DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 82

Uli to jest kula u nogi Bayernu.

18.06.2019 16:28

Oddać Thiago (najbardziej przereklamowany piłkarz Bayernu) i Sanchesa/Tolisso za Rodrigo to byłoby coś.

17.06.2019 21:15

@Prezes42 oczywiście, że część piłkarzy opuści Real - tak się buduje drużynę. U nas oczywiście na odwrót - najpierw wyprzedaż, a potem "kompletna kadra" i "spróbujemy zadziałać na rynku transferowym".
Uli obiecał nam wzmocnienia i oby został rozliczony z tych słów na koniec okienka.

17.06.2019 21:11

Po co ma iść do klubu, który chce iść w sezon z 17 piłkarzami i nie ma ambicji walki o LM?

17.06.2019 15:31

@Matilegolas widzisz, a Real najpierw sprowadza, a potem sprzedaje. I jest to o wiele rozsądniejsze.

16.06.2019 15:24

Defensywę trzeba będzie wzmocnić dopiero po odejściu Matsa i Boa, wtedy będziemy mieć pieniądze na transfer i pensję de Lighta.

15.06.2019 13:39

Tak, to były zespoły o podobnej sile, dlatego co roku walczyły o LM.

15.06.2019 13:29

@DonJupp4ever czy ty chcesz startować z 5 piłkarzami na 4 pozycje? XDD dwie kontuzje i jesteśmy w dupie. Jak zwykle. Za pieniądze za Boa i Hummelsa sprowadzić de Lighta. Będzie na to hajs, a skoro Arpowi dali 5 mln to znaczy, że srają pieniędzmi i Mathijsowi mogą dać i 15. Poza tym zwalnia się pensja obu gwiazdorów.
Pytanie czy mamy na tyle rozsądny zarząd.

15.06.2019 11:57

@Janson pełna zgoda, bardzo wyczerpujący komentarz. Ale nie chodzi o zwolnienie Hummelsa czy Boatenga jako takiego, ale o to, czy naprawdę kogoś wprowadzimy w ich miejsce? Zarząd był gotowy rok temu startowa z dwoma stoperami, czemu w tym roku mieliby pójść po rozum do głowy?
Jeśli sprowadzimy de Lighta to decyzja o pozbyciu się Matsa byla bardzo dobra. Jeśli nie - zarząd jawnie osłabi kadrę i to pewnie za czapkę gruszek.

15.06.2019 11:50

Zarząd już rok temu był gotów startować z dwoma stoperami, więc według nich nic nie będzie wybrakowane.

15.06.2019 11:25

Atletico nie pokazało jak z nami grać, Muller pokazał jak się nie strzela karnych. Ale tak jak pisze @hoven nie oglądasz meczów, to o czym mowa.

15.06.2019 11:03

@DonJupp4ever bała się go cała Europa, rok w rok półfinał LM, w lidze pełna dominacja, a przecież rywalizował z Kloppem i Tuchelem, kiedy BVB jeszcze się w miarę liczyła. No ale przegrał raz 0:4 z Realem i raz 0:3 z Barcą, więc teraz będziesz do końca życia miał o to bul dupy. Do tego był magnesem na piłkarzy, których zarząd i tak mu nie sprowadził.
Porównania do Kovaca, który ledwo przegonił cieniutki dziś Dortmund (0:4 z Totkami) w lidze 2 punktami (Guardiola miał majstra praktycznie w lutym), męczarnie z 4 i 2-go ligowcami w pucharze, czy rozkraczone nogi i gwałt w 1/8 LM. Faktycznie, to samo co Pep. Ty masz kompleks Guardioli, co?
I argument, że "Kovac" miał słabą kadrę przy jednoczesnym przyklaskiwaniu osłabianiu kadry oddawaniem kolejnych piłkarzy to już szczyt absurdu.

15.06.2019 10:25

@nyy32 tylko, że jak będziemy co rok tylko się osłabiać i bawić w "transfery przejściowe" to żaden ambitny piłkarz tu nie będzie chciał przyjść.

15.06.2019 10:15

Ciekawe kiedy Lewy i Lucas się wkurzą, coś im chyba Uli obiecał.

14.06.2019 23:31

Do tego przeciętny Goretzka 12 mln i tragiczny w tej chwili Arp 5. Jak można było do tego doprowadzić w poważnej instytucji?

14.06.2019 19:18

Pełna zgoda, dziwnie rozdajemy te pensje w Monachium. Zwłaszcza zarobki Arpa, piłkarza na trzecią Bundesligę w tej chwili, to jakiś smutny żart.

14.06.2019 19:11

To, że Sane może być za drogi (ponad 100mln) to rozumiem, ale jaki w ogóle ten zarząd miał wtedy pomysł na zastąpienie RR? XD
Trzeba było go brać parę lat temu jak był wart 50, ale Uli musiał zapewnić miejsce w składzie swojemu kumlowi Franckowi. W końcu Bayern to jedna wielka rodzina, więc nepotyzm to nic dziwnego. Teraz Hasan może sobie swawolnie... Hasać :)

14.06.2019 15:31

No 100 milionów wydane, ale oni nie wiedzieli, że nam zostanie 4 graczy w ofensywie?
"W ogole to w takich przedsiębiorstwach to wszytsko na papierze, a pod stołem to Panowie i Panie...hoho! Miliardami obracają oszuści!" no akurat Uli się na krętactwie zna, jak wiemy ;)

14.06.2019 10:32

Ogólnie misza siedzi w zarządzie i wie wszystko lepiej :) nie ma co się kłócić, Bayern rocznie zarabia 20-30mln euro, to biedny klub :)

A na serio - ja tam potrafię zrozumieć, że wydanie 300 mln (nie pół miliarda, skąd ta liczba?) jest nierealne, ale zarząd miał kilka lat na przygotowanie składu pod odejście RR. Nikt im nie zabraniał uzupełniać kadry co rok. A tak w tym momencie mamy 13-14 piłkarzy i rzekomo pusty portfel. Jak można było do tego doprowadzić?

14.06.2019 10:27

@Janson pełna zgoda. Sprzedaż Boatenga brzmi ok, ale pewnie olano by temat uzupełnienia składu.

13.06.2019 21:41

Nawet jeśli nie wiedzieli, że będzie szansa na Sane, to nie tłumaczy to zarządu, że nie przygotowali się na odejście RR.
Oczywiście rozliczymy ich po okienku, ale na razie wygląda na to, że nie mają pomysłu na transfery.

13.06.2019 17:54

@misza dzięki :) dam z siebie wszystko!

13.06.2019 13:11

W razie czego Kovac może teraz pełnić rolę grającego trenera. Na pewno coś jeszcze potrafi, a Uli zaciera rączki na myśl o oszczędnościach.

13.06.2019 11:37

@MateuszFCB słusznie... zresztą, kończysz dyskusję, a on dalej próbuje prowokować ;)

13.06.2019 11:33

@MateuszFCB @Reeken89 nie ma co karmić trolla.
@misza po pierwsze: nie wiesz co to hejt.
Po drugie: chcesz się powstrzymać od komentowania? Nareszcie, bo i tak nic nie wnosisz poza głupimi zaczepkami w stronę innych użytkowników. Zabawne jest tylko zdanie: "wielokrotnie wolałem powstrzymać się od komentowania widząc te same nicki piszące to samo", bo przecież praktycznie wszystko co tu piszesz odnosi się do wypowiedzi innych i z reguły nie zawiera niczego rzeczowego tylko puste frazesy w stylu "niech administracja coś z tym zrobi", "ufam Uliemu, wy też musicie" (to już nie kibicowanie, to religia).
Wracaj na stronę Dortmundu, Realu czy skąd tam jesteś.

13.06.2019 11:25

I tak się robi transfery. Szybko i sprawnie. Real znów będzie w walce o LM.

13.06.2019 08:51

Jeżeli mielibyśmy tylko 85 mln to ktoś tam myśli w tym zarządzie? Wydaliśmy ponad 100 milionów na obrońców, a nie pomyśleliśmy, że trzeba zastąpić RR?

13.06.2019 05:00

Real pokazuje, że jak się chce to można. A czy ma szejka za właściciela?

12.06.2019 21:01

Gdzie z Lucasem mieliśmy czekać do lata, bo Atletico rzekomo miało zejść z ceny, a wygląda na to, że nici z tego.

12.06.2019 20:21

Przecież Sanches to kompletny niewypał. Uli po prostu nie pozbywa się go, bo musiałby wyłożyć pieniądze na zastępcę (bo znając Bayern oddamy Renato za 2-3mln).

12.06.2019 20:01

Olać niezdecydowanego gówniarza.

12.06.2019 19:58

Przecież my mamy 1,5 skrzydłowego w tej chwili, a co dopiero napastnika.

11.06.2019 20:22

@Szymson jeśli nie wzmocnimy zespołu, to znaczy, że nie byliśmy gotowi na odejście RR. A było na to mnóstwo czasu.

11.06.2019 20:14

@Reeken89 bez obaw, Bayern na pewno ma więcej pieniędzy na inwestycje. Inaczej zarząd nie dopuściłby do sytuacji, w której mamy tylko dwóch skrzydłowych, jednego ofensywnego pomocnika (+ewentualnie Goretzka) i jednego napastnika, a nie miałby środków, żeby uzupełnić skład o brakujących 3-4 ofensywnych piłkarzy :) co prawda nieraz w przeszłości zarząd olewał braki w kadrze (gdyby nie to, to mogliśmy godnie pożegnać RR może nawet LM), ale Uli zapowiedział transfery "od których szczeny nam opadną". Trzeba mu więc zaufać?

11.06.2019 12:36

Niech tak nie żartuje, bo Uli zaraz obliczy ile pieniędzy zaoszczędzi, jeśli Neuer zastąpi RR.

11.06.2019 10:27

Pamiętajcie, że Bayern stać na duuuże zakupy, bo od lat kisimy pieniądze zamiast inwestować, więc coś się musiało uzbierać :) co rok bijemy rekordy przychodów, a te pieniądze chyba nigdzie nie zniknęły, nie?

10.06.2019 12:30

Jest szansa, że jeśli Kahn trafi do zarządu, to znów się nas będą bać w Europie :)

10.06.2019 11:43

@RedMistrzuPL zważywszy, że od lat kisimy kasę to tak - stać.
@gregor problem polega na tym, że my nie celujemy w LM. Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani 1/8 finału.

09.06.2019 20:25

20-30 milionów albo za rok za darmo. Jest za cienki na 60mln.

09.06.2019 13:55

Sporo kibiców będzie wściekłych, jeśli Uli znowu zawiedzie.

09.06.2019 09:39

Sprzedając Comana i tak potrzebujemy kogoś na rezerwę. Zarząd nie może popełnić tego samego błędu co sezon temu i zostawić skład z trzema skrzydłowymi...

08.06.2019 22:42

Oj Lewy może być wściekły jeśli się nie wzmocnimy...

08.06.2019 20:31

Wywalili Jamesa, żeby na jego miejsce przesunąć Sanchesa, a niżej zagra "nowy nabytek" Tolisso xD. Btw brawo, 400000,to teraz co drugi piłkarz będzie tyle chciał.

08.06.2019 18:22

To może go lepiej nie ściągać? Potrzebujemy piłkarzy z jajami, a nie miękkie faje.

08.06.2019 16:51

@Hourdeau fakt, chociażby na Anfield przeciwko Bayernowi zmarnował kilka świetnych okazji, do których dopuściliśmy. Nie dla Mane.

08.06.2019 14:41

Real załatwia sobie szybko transfery, żeby działacze mogli jechać na urlopy z rodzinami. U nas też ktoś mógłby wpaść na ten pomysł.

08.06.2019 10:50

Wtf. O co tu chodzi?

07.06.2019 21:01

@misza jeśli "kończysz dyskusje" to może i dobrze, bo i tak nie rozumiesz tematu :) nikt tu nie chce ani wieszać Hoenessa, ani transferów 200 milionów na pojedynczych piłkarzy. Mamy luki w składzie i musimy je porządnie uzupełnić.

07.06.2019 16:30

@misza znowu zaczynasz bredzić, naucz się czytać ze zrozumieniem i dyskutować.

07.06.2019 13:45

@misza nie ja tu wylewam swoje żale. I nie, nie znam się lepiej niż działacze :) masz problem z oddzieleniem opinii od faktów, najwyraźniej. Pozwól, że przedstawię ci jeden, prosty fakt: Bayern jest osłabiony odejściem trzech ofensywnych piłkarzy na światowym poziomie. Żeby to zauważyć nie trzeba być działaczem :D fajnie, że masz pokorę, ale przydałoby się więcej też samodzielnego myślenia i mniej zacietrzewienia wobec opinii innych. Bo chyba nigdy tu swoich opinii o sytuacji w klubie nie wypowiadałeś, jedyne co robisz, to dowalasz się do komentarzy innych.
Poza tym czy naszym działaczom można tak ufać po tylu błędach w poprzednich sezonach? Czy w ogóle można ufać komuś kto siedział za przekręty finansowe?

07.06.2019 13:07

@misza jasne, że plotą bzdury. Pewnie to samo pisałeś przed zakontraktowaniem Lucasa, Pavarda i potwierdzeniu o zainteresowaniu Sane.

07.06.2019 12:30

"A to jakie pozycje potrzebują wzmocnień to trudno powiedzieć bo dopiero czas pokaże jak Kovac będzie chciał grać w przyszłym sezonie."
Piękne oderwanie od rzeczywistości. Ubyło nam trzech pilkarzy ofensywnych, ledwo można jedenastkę z tego ułożyć. Mamy na skrzydłach tylko.... Comana i Gnabry'ego, w ataku Lewego bez żadnego rywala do walki o skład, żadnego kreatora gry - bo takim nie są Muller ani tym bardziej Goretzka. Nie widzisz tej dziury, czy cie to przerasta?
Transfery będą na pewno, pytanie brzmi czy na poziomie. Wychodzą lata zaniedbań, bo zarząd kompletnie nie przygotował się na odejście RR. Trzymam kciuki, ale mamy podstawy do pesymizmu.
A system Kovaca to fikcja. Chciał Jovica do składu i co? Bayern bez walki oddał go do Realu. Uli jak zwykle zamiast dać to, o co prosi trener, oszczędza 20mln i kupuje badziewne zamienniki.
Na rozliczenia przyjdzie czas, ale zespół wymaga wzmocnień i to nie jest "opinia" tylko fakt.

07.06.2019 11:18

Liverpool wygrał LM i ciągle im mało. A u nas? Dublet z ogórami i "pełna satysfakcja".

06.06.2019 19:30

@Prezes42 co jest rozsądnego w zostawianiu rok w rok dziur w składzie? A to skład z jednym napastnikiem, a to trzema skrzydłowymi, a to dziurawym Bernatem.
W tym okienku jest szansa, że kolejny raz Uli się nie popisze, bo mamy mnóstwo pozycji do uzupełnienia.

06.06.2019 19:28

A może to był spisek BVB, żeby nas osłabić na długie lata? ;) specjalnie przegrali mistrzostwo, bo wiedzieli, że Uli wtedy oleje zespół i będą mogli walczyć o majstra przez kilka lat :D

06.06.2019 02:00

Pamiętam jak przeciwko Realowi był najlepszy na boisku. Jupp potrafił z niego wyciągnąć to, co najlepsze. A potem przyszedł Kovac i zaczęła się gra na boki zamiast do przodu...
A z wielkich słów zarządu chyba nic nie będzie... Tak jak inni zauważyli - mamy za wiele luk. Wzmocniliśmy się w obronie, ale w ataku zieje dziura jak po reaktorze w Czarnobylu. Nie wierzę, że to wypełnią dobrymi zawodnikami, bo to finansowo wyjdzie fortuna.

05.06.2019 18:20

Normalny klub: równorzędni zawodnicy, rywalizacja o pierwszy skład, piłkarze muszą konkurować i stawać się coraz lepsi.
Bayern: brak rywalizacji, gwarancja gry w pierwszym składzie. Nie trzeba się starać ani rozwijać.
Przykre.

05.06.2019 11:10

Gdzie znajdziemy kogoś na jego poziomie za 40 milionów?
No chyba, że zarząd szykuje jakąś bombę. W końcu Uli obiecał, że "szczęki nam opadną".

05.06.2019 04:22

Szkoda Eintrachtu.

04.06.2019 14:36

XDDD okazało się, że trzeba wyłożyć 10 milionów więcej i Uli już przerażony.
Ale jest w pełni usatysfakcjonowany kompromitacją w Europie i trofeami w ogórkowej lidze, więc po co się wzmacniać.

03.06.2019 13:11

Jak przypomnę sobie karne z Chelsea i pełne gacie naszych piłkarzy... Żeby Neuer strzelał? Błagam, zabrakło jajek.

02.06.2019 08:43

@seco555 pełna zgoda.

01.06.2019 19:42

W sumie byłoby zabawne, gdyby Bayern nie chciał dać więcej jak 80mln za Sane i Uli stwierdziłby, że jakby co to na skrzydle zagra nowy nabytek Tolisso XD

31.05.2019 08:28

Hoeness kolejny raz udowadnia, jak bardzo pozbawionym ambicji jest człowiekiem.

29.05.2019 13:15

@luu1986 kogo za Lewego? Tylko, żeby był chociaż na równym poziomie.

29.05.2019 08:54

@admin to nie jest mało, ale wobec wieloletnich zaniedbań to nawet nie jest niezbędne minimum...
@hoven pełna zgoda.

28.05.2019 17:41

Bawi mnie jak DonJupp broni Kovaca za dublet, a bluzgał (bluzga do tej pory) na Pepa xD
Ale i tak największy żart to tłumaczenie naszej postawy z Liverpoolem na AA "słabą kadrą". To przy "słabej kadrze" jedyne co mógł zrobić Kovac to wypiąć poślady i liczyć na to, że Klopp będzie dla niego delikatny? XD kurcze, jakoś Crvena potrafiła wyjść z twarzą z tej sytuacji.
Zapewne masz problem z czytaniem ze zrozumieniem tego, co piszą inni rozmówcy, stąd chcesz ich wszystkich wyrzucać, ale specjalnie dla ciebie powtórzę: nikt nie oczekiwał zwycięstwa z Liverpoolem, ani tym bardziej triumfu w LM. Chcieliśmy tylko wyjść z tego z twarzą. Jeżeli wtedy Kovacowi zabrakło jajek do walki, to jaka jest szansa, że za rok je pokaże? Brakuje mu mentalności zwycięzcy, wojownika. To mu zarzucam.

27.05.2019 10:34

Kovac się moim zdaniem specjalnie nie sprawdził, zabrakło mu pomysłu i jaj w LM, piłkarze się za bardzo nie rozwinęli, graliśmy pół sezonu padakę... No nic, skoro Uli odpuszcza przebudowę, to zostaje mi trzymać kciuki za Niko. Ma u mnie czystą kartę na nowy sezon i oby u piłkarzy też, bo mogą pamiętać jego żałosną postawę w LM.

26.05.2019 22:37

Dokładnie, skąd pomysł, że to netto?

24.05.2019 20:24

Akurat James zawsze się tak wypowiadał.

24.05.2019 17:58

Czyli musieli obiecać Lewemu lepszy zespół, na miarę jego ambicji, stąd przestał marudzić. Może za kilka lat będziemy go żegnać jak Francka?

24.05.2019 16:15

Ciekawe czy zagra jutro Neuer.

24.05.2019 13:51

Brać Wagnera z powrotem, miał rozbić Real rok temu ;)

23.05.2019 20:49

Sane, Ziyech to byłyby fajne transfery i wydają się być bardzo realne.

23.05.2019 20:45

No i Leverkusen weszło do LM tylko po to, żeby robić za chłopców do bicia :(

22.05.2019 17:23

Bardzo dobrze, potrzebujemy w Dortmundzie godnego rywala.
A o mistrzostwo i tak bym się nie martwił, bo Bayern słabszy już nie będzie. Skład chyba wzmocnimy, a nawet jeśli Kovac zostanie to powinien lepiej ogarniać niż w debiutanckim sezonie.

21.05.2019 22:36

Goretzka? Oj, słaba musi być Bundesliga.

21.05.2019 12:09

Poczekajmy do końca okienka i wtedy rozliczymy zarząd.

21.05.2019 10:59

A Sane był do wzięcia za około 50...

21.05.2019 09:15

Patrząc na załamanego, kompletnie pozbawionego pomysłu na grę Kovaca przeciwko Liverpoolowi, to niestety, sytuacja może się za rok powtórzyć. Potrzebujemy walczaka na ławce, kogoś, za kim pójdą piłkarze.

20.05.2019 20:21

Favre też by wygrał Bundesligę z Bayernem, to akurat żadna sztuka. My potrzebujemy kogoś, kto ma pomysł na sukces w Europie.

20.05.2019 17:22

Czyli za rok znowu robimy z siebie pośmiewisko i rozkraczamy nogi w LM? :)

19.05.2019 15:15

@DonJupp4ever stawianie Realu Zidane'a jako przykład sytuacji, w której "pieniądze nie wygrywają tytułów" jest zabawne xD ile kosztowali chociażby Ronaldo, Bale?

19.05.2019 15:12

A za jakiś czas podsumowanie zysków z tego sezonu i "kolejny pobity rekord" w dochodach.

19.05.2019 15:10

Kupimy Wernera i tyle z przebudowy składu xD
Chyba po prostu spełnia się to, czym martwili się niektórzy użytkownicy... że jeśli Bayern zdobędzie majstra, to Uli odpuści wzmocnienia, a Kovac mimo kompromitacji i swojej żałosnej postawy (bo nie chodzi o sam wynik) z meczu z Liverpoolem pozostanie na stanowisku. Bo nawet tak słaby Bayern jest wystarczająca mocny na słabiutki Dortmund.
Najgorsze, jeśli nie tylko odpuścimy wzmocnienia, ale jeszcze oddamy niektórych piłkarzy, po raz kolejny zostawiając luki. Mamy Lucasa, Pavarda i Wernera, ale co z tego, kiedy oddamy Sanchesa, Jamesa, Boatenga, a jeszcze żegnamy się z RRR?

19.05.2019 12:32

Z takim Dortmundem nie szło przegrać mistrzostwa, a to była ich jedyna szansa, bo wydaje się, że teraz Bayern będzie nieco mocniejszy. Oczywiście tylko na Bundesligę, bo zarząd nie ma ambicji na LM.
Gdzie ten transfer Uliego, od którego miały opaść szczęki?

19.05.2019 10:47

Dziś liczy się tylko mistrzostwo!

18.05.2019 14:49

"Nigdy w życiu się nie poddałem i nigdy tego nie zrobię." - jasne, nigdy, zwłaszcza w meczu z Liverpoolem na AA.
Temu panu już dziękujemy.

17.05.2019 05:01

@Janson coś w tym jest.

16.05.2019 05:36

Do Realu Hazard, do Barcy Griezmann, a do nas... Może Odoi i Werner. Także ten...

15.05.2019 05:48

Dzięki Rafa!

14.05.2019 19:01

Dla niektórych piłka to fifa - trener nie ma nic wpływu i wystarczy mieć piłkarzy z większą ilością gwiazdek :D

14.05.2019 01:58

Dzisiaj mimo wszystko łatwe zwycięstwo (to tylko Bundesliga), a Dortmund jak zwykle sfrajerzy i majster nasz.

11.05.2019 09:12

Frankfurt się wyprzeda w lato i skończy się jak zwykle.

10.05.2019 16:28

To narzekanie, że "Anglicy psują rynek" jest, delikatnie mówiąc, głupie. Namówcie ludzi, żeby nie oglądali tej ligi, co by pieniądze za transmisje TV spadły.

10.05.2019 06:23

Tottenham też świetny mecz. Ajax niepotrzebnie stanął w drugiej połowie. Zabrakło doświadczenia u tych szczyli? To będzie ciekawy, w końcu, finał.

08.05.2019 23:13

@Mats jeżeli trener rokuje dobrze, to nie. Ale po Kovacu ciężko oczekiwać, że zmieni nagle mentalność i w lato nauczy się taktyki.

08.05.2019 21:47

Co ten Hag potrafił zrobić z tymi dzieciakami :D

08.05.2019 21:40

@Mats ale wszyscy wiedzieli co potrafią Klopp z Pepem. A po roku pracy z Kovacem widać, że nie ma mentalności, rozkracza nogi przed Liverpoolem, nikt w lidze się go nie boi, nie ma pomysłu na grę (klepka z Neuerem), nie ma woli walki, więc nie potrafi nią zarazić, nigdy nie bierze winy na siebie.

08.05.2019 21:34

Ale Tuchel też miał w tym swoją winę, kto kazał PSG tak się cofać później?

08.05.2019 17:10