DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 1

6

Zasłona dymna. Zagrają.

17.04.2024 12:23

5

Jeśli Bayern odpadnie, to chciałbym żeby LM wygrała BVB. To tylko podnosi atrakcyjność BL, również w oczach piłkarzy, bo ci lepsi piłkarze lubią wyzwania i chęć "dokopania" największym rywalom.

17.04.2024 08:49

5

Jeszcze jedna uwaga (choc może to problem tylko występujący u mnie na firefox). Mianowicie, gdy korzysta się z ciemnego motywu, to trudno dojrzeć nicki osób, które dały lajka danemu komentarzowi. Trzeba zaznaczyć tekst, żeby dopiero było widać nick. Przy jasnym motywie problem nie występuje i ładnie widać nazwy użytkowników.

18.01.2024 22:23

4

Strona bardzo fajna. Mega plus za ciemny motyw! No i dużo lepiej korzysta się na telefonie, a obecnie to mój główny sposób operowania na stronie.
No i potwierdzam, że warto wyczyścić pamięć podręczną. U mnie pomogło i ładnie uporządkowało wygląd strony w wersji mobilnej.

18.01.2024 22:13

3

Wieczór i poranek mega przykry. Ogromna szansa na awans zaprzepaszczona w takich okolicznościach, to boli. Dużo bardziej niż przegrać wyraźnie kilkoma bramkami. Spalonego nie było, powinna być dogrywka, ale wg mnie i tak nie było szans dotrwać do karnych - to błąd Neuera był kluczowy i zaważył na awansie. Nie zmienia to jednak faktu, że Marciniak powinien byc odsunięty od prowadzenia ważnych meczów, a już w szczególności Bayernu, bo mam lekkie wątpliwości jeśli chodzi o jego bezstronność. Dość jednak o nim.

Jeśli chodzi o mecz, to ciągle rzuca się jedna kwestia jeśli chodzi o Bayern w fazie pucharowej LM - stres i waga spotkania pęta nogi naszym zawodnikom. Ja wiem, że naszym piłkarzom sumarycznie blakuje klasy sportowej do takiego Realu czy City, ale OMG - nie aż tak, żeby nie dało rady celnie wykonać prostego podania, albo lepiej zachowywać się przy kontratakach. Wczoraj łapałem się za głowę patrząc na nieporadność naszych w przodzie, gdy mieliśmy dogodną sytuacje w kontrze, przy naszej przewadze i nie potrafiliśmy nawet dobrze podać.

Mental, klasa sportowa, PRZYGOTOWANIE FIZYCZNE (fatalne, a przecież w tym aspekcie byliśmy dobrzy) - niektórzy już ledwo żyli w końcówce. To była różnica klasy w stosunku do Realu, niestety.

09.05.2024 07:38

3

Nie mamy ani środków, ani długofalowego pomysłu na drużynę, ani składu, żeby konkurować na rowni z najlepszymi.

08.05.2024 23:17

3

@SammyKufour
Można się z kimś nie zgadzać, a jednocześnie nie używać osobistych wycieczek czy innych obraźliwych określeń. Jeżeli kogoś naprawdę razi czyjeś zdanie i nie ma już siły na dalszą dyskusję, to przecież zawsze można takie osoby zwyczajnie zignorować.
A ten użytkownik po prostu przesadził z pewnym określeniem i najwyraźniej nie mógł się pogodzić z faktem, że została mu przez to zwrócona uwaga.

23.01.2024 14:27

3

Ktoś tu rzucił temat powrotu Flicka. Ja byłbym w sumie za, zwłaszcza, ze nie ma już Hasana. Wiem, Flick łagodnie mówiąc nie prowadził sobie z reprą Niemiec, ale tej drużynie nie byłby w stanie pomóc w tym momencie nikt.

21.01.2024 21:55

2

Klub może wyrażać chęć sprzedaży Gnabrego, ale Serge może powiedzieć, że nie ma zamiaru się nigdzie ruszać i tyle bedzie z tych newsów. Zwłaszcza, że jest chyba w piątce najlepiej zarabiających piłkarzy, a kontrakt ma do 2026 roku.

11.05.2024 14:46

2

Mniej boli już dostać 3:0, serio. Ciężko patrzeć z nadzieją w przyszłość.

08.05.2024 23:09

2

Gdybyśmy na LO mieli oprócz niego kogoś więcej niż Guerreiro, to Phonzie już dawno powinien być dospawany do ławki. Jeśli nie chce przedłużyć kontraktu, to sprzedać nawet za 40 mln, bo ciężko patrzy się na jego gre.
A jeśli specjalnie nie chce się określić, bo liczy na "prezent" od Realu (staram sie odrzucac ta mysl) i będzie chciał wypełnić kontrakt, to nie wahałbym się go posłać na trybuny na cały przyszły sezon.

Tak czy inaczej, klasowy lewy obrońca w lato przyjść musi, bo są małe szanse, że Davies przedłuży swój kontrakt.

11.04.2024 13:10

2

Niby trójka środkowych obrońców miała zabezpieczyć tyły, ale ani tego nie zrobiła, ani nie pomaga w ofensywie, bo rozgrywanie Upa i Kima wola o pomstę do nieba.

10.02.2024 19:11

2

Nie ma nic lepszego teraz niz oddać piłkę przeciwnikowi. Co może pójść nie tak?

03.02.2024 17:09

2

Wystarczy popatrzeć na strefę trenerów. Trener Borussii żyje cały czas przy linii, a Tuchel jak 99% czasu siedzi otulony na ławce. On się w ogole nie identyfikuje z Bayernem.

Pavlovic ratuje. Może coś z tego meczu jeszcze będzie.

03.02.2024 16:14

2

Nie da się tego oglądać. Jeśli Tuchelowi leży na sercu dobro tego klubu, to powinien zrobić to co Xavi w Barcelonie.

03.02.2024 16:10

1

Wg mnie do żadnej rewolucji kadrowej nie dojdzie, jak niektórzy by chcieli, z prostego powodu - żeby kogoś kupić trzeba najpierw kogoś sprzedać. Jak będą 3 transfery to będzie sporo, a jak w dodatku ściągniemy piłkarzy naprawdę dobrych, którzy okażą się wzmocnieniami, to będzie ogromny sukces. ŚO, środkowy pomocnik i może skrzydłowy, to wg mnie max co można wyciągnąć z najbliższego okienka (oprócz nowego trenera ofc), a to tylko przy założeniu że uda się sprzedać kogoś z grona Upa/Kim, Goretzka, Coman/Gnabry/Sane, co tak oczywiste nie jest, bo to nie jest tak, że klub sobie sprzedaje, gdy chce, ale musi być też wola u samych zawodników, a że większość zarabia fajną kasę, to nie będą się garnęli do zmiany otoczenia, skoro w Bayernie im dobrze.

10.05.2024 13:42

1

Nie przewiduje rewolucji. Przyjdzie nowy trener, ale skład nie otrzyma wymaganej transformacji z kliku powodow:
1) Ciężko będzie się pozbyć piłkarzy będących obciążeniem dla klubu np. Upa, Kim, Coman z tego powodu, że albo nie będą się chcieli ruszać z klubu, albo nie będzie chętnych
2) Brak sprzedaży aktualnych pilkarzy = brak wymaganych wzmocnień.

08.05.2024 23:40

1

Nie ma wytłumaczenia na tak wypuszczona piłkę. Nie ma.

08.05.2024 23:18

1

Nie ma co zwalać wszystkiego na Tuchela. Nie sprawdził się w Bayernie, fakt, ale przepaść do absolutnej czolowki jesli chodzi o mental, jakosc, klasę piłkarska jest tak ogromna, że pierwszy raz od dłuższego czasu nie mam poczucia, że to idzie w jakimkolwiek stopniu w dobrym kierunku. W tym momencie u mnie ciężko o optymizm.

08.05.2024 23:12

1

No takie mecze często szczególnie dużo mowia o poszczegolnych piłkarzach.
Goretzka nie udźwignął meczu, Kim podobnie. Ta dwójka to najwięksi przegrani tego meczu po stronie Bayernu.

30.04.2024 23:10

1

Środek pola nie był dzisiaj jakoś szczególnie słaby. Laimer zagral świetnie, Goretzka niewiele gorzej. W zasadzie Arsenal miał środek zamurowany. Gorzej (zdecydowanie) z naszą lewa strona.

09.04.2024 23:20

1

Zmiana trenera powinna być w 24h, żeby cokolwiek zdziałać w LM. Trzymanie Tuchela już nic nie da, na krajowym podwórku mamy pozamiatane. A Bayern Tuchela okazał się gorszy od Kovaca.

18.02.2024 19:29

1

Oficjalnie - ZERO celnych strzałów na bramkę przez caly mecz! Z-E-R-O!!

14.02.2024 22:52

1

No teraz moge z przekonaniem powiedzieć, ze doskonale wiem, jak czują się fani Barcelony czytając wypowiedzi Xaviego po przegranych meczach. :)

14.02.2024 11:08

1

@Nookie
Tak, to ten piękny dzień. xD

@Matilegolas
Dziękuję! :)
A nad Bayernem zeby jak najszybciej zaświeciło ponownie słońce. To moje życzenie. :)

10.02.2024 20:43

1

Jak przegrać ligę, to jak najbardziej spektakularnie. Nic tak nie podziała na klub jak blamaż.

10.02.2024 20:37

1

Dałbym wiele, żeby teraz zszedł bezproduktywny Sane, a na boisku pojawili się Franek i Arjen w swoim prime. Achh.. rozmarzyłem się. :)

10.02.2024 20:14

1

Mi też smutno. Z powodu tego jak ta drużyna wygląda, jeszcze bardziej ze nie widać perspektyw na poprawę. Zaskoczony natomiast nie jestem, bo tak gra Bayern od niecałego roku.

10.02.2024 19:28

1

Masakra.

10.02.2024 19:26

1

A może jakaś ofensywna zmiana? Tel lub Zaragoza?

03.02.2024 16:55

1

@MsM

Dzięki za link. Z chęcią sobie obejrzę dzisiaj po pracy. :)

02.02.2024 14:47

1

Dla mnie Zaragoza jest sporą niewiadomą i szczerze mówiąc nie spodziewam się po nim jakichś fajerwerków i nie czuje żadnej ekscytacji, że przychodzi do Bayernu. Może jednak mnie mile zaskoczy i okaże się wzmocnieniem.

02.02.2024 11:06

1

Trzeba jedno oddać Tuchelowi - pod jego wodzą Bayern prezentuje stabilna formę i jakość gry od objecia przez niego funkcji trenera. Na jakim poziomie, to już odmienna kwestia.

21.01.2024 16:01

1

Ech... już 2:2. :/
Bayer pewnie jeszcze wciśnie coś na koniec.

20.01.2024 19:54

Oddaliśmy na wypozyczenie Stanisica do Bayeru, a w zamian na jego pozycje ściągnęliśmy w styczniu do klubu za 30 mln Boeya, który raz że słaby, a dwa że przeleżał 90% rundy u lekarza - normalnie deal roku! :)

09.05.2024 23:07

Ależ mają mental!

09.05.2024 22:57

@FCB4ever2014
Może "bez szans" to troche niefortunne określenie, predzej "małe szanse", z tego względu, że Real wyglądał dużo lepiej fizycznie od nas i w ciągu 30 minut pewnie by coś i tak wcisnęli. Jasne, to troche prorokowanie, ale na tym polega między innymi wymiana zdań w komentarzach, na przedstawieniu własnego zdania, w tym typowania.
@vaterland
Poniekąd tak, przegraliśmy troche na własne życzenie, ale to nie zmienia faktu, że widać różnicę w klasie obu zespolow w aspektach, które podałem wyżej. Nie zawsze tez druzyna z większym potencjałem wygrywa w meczu, tu jednak Real wyrwał zwycięstwo, głównie przez nasz indywidualny błąd.
@Marienplatz
Ja nie byłem taki pewny zwycięstwa Realu przed meczem, wlasnie przez to że druzyna z większą klasa sportową nie zawsze w meczach wygrywa, zwłaszcza w fazie pucharowej LM. Real jest w mentalu, umiejętnościach, przygotowaniu fizycznym lepszy od nas, ale ten mecz troche na własne życzenie przegraliśmy, taka prawda.

09.05.2024 09:59

Do tego potrzeba profesjonalizmu, klasy i chłodnej głowy na każdym szczeblu w klubie. Masa pracy.

08.05.2024 23:36

@Matilegolas
Ale zawalił być może kluczową akcje. To będzie bardziej zapamiętane niż styl gry.

08.05.2024 23:34

@Matilegolas
Zgadzam się. Jeśli chodzi o długofalowy plan, to Bayern się totalnie pogubił. Kupowanie piłkarzy nie pod klarowny profil, zwalnianie co chwila trenerow i/lub przepychanki zarządu z nimi itd.

08.05.2024 23:33

Podobnie. Nie pamiętam az takiego dola od dłuższego czasu. Najgorsze jest wypuszczenie zwycięstwa w końcówce.

08.05.2024 23:29

Chyba nigdy nie wygramy z Realem.
Neuer... masakra.

08.05.2024 23:03

Bramka dla Realu wisi w powietrzu

08.05.2024 22:16

Ten sezon może obronić tylko i wyłącznie puchar LM. Bez tego trofeum sezon będzie można z czystym sumieniem określić jako porażkę.
Niezależnie jednak od tego, jak sezon się zakończy, to w lato potrzeba konkretnej rewolucji w składzie - dobrego trenera, przemyślanych transferów (i nie na ostatnią chwile) i chemii w zespole. Czy Bayern jest zdolny to uczynić z nowym zarządem? Tu mam spore wątpliwości.

04.05.2024 17:49

Ogromny niedosyt. Autentycznie można było zamknąć ten mecz w Monachium, czego w życiu bym nie zakładał. Szkoda zwłaszcza główki Diera.

BTW. Jest szansa, że w rewanżu zagra De Ligt? Bo Kim załatwił nam pierwszy mecz i w rewanżu pewnie załatwi nam cały półfinał. I kurde, my za niego daliśmy chyba 50 mln!!

30.04.2024 23:07

To jak się Kim dał zrobić, to niebywałe jak na ten poziom, rozgrywki i stawkę meczu. Vinicius pewnie sam był w szoku, że tak łatwo go zrobił.

30.04.2024 21:52

Oby La bestia negra się obudziła w półfinale

17.04.2024 23:50

No to Real. Dawno nie było...

17.04.2024 23:48

Kogo chcecie w półfinale?

17.04.2024 23:02

Ufff... ostatnie minuty oglądałem z sercem, które waliło mi w klatce jakby chciało wyskoczyć. Dalej drżą mi ręce! :D

17.04.2024 22:56

@Pir5
Wiem, ale nie próbuj mi wmówić, że druzyna Arsenalu w tym składzie personalnym jest szczegolnie doświadczona w grze w pucharach. To nawet fani na kanonierzy.com wiedzą. A forma w lidze, a puchary europejskie, to dwie różne rzeczy, co wczoraj ładnie w wywiadzie bodajze Gundo podkreślił.

17.04.2024 21:57

Dziwnie się ogląda, gdy druzyna, która jest tak doświadczona w grze w pucharach jak Bayen, gra jednocześnie tak bojaźliwie. Na tle niedoświadczonego Arsenalu wygląda to tym bardziej przykro.
To zdecydowanie nie jest gra na zwycięstwo w LM. Brakuje poziomu. W pierwszej połowie lepszy Arsenal.

17.04.2024 21:52

Widze, że rozgorzała dyskusja o transferze Wirtza, a dla mnie to najmniej potrzebny obecnie transfer, oprócz może pozycji napastnika. Najbardziej potrzebne wzmocnienia? Obrona + skrzydłowy. My potrzebujemy skrzydłowego z potencjałem zbliżonym do Robbery jak tlenu!! Wiadomo, to duży problem znaleźć kogoś takiego... Drugim problemem jest opylenie któregoś z naszych obecnych skrzydłowych (Coman?), bo to łatwe też nie będzie.

16.04.2024 12:38

Czemu Barca moze mieć takiego Cubarsi w obronie, który w wieku 17 lat pokazuje się z bardzo dobrej strony w 1/4 LM i imponuje spokojem, ustawieniem i opanowaniem piłki, a my kupujemy za miliony takich obrońców jak Upa, Kim Min-Jae czy wypożyczamy rezerwowych jak Dier? :/

10.04.2024 21:47

Davies x100. Tu chyba nie może być nawet dyskusji.

09.04.2024 23:18

Davies kompletnie nie ogarnia co się dzieje na boisku. Na zbliżeniach wygląda tak jakby byl permanentnie przestraszony i zdezorientowany. Chyba z 90% ataków Arsenalu szło jego strona i wcale to nie dziwi. Nawet ostatnia akcja Arsenalu wynikła z tego, że Davies po prostu odpuscił krycie. Jakbym widział nasza ekstraklasę. W pierwszej połowie lepszym obrońca po jego stronie był Gnabry.

Ogólnie lubię Phonzie, ale tak jak zaakceptowanie 50 mln za niego przez Real było z początku dla mnie nie do przyjęcia, tak teraz sam zaczynam się zastanawiać... Na pewno nie zasługuje na zarobki rzędu 20 mln.

09.04.2024 23:16

Jeszcze tylko 1,5 miesiąca tego sezonu...

30.03.2024 20:19

Niby gramy z większą werwa, ale i tak na poziomie z grubsza standardowym dla Bayernu 23/24.

05.03.2024 21:33

Teraz 5 marca odpadamy z Lazio i mamy po sezonie! Na początku marca! Nie przypominam sobie podobnej sytuacji. Sezon będzie trwał jeszcze ok. 3 miesięcy, a my możemy mieć w tym czasie wakacje.

18.02.2024 18:18

Ktoś pamięta, kiedy ostatnio był sezon w którym piłkarze Bayernu mogli sobie spokojnie wyjechać na ryby na początku marca?

18.02.2024 18:16

87 minuta - 0 celnych strzałów na bramkę! xD

14.02.2024 22:44

My nie mamy żadnego. :)

14.02.2024 21:38

Jedyne co Bayern potrafi zaoferować w ofensywie to hokejowy zamek, gdzie żaden piłkarz nie potrafi wypracować przewagi i zrobić różnicy. Coś tam Musiala próbuje pod tym względem zrobić, ale to za mało.

Fajnie rozegrany wolny, trzeba przyznać.

14.02.2024 21:31

Ja tam progresu nie widziałem. Dla mnie ta druzyna z drobnymi wyjątkami gra identycznie, a wynik często zależał nie od nas, ale od postawy przeciwnika i trochę czy potrafili się postawić.

10.02.2024 20:41

Ale mi zrobili urodzinowy prezent. Dziękuję Tuchel i piłkarze!
Ja wiedziałem czego się spodziewać po Bayernie Tuchela, ale nawet mnie zaskoczyła różnica poziomu. Kosmos.

Moim zdaniem ten klub od momentu przejecia sterów przez Tuchela nie poprawił swojej gry w najmniejszym, malutkim stopniu. Niesamowite to jest, jakby sie tak mocniej zastanowić.

10.02.2024 20:39

Ale mi zrobili urodzinowy prezent. Dziękuję Tuchel i piłkarze!
Ja wiedziałem czego się spodziewać po Bayernie Tuchela, ale nawet mnie zaskoczyła różnica poziomu. Kosmos.
A Bayer zdobędzie Ligę Europy.

10.02.2024 20:34

Nie widzę nikogo sensownego i dostępnego od zaraz trenera na rynku. Jest Flick, ale jest obrażony na Bayern i wybierze Barcelonę.

10.02.2024 20:27

Bezzębni są. Nie ma opcji żeby bramkę strzelili, że o wyrównaniu nawet nie wspomnę.

10.02.2024 20:08

Sane nie ma zaangażowania potrzebnego w Bayernie. Straci piłkę i stoi.

10.02.2024 20:00

@jastrzab123
Za długo czekać rok. Flick to Barcy, Xabi do Liverpoolu, a do Bayernu? Xavi? :)

10.02.2024 19:40

Może liczą, że po sezonie wezmą Xabiego? Płonne nadzieje, bo jak co to pójdzie do Liverpoolu.

10.02.2024 19:37

Gol na konto Sane, Upa i Boeya.

10.02.2024 19:13

Uff... Chociaż dzisiaj może nam oszczedza nerwowej końcówki... :)
Z Daviesem to liczę, że to profilatycznie został zmieniony, żeby nie ryzykować.

03.02.2024 17:15

Ja tak mam w zasadzie od zawsze. xd Potrafi świetnie zagrać czy strzelić bramkę, ale jego sposób gry z piłką i masa strat sprawia, że to nigdy nie będzie pilkarz, którego szczególnie lubię.

03.02.2024 16:45

Sane fantastyczny strzał. Akcja jak Arjen Robben!

03.02.2024 15:56

Sane i Kimmich do zmiany.
Koniec. Drugi tytuł zabezpieczony.

21.01.2024 16:48

Po prostu czułem to. Bayer ma formę na mistrza.

20.01.2024 20:25

Stanisic nie ogarnia troche. Chyba najsłabszy w Leverkusen.
Ależ kontra Lipska!! Asysta Olmo 10/10. Podanie Simonsa tez świetne, bramka nie gorsza. Cała akcja fenomenalna.

20.01.2024 19:46

Po okienku styczniowym przeczytamy, że kluby sie nie dogadały i Palhinha jest z tego powodu bardzo zły na swój klub... dlatego przedłuży z nimi kontrakt o kolejny rok.

05.01.2024 21:25

Co strona to inny ranking. Tu z oficjalnej strony uefa:
https://www.uefa.com/nationalassociations/uefarankings/country/#/yr/2024

Edytowano : 2023-12-14 12:58:14

Tylko jak patrze, to może nie uwzględnia ostatniej kolejki LM...

14.12.2023 12:56

Wczorajszy mecz z MU, to taki Bayern Tuchela w pigułce. Kwintesencja stylu w jakim obecna druzyna swoje mecze wygrywa - wolno, niedokładnie, niechlujnie, bez płynności, agresywnie jedynie we fragmentach, czasami jakby na olewce i co chyba najbardziej widoczne - bez polotu. I ja naprawde moge zrozumieć osoby, którym taki styl nie odpowiada, bo jak wcześniej wspomniałem, to jest cały paradoks, ze Bayern gra ta sama jakoscia w ofensywie cały czas, niezależnie czy wygrywa paroma bramkami, czy remisuje.

13.12.2023 09:54

Niech ktoś już zmieni tego Sane...

12.12.2023 22:28

No i tak jak ktoś wcześniej powiedział, MU zostawia takie autostrady do swojego pola karnego, że lepsza druzyna prowadziłaby już tu z 2:0.

Edytowano : 2023-12-12 21:53:01

Serio, dawno nie widziałem żeby jakas druzyna zostawiała tak ogromne wolne pola z tyłu.

12.12.2023 21:52

Powiem szczerze, że jeśli chodzi o jakość rozgrywania akcji, kombinacyjnej gry i wymiany podań, to trzymamy równy poziom. Tuchel ładnie to "opanował", jest stabilnie. :P

12.12.2023 21:50

Poprzedni i ten sezon dobitnie pokazują, że potrzebujemy choć tego jednego skrzydłowego, który naprawde będzie robił różnice.

12.12.2023 21:38

Watpie, że Sane gra na zwolnienie trenera - on już w przeszłości niejednokrotnie pokazywał, że ma problemy w wykończeniu nawet lepszych okazji.

12.12.2023 21:34

Sane póki co beznadziejny w wykończeniu.

12.12.2023 21:32

Tak jak pisałem, styl gry jaki zaprezentował wczoraj Bayern nie powinien już nikogo dziwić, bo Bayern Tuchela wygląda tak nie od dziś, w zasadzie zaprezentowali swoją standard. Bo to jest właśnie cały paradoks, że Bayern Tuchela niezależnie od tego czy wysoko wygrywa czy przegrywa zawsze wyglada jakby męczyła go gra ofensywna (ile było meczów, kiedy można by powiedzieć z ręką na sercu, że gra Bayernu zachwycała?). Gra jest niedokładna, niesamowicie szarpana, brakuje płynności, a jednocześnie druzyna rozgrywa bardzo wolno i brakuje ruchu. Druzyna zdobywa bramki bardziej przez swoją indywidualna jakość, a nie zespołową gre.
Wciąż jestem zdania, że Julka trzeba było wymienić (choc może nie w tym momencie kiedy to zrobiono), a Tuchela wymieniałem nawet jako jednego z kandydatów do zmiany, ale widać już, ze Tuchel i Bayern to połączenie z gatunku raczej mało sensownego. To się nie łączy.

10.12.2023 09:38

Tuchel nawet nie pokazuje się przy boisku. On nie żyje z tą druzyna.

09.12.2023 16:09

Szkoda nerwów.

09.12.2023 16:07

Czyzby Viaplay nam oszczędził nerwow?

09.12.2023 15:57

To jest gra Tuchela, więc (pomijajac wynik) to co widać na boisku mnie nie dziwi. Możemy zdobyć za tydzień czy nawet dzisiaj te 3 punkty, ale styl się nie zmieni z szarpana i brzydka gra w ofensywie.

09.12.2023 15:56

Mecz w sumie bez zaskoczenia. Standardowa gra Bayernu.

29.11.2023 21:50

Żeby to jeszcze rzeczywiście była dobra gra w drugiej polowie, to można by jakoś spróbować zrozumieć brak zmian, ale my w drugich 45 minutach byliśmy w zasadzie bezzębni z ostatnia druzyna w tabeli i jedynym pozytywem jest to, że nie daliśmy sobie strzelić bramki!
I zrobił to trener, który narzekam na wyniszczający terminarz sezonu, a na ławce ma wypoczętych piłkarzy, którzy wrecz czekają na minuty jak Tel, Pavlovic, Rafa czy Tomek.

Edytowano : 2023-11-25 09:24:50

*narzeka

25.11.2023 09:24

@hoven

No w drugiej połowie ten rytm gry był wspaniały, więc nie dziwie się Tuchelowi. Klepaliśmy sobie piłkę rytmicznie broniąc 0:1 z Kolonią, więc ewentualny bunt Tela czy innych piłkarzy możemy poświęcić.
A teraz na serio... Ja nie wiem co w głowie ma Tuchel, nie wnikam, ale kiedy Ci piłkarze jak Tel czy Pavlovic mają się ogrywać, jak nawet prowadząc z ostatnia druzyna w tabeli trener boi się ich wpuszczać?

Edytowano : 2023-11-25 08:42:01

BTW obawiam się, że Sane po okresowym wzroście formy może powoli wracać do swojej "optymalnej", cyli straty, niewykorzystane sytuacje, straty, machanie rękami, straty i ogólne foszki.

25.11.2023 08:39

Pierwszej połowy nie byłem w stanie obejrzeć, druga bardzo słaba. Nie było konkretów, skrzydła nie działały. Mega irytował mnie Sane. Ogolnie takie klepanie dla samego klepania. Oby w najbliższym meczu było lepiej.

24.11.2023 22:40

@fiidoo
Daj jeszcze więcej xddddd, będziesz bardziej zabawny.

24.11.2023 22:37

@Pir5
To co powinienem podkreślić od samego początku, to że oceniłem jedynie druga polowe, bo tylko ją hylem w stanie obejrzeć. A ona była naprawdę słaba.

24.11.2023 22:35

@fiidoo

W sumie, gdyby nie koszulki Bayernu i znajome twarze można by pomylić Bayern z pierwszoligowcem, więc dużo się nie machnąłeś.

Edytowano : 2023-11-24 22:32:50

*dzisiejszy Bayern

24.11.2023 22:32

Tragiczna gra! Gra na alibi, pomoc bezzębna. Coman bezproduktywny, Sane fatalny itd. Mógłbym tak wymieniać i wymieniać... Trzeba się cieszyć z 3 punktów i tyle.

Edytowano : 2023-11-24 22:27:45

A i ten Tuchel to chyba praktykant na stanowisku trenera. Oby się te jego praktyki w Bayernie skończyły jak najszybciej.

24.11.2023 22:25