DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: XYZ Strona 12

Nasz były piłkarz dobrze to ujął. Są tutaj osoby, które są wielkimi przeciwnikami odmładzania składu, ale powiedzmy sobie szczerze - trzeba to w końcu będzie zrobić. Robben jeszcze spoko, ale Ribery już średnio daje radę przy takiej intensywności spotkań. Strach pomyśleć co by było, gdybyśmy mieli tyle spotkań co w UK.
Następcy są niezbędni i to nie tacy w stylu Brandta, broń Boże..

10.05.2017 17:47

No nie no bez przesady. To jest gracz na Bayern? o.O

10.05.2017 07:11

Akurat jest kilku zawodników, którzy z miejsca mogliby wskoczyć do podstawy i nie byliby wcale gorsi.
Np. Insignie, Carrasco, Bernardo, Lucas, Mane.
Może to nie klasa światowa, ale Ci gracze są młodzi, głodni sukcesów i na pewno jeszcze nie pokazali swojego maksimum.
Wiadomo, że tego typu transfery to można między bajki włożyć, ale Alexis nie będzie lekiem na całe zło i nie uważam, że jest wart aż tyle w jego obecnej sytuacji.

09.05.2017 21:01

Ale czy Starke to rzeczywiście zawodnik na nr. 2 u nas? Nie lepiej Sirigu lub Mandande? Naprawdę 1 mecz ze szczypiorkami może warzyć na taką ważną decyzję?

09.05.2017 19:00

Podpisuję się pod tymi słowami 'oboma' rękami i nogami. Drużyna jest w tym momencie podstarzała, leciwa i wypalona. Potrzebujemy świeżej i młodej krwi i nie mówię tu o ściąganiu juniorów czy jakichś talentów, tylko zawodników w dalszym ciągu w miarę młodych, ale już z doświadczeniem w Europie.
Nie możemy być najstarsi! Starke, Rafinha, Ribery (max 1 sezon jeszcze) niestety, ale po mału out!

09.05.2017 18:59

Też średnio mi się widzi ten transfer. Wolałbym kogoś min. 2 lata młodszego w sile wieku!
No cóż, zobaczmy... na TM.DE już jest 35%...

09.05.2017 18:55

No chłopie, nie nowość. Na wypożyczonko i pokazać co się umie!

08.05.2017 19:44

Nie mam nic przeciwko, ale martwi mnie trochę, że zamiast odmładzać kadrę to ją będziemy postarzać.

08.05.2017 19:20

No na chwilę obecną to nie ma na to szans - trzeba sięgać po zawodników z innych klubów jeśli mamy utrzymywać się w czołówce eur. Daleka przyszłość, ale trzeba wierzyć, że kiedyś jakiś wychowanek wskoczy do kadry na stałe.

08.05.2017 19:19

Nieistotny mecz w tym momencie.

08.05.2017 19:18

@Arcatera80
W punkt! Pięknie pocisnąłeś :D

07.05.2017 22:54

http://transfery.info/100516,bayern-znalazl-drugiego-neuera

07.05.2017 18:11

Pozbyć się Benatii, Badstubera, Costy, Rafinhi, Sanches na wypożyczenie!

07.05.2017 15:45

Kalo
Jasne, masz rację. Akurat Mbappe nawet nie biorę pod uwagę, ale Lemar czy Bernardo to moje wymarzone transfery.
Nie mam nis do Alexisa, wręcz przeciwnie - jest świetny, ale ja jestem zwolennikiem kupowania zawodników na dłużej, a nie tylko na 3 sezony.

07.05.2017 10:34

W każdym artykule mówię również, że za dużo.
Spróbowałbym jednak wyciągnąć kogoś z Monaco niż płacić aż tyle za Sancheza.
No ale cóż, nie nasza kasa.

07.05.2017 10:00

Chętnie zobaczyłbym Walkera z Tottenhamu u nas. Do tego może być Alexis, ktoś klasowy na środek i może jeszcze jakiś skrzydłowy w przypadku sprzedaży Costy (na co bardzo liczę).

Rafinhi dziękuję. A Costa na to wiadomo - trochę taki Oezil. Nie jeden za 1/20 co u nas inkasuje by zapier... jak dzik. Można nie mieć talentu czy umiejętności, ale jak się komuś nie chce grać to do widzenia.

07.05.2017 09:54

Niece to się już skończy!

06.05.2017 17:18

Na pewno po Coście, Rafinhi i Sanchesie nie będziemy płakać!
Wymienimy najsłabsze ogniwa, wzmocnimy podstawę i ławkę i będzie dobrze!

06.05.2017 17:14

Sądzę, że w tym sezonie możemy się pożegnać ze znacznie większą liczbą piłkarzy niż myślimy.
Ulreich, Rafinha, Costa to pierwsi kandydaci. Bardzo chciałbym zobaczyć również Sanchesa na wypożyczeniu w innym klubie BL.

06.05.2017 16:49

Renato widzę, że się gubi. Chłopak ewidentnie na wypożyczenie i do ogrania się.

06.05.2017 15:55

Też jestem zdania, że nie ma co wydawać takich pieniędzy na Alexisa.
Już prędzej przepłaciłbym za Walkera (ok. 30 mln funtów Tottenham chce za niego) lub Semedo (35 mln euro?).

06.05.2017 11:59

No z take składem to będzie ciężko.
Musi przyjść ktoś klasowy na PO, na skrzydło, do środka i jakiś snajper.
Weedy szanse na pewno będą realne.

06.05.2017 11:56

Są tutaj zwolennicy tego talentu :D

05.05.2017 21:47

Wypożyczyć do BL. Tylko i wyłącznie. Na pewno nie jest to w tej chwili zawodnik do 1 składu Bayernu. Nawet w tych mniej ważnych meczach.

05.05.2017 19:51

Ciekawe kto przyjdzie na PO.. Conti, Walker, Semedo, Henrichs? Fajnie by było gdyby chociaż 1 z nich nas zasilił. Bardzo liczę na nowego zawodnika na tej pozycji (oczywiście poza klasowych skrzydłowym i kimś do środka).

05.05.2017 19:50

60 mln za Alexisa jak dla mnie za dużo. Lepiej zainwestować te pieniądze w kogoś młodszego, ale to tylko moje zdanie.

05.05.2017 17:37

Zgodzę się z przedmówcami.
Zdecydowanie nie dla niego + sam zawodnik chyba widzi, że to jednak nie ten poziom i może się to skończyć ugrzęźnięciem na ławce u nas.

05.05.2017 17:35

Może kiedyś zarząd zrozumie, że za ukształtowanego gracza ofensywnego klasy światowej płaci się powyżej 60 mln wzwyż :)

04.05.2017 21:04

Pomarzyć dobra rzecz. Szkoda, że nie kupiliśmy go z Santosu.
Przydałaby się gwiazda za Robbena/Ribery.

04.05.2017 20:27

Bezwzględnie wypożyczyć i zobaczyć czy coś z niego będzie.
U nas niestety nie ma możliwości na spokojne ogrywanie się, trzeba od razu robić robotę i pokazywać pełnię swoich możliwości.

04.05.2017 17:34

Panowie, to jest normalna kolej rzeczy.
Widocznie Rafinha widzi sansę na lepszy i dłuższy kontrakt.
Swoje lata już ma i na pewno nie będzie grał w Bayernie dłużej niż rok.
Jak jeszcze nam coś zapłacą, to przecież nic na tym nie tracimy.

04.05.2017 14:19

Aha, z pewnością.
Dzięki za info :D

04.05.2017 12:51

No niestety Ozil i Sanchez już trochę lat na karku mają i mimo, że do końca kontraktu mają tylko rok i są bardzo łakomymi kąskami na rynku transferowym, trzeba dobrze przekalkulować taki transfer. Za 3 lata znowu szukać następcy? Trochę słabo.

03.05.2017 18:20

Jak kupią Brandta i Goretzke i będą pieprz.. o LM to się załamię. Nie ma szans z takimi zawodnikami walczyć o tak prestiżowe i pożądane trofeum.

03.05.2017 17:53

Nie jestem zwolennikiem tego transferu. Lepiej ściągnąć kogoś z Monaco, kto będzie kosztował podobnie, ale na pewno nie zażąda takiej tygodniówki i będzie transferem na lata.

03.05.2017 13:35

Lol. No tak, będziemy jechać na Riberym i Robbenie jeszcze 5 lat.
Konieczne są transfery ze światowej półki a nie uzupełnienia kadry.

03.05.2017 13:18

Jak chcemy kupić Brandta, Goretzke czy Gnarbiego to wystarczy, ale pytanie czy Ci gracze wystarczą na LM? Na 99% nie..

03.05.2017 12:16

Ja jestem na tak ze sprzedażą. Będzie Rudy, Kimmich i może jakiś nowy obrońca, więc zrobi się trochę za ciasno.
Zawodnik zidentyfikowany z klubem i całkiem niezły jak na BL, ale musimy spróbować odmłodzić troszku kadrę.

03.05.2017 11:39

Jest dobry, ale zgodzę się, że nie ma czego żałować.

03.05.2017 11:36

Dokładnie, Brandt to naprawdę nie jest piłkarz na Bayern. On wcale się w tym Leverkusen nie wyróżnia i w niczym nie jest lepszy od naszych obecnych skrzydłowych.
Nie wiem co włodarze w nim widzą..

03.05.2017 11:34

Powinien iść na wypożyczenie i zobaczylibyśmy czy to ma sens.

03.05.2017 11:01

Zajebiści piłkarze. Puchar Intertoto nasz :D

03.05.2017 10:19

Nie wiem co włodarze widzieli w tym zawodniku. Jak już z Portugalii to trzeba było brać W. Carvalho i wyszlibyśmy na tym 100 razy lepiej na pewno nie płacąc więcej.

02.05.2017 21:53

Za taką kasę z pocałowaniem ręki pod warunkiem zakupu klasowego skrzydłowego.

02.05.2017 21:51

Van Persie zawsze mi się marzył... troszkę szkoda, że już ma tyle na karku.
Dzeko na pewno na ławę nie przyjdzie, tym bardziej Mbappe.

02.05.2017 19:07

Bardzo chętnie bym go widział, ale pozostaje pytanie czy on się chce ruszać gdziekolwiek poza wyspy i ile faktycznie trzeba by było zabulić.

01.05.2017 19:15

Ja nie rozumiem dlaczego Bayern jest taki niekonsekwentny przy transferach. Z jednej strony sknerują strasznie, a z drugiej oddajemy zawodników za grosze (Bastian, Kroos). Za takiego Gomeza czy Cana też mogliśmy skasować znacznie więcej.
Te całe bonusy za występy Sanchesa to również strzał w stopę. Trzeba gostka wypożyczyć i zobaczymy co z niego będzie.

01.05.2017 18:16

Akurat Włochy to dobry kierunek poszukiwań defensora i ten Conti bardzo ładnie wygląda po statystykach.
Nie chce mi się wierzyć troszkę w Kimmicha, ale jeśli już to na prawą obronę, bo do środka to trochę chyba za słaby na podstawę.

01.05.2017 18:10

Gdzieś czytałem, że Monaco sprzeda tylko 2 albo 3 gwiazdy w tym okienku, bo nie chcą się bardzo osłabiać przed nowym sezonem.
Jeżeli już kogoś miałbym się pozbywać to poza Costą i Rafinhą, byłby to Ribery.
Niestety, ten zawodnik już kondycyjnie nie daje rady i powinien co najwyżej wchodzić na końcówki ważniejszych spotkań.
Czy się chce czy nie, w tym okienku musi przyjść skrzydłowy i dla mnie to jest najważniejsza pozycja do obsadzenia. Modlę się tylko żeby to nie był Brandt...

30.04.2017 21:14

Costę bezwzględnie sprzedać i zarobić z 40 mln. Do tego Rafinhe opchnąć za drobne i za około 140 mln można spokojnie kupić 3 dobrych grajków.

Edytowano : 2017-04-30 16:03:06

Byleby tylko nie kupowali Brandta...

30.04.2017 16:02

To będzie nasz Verratti! :D

30.04.2017 15:12

A ja bym chciał gwiazdkę z nieba.
Rudy to niestety nie jest zawodnik na rozgrywki europejskie. Podejrzewam, że będzie z nim jak z Rode.
Do środka musi przyjść ktoś klasowy albo z talentem.

30.04.2017 12:24

Sezon niestety słaby w naszym wykonaniu. W przypadku braku wzmocnień, może być powtórka z rozrywki.
Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że dużo dał Robben, Lewandowski i Thiago.
Strach pomyśleć co by było gdyby Ci Panowie mieli jakieś większe urazy w sezonie.

30.04.2017 11:56

No dokładnie, zgadzam się z przedmówcami. Po prostu zmieńmy priorytety i żadna rewolucja w składzie nie będzie nigdy potrzebna. Trzeba zdać sobie sprawę, że zawodników jak Lahm, Ribery czy Robben nie zastąpimy Kimmichem, Costą czy Brandtem. Gdyby choć jednego klasowego zawodnika udało się sprowadzić, byłby przecud.
Zacząłbym od tego, że Sanches na wypożyczenie i Costa + Rafinha out.

Był taki artykuł, że kiedyś ciężej było o klasowego zawodnika, bo niewielu chciało grać w Bayernie. Sytuacja wkrótce może się powtórzyć jeśli klub nie zmieni polityki.

30.04.2017 11:04

Uważam, że powinniśmy jeszcze w tym roku zdobyć Puchar. Niestety, ale sezon bardzo rozczarowywujący.

30.04.2017 10:02

Wszystko ładnie fajnie, gratuluję piłkarzom, ale nie ma się co jarać że zlaliśmy słabiutki Wolfsburg.
W najważniejszych meczach sezonu niestety polegliśmy z kretesem i już teraz trzeba zacząć wyciągać wnioski.

29.04.2017 23:03

Wydaje mi się, że oni się muszą zastanowić w którym miejscu ma być Bayern. Bo jeśli ma tylko wygrywać BL z roku na rok to ok, nie musimy kupować nikogo, wystarczy na krajowe podwórko. W przypadku jednak kiedy Bayern ma być jednym z najlepszych klubów na Starym Kontynencie, transfery są niezbędne i to nie transfery w stylu Rudy czy Rode.

29.04.2017 14:34

Myślę, że on albo Bernardo na PP. Na drugą stronę np. Lemar, bo niestety kogoś w stylu Carrassco czy Insigne to my na pewno nie kupimy z uwagi na cenę.

29.04.2017 14:18

Zaczyna się niestety oszczędzanie co może być znowu zgubne w najbliższym sezonie. Zamiast wydać 30 mln euro, pozbyć się Rafinhi, zaczynamy eksperymenty. Obym się mylił, ale średnio mi się to widzi. Jeżeli zarząd tak bardzo chce oszczędzać, byłoby dobrze w pierwszej kolejności pozbyć się słabych ogniw i zarobić przy okazji troszku grosza odciążając jednocześnie budżet płacowy. Mówię tutaj o Rafinii i Coście. W dalszej kolejności widziałbym wypożyczenie Sanchesa do któregoś klubu z BL.

29.04.2017 13:54

No będziemy szaleć. Na szpicy widziałbym Aarona Hunta. Na skrzydło Choupo-Moting i Herrmann, do środka Kampl a na PO Brosinski.
Kadra na CL.

27.04.2017 19:05

Dla mnie w ogoóle sprowadzenie kogoś z Monaco to powinien być priorytet. Któryś ze skrzydłowych + ten cały Bakayoko (jeśli skąpią na Verrattiego) lub prawy obrońca Toure/Sidibe. Zawodnicy relatywnie nie tacy jeszcze drodzy, którzy już pokazali potencjał i którzy byliby realnym wzmocnieniem pierwszego składu Bayernu.

Costa i Ulreich do sprzedaży, Sanches/Kimmich na wypożyczenie jeżeli chodzi o ruchy z klubu.

27.04.2017 16:32

@Matilegolas
Mnie nie obchodzi ilu obcokrajowców grało tylko jaki poziom prezentują. Jak ktoś ma grać w tym klubie tylko dlatego że jest Niemcem to jest to problem i nie ma co robić wielkich oczu i obrażać innych, którzy mają inne poglądy niż Ty.

26.04.2017 23:12

@Matilegolas
Weź wyluzuj może, jest różnica między KLUBEM a reprezentacją.

26.04.2017 23:04

Żadnego Brandta tutaj nie chcę. To ma być zawodnik na Bayern? Ludzie, zero doświadczenia w kadrze i w meczach LM, statystyki mizerne. Nam potrzebny jest zawodnik na już a nie nieograny talent z średniaka Bundesligi. Jak go sprowadzą to załamka... No ale im więcej Niemców tym lepiej. Ciekawe do czego to doprowadzi w dalszej kolejności..

26.04.2017 23:01

Hehe... No myślę, że jeszcze 50 mln byśmy dali, ale 70 niestety już nie...
Problem tkwi również w tym, że kiedyś taką kasę mogło dać co najwyżej kilka klubów typu Real czy Chelsea (choć oni też nie szaleją).
W tym momencie przepłacają Manchester City, United, PSG, Real, Barcelona, Juventus... do tego dochodzą Chińczycy a dla nich nie ma pułapu max. Chcą dać nawet 150 mln za Costę.
Rynek ustawił takie ceny i ogromny popyt na dobrych piłkarzy.
Niektórzy się już opamiętali, poza Bayernem... :D
Wiadomo, same pieniądze sukcesów nie dają, ale znacznie ułatwiają :)

24.04.2017 19:37

A mi się dalej marzy Bernardo i Lemar. Nie są to no name'y, ale nie będą kosztować jeszcze takich kroci jak Carrasco czy np Griezmann. Jak dla mnie to powinniśmy skupić się na transferach z ligi francuskiej. Ktoś tutaj słuszne zauważył, że największy potencjał drzemie w nich oraz w Belgach i to na tych rynkach powinni się skoncentrować nasi skauci. Niestety, ale marzenia zarządu o niemieckim Bayernie mogą zweryfikować kolejne (odpukać) niepowodzenia w Europie i niedobór zawodników z niemieckim paszportem.

Ancelotti powinien wykorzystać również swoje znajomości we Włoszech i spróbować ściągnąć jakiegoś rodaka. Oczywiście, najchętniej Verratti lub Isignie (ten niestety już podpisał nowy kontrakt i nie zamierza się nigdzie ruszać z Neapolu), ale poza tym jest kilku naprawdę dobrych piłkarzy, którymi należy się zainteresować.

24.04.2017 17:11

Pokusiłbym się o stwierdzenie, że nawet ta liga nie będzie taka pewna w najbliższych latach :D
Odejdą Robben i Ribery i stracimy sporą jakość i siłę w ataku. Sam Lewandowski czy Muller pod formą to może być za mało na ligę. Zobaczymy jak będzie prezentował się Lipsk w przyszłym sezonie..

Niestety, ale te nagminne zdobywanie mistrza zamydliły oczy zarządowi i przez to nie ma co spodziewać się porządnych wzmocnień. Jest przecież zajebiście :)

23.04.2017 12:17

Przydałby się klasowy skrzydłowy od zaraz. Niestety, nie wydamy na niego więcej niż 35 mln więc będzie to pewnie Brandt :D

23.04.2017 10:10

Nikt nie mówi, żeby robić z Bayernu Internazionale ale wskażcie mi proszę w takim razie zawodników niemieckich którzy nadają się u nas do pierwszego składu i których realnie można sprowadzić. Ozil? Za drogi i już nienajmłodszy. Kroosa się pozbyliśmy, Sane i Draxlera nam podkupili. Khedira też już lata swoje ma. Brandt? Nie ta liga niestety. Poza nimi nie widzę za bardzo nikogo na horyzoncie niestety.

Kupiliśmy już Sule i Rudego. Niemieckich, wyróżniających się graczy jest na rynku regres. O austriackich i szwajcarskich nie będę nawet wspominał. Nikt nie mówi żeby kupować gwiazdy z Ameryki Południowej albo grajków po 100 mln euro, ale jest na rynku parę wyróżniających się nazwisk którymi Bayern powinien się zaintersować. Mowa tu o Verrattim, Lemarze, Bernardo Silvie, Isco, Carrasco, Fabinho.
Z pewnością nikt z nich nie kosztowałby w granicach 100 mln euro (no może poza Carrasco) i nie miałby kłopotów z jakąś większą aklimatyzacją.

Jednak zarząd i tak zrobi swoje i sprowadzi Brandta, Goretzke, Henrichsa no bo najlepiej mieć samych Niemców po taniości w składzie, bez względu na to jaki poziom prezentują :)

22.04.2017 22:24

Transfery? Obawiam się, że nie będzie zbytnio transferów.. A jeśli już to co najwyżej Goretzka lub Brandt.
I z tymi piłkarzami mamy się bić z Barceloną, Realem czy Juve? Szkoda gadać...

22.04.2017 18:05

Już widzę to nasze okienko transferowe :D Niestety, ale może się w przyszłości okazać też tak, że żaden klasowy piłkarz do nas nie przyjdzie, bo nie będzie widział szans na sukcesy na arenie międzynarodowej.
Trzeba zejść na ziemię i się zastanowić do jakiego grona klubów my właściwie aspirujemy, bo jeżeli walczymy tylko o Mistrza - ok, ale niech właściciele w końcu się do tego zaczną przyznawać a nie rok w rok gadanie o LM.
Bajkopisarstwo, ot co.

22.04.2017 17:29

No to jest masakra jakaś. Będzie ciężko o zwycięstwo!

22.04.2017 16:22

No niestety obawiam się, że powtórzymy w przyszłym sezonie czarny scenariusz z takim składem.
Najlepiej nikogo nie kupujmy i będzie git.
A Insignie właśnie przedłużył kontrakt z Napoli do 2022...

Spoko, bierzmy średniaków z BL zamiast właśnie Lemara, Bernardo Silvę itd. Na pewno wygramy LM :D
Dopóki pewne osoby w tym klubie nie zrozumieją, że bez inwestycji nie ma sukcesów, nie będziemy w stanie równać się z Juve, Barceloną, Atletico czy Realem. A w przyszłym sezonie dochodzi jeszcze do LM mocna Chelsea...

22.04.2017 15:27

Podzielam zdanie. Naprawdę będzie bardzo ciężko zastąpić Riberego i Robbena. Niewielu jest skrzydłowych będących na podobnym poziomie lub mających zadatki na osiągnięcie takiego levelu co oni. Naprawdę będzie trzeba się rozglądnąć za konkretnymi graczami na te pozycje w najbliższym okienku transferowym (oraz w 2018).

02.02.2017 19:26

Byłoby fatalnie. Bardzo liczyłem na ten transfer, no ale najlepiej ściągać średniaków z Bundesligi. Już widzę tą naszą Ligę Mistrzów z takim wzmacnianiem się :D

19.01.2017 22:10

Miejmy nadzieję, że Alonso jednak nie przedłuży. Niestety, ale pomimo wielu walorów to już nie jest gracz na FCB. Kimmich może dostać szanse na PO, więc kogoś powinniśmy mieć w obwodzie, choć wiadomo, że w przypadku przyjścia Verrattiego to gracz do 1 składu.

16.01.2017 22:42

Bayern 2:1 z Mainz (Ribery; Martinez)
Fortuna 2:0 Borussia M.

14.01.2017 20:18

Czyżby transfer Robbena? Może już podpisać kontrakt z kim chce..

14.01.2017 11:03

Może też tak być, że Robben odejdzie po sezonie i wtedy obudzimy się z ręką w nocniku. Nie wiem, dlaczego jeszcze nie przedłużyli kontraktu..

08.01.2017 11:46

No ja sobie nie wyobrażam tak wiekowego piłkarza w naszej kadrze. Niestety ale Alonso i Badstuber out po tym sezonie.
Musimy choć troszkę obniżyć średnią wieku.

07.01.2017 11:20

Haha.. no dokładnie. Jeszcze przedłużymy z Alonso i Badstuberem i można kopać :D Kadra kompletna :)

18.12.2016 23:13

No Robben obowiązkowo musi zagrać :)

18.12.2016 20:03

3 piłkarzy w środku pola nie jest nam potrzebnych. Mueller zawsze powinien grać podczepionego. Gość zawsze schodzi do środka, co powoduje lukę na prawym skrzydle.

18.12.2016 19:28

Niestety, ale po nieobecności Robbena i wsadzeniu Muellera na skrzydło można było wnioskować, że będzie ciężko...

18.12.2016 16:58

Robbena nawet na ławce nie ma...

18.12.2016 14:40

Skoro przychodzi Rudy to możemy się pożegnać z klasowym wzmocnieniem środka pola w stylu Verrattiego.. Szkoda, no ale może po ewentualnym odpadnięciu z LM zarząd przejrzy na oczy. Mam tylko nadzieję, że pożegnamy się z Xabim i Badstuberem.

18.12.2016 13:24

Nie no bez przesady. Tym transferem zarząd pokaże jak wielkie ma ambicje na Ligę Mistrzów. Trzeba się wzmacniać a nie osłabiać..

18.12.2016 10:56

No jeśli faktycznie tak powiedział to żal.pl

29.05.2016 13:17

Będzie transmisja na TVP Sport gdyby to kogoś interesowało.

29.05.2016 13:16

@Sknera,
Zgadza się. To samo było z PSV, nawet komentatorzy się dziwili co on odp... Moya na pewno byłby lepszy, ale to już problem Simeone, że nie potrafi wyciągać prostych wniosków.
Widać, że Muller musiał faktycznie spaścić tego karnego, a szkoda.

29.05.2016 12:44

Griezmann zagrał wczoraj fatalnie. Podpalił się na karnego i tak jak z nami w przypadku Mullera, ten karny miał później kluczowe znaczenie. Wcale mi go nie żal, wręcz przeciwnie.

29.05.2016 12:40

@Miko9922
Źle to zabrzmiało. Akurat do takich komentarzy nic nie mam :) Atletico to zespół, który wczoraj padł ofiarą własnej broni podobnie jak w przedostatniej kolejce Ligi Hiszpańskiej. To wyrachowanie ich zgubiło.
Po meczu rewanżowym z nimi byłem bardzo rozczarowany, że taki Griezmann po jedynym błędzie naszej obrony czeka sobie na jedną jedyną okazję w meczu, wykorzystuje ją i pozbawia nas tym samym finału.
Dzisiaj czuję satysfakcję, że to jednak nie oni wygrali.
Co do Realu, jak najbardziej - również ich nie trawię, mieli kupę szczęścia i oby udało nam się ich pokonać w następnym sezonie :)

29.05.2016 10:58

Ja czekam na komentarze tych, którzy byli za Atletico i mówili, że oni tak b. mądrze grają. Wczorajszy mecz pokazał dobitnie, że w poprzednich spotkaniach mieli wiele szczęścia (zwłaszcza taki Griezmann), a wczoraj się ono akurat skończyło. Antyfutbol w końcu przegrał.

29.05.2016 10:51

Co się stało to się nie odstanie. Szczęście Atletico skończyło się na nas, a my tamten mecz tak samo sfrajerzyliśmy. Wczorajszy finał pokazał jakim Oblak jest słabym bramkarzem jeśli chodzi o karne. Jak Muller musiał to źle strzelić skoro jego karnego bez problemu obronił?
Ja się poniekąd cieszę, że to Real mimo wszystko wygrał. Na pewno utarło to niektórym nosa na tej stronce, którzy strasznie się zajarali jak to Atletico zajebiście wyrachowanie gra. Nie będę przytaczał nicków, ale oni wiedzą ock.
Zmarnowali pewnego karnego (powinien jak dla mnie strzelać Torres, który ma większe doświadczenie) i zamiast dobić Real pod koniec meczu lub w dogrywce (co po niektórzy ledwo tam biegali już), to odpuścili. Ponadto trzeba było zmienić Oblaka na Moyę. Z kilku meczy pamiętam, że miał obronionych parę karnych.

No cóż, należy się tylko cieszyć, że antyfutbol nie wygrał.

29.05.2016 10:44

Hhahaha wiedziałem, że szczęście Griezmanna się kiedyś skończy. Podpalił się nieźle i to pewnie będzie kluczowy moment decydujący o tym kto wygra ten mecz.

28.05.2016 22:03

I prawidłowo. Jestem na nie w przypadku tego transferu.

28.05.2016 10:33

Albo niech da czadu albo niech odejdzie. W przypadku odejścia sprawa jest prosta - sprowadzamy kogoś do konkurencji dla Mullera np. James, który mógłby go nawet wygryź, a jak nie to niech się bierze za robotę i pokaże na co go stać. Może coach zmieni ustawienie i będzie grał jako 10 pod Mullerem i Lew?

25.05.2016 23:51

Jak dla mnie to albo jakaś gwiazda albo nikt. Goetze zostaje, więc i tak jest przeludnienie. Trzeba się bardziej zastanowić co z rozgrywającym. Sanches to moim zdaniem nie jest rozgrywający i na razie to wielka niewiadoma. Po odejściu Kroosa i Schweinsteigera jest problem, bo niestety Alonso i Thiago to nie są zawodnicy, którzy dorównywaliby poziomem wcześniej wspomnianym Niemcom.

25.05.2016 13:24

http://www.meczyki.pl/newsy/bale-nikt-z-atletico-nie-gralby-w-pierwszym-skladzie-realu/28985-n

Yyy.. gwiazdor się znalazł :)

25.05.2016 12:43

@ThomasKoning
Ty lepiej już nie mądrkuj

21.05.2016 19:35