DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: admin Strona 5

@alien666 bez sensu być uczciwym? Nie zgadzam się.

@Lukario86 możesz kliknąć banner powyżej i przekieruje Cię do strony, gdzie będziesz mógł legalnie wykupić odpowiedni pakiet.

23.10.2024 20:11

Według mediów będących blisko klubu prawdopodobieństwo pozostania Kimmicha jest znacznie wyższe.

Co do wygasających umów to nie jest to rzecz niespotykana. W takim Liverpoolu wygasają umowy TAA, Salahowi i Van Dijkowi.

23.10.2024 19:10

Czy jakakolwiek poprawa jest widoczna/odczuwalna?

23.10.2024 17:14

Jeśli reklamodawca da taką możliwość, to postaramy się ją wyciszyć.

23.10.2024 16:43

1

@Simon89 te gadki o pecie to zachowaj dla swoich ziomków ze strony Barcy. Tu jesteś w gościach, więc okazuj szacunek.

22.10.2024 20:46

@hoven jak ja bym miał sobie przypominać co Ty pisałeś to nie wiem, czy w ogóle tutaj mogłoby dojść do jakiejkolwiek interakcji z Twoim udziałem.

22.10.2024 20:43

@hoven pozwól, że jednak będę dyskutował z kim chce. Chociaż prawdę powiedziawszy tutaj nawet na dobre dyskusja się nie wywiązała, bo chciałem tylko nieco sprostować. W tym przypadku niestety nie mam twardych liczb (jak w poprzednich), ale zdanie podtrzymuję - to nie norma.

22.10.2024 20:35

@Simon89 co konkretnie nie pasuje Ci w xg, że „wykrzywia” rzeczywistość? Jakieś merytoryczne argumenty proszę, bo ja - z kilku powodów - też nie jestem zwolennikiem opierania się tylko na tym wskaźniku (podobnie jak np na liczbie goli/wyniku), ale chętnie wysłucham Twoich argumentów.

Ja tutaj natomiast nie wchodzę w dyskusję i nie staram się udowodnić, kto jest lepszy.

Ty budujesz swoją tezę w oparciu o jeden czynnik. Ja dokładam kilka innych, które według mnie pokazują więcej.

22.10.2024 20:33

@Simon89 co konkretnie nie gra? Wiesz na czym polega xG?

22.10.2024 19:53

@hoven to, że się "coś mówiło" to nie jest dla mnie argument w dyskusji. W mediach można zawsze znaleźć to, czego się szuka i się klika. Oczywiście jednak wiem, że będziesz i tak trzymał się swojej wersji, więc nawet nie staram się dalej dyskutować :)

22.10.2024 19:03

1

@Simon89 lubię cyfry. Fajnie popatrzeć na nieco więcej statystyk.

xgA (oczekiwane gole stracone na mecz, w lidze)
Barca 1.1
Bayern 0.71

Strzały rywali (średnio na mecz)
Barca 8.4
Bayern 5.3

22.10.2024 19:00

@hoven normą jest, że taki asystent rozegra 1, góra 2 mecze i niezależnie od wyników stery przejmuje już "nowa miotła". To jest norma. Cała machina zostaje już wtedy uruchomiona, rozmowy z potencjalnymi następcami są już zaawansowane, więc poważne kluby szybko są w stanie przejść do konkretów.

22.10.2024 18:43

W większości przypadków to jednak szybko zatrudnia się trenera z nazwiskiem, z dobrym CV, a nie drugiego trenera, który nigdy wcześniej nie wykazał się na najwyższym poziomie (w roli pierwszego trenera).

22.10.2024 18:26

@hoodykr zdaje się, że były już plotki nt. rzekomego zainteresowania ze strony FCB.

A jak jest/było naprawdę? Często dowiadujemy się dopiero po latach, bo jak media nie donoszą o zainteresowaniu klubu X to wcale nie oznacza, że nie było wstępnych zapytań :)

22.10.2024 12:29

W ostatnich 5. sezonach pozyskali trzech : Mbappe, Rudiger oraz Alaba. Bayern w tym samym czasie pozyskał za darmo: Diera, Guerreiro, Laimera, Blinda, Mazraouiego, Richardsa, Ulreicha, Nuebela, Nianzou i Choupo-Motinga.

Jak widać ilościowa to jest całkiem słuszny wynik na korzyść FCB. Inna sprawa, że zawodnicy z wolnego transferu, którzy budzą zainteresowanie, życzą sobie odpowiednio wysokiego wynagrodzenia.

22.10.2024 11:49

Nie wykluczam, że "kicker" się myli, ale Kompany wciąż mógł być priorytetem dla samego Eberla. Niekoniecznie jednak dla wszystkich decydentów.

22.10.2024 09:07

1

W ostatnich meczach to Bayern zdecydowanie przekraczał xG 1 i przeważnie ten współczynnik był zdecydowanie na korzyść FCB. Powiedziałbym, ze ten mecz różni się od tego co ostatnio, co niestety świadczy na niekorzyść dla FCB.

19.10.2024 19:27

1

@dudikov jest możliwość wsparcia. Menu->Serwis->Wspieraj DieRoten.pl

Nad kontami premium myślimy, ale to jest znowu coś co:
1) Trzeba oprogramować
2) Trzeba omówić z prawnikiem, zmienić regulamin.
Wszystko powyższe generuje koszta, a my przez ostatni rok już sporo zainwestowaliśmy środków i czasu w nowości na stronie.

19.10.2024 17:49

O którąś konkretnie reklamę chodzi?

Ciągle testujemy różne rozwiązania. Możecie tylko domyślić się dlaczego…Być może, jeśli sytuacja nie ulegnie poprawie, w trakcie kilku kolejnych miesięcy trzeba będzie poważne zastanowić się nad przyszłością.

19.10.2024 16:56

1

@Edmund ja bym zwrócił uwagę, że od początku sezonu, kiedy wszyscy dookoła mówią o jego profesjonalizmie, i jak to go cenią jako człowieka, jakoś te plotki o tym, jakoby robił kwa w szatni, "dziwnie" ustały. Nagła zmiana, czy może media nawet nie mają okazji sprzedawać dziwacznych plotek ? :)

19.10.2024 07:07

2

@Kimas jak próbuje znaleźć obiektywne dane, to...wychodzi, że w tym sezonie są lepsi. Szczególnie jeśli chodzi o ofensywę. Wyższe xG, wyższe posiadanie piłki, więcej strzałów na mecz.

18.10.2024 12:34

https://www.dieroten.pl/art/show/carro-nie-chcemy-wzmacniac-rywali/57313

17.10.2024 19:54

https://www.dieroten.pl/art/show/bayern-odswiezyl-herb/57325

17.10.2024 18:36

@Marienplatz no nie ubliżałeś z tego zbanowanego konta, no nie...Dobre żarty :)

Cenzury nie ma. Natomiast trolling i ciągłe prowokacje są odpowiednio karane. Ty, pomimo wielu ostrzeżeń tych oficjalnych i mniej oficjalnych, w ogóle nie wyciągasz wniosków. Mnie to już zmęczyło, szczególnie że nie mam do czynienia przecież z dzieckiem, a dorosłym facetem.

Już Ci to pisałem. Krytycznych komentarzy tutaj jest całe mnóstwo, ale jakoś mało który użytkownik wyłapuje za to tak często przerwy jak Ty. Dalej Ci to nic nie mówi? No i w tym właśnie główny problem.

14.10.2024 14:50

@Marienplatz uwagi odnośnie kultury dyskusji zachowaj dla siebie. Ty swoją pokazałeś chociażby ostatnio, pisząc w żenujący sposób z innego konta (bo na tym oczywiście były kolejne ostrzeżenia). Nawiasem, już za tamto powinieneś i na tym koncie wyłapać bana, ale że z natury staram się dać ludziom szansę...jak widać, w tym przypadku niepotrzebnie.

Ja zapytałem się o cokolwiek, co potwierdza Twoje obserwacje. Cokolwiek. Ty wolisz płodzić dziesiątki znaków, ale i tak w żaden sposób nie odniesiesz się do mojego pytania, co zresztą przewidziałem.

Przecież ewidentnie widać co próbujesz robić, zresztą nie od dzisiaj i nie tylko tutaj.

Do innych tematów nie mam zamiaru się odnosić, chociażby przez wzgląd na Twoje dokonania w ostatnich miesiącach.

PS Kolejnego ostrzeżenia nie będzie.

14.10.2024 14:43

@Marienplatz

"Villa oczywiście"

Który obiektywny wskaźnik ma pokazywać Twoje obserwacje? Odpowiem, bo pewnie się nie doczekam. Żaden oczywiście.

Villa wykręciła xG 0.4. Bayern prawie 4 razy tyle.

14.10.2024 14:29

Który rywal miał więcej okazji do strzelenia goli?

14.10.2024 13:31

@hoven trenerzy nie przebywają z zawodnikiem 24h. Jeśli mowa, że się im to nie podobało i widzieli tego negatywne efekty, to chyba jasnym się wydaje, że robił bez ich aprobaty.

Dalej nie rozumiem, co jest dziwacznego w tym, że - jeśli wierzyć tym doniesieniom - Bayernowi nie podobał się taki rodzaju dodatkowego treningu zawodnika, który wpływał negatywnie na pewne aspekty.

13.10.2024 16:09

@hoven ja odnosiłem się konkretnie do fragmentu "ale argument ze zawodnik robil ekstra treningi i to zle to naprawde jest dziwaczny ", który można zrozumieć, że każdy rodzaj dodatkowego treningu jest zły, a tutaj chodzi (rzekomo) o ten konkretny.

Bo dlaczego argument o tym, że dodatkowy trening (który ma działać negatywnie na pewne aspekt) jest zły, ma być dziwaczny ?

Zresztą, w tym samym komentarzu doprecyzowałem o jaki typ dodatkowego treningu mi chodzi. Nie doczytałeś?

13.10.2024 11:55

1

@BaltazarGabka no Twoje, ale rozumiesz i akceptujesz, że ktoś może mieć inne ?:)

United w tym sezonie na pewno jest bardzo, a to bardzo pokraczne. Mówię jednak, że nawet po odejściu Fergusona mieli sezony, gdzie tak nie było i bywali zawodnicy, którzy się swoją gra obronili. Nie było tak, że wszyscy po odejściu SAFa nagle zapomnieli jak się gra w piłkę i wszyscy, którzy przychodzili zawodzili. Nawet tak wyszydzany w każdym miejscu Maguire, zanim zaczęły powstawać na niego memy, miewał dobre okresy gry.

Podkreślę również, że nie brakowało chociażby tutaj opinii, że dobrze przepracowali letnie okienko. Teraz zwalanie wszystkiego na „przeklęty” klub brzmi - w moim odczuciu - trochę mało poważnie. Na pewno jednak to łatwiejsze wytłumaczenie niż przyznanie, że może się nie miało racji.

13.10.2024 11:01

@BaltazarGabka tzn. co konkretnie w tym przypadku nie jest zrozumiałe (jeśli w ogóle te doniesienia są prawdziwe) ?
Ty mówisz o swoich preferencjach, jeśli chodzi o ustawienie stoperów. Kompany ma jednak swoje. To chyba jasne, prawda?

Z siłownią chodzi o to, że miała negatywny wpływ (według kierownictwa) na zwinność i szybkość, co najwyraźniej - w związku ze stylem gry Kompanyego - ma spore znaczenie. Coś w tym jest niejasnego?

Oczywiście, to tylko doniesienia angielskich mediów, więc traktowałbym to w ramach ciekawostki, a nie niezaprzeczalnego faktu. Koniec końców taka teoria jest jednak spójna.

Widzę, że nagle z United robi się tutaj same pokraki (chociaż w lecie czytałem nawet tutaj, jak mądrze działają i w końcu podejmują dobre decyzje), ale fakt faktem to teraz notują najgorszy start od 35 lat. Po odejściu Fergusona nie brakowało tam sezonów całkiem niezłych i zawodników, którzy rozgrywali dobre kampanie. Teraz nagle czytam tłumaczenie, że w sumie to United, więc to normalne, że wszyscy tam grają źle. No nie.

13.10.2024 10:13

1

A gdzie jest napisane, że dodatkowy trening to zarzut? Gdzie jest napisane, że sztab w ogóle nie próbował zawodnika przekonać do innych aktywności?

W tym przypadku chodzi o dodatkowy trening, który wpływa negatywnie na szybkość i zwinność. Co, jeśli w ogóle jest to prawdą, z pewnością miało odzwierciedlenie w przeprowadzanych testach.

12.10.2024 21:26

@hoodykr teraz opodatkowanie jest podobne, ale w ostatnich latach (tj do końca 2023) była ulga dla zawodników przechodzących do Serie A. Kiedyś chyba o tym tu była dyskusja.

10.10.2024 15:29

2

@hoven ale świadomie wprowadzasz ludzi w błąd z tymi 8 mln netto(!) dla Mazraouiego? Nawet te strony, co do których wiarygodności można mieć poważne wątpliwości, mówiły o takiej kwocie, ale brutto. Mam nadzieję, że nie muszę tłumaczyć różnicy? Zresztą kiedyś była tutaj mowa o różnicach w podatkach między między tymi krajami.

10.10.2024 06:05

A na pewno nie pracujesz na jakimś VPNie ? Zgłoszę sprawę najwyżej do platformy, może coś poradzą.

07.10.2024 21:06

1

@Sopariev każdy ma prawo krytycznie odnosić się do wyników. Tego jednak nie komentowałem w powyższym moim wpisie :)

07.10.2024 18:58

Jak na "klepanie na połowie rywali" to Bayern ma zaskakująco dużo kontaktów w polu karnym rywala:)

07.10.2024 18:52

1

@Sopariev no właśnie. Można patrzeć na gołe xG, co przy takich wysokich rezultatach są często bardzo mylące. Bo mecz się różnie układa i nierzadko ci co wynik gonią "nabijają" xG.

Można zobaczyć to chociażby tutaj, najlepiej na zakładce "time chart" -> https://understat.com/match/23184

Eintracht od początku miał wyższe xG i wtedy zasłużenie zdobył bramkę. Potem się wyrównało, ale w zasadzie dopiero po golu na 3-0, Bayern znalazł się na "prowadzeniu" w xG.

A teraz polecam rzucić okiem dla porównania na wczorajszy mecz -> https://understat.com/match/27787

I zestawiając to, z liczbami, o których pisałem wcześniej, to jest dominacja.

07.10.2024 10:11

3

@Sopariev no to jak nic nie wynika z tej przewagi, jak xG wyraźnie wyższe?

Popatrzyłem również na inne ciekawe liczby.
Kontakty w polu karnym:
Eintracht 8 - Bayern 69
Aston Villa 7 - Bayern 36
Bayern 24 - B04 4

07.10.2024 09:54

1

@hoven żebym dobrze zrozumiał. Przeszkadza Ci, że ktoś źle mówi o zawodniku Barcelony, ale już o zawodnikach Bayernu nie?

06.10.2024 22:46

@alien666 ale nikt tutaj nikogo do niczego nie zmusza.

06.10.2024 22:28

3

A ja zapraszam do nowych materiałów wideo po dzisiejszym spotkaniu.

06.10.2024 22:19

1

@hoven praktycznie U19, a faktycznych U19 - dwóch.

06.10.2024 22:03

Czy to faktycznie dobry moment, żeby wyciągać tak daleko idące wnioski? Sezon na na dobrą sprawę się jeszcze rozkręcił. Jeszcze mnóstwo meczów przed Bayernem i Palhinha wciąż może odegrać dużą rolę.

06.10.2024 16:57

Czy aby na pewno Villa zaczęła grać w drugiej części odważnie? Posiadanie piłki w pierwszej połowie mieli na poziomie 36%, w drugiej 25%.

Co do taktycznych roszad to dopiero co Kompany był chwalony za manewr z Kimmichem schodzącym z prawej obrony do środka pola.

Za szybko chyba tutaj są wyciągane daleko idące wnioski, ale jak wystarczy czasu to postaram się na gołych liczbach udowodnić, że wiele rzeczy Kompany robi dobrze.

05.10.2024 08:16

https://www.dieroten.pl/art/show/musiala-kontuzjowany/57197

04.10.2024 20:05

Dzięki za czujność! :)

04.10.2024 14:34

1

xG 1.4

Nie, to nie jest prawda, że większość topowych bramkarzy wyciąga co mecz czyste konto z takiego xG.

02.10.2024 23:19

@dudikov nieprawda. Potwierdzają to średnie pozycji z pierwszej połowy.

02.10.2024 21:59

1

@elber09 Jestem ciekaw opinii arbitrów, bo według mnie też Upa ostatecznie "wepchnął" nogę przed Watkinsa i koniec końców to chyba jednak Anglik go zahaczał, a nie na odwrót.

02.10.2024 21:23

1

Laimer zagra najpewniej na prawej obronie.

02.10.2024 20:17

A okazja np. Olise?

28.09.2024 20:33

1

Jeśli ktoś nie widział to poniżej bramka Pavlo

https://www.dieroten.pl/video/piekna-bramka-pavlovica-na-11/20?vpap=1

28.09.2024 19:31

1

Nie lekceważyłbym ich na pewno. Barcelona na początku sezonu wygląda świetnie i trzeba to uczciwie przyznać.

26.09.2024 12:34

Ter Stegen wypadł na długie miesiące z powodu groźnej kontuzji kolana.

25.09.2024 23:14

1

@Simon89 a mnie się wydawało, że tutaj zaznaczone było niejeden raz, że nie chodzi o reprezentację. To chyba jednak skomplikowane.

PS Apeluję o kulturalną rozmowę, bez obrażania.

25.09.2024 22:06

To, że Weiser tak mówił to jedno. A kolega @Fari jeszcze w sierpniu przekonywał, że "Sezon klęski i upokorzenia nas czeka ...".

;)

22.09.2024 08:02

2

Dzięki.

Nie wiem, czy dobrze rozumiem z tym "przełączaniem", ale film musi się otwierać na nowej podstronie.

22.09.2024 07:45

1

o moja matko, ale pograli :O

21.09.2024 16:47

2

No i już druga bramka dostępna :)

https://www.dieroten.pl/video/olise-show-swietna-akcja-francuza-i-gol-musiali-2-0/14?vpap=1

21.09.2024 16:20

3

Mamy już bramkę Olise na 1-0:

https://www.dieroten.pl/video/olise-daje-prowadzenie-z-werderem/13?vpap=1

21.09.2024 16:08

Kompany ewidentnie postrzega Kimmicha jako jednego ze swoich żołnierzy.

21.09.2024 14:52

@tapczan dokładnie. Nie mylmy faktów z plotkami.

21.09.2024 11:16

1

@tapczan będę już grzeczny, obiecuję ;)

21.09.2024 08:35

2

Dodam do tego, że Upamecano ma 89.5% skutecznych podań określonych w statystykach jako długie tj. takich na co najmniej 30 metrów.

21.09.2024 07:51

2

@fiidoo to zastanawiające zatem, jak to możliwe, że mają odpowiednio 89.7% i 92.6% skutecznych podań, a także obaj są w top 5 (wśród obrońców) w lidze pod względem podań progresywnych.

21.09.2024 07:38

1

@TuchelRaus z tego co wiem, to jego miejsce zajmuje kolejny zespół w tabeli.

20.09.2024 22:40

2

Nie może awansować. Przepisy w Niemczech stanowią, że pierwszy zespół i rezerwy musi dzielić przynajmniej jeden szczebel rozgrywkowy. Już w sezonie 19/20 rezerwy wygrały 3. liga pod dowództwem Sebastiana Hoenessa, ale awansu nie było :)

20.09.2024 20:41

@bawaria42 no widzisz, czyli nie zależy Ci na merytorycznej dyskusji i nie jesteś otwarty na inną opcję, tylko uparłeś się, że jest tak, a nie inaczej. A to nie są wcale kozackie statystyki. Daleka jednak droga do tego, co próbujesz tutaj udowodnić.

Statystyk nie trzeba szukać po każdym meczu. Wystarczy nawet średnia na dany sezon. Odrobina trudu, kwestionowanie swojego "futbolowego oka", które nierzadko może mylić ;)

Każdy trener ma pełne prawo do tego, żeby korzystać z zawodników, którzy mu odpowiadają. Co wcale nie oznacza, że ci pominięci są gorsi i przy innym trenerze, innym sposobie gry, nie graliby pierwszych skrzypiec.

Temat dla mnie zakończony, pozdrawiam.

19.09.2024 09:38

@bawaria42 pytanie podstawowe, czy w ogóle jesteś otwarty na merytoryczną dyskusję, czy po prostu uparłeś się na jedną opcję i żadne dane nie są w stanie zmienić Twojej opinii ? Bo nie wiem, czy rozmowa ma sens i nie chcę marnować czasu.

Chętnie poznam również jakiekolwiek w miarę obiektywne argumenty (tj. coś poza "wszyscy tak mówią", "oglądam mecze i widzę"), które mają potwierdzić Twoją tezę.

PS A co do progresywnych podań, to taka mała wskazówka:
Progressive passes: Completed passes that move the ball towards the opponent's goal line at least 10 yards from its furthest point in the last six passes, or any completed pass into the penalty area. Excludes passes from the defending 40% of the pitch

19.09.2024 08:57

@bawaria42 podawałem już przy ostatniej dyskusji te, które znalazłem, a które ewidentnie nie potwierdzają tej tezy.

Progresywne podania:
- Pavlović 7.72
- Goretzka 7.07
- Laimer 6.45

Podania w trzecią tercję:
- Goretzka 7.07
- Pavlovic 6.99
- Laimer 5.28

Średnia na 90 minut w Bundeslidze.

19.09.2024 05:57

@bawaria42 ale oczywiście że jest cała masa wskaźników, które mogą dać jakieś wskazówki. Np. Podania w ostatnią tercję, podania progresywne, podania w pole karne, średnia długość podania.

18.09.2024 21:56

@bawaria42 ale to nie jest rzeczowy argument. Jak ja mogę z tym polemizować? Obiektywne dane mówią coś innego i wolałbym dyskutować na argumenty trochę bardziej wyszukane niż "inni też tak myślą".

18.09.2024 20:58

2

Nie chcę tu wyjść na jakiegoś pogromcę mitów (bo już się rozprawiałem z tym mitem jak to Leon tylko podaje do najbliższego i do tyłu).
Sprawdziłem ostatni sezon i kiedy strzelał bramki.

Bayer na 2-1
Mainz na 3-1
Union na 1-0
Mainz na 2-0 i 8-1
Wolfsburg na 2-0

No to się tak zgadza 1/6 :)

18.09.2024 17:44

@Alfik91 to tak jakbym ja teraz napisał, że to przez takie podejście obrońcy nigdy nie zyskają pewności siebie i będzie wieczny poziom.

Albo dyskutujemy na poziomie emocji i tylko "wydaje mi się", albo próbujemy bazować na czymś więcej, szukając w miarę obiektywnych danych. Ja je przedstawiłem i jasno ono pokazują, że była daleka droga to dramatycznej gry w defensywie, jak twierdziłeś.

18.09.2024 09:40

Chyba jednak mocno przesadzone. Dinamo miało xg na poziomie 0.5. Gra defensywna nie była dramatyczna, choć oczywiście każdy by wolał zachować czyste konto.

17.09.2024 23:13

Peretz od dawna kontuzjowany.

17.09.2024 22:12

W Polsce tylko C+

17.09.2024 21:06

1

Źródło? Znowu przynajmniej w kilku przypadkach kolejny raz rozbieżności z tym, co wcześniej donoszono.

Bonusy, według niejednego źródła, nie są łatwe do osiągnięcia i zależą od występów oraz zdobytych trofeach.

PS Lista zarobków bardzo fajnie się klika, ale polecam podchodzić do takich rewelacji z dużą ostrożnością.

17.09.2024 20:21

A jest coś złego w c+, że chcesz tak kombinować ?;)

17.09.2024 16:47

Wystarczy czytać przedmeczowe ciekawostki -> https://www.dieroten.pl/art/show/bayern-dinamo-zagrzeb-przedmeczowe-fakty-i-ciekawostki/56970

:)

17.09.2024 13:00

Jakby ktoś potrzebował kupić c+ z pakietem super sport (100% meczów w LM) i chciałby przy okazji wesprzeć portal, to zachęcam do skorzystania z banneru na stronie głównej (przy sekcji następny mecz).

:)

15.09.2024 16:33

2

Ale przecież jest wypowiedź samego trenera powyżej. W najmniejszym stopniu nie zasugerował nawet, że to decyzja z góry.

15.09.2024 11:13

@Fari ani w Pucharze Niemiec, ani ostatnio z Freiburgiem najgorszy nie był. I przypominam, że nie tylko on gra w Bayernie i niekoniecznie trzeba tylko o nim mówić :)

14.09.2024 15:11

@Fari a kolega napisze w końcu coś pozytywnego? Czekam już długo :) Może w razie trzeciego ligowego zwycięstwa z rzędu się doczekam? :)

14.09.2024 15:04

@hoven najlepszy jest wg Ciebie, i spoko. Ktoś inny wybierze innego. Na mnie większe wrażenie robi np Diallo.

Agenda? Słabo wyglądał w LN, tutaj też na początku błąd. Dziennikarze nawet przed meczem wypytywali się Ten Haga o formę De Ligta.

Naprawdę, jeśli miałbym szukać przykładów usilnego dowalania się do kogoś, to znalazłbym szereg innych przykładów, i to niekoniecznie tak daleko od Monachium :)

14.09.2024 14:33

@hoven ale tutaj kolega miał rację, bo z dużą łatwością dał się na początku objechać, co doprowadziło do bardzo groźnej sytuacji Soton.

14.09.2024 14:17

1

Ale bramkę właśnie strzelił ;)

14.09.2024 14:06

Ale teraz też nie trzeba czekać na przypomnienie. Wystarczy wejść w menu Dla kibica -> Typer

13.09.2024 23:31

Dopisałem o sytuacji Palhinhi.
Wcześniej mi umknęło...Przepraszam :)

13.09.2024 18:59

@Reeken89 ok, ale napisałeś dokładnie to samo co w pierwszym komentarzu, tylko innymi słowami. Widziałeś mój komentarz ?:)

11.09.2024 11:21

Ale czy przypadkiem nie pojawiały się ostatnio zarzuty, że nic nie robią w tej kwestii? A jak jednak zapewniają, że robią to też źle ? :>

11.09.2024 10:17

1

Liczy się ile lat ma na początku eliminacji, a one ruszały we wrześniu 2023.

10.09.2024 21:06

4

Dzięki.

Trochę pracy to kosztowało, a myślę, że trochę wzbogaci content. No i może uda się zdobyć raz na jakiś czas jakiś fajny materiał ;)

10.09.2024 10:56

Testowy komentarz do wideo

09.09.2024 19:39

...

05.09.2024 14:55

Wersja 3.1.0

Test edycji.

05.09.2024 14:55

@admin tetsowy

05.09.2024 10:36

Najlepszego :)

05.09.2024 10:12

Test komentarza po aktualizacji...

05.09.2024 05:17