DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: BAYERNod1995 Strona 3

2

Kahn - Matthaus, Babbel, Linke, Kuffur - Tarnat, Effenberg, Jeremies, Basler - Jancker, Zickler.

Takim składem wyszedł Bayern na finał LM w 1999 roku. Tylko jeden obcokrajowiec (Kuffur), a reszta to Niemcy (i to etniczni). Niesamowicie to się wszystko zmieniło w ciągu tych 25 lat i dla mnie na gorsze.

Co do nadchodzącego sezonu to nie mam żadnych oczekiwań. Liczę się z tym, że może być równie słaby jak poprzedni tyle, że raczej bez 1/2 LM. Nie wierzę w Kompanego ani w ten projekt, ale mam nadzieję że się mylę.

18.07.2024 14:34

@hoodykr

Przypominam, że na horyzoncie widać już mundial z 48 drużynami (1/4 świata).

PS. Dla mnie to Euro było nudne. Zupełnie mnie nie wciągnęło.

15.07.2024 15:44

1

Zasłużony triumf Hiszpanii. Byli jedyną drużyną, która grała jako tako fajną piłkę (jeszcze Niemcy, ale oni mieli słabych rywali). Generalnie turniej do zapomnienia, jeden z najsłabszych jakie oglądałem.

15.07.2024 07:38

@Pavelak

???

09.07.2024 13:51

No cóż, de Ligt odchodzi, Muller lada chwila zakończy karierę i tym samym nie będzie już w Bayernie ani jednego zawodnika z którym bym się utożsamiał. No może jeszcze Kimmich od wielkiego dzwonu. Niestety ale Bayern staje się klubem coraz bardziej egzotycznych kolorowych najemników.

09.07.2024 11:11

To jest jak na razie słabe Euro, niczym pozytywnym nie daje się zapamiętać. Tenis mnie nie interesuje, ale Ekstraliga to co innego.

06.07.2024 16:15

Ale to by była kompromitacja gdyby w finale Francja zagrała z Anglią.

06.07.2024 16:14

Jak patrzę na nasze ruchy transferowe to możemy mieć drugi z rzędu sezon bez trofeum. Oby nie przerodziło się to w trzeci i kolejne.

03.07.2024 16:02

@Abzyrl

Dodajmy, że ten "marny obrońca" grał też w Juventusie i Ajaxie, a teraz jest w Bayernie. Sam nie rozumiem jak to możliwe że ten "cienias" już w wieku 24 lat ma tak zacne kluby w CV (sarkazm).

03.07.2024 16:00

Z tym że de Ligt mało gra to też jest trochę przesada. W Ajaxie przez 3 sezony w sumie 117 meczów, w Juve tak samo 3 sezony i 117 meczów, u nas 2 sezony i 73 mecze. W sumie w ciągu 8 sezonów ponad 300 meczów na poziomie klubowym (przypominam, że mówimy o chłopaku który nawet nie ma 25 lat). Tak naprawdę to mało grał tylko w tym sezonie (22 mecze). W reprezentacji Holandii też prawie 50 meczów to w jego wieku nie wydaje się być mało.

03.07.2024 11:57

Przykro mi to pisać, ale po prawie 30 latach razem coraz mniej utożsamiam się z tym klubem. Po prostu jest w nim coraz mniej rzeczy, które zawsze mi w nim imponowały i sprawiały że był dla mnie unikatowy. Dziś ze smutkiem muszę stwierdzić, że sytuacja i los Bayernu są mi coraz bardziej obojętne.

03.07.2024 10:00

Eberl albo jest genialny, albo jest debilem. Jeśli temat z Kompanym wypali to odszczekam moje wątpliwości wobec niego i wszystkich innych, ale jeśli nie to Eberl i reszta ferajny powinna odejść razem z Kompanym. Albo jesteśmy poważnym klubem albo nie. Na dzień dzisiejszy niestety NIE.

PS1. Gratulacje dla Leverkusen. Mam nadzieję, że BVB w swoim finale się postawi (najlepiej skutecznie).

PS2. Puki co, moi kumple (kibice innych drużyn) mi współczują i składają tak jakby kondolencje.

25.05.2024 23:02

Atalanta jest nieobliczalna. Może wygrać i przegrać z każdym. Nie winiłbym ich.

25.05.2024 22:58

@FCBx2

Jeżeli moje pytanie jest nielogiczne, czy nawet głupie to znaczy że ty jesteś wyjątkowo mało domyślny. Bez odbioru.

25.05.2024 13:58

@FCBx2

Ręce opadają.

25.05.2024 13:52

@vaterland

A jaką drużynę spóścił ? Ile za niego zapłaciliśmy ? Kompany też przychodzi na 3-4 mecze (jak Flick) ? Umiecie czytać czy nie, bo mam wątpliwości.

25.05.2024 13:37

1

@FCBx2

Pytałem o Bayern.

25.05.2024 13:25

Raczej będzie wyKopany, ale przed tem zarząd długo będzie robił dobrą minę do złej gry (bo w tym akurat w ostatnich latach jest dobry).

25.05.2024 13:18

1

Czy ktoś z was pamięta czy kiedykolwiek (a jeśli tak to kiedy) Bayern zatrudniał trenera bez sukcesów, bez doświadczenia, który chwilę wcześniej spóścił swoją drużynę do drugiej ligi (i jeszcze płaci za to słone pieniądze) ? Żenada.

25.05.2024 13:16

@hoven

To prawda, ale taką grę ustawił karny na początku.

23.05.2024 21:11

Ostatnim świadomie zatrudnionym przez Bayern trenerem, który zrobił w miarę wyniki był Guardiola. Nie lubię go i nie trawię prowadzonych przez niego drużyn, ale taka prawda. Potem już były same eksperymenty i wynalazki typu Kovac, Nagelsmann czy nawet Tuchel (choć ten papiery jakieś miał). Najlepiej pokazuje to osoba Flicka, który miał być trenerem rezerwowym na chwilę a spektakularnie wygrał wszystko co było do wygrania. Ale przecież trenerem został przypadkowo... Bayern nie potrafi mądrze i długofalowo wybierać trenerów i dalej eksperymentuje, bo osobę Kompanego uważam właśnie za kolejny wynalazek na naszej ławce. A dodajmy że w tle tych wszystkich rozszad są już grube dziesiątki euro przepalone w ostatnich latach na odprawy, odszkodowania, klauzule itd. Moglibyśmy mieć za to wysokiej jakości grajka.

23.05.2024 21:09

1

@zyzio

To ty chyba nie pamiętasz jak trudną do ogrania drużyną była wtedy Valencia. Poza tym gdy w 2 minucie dostajesz w plecy pseudokarnego z totalnego kapelusza to z tak dobrze grającą w defensywie Valencią wyciągnąć zwycięstwo to nie lada sztuka. To był wielki Bayern i do dziś uważam, że w latach 1999-2001 powinniśmy trzykrotnie wygrać LM bo byliśmy w tym czasie najlepsi na świecie.

23.05.2024 21:03

Czytam to co się dzieje w ostatnich tygodniach/miesiącach w Bayernie i gdyby mi zaproponowali objęcie zespołu to też bym odmówił. Wypływamy na coraz szersze wody śmieszności...

20.05.2024 23:04

Mi się on już od kilku sezonów podoba. Za 15-18 mln można brać.

19.05.2024 16:53

Gratuluję. Gdyby Bayern nie był w tym sezonie tak chimeryczny to rekord Lewandowskiego już by się nie utrzymał.

19.05.2024 11:26

@BreitnerPaul

Moim zdaniem to właśnie Usyk go wczoraj na tą drugą stronę rzeki przeprowadził.

19.05.2024 11:23

@fiidoo

Casillas generalnie był przereklamowany, był bardzo przeciętny na przedpolu. Buffon z kolei niczego poza MŚ'2006 nie wygrał. O Neuerze już pisałem.Byli lepsi niż ta trójka...

19.05.2024 03:53

Bądźmy poważni...

19.05.2024 03:06

Bayern to nie jest niemiecki Juventus, praktycznie zawsze jesteśmy półkę wyżej.

19.05.2024 03:05

Gratulacje dla Kinsleya !

19.05.2024 03:04

Obawiam się, że "zainteresowanych" kulek nie ma.

19.05.2024 03:03

Początek też był beznadziejny...

19.05.2024 03:02

@hoven

Zasłużone zwycięstwo. W 9 rundzie sędzia uratował Furyego (co to za liczenie z kapelusza ?).

19.05.2024 03:01

FENOMENALNA walka ! Usyk zawsze był pięściarsko lepszy od Furego, ale ten drugi wyższy o 15 cm i zasięg ramion większy o 20 cm. Do tego pajac i błazen, nieobliczalny. Usyk zaś to tancerz i technicznie lepszy bokser. Życzłem mu zwycięstwa, choć moim zdaniem delikatnym faworytem był Fury i bałem się czy przy wyrównanej walce sędziowie tego nie zwałkują dla Furego. Gratulacje dla Oleksandra, bo zasłużył i to bardzo ! No i w tle ostatni Czempion, czyli mój idol Lennox Lewis, teraz po 20 latach ma mam nadzieję godnego następcę. Usyk !!!

19.05.2024 01:56

@Dzidzia83

Po prostu dla nich sezon skończył się już przed tym meczem. Swoją drogą ma ktoś jakiś link do Fury-Usyk ?

19.05.2024 00:39

@hoodykr

Nie tylko ostatnio. Neuer nawet w swoich najlepszych czasach, kiedy reguralnie bronił genialnie i puszczał bardzo niewiele bramek, to wśród tych niewielu puszczonych było stosunkowo dużo baboli. Moim zdaniem on po prostu jest zbyt odważny, zbyt zuchwały i często się przelicza.

19.05.2024 00:38

Moim zdaniem w obecnej trudnej sytuacji Flick lub ten Haag byli by najrozsądniejszymi kandydatami. Nie idealnymi, ale sami widzimy że realnie nie ma w kim wybierać.

19.05.2024 00:00

Jest gorące, bo tu jest specyficznie. Z jednej strony jesteś trenerem, z drugiej zarząd czy dyrektor sportowy co chwilę ci się wcina i naciska. Mamy w Bayernie specyficzny podział ról, przez co wielu trenerów wypowiada się o nas dobrze, ale pracować tu nie chcą.

18.05.2024 23:59

@Daro

Jak najbardziej, ale szacunek nie powinien przesłaniać rzeczywistości a tu powoli trzeba się rozglądać (nawet nie tak powoli).

18.05.2024 23:56

Coraz częściej mam wrażenie że jesteśmy w 2009 roku i drużyna znów musi pójść w mocne ręce.

18.05.2024 23:54

Bayernu, Bayernie, Bayernem.

18.05.2024 23:53

Niestety pole wyboru odpowiedniego kandydata bardzo się zawęziło, no chyba że będziemy schodzić kolejne piętra niżej.

18.05.2024 23:51

Neuer to dla mnie trzeci najlepszy bramkarz Bayernu w historii (po Maierze i Kahnie).

18.05.2024 23:50

@bawaria42

Bez wątpienia byli tacy. Choćby Robben, Muller, a nawet Ribery cze nielubiany przeze mnie Lewandowski. No i Kahn czy Effenberg (2001 rok to również XXI wiek). Ja myślę że nikt nie podważa klasy Neuera, co nie zmienia faktu, że Bayern powinien już pozyskać i wprowadzać kolejnego bramkarza na lata.

18.05.2024 23:48

Akurat na początku XXI wieku to byliśmy potęgą i zdobyliśmy PM. Użycie zwrotu "pierwsza połowa XXI w." było by właściwsze.

18.05.2024 21:40

@Gwzd44

Rozumiem.

18.05.2024 21:38

Nie macie wrażenia że odkąd przyszedł Eberl to mamy więcej problemów i jeszcze większy galimatias niż wcześniej ?

18.05.2024 21:36

Reakcje po porażce po raz pierwszy i ostatni w tym sezonie nie mają znaczenia.

18.05.2024 21:35

@miloszsc

Nie wiesz o czym piszesz. Aż trudno komentować.

18.05.2024 19:44

Wypluj pierwsze zdanie !

18.05.2024 18:48

Tą zaletę to mają wszyscy inni trenerzy świata, więc żadna to zaleta.

18.05.2024 18:47

1

@bawaria42

Powaga.

18.05.2024 18:30

@miloszsc

Nie pamiętasz kiedy, ale pamiętasz kto był wtedy tragiczny... Otóż trener nie był wtedy tragiczny i miał wówczas nieporównywalnie słabszy skład niż mamy w tym sezonie.

18.05.2024 18:29

To już bardziej wolę ten Haaga.

18.05.2024 18:27

No bez przesady, na pewno nie every.

18.05.2024 18:13

@Daro

A w Ekstraklapie Widzew (chociaż wtedy to chyba jeszcze nie była Ekstraklapa).

18.05.2024 18:10

Tak, bo MU jest tak głupi żeby brać bezproduktywnych piłkarzy.

18.05.2024 18:07

@FabianMrozek

Patrykowi chodzi zapewne tylko o BL.

18.05.2024 18:05

Nie strasz. Modlę się żeby to była kolejna plotka.

18.05.2024 18:04

Zwolnienie Nagelsmanna to był błąd, ale Tuchel przychodząc miał dobre papiery. Na pewno lepsze niż Nagelsmann.

18.05.2024 18:03

@alien666

Kiedy ostatnio straciliśmy tyle bramek w BL ? Wiem, obrona też winna ale i Neuer.

18.05.2024 18:02

Haha, poprawiłeś mi humor. Swoją drogą to autentycznie niebywałe, że mając naprawdę dobrych piłkarzy można tak zrąbać praktycznie dwa sezony.

18.05.2024 18:01

Nie, taczka powiedziała że nie chce mieć z nim żadnego kontaktu.

18.05.2024 18:00

Ja się nie wkurzę bo się niczego nie spodziewam. Od momentu jej rozlosowania znana jest drużyna, która zajmie 4 miejsce.

18.05.2024 17:59

Chłopie, skończył to się ten sezon, a że szajs się skończył to wcale nie byłbym taki pewien. Oczywiście obym się mylił.

18.05.2024 17:58

Akurat z Realem to Tuchel zrobił co mógł.

18.05.2024 17:57

No mamy w tym sezonie dwa podia, bo w LM też ;).

18.05.2024 17:55

1

Bardzo się cieszę że ten sezon się skończył. Strasznie mnie umęczył, choć trzeba przyznać że 1/2 LM to jest jednak sukces. Cieszę się że Tuchel odchodzi, ale jak patrzę na przewijające się w mediach nazwiska to naprawdę aż mi włos się jerzy na plecach. Zawsze po takim sezonie jak ten wracaliśmy DUŻO silniejsi i z przytupem odzyskiwaliśmy mistrzostwo. Tym razem może tak nie być.

18.05.2024 17:54

A ja niezmiennie nie rozumiem dlaczego Bayern nie zainteresuje się Wegnerem. OK, nie jest najmłodszy, ale to dobry trener, język zna, do tego wielokrotnie w przeszłości wypowiadał się ciepło o Bayernie.

17.05.2024 14:34

@Sopariev

Jakby dał słabą zmianę to wszyscy by płakali i też jechali po Tuchelu.

09.05.2024 11:52

Neuer jest takim specyficznym bramkarzem, który z jednej strony broni rewelacyjnie, z drugiej zaś robi sporo baboli. I coś czego od zawsze u niego nie lubię to taka maniera szybkiego, wręcz błyskawicznego wznawiania gry. Czasami aż się prosi, żeby trochę zwolnić, uspokoić grę a on leci po tą piłkę jakby od tego zależało całe jego życie. Pisałem to już kiedyś, że trzeba się rozglądać za następnym bramkarzem na lata bo Neuer młodszy i pewniejszy już nie będzie. No i niezmiennie uważam, że Kahn > Neuer.

09.05.2024 11:51

1

Zgadzam się, z tym że ja w moim prywatnym rankingu mam odwrotną kolejność owych zacnych panów.

09.05.2024 11:46

@AdiFantasti

Nie mówię o tobie, ale wczoraj gdy ogłoszono składy cieszono się z braku Leona.

09.05.2024 11:45

Gadka szmatka. Daleka droga przed nami, mamy bardzo przyziemne problemy których nie potraficie rozwiązać.

09.05.2024 11:43

Błąd, nie błąd, spalony, nie spalony, a mnie w tym wszystkim najbardziej frustruje to, że w meczach LM sędziowie w 80 % przypadków mylą się na korzyść Realu. Jak jest jakaś dwuznaczna sytuacja to na 80 % zinterpretują ją na korzyść Realu. Naprawdę to jest żenujące, bo trwa już od dobrych 10 lat.

09.05.2024 11:42

Przed meczem świętowaliście, że nie ma Goretzki. Nie dogodzisz.

09.05.2024 11:39

Pewnyś ?

08.05.2024 23:46

@AdiFantasti

Neuer wogóle ZAWSZE nienaturalnie szybko wznawa grę. Nawet jak aż się prosi żeby przetrzymać, zwolnić to on leci do piłki ja szalony. Nic się w tym temacie nie uczy i chyba nikt mu też zbytnio nie podpowiada.

08.05.2024 23:46

@zyzio

Ale kto ci powiedział, że my gonimy Real ? Zgadzam się, że można by częściej meldować się w finale, ale i tak nie wyglądamy źle. Gdzie byliśmy w tym rankingu 25 lat temu a gdzie dziś ?

08.05.2024 23:43

To jest generalnie problem niemieckiej piłki i wogóle niemieckiego coraz bardziej kolorowego społeczeństwa.

08.05.2024 23:40

Raczej Neuer będzie miał wspomnienia z dziś i wsparcie od kolegi Kahna. Podstawy logiki. Poza tym w 1999 roku Kahn nam niczego nie z....bał.

08.05.2024 23:27

@dudikov

Nie napisałem słowa o przyjemności, skupiłem się na wynikach a tu 1/2 jest wynikiem co najmniej dobrym. Ilu spodziewało się go przed sezonem ?

08.05.2024 23:21

Też mnie to boli. Wielka szkoda !

08.05.2024 23:19

Ale my konkurujemy z najlepszymi (i to realnie), tylko nie zawsze z nimi wygrywamy. Przykładowo, odpadliśmy dziś z Realem, a mieliśmy odpaść już z Arsenalem (i to z hukiem)...

08.05.2024 23:19

Wielka szkoda. Absolutnie mogliśmy być w finale. Teraz mam nadzieję, że BVB się postawi. To jest dziwny dla nas sezon. Bo z jednej strony jednak dochodzimy do 1/2 LM (czyli do tzw. strefy medalowej), z drugiej zaś strony kończymy go z niczym, poniżeni w BL przez Leverkusen a w LM przez BVB. Dla mnie osobiście jednak ten sezon jest w miarę OK, bo 1/2 LM jednak robi robotę. Niestety jak patrzę na poczynania naszych zarządców to przyszły sezon jawi mi się raczej ponownie jako chaos. Jeszcze raz wielka szkoda dzisiejszego meczu. No i niestety: Kahn > Neuer.

08.05.2024 23:16

@Alistair

Jutro tworzy się do tego przestrzeń !

07.05.2024 23:57

@fiidoo

To oczywiście oczywista racja ! Bayern !

07.05.2024 23:56

Moim zdaniem jak najbardziej można.

07.05.2024 23:51

@Sopariev

Bądźmy w końcu mądrzy i cyniczny, bo papiery jak najbardziej mamy.

07.05.2024 23:51

@BavarianDude

Honor Bawarczyka uratowany.

07.05.2024 23:49

@Pir5

Schowaj kompleksy. Moi kumple akurat się nie śmieją, a siedzą w piłce od 30-35 lat. Oni sami przyznają, że to nie Bayern taki słaby tylko Leverkusen wyznaczyło w tym sezonie megapoziom,czym trochę przekłamało rzeczywistość. Potrójna korona ? Jesteś w starszakach czy średniakach, bo nawet absolwenci zerówki wiedzą, że takie rzeczy to udają się zazwyczaj co ileś dekad.

07.05.2024 23:48

A ja nie. Ja właśnie czuję dodatkowy wiatr w plecy !

07.05.2024 23:39

Zamiast się cieszyć sukcesem Bundesligi, uszczypliwości. Patologia.

07.05.2024 23:38

1

To wylatuj na Białoruś, bo taki z ciebie "kibic" jak że Szmidta Polak.

07.05.2024 23:37

1/10.

07.05.2024 23:36

1

Real to się może przejechać na nas.

07.05.2024 23:35

4

Wstyd, że Bayern ma takich "kibiców". Taki z ciebie kibic jak że Szmidta Polak.

07.05.2024 23:34

4

Wielkie, wielkie gratulacje dla BVB ! Ja przypomnę, że w 2013 roku też wszyscy byli pewni finału Barcelona - Real, a jak było, wiemy. Oby ten dzisiejszy mecz był dla nas inspiracją na jutrzejszy wieczór, bo Real - choć jest faworytem - absolutnie jest do przejścia.

07.05.2024 23:26

A po co on nam ? Raz był i niczym szczególnym nie błysnął.

04.05.2024 12:25

@Jurgen1982

Dokładnie.

04.05.2024 12:24