DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gwzd44 Strona 2

City już kładzie łapy na Cherkim, który przy sytuacji Bayernu ze skrzydłami powinien być zaklepany pół roku temu.

27.05.2025 13:45

Jakie cechy piłkarskie sprawiają, że chcielibyście tutaj Rodrygo za grubą kasę dla niego i Realu?

Jak dla mnie pilkarz pozbawiony szczególnych atutów i jak sprawdziłem przed chwilą dla pewności - liczb.

Ot, młodszy Sane ale bez aż tak irytującej nieumiejętności gry na małej przestrzeni. Ale jestem otwarty na inne spojrzenie na Brazylijczyka.

26.05.2025 15:42

Wybór Wirtza mnie zasmucił, ale nie załamał.

Za to doniesienia o podniesieniu oferty dla Sane i o rezygnacji z Simonsa doprowadzają mnie do wściekłości.

24.05.2025 13:48

@fiidoo no właśnie, a Ty tak piszesz o LFC.

24.05.2025 11:02

@fiidoo przecież LFC to mistrz Anglii i top1 fazy grupowej Ligi Mistrzów, z której odpadli po karnych z finalistą.

Piszesz jakby poszedł do Manchesteru United.

24.05.2025 08:15

3

Żałuję, że do transferu nie dojdzie ponieważ to pilkarz zjawiskowy.

Niemniej kibicuję Bayernowi od 30 lat nie ze względu na zjawiskowych piłkarzy tylko zespół - ułożony, konsekwentny i stabilny. Da się to zrobić znowu, nawet bez Wirtza.

Tylko nie wiem czy z VK, mam nadzieję że tak.

24.05.2025 08:13

Też byłem pewny, że skoro City odpadło to na pewno przejdzie do Bayernu. Gdyby Klopp był w LFC to bardziej bym to rozumiał.

Trudno, brać Simmonsa i 4 inne mocne transfery i pokonać LFC w finale LM.

23.05.2025 18:40

Po wygranej Argentyny gorsze może być już tylko wygranie MŚ przez Anglików. Oby nie za mojego życia, a mam nadzieję że nie kipnę za szybko.

22.05.2025 10:59

Ponoć City odpuszcza Wirtza ze względu na koszt.

Daily Mail/Romano

19.05.2025 16:14

@FCB4ever2014 czemu uważasz, że Musiala na skrzydle to bzdura? Zakładasz że w przypadku transferu Wirtza będzie on grał za Goretzkę obok Kimmicha?

Ja bym widział jako rezerwowego skrzydłowego mogącego grać po obu stronach Rayana Cherkiego z Lyonu. Myślę że to realistyczna opcja.

12.05.2025 09:43

@Johny84 byłem zachwycony grą Olise w Crystal Palace i na rok przed pojawieniem się tematu jego gry w Bayernie pisałem kumplom, że to grajek gotowy na topowy klub Europy. Jeśli tak samo Ty oceniasz grę Nico w Bilbao to rozumiem czemu chciałbyś go widzieć w Bayernie.

12.05.2025 09:38

1

Już tłumaczę moje pytania o Nico. Moim zdaniem boiskowy problem Bayernu w ostatnich latach stanowi to, że zbyt wielu zawodników gra jedynie przebłyskami, zrywami - idealnym przykładem jest Sane.
Dlatego istotne dla mnie jest to jak wyglądał jego sezon klubowy, skoro są kibice uważający że warto dać za niego 60 baniek i gigantyczną tygodniówkę. Bo w reprezentacji to i Nicola Zalewski wygląda nieźle.

Jeśli Nico wyróżnia się w każdym meczu swojego klubu, wyrasta ponad niego i tylko pechowi i nieskuteczności kolegów zawdzięcza dość średnie liczby to rozumiem stanowisko chcących transferu.

Jeśli natomiast podstawą do kupienia go jest dawno zakończone Euro to wydaje mi się ten zakup zbyt wielkim ryzykiem w obecnej sytuacji zespołu. Poza tym, jeśli zakładamy kupno Wirtza, to wydaje mi się że raczej będzie wystawiany dość wysoko a nie jako bezpośredni partner dla Kimmicha, wtedy będzie potrzebny raczej rezerwowy skrzydłowy a nie eksluzywny.

Chyba u Romano mignęło mi coś że po kolejnym blamażu Real jednak będzie rozważał transfer Wirtza.

12.05.2025 06:33

Pytanie do osób optujacych za zakupem Nico - czy Wasza ocena jego przydatności opiera się tylko na meczach reprezentacji, czy oglądaliście mecze Bilbao w tym sezonie i potwierdzal w nich rzeczywiście umiejetnosci adekwatne do ceny?

11.05.2025 19:57

@Globin93 kumam. Może masz rację, ale ja ciągle jestem sceptyczny. Mam nadzieję że w przyszłym sezonie nie będzie już wątpliwości ;)

11.05.2025 17:57

Mnie jakoś nie przekonuje Nico, ale przyznam że nie widziałem żadnego meczu Bilbao w tym sezonie. Rzeczywiście wygląda tak dobrze że wart jest takiej klauzuli i tygodniówki?

11.05.2025 17:56

@Globin93 Oki, ale co konkretnie sprawia że uważasz z teraz, nawet przy pełnym składzie, mecz z Bakrutami wyglądałby inaczej niż jesienią?

11.05.2025 17:47

@Head2007 zainteresowałeś mnie tym, wg Chatgpt punkty w Lidze Europy nie mają tej samej wagi co w LM. Skąd masz taką informację?

11.05.2025 17:25

2

@DarthSmd ja wierzę że przyspawają tam Musiale, który powinien od dawna grać po lewej stronie.

11.05.2025 17:22

1

@DarthSmd przy ewentualnym przyjściu Wirtza myślę że bardziej będzie potrzebny kreatywny zmiennik na skrzydła niż ekskluzywny przynajmniej pod względem finansowym zawodnik. Ot, taki Cherki będzie ok.

11.05.2025 17:11

1

1. Nie rozumiem oceny Rodrygo, nigdy mnie nie przekonywał, wydaje się piłkarzem bez szczególnych atutów.

2. Prawe skrzydło wydaje się że Bayern ma obsadzone na wiele lat.

11.05.2025 17:05

1

Ja zdecydowanie za BVB. To lepszy reprezentant Bundesligi niż Freiburg, poza tym liczę na osłabienie pewności siebie u Xabiego i zapowiedź jego wtopy w Realu.

11.05.2025 16:18

2

Doceniam wartość sportową Rudigera ale źle bym się czuł widząc go w koszulce Bayernu.

10.05.2025 06:27

@Panczo oby VK miał więcej okazji i odwagi do rotacji to kontuzji będzie mniej.

09.05.2025 14:47

1

Dla mnie to komplikowanie prostej sprawy. Musiala wg mnie ma znacznie więcej atutów kreatywnego skrzydłowego niż ofensywnego pomocnika.

Tyle że nie wiemy co mu obiecano przy kontrakcie.

09.05.2025 10:10

@Pir5 nie wiem do kogo ani o czym piszesz ale to nic nowego. Na wszelki wypadek jeśli o mnie piszesz to nie wspomniałem w tym komentarzu jak oceniam sezon.

08.05.2025 11:31

1

@karolina96 dokładnie, to ma dodatkowy smaczek.

08.05.2025 09:45

Ja obejrzę finał bez większych emocji, raczej za Interem, ale PSG bez Neymara, Messiego i Mbappe też mnie nie będzie boleć.

Najważniejsze że fani Superligi nie zabiorą przyjemności wygrania LM komuś komu zależy na tych rozgrywkach.

Paradoksalnie czekam na KMŚ i bardziej niż na wygranej zależy mi na zobaczeniu stabilnej gry w każdym meczu. Chciałbym żeby przyszły sezon nie kosztował mnie tyle nerwów co obecny :)

08.05.2025 09:32

100 teraz i 50 w przypadku wygrania LM 3 razy w ciągu 5 lat. Mam nadzieję konieczne do wypłacenia ;)

07.05.2025 13:04

@Jelly generalnie to prawda ale przed sezonem nikt nie wierzył w taki wynik i przede wszystkim jakość gry Bankrutów, natomiast o Bayernie można powiedzieć że spełnił oczekiwania notując parę kompromitacji po drodze.

07.05.2025 11:45

5

Ja to w sumie nie rozumiem co ich tak boli odpadnięcie skoro Liga Mistrzów dla nich nie jest ważna bo woleliby grać w Superlidze...

Wg mnie powinni zrezygnować z gry w LM i skupić się na własnych rozgrywkach z tymi dwoma klubami co jeszcze tam chcą grać.

07.05.2025 00:26

Też jestem pod wielkim wrażeniem jego pracy. A to dużo z mojej strony w stosunku do trenera grającego trójką z tyłu.

06.05.2025 23:58

Bez Messiego, Neymara i Mbappe w składzie to nawet zwycięstwo PSG w LM nie będzie już tak obrzydliwe.

06.05.2025 23:57

2

Pieknie! Kamień z serca a tifo Lombardia już kupione w Fifce.

Było blisko a czekałaby mnie bezsenna noc.

06.05.2025 23:41

Jeśli to utrzymają to do końca sezonu EA FC 25 gram z tifo Interu na trybunach.

Ps. Jeśli się da bo nie ma oficjalnego Interu w grze... ale będę próbował

06.05.2025 23:16

Dzisiaj byłaby ok.

06.05.2025 23:14

@Sopariev ale Bankruci biją ten inter noname'ami na bokach obrony i z Ferranem w ataku...

Oho, ale się cieszę że się póki co mylę. Nie oglądam meczu, tylko flashscore.

06.05.2025 22:54

Trenera.

06.05.2025 22:53

@Arcatera ok ale Wirtza ustawiłbym po środku a Musiale dał do lewego skrzydła.

No i pewnie nie rozważają przesunięcia Kimmicha do obrony...

06.05.2025 14:38

1

Brawo Panie VK. Mimo wszystko trzeba uznać przy tej kadrze za sukces spokojne odzyskanie tytułu.

Za rok proszę o potrójną koronę.

04.05.2025 19:56

Tym razem można VK wybaczyć, bo nie jest to moment na ogrywanie młodzieży :)

03.05.2025 17:17

4

Nie da się nie zauważyć, że zejście Tomka znacząco przyspieszyło grę. Mam nadzieję że to przekona niezdecydowanych co do oceny klubu o przedłużeniu kontraktu.

03.05.2025 17:15

1

Przebijam, 30!

03.05.2025 17:12

Goretzka wszedł i odmienił Bayern :)

03.05.2025 16:55

@Sensei wiem, akurat z tego całego sztabu najbardziej do mnie przemawiał...

03.05.2025 16:23

Już tego Lowa bym wolał na ławce...

Liczyłem że ostatnie mecze sezonu dadzą mi jakąś nadzieje wobec VK na kolejny sezon no ale nie da się wygrywać rozgrywek pucharowych zostawiając uparcie tyle miejsca na kontry.

03.05.2025 16:13

1

@blade87 też mnie bolą, ale oni nawet nie ukrywają tego jak obrzydliwi są, a Barcelonka zasłania się hasłem Mes Que Un Club a potem po trupach do $$$. Dlatego więcej szacunku mam do Realu niż do nich.

30.04.2025 23:24

@Beckenbauer90 nie oglądałem meczu, ale jakoś mogę się założyć że nie odbywał się na Camp Nou ;)

30.04.2025 23:05

4

@alien666 oczywiście że Barcelonki. Inter nie pchał się do Superligi po to żeby biedacy zapłacili za lata rozpusty transferowej.

30.04.2025 23:01

Nienawidzę tego klubu tak bardzo, że łatwiej byłoby mi przeżyć sezon bez mistrzostwa Niemiec dla Bayernu niż ich wygraną w LM.

Rewanżu też nie będę oglądał, może zdejmę klątwę...

30.04.2025 22:56

@Comentateiro dobrze ujęte.

30.04.2025 22:42

1

Cały czas próbuję to wytłumaczyć @admin ale zawsze przegrywam z argumentem że statystycznie Bayern ma wyższe XG... ;)

Masakra że oni wygrają LM, myślałem że po mistrzostwie świata dla Argentyny nic mnie gorszego w piłce nie spotka a jednak...

30.04.2025 22:03

Nawet nie oglądam bo boję się że przyniosę szczęście Bankrutom. Zawsze jak mają wynik dający nadzieję to jak włączę mecz to go odwracają...

30.04.2025 21:37

1

Nie rozumiem w jakim sensie Tah czy Huijsen mieliby być następcami Diera. Jak im tak powiedzą w klubie to się tylko popukają w czoło bo wątpię żeby mieli w planach bycie głębokimi rezerwowymi.

Jako następcę Diera widziałbym Gintera z Freiburga, uważam że nie robiliby mu dużych problemów w kwestii takiego transferu.

30.04.2025 09:52

Osobiście nie wiem czy chciałbym iść w ten transfer nawet za 30 baniek. Nigdy mnie nie przekonywał.

29.04.2025 17:14

Też prawdopodobnie nie będę mógł obejrzeć, ale mimo wszystko chciałbym mistrzostwa tego dnia a potem ogrywania młodzieży w ostatnich meczach.

27.04.2025 10:33

Oj boli bardzo. To w dużej mierze przyczyna mojej rezerwy i braku cierpliwości wobec VK.

27.04.2025 08:42

Ja to nie potrafię pojąć jakim cudem inteligentny, doświadczony gość przez tyle lat nie potrafi skumać, że nie potrafi wykonywać rzutów różnych w taki sposób aby stanowiły jakieś zagrożenie dla rywala.

27.04.2025 08:03

Moim zdaniem sprawdzali czy powinna być czerwona a nie żółtą kartkę.

26.04.2025 17:03

Przedłużenie kontraktu Sane lub jego brak, mogą szybko odpowiedzieć czy warto pokładać nadzieję w projekcie przebudowy składu pod kierunkiem Eberla...

25.04.2025 08:29

3

Pamiętam go dobrze ze względu na charakterystyczną fryzurę. Robił robotę w TSV, myślę że na zawsze pozostanie jedną z twarzy początków dostępności niemieckiego futbolu ligowego w Polsce czy to przez DSF czy Sat1.

21.04.2025 13:45

Chciałbym żeby chociaż jeden z nich wszedł.

19.04.2025 16:17

@AdiFantasti w sumie masz rację, już trochę mi się zatarło a odpadnięcie z Realem to w dużej mierze jego zasługa.

Koreańczyk czasami naprawdę imponuje zdecydowaniem w odbiorze i szybkością stąd taka myśl mnie naszła dzisiaj jak w powyższym komentarzu.

18.04.2025 17:28

Nie jestem zwolennikiem Kima, ale mam przekonanie, że gdy pójdzie do drużyny grającej nieco głębiej i z użyciem defensywnego pomocnika odpowiedzialnego za rozgrywanie piłki to będzie topowym obrońcą.

18.04.2025 16:44

@DarthSmd zgodziłbym się z diagnozą, gdyby nie fakt, że VK uparcie chce grać piłkę do której nie mamy teraz piłkarzy. I w efekcie takiej upartości mamy mecze takie jak z Barceloną i Feyenoordem czy tracenie dobrych wyników z Interem w kilka minut.

17.04.2025 16:26

@misza prawda, ale wtedy był środek sezonu i inna sytuacja. A teraz był czas od lutego do czerwca odpowiednio dobrać trenera.

Mam dwa zarzuty do planu gry VK. Uważam że mógłby wydać 10 miliardów euro a i tak nie znajdzie obrońcy który da pewność bezbłędnej gry w sytuacji gdy walczy o górną piłkę otoczony przez 4 rywali i bez żadnej asekuracji. Wczoraj Kim był w takiej sytuacji i gdyby źle odbił piłkę to Inter szedłby 4 na jednego Urbiga. Takie sytuacje są w każdym meczu i wynikają z podejścia taktycznego - wg mnie nierealne jest wygrywanie w pucharach z takim podejściem do obrony.

Druga rzecz to totalny brak schematu w grze ofensywnej poza grą po obwodzie.

Nie widzę podstaw by wierzyć że tu się cokolwiek zmieni...

17.04.2025 15:11

@misza ok, tylko ja podchodzę tak, że trener najpierw musi się wykazać z tym materiałem co ma, aby zaufać mu z wprowadzaniem zmian kadrowych. Przykład Flicka w Barcelonie jest modelowy.

Bayern jest obecnie w o tyle specyficznej sytuacji, że gdy przestanie być gwarantem walki o zwycięstwo w Europie, to przestanie również być atrakcyjnym kierunkiem transferowym a wtedy ciężej wrócić na szczyt. Dlatego nie jestem zwolennikiem eksperymentów na ławce trenerskiej.

17.04.2025 14:20

Pisałem już o tym przy innej okazji i raczej nie spotkałem się ze zrozumieniem ;) ale moja teoria jest taka że Kane w konsekwencji bardzo wysokiej i zagęszczonej gry w ataku po prostu nie ma przestrzeni w polu karnym.

17.04.2025 13:35

@misza rozumiem zarzut o niekonsekwencji. Mój problem z Belgiem jest taki, że mimo braków jakościowych w kadrze próbuje grać jakby tych problemów nie było.

Tak samo próbował w Burnley i wiadomo z jakim efektem.

Stąd moje stanowisko, że za wcześnie dla niego na Bayern. Druga rzecz, że moim zdaniem miał jesienią możliwość budowania słabszych rezerwowych graniem w końcówkach tak aby było zaplecze na wypadek problemów kadrowych.

17.04.2025 13:06

4

Mimo niechęci do Belga i jego pomysłów muszę przyznać, że zwolnienie go nie wchodzi w grę - ani wizerunkowo, ani dla ciągłości projektu. Błędem było natomiast jego zatrudnienie przynajmniej na tym etapie jego kariery. VK jest Pepem jr. a wiadomo jakich nakładów finansowych i lat wymagało to żeby z tym pomysłem na grę wygrać Ligę Mistrzów nie mając w składzie Messiego.

Największym problemem Bayernu jednak obecnie jest kadra z deficytem jakości i balansu. Jeśli mam wybierać między przyjściem Wirtza (którego uwielbiam) a wzmocnieniem pięciu pozycji na których Bayern ma braki to wybieram to drugie.

Nie rozumiem pretensji do Urbiga. Ma świetne dalekie prostopadłe podanie, obronił kilka nieprzyjemnych strzałów. Musi popracować nad podaniami do linii bocznej i będzie dobrze.

17.04.2025 10:46

@admin no tak, trzeba to wypośrodkować w miarę bo ani "test oka" ani wartość na transfermakcie nie jest jednoznaczną i niepodważalną wyceną siły kadry.

Po prostu rok temu mieli tych samych zawodników plus teoretycznie szerszą ławkę a wyglądało to inaczej. Ręka trenera.

Być może ( a przynajmniej ja tak sadze), pod Flickiem Goretzka czy Gbabry byliby obiektami pochwał kibiców Bayernu i zazdrości kibiców innych drużyn. A nie Raphinha czy De Jong.

16.04.2025 10:03

@Comentateiro no tak, ja cały czas mówię o przedsezonowych prognozach i dlatego doceniam pracę Flicka i uważam ją za podstawę obecnej sytuacji Barcelony. A nie samą siłę kadry.

16.04.2025 09:58

@admin oczywiście pojechałem hiperbolą nieco z tym 5 miejscem w Bundeslidze.

Niemniej uważam że kadrę mają znacznie słabszą niż wyniki które robią w tym sezonie zwłaszcza biorąc pod uwagę kontuzje z którymi wchodzili w tenże sezon. A wartość finansowa kadry jest związana z jej potencjałem rozwojowym bardziej (młodość) niż realnym stanem.

Mogę się założyć, że przed sezonem kibic Bayernu zapytany kogo by chciał z Barcelony wymieniłby oczywiście Yamala, może Pedriego i moooże Raphinhe. Cubarsi gdyby nie stan finansowy klubu pewnie nadal byłby w drużynie B. Araujo czy De Jong przez samych kibiców Barcelony są "błagani" o odejście, Balde w zeszlym sezonie podobnie. Gavi po rocznej kontuzji.

Przyrównałbym tę sytuację do sezonu Kovac/Flick. Ta sama kadra na jesieni wydawała się pełna szrotu do wyrzucenia a zimą i covidową wiosną ideałem kadry. Tak samo Barcelona z zeszłego sezonu (teoretycznie mocniejsza o Cancelo i Felixa) i obecna.

16.04.2025 09:32

Nie oglądałem wczoraj meczu żeby się nie denerwować ale z tego co czytam to Duma Kutalonii w końcu zagrała mecz na miarę swojego potencjału kadrowego czyli ok 5 miejsca w Bundeslidze...

Nie mam pojęcia jak oni to robią że grają tak dobrze i tak wygrywają, dlatego jestem przerażony robotą jaką wykonuje tam Flick.

16.04.2025 06:41

1

Poza fatalną literówką w pełni się zgadzam z pistawioną diagnozą.

14.04.2025 14:23

Szanowny Panie, tu potrzeba co najmniej 5 dobrych transferów żeby nadrobić lata zaniedbań.

Prawy obrońca, stoper, kreatywny pomocnik, skrzydłowy i środkowy napastnik do rotacji....

13.04.2025 15:06

1

Da się wygrać LM grając słabo, nawet Tuchel był naprawdę blisko rok temu. Zresztą np taka Chelsea wygrywała LM grając tylko słabo.

Ale wtedy to kwestia woli, walki i taktycznej konsekwencji.

Nie widzę opcji na to w tak ryzykownym nastawieniu. Ten Kim wygląda fatalnie ale nie wiem jaki stoper by sobie poradził grając tak wysoko. Kompany na pewno nie ;) Powiecie że Upa wygląda dobrze. Niby indywidualnie tak, ale nawet z nim nie dało się uniknąć jesiennych kompromitacji. Tak samo bramkarze puszczają niemal wszystko co leci - to też wg mnie pochodna ustawienia dwóch obrońców na 50 metrze i powiedzenia "radźcie sobie sami".

13.04.2025 15:00

I tak ta jałowość w ofensywie będzie tłumaczona kontuzjami i xg nabitym na cieniasach, nikogo nie martwi to że pod koniec sezonu trener nie wprowadził choćby pół schematu ofensywnego.

12.04.2025 19:47

@Pir5 obyś miał rację ale tak często powtarzasz że sezon wygląda dobrze, że zaczynam podejrzewać że sam siebie próbujesz przekonać. ;)

Do wygrywania trofeów potrzeba wygranych z silnymi rywalami, póki co i VK z tym bardzo średnio pomijając dwumecz z Leverkusen.

12.04.2025 16:55

1

Mam podobnie. O ile jestem w stanie zaakceptować to że musiał przyjść sezon przejściowy (a nawet dwa biorąc pod uwagę przegrane mistrzostwo) to tego że na własne życzenie Bayern ułatwia odrodzenie Bankrutom...

Niech już nawet to PSG wygra LM, byle nie oni.

10.04.2025 06:43

@misza to prawda, na pewno mają lepszy materiał i system wprowadzania zawodników do pierwszej drużyny. Niemniej wydaje mi się, że można było zarządzać sezonem w taki sposób aby Bayern nie był w takiej sytuacji jak jest obecnie.

Generalnie uważam jednak, że Barcelona robi wyniki i grę powyżej swojego potencjału a Bayern niekoniecznie. W jednym z komentarzy pod kolejnym newsem o jakiejś kontuzji pisałem, że skala kontuzji nie pozwoli zarządowi rzetelnie ocenić perspektyw pod VK nawet w przypadku odpadnięcia z Interem i swoje zdanie podtrzymuję. Ale po prostu nie jestem w stanie zrozumieć tego upartego trzymania się samobójczych założeń taktycznych nawet kiedy jest się zmuszonym grać Stanisicem na lewej a Boeyem na prawej obronie.

09.04.2025 11:41

@misza moim zdaniem procent posiadania piłki nie definiuje różnicy w filozofii gry między Bayernem VK a Barceloną Flicka.

Tak, patrząc na ich problemy kadrowe na początku sezonu liczyłem na to że będą mieli problem z walką o miejsce w Lidze Mistrzów a jednak grali świetnie i bili każdego.

Moim zdaniem wiek ma znaczenie. Pokazuje, że można grać dobrze grając młodymi zawodnikami.
Nikt nie bronił VK podobnie zbudować Kratziga czy Wannera a kadra byłaby szersza w tym trudnym momencie.

09.04.2025 10:42

@misza ja kojarzę w sumie jedną okazję, ale nie wykluczam że przegapiłem bo ciężko mi się oglądało mecz. Mój wniosek nie dotyczy tylko wczorajszego meczu, ale ogólnie.

09.04.2025 10:21

@misza tak, uważam że grają znacznie bardziej bezpośrednio i stabilnie.
tak, wchodzili w sezon z kontuzjami Stegena, Araujo, Christensena, Gaviego, Bernala, Fermina i De Jonga.
Na środku obrony gra 18 latek, na lewej obronie 21 latek, to samo na pozycji defensywnego pomocnika. Na prawym skrzydle 17 latek. Wątpię, żeby Cubarsi, Balde czy Casado mieli szansę przebić się w Bayernie przez ostatnie 10 czy nawet 15 lat.

09.04.2025 10:20

Ja uważam, że problem jest głębszy, tzn. Kane ma wielki problem żeby grać na tak małej przestrzeni jaką generuje w polu karnym obecna taktyka Bayernu. Oprócz Anglika w polu karnym stoi 10 gości, to jak ma tam znaleźć pozycję do strzału...

09.04.2025 10:11

@Dabis12345 Zgadzam się, kadra jest zbudowana fatalnie, nieproporcjonalnie i bez głębi. Idzie to na konto Eberla i jego poprzednika. Eberl nawet pomijając zdolności menadżerskie totalnie nie budzi mojej sympatii.

@Pavlo Flick.

09.04.2025 10:08

Też nie rozumiem deprecjonowania siły Interu. To bardzo zbalansowana drużyna, budowana od lat przez jednego trenera z pomysłem. To jedyna drużyna grająca trójką stoperów która mi się podoba w grze.

Co do zwolnienia Vincenta. Cóż, ja na przykład nie umiem pozbyć się wrażenia że Belg usilnie sabotuje swoje drużyny celem udowodnienia jakiejś wielkości swojego ryzykownego pomysłu. Wydaje mi się, że Bayern potrzebuje stabilności a nie ryzyka.

Oczywiście zdaję sobie sprawę że kadra jest pozbawiona głębi i balansu, ale znam trenera który mierzył się z podobnymi problemami w tym sezonie i niestety osiąga świetne wyniki. Oby dzisiaj się to zmieniło.

09.04.2025 09:40

Mnie zastanawia bardziej, czemu:
1. Mając obrońców skłonnych do popełniania błędów każe grać im 1 na 1 na całym boisku i bez asekuracji.
2. Czemu nie mając (poza jednym) zawodników zdolnych zrobić przewagę 1 na 1 uparcie chce budować akcje od zera przez stoperów lub Kimmicha pozwalając rywalowi ustawić się we własnym polu karnym.

Jak ten Kane ma mieć okazje jeśli obok niego stoi 10 rywali i 6 kolegów na kilku metrach.

09.04.2025 06:51

No nie wiem, mi się gra Interu bardziej podoba, to nie tak że pierwszy raz wyszli z własnej połowy.

08.04.2025 21:42

Bardzo podobało mi się w jego (Kratziga) wykonaniu jedno przeszywające półgórne podanie. Brakuje takich podan w Bayernie ;)

A tak serio to wydaje się że chłopak ma wysoką inteligencję boiskową i mógłby tym nadrobić sporo braków.

05.04.2025 16:54

@FCB4ever2014 podobnie jak Ty nie jestem przekonany do VK i uważam że z Flickiem bylibyśmy bardziej spokojni o przyszłość klubu.

Chodziło mi o to, że dla zarządu a nie dla mnie weryfikacja nie będzie mogła być jednoznaczna ze względu na sytuację kadrową.

05.04.2025 16:52

Daleko mi do miłości do VK, ale takie Leverkusen też męczy się straszliwie z zespołem znacznie słabszym od Augsburga. Taki moment sezonu, że mecze wygrywa się dużym wysiłkiem.

Żałuję że VK nie zostanie realnie zweryfikowany w tym sezonie, bo bez względu na ostateczne wyniki te kontuzje i źle zbalansowany skład będą stanowić zasadne alibi.

Niezwykle irytujący mnie zazwyczaj Sane ostatnio irytuje mnie znacznie mniej niż Jamal. Inna sprawa że jest ogólnie najlepszym graczem ofensywnym w ostatnich meczach.

05.04.2025 16:26

No straszliwie mnie to irytuje. Tak naprawdę zagrożenie jest tylko w wyniku szybkiego odbioru lub indywidualnego błysku. Nie ma pół schematu wypracowanego nawet po takim czasie.

04.04.2025 21:20

1

Osoba Eberla nie budzi mojej sympatii, mam też do niego żal że nie powalczył o Flicka, ale większość przypisywanych mu przez "górę" win graniczy z absurdem.

03.04.2025 12:54

1

Wygranej byłem pewny, liczyłem na styl gry, który da nadzieję mimo dotkliwych absencji. Mało brakowało a nie spełniłoby się żadne z powyższych.

Przed meczem chciałem bronić Guerreiro, że to dobry pilkarz ale brakuje mu ogrania. Ten mecz wyleczył mnie z tej chęci.

Olise piękny pilkarz.

29.03.2025 20:48

To trudna sytuacja, ale od tego jest w klubie trener , żeby być na takie sytuacje przygotowanym i znajdywać odpowiednie rozwiązania personalne i taktyczne. Trzeba traktować ten kryzys jako trzeci poważny sprawdzian dla VK.

28.03.2025 06:41

@Sielber9 w sumie bardzo słuszna uwaga. Pierwszy który mi przyszedł na myśl to Mario Basler, który z resztą w kadrze dużo się nie nagrał wiec to o czymś świadczy ;)

Wiadomo, jeszcze Reus, ale te kontuzje...

21.03.2025 15:31

1

Jakoś nie mam przekonania, że z powrotem Havertza będzie lepiej... ;)

21.03.2025 15:26

To nie jest tak absurdalne jakby się mogło wydawać matematycznie. Obecnie oglądając Bankurtów można mieć wrażenie że nie ma meczu którego nie są w stanie wygrać/odwrócić. A Real gra srednio, przepychając mecze, z kolei Atletico po wczorajszym już chyba padło psychicznie.

Z kolei Bayern zaczyna mieć problem ze stabilnością wyników z lidze a Leverkusen wczoraj pokazało że dadzą z siebie 120% o Bundesligę.

Jasne, rozumiem że matematycznie brzmi to zabawnie, ale czasami liczby nie oddają wszystkiego.

17.03.2025 04:57

1

Też tak mam, jedni i drudzy są obrzydliwi, ale biali chociaż tego nie ukrywają, a bordowi z hasłem na ustach "mes que un club" oszustwa i polowanie na kasę kosztem innych klubów. Nie cierpię hipokryzji.

13.03.2025 11:36

1

Przed meczem pisałem, że oprócz awansu życzyłbym sobie stylu gry który przywróci wiarę w stabilność gry i wyników Bayernu. Cóż, chyba się udało :)

Z perspektywy czasu okazuje się również, że warto docenić jesienną wygraną z PSG.

Tah mi wczoraj imponował w grze, może to nie taki zły pomysł. Podobał mi się w dogrywce Doue z PSG, fakt że Bayern mocno się nim interesował daje powody do optymizmu, widać że szukani są skrzydłowi o spójnym profilu, potrafiący robić przewagę w grze jeden na jeden.

12.03.2025 06:52