DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: misza Strona 5

1

@Arcatera ale w którym miejscu napisałem że Celtic będzie grał z nami jak w krajowej lidze?:| czytaj ze zrozumieniem. nie będę się powtarzał więc mogę jedynie zaprosić don ponownego przeczytania komentarzy powyzej

12.02.2025 15:08

1

@Arcatera działa?a to dlaczego tak rzadko przegrywamy w tym sezonie?
Celtic w swojej lidze ma średnie posiadanie w okolicach 75%, nawet w LM maja powyżej 54% (feyenoord 41%)
Od czapy to będzie jak tak faktycznie zagrają. Bo nic na to nie wskazuje conpoakzuje nie tylko liga również ich domowe mecze w LM

12.02.2025 14:38

Nie spodziewam się autobusu z ich strony.a na pewno nie od początku do końca meczu.
Najważniejsze żeby nie dać się rozbujać temu stadionowi i kluczem będzie nie stracić bramki jako pierwsi.
Oni lubią pressowac wysoko i wydaje mi się że dzisiaj też będą tefonprobowali.bez głupich błędów przy rozegraniu i powinno być dobrze.

12.02.2025 14:32

@Arcatera wszystkie drużyny która mają jasno określoną filozofię(czyli najlepsze) skupiają się przede wszystkim na jej dopieszczaniu.reszta to tylko detale.

12.02.2025 14:26

Skąd przekonanie że Celtów będzie głęboko ustawiony?to nie ich gra.oni Lipsk potrafili zepchnąć.z nami tak nie będzie, ale autobusu nienpostawia.tylko mało ogarnięty w piłkarskich realiach powie że z drużyny proaktywnej, która pracuje na codzień na tym systemem możesz nagle zrobić autobus. To nie Fm

12.02.2025 14:15

Będą chcieli.to drużyna Rodgersa i ubsiebie na pewno nie będą stawiali autobusu od pierwszej do końcowej minuty.
Nie powiedziałabym że nie mają szans przy takim podejściu.oni ponorostu lubią tak grać i wbrew przekonaniom niektórych tutaj, trener wyciśnie z drużyny najwięcej wtedy, kiedybpostawi na wariant pasujący po prostu drużynie.

12.02.2025 14:14

4

Same ameby na ławkach rezerwowych xD tylko sebixy z internetu mądrzejsze xD

12.02.2025 14:09

@Head2007 Bayer to bardzo klasowy zespół obecnie.
Nie ma to znaczenia i tak.mistrzostwo to zawsze powód do świętowania.szczegolnie biorąc pod uwagę ile strzelamy bramek i jak regularnie punktujemy.przeciez w poprzednich latach ta liga wcale nie była wyraźnie lepsza a rzadko kiedy tak regularnie punktowaliśmy.

09.02.2025 11:08

1

Jeśli będziemy dalej tak bezwzględni w lidze to i tak nikt nam nie zagrozi.
I szkoda tylko że tak mało osób to docenia…….

09.02.2025 11:06

A ile drużyn w tym sezonie gra bez zaciągniętego ręcznego? Liverpoool ?xD

08.02.2025 22:14

3

@Head2007 o wow, narzekajmy, psioczmy,kręćmy nosem i wyzywajmy xD przecież na tym polega kibicowanie xD i potem na stadiony wszyscy i gwizdy oraz buczenie xD

08.02.2025 22:12

1

Faktycznie nie mamy co liczyć w spotkaniu z leverkusen?przeciez wolfsburg jest lepszy dzisiaj.
Myślę że jednak mamy jakieś szanse ;))))

08.02.2025 17:03

1

@FCB4ever2014 ty zawsze będziesz drzal przecież.nawet jak rozgrywamy najlepszy sezon w lidze od kilkunastu(?) lat to i tak rysujesz obraz nędzy i rozpaczy jakbyśmy byli co najmniej w środku tabeli.

06.02.2025 22:43

1

@FCB4ever2014 xD prowadzisz jakieś konto satyryczne tutaj…..nie?xD
A jak ty tak na poważnie to szkoda nawet tracić czasu nanodpowiedz xD

06.02.2025 18:30

@Head2007 przytaczałem wielokrotnie.jaki jestbproblen w zsumowaniu dorobku(gole+asysty) Sane w ostatnich sezonach? Podopowiem-jest bardzo regularny.

06.02.2025 17:14

2

@FCB4ever2014 no tak xD kibice rywalizujących drużyn na całym świecie dopingują się wzajemnie i ściskają za siebie kciuki xD odklejka trwa w najlepsze xD

06.02.2025 17:13

@MS7 ale to właśnie żaden sentyment. To pragmatyzm.
Oceniam co wydaje się najrozsądniejszą opcją na teraz.
Czy można było coś zrobić wcześniej?wróżenie z fusów.ja zawsze mówię że my tu możemy mówić że można było kogoś sprzedać czy kupić, ale żeby do transferu wyszło trzeba chęci kilku stron.a w przypadku sane widać jak bardzo chce grać dla Bayernu.

05.02.2025 22:27

Nie będę w stanie zrozumieć jak oddamy lekką ręką zawodnika pokroju Sane, który gwarantuje co sezon duże liczby.nprzeciez kupno jego następcy będzie kilka razy droższe.
Sane to idealny kandydat w chwilinobexnej na trzeciego skrzydłowego(do rotacji, może zagrać też na 10) ale takiego też w klubie trzeba mieć.
Coman też nie jest zły w roli zmiennika ale jak pojawi się dobra oferta to trzeba spieniężyć.
Gnabry niestety już chyba przepadł…..

05.02.2025 19:29

1

@Hydra123 ale to jest bzdura.mozesz chcieć wyboru A bardzo ale wybór B może być równie kuszący.w jakim świecie żyjesz?czarno białym? Jest tylko dobro i zło?tylko miłość i nienawiść?ogarnij się :|
To tylko twoje hejterskie spekulacje więc nie mieszaj w to faktów.

04.02.2025 20:23

1

@Hydra123 co za logika. Kupny chłopa z zewnątrz bo jemu się rzekomo bardziej chce xD a skąd ta pewność?bo zapewnia przed transferem o swojej miłości?xD
Super że siedzisz w głowie Daviesa i wiesz co i jak. Sprzedaj zatem jeszcze inne jego pikantne myśli xD
Real zapłacił Alabie ponoć dużo więcej niż my chcieliśmy.dlaczego niby tym razem mieli się wstrzymać?
Ty stwierdzasz fakty?odsylam do sjp. Twoje wynurzenia to co najwyżej spekulacje
Może może może……a dlaczego to zawsze „może” jest rozpatrywane na niekorzyść Bayernu?

04.02.2025 20:15

@Hydra123 liczę również na boooost z twojej strony

04.02.2025 19:55

@Hydra123 a po co mnie te gadki o miłości?nie mam 15 lat,nie patrzę już tak na piłkę od wielu lat.malo mnie to obchodzi.po prostu jak czytam ze gość nie może powiedzieć dobrych słów o klubie bo zwlekał z podpisaniem umowy xD nie miałes nigdy w życiu do podjęcia trudnych decyzji,nie?xD

04.02.2025 19:54

2

Dobra wiadomość. Dobry sygnał dla wszystkich.
No i chetnienpoczytam fikołki tych co tutaj zapewniali jak to Davies odchodzi za darmoszke xD

04.02.2025 19:45

2

Noooo taaaak xD bo w życiu to tylko takienlatwe decyzje xD jak pracuje w świetnej robocie to przy innych propozycjach przecież nawet się nie waham xD no luuuudzie. Czy faktycznie do wszystkiego trzeba się dopieprzać? xD

04.02.2025 19:44

@bialykrk czyli pozbyliśmy się tego który chciał odejść i za którego były oferty.
Rzadko który młody się rozwija będąc tylko grajkiem do rotacji.wiekszosx musi grać regularnie żeby nabrać pewności siebie i zdobyć doświadczenie

04.02.2025 07:19

1

Tutaj nie ma co przesadnie analizować.po prostu tej oferty nie było.od dawna sygnały płynące z klubu mówią że kupimy tylko wtedy jak sprzedamy.mozliwe ze badaliśmy temat i robiliśmy podchody szukając alternatywy w przypadku pozbycia się tela.ale nie zakładałbym że jest 50kk do wydania.barsziej że faktycznie mocno się spinamy żeby finansowo dowieść.a pomysły mogły być różne tylko że pismaki niekoniecznie muszą mieć o czymkolwiek pojęcie.ktokowliek pisal wcześniej o olise?

03.02.2025 22:17

2

@BreitnerPaul nie. Nic się nie wzmocniliśmy. A teraz odpal transfermarkt i podlicz kwotę wydaną w ostatnich latach na transfery xD

02.02.2025 19:27

2

No faktycznie to city się odbudowuje xD

02.02.2025 19:05

1

Jak dobrze tutaj znaleźć taki głos:))))
Wielu niestety nie dostrzega właśnie tych „subtelnych” różnic.twierdzi że jak cały czas psioczy na swój klub, zawodników, trenerów, wyzywa to robi to z troski xD ja już kiedy mówiłem że to takie wytłumaczenie jak tłumaczenie męża okładającego swoją żonę bo przecież robi to dla jej dobra xd
Ludzie spędzają tutaj godziny i marnują energię na to żeby przekonywać pozostałych że przecież jest źle i będzie gorzej.bo tak musi być. Bo klub nie robi tak jak oni chcą a oni muszą miec racje.na stronie fanowskiej xD wielokrotnie to wygląda tak że nawet chcą żeby coś nie wyszło żeby móc triumfalnie ogłaszać „przecież mówiłem !!!!!miałem rację!!!”. co jeszcze bardziej absurdalne - ci którzy chcą próbują szukać pozytywów stają się ich…..wrogami xD to jakieś pomieszanie z poplątaniem.aberracja
Kibicowanie nie polega na ciągłym okładaniu swoich.nawet jeśli znajdą sienpowody to przede wszystkim górować muszą pozytywne emocje. Nie czarnowidztwo, nie hejt zwany który jest oczywiście tłumaczony zawsze i wszędzie konstruktywna krytyka xD

02.02.2025 12:41

1

Basti teraz wzór a kiedyś podobne komentarze bymybpod jego adresem xD ale kto by to już pamiętał, nie? xD

02.02.2025 10:39

1

@Hydra123 ale wiesz że z każdego sezonu można wyciągać pojedynccze mecze żeby sobie nieco pojeździć po drużynie? Kokpromitujace wpadki zdarzały się również w fenomenalnych sezonach, gdzie byli legendarni gracze i legendarni trenerzy.
@seba ale ciebie ktoś zmusza do oglądania czy co?zawsze jesteś jednym z tych którzy jak widzą że inni się bawią to wpadasz i mówisz że to kiepska i prymitywna rozrywka ?xD

02.02.2025 09:52

2

@Hydra123 Ps Julek taktycznie ogarnia w LM i dlatego odpadlismybw kiepskim stylu z Villareal?

02.02.2025 09:24

@Hydra123 a to Bundesliga juz nie ma znaczenia?xD przestała istnieć ?xD
Przypomnę że po zwycięstwie w LM 3 razy z rzędu odpadaliśmy w 1/4.czy obecnie nie mamy już szans powtórzyć tego wyniku?cos mnie ominęło i UEFA zmieniła zasady w trakcie gry???

02.02.2025 09:22

2

@Hydra123 no to jeśli chcesz minoowiedziec że mamy w ocenie trenera kierować się tylko wynikiem w lidze mistrzów to:
1) poczekaj zatem na końcowy wynik LM
2) w sumie to i tak nie ma o czym rozmawiać xD ja oceniam to co widzę i liga mistrzów i wyniki w niej osiągane nie są czynnikiem decydującym. Dla mnie decydującym jest to jak się bawię co trzy, czy 7 dni jak odpalam mecz.I w tym sezonie bawię się znacznie lepiej niż w zeszłym.znacznie
Jest oczywiście trochę donpoprawy ale najłatwiej jak to zrobi człowiek który już poznał tą grupę i wie kto jest w stanie to zrobić.

02.02.2025 09:06

Stały zarzut przy każdej drużynie nie grającej zgodnie z oczekiwaniami xd

02.02.2025 08:39

1

@siwy1860 przecież tam nawet Alaba dostał więcej.
A co do reszty. Nowy trener jest niewiele ponad pół roku. Strzelamy mnóstwo bramek i punktujemy bardzo dobrze.ja wiem że w dołku zawsze łatwo jest atakować i mówić jak tonowany wszytsko źle ale jeśli co kilka miesięcy będziemy poddawali w wątpliwość trenera i go zwalniać to będziemy w nieustannym chaosie.
Wincent zaproponował nowy sposób gry, korzysta z zawodnikow których tak naprawdę otrzymał w spadku po najgorszym sezonie od dekady(?).
Chcecie zaraz nowego trenera który będzie cały proces zaczynał odnooczatku?

02.02.2025 08:29

@dudikov a runda jesienna nie istniała????

01.02.2025 18:23

3

Ale przecież to jest bzdura że każdy mecz to męczarnie. Na jesieni ogrywaliśmy regularnie rywali łatwo i przyjemnie i poza słabymi meczami z Mainz czy bardzo słabym z barca, można było być zadowolonym.
Teraz od meczu z feyenoordem coś się posypało ale oceniając sezon nie można tylkonpatrzec przez pryzmat słabego okresu.
Kiedy ostatnio tak punktowaliśmy i zdobywaliśmy tyle bramek w lidze?

01.02.2025 18:21

2

Bayern nie jest słaby tylko obecnie w słabszym okresie.to dwie różne rzeczy

01.02.2025 17:42

1

Niewątpliwie to słabszy okres i trzeba się szybko z tego wygrzebać bo zaraz najważniejsze mecze sezonu.
Wyłączyliśmy się i to wyglądało jak za Tuchela kiedy do takich wylewów dochodziło regularnie.
Najważniejsze ze jest zwycięstwo.

01.02.2025 17:40

1

Tja,

Przy 4-0 cos pisałeś? Czy tylko potrafisz wpadać popsioczyć?

01.02.2025 17:25

1

Poważnie nic dobrego? Poważnie?!

01.02.2025 17:25

I ludzie się dziwią czemu jest tak mało zmian xD

01.02.2025 17:22

Niby wygrywamy i niby czyste konto…..a to kolejne póki co słabe spotkanie, może nawet najsłabsze w tej rundzie.
To budzi niepokój ale może skończymy ten maraton to będzie czas na poprawki.
Na razie najważniejsze żeby wygrać.

01.02.2025 16:00

Potrafię zrozumieć że Vincent może znacznie wyżej cenić ogarnięcie faktyczne guerreiro ale w takim spotkaniu można by faktycznie dać szansę takiemu aznou.
Licze że pierwszy garnitur szybko zamknie spotkanie i zobaczymy Adama przynajmniej na 20 min.

01.02.2025 14:56

We trójkę pracują dopiero niewiele dłużej niż pół roku.No ludzie…..
Czego oczekiwaliście?Niesamowitych efektów po kilku miesiącach ?:| z jednej strony zdajemy sobie sprawę że mamy pewne problemy,miejscami spore,a z drugiej oczekiwania żeby je rozwiązać z miejsca?jeśli będziemy tak działać że po kilku(nastu) miesiącach będziemy wymieniać najważniejszych ludzi z pionu sportowego to jest to droga do nikad

31.01.2025 07:47

2

Pep co ty tam wiesz…..tutaj fachowcy mówią jednym głosem - Bayern bez szans!!! xD

30.01.2025 21:56

Co roku się niby odbudowywane a co roku wpada min 20 bramek z jego udziałem. Nooooo logiczne jest pozbywanie się za wszelką cenę 20+ bramek w sezonie xD
Ps mówię o Sane oczywiście

30.01.2025 21:46

@FCB4ever2014 a kto chce odejść?

30.01.2025 21:43

1

@andrzej1980 może odpali, a może nie.wielu już było takich co mieli odpalić już zaraz i świat o nich szybko zapomniał.
A sprzedać można tylko tych zawodników, którzy chcą odejść i są za nich oferty.
Wiem że to oczywistość ale czytając ostatnie komentarze mieć wątpliwości czy faktycznie xd
Lubię Tela i chciałbym żeby dalej grał w bayernie.jelsi jednak nie chce walczyć o skład to jego decyzja.i tez go nie winie bo są takie momenty w życiu gdzie musisz przede wszytskim patrzeć na swoje dobro.

30.01.2025 21:41

nie podważam tego że chciał tu grać przez następne lata.ale tak to już jest że można mówić wiele ale dopiero po czynach można osądzić.
To że chce odejść a nie walczyć o skład to sporo mówi, niekoniecznie dobrego jego charakterze
Mógłby się sporo nauczyć w tej kwestii od Leona

30.01.2025 18:56

A co do młodych to ja tylko wspomnę że nawet Sancho od razu nie wparował do pierwszego składu tylko zaczął regularnie grać po pół roku.niekotrzy różnie się rozwijają a szczególnie różnie przyswajają taktykę.

30.01.2025 18:47

@hoodykr ale wiesz że o tym można debatować godzinami i do niczego się nie dojdzie? Możemy spekulować.mozna zawsze dopatrywać się winy klubów w sytuacji kiedy zawodnik chce odejść.inni natomiast będą wypominać słabą dyspozycję.racja najczęściej jest po środku ale warto przynajmniej trzymać się faktów.
A faktem jest to że to tel chce odejść i zmienia to trochę plany Bayernu o czym mówił sam elber.faktem jest również to że tel niezbyt się potrafił odnaleźć w systemie kompanyego.wobec powyższych trudno po prostu byłoby odrzucić taką ofertę.odlozmy na bok swoje prawdy jedyne i spójrzmy z dystansu
Zapewniam ze jakby ci zawodnicy którzy mieli słabsze okresy chcieli odejść i pojawiłaby się dobra oferta to klub także by poważnie rozważał ich sprzedaż

30.01.2025 18:42

1

A teraz jedno zdanie, które trzyma się faktów: to Tel chce odejść. Jego decyzja a przy takiej ofercie to trudno wybrzydzać.

30.01.2025 18:12

1

Otóż to.
Oczywiście że należą się słowa krytyki za 3 ostatnie mecze ale tutaj reakcja mega przesadzona. Jakbyśmy właśnie sezon zakończyli z pustymi rękoma.sa tutaj tacy, którzy wydają się że muszą się wykrzyczeć i wyżalić xD
Piłka tymczasem wciąż jest w grze.nie jest wiadome na kogo trafimy ale jak będzie to city to wciąż nie Wszytsko stracone.a nie brakuje tutaj komentarzy, gdzie wręcz odbiera się nam szansę.i jestem w stanie zrozumieć że ktoś ma obawy bo w tej edycji cl nie mamy dobrych wyników ale już skazywać nas na porażkę? :|

30.01.2025 13:50

3

A nie lepiej kibicować że jednak się uda? Pomimo wszytsko? Nie na tym polega kibicowanie?

30.01.2025 13:47

1

@Edmund tu nie trzeba nikogo kochać.2wystarczy nieco cierpliwości i zdrowego rozsądku żeby nie zwalniać wszystkich doookola po pół roku, mając 6 punktów przewagi w lidze
Odpowiadając na pytanie wgłównym wątku. To nie chodzi o to co chce Eberl. Można wiele chcieć ale czasami na to trzeba dużo czasu bo nie wszytsko da się zbudować w kilka(naście) miesięcy

30.01.2025 10:09

@yasiek ale to już było oceniane.taka decyzję może tylko obronić fantastyczny wynik a wszyscy wiemy jak się to skończyło.
I to była decyzja z rangi tych wagi ciężkiej która słusznie okazała się kosztowna dla ludzi za nią odpowiedzialnych.
Ale teraz budowana jest nowa drużyna z trenerem zdobywającym doświadczenie,z nowym stylem gry.mimninuk cierpliwości jest wynagane a nie ciągłe wywalanie wszystkich dookoloa

30.01.2025 10:08

1

Widząc skald spodziewałem się że mogą być problemy z płynnością gry.
Widząc jescze tela biegającego po lewej stronie defensywy xD
Nie wyglądało to dobrze i to drugi juz mecz po Freiburg gdzie można mieć spory niedosyt.
Trudno nawet kogoś wyróżnić, prócz chyba Kimmicha….
Mam nadzieje,że to co najlepsze w tej rundzie jescze przed nami i trafimy z najwyższą formą na najważniejszy moment.

30.01.2025 08:48

1

I to jestbproblem współczesnego futbolu. Kompletny brak cierpliwości. Ludzie już mowia o zwolnieniu nowego, młodego trenera pomimo bardzo dobrej sytuacji w lidze. No i dyrektora
Ciągłą rządzą krwi, nieustanne polowanie na głowy, bo ktoś rzekomompoplnil błąd. To tak jakby kupować/sprzedawać piłkarza po każdym dobrym/złym meczu.
Budowanie drużyny przez dyrektora i jej kształtowanie przez trenera to jest proces. Jesli będziemy zwalniać trenera co pół roku to ten proces nigdy nie zostanie ukończony i nowe głowy będą zaczynały wszytsko od poczatku

30.01.2025 08:43

@seco555 masz racje. Tutaj kibice pokazują tym na Allianz jak sienpowinno kibicować. Byłyby gwiazdy, buczenie, wyzywanie, szyderka ze swoich nooooo….na tym polega kibicowanie.
Niemcy….uczcie się!!!!!

30.01.2025 07:58

1

Zawsze jest lepiej trafić na potencjalnie groźniejszy zespół jak najpóźniej. Zawsze. Nikt nie wie jak sytuacja będzie wygląda za kilka tygodni, kto akurat trafi z formą a kto nie. No i nie mówiąc o tym że dla finansów spore znaczenie ma to czy sie odpadnie teraz czy pozjiej

30.01.2025 07:55

@BreitnerPaul najgorsze jest to że jeszcze na niższym poziomie sa „kibice” tutaj kpiący ze swoich zawodników, przekręcający nazwiska. Toksyczność coraz wieksza

30.01.2025 07:53

1

@seba ale jak nie masz zamiaru to po prostu nie wchodź. To nie lotnisko żebyś musiał informować o odlocie

29.01.2025 23:41

1

@FCB4ever2014 a robisz coś innego tutaj niż wyrażasz swoje niezadowolenie? Bo ja nie widziałem.
Kibicowanie polega na ciągłym psiiczeniu i wyciąganiu to coraz to nowych rzeczy do których można się przywalić? Pójście z tobą na mec musiałoby być fantastycznym przeżyciem xD

29.01.2025 23:37

Wystarczyło w Rotterdamie zremisować. Więc tak. Tamte mecze mogły nie mieć znaczenie.
I w sumie mecz w Rotterdamie też wciąż może nie mieć znaczenia.
To dopiero się okaże.

29.01.2025 23:33

1

@FCB4ever2014 a ty w ogóle z czegokolwiek się cieszysz w życiu? Bo tutaj cały czas piszesz źle źle i źle.
Stach pomyśleć co by było gdybyś kibicował klubowi który na sukces czeka długimi latami

29.01.2025 23:31

1

@seba niech kibice kibicują na miarę kibiców a nie hejterow.
Czy kibicem się jest tylko wtedy kiedy wszytsko się układa a jak nie idzie po myśli to tylko się chodzi i psioczy na wszytsko?

29.01.2025 23:29

1

A ty ciągle będziesz szukał czegoś do czego można się przywalić? I tak z wątku na wątek i ciągle psioczenie?

29.01.2025 23:28

1

@seba są tu tacy którzy ciągle narzekają

29.01.2025 23:25

Eksperymentalny skład i ustawienie a ludzie zaskoczeni że nie wygląda to dobrze xD

29.01.2025 21:37

Tel na lewej obronie, Boey w środku pola xd

29.01.2025 21:18

@AdiFantasti są duże talenty a są także wonderkidy. Musiała należał do tej drugiej kategorii.
Ale jak pisałem……nie kłócę się. Można zaliczyć mu Musiale. Ale to nie była tak że była jakaś seria grajków, przecież kilku też za jego kadencji przepadło (stiller?)

29.01.2025 20:51

@AdiFantasti czy go wyjął to trochę sprawa dyskusyjna bo Musiała ponorostu miał reputację kosmicznego talentu. Ale ok. Spójrzmy jednak na to z innej strony. W pierwszym półroczu zagrał w Bundeslidze u Flicka 314 min.
Davies to chyba nie z kampusu, prawda?

29.01.2025 20:38

@seba Barcelona to inne środowisko. Flick był u nas i się pytam kogo wtedy wyjął?Bo jeśli się nie mylę to nawet jego Dantas rzadko kiedy powąchał murawy.A stiller?
Te ciągłe komentarze o tym jak to wznosi żałuję są trochę zabawne.niektoezy chyba sami siebie przekonują xD

29.01.2025 20:30

A kogo takiego z kampusu wyjął Flick? Czy to czasemnjke za jego kadencji został olany Stiller?

29.01.2025 20:27

@hoven ciekawy przypadek hovena który potrafi znaleźć statystyki dryblingów a jienpotrafi bramek i asyst.
Podpowiem:przeanalizuj dorobek sane z ostatnich lat (braki +asysty)
Ahahahahahah jak zawsze kompromitacja.

28.01.2025 22:05

@seba no ja wiem że to fajne i takie łatwe teraz jechać po skrzydłowych ale ja się z tym jej do końca zgodzę.
Coman daje znacznie więcej z ławki niż Tel i to bez dwóch zdań.
Natomiast Sane co sezon jest gwarantem min 20 bramek i warto mieć go w gotowości jeśli chcemy o coś poważnego grać.
Widziałbym tela za gnabyego kilka razy ale jakoś specjalnie dla mnie nie jest to kontrowersyjna decyzja po tym co tel pokazywał. Szczególnie że to trener widzi tych zawodników na codzień.

28.01.2025 21:40

@seba takie jak Pavlovic czy Musiała?
Chłopak przecież jest ewidentnie w dołku w tym sezonie. Co dostaje szanse to kopie się po czole, taka smutna prawda.
I to w większości przypadków całkiem normalne u młodych grajków (słabszy okres) ale tutajnoczywosxie już wszytsko sprowadza się do tego żeby sobie ponarzekać na ten zły klub xD

28.01.2025 21:30

Hold your horses
Przed chłopem najważniejsza decyzja w karierze a tutaj zero jakiejkolwiek próby zrozumienia. Podoisuuuuj!!!!! Mów szybko!!!!
Ludzie……Jeśli mówi szczerze że jeszcze nie podjął decyzji to absolutnie nie mam nic do zarzucenia. Ma dot ego prawo bo to taki moment w karierze że musi patrzeć na to co dla niego najlepsze. Jesli jednak gdzieś już podpisał i gra głupa to nieładnie. Ot wsio.

28.01.2025 15:58

W ramach ciekawostki:
Bardzo, bardzo rozczarowujące przywitanie się Kvaratskhelii z Paryżem. Jeden z najgorszych debiutów ostatnich lat. Rozczarowujący remis 1:1 z Reims, Gruzin schodzi z boiska wygwizdany. "Niedokładny, nerwowy, kompletnie nie czuł gry" - pisze francuskie 🇫🇷 L'Equipe.

26.01.2025 11:49

1

@hoodykr jak się cofasz to zawsze są momenty które wydają się bardziej rozpaczliwe jaki mniej. Zawsze. Freiburg i tak sobie niczego wielkiego nie stworzył więc chyba liczy się skuteczność tak?

25.01.2025 17:35

5

Informacja dnia że Bayer zremisował i sytuacja w lidze jest naprawdę zacna.
Pewnie kilka łez zwolenników leverkusen poleciało bo już tutaj nawet niektórzy wyrolowali jak to zaraz nas na pewno prześcigną xD
Mecz slabywb naszym wykonaniu. Nie przywyczaił Bayern do takich występów w lidze w tym sezonie więc przy korzystnym wyniku jestem w stanie wybaczyć.
Najważniejsze że 3 punkty i powiększona przewaga nad b04.
No i dobrze że Harry w końcu coś dał od siebie

25.01.2025 17:33

2

@Sopariev jak pytasz to pewnie ty na pewno

25.01.2025 17:29

4

No otrzyj łzy chłopie bo twoje leverkusen zremisowało.

25.01.2025 17:28

2

Tak tak a leverkusen to bogowie i zaraz nas prześcigną

25.01.2025 17:24

1

Komentarze po Środzie: trzeba czasem się cofnąć, zagrać inaczej.
Sobota. Bayern się cofa w końcówce; dajemy się zdominować freiburgowi xD koszmar!!!!!1111

xDdddd

25.01.2025 17:23

Tak łatwo niby nasz rozszyfrować, tak trzeba się wszystkiego obawiać…..a w lidze lepiej nie było od 8 lat xD

25.01.2025 09:29

W lidze jesteśmy w tym sezonie świetni wiec wypada mieć nadzieje że podtrzymamy ten trend.
Pora najwyższa żeby kilku zawodników się obudziło. Mówię przede wszystkim o Harrym ale koniecznie któryś ze skrzydłowych musi wziąć na siebie odpowiedzialność. No i liczę na powrót domowymi formy Jamala a wtedy, mimo kilku kontuzji, powinno być dobrze.

25.01.2025 09:28

@Head2007 to polecam zajrzeć w statystyki. Co sezon daje nawet ponad 20 bramek (gole + asysty). Czasem nawet ok 30.
Rok temu 23, 2 sezonu wstecz - 24, 3 - 29, 4 - 22.

24.01.2025 13:01

1

Dokładnie. Mówiłem to już poprzednio i mogę tylko powtórzyć….
Pozbycie sie lekka ręka zawodnika, który nie tylko jest w stanie grać z urazem, zrobić coś dla drużyny to jeszcze jest gwarantem 20 bramek za sezon, jest mało rozsądne (ładniej tego ująć nie mogę ale aż cisną się na usta mocniejsze słowa xD).

24.01.2025 11:32

Czasem myślę że piłkarze powinni olać kibiców i po prostu nic nie mówić. Niech się domyślałaś cinwszechwiedzaxy.
Dlaczego? Najlepiej widać po komentarzach onizej. Cokolwiek by chłop nie powiedział to szambo i tak by wybiło. Conz tego że faktycznie powiedział kilka ciekawych inisotnych rzeczyale żeby to wyłapać to najpierw trzeba by wytrzeć pianę z buzi.
Jesteśmy zgubieni. Toksyczność na poziomie United.

23.01.2025 09:53

W punkt. Wystarczy przecież napisać po porażce jak to się miało rację x lat i jak to kompany rzekomo nie ma pomysłu.
To jest zresztą ten argument który mnie zawsze najbardziej bawił. Każdy przecież może coś takiego napisać xD zawsze, po każdym słabym meczu xD
Fakty są jednak takie że zdarzają nam się wpadki. Są one niestety wliczone w proces budowy drużyny. Wiemy przecież doskonale że mimo wszytsko brakuje nam trochę jakości i pewne pozycje wymagają wzmocnień. Ten brak jakości będzie czasami wychodził. Szczególnie jeśli główne ogniwa będą w słabszej dyspozycji (Kane) czy wracające po przerwie (Jamal).

23.01.2025 07:37

1

@jastrzab123 i który sienpopisuje w united xd

Kim rozgrywa dobry sezon. Szukanie kozłów ofiarnych to jednak norma. Co z tego że Kane nie trafia z 5 m do bramki, co z tego że olise kolwjny raz bezbarwny. Ważne że można pojeździć po Kimie który w wielu innych meczach grał bardzo do rze

22.01.2025 23:28

Barca też ma problem z ograniem ogórków w lidze. Więc nikt niebjest idealny

22.01.2025 23:25

1

Świetny pomysł. Nie brać nikogo. W takiej drużynie każdy bybchcial grać xD
Faktycznie, niczego nierozumiememy ahahahahahhahs

22.01.2025 23:23

Czyli lepiej odpuścić ostatni mecz mówisz? Czy o co chodzi?

22.01.2025 22:55

1

@seba ale
Na teraz wystarcza i o tym pisze wiec o co ci chodzi?

22.01.2025 22:54

1

Jakie to uroc3 że od początku sezonu panuje tu narracja że właśnie lejemy ogórków a z mocniejszymi nie potrafimy xd jedna porażka ze słabszymi i już mamy nowe teorie xD

22.01.2025 22:51

1

@seba a w lidze nie chodzi o to żeby w tabeli prowadzić?

22.01.2025 22:50