DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: BAYERNod1995 Strona 2

1

Obaj są bardzo dobrymi napastnikami. Za Lewandowskim zawsze będzie się ciągnać to że znika w ważnych meczach i jest królem bramek nieważnych. Tak było nawet w jego primie. Wielcy błyszczą w wielkich meczach, on gaśnie. Żeby było jasne z Harrym tu wcale nie jest jakoś strasznie lepiej, ale uważam go za napastnika bardziej kompletnego i wszechstronnego.

01.05.2024 19:06

Sam Bayern trochę wyrządził mu krzywdę ściągając go do Monachium. Teraz gość nie daje rady i musi się mierzyć z uzasadnioną krytyką, a nie musiałby tego przechodzić gdyby był w jakimś średniaku do którego się nadaje.

01.05.2024 19:00

Nie, bo pewnie veto postawiłby Bayern z Ulim na czele.

01.05.2024 19:00

No i gitara, na to liczyłem. De Ligt i Gnabry będą nam potrzebni w Madrycie.

01.05.2024 18:59

1

A myślisz, że pozostałch 21 piłkarzy będących na boisku nie może ? Co za głupie pytanie.

01.05.2024 18:58

1

@BavarianDude

Tego typu historii jest sporo. Trudno uwierzyć w to, że ci wszyscy ludzie zmyślali czy zazdrościli. Po prostu to mętny typ i tyle.

01.05.2024 18:57

@Simon89

Ale czy Lewandowski ma kompleksy ? Moim zdaniem nie. To dobry, a nawet bardzo dobry piłkarz. Ale śliska postać. W stronę takich nie patrzymy.

01.05.2024 18:56

1

@Daykun

Ja akurat cieszę się że odszedł, tak jak smuciłem się gdy przyszedł (tylko tyle że za darmo). Lewandowski to zawsze była śliska postać i nie dziwota, że praktycznie wszyscy z którymi miał po drodze go nie lubią. Co ciekawe praktycznie wszyscy moim kumple, kibice różnych dróżyn od Zagłębia Lubin począwszy a na Realu czy City kończąc mają podobne zdanie.

01.05.2024 17:55

Ale tu akurat ma rację. Odkąd oddano do użytku Allianz to kojarzy mi się on z leżącą oponą. Moim zdaniem tu nie ma złośliwości, to po prostu fakt.

01.05.2024 17:23

1

Badstuber miał wszystko by być nowym Jurgenem Kohlerem ! Gdy razem z Mullerem pojawili się w pierwszym zespole obstawiałem że to właśnie Holger zrobi większą karierę. Niestety tak jak piszesz, kontuzje a potem to już nie był ten sam Holger.

01.05.2024 17:21

1

Dokładnie, trochę Leverkusen zakłamało tu obraz naszego zespołu.

01.05.2024 17:19

No ale to jest gość, który ma u nas kontrakt zdaje się że do 2028 roku. Przecież to jest masakra.

01.05.2024 17:17

Szacunek Panie Piłkarzu !

01.05.2024 13:05

To był bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu, powinniśmy wygrać 2:1 lub nawet pokusić się o 3:1. To już kolejny mecz w LM w którym Real gra słabiej od rywala, ale uzyskuje korzystny wynik. W rewanżu będzie de Light i Gnabry, trzeba zagrać mądrze i uczyć się cynizmu od Realu. A Real moim zdaniem zaatakuje na Bernabeu, bo przecież wynikowo rewanż zacznie się od zera. Trzeba zagrać mądrze, cynicznie a tu przewagę mogą zrobić szybcy Sane i Gnabry na skrzydłach. Do tego będzie de Light i więcej oczekuję od Neuera. Sprawa jest otwarta, w dalszym ciągu uważam że 60/40 Real.

01.05.2024 13:02

Dokładnie. Lewandowskiemu zajęło ponad 10 lat pobicie wyśrubowanego przecież rekordu ś.p. Gerda, a tu Kane w pierwszym sezonie przeciętnego Bayernu już się o niego ociera.

01.05.2024 12:57

@hoven

Poza tym Hernandez też był przepłacony.

30.04.2024 23:53

@hoven

Klepiesz dla samego klepania...

30.04.2024 23:53

Byliśmy już tak w tym roku i daliśmy radę.

30.04.2024 23:51

1

Raczej z Sergami, Mathijsami i Harry'ami. Poza tym co masz do Leona ? Jak cię czytam to mam poczucie że jak najszybciej powinieneś wytransferować się na stronę Realu.

30.04.2024 23:51

Zdarzają się tu tacy.

30.04.2024 23:49

1

Nie awansują !

30.04.2024 23:48

@hoven

Ale pierlicie dziewczyny.

30.04.2024 23:47

@tapczan

Dlatego my musimy zagrać mądrzej i bardziej cynicznie.

30.04.2024 23:44

Tuchel przechodził każdy półfinał. Tyle jeśli chodzi o statystyki. Więc sam widzisz...

30.04.2024 23:43

@neezik

Przy koncentracji,cyniźmie oraz de Lightcie w obronie oraz Sane i Gabrym na skrzydłach kibice w Madrycie mogą nie doczekać dogrywki.

30.04.2024 23:42

Zgadzam się.

30.04.2024 23:38

@Barthyren

Brakowało de Lighta i Gnabry'ego. I gdybym miał się wyzłośliwiać to Kahna w bramce.

30.04.2024 23:38

@hoven

Tapczan pytał co pokazał Real.

30.04.2024 23:37

@hoven

Przelew za g*wno, dodajmy.

30.04.2024 23:35

Większość kibiców Realu obstawiała awans już w Monachium. Poza tym gdyby nie skośny to autentycznie byśmy ich sklepali.

30.04.2024 23:34

Nie jest źle, dalej obstawiam 60/40 dla Realu ale rewanżu się nie boję.

30.04.2024 23:33

Niesamowita naiwność Bayernu.

30.04.2024 23:32

@hoven

A przed meczem nie mieliśmy ?

30.04.2024 23:31

Racja. Pytanie na ile de Light naprawdę nie mógł zagrać a na ile był celowo trzymany przez Tuchela na rewanż ?

30.04.2024 23:30

Nie mogę patrzeć na Koreańczyka i autentycznie nie rozumiem jak się u nas znalazł. Naprawdę musimy dogłębnie przemyśleć naszą politykę transferową (również trenerską), bo podejmujemy coraz więcej głupich i drogich decyzji.

30.04.2024 23:29

Życie...

30.04.2024 23:27

1

Gratulacje dla drużyny, bo zagraliśmy bardzo dobry mecz, szczególnie biorąc pod uwagę szpital jaki mamy. Nie było katastrofy (a wielu taką tu wieszczyło, tak jak w meczach z Arsenalem). Sam mecz pokazał, że Real jest absolutnie do przejścia. W rewanżu zapewne zagra i de Light i Gnabry, a to piłkarze którzy potrafią zrobić różnicę. W Madrycie musimy być bardziej cyniczni i zimnokrwiści, myślę że Sane i Gnabry na skrzydłach będą kluczowi,bo spodziewam się tam naszej gry z kontry. No i mam nadzieję, że to był stratni mecz Koreańczyka w Bayernie i że będzie to ostateczna nauczka dla włodarzy by nie ściągać więcej takich wynalazków. Pozdrawiam.

30.04.2024 23:27

Mimo tego, że jestem umiarkowanym optymistą to ten skład mi się nie podoba.

30.04.2024 19:58

@blade87

No ja cały czas trąbię, że faworytem Real (60/40), a pokory mam w sobie mnóstwo. Real to klub który pachnie historią jak żaden inny w świecie. Czy we wspomnianych przeżycie ie latach byliśmy faworytem ? Ja bym tak nie powiedział (szczególnie za Guardioli). Aha, a z City było by trudniej, co pokazał chociażby ub. sezon.

29.04.2024 22:27

Nastawiam się na to !

29.04.2024 20:13

1

Tak jak pisałem wcześniej, gdybyśmy wybudowali 100-tysięcznik to prawdopodobnie mielibyśmy najlepszą średnią frekwencję na świecie i to nie tylko w LM ale wogóle. Tylko kto mógł wiedzieć...

29.04.2024 20:12

85 %. Masakra... Przecież 60 % to już jest sporo.

29.04.2024 20:10

Skąd ten pesymizm ? Effenberg udzielił obszernego i bardzo merytorycznego wywiadu. A Matheus powiedział oczywistość: z City było by nam jeszcze trudniej.

29.04.2024 20:09

1

@BavarianDude

Ale wyprowadzenie piłki to nie wszystko. Bramkarz lizy się w krytycznych momentach i tu dla mnie Kahn > Nauer. A tak w ogóle to w mojej drużynie nr. 1 byłby Maier.

29.04.2024 19:56

@Lucas87

Piszesz zapewne o bramce z IFK Goeteborg (swoją drogą bardzo fajny klub, lubiłem kiedyś ale zniknął). Tak to prawda, Kahn nogami rozgrywał słabiej ale to też nie były czasy gdzie na bramkarza patrzyło się przez pryzmat gry nogami. Ale już pisanie, że "czasem ładnie wybronił"... No naprawdę...

29.04.2024 19:39

???

29.04.2024 19:36

Na jeden sezon być może ma to sens, na więcej to proszenie się o problemy i kolejne odszkodowania.

29.04.2024 19:31

@BavarianDude

Każdy ma tu swoje zdanie. Tak i ja kieruję się swoim, a nie innych które mówi "co kto zdefiniował". Kahn to był fenomenalny wręcz bramkarz, charyzma i pewność... Kahn wybronił nam mnóstwo meczów, których czysto piłkarsko nie mieliśmy prawa wygrać czy zremisować. Być może Neuer jest bramkarzem kompletnym, ale Kahn był bramkarzem totalnym.

29.04.2024 19:29

Również w to wierzę, to absolutnie możliwe. To dziś już nie jest ten Real z Cristiano, a i Modrić już też nie ten.

29.04.2024 19:04

Puki co to zarówno do jednego jak i drugiego droga daleka. Poza tym ja nawet w naszej wewnętrznej Bayernowskiej strukturze wyżej cenię Maiera i Kahna.

29.04.2024 19:03

1

@Kimas

Problem polega na tym, że my coraz częściej jesteśmy nawet po szkodzie jesteśmy nadal głupi.

29.04.2024 18:30

1

No i tu się z Tuchelem zgadzam, bo też chcę nas widzieć na Wembley. De Light moim zdaniem zagra, nie jestem lekarzem ale mam takie przeczucie. Natomiast niedowiarkom chcę przypomnieć sezon 2006/07, gdzie w bundeslidze zajęliśmy dopiero 4 miejsce (zdobywając raptem 60 pkt i mając 10 pkt straty do ówczesnego mistrza czyli VfB), ale nie przeszkodziło nam to w wyeliminowaniu Realu w 1/8 LM. W lidze przegraliśmy 10 meczów w sezonie, ale Real po zaciętym meczu wyeliminowaliśmy. Tak jak wtedy tak i dziś Real jest faworytem, ale ja jestem umiarkowanym optymistą. Bayern to Bayern.

29.04.2024 18:07

@Kimas

To potencjalnie migłoby być straszne. Nie jestem lekarzem, ale obstawiam że de Light zagra. Kiedy jak nie w takim meczu ?

29.04.2024 17:57

Ja przede wszystkim oczekuję, że Bayern się twardo postawi. Jak analizowałem sobie zawodników na poszczególnych pozycjach to wcale jakoś dużo lepiej Real nie wygląda. Teraz pytanie ile wykrzesimy z naszego potencjału ? Jeżeli będzie to powyżej 90 % to jestem spokojny.

29.04.2024 15:25

Bez wątpienia Real jest rywalem bardziej w naszym zasięgu niż City. Ja zawsze cieszyłem się na wylosowanie Realu, bo kiedyś byliśmy ich udręką wręcz przekleństwem. Potem to się trochę zmieniło. Natomiast sezon już nie będzie fantastyczny, może być jednak uratowany.

29.04.2024 15:21

Dostanie jakąś blokadę, kopniak w tyłek i do roboty. Kiedy jak nie w takim meczu. Przed nami co najmniej dwa (a może trzy) najważniejsze mecze sezonu, tu się nie ma co cykać.

29.04.2024 14:57

Był kiedyś dr. H-W Müller-Wohlfahrt to i kontuzji było mniej, przecież on potrafił postawić na nogi nawet trupa. A co do rotacji to my od lat mamy krótką ławkę.

29.04.2024 12:34

@Sopariev

Ja też. Sędziowie lubią się mylić na korzyść Realu. Ale to tymbardziej powinien być impuls dla nas, żeby nie pozostawiać przestrzeni na jakieś głupie interpretacje.

29.04.2024 12:30

@Mistrz358

Czy oni czasem nie wiszą nam jeszcze jakiejś kasy za Vidala ?

29.04.2024 12:28

Może naczytali się tutejszych komentarzy sprzed paru tygodni, gdzie niektórzy chcieli się go pozbyć nawet za darmo.

29.04.2024 12:28

U mnie eleganckie. Lubię takie mecze, w których presja i mus jest po stronie rywala.

28.04.2024 15:48

Dlatego napisałem już po rewanżu z Arsenalem, że w meczach z Realem to Tuchel akurat może być naszym atutem.

28.04.2024 12:25

@soban11989

Dokładnie. Piszą jakbyśmy byli jakąś Gironą. To pewnie juniorzy, którzy przyczłapali do Realu w ostatnich 10 latach.

28.04.2024 12:24

@turtle123

Mi nie chodzi o szanowanie, bo przekręcanie czy ośmieszanie nazwy jest słabe. Ale ja nie o tym. Chodzi o to, że poza paroma wyjątkami piszą, że to będzie bułka z masłem i chcą załatwić sprawę już na AA.

28.04.2024 12:23

Ktoś tam nawet napisał, że jesteśmy najłatwiejszym rywalem na jakiego mogli trafić. Czyli Arsenal, PSG i BVB uważa za silniejszych... Co prawda pewnie gimbus, ale bzdura przednia.

28.04.2024 10:16

I znowu zapłacimy federacji odszkodowanie, a po roku kolejne Rangnickowi jak będzie wylatywał. My już na same odszkodowania i odprawy trenerów w ostatnich 3 latach wydaliśmy kilkanaście jeśli nie kilkadziesiąt mln euro. Mamy z tego jakieś urobek sportowy ? Nie, tylko bu...del coraz większy. Rangnick jeśli już to tylko na rok, a potem Klopp.

28.04.2024 10:13

Kibice Realu wniobowzięci. Podczytuje trochę ich stronę i przed meczem z nami są w super nastroju, brakuje chyba tylko pieczonych kiełbasek.

28.04.2024 10:09

Ale przecież 80-90 % bramek Lewandowskiego o było wyłożenie na tacy i karne. Kane zrobił swoje, za to mu płacimy.

28.04.2024 10:07

1

Też tak ostatnio macie, że mecze Leverkusen zaczynacie oglądać od 90 minuty ?

27.04.2024 22:50

Bo trafił się fenomenalny Leverkusen. Wszyscy patrzyli na BVB a tu cyk Bayer wyskoczył.

27.04.2024 22:41

1

No to czekamy na badania. Samo w sobie to nic nie znaczy. Ja czuję że będzie z nimi dobrze .

27.04.2024 22:39

Dokładnie. Tuchel Tuchelem ale Uli to mega toksyczny typ.

27.04.2024 20:08

Mówisz o Ulim czy Tuchelu ? Bo chociaż domyślam się że o Tuchelu to Uliemu też wiele nie brakuje i niepotrzebnie przed decydującą dla nas fazą LM rozpętuje jakąs g....burzę. Mam nadzieję że Tuchel utrze nosa Uliemu i sprawi, że zagramy jeszcze nie dwa a trzy mecze w tym sezonie LM.

27.04.2024 20:07

1

Jestem pewien że na wtorek będą do gry.

27.04.2024 18:00

Co prawda jedyny mecz jaki mnie od dłuższego czasu interesuje to ten wtorkowy, ale zwycięstwo cieszy bo Eintracht jest ostatnio dla nas groźny. Cieszą dwie bramki Kane, chociaż mógł mieć więcej.

27.04.2024 17:59

@tapczan

Real to nie Arsenal, chociaż faktycznie trzeba przyznać że kibice tego pierwszego wykazują się sporą arogancją. Zapominają, że Bayern to Bayern i zawsze są dla nas mecze ważne i ważniejsze.

27.04.2024 17:56

5

Od czasu przyjścia Nagelsmanna cały czas tylko płacimy trenerom oraz ich byłym klubom/federacjom odszkodowania i odprawy. Naprawdę nie wiem co się stało z Bayernem.

27.04.2024 12:47

Jak sobie analizowałem potencjał Bayernu i Realu na poszczególnych pozycjach (1 do 1) to naprawdę nie widać przewagi Realu. Siły są wyrównane, zdecyduje mental, szczęście i oby nie sędziowie, bo oni zawsze w takich meczach za Realem.

27.04.2024 12:46

Największa i jedyna. No chyba że jeszcze Złoty But Kane.

27.04.2024 12:43

Jak czytam takie informacje to żałuję, że nie wybudowaliśmy sobie 100-tysięcznika.

27.04.2024 12:42

Gnabry jest na Real koniecznie potrzebny. To jest piłkarz, który moż zrobić różnicę i tego się po nim spodziewam.

25.04.2024 23:27

Ale wstyd !

25.04.2024 23:25

Moim zdaniem wstyd, że klub się tym nie zajmuje. Stadion już dziś powinien być "im. Gerda Mullera".

25.04.2024 23:24

Dla mnie najbliższy mecz to ten z Realem.

25.04.2024 23:21

Gdzie się podział mój Bayern ? Rozsądny, przewidujący, gospodarny... To były jedne z głównych powodów dla których zacząłem mu kibicować. Gdzie to jest dziś ? Chaos, prowizorka, partyzantka, pudrowana dobrą miną !

25.04.2024 23:20

1

Nagelsmann nie musi się z niczego tłumaczyć. Jeśli już to Bayern.

25.04.2024 23:18

Wydaje mi się, że powoli powinniśmy zmieniać nazwę na FC Chaos. Nasze działania od 2-3 lat to totalna prowizorka.

24.04.2024 15:20

Gdybyście tylko wiedzieli kogo zamierzamy kupić i zatrudnić...

22.04.2024 22:48

1

To jest taki same info jak wszystkie poprzednie w tym temacie, jedynie zmieniło się po raz kolejny nazwisko trenera.

22.04.2024 22:46

Emery nie powinien być wogóle tematem bo to za mały trener na nasz klub.

22.04.2024 13:11

My szukamy trenera czy poważnego trenera ?

22.04.2024 13:10

1

Nie lubię Tuchela, ale miejmy nadzieję że tym razem będzie podobnie.

22.04.2024 13:09

To był najlepszy tydzień Bayernu w tym sezonie. Najpierw wyeliminowanie Arsenalu i awans do 1/2 LM, potem fajne zwycięstwo z Unionem (+ gol Kane i dwa Super Thomasa) , a w tle przegrana VfB i remis BVB z Leverkusen. Jesteśmy w 1/2 LM, zmniejszyliśmy stratę do Leverkusen, zwiększyliśmy przewagę nad VfB i BVB, a Kane przybliża się do ZB.

21.04.2024 20:26

@Gwzd44

Dokładnie.

21.04.2024 13:49

Bild codziennie coś oddaje. Jednego dnia Nagelsmann, drugiego Flick, trzeciego Zidane, teraz widzę próbują grzać Emery'ego. Jedyne co można z tym zrobić to to zignorować.

21.04.2024 13:49

Flick by dużo ryzykował. W kadrze dał plamę, ale nie każdy trener lubi i nadaje się do trenowania kadry. Jeśli jednak wróciłby do Bayernu i by mu się nie udało to chyba ostatecznie upadłby mit Flicka jako świetnego trenera.

21.04.2024 13:47

Po raz kolejny rzucam nazwisko Arsene Wenger.

21.04.2024 13:46

1

Powinien odejść nawet jak zdobędzie LM.

21.04.2024 13:45

@Barthyren

Dlatego fajnie by było gdyby Klopp przejął Bayern na min. 2-3 lata. Mieli byśmy jakąś skalę prównawczą. Również dobrej nocy.

20.04.2024 23:46

@Barthyren

Klopp ma mnóstwo wypowiedzi pod publikę. M.in. za to go lubię, bo to typ pozytywnego, charyzmatycznego showmana.

20.04.2024 23:41