W takim razie jestem głupcem. xD
Straciłem już wiarę w tego piłkarza. Popełniał duże błędy już w Lipsku, a teraz gra jeszcze gorzej, bo po pierwszym większym błędzie w meczu traci kompletnie głowę i jego pewność na boisku wynosi wtedy 0%.
Edytowano : 2022-03-25 12:54:59
Na korzyść jego pozostania w Bayernie przemawia na pewno długi kontrakt, ale obawiam się, że z każdym kolejnym rokiem jego wartość będzie stopniowo spadać. Nie mam wątpliwości, że w klubie zostanie, bo Bayern ma o wiele większe braki w innych miejscach, ale nie uważam go za piłkarza, na którym będzie można opierać obronę w przyszłości.
25.03.2022 12:49
Ja też uważam, że Coman jest obecnie naszym najlepszym skrzydłowym. Gnabry gra przeciętnie, Sane to samo. Jednak w dzisiejszych czasach szybkość i drybling w biegu ma ogromne znaczenie, powiedziałbym, że kluczowe. Największy problem jaki mam z Sane jest taki, że on nie jest raczej typem szybkościowca w pojedynkach 1 vs 1 - swoje zwody opiera raczej na balansie, "dziubnięciu" piłki w odpowiednim czasie, ale dzieje sie to niemal w miejscu. Nie wiem jaki ma % wygranych pojedynków Sane, ale patrząc na statystki to z trójki Coman-Gnabry-Sane, to Leroy jest w tym chyba najgorszy.
Edytowano : 2022-03-22 10:09:10
No i jeszcze przyspieszenie na pierwszych metrach jest strasznie ważne - Coman to ma jak nikt inny w naszej drużynie.
22.03.2022 09:59
Szczerze, to nie śledziłem go jakoś szczególnie. Rzeczywiście jest taki dobry, by wydawać na niego +30mln?
21.03.2022 10:58
Gra dzisiaj zła nie jest, ale liczę mocno, że powrót Goretzki i Daviesa doda nam na koniec sezonu konkretnego kopa.
19.03.2022 19:28
@nyy32
I co z tego? Sane ma juz pewna historie w innych klubach w tym w Premier League, wiadomo było na co go stać. Po drugie Sane nie miał moim zdaniem aż tak bardzo złego pierwszego sezonu, a na pewno nie cały, miał okresy lepszej gry. Upa tymczasem w każdym meczu gra mega niepewnie, jest wiecznie spóźniony, zle się ustawia, nie potrafi myśleć i przewidywać sytuacje na boisku, czesto spala się psychicznie. Tylko dzisiaj po jednej połowie przez niego mogliśmy stracić dwie bramki. Nie, sorry, straciłem jakiekolwiek zaufanie i oczekiwania względem tego piłkarza.
Edytowano : 2022-03-19 19:19:40
@Mistrz358
W którym miejscu?
19.03.2022 19:18
@nyy32
A co ma Sane do Upamecano?
19.03.2022 19:07
@Murphy123
Jeśli byśmy cos dostali za sprzedaż Upa, to nie widzę powodu dlaczego Bayern nie miałby tego zainwestować w innego piłkarza.
19.03.2022 19:01
Upe trzeba sprzedać, bo musimy w końcu zacząć cos zarabiać na piłkarzach, którzy się nie sprawdzają. Przynajmniej będą pieniądze na kogoś innego.
19.03.2022 18:56
Upamecano musi pójść po sezonie na sprzedaż. Moim zdaniem nie do uratowania w Bayernie. Nie bedzie z niego pewnego obrońcy.
19.03.2022 18:53
Nie, nie postarają się.
14.03.2022 20:50
Ktoś mi może podać jakis sensowny powod, dlaczego Bayern nie rozpoczął jeszcze rozmow z Lewym?
14.03.2022 11:06
Może dzięki niemu w końcu zagramy 4-ką w tyle. Wracaj do zdrowia! :)
13.03.2022 11:37
@Davix
Muszę przyznać Ci racje. Niech wpuścić tego i tego. Tamten niech jeszcze troche jednak posiedzi na ławce.
12.03.2022 17:10
Przeciwnik jest już zmęczony, to idealny moment by trener wzmocnił ofensywę, może wpuścić tego... no tego, no i tamtego też może wpuścić.
12.03.2022 17:07
Braki składu w obronie rzutują na wszystko, są tak duże, że w zasadzie Bayern nie jest w stanie wystawić kompletnej jedenastki.. Nie mamy lidera na ŚO, nie mamy rezerwowego na LO, nie mamy NIKOGO na PO. Dodajcie do tego fatalne ustawienie (nie mamy wahadłowych) i macie odpowiedź dlaczego po dzisiejszej kolejce może być już tylko +3 do BVB.
Edytowano : 2022-03-12 16:18:05
Lewy indywidualnie nas ratuje
12.03.2022 16:17
No to mnie uspokoiliście. :)
08.03.2022 21:42
Mam pytanko. Oglądam mecz na TV i czy u was tez czasami ten dźwięk komentatorów tak nieprzyjemnie trzeszczy? Zastanawiam się czy to wina transmisji czy dekodera.
08.03.2022 21:38
Nic patrzasanie w szatni nie da. Niektórzy po prostu są za słabi na Bayern.
05.03.2022 16:17
Upamiękano na sprzedaż w lipcu.
05.03.2022 16:15
@Edmund
Usłyszeć od kogos, a zobaczyć i przekonać się samemu, to dwie różne rzeczy. Faktem jest, że powoli rodzi nam się w klubie kolejny niezadowolony trener. I jeśli chodzi o trenerów juz drugi raz z rzędu widzi się newsy o wątpliwych relacjach trenera z dyrektorem sportowym.
20.02.2022 12:17
Moim zdaniem po prostu, to dosyć rzadkie zjawisko by trener z bardzo dużego i znanego europejskiego klubu odchodził z własnej woli, bo źle czuje się w klubie, a u nas to coraz częstsze. Może zarząd Bayernu powinien zmniejszyc swoje oczekiwania wzgledem trenera i druzyny, gdy skład i jego głębia jest niewystarczająca, by skutecznie walczyć na trzech frontach (a zwłaszcza na arenie miedzynarodowej), tonując troche nastroje opinii publiczne? Dostrzec, że trener nie może grać tym, w czym czuje się najbardziej komfortowo, bo nie ma do tego piłkarzy? A może po prostu czasy się zmieniają i ci lepsi trenerzy zaczynają się bardziej cenić i nie chcą sobie dokładać zmartwień pracując z zarządem, który nie chce w ogole słuchać i współpracować? Może Julek się przeliczył, nie dał do konca wiary Flickowi, że przyjdzie mu współpracować z pewnego rodzaju "betonem", w dodatku z kosmicznymi wymaganiami?
20.02.2022 11:28
@tapczan
Na arenie międzynarodowej może i nie wygrał nic z City, ale w ciężkiej lidze angielskiej radzi sobie prawie że wzorowo niemal dominując ligę na przestrzeni tych 5 ostatnich lat (3 zwyciestwa) odkąd objął City. Teraz w szóstym sezonie szykuje się 4 zwycięstwo w lidze, a i z taką gra są faworytem do zwycięstwa w LM (ostatnio doszli do finalu - tez cos to znaczy).
Edytowano : 2022-02-20 00:18:56
Wiesz, gdyby to był jednostkowy przypadek, to można by to zrzucić choćby na gwiazdorstwo Pepa, ale on kręcił nosem, Flick kręcił nosem i teraz są pierwsze poważne sygnały of Julka. Bagatelizowanie tego jest moim zdaniem niewłaściwe i prowadzi donikąd.
20.02.2022 00:15
@misza
https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/985521/goraco-w-bayernie-nagelsmann-odpowiedzial-hoenessowi - Julek ma temat nikłej konkurencyjności składu.
Flick odszedł z powodu niezadowolenia z polityki transferowej, Pep podobnie (m.in. sprawa z Goetze). To nie jest jakaś tajemnica.
A w tym porównaniu do Polski, to chodzi bardziej o niewspółmierne do jakości drużyny oczekiwania włodarzy i ogólnie opinii publicznej. Poszukaj na necie, a znajdziesz info Bildu, że jednym z powodów przez ktore Guardiola odszedł z Bayernu (oprócz polityki transferowej), było niesamowite parcie na tytuły. Widocznie zbyt duże, jak na skład którym dysponował (w Polsce tez jak już druzyna dostanie się na mistrzostwa, to wszyscy trąbią, że minimum to wyjście z grupy. Jakby nikt nie zauważał, że jesteśmy jedna z gorszych drużyn na każdym turnieju). Julek po meczu z Bochum juz dostał krytyke od Uliego w mediach, ale ten sam Uli sobie do zarzucenia już nic nie ma. Flick był magikem, ale ten magik w końcu niezadowolony odszedł z klubu. Sam! To tak jakby Guardiola sam z własnej woli się spakował z City, albo Klopp z Liverpoolu!
19.02.2022 23:27
Ja juz słyszałem podobne historie z Flickiem. Najpierw słyszało się o spięciach między nim a Hasanem, a chwilę później wypuszczano damage control, że współpraca przebiega dobrze itd. Jak się to skończyło, to wiadomo.
Edytowano : 2022-02-19 17:54:18
@misza
Jeśli słyszy się od jednego trenera od czasu do czasu, że ze składem nie jest dobrze, to można to jeszcze jakoś wytłumaczyć. W chwili kiedy trzeci trener w ostatnich 8 latach (sic!) wyraża niezadowolenie wobec skladu/polityki transferowej klubu, a dwóch z tego powodu z własnej woli odchodzi, to nie jest sytuacja normalna. A Julek nawet nie w łagodny sposób pokazał swoje niezadowolenie. On jawnie "odpyszył" Uliemu, że czesc piłkarzy może czuc się w klubie zbyt pewnie, bo nie ma konkurencji!!
Edytowano : 2022-02-19 18:02:06
Julek popełnia błędy, jasne, ale jak on ma ustawić skład skoro na środku defensywy nie ma dobrej alternatywy, bo w rezerwie jest jedynie facet, który najprawdopodobniej ma spore problemy z psychika i spala się w meczu z Bochum (a gdzie tam LM?!!), a na bokach obrony nie ma nawet kto za bardzo wejść z ławki, a nawet w podstawie na PO żaden as nie zagra?
Niektórzy piszą, że Julek powinien zaakceptować to co ma, siedzieć cicho i pracować na tym co ma, ale wymagania wobec niego się nie zmieniają. To tak jakby wymagano by trener Polski doszedł przynajmniej do 1/2 MŚ/ME, bo jak nie to mu nie dadzą spokoju z krytyka. Paranoja!
19.02.2022 17:49
@admin
Nie chce za bardzo wchodzić w polemikę czy warto było dla Guardioli rozbijać skarbiec. Chodzi mi raczej o fakt, że od jakiegoś czasu zbyt często słyszy się z ust trenera Bayernu, że skład jest zły, brak w nim głębi, możliwości lepszej rotacji, a trenerzy nawet jeśli nie bezpośrednio, to niejako sugerują swoimi wypowiedziami, że do drużyny CZĘSTO ściągani są niewłaściwi piłkarze.
Co do zwalniania trenera... Nigdzie nie pisałałem, ze za normalne traktuje regularne ich zwalnianie, ale w topowych klubach tak zazwyczaj trenerzy kończą - są zwalniani, a nie na odwrót. Nie przypominam sobie, by w czołowych drużynach angielskich czy hiszpanskich ktoś od dłuższego czasu narzekał, że skład ma niewłaściwy i będąc juz pod ściana rozwiazywał/nieprzedłużał swojego kontraktu.
PS. Obecne United nie traktuje jako klubu z topu do jakiego Bayern aspiruje. Chciałbym raczej, żeby Bayern porównywał się do takiego Liverpoolu, gdzie Klopp czuje się raczej komfortowo. Jasne, nie mamy takich pieniędzy, ale nasza polityka transferowa (jak na nasze warunki finansowe) z pewnością mogłaby być dużo lepsza.
18.02.2022 21:43
Hasan, to tak naprawdę "przedłuzenie" Uliego. Ta osoba cały czas wpływa i ma niezwykle ważny głos w kwestiach transferowych. I póki to się nie zmieni, to lepiej nie będzie.
Edytowano : 2022-02-18 14:41:22
Poza tym w przeciągu 8 ostatnich lat, to już trzeci trener, który wyraża niezadowolenie z polityki transferowej klubu. Dwóch przez to odeszło (Pep i Flick), Julek może być niedługo trzecim. To nie jest normalna sytuacja w topowym klubie, gdzie zazwyczaj kluby zwalniają trenerów za złe wyniki, a nie trenerzy sami odchodzą, bo "kadra jest wąska i niedopowiednia".
18.02.2022 14:37
Tak mówiąc szczerze, to ten Omar Richards to jak już grał, to nie prezentował się jakoś źle. Wydaje mi się, że dużo lepiej niż np. taki Pavard po drugiej stronie. Chciał ym go widzieć jak dostaje szanse od początku w jakimś meczu LM, bo nie dostał tak naprawdę poważnej szansy, w przeciwieństwie do takiego Sarra.
Edytowano : 2022-02-18 13:08:30
* w jakimś meczu BL, oczywiście. LM to inna bajka...
18.02.2022 13:06
Czyli to już trzeci trener Bayernu w przeciągu ostatnich 8 lat, który jest niezadowolony z polityki transferowej Bayernu, i może być trzecim który odejdzie z klubu z własnej woli (po Guardioli i Flicku). Znacie drugi klub z topu Europy, w którym działoby się coś podobnego?
17.02.2022 22:16
Dobra psychoterapia wzkazana.
17.02.2022 10:01
Teraz będzie mówienie, że w weekend odpowiemy na ten remis, a później, że odpowiedź na słabszy mecz w BL będzie jeszcze w następnej kolejce. :)
16.02.2022 22:54
To co? W niedzielę odpowiedź na odpowiedź? xD
16.02.2022 22:52
@Arkady142
Cóż, zawsze taki byłem, że pomimo mojej miłości do Bayernu, nigdy nie bałem się mówić tego co myślę, choćby to było niewygodne dla części osób. :)
16.02.2022 22:02
@DonJupp4ever
Zgadzam się. Gra jest położona taktycznie kompletnie, ale problem mimo wszystko jest też w obrońcach, bo grają fatalnie. Inna sprawa, że trener im gry nie ułatwia.
16.02.2022 21:56
@Arkady142
Uli to niech lepiej w ogole pozwoli oddychać temu klubowi. Znalazł sobie furtkę w postaci Hasana i nie dobrego z tego nie wynika.
16.02.2022 21:54
To nie funkcjonuje po prostu. Comana i Gnabrego przez to, że graja na wahadlach to nie ma ani w ataku, ani w obronie, bo tam są wiecznie spóźnieni.
16.02.2022 21:52
Skład obrony jest fatalny! Fatalny! Poziom Dmichelisa i Buytena na środku i nie przeradza teraz. Upamecano, który ma problemy z głową, Sule robiący błędy co mecz, z Lucasa zrobil się Sule nr 2, a Pavard z powodzeniem mógłby grać pierwsze skrzypce... w Legii, a nie podstawie Bayernu. Jest dramat, naprawde. Obrony zwyczajnie nie ma.
Edytowano : 2022-02-16 21:50:06
*przesadzam
16.02.2022 21:49
Tego się nie da oglądać...
16.02.2022 21:44
Nie jestem i nie będę raczej zwolennikiem grania trójka obrońców. Niby wahadłowi mają wspomagać obrońców przy akcjach przeciwnika, ale przy szybkich atakach nie działa to tak jak powinno. Gdyby nie nasza gra obronna uważałbym nas za największych faworytów do wygrania LM, ale z tym co gra w obronie Bayern Nagelsmanna...
16.02.2022 20:30
Uapmecano jest na sprzedaż. Myślałem, że w końcu ogarnie się ze swoimi błędami, ale on taki niepewny raczej juz zostanie.
12.02.2022 16:22
@Ivan7
Idealny były Christensen, ale nie wiem czy nie jest już pozamiatane i Duńczyk nie trafi ostatecznie do Barcelony.
08.02.2022 12:39
Jak podkupowaliśmy im piłkarzy to było to złe, ale jak oni nam, to wszystko już ok i cacy. Pluli się o Lewego, że niszczymy Bundeslige itd., ale w drugą stronę już jest super. :)
08.02.2022 11:30
@Davix
Christensen wg najnowszy plotek ma przejść do Barcelony. Barca jest ponoc w dużo bardziej zawaansowanych rozmowach, a Bayern nawet nie rozpoczął negocjacji.
07.02.2022 16:41
Tak, tak. Nigdy nie chodzi o pieniądze.
06.02.2022 13:02
Niech zostawia to Barcelonę w spokoju. Ja nie chciałbym chyba nikogo z tego zespolu. Kiedyś może Ansu Fatiego, ale nie wiadomo czy kontuzje nie zniszczą mu calkowicie kariery. De Jonga absolutnie nie.
23.01.2022 13:16
No Schlotterbeck to chyba jedyne nazwisko z tej listy, które brałbym pod uwagę.
23.01.2022 12:37
Najlepsze jest to, ze w tym meczu nie popełnił żadnego poważnego błędu i ie wypaczył wyniku, bo a)karnego dla BVB i tak cofnąłby VAR, b)karny dla Bayernu byl prawidłowo podyktowany. Szkoda go.
19.01.2022 00:19
Może przez te reprezentacje ktoś sie na niego skusi jeszcze w zimie? :)
19.01.2022 00:16
Moim zdaniem to już gra Bayernu z tymi kontuzjami byle nie dać DFB powodu do decyzji o rozegraniu spotkania w okrojonym składzie. Jak trzeba będzie to wyślą jeszcze paru piłkarzy do "szpitala".
05.01.2022 13:51
@tapczan
Dobre :)
@Skobry
No trochę Kalle się wygłupił tą wypowiedzią, ale to tylko pokazuje, że każdemu dobra ściema może się przytrafić. Ciekawe tylko czy jeśli Lewy będzie zdecydowany na odejście w lato, to Kalle dalej będzie w kwestii odpuszczenia Hochlanda trzymał się tego "szacunku do Lewego", czy ten "szacunek" przeskoczy na coś innego np. na "szacunek do piniądza" :)
14.12.2021 12:04
Czyli Atletico...
Edytowano : 2021-12-13 12:18:48
W newsie jest błąd u góry, bo była wpadka przy losowaniu i Villareal nie może grać z United, gra z City...
Edytowano : 2021-12-13 12:19:39
A co do losowania, to można było gorzej trafić (Chelsea, PSG). Nie jest źle.
13.12.2021 12:18
Tak się przedstawia procentowe prawdopodobieństwo trafienia przez Bayern na poszczególnych rywali:
1) Chelsea 21,376%
2) Atletico 14,035%
Inter 14,035%
Villareal 14,035%
3) PSG 13,575%
4) Salzburg 11,588%
5) Sporting 11,357%
Real Madryt 32,3% na Chelsea, 19,4% na PSG. Wysokie prawdopodobieństwo trafienia na Chelsea ma jeszcze Ajax( 21,376%) i Lille (24,932%).
13.12.2021 12:09
Tu raczej nie chodzi o szacunek do Lewego, tylko o kwotę jaką potrzeba przeznaczyc na transfer i kontrakt Hochlanda. Klauzula ma wynosić 75 mln, sam Serek chce ponoć 50 mln pensji za sezon (sic!), do tego prowizja dla Raioli 40 mln + obowiązkowa premia dla ojca, wiec kwota byłaby kosmiczna.
13.12.2021 07:38
No w końcu!!
Ile trzeba było czekać na jasne wyjaśnienie, bo piłkarze BVB dziwnym trafem niewygodne kwestie pomijali. Tyle w temacie.
06.12.2021 11:26
@WayeThe
Jasna sprawa. Dziwi mnie natomiast to, że w dyskusji o meczu kompletnie pomija się, to że był spalony. Nawet komentatorzy podczas meczu widząc transmisję i zatrzymanie akcji w tym momencie na powtórce jakby całkowicie nie zauważali spalonego. Zarzuca się sędziemu stronniczość, a jak dla mnie stronniczość rzuca się w oczy u innych osób.
Edytowano : 2021-12-05 09:26:35
Ta klatka jest z angielskiego skrótu. Tu komentatorzy tez stwierdzili po powtórce, że nie ma spalonego. WTF!
05.12.2021 09:24
@Prezes42
To jest klatka od operatora telewizyjnego, który sam zatrzymał w tym momencie akcje, a oni są baaardzo dokładni w tym.
Zazwyczaj zakłada się też, że linie rozgraniczające poszczególne odcienie murawy są równolegle do linii końcowej boiska (a zatem i do linii bramkowej) - tak są projektowane. W tej sytuacji wyraźnie widać, że bliżej jest stopa Haalanda i nie ma siły, żeby bark Hernandeza był bliżej bramki (anatomii człowieka się nie przeskoczy, a ręki przecież się nie wlicza do linii spalonego)
05.12.2021 09:19
Tu sytuacja że spalonym Haalanda, przed sytuacja z Reusem. Moim zdaniem wyraźny spalony:
https://i.ibb.co/wrtY5TH/Screenshot-20211205-085446-Firefox.jpg
05.12.2021 08:58
Przecież przy faulu Reusa Haaland był na spalonym! Wystarczy zobaczyć gdzie stopa Haalanda była w stosunku do linii trawy, a gdzie bark naszego zawodnika.
05.12.2021 07:24
Goretzka to jak najbardziej piłkarz na Bayern, po prostu ma słabszy okres i tyle. A tak wychwalany Kimmich też swoją drogą prezentuje w najlepszym wypadku średnia formę.
Prawda jest banalna - druzyna na tym etapie ma chwiejna formę (swoje zrobila tez przerwa reprezentacyjna i te pożal się Boże kwarantanny). W ważniejszych meczach (np. w LM) potrafi się zmobilizować, natomiast wydaje mi się, że na krajowym podwórku często brakuje im troche motywacji - wychodzą na boisko z lekką arogancją.
Można sobie teraz analizować grę Bayernu do woli, ale taka naprawde własciwa forma ma trafić na wiosnę i tylko to się liczy, a do tego okresu daleko.
20.11.2021 10:28
Ja bym go zostawił, pod warunkiem że przedłuży kontrakt. Skrzydła mamy wystarczająco obsadzone i nie wiem, czy jest sens personalnie burzyć coś, co w sumie dobrze funkcjonuje. Jeśli nie udałoby się dojść do porozumienia do czerwca, to wtedy sprzedać. Jego dobra dyspozycja przyczyniłaby się jedynie do wzrostu wartości, co dla nas jest dobre.
04.11.2021 13:14
@Zerafaelo
No może rzeczywiście lepiej nic nie robić i wyglądać jakby trafilo się na ławkę przez przypadek. Julek jeszcze niedawno po ostatni meczu LM mowil zreszta, że asystenci tez powinni brać jakas odpowiedzialność za swoją pracę (w końcu za cos biora niemałe pieniądze).
I przypominam, że taki Flick zaczynał w Bayernie jako asystent Kovaca. I w zasadzie z marszu z powodzeniem zastąpił Chorwata.
28.10.2021 17:06
Ciężko w ogóle ocenić pracę Toppmoellera, bo jak ocenić coś czego nie było. Gdybym miał siebie wyobrazić na ławce trenerskiej Bayernu, to wyglądałbym tak jak wczoraj Dino i to zbyt dobrze o pracy asystenta nie świadczy. Ja wiem, że to Julian jest trenerem, ale wymagałbym od asystenta chociaż trochę "życia" na ławce, a on wyglądał jakby kogoś z ulicy zapakowali w worek i wyładowali przy murawie.
A Upa wczoraj zasłużył na 7.
28.10.2021 07:08
Ostatnio coraz częściej gramy trzema środkowymi obroncami, a nie mamy ich zbyt wiele w kadrze (Upa, Lucas, Sule, od biedy Pavard), więc Nianzou bym zostawił, bo w PSG pokazywał, że ma duży talent. Potrzebuje tylko przełamania, reszta sama przyjdzie, ja w niego wciąż wierzę. Pozostała trójka do sprzedania.
27.10.2021 15:48
Alaba niezły bląd w ustawieniu i Real przegrywa 1:0
03.10.2021 16:51
Znowu... Masakra z tym Tolisso. :/
01.09.2021 11:25
@GuteSpiele
W tym drugim zestawieniu za Lewego ChupaChups + ew. Sabitzera przesunąć do przodu, a obok Tolisso dać Rocę i też taki team mógłby powalczyć z większością drużyn z BL.
01.09.2021 11:02
@Pir5
No niby tak, ale po dramie z Thiago z dużą ostrożnością podchodzę do informacji o tym, że podpisanie kontraktu jest tuż-tuż. Jak będę widział oficjalny news o podpisaniu kontraktu z Goretzką, to dopiero wtedy odetchnę. :)
@misza
No może i plusik powinien się znaleźć przy ocenie, z drugiej strony mierzi to, że nie udało się sprzedać chociaż jednego niechcianego piłkarza. Chyba każdy klub ma swojego Bale'a czy Umtitiego. W każdym razie okienko naprawdę ok, chyba pierwsze od dłuższego czasu z którego jestem zadowolony. :)
Edytowano : 2021-09-01 10:58:39
W każdym razie jak widzę okienko np. BVB (wiem, że to mimo wszystko nie ten kaliber, z całym szacunkiem, ale jak na nich, to IMO okienko mieli bardzo słabe), to od razu przechodzi mi jakiekolwiek narzekanie na okienko transferowe Bayernu. :D
01.09.2021 10:55
Okienko za nami, więc czas na krótkie podsumowanie. W skali szkolnej (1-6) oceniłbym okienko na 4, ogólnie było dobre.
Na plus: zdecydowanie transfer Sabitzera i Upamecano jako następcy Alaby. No i przedłużenie kontraktu z Kimmichem było niezwykle ważne i cieszę się, że chociaż z nim udało się przedłużyć kontrakt.
Póki co neutralny jestem w stosunku do zatrudnienia Omara Richardsa na LO, ma 23 lata, a dotychczas grywał jedynie w 2 lidze angielskiej... Nie chce jednak go skreślać na dzień dobry, może okaże się dobrym "strzałem".
Na minus: Niby jest Stanisic, który sprawuje się dobrze, ale mimo wszystko miałem nadzieje na ściągnięcie jakiegoś dodatkowego PO o charakterystyce zbliżonej trochę do Daviesa. Bardziej denerwuje mnie brak sprzedaży niechcianych piłkarzy czyli głównie "wielką trójcę" - Sarra, Cuisance i Tolisso. Największym minusem jest jednak nieprzedłużenie kontraktów z paroma naszymi piłkarzami. Chodzi mi głównie o Goretzke (on już dawno powinien mieć podpisany nowy kontrakt, a tu dalej wszystko się przedłuża). Poza tym nie wiadomo dalej co z Sule (kończy mu się kontrakt w przyszłym roku i może odejść za darmo) i Comanem (który ma wymagania z kosmosu).
01.09.2021 08:35
Jeszcze jakiś dynamiczny PO i okienko byłoby naprawde udane.
30.08.2021 16:44
@Pir5
No taki żarcik. :) Nie no, mam nadzieje, ze skończy się dobrze, ale właśnie po akcjach z Thiago podchodzę do podobnych rewelacji ze spora ostrożnością.
29.08.2021 22:08
Kontrakt podpisany w 50% tzn. Bayern chce, Leon zwleka. :]
29.08.2021 21:59
Ok, ale jak zacznie montować posążki Buddy w ośrodku treningowym, to wtedy zacznę się martwić. :P
28.08.2021 10:53
Hofmann? 20 mln?
NIEEEEEE!!
26.08.2021 14:11
Uwierzę jak zobacze oficjalke
20.08.2021 12:42
Nie wiem czy nie korzystniejsze bedzie nawet zerwanie umowy i wypłacenie mu odszkodowania. Trzeba spojrzeć prawdziwe w oczy, pożytku z niego żadnego, kontrakt ma dlugi (jeszcze 3 lata), zarobki nieadekwatne do poziomu gry... Nawet jakbyśmy chcieli go oddać za darmo, to żaden normalny klub nie da mu tej samej pensji, wiec Sarr moze spokojnie robić to co swojego czasu chocby Bale w Realu, czy co robi obecnie taki Umtiti w Barcelonie, bo najwyraźniej brakuje mu ambicji i woli byc przyspawany do ławki niż odejść i grać w innym klubie, ale za mniejsze pieniądze.
Ten transfer to powinna być nauczka, ze robienie transferow na "pałę" pod koniec okna rzadko popłaca.
18.08.2021 20:03
Z Thiago i Alabą też tak "dobrze" i "konstruktywnie" rozmawiali.
30.07.2021 12:51
Jeśli się nie dogadają, to muszą go sprzedać koniecznie w tym okineku.
30.07.2021 07:09
Jeszcze nie rozegraliśmy jednego meczu o stawkę z tym trenerem, a już wychwalanie pod niebiosa. Ja rozumiem, że sytuacja kadrowa jest zła, transfery w zasadzie nie istnieją, piłkarze nie chcą przedłużać kontraktów, to trzeba robić dobrą minę do złej gry, ale ten sztuczny optymizm zaczyna już trochę razić.
22.07.2021 07:26
Bayern chce 90 mln, Liverpool 40 mln. Spotkać się mnie więcej w połowie (ok. 60 mln, ew. część w sensownych bonusach/ratach) i pożegnać piłkarza.
03.07.2021 13:11
Nie muszą być wielkie transfery za grube pieniądze, skoro nie chcecie/możecie - mają być dobre. Czas start!
01.07.2021 12:29
"Sprawę Alaby również rozwiązaliśmy wspólnie."
Super rozwiązali powinien dodać!
01.07.2021 11:29
Sympatycy Niemiec powinni się cieszyć. Jeszcze parę minut i będzie już tylko lepiej dla reprezentacji Niemiec.
Edytowano : 2021-06-29 19:48:44
Mnie jako kibica Bayernu martwi natomiast jedno - fatalna dyspozycja piłkarzy Bayernu.
29.06.2021 19:47
Sane powinien dostać jeszcze rok w Bayernie. Może zdarzy się cud i zacznie cos grać, w innym wypadku powinien szukać nowego klubu.
23.06.2021 22:56
@hoven
To była ironia :)
23.06.2021 18:22
Problemy z nowym kontraktem Goretzki? Jestem w szoku! No tego to sie nie spodziewałem kompletnie. Przecież wszystkie rozmowy były przeprowadzane wzorowo i we właściwym czasie. Co się stało?
23.06.2021 17:50
Kadra Niemiec nie jest jakaś zla, ale trener nie ma kompletnie pomysłu na drużynę.
15.06.2021 23:00
Jeszcze dwa mecze i na szczescue koniec Jogiego w kadrze. Tego się oglądać nie da.
BTW Nie wiem co Niemcy zrobili Szpakowskiemu i Juskowiakowi, ale musiało być to coś strasznego. Dawno nie słyszałem tak jednostronnego komentarza.
15.06.2021 22:58
Sprzedać w tym okienku.
09.06.2021 12:34
Ładnie Leon z agentami owinął sobie zarząd wokół palca. Ale tak to jest, kiedy nie potrafi się postawić w odpowiednim czasie piłkarzowi żadnego ultimatum . Powtóreczka z Thiago/Alaby coraz bliżej...
Edytowano : 2021-05-27 11:43:52
Zaraz zacznie się słodzenie piłkarzowi a'la David "Czarny Beckenbauer" Alaba, ale to mało co daje, gdy jest się w dużo gorszej pozycji negocjacyjnej.
27.05.2021 11:41
Nich idzie, gdzie chce. Jego gra (nawet nie tyle forma, a ogólnie poziom piłkarza) nie upoważnia go do stawiania jakichkolwiek żądań finansowych przy podpisywaniu nowego kontraktu.
26.05.2021 10:32
Tylko to ultimatum nie może być postawione na rok przed wygaśnięciem kontraktu. Nigdy! Wtedy jako klub jest się z góry na straconej pozycji, bo albo zgadzasz się na warunki piłkarza (czyli tak naprawdę przegrywa się negocjacje), albo zgadzasz się za sprzedaż za drobne (bo rok do końca kontraktu), albo piłkarz śmieje się klubowi w twarz i czeka rok na odejście za darmo, bo za sam podpis dostanie pokaźną premie od nowego klubu.
Bayern chyba nic się nie nauczył na przykładzie Alaby i Thiago. NIC! Przeceniają najwyraźniej swoje zdolności negocjacyjne.
Edytowano : 2021-05-14 13:31:27
Od pół roku słyszy się o tym, że nowy kontakt z Leonem tuż, tuż. Porażka.
14.05.2021 13:30
@tapczan
Wszystko fajnie, ale pójdzie taki Goretzka do Hiszpanii czy Anglii i dostanie taką pensje jaką będzie chciał. Koronawirus dotknął wszystkie kluby, nie tylko nas. Żaden piłkarz raczej nie zgodzi się na obniżkę pensji przy przedłużaniu kontraktu, bo oni świruska mają tam, gdzie większość ludzi - w czterech literach. Trzeba przetrzymać ciężkie czasy, ale nie uwierzę, że taki klub jak Bayern nie może pozwolić sobie na przedłużenie kontraktów ze swoimi czołowymi i przyszłościowymi piłkarzami. Zwłaszcza, że tak jak mówisz, za rok może być po kryzysie.
Edytowano : 2021-05-14 13:14:34
BTW. Ma ktoś jakieś info, czy zarząd Bayernu również obciął sobie pensje i premie w związku ze koronaświruskiem?
Edytowano : 2021-05-14 13:17:11
Goretzka, Kimmich - już w tej chwili powinni mieć podpisać nowy kontrakt. Na wczoraj! Zwłaszcza Leon, on powinien siedzieć on pół roku z nową umową. Niech sobie czekają dalej i liczbą na dobroduszność piłkarzy.
Edytowano : 2021-05-14 13:25:48
Ja po prostu mam już po dziurki tych newsów typu "Goretzka blisko podpisania umowy", "Bayern chce jak najszybciej przedłużyć kontrakty" itd. Chce widzieć oficjalke z newsem o Leonie. Za miesiąc Leon będzie miał rok do końca kontraktu. Wypisz, wymaluj - powtórka z Thiago lub Alaby. A jeszcze pół roku temu niektórzy mi próbowali wmówić, że to jednostkowe przypadki. Tymczasem Bayern za miesiąc będzie miał do wyboru możliwe 3 scenariusze związane z Leonem.
Scenariusz nr 1: Zgoda na warunki Goretzki i podpisanie umowy
Scenariusz nr 2 (wariant Thiago): Sprzedaż za "grosze", byle coś dostać, inaczej kluby poczekają na scenariusz poniżej
Scenariusz nr 3 (wariant Alaba): Odejście za rok, bez otrzymania złamanego grosza - kluby zachęcają piłkarza premią za sam podpis, skoro Bayernowi mogą pokazać gest Kozakiewicza.
14.05.2021 13:12
Ta wypowiedź o ultimatum... czyli tak jak zakładałem, z Goretzka moze byc podobnie jak z Thiago. Inaczej juz dawno bylby podpisany nowy kontrakt z Leonem. Nikt o zdrowych zmysłach nie zwleka z podpisaniem nowego kontraktu kluczowych piłkarzy, jesli nie ma żadnych problemów.
Edytowano : 2021-05-14 11:37:11
Cos mi się wydaje, że nie mogą się dogadać z Goretzka w sprawie pensji, jak z Alaba. Tak nigdy nie zbudujemy naprawde silnego składu.
14.05.2021 11:35
Hansi Flick po rewanżu z PSG potwierdza! Odszedł, bo stwierdził, że już nic nie da rady zrobić z tą maszyno-samograjem. Mamy silny skład, z odpowiednią ławką, piłkarzy zdrowych i dyspozycyjnych przez cały sezon w 100%. Trener w każdej chwili ma kogo zmienić do ofensywy. W ogóle można kończyć okienko już teraz, po co je w ogóle otwierać. :)
Edytowano : 2021-05-07 11:40:41
A że dodatkowo odchodzi Boa, Alaba, Javi i być może ktoś jeszcze. To żaden problem, wystarczy w odpowiednim momencie odwrócić głowę w drugą stronę. Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. ;P
07.05.2021 11:38
To chyba transfer do rezerw, a nam potrzeba transferów do pierwszego składu.
06.05.2021 10:59
Kolejny dzień, a braku przedłużenia kontraktu Leona ciąg dalszy. Mam nieodparte wrażenie, że skończy się jak z Thiago. Oby nie.
05.05.2021 11:27
Ciężko mi sobie wyobrazić, by ktoś za niego chciał dać więcej niż 5 mln.
01.05.2021 21:25
@misza
Czy na wypożyczenia przychodzi szrot, czy nie, to nie chce polemizować, bo to myślenie zero-jedynkowe. Po prostu moim zdaniem wypożyczenia u nas zwyczajnie nie wypalają i to moim zdaniem gra nie warta świeczki. 100 razy wolę jakiegoś ciekawego młodzika, który wykazuje się w innych, niż wypożyczać starszych i często wypalonych lub/i niechcianych piłkarzy. Wypożyczanie takich piłkarzy jak Costa, Perisic, to moim zdaniem właśnie zaprzeczenie strategii myślenia długoterminowego, bo to doraźne łatanie składu, byle chłopa było tyle, by skład dopełnić, niż realne wzmocnienie na przyszłość drużyny.
Edytowano : 2021-04-29 11:37:18
edit: wykazuje się w innych klubach
29.04.2021 11:36
@Abzyrl
A tak, zapomniałem o Richardsie (skleroza nie boli ;)). W takim razie w obronie potrzeba tak naprawdę tylko dobrego PO. Mam nadzieje, że znajdzie się jakiś klub, który chciałby Sarra, bo zrobiłby miejsce w składzie. W obecnej dyspozycji Sarr powinien dostawać pensje co najwyżej na poziomie najniższej krajowej w Niemczech.
Co do środka pola, to pełna zgoda - Neuhaus były ciekawym wzmocnieniem.
29.04.2021 11:25
By wzmocnić SO po odejściu Alaby i Boatenga nie trzeba wcale wiele. Przychodzi Upamecano, jest Sule, Lucas, a i trzeba zacząć dawać szanse Kouassiemu, bo ponoć to wielki talent (byle tylko omijały go kontuzje). Bardziej przydałby się ktoś do zmiany dla Daviesa na LO i porządny piłkarz na PO, który mógłby z powodzeniem powalczyć z Pavardem o pierwszy skład, bo to IMO jeden ze słabszych elementów obecnej pierwszej 11-stki Bayernu.
Szczerze ściągnąłbym jeszcze jakiegoś ciekawego piłkarza na środek pola, a pozbył się Tolisso.
Edytowano : 2021-04-29 11:13:11
@misza
A który z nich się tak naprawdę sprawdził? Którego zatrzymaliśmy w klubie na stałe?
29.04.2021 11:11
To już naprawdę lepiej przejść bardziej na strategie jaką stosuje BVB i ściągać młodych piłkarzy za mniejsze pieniądze niż robić wypożyczenia wypalonych piłkarzy typu Costa czy ściągać starych, nie łapiących się często do składu piłkarzy typu Sarr. Ma się większe szanse, że coś z nich będzie. Do tego co jakiś czas zrobić większy transfer typu Upamecano i tyle. Nikt im nie każe robić transfery za 200 mln.
Poza tym gdzie jest przedłużenie umowy Goretzki?! Za niedługo będzie okienko transferowe, zostanie mu rok kontraktu i mamy powtórkę z Thiago/Alabą. Może dyktować warunki, bo jak nie to powie, że odchodzi za darmoche/drobne pieniądze do innego klubu. Słysze już od pół roku jak to już niemal Leon trzyma długopis w ręku, a tu nic się nie zmienia.
@tapczan
W takim razie jestem głupcem. xD
Straciłem już wiarę w tego piłkarza. Popełniał duże błędy już w Lipsku, a teraz gra jeszcze gorzej, bo po pierwszym większym błędzie w meczu traci kompletnie głowę i jego pewność na boisku wynosi wtedy 0%.
Edytowano : 2022-03-25 12:54:59
Na korzyść jego pozostania w Bayernie przemawia na pewno długi kontrakt, ale obawiam się, że z każdym kolejnym rokiem jego wartość będzie stopniowo spadać. Nie mam wątpliwości, że w klubie zostanie, bo Bayern ma o wiele większe braki w innych miejscach, ale nie uważam go za piłkarza, na którym będzie można opierać obronę w przyszłości.
25.03.2022 12:49
Ja też uważam, że Coman jest obecnie naszym najlepszym skrzydłowym. Gnabry gra przeciętnie, Sane to samo. Jednak w dzisiejszych czasach szybkość i drybling w biegu ma ogromne znaczenie, powiedziałbym, że kluczowe. Największy problem jaki mam z Sane jest taki, że on nie jest raczej typem szybkościowca w pojedynkach 1 vs 1 - swoje zwody opiera raczej na balansie, "dziubnięciu" piłki w odpowiednim czasie, ale dzieje sie to niemal w miejscu. Nie wiem jaki ma % wygranych pojedynków Sane, ale patrząc na statystki to z trójki Coman-Gnabry-Sane, to Leroy jest w tym chyba najgorszy.
Edytowano : 2022-03-22 10:09:10
No i jeszcze przyspieszenie na pierwszych metrach jest strasznie ważne - Coman to ma jak nikt inny w naszej drużynie.
22.03.2022 09:59
Szczerze, to nie śledziłem go jakoś szczególnie. Rzeczywiście jest taki dobry, by wydawać na niego +30mln?
21.03.2022 10:58
Gra dzisiaj zła nie jest, ale liczę mocno, że powrót Goretzki i Daviesa doda nam na koniec sezonu konkretnego kopa.
19.03.2022 19:28
@nyy32
I co z tego? Sane ma juz pewna historie w innych klubach w tym w Premier League, wiadomo było na co go stać. Po drugie Sane nie miał moim zdaniem aż tak bardzo złego pierwszego sezonu, a na pewno nie cały, miał okresy lepszej gry. Upa tymczasem w każdym meczu gra mega niepewnie, jest wiecznie spóźniony, zle się ustawia, nie potrafi myśleć i przewidywać sytuacje na boisku, czesto spala się psychicznie. Tylko dzisiaj po jednej połowie przez niego mogliśmy stracić dwie bramki. Nie, sorry, straciłem jakiekolwiek zaufanie i oczekiwania względem tego piłkarza.
Edytowano : 2022-03-19 19:19:40
@Mistrz358
W którym miejscu?
19.03.2022 19:18
@nyy32
A co ma Sane do Upamecano?
19.03.2022 19:07
@Murphy123
Jeśli byśmy cos dostali za sprzedaż Upa, to nie widzę powodu dlaczego Bayern nie miałby tego zainwestować w innego piłkarza.
19.03.2022 19:01
Upe trzeba sprzedać, bo musimy w końcu zacząć cos zarabiać na piłkarzach, którzy się nie sprawdzają. Przynajmniej będą pieniądze na kogoś innego.
19.03.2022 18:56
Upamecano musi pójść po sezonie na sprzedaż. Moim zdaniem nie do uratowania w Bayernie. Nie bedzie z niego pewnego obrońcy.
19.03.2022 18:53
Nie, nie postarają się.
14.03.2022 20:50
Ktoś mi może podać jakis sensowny powod, dlaczego Bayern nie rozpoczął jeszcze rozmow z Lewym?
14.03.2022 11:06
Może dzięki niemu w końcu zagramy 4-ką w tyle. Wracaj do zdrowia! :)
13.03.2022 11:37
@Davix
Muszę przyznać Ci racje. Niech wpuścić tego i tego. Tamten niech jeszcze troche jednak posiedzi na ławce.
12.03.2022 17:10
Przeciwnik jest już zmęczony, to idealny moment by trener wzmocnił ofensywę, może wpuścić tego... no tego, no i tamtego też może wpuścić.
12.03.2022 17:07
Braki składu w obronie rzutują na wszystko, są tak duże, że w zasadzie Bayern nie jest w stanie wystawić kompletnej jedenastki.. Nie mamy lidera na ŚO, nie mamy rezerwowego na LO, nie mamy NIKOGO na PO. Dodajcie do tego fatalne ustawienie (nie mamy wahadłowych) i macie odpowiedź dlaczego po dzisiejszej kolejce może być już tylko +3 do BVB.
Edytowano : 2022-03-12 16:18:05
Lewy indywidualnie nas ratuje
12.03.2022 16:17
No to mnie uspokoiliście. :)
08.03.2022 21:42
Mam pytanko. Oglądam mecz na TV i czy u was tez czasami ten dźwięk komentatorów tak nieprzyjemnie trzeszczy? Zastanawiam się czy to wina transmisji czy dekodera.
08.03.2022 21:38
Nic patrzasanie w szatni nie da. Niektórzy po prostu są za słabi na Bayern.
05.03.2022 16:17
Upamiękano na sprzedaż w lipcu.
05.03.2022 16:15
@Edmund
Usłyszeć od kogos, a zobaczyć i przekonać się samemu, to dwie różne rzeczy. Faktem jest, że powoli rodzi nam się w klubie kolejny niezadowolony trener. I jeśli chodzi o trenerów juz drugi raz z rzędu widzi się newsy o wątpliwych relacjach trenera z dyrektorem sportowym.
20.02.2022 12:17
Moim zdaniem po prostu, to dosyć rzadkie zjawisko by trener z bardzo dużego i znanego europejskiego klubu odchodził z własnej woli, bo źle czuje się w klubie, a u nas to coraz częstsze. Może zarząd Bayernu powinien zmniejszyc swoje oczekiwania wzgledem trenera i druzyny, gdy skład i jego głębia jest niewystarczająca, by skutecznie walczyć na trzech frontach (a zwłaszcza na arenie miedzynarodowej), tonując troche nastroje opinii publiczne? Dostrzec, że trener nie może grać tym, w czym czuje się najbardziej komfortowo, bo nie ma do tego piłkarzy? A może po prostu czasy się zmieniają i ci lepsi trenerzy zaczynają się bardziej cenić i nie chcą sobie dokładać zmartwień pracując z zarządem, który nie chce w ogole słuchać i współpracować? Może Julek się przeliczył, nie dał do konca wiary Flickowi, że przyjdzie mu współpracować z pewnego rodzaju "betonem", w dodatku z kosmicznymi wymaganiami?
20.02.2022 11:28
@tapczan
Na arenie międzynarodowej może i nie wygrał nic z City, ale w ciężkiej lidze angielskiej radzi sobie prawie że wzorowo niemal dominując ligę na przestrzeni tych 5 ostatnich lat (3 zwyciestwa) odkąd objął City. Teraz w szóstym sezonie szykuje się 4 zwycięstwo w lidze, a i z taką gra są faworytem do zwycięstwa w LM (ostatnio doszli do finalu - tez cos to znaczy).
Edytowano : 2022-02-20 00:18:56
Wiesz, gdyby to był jednostkowy przypadek, to można by to zrzucić choćby na gwiazdorstwo Pepa, ale on kręcił nosem, Flick kręcił nosem i teraz są pierwsze poważne sygnały of Julka. Bagatelizowanie tego jest moim zdaniem niewłaściwe i prowadzi donikąd.
20.02.2022 00:15
@misza
https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/985521/goraco-w-bayernie-nagelsmann-odpowiedzial-hoenessowi - Julek ma temat nikłej konkurencyjności składu.
Flick odszedł z powodu niezadowolenia z polityki transferowej, Pep podobnie (m.in. sprawa z Goetze). To nie jest jakaś tajemnica.
A w tym porównaniu do Polski, to chodzi bardziej o niewspółmierne do jakości drużyny oczekiwania włodarzy i ogólnie opinii publicznej. Poszukaj na necie, a znajdziesz info Bildu, że jednym z powodów przez ktore Guardiola odszedł z Bayernu (oprócz polityki transferowej), było niesamowite parcie na tytuły. Widocznie zbyt duże, jak na skład którym dysponował (w Polsce tez jak już druzyna dostanie się na mistrzostwa, to wszyscy trąbią, że minimum to wyjście z grupy. Jakby nikt nie zauważał, że jesteśmy jedna z gorszych drużyn na każdym turnieju). Julek po meczu z Bochum juz dostał krytyke od Uliego w mediach, ale ten sam Uli sobie do zarzucenia już nic nie ma. Flick był magikem, ale ten magik w końcu niezadowolony odszedł z klubu. Sam! To tak jakby Guardiola sam z własnej woli się spakował z City, albo Klopp z Liverpoolu!
19.02.2022 23:27
Ja juz słyszałem podobne historie z Flickiem. Najpierw słyszało się o spięciach między nim a Hasanem, a chwilę później wypuszczano damage control, że współpraca przebiega dobrze itd. Jak się to skończyło, to wiadomo.
Edytowano : 2022-02-19 17:54:18
@misza
Jeśli słyszy się od jednego trenera od czasu do czasu, że ze składem nie jest dobrze, to można to jeszcze jakoś wytłumaczyć. W chwili kiedy trzeci trener w ostatnich 8 latach (sic!) wyraża niezadowolenie wobec skladu/polityki transferowej klubu, a dwóch z tego powodu z własnej woli odchodzi, to nie jest sytuacja normalna. A Julek nawet nie w łagodny sposób pokazał swoje niezadowolenie. On jawnie "odpyszył" Uliemu, że czesc piłkarzy może czuc się w klubie zbyt pewnie, bo nie ma konkurencji!!
Edytowano : 2022-02-19 18:02:06
Julek popełnia błędy, jasne, ale jak on ma ustawić skład skoro na środku defensywy nie ma dobrej alternatywy, bo w rezerwie jest jedynie facet, który najprawdopodobniej ma spore problemy z psychika i spala się w meczu z Bochum (a gdzie tam LM?!!), a na bokach obrony nie ma nawet kto za bardzo wejść z ławki, a nawet w podstawie na PO żaden as nie zagra?
Niektórzy piszą, że Julek powinien zaakceptować to co ma, siedzieć cicho i pracować na tym co ma, ale wymagania wobec niego się nie zmieniają. To tak jakby wymagano by trener Polski doszedł przynajmniej do 1/2 MŚ/ME, bo jak nie to mu nie dadzą spokoju z krytyka. Paranoja!
19.02.2022 17:49
@admin
Nie chce za bardzo wchodzić w polemikę czy warto było dla Guardioli rozbijać skarbiec. Chodzi mi raczej o fakt, że od jakiegoś czasu zbyt często słyszy się z ust trenera Bayernu, że skład jest zły, brak w nim głębi, możliwości lepszej rotacji, a trenerzy nawet jeśli nie bezpośrednio, to niejako sugerują swoimi wypowiedziami, że do drużyny CZĘSTO ściągani są niewłaściwi piłkarze.
Co do zwalniania trenera... Nigdzie nie pisałałem, ze za normalne traktuje regularne ich zwalnianie, ale w topowych klubach tak zazwyczaj trenerzy kończą - są zwalniani, a nie na odwrót. Nie przypominam sobie, by w czołowych drużynach angielskich czy hiszpanskich ktoś od dłuższego czasu narzekał, że skład ma niewłaściwy i będąc juz pod ściana rozwiazywał/nieprzedłużał swojego kontraktu.
PS. Obecne United nie traktuje jako klubu z topu do jakiego Bayern aspiruje. Chciałbym raczej, żeby Bayern porównywał się do takiego Liverpoolu, gdzie Klopp czuje się raczej komfortowo. Jasne, nie mamy takich pieniędzy, ale nasza polityka transferowa (jak na nasze warunki finansowe) z pewnością mogłaby być dużo lepsza.
18.02.2022 21:43
Hasan, to tak naprawdę "przedłuzenie" Uliego. Ta osoba cały czas wpływa i ma niezwykle ważny głos w kwestiach transferowych. I póki to się nie zmieni, to lepiej nie będzie.
Edytowano : 2022-02-18 14:41:22
Poza tym w przeciągu 8 ostatnich lat, to już trzeci trener, który wyraża niezadowolenie z polityki transferowej klubu. Dwóch przez to odeszło (Pep i Flick), Julek może być niedługo trzecim. To nie jest normalna sytuacja w topowym klubie, gdzie zazwyczaj kluby zwalniają trenerów za złe wyniki, a nie trenerzy sami odchodzą, bo "kadra jest wąska i niedopowiednia".
18.02.2022 14:37
Tak mówiąc szczerze, to ten Omar Richards to jak już grał, to nie prezentował się jakoś źle. Wydaje mi się, że dużo lepiej niż np. taki Pavard po drugiej stronie. Chciał ym go widzieć jak dostaje szanse od początku w jakimś meczu LM, bo nie dostał tak naprawdę poważnej szansy, w przeciwieństwie do takiego Sarra.
Edytowano : 2022-02-18 13:08:30
* w jakimś meczu BL, oczywiście. LM to inna bajka...
18.02.2022 13:06
Czyli to już trzeci trener Bayernu w przeciągu ostatnich 8 lat, który jest niezadowolony z polityki transferowej Bayernu, i może być trzecim który odejdzie z klubu z własnej woli (po Guardioli i Flicku). Znacie drugi klub z topu Europy, w którym działoby się coś podobnego?
17.02.2022 22:16
Dobra psychoterapia wzkazana.
17.02.2022 10:01
Teraz będzie mówienie, że w weekend odpowiemy na ten remis, a później, że odpowiedź na słabszy mecz w BL będzie jeszcze w następnej kolejce. :)
16.02.2022 22:54
To co? W niedzielę odpowiedź na odpowiedź? xD
16.02.2022 22:52
@Arkady142
Cóż, zawsze taki byłem, że pomimo mojej miłości do Bayernu, nigdy nie bałem się mówić tego co myślę, choćby to było niewygodne dla części osób. :)
16.02.2022 22:02
@DonJupp4ever
Zgadzam się. Gra jest położona taktycznie kompletnie, ale problem mimo wszystko jest też w obrońcach, bo grają fatalnie. Inna sprawa, że trener im gry nie ułatwia.
16.02.2022 21:56
@Arkady142
Uli to niech lepiej w ogole pozwoli oddychać temu klubowi. Znalazł sobie furtkę w postaci Hasana i nie dobrego z tego nie wynika.
16.02.2022 21:54
To nie funkcjonuje po prostu. Comana i Gnabrego przez to, że graja na wahadlach to nie ma ani w ataku, ani w obronie, bo tam są wiecznie spóźnieni.
16.02.2022 21:52
Skład obrony jest fatalny! Fatalny! Poziom Dmichelisa i Buytena na środku i nie przeradza teraz. Upamecano, który ma problemy z głową, Sule robiący błędy co mecz, z Lucasa zrobil się Sule nr 2, a Pavard z powodzeniem mógłby grać pierwsze skrzypce... w Legii, a nie podstawie Bayernu. Jest dramat, naprawde. Obrony zwyczajnie nie ma.
Edytowano : 2022-02-16 21:50:06
*przesadzam
16.02.2022 21:49
Tego się nie da oglądać...
16.02.2022 21:44
Nie jestem i nie będę raczej zwolennikiem grania trójka obrońców. Niby wahadłowi mają wspomagać obrońców przy akcjach przeciwnika, ale przy szybkich atakach nie działa to tak jak powinno. Gdyby nie nasza gra obronna uważałbym nas za największych faworytów do wygrania LM, ale z tym co gra w obronie Bayern Nagelsmanna...
16.02.2022 20:30
Uapmecano jest na sprzedaż. Myślałem, że w końcu ogarnie się ze swoimi błędami, ale on taki niepewny raczej juz zostanie.
12.02.2022 16:22
@Ivan7
Idealny były Christensen, ale nie wiem czy nie jest już pozamiatane i Duńczyk nie trafi ostatecznie do Barcelony.
08.02.2022 12:39
Jak podkupowaliśmy im piłkarzy to było to złe, ale jak oni nam, to wszystko już ok i cacy. Pluli się o Lewego, że niszczymy Bundeslige itd., ale w drugą stronę już jest super. :)
08.02.2022 11:30
@Davix
Christensen wg najnowszy plotek ma przejść do Barcelony. Barca jest ponoc w dużo bardziej zawaansowanych rozmowach, a Bayern nawet nie rozpoczął negocjacji.
07.02.2022 16:41
Tak, tak. Nigdy nie chodzi o pieniądze.
06.02.2022 13:02
Niech zostawia to Barcelonę w spokoju. Ja nie chciałbym chyba nikogo z tego zespolu. Kiedyś może Ansu Fatiego, ale nie wiadomo czy kontuzje nie zniszczą mu calkowicie kariery. De Jonga absolutnie nie.
23.01.2022 13:16
No Schlotterbeck to chyba jedyne nazwisko z tej listy, które brałbym pod uwagę.
23.01.2022 12:37
Najlepsze jest to, ze w tym meczu nie popełnił żadnego poważnego błędu i ie wypaczył wyniku, bo a)karnego dla BVB i tak cofnąłby VAR, b)karny dla Bayernu byl prawidłowo podyktowany. Szkoda go.
19.01.2022 00:19
Może przez te reprezentacje ktoś sie na niego skusi jeszcze w zimie? :)
19.01.2022 00:16
Moim zdaniem to już gra Bayernu z tymi kontuzjami byle nie dać DFB powodu do decyzji o rozegraniu spotkania w okrojonym składzie. Jak trzeba będzie to wyślą jeszcze paru piłkarzy do "szpitala".
05.01.2022 13:51
@tapczan
Dobre :)
@Skobry
No trochę Kalle się wygłupił tą wypowiedzią, ale to tylko pokazuje, że każdemu dobra ściema może się przytrafić. Ciekawe tylko czy jeśli Lewy będzie zdecydowany na odejście w lato, to Kalle dalej będzie w kwestii odpuszczenia Hochlanda trzymał się tego "szacunku do Lewego", czy ten "szacunek" przeskoczy na coś innego np. na "szacunek do piniądza" :)
14.12.2021 12:04
Czyli Atletico...
Edytowano : 2021-12-13 12:18:48
W newsie jest błąd u góry, bo była wpadka przy losowaniu i Villareal nie może grać z United, gra z City...
Edytowano : 2021-12-13 12:19:39
A co do losowania, to można było gorzej trafić (Chelsea, PSG). Nie jest źle.
13.12.2021 12:18
Tak się przedstawia procentowe prawdopodobieństwo trafienia przez Bayern na poszczególnych rywali:
1) Chelsea 21,376%
2) Atletico 14,035%
Inter 14,035%
Villareal 14,035%
3) PSG 13,575%
4) Salzburg 11,588%
5) Sporting 11,357%
Real Madryt 32,3% na Chelsea, 19,4% na PSG. Wysokie prawdopodobieństwo trafienia na Chelsea ma jeszcze Ajax( 21,376%) i Lille (24,932%).
13.12.2021 12:09
Tu raczej nie chodzi o szacunek do Lewego, tylko o kwotę jaką potrzeba przeznaczyc na transfer i kontrakt Hochlanda. Klauzula ma wynosić 75 mln, sam Serek chce ponoć 50 mln pensji za sezon (sic!), do tego prowizja dla Raioli 40 mln + obowiązkowa premia dla ojca, wiec kwota byłaby kosmiczna.
13.12.2021 07:38
No w końcu!!
Ile trzeba było czekać na jasne wyjaśnienie, bo piłkarze BVB dziwnym trafem niewygodne kwestie pomijali. Tyle w temacie.
06.12.2021 11:26
@WayeThe
Jasna sprawa. Dziwi mnie natomiast to, że w dyskusji o meczu kompletnie pomija się, to że był spalony. Nawet komentatorzy podczas meczu widząc transmisję i zatrzymanie akcji w tym momencie na powtórce jakby całkowicie nie zauważali spalonego. Zarzuca się sędziemu stronniczość, a jak dla mnie stronniczość rzuca się w oczy u innych osób.
Edytowano : 2021-12-05 09:26:35
Ta klatka jest z angielskiego skrótu. Tu komentatorzy tez stwierdzili po powtórce, że nie ma spalonego. WTF!
05.12.2021 09:24
@Prezes42
To jest klatka od operatora telewizyjnego, który sam zatrzymał w tym momencie akcje, a oni są baaardzo dokładni w tym.
Zazwyczaj zakłada się też, że linie rozgraniczające poszczególne odcienie murawy są równolegle do linii końcowej boiska (a zatem i do linii bramkowej) - tak są projektowane. W tej sytuacji wyraźnie widać, że bliżej jest stopa Haalanda i nie ma siły, żeby bark Hernandeza był bliżej bramki (anatomii człowieka się nie przeskoczy, a ręki przecież się nie wlicza do linii spalonego)
05.12.2021 09:19
Tu sytuacja że spalonym Haalanda, przed sytuacja z Reusem. Moim zdaniem wyraźny spalony:
https://i.ibb.co/wrtY5TH/Screenshot-20211205-085446-Firefox.jpg
05.12.2021 08:58
Przecież przy faulu Reusa Haaland był na spalonym! Wystarczy zobaczyć gdzie stopa Haalanda była w stosunku do linii trawy, a gdzie bark naszego zawodnika.
05.12.2021 07:24
Goretzka to jak najbardziej piłkarz na Bayern, po prostu ma słabszy okres i tyle. A tak wychwalany Kimmich też swoją drogą prezentuje w najlepszym wypadku średnia formę.
Prawda jest banalna - druzyna na tym etapie ma chwiejna formę (swoje zrobila tez przerwa reprezentacyjna i te pożal się Boże kwarantanny). W ważniejszych meczach (np. w LM) potrafi się zmobilizować, natomiast wydaje mi się, że na krajowym podwórku często brakuje im troche motywacji - wychodzą na boisko z lekką arogancją.
Można sobie teraz analizować grę Bayernu do woli, ale taka naprawde własciwa forma ma trafić na wiosnę i tylko to się liczy, a do tego okresu daleko.
20.11.2021 10:28
Ja bym go zostawił, pod warunkiem że przedłuży kontrakt. Skrzydła mamy wystarczająco obsadzone i nie wiem, czy jest sens personalnie burzyć coś, co w sumie dobrze funkcjonuje. Jeśli nie udałoby się dojść do porozumienia do czerwca, to wtedy sprzedać. Jego dobra dyspozycja przyczyniłaby się jedynie do wzrostu wartości, co dla nas jest dobre.
04.11.2021 13:14
@Zerafaelo
No może rzeczywiście lepiej nic nie robić i wyglądać jakby trafilo się na ławkę przez przypadek. Julek jeszcze niedawno po ostatni meczu LM mowil zreszta, że asystenci tez powinni brać jakas odpowiedzialność za swoją pracę (w końcu za cos biora niemałe pieniądze).
I przypominam, że taki Flick zaczynał w Bayernie jako asystent Kovaca. I w zasadzie z marszu z powodzeniem zastąpił Chorwata.
28.10.2021 17:06
Ciężko w ogóle ocenić pracę Toppmoellera, bo jak ocenić coś czego nie było. Gdybym miał siebie wyobrazić na ławce trenerskiej Bayernu, to wyglądałbym tak jak wczoraj Dino i to zbyt dobrze o pracy asystenta nie świadczy. Ja wiem, że to Julian jest trenerem, ale wymagałbym od asystenta chociaż trochę "życia" na ławce, a on wyglądał jakby kogoś z ulicy zapakowali w worek i wyładowali przy murawie.
A Upa wczoraj zasłużył na 7.
28.10.2021 07:08
Ostatnio coraz częściej gramy trzema środkowymi obroncami, a nie mamy ich zbyt wiele w kadrze (Upa, Lucas, Sule, od biedy Pavard), więc Nianzou bym zostawił, bo w PSG pokazywał, że ma duży talent. Potrzebuje tylko przełamania, reszta sama przyjdzie, ja w niego wciąż wierzę. Pozostała trójka do sprzedania.
27.10.2021 15:48
Alaba niezły bląd w ustawieniu i Real przegrywa 1:0
03.10.2021 16:51
Znowu... Masakra z tym Tolisso. :/
01.09.2021 11:25
@GuteSpiele
W tym drugim zestawieniu za Lewego ChupaChups + ew. Sabitzera przesunąć do przodu, a obok Tolisso dać Rocę i też taki team mógłby powalczyć z większością drużyn z BL.
01.09.2021 11:02
@Pir5
No niby tak, ale po dramie z Thiago z dużą ostrożnością podchodzę do informacji o tym, że podpisanie kontraktu jest tuż-tuż. Jak będę widział oficjalny news o podpisaniu kontraktu z Goretzką, to dopiero wtedy odetchnę. :)
@misza
No może i plusik powinien się znaleźć przy ocenie, z drugiej strony mierzi to, że nie udało się sprzedać chociaż jednego niechcianego piłkarza. Chyba każdy klub ma swojego Bale'a czy Umtitiego. W każdym razie okienko naprawdę ok, chyba pierwsze od dłuższego czasu z którego jestem zadowolony. :)
Edytowano : 2021-09-01 10:58:39
W każdym razie jak widzę okienko np. BVB (wiem, że to mimo wszystko nie ten kaliber, z całym szacunkiem, ale jak na nich, to IMO okienko mieli bardzo słabe), to od razu przechodzi mi jakiekolwiek narzekanie na okienko transferowe Bayernu. :D
01.09.2021 10:55
Okienko za nami, więc czas na krótkie podsumowanie. W skali szkolnej (1-6) oceniłbym okienko na 4, ogólnie było dobre.
Na plus: zdecydowanie transfer Sabitzera i Upamecano jako następcy Alaby. No i przedłużenie kontraktu z Kimmichem było niezwykle ważne i cieszę się, że chociaż z nim udało się przedłużyć kontrakt.
Póki co neutralny jestem w stosunku do zatrudnienia Omara Richardsa na LO, ma 23 lata, a dotychczas grywał jedynie w 2 lidze angielskiej... Nie chce jednak go skreślać na dzień dobry, może okaże się dobrym "strzałem".
Na minus: Niby jest Stanisic, który sprawuje się dobrze, ale mimo wszystko miałem nadzieje na ściągnięcie jakiegoś dodatkowego PO o charakterystyce zbliżonej trochę do Daviesa. Bardziej denerwuje mnie brak sprzedaży niechcianych piłkarzy czyli głównie "wielką trójcę" - Sarra, Cuisance i Tolisso. Największym minusem jest jednak nieprzedłużenie kontraktów z paroma naszymi piłkarzami. Chodzi mi głównie o Goretzke (on już dawno powinien mieć podpisany nowy kontrakt, a tu dalej wszystko się przedłuża). Poza tym nie wiadomo dalej co z Sule (kończy mu się kontrakt w przyszłym roku i może odejść za darmo) i Comanem (który ma wymagania z kosmosu).
01.09.2021 08:35
Jeszcze jakiś dynamiczny PO i okienko byłoby naprawde udane.
30.08.2021 16:44
@Pir5
No taki żarcik. :) Nie no, mam nadzieje, ze skończy się dobrze, ale właśnie po akcjach z Thiago podchodzę do podobnych rewelacji ze spora ostrożnością.
29.08.2021 22:08
Kontrakt podpisany w 50% tzn. Bayern chce, Leon zwleka. :]
29.08.2021 21:59
Ok, ale jak zacznie montować posążki Buddy w ośrodku treningowym, to wtedy zacznę się martwić. :P
28.08.2021 10:53
Hofmann? 20 mln?
NIEEEEEE!!
26.08.2021 14:11
Uwierzę jak zobacze oficjalke
20.08.2021 12:42
Nie wiem czy nie korzystniejsze bedzie nawet zerwanie umowy i wypłacenie mu odszkodowania. Trzeba spojrzeć prawdziwe w oczy, pożytku z niego żadnego, kontrakt ma dlugi (jeszcze 3 lata), zarobki nieadekwatne do poziomu gry... Nawet jakbyśmy chcieli go oddać za darmo, to żaden normalny klub nie da mu tej samej pensji, wiec Sarr moze spokojnie robić to co swojego czasu chocby Bale w Realu, czy co robi obecnie taki Umtiti w Barcelonie, bo najwyraźniej brakuje mu ambicji i woli byc przyspawany do ławki niż odejść i grać w innym klubie, ale za mniejsze pieniądze.
Ten transfer to powinna być nauczka, ze robienie transferow na "pałę" pod koniec okna rzadko popłaca.
18.08.2021 20:03
Z Thiago i Alabą też tak "dobrze" i "konstruktywnie" rozmawiali.
30.07.2021 12:51
Jeśli się nie dogadają, to muszą go sprzedać koniecznie w tym okineku.
30.07.2021 07:09
Jeszcze nie rozegraliśmy jednego meczu o stawkę z tym trenerem, a już wychwalanie pod niebiosa. Ja rozumiem, że sytuacja kadrowa jest zła, transfery w zasadzie nie istnieją, piłkarze nie chcą przedłużać kontraktów, to trzeba robić dobrą minę do złej gry, ale ten sztuczny optymizm zaczyna już trochę razić.
22.07.2021 07:26
Bayern chce 90 mln, Liverpool 40 mln. Spotkać się mnie więcej w połowie (ok. 60 mln, ew. część w sensownych bonusach/ratach) i pożegnać piłkarza.
03.07.2021 13:11
Nie muszą być wielkie transfery za grube pieniądze, skoro nie chcecie/możecie - mają być dobre. Czas start!
01.07.2021 12:29
"Sprawę Alaby również rozwiązaliśmy wspólnie."
Super rozwiązali powinien dodać!
01.07.2021 11:29
Sympatycy Niemiec powinni się cieszyć. Jeszcze parę minut i będzie już tylko lepiej dla reprezentacji Niemiec.
Edytowano : 2021-06-29 19:48:44
Mnie jako kibica Bayernu martwi natomiast jedno - fatalna dyspozycja piłkarzy Bayernu.
29.06.2021 19:47
Sane powinien dostać jeszcze rok w Bayernie. Może zdarzy się cud i zacznie cos grać, w innym wypadku powinien szukać nowego klubu.
23.06.2021 22:56
@hoven
To była ironia :)
23.06.2021 18:22
Problemy z nowym kontraktem Goretzki? Jestem w szoku! No tego to sie nie spodziewałem kompletnie. Przecież wszystkie rozmowy były przeprowadzane wzorowo i we właściwym czasie. Co się stało?
23.06.2021 17:50
Kadra Niemiec nie jest jakaś zla, ale trener nie ma kompletnie pomysłu na drużynę.
15.06.2021 23:00
Jeszcze dwa mecze i na szczescue koniec Jogiego w kadrze. Tego się oglądać nie da.
BTW Nie wiem co Niemcy zrobili Szpakowskiemu i Juskowiakowi, ale musiało być to coś strasznego. Dawno nie słyszałem tak jednostronnego komentarza.
15.06.2021 22:58
Sprzedać w tym okienku.
09.06.2021 12:34
Ładnie Leon z agentami owinął sobie zarząd wokół palca. Ale tak to jest, kiedy nie potrafi się postawić w odpowiednim czasie piłkarzowi żadnego ultimatum . Powtóreczka z Thiago/Alaby coraz bliżej...
Edytowano : 2021-05-27 11:43:52
Zaraz zacznie się słodzenie piłkarzowi a'la David "Czarny Beckenbauer" Alaba, ale to mało co daje, gdy jest się w dużo gorszej pozycji negocjacyjnej.
27.05.2021 11:41
Nich idzie, gdzie chce. Jego gra (nawet nie tyle forma, a ogólnie poziom piłkarza) nie upoważnia go do stawiania jakichkolwiek żądań finansowych przy podpisywaniu nowego kontraktu.
26.05.2021 10:32
Tylko to ultimatum nie może być postawione na rok przed wygaśnięciem kontraktu. Nigdy! Wtedy jako klub jest się z góry na straconej pozycji, bo albo zgadzasz się na warunki piłkarza (czyli tak naprawdę przegrywa się negocjacje), albo zgadzasz się za sprzedaż za drobne (bo rok do końca kontraktu), albo piłkarz śmieje się klubowi w twarz i czeka rok na odejście za darmo, bo za sam podpis dostanie pokaźną premie od nowego klubu.
Bayern chyba nic się nie nauczył na przykładzie Alaby i Thiago. NIC! Przeceniają najwyraźniej swoje zdolności negocjacyjne.
Edytowano : 2021-05-14 13:31:27
Od pół roku słyszy się o tym, że nowy kontakt z Leonem tuż, tuż. Porażka.
14.05.2021 13:30
@tapczan
Wszystko fajnie, ale pójdzie taki Goretzka do Hiszpanii czy Anglii i dostanie taką pensje jaką będzie chciał. Koronawirus dotknął wszystkie kluby, nie tylko nas. Żaden piłkarz raczej nie zgodzi się na obniżkę pensji przy przedłużaniu kontraktu, bo oni świruska mają tam, gdzie większość ludzi - w czterech literach. Trzeba przetrzymać ciężkie czasy, ale nie uwierzę, że taki klub jak Bayern nie może pozwolić sobie na przedłużenie kontraktów ze swoimi czołowymi i przyszłościowymi piłkarzami. Zwłaszcza, że tak jak mówisz, za rok może być po kryzysie.
Edytowano : 2021-05-14 13:14:34
BTW. Ma ktoś jakieś info, czy zarząd Bayernu również obciął sobie pensje i premie w związku ze koronaświruskiem?
Edytowano : 2021-05-14 13:17:11
Goretzka, Kimmich - już w tej chwili powinni mieć podpisać nowy kontrakt. Na wczoraj! Zwłaszcza Leon, on powinien siedzieć on pół roku z nową umową. Niech sobie czekają dalej i liczbą na dobroduszność piłkarzy.
Edytowano : 2021-05-14 13:25:48
Ja po prostu mam już po dziurki tych newsów typu "Goretzka blisko podpisania umowy", "Bayern chce jak najszybciej przedłużyć kontrakty" itd. Chce widzieć oficjalke z newsem o Leonie. Za miesiąc Leon będzie miał rok do końca kontraktu. Wypisz, wymaluj - powtórka z Thiago lub Alaby. A jeszcze pół roku temu niektórzy mi próbowali wmówić, że to jednostkowe przypadki. Tymczasem Bayern za miesiąc będzie miał do wyboru możliwe 3 scenariusze związane z Leonem.
Scenariusz nr 1: Zgoda na warunki Goretzki i podpisanie umowy
Scenariusz nr 2 (wariant Thiago): Sprzedaż za "grosze", byle coś dostać, inaczej kluby poczekają na scenariusz poniżej
Scenariusz nr 3 (wariant Alaba): Odejście za rok, bez otrzymania złamanego grosza - kluby zachęcają piłkarza premią za sam podpis, skoro Bayernowi mogą pokazać gest Kozakiewicza.
14.05.2021 13:12
Ta wypowiedź o ultimatum... czyli tak jak zakładałem, z Goretzka moze byc podobnie jak z Thiago. Inaczej juz dawno bylby podpisany nowy kontrakt z Leonem. Nikt o zdrowych zmysłach nie zwleka z podpisaniem nowego kontraktu kluczowych piłkarzy, jesli nie ma żadnych problemów.
Edytowano : 2021-05-14 11:37:11
Cos mi się wydaje, że nie mogą się dogadać z Goretzka w sprawie pensji, jak z Alaba. Tak nigdy nie zbudujemy naprawde silnego składu.
14.05.2021 11:35
Hansi Flick po rewanżu z PSG potwierdza! Odszedł, bo stwierdził, że już nic nie da rady zrobić z tą maszyno-samograjem. Mamy silny skład, z odpowiednią ławką, piłkarzy zdrowych i dyspozycyjnych przez cały sezon w 100%. Trener w każdej chwili ma kogo zmienić do ofensywy. W ogóle można kończyć okienko już teraz, po co je w ogóle otwierać. :)
Edytowano : 2021-05-07 11:40:41
A że dodatkowo odchodzi Boa, Alaba, Javi i być może ktoś jeszcze. To żaden problem, wystarczy w odpowiednim momencie odwrócić głowę w drugą stronę. Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. ;P
07.05.2021 11:38
To chyba transfer do rezerw, a nam potrzeba transferów do pierwszego składu.
06.05.2021 10:59
Kolejny dzień, a braku przedłużenia kontraktu Leona ciąg dalszy. Mam nieodparte wrażenie, że skończy się jak z Thiago. Oby nie.
05.05.2021 11:27
Ciężko mi sobie wyobrazić, by ktoś za niego chciał dać więcej niż 5 mln.
01.05.2021 21:25
@misza
Czy na wypożyczenia przychodzi szrot, czy nie, to nie chce polemizować, bo to myślenie zero-jedynkowe. Po prostu moim zdaniem wypożyczenia u nas zwyczajnie nie wypalają i to moim zdaniem gra nie warta świeczki. 100 razy wolę jakiegoś ciekawego młodzika, który wykazuje się w innych, niż wypożyczać starszych i często wypalonych lub/i niechcianych piłkarzy. Wypożyczanie takich piłkarzy jak Costa, Perisic, to moim zdaniem właśnie zaprzeczenie strategii myślenia długoterminowego, bo to doraźne łatanie składu, byle chłopa było tyle, by skład dopełnić, niż realne wzmocnienie na przyszłość drużyny.
Edytowano : 2021-04-29 11:37:18
edit: wykazuje się w innych klubach
29.04.2021 11:36
@Abzyrl
A tak, zapomniałem o Richardsie (skleroza nie boli ;)). W takim razie w obronie potrzeba tak naprawdę tylko dobrego PO. Mam nadzieje, że znajdzie się jakiś klub, który chciałby Sarra, bo zrobiłby miejsce w składzie. W obecnej dyspozycji Sarr powinien dostawać pensje co najwyżej na poziomie najniższej krajowej w Niemczech.
Co do środka pola, to pełna zgoda - Neuhaus były ciekawym wzmocnieniem.
29.04.2021 11:25
By wzmocnić SO po odejściu Alaby i Boatenga nie trzeba wcale wiele. Przychodzi Upamecano, jest Sule, Lucas, a i trzeba zacząć dawać szanse Kouassiemu, bo ponoć to wielki talent (byle tylko omijały go kontuzje). Bardziej przydałby się ktoś do zmiany dla Daviesa na LO i porządny piłkarz na PO, który mógłby z powodzeniem powalczyć z Pavardem o pierwszy skład, bo to IMO jeden ze słabszych elementów obecnej pierwszej 11-stki Bayernu.
Szczerze ściągnąłbym jeszcze jakiegoś ciekawego piłkarza na środek pola, a pozbył się Tolisso.
Edytowano : 2021-04-29 11:13:11
@misza
A który z nich się tak naprawdę sprawdził? Którego zatrzymaliśmy w klubie na stałe?
29.04.2021 11:11
To już naprawdę lepiej przejść bardziej na strategie jaką stosuje BVB i ściągać młodych piłkarzy za mniejsze pieniądze niż robić wypożyczenia wypalonych piłkarzy typu Costa czy ściągać starych, nie łapiących się często do składu piłkarzy typu Sarr. Ma się większe szanse, że coś z nich będzie. Do tego co jakiś czas zrobić większy transfer typu Upamecano i tyle. Nikt im nie każe robić transfery za 200 mln.
Poza tym gdzie jest przedłużenie umowy Goretzki?! Za niedługo będzie okienko transferowe, zostanie mu rok kontraktu i mamy powtórkę z Thiago/Alabą. Może dyktować warunki, bo jak nie to powie, że odchodzi za darmoche/drobne pieniądze do innego klubu. Słysze już od pół roku jak to już niemal Leon trzyma długopis w ręku, a tu nic się nie zmienia.
29.04.2021 10:51