DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ThomasKonig Strona 4

Niemcy najpewniej ze Słowacją. 4 punkty powinny Słowakom wystarczyć do awansu, więc wtedy C1-B3

21.06.2016 20:04

Dla pewności sprawdziłem dwa, bo zawsze jakiś błąd może się wkraść. Niemcy z Irlandią 27:2 w strzałach i wynik 1:0. Polska z Ukrainą 9:19 i 1:0. Just piłka :D

21.06.2016 19:50

A2-C2 (Szwajcaria - Polska) z D1 (Hiszpania) - B/E/F3.

21.06.2016 19:43

Walii tam nie ma, w potencjalnym ćwierćfinale Szwajcaria, Niemcy i Włochy są w drugiej, niepolskiej drabince. Zakładając, że Polska zajmuje 2 miejsce, a Włochy 1 w grupie. Szwajcaria ma przewagę jakościową, ale grają mało drużynowo. Przed turniejem przepowiadałem Polsce maksimum ćwierćfinał i ten jest możliwy. Z Hiszpanią, wiec pozostaje maksimum (i największym sukcesem od 30 lat).

21.06.2016 19:35

Jak może zagrać Hiszpania z Polską w finale, skoro są w jednej drabince? :D Ukraina pobija rekordy frajerstwa. Chyba tylko Rosja bardziej się zbłaźniła, ale oni chociaż punkt mają i coś trafili do siatki, nie tylko w bramkarza...

21.06.2016 19:20

Ciekawe z kim Hiszpania zagra w finale, z Niemcami czy z Włochami...

21.06.2016 19:00

Ja też 1:0 dla Niemców do przerwy i 0:0 w drugim meczu, do przerwy komplet :D

21.06.2016 18:49

Irlandia Północna ma szczęście, że w 35 minucie nie przegrywa 5:0...

21.06.2016 18:39

8/11 piłkarzy Niemiec z wyjściowego składu to byli (Gomez, Kroos, Hummels) albo obecni (Neuer, Boateng, Kimmich, Gotze, Muller) piłkarze Bayernu :D

scholli, na stronie tvpsport i polsatu będą transmisje online.

Thiago w dwóch kadrach gra, polskiej i hiszpańskiej. To jak Pele, najpierw Brazylia a teraz Włochy :D

21.06.2016 17:14

Nie da się zagrać turnieju bez dopuszczania do sytuacji przeciwnika. Liczy się na koniec to co na koncie. A na koncie jest 0 z tyłu. I dopuszczenie do 3 celnych strzałów przez dwa mecze. Półtora strzału na bramkę na mecz. I można mówić, że to np dzięki Boatengowi - ale Boateng, jego ustawianie i gra to część drużyny. Mówi się o tej okazji Milika, a jakby ta piłka szła mu na głowę... to ubiegłby go Boateng (zresztą Milik potrzebuje kilku okazji by bramkę strzelić). Inne okazje były blokowane przez obronę właśnie. Patrząc na to, że Niemcy grają obroną wysoko, a boczni obrońcy siedzą na połowie przeciwnika to jestem wręcz miło zaskoczony defensywą Niemców. Grają nią odważniej i wyżej, a mimo to tak, jak przez ostatnie 5 spotkań przed Euro tracili 2 bramki na mecz, tak teraz dopuszczają do mniejszej ilości celnych strzałów, niż tracili bramek.

20.06.2016 22:02

Chodziło mi o strzał celny oczywiście.

Z taką obroną jak rosyjska nie jeździ się na turnieje.

20.06.2016 21:49

Po prostu muzycznie hymn Rosji to arcydzieło :D Ale hymn Polaki też świetny, dlatego go również wymieniłem :D Podczas Copa America zauważyłem, że większość hymnów jest bez duszy, jakieś pitu pitu i miło posłuchać hymniastych hymnów :D

20.06.2016 20:37

Oby Rosja awansowała, lubię słuchać ich hymnu :D Są kraje, które mają porządne hymny i miło je słuchać. Rosja, Serbia, Polska, Niemcy, Francja dla przykładu. Od razu czuć, że to hymny, ciarki i tak dalej. Na Copa America większość to jakieś nudne i nieskładne walczyki.

20.06.2016 20:28

"Niemcy nie potrafią przez 90 minut stworzyć sobie żadnej sytuacji praktycznie więc nic dziwnego."

Pomijając, że to nieprawda.

20.06.2016 20:17

konrad, może nie poziom, tylko po prostu widać zmęczenie po zawodnikach tych czołowych ekip. Niektóre zespoły, jak Albania, Rumunia, Polska przykładowo dają z siebie więcej nawet niż się spodziewano. Trochę gorzej wypadają wobec oczekiwań drużyny czołowe - poza Hiszpanią. Niemcy grają na zaciągniętym hamulcu, Francja zmęczona. Sezon długi, wyczerpujący, do tego rozbudowane mistrzostwa więc część się oszczędza.

Moim zdaniem będzie finał Hiszpania - Niemcy. Grają najekonomiczniej. I drugi mecz Niemców może tutaj zmylać. Obawiałem się o obronę, ale na razie Niemcy bez straty gola, z Polską nie dopuścili nawet do strzału. Z początku z Ukrainą za dużo pozwolili, ale Neuer z Boatengiem i Hummelsem mogą dać srebro lub nawet złoto.

20.06.2016 19:51

W sumie Anglia na 99% awansuje, ale pomarzyć wolno :D

20.06.2016 19:38

Jeee, zdałem ustny na A2 z niemieckiego :D Wreszcie mogę oglądać Euro bez stresu :D Dzisiaj zobaczymy, czy Anglia w ogóle awansuje, oby nie :D

20.06.2016 19:18

No to przestrzelił, bo Coman znowu w wyjściowym składzie.

19.06.2016 20:25

Bić Turków, brawo Hiszpanie :D

17.06.2016 22:56

Osobiscie z Irlandią Północną dałbym Mullera na szpicę, a po bokach Draxlera i Sane, niech się Sane sprawdzi. Kroos z Ozilem w środku za napastnikiem... obaj to klasa, tylko ktoś musi pracować za plecami.

17.06.2016 14:07

Przy okazji mamy trzy "debiuty". Pierwszy raz Polska nie oddała celnego strzału w meczu turniejowym, pierwszy mecz na tych mistrzostwach bez bramki i pierwsza drużyna (Ukraina) odpada.

Anglia nic nie wygra, a Portugalia to nadal "drugi sort".

W półfinałach, o ile się nie wytną wcześniej i nie będzie żadnej katastrofy, powinny zagrać Włochy, Hiszpania, Francja i Niemcy. Chociaż Francja musi poprawić grę. Ciężko im szukać zagrożenia w kontekście całego turnieju. Anglia to Anglia, Portugalia jakościowo ma luki, Belgia przereklamowana. Chorwacja może zaskoczyć w pojedynczym meczu, to może być, ale nie musi, czarny koń.

17.06.2016 01:27

3:0 z Rosją 20 lat temu mieli :D Na Euro nie ma tak słabych drużyn jak na mundialu, to stąd.

17.06.2016 00:58

Może miał na myśli Bundesligę :D

17.06.2016 00:43

Cóż, taki mecz jak z Portugalią, by mimo wszystko uznanej drużynie wpakować na pełnym gazie 4:0, zdarza się rzadko.

17.06.2016 00:43

Z Ukrainą zagrali dobry mecz. Dopuścili do groźnego strzału i Boateng przecinając podanie prawie wjechał z piłką do bramki, ale z czasem przejęli kontrolę, by potem mieć miażdżącą przewagę i udokumentować to wynikiem 2:0. Podbijając dokładność gry do 89(!)%. Piatow kilkukrotnie ratował Ukrainę, obronił siedem celnych strzałów, które były groźne, miał kilka innych ważnych interwencji.

Weszli w tamten mecz bez koncentracji, ale potem to naprawili.

17.06.2016 00:35

Ciekawi mnie dlaczego akurat te drugie mecze tak wyglądają. Od czego to u Niemców zależy.

17.06.2016 00:18

Co do gdy Niemców to pamiętajmy, że te drugie mecze ich turniejowe zazwyczaj są słabsze. Może to wynikać z tego, że najczęściej na start wygrywają i ustawiają sobie grupę. Nie wiem. Ale to klasyka.
Ostatni przykład znany i podawany - mundial 2014, Ghana 2:2 i nie najlepszy mecz. Na koniec złoto.
W 2012 wyjątkowo ograli Holandię.
Ale już w 2010 w drugim meczu mundialu przegrali z Serbią 0:1. Na koniec brąz.
2008 - ME i porażka w 2 meczu z Chorwacją. Na koniec srebro.

17.06.2016 00:10

Tak teraz myślę, że za Pazdana ktoś się przebrał. On jeszcze w meczu z Irlandią miał dwie piłki wrzucone na swoją stronę i popełnił dwa błędy, tylko Irlandczycy nie trafiali w piłkę. Z Holandią juniorzy go wkręcali jak krzyżak śrubkę. A tutaj nagle ratuje wszystko. Na pewno ktoś się przebrał. Ciekawe kto.

16.06.2016 23:58

Polska dzięki temu remisowi awansuje z 2 miejsca i uniknie Francji. W teorii mogą jeszcze spaść na trzecie, ale na to szanse są minimalne. Czyli 1/8 Polska - Szwajcaria/Rumunia.

16.06.2016 23:49

Teoretycznie mogą wystarczyć. Teoretycznie jeden może wystarczyć. W praktyce 3 punkty to na styku awansu.

16.06.2016 23:46

Ale! Bayern będzie miał genialną defensywę. Neuer + w środku Boateng z Hummelsem. Pokazują na razie, że to profesorzy.

16.06.2016 23:43

Mi się wydaje, że to efekt rozszerzenia ich. Nie ma takiej motywacji by już w grupie zasuwać, za to jest dużo walki ze strony drużyn, które teoretycznie nie mają nic do stracenia. Dopiero gdy są zmuszani faworyci to się ruszają - jak Francja, która zwycięstwa wyszarpywała w końcówkach.

16.06.2016 23:39

Ktoś czyta tylko tytuły, a raczej tytuł.

Finał będzie między Hiszpanią i Niemcami, wtedy wszystko może się stać.

16.06.2016 23:37

Widzisz, Bayern022, wcześniej wmawiałeś, teraz tylko kłamiesz zdaniami "le według ciebie (...)nie mielismy szans w meczu zero okazji."

Z tobą nie da się rozmawiać, jesteś niereformowalny, żyjesz w swoim urojonym świecie, gdzie ludzie robią coś, czego w rzeczywistym nie robią naprawdę. Chyba, że przeoczyłeś gdy pisałem, że okazje mieli. Nawet wymieniłem ich liczbe.

Dlatego ta rozmowa nie ma sensu, bo argumenty zderzają się z opiniami i już pisałem o jej zakończeniu. Ale się nie poddajesz.

16.06.2016 23:32

Niektórzy chcą naprawdę, bym się powtarzał, co nie ma najmniejszego sensu,, tak przy okazji, Bayern022, nie podważyłeś żadnego mojego argumentu a jedyne co robisz to wmawiasz mi zachowanie "gdyby". Tak czy siak Polska ma zasłużone 4 punkty (bo z Irlandią była zdecydowanie lepsza) i praktycznie awans.

16.06.2016 23:28

Kolejny argument: nie biadolić. Dlatego na tym można skończyć bo nie ma sensu się powtarzać. I remis tak, jest sprawiedliwy.

16.06.2016 23:24

Ja zaprezentowałem argumenty, inni ataki personalne i opinie. Na tym można skończyć. Sam turniej męczący. Chyba jednak rzeczywiście za dużo drużyn. Turniej dłuższy, silniejsi się oszczędzają, kilka drużyn zaniża poziom, jest więcej wyrachowania i zachowawczej gry, bo awanse rozstrzygają się w ostatnich kolejkach. A sezon był wyczerpujący i to widać, że np Hiszpania i Niemcy jak na razie nie wrzucają najwyższego biegu.

16.06.2016 23:22

Myślę, że Niemcy nie są zadowoleni z remisu, ale mają ten remis wkalkulowany. Drugie mecze najczęściej grają na zwolnionych obrotach, jak ktoś prześledzi ich występy turniejowe to to zauważy. Prowadzą w tabeli i mają mecz z Irlandią w zapasie, wystarczy, że go nie przegrają. Więc wszystko wkalkulowane. Ale raczej bez zadowolenia.

16.06.2016 23:19

anonim, ja przyznaję, że to była dobra okazja. Piszę tylko, że Niemcy mieli ich więcej i grali lepiej. Co nie dociera, bo emocje grają i są ataki personalne na mnie, że bredzę itd, zamiast kontrargumentów. Piszę też, że Niemcy zrobili za mało by wygrać a Polska zagrała dobrze. I że Niemcy byli bliżej gola bo trafiali w światło bramki.

O obronie w trakcie ostatnich 30 minut.

16.06.2016 23:15

Piszesz, że Polacy grali lepiej, a argumentujesz atakiem personalnym. Ja piszę, że Niemcy grali lepiej i argumentuję faktami. Dłuższe okresy kontroli nad meczem, więcej okazji strzeleckich, wiecej strzałów, akcji, prowadzenie gry przez większość czasu, dokładniejsze podania i więcej gry piłką i podań. Ale za mało zrobili by wygrać, a Polska zagrała dobry mecz i tutaj piszę to z rozczarowaniem (z powodu tego, że Niemcy zagrali na siebie słabo, nie, że Polska dobrze).

16.06.2016 23:14

Widzisz, Bayern022, ja argumentuję, ty jak zwykle piszesz personalnie i wymyślasz jakieś rzeczy. Tutaj jest różnica. By było zabawniej nawet nie stwierdziłem nigdzie, że Niemcy powinni w tym meczu strzelić.

16.06.2016 23:12

Niemcy. Bo trafiali w światło bramki. Ale tylko trzy razy, co jest za słabym wynikiem by na gola zasłużyć. Mecz mimo dobrego tempa rozczarowujący głównie przez Niemców. Polacy zagrali na dobrym poziomie, Niemcy jak na swoje możliwości za mało zrobili. To chyba klasyka, że drugi mecz na turniejach grają na stojąco. W Brazylii z Ghaną nie wygrali.

16.06.2016 23:08

Ale nie trafił. Gdyby piłka szła tak by trafił to by sięgnął jej Boateng. Była okazja, doskonała. Wliczona w trzy wspomniane. Bo nigdzie nie napisałem, że ich nie było. Tylko, że prędzej na wygraną zasłużyliby Niemcy, ale zrobili na to za mało. I Polska remis wypracowała sobie defensywą.

16.06.2016 23:05

A ja powtórzę bredzenie, że żeby strzelić bramkę należy oddać celny strzał. A Niemcy przeprowadzili wiecej akcji, wiecej strzałów, trafiali też w światło i mieli pięć okazji strzeleckich. Polska trzy. Przez ostatnie pół godziny już tylko się broniła.

Zasłużyła na czyste konto, bo broniła się skutecznie. Ale cóż. Fakty bredzą, emocje mówią prawdę.

16.06.2016 23:02

Och, argument "przestań bredzić" w odpowiedzi na fakty. Uwielbiam to, emocje grają. Emocji nie przegadam.

16.06.2016 23:00

Tak czy siak Ukraina oficjalnie odpada. Polska nie zasłużyła na 1:0. Przeprowadziła mniej akcji, oddała mniej strzałów. Zasłużyła na to, by nie stracić bramki, bo się wybroniła. I nie straciła. A Niemcy drugi mecz typowy na turniejach - zwolnione tempo.

16.06.2016 22:59

Polska miała takie lepsze okazje, że skończyła bez celnego strzału. To obiektywne podejście. Emocje grają, wiadomo.

16.06.2016 22:57

Piłkarzem meczu był, o dziwo, grzmijcie dzwony, bijcie bębny, dziw się świecie - Pazdan. Jego chyba podmienili. Z kaleki wyrósł czyściciel, który kilka razy ratował przed stratą bramki. Zjawisko niewyjaśnione, najstarsi górale za ileś dekad będą o tym rozprawiali i się dziwowali.

16.06.2016 22:55

Kilka momentów i obrona Częstochowy. Niemcy na stojaka, bez szybkości, zazwyczaj mają ten drugi mecz taki, że na hamulcu grają. 0 celnych strzałów Polski, ale się wybronili.

16.06.2016 22:51

Jeden Anglików, dwoje to nie interesuje :D Nie wiem jakie masz nawyki, ale nie pijam nalewek pod sklepem, ogólnie rzadko pijam :)

16.06.2016 20:54

Czekaj, zapytam :D

16.06.2016 20:51

Och, w robocie szanujesz, bo umowa... a po robocie szwaby nie zasługujące nawet na splunięcie :D Dziwne masz poczucie szacunku :D

16.06.2016 20:47

Wiesz jak to jest, pewnie gardzi wszystkimi to jest wobec nich mrukliwy, to go traktują z dystansem, to nimi gardzi i koło się zamyka. Znałem takiego jednego, mówił, że Niemcy są nieprzyjaźni i nim gardzą, a jak go pytałem jak się do nich odnosi, to wyjaśnił, że z wyższością i pogardą, bo jest Polakiem, a oni szwabami. I dziwi się, że go traktują z dystansem i się z nim nie kumplują :D

16.06.2016 20:44

meisterspieler, po chwili się z Tobą w pełni zgadzam :D Szkoda tylko, że tacy psują Polakom wizerunek i upokarzają tym Polskę, normalni ludzie też wyjeżdżają i na nich się to potem odbija.

16.06.2016 20:36

A z innej beczki - Solorz o wielu nazwiskach zablokował ZDF i Erste na cyfrowym Polsacie, nazywanym już polszmatem, tak się buduje biznesową markę firmy :D

16.06.2016 20:34

O, to już pogarda i wyzywanie zmienia się w brak kibicowania. Łagodniejesz, gdy się wyjaśniło jak wygląda twoje zachowanie :D

16.06.2016 20:31

Mieszkasz i pracujesz w Niemczech, kibicujesz niemieckiej drużynie i gardzisz Niemcami. Takie jest podsumowanie. Przestrzegaj chociaż regulaminu i swoje wewnętrzne problemy zachowuj dla siebie, nie na publicznej stronie. Chyba, że literki ostrzeżenia są za małe.

16.06.2016 20:27

Tak, po 70 latach to nadal przez nich :D Czemu nie przez Szwedów? I nie trzeba emigrować, ale wiadomo kim są ludzie, którzy jadą do jakiegoś kraju i nie potrafią zachować dla niego szacunku. Muzułmanami :D

16.06.2016 20:24

Szwabowie to region, a ty piszesz o reprezentacji Niemiec, więc nie rób z siebie kogoś, kto przynajmniej się przyznać nie potrafi do tego co robi :D Bo tylko się pogrążasz. Przynajmniej przed monitorem możesz sobie poszwabować, a potem do pracy u Niemca i po euro, ale zabawnie :D Ludzi na ulicach też wyzywasz, czy odważny jesteś przed komputerem? A może idziesz do sklepu i mówisz "szwabino jedna, podajże mi kiełbasę i piwo" :D

16.06.2016 20:19

Urojeń ciąg dalszy :D I jeszcze prowokowanie użytkownika odzywkami "się lecz". Obrażanie zawodników. A Bayern022 to recydywa, już stąd wylatywał, widać nic go to nie nauczyło. Gdzie jakiś mod z ostrzeżeniami? To nie pierwszy raz i widocznie nie ostatni, skoro nawet wywalanie z serwisu nie zmienia.

W sumie jakim trzeba być człowiekiem, by żyć w jakimś kraju, który dał pracę i tak dalej, i wyzywać jego mieszkańców... z kimś mi się to kojarzy :D

16.06.2016 20:16

A ty dalej zmyślasz, że coś takiego twierdziłem, u niektórych urojenia nie kończą się niczym u Macierewicza :D I jakiś mod może dać w końcu ostrzeżenie za pisanie ciągle o szwabach? To łamanie regulaminu - obrażanie zawodników. Kolejny raz. Jest tu jakiś mod?

16.06.2016 20:11

Do boju Niemcy!

16.06.2016 20:09

Nie załamuję się, tylko strasznie ten mecz męczył. Jeszcze te ciągłe przerwy i grad. Oby za godzinę było lepsze widowisko.

16.06.2016 20:02

Ukraina przejmuje ruchomy tytuł frajerów turnieju.

16.06.2016 19:56

Ale walczy... stracił finały Ligi Mistrzów, wielkie turnieje, ale się nie załamał. Też obawiam się o jego zdrowie, ale są lekarze, nadzorują go. Podziwiam jego upór, waleczność, jego serce. Chociaż chwilami robi się smutno i człowiek chce zawołać "już starczy, zrobiłeś wszystko".

16.06.2016 13:45

Holger jest niezniszczalny. Wyrasta powoli na symbol niezłomności. Deisler się poddał, być może i Badstuber (jak dla mnie talent nie mniejszy) też powinien. Ale niech ktoś mu to wytłumaczy, że starczy i niech rezygnuje z piłki. Nie - Holger się nie poddaje.

16.06.2016 13:08

Dwa dokładne wyniki dzisiaj trafione. Zauważyliście, że jeśli ktoś już wygrywa dwoma bramkami, to dopiero w doliczonym czasie strzelając drugą? Niemcy, Włochy, Węgry, Francja.

15.06.2016 23:02

Admin pojawi się wtedy, gdy nazwiesz któregoś pajacem :D

15.06.2016 20:57

Coman w wyjściowym składzie :D

15.06.2016 20:17

Rosja sama sobie jest winna, jak się ruszyli do roboty to przycisnęli Słowację. Ale to trzeba było w ich przypadku ruszyć się wcześniej, niż w ostatnich 20 minutach.

15.06.2016 20:13

Jee, dokładny wynik wszedł, 1:1, troszkę się odkuję za wczoraj :D

15.06.2016 19:50

Czysto sportowo Ibrahimović jest wyżej niż Lewandowski. Ale Lewandowski jest bardziej przyszłościowy.

15.06.2016 19:47

Ale zjazd przez detale w typerze, dzisiaj trzeba się odkuć :D

15.06.2016 12:52

Właśnie zauważyłem, że chociaż Sanches rzadko piłkę dostał, kilka akcji miał, to za każdym razem sprawiał wrażenie kogoś, kto wie co robi na boisku. Podobało mi się jego pierwsze wejście chociażby, przyśpieszenie do przodu i dokładne, mocne przegranie na lewą stronę. Wygląda na zawodnika dojrzałego mimo wieku, obserwuje co się dzieje na boisku, mniej biega za piłką a więcej na nią mądrze czeka, z piłką u nogi przyśpiesza.

Musiałby więcej pograć by móc jakoś dokładniej ocenić.

14.06.2016 23:05

25:4 w strzałach, 1:1 w bramkach, kolejne frajerstwo turnieju :D A czułem 1:1, myślałem nad 1:1 ale zachowawczo typowałem na 2:1. Trza jednak słuchać serca.

14.06.2016 22:53

Ozi, kolejny khm khm, który nie potrafi wypowiedzieć się o przeciwniku bez wyzywania, albo nie zna geografii i języka polskiego... gdzie takich produkują.

14.06.2016 21:17

Michu ma rację, że jest lepszy, ipiotr ma rację, że bardziej opłaca się sprzedać Lewandowskiego. I nie ma tutaj sprzeczności - Muller więcej wnosi w Bayern biznesowo. Wiec mniej opłaca się go pozbywać.

14.06.2016 21:15

Zgadzam się, że biznesowo bardziej opłaca się sprzedać Lewandowskiego niż Mullera, nie wiem skąd taki pomysł by miało być na odwrót. Sanches niestety na ławce.

14.06.2016 20:35

Poza tym sprzedaż Mullera to osłabienie.

14.06.2016 20:18

Ale Austriacy nawalili. Więcej akcji, okazji, zagrożenia, ale jakaś taka nieudolność, zabrakło szcześcia a jak przyskrzynili Węgrów to Dragović popisał się głupotą, nieuznana bramka z powodu jego faulu i czerwona kartka.

14.06.2016 20:17

A to różnie bywa, ostatnio zauważyłem, że Lothar Matthaus, który od iluś lat pracował jako ekspert w mediach, dziennikarz i tak dalej, robi fajne, chociaż dosyć krótkie, rozprawy o taktyce drużyn grających na Euro, przyjemnie się go czyta :D

14.06.2016 14:07

To zaczynamy dyskusję, czy na treningu poprawiał spodenki i się podrapał, czy wkładał rękę do odbytu by robić bobki z gówna. Ja uważam, że to pierwsze, przeprowadził to taktycznie, najpierw dopuszczając powietrze dzięki ruchowi spodenek przeprowadzając akcję okrężną prawym skrzydłem.

A na poważnie to mediom po prostu odbiło i już nie mają o czym pisać byleby szukać sensacji.

Dzisiaj Alaba musi wygrać, wtedy będzie komplet zwycięstw dla piłkarzy Bayernu :D Coman, Lewandowski, Neuer, Boateng, Muller, Gotze, Thiago mają to już za sobą, został David :D

14.06.2016 13:27

Zwycięski Coman, zwycięscy Neuer, Boateng, Muller i Gotze, zwycięski Lewandowski, zwycięski Thiago, dzisiaj będzie zwycięski Alaba :D Piłkarze Bayernu mają szansę na komplet :D

14.06.2016 13:24

Ostatnio jak się tak zachowywał to Niemcy zdobyli złoto, może to jakiś rytuał :D A na poważnie to media nie mają nic innego do roboty jak nagrywać na treningach jak ktoś się drapie w tyłek.

14.06.2016 13:20

Banały. Żaden zespół nie powinien się bać nikogo. Co innego szacunek, pokora, co innego strach.

14.06.2016 13:14

Ja zjechałem z 6 na 12 :( Ale 2 pkt brakowało tylko, by miejsce wręcz poprawić na 5. Tej jednej bramki Belgów po masie ich setek zabrakło by być zaraz za podium. Dzisiaj trzeba się odkuć.

14.06.2016 08:29

Ogólnie zapowiada się, że o jeden ćwierćfinał (moim zdaniem) powalczą Szwajcaria, Rumunia i Ukraina zależnie od miejsc w grupie A. A tak to reszta raczej złoży się z od dawna uznanych reprezentacji jak Hiszpania, Niemcy, Anglia, Włochy, Francja, Portugalia, gdzie popsuć to mogą Chorwacja i może Austria właśnie, chociaż najpierw trzeba zobaczyć w jakiej dyspozycji będą.

13.06.2016 23:31

Austria spokojnie powinna wygrać. W Portugalii Quaresma chyba nie zagra, Islandia ostatnio loty ciut obniżyła, ale warunki postawi twarde. Ciekawe, czy Sanches wyjdzie w pierwszym składzie.

13.06.2016 23:23

To dobre określenie, jak stado baranów. Nie było komunikacji. Wiedziałem, że to zlepek, nie drużyna, ale miałem nadzieję, że z takiej ilości sytuacji coś wklepią, zamiast marnować sytuację za sytuacją.

13.06.2016 23:08

Nie mówię, że niesprawiedliwie, za frajerstwo i brak komunikacji się płaci, tylko to było frustrujące. Jeszcze Włochów wpychają w drabince Niemcom. Już widzę pwooli tę drabinkę Niemców, Anglia, Włochy, Francja i Hiszpania, na to się powoli zanosi.

13.06.2016 22:55

17 strzałów i nic, ledwo 2 w bramkę, to na pewno międzynarodowy spisek. A wraz z doliczonym czasem Belgowie zdobywają tytuł frajerów dnia. Patałachy, niech się nie pokazują już ;x

13.06.2016 22:50

To nie szczęście tylko międzynarodowy spisek Belgów, siedli pod bramką Włochów i celowo nie trafiają do bramki. Origi nawet przerzucił piłkę nad poprzeczką zamiast puścić w kozioł byleby nie wpadło. Pewnie dzisiaj siedzieli z Wilmotsem i tak sobie ugadali mi na złość.

13.06.2016 22:43

Belgowie robią wszystko by bramki nie strzelić, de Bruyne piłka parzy, Lukaku robił za klauna aż go Origi zmienił, Hazard podjął oszałamiającą liczbę zera dobrych decyzji pod bramką a reszta wzięła sobie za punkt honoru jak najmocniej kopnąć piłką w przeciwnika. Więc masz szansę na to 1:0, sam typowałem 1:1, ale robią mi na złość :(

13.06.2016 22:35

Czy ja wiem czy takich świetnych. Jak dla mnie przereklamowanych. Dobrych lub solidnych w sporej ilości, to tak. Może zremisują, przynajmniej coś się w meczu dzieje zamiast klepania tam i z powrotem.

13.06.2016 22:13

Ja na remis, nie sądziłem, że Belgia zdoła wygrać, Włosi też przeciętni. Ale tak słaba połowa Belgów, że mi psują na razie. De Bruyne gra coraz gorzej odkąd przeszedł do Angolów, za to pewnie portfel coraz cięższy.

13.06.2016 21:49

Nigdy nie rozumiałem tej mody na Belgów, gra ich sporo w dosyć przereklamowanej lidze angielskiej, drużyny tam nie widziałem raczej nigdy. Ale zremisować by mogli, to nie są najlepsi Włosi.

13.06.2016 21:40

Srna poleciał do Chorwacji i raczej nie zagra w piątkowym meczu Chorwatów.

13.06.2016 20:11

Iniesta to skarb. Ktokolwiek chce powstrzymać Hiszpanię to musi odciąć Iniestę.

13.06.2016 16:51

W zasadzie to raz się Neuer popisał, obronił jeszcze ładnie strzał z dystansu. Kilka razy to popisał się Piatow.

13.06.2016 16:51

Brazylia jest niesamowicie osłabiona, o czym pisałem zresztą przed Copa America. Lista absencji się ciągnie i zawiera najlepszych zawodników, a nawet ich zastępców. Takim podsumowaniem było to, że Kaka, który zastąpił kontuzjowanego Costę, sam złapał kontuzję. Neymar, Luiz, Costa, Silva, Danilo, Marcelo, Moura, Ederson, Gustavo, Rafinha, Kaka, Firmino, Oscar to nie wszyscy, którzy wypadli, bo trudno spamiętać nieobecnych.

13.06.2016 14:33