DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 81

@Moe zaorałeś :)

31.07.2019 19:13

Sane chociaż o LM powalczy.
@Janson James był do wzięcia za 40mln, a to nie jest aż tak duża kwota. Jupp pokazał, że Kolumbijczyk mógł nas prowadzić do zwycięstw.
Kovac nie potrafił sobie z nim poradzić, spoko, ale zarząd powinien sprowadzić mu piłkarzy, których wtedy potrzebuje. To jest chore co się w tej chwili dzieje.

31.07.2019 12:13

Czekam na tekst o kompletnej kadrze, a potem chyba specjalnie pojadę do Monachium z taczką, żeby wywieźć na niej ten nepotyczny, zasiedziały (w przypadku Hoenessa podwójne znaczenie) zarząd.

31.07.2019 11:54

Co za burdel. Jak w jakimś klubie ekstraklasy.

31.07.2019 11:52

@Janson ale zdajesz sobie sprawę, że KHR przy pracy może przeszkadzać Hoeness? Mają dwie różne polityki, może gdyby nie Uli to Kalle sprowadzadziłby nam kogoś fajnego, a tak mamy Rudych, Rodech, Goretzke itp. Podejrzewam, że to Uli naciska na transfer Sane, a Kalle by moze odpuścił na rzecz kogoś innego, niż tego pantofla/maminsynka.

31.07.2019 11:48

Halo, zarząd, czyżby druga z obietnic poszła się j....ć? Koniec lipca. Kadra miała być najpierw gotowa na urlopy, potem na 3 sierpnia, a teraz co te leśne dziadki, działające na szkodę klubu, palną?
Zaczyna mnie to wkurzać. Uczepili się panienki Sane zamiast pozyskać jakieś konkretne nazwiska. Był Pepe, Bergwijn. Jestem powoli wkur... ony tym co się odwala.

31.07.2019 11:17

To straszne, że jest nam potrzebna tak niezdecydowana cipka jak Sane. Potrzebny jest w końcu ktoś z jajami, bo Goretzka ich nie pokazał.

29.07.2019 11:35

To, że Sane nie było na mundialu, to patrząc na to, co zagrali Niemcy... Tym lepiej dla niego ;) brać Sane, Rocę i kogoś na skrzydło do rezerwy i można powalczyć. Przydałby się też ktoś do napadu do Lewego. Werner mnie nie przekonuje.

27.07.2019 20:54

No czas najwyższy, bo Uli obiecał do 3 sierpnia kompletną kadrę, a poza Sane potrzeba jeszcze 2-3 piłkarzy, żeby walczyć na trzy fronty. Więc tydzień czasu został na transfery i potem dwa tygodnie na przygotowanie nowego zespołu do ligi. Genialnie to jest rozplanowane!

27.07.2019 10:03

Skoro Real taki słaby, to nasze 3:1 z nimi nic nie znaczy.

27.07.2019 07:54

Ostatni transfer? Oddaliśmy 4 piłkarzy i ma przyjść 1?xDD

25.07.2019 14:14

Za tydzień Hoeness powie, że "kadra jest kompletna", a potem pochwalą się kolejnymi, rekordowymi dochodami (te mogą jednak zacząć spadać jeśli znowu ośmieszymy się w Europie).

23.07.2019 18:56

Za 5 mln euro to fajnie by było pokazywać coś więcej ;)

22.07.2019 10:16

Mueller jest jedną z osób, które trzeba było pogonić. I on zdaje sobie sprawę, że jego pozycja jest oparta tylko na sympatii Uliego i kibiców, a nie formy sportowej.

18.07.2019 15:34

To tylko sparing, ten wynik nie ma znaczenia, wyluzujcie.

Bawi mnie zdanie takich ludzi jak misza. "hurr Bayern taki dobry klub, bo nie sprzedaje piłkarzy". W jaki sposób sprzedaż piłkarza to traktowanie go jak zabawka? XD sorry, ale sprzedali chociażby Bernata jak ostatniego śmiecia. Wypychali Boa, pozbyli się Hummelsa nie dając mu szans walki o pierwszy skład. Nie ma logiki w tym, że robimy promocje wiecznie. Osłabianie klubu, żeby zrobić Barcelonie promocje za Vidala bez walki o lepsze pieniądze, to oplucie kibiców i resztę zespołu, która chce zdobywać trofea. Neuera, Kimmicha, Lewego.
Mam nadzieję, że nigdy nie napiszesz czegoś w stylu "Bayern to profesjonalnie prowadzony klub" jednocześnie z głupim tekstem jak komentarz, do którego się odnoszę, że jest też "rodzinnie prowadzony", bo to się wyklucza.

18.07.2019 11:03

Jak się zatrudnia znajomych jak Hasan, zamiast fachowców, to potem są takie rezultaty.

17.07.2019 15:10

Kiedy odejdzie Hoeness, a Kimmich nie pójdzie do ambitniejszego zespołu, to kto wie.

17.07.2019 12:59

Lewy jest wkurzony i nic dziwnego, zarząd mu pewnie obiecał coś innego. A tymczasem jest 17 lipca i przez rok dziady z zarządu nie zadbali o to, by mieć kompletna kadrę, bo dobrze wiedzieli, że RR już nie będzie, a jak znam Hoenessa to i los Jamesa był przesądzony.
Jak tu się nie frustrować, kiedy dajemy Europie znać, że już się nie liczymy, bo ktoś w więzieniu został mentalnie w 2013 roku?

17.07.2019 10:17

Griezmanna też rzekomo mieliśmy mieć zaklepane, a wyszło jak zwykle.

16.07.2019 13:09

Havertz też może nie będzie chciał przyjść, szybciej wybierze mocniejszy na ten moment Dortmund.

16.07.2019 13:07

Niespodzianka, czyli ten Henrichs albo "kompletna kadra".

16.07.2019 11:35

Dziś wyjazd do USA, a kadra dalej niekompletna :( mieliśmy spokojnie rok na to...

15.07.2019 09:44

Teraz sobie pomyślcie, że zamiast Sanchesa i Tolisso można było kupić jakiegoś zawodnika klasy światowej :)

14.07.2019 14:44

"Mandzu nie jest zależny od pomocników" - no, sam drybluje przez całe boisko.

14.07.2019 08:47

Szkoda, że nie pożegnaliśmy godnie RR i nie powalczyliśmy o LM rok temu. Dla Uliego godnym pożegnaniem mogło być przegranie BL (wtf, co w tym godnego XD).

14.07.2019 08:45

Gnabry jest fajny na Bundesligę, ale musi się jeszcze rozwinąć.
I wiadomo, że konkurencja jest bardzo ważna. Tylko u nas jest na opak i pierwsza jedenastkę ustala zarząd na podstawie cen, a nie formy...

14.07.2019 08:41

@MateuszFCB nie karmiłbym trolla, przecież to ewidentna prowokacja :) brakuje mu "sensownych dyskusji", ale nigdy żadnej nie zaczął, ani merytorycznie nie dołączył :)

Co do Sanchesa - nigdy nie byłem jego zwolennikiem. To, że "chce walczyć" to trochę za mało, bo walczyć na boisku to może i zawodnik z 5 ligi. Powinniśmy go sprzedać, póki jest coś wart. Ale jeśli ma zostać w składzie, to trzeba próbować rozwinąć jego potencjał, a nie wiecznie trzymać na ławce.

13.07.2019 14:48

Bayern byłby w tej chwili dostarczycielem punktów w Superlidze.

13.07.2019 10:23

@vaterland Werner to w tej chwili co najwyżej przeciętniak, który miał mieć rzekomo potencjał, ale ciągle go nie pokazał. Jeśli to "najlepszy niemiecki napastnik" to współczuję.

11.07.2019 16:06

Zważywszy, że potrzebujemy 4 piłkarzy, to połowa kadry nie poleci do USA :)

11.07.2019 05:47

To zapominajmy o sukcesach, bo Kovac preferuje inny styl niż zarząd. Po co go wtedy zatrudniali?

10.07.2019 17:42

Z tym rotowaniem ma rację, ale niektórych wypadało odstawić. Jak Rafinhę.

10.07.2019 11:13

@Hourdeau jeśli Coman znów się nie połamie, to może się uda ;)

09.07.2019 17:55

Kingsley "asysta co 1000 minut" Coman jest na równi z Sane? Co?

09.07.2019 17:21

Zaczynam się emocjonować tym transferem Sane. Akurat KHR nie rzuca słów na wiatr jak Hoeness, więc jest szansa, że sprowadzimy Leroya i potem pójdzie z górki. Oby.

09.07.2019 14:27

Ten moment nadszedł, kiedy trafił do pierdla.

08.07.2019 17:10

@Szymson bo w języku Hoenessa słaby = drogi i dobry = tani.

08.07.2019 17:00

Była nagonka na Lewego za słowa prawdy, teraz będzie na Neuera.

08.07.2019 10:36

Może Hoeness trafi znów do pierdla i nam się poszczęści :)

08.07.2019 05:55

Może Hoeness trafi znów do pierdla i nam się poszczęści :)

08.07.2019 05:55

@Moe 100% racji, świetny komentarz.

07.07.2019 15:25

Osoby, które twierdzą, że ufają zarządowi i okienko dopiero się zaczęło, miałyby rację, gdyby nie to, że u nas odeszło wielu piłkarzy, o czym wiedzieliśmy od dawna i zarząd już od roku powinien mieć przyklepane transfery, tak aby od jutra na spokojnie Niko mógł zacząć pracę z pełną kadrą.
Co do Kovaca, to oczywiste, że nie przyciąga gwiazd, ale Uli też w tym nie pomaga.

07.07.2019 13:40

Tylko, że Uli mógł nawkręcać ściem Lucasowi i Lewemu. Lewy nic jeszcze nie przedłużył.

06.07.2019 11:43

Fajnie jakby od poniedziałku na treningach Kovac miał do dyspozycji pełną kadrę...
Chyba, że zdaniem Hoenessa to JUŻ jest pełna kadra. W końcu miał co najmniej rok, aby zaklepać zastępców RR, a skoro tego nie zrobił, to albo a) stwierdził, że to niepotrzebne b) nie potrafił c) ma to w dupie.

06.07.2019 11:02

@dudikov nie przesadzajcie już z tym kaleką, przecież to jego pierwsza poważna kontuzja. Akurat o Lucasa się nie martwię, to świetny transfer na lata.
Tylko że wszyscy myśleli, że to początek ofensywy transferowej Bayernu, a nie koniec... Całkiem możliwe, że rację mieli ci, którzy życzyli mistrzostwa BVB. Wtedy pewnie byśmy się nie cackali, sprowadzili i Sane i Dembele, zdominowali BL na lata i liczyli się w LM.
W tej chwili Dortmund ma szerszy skład i wcale dużo nie gorszy jakościowo, a i pewnie Lipsk powalczy. O LM nie ma co mówić, nie wiadomo czy przy obecnym stanie kadry w ogóle wyjdziemy z grupy.

06.07.2019 09:22

Nowy kontrakt Lewego to jak nowy transfer!

05.07.2019 21:14

Marzy mi się profesjonalny zarząd, który spotyka się z trenerem, pyta, czego potrzebuje, a następnie robi wszystko, żeby te potrzeby zrealizować.
U nas trener prosi o 4 piłkarzy, a Uli ma to w dupie i mówi, że możemy 18 piłkarzami grać xD

05.07.2019 17:03

Czy nasza czwórka nowych ofensywnych piłkarzy też pojedzie do USA?

05.07.2019 11:48

@Prezes42 mieliśmy odszczekać już 1 lipca, potem 31 sierpnia, a potem jaka będzie data?

05.07.2019 10:44

Arjen... :(

04.07.2019 23:34

@Kuffour1 no i co, że "mało grali". Ale grali i byli potrzebni. Teraz przy kontuzji w polu musi zagrać chyba Neuer.

04.07.2019 15:11

@Janson sezon 18/19 - 40 bramek
17/18 - 41 bramek
16/17 - 43 bramki
No, ZDECYDOWANIE, mniej xD niech już Arp wskakuje do składu, on też takie liczby wyrobi xD

04.07.2019 11:09

Nie zakładajmy, że Havertz tak chętnie tu przyjdzie, bo jeśli ma trochę ambicji to może wybrać inny klub. Może nawet Dortmund czy Lipsk, które mogą nas przegonić w tym sezonie? Albo iść na zachód do jednego z gigantów walczyć o najwyższe cele. Bayern to teraz nieatrakcyjny kierunek. Lewy i Lucas mogą niedługo zacząć robić burdy, bo podejrzewam, że Uli obiecał im coś innego, a koniec końców ich opluł.
Jeśli tak ma się skończyć to okienko, to zaczynam się modlić, żeby kryminalista znowu na czymś wpadł i tym razem został w pierdlu na dłużej.

04.07.2019 10:28

XDDDDDDDDDD
Tyle na ten temat.

04.07.2019 10:20

Przecież to jest jakiś cyrk na kółkach...
Mój kochany klub :(

04.07.2019 01:48

Mnie przeraża najbardziej fakt, że co najmniej od roku wiadomo, że to koniec RR w Bayernie, a zarząd pokpił sprawę, zamiast zawczasu zaklepać następców.

03.07.2019 20:44

@xeremeleque myślę, że nikt go nie próbował wyciągnąć.

03.07.2019 17:20

Najpierw transfery "musiały być" do końca sezonu, potem do 1 lipca, teraz do 8 lipca? :D jaka data będzie potem?
Zarząd miał duuuużo czasu na ogarnięcie następców RR, co oni wtedy robili?

02.07.2019 11:11

Wystarczyło kilka lat temu brać Sane i KdB, ale Uli uznał, że RR będą grać do 40tki na wysokim poziomie i olał temat. To był ten moment, z którego powinien zostać rozliczony. Potem pokazuje, że nie jest zainteresowany LM, a interesuje go tylko ogórkowa Bundesliga. Przez niego już mało kto ambitny bierze Bayern na poważnie.
Nie wiem jak wy, ale ja czuję się oszukany. "Gdybyście wiedzieli, kogo sobie zaklepaliśmy" - jednego Lucasa. Nieźle. Zbawi całą kadrę. Serio się łudziłem, że już jesteśmy dogadani z jakimś Griezzmanem, ale jak zwykle Uli najpierw mówi, a potem (chyba) myśli.
Jeżeli nie wzmocnimy kadry (ale wzmocnimy, a nie sprowadzimy jakiś szrot) do końca okienka, to chyba wykrzyczę z frustracji, żeby Uli wypier... oby tak nie było, ale zaufanie nadwątlił.

01.07.2019 23:06

@JazGod nie wiem czy w sumie BVB nie ma teraz lepszej kadry od nas.

01.07.2019 17:13

Jeszcze trochę i Hoeness wyjedzie z tym, że kadra jest "kompletna" i co najwyżej sprzedamy jeszcze Boatenga, żeby każdy był zadowolony z miejsca w składzie, bo Bayern to nie jest ambitny klub sportowy, tylko "rodzina" :)

01.07.2019 12:45

Ja się bardziej zastanawiam, czy zarząd miał w ogóle jakikolwiek pomysł na zastępstwo RR?

01.07.2019 12:44

A kibice są zirytowani oczekiwaniem na zapowiadane wielkie transfery. Ciągniesz klub na dno, panie Hoeness. Nie bez powodu nikt tu nie chce przyjść.

01.07.2019 12:43

O 12 konferencja z prezentacją nowych piłkarzy czy kiedy? Jestem ciekaw tych nazwisk, które zarząd chciał klepnąć przed wakacjami.

01.07.2019 11:30

Ale mam nadzieję, że jutro Uli przedstawi nam nowych piłkarzy.

30.06.2019 23:02

@Rufus87 a w razie czego bracia Kovac mogą wejść na boisko i pokazać młodym jak się gra, to kolejne transfery :)

27.06.2019 19:04

Fajnie, że Niko przestał powtarzać brednie sprzed roku o "kompletnej kadrze" i mówi w końcu jak jest. Podejrzewam, że mogliśmy mieć już uzbieraną fajną paczkę, ale to trzeba by mieć profesjonalistę na stanowisku dyrektora sportowego, a nie amatora i kumpla (marionetkę) Hoenessa.
Martwię się jednak, że koniec końców Kovac może nikogo nie dostać albo jakiś szrot i nawet z Bundesligą będą problemy. Bo to wciąż tylko przeciętny trener.

27.06.2019 12:47

@Matilegolas możesz jakoś potwierdzić, że Renato nigdy nie pracował ciężko na treningach i nie starał się na meczach?

27.06.2019 12:41

Nie dziwię się, że wybrał Schalke, skoro u nas Hummels musiał odejść, bo jest ustalona już z góry jedenastka i forma sportowa nie będzie mieć wpływu na to, kto gra.

27.06.2019 12:39

@Eclassfe przecież i tak graliśmy na bułę, Neuer - Lewy XD wystarczy sobie przypomnieć mecze z Liverpoolem.

26.06.2019 17:02

Ale nawet z Kroosem odpadlibyśmy ze sklepem wspieranym przez sędziów.

26.06.2019 16:58

@misza daj sobie na luz czasem.

26.06.2019 13:20

Dobrze, jakby do 8 lipca zarząd miał już przygotowane dla trenera czterech nowych piłkarzy ofensywnych. Sane, Ziyech, Werner... Griezmann ;)

26.06.2019 13:11

Jak nie -17 w lidze do Barcy to -21. No w Bayernie by tego nie było ( ͡° ͜ʖ ͡°)

26.06.2019 13:05

Jakie 260-300 milionów, jak tutejszy księgowy Bayernu, który zaraz się tu zjawi, utwierdzi nas, że Bayern ma 20-30 milionów maks na wydanie co roku :)

26.06.2019 13:04

@Gladius nie sprowadziliśmy go, kiedy była okazja, bo Hoeness wolał mieć zapewnioną jedenastkę dla swojego kumpla Francka.

25.06.2019 13:24

Był do wzięcia kilka lat temu, ale nepotyzm był górą.

25.06.2019 11:48

Tymczasem w pierwszej drużynie zostanie 11 zawodników, żeby czasem ktoś nie był obrażony w razie siedzenia na ławce.

24.06.2019 01:21

Nie no, mieliśmy sporo stoperów, czyli aż 4. Czyli dla Hoenessa optimum to 2 albo 3 stoperów.

24.06.2019 01:10

To nie rozmawiaj, skoro cię to przerasta.
Nie wiem tylko z czym masz problem, bo dyskusja dotyczy tego, która liga jest w tej chwili najlepsza. Nie interesują mnie poprzednie sezony, tylko to, co jest teraz.
Co się wyklucza w tym, że w Anglii jest największy hajs, a co za tym idzie - przyciąga to najlepszych i tym bardziej wzmacnia siłę ligi?
Oczywiście, że to na razie tylko rok dominacji, ale nic nie wskazuje na to, by ten trend się mógł zmienić. Zwłaszcza, że Atletico się rozpada, więc Hiszpania może liczyć tylko na Real i Barce.

Edytowano : 2019-06-21 16:46:26

I co w ogóle ma za znaczenie, że Leicester to "jednorazowa wpadka"? XDD mistrz to mistrz, nawet jak ci to nie pasuje do tezy

21.06.2019 16:44

Nie interesują mnie lata do 2015 roku, tylko to, co jest teraz. Mogę się zgodzić, że do 2015 PL nie była najlepsza :)
Ale teraz jest tam największa konkurencja do mistrzostwa, a ligę i tak zdominowały dwa zespoły wybijające się ponad wszystkie inne. Trafiają tam najlepsi gracze i trenerzy. W Europie w tym sezonie kompletna dominacja, dwa angielskie finały. Niemiecka nie ma porównania, slabiutkie Borussia i Bayern dostały lanie od Anglików.

21.06.2019 16:31

@FanGraczyBayern dokładnie. Nawet pod koniec okienka można kogoś sprzedać i ukrócić kadę, jak próba pozbycia się Boatenga rok temu.

21.06.2019 15:58

@zielo151 nie doczekasz się.

21.06.2019 15:39

Wszystkiego najlepszego? Mistrzostwa? Bo jak chcecie startować z taką kadrą to możemy nie powalczyć z Dortmundem.

21.06.2019 15:35

@KacperKlein mieszkańców miast piszemy z małej.

21.06.2019 08:03

@Matilegolas na ten moment Dortmund ma chyba lepszą kadrę i to chyba Bayern będzie się bił o miejsca 2-3.

21.06.2019 08:00

@misza nieważne czy Lucas kosztował 30, 80 czy 200mln. Grać powinien zawodnik lepszy w danej chwili, a w składzie powinna być zdrowa rywalizacja. Jeżeli te plotki są prawdziwe, to dowodzi to, że Hoeness ingeruje w skład. A to nie jest normalne w profesjonalnym klubie.

20.06.2019 21:25

Serio tu są jeszcze ludzie, którzy widzą w Martinezie ŚO? XD

20.06.2019 20:25

Jeżeli zarząd chce sukcesów, to może niech do cholery wysłuchają potrzeb trenera?

20.06.2019 13:39

A jeśli Bayern nie będzie inwestować i bić się w Europie, to z roku na rok będzie słabszy. Ale jak się robi promocje na Kroosa, Vidala i Bernata to i pieniędzy brakuje...

20.06.2019 10:41

Bądź co bądź Gmabry wiele meczów zawalił, więc już się nie rozpływajmy. Ale na pewno pokazał spory potencjał, oby go rozwijał. Pytanie czy u Kovaca to możliwe.

20.06.2019 10:38

Alaba jest przeciętny i dawno powinien skończyć na ławce. Davies i Martinez jako opcje w obronie? Jak nisko upadliśmy...

19.06.2019 21:24

Ciekawe czy Kovac faktycznie chciał grać trzema stoperami. Jeśli tak, to Uli najwyraźniej go znowu opluł, tak jak z Jovicem.
To towarzystwo i związane z nimi zjawisko kolesiostwa (nam się wmawia, że Bayern jest "rodzinny") powinno się pogonić już dawno - albo po prostu nie ściągać Hoenessa do klubu z pierdla.
@hoven 100% racji

19.06.2019 19:28

@Janson Lucas to świetny transfer i zgadzam się, że przewyższa Hummelsa. Ale tracąc Matsa tracimy głębię składu i doświadczonego stopera. Kabak i Pavard nie muszą wypalić.
Na ogarnięcie ofensywy zarząd miał lata. Wiedzieli, że RR odchodzą.

19.06.2019 17:26

Uli dotrzymuje słowa, Bayern robi takie transfery, że szczena opada :)
Ale wydaje mi się, że mamy ciągle za szeroki skład, oddałbym jeszcze ze 3 piłkarzy. Może Kimmicha do Barcy? Mamy już Pavarda i na środku Sanchesa.

19.06.2019 16:20

@Hourdeau oczywiście, że liga angielska jest najlepsza i jest w niej największa rywalizacja. Liverpool i tak nabił sporo punktów,a my?

19.06.2019 14:37

@Matilegolas akurat na ten moment Dortmund buduje silniejszy zespół od nas.

19.06.2019 12:19

@Dziki79 może wróci Sandro "pogromca Realu" Wagner

19.06.2019 08:21

Jeśli Hummels ma odejść to trzeba go godnie zastąpić. Najlepsza opcja to de Light. Wiem, że nierealna :(

18.06.2019 20:04

@AdiFantasti szybciej znowu wyjadą z tekstem o "kompletnej kadrze".

18.06.2019 17:15