtedy więcej zależałoby od zawodników, a nie od klubów i agentów. Przykład De Bruyne - zawodnik mówi, że zostaje w VFL, a agent nakręca City jak może byleby tylko przytulić 10% odstępnego. G*wno jak dla mnie. Wychowywać piłkarzy, pozyskiwać uzdolnionych i walczyć jak równy z równym, a nie że pieniędzmi z TV kupujesz sobie mistrzostwo. W d*pe z takim czymś.

21.08.2015 18:13

Szkoda. Jeśli naprawdę 70mln to Bayern powinien się szarpnąć. Skoro 40mln za Martineza "nie bolało", to 70 za De Bruyne też nie powinno. Neuer - Alaba, Benatia, Boateng, Lahm - Vidal, Thiago - De Bruyne, Muller, Robben - Lewandowski. Ławka: Goetze, Ribery, Costa, Martinez, Badstuber, Kimmich, Bernat, Rafinha, Rode, Hojbjerg, Alonso, Dante, Ulreich. Czy ktoś by fiknął? Chyba nikt.

21.08.2015 16:12

Ojojojoj, a co Douglas... A tak marudziliśmy na tej stronie, że transfer h**owy, że za drogi. Jeszcze dwa-trzy takie mecze Costy i cena za niego będzie 50mln, a do tego Arjen usiądzie na ławie. :P Super mecz, przyjemnie się oglądało.

15.08.2015 15:34

0:5 minimum. Inaczej nie wracać do Monachium! :P

08.08.2015 16:20

Każdy klub chciałby Guardiolę, tylko paradoksalnie nie Bayern (w domyśle: kibice).

08.08.2015 16:20

Ehhh... oby na rundę wiosenną.

08.08.2015 16:17

Goetze niby na całkiem dobre statystyki w Bayernie. Niby to tak źle nie wygląda, ale ilość nieudanych dryblingów, brak powrotu za rywalem i ciągłe gestykulacje w kierunku sędziów to tak wk**wia... Fajnie by było gdyby wreszcie Mario odpalił na całego i miał 12-15 goli i 15-20 asyst w BL w tym sezonie.

07.08.2015 21:07

Nie no myślę, że wszyscy wiemy, że Real bez Ronaldo to 50% Realu. Bez Benzemy ubywa kolejne 5%, a bez Bale'a kolejne 10%. Graliśmy z Realem 35%, czyli trochę z Real Gurken. Dlatego wygrana nie dziwi. Kurs był dobry 1,80-2,00. Trzeba było brać. Tak samo jak zwycięstwo Tottenhamu. Serio myśleliście, że wygrana z Milanem to super-forma FCB, jak chwilę przedtem męczylismy się z Volkswagenem? Po prostu jaki jest Milan każdy widzi. A przynajmniej powinien...

06.08.2015 00:04

Patryk233 dzięki za foto. Rzeczywiście mina mówi wiele :)

05.08.2015 23:48

No to teraz sprzedać zdrowego piłkarza!

03.08.2015 15:19

"Będę grał w pomocy w ten sam sposób jaki grałem w Juventusie i kadrze narodowej. Tam czuję się najbardziej komfortowo." - Ty Arturo nie mów hop. Jak Cię Pep ustawi na skrzydełku, albo boku obrony to zobaczysz jak to jest teraz w Bayernie. Nowe porzekadło w FCB mówi: Każdy gra tam, gdzie się łysemu przyśni o 4 nad ranem.

03.08.2015 15:18

@Apollo1
Sądzę, że Bayern nie musi oszczędzać, żeby co roku wydać (na czysto) 50-80mln euro na transfery. Swoją drogą tak jak piszesz: Kevin za rok w Bayernie na 99,9% :)

03.08.2015 15:14

No to byłby to transfer "majstersztyk" Interu Mediolan. Swoją drogą Xherdan to mi z gry przypomina... Patryka Małeckiego. Dużo siły, pchania na opór, głowa między jaja i heja. Może jakby go na boku obrony ustawić to by jakąś wartość wnosił? Tak czy inaczej transfer "majstersztyk" Interu.

03.08.2015 15:12

Co ten chłopak biega (de Bruyne) to jest masakra. Koń jakich mało. Mógłby 180 minut na pełnych obrotach. Do tego zero kontuzji, silny, bardzo dobry technicznie. Za rok musi być w Bayernie. MUSI.

03.08.2015 15:08

Takie wnioski po meczu:
1) Alonso musi nie grać.
2) KDB od przyszłego sezonu musi nas wzmocnić nawet za 60-70mln euro.
3) Byłoby dobrze, gdyby to był ostatni sezon Guardioli w Bayernie (nawet jeśli jakimś cudem wygra LM).
4) Przydałoby się jednak zainwestować parę euro w solidnego obrońcę, bo Benatia ma problemy.
5) Douglas Costa wydaje się być dobrym nabytkiem. Bardzo dobra szybkość, podanie, drybling i technika.
6) Wypowiedzi pomeczowe strasznie mnie zdziwiły. Zawodnicy i trener mówią o dominacji i kontroli gry, ale to Wolfsburg nie trafił do pustaka oraz Neuer 2-3 razy ratował Bayern z opresji. Nie można tego powiedzieć o bramkarzu Wolfsburga, który miał dosyć mało roboty jak na mecz z wielkim Bayernem.

02.08.2015 15:50

Dwa razy w pałę z Volkswagenem... masakra. Alonso jako zmiennik fajna sprawa, ale Alonso jako pierwszy wybór to kpina. Czy Pep tego nie widzi?

01.08.2015 22:38

No dobra Effenberg - niechaj będzie. Pep odchodzi i Ty na ławkę!

31.07.2015 23:43

Zawsze jak widzę wywiad z Lewandowskim, to omijam. Często zastanawiam się: kliknąć, nie kliknąć? I wiem, że nie mam po co klikać, skoro przeczytam pytania o niczym i słodkie "pierdu-pierdu" w odpowiedziach. Tym razem kliknąłem i mam nauczkę. Nie ma sensu czytać/oglądać wywiadów z tym człowiekiem. Pozostaje tylko oglądanie jego bramek. Oby jak najwięcej.

31.07.2015 23:41

Jak tak sobie myślę o takiej wymianie, to oczywiście nasuwa mi się jedna odpowiedź: plota. Gdyby ją tak rozważyć, to z jednej strony chciałbym żeby Benatia został, bo to dobry obrońca. Natomiast z drugiej strony jest to dobry obrońca do momentu, kiedy nie musi biegać, czy martwić się o zwrotność. Stanie i wyczekanie na odbiór 1na1 - spoko. Wślizg - przyzwoity. Gra w powietrzu - bardzo dobra. Ale żeby się przemieszczać szybko po boisku to już lipa i to wyszło z Barcą w półfinale. A jeśli mamy wygrywać na trzech frontach to trafienie na Real, Barcę, czy Chelsea w LM jest oczywistością. Więc do pewnego poziomu Benatia jest bardzo dobrym obrońcą, ale powyżej poziomu "bardzo dobry" już nie jest za dobrze. Natomiast, czy wymiana na Otamendiego czy Comana to dobry pomysł? Otamendi niski i wcale nie jest powyżej poziomu "bardzo dobry". Comana nie znam, nie widziałem, to co się będę wypowiadał. Jak dla mnie to albo Guardiola zrobi z Martineza drugiego Pique, albo trzeba się mocno nauśmiechać przez 2 lata do Matsa Hummelsa i namówić go na powrót do domu. Wtedy jest sens wymieniać Mehdiego. W innym wypadku nie widzę lepszego obrońcy na rynku. Chyba że Glik?! :> (żart)

31.07.2015 23:34

Już bez przesady, że "16 razy odnosił klęskę". Po prostu poniósł porażki, lub przegrał. W piłce nożnej przegrany mecz to coś normalnego. Żeby od razu nazywać to klęskami?

30.07.2015 19:01

A mnie się marzył ten transfer jeszcze miesiąc przed okienkiem transferowym. Sezon jest długi, walczymy na trzech frontach o zwycięstwo i taki uniwersalny skrzydłowy jak Pedro przydałby się bez dwóch zdań. Tym bardziej, że byłby to transfer na 3-4 kolejne lata. Za rok z duetu Robbery już nic nie będzie, bo albo Frąk, albo Arjen siądą z formą, a wtedy Pedro jak znalazł. Szybki, obie nogi, dobre wykończenie, śmiały drybling. Jak za 30mln to brać i dziękować.

30.07.2015 18:58

Po tych dwóch meczach widać, że nasz nowy nabytek kręci jak śmigło. Do tego bardzo dobra prędkość, podanie z obu nóg i dużo widzi. Jeszcze chciałbym zobaczyć jak wykańcza akcje. Czy potrafi jak Robben zakręcić/dokrecić z lewej.

22.07.2015 18:23

A co z Kurtem? On coś jeszcze w ogóle gra? Na zdjęciu myślałem, że to Probierz.

22.07.2015 12:21

Po tych dwóch meczach to co oni grają to jakaś magia. Jeśli tak ma wyglądać nasza gra cały sezon no to bajka. Psioczyłem na transfer Douglasa Costy, ale co on ma gaz... co on ma szybką nóżkę... co on ma podanko... Boże jak dobrze, że Bayernem zarządzają ludzie znający się na rzeczy, a nie kibice (chociażby z tej strony). Miażdżymy w tym sezonie. Nie ma innej opcji.

22.07.2015 12:18

Ciekawe kto wygra ligę katalońską?

21.07.2015 17:50

No tośmy zrobili transfer za 40 baniek. Nie ma co...

21.07.2015 17:48

Mógłby wrócić na rywalizację z Robertem... ale zaraz... co ja gadam... u Guardioli tacy napastnicy nie grają. Nie grają i koniec.

21.07.2015 17:46

Praktycznie zawsze Bayern ma najmocniejszy skład w BL, a i tak zdarzało się, że mistrzostwo trafiało do Stuttgartu, Bremy, Dortmundu, czy... Kaiserslautern. Wszyscy mamy cisnienie na Bayern zdobywający LM, ale na własnym podwórku trzeba pozamiatać. Nie 4 mistrzostwa z rzędu, ale tak z 5 by się przydało.

21.07.2015 17:45

Kurde, jak naprawdę Gotze odejdzie to będzie wielka szkoda. Pozbędziemy się trzeciego Niemca od przyjścia Guradioli. Niestety słowa Pepa tak trochę wskazują, że naprawdę Bayern rozważa sprzedaż Mario. Ale kupa...

19.07.2015 21:19

heat myślę, ze masz rację. Oby to był napastnik, taki do 20mln euro, żeby była konkurencja w ataku. Jak tak patrzę po transferach ogólnie to Bayern mógł zrobić o wiele lepsze interesy. Zamiast Douglasa, Jackson Martinez (35mln), zamiast Vidala za 40mln, podwyżka dla Bastiana (jednocześnie poważna rozmowa z nim jak bardzo jest dla Nas ważny). Do tego Depay 30mln oraz Kimmich i Ulreich. Gdyby takie transfery zostały przeprowadzone to byśmy jako kibice szczali z zadowolenia. A tak... Co transfer i co kwota to jakiś taki... niesmak. Tym bardziej ten Vidal. Za rok Vidal będzie wart 20-25 mln euro. Tak bardzo brakuje nam DMów? Nie sądzę.

16.07.2015 17:48

Powiem Wam szczerze, ze jestem średnio zadowolony. Odchodzi Kroos, przychodzi Alonso. Odchodzi Bastian przychodzi Vidal. Takie trochę zamiany siekierek na kijki. Przy przyjściu Vidala prawie pewne jest, że Martinez będzie u Pepa obrońcą, a wiemy, że tam nie gra najlepiej. Niemcy wciąż są czołową reprezentacją świata, a nikogo niemieckiego nie kupujemy. Co się dzieje? W rezerwach też nie ma nikogo ciekawego do wciągnięcia do pierwszej drużyny. Jestem ciekawy jak KHR i Sammer przebudują zespół w najbliższych 3-4 latach. Może być mega wtopa jak tak patrzę na te "bomby transferowe".

16.07.2015 17:38

Też chciałbym żebyśmy trafili na Manchester United w LM i pokazali Świniotygrysowi, że wybrał źle. Znaczy się może nie źle, ale wybrał gorzej niż miał. Ależ szkoda tego transferu. Rok temu Toni, teraz Bastian, za rok Muller?

13.07.2015 22:48

Ja tak samo jak AdiFantasti "nie umia zrozumieć". Po co mówił, że chce czwartego mistrzostwa? Po co mu ta liga angielska na koniec kariery? Prawdziwa ikona Bayernu i mu się Manchesteru zachciało? Moim zdaniem, to chyba przez brak Uliego w zarządzie kibice dowiadują się samych szczyn z gazet. Piłkarze opowiadają pierdoły, Rummenigge nigdy niczego nie potwierdza, ani nie zaprzecza, Pep widzi wszystko w różowych kolorach. A na końcu dostajemy w łeb takim newsem jak odejście Bastiana, albo przyjście przeciętnego skrzydłowego z ligi ukraińskiej. Jak jeszcze odejdzie Muller, a w zamian przyjdzie jakiś Karimi, albo inny Schlaudraff to ja nie wiem... Pomyślę, że wszystkich w Monachium, a szczególnie w Bayernie dopadł jakiś wirus. Wirus debilus.

12.07.2015 21:32

Ja polubiłem Bayern za charakter zawodników. Nigdy nie byli to najlepsi, nigdy nie byli to najdrożsi zawodnicy, ale charakter mieli przedni. Effenberg, Basler, Zickler, Linke, czy Strunz. Potem pojawiali się gracze coraz dziwniejsi jak np. Bastian, który malował sobie paznokcie na czarno, układał różne fryzury, ale swoją grą w środku pola (nie na skrzydle) przekonywał. Santa Cruz również siedział pół godziny z żelem przed lustrem. Teraz mamy Gotze, który bez ułożonej fryzury nie wyjdzie na boisko, czy też Roberta, któremu ferrari i opalenizna w głowie. Szkoda, że Bastian odchodzi, ale mam wielką nadzieję, że to początek dużej zmiany pokoleniowej i mentalnościowej w Bayernie.

12.07.2015 17:48

mrtiktak'a nie lubie ale też słabo mi na myśl o słabym brazylijczyku w FCB. Tak na marginesie Douglas na 100% w FCB. Teraz pozostaje czekać na oficjalne foto i uśmiechnięte miny. Szkoda, bo Hermann był do wyciągnięcia. Kwota za Douglasa też z kosmosu. Z drugiej strony Firmino poszedł za 40 mln do Liverpoolu, więc może się nie znam. Eh... Hermann, Reus, Bellarabi... czemuż ten zarząd tak, a nie inaczej...

29.06.2015 00:24

Ja bym rozumiał gdyby ściągnęli tego Adriano z Szachtara. Byłby mocny konkurent dla Roberta. Ale Douglasa? To jest konkurent dla Shaquirego... którego już nie ma.

29.06.2015 00:03

Co za różnica gdzie złapie kolejną kontuzję? Czy to u Nas czy na wypożyczeniu, nie robi to żadnej różnicy. Lepiej, żeby go nie wypożyczali, moim zdaniem. Przynajmniej na 15 meczów będziemy mieli zastępcę dla Boatenga i Benatii

28.06.2015 13:51

Ta, a Breno miał zastąpić Lucio. Panie Elber dziękuję za bramki i również dziękuję już za wypowiedzi, opinie i komentarze.

28.06.2015 13:49

A dzisiaj Niemcy U-21 elegancko obskoczyli 5:0 z Portugalią U21. W środku pola Kimmich i Can. W obronie Ginter, w bramce Ter Stegen. Na ławce Meyer, Bittencourt, Leitner. Co to się dzieje...

27.06.2015 23:02

@Matilegolas fakt, niejasno się wyraziłem. Moim zdaniem Bayern obecnie powinien na skrzydła ściągnąć jakieś talenty, które się dopiero rozwiną. Płacenie za Di Marię 60, cz 70 mln to jest jakiś kosmos. Hazard czy Bale pewnie są wartci 80mln, a Griezmann odejdzie tylko przy klauzuli 60 mln. To są za duże pieniądze, tak na zdrowy rozsądek. Moim zdaniem piłkarz powinien być wart tyle co wynosi jego kontrakt maksymalnie razy dwa. Jeśli dany klub chce zwiększyć wartość piłkarza to powinien mu odpowiednio płacić. Np. Griezmann zarabia w Atletico nie więcej niż 3mln na sezon. Biorąc pod uwagę czteroletni kontrakt wyceniłbym go na 20-24 mln euro. I to by była spoko cena. Nie ma sensu płacić więcej. Tym bardziej 35mln za Costę. Hermann to jest taka wartość 18-25mln i to jest spoko cena. Jeśli Bayern kupi Costę z Ukrainy za 35mln to się zawiodę. Albo jakiś talent za 8-10 mln (przecież chyba mamy jakiś skauting), albo bardzo dobry piłkarz za rozsądną cenę. Takie transfery jak teraz są w newsach, to jest coś nie tak z zarządem. Albo Hermann, Sanchez, czy też Reus za 20-30 mln, albo żadnych przepłaconych wynalazków, tylko szukać talentów.

@snafu
Nie masz racji. To, że nie ściągają do Bayernu naszych faworytów to trudno. To nie jest koncert życzeń. Natomiast boli to, że ściągają do Bayernu głupoty i odsprzedają dobrych graczy. Wymiana: Alonso na Kross, czy też odejście Mandzukicia i zostawienie Pizarro jako drugiego napastnika.

26.06.2015 21:46

Jak słusznie zauważyli koledzy poniżej w BVB ostatnio też nie najlepiej było ze zdrowiem, więc zamieniliśmy chyba siekierkę na kijek. Przyszły sezon pokaże czy to rzeczywiście była wina Dr HWMW, że Ribery i Robben łamią się co sezon.

26.06.2015 19:22

Wróci i co, ile pogra? 15-20 meczów? Lewy skrzydłowy OD RAZU do pierwszego składu jest konieczny.

26.06.2015 19:18

35mln za gracza ligi ukraińskiej? Albo trzeba ściągnąć jakiś talent za 8-10mln, który sami wychowamy, albo nie kupować nikogo. Po co taki kot w worku. Nie wiedzą kogo kupić? Hermann, Hermann, Hermann. Proste.

26.06.2015 19:15

Alaba na lewą, Bernat na zmiennika. Inaczej tego nie widzę.

10.06.2015 22:37

Ładne transfery robi Wolfsburg. 25 mln za Kevina, 30 mln za Schurle, wcześniej kupili od nas Gustavo za 20 mln. Oby tak dalej. Prawdziwi piłkarze, a nie jakieś podrabiańce ormianiny...

10.06.2015 22:35

Szkoda. W BVB by się przydał. W Bayernie? Byłby w kolejce tuż za Kimmlichem, czy jak mu tam temu za 7 mln euro.

10.06.2015 22:32

Szczerze? Już dziś znamy zwycięzcę kolejny 5-6 plebiscytów...

10.06.2015 22:31

Markus Weinzierl - przyszły trener FCB?

10.06.2015 22:29

Z innej beczki: Brakuje Uliego w Bayernie. Czasami miałem Hoenessa dość za jego tanie, ostrożne transfery (Sforza, Thiam, Kovac, Karimi). Teraz widzę jak Uliego brakuje. "Nie wiem, czy te spekulacje mają coś wspólnego z prawdą." - to się dowiedz Rummennige, od tego jesteś. Uli od razu uciąłby sagę z Bastianem, dałby mu kiełbaskę, albo dwie, gdyby ten chciał odejść i nie byłoby żadnej możliwości odejścia Bastiana. Jak można pójść siedzieć za podatki? Przecież podatki to wojny, bieda, głód i niewola narodów. Uli niewinnyś! Wracaj...

10.06.2015 22:28

Wróci i ile pogra? 10 meczów? Skrzydłowy do pierwszego składu konieczny! Ribery do rotacji. Hermann oraz Martinez z Porto muszą przyjść.

10.06.2015 22:23

No i bardzo dobrze k**wa. Bez przesady. Teraz wyciągnąć jakiegoś zawodnika, który miał double-double w sezonie to od razu wołają 30-50 mln euro. Jestem ciekawy ile kosztowałby w tych czasach Del Piero w wieku 25-26 lat, albo Gerrard u szczytu kariery. 200? 300 mln? No ku**a bez jaj z tymi kwotami. Dzisiaj czytam, że Krychowiak jest wart 30 mln euro... pffff... Może 9... no dobra może 15, ale tak 12, to taka optymalna kwota za DMa. Ale 30 za Grzegorza? Ehhh... Bayern powinien szukać zawodników w czołowych reprezentacjach U-20 i U-21. Poza tym dwa nazwiska: Hermann (20-25 mln) oraz Jackson M. (20-30 mln). Tyle w temacie, dziękuję.

10.06.2015 22:15

Winny jest Pep, bo nie przygotował żadnego rozsądnego planu na Barcę oraz zarząd, że nie kupił Neymara, kiedy mógł to zrobić. Wcześniejsze mistrzostwo jest wręcz na rękę, bo zespół może sie w pełni zregenerować na najwazniejsze mecze w LM. Schuster, daj spokój.

07.06.2015 14:02

Graczy ofensywnych trzeba szukać w czołowych reprezentacjach U-20 i U-21 Europy oraz Ameryki Płd. Zapomnijmy o Di Mariach i Griezmannach za 60mln euro. Takie pieniądze za piłkarzy to jest głupota.

07.06.2015 13:59

hehehe... dobry śmingus-dyngus czy pryma-aprilis w tej redakcji goal.com. Powinni się nazywać sroal.com, bo na piłce to sie znają jak Juergen na klopach.

07.06.2015 13:55

I dobrze. Nie jestem fanem tego transferu. Są ciekawsi gracze na rynku.

07.06.2015 13:53

Byłoby fajnie. Macie tutaj różne opinie, ale nie oszukujmy się - tak jak grał Dortmund za Kloppa to było to miłe dla oka i skuteczne. W Bayernie stworzyłby "juppowski walec", którego tak bardzo pragniecie. Piłka by szybko śmigała, utrzymanie piłki byłoby na poziomi 60% (lub 60 min) w meczu, plus dużo strzałów i dynamiki. Do tego Niemiec. Pasowałoby to wszystko do FCB, oj pasowałoby.

07.06.2015 13:52

Ten niewymierny, ale jakże prosty i czytelny ranking pokazuje z jakich reprezentacji i krajów brać piłkarzy do Bayernu. Dokładnie w takiej kolejności jak widać. Co na to zarząd?

07.06.2015 13:48

Byłby fajny transfer tylko, że w środku mamy kim grać. A Bastian powinien zostać do końca kariery. W wieku 32-33 lat dalej będzie grał dobrze. Zawsze można Larsa, albo Svena Bendera zakosić rywalom i mamy mocny środek. Jeszcze jest Kramer... Z Barcy to jak nie Pedro to Munira niech próbują wyciągnąć.

07.06.2015 13:46

Musi zostać. W Augsburgu pokazał, że potrafi dobrze kopnąć piłę.

07.06.2015 13:43

Cieszę się, ze nie będzie grał w Bayernie. Ten transfer to byłaby lipa jak h*j. 7 goli 9 asyst maks na sezon. Po co to nam?

07.06.2015 13:42

Słaby, ja bym nie brał. Kluby z których powinni przychodzić zawodnicy do Bayernu powinni być mistrzami, lub minimum wicemistrzami w swoich ligach. Jeśli już szukamy kogoś z niższych klubów to powinni być to piłkarze po 10-15 mln maks.

07.06.2015 13:40

Jeśli przyjdzie to będzie to dziwne. Nie starali się o Selke, a chcą Embolo. 18 lat, 16 goli, 39 meczów - dobrze to wygląda. Może to i nawet drugi Eto'o będzie, ale kurde... Wygląda mi na to, że jak Dortmund nie wypromuje dobrego zawodnika, to Bayern jakoś nie wie gdzie szukać.

07.06.2015 13:38

Z Tottenhamu to Kane'a i Eriksena można wyciągnąć.

04.06.2015 23:27