DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ThomasKonig Strona 10

Thiago przynajmniej biega. Widziałem go chociażby w 5 minucie we własnym polu karnym jak odbiera piłkę. Gotze zaś biegał na jesień, po kontuzji jak wrócił to drepcze, zero walki. To już wolałbym Rode zamiast Gotze na boisku, może to nie piłkarz na miarę Bayernu, ale chociaż się stara.

07.05.2016 16:25

Zgadza się, Gomez. W tym roku armata dla Lewandowskiego jest praktycznie zapewniona już.

07.05.2016 16:23

Ci sami piłkarze za Juppa potrafili w takich meczach przegrywać... nie ma to jak idealizować przeszłość.

07.05.2016 16:21

Mateusz, serio? Idź sobie z takim gadaniem. Pewnie chcesz byśmy przegrali bo wtedy byś mógł narzekac, że nie gra Gotze.

Dwie rzeczy mi się nie podobały. Decyzja Lewandowskiego o tym, by strzelać z zerowego kąta mając dwóch przeciwników obok siebie zamiast wyłożyć niekrytemu Mullerowi na pustą. Egoistyczne to było, chciał jak najszybciej hattricka, ale to nie miało sensu.

I ten karny z kapelusza. Xabi dotknął przeciwnika i bach, ten na ziemi... no ja proszę.

07.05.2016 16:20

Niewystawianie Gotze to żenada? Przecież Gotze nic nie gra. Ma nie dać grać np Coście czy Kimmichowi, by Mario sobie potruchtał i pouśmiechał się do kamery... albo Mullera posadzić.

Już narzekania.

07.05.2016 15:26

I tak zaraz te same kilka osób zacznie negować słowa Hitzfelda. Są tutaj znawcy wybitniejsi od takich "przypadkowych ludzi" w niemieckim futbolu jak Rummenigge czy Hitzfeld.

07.05.2016 13:13

Ingolstadt ma lepszą murawę od Atletico.

07.05.2016 13:12

A tak w ogóle to genialny artykuł, aż nie ma pod nim co dodawać. Każdy powinien go przeczytać ze dwa razy i jeśli się do niego odnosić, to spróbować zrobić to argumentami, nie emocjami. Brawo, Quebo.

04.05.2016 16:21

Muller, Lewandowski i Costa, dokładniej rzecz biorąc.

04.05.2016 14:09

Jakoś Jupp nie potrafił zdobyć dwóch z rzędu, a Stevens miałby zdobyć trzy? Nie rozumiem dlaczego niektórzy tak po Heynckesie jadą. W sumie robili to wcześniej więc mnie to nie zaskakuje, ale Jupp zrobił swoje, poszedł na emeryturę i dajcie mu spokój z tymi próbami upokorzenia go poprzez takie teksty.

04.05.2016 14:08

Rizzitelli, akurat na takich szkoda klawiatury. To ci idioci, o których pisałem, którzy widzą strzępy, ruinę i tak dalej. Są ludzie, którzy krytykują, ale potrafią to zrobić i nie widzą wszystkiego czarno-biało. A są tacy jak wodnik, którym coś spadło na głowę. Z pierwszymi warto dyskutować. Z drugimi niezbyt.

04.05.2016 13:22

Myślę, że już nie ma sensu wielkich zmian robić. Będzie czas na odpoczynek między spotkaniami, dwóch łatwych rywali przed finałem. A wczorajszy skład zagrał przepięknie, może Costa odstawał, ale warto mu dać szansę bo coś w sobie ma. Ewentualnie może będą zmiany w ofensywie by i inni pograli, jak Gotze, Thiago czy Coman, może Kimmich pobiega bo trochę go nie było. Ale nie przewiduję większych zmian.

04.05.2016 13:09

Nieco pośpieszyłem się z tym odzyskiwaniem wiary.

04.05.2016 13:05

Ja zaś odzyskuję wiarę w tę stronę. Po takim zalewie agresji i napaściach ze strony części użytkowników nagle wypowiedzi zrównoważone, przemyślane, nastawione pozytywnie.

04.05.2016 12:56

yvaine, tak, to warto poprawić, bo na AA Bayern był niesamowity. 2 lata, 12 spotkań w LM u siebie i 100% zwycięstw z bilansem 43:7. Przez te dwa lata Allianz Arena to twierdza. Każdy kto tu przyjechał dostał. Ale z wyjazdami gorzej. Ci sami piłkarze, a dwie różne drużyny u siebie i u przeciwników.

04.05.2016 12:53

Zostały trzy mecze. I są o coś, więc trzeba się ogarnąć. W sobotę o mistrzostwo, potem o piękne pożegnanie kibiców na AA, potem o puchar. Bayern wskoczył w świetną formę na ten moment (stąd spotęgowany ból, że odpadł, bo zagrał doskonale i miażdżąco, musiał wygrać LM z taką grą, a tu nic) i chciałbym, by te mecze były rozegrane z zaangażowaniem, sportową złością ale i z radością z tego. To może poprawi nastrój przed Euro. To nawet dobrze, że w tym roku jest to piłkarskie święto, może szybciej człowiek dojdzie do siebie. Jak dwa lata temu, po tej kompromitacji z Realem, gdy potem piłkarze Bayernu zagrali wspaniały mundial.

04.05.2016 12:45

Też macie tak, że dzisiaj nie czuliście powodu by w ogóle wstać, coś zrobić? Mam poczucie, jakby mało coś się właśnie w tym roku pięknego stać i zostało to odebrane. Pewnie mógłbym dzisiaj wejść pod samochód i bym tego nie zauważył, nie przejął się tym... Trzeba się pozbierać, pokonać uczucie, że nie ma już na co czekać, bo jest. Ale na ten moment to bardziej wiedza, niż świadomość. Tę drugą wypełnia pustka, a wściekłość zmieniła się w zobojętnienie.

Ostatnio tak się czułem cztery lata temu po finale z Chelsea, więc może czas na powtórkę i potrójną koronę w następnym roku. Ancelotti, jeśli potwierdzą się plotki, będzie mieć wszystko za sobą by ten cel osiągnąć.

04.05.2016 12:34

Ech, ja piszę na temat, Ty o mnie, to nie ma sensu.

anonim, też coś czuję, że stanę się za jakiś czas "fanbojem Carlusia".

04.05.2016 03:07

Nie zapominając, że jest na najlepszej drodze, by całą tę pracę uwieńczyć pasmem sukcesów. Już pomińmy wszelkie rekordy, które pobił. Ale dostarczył Bayernowi pierwszy w historii Superpuchar Europy, zrobił z niego klubowego mistrza świata, jest już praktycznie pewne, że każdy jego sezon to mistrz Niemiec co prowadzi Bayern do historycznych czterech majstrów pod rząd, niedługo powalczy o kolejny puchar, utrzymał w LM Bayern na szczycie. Jeżeli dla niektórych to nic nie znaczy, bo nie ma PM, to muszą kibicować Bayernowi od 2013 roku. Albo mieć gdzieś ten klub, jego korzenie, a po prostu chcieć jakichś spektakularnych wyczynów w LM.

Te 3 lata to świetny okres dla Bayernu naznaczony jedna kompromitacją - z Realem dwa lata temu. A jeżeli ktoś uważa, że objęcie mistrzowskiego składu oznacza łatwiejszą, a nie cięższą pracę, to mało wie o piłce. Tak czy siak wszyscy w Monachium Guardiolę sobie chwalą i gdyby chciał zostać to zarząd byłby ucieszony. Jego odejście to strata dla Bayernu. Uniwersalność, jaką wdrożył w taktyce, elastyczność, wymiana, to, na jaki poziom wniósł poszczególnych piłkarzy, jego dobre transfery (mowa o jego transferach, nie zarządu i nie o wszystkich)... to wszystko będzie procentować dla Bayernu przez najbliższe kilka lat.

Ale będą też momenty gorsze i wyjdą wtedy ci sami ludzie, którzy plują i dzisiaj. Ci co piszą, że Bundesligę wygrałby Smuda będą pierwsi wyzywać Ancelottiego lub innego trenera, gdy ten mistrzostwa nie obroni. Z takimi ludźmi walczę, plaga się ich tu zrobiła. Dla nich są skrajności - albo uważa się Pepa za nieomylnego boga, albo zniszczył Bayern. Cała ta nawałnica pogardy, wyzwisk, pobłażliwego lub agresywnego tonu zraziła wiele osób i teraz pewnie się nasili po tym półfinale. Tacy ludzie nie są godni kibicowania Bayernowi, to osoby, które na wojnie w przypadku problemów dla chorej satysfakcji kolaborowali by z wrogiem, by w przypadku wygranej zmienić front i udawać kogoś kim nie są.

Nigdy nie miałem zamiaru atakować tych ludzi tutaj, którzy ze szczerym sercem chcą dobra Bayernu i którzy potrafią dyskutować jak normalni ludzie.

04.05.2016 02:50

Nie stawiam znaku równania, tylko opieram je na faktach, które podałem kolejny raz.

I oczywiście masz prawo być zawiedzionym. Może Cię zaskoczę - ale sam jestem zawiedziony i to mocno. Jednak w ocenie, obiektywnej ostatniego okresu staram się być obiektywny. Pozytywów jest masa. Brakuje głównego celu - Pucharu Mistrzów, celu, który jest zwieńczeniem i ludzie zapominają, jak rzadko się przytrafia. Tegoroczna edycja LM to zawód bolesny, bo niezasłużony. Ale trudno, za rok kolejna edycja i w następnej kolejny raz będę trzymać kciuki za trenera i zawodników nawet, jeśli znowu będzie po nich jazda (tak jak było z Pepem, Juppem wcześniej i tak dalej). Ale praca, jaką Guardiola wykonał jest wielkim plusem i jeżeli nie dała miażdżącej dominacji w Europie (chociaż dała stabilizację na szczycie) to stworzyła podwaliny dla niej na najbliższe sezony. Można bazować na emocjach, gdybym na nich bazował to moją opinię dominowałaby złość, żal i niecierpliwość. Ale w ocenie pracy trenera, jeżeli oprzemy się na analizie, dostrzeżemy wiele dobrego. Przede wszystkim wykonanie zadania zarządu, ten chciał Guardiolę, by wniósł poziom zespołu na kolejny poziom. Trzeci etap po van Gaalu i Juppie. Zrobił to. Kolejna kwestia to praca z piłkarzami, wbrew spiskowym teoriom, mówiącym, że ma haki na piłkarzy i dlatego ci nieszczerze go chwalą to co o nim mówią jest prawdziwe. Większość drużyny wskoczyła indywidualnie na nowy poziom co odbiło się nawet na kadrach, czy to Niemiec czy Polski. Przeprowadził też Bayern przez zmianę ciężaru odpowiedzialności ze starej gwardii, która w 2012-2013 osiągnęła swój szczyt na szeroką grupę młodszych zawodników.

Dlatego uważam za idiotów tych co piszą o ruinie, bo Bayern jest w najlepszej sytuacji od czterdziestu lat. Jest to zasługa doskonałej pracy i zarządu i ostatnich trzech trenerów, chociaż wszyscy popełniali błędy.

04.05.2016 02:39

Przykładów jest więcej, a o jakości ofensywy decydują efekty, nie wymagania, by na przykład bramka padła z lewej strony po osiemnastu podaniach 33 centymetry od słupka. A pod względem efektów ofensywa Bayernu w LM jest najlepsza. Mimo tego jak defensywnie grali przeciwnicy. Ty przynajmniej zachowujesz się normalnie. Wiele gorzkich słów miałbym do skierowania pod adresem grupy osób, których zachowanie już opisałem.

04.05.2016 02:31

Gol Lewandowskiego na 2:1 z Atletico znaczy się. Uwieńczeniem tej kombinacji było odegranie Vidala tak, że Robert miał metr przed sobą pustą bramkę. To nie to, że nie zgadzasz się ze mną. Tylko nie zgadzasz się z rzeczywistością. Ofensywa Bayernu zagrała z trzema najlepszymi ponoć defensywami w LM tego sezonu - Juve, Benfica, Atletico. Strzelając im 11 bramek. W sumie 30 goli. Najwięcej. Najwięcej też stworzonych sytuacji, najwięcej oddanych strzałów.

04.05.2016 02:16

Kiedy ostatni gol po kombinacyjnej w LM? Gol Lewandowskiego na 2:1 z Juventusem. Kiedy po rzucie rożnym? W rewanżu z Benficą. Kiedy po kontrze? Juventus. To tak na szybko z głowy.

Zarzucanie przewidywalności i przeciętności ofensywie, która jest najlepsza choćby z tego powodu, że strzeliła w LM najwięcej bramek i wykreowała najwięcej sytuacji jest niepoważne. A idiotyzmem nazywam pisanie o ruinie i wyzywanie trenera. Niektórzy są w tym tak zawzięci, że w ciągu tego sezonu musieli po kilka kont założyć...

04.05.2016 02:13

Dosyć przewidywalną ofensywą? Nie ma najmniejszego powodu by się czepiać ofensywy. Najlepsza ofensywa Ligi Mistrzów. Najwięcej goli, stworzonych sytuacji, strzałów. 30 bramek w 12 spotkaniach.

Guardiola pozostawi Bayern w świetnym stanie. Jak wygra z Borussią to siedem trofeów w trzy lata, utrzymanie Bayernu na poziomie półfinału LM, przebudowa ze starej gwardii na nowych liderów (Neuer, Boateng, Muller, Lewandowski) i wprowadzenie przyszłości klubu jak Kimmich, Costa czy Coman. Wniósł piłkarzy na nowy poziom, i tych młodszych i nawet tych, którzy mają za sobą wielką karierę.

Brak Pucharu Mistrzów to niedosyt. Ale każdy, kto uzna ten okres Bayernu za jego zniszczenie czy choćby regres jest zwyczajnie idiotą. Przykro mi, ale taka jest prawda. A mamy tutaj sporo użytkowników, którzy przez pół roku walą w klawiatury o ruinie dorzucając masę wyzwisk i bzdur, które, kontrowane, są powielane dalej bez refleksji.

Teraz oczekiwania przejdą na Ancelottiego i życzę mu, by je spełnił, inaczej następny wielki trener padnie ofiarą podłości i hejterstwa. A niełatwe będzie miał zadanie mimo komfortowej sytuacji. Zdobycie PM to wielki wyczyn, rzadki. Przyjdzie Hummels, ktoś na prawą stronę, do ataku, wszyscy już praktycznie zdrowi poza Badstuberem i Robbenem. Bayern będzie głodny, z niesamowitą kadrą, po przebudowie z ciężaru starej gwardii (Lahm, Bastian, Robben, Ribery i paru innych), nauczony gry w pełni uniwersalnej i elastycznej, czego chciał zarząd sprowadzając Pepa.

Ale to LM. Wczorajszy mecz pokazuje, ile znaczą detale i przypadek, można zgnieść przeciwnika i odpaść. Więc przy takim natężeniu hejterstwa "czeka" Carlo ciężki rok na tej stronie.

04.05.2016 01:46

Cóż, wszystko zostało już w sumie powiedziane. Zostaje ogromna pustka bo to był ten rok, gdy już nic teoretycznie nie stało na przeszkodzie. Stanęła tradycyjna piłkarska niesprawiedliwość, która ponoć tworzy urok tego sportu. Ostatnie takie rozczarowanie było w 2012 roku w finale z Chelsea, chociaż przynajmniej przy dobrym arbitrze.

Nawet nie obchodzi mnie na ten moment mecz z Ingolstadt. Mogą równie dobrze świętować mistrzostwo na AA z Hannoverem. To i tak nieuniknione, rekordowy, 4 z rzędu majster. Należy się z tego cieszyć. Teraz najważniejszy jest finał z Borussią. Wprawdzie ciężko się podnieść po tym półfinale, ale nadal sezon będzie udany, a za rok kolejna próba. Na ten moment uderza mocno to, że tej wściekłości nie ma jak wyładować, już po wszystkim. Nie można wejść na boisko i biegać jak wariat. Tylko pustka, koniec.

Po mistrzostwo i puchar. Tego nie można wypuścić z rąk. Potem niech Ancelotti utrzyma Bayern na tym poziomie. Dostanie zespół po przebudowie ze starej gwardii, wreszcie - jeśli plotki o Hummelsie się potwierdzą - z zabezpieczoną defensywą, z masą młodych zawodników i nowymi liderami.

04.05.2016 01:13

I znowu o Juppie...

Najbardziej wścieka jedna rzecz. To był NAJLEPSZY mecz Bayernu na wiosnę. Ta najlepsza obrona świata pozwoliła Bayernowi na oddanie 35 strzałów! Kompletna miazga, dominacja. Są drużyny walczące o utrzymanie w Bundeslidze, których nie udało się tak stłamsić. I awansuje drużyna, która pokazała chamstwo i posiadanie sędziego po swojej stronie. To wścieka nie tylko kibica Bayernu, ale i po prostu fana tego sportu.

Teraz po mistrzostwo i puchar, ale jaki to ma smak... szkoda mi Guardioli. Utrzymał zespół na szczycie, przebudował ze starej gwardii, stworzył nowych liderów, wniósł na wyższy poziom połowę piłkarzy, zasilił zespół nową krwią, stworzył uniwersalną maszynę. Nikt nie będzie pamiętać tego. Ani najpewniej 7 tytułów w 3 lata i utrzymania Bayernu na poziomie półfinału. Oczekiwano by wygrał z Bayernem Puchar Mistrzów, nie zrobi tego już. Cały jego pobyt na tym etapie był niesamowicie pechowy, jeszcze dwumecz z Realem to była katastrofa i poniekąd jego wina, ale potem... A to był ten moment by to zrobić, Bayern był najlepszym z pozostałych półfinalistów, odstawił na tym etapie resztę i po prostu to ukradziono. Ancelottiemu będzie ciężko wygrać LM, bo będzie wszystko po Euro, do tego 7-meczowym. Chociaż dostanie drużynę kompletną już po zapowiadanych wzmocnieniach. Na to liczę, że piłkarze będą wściekli, wygłodniali a obrona po tych nieszczęściach kadrowych kompletna.

04.05.2016 01:03

Tak, pisanie, że mam coś z głową zastępuje u niektórych argumenty. Trudno. Simeone przy linii boiska w następnych meczach LM będzie hańbą dla fair play. A jeśli ktoś się z tym nie zgadza to jest pozbawiony elementarnego poczucia honoru. Tyle.

03.05.2016 23:06

Zaś Simeone powinien przesiedzieć następną edycję LM na trybunach. To już nie była prowokacja, a naruszenie nietykalności cielesnej. Podbiec i pieprznąć kogoś pięścią... brawa dla Pepa, że zachował zimną krew, bo ten bandyta chciał ukraść minuty wywołując awanturę.

Jeśli Atletico wygra LM to to będzie hańba dla piłki nożnej.

03.05.2016 23:01

A Guardiola nie ma się czego wstydzić. Nie on zapłacił sędziemu. Nie on nakazał oddać 35 strzałów i trafić tylko dwa razy, nie on nakazał Mullerowi przestrzelić karnego czy Lewandowskiemu wybijać piłkę zamiast pakować do bramki.

03.05.2016 22:59

A zanim ktoś mi zarzuci, że zasłaniam się sędziowaniem... Dwa lata temu Real, a rok temu Barcelona były zespołami lepszymi i uczciwie oraz zasłużenie Bayern wyeliminowały. W tym w półfinale grał jeden zespół i przegrał z sędziami. Z tym nie można się pogodzić. Dwa lata temu byłem zdruzgotany, do końca liczyłem ile Bayern musi strzelić. Rok temu pogodzony i dumny, bo zdziesiątkowany Bayern odpadł z honorem. Teraz wściekły.

03.05.2016 22:55

sepuku, widać jesteś wybitnym masochistą. Masz niepoukłądane w głowie i musisz być niezłym frustratem. Trudno. Bayern jest zbudowany na tyle, że musi za rok wygrać Ligę Mistrzów. Miejsce takich bandytów jak Simeone jest w więzieniu razem ze sprzedajnymi sędziami, ale nic się nie poradzi. Teraz po mistrzostwo i puchar, a kibice BVB, którzy odreagowują lata upokorzeń wyśmiewając się z miejsca, o którym mogą marzyć niech dalej gniją w swojej frustracji.

03.05.2016 22:51

Ja mam tylko pytanie do tych k..rw z UEFY - ile kosztuje finał, za ile sprzedajecie honor? Nie wstyd wam, że odpada drużyna, która walczy na boisku, a awansuje zespół, który wyprowadza jedną kontrę na spalonym? Ja na miejscu tego Turka bym popełnił honorowe samobójstwo. Ale oni nie mają godności. Zaakceptowałbym gdyby Bayern odpadł bo był słabszy. Ale Bayern zmiótł Atletico, to było stać tylko na bandyctwo i zapłacenie sędziemu.

03.05.2016 22:44

Pierdolę ten sport. Gra jedna drużyna, atakuje, naprzeciwko antyfutbol, trener bandyta i kto awansuje? Sędzia, jeb..ny Turek. Wszystko na korzyść Atletico, karny z kapelusza, bramka ze spalonego. Dzisiaj nie przegrał Bayern. Dzisiaj przegrywa piłka a wygrywa drukarstwo i brzydota.

03.05.2016 22:40

Ale ja tu tylko na chwilę. Pack ma`s!

03.05.2016 20:34

Dlatego niezbędna jest asekuracja i tę zapewnić mają Vidal czy Alaba. Xabi nadrabia też ustawianiem się, a strat ma niewiele, więcej odbiorów i przechwytów. Samo doświadczenie jest w kwestii tego czy on czy Thiago na taki mecz... Thiago ma wielki talent i potrafi niekonwencjonalnie zagrać do przodu, ale takiej stabilizacji w środku nie daje. Xabi jest idealny do pary z piłkarzem dynamicznym jak właśnie Vidal czy Alaba. Spokojny zawodnik rozdzielający piłki i kontrolujący środek plus dynamiczny do odbiorów i asekuracji.

03.05.2016 20:32

A co do Xabiego to jednej rzeczy nie można mu odmówić. Doświadczenia na tym poziomie. Będzie to jego 18 mecz na poziomie półfinału/finału Ligi Mistrzów. 112 ogólnie w tych rozgrywkach. Nie ma szybkości, ale wszyscy ciągle zapominają, że jego zadaniem nie jest się ścigać. Pirlo z nikim się nie ścigał i nikt mu braku szybkości nie wypominał. Na pewno wdraża do zespołu dużo spokoju w rozegraniu piłki, świetne podania i ciekawe stałe fragmenty. Ma rozdzielać futbolówkę, nie bronić kontr.

03.05.2016 20:28

Dalej twory pokroju Apolla i 022 robią bagno, ale mimo to zajrzałem na moment by zapewnić, że jestem z drużyną i będę trzymać kciuki do ostatniego gwizdka, bo walczy się do samego końca, a swojego zespołu po prostu nie zostawia. Jest Boateng, oby szybko wszedł w grę po takiej przerwie, jest Ribery - oby był w optymalnej formie. Robert z Tomkiem z przodu, porządna murawa, trybuny Allianz Areny wokół, miejsca, gdzie Bayern przez ostatnie dwa lata rozbija każdego. Będzie dzisiaj bardzo brakować Arjena, Boateng i Ribery przydaliby się w najlepszej formie. Jest bardzo niedobry wynik na wyjeździe, będzie ciężko. Ale to jest Bayern, gramy u siebie. Słyszałem już, że Juventus miał najlepszą obronę świata, zakończyli swą przygodę z sześcioma bramkami od Monachijczyków. Teraz słyszę, że najlepszą obronę ma Atletico.

Niech nasi to sprawdzą.

03.05.2016 20:18

Nie, nie poszedłem na stronę City. Niektórym hejtowanie tak wyżarło mózg, że mają jakieś kompletne zwidy. Po prostu widząc jak pogłębia się to bagno komentarzy nie mam ochoty tu zaglądać, to tyle. Po co się babrać w szambie. Tak teraz na moment zajrzałem i znikam znowu, bawcie się dalej, robaczki.

28.04.2016 00:34

Sam widzisz, Android, jak to wygląda... w sumie szkoda czasu na tę stronę. Upadła już dzięki otwartym apollom i tak dalej.

14.04.2016 22:54

Android, bo ciągle te same kilka osób, które zresztą już stąd wylatywały i to ich nowe konta, pieprzy bzdury i irytuje tym normalnych ludzi. Niezależnie od podstawianych im faktów klepią dalej swoje, jak katarynki. I nigdy nie biorą odpowiedzialności za piramidalne głupoty gdy te są konfrontowane z rzeczywistością. Nieważne co się dzieje w niej. Widocznie więcej wejść jest i zarobku na reklamach.

14.04.2016 22:51

Kolejny cyrkowiec z "samymi ogórkami" w fazie pucharowej LM. Guardiola pokonuje same ogórki w Bundeslidze, same ogórki w Lidze Mistrzów, normalnie ogórkowy świat! Zielono mi...

Jesteście okropni i nie w pozytywnym sensie. Codziennie to samo pieprzenie bzdur. Bayern idzie do przodu, robi swoje. Im dalej Bayern zachodzi tym większe natężenie pieprzenia, płaczu i skowytu.

14.04.2016 22:45

Ja myślę, że to David Hasselhoff, nie Tomek, po fryzurze patrząc. A Vidal stoi z tyłu i patrzy na trybuny rozglądając się którzy skauci go obserwowali by wiedzieć, jaki klub jest nim zainteresowany.

Tyle jeśli chodzi o wyciąganie wniosków z wybranego zdjęcia. Bo równie dobrze Mario może do kogoś podchodzić. Chociażby do widocznych z boku piłkarzy Benfici by wymienić się koszulką. Ktoś w danej sekundzie strzelił fotkę a tutaj rzeczywiście artykuł rodem z Pudelka, jak to ktoś określił. Jakby w ogóle to, że w danej sekundzie nie stoi z resztą miało jakieś znaczenie.

14.04.2016 22:43

Uli chyba lepiej wie po co zatrudnił Guardiolę i jest zachwycony jego pracą. Ale co tam Uli, co on może o sobie i Bayernie wiedzieć. Człowiek co zagląda to znowu kilka tych samych twarzy smęcących pierdoły, obrzydzających stronę. Znowu żałuję, że tu zajrzałem, ale widocznie ci użytkownicy nabijają wejścia i reklamy lepiej się sprzedają.

14.04.2016 22:39

A przy okazji, wywołuję do tablicy Apollo, pisał tydzień temu to:

"To samo za tydzień z BVB, co prawda może dziś nie trafiłem z wynikiem bo obstawiałem 2-0 dla Liwerpulu, ale Borussia zagrała tragicznie i przegrają dośc gładko na enfild. Angole rusza na nich od 1 minuty"

Kolejna z mądrości kolejnego z mędrców i kolejny raz przejdzie nad tym do porządku dziennego by dalej robić to samo.

14.04.2016 22:36

A ja myślę, że Smuda by lepiej Barcelonę i Bayern poprowadził. I ma to taką samą wartość merytoryczną co mówienie, co by ten czy tamten zrobił. Ale wiem, to wina Guardioli, że Smuda czy Simeone nie prowadzą Bayernu!

14.04.2016 22:34

"@ThomasKonig, jaki ma sens takie wyciąganie poszczególnych meczów? Przecież nam też zdarzają się słabsze. Jak choćby z Arsenalem..."

No to patrzę całościowo... czekaj, Bayern odstawia Borussię w lidze i ma znacznie lepszy bilans bramkowy. Nadal wolę by Bayern grał jak Bayern niż jak Borussia.

14.04.2016 22:32

Vidal też jest odizolowany od drużyny, stoi gdzieś z tyłu. Mullera nie widać - czyżby Muller już wiedział, że odchodzi z Bayernu?

14.04.2016 22:29

"Ile ja bym dał, żeby Bayern grał taką piłkę jak BVB..."

Patrząc na 5:1 z tego sezonu to nie przyjąłbym nawet zbyt wiele żeby Bayern grał jak BVB.

14.04.2016 22:27

Zajrzałem tutaj, zobaczyłem coś o męczarniach rok temu w drodze do półfinału (kolejno 7:0 i 7:4 w dwumeczach), dziękuję na dzisiaj.

14.04.2016 17:40

A tak na poważnie to wygra ktoś z czwórki Atletico, Bayern, City, Real.

14.04.2016 02:36

"no mnie denerwuje to jak przegrywamy."

To się rzadko denerwujesz, bo Bayern prawie nie przegrywa.

14.04.2016 02:11

"ATLETICO tak się sprawdza kto pokona Barcelonę wygrywa LM."

A wcale nieprawda. Real nie pokonał Barcelony gdy wygrywał LM. Barcelona odpadła wtedy z Atletico. Dwa sezony temu. Co sam napisałeś, więc dziwi mnie pisanie jednocześnie tego, że się to sprawdza.

Raczej kto pokonuje Guardiolę ten wygrywa LM. Bo KAŻDA drużyna, która Guardiolę wygrywała wygrywała LM. Albo jego zespół. 2009 Pep wygrywa, 2010 Inter eliminuje Pepa i ma LM, 2011 Pep wygrywa, 2012 Chelsea pokonuje Pepa i ma LM, 2013 Pep nie trenuje, 2014 Real pokonuje Pepa i ma LM, 2015 Barcelona pokonuje Pepa i ma LM.

Także albo Bayern, albo drużyna, która potencjalnie go wyeliminuje. Ja obstawiam, że Puchar Mistrzów w tym roku zgarnie Bayern.

14.04.2016 02:06

Co do sędziowania w drugim półfinale to powinien być karny dla Barcelony, z drugiej strony w dwumeczu sędzia strasznie oszczędzał katalońskich piłkarzy jeśli chodzi o kartki. Ogólnie sędziowanie było fatalne.

14.04.2016 00:32

Ale ja się dalej cieszę, może stąd ta cierpliwość. Majster praktycznie pewny, półfinały osiągnięte, wszystko nadal stoi otworem. Za tydzień liczę na zaklepanie sobie miejsca na finał Pokalu :D

14.04.2016 00:08

Nie wszedł wyprostowaną nogą. Sędzia był konsekwentny i jeśli Gimenez nie dostał żółtej to trudno doszukiwać się czerwonej dla Martineza. Co innego, gdyby nie było asekuracji.

By nie było potwierdzam, że nieuznana bramka Bayernu to też dobra decyzja. Nijak nie wypaczył sędzia końcowego rezultatu.

14.04.2016 00:03

"Fakt sedzia nam dzis troche sprzyjal ewidentne czerwo dla Martineza i zolta dla Vidala jak malo kiedy sedziowal na nasza korzysc"

Sędzia w kluczowych momentach był prawidłowy. Nieuznany gol Bayernu był ze spalonego, Martinez zasłużył tylko na żółtą, bo był asekurowany. Co do kartek to był konsekwentny. Gimenez nie dostał kartki to Vidal też nie.

Błędy popełnił trzy. Na korzyść Bayernu nie widział faulu Xabiego. Na korzyść Benfici zignorował to, że obrońca trzymał za głowę Lewandowskiego przy skraju pola karnego i spalony widmo przy akcji Vidala.

13.04.2016 23:52

To znaczy 107 bramek. A sezon trwa. Jeśli tempo się nie zmieni to będzie koło 130-140 bramek.

13.04.2016 23:48

Zarówno Bayern van Gaala jak i Henckesa opierał się na przewadze w posiadaniu piłki. Policzę Ci też gole Bayernu w tym sezonie. 28 w Lidze Mistrzów, 69 w Bundeslidze, 10 w Pucharze Niemiec. Daje to 103 bramki w 42 meczach.

Także szach mat, Dawny Kminku.

P.S.
Real Ancelottiego przeważał w posiadaniu piłki. Tak samo jak Bayern Juppa.

13.04.2016 23:44

I ma niesamowity procent zwycięstw, żadnego sezonu bez trofeum, średnio kilka tytułów na rok i zawsze minimum półfinał LM, gdy jest trenerem to Puchar Mistrzów zdobywa albo on, albo drużyna, której uda się go wyeliminować.

Jeden rok to może być przypadek, dwa szczęście. Ale regularność przez całą dotychczasową karierę to już reguła. A jak spojrzymy na triumfatorów LM to ostatni zespół, który poza ligą nie opierał się na posiadaniu a wygrał, to była Chelsea w 2012 roku na ogromnym farcie.

13.04.2016 23:30

"Jak widać nie trzeba piłki by wygrywać. Po prostu trzeba ją mądrze wykorzystać jak się ją ma. Mam nadzieję, że Ancelotti choć trochę to zrozumie i odda piłkę rywalowi. "

W miażdżącej przewadze przypadków wygrywa drużyna posiadająca piłkę. Jak mnie bawi wyciąganie jednego na ileś spotkań by tworzyć regułę z wyjątku.

13.04.2016 23:15

2012 Real, 2013 Barcelona, 2014 Real, 2015 Barcelona, wychodzi na to, że w półfinale 2016 będzie Real.

13.04.2016 23:04

Najwięcej smaczków to z Realem, bo klasyk europejskiej piłki. Kto będzie to będzie, każdy przeciwnik na swój sposób stanowi wymagającą przeszkodę.

13.04.2016 22:58

Bayern musi poprawić skuteczność. Benfica miała trzy, cztery sytuacje z czego połowa z rzutów wolnych, wykorzystała dwie. Bayern dwa razy więcej, wykorzystał dwie. Ten element coś szwankował dzisiaj.

13.04.2016 22:52

aries, ja nie walczę z wiatrakami, gdy sobie stoją, ale gdy zaśmiecają stronę masą głupot i nie potrafią przerwać nieważne jaka jest sytuacja (zaraz nad Tobą kolejny przykład) to co, mam patrzeć jak jeżdżą po ukochanym klubie tylko dlatego, że wyładowują życiowe frustracje? Nie łażę na strony Realu czy Borussii by bronić Bayernu, nie obchodzi mnie co tam wypisują, ale już na stronie Bayernu będę go bronić przed najazdem małpiego rozumu.

13.04.2016 22:48

Zresztą są ludzie, którzy są niereformowalni i kiedy rzeczywistość ich neguje to po prostu to pomijają i zaczynają od nowa... dla nich pewnie Barcelona nadal rozbije Bayern w półfinale. Czy tam Juventus, bo przecież już w lutym wiedzieli, że na 1/8 się skończy.

13.04.2016 22:46

Wynik gorszy niż gra, ale Bayern sam sobie winny, że wykorzystał mało z okazji, a Benfica niemal wszystkie. Ale już nie ma sensu się użerać z tym cyrkiem, dodam więc tylko dla tych, co krytykowali Xabiego przed meczem - powinniście kolejny (który już raz) zwrócić mu honor bo zagrał świetne spotkanie i jest jego cichym bohaterem.

13.04.2016 22:43

otwarty, zakłamuję twoją rzeczywistość, w której Bayern odpadł z Ligi Mistrzów najwyraźniej. W sumie to i tak ja oberwę, a hejterzy i ludzie robiący z tej strony cyrk będą mieli używanie, a nie mam zamiaru sobie psuć radości z kolejnego kroku Bayernu do sukcesów. Przez ludzi, którzy są antykibicami futbolu a ich życiowym celem jest narzekanie i obrzydzanie.

13.04.2016 22:40

Napisanie np łysy dziad to nie obrażanie? Jakie upokorzenie? Trzeba być niezłym hejterem by w momencie awansu do półfinału pisać o upokorzeniu w przypadku zmiany taktycznej i naskakiwać na trenera. To jakiś dom wariatów jest.

13.04.2016 22:39

Może admin w końcu zareaguje na wyzywanie trenera, bo kolejne wyzwiska padły. Co to w ogóle za kibice? Drużyna własnie awansuje do półfinału Ligi Mistrzów, a małpy w cyrku szaleją coraz bardziej. Czyżby z frustracji, że nie było sensacji? Pewnie ja dostanę tylko po łapach za pisanie jak to tutaj wygląda, a jeżdżenie po Bayernie będzie trwało.

13.04.2016 22:38

Całkowicie zasłużony awans ale dwie rzeczy mi się nie podobały. Niska skuteczność, bo okazji było na to by i pięć bramek wklepać. I zachowanie kibiców, którzy od 1 do 92 minuty gwizdali. Cyrki na tej stronie pominę, niektórzy powinni się zastanowić nad swoim zachowaniem.

P.S. Brawo dla Atletico.

13.04.2016 22:36

W sumie nie ma sensu tu już zaglądać. Na ten moment półfinały i pewne mistrzostwo (zaraz DieRoten zacznie gadać, że przecież mistrzoswo nie jest przypieczętowane, bo Bayern może przegrać wszystkie ostatnie mecze). A i tak jechanie po drużynie, trenerze, płacz... I tak cały sezon, zwycięstwo po zwycięstwie gdybanie, płacz i nie krytyka, a jechanie z bzdurami w rodzaju nowego poziomu upokorzenia. Cóż, ta strona zmieniła się w cyrk, a ja nie jestem małpą, miłego płaczu w drugiej połowie, że w końcówce Ederson może przecież hattricka ustrzelić więc Guardiola out bo upokarza Bayern tytułami.

13.04.2016 21:45

DieRoten, a Ty w ogóle czytasz co piszesz? Twoim zdaniem przypieczętowanie awansu ma oznaczać, że koniec gry? Że mają nie wyjść na boisko? Ech... co za ludzie.

13.04.2016 21:42

Przelot przelotem, ale tam Manuel miał chyba jakiś problem z percepcją. Obejrzałem powtórkę, w ogóle poszedł tam, gdzie nie ma piłki. Piąstkował powietrze dwa metry od piłki, uciekł w bok od napastnika. Jakieś zaćmienie umysłu chwilowe chyba miał.

Albo to była taktyka by dać Benfice bramkę, skoro broniła się tylko, ta ruszyła do przodu i otworzyła mecz, Bayern strzelił dzięki temu i ma przypieczętowany awans :D

Nieznacznie przeważaliśmy? Poza tym momentem gdy Neuer poderwał Benficę to dominacja. I kilka okazji. Nic gospodarze nie byli w stanie zrobić wtedy. Jeden rzut wolny na początku. Potem nie potrafili z połowy wyjść, ale Manuel się nad nimi zlitował. Ot, dobry człowiek.

13.04.2016 21:41

Urbix, a jak oceniasz szanse Borussii w tegorocznej Lidze Mistrzów? :D

13.04.2016 21:34

Bardzo mądra połowa, którą spróbował popsuć Neuer robiąc coś niewytłumaczalnego, ale Bayern i tak swoje zrobił i opanował sytuację. Ale i tak pajace będą pajacować i widzieć trzy bramki gdy nawet strzałów tyle celnych nie było. Bayern na nic Benfice nie pozwalał do momentu, gdy Neuerowi się to znudziło. Potem moment minął i znowu dominacja. Szkoda, że tylko jedna bramka bo kilka okazji było, ale i tak awans już przypieczętowany.

DieRoten co ja bredzę? Posłuchajcie siebie, wam poodbijało.

13.04.2016 21:32

Haha, teraz zerkam i już niektórzy zaczeli pajacować, w pierwszej połowie po błędzie Neuera gdy Benfica nic nie grała. Ciekawe, czy takim ludziom potem głupio, że płaczą w trakcie, a pod koniec jednak jest inaczej.

13.04.2016 21:24

No to jest awans. I dobrze, bo mecz był pod kontrolą i Neuer chyba z nudów postanowił zrobić go ciekawszym.

13.04.2016 21:23

Bardzo mądry mecz Bayernu, na nic Benfice nie pozwalają po czym pada pytanie. Co Neuer zrobił? W ogóle uciekł od piłki, zostawił bramkę i piąstkował powietrze metr obok. O co tu chodziło?

13.04.2016 21:13

Jeszcze mecz się nie zaczął i ciągłe płacze, nawet skład wygląda fatalnie, cyrk na kółkach na tej stronie :D

13.04.2016 20:40

"jakby zamiast Lewandowskiego był Goetze to byłby ciekawy skład."

Ale tak jest, przesiedli się na ławce to jest jeden za drugiego :D

13.04.2016 20:36

A tam na obronę, Alaba z Riberym robią wiatr we dwójkę w ofensywie, Muller pracuje i robi przestrzeń, Costa lata na skrzydle a Vidal i Thiago wchodzą z pola do przodu, przecież to sześciu ofensywnych piłkarzy wysokiej klasy :D

13.04.2016 20:19

"Nie gra najlepszy napastnik" jak to ładnie brzmi, gdy napastnik jest tylko jeden :D

A tak na poważnie to nie róbcie z tego Onetu, to strona Bayernu, nie Lewandowskiego.

13.04.2016 20:17

I nikt nie zwraca uwagi na to, że jedyna dziewiątka w zespole jest zagrożona wykluczeniem. Temat numer 1, Lewandowski w jednym meczu na sto usiadł na ławce.

13.04.2016 20:06

Do tego Bayern nie jest zespołem jednego zawodnika, zaś trener ma trzy zmiany by reagować na to, co się dzieje. A na ławce Gotze, Coman i Lewandowski właśnie. Czego wy się obawiacie w ofensywie? Że nie będzie komu zagrać z kontr? A Costa i Ribery? Dwa motory napędowe idealne na kontry plus Muller, który ma niebywały instynkt strzelecki. Jak trzeba będzie to wejdzie Coman, Robert czy Mario na boisko. Ale na ten moment nie trzeba, Lewandowski ma chwilową zniżkę formy, ma prawo być zmęczony i jest zagrożony wykluczeniem. Kartki mu się wyzeruję po tym ćwierćfinale, ale wykluczenie nie.

13.04.2016 20:02

Lepiej by nie zagrał dzisiaj z Benficą przy korzystnym wyniku dwumeczu, niż by nie zagrał w półfinale np z Realem.

13.04.2016 19:59

Mi się wydaje, że chcą by odpoczął i nie ryzykował wykluczeniem. Bo ostatnio zniżkuje, odpoczynek mu się przyda, a jest zagrożony kartką. Zaś Bayern ma tylko jedną dziewiątkę.

13.04.2016 19:47

Z tych, co wybiegną dzisiaj na murawę,
Neuer - ma 79 występów w Lidze Mistrzów,
Alaba 48
Lahm 102
Xabi 109
Martinez 25
Vidal 35
Muller 77
Costa 42
Ribery 63
Thiago 25
Kimmich 8

Poza Kimmichem nie ma tutaj jakiejkolwiek mowy o poczuciu presji czy spętaniu nóg. Nie wspominając o tym, że większość tych piłkarzy to utytułowani multimedaliści. Najbardziej chyba Xabi, mistrz świata, dwukrotny mistrz Europy, dwukrotny zdobywca Pucharu Mistrzów plus masa innych trofeów.

Także spokojnie, to nie Wolfsburg.

13.04.2016 19:40

Bayern to nie Wolfsburg. Wolfsburg wyszedł obsrany i w ogóle nie mając doświadczenia w takiej sytuacji. Bayern to zespół stworzony z weteranów, nawet wśród młodych piłkarzy, do tego o określonej renomie i nie ma mowy, by byli tak zahukani i spięci jak Wolfsburg.

Mateusz - a ja też chcę, by dzisiaj nie grał. I by Vidal nie grał. Niech nie ryzykują wykluczenia na półfinał, a bez nich Bayern powinien dać sobie radę, a jak coś jakimś sposobem poszłoby nie tak to mogą wtedy wejść z ławki. A Lewandowski może przy okazji odpocząć, dużo gra, brakuje mu świeżości, widać to ostatnio.

13.04.2016 19:32

Nie mogę się doczekać, ciekawe ile Bayern dzisiaj wygra. Remis trochę rozczaruje, ale da to co najważniejsze, jednak liczę na wygraną i dobry mecz, Benfica nie ma czego bronić, będzie więc z każdą minutą coraz weselej.

Dzisiaj jest szansa na mecz z drużyną, która będzie zmuszona zrobić miejsce. Rzadkie zjawisko w przypadku Bayernu, cieszmy się więc :D

13.04.2016 19:23

Tak tylko widząc te masowe obawy o awans nie mogłem się powstrzymać, nie musisz od razu psuć zabawy :D

13.04.2016 19:18

Podobno Bayern ma dzisiaj problemy z zatruciami pokarmowymi i nie wiadomo do końca kto zagra i w jakiej formie.

13.04.2016 19:14

Języka chcę się uczyć bo planuję w przyszłości pracę z językiem :D No i jak już gdzieś się przenoszę to nie tylko po to, by pracować. Ale by poznać język, kraj, kulturę, ludzi, nauczyć się czegoś, wynieść z tego coś dla siebie. Tego wymaga i szacunek dla tych, którzy mnie przyjmują, i szacunek dla samego siebie jako człowieka, a nie narzędzia. No i jestem człowiekiem ciekawym świata, wszechświata bardziej i każda możliwość rozwoju mi odpowiada. A język to niezwykle ważna rzecz, niedoceniana, zwłaszcza jeśli... dobra, nie będę wdawać się w kwantowe rozważania gdy z jednej strony test, z drugiej Bayern w LM, może innym razem :D

13.04.2016 14:48

Zastanawiałem się, dlaczego Bernie nic nie mówi, i dopiero po chwili przypomniałem sobie, że jest niedźwiedziem. Chyba jednak lepiej biorę się za powtórkę niemieckiego :D

13.04.2016 13:44

Ciekawe kto by wygrał walkę, niedźwiedź, czy orzeł. Niedźwiedź ma masę i siłę, orzeł może atakować z powietrza...

13.04.2016 13:33

Zależy mi na nabyciu umiejętności :D Bo jak mam się na kilka lat minimum do Niemiec przenieść to nie jak jakiś janusz, tylko starając się nauczyć języka, poznać kraj, rozwinąć, pracować i uczyć. Nie przebąknąć coś po nijakiemu i czekać na socjał. To obrażałoby zarówno gospodarza jak i mnie.

13.04.2016 13:14

gregor, ale to jutro, nie dzisiaj, możesz się całą noc uczyć :D A ja test mam za cztery i pół godziny, akurat jak wrócę to na godzinę przed meczem, a zależy mi na dobrym przygotowaniu się do certyfikatu przed wyjazdem do Niemiec, utrzymuję średnią 5.0 z niemieckiego i głupio by ją psuć odpuszczając sobie jeden dzień... już wiem, jestem genialny! Powtórzę sobie materiał odnosząc go do Bayernu i Bawarii, ha :D

13.04.2016 13:08

Ronaldo strzela 3 bramki obsranemu Wolfsburgowi w kryzysie, dać mu Złotą Piłkę - Lewandowski strzela 5 bramek silnemu Wolfsburgowi, który prowadził - to jeden mecz tylko :D

Jakoś mi się tak przypomniało. Nieźli żartownisie tutaj są. A ja mam problem. Dokładniej test z niemieckiego dzisiaj, a nie mogę się skupić, bo za kilka godzin Bayern gra... jak żyć? :D

13.04.2016 12:52

Czasem się zastanawiam jak Bernie to robi, że się cały czas uśmiecha.

13.04.2016 00:30

Bayern i Barcelona jeszcze w półfinałach nie są. Bayern jest zdecydowanym faworytem do awansu, ale go nie ma, zaś w obecnej formie Barcelona może mieć o awans ciężko.

12.04.2016 23:04

14/15 to Barcelona, 13/14 to Real, 12/13 Barcelona, 11/12 Real w półfinałach... mogłoby być to City dla odmiany zamiast trzeci raz albo Real albo Barcelona w przeciągu 5 lat.

12.04.2016 22:28