@hoodykr ale jak gra to albo brama, albo asysta.
Ja wcale nie twierdzę że to z pewnością jest dobry transfer. Tylko na pewno bym go już nie skreślał.
A co do kontuzji to jak zawodnik w przeszłości miał urazy to już go skreśla i na zawsze ma do niego przylgnąć latka połamańca? Ostatni poważniejszy uraz blisko rok temu. Ile jeszcze musi pograć żeby tą łatką zniknęła ?:)
14.01.2025 09:27
Ostatnia kontuzja w maju. Połamany non stop xD
14.01.2025 09:24
A ile w tym sezonie opuścił przez kontuzję? Bo nie widzę żadnej :>>>>
Co do Tela to przecież jest napisane że najpewniej do tego neibdojdzie
14.01.2025 09:20
@BreitnerPaul ja bym polecił sprawdzić. W obecnym sezonie nie widzę urazów. Widzę za to że jak gra trochę dłużej tonpunktuje.
@hoodykr nikt chyba na razie nie mówi ile trzeba zapłacić. 27 latek ma za sobą peak formy? Przecież wlasnienzazwyczaj dopiero wtedy następuje peak.
14.01.2025 09:19
Trochę mnie dziwią te niezbyt przychylne komentarze. W Lipsku to był przecież totalny kocur!!!!!!
Jeśli tylko zdrowie dopisuje i jest zdeterminowany żeby u nas grać to nie zastanawiałbym się dwa razy.
Oczywiście biorąc pod uwagę rozsądne cenę transferowa.
Będę zaskoczony jeśli wydamy tej zimy szmat hajsu…..ale może premia za klubowe mistrzostwa świata to sfinansuje ?;)
14.01.2025 08:46
@DarthSmd ani dogłębna, ani tym bardziej analiza. Pisalem jakie można odnieść wrażenie…..
14.01.2025 07:27
3
Tak to dziwne czasy w których prędzej na stronie swojego klubu przeczytasz jak ludzie bronią barcy i przeszkadza im to że ktoś źle o nich powie a równocześnie sami cały czas jadą po Bayernie xd
Mnie już dawno się odechciało i wole wpaść tutaj od święta bo traci to polityka. Bayern się nie liczy tylko to żeby móc potem wpaść po porażce i przyznawać sobie triumfalnie rację „a nie mówiłem!!!!!”. I w sumie to najłatwiejsza postawa bo przecież wiemy doskonale co ile lat Bayern średnio wygrywa w LM hehehe
13.01.2025 14:12
1
@DarthSmd pasja do swojego klubu to nic złego a można odniesc inne wrażenie po Twoich komentarzach. Jeden z tego wyrasta, inny nie ale mimo wszystko przecieram oczyw ze zdziwieniea jak czytam na stronie kibiców Bayernu zarzut że ktoś jest przewrażliwiony na punkcie swojego klubu xD a nie widzisz że są tutaj tacy którzy są przewrażliwieni…..na punkcie Barcelony? To dopiero dziecinada.
13.01.2025 09:31
1
zdecydowanie lepiej być przewrażliwionym na punkcie Bayernu na stronie jej kibiców niż przewrażliwionym na punkcie Barcy. A takich tutaj nie brakuje.
12.01.2025 23:16
Powinni……Bo od tego są kibice. Nie od tego żeby na każdym kroku szerzyc defetyzm i jechać po swoich…..
12.01.2025 22:27
1
Dokładnie @Alistair
Człowiekowi już czestompo prostu odbiera chęci wchodzić tutaj bo może przeczytać dokładnie to co na innych stronach gdzie Bayernowi dobrze się nie życzy. Tutaj czasami jak u wrogów a nawet gorzej xD kibice……ha tfu!
12.01.2025 22:26
@DarthSmd nie zgodzę się.od zawsze się mówi przecież że na mecze z topowymi drużynami nikt nikogo specjalnie nie musi motywować.mental pokazujesz jednak nie tylko wtedy. Przede wszystkim wtedy kiedy na szali są trofea.na razie barca koncertowo swoją przewagę w lidze roztrwoniła.gdyby to była Borussia przecież to by każdy pisał o genie frajerstwa.
12.01.2025 21:41
4
Hmmmmmm mental wspaniały i obrywali od ogórków??? No nie wiem.
12.01.2025 20:52
@siudrak0 nie……To Twoje zdanie a nie oczywisty fakt. Klub nie mający ambicji wydaje w rok prawie 150 kk???
To jak Bayern nie jest zdrowo zarządzany to kto jest ???? Pewnie 99% klubów w Europie nie ma zatem ambicji i jest niezdrowo zardzadny….
12.01.2025 14:41
@siudrak0 zawsze można interpretować to na dwojaki sposób. Ostatnie co przyszłoby mi na myślę, jeśli kibicuje temu projektowi, to wywieszać na sztandarze hasła o braku ambicji.
Przede wszystkim kwota oj 50 kk to kupa kasy. Na tyle duża że tak naprawdę może sprawić czy klub wyjdzie w danym roku na plus czy minus.
Można mieć różne zdanie o Bayernie ale wszyscy powinni być zgodni że jest zdrowo zarządzany i wyciska ile może aby rywalizować z klubami, które mogą liczyć na pomoc „z zewnątrz”.
Inna sprawa że oczywiście taki przekaz to może być tylko gra żeby kluby nie dualu z nas bardzo zdzierać ;))
Ja tylko przypomnę że przez lata były tutaj placze jak t nie kupiliśmy jednego czy drugiego zbawcy i w większości ci zawodnicy już dawno przepadli w wielkiej piłce.
12.01.2025 13:13
@Edmund Palhinhe też bym nie skreślał ale faktyxznie od początku było kilka czynników które kazały nieco z rezerwą do tego podejsc
12.01.2025 13:00
1
Spokój na kilka lat…….No to samo tutaj czytałem jak jeszcze Sane biegał po niebieskiej stronie Manchesteru xD
12.01.2025 12:58
Dobry występ na terenie,który nam nie leży. Szkoda że nie potrafiliśmy wcześniej zamknąć tego meczu. Na plus Goretzka.
12.01.2025 10:13
Po 1. To że media nie informują że klub nie rozmawia z zawodnikiem nie oznacza, że klub nie podjął próby wybadania tematu. Może agent i sam zawodnik chce po prostu PSG?
2
Po 2. Dlaczego jeśli to taka okazja nie ma więcej chętnych? Nie powinna ustawić się kolejka?
Po 3. Od miesięcy jest jasny komunikat. Nie będzie transferów bez sprzedaży. Można otwierać nożyki w kieszeni ale przecież wiemy o tym od dawna.
12.01.2025 10:11
1
Piękne są te hasło o tym, że piłkarz nie jest większy niż klub etc. Szkoda tylko że świat wygląda obecnie inaczej i przeciętny kibic niestety znacznie różni się od tego sprzed 20 lat. Kibice coraz częściej podążają teraz za zawodnikiem, niekoniecznie za klubem.
Zawodnicy są także w całkiem dobrej sytuacji negocjując kontrakty. Mówiłem już lata temu że trzeba się już godzić z tym że to właśnie oni, ze swoimi agentami, mają coraz więcej donpowiedzenia.
Bayern też musi się dostosować do zmieniających realiów ale trzeba oczywiście szukać przy tym jakiegoś balansu. Tak żeby nie stracić całej swojej tozszamosci.
08.01.2025 07:50
Wieczny talent.
05.01.2025 19:05
1
ja podobnie. Byłem zwolennikiem pozostawienia go na kolejny sezon ale po tym jaką niektórzy zrobili drame to jakoś specjalnie nie smuci mnie to że kolejne miesiące wyraźnie pokazały że matthijsowi daleko do świetnego stopera. Wyraźnie widać że się jej rozwija, a może nawet zalicza regres.
05.01.2025 19:04
włączyłem mecz mu po raz pierwszy od jakiegoś czasu i znowu de Ligt zaangażowany w stracone bramki. Może po prostu ma ……pecha ?;)
05.01.2025 19:00
1
@Gwzd44 ale jakie znaczenie dla fazy pucharowej ma mecz który się odbył kilka miesięcy wcześniej? Przeciez w piłce nożnej to wieczność i doskonale to widać nawet teraz. Barca była w euroforii, rozjechała zaraz Real, a teraz mają kłopoty z outsiderami ligi.
Nie kapuje po prostu……jak ktokolwiek może przywiązywać większe znacznie do spotkania na początku sezonu, szczególnie jeśli mowa o nowo budowanym zespole, z nowym trenerem u sterów.
Tak….najlepiej jest wszystko wygrywać ale podczas długiego sezonu wszyscy będą mieli gorsze i lepsze okresy.
Dziwi mnie że minęło od tamtego spotkania szmat czasu, wiele się pozmieniało a kogoś dalej tak boli ta porażka, że tutaj o niej wciąż są dyskusje. Dla mnie to oznaka dziwacznych, nie zrozumiałych i niczym nie popartych kompleksów.
02.01.2025 13:47
1
Latami ogrywamy Barce i przy pierwszym potknięciu niektórzy robią tragedię i zachowują się tak jakby to była porażka w finale xD jakas dziwaczna potrzeba…kompleksów ?xD
No tak ale jeszcze nie tak dawno przecież mieliśmy zazdrościć tego jak to barca kupuje grajków, jak to fakt że chcą im dać duży kredyt świadczy o ich wielkości xD
02.01.2025 07:42
Wypadki przy pracy? A przed Majorka mieli serię 3 meczów bez zwycięstwa w lidze, w tym dwie porażki.
I to nie były takie mecze jak my z eintrachtem czy villa gdzie byliśmy znacznie lepsi tylko pechowo potraciliśmy punkty. Oni z takim sociedadem byli koszmarni.
Fani widzą problem ale rola kibica nie jest ciągle narzekanie. Czegonoczekuejsz wobec powyższego? Zwolnić Kompanywgo? Krytykować na każdym kroku zespół, który tak naprawdę pracuje z nowym trenerem kilka miesięcy? Zespół który w lidze lideruje i nie ma porażki? O co konkretnie apelujesz? Kibice na Allianz mają wygwizdywać vincenta i drużynę bo przecież standardy mają być wyższe?
Tak czy inaczej . Czy to mecz z wielkim klubem, czy z najmniejszym, na obecnym etapie sezonu jeden i drugi jest tak samo ważny. No chyba że chcesz zealniac wicka bo istnieje możliwość że jednak na wiosnę w dwumeczu(!!!!) może nie dowieść. Pokażemy tym te nasze wysokie standardy.
05.12.2024 07:48
Wystarczy słuchać odpowiedzi a nie pytać kilka razy o to samo.
04.12.2024 22:50
1
Legenda klubu a „kibice” przy każdej okazji wypominają mu potknięcia. Jak już kiedyś powiedziałem…..jak masz takich kibiców to wrogów już nie potrzebujesz xD
04.12.2024 22:49
4
Naprawdę jak czytam nieraz tutejsze wypowiedzi to mam wrażenie że ludzie tylko czekają na porażkę, żeby wkleić swoje prawdy objawione na temat przyczyn wszelakich niepowodzen xD Jakbym to już gdzieś czytał xD
Każdy klub w Europie ma swoje problemy. Nawet tak wychwalany teraz Liverpool w zeszłym sezonie przecież był nawet za arsenałem. Wychwalaną przez wszystkich na początku sezonu barca zaliczyła już 3 porażki w lidze i to z przeciwnikami wątpliwej jakości. O Realu czy City tez wiele zostało powiedziane.
U nas ciągle wraca zarzut nt gry z lepszymi rywalami. No jakbym był kibicem przeciwnego klubu, który niebogłosy meczów Bayernu to pewnie też bym tak trollowal. A tymczasem…….Oprocz spotkania z barca, które było po prostu słabe i po którym nastąpiła poprawa w kolejnych meczach, we wszystkich spotkaniach, w których nie wygraliśmy mogliśmy i powinniśmy wyciągnąć z tego więcej. Z różnych przyczyn nie wyszło ale czepianie się tylko o wynik żeby…..no właśnie, co chcemy udowodnić? Że kompany się nie nadaje? Czy ze brakuje jakosci? Jak to pierwsze to w zasadzie nie mam dalszych pytań, ale jak drugie tonorzecidx w klubie chcą poważnych zmian w kadrze ale to nie jest sprawa na jedno okienko. Może w grze komputerowej ale nie w realu.
A jak czytam te wynurzenie nt „poważnych” rywali to aż przypominają się zarzuty hejterow Ronaldo czy Lewandowskiego. Oni też długo przekonywali, że to nie są topowi piłkarze bo w wielkich meczach zawodzą xd
04.12.2024 07:06
@blade87 a może właśnie dzięki temu osiągnął w piłce tyle?
03.12.2024 22:32
Duże słowa uznania za to jak się tą drużyną prezentuje w tych okolicznościach.
03.12.2024 21:33
@Sopariev no to tak nie działa .sa przecież zawodnicy którzy w danym systemie gry przy pewnych trenerach wyglądają lepiej a w innych gorzej. I na odwrót.
Ludzie nie chcieli nawet słuchać przed sezonem argumentów że de ligt może po prostu mniej pasować do systemu gry wincenta tylko już twierdzili że to wielbłąd. Nie opuszczali do siebie innegonzdania i to jestvproblem który akurat widoczny jest tutaj często. Ja tak mówię, taka jest prawda, innej opcji nie ma, kto nie ze mną ten przeciwko xD
01.12.2024 15:06
No zabawne uniwersum xD
Po de ligcie płakano jakoby Mesjasz odchodził. Lubiłem gościa ale ten płacz przybierał absurdalne kształty.
Natomiast Mazroui jak tu był to się mu obrywało, wytykało każdy błąd i generalnie panowała narracja (tych najgłośniejszych tutaj) jakoby był to kolejny błąd Hasana xD
Zabawa trwa.
Teraz są już kolejni na celowniku do ciągłego hejtu. Jak powiedziałem, Kozioł ofiarny tutaj zawsze się znajdzie xD
01.12.2024 13:18
1
Poziom zadufania i samouwielbienie jest takich sam u tych i u tych.
Jakby powiedział tutaj klasyk. Budżet i kadra Barcy nie jest godny żeby dostawać becki od takich potęg jak Las Palmas, Osasuna czy sociedad.
U Flicka to jednak żadna nowość że początki są świetne a potem schody. W kadrze było przecież podobnie.
Tak czy inaczej……w związku z tym jak wiele ekstazy (nawet tutaj) panowało wtedy kiedy mieli dobry okres to trochę mimo wszytsko cieszy ich porażka xD
30.11.2024 16:51
1
Zdejmij różowe okulary !!!!11111przexisz barca wpakowała nam 4 xd
;)
27.11.2024 13:54
@seco555 a to ciekawa opinia. Podobnie było z de Ligtem?
26.11.2024 23:19
3
Zawsze to panuje tutaj pesymizm. Sianie defetyzmu tutaj to chleb powszedni więc dla każdego kto nie widzisz świata w czarnych barwach trudno tutaj wytrzymać na dłuższą metę
26.11.2024 16:19
3
Tego tutaj dziś nikt nie napisze więc…..
Taktyczny majstersztyk Kompanyego. Wybitnie ustawiony był dzisiaj Bayern.
No i defensywa na wielkim poziomie.
Brawo pany!!!111
06.11.2024 23:09
Przede wszytskim to Bayern jest zupełnie innym zespole niż rok temu.
03.11.2024 21:42
3
Więcej szacunku do rywali. To po pierwsze. Po drugie……możesz grać tylko z tymi, których masz w terminarzu. Naprawdę po ostatnim sezonie gdzie męczyliśmy się z każdym już się znudziły wysokie zwycięstwa w dobrym stylu? Tak już niektórzy są rozpieszczeni? :| exhhhhh, nie ma ratunku
03.11.2024 21:41
Seria blamażów? Z leverkusen które gnietliśmy?
Co jest z Wami ludzie…
03.11.2024 21:39
@Marienplatz jedyne co potrafisz to obśmiewać Bundesligę i nawet nie jesteś w stanie odpowiedzieć na proste pytania. I jeszcze coś pleciesz na temat merytoryki żeby było jeszcze bardziej zabawnie xD napastliwe to są twoje komentarze codziennie które w zasadzie sprowadzają się do jednego „nie macie się czym cieszyć, przecież to śmieszna Bundesliga” xDxD
03.11.2024 17:23
1
Wszystko się im układa. Szacunek ale jeszcze bym się wstrzymał przed tymi zachwytami. Zobaczymy co będzie jak pojawi się kryzys. Fprzypomne że jak Flick rozpoczynał z kadrą to też początkowo były zachwyty.
03.11.2024 17:16
@Marienplatz no tak pytanie na pytanie i ty coś pleciesz na temat merytoryki. Co za farmazony człowieku.
03.11.2024 17:14
@Marienplatz ty prosisz o merytoryczną dyskusję? Na proste pytanie nie potrafisz odpowiedzieć a w zasadzie pleciesz ciągle jedno i to samo. Pod niemal każdym artykułem xD pan merytoryczny xD
03.11.2024 17:06
@Marienplatz ale to ty masz z tym problem i cały czas pleciesz jedno i to samo. Po co marnować czas na coś co nie jest rzekomo istotne? Zadałem proste pytania powyżej.
Jak cię nie bawi to daj się bawić innym. Jak cię nie ciekawi ta liga to co tutaj robisz?Chyba że lubisz psuć ludziom zabawę……no na to w sumie wygląda.
03.11.2024 17:04
@Marienplatz daruj sobie te badziewne zdrobnienia bo ani się nie znamy ani nie lubimy. Rozumiem że w twoim środowisku to taka forma pogardy dla rozmówcy ale zachowaj to dla swojego bagienka.
Jak cię nie ekscytuje to daj się bawić tym, dla których to coś więcej. W czym masz problem? Ktoś cię zmusza żeby komentować tutaj te zwycięstwa?
03.11.2024 16:56
@Marienplatz ale czyja to wina? Tylko zasługa Bayernu i świetnego zarządzania. Jesli nie cieszą Cię mecze co tydzień rzekomo swojego klubu to po co tu jesteś? Nie karz sobie człowieku i nas wszytskich, którzy się tym pasjonują a ty próbujesz wmawiać że to w zasadzie g warte. Jak dziecko przynosi 5 w szkole to też mówisz że super ale można było dostać 6? Jak potomek wygra Olimpiade matematyczną to też powiesz że w zasadzie to g warte bo dopiero wyróżnienia na Oxfordzie mają znaczenie? xD
03.11.2024 16:54
@ironmaidenpl to jakieś drugie konto marienplatza?
Każde mistrzostwo cieszy. Jesli kogoś nie tonoznacza że ma spory problem i być może powinien poszukać sobie jakiejś innej pasji.
Jakmposkzuje historia, 1 zwycięstwo w LM na 10 lat to świetny wynik. Czy najlepszy? Nie, ale świetny. 99.9% kibiców na świecie o czymś takim marzy.
Mieć ambicje to jedno. A drugie to cieszenie się sukcesami które są i tak nieosiągalne dla zdecydowanej większości.
Ale jak już kiedyś napisałem - niektórzy nie zasługują na taki klub i nie potrafią docenić tego jakie mają szczęście być świadkiem takich sukcesów jakie Bayern osiągał w ostatnich dwóch dekadach.
03.11.2024 16:50
@Marienplatz skończ już z tym bo już zygać się chce czytając ciągle to samo.
Poważnych rywali w Bundeslidze nie brakuje i jeśli ktoś twierdzi inaczej to nie powinien tutaj mieć wstępu , proste.
Mistrzostwo nie zdobywa się w spotkaniach na szczycie tylko równa gra przez cały sezon. Jak gardzisz Bundesliga to czego w ogóle tutaj szukasz? Id zdo swojego lewego i zachwycaj się ta la liga
03.11.2024 15:52
3
Ile razy jeszcze napiszesz to samo?Sztuka robić to regularnie i w takim stylu. Jak wszytskie mecze poza tymi z silnymi rywalami sie nie liczą to po come ogóle tutaj się wypowiadasz? Daj innym dla których ma to znaczenie
01.11.2024 12:55
1
@Comentateiro śmieszyć to mogą tylko ludzie, którzy traktują konkurs na popularność jako wyznacznik klasy sportowej.
Najwidoczniej jeszcze niewiele widziałes. Rok w rok można polemizować z wynikami i każdy w zasadzie może mieć rację bo nie sposób porównywać zawodników grających an różnych pozycjach i w różnych środowiskach.
Nie powiem, mnie to także imponowało…..jak miałem tak że 12 lat.
A z tym zarzutem odnośnie wielkich rywali to spotykał sie na pewnym etapie kariery….kazdy wielki zawodnik xD
31.10.2024 14:06
3
Na początek: świetny a może nawet idealny występ pucharowy. Wszytsko rozstrzygnięte w pierwszej połowie i można w drugiej włączyć tryb eko i porotowac. Oczywiście maruderzy na pewno wypomną niezbyt interesujące polowe ale długo graliśmy nawet bez stopera i jakoś był spokój xD A niedawno jeszcze nie było to przecież norma.
Na koniec: dziwi mnie to ciągłe wytykanie że to nie był klasowy rywal. Tzn nie można się z takich zwycięstw cieszyć? Was cieszą tylko zwycięstwa z elitą czy jak? Jak Bayern gra w sezonie 60 spotkań to 50 okewacie ? A no nie, bo jak by nie wygrał to by była największa porażka w sezonie xD
Gdzie pokora i szacunek do rywala? Niedawno to pisałem że niektórym przydałby się długi okres bez trofeów żeby docenić takie zwycięstwa, i to w bardzo dobry a tylu.
31.10.2024 13:12
@Gwzd44 dać drużynie i trenerom w spokoju popracować nad schematami które są wymagające. To początek pracy kompanyego z tą drużyną inpoczayek wdrażania zupełnie innego mentalu niż za Tuchela.
Przede wszystkim cierpliwości i trochę zrozumienia że jak grasz w ten sposób to liczysz się z ryzykiem. Coś za coś. Tutaj niektórzy tylko patrzą na negatywy zapominając o reszcie i strasznie się triggeuja jak rywal wypracuje sobie pół okazji w ten sposób ale jak wysoka gra pozwala na seryjne zdobywanie bramek to już nie ma znaczenia :)
Mój wniosek: jeśli coś nie działa na 100% to nie znaczy że jest źle. Może wymaga tylko dopracowania detali a nie zmiany koncepcji.
28.10.2024 08:15
@Gwzd44 Twoik zdaniem byłyby wyższe, obiektywnie nie sposób tego dowieść.
Komentarze we futbolu zawsze są takie same. Rozwiązanie leży na stole tylko trzeba się schylić hehe.
A potem wychodzi że drużyny zmieniają trenerów, systemy gry, filozofię i efekty są najczęściej jeszcze gorsze.
28.10.2024 08:08
Euforia xDDD
28.10.2024 07:13
@Gwzd44 a jak Bayern miał zagrać? Może tak jak Real…..który oberwał jeszcze wyżej i to na swoim stadionie?
28.10.2024 07:10
1
@Pir5 my nie zagraliśmy (pomijając barce, która faktycznie zasłużenie wygrała ale oni są w tym momencie w takim sztosie że gola wszytskich) w tym sezonie złego meczu. W każdym byliśmy lepsi tworząc sobie lepsze sytuacje niż przeciwnik……Nie zawsze się to przekładało na zwycięstwo ale czasami taki jest futbol.
27.10.2024 21:00
1
Stuttgart czy Leverkusen to nie mocni przeciwnicy?
27.10.2024 20:48
*pokaz
27.10.2024 20:31
1
Oczywiście że ma znaczenie. Ja wolę się cieszyć oglądając mecz 10 razy z bramki moich niż raz :)
27.10.2024 20:27
2
Jakim wyznacznikiem? Czego? Gdzie? I co chodzi?????
27.10.2024 20:26
1
Nieźle spotkanie choć wynik chyba lepszy niż gra.
Lepsze są jednak te komentarze o brak wyciągania wniosków xD no teraz każda groźna sytuacja rywali to będzie wynik braku wyciągania wniosków xD
Każdy system ma swoje wady i zalety. Jak grasz wysoko to najczęściej przeciwnik stworzy sobie w ten sposób sytuacje ale skąd pewność że jakby grać niżej to nie byłoby sytuacji stworzonych w innym sposób ?xD bawi mnie niemiłosiernie to przekonanie że wystarczy grać niżej i…wszytsko co dobre wciąż będzie działało, a do tego będziemy bardziej stabilni w defensywie. Genialne!
No tak……Kręcą niektórzy nosem a jeszcze kilka miesięcy temu jechalibyśmy do Bochum z Tuchelem i byłoby zgrzytanie zębów xD minęło kilka miesięcy, nie lat, a ludzie już zapomnieli.
Vincent, pokazał niedowiarkom szefie!
27.10.2024 20:26
1
Jak to co. Strata punktów!11 Wtedy by przecież można z radością krzyknąć „a nie mówiłem?????” xD
Przykre ale prawdziwe
27.10.2024 18:35
Gdyby piłkarze Bayernu w tym sezonie wykorzystaliby to co mieli to mielibyśmy komplet zwycięstw.
27.10.2024 01:03
@Marienplatz a jak mierzysz moc? Budżetem placowym? xD czego to ma dowodzić? Mogę się tylko cieszyć wtedy kiedy pokonamy tych co wydają więcej? Odpowiedz merytorycznie. Kibic nie może świętować zwycięstwa swojej drużynie jeśli wydaje ona więcej na palce niż rywal? xD
27.10.2024 00:47
1
@Marienplatz musisz mieć naprawdę smutne kibicowskie życie jesli radość potrafi ci sprawić tylko pokonanie kilku klubów w Europie? Reszta to stypa ? xD
27.10.2024 00:34
@Marienplatz fantastycznie. A w Barcelonie Flickowi to stworzono mega szeroką kadrę?
27.10.2024 00:31
2
Śmiechem. W sumie Thiago już nie gra, Alaba kosi olbrzymie siano…w gabinetach lekarskich ;)
27.10.2024 00:30
@Marienplatz ale z czym masz problem człowieku? Przeciez kibicuje temu klubowi od lat i cieszyłem się jak dziecko że zwycięstw nawet z takimi tuzami z cottbus. Ty się cieszysz tylko po zwycięstwach z najlepszymi z Europy? Toś rozpieszczony do szpiku kości. Kibic topowego klubu ma się cieszyć tylko po ograniu tych co mają większy budżet? xD gorzej z tymi co wydają najwięcej, oni nigdy nie powinny się cieszyć ahahahaha pilne uniwersum
27.10.2024 00:13
Problem w tym że faktycznie wielkie mecze nie są rozgrywane w październiku.
27.10.2024 00:04
@seba nie no, oczywiście że masz patrzeć przez pryzmat kasy. Przeciez o to chodzi w sporcie. Wygrywa bogatszy.
Kasa kasa kasa. Poważnie nawet w sporcie chcecie gadać głównie o tym? Blehh
27.10.2024 00:03
1
@Marienplatz nonoczywiaxie wyjaśnił. Przeciez jest już maj korpoludku. Medale rozdane, można się rozejść.
Ty oglądasz mecze ? Po co? Przecież wystarczy zobaczyć wynik na FlashScore i porównać z budżetem. Więcej danych widocznie nie potrzebujesz bo w kółko pleciesz to samo.
26.10.2024 23:56
@KeeRaypo pierwszych meczach w reprezentacji mówiłeś pewnie że geniusz również w reprezentacji
26.10.2024 23:44
@seba aha czyli patrzymy na sport przez pryzmat kasy? To po co w ogóle telewizor włączać?
Dla mnie najważniejsze jest siadać przed ekran i czerpać fun. Nie patrzę na to kto ile zarabia. Powodzenia jeśli na sport patrzysz przez pryzmat tabelek zarobków w excelu
26.10.2024 23:42
1
Przecież ci sami ludzie co teraz wychwalają go pod niebiosa, po porażkach równaliby go równo z trawą. Przeciez człowiek w reprezentacji obrywał w czapkę od każdego pod koniec. Nie wyciągał wniosków? Nie był elastyczny?
Teraz nagle w barcie wystrzelił. Dostał transfery ? No właśnie. Jak widać dało się. Póki co ale wydaje mi się że szampany u niektórych trochę za szybko wsytzelily
26.10.2024 23:39
Wypuścili to go Niemcy zwalniając go z obowiazkow po kompromitacjach . Od nas to odszedł na własne życzenie.
26.10.2024 23:36
@Marienplatz Kapisz że to plotki niczym nie potwierdzone? Kapisz?
26.10.2024 23:33
A to już jesteśmy po sezonie? Dobrze wiedzieć.
De Ligta też trzeba było bronić niczym niepodległości?
26.10.2024 23:31
@KeeRay Niemców też na początku zmienił. I co? Pamiętasz jak to niesamowicie zakończyła się ta historia?
26.10.2024 23:29
Flick odprawił Bayern. Nie odwrotnie. Trzymajmy się faktów.
26.10.2024 23:24
2
Czekam na komentarz jak jednak ich pogonimy wyżej jak…..np Stuttgart ostatni. Komematowales ten mecz?
26.10.2024 23:21
@neezik czysta prawda
26.10.2024 23:20
Jest kilka rodzajów prawd. Ta powyżej jest zaraz po półprawdzie.
26.10.2024 23:20
Niesamowite, że na stronie fanów Bayernu byłaby podjarka ? Niesamowite! No w sumie….bo tutaj przecież zawsze jest szukanie dziury w całym xD
26.10.2024 23:16
Flick też genialnie rozpoczął zabawę w reprezentacji Niemiec. Nie otwierałbym jeszcze szampanów w Barcelonie.
26.10.2024 22:50
1
Czekam na komentarze jakie to dramatyczne decyzje podjął Real, jaki to dramatyczny jak Ancelotti i jak to fatalnie Real przespał budowę kadry xD
26.10.2024 22:50
1
@Pir5 przecież to jasne że nie jest. Kibic Lewego podobnie jak Simon, który chyba w końcu po latach się do tego przyznał.
26.10.2024 22:48
Ale wiesz, że to tylko medialne plotki, a nie fakt? Pytam się zanim wpadnie tutaj setki podobnych komentarzy :)
26.10.2024 22:48
@seco555 a opinią jest taka, że niemcy jednak zadowoleni. Może dlatego, że końcówka z Flickiem była taka dramatyczna?
z Flickiem, który dostawał od ogórków, mieliby Twoim zdaniem większe szanse?
26.10.2024 22:41
Fascynujące. Niemal tak samo fascynowało się Niemcy początkami Flicka w reprezie. A potem go pogonili przed euro xD
26.10.2024 22:31
3
7 meczów i 24 strzelone gole. A tutaj komentarze jakby mieli za karę mecz oglądac! A dlaczego? Bo nowo budowana drużyna z nowym, niedoświadczonym na tym poziomie trenerem „nie wyciągnęła wniosków” i poległa w prestiżowym meczu. Widzicie compiszecie? Nie zasługujemy na nic więcej z takim mentalem. Nie chcę żebyśmy dostali od losu kiedy taką nauczkę, ale może niektórym przydałoby się kilka sezonów posuchy niczym United i nabraliby nieco pokory. I do tego dojdzie jak będzie brakowało cierpliwości i zrozumienia że budowanie zespołu i nowego stylu gry to proces. Proces w którym nie brakuje problemów.
26.10.2024 15:03
@hoven ale tyś jest żenujący. Odpowiem choć i tak będę pewnie musiał powtarzac. Uzylem tego zwrotu w jednej dyskusje gdzie troll rozmywał merytoryczną ri ciekawą rozmowę. Ty pleciesz to przyblazdejnokazji jakbyś był tutaj strażnikiem który mówi kto może z rypną rozmawiać xD żenujące nawet jak na twoje standardy
25.10.2024 12:57
@hoven a ile razy będę musiał ci pisać żeby w końcu dotarło że mało mnie interesuje twoje won. Won z tej strony hejterze.
Nie dyskutuje z tobą więc po co się pultasz? Załóż sobie strone to będziesz decydował kto i gdzie może się wypowiadać.
25.10.2024 12:26
@Sopariev to inna strona medalu.
Nie można jednak wierzyć ze Hoeness i Rumenigge mają coś do gadania w klubie i jednoczesnienpo ich ostatnich wypowiedziach, wierzyć w te informacje od falka. Dziwne by to było i niepoważne. A mówimy w tym przypadku o tej dwójce a nie hainerach i spółce.
25.10.2024 10:20
@Arcatera a przeczytałeś ze zrozumieniem mój komentarz?szczerze wątpię.
25.10.2024 10:01
@Arcatera dobrze powiedziane. W miarę. Wydaje się że dobrym źródłem to był kilka lat temu, teraz zdecydowanie częściej można coś ciekawego usłyszeć od sky.
Tak czy inaczej dziwaczne byłoby gdyby nagle po jednej porażce ktoś zaczął kwestionować ten styl. Dopiero co ochy i achy publicznie a teraz nagle takie coś? Wszytsko oczywiście jest możliwe ale brzmi mało wiarygodnie. Jesli na początku pracy trenera podważa się jego metody to nigdy w tym klubie nie wróci normalność.
25.10.2024 09:34
1
Poniektórzy są po prostu mega rozpieszczeni licznymi sukcesami lat poprzednich. Jak ich nie ma to jedyny znany im mechanizm obronny to szukanie winnych. Bo winnego trzeba na stos xD zawsze znajdzie sie cel w tym polowaniu na czarownice xD
Oczywiscie, zagraliśmy słabe meczycho. W moim przekonaniu pierwsze tak naprawdę słabe pod kompanem. Wieszanie na nim psów jest oczywiście bardzo łatwe w tej chwili ale żadnej świetnej drużyny nie zbudowano w kilka miesięcy. Szczególnie jeśli strategia jest tak ryzykowna i tak różni się od tego co grał poprzednik. Wszyscy muszą mieć czas na znalezienie złotego środka. Mówiłem to już na początku, kiedy były wyniki, że na tej drodze będą przeskoczy. I to wielkie. Tego się trzymam i wstrzymuje się z ocenami przynajmniej do końca rundy.
Martwi znowu gorsza dyspozycja Gnabryego a także znowu bezbarwny Sane czy Coman. Bez nich to się nie uda. Są jeszcze spore rezerwy, szczególnie że graliśmy bez Stanisica, ito, pavlo a Jamal też wszedł jak już było po wszystkim.
Najważniejsze…….jeśli sami zawodnicy czują taką grę i wierzą w pomysł trenera to może to jeszcze wypalić. W przeciwnym wypadku jesteśmy straceni.
24.10.2024 14:17
1
@Reeken89 mnie się wydaje że są tutaj osoby, które dopóki Uli żyje to będą na niego zrzucali winę za wszelkie niepowodzenia. Jak będzie źle to wina Uliego, a jak dobrze to dlatego że Uli się nie miesza.
Małostkowe to. Zeronszaxunku dla klubowej legendy.
24.10.2024 08:49
1
@Marienplatz zawsze łatwo jest mówić z perspektywy czasu. A jakbyśmy mu dali ile chce i osiadłby na laurach? Problemem jest to że niektórzy patrzą na tak jakby pewne ważne decyzje z przeszłości nie wpływały na przyszłość. Nie ma żadnej pewności, że kariera Toniego potoczyłaby się w ten sam sposób. Może właśnie decyzja Bayernu dała mu jeszcze większy bodziec. Z perspektywy czasu każdy mądry.
@hoodykr ale jak gra to albo brama, albo asysta.
Ja wcale nie twierdzę że to z pewnością jest dobry transfer. Tylko na pewno bym go już nie skreślał.
A co do kontuzji to jak zawodnik w przeszłości miał urazy to już go skreśla i na zawsze ma do niego przylgnąć latka połamańca? Ostatni poważniejszy uraz blisko rok temu. Ile jeszcze musi pograć żeby tą łatką zniknęła ?:)
14.01.2025 09:27
Ostatnia kontuzja w maju. Połamany non stop xD
14.01.2025 09:24
A ile w tym sezonie opuścił przez kontuzję? Bo nie widzę żadnej :>>>>
Co do Tela to przecież jest napisane że najpewniej do tego neibdojdzie
14.01.2025 09:20
@BreitnerPaul ja bym polecił sprawdzić. W obecnym sezonie nie widzę urazów. Widzę za to że jak gra trochę dłużej tonpunktuje.
@hoodykr nikt chyba na razie nie mówi ile trzeba zapłacić. 27 latek ma za sobą peak formy? Przecież wlasnienzazwyczaj dopiero wtedy następuje peak.
14.01.2025 09:19
Trochę mnie dziwią te niezbyt przychylne komentarze. W Lipsku to był przecież totalny kocur!!!!!!
Jeśli tylko zdrowie dopisuje i jest zdeterminowany żeby u nas grać to nie zastanawiałbym się dwa razy.
Oczywiście biorąc pod uwagę rozsądne cenę transferowa.
Będę zaskoczony jeśli wydamy tej zimy szmat hajsu…..ale może premia za klubowe mistrzostwa świata to sfinansuje ?;)
14.01.2025 08:46
@DarthSmd ani dogłębna, ani tym bardziej analiza. Pisalem jakie można odnieść wrażenie…..
14.01.2025 07:27
Tak to dziwne czasy w których prędzej na stronie swojego klubu przeczytasz jak ludzie bronią barcy i przeszkadza im to że ktoś źle o nich powie a równocześnie sami cały czas jadą po Bayernie xd
Mnie już dawno się odechciało i wole wpaść tutaj od święta bo traci to polityka. Bayern się nie liczy tylko to żeby móc potem wpaść po porażce i przyznawać sobie triumfalnie rację „a nie mówiłem!!!!!”. I w sumie to najłatwiejsza postawa bo przecież wiemy doskonale co ile lat Bayern średnio wygrywa w LM hehehe
13.01.2025 14:12
@DarthSmd pasja do swojego klubu to nic złego a można odniesc inne wrażenie po Twoich komentarzach. Jeden z tego wyrasta, inny nie ale mimo wszystko przecieram oczyw ze zdziwieniea jak czytam na stronie kibiców Bayernu zarzut że ktoś jest przewrażliwiony na punkcie swojego klubu xD a nie widzisz że są tutaj tacy którzy są przewrażliwieni…..na punkcie Barcelony? To dopiero dziecinada.
13.01.2025 09:31
zdecydowanie lepiej być przewrażliwionym na punkcie Bayernu na stronie jej kibiców niż przewrażliwionym na punkcie Barcy. A takich tutaj nie brakuje.
12.01.2025 23:16
Powinni……Bo od tego są kibice. Nie od tego żeby na każdym kroku szerzyc defetyzm i jechać po swoich…..
12.01.2025 22:27
Dokładnie @Alistair
Człowiekowi już czestompo prostu odbiera chęci wchodzić tutaj bo może przeczytać dokładnie to co na innych stronach gdzie Bayernowi dobrze się nie życzy. Tutaj czasami jak u wrogów a nawet gorzej xD kibice……ha tfu!
12.01.2025 22:26
@DarthSmd nie zgodzę się.od zawsze się mówi przecież że na mecze z topowymi drużynami nikt nikogo specjalnie nie musi motywować.mental pokazujesz jednak nie tylko wtedy. Przede wszystkim wtedy kiedy na szali są trofea.na razie barca koncertowo swoją przewagę w lidze roztrwoniła.gdyby to była Borussia przecież to by każdy pisał o genie frajerstwa.
12.01.2025 21:41
Hmmmmmm mental wspaniały i obrywali od ogórków??? No nie wiem.
12.01.2025 20:52
@siudrak0 nie……To Twoje zdanie a nie oczywisty fakt. Klub nie mający ambicji wydaje w rok prawie 150 kk???
To jak Bayern nie jest zdrowo zarządzany to kto jest ???? Pewnie 99% klubów w Europie nie ma zatem ambicji i jest niezdrowo zardzadny….
12.01.2025 14:41
@siudrak0 zawsze można interpretować to na dwojaki sposób. Ostatnie co przyszłoby mi na myślę, jeśli kibicuje temu projektowi, to wywieszać na sztandarze hasła o braku ambicji.
Przede wszystkim kwota oj 50 kk to kupa kasy. Na tyle duża że tak naprawdę może sprawić czy klub wyjdzie w danym roku na plus czy minus.
Można mieć różne zdanie o Bayernie ale wszyscy powinni być zgodni że jest zdrowo zarządzany i wyciska ile może aby rywalizować z klubami, które mogą liczyć na pomoc „z zewnątrz”.
Inna sprawa że oczywiście taki przekaz to może być tylko gra żeby kluby nie dualu z nas bardzo zdzierać ;))
Ja tylko przypomnę że przez lata były tutaj placze jak t nie kupiliśmy jednego czy drugiego zbawcy i w większości ci zawodnicy już dawno przepadli w wielkiej piłce.
12.01.2025 13:13
@Edmund Palhinhe też bym nie skreślał ale faktyxznie od początku było kilka czynników które kazały nieco z rezerwą do tego podejsc
12.01.2025 13:00
Spokój na kilka lat…….No to samo tutaj czytałem jak jeszcze Sane biegał po niebieskiej stronie Manchesteru xD
12.01.2025 12:58
Dobry występ na terenie,który nam nie leży. Szkoda że nie potrafiliśmy wcześniej zamknąć tego meczu. Na plus Goretzka.
12.01.2025 10:13
Po 1. To że media nie informują że klub nie rozmawia z zawodnikiem nie oznacza, że klub nie podjął próby wybadania tematu. Może agent i sam zawodnik chce po prostu PSG?
2
Po 2. Dlaczego jeśli to taka okazja nie ma więcej chętnych? Nie powinna ustawić się kolejka?
Po 3. Od miesięcy jest jasny komunikat. Nie będzie transferów bez sprzedaży. Można otwierać nożyki w kieszeni ale przecież wiemy o tym od dawna.
12.01.2025 10:11
Piękne są te hasło o tym, że piłkarz nie jest większy niż klub etc. Szkoda tylko że świat wygląda obecnie inaczej i przeciętny kibic niestety znacznie różni się od tego sprzed 20 lat. Kibice coraz częściej podążają teraz za zawodnikiem, niekoniecznie za klubem.
Zawodnicy są także w całkiem dobrej sytuacji negocjując kontrakty. Mówiłem już lata temu że trzeba się już godzić z tym że to właśnie oni, ze swoimi agentami, mają coraz więcej donpowiedzenia.
Bayern też musi się dostosować do zmieniających realiów ale trzeba oczywiście szukać przy tym jakiegoś balansu. Tak żeby nie stracić całej swojej tozszamosci.
08.01.2025 07:50
Wieczny talent.
05.01.2025 19:05
ja podobnie. Byłem zwolennikiem pozostawienia go na kolejny sezon ale po tym jaką niektórzy zrobili drame to jakoś specjalnie nie smuci mnie to że kolejne miesiące wyraźnie pokazały że matthijsowi daleko do świetnego stopera. Wyraźnie widać że się jej rozwija, a może nawet zalicza regres.
05.01.2025 19:04
włączyłem mecz mu po raz pierwszy od jakiegoś czasu i znowu de Ligt zaangażowany w stracone bramki. Może po prostu ma ……pecha ?;)
05.01.2025 19:00
@Gwzd44 ale jakie znaczenie dla fazy pucharowej ma mecz który się odbył kilka miesięcy wcześniej? Przeciez w piłce nożnej to wieczność i doskonale to widać nawet teraz. Barca była w euroforii, rozjechała zaraz Real, a teraz mają kłopoty z outsiderami ligi.
Nie kapuje po prostu……jak ktokolwiek może przywiązywać większe znacznie do spotkania na początku sezonu, szczególnie jeśli mowa o nowo budowanym zespole, z nowym trenerem u sterów.
Tak….najlepiej jest wszystko wygrywać ale podczas długiego sezonu wszyscy będą mieli gorsze i lepsze okresy.
Dziwi mnie że minęło od tamtego spotkania szmat czasu, wiele się pozmieniało a kogoś dalej tak boli ta porażka, że tutaj o niej wciąż są dyskusje. Dla mnie to oznaka dziwacznych, nie zrozumiałych i niczym nie popartych kompleksów.
02.01.2025 13:47
Latami ogrywamy Barce i przy pierwszym potknięciu niektórzy robią tragedię i zachowują się tak jakby to była porażka w finale xD jakas dziwaczna potrzeba…kompleksów ?xD
No tak ale jeszcze nie tak dawno przecież mieliśmy zazdrościć tego jak to barca kupuje grajków, jak to fakt że chcą im dać duży kredyt świadczy o ich wielkości xD
02.01.2025 07:42
Wypadki przy pracy? A przed Majorka mieli serię 3 meczów bez zwycięstwa w lidze, w tym dwie porażki.
I to nie były takie mecze jak my z eintrachtem czy villa gdzie byliśmy znacznie lepsi tylko pechowo potraciliśmy punkty. Oni z takim sociedadem byli koszmarni.
Fani widzą problem ale rola kibica nie jest ciągle narzekanie. Czegonoczekuejsz wobec powyższego? Zwolnić Kompanywgo? Krytykować na każdym kroku zespół, który tak naprawdę pracuje z nowym trenerem kilka miesięcy? Zespół który w lidze lideruje i nie ma porażki? O co konkretnie apelujesz? Kibice na Allianz mają wygwizdywać vincenta i drużynę bo przecież standardy mają być wyższe?
Tak czy inaczej . Czy to mecz z wielkim klubem, czy z najmniejszym, na obecnym etapie sezonu jeden i drugi jest tak samo ważny. No chyba że chcesz zealniac wicka bo istnieje możliwość że jednak na wiosnę w dwumeczu(!!!!) może nie dowieść. Pokażemy tym te nasze wysokie standardy.
05.12.2024 07:48
Wystarczy słuchać odpowiedzi a nie pytać kilka razy o to samo.
04.12.2024 22:50
Legenda klubu a „kibice” przy każdej okazji wypominają mu potknięcia. Jak już kiedyś powiedziałem…..jak masz takich kibiców to wrogów już nie potrzebujesz xD
04.12.2024 22:49
Naprawdę jak czytam nieraz tutejsze wypowiedzi to mam wrażenie że ludzie tylko czekają na porażkę, żeby wkleić swoje prawdy objawione na temat przyczyn wszelakich niepowodzen xD Jakbym to już gdzieś czytał xD
Każdy klub w Europie ma swoje problemy. Nawet tak wychwalany teraz Liverpool w zeszłym sezonie przecież był nawet za arsenałem. Wychwalaną przez wszystkich na początku sezonu barca zaliczyła już 3 porażki w lidze i to z przeciwnikami wątpliwej jakości. O Realu czy City tez wiele zostało powiedziane.
U nas ciągle wraca zarzut nt gry z lepszymi rywalami. No jakbym był kibicem przeciwnego klubu, który niebogłosy meczów Bayernu to pewnie też bym tak trollowal. A tymczasem…….Oprocz spotkania z barca, które było po prostu słabe i po którym nastąpiła poprawa w kolejnych meczach, we wszystkich spotkaniach, w których nie wygraliśmy mogliśmy i powinniśmy wyciągnąć z tego więcej. Z różnych przyczyn nie wyszło ale czepianie się tylko o wynik żeby…..no właśnie, co chcemy udowodnić? Że kompany się nie nadaje? Czy ze brakuje jakosci? Jak to pierwsze to w zasadzie nie mam dalszych pytań, ale jak drugie tonorzecidx w klubie chcą poważnych zmian w kadrze ale to nie jest sprawa na jedno okienko. Może w grze komputerowej ale nie w realu.
A jak czytam te wynurzenie nt „poważnych” rywali to aż przypominają się zarzuty hejterow Ronaldo czy Lewandowskiego. Oni też długo przekonywali, że to nie są topowi piłkarze bo w wielkich meczach zawodzą xd
04.12.2024 07:06
@blade87 a może właśnie dzięki temu osiągnął w piłce tyle?
03.12.2024 22:32
Duże słowa uznania za to jak się tą drużyną prezentuje w tych okolicznościach.
03.12.2024 21:33
@Sopariev no to tak nie działa .sa przecież zawodnicy którzy w danym systemie gry przy pewnych trenerach wyglądają lepiej a w innych gorzej. I na odwrót.
Ludzie nie chcieli nawet słuchać przed sezonem argumentów że de ligt może po prostu mniej pasować do systemu gry wincenta tylko już twierdzili że to wielbłąd. Nie opuszczali do siebie innegonzdania i to jestvproblem który akurat widoczny jest tutaj często. Ja tak mówię, taka jest prawda, innej opcji nie ma, kto nie ze mną ten przeciwko xD
01.12.2024 15:06
No zabawne uniwersum xD
Po de ligcie płakano jakoby Mesjasz odchodził. Lubiłem gościa ale ten płacz przybierał absurdalne kształty.
Natomiast Mazroui jak tu był to się mu obrywało, wytykało każdy błąd i generalnie panowała narracja (tych najgłośniejszych tutaj) jakoby był to kolejny błąd Hasana xD
Zabawa trwa.
Teraz są już kolejni na celowniku do ciągłego hejtu. Jak powiedziałem, Kozioł ofiarny tutaj zawsze się znajdzie xD
01.12.2024 13:18
Poziom zadufania i samouwielbienie jest takich sam u tych i u tych.
Jakby powiedział tutaj klasyk. Budżet i kadra Barcy nie jest godny żeby dostawać becki od takich potęg jak Las Palmas, Osasuna czy sociedad.
U Flicka to jednak żadna nowość że początki są świetne a potem schody. W kadrze było przecież podobnie.
Tak czy inaczej……w związku z tym jak wiele ekstazy (nawet tutaj) panowało wtedy kiedy mieli dobry okres to trochę mimo wszytsko cieszy ich porażka xD
30.11.2024 16:51
Zdejmij różowe okulary !!!!11111przexisz barca wpakowała nam 4 xd
;)
27.11.2024 13:54
@seco555 a to ciekawa opinia. Podobnie było z de Ligtem?
26.11.2024 23:19
Zawsze to panuje tutaj pesymizm. Sianie defetyzmu tutaj to chleb powszedni więc dla każdego kto nie widzisz świata w czarnych barwach trudno tutaj wytrzymać na dłuższą metę
26.11.2024 16:19
Tego tutaj dziś nikt nie napisze więc…..
Taktyczny majstersztyk Kompanyego. Wybitnie ustawiony był dzisiaj Bayern.
No i defensywa na wielkim poziomie.
Brawo pany!!!111
06.11.2024 23:09
Przede wszytskim to Bayern jest zupełnie innym zespole niż rok temu.
03.11.2024 21:42
Więcej szacunku do rywali. To po pierwsze. Po drugie……możesz grać tylko z tymi, których masz w terminarzu. Naprawdę po ostatnim sezonie gdzie męczyliśmy się z każdym już się znudziły wysokie zwycięstwa w dobrym stylu? Tak już niektórzy są rozpieszczeni? :| exhhhhh, nie ma ratunku
03.11.2024 21:41
Seria blamażów? Z leverkusen które gnietliśmy?
Co jest z Wami ludzie…
03.11.2024 21:39
@Marienplatz jedyne co potrafisz to obśmiewać Bundesligę i nawet nie jesteś w stanie odpowiedzieć na proste pytania. I jeszcze coś pleciesz na temat merytoryki żeby było jeszcze bardziej zabawnie xD napastliwe to są twoje komentarze codziennie które w zasadzie sprowadzają się do jednego „nie macie się czym cieszyć, przecież to śmieszna Bundesliga” xDxD
03.11.2024 17:23
Wszystko się im układa. Szacunek ale jeszcze bym się wstrzymał przed tymi zachwytami. Zobaczymy co będzie jak pojawi się kryzys. Fprzypomne że jak Flick rozpoczynał z kadrą to też początkowo były zachwyty.
03.11.2024 17:16
@Marienplatz no tak pytanie na pytanie i ty coś pleciesz na temat merytoryki. Co za farmazony człowieku.
03.11.2024 17:14
@Marienplatz ty prosisz o merytoryczną dyskusję? Na proste pytanie nie potrafisz odpowiedzieć a w zasadzie pleciesz ciągle jedno i to samo. Pod niemal każdym artykułem xD pan merytoryczny xD
03.11.2024 17:06
@Marienplatz ale to ty masz z tym problem i cały czas pleciesz jedno i to samo. Po co marnować czas na coś co nie jest rzekomo istotne? Zadałem proste pytania powyżej.
Jak cię nie bawi to daj się bawić innym. Jak cię nie ciekawi ta liga to co tutaj robisz?Chyba że lubisz psuć ludziom zabawę……no na to w sumie wygląda.
03.11.2024 17:04
@Marienplatz daruj sobie te badziewne zdrobnienia bo ani się nie znamy ani nie lubimy. Rozumiem że w twoim środowisku to taka forma pogardy dla rozmówcy ale zachowaj to dla swojego bagienka.
Jak cię nie ekscytuje to daj się bawić tym, dla których to coś więcej. W czym masz problem? Ktoś cię zmusza żeby komentować tutaj te zwycięstwa?
03.11.2024 16:56
@Marienplatz ale czyja to wina? Tylko zasługa Bayernu i świetnego zarządzania. Jesli nie cieszą Cię mecze co tydzień rzekomo swojego klubu to po co tu jesteś? Nie karz sobie człowieku i nas wszytskich, którzy się tym pasjonują a ty próbujesz wmawiać że to w zasadzie g warte. Jak dziecko przynosi 5 w szkole to też mówisz że super ale można było dostać 6? Jak potomek wygra Olimpiade matematyczną to też powiesz że w zasadzie to g warte bo dopiero wyróżnienia na Oxfordzie mają znaczenie? xD
03.11.2024 16:54
@ironmaidenpl to jakieś drugie konto marienplatza?
Każde mistrzostwo cieszy. Jesli kogoś nie tonoznacza że ma spory problem i być może powinien poszukać sobie jakiejś innej pasji.
Jakmposkzuje historia, 1 zwycięstwo w LM na 10 lat to świetny wynik. Czy najlepszy? Nie, ale świetny. 99.9% kibiców na świecie o czymś takim marzy.
Mieć ambicje to jedno. A drugie to cieszenie się sukcesami które są i tak nieosiągalne dla zdecydowanej większości.
Ale jak już kiedyś napisałem - niektórzy nie zasługują na taki klub i nie potrafią docenić tego jakie mają szczęście być świadkiem takich sukcesów jakie Bayern osiągał w ostatnich dwóch dekadach.
03.11.2024 16:50
@Marienplatz skończ już z tym bo już zygać się chce czytając ciągle to samo.
Poważnych rywali w Bundeslidze nie brakuje i jeśli ktoś twierdzi inaczej to nie powinien tutaj mieć wstępu , proste.
Mistrzostwo nie zdobywa się w spotkaniach na szczycie tylko równa gra przez cały sezon. Jak gardzisz Bundesliga to czego w ogóle tutaj szukasz? Id zdo swojego lewego i zachwycaj się ta la liga
03.11.2024 15:52
Ile razy jeszcze napiszesz to samo?Sztuka robić to regularnie i w takim stylu. Jak wszytskie mecze poza tymi z silnymi rywalami sie nie liczą to po come ogóle tutaj się wypowiadasz? Daj innym dla których ma to znaczenie
01.11.2024 12:55
@Comentateiro śmieszyć to mogą tylko ludzie, którzy traktują konkurs na popularność jako wyznacznik klasy sportowej.
Najwidoczniej jeszcze niewiele widziałes. Rok w rok można polemizować z wynikami i każdy w zasadzie może mieć rację bo nie sposób porównywać zawodników grających an różnych pozycjach i w różnych środowiskach.
Nie powiem, mnie to także imponowało…..jak miałem tak że 12 lat.
A z tym zarzutem odnośnie wielkich rywali to spotykał sie na pewnym etapie kariery….kazdy wielki zawodnik xD
31.10.2024 14:06
Na początek: świetny a może nawet idealny występ pucharowy. Wszytsko rozstrzygnięte w pierwszej połowie i można w drugiej włączyć tryb eko i porotowac. Oczywiście maruderzy na pewno wypomną niezbyt interesujące polowe ale długo graliśmy nawet bez stopera i jakoś był spokój xD A niedawno jeszcze nie było to przecież norma.
Na koniec: dziwi mnie to ciągłe wytykanie że to nie był klasowy rywal. Tzn nie można się z takich zwycięstw cieszyć? Was cieszą tylko zwycięstwa z elitą czy jak? Jak Bayern gra w sezonie 60 spotkań to 50 okewacie ? A no nie, bo jak by nie wygrał to by była największa porażka w sezonie xD
Gdzie pokora i szacunek do rywala? Niedawno to pisałem że niektórym przydałby się długi okres bez trofeów żeby docenić takie zwycięstwa, i to w bardzo dobry a tylu.
31.10.2024 13:12
@Gwzd44 dać drużynie i trenerom w spokoju popracować nad schematami które są wymagające. To początek pracy kompanyego z tą drużyną inpoczayek wdrażania zupełnie innego mentalu niż za Tuchela.
Przede wszystkim cierpliwości i trochę zrozumienia że jak grasz w ten sposób to liczysz się z ryzykiem. Coś za coś. Tutaj niektórzy tylko patrzą na negatywy zapominając o reszcie i strasznie się triggeuja jak rywal wypracuje sobie pół okazji w ten sposób ale jak wysoka gra pozwala na seryjne zdobywanie bramek to już nie ma znaczenia :)
Mój wniosek: jeśli coś nie działa na 100% to nie znaczy że jest źle. Może wymaga tylko dopracowania detali a nie zmiany koncepcji.
28.10.2024 08:15
@Gwzd44 Twoik zdaniem byłyby wyższe, obiektywnie nie sposób tego dowieść.
Komentarze we futbolu zawsze są takie same. Rozwiązanie leży na stole tylko trzeba się schylić hehe.
A potem wychodzi że drużyny zmieniają trenerów, systemy gry, filozofię i efekty są najczęściej jeszcze gorsze.
28.10.2024 08:08
Euforia xDDD
28.10.2024 07:13
@Gwzd44 a jak Bayern miał zagrać? Może tak jak Real…..który oberwał jeszcze wyżej i to na swoim stadionie?
28.10.2024 07:10
@Pir5 my nie zagraliśmy (pomijając barce, która faktycznie zasłużenie wygrała ale oni są w tym momencie w takim sztosie że gola wszytskich) w tym sezonie złego meczu. W każdym byliśmy lepsi tworząc sobie lepsze sytuacje niż przeciwnik……Nie zawsze się to przekładało na zwycięstwo ale czasami taki jest futbol.
27.10.2024 21:00
Stuttgart czy Leverkusen to nie mocni przeciwnicy?
27.10.2024 20:48
*pokaz
27.10.2024 20:31
Oczywiście że ma znaczenie. Ja wolę się cieszyć oglądając mecz 10 razy z bramki moich niż raz :)
27.10.2024 20:27
Jakim wyznacznikiem? Czego? Gdzie? I co chodzi?????
27.10.2024 20:26
Nieźle spotkanie choć wynik chyba lepszy niż gra.
Lepsze są jednak te komentarze o brak wyciągania wniosków xD no teraz każda groźna sytuacja rywali to będzie wynik braku wyciągania wniosków xD
Każdy system ma swoje wady i zalety. Jak grasz wysoko to najczęściej przeciwnik stworzy sobie w ten sposób sytuacje ale skąd pewność że jakby grać niżej to nie byłoby sytuacji stworzonych w innym sposób ?xD bawi mnie niemiłosiernie to przekonanie że wystarczy grać niżej i…wszytsko co dobre wciąż będzie działało, a do tego będziemy bardziej stabilni w defensywie. Genialne!
No tak……Kręcą niektórzy nosem a jeszcze kilka miesięcy temu jechalibyśmy do Bochum z Tuchelem i byłoby zgrzytanie zębów xD minęło kilka miesięcy, nie lat, a ludzie już zapomnieli.
Vincent, pokazał niedowiarkom szefie!
27.10.2024 20:26
Jak to co. Strata punktów!11 Wtedy by przecież można z radością krzyknąć „a nie mówiłem?????” xD
Przykre ale prawdziwe
27.10.2024 18:35
Gdyby piłkarze Bayernu w tym sezonie wykorzystaliby to co mieli to mielibyśmy komplet zwycięstw.
27.10.2024 01:03
@Marienplatz a jak mierzysz moc? Budżetem placowym? xD czego to ma dowodzić? Mogę się tylko cieszyć wtedy kiedy pokonamy tych co wydają więcej? Odpowiedz merytorycznie. Kibic nie może świętować zwycięstwa swojej drużynie jeśli wydaje ona więcej na palce niż rywal? xD
27.10.2024 00:47
@Marienplatz musisz mieć naprawdę smutne kibicowskie życie jesli radość potrafi ci sprawić tylko pokonanie kilku klubów w Europie? Reszta to stypa ? xD
27.10.2024 00:34
@Marienplatz fantastycznie. A w Barcelonie Flickowi to stworzono mega szeroką kadrę?
27.10.2024 00:31
Śmiechem. W sumie Thiago już nie gra, Alaba kosi olbrzymie siano…w gabinetach lekarskich ;)
27.10.2024 00:30
@Marienplatz ale z czym masz problem człowieku? Przeciez kibicuje temu klubowi od lat i cieszyłem się jak dziecko że zwycięstw nawet z takimi tuzami z cottbus. Ty się cieszysz tylko po zwycięstwach z najlepszymi z Europy? Toś rozpieszczony do szpiku kości. Kibic topowego klubu ma się cieszyć tylko po ograniu tych co mają większy budżet? xD gorzej z tymi co wydają najwięcej, oni nigdy nie powinny się cieszyć ahahahaha pilne uniwersum
27.10.2024 00:13
Problem w tym że faktycznie wielkie mecze nie są rozgrywane w październiku.
27.10.2024 00:04
@seba nie no, oczywiście że masz patrzeć przez pryzmat kasy. Przeciez o to chodzi w sporcie. Wygrywa bogatszy.
Kasa kasa kasa. Poważnie nawet w sporcie chcecie gadać głównie o tym? Blehh
27.10.2024 00:03
@Marienplatz nonoczywiaxie wyjaśnił. Przeciez jest już maj korpoludku. Medale rozdane, można się rozejść.
Ty oglądasz mecze ? Po co? Przecież wystarczy zobaczyć wynik na FlashScore i porównać z budżetem. Więcej danych widocznie nie potrzebujesz bo w kółko pleciesz to samo.
26.10.2024 23:56
@KeeRaypo pierwszych meczach w reprezentacji mówiłeś pewnie że geniusz również w reprezentacji
26.10.2024 23:44
@seba aha czyli patrzymy na sport przez pryzmat kasy? To po co w ogóle telewizor włączać?
Dla mnie najważniejsze jest siadać przed ekran i czerpać fun. Nie patrzę na to kto ile zarabia. Powodzenia jeśli na sport patrzysz przez pryzmat tabelek zarobków w excelu
26.10.2024 23:42
Przecież ci sami ludzie co teraz wychwalają go pod niebiosa, po porażkach równaliby go równo z trawą. Przeciez człowiek w reprezentacji obrywał w czapkę od każdego pod koniec. Nie wyciągał wniosków? Nie był elastyczny?
Teraz nagle w barcie wystrzelił. Dostał transfery ? No właśnie. Jak widać dało się. Póki co ale wydaje mi się że szampany u niektórych trochę za szybko wsytzelily
26.10.2024 23:39
Wypuścili to go Niemcy zwalniając go z obowiazkow po kompromitacjach . Od nas to odszedł na własne życzenie.
26.10.2024 23:36
@Marienplatz Kapisz że to plotki niczym nie potwierdzone? Kapisz?
26.10.2024 23:33
A to już jesteśmy po sezonie? Dobrze wiedzieć.
De Ligta też trzeba było bronić niczym niepodległości?
26.10.2024 23:31
@KeeRay Niemców też na początku zmienił. I co? Pamiętasz jak to niesamowicie zakończyła się ta historia?
26.10.2024 23:29
Flick odprawił Bayern. Nie odwrotnie. Trzymajmy się faktów.
26.10.2024 23:24
Czekam na komentarz jak jednak ich pogonimy wyżej jak…..np Stuttgart ostatni. Komematowales ten mecz?
26.10.2024 23:21
@neezik czysta prawda
26.10.2024 23:20
Jest kilka rodzajów prawd. Ta powyżej jest zaraz po półprawdzie.
26.10.2024 23:20
Niesamowite, że na stronie fanów Bayernu byłaby podjarka ? Niesamowite! No w sumie….bo tutaj przecież zawsze jest szukanie dziury w całym xD
26.10.2024 23:16
Flick też genialnie rozpoczął zabawę w reprezentacji Niemiec. Nie otwierałbym jeszcze szampanów w Barcelonie.
26.10.2024 22:50
Czekam na komentarze jakie to dramatyczne decyzje podjął Real, jaki to dramatyczny jak Ancelotti i jak to fatalnie Real przespał budowę kadry xD
26.10.2024 22:50
@Pir5 przecież to jasne że nie jest. Kibic Lewego podobnie jak Simon, który chyba w końcu po latach się do tego przyznał.
26.10.2024 22:48
Ale wiesz, że to tylko medialne plotki, a nie fakt? Pytam się zanim wpadnie tutaj setki podobnych komentarzy :)
26.10.2024 22:48
@seco555 a opinią jest taka, że niemcy jednak zadowoleni. Może dlatego, że końcówka z Flickiem była taka dramatyczna?
z Flickiem, który dostawał od ogórków, mieliby Twoim zdaniem większe szanse?
26.10.2024 22:41
Fascynujące. Niemal tak samo fascynowało się Niemcy początkami Flicka w reprezie. A potem go pogonili przed euro xD
26.10.2024 22:31
7 meczów i 24 strzelone gole. A tutaj komentarze jakby mieli za karę mecz oglądac! A dlaczego? Bo nowo budowana drużyna z nowym, niedoświadczonym na tym poziomie trenerem „nie wyciągnęła wniosków” i poległa w prestiżowym meczu. Widzicie compiszecie? Nie zasługujemy na nic więcej z takim mentalem. Nie chcę żebyśmy dostali od losu kiedy taką nauczkę, ale może niektórym przydałoby się kilka sezonów posuchy niczym United i nabraliby nieco pokory. I do tego dojdzie jak będzie brakowało cierpliwości i zrozumienia że budowanie zespołu i nowego stylu gry to proces. Proces w którym nie brakuje problemów.
26.10.2024 15:03
@hoven ale tyś jest żenujący. Odpowiem choć i tak będę pewnie musiał powtarzac. Uzylem tego zwrotu w jednej dyskusje gdzie troll rozmywał merytoryczną ri ciekawą rozmowę. Ty pleciesz to przyblazdejnokazji jakbyś był tutaj strażnikiem który mówi kto może z rypną rozmawiać xD żenujące nawet jak na twoje standardy
25.10.2024 12:57
@hoven a ile razy będę musiał ci pisać żeby w końcu dotarło że mało mnie interesuje twoje won. Won z tej strony hejterze.
Nie dyskutuje z tobą więc po co się pultasz? Załóż sobie strone to będziesz decydował kto i gdzie może się wypowiadać.
25.10.2024 12:26
@Sopariev to inna strona medalu.
Nie można jednak wierzyć ze Hoeness i Rumenigge mają coś do gadania w klubie i jednoczesnienpo ich ostatnich wypowiedziach, wierzyć w te informacje od falka. Dziwne by to było i niepoważne. A mówimy w tym przypadku o tej dwójce a nie hainerach i spółce.
25.10.2024 10:20
@Arcatera a przeczytałeś ze zrozumieniem mój komentarz?szczerze wątpię.
25.10.2024 10:01
@Arcatera dobrze powiedziane. W miarę. Wydaje się że dobrym źródłem to był kilka lat temu, teraz zdecydowanie częściej można coś ciekawego usłyszeć od sky.
Tak czy inaczej dziwaczne byłoby gdyby nagle po jednej porażce ktoś zaczął kwestionować ten styl. Dopiero co ochy i achy publicznie a teraz nagle takie coś? Wszytsko oczywiście jest możliwe ale brzmi mało wiarygodnie. Jesli na początku pracy trenera podważa się jego metody to nigdy w tym klubie nie wróci normalność.
25.10.2024 09:34
Poniektórzy są po prostu mega rozpieszczeni licznymi sukcesami lat poprzednich. Jak ich nie ma to jedyny znany im mechanizm obronny to szukanie winnych. Bo winnego trzeba na stos xD zawsze znajdzie sie cel w tym polowaniu na czarownice xD
Oczywiscie, zagraliśmy słabe meczycho. W moim przekonaniu pierwsze tak naprawdę słabe pod kompanem. Wieszanie na nim psów jest oczywiście bardzo łatwe w tej chwili ale żadnej świetnej drużyny nie zbudowano w kilka miesięcy. Szczególnie jeśli strategia jest tak ryzykowna i tak różni się od tego co grał poprzednik. Wszyscy muszą mieć czas na znalezienie złotego środka. Mówiłem to już na początku, kiedy były wyniki, że na tej drodze będą przeskoczy. I to wielkie. Tego się trzymam i wstrzymuje się z ocenami przynajmniej do końca rundy.
Martwi znowu gorsza dyspozycja Gnabryego a także znowu bezbarwny Sane czy Coman. Bez nich to się nie uda. Są jeszcze spore rezerwy, szczególnie że graliśmy bez Stanisica, ito, pavlo a Jamal też wszedł jak już było po wszystkim.
Najważniejsze…….jeśli sami zawodnicy czują taką grę i wierzą w pomysł trenera to może to jeszcze wypalić. W przeciwnym wypadku jesteśmy straceni.
24.10.2024 14:17
@Reeken89 mnie się wydaje że są tutaj osoby, które dopóki Uli żyje to będą na niego zrzucali winę za wszelkie niepowodzenia. Jak będzie źle to wina Uliego, a jak dobrze to dlatego że Uli się nie miesza.
Małostkowe to. Zeronszaxunku dla klubowej legendy.
24.10.2024 08:49
@Marienplatz zawsze łatwo jest mówić z perspektywy czasu. A jakbyśmy mu dali ile chce i osiadłby na laurach? Problemem jest to że niektórzy patrzą na tak jakby pewne ważne decyzje z przeszłości nie wpływały na przyszłość. Nie ma żadnej pewności, że kariera Toniego potoczyłaby się w ten sam sposób. Może właśnie decyzja Bayernu dała mu jeszcze większy bodziec. Z perspektywy czasu każdy mądry.
18.10.2024 06:06