DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: XYZ Strona 11

Mam nadzieję, że to nie będzie drugi Renato!

09.06.2017 22:05

No akurat na tego zawodnika to warto by wydać te 100 mln...

07.06.2017 22:20

Myślę, że za 50 byśmy go dostali.
Odgrywa dużo mniejszą rolę niż Isco, ale James to wciąż bardzo dobry zawodnik, który zrobiłby różnicę grając u nas.

07.06.2017 21:51

Dla mnie informacja bomba. On nie ma wystarczających umiejętności.

07.06.2017 21:10

Jestem na NIE. Lubi przejść obok meczu co by się za dużo nie narobić.

05.06.2017 20:20

No ale Costy i tak się pozbywamy za co chwała zarządowi.
Pół sezonu dobre i zachowuje się co najmniej jakby był jakąś gwiazdą.
Niech bierze przykład z Ronaldo, który mimo że prawdopodobnie najlepszy to zapierdziela swoje.

05.06.2017 19:40

Mnie to obojętne cytując klasyka.
Można zobaczyć go na wypożyczeniu tylko za rok za tyle to już go nie sprzedamy.

05.06.2017 18:24

Czekamy na jakieś ruchy cierpliwie i miejmy nadzieję, że ktoś już dołączy od 1 lipca.
Na rynku jest niespotykany ruch i musimy uprzedzić konkurencję!

05.06.2017 18:23

Za 40 to Salah do LFC idzie. Ja bym oddał za 35 bez gadania.

05.06.2017 17:55

Boleć to powinna dupa działaczy, że nie wzmacniają zespołu tak jak powinni to robić i przez to jesteśmy w miejscu w którym jesteśmy i dostajemy bęcki od Realu już któryś raz z rzędu. Słabe..

04.06.2017 20:59

Perisic pójdzie do ManU zamiast Griezmanna.
To nie jest odpowiedni zawodnik dla nas? Zdecydowanie potwierdzam.

04.06.2017 19:07

Ronaldo jeszcze 2/3 lata pociągnie na pełnym gazie. To jest kozak.
Dlatego bez wzmocnień w nast. sezonie dostaniemy pewnie znowu od nich oklep.
Era Ronaldo i Messiego nie chyli się jeszcze ku końcowi, spokojna głowa.

04.06.2017 16:43

Dokładnie. Nie będziemy robić kominów płacowych! Sanchezowi damy ile chce a Kroosowi to już nie mogliśmy.
Bez przesady, lepiej tą kasę spożytkować inaczej.

04.06.2017 12:52

Ja jestem akurat w kwestii sprzedaży tych 3 zawodników jestem całkowicie na tak.

04.06.2017 11:59

Otóż kurde to!
Potrzebujemy zastępców za Lahma, Ribery i Robbena.
I to nie jakichś czereśniaków niemieckich z ligi, ale prawdziwych zastępców, którzy umożliwią nam konkurowanie z największymi europejskimi potęgami!
Kasa na stół i do dzieła

04.06.2017 11:14

No Sanches sobie w tym sezonie za bardzo nie pogra, więc dla dobra wszystkich i zwłaszcza jego samego, powinien iść na wyp.

03.06.2017 15:53

Ja nie wierzę w ten transfer i akurat Arsenal ma kasę i na pewno nie będzie żałował na pensje i wynagrodzenia.
Trzeba skupić uwagę na kimś innym.
Jest kilku skrzydłowych na rynku, którzy pewnie chętnie by do nas przyszli, ale zarząd się niestety nimi nie interesuje.

03.06.2017 14:37

Forsberga szczerze nie widziałem, myślałem że to zawodnik ze środka, ale w przypadku braku innych opcji można byłoby się nim zainteresować.
Inna sprawa, że zawodnik w jakimś wywiadzie powiedział, że nie zamierza na razie z Lipska odchodzić.

03.06.2017 11:51

100% racji naszego byłego kapitana. Sanches powinien odejść na wypożyczenie i udowodnić, że nadaje się do Bayernu.

03.06.2017 11:42

Sanchez zapewne zostanie jeszcze parę lat w UK. Za rok nie ma sensu się o niego bić, zwłaszcza że my musimy mieć grajka na teraz.
Najchętniej widziałbym u nas Carrasco, ale to moje pobożne życzenia.
Najrealniejszym celem wydaje się być teraz Lemar.

03.06.2017 11:41

Szykuje się powrót do czasów gdy 1/8 LM to był szczyt :D Przychodziła taka Chelsea i robiła z nami co chciała.
Bez znaczących wzmocnień nie mamy tam czego niestety szukać.

03.06.2017 10:29

Ederson w City, do tego są bliscy dopięcia Mendy'ego.
Oj coś czuję, że mogą być mocni w przyszłym sezonie.
Tak się robi transfery!

01.06.2017 23:15

Marzy mi się żeby utrzeć mu nosa ale jak na razie to Kroos 2:0 Bayern niestety.

31.05.2017 19:35

No jak dla mnie za dużo jest tych ale na Alexisa :D Weźmy Lemara i też będzie git!

30.05.2017 21:25

Powinniśmy ładnie go opchnąć za 35 do 40 mln!
Anglicy płacą horendalne kwoty za piłkarzy a skoro nasi tacy skąpi to próbować zarobić a następnie zainwestować w top.

30.05.2017 21:24

Willian jest dobry na wolne. Ale to przecież za mało.
Potrzeba nam jakieś gwiazdy mogącej się jeszcze rozwinąć!

30.05.2017 20:38

@lokus
Akurat miałem na myśli nieco inne alternatywy w postaci Lemara, Bernadeschiego, Insigne, Carrasco niepotrzebne skreślić :)

Odbiegając nieco od głównego wątku, w przypadku sprzedaźy Griezmanna przez Atletico, parę innych gwiazd również może się dać przekonać do opuszczenia tego klubu.

30.05.2017 20:35

Nie rozumiem dlaczego tak co po niektórzy koniecznie chcą tego Alexisa. Jest świetny, ok. Ale nie zachowujmy się jakby nie było żadnych alternatyw.

30.05.2017 18:15

No mi się też nie widzi ten Alexis.

Za dużo kosztuje i swoje już na budziku ma.

Spokojnie można za tą kasę kupić może nie tyle kogoś lepszego, ale na pewno zabezpieczającego dłuższy horyzont czasowy.

29.05.2017 22:59

Arsenal nie musi się pozbywać ani Ozila ani Alexisa.
Mają spokojnie kasy żeby ich przytrzymać do końca kontraktów.

28.05.2017 21:43

Hehe... no jak zarząd wyskoczy z 30 mln to to się na pewno nie uda :D
Wystarczyłoby sprzedać Costę, trochę dołożyć i za 40-50 mln byłby nasz.

28.05.2017 15:12

Arsenal zrobi wszystko żeby zatrzymać Sancheza.
Bez niego praktycznie nie mają siły w ataku.

28.05.2017 12:47

Ja bym sobie w ogóle odpuścił tego Sancheza.
Wiadomo, Lemarowi do Sancheza spooro brakuje, ale i tak to trochę lepsza inwestycja biorąc wszystkie za i przeciw imho.

28.05.2017 12:46

Legenda. Szkoda, że nie dane mu było właśnie wznieść tego pucharu.

28.05.2017 10:34

100% tak z tym transferem.

Po odejściu Bernardo z Monaco, klub na pewno sprzeda jeszcze kilku zawodników. Powinniśmy się w 1 kolejności zainteresować Lemarem, Sidibe i Bakayoko/Fabinho, bo to na tych pozycjach musimy się wzmocnić.

28.05.2017 10:33

Ja myślę, że Alexis może do City lub PSG iść. W PSG podobno Di Maria i Lucas mogą odejść, więc też bym się nie zdziwił.

27.05.2017 20:39

Nikt nie mówi, że drużyna nie ma być niemiecka. Problemem jest to, że nie ma na rynku zawodników którzy realnie wzmocnią pierwszą jedenastkę.

Zawsze rozchodzi się o kasę, Sane za drogi, Draxler za drogi, Kroos za dużo chciał, Khedirę przegapili, Ozila również.

Nie ma w tej chwili zawodnika niemieckiego, który będzie się wpasowywał w nasze potrzeby. Sorry, trzeba kupować zagranicznych "najemników" a nie pseudo talenty w stylu Brandt na Intertoto Cup.

27.05.2017 20:26

Naprawdę szkoda tego pucharu. No ale niektórym wystarcza liga i wtedy jest zajebiście :)

27.05.2017 13:02

http://transfery.info/101287,zaskakujaca-oferta-za-jamesa-nowy-faworyt

Niestety o Jamesie i Verrattim możemy tylko pomarzyć :)

27.05.2017 11:00

100% racji. Bardzo mi się podoba taka filozofia. Może ze Stonesem trochę wtopili, ale gość też ma jeszcze kaaawał gry przed sobą. Sane, de Bruyne, Bernardo, Gundogan, Gabriel Jesus.

Naprawdę może się podobać taka wizja wzmocnienia i jednocześnie odmładzania podstarzałego do niedawna składu City.

26.05.2017 22:39

Ja już się na ten temat postaram nie wypowiadać, ale chce mnie trafić jak zawodnicy tacy jak Lahm, Ribery i Robben powoli odchodzą a my nie możemy kupić odpowiednich następców, bo szkoda kasy i najlepiej to jakby każdy kosztował max po 20 mln.

Sorry, to nie te czasy. Rynek się zmienił i trzeba się do jego praw dostosować.

26.05.2017 22:29

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/689857/oficjalnie-bernardo-silva-w-manchesterze-city

No i po ptokach. Mam nadzieję, że udowodni, że jest wart tej kasy i zagra na nosie naszym zajebistym działaczom.

26.05.2017 22:12

Hehe, dokładnie. Jakoś nikt za bardzo się nim nie interesuje. Więcej szumu się robi a wcale nie jest to jakiś prze kozak ani super talent.

26.05.2017 21:46

Rummenigge mam nadzieję, że długo już nie poprezesujesz.

26.05.2017 21:45

Możemy zapomnieć o jakichkolwiek konkretnych transferach. W tym roku na rynku będzie dominowało City, Chelsea, Manchester UTD, PSG, Juventus.
To są kluby z aspiracjami, nie bojące się wydać grosza żeby pozyskać dobrego grajka.

26.05.2017 21:45

Ktoś wie kiedy kończy się kadencja Rummenige?
Chętnie zobaczyłbym kogoś innego zamiast osób bez jakichkolwiek ambicji na sukces międzynarodowy.

26.05.2017 21:43

Jeśli chodzi o Walkera to niemal na pewno idzie do City. City ma w zwyczaju ściąganie piłkarzy z rodzimej ligi, ten transfer tłumaczy również pozbycie się Sagni i Zabalety.
Temu klubowi po prostu szkoda pieniędzy. Ahh.. mam nadzieję, że doczekam czasów kiedy zmienią się ludzie zarządzający klubem i wreszcie będziemy mieć transfery godne Bayernu.

25.05.2017 23:18

Brakuje nam gwiazd. Ribery i Robben już podstarzali. Lahm również. Alaba lepsze mecze przeplata gorszymi. Straciliśmy Schweinsteigera i Kroosa. Przydałyby się ze 2/3 gwiazdy światowego kalibru i wtedy moglibyśmy walczyć.

25.05.2017 19:47

No i dobre. Są młodsi jak Carrasco.

25.05.2017 11:39

@Byakuyaaa

Masz gdzieś potwierdzone info?

Edytowano : 2017-05-24 19:04:55

Na ™.de jest już 45%...

24.05.2017 19:03

To nie jest jeszcze zawodnik na Bayern.
Też poczekałbym za rok, zobaczyłbym co prezentuje i ewentualnie wtedy za darmo - a jak nie wyjdzie to sprzedać

24.05.2017 19:03

Dokładnie. De Bruyne naprawdę można było sprowadzić. W ogóle uważam, że przy polityce nie ściągania "wynalazków" powinniśmy jakiegoś Belga w składzie mieć.
Kultura, język i brak problemów z aklimatyzacją zdecydowanie za nimi przemawia.
Nie jestem za Internazionale, ale jak nie ma graczy na rodzimym rynku, to powinniśmy szukać jak najbliżej możliwie tj. Francja, Belgia, Włochy etc.

23.05.2017 22:26

Nie no dajmy spokój z tym Brandtem. Koleś naprawdę niczym się nie wyróżnia.
Jest Coman, możliwe że za rok przyjdzie ktoś topowy za Robbena, ale jak faktycznie Brandt to się załamię :)

23.05.2017 21:57

Myślę, że obydwu zawodników można byłoby się pozbyć.
Mamy Kimmicha, dochodzi Rudy. Za Sanchesa chętnie widziałbym Verrattiego lub ewentualnie Goretzke za rok.

23.05.2017 21:53

Dawać Jamesa, Walkera i Verratiego. Byłaby bajka.

23.05.2017 20:19

Do City może iść za to 60. Ja bym dał za niego tyle ile za Vidala.

23.05.2017 17:32

http://transfery.info/101139,as-jedenastka-najwiekszych-rozczarowan-w-europie

Chyba nikogo nie dziwi obecność naszej portugalskiej gwiazdy tutaj.

23.05.2017 17:09

To już nie chodzi o nic.

Największy zarzut do niego, że jak dostaje szansę to powinien biegać i pokazać na boisku że zasługuje na pierwszy skład. Ale nie, on sobie woli potruchtać jak Yaya Toure z Realem.

Spoczął na laurach, a są od niego dużo lepsi. Powinniśmy go sprzedać asap.

23.05.2017 16:20

Costa bezwarunkowo out. Sanches również, ale wypożyczenie mogłoby rozwiązać problem.

23.05.2017 00:07

Wolałbym gdyby w ogóle nie przychodził.
Niech pokaże jeszcze sezon w Schalke, że ma potencjał i wtedy zdecydujmy.
Na razie zdecydowanie za słaby na Bayern.

23.05.2017 00:05

Mnie to kompletnie nie interesuje czy Arsenal będzie czy nie będzie w LM.
Alexis również nie jest jakimś must have (zwłaszcza z uwagi na wiek).

Musimy patrzyć na siebie i być możliwie jak najlepiej przygotowanym na nowy sezon.

21.05.2017 18:06

No i byłoby lepiej niż b. dobrze gdyby został w tym Schalke.

21.05.2017 13:43

Może za dużo oczekujemy od tej drużyny.
LM byłoby bardzo ciężko wygrać w tym sezonie, nie wydaje mi się, żebyśmy byli w stanie przejść przez Atletico czy Juve w przypadku trafienia na którąś z tych drużyn zamiast Realu.
Najbardziej szkoda tego Pucharu, bo akurat to ważne trofeum w Niemczech i powinniśmy obligatoryjnie po nie sięgnąć.

21.05.2017 13:42

No jak dla mnie to ten zawodnik ma jeszcze SPORO do udowodnienia i powinien przynajmniej sezon/dwa pograć w tym Schalke i wtedy ewentualnie zakup.
Na chwilę obecną jest Kimmich, Sanches i Rudy więc po co nam zawodnik o podobnym skilu.

Jak mamy kupować to gwiazdę a nie kolejnego zawodnika na ławę licząc że kiedyś odpali.

21.05.2017 12:46

No zobaczymy, zawsze mogą powiedzieć, że kadra jest kompletna i się rozejdzie po kościach ten niby wielki transfer :D
Dojdzie Goretzka, Brandt i Plattenhardt i to będą nasze wzmocnienia :D

21.05.2017 11:50

Również się obawiam, że kolejny sezon może być jeszcze słabszy. Klub nie ma w zwyczaju wydawać dużych pieniędzy na gwiazdy a te gwiazdy w tym momencie zaczynają być coraz bardziej potrzebne.

21.05.2017 10:00

@vardum
W przypadku De Bruyne nie byłoby tłumaczeń, że zawodnik nie potrafi się zaaklimatyzować (kraje zbliżone językowo i kulturalnie, no i zawodnik obeznany w realiach Bundesligi).

Po prostu nie podoba mi się to, że na siłę chcą ściągać piłkarzy Niemieckich podczas gdy tak na prawdę nie ma kogo.

20.05.2017 14:28

@Kimas,

Dzięki za Twoje spostrzeżenia.

Jeśli o mnie chodzi, wolałbym kogoś młodszego, ale nie będę wybrzydzał po tym jak widzę, że zamiast Verrattiego klub woli sprowadzić Goretzkę tylko i wyłącznie dlatego, że to Niemiec.

Zastanawiam się gdzie oni byli jak mogliśmy z powodzeniem ściągnąć De Bruyne, Sane i kilku innych graczy (również Niemców) do Bayernu.

20.05.2017 13:12

Haha nigdy nie zapomnę komentarza Canal+ że wygląda jak Old Boy z Realem :D

20.05.2017 12:30

http://transfery.info/101022,alexis-priorytetem-chelsea

Żebyśmy czasem nie zostali z niczym, bo tak samo Chelsea chce kupić Verrattiego.

No cóż, będą pewnie dwie gwiazdy niemieckiej piłki Goretzka i Brandt i jedziemy po LM ^^.

20.05.2017 12:15

Coś się kończy, coś się zaczyna.
Nie będę ukrywał, że będzie to spory problem za klub z tego co widzę - nie za bardzo jest zainteresowany zakupem KLASOWYCH następców.

20.05.2017 11:43

Aczkolwiek nie jest to zawodnik na największe europejskie potęgi a my takiego potrzebujemy jeśli chcemy zaistnieć w LM.

20.05.2017 11:42

Z całym szacunkiem ale Ci nasi Brazylijczycy to niestety żadne kozaki i raczej rezerwa aniżeli faktyczne wzmocnienie naszej kadry. Obu najchętniej bym pożegnał już w tym oknie transferowym.

20.05.2017 11:41

Jestem całkowicie na nie. Nie można grać samymi Niemcami w składzie i nie, nie jestem tutaj przeciwnikiem i nie mam nic do nich, ale czasy Niemieckiej potęgi piłkarskiej się skończyły i naprawdę ciężko w tej chwili o dobrego Niemca, który da nam jakość, której potrzebujemy.
Classy się zmieniły i powinniśmy ściągać najlepszych możliwych piłkarzy bez względu na ich narodowość. Ja rozumiem, że zarząd może nie chcieć piłkarzy z Am. Południowej z wielu powodów, ale co jak co, jest mnóstwo Belgów, Francuzów i innych Europejczyków, którzy na pewno byliby solidnym wzmocnieniem.

No ale po co, liczy się, że Niemiec.

18.05.2017 18:11

Zgodzę się, ale kadra wymaga odmłodzenia na kilku pozycjach. Nie możemy robić 2 Milanu, bo po prostu to trochę żenua.

17.05.2017 23:28

Byłoby to spore wzmocnienie, aczkolwiek potrzebujemy bardziej skrzydłowego i środkowego pomocnika aniżeli kogoś o charakterystyce Jamesa. Jest Muller i Thiago.

17.05.2017 21:57

No chyba każdy z Nas by chciał kogoś z Monaco :)
Co do Costy, bardzo nie podobają mi się piłkarze, którzy gwiazdorzą i nie chce im się grać po wejściu z ławki. Statystyki ma ok jak wspomnieliście, ale jak się komuś nie chce to sorry - sprzedać bez żalu.
Piłka nożna to też jest praca, ot co.

16.05.2017 20:33

Ktoś tu się chyba zagalopował. Zdecydowanie na nie dla tego zawodnika w podstawie. A i przy przewietrzaniu szatni moglibyśmy się go pozbyć i zrobić miejsce dla kogoś bardziej perspektywistycznego.

15.05.2017 20:33

Żadnego kompetu w środku pola nie ma. Odchodzi Xabi i jest dziura. Nie bez powodu 35 latek gra w podstawowym składzie. Po prostu nie ma nikogo lepszego i trzeba wzmocnić tę pozycję kimś klasowym - w żadnym wypadku Rudy.

14.05.2017 18:35

Juventus to się może wypchać za takie pieniądze. Na pewno nie powinniśmy go sprzedawać za "pół darmo". Liverpool czy Tottenham na pewno dadzą 10 mln więcej i to funtów.

14.05.2017 15:07

@hoven
Nic dodać, nic ująć :)

14.05.2017 15:02

Dzięki, trzymaj się.

14.05.2017 14:51

Brzmi jak sen. Popieram jak najbardziej dodatkowo zakup PO w stylu Conti. Do tego klasowy skrzydłowy i jest lepiej niż dobrze.

14.05.2017 14:50

No właśnie w tym problem, że byli Niemcy do zakupu, ale Bayern to przespał. Trzeba było się postarać o Oezila, Khedirę, zatrzymać Kroosa to byście mieli tych swoich Niemców w środku pola.
Na chwilę obecną Goretzka to nie jest piłkarz na Bayern i tutaj trzeba z miejsca kogoś klasowego. Ale to tylko moje zdanie.
Niestety tak się nie stanie, bo zarządowi nie zależy na LM a jedynie na brylowaniu na krajowym podwórku.

14.05.2017 14:28

Goretzka to nie jest zawodnik żeby się bić z Barcą, Realem, Juve, Chelsea czy Atletico.

14.05.2017 12:42

Wątpię w ten jego niby talent. Sprzedać lub wypożyczyć!

14.05.2017 11:00

Uffff... odetchnąłem z ulgą. To nie jest zawodnik na Bayern, na pewno jeszcze nie teraz.
Mamy Sanchesa, Kimmicha, Rudego i potrzebujemy kogoś naprawdę już ogranego, który od razu będzie prezentował poziom na LM.

14.05.2017 10:43

Dokładnie. Myślę, że niestety albo i stety Alexis do nas nie trafi. Przeżyłbym to bardzo, ale wiek dla mnie ma tutaj kluczowe znaczenie i chyba lepiej rozglądnąć się za kimś przynajmniej 2/3 lata młodszym. Zrobić to tak jak robiliśmy z Robbenem i Ribery (oczywiście wydając trochę więcej).

http://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/686961/bayern-monachium-bedzie-musial-obejsc-sie-smakiem-alexis-sanchez-przekazal-gdzie

13.05.2017 21:51

Verratti wg niektórych niepotrzebny.. ciekawe. To kogo wolicie? Goretzke czy Sanchesa na tej pozycji?

13.05.2017 19:06

Dzięki Bogu to nieprawda!

13.05.2017 18:36

Jeszcze Sanchesa bym wysłał czem prędzej na wypożyczenie!

12.05.2017 21:14

Jak dla mnie nie był zły, szkoda że przez cały pobyt u nas trapiły go kontuzje.

12.05.2017 21:09

No dobrzĘ, ale dlaczego nie wypożyczyć tego typka? Kolejny rok zmarnowany?

12.05.2017 19:34

Sprzedać ASAP!

Edytowano : 2017-05-11 21:30:06

Do tego za rok Carrasco i mamy pake!

11.05.2017 21:29

Wszystko mi jedno, może odejść na wypożyczenie lub definitywnie.

11.05.2017 20:34

No i znowu go będziemy niańczyć. Zawodnik zdecydowanie za długo u nas przebywa i przykro mi to mówić, ale kontuzje go zniszczyły i nie jest to poziom na Bayern.

11.05.2017 20:32

Szkoda bardzo tego Atletico, ale dalej mam w głowie tę ich bramkę, która pogrzebała całkowicie nasze szanse w zeszłym sezonie.
Ehh, a tak nie chciałem tego Realu w finale.

10.05.2017 21:38

Haha, Atletico tak jak my z nimi rok temu.
Niestety, ale bramki na wyjeździe są najważniejsze...

10.05.2017 21:31

Oj słowa bym nie powiedział więcej w kwestii transferów gdyby do nas przyszedł.
Niestety, to marzenie ściętej głowy..

10.05.2017 17:53

Wiadomo, że nie będzie "sr*ł do własnego gniazda". Fakty są jednak zupełnie inne i potrzebujemy następców/następcę na już. I to nie w stylu Brandt! O grozo.

10.05.2017 17:50