DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Piotreczek Strona 13

Kurde, z tym Bernatem to nie do końca, bo gość grał czasami lepiej od Alaby.

01.10.2017 23:58

Potwierdzam. Przynajmniej ja (może niektórzy z was też) zauważyłem więcej życia, intensywności i energii na treningach Guardioli.

01.10.2017 22:36

Panowie za miesiąc mecz z BvB, jak nie będzie wpadek Bayernu i powrócimy do starego stylu zdobywając trzy oczka w Dortmundzie to zostaną im tylko dwa. Póki co to stoimy tylko po pas w tym bagnie. Jak przyjdzie dobry trener, który ostudzi "zapał" co niektórych piłkarzy to możemy mieć duże szanse na triumf w tym sezonie. Nie mówię tylko o BL.

Edytowano : 2017-10-01 21:27:55

@luu1986

Z takim składem mamy szanse, ale potrzeba dobrego garncarza, który coś fajnego ulepi z naszej gliny za 40mln.

01.10.2017 21:26

@hoven

To tylko pokazuje naszą dyspozycję w tym sezonie. Aczkolwiek nie było tragicznie. Inauguracja sezonu się udała, mecz z Anderlechtem, Moguncją i Schalke....

:D

01.10.2017 21:14

Z takimi skrzydłami jakie teraz mamy to najlepiej funkcjonowałaby żelazna jedenastka z Gelsenkirchen. Tam Tomek z Jamesem się wymieniali pozycjami i oboje mogli coś od siebie dać. Z Robbenem tak nie zrobisz, bo Holender to TYPOWY skrzydłowy. Oby przyszły trener (mam nadzieję, że Tuchel) będzie grał Coman-Muller-James, bo innej opcji nie ma. Draxlera ni ma (moje jedyne rozczarowanie tym okienkiem transferowym) to trzeba grać tym co najlepiej funkcjonowało w ostatnim czasie. Zresztą i tak uważam, że z obecną kadrą piłkarze powinni grać zdecydowanie lepiej. Guardiola w 14/15 nie miał skrzydłowych, a mimo tego wpakowaliśmy Barcelonie trzy golasso i odpadliśmy z twarzą.

Co do meczu: przynajmniej v-lider jest :D

01.10.2017 21:07

Stety niestety nie oglądałem meczu, ale po komentarzach mogę chyba wywnioskować:

- nie stanę w obronie Mullera po dzisiejszym meczu
- stare skrzydła w jednym meczu to zawsze strata punktów (o tym już pisałem w meczu z Vfl)
- potrzebujemy trenera

01.10.2017 18:46

Bundesliga przedstawiła domniemaną jedenastkę na Herthę:

http://s.bundesliga.com/assets/img/1150000/1145595_imgw750.jpeg

Muszę powiedzieć, że dość interesujący wariant. Środkiem pola przede wszystkim!

@tytanoli

Cena to jedno, ale weź znajdź miejsce na tym parkingu. W Monachium mimo największego parkingu w kraju i tak nie wjedziesz nawet dwie godziny przed meczem, bo korek już się zaczyna na zjeździe. Najlepiej metrem.

Edytowano : 2017-09-30 10:30:39

#edit

Fail, nie ten link :D

http://s.bundesliga.com/assets/img/1150000/1145594_imgw750.jpeg

30.09.2017 10:29

@tytanoli

Co to za pytanie w ogóle? Jasne, że tak. Jedyne czego możesz się obawiać to to, że spóźnisz się na mecz :D

Pamiętam, że kiedyś było zdjęcie (niedawno) jak jakaś fanka BvB w żółtym trykocie siedziała pośród fanów Schalke (lub na odwrót).

29.09.2017 23:59

Nie będę się przechwalać. Co do treningów powiem tak. Miałem okazję być na kilku treningach za Guardioli i za Pepa, wy również mieliście okazję oglądać i śledzić godzinne sesje Bawarczyków na "lajwach" na fanpage Bayernu.

Jak byłem na pierwszym treningu za Pepa (2014 rok) to nie było byle jakiego toczenia piłki nogą. Kwadrans intensywnego dziadka, a w tle krzyczący Hiszpan "gut Manu, gut!". Potem krótka przerwa i jakieś bieganie na murawie nr. 2. Później znów powrót na murawę nr 1, podział na dwie drużyny i równie intensywny sparing. Pamiętam, że Guardiola ciągle krzyczał i dawał wskazówki. Nie było widać, aby jakiś zawodnik nie był zmęczony.

Za Carlo natomiast wszystkim praktycznie zarządzał jego syn (Davide Ancelotti chyba). Carlo z Sagnolem tylko stali i obserwowali jak chłopaki "ćwiczą". Co ćwiczyli? Głównie jakieś klepanie z wykończeniem (strzałem na bramkę) no i standardowe bieganie na murawie nr 2. Tylko raz miałem okazję zobaczyć krótki meczyk z podziałem na składy. Było to stosunkowo niedawno.


Zapewne takie, a nie inne treningi Włocha miały swój plus: przez większość czasu nie było mowy o kontuzjach w Bayernie (czego nie możemy przypisać Guardioli). Aczkolwiek uważam, że forma wiosną, ale kondycja i dobra dyspozycja na jesień też by się przydała, bo potem niespodzianka i trzeba desperacko gonić.

29.09.2017 22:31

Nie byłoby tego samego, bo opinia publiczna klubu poszłaby w las.

29.09.2017 18:07

I polecam artykuł:

http://sport.interia.pl/bundesliga/news-bayern-monachium-zwolnil-carla-ancelottiego-radoslaw-gilewic,nId,2446457

29.09.2017 16:05

Wracając do Carlo i tak dalej.
Widząc skład z Vfl w sumie się cieszyłem, że Coman i James odpoczna przed LM i liczyłem na skromną wygraną jakieś 2-3 do jaja (widząc Robbery w wyjściowej). Skład z PSG mocno mnie zaskoczył m.in. brakiem Comana i nagłym zrezygnowaniem z BOSKIEGO ustawienia z Gelsenkirchen! Nadal się głowię "po kij Carlo dał tego Thiago, tego Mullera na skrzydle, Alabę po kontuzji, niedoświadczonego Niklasa?". Wystarczyło przecież wystawić skład taki jak z Schalke (poza Sule kosztem Boatenga/Hummelsa). Kompletnie niezrozumiała decyzja Włocha. Mam nadzieję, że przyjdzie trener, który to jakoś poustawia i zrozumie, że pozycja Jamesa i Mullera to 10 za napastnikiem. Jeśli ta dwójka ma grać razem w jednym meczu to najlepiej jakby się wymieniali pozycjami tak jak to miało miejsce z SCHALKE.

29.09.2017 15:59

Coraz bardziej przekonuję się do Tuchela czytając komentarze niżej :)

29.09.2017 12:28

@luu1986

Samy mistrzostwami też go nie ściągniemy.

29.09.2017 12:26

To znaczy, że mogło o coś pójść pomiędzy konferencją, a meczem. Skoro Carlo nie spodziewał się utraty posady to dlaczego wystawił taki skład?

Teorie niczym z jakiegoś morderstwa. Biedni my- kibice Bayernu.

29.09.2017 00:45

Przykro się patrzy jak sztuczna drużyna podbija Europę...

Sztuczna zaraza!!!

29.09.2017 00:29

W sumie forma powinna być na wiosnę co nie znaczy, że mamy przegrywać w naszym turnieju pt. "Być albo nie być" (Liga Mistrzów dla niekumatych). Naprawdę, jeśli nie dojdziemy do tego finału to jesteśmy skończeni. Chyba, że trafi nam się geniusz taktyczny, który z Bundesligowców ulepi maszynę. Nastałyby ciężkie tygodnie.

29.09.2017 00:27

@jackmarczuk

Media nie muszą podawać 100% prawdy. Jedyne co to możemy się domyślać, ale porównywać od razu FCB do komuny? :D Dla mnie to takie trochę niepoważne i na siłę.

Edytowano : 2017-09-29 00:22:14

#edit

Ja myślę, że historia ma drugie dno, które odkryjemy dopiero za kilka lat. Miejmy nadzieję, że wtedy nie będziemy żałować :)

29.09.2017 00:21

@jackmarczuk

Weź się wypchaj z tymi politycznymi porównaniami. To nie jest wykop.

29.09.2017 00:08

No to słabo, czuję zażenowanie, że nasi naskarżyli. Nie wiem czy nie pokusiłbym się o surową karę dla tej piątki. No, ale pupilki zarządu. Nietykalne!

Aczkolwiek jeśli Carlo rzeczywiście "popełnił" te pięć punktów wymienionych poniżej (okłamanie Boatenga, wyjście z szatni itd) to można jakoś usprawiedliwić "żale" tych zawodników.

Edytowano : 2017-09-28 23:58:34

Z pupilkami zarządu przesadziłem... Przepraszam :D

28.09.2017 23:57

Może najwyraźniej skończyła się cierpliwość naszemu zarządowi. Nie sądzę, że nasi się rozpłakali i jak beksy poleciały do Uliego. Zobaczymy czy wyjdzie nam na dobre zmiana trenera. Ja tak pół na pół jestem co do tego przekonany. Nie graliśmy fajnego futbolu, w tamtym sezonie jedyne co mi się mogło podobać to mecze z Lipskiem i dwumecz z Arsenalem i Realem. W tym sezonie? Większych zastrzeżeń nie miałem z wyjątkiem meczu z Hoffe, Vfl i właśnie z PSG. Ten ostatni to było największe rozczarowanie. Pożyjemy zobaczymy. Moim zdaniem wczorajszy mecz to wina w większości Carlo Ancelottiego.

28.09.2017 21:05

Ludzie, skład za miliard to nie wszystko. Skład Bayernu w 12/13 był o jakieś 150mln tańszy od składu Barcelony. Skończyło się na 7-0 dla nas. Z obecnym składem my musimy po prostu grać lepiej. Nie mówię już o BL, ale o LM. Z Paryżem miała być inna gra (sam na to liczyłem i otwarcie o tym mówiłem), a tu trener wyskakuje z takim, a nie innym składem zamiast wystawić skład z meczu z Schalke. Musicie zrozumieć, że brak finału LM w tym sezonie to drzwi do przepaści na lata.

28.09.2017 19:46

@GraueEminemz

W meczu z Schalke jakoś znalazło się miejsce dla Jamesa i Mullera w jednym składzie. Dlaczego Carlo z PSG nie zagrał jedenastką z Gelsenkirchen?

28.09.2017 19:15

Idę spać na miesiąc, bo te pierwsze tygodnie będą okropnie stresujące i mega trudne. Nasz cel to nadal powinien być finał LM. Jeśli nie dojdziemy do finału pożegnamy się z Lewym, Vidalem, Thiago i innymi. I na bank nie ściągniemy takiego Goretzki albo Draxlera.

28.09.2017 15:58

Enrique chyba najrozsądniejszy wybór.

28.09.2017 15:48

@DarthSmd

Masz rację. W mojej opinii niekupienie Draxlera w tym okienku to był bardzo duży błąd. Aczkolwiek z taką kadrą nie można grać w taki sposób. Arjen, który jest u nas w klubie od 2009 sam powiedział, że nigdy nie widział takiej padaki. Jeden z "filarów" starego Bayernu Muller też dodał oliwy do ognia. Musi być coś na rzeczy.

28.09.2017 15:43

Szkoda, że nie wypalił. Co teraz musi się dziać w głowie Włocha...

28.09.2017 15:36

No jeśli chcemy mieć kolejny rok bez LM to jasne, weźmy Tuchela...

Róbcie screeny, jak wygramy LM to potem wklejcie moje słowa.

28.09.2017 15:30

Trzeba czekać na informacje. Ja bym gorąco przyjął Enrique.

28.09.2017 15:20

@Moe

Co nie znaczy, że trzeba go skreślać :)

Co do Ancelottiego.
Moim zdaniem za dużo tego wszystkiego, newsów i wypowiedzi i raczej na 95% odejdzie.

28.09.2017 14:54

@Moe

Tolisso, który zagrał lepiej od Thiago i Rudy, który mimo wejścia z ławki zaprezentował się lepiej niż... Thiago. Niklas ma potencjał i z pewnością się rozwinie. Poza tym to typowy ŚO, więc to raczej wina Alaby, że zostawiał Mbappe prostą drogę do naszej bramki. Nawet Boateng miałby problemy z dogonieniem Francuza.

No, a James to James. Też uważam, że jego miejsce to dziesiątka za napastnikiem, ewentualnie skrzydło ale tylko i wyłącznie kiedy gra Muller obok niego!

28.09.2017 14:33

James, Tolisso, Rudy, Sule, Gnabry. No rzeczywiście, SŁABE TE TRANSFERY ZWŁASZCZA TEN KOLUMBIJCZYK TO JAKIŚ NO NAME.

Tak na serio z taką kadrą można spokojnie powojować na trzy fronty, tylko trzeba mieć do tego głowę i dobrze rotować przed kluczowymi spotkaniami.

28.09.2017 14:05

Carlo to pół biedy. Pytanie tylko kto następcą? Enrique, Tuchel? Może Alonso?

28.09.2017 13:08

Tuchel? To przecież za nim nie płakali nawet kibice BvB.

28.09.2017 12:41

@grabol

Żartujesz?

Już rozsądniejszym wyjściem byłaby petycja do Juppa o wznowienie kariery :D

28.09.2017 12:29

Z jednej strony jakoś nieswojo się czuję, że mój klub zwalnia trenera i zostawia go w dość niemiłej sytuacji. Z drugiej strony liczę, że przyjdzie ktoś świeży z pomysłem... :/

Co sądzicie?

28.09.2017 12:27

W mojej opinii Rudy zagrał lepiej od Thiago i to właśnie kosztem Hiszpana Niemiec powinien wystąpić. Ulreich- Rafinha, Boateng/Hummels, Martinez, Kimmich- Rudy, Vidal- Coman, Muller, James- Lewy.

28.09.2017 12:10

@DieRoten

Już kiedyś pisałem, że dobry gliniarz to i z "kupy" coś ulepi. Nie potrzeba gliny za miliard euro. Barcelona w 12/13 miała droższy skład od nas, a oklep zebrała siedem do jaja. Powód? Dobry gliniarz- Jupp Heynckes.

28.09.2017 12:04

@Apollo10

Albo Muller za plecami Lewego i obok niego James (prawe skrzydło) i w trakcie meczu wymiana pozycji pomiędzy obydwoma panami.

28.09.2017 11:53

Bayernowi to potrzebny jest trener... Dałem dużo czasu Ancelottiemu, nic nie gramy od półtora roku. Wyjątkiem jest dwumecz z Arsenalem i ćwierćfinały z Realem, bo te dwa dwumecze mogły się podobać (przynajmniej mi).

Edytowano : 2017-09-28 11:49:13

No i ostatnie mecze z Schalke i Mainz.

28.09.2017 11:48

@MateuszFCB

Czemu w ogóle zszedł?? I dlaczego trener nie grał ustawieniem z meczu z Schalke? I dlaczego nie postawił na Hummelsa/Boatenga?

28.09.2017 11:43

A z Schalke tak ładnie było...

27.09.2017 23:28

@Marienplatz

Tak naprawdę to został tylko Muller, Robbery, Neuer, Alaba, Boateng i Martinez. Tyle, że pierwszy ma przebłyski, Ribery może grać 50 minut, Alaba pod formą, Boateng w klinice, a Martinez raz dobrze raz źle. Jedyne kto trzyma poziom to Robben i Neuer.

27.09.2017 23:14

@Moe

Widziałeś ich piłę pod jego wodzą? Miód dla oczu. Kłopoty się zaczęły 16/17, ale myślę że wolałbym jego, niż Włocha. Nie wiem czy może być gorzej :D

27.09.2017 23:01

Skoro Carlo Mullera na skrzydło daje to czemu nie Boatenga na środek pomocy?

27.09.2017 22:55

A kogo wy widzicie za Ancelottiego... Xabiego Alonso?

Wolałbym Enrique.

27.09.2017 22:51

CO Z TYM JAMESEM???

Edytowano : 2017-09-27 22:45:20

@jastrzab123

po dzisiejszym meczu nie za bardzo, ale na boisku byli gorsi od Mullera.

27.09.2017 22:44

Ci którzy mieli zawieść: Martinez i Muller grali dobrze, ci którzy mieli nieść grę: Alaba, Thiago, Kmmich zagrali piach.

27.09.2017 22:43

Jedyne wonty, które kieruję do zarządu to niewykupienie Draxlera. Gość mógł coś dać.

27.09.2017 22:26

Ja to się z Dortmundu śmiałem, że LM ich zweryfikuje i w ogóle. Tym czasem oni przegrali z obrońcą tytułu, a my z francuzikami, którzy rozpierdzielają rynek. LM zweryfikowało również nas, na ten moment NIE MAM POJĘCIA CO SIĘ DZIEJE. Mecz z Mainz i Schalke nie zapowiadał kompromitacji ze stucznym tworem piłkarskim.

27.09.2017 22:23

Pewnie gdyby nie gol na 1-0 to by się potoczyło inaczej... eks di

27.09.2017 22:21

Ludzie raz jeszcze spytam...

JAMES JAKIŚ URAZ ZŁAPAŁ CZY JAK????????

27.09.2017 22:16

Mówiłem, że pograne. Nie wystawiając składu z Schalke Carlo strzelił sobie w stopę. Ściągając Jamesa Włoch strzelił w kolano, a nie ściągając Thiago pozbawił się całkowicie nogi...

27.09.2017 22:14

Przegrywając dwa zero musimy gonić, a nie ściągać naszą jedenastkę ze skrzydła.

27.09.2017 22:09

Ściągnięcie z boiska Jamesa to porażka! Póki co ze zmian na plus to tylko Rudy! Coman powinien od początku grać RAZEM Z JAMESEM. Jedyne co nas może wyciągnąć z tego bagna to boskie zejścia Robbena.

Ktoś w końcu wie czemu zszedł Kolumbijczyk? :D

27.09.2017 22:07

Wytłumaczy mi ktoś w końcu czemu Rodriguez zszedł??

27.09.2017 22:01

James zszedł teraz.... vaterland

27.09.2017 21:58

Dlaczego James zszedł?

27.09.2017 21:56

Z tymi zmianami to po meczu panowie, koniec. Sory. Róbcie skriny, jak wygramy to wklejcie.

27.09.2017 21:54

Muller to porażka, powiedzcie to naszej obronie, która zawaliła pierwszego i drugiego golasso :D

27.09.2017 21:40

Słabo, gramy na wrzutki ciągle. Moim zdaniem powinien wejść Robben/Coman.

27.09.2017 21:38

Panowie LM to inna gra. Z takim przeciwnikiem to też inna gra. Musimy czekać.

25.09.2017 15:47

Trzy punkty za BvB i jeden punkt za Hoffe. Chłopaki muszą gonić do końca sezonu na 110% mocy :)

24.09.2017 22:22

Kibice Realu to cisnęli bekę z czteropaka na AA i z naszego śmiesznie dużego posiadania piłki.

Edytowano : 2017-09-24 19:47:40

Nie wiem jak wy, ale ja bym się cieszył z LM + PN, a nie z samego BL. Wyobrażacie sobie ściągnąć Draxlera albo Goretzkę tekstem typu "nie doszliśmy do finału LM od 6 lat, ale wygrywamy Bundesligę"?

24.09.2017 19:45

Albert Speer Jr i jeszcze Goebbels haha :D

24.09.2017 16:39

Śmiać mi się chce, że nie mamy skrzydeł, a z Schalke jakoś Coman i Rodriguez się dobrze spisywali.

Co do BvB, odjechali na 3 punkty. Teraz Bayern musi gonić. Zobaczymy czy to wyjdzie nam na dobre. Jazda po LM kurka.

Edytowano : 2017-09-23 21:20:33

@LukaszDuda

Co rok ta sama śpiewka, a wyniki mówią same za siebie.

23.09.2017 21:13

I dobrze, nie ma co rozpaczać. Było minęło. PSG czeka.

23.09.2017 14:31

Nagelsmann? Haha. Może Tuchela od razu. Młody niemiecki trener przecież. Wygrał z nami w półfinale DFB.

23.09.2017 14:26

@DieRoten
"Tylko, że ani James ani Tomek nie są skrzydłowymi, Tomek jest bez formy od 2 lat"

Kimmich też nie jest prawym obrońcą, a gra na tej pozycji świetnie. Tak samo jak James na skrzydle (Thomas to opcja bardzo alternatywna).

"mecze z Mainz i Schalke tego nie zmieniają."

Dlatego napisałem, że gdybyś oglądał obiektywnie to byś widział, że ten "drewniak Muller to jednak coś daje". A tak to wieczne marudzenie i jazda po nim nawet jeśli nic nie zawinił.

"Nie potrzebujemy po 10 zawodników na każdą pozycję, ale mam dość tego, że ślepo wierzymy w emerytów Robery, ile oni mają jeszcze grac zanim sprowadzimy kogoś w ich miejsce? 5 lat?"

Po tym co wypisujesz ze spółką "kadra kompletna hahahaha" to można wywnioskować, że chcecie zalać Bayern falą piłkarzy za 100mln euro :D Jakbyście nie wiedzieli to przychodzi do nas Gnabry za rok, któremu miejsca prawdopodobnie ustąpi Ribery. To daje nam Gnabry + Coman + James + Robben (Holender pogra jeszcze z jeden sezon) + ew. Muller. Może jeszcze Hoeness pokusi się o NIEMIECKIEGO Draxlera. To daje nam dobrze obsadzone skrzydła. No, ale i tak będziecie wyzywać Uliego od kiełbasiarzy, BO MBAPPE BYŁ DO WYCIĄGNIĘCIA ZA 100MLN.

23.09.2017 11:41

@DieRoten

Mogli zagrać, ale nie musieli. Po co narażać ich na kontuzję? Założę się, że jakby Carlo wystawił jedenastkę jak z Schalke to by ludzie marudzili, że nie rotuje przed LM. I założę się, że gdybyś obiektywnie oglądał te dwa mecze z Mainz i Schalke to nie nazwałbyś Mullera "człowiekiem bez formy od 2 lat" i nie mówiłbyś o braku skrzydłowych. Ribery i Coman na lewym, Robben, James i Muller na prawym. No, ale masz rację, lepiej kupmy 10 zawodników i na zasadzie wyliczanki wyrzucajmy ich kolejno na trybuny. Trzeci raz się założę, że nawet przy skręceniu kostki któregoś z zawodników i tak by co niektórzy pisali "HAHA KADRA KOMPLETNA BRAWO KIEŁBASIARZU".

Niektórym nie dogodzisz.

23.09.2017 01:11

Taki efekt dwóch starych skrzydłowych. Każdy już zapomniał o meczu z Mainz i Schalke. Teraz znów mówi się o kryzysie. Jak to napisał pewien mądry: duże posiadanie- źle bo klepiemy, małe posiadanie- źle bo nie dominujemy, dużo strzałów- źle bo mało goli, mało strzałów- źle bo nie umiemy strzelić. Carlo nie rotuje- powinien rotować składem, Carlo rotuje i remisujemy- "taki efekt ciągłych rotacji". Najlepsze są komentarze typu "z PSG dostaniemy czteropak". No ludzie opanujmy się. Ja się bardzo cieszę, że Coman i James oszczędzani na LM, bo w tym sezonie te trofeum to absolutny priorytet.

23.09.2017 00:48

Chyba każdy w internecie zapomniał już o meczu z Mainz i Schalke. Najpierw kryzys, potem przebudzenie i teraz znów gadają o kryzysie.

Czas ucieka, a LM czeka.

23.09.2017 00:38

Alaba w ogóle będzie gotowy na PSG?

22.09.2017 23:42

Dokladnie, Muller przy Coman-James wygląda zupełnie inaczej. Na P$G musi być ogień. Ja bym się nie sugerował dzisiejszym meczem.

22.09.2017 22:39

Tak naprawdę to przegraliśmy przez skrzydła i "platfusa" strzelonego Ulreichowi. Nie wiem czemu Ribery grał aż 80 minut!

Zmiany to faktycznie dno i ŻAŁOŚĆ>

22.09.2017 22:32

Żółci odjadą na trzy punkty.

22.09.2017 22:28

ŻAŁOŚĆ

22.09.2017 22:26

Jeżeli Thiago był zbyt przeceniany to ja nie mam do was pytań panowie.

21.09.2017 23:03

@opok

https://fcbayern.com/de/termine

Tu masz terminy treningów. Czasem dają podpisy, a czasem nie :D Loteria, ale radziłbym wziąć coś do podpisania.

20.09.2017 20:58

Najwidoczniej Carlo nas czyta :D

20.09.2017 19:05

Tak poza tym ktoś śledzi poczynania Costy? Jak sobie radzi? Na papierze średnio to wygląda.

20.09.2017 00:19

Ulreich chyba to z 5 sytuacji wyjął + 2 ze spalonego.

19.09.2017 22:39

Najgorszym zawodnikiem był chyba Muller, ale nawet on miał kilka sytuacji i wkład w golach.

No i Ulreich dobrze dzisiaj :D

19.09.2017 22:26

Zobaczymy, moim zdaniem skład optymalny. Nie możemy ryzykować kontuzji Robbena czy Thiago.

@jastrzab123

Badstuber jakiś "uraz", który rzekomo szybko leczy. Władze Vfb mówią, że jego ostatni trening przebiegł pomyślnie i będzie niebawem gotów do gry.

19.09.2017 20:13

Kroos dobry pomocnik, ale nie zapominajmy że Thiago nie wypada przy nim gorzej. Tolisso świetnie rokuje.

19.09.2017 18:47

Eskalacja konfliktu w PSG. Neymar mocno gwiazdorzy. Mam nadzieję, że 5 grudnia zostanie ciepło przywitany na AA pięknymi gwizdami.

19.09.2017 16:41

@Alfik91

Nie wiadomo, ja wolałbym się sugerować doniesieniami z oficjalnego fanpage Bayernu.

18.09.2017 18:26

@jackmarczuk

Spróbuj zatrzymać Lewandowskiego, Vidala, Thiago kolejnym mistrzostwem Niemiec... Draxlera, Goretzkę przekonasz majstrem czy Ligą Mistrzów?

18.09.2017 17:08

Olać BL, drugie/trzecie miejsce styknie. Ciśniemy po puchary!

18.09.2017 17:00

Trole piszące "haha kadra kompletna" za 3...2...1...

18.09.2017 16:25

Czemu redakcja nie daje aktualnych zdjęć z aktualnego sezonu?

16.09.2017 18:28

BvB delikatnie mówiąc "oszukane" prawie jak my z Realem. Różnicą jest etap rozgrywek.

13.09.2017 22:05

Sędziowie w LM znów dają popis, ładny gol Aubamyanga by był.

13.09.2017 22:01

Zobaczymy z większymi rywalami ile znaczymy. LM w tym roku to priorytet, BL trzeba za przeproszeniem olać. Drugie/trzecie miejsce starczy.

13.09.2017 21:45

Dawać Comana!

13.09.2017 21:42

https://www.youtube.com/watch?v=_RgpDVHqzSE

Polecam :D

13.09.2017 19:33

Wysokie ambicje piłkarzy to właśnie dobry znak. Rzecz w tym, że to właśnie TRENER powinien coś z tym robić. Coś w stylu "chcesz wygrywać, ale nie stać cię na cały mecz? Będziesz jokerem, przyzwyczaj się do tego". Carlo powinien stawiać na Comana, a nie na wiekowego Riberyego. Umiejętności im nie można odmówić, ale chodzi o to, że RR już nie wyrabia. Strach pomyśleć co się stanie z Gnabrym.

Chcecie więcej transferów, a założyłbym się że gdyby Draxler teraz przyszedł to grzałby ławę z Comanem, bo "Łysy się wkurzy".

13.09.2017 14:57

@Eminemz

Trochę racji w tym jest, miejmy tylko nadzieję, że nie na stałe. Przy takiej atmosferze przydałby się strzelający Tomek.

Tak na marginesie nie rozumiem żalów ludzi, który mówią że graliśmy piach. 23 do 5 w strzałach. Jak czytam komentarze na takich meczykach to przypomina mi się, że te osoby jeszcze niedawno pisały o wyższości Realu nad nami pod kątem właśnie liczby oddanych strzałów :D

13.09.2017 00:15

@Eminemz

Zgodzę się, lecz nie co do Mullera (jak zwykle zresztą). Moim zdaniem określenie, że "Muller był niewidoczny" nieco mija się z prawdą, bo kolega Thomas angażował się w akcje i miał z dwie, trzy okazje na strzelenie gola.

12.09.2017 23:44

Rzeczywiście w drużynie słaba atmosfera, doping na stadionie też do najlepszych nie należał. Miejmy nadzieję, że ugasimy jakoś pożar.

12.09.2017 23:13