DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Lahm Strona 1

Cieszcie się, że macie w ogóle gdzie zaglądać...

03.08.2018 21:34

Znacie jakąś fajną stronę z której można byłoby pobrać bramki z mundialu?

14.06.2018 20:21

Ottmar Hitzfeld jest wolny ;)

25.03.2018 01:44

"Co więcej prezes Bayernu potwierdził również, że w 2019 roku Bayern będzie miał prawo do pierwokupu Jamesa."

Na pewno pierwokupu a nie wykupu? To nie jest to samo a robi sporą różnicę...

A wiadomo jak tam z wypożyczeniem Costy? Juve ma opcje czy obowiązek jego wykupienia za rok?

13.07.2017 03:35

Allianz Arena jest już od ładnych kilku lat wyłącznie własnością Bayernu dlatego zdanie: "Rozwiązanie umowy oznacza, że Allianz Arena pozostaje stadionem tylko i wyłącznie na własność Bayernu Monachium" może troche wprowadzać w błąd. AA stanie się po prostu stadionem na wyłączne użytkowanie Bayernu. FCBM jest wyłącznym właścicielem od kiedy TSV sprzedało swoje 50% udziałów.

13.07.2017 02:47

Nie rozumiem. TSV płaciło za jeden sezon użytkowania Allianz Areny 3,5 miliona euro. Komu te pieniądze płaciło? Samo sobie skoro teraz mamy im oddać 3,5 x 8 lat? Przecież to Bayern jest właścicielem stadionu więc z jakiej racji mamy im oddać za dzierżawę powierzchni która de facto należy do Bayernu? Chyba że chodzi o jakieś usługi na które jest umowa ale to wówczas Bayern zapłaci tym trzecim firmom a nie TSV. TSV powinno nam dziękować że nie musi już płacić tych 3,5 mln euro co rok.

11.07.2017 17:00

Mając tak obsadzony środek pola to głupota ściągać go za takie pieniądze. Już wolałbym Hazarda z Chelsea. W dłuższym okresie będzie bardziej potrzebny.

19.01.2017 09:08

vardum proszę poczytaj najpierw regulamin a potem pisz...

01.11.2016 23:00

vardum - zrozumiesz ZNACZENIE jak Bayern wygra u siebie z Atletico 2-1

01.11.2016 22:53

Mam pytanie nie związane z tematem. 29 sierpnia wybieram się na mecz Bayernu z Bayerem i mam pytanie czy ktoś z Was był na takim meczu samochodem? Jeśli jest ktoś taki to jak to wygląda na miejscu? Po zaparkowaniu samochodu wiem że przed wyjazdem trzeba się zaopatrzyć w kartę naładowaną co najmniej na 10 euro ale czy z parkingu można bezpośrednio jakąś bramką wejść na stadion czy trzeba wyjść poza stadion i dopiero głównym wejściem wejść przez bramki na stadion? Może jakieś inne rady? Z góry dzięki za ew. odpowiedź.

12.08.2015 23:19

Panowie, nie przesadzajmy. Każdy zawodnik jest na sprzedaż. Kwestia ceny. Myślę, że w przypadku Thomasa kwota 130 mln funtów netto płacone w 1 racie byłoby stosownym kompromisem dla wszystkich stron. ;)

30.07.2015 00:13

Podstawowa sprawa - w dupach się przewraca wielu osobom. Widać mało obejrzeliście, mało widzieliście i mało pamiętacie. Więcej szacunku do rywala! Co to za tytuł "dobić leżącego" czy coś w tym stylu?! Ile Wy kibicujecie Bayernowi? Rok? 2? 5? Czy pamiętacie lata gdy z Bayernu tak drwiono że go się rozjedzie?! Że jest słaby?! Że był pośmiewiskiem Internetu i polskich mediów?! Kto pamięta co się działo w 2000 roku, 29 lutego? Bayern miał być rozjechany przez wielki królewski Real w Madrycie a jak się skończyło? 4-2. Kapitalny mecz. Na takich spotkaniach przez te KILKANAŚCIE LAT wyrobiłem sobie szacunek do KAŻDEGO rywala. Bo wtedy drwiono z Bayernu tak jak teraz z każdego jego rywala, czego kompletnie nie rozumiem! Opamiętajcie się! Bayern grał z MU a nie jakiś sparing! Tutaj sygnał również do redaktorów tej strony! Nie pozwólcie ponieść się tej nagonce w mediach i ogólnej atmosferze. Bo efekt jest taki, że przez takie tytuły ośmiesza się ta strona. WIĘCEJ SZACUNKU I POKORY, ludzie, bo widać że niektórzy kompletnie nie pamiętają (może nie są w stanie) czasów, kiedy o nas tak się mówiło, jak teraz o MU. Nie pozwólcie, by Wami zawładnęła taka megalomania, jak wielkie Realy, Barcy, Manchstery i inne sprzed kilku/kilkunastu laty.

01.04.2014 23:40

Mnie tylko zastanawia jedna rzecz. Skoro rezerwy TSV nie awansowały do 3 ligi (nie mogły ponieważ podstawowa drużyna gra w 2 lidze) to dlaczego kolejna drużyna w lidze nie dostała tego awansu, czyli rezerwy Bayernu. Wyszło na to że z grupy bawarskiej nikt nie awansował do 3 ligi po sezonie 2012/13.

14.07.2013 03:25

To Bayern powinien dziś grać z Atletico, a nie Chelsea. Fart się skończył i od razu widać skutki...

31.08.2012 22:14

Krótko... jestem załamany.

20.05.2012 01:45

Jeszcze bydło race odpaliło. Żal...

12.05.2012 21:08

Nie atakujcie piłarzy Bayernu bo nie grają źle. Ale z FARTEM nie wygrasz. Brudasy go mają przez cały sezon i widać efekty. Szkoda.

12.05.2012 21:01

Żółte brudasy nie grają NIC, a prowadzą. Dlatego te pruchna osiągną jedno wielkie NIC w LM.

12.05.2012 20:54

Fani BVB nie macie z kim gadać? To wypad z tej strony. Studio przedmeczowe oczywiście porażka. 90% pieprzenia o BVB.

12.05.2012 19:49

Za Neuera Butt i za Gustavo Emre Can. Nie wystawiałbym również Boatenga ale kto za niego? van Buyten jeszcze nie gotowy.

20.04.2012 22:23

Po prostu są w formie i tyle. 5 miesięcy temu byłoby pewnie na odwrót.

25.02.2012 21:59

Jeśli forma jakimś cudem szybko nie wróci to już za max kilka kolejek cele na ten sezon zostaną brutalnie zmienione z walki o mistrza i finał LM na uchowanie się na 4 miejscu przed Bayerem. Co za ulga, że od tego sezonu mamy te 4 miejsca na LM.

25.02.2012 21:35

Jak dobrze, że za 4 miejsce są el. LM to przynajmniej LE nam nie grozi.

19.02.2012 19:27

Do kogo mu dużo brakuje? Do gościa, którego nikt nie zna w Europie, a jego największym sukcesem w karierze jest wygranie baraży. Litości człowieku.

09.02.2012 19:50

Sorry ale moje wyobrażenie na temat pozycji BVB w Europie za 5 lat jest zgoła odmienne od Twojego ale to już jest rozmowa na zupełnie inny temat.

29.01.2012 01:56

Aha, czyli teraz tworzysz sobie wygodne alibi na następne 5 lat porażek BVB w LM? Na kolejne 5 lat żerowania na czyimś wysiłku polegającym na zbieraniu pkt do rankingu federacji? No nieźle, czyli przez najbliższe 5 lat jak będzie w LM źle to znaczy że się dopiero ogrywacie? Haha nie no to są jakieś jaja. To weźcie sobie te 7 mln i oddajcie miejsce Werderowi. Szkoda że tak się nie da. Mniej obciachu by było.

29.01.2012 01:04

Tak, ty wiesz doskonale co mnie boli. Idz człowieku się ogarnij. Odwiedzałem kiedyś waszą stronę systematycznie i zauważyłem jak się 3/4 zmieniła na przestrzeni ostatnich 2 lat włączając w to teksty rzucane pod moim adresem gdy kiedyś tam pisałem. Dlatego wierz mi, że w 4 literach mam wasze sukcesy i konkurencje, a jedynie czego chce, to porażki BVB by ci "kibice" zeszli wreszcie na ziemie. Przyznam szczerze, że LM była sporą satysfakcją, ale dla mnie to mało.

29.01.2012 00:38

Tak, roznieśliście nas. Normalnie chyba 5-0 było ostatnio nie? Czy 1-0? I w przerwie meczu w Dortmundzie połowa z Was modliła się o końcowy remis taki piach graliśćie. No i tak, ty lepiej ode mnie wiesz dlaczego nienawidze BVB... Litości. Z resztą, myśl sobie co chcesz. Mam to gdzieś.

29.01.2012 00:25

Po co tu jesteś? Kolegów szukasz? Dla twojej informacji, znienawidziłem BVB tylko i wyłącznie ze względu na kibiców, tego jestem absolutnie pewien. Konkrencja dla mnie zawsze była czymś pozytywnym, zmuszającym do dodatkowej pracy i ona jako taka nie ma tu żadnego znaczenia... Tyle w temacie.

29.01.2012 00:08

Ja tam im niczego nie zazdroszczę. To ich kibice będą musieli prędzej czy później pogodzić się z faktem, że każdy utalentowany gracz będzie uciekał z tego "potężnego klubu" by mieć realną szansę na osiągnięcie czegoś więcej niż mistrza Bundesligi.

28.01.2012 23:08

Lewandowski - klasyczny przykład kibica przez krótego na przestrzeni ostatniego 1,5 roku skrajnie znienawidziłem BVB. Do tamtej pory był mi ten klub obojętny, tak jak cała reszta. Ale w Europie im kibicowałem, jak całej reszcie niemieckich klubów. Teraz BVB jest wyjątkiem. Życze im wszędzie jak najgorzej. I się wypchajcie tym kupionym karłem za 18 mln, zwanym Marko Marin 2. Za dużo swego czasu naczytałem się tekstów typu "Lewandowski = Gomez, Piszczek = Lahm czy Kagawa = Ribery". Teraz jeszcze wyskakuje z 3-0. Idz w cholere do swojej żółtej strony (jak to mi kiedyś odpowiedzieli u was, tyle że do czerwonej było napisane). Bilety na finał LM w Monachium już kupione? W maju zeszłego roku już połowa z was je kupowała obsrana wielkim sukcesem. A ja wam powiem, prawda jest taka że wygranie Bundesligi jest zerem, a nie wielkim sukcesem. Jak FCB ma słaby sezon wygrać ją może każdy, od BVB po jakieś Kaiserslautern. I nikogo nie obchodzi, że błaźni potem siebie i cały poziom ligi w Europie jako wielki miszcz. Szkoda tylko, że na końcu tego wszystkiego zawsze pojawia się pytanie, czy to LM jest taka mocna (gdzie "najlepszy obrońca" ligi Mats Judasz Hummels tak robi w gacie, że zawala bramki na poziomie WF w liceum), czy po prostu Bundesliga jest przeciętna i tyle...

28.01.2012 22:44

Kompletnie nie zrozumieliście mojej aluzji, zatem już wyjaśniam. Było to wprost nawiązanie do postawy BVB w rozgrywkach europejskich. Zespół, który rozbija wszystkich w Bundeslidze jak chce, sam jest rozbijany kolejny sezon przez przeciętniaków z Europy. O czym to niby ma świadczyć? Ja w przeciwieństwie do fanów BVB nie wierze w jakieś pseudo tłumaczenie o niby braku doświadczenia w LE czy LM. Taki klub jak BVB powinien rozjeżdzać jakiegoś przeciętniaka z Grecji z zamkniętymi oczami, i to na kacu po całonocnej imprezie. Wiele było już klubów, co grało pierwszy i ostatni raz w LM czy LE i wchodzili lekko do fazy play-off. Gadka o braku doświadczeniu jest żałosnym alibi, który nie przystoi takim klubom, jakim niby chce być i za jaki podaje się BVB. Moim zdaniem o sile ligi świadczy postawa w LM oraz to, czy czołowe kluby są w stanie ściągać gwiazdy. Pytam się, jaki klub w Bundeslidze poza Bayernem ściągnąłby Ibrahimovicia czy Etoo? We Włoszech conajmniej 3. A w Bundeslidze dziennikarze jarają się, jak Schalke śgiąga światowego formatu gwiazdę Raula, 34-letniego gasnącego piłkarza za darmo, opłacanego w połowie przez Real (bo przecież czołowiego niemieckiego klubu nie stać na opłacanie go w 100%). I nie nazywajcie mnie makaroniarzem, bo nienawidzę ligi włoskiej wraz ze wszystkim, co z nią związane. Ja po prostu zawsze staram się zrozumieć tych po drugiej stronie barykady, i takie jest moje wyobrażenie z ich punktu widzenia... nie do końca takie kłamliwe, bo trochę prawdy w tym jednak jest.

22.01.2012 17:46

Paradoksalnie wyniki BVB pokazują jaka słaba jest Bundesliga. Z całym szacunkiem, ale coraz lepiej rozumiem fanów SerieA podkreślających wyższość ligi włoskiej od niemieckiej... Przykre ale prawdziwe.

22.01.2012 17:28

Jeden plus... 18 mln za Reusa? Hahaha... żal. To zdecydowanie lepszy numer niż Gomez za (podobno) 35 mln.

20.01.2012 23:42

Jedyna formalna i powszechnie przyjęta definicja wychowanka to defincja UEFA. Jak jej nie znasz to sobie poczytaj. A to co jest poniżej to jakiej organizacji definicja? Kibiców BVB? twoja? Dlatego powtarzam że mało kogo obchodzą tutaj jakieś prywatne, wymyślone przez ciebie opinie kto czyim jest wychowankiem. Możesz się tym pochwalić kolegom ze szkoły.

11.01.2012 23:13

Mało kogo tutaj interesują twoje prywatne definicje wychowanka więc daruj sobie.

11.01.2012 23:04

Prawo nie działa wstecz dlatego jeśli FIFA zawiesi Szwajcarów Bayern automatycznie awansuje do 1/4. Nie ma innej możliwości.

17.12.2011 19:25

Po tym sezonie nie ma szans, ale za 1,5 roku kto wie... Dlatego mocno licze na to, że nie odejdzie z BVB latem przyszłego roku.

09.11.2011 10:09

Oczywiście miałem 1 mld euro na myśli nie 1 mln. Obywatel, widzisz różnica jest taka, że ja podaję ci fakty na temat Bayernu, a ty dalej swoje farmazowy tutaj wypisujesz i popadasz w skrajności. Brak ci argumentów to daj sobie spokój z rozmową. Jakiś czas temu Uli Hoeness udzielił szerokiego wywiadu (swoją drogą przetłumaczonego na tej stronie) w którym między innymi wypowiedział się o różnicach między tamtą piłką, sytuacją finansową piłkarzy, klubów, a tym co jest teraz. Różnica jest, i to spora. Trzeba być kompletnym ignorantem, by tego nie rozumieć. MC dostało 1 miliard w 3 lata. Psujecie rynek, płacicie chore sumy za zawodników i chore pensje przez co wszyscy inni tracą. Takie są fakty czy to sie tobie podoba czy nie.

27.09.2011 19:35

Obywatel, daj sobie siana czlowieku co? W latach 70-tych połowa rep. Niemiec grała w Bayernie, klubie, który pod względem finansowym niczym nie różnił się od całej reszty Bundesligi. Miał po prostu świetnych wychowanków + kilka udanych transferów za grosze. Uli Hoeness gdy przejął klub jako manager w 1977 r. Bayern miał 8 mln marek dlugu. Nikt Bayernowi nie dał 1 mln euro w 3 lata. Na wszystko sam musiał zarobić, powoli, z roku na rok. Tak ciężko to pojąć człowieku?

27.09.2011 19:17

Tragedia się stała. Fakt. Ale jedna rzecz jest niesłychana. Jak można siedzieć w danym kraju prawie 4,5 roku i nie znać nawet słowa w tym języku? Przecież to zahacza o jakąś ułomność psychiczną...

26.09.2011 11:24

No nie bardzo bo o puszczanym meczu na całą Europę Środkowo-wschodnią decyduje centrala w Paryżu, a nie poszczególne państwa.

08.04.2011 15:20

Kiepska reklama coraz bardziej rozczarowującego mnie kanału. Jeśli chcą puszczać BVB to niech będą konsekwentni i puszczają ją bez względu na wyniki w następnym sezonie. BVB wróci do swojego przeciętnego poziomu a Eurosport jak syn marnotrawny wróci do Bayernu. Fajnie by było jakby nie mieli praw do meczów Bayernu tylko całej reszty. Wtedy poczuliby, co stracili... A teraz mecze na jakimś Playerze czy godzinne powtórki to niech sobie wsadzą w 4 litery.

08.04.2011 13:11

Apollo przykro mi ale bzdury piszesz. nyy także jest w błędzie. Rzadka jest to sytuacja, bo zazwyczaj zwycięzca LM zajmuje i tak miejsce w lidze gwarantujące grę w LM, jednak jeśli już ma miejsce taki wyjątek, to zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami taka drużyna jako obrońca LM gra w LM w kolejnym sezonie zajmując jedno miejsce swojej federacji. Czyim kosztem? Ostatniej drużyny uprawnionej do gry w eliminacjach. Sytuacja z Liverpoolem w 2005 roku rzeczywiście miała miejsce. Everton zajął 4 miejsce a Liverpool 5, a mimo to grał w el. LM. Była to całkowicie nowa sytuacja i wtedy dopuszczono jeszcze Liverpool do el. (od 1 rundy!). Po tej sytuacji większość zgodziła się, że to absolutne przegięcie- 5 drużyn z jednej federacji. Formalnie wprowadzono zasadę, że obrońca tytułu, jeśli nie zajmuje miejsca w lidze gwarantującego awans do LM, zajmuje to miejsce kosztem ostatniej uprawnionej do tegoż awansu drużyny.

06.04.2011 01:21

Wszystko fajnie tylko żeby Schalke z tego rozpędu jakimś cudem do finału nie weszło bo zrobi się nieciekawie. Jak wygrają LM to zajmą nam miejsce w LM. :P

05.04.2011 23:48

Poprawka- przedłużył do 2015, nie 2016.

31.03.2011 18:12

ryko. Zbiednieje, o kolejne 10 mln. Tu już nie chodzi o te dodatkowe mln ale o postrzeganie klubu. Jak Bayern będzie tyle płacił za zawodnika, co za rok będzie za darmo, niczym MC czy Real, to coraz trudniej będzie nam w przyszłości wyciągać zawodników za rozsądne pieniądze. Dochodzi tu także głupota, bo uważam, że przy rozsądnych negocjacjach i odpowiedniej postawie Neuera jest on spokojnie do wyjęcia za 20 mln...

29.03.2011 14:20

W przypadku Neuera w obecnych okolicznościach uważam, że 20 mln euro to absolutny max, jaki można zaoferować Schalke...

29.03.2011 13:44

Perez już chciał wyciągnąć Riberyego w 2009 roku. Uli powiedział szybko, dajesz 100 baniek na stół i idzie do Realu. Nie? Tam są drzwi. Jak się skończyło każdy wie. Więc tak się nie jaraj mateuszch bo Perez to sobie może... W przypadku Bastiana myślę że 100 baniek to przesada no ale jak dla Realu to 95 mln euro płatne w jednej racie lub 70 mln + Oezil i Khedira można byłoby rozpatrzyć.

10.03.2011 17:14

O czym wy rozmawiacie? Mam lepszego newsa!

Bayern Monachium (Am) - Kickers Offenbach 1-0

Wreszcie wygrali! Bardzo cenne zwycięstwo bo robiło się bardziej śmierdząco niż w 1 Bundeslidze. Jeszcze 1 wygrana i wyjdziemy z super 20 miejsca które okupujemy od... 10 kolejek?

09.03.2011 00:06

matthaus Ty to jakiś nie dzisiejszy. Nie jest tajemnicą o personaliach i konkretnych transferach decyduje trener. I van Gaal dostał wolną rękę na transfery do jakiejś tam kwoty, nie pamiętam czy 20 czy 30 mln. No ale on uznał że nikogo nie potrzebuje więc kogo Ty się czepiasz, że transferów nie było? Jeśli już musisz mieć do kogoś pretensje to winny jest jeden LOUIS VAN GAAL.

Trudno, żeby zaistniał Muller u Juppa, skoro był u nas raptem miesiąc. Dalej. Może i Robben i Ribery łaski nie robią, ale o takiej klasie zawodników Magath mógł sobie co najwyżej pomarzyć prowadząc Bayern w pamiętnym sezonie 2006/07. Co do LM i LE, to porównanie miało tylko na celu pokazać, że żaden szanujący się piłkarz najwyższej klasy nie będzie miał ochoty grać na dłuższą metę w tych rozgrywkach. I być może Tobie kminas będzie odpowiadać Bayern co roku w finale LE, ale Robbenowi, Riberyemu, Lahmowi czy Bastianowi już nie. I podziekowaliby takiemu klubowi szybciej niż myślisz... W ogóle o czym my rozmawiamy. By bronić van Gaala zaczynasz podważać sens gry w najważniejszych i najbardziej prestiżowych rozgrywkach na Świecie? I to tylko dlatego, że nasz trener mając taki skład, taki budżet i możliwości transferów oraz takich przeciwników jak BVB, Hannover czy Mainz nie jest w stanie zagwarantować nawet 3 miejsca? Psim obowiązkiem każdego trenera FCB jest zając conajmniej 3 miejsce w lidze. My nie mamy Realu, Barcy, MU czy Chelsea w lidze tylko mniejszych bądź większych przeciętniaków. Z Ottmarem było różnie, jak każdy pamięta. Ale nigdy prowadząc Bayern od początku sezonu nie zrobił takiego smrodu, by w pierwszym kwartale roku ciągle gadać o jego następcy. I tu się poznaje klasę trenera. Jakbym był złośliwy to w ogóle mógłbym zapytać, co van Gaal wygrał dla FCB w zeszłym sezonie, bo prawde powiedziawszy tylko to się liczy w końcowym rozrachunku . W finale LM w ostatniej dekadzie to nawet Monaco było...

08.03.2011 22:34

Czytam Twoje wypowiedzi Kminas i też nie wierze w to, co widze. Chwalisz van Gaala za zeszły sezon, gdzie miał mnóstwo szczęścia, Riberyego i Robbena, a w ogóle nie pociągasz go do odpowiedzialności za KOMPROMITACJĘ w tym sezonie. Tak, to jest już KOMPROMITACJA. Przypomnij mi, kiedy ostatnio Bayern tracił 19 PUNKTÓW do lidera? Nie za takie wyniki Magath i Klinsmann już dawno polecieli ze swoich stołków. Obojętna jest ci kwalifikacja do LM? Nie jest to dla Ciebie problem? Może dla Ciebie nie ale dla finansów klubu, jego renomy na arenie międzynarodowej i ambicji piłkarzy LM jest priorytetem. LE to DRUGA LIGA europejska gdzie, poza nielicznymi wyjątkami, grają przeciętniaki podniecający się historycznym awansem do 1/16 czy 1/8. Twierdzenie, że woli się finał LE od ćwierćfinału LM to jak powiedzieć że wole wygrać 2 Bundeslige co dwa sezony od 3 miejsca w 1 Bundeslidze. Van Gaal ma nosa do młodych ludzi, jestem mu wdzięczny za Badstubera i Contento (na Mullera po raz pierwszy postawił nie on a Jupp Heynckes) ale jest tak uparty, że tego się wytrzymać nie da. Ma zryty charakter jak Magath. Jak powie że czarne jest białe, to tak jest i nie ma dyskusji. Nie widzi problemu w TRAGICZNEJ obronie od prawie dwóch lat, co mecz wystawia kogo innego i na innej pozycji, nie chce wzmocnień a potem narzeka, że 20 czy 19 gości to za mała kadra. Cyrk na kułkach. Jak tak go chalisz za zeszły sezon to pamiętaj też, że to on ponosi PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA obecny TRAGICZNY SEZON.

08.03.2011 20:40

Jedyny zawodnik BVB którego chciałbym od zaraz w FCB. Powód jest prosty, to nasz wychowanek. Bardzo mnie boli, że taki zawodnik nie gra w u nas. Podziękowania należy słać do Klinsmanna, który jakby dalej był trenerem FCB, dalej stawiałby na Demichelisa i van Buytena, a Badstuber, Mueller oraz Kroos byliby już dawno sprzedani podążając drogą Matsa.

27.02.2011 18:30

I z Bensbergu jeździł na treningi do Monachium... Rany, przecież wiadomo o co chodzi.

11.02.2011 10:47

Niech się spotkają ale w innym celu. 10 mln dla BVB i Mats niech wraca do domu.

11.02.2011 10:26

Puki co BVB nie ma szans na powrót do elity, i jeden udany sezon absolutnie tego nie zmieni. Idealnie napisał to nyy, czyli "mają szansę ALE POD JEDNYM WARUNKIEM". I problem polega na tym, że oni tego warunku nie spełniają i nie spełnią w najbliższym czasie. A chodzi o KASE. Ten klub nie jest w stanie systematycznie się wzmacniać zawodnikami z górnej pułki, a wynalazki typu Kagawa za 300 tys. nie będą im się co sezon udawać. Bez tych wzmocnień na dłuższą metę nie mają większych szans w LM. Jak chcesz się tam liczyć, musisz mieć choć jednego lub dwóch klasowych graczy. BVB na nich nie stać i nie będzie stać. Dalej. Nie utrzymają kadry, nie wierze w takie bajki i za przeproszeniem pieprzenie graczy jak oni cudownie się czują w BVB. Lizną Ligę Mistrzów, tą sławę, pieniądze, perspektywy, poziom i latem 2012 roku będzie zupełnie inna gadka. Miłość miłością ale nawet Bayern musiał dać 10 baniek na rok wychowankom by zostali, a Ballacka nie udało się zatrzymać, to co tu dopiero mówić o BVB.

02.02.2011 09:44

KibicBVB Sprawa Hummelsa jest oczywista. Po tym jak powiedział na początku sezonu, że z chęcią ponownie w przyszłości spróbowałby sił w Bayernie jest jasne, że jak Bayern będzie go chciał, to przyjdzie. Jak nie za pół roku to max za półtora. To wychowanek Bayernu, jego rodzina mieszka w Monachium, a ojciec jest trenerem w szkółce Bayernu. To są fakty, czy to się BVB podoba czy nie. A co do wartości... i Badstuber i Hummels mają tą samą wartość, tyle że Holger jest lewonożny (a to się ceni) oraz posiada doświadczenie w postaci gry w Mistrzostwach Świata i finale LM. Doświadczenie Matsa jest na poziomie Piszczka, dlatego KibicBVB pomysły typu 15 czy nawet 50 mln + ktoś tam (może Ribery i Robben?) to sobie możesz zachować w swojej bogatej wyobraźni.

16.12.2010 23:24

Mutario "I z tego co wiem" --> to znaczy konkretnie z czego?

14.12.2010 15:00

Czy w skład tych spłaconych 176 mln euro za stadion wchodzi 40 mln zapłacone przez Allianz w zamian za prawa do nazwy stadionu przez 30 lat? PS: W tabeli jest błąd. Koeln ma 12 pkt a nie 17.

01.12.2010 16:44

Tak, Bosingwa jest prawym obrońcą.

25.11.2010 19:26

Nono, prawdziwy wysyp fanów BVB.

KibicBVB, a mylisz się. Tak się składa że śledze poczynania niemieckich klubów w europejskich rozgrywkach. Wprawdzie nie oglądam całych meczów (widziałem 2 całe BVB) ale obszerne skróty widziałem. I moim zdaniem przesadzasz z określeniem "ogromną przewagę" bo ogromną przewagę to miała w sobotę Barca nad Almerią. Ty niemal wszystko zrzucasz na pecha i winę sędziego, a ja dostrzegam jednak obok tego także aspekt sportowy. Nie obraź się, bo naprawdę do BVB nic nie mam, ale moim zdaniem ten zespół ABSOLUTNIE NIE MA potencjału do gry w LM. Widać to z resztą obecnie w LM i LE. Tylko Werder gra gorzej od was, który jest pogrążony w wielkim chaosie, a który - trzeba przyznać - gra w najcięższej grupie ze wszystkich niemieckich drużyn, i to w LM!.

Rzeczywistość jest taka, że zarówno Bayer, Wolfsburg, HSV czy nawet Schalke dysponują zdecydowanie bardziej klasowymi piłkarzami od BVB, a w LM trzeba takich mieć. To co się dzieje w Bundeslidze obecnie, jeśli się nie zmieni, będzie bardzo niekorzystne w przyszłości dla całej federacji. Kim wy chcecie się pokazać w LM? Lewandowskim? Zarówno on, jak i Błaszczykowski i Piszczek to jedni z najlepszych polskich graczy, co NIE ZMIENIA FAKTU że w skali europejskiej to są zwykli średniacy, którym sporo brakuje nawet do Barriosa. Ile pograł Lewy w tym sezonie? Z 200 minut? (w tym 120 w pucharze niemiec) a zdążył znacznie przyczynić się do uwalenia BVB w DFB-Pokal i LE (piłka meczowa z PSG). Błaszczu wykazał się chyba 2 lata temu w el. LE (oglądałem cały mecz) pięknym strzałem z 11 metrów. W sobotę też nieźle "urwał". Sorry ale jak wyobraże sobie to polskie trio z BVB biegające w maju z Paterą po stadionie to serce mi się z wątrobą miejscami zamienia. Już widze te złośliwe komentarze kibiców serieA dotyczące poziomu niemieckiej ligi.

Co do tych 15 mln to chodziło mi bardziej o to, że to prawie NIC nie zmieni w sytuacji BVB, czy zagra czy nie w LM. To nie Lech poznań, Wisła czy Legia, gdzie awans do LM potroiłby ich budżet.

Natomiast co do grup, mógłbym napiać to samo co poprzednio. PSG to przeciętniak z niemal 40-letnim Makelele wykorzystujące słabą postawę Lyonu, Bordeaux i Marseille.

"Prawdziwym monachijskim klubem jest TSV". Sorry- był. W latach 1860-1900. A tak na poważnie to dlaczego na mecze tejże prawdziwej drużyny chodzi po 5000 kibiców? Na mecze Torino w 2 lidze chodziło więcej niż na Juve w pierwszej i jakoś mogli. Czyżby wierni kibice TSV AŻ TAK olali swój klub?

Na koniec dziękuje autorom pozytywnych komentarzy dot. mojego poprzedniego posta i pozdrawiam.

22.11.2010 21:32

steeven wiesz co, pieprzysz jak potłuczony. Zarzucasz innym brak wiedzy na temat Bundesligi a sam nie wiesz że z Hummelsa to zrezygnował Klinnsman a nie van Gaal. Porównywanie LM do LE to już w ogóle porażka. Bez względu kto by grał tu i tu to zawsze jest Liga Mistrzów i nie błaźnij się takimi porównaniami. PSG coś tam gra od sezonu a ten już robi z tej przeciętnej drużyny niewiadomo kogo. Dla BVB być może to jest mega wypas rywal ale w skali europejskiej to zwykły przeciętniak. Podanie do bramkarza wślizgiem w 2001 roku można było spokojnie odgwizdać jako wolny pośredni. Mecz był przedłużony o standardowe 3 minuty (a przerw było sporo), natomiast owe podanie odbyło się dokładnie w 92:30 więc sędzia miał prawo odgwizdać przewinienie. Bramkarz mógł z piłką zrobić wszystko, wyjebać na trybuny a złapał. Jego problem. Natomiast obleśnego siwego grubasa to sobie w gaciach poszukaj marny prowokatorze. Co do Hummelsa w wywiadzie 2 miechy temu wyraźnie powiedział że w przyszłości chciałby spróbować jeszcze raz wywalczyć podstawowy skład w Bayernie i jakby pojawiła się oferta to trzeba by było ją rozpatrzyć. Jest wychowankiem Bayernu, jego ojciec jest trenerem w szkółce Bayernu więc wcale mnie to nie dziwi. Jak Bayern będzie go chciał to przyjdzie a twoje szczekanie wiele tu nie zmieni.

KibicBVB taki klub jak Bayern musi mieć graczy jak Robben czy Ribery, jeśli chce się liczyć w Europie. U nas i tak połowa składu to wychowankowie. To nawet lepiej niż u was. No ale jak z 25 osobowej kadry w pewnym momencie 12 jest kontuzjowanych to jak ma klub grać? Słabe porównanie z Twoim. Kehl? A kiedy on ostatnio grał? W sezonie 2005/06? On jest skończony, niech lepiej zakończy wreszcie karierę bo jak wróci będzie tylko przeszkadzał. Owo to zawodnik porażka i akurat lepiej dla BVB że gra Piszczek. Czepiasz się uzależnienia od Robbena i Riberyego. A Barca to od Messiego i Xaviego nie jest uzależniona? A Real od C. Ronaldo? MU od Rooneya? Liverpool od Gerrarda? Itd. Każda z tych drużyn w jakimś stopniu jest oparta na tych zawodnikach, bo robią różnice i trzeba takich mieć jeśli chce się walczyć w Europie. Dalej. Wprowadzanie młodych zawodników. Bayern celuje w zwycięstwo w LM dlatego nie może sobie pozwolić na stawianie na młodych w takim stopniu jak BVB. Co to w ogóle za porównanie? To, na co stać BVB pokazuje obecnie LE. Nie dajecie sobie tam rady w pchacie się do LM? Sorry ale z czym do ludzi? Skończycie jak wiele drużyn z Bundes przed wami, co po jednym udanym sezonie szły na podbój LM. Doznawały takiego szoku że przez 3-4 sezony wracały do siebie. Losowanie z 3 lub 4 koszyka i kupa obciachu na całą Europę że mistrz Niemiec nie potrafi zająć 3 miejsca w grupie. Że o stracie cennych pkt do rankingu nie wspomnę. Zarobicie 10-15 mln euro (to niby wielkie zbawienie dla was.... no ludzie 15 mln zbawieniem? dla polskiego klubu owszem ale dla klubu z Bundesligi!). Natomiast van Gaal wprowadził Xaviego do wielkiej piłki i wynalazł Inieste, w Ajaxie ilu zawodników pod jego skrzydłami wyrosło na światowej klasy graczy?!, w Bayernie wprowadził Mullera, Contento, Badstubera (bez sensu porównywanie z Hummelsem i czepianie się że gra w rep. a Mats nie. Ta sama szkoła i podobne umiejętności z tym że Holger jest lewonożny a to jest spora zaleta i w dod. grał już w np finale LM więc co się dziwicie że Low na niego stawia?! Gdzie grał Hummels?!). Dlatego troche przystopuj z tym wychwalaniem Kloppa bo do klasy i sukcesów van Gaala sporo mu jeszcze brakuje a zrobienie solidnej drużyny z średniej klasy graczy to i przez jakiś czas w Hoffenheim lub Kaiserslautern (gdy Majstra zdobywali) sie udało.

Generalnie standardowa rzecz się dzieje. Udany sezon i strasznie mocni sie zrobiliście. Jesteście w stanie góry przestawiać. Zobaczymy. Już nie takich chojraków mieliśmy w Bundeslidze i na tej stronie. Mimo wszystko pozdrawiam.

21.11.2010 20:48

Nie ma, nie ma, przyznaje. Po prostu źle zrozumiałem końcówkę pierwszego zdania... Pozdrawiam.

17.11.2010 15:23

Czy ja wiem czy poniższe zdanie:

Das Loch im Muskel, das sich Robben bei der Weltmeisterschaft in Südafrika zugezogen hatte, wachse langsam wieder zusammen. Der Heilungsprozess dauere aber sehr lange.

nie można podciągnąć pod lekkie pogorszenie kontuzji. Tak czy inaczej z Robbenem nie jest tak wesoło, jak się wydawało po wznowieniu treningów.

16.11.2010 22:18

Zakładany powrót Robbena na styczeń może się jeszcze bardziej opóźnić bo pogorszył się stan jego kontuzji po ostatnich treningach...

16.11.2010 20:47

Dla mnie Lahm to najważniejszy zawodnik tej drużyny. Jeszcze przed jego wypożyczeniem do Stuttgartu widziałem w nim następce Lizarazu na lewej obronie. I przez pewien czas tak było. Teraz Contento musi go zastąpić na lewej obronie. Lahm to mój ulubiony gracz FCB dlatego wiadomość o przedłużeniu kontraktu bardzo mnie ucieszyła. Pozytywnie zaskoczyła mnie również długość kontraktu. W końcu długoletnia umowa, tak jak w innych czołowych klubach z kluczowymi zawodnikami. Mam nadzieje że Bastian wkrótce także podpisze nową umowę. Wtedy nasz fundament drużyny w postaci Robbena, Riberyego, Bastiana i Lahma byłby załatwiony. Liczę że Muller, Badstuber, Kroos i Contento (i Hummels... :/ ) rozwiną się wkrótce na tyle, że dołączą do naszej czwórki. Pierwsza dwójka jest na najlepszej drodze ku temu. Z pozostałymi z różnych względów może być różnie. Pozdrawiam.

06.11.2010 02:45

kwota się zwiększyła o 5 mln

03.11.2010 00:06

Uli nie wykupił go po starej cenie odstępnego bo było dla niego o 10 mln za dużo, to na pewno teraz zapłaci ponad 35 mln za obrońce...

02.11.2010 23:57

Zapomnijcie o Fabio. Już kiedyś pisałem że przedłużył niedawno kontrakt do 2016 roku (pozdrawiam tych co kiedyś się ze mną sprzeczali że nie można mieć dłuższego kontraktu niż 5 lat- za dużo Fify) zwiększając jeszcze bardziej przy okazji kwotę odstępnego...

02.11.2010 23:43

Niech dłużej myślą w zarządzie nad nowym kontraktem dla niego. Bo po co się spieszyć? Najlepiej zacząć po świętach w grudniu 2011 roku...

31.10.2010 22:38

Jak klub będzie powalał zarówno kibiców jak i piłkarzy takimi wzmocnieniami, jak w minione lato, to rzeczywiście może być ciężko z zatrzymaniem zarówno Bastiana, jak i Philippa.

28.10.2010 20:24

Skrót http://www.youtube.com/watch?v=rApoNhruw-U

27.10.2010 01:05

Najbardziej niewygodna drużyna dla Bayernu z całej Bundesligi. Dzisiaj przekonamy się czy można mówić o powolnym wychodzeniu z dołka czy o kontynuacji stagnacji zespołu, przerwanej tylko na chwilę zwycięstwem z Hannoverem (którego niemal zawsze pokonywaliśmy) i klasycznym fartem z Cluj. Van Gaal, nasz mistrzu niepotrzebnych wzmocnień do dzieła!

22.10.2010 20:16

Żadna tajemnica. Było o tym pisane w 2006 roku, nawet na tej stronie, że był bliski transferu do Bayernu, ale zdecydował się na Real.

19.10.2010 18:05

Mogą sobie wsadzić to postępowanie... Ta sama sytuacja dotyczy Robbena. Ja się pytam jak można NIE UBEZPIECZYĆ takiego zawodnika jak np Robben?! To podchodzi już prawie pod kryminał... No ludzie. C. Ronaldo ledwo kontrakt podpisał a już był ubezpieczony, że nawet jak mu się paznokieć złamie to kasa leci. Sie nie myśli to się płaci. Nasz wodzu ma ciężką sytuację? Nie może być! Przecież mamy TYLU zawodników i zmienników, że VDV nawet na trybunach by się nie zmieścił. A może ten pan myślał, że wszyscy zdrowi będą przez cały sezon. No ale luzik. Pierwsze dwa miejsca już nam odjechały, w sobote może odjechać trzecie. Smród się narobił i tyle. Teraz Altintop i Pranjić będą wymiatać w pomocy... Hej do soboty!

14.10.2010 00:43

Coentrao przedłużył i tak długi kontrakt do 2016 roku zwiększając jeszcze sumę odstępnego, więc o nim to Bayern może zapomnieć...

12.10.2010 18:37

scaloni, ależ skąd. Mamy świetnych zmienników przed którymi drży cała Bundesliga.

11.10.2010 22:10

Nie no racja, VDV nie potrzebny skoro mamy Robbena i Riberyego. Na nich (szczególnie na tego pierwszego) zawsze można liczyć w długookresowym planie rozwoju drużyny. Obaj są niezniszczalni i mogą grać po 50 spotkań w sezonie z pełnym obiążeniem. Dlatego nie ma miejsca na VDV...

11.10.2010 16:52

wdcaviar to była aluzja, a jak jej nie zrozumiałeś to lepiej sam się skasuj. Konto możesz zostawić...

03.10.2010 21:11

Teraz przerwa na reprezentacje. Połowa wyjedzie, wróci zmęczona i zagra meczyk z wypoczętym trzecim Hannoverem. A potem HSV na wyjeździe...

03.10.2010 20:26

Odczepcie się od zarządu, bo pieniądze na transfery były. Van Gaal mógł nawet za 25 mln Arbolede ściągnąć bez pytania. No ale nasz geniusz uznał, że zespół jest idealny.

03.10.2010 20:19

Ale po co nam rozgrywający? Mamy przecież Robbena. Jak wróci za 2 lata to co wtedy? Będzie problem bogctwa w pomocy...

03.10.2010 20:09

van Gaala nie powinno się zwalniać. Narobił smrodu więc niech z tego smrodu wyjdzie. Z resztą po co takie gdybanie skoro i tak wiadome jest, że go nie zwolnią...

03.10.2010 19:58

Spokojnie, zaraz się pojawi Staszek z kminasem i napiszą że przecież nic się nie stało, a nieomylny geniusz, co wyciągnął Bayern z przeciętności, i tak pociągnie zespół do potrójnej korony...

03.10.2010 19:48

Ja od 1 września ganiłem van Gaala tylko i wyłącznie za brak wzmocnień, czego efektem jest stan obecny. Miło, że się przyznał, że popełnił błąd. To się ceni. Tylko w tej chwili to już jest pozamiatane. Dziwi mnie, że tak doświadczony trener nie zauważył potrzeby wzmocnień wcześniej. I nie tłumaczy go to, co napisał np prymcio, bo to, że Robben nie zagra do końca roku (a może i dłużej) było wiadome znacznie wcześniej, kontuzja Breno także jest już faktem od marca czy kwietnia tego roku. A sądzenie, że Ribery przeleci cały sezon bez kontuzji to już czysta naiwność. Obecnie Bayern wygrywa wyłącznie po bardzo szczęsliwych bramkach w końcówkach, a przegrywa po (nie oszukujmy się) słabych meczach, i to jest fakt. Wystarczy ustawić wysoki pressing i nasz blok obronny rozsypuje się jak domek z kart. A mówienie w wywiadzie pomeczowym, że Mainz jest kandydatem do tytułu, to nic innego jak sztuczne podnoszenie rangi przeciwnika, by ukryć własne kompromitujące słabości. Bo w takim wypadku można powiedzieć, że 3/4 Bundesligi jest kandydatem do mistrza, co oznacza, że porażka z niemal każdym nie będzie żadnym dyshonorem, bo to przecież super drużyna. Van Gaal zrozumiał, kim był i jest Robben dla tej drużyny. Szkoda tylko, że tak późno...

29.09.2010 19:18

Mimo wszystko zwolnienie van Gaala byłoby błędem. Z resztą i tak go nie zwolnią więc o to się nie martwię. Bardzo irytuje mnie jednak jego arogancja, bowiem uniknąć obecnej sytuacji było bardzo łatwo. Pamiętam wywiad z nim jakoś rok temu gdy mówił,że Bayern ma szanse na finał LM w ciągu max 2-3 lat przy systematycznych wzmocnieniach co okienko i ogrywaniu się zawodników. Co się stało że zmienił zdanie? Finał LM w tym roku, bardzo - nazwijmy to dyplomatycznie - szczęśliwy. Za bardzo uwierzył w swój geniusz i wiarę w to, że bez wzmocnień conajmniej powtórzy wyniki z zeszłego sezonu. Jestem przekonany, że teraz już wie, że popełnił błąd. I bardzo ciekaw jestem jak ułoży to dalej, bo żadnym transferem już się nie wyratuje. Nie sądze by nawet w zime coś się wydarzyło, bowiem żaden poważny klub nie pozbywa się kluczowych zawodników w połowie sezonu, a przecież takich by szukał Bayern. W powrót Robbena nie ma co liczyć, bo ma on kontuzję z rodzaju tych tajemniczych, tak więc opieranie czegokolwiek na tym graczu w tym sezonie to czysta naiwność. Z resztą sam Robben namawiał na ciągnięcie VDV,zawodnika uniwersalnego, ogranego w Bundeslidze, któy mógłby Arjena w jakimś stopniu zastąpić. No ale połowa obecnych tutaj przeciwników Rafaela już się martwiła, co będzie, jak wróci Robben. A ja się martwię, co będzie TERAZ, a nie za kilka czy kilkanaście miesięcy. Podsumowując, przed nami ciężki miesiąc, minimum miesiąc. Wyjazd z BVB, u siebie z dobrze grającym Hannoverem oraz wyjazd z HSV. W między czasie mecz w pucharze z niewygodnym Werderem. Nieciekawie to wygląda.

26.09.2010 00:33

Kminas bardzo ciebie szanuje i Twoje wypowiedzi ale z tym leczeniem to przegiąłeś. Nie masz prawa nikogo obrażać, a już napewno rozczarowanych skandaliczną grą kibiców. To, że tobie odpowiada taka gra to twoja sprawa. Inni mają prawo być rozczarowani i zmartwieni, bo światełka w tunelu nie widać. Zeszły sezon przytaczasz? Tam został mesjasz Robben ściągnięty na ratunek w ostatniej chwili. Bardzo ciekaw jestem jak van Gaal teraz zareaguje, bo ponosi 100% odpowiedzialność za obecną patową sytuację. A nie od dziś wiadomo, że bez dwójki R. Bayern gra jak zamroczony. Nie ma kto ruszyć, przyspieszyć, rozegrać. Za tydzień czeka nas wielkie upokorzenie na wyjeździe z BVB, które jest na fali. Wysoki pressing i zmiotą naszą obronę z tartakiem van Buytenem na czele.

25.09.2010 18:41

Ale urwał van Gaal. Powoli zaczynam się z nim zgadzać. Nie potrzebne nam wzmocnienia. Przecież mamy kapitalną obronę z van Buytenem na czele oraz super obsadzoną pomoc, gdzie nie ma miejsca na VDV i inne wzmocnienia. A tak na poważnie tym razem van Gaalowi dupy nie uratuje Robben. Jak część tu pisała, że van Gaalowi zawdzięczamy niezwykle udany zeszły sezon, to również jemu zawdzięczamy tragiczny początek, bez jakiegokolwiek pomysłu na gre, chaosu i braku taktyki. Cieszmy się w ogóle że mamy te 8 punktów, po dwóch fartownych zwycięstwach po bramkach w końcówkach. Van Gaal jest odpowiedzialny za skandaliczne okienku transferowe, za skandaliczną grę i brak jakiejkolwiek taktyki. A prawda jest taka że w zeszłym sezonie van Gaal zdobył dublet, jak Magath i inni, a finał LM zawdzięcza kapitalnemu Robbenowi, inaczej zakończyłby standardowo w 1/8 lub 1/4. Jak ktoś naiwny uważa inaczej, to pozostawiam to bez komentarza. Niech żyje dalej w swojej naiwności. Natomiast obecnie przed nami mecz na wyjeździe z BVB i niezłe wciry się szykują. A zanim wróci Robben i Ribery to będzie już po sezonie z 20 pkt straty. Bo przecież bez tej dwójki Bayern NIE ISTNIEJE. Ale po co zastępstwo za Robbena którego nie ma i nie będzie, po co nowy obrońca... A wszystko dzięki skrajnej arogancji van Gaala. Brawo, brawo, brawo!

25.09.2010 18:05

Nie zmienia to jednak faktu że Robben jakimś dziwnym trafem był szybko ściągany niczym Mesjasz i nadzieja klubu bo tragicznym początku sezonu. Bardzo ciekaw jestem jak Bayern by się prezentował jakby owy słynny mecz w zeszłym sezonie z Mainz odbył się po 31 sierpnia. Co do Bundesligi mogłoby być różnie jednak nikt mi nie wmówi że bez latającego Holendra Bayern doszedłby do finału LM, bo to dzięki jego geniuszu w patowej sytuacji, kompetnie z niczego strzelał kapitalne, decydujące bramki. Natomiast co do van Gaaala wielką satysfakcję sprawia mi stawianie na wychowanków przez niego. Mam cichą nadzieję że ściągnie również do nas z powrotem Hummelsa. Nie zmienia to jednak faktu że jest skrajnym ignorantem i zadufanym w sobie człowiekiem. Brak transferów jeszcze mu bokiem wyjdzie. Jak już pisałem za bardzo uwierzył w swój geniusz. Teraz VDV znalazłby się jak nigdy no ale po co, przecież fachowcy myśleli, że przelecimy cały sezon z duetem R&R. I na koniec bez aluzji spytam się kto będzie kreował grę z Mainz i BVB? Młodociany Kroos któy musi się jeszcze wiele nauczyć, czy może Altintop? Jeśli ten drugi to oby tego nie robił tak jak w meczu z Kaiserslautern...

22.09.2010 00:31

Ale nie jest żadnym podważaniem stwierdzenie, że bez Robbena Bayern nie przeszedłby do 1/4 LM, że już o 1/2 nie wspomnę. A że mojego nicka nie kojarzysz to w ogóle mi to nie przeszkadza. Szczerze jest mi to obojętne czy ktoś mnie kojarzy czy nie. ;)

22.09.2010 00:08

Z tym Robbenem to pewnie do mnie naskakujesz Anielski_pyl. Owszem, piszę wszędzie gdzie się da ROBBEN i będę pisał naprzeciw wielu fachowcom stwierdzającym po koniec sierpnia, że VDV'ta za niecałe 10 mln nie potrzeba bo przecież jest ROBBEN (i RIBERY). Trzeba być kompletnym ignorantem by wierzyć że ten zawodnik przejdzie sezon bez kontuzji. Jak ktoś go nie złamie to on sam się uszkodzi (tak z resztą było w przypadku obecnej kontuzji gdzie sam się uszkodził w kompletnie niepotrzbnym zwodzie). Niestety ale taki on jest i będzie. Czyli KONTUZJOGENNY. Geniuszem piłkarskim jest niewątpliwie, ale na takim zawodniku nie można opierać 70% potencjału ofensywnego na przestrzeni całego sezonu. A nie ukrywajmy, to on nam uratował Bundeslige, LM i puchar w zeszłym sezonie (gol z Schalke klasyka). Druga bzdura to wykluczenie kontuzji. Bayern to klub, w którym prawdopodobieństwo kontuzji jest znacznie większe na przestrzeni całego sezonu ponieważ po pierwsze gra na wszystkich frontach a po drugie inne drużyny bardzo brutalnie podchodzą do meczów z naszym klubem. Wiedzą gdzie są siły napędowe i notorycznie koszą takich zawodników jak Ribery czy Robben. Tymczasem połowa tutaj niczym fachowcy z FIFY zarzekali się że pomoc jest super obsadzona prawie że na 10 lat a Robben zagra 130% spotkań w tym sezonie. W tym wszystkim największą winę ponosi van Gaal, który na swojej ignorancji i zarozumialstwu może się ostro przejechać. Szkoda tylko że kosztem drużyny i kibiców. Jeszcze rok temu mówił że wygrana w LM to w ciągu max 2-3 lat przy systematycznym wzmacnianiu drużyny co okienko. Widać teraz uwierzył w swój geniusz, a przy jego charakterze to jest poważny problem. No ale na szczęście przy wszystkich tych dywagacjach mamy jeszcze ROBBENA(i RIBERY'ego)... prawda?

21.09.2010 23:27

I jak tam przeciwnicy van der Vaarta? Jak to było? Aaa... "mamy Robbena, mamy Riberyego, nie ma miejsca dla Rafaela". No jassne. A to dopiero początek sezonu. Dalej mamy Mainz, BVB na wyjeździe, Hannover co zjadł dziś Werder z którym my się męczyliśmy u siebie na 0-0 i HSV na wyjeździe. Jest źle i nie ma co się jarać tym fartownym zwycięstwem po bramce z podwójnego spalonego. Ja się oczywiście ciesze z wygranej ale czarne chmury się zbierają nad Bayernem. A wszystko przez arogancję van Gaala. No ale MAMY ROBBENA (I NA SZCZĘŚCIE RIBERYEGO)...

21.09.2010 22:23

Spokojnie, próbujemy zabiegać przeciwnika.

21.09.2010 21:00

Ale po co wzmocnienia. Przecież MAMY ROBBENA...

21.09.2010 20:56

no właśnie ja też zawsze pobierałem bramki z sport.video, bardzo dobra stronka to była...

21.09.2010 19:41

Pytanie nie na temat. Z jakich stron ściągacie bramki Bayernu w miare dobrej jakości (tzn lepszej niż na Youtube)?

21.09.2010 19:37

Jak Bayern zagra z taką pomysłowością jak w sobote to max z tego meczu to remis...

21.09.2010 14:48

Spokojnie, nie rozpędzaj się. Narazie powiedz jaki będzie wynik z Hoffenheim?

18.09.2010 18:56

Redo, nie psuj mi humoru! :P

18.09.2010 18:44

Ale jaki problem? Straciliśmy (obok BVB i St. Pauli przed którymi jeszcze mecze!) dotychczas najmniej bramek w lidze, awansowaliśmy w tabeli i wymiatamy bo MAMY ROBBENA więc nic tylko świętować do wtorku...

18.09.2010 18:41