Jeeez, ale niektórym nie pasuje, ze nie było tam karnego. Reakcje nieczynna stronie BVB :|
02.02.2019 15:52
Tam powinna być bramka :/
02.02.2019 15:45
Ajj James...
02.02.2019 15:43
Nie, nie zawsze. Nie ma najnniejszego znaczenia w jakim kierunku leci piłka.
02.02.2019 15:42
Nie każda ręka w póki karnym to karnym. Radzę zapoznać się z przepisami.
02.02.2019 15:40
Nie było ruchu ręki, wiec nie taki podręcznikowy.
02.02.2019 15:36
Bo to wcale nie był karny na 100%.
02.02.2019 15:35
Co ten Hummels...Triche na farcie.
02.02.2019 15:32
@GraueEminenz
Faktycznie, dano temu podałeś te statystkę o rzekomej wspaniałości Jamesa w grze defensywnej. 20.01.2019 roku to daaaawno temu.
Nie jest istotne czyje statystyki cytujesz. Dopóki nie manipulujesz, robisz to po prostu z głową(czy nie w oderwaniu o boiskowych realiów) to będzie to wartościowy element dyskusji. Poki co to wyglada to tak jakbyś dopadł się dopiero co do statystyk i próbował pokazać, ze wiesz coś więcej. Z marnym skutkiem.
31.01.2019 20:52
@GraueEminenz
Zapomniałeś wspomnieć o swojej kłamliwej staustystyce jakoby James nią lesze liczby w defensywie niż chociażby Thiago. Wciaz czekam na przeprosiny ;D podobnie ma się sprawa z liczba przebiegnietych km - to ze ci się coś wydaje to nie znaczy, ze to jest fakt. Powiedziałbym, ze w większości są to bujdy, po prostu.
I raz jeszcze napomknę, żebyś przestał się ośmieszać z tymi statystykami tj dokładność podań czy liczba strat. Jak nie potrafisz ich interpretować tj robisz to w oderwaniu od roli zawodnika na boisku, to zaraz wyjdzie, ze przy Jamesie to nawet Messi musi się wstydzić.
31.01.2019 19:16
@GraueEminenz
Skończ się kompromitować. Ty masz czelność wymagać od kogokolwiek przeprosin za przekłamanie w statystykach? Ty?! Bądźmy poważni.
30.01.2019 18:48
Faktycznie, lepiej żebyś nie dotykał statystyk bo już zasłynąłeś tutaj z ich przykręcania.
W ilu jeszcze tematach będzie o tym samym? :|
30.01.2019 07:42
@DieRoten
Ależ czemu nie? Przecież 2 x z rzędu do finału PN nie wchodzi amator nie mający nic wspólnego z taktyka. A tak tu niektórzy przedstawiają Kovaca.
Przygoda z wielkim klubem to inna para kaloszy.
Jest coś między trenerem wybitnym, a słabym. Kovac już udowodnił, ze jest trenerem dobrym, ale czy jest kimś więcej pokażą kolejne miesiące. A tutaj czytając niektórych można odnieść wrażenie, ze już klamka zapadła.
29.01.2019 13:44
Ale to chyba dobrze jak trener cieszy się pełnym poparciem zarządu?
Ale trzeba być nalrawde naiwnym, albo mieć skrajnie złe zdania o Kovaca jeśli się zakłada, ze Niko robi na złość Jamesowi i przy okazji sobie...
Edytowano : 2019-01-29 13:25:41
Gość który nie ma zielonego pojęcia o taktyce dochodzi dwa razy z rzędu do finału pucharu Niemiec i pokonuje przy okazji wielkiego juppa? No wydarzenie na skale światową...
29.01.2019 13:24
@DieRoten
Bo taka natura np Kovaca. Ob kiedykolwiek złe mówił o kimś z Bayernu? Gusrdiola tez miewał wypowiedzi, w których chwali niemal wszystkich dookoła, ale grać już nie daje wszystkim.
To zupełnie przecienstwo np Mou, który nie boi się jechać po swoich.
Co kto woli...
29.01.2019 12:43
Dokładnie @tapczan
James może nie grać z wielu powodów, a niektórzy tutaj to tak upraszczają, że aż mdli czytając o tym.
29.01.2019 12:19
@DieRoten
Według mnie lepiej mieć Jamesa do końca sezonu niż go nie mieć. A latem zobaczymy jak to będzie wyglądało. Przez tych kilka miesięcy może się jeszcze sporo zmienić.
29.01.2019 11:21
Oczywiście, ze nie.
Ale on, w przeciwieństwie do fanboyow Jamesa, mówi o dobru zespołu. O tym co tez ja mówiłem wielokrotnie. Odejście Jamesa nie pomoże FCB, a KolumbijcYk, nawet w roli rezerwowego, to niemały atut.
29.01.2019 10:18
Zawsze pojawią się jakieś bzdurne ploty, podobnie jak z tymi filmikami z YT. Pytanie tylko po co je wszystkie łykać...
29.01.2019 10:14
Z tymi filmikami to łykacie wszystko jak pelikany.
Prawdziwy sprawdzian dla Hasana będzie w lecie. Podobnie jak dla Kovaca prawdziwym sprawdzianem będą nadchodzące miesiące.
29.01.2019 07:09
Słabi trenerzy nie dochodzą 2 razy z rzędu do pucharu Niemiec prowadzą przeciętny Frankfurt.
O tym czy jest wystarczająco dobry na Bayern jeszcze się przekonany. Najważniejsze mecze sezonu jeszcze przed nim. Można wprawdzie cały czas hejtowac trenera, nawet po wygranych wysoko meczach, ale czy na tym polega kibicowanie? :|
Wskaźnik xG o którym wspominałem mówi całkiem wiele. Wszystko inne widać w ligowej tabeli ;)
27.01.2019 22:59
Podpowiem ci, bo najwyraźniej mało jeszcze widziałeś. Na przestrzeni sezonu wszystkie drużyny maja okresy kiedy grają różnie. Są momenty kiedy grają po prostu zle, a są takie kiedy grają dobrze. Dlatego jeśli dyskutuje się o obecnej formie danej drużyny to każdy obeznnay w realiach sportu myśli o danej chwili, kołku ostatnich występach.
A niby tak zle jest z nami, niby tak stylistycznie złe to wyglada. Tymczasem z ciekawości wszedłem zerknąć na wskaźnik xG. Najwyraźniej kłamie ;)
27.01.2019 21:57
Mowa o obecnej formie, która rzekomo lepszą ma Gladbach, po czym przypomina się @GraueEminenz , ze Bayern ostatnie 7 meczów wygrał, a ten że nie pytany tylko na 7 meczów. To ile trwa „obecna forma”? Rok? 5? Nie rób kpiny z logiki.
Czekamy wciaz z wypiekami na twarzy na statystyki meczu Leverkusen ze świetnym Gladbach.
27.01.2019 21:16
Aż się nie mogę doczekać jak @GraueEminenz przytoczy statystki z meczu Gladbach w Leverkusen. Tam w ogole było ciekawie ;D
27.01.2019 18:26
@Umberto
Ja nie wiem co ma Thigo do Jamesa. Kompletnie inne role pełnia w zespole, czego bie dostrzega @GraueEminenz , który porównywał tych dwóch zawodników i przytaczał nieprawdziwe statystyki próbując dowieść, ze Kolumbijczyk bije na głowę Hiszpana w grze destrukcyjnej.
@Sopariev
To ze ktoś jest ustawiony na skrzydle nie oznacza, ze pełni role klasycznego skrzydłowego.
Wszyscy jednak wiemy jak po boju wyglada Tomek, ale dzisiaj na pewno zle nie było. Mnie jedynie chodzi o to jak niektórzy wybiórczo potrafią przytaczać statystyki, aby tylko dowieźć, ze maja racje.
27.01.2019 18:09
@Umberto
Proszę zatem o przytoczenie źródła statystyk potwierdzających wyższość w defensywie Jamesa nad Thiago. Czekam.
27.01.2019 17:54
@GraueEminenz
Ty nadal potrafisz tylko rzucać cyframi, niejednokrotnie zreszta je zmyślając, ale nie masz zielonego pojęcia o ich analizie. Robisz to w kompletnym oderwaniu od roli zawodnika w zespole. Ot np przytaczanie skuteczności podań i zestawienie obok np Thiago.
Już po tym jak zmyślałes te statystyki jamesa o grze defensywnej podejrzewałem z kim mam doczynienia, teraz już nie mam wątpliwości.
27.01.2019 17:47
@Umberto
Nie uczepiłem się. Oglądam ich mecze i śmiech mnie ogarnia jak czytam jaka to przepaść dzieli rzekomo nas od nich. To bzdura. BVB gra dobrze, ale często w ostatnim czasie nie wyglądają lepiej od tego co prezentuje przeciętnie grający Bayern.
27.01.2019 17:42
To były męki? To był przeciętny mecz, ale wybrany pewnie. Takich żółci maja na swoim koncie sporo w tym sezonie.
27.01.2019 17:36
BVB na farcie wygrywa w lipsku, po meczu w którym tutaj każdy by jechał Kovaca. Wygrywają natomiast z ogorem i już rzekomo nie mamy do nich startu. Litości.
27.01.2019 17:32
Zdążyłem przywyknąć, ze statystyki tutaj są dla niektórych tylko wartościowe wtedy kiedy świadczą na korzyść ulubieńców :)
27.01.2019 17:25
@dzojko
Jakoś jak Bayern gra słabiej przez 10 min to i tak Ci to nie przeszkadza gnoić Kovaca. A tutaj w przypadku Jamesa inne standardy...
Edytowano : 2019-01-27 17:21:46
Tomek zaliczył najwiecej kluczowych podań, razem z Kimmichem 3. Tule zrobił.
27.01.2019 17:20
Pięknie, pięknie, pięknie!
Brawo!
27.01.2019 17:13
@dzojko
O jaki ty człowieku murowaniu mówisz? Zaraz po golu była chociażby sytuacja Kimmicha. Trochę się gra posypała po stracie bramki, ale takie sytuacje się zdarzały za każdego trenera.
27.01.2019 17:01
Pięknie Leon!
27.01.2019 17:00
Tyle sytuacji i oczywiście nie zasługujemy rzekomo na zwycięstwo. Hejterzy znowu w akcji.
27.01.2019 16:57
Tomek niby niewidoczny a minęło 10 minut i już kolejne 2 sytuacje stworzył kolegom.
27.01.2019 16:46
Jeeeeee!
27.01.2019 16:43
Dzojko, jeden z czołowych hejterow Kovaca. Jak jest złe wina Kovaca, co podkreśla co 3/4 minuty. Jak jest dobrze to siedzi cicho...
Gnabry wchodzi.
Edytowano : 2019-01-27 16:31:50
Ps najwiecej kluczowych podań w 1 połowie - Mueller i Lewy.
27.01.2019 16:31
@DieRoten
To czasami nie Thiago strzelił bramkę?
27.01.2019 16:10
Znowu jazda po Kovaca, a jak strzelimy to będzie cisza. Standardowy dzojko.
27.01.2019 16:01
Wielokrotnie już pisałem o jakie statystyki chodzi, a mianowicie o rzekoma przewagę Jamesa w grze defensywnej nad Thiago.
Edytowano : 2019-01-27 15:58:08
No ale to Ty wyśmiewasz od miesięcy Muellera, ze wielki to może on był ale lata temu, a teraz używasz podobnych argumentów na korzyść Jamesa. Cały Ty. Podobnie jak z asystami - jak Mueller asystuje to liczy się czy to łatwe podanie, czy nie. Jak James - liczą się suche statsy.
27.01.2019 15:55
Ha!
Brawo, świetny początek!
27.01.2019 15:35
Świetna logika. Niemal rok temu należał do najlepszy w innej koncepcji innego trefnego to znaczy, ze teraz - niezależnie od okoliczności - byłoby tak samo. Weź może zmyslaj dalej te statystyki...
27.01.2019 15:27
Ludzie, którzy twierdzą, ze zarząd czy trener stracili kontakt z rzeczywistością. Definitywnie. Jakoś mnie to nie dziwi, ze to ci sami którzy wymyślają sobie statystyki na poparcie swoich tez o rzekomej boskości Jamesa.
Edytowano : 2019-01-27 15:20:42
* Ludzie, którzy twierdzą, ze zarząd czy trener działają na własna niekorzyść, stracili kontakt z rzeczywistością.
27.01.2019 15:19
Dla dobra niemal wszystkich rezerwowych byłoby lepiej gdyby odeszli...Dla dobra Bayernu już nie, a chyba to strona kibiców Bayernu...
27.01.2019 15:13
Jak jesteś za wywaleniem Kovaca to znaczy, ze życzysz porażek Bayernu. Proste jak budowa cepa. Kovac poleci tylko jak Bayern zaliczy katastrofalny sezon.
Ja kibicuje Bayernowi niezależnie od tego kto gra i kto trenuje. Wolałbym Jamesa od początku, ale nie mam zamiaru robić tragedii.
27.01.2019 14:43
Coniekyorzy powinni się mini wszystko zastanowić czy produkują się na dobrej stronie.
Żaden zawodnik nie jest większy niż Bayern. Jeśli wiec szkoleniowiec uznaje, ze grajek a pasuje mu bardziej niż grajek b to mogę jeszcze kręcić nosem przed meczem, ale od pierwszej minuty wszyscy powinni wspierać jedenastu chłopa grających z logiem FCB, a nie życzyć zwolenienie trenera tj porażek Bayernu.
27.01.2019 13:42
Cenie Jamesa i chciałbym widzieć go częściej na boisku, ale...Nie może być pozwolenia na takie olewanie obowiązków, na takie olewanie drużyny.
Jeśli to tylko okaże się rzecz jasna prawda, to planowanym niestety kolejny sezon bez Jamesa.
Edytowano : 2019-01-26 17:46:31
To ponoć nie pierwszy wybryk Jamesa w ostatnim czasie...
26.01.2019 17:42
@DieRoten
Ale kto mówi, ze James szansy nie dostanie? Jestem przekonany, ze do końca sezonu - jeśli mu tylko zdrowie dopisze - często będzie grał od początku.
40 mln na obecnym rynku za piłkarza o takich umiejętnościach i takim potencjale marketingowym to frytki. Choć jak widać bawarczycy wciaz chyba maja wątpliwości co do tego.
25.01.2019 18:58
@DieRoten co za bzdurne myślenie. To ze dla Kovaca James nie musi być absolutnie kluczowym zawodnikiem wcale nie wyklucza tego, ze może być mu potrzebny. Kovac kieruje się dobrem drużyny, a dla niej lepiej mieć Jamesa, nawet jako opcja b, niż nie mieć jej wcale. To proste dla wszystkich, którzy nie myślą JEDYNIE o dobru Kolumbijczyka.
25.01.2019 18:04
@DamianFcb99
Standardowa odpowiedz obozu zaślepionych fanów Jamesa. Nic odkrywczego nie napisałeś :)
25.01.2019 16:41
@MateuszFCB
O jakim Ty człowieku ego tutaj mówisz? To szkoleniowiec, który w pełni odpowiada za zespół. Ma swoją koncepcje i ja realizuje. Tak, wyniki na obecna chwile nie powalają, ale - jak już zaznaczałem - jeszcze NiCZEGO w tym sezonie nie przegraliśmy. Dlatego czy taka, a nie inna koncepcja, z która ja zreszta prywatnie tez niekoniecznie się zgadzam, sprawdzi się zobaczymy za kilka miesięcy.
Póki co te płacze o Jamesa wyglądają jak płacze nastolatek nie mogących zobaczyć swojego idola. Dziecinada i tyle.
Edytowano : 2019-01-25 16:00:47
Jak dorośniecie i zacznie rekrutować ludzi to zrozumiecie, ze o tym czy zespół realizuje wyznaczony cel wcale nie decydują jedynie kompetencje pojedynczych jednostek. A czasem w zespole lepiej mieć danego człowieka o mniejszych kompetencjach, ale o innych cechac kluczowych, które lepiej pasują do grupy.
25.01.2019 15:57
Każdy trener ma swoją koncepcje oraz wykonawców, którzy mają ja realizować. Póki co, z różnych przyczyn, wynika ze inni odnajdują się w tej układance lepiej niż James.
No chyba, ze ktoś chce tutaj wmawiać nam, ze Kovac to koń trojański, który chce porażek Bayernu...
25.01.2019 15:10
Hipokryzja?! Ludzie, dobrze się czujecie?
Trener ma PEŁNE prawo stawiać na ludzi, ktorym w pełni ufa. To jego koncepcja, on w pełni odpowiada za wyniki i czas pokaże, czy okaże się słuszna. Póki co bywa różnie, ale gramy o wszystko co istotne. Na oceny przyjdzie czas.
25.01.2019 14:29
Jeśli blednie odczytałem Twój post to mogę jedynie przeprosić :)
22.01.2019 14:35
To nie ja podałem tutaj o komedii...
Edytowano : 2019-01-22 13:47:56
*pisalem
22.01.2019 13:47
No tak. Teraz to wyjdzie, że Kovac jeszcze wysłał Jamesa na przymusowy urlop, prawda ?:)
22.01.2019 13:14
@Sopariev
Ja myśle, ze rozmowa jest między tymi, którzy w Jamesie widza zbawcę, a tymi, którzy dopuszczają do świadomości, ze James ideałem nie jest, a trener ma pełne prawo do swojej koncepcji i opierania się na zaufanych jednostkach.
No chyba, ze składamy, ze trener, który zdobył Puchar Niemiec, tok wcześniej był w finale, to ameba, czy tez w najlepszym razie sabotażysta...
21.01.2019 18:31
Ja bym niekoniecznie mówił, ze nie gra dlatego, ze jest słabszy. Po prostu taka jest koncepcja Kovaca. W pomocy na 6 ma cofniętego rozgrywajacego (Thiago), obok zawodnika zdyscyplinowanego. Przed nimi woli najwyraźniej kogoś wychodzącego na pozycje, stwarzającego przestrzeń, a niekoniecznie kolejnego kreatora.
21.01.2019 10:17
@seco555
Nie rozumiem po co takie prowokujące komentarze. Nie masz nic konstruktywnego do dodania to nie pisz. Lepsze to niż takie - nie obraz się - głupawe komentarze.
20.01.2019 23:03
@GraueEminenz
Ok, widzę ze Tobie nie chodzi tutaj o dyskusje, a rzuceniu kilku haseł nie mających wiele wspólnego z rzeczywtoscia. Złapany za rękę...sam przyznajesz sobie racje. Gratuluje. Z początku wydawało mnie się, ze tutaj chodzi o jakaś sensowna dyskusje, ale jak widać pomyliłem się. Więcej tego błędu nie zamierzam popełniać.
Edytowano : 2019-01-20 20:14:15
To ze rzekomo James biega więcej nawet nie chce mi się weryfikować. Pewnie będzie i tak podobnie jak z tymi rzekomo lepszymi statystykami w defensywie od Thiago.
I potem się dziwić, ze ktoś tutaj kpi z fanboyow Jamesa...
20.01.2019 20:11
@GraueEminenz
Thiago w tym sezonie przeważnie operuje w zupełnie innym rejonie boiska niż ofensywna pomoc. Jak jesteś tak oblatany w statkach to nie powinieneś mieć problemów z przejrzeniem heat map. Bo najwyraźniej meczów nie oglądasz za dokładnie.
Trzymajmy się jednak faktów. Napisałeś ze James w defensywie gra świetnie (nie tak jak w ostatnim poście - solidnie) i lepiej niż Thiago. Przytoczyłeś również statystykę na poparcie swoich tez, które są oderwane od rzeczywistości, czy jak to mówi dzisiejsza młodzież - po prostu z dupy. Napisałbym w Twoim stylu - skończ się kompromitować, ale jakoś średnio mnie interesują wojenki w komentarzach ;)
A @DieRoten nawet nie za bardzo czyta, a i tak zrobi z siebie (i Jamesa) ofiarę.
20.01.2019 19:06
„Różne serwisy, różnie interpretują przechwyty i odbiory, dla niektórych to jedno i to samo. Cytowałe optę.”
Co i tak nie ma znaczenia w kontekście rzekomych świetnych liczb Jamesa w tym zakresie w porównaniu do Thiago. Bo Hiszpan miał i ma zdecydowanie lepsze statystyki w grze obronnej niż Kolumbijczyk.
Jeśli powołujesz się na jakieś statystyki to warto wiedzieć o czym się mówi.
Nie wspominając również o tym jakoby Thiaho grywał najczęściej u Kovaca na pozycji Jamesa. A przypomnę, ze HiszPan w tym sezonie najczęściej jest desygnowany na pozycji nr 6!
20.01.2019 17:58
@Sopariev
No prawda. Tyle ze nikt tutaj o dramatach nie mówi.
@DieRoten
Sam bym zagłosował na tak, co jednak nie oznacza, ze muszę hejtowac innego zawodnika/trenera/innych, którzy nie maja podobnego zdania.
20.01.2019 15:58
I znowu głupawo prowokujesz.
20.01.2019 14:19
@seco555 radzę zatem wrócić do komentarza @GraueEminenz , do którego jak mniemam odnosił się @Prezes42 . On przecież napisał czarno na białym, ze „stracił szacunek” do Tomka.
20.01.2019 13:31
@DamianFcb99
A ty powiesz w końcu coś merytorycznego, czy będziesz cały czas wcinał się między wódkę, a zakąskę i wyśmiewał jedna stronę?
@seco555
Owszem, nie jest śmieszne to, ze rzekomy kibic Bayernu nie ma szacunku do klubowej legendy.
20.01.2019 13:11
@seco555
A to coś dziwnego żeby szanować klubowa legendę? Co to za czasy. :/
20.01.2019 12:49
Czasami dyskusje tutaj wyglądają jak dyskusje o polityce w naszym kraju. Jedni oskarżają drugich o to, co sami robią ;D
Mamy tutaj idealny przykład. Jedni wmawiają drugim, ze wielbią danego gracza i to przysłania zdrowy rozsądek.
Wszystko byłoby fajnie gdyby jednak nie stosowano manipulacji i podwójnych standardów. Nie może być tak, ze jak w dyskusji statystyki np asyst to punkt niemal kluczowy, ale jak asystę zaliczy ten, który nam nie pasuje to wtedy już liczy się czy to było podanie łatwe czy trudne bo to ociera się o jakiś kabaret. Podobnie ten kto przytacza statystyki nie mające wiele wspólnego z prawda powinien być z miejsca zjechany z ziemia, a nie chwalony.
Dziwne zwyczaje czasami tutaj panują :)
20.01.2019 12:14
@MateuszFCB
Cieszę się, ze skupiłes się na tym co najmniej istotne, a w zupełności pominales meritum.
Edytowano : 2019-01-20 08:58:57
Ps Bez komentarza ;D
20.01.2019 08:58
@JazGod
Twoje przykłady jak zawsze mega wybiórcze. Real zapłacił za 20latka, któremu kończył się kontrakt prawie 20 mln euro. A ten zły Bayern za 7 mln wyciągnął 20letniego Kimmicha...
Edytowano : 2019-01-20 08:38:48
Widzę również spora manipulacje Greue. W tamtym sezonie James średnio zaliczał w Bundeslidze 1.5 odbioru oraz 0.5 przechwytów. Do Thiago to on nawet startu nie miał...
Edytowano : 2019-01-20 08:46:08
Już nie wspominając o tym, ze rzekomo Thiago gra najczęściej u Kovaca na pozycji Jamesa. Od kiedy to James to 6stka?
Zaraz to wyjdzie ze James to bóg defensywy, świetny drybler i w ogole dać go tylko na napad i będzie król strzelców. Neuer tez musi się cieszyć, ze Kolumbijczyk nie chce grać w bramce, bo tam z pewnością byłby również lepszy niż Niemiec.
Jak pisałem. Wszystko ma dwoje granice. Tez wolałbym Jamesa w składzie, ale to co niektórzy wypisują to jakiś absurd.
20.01.2019 08:33
Nie zgodzę się. Świetnie rozpoczęli ale te ostatnie mecze w tamtym roku i ten dzisiejszy? To na pewno nie jest najlepsza piłka w kraju.
19.01.2019 21:26
@Sopariev
„ Ale jeśli to nie wystarczy do wygrania Bundesligi i sukcesu w LM, to zrozumiem krytykę Kovaca (i sam do niej dołączę) za trzymanie jednego z najlepszych zawodników na ławie. Wczoraj wygrał i obronił swoją decyzję, zobaczymy co dalej”
I to jest sedno dyskusji. Czas pokaże czy taka decyzja okaże się dobra. Dopóki jeszcze wszystko jest możliwe, a drużyna nie gra wcale zle, nie mogę mieć pretensji do trenera, ze ma swoje preferencje. Każdy ma swoją filozofię, każdy ma swoich zaufanych ludzi. Okaże się po czasie czy wyjdzie to na dobre, a tutaj wielu lamentuje jeszcze przed meczem jaka to tragedia się stała. A do końca sezonu szmat czasu...Jeśli zdobędziemy najważniejsze trofea to naprawdę „g” mnie będzie obchodziło czy W składzie był James, Mueller czy Xsinski. A jak zostaniemy z pustymi rękoma to trzeba będzie krytycznie spojrzeć na decyzje trenera.
19.01.2019 11:34
@Sopariev
Masz niezwykłą umiejetność wybiórczego czytania. Cenię Jamesa, ale nie da się już po prostu kolejny raz czytać tych lamentów jak nie zostanie wysrutaqiony do składu. Sama obecność w składzie Kolumbijczyka dla niektórych wydaje się najważniejsze i nie jest istotne nic więcej. Przed meczem lamenty, jak Bayern gra dobrze to hasła, ze z Jamesem byłoby jeszcze lepiej. Jak James nie gra to pojazdy po Kovaca czy Muellerze. Jak James ma asystę to jest extra, ale jak nie ma to Mueller przecież tylko zaliczył łatwe podanie...No ludzie. Aż się słabo robi, bo to wyglada czasami jakby to była strona fanklubu Jamesa.
Edytowano : 2019-01-19 08:13:02
i nie dziwie się tym co mówią o „bożku”. Ja pomimo tego, ze sam chciałbym Jamesa, mam czasami coś takiego ochotę napisać...dla zachowania równowagi. Bo przez te lamenty jest ona mocno zachwiana ;)
19.01.2019 08:09
Syf jest głównie przez tych, którym pomylili się kibicowanie klubowi z ubostwianiem jednego gracza. A także przez tych, którzy mylą hejtowanie z konstruktywna krytyka.
10 minut Jamesa i to wcale nie jakieś wielce magiczne są więcej warte niż dwie bramki Goretzki ? To już nie jest zabawne.
19.01.2019 00:18
Dzojko „typie”...
Jesteś właśnie idealnym przykładem hejtera. Jak Bayern ma słabe 5, czy 10 minut to jojczysz tutaj nieustannie, zwalniasz Kovaca itd. Jak jest dobrze to aktywność zdecydowanie ograniczasz i w ogole nie ma tematu Kovaca.
18.01.2019 23:22
Świetnie się to ogląda. Kompletna dominacja...a tyle było płaczu.
Brawo panie Kovac, świetnie przygotował drużynę.
18.01.2019 21:07
Dziwne rozumowanie niektórych. O klasie trenera ma świadczyć to, czy wystawi zawodnika X? A nie czasami trofea w gablocie na koniec sezonu?
Ktoś tutaj ewidentnej stawia dobro Jamesa ponad wszystko. Jeśli koncepcja Niko zakłada brak Jamesa i da to sukces to tylko przyklasnę. Jeśli natomiast Kovac zdecyduje się faktycznie na taki manewr i to nie wypali to zostanie z tego rozliczony.
Edytowano : 2019-01-17 11:09:18
Na razie można gdybać albo...po prostu wspierać trenera i zawodników. No chyba, ze się zakłada, że mamy u siebie sabotażystów, którzy nie chcą dla Bayernu jak najlepiej ;D
17.01.2019 11:08
Znowu ci sami psioczą na trenera. Mecz towarzyski, chwila słabej gry i już hejt. A później jak drużyna gra dobrze siedzą schowani w norach...
13.01.2019 13:34
Odoi jeszcze 10 meczów nie zagrał w poważnej piłce, a jest rzekomo lepszy niż Gnabry, który w dwóch ostatnich sezonach w Bundeslidze zdobywa przynajmniej po 10 bramek...
10.01.2019 05:36
@JazGod lubisz grać tutaj ofiarę, ale niestety...Jest akcja - jest reakcja. Masz kontrowersyjne tezy, które próbujesz innym narzucić. Tak narzucić. Bo jak inaczej to nazwać jak raz po raz piszesz o tym samym niejednokrotnie zresztą podkreślając, ze miałeś racje w jakimś przypadku. Szukasz atencji to ją dostajesz. To ze niekoniecznie odbiór jest taki jaki byś sobie życzył...
07.01.2019 21:51
Vidal najlepsze lata ma za sobą i go Bayern chciał się go pozbyć. Powtarzam - gdyby chcieli oddać swoich liderów, jak BVB (prócz Pulisica), to by tez wyszli na spory plus. Ale chyba nie o to w piłce chodzi.
02.01.2019 15:06
No fakt, lepiej sprzedawać swoje gwiazdy bo się wyjdzie „na plus” i ludzie będą mówić jakie to wspaniałe interesy się robi ;D
BVB większość zawodników nie potrafiła utrzymać u siebie. Gdyby Bayern tak postępował, to pewnie byłby na dużo większym plusie - Kimmich, Lewy, Alaba, Mueller czy wcześniej Ribery.
02.01.2019 14:36
Denerwujące to jest czytanie po 15 minutach meczu jak to trzeba zwolnić Kovaca. A potem jak Bayern zdobędzie gola to ci sami ludzie nagle milkną. Denerwujące jest czytanie jak to te same osoby trzymają kciuki za BVB. Denerwujące jest jak te same osoby życzą BVB najłatwiejszego rywala w LM, a Bayernowi potencjalnie najtrudniejszego. Denerwujące jest to, ze wystarczy jeden artykuł na temat transferu i już zarząd wyzywany jest od oszustów.
Krytyka tak, ale konstruktywna. A to powyższe to hejt w najczystszej postaci.
Edytowano : 2018-12-25 08:28:22
I kończąc...Korzystając z okazji to Wesołych Świat dla wszystkich prawdziwych kibiców.
25.12.2018 08:26
tak, oszuści...Hejterzy raz jeszcze w akcji. Pewnie znikną równie szybko jak podczas meczów Bayernu - biadolą, zwalniają Kovaca...do momentu strzelenia pierwszej bramki.
25.12.2018 00:01
Tak tutaj jest , zreszta na 95% podobnych serwisów również, i nagle zaczęło Ci to przeszkadzać ?:) jeśli twierdzisz, ze to gołosłowne to nie wiem po co tracisz czas na tej stronie.
24.12.2018 15:27
Żywa klubowa legenda jest ostatnio w świetnej formie, a tutaj komentarze „kończ, wstydu oszczędź” i inne żale.
Co się z Wami ludzie dzieje...
23.12.2018 14:34
Macie hejetterzy druga!!!
Brawo.
22.12.2018 20:11
Fakt. Hejterzy nie powinni byś wyśmiewani tylko przede wszystkim banowani.
22.12.2018 19:58
Brawo!!
Nasi ulubieńcy pewnie j tak będą marudzić ze to Franck. Bo przecież jeszcze dostanie kontrakt ;D
22.12.2018 19:10
Przecież ten pseudo fan już się popisał niejeden raz kibicując BVB, nie mówiąc już o jego druhu dzojko, któremu było szkoda, ze wygrywamy bo Kovac zostanie.
22.12.2018 19:02
Znowu tradycyjni hejterzy.
22.12.2018 18:48
Ile tutaj się naczytałam wypowiedzi znawców jak to do Bayernu nikt nie będzie chciał przyjść...
A tutaj gość odmawia Realowi, United bo imponuje mu projekt Bayernu. Byłoby wesoło gdyby to wypaliło ;D
21.12.2018 00:10
Znowu wywalczone zwycięstwo i co by nie powiedzieć - w pełni zasłużone.
Szkoda Renato, bo miał spory udział w tym zwycięstwie. Brawo!
19.12.2018 22:25
Ano, hejterzy już schowani w dziuplach.
Edytowano : 2018-12-19 22:16:58
Ano tak, streamy im padły ;D
19.12.2018 22:16
In Your face haaaters!!!!
Franck!!!!!!
19.12.2018 22:12
A kto tu mówi o pięknej grze hejterze?
19.12.2018 22:11
Ajjj
Pewnie wina Kovaca, ze Kimmich nie trafia z 3 metrów. WalcYc dalej!
Jeeez, ale niektórym nie pasuje, ze nie było tam karnego. Reakcje nieczynna stronie BVB :|
02.02.2019 15:52
Tam powinna być bramka :/
02.02.2019 15:45
Ajj James...
02.02.2019 15:43
Nie, nie zawsze. Nie ma najnniejszego znaczenia w jakim kierunku leci piłka.
02.02.2019 15:42
Nie każda ręka w póki karnym to karnym. Radzę zapoznać się z przepisami.
02.02.2019 15:40
Nie było ruchu ręki, wiec nie taki podręcznikowy.
02.02.2019 15:36
Bo to wcale nie był karny na 100%.
02.02.2019 15:35
Co ten Hummels...Triche na farcie.
02.02.2019 15:32
@GraueEminenz
Faktycznie, dano temu podałeś te statystkę o rzekomej wspaniałości Jamesa w grze defensywnej. 20.01.2019 roku to daaaawno temu.
Nie jest istotne czyje statystyki cytujesz. Dopóki nie manipulujesz, robisz to po prostu z głową(czy nie w oderwaniu o boiskowych realiów) to będzie to wartościowy element dyskusji. Poki co to wyglada to tak jakbyś dopadł się dopiero co do statystyk i próbował pokazać, ze wiesz coś więcej. Z marnym skutkiem.
31.01.2019 20:52
@GraueEminenz
Zapomniałeś wspomnieć o swojej kłamliwej staustystyce jakoby James nią lesze liczby w defensywie niż chociażby Thiago. Wciaz czekam na przeprosiny ;D podobnie ma się sprawa z liczba przebiegnietych km - to ze ci się coś wydaje to nie znaczy, ze to jest fakt. Powiedziałbym, ze w większości są to bujdy, po prostu.
I raz jeszcze napomknę, żebyś przestał się ośmieszać z tymi statystykami tj dokładność podań czy liczba strat. Jak nie potrafisz ich interpretować tj robisz to w oderwaniu od roli zawodnika na boisku, to zaraz wyjdzie, ze przy Jamesie to nawet Messi musi się wstydzić.
31.01.2019 19:16
@GraueEminenz
Skończ się kompromitować. Ty masz czelność wymagać od kogokolwiek przeprosin za przekłamanie w statystykach? Ty?! Bądźmy poważni.
30.01.2019 18:48
Faktycznie, lepiej żebyś nie dotykał statystyk bo już zasłynąłeś tutaj z ich przykręcania.
W ilu jeszcze tematach będzie o tym samym? :|
30.01.2019 07:42
@DieRoten
Ależ czemu nie? Przecież 2 x z rzędu do finału PN nie wchodzi amator nie mający nic wspólnego z taktyka. A tak tu niektórzy przedstawiają Kovaca.
Przygoda z wielkim klubem to inna para kaloszy.
Jest coś między trenerem wybitnym, a słabym. Kovac już udowodnił, ze jest trenerem dobrym, ale czy jest kimś więcej pokażą kolejne miesiące. A tutaj czytając niektórych można odnieść wrażenie, ze już klamka zapadła.
29.01.2019 13:44
Ale to chyba dobrze jak trener cieszy się pełnym poparciem zarządu?
Ale trzeba być nalrawde naiwnym, albo mieć skrajnie złe zdania o Kovaca jeśli się zakłada, ze Niko robi na złość Jamesowi i przy okazji sobie...
Edytowano : 2019-01-29 13:25:41
Gość który nie ma zielonego pojęcia o taktyce dochodzi dwa razy z rzędu do finału pucharu Niemiec i pokonuje przy okazji wielkiego juppa? No wydarzenie na skale światową...
29.01.2019 13:24
@DieRoten
Bo taka natura np Kovaca. Ob kiedykolwiek złe mówił o kimś z Bayernu? Gusrdiola tez miewał wypowiedzi, w których chwali niemal wszystkich dookoła, ale grać już nie daje wszystkim.
To zupełnie przecienstwo np Mou, który nie boi się jechać po swoich.
Co kto woli...
29.01.2019 12:43
Dokładnie @tapczan
James może nie grać z wielu powodów, a niektórzy tutaj to tak upraszczają, że aż mdli czytając o tym.
29.01.2019 12:19
@DieRoten
Według mnie lepiej mieć Jamesa do końca sezonu niż go nie mieć. A latem zobaczymy jak to będzie wyglądało. Przez tych kilka miesięcy może się jeszcze sporo zmienić.
29.01.2019 11:21
Oczywiście, ze nie.
Ale on, w przeciwieństwie do fanboyow Jamesa, mówi o dobru zespołu. O tym co tez ja mówiłem wielokrotnie. Odejście Jamesa nie pomoże FCB, a KolumbijcYk, nawet w roli rezerwowego, to niemały atut.
29.01.2019 10:18
Zawsze pojawią się jakieś bzdurne ploty, podobnie jak z tymi filmikami z YT. Pytanie tylko po co je wszystkie łykać...
29.01.2019 10:14
Z tymi filmikami to łykacie wszystko jak pelikany.
Prawdziwy sprawdzian dla Hasana będzie w lecie. Podobnie jak dla Kovaca prawdziwym sprawdzianem będą nadchodzące miesiące.
29.01.2019 07:09
Słabi trenerzy nie dochodzą 2 razy z rzędu do pucharu Niemiec prowadzą przeciętny Frankfurt.
O tym czy jest wystarczająco dobry na Bayern jeszcze się przekonany. Najważniejsze mecze sezonu jeszcze przed nim. Można wprawdzie cały czas hejtowac trenera, nawet po wygranych wysoko meczach, ale czy na tym polega kibicowanie? :|
28.01.2019 10:21
Co za bełkot z ta przepaścią...
Kończąc polecam - https://understat.com/league/Bundesliga
Wskaźnik xG o którym wspominałem mówi całkiem wiele. Wszystko inne widać w ligowej tabeli ;)
27.01.2019 22:59
Podpowiem ci, bo najwyraźniej mało jeszcze widziałeś. Na przestrzeni sezonu wszystkie drużyny maja okresy kiedy grają różnie. Są momenty kiedy grają po prostu zle, a są takie kiedy grają dobrze. Dlatego jeśli dyskutuje się o obecnej formie danej drużyny to każdy obeznnay w realiach sportu myśli o danej chwili, kołku ostatnich występach.
A niby tak zle jest z nami, niby tak stylistycznie złe to wyglada. Tymczasem z ciekawości wszedłem zerknąć na wskaźnik xG. Najwyraźniej kłamie ;)
27.01.2019 21:57
Mowa o obecnej formie, która rzekomo lepszą ma Gladbach, po czym przypomina się @GraueEminenz , ze Bayern ostatnie 7 meczów wygrał, a ten że nie pytany tylko na 7 meczów. To ile trwa „obecna forma”? Rok? 5? Nie rób kpiny z logiki.
Czekamy wciaz z wypiekami na twarzy na statystyki meczu Leverkusen ze świetnym Gladbach.
27.01.2019 21:16
Aż się nie mogę doczekać jak @GraueEminenz przytoczy statystki z meczu Gladbach w Leverkusen. Tam w ogole było ciekawie ;D
27.01.2019 18:26
@Umberto
Ja nie wiem co ma Thigo do Jamesa. Kompletnie inne role pełnia w zespole, czego bie dostrzega @GraueEminenz , który porównywał tych dwóch zawodników i przytaczał nieprawdziwe statystyki próbując dowieść, ze Kolumbijczyk bije na głowę Hiszpana w grze destrukcyjnej.
@Sopariev
To ze ktoś jest ustawiony na skrzydle nie oznacza, ze pełni role klasycznego skrzydłowego.
Wszyscy jednak wiemy jak po boju wyglada Tomek, ale dzisiaj na pewno zle nie było. Mnie jedynie chodzi o to jak niektórzy wybiórczo potrafią przytaczać statystyki, aby tylko dowieźć, ze maja racje.
27.01.2019 18:09
@Umberto
Proszę zatem o przytoczenie źródła statystyk potwierdzających wyższość w defensywie Jamesa nad Thiago. Czekam.
27.01.2019 17:54
@GraueEminenz
Ty nadal potrafisz tylko rzucać cyframi, niejednokrotnie zreszta je zmyślając, ale nie masz zielonego pojęcia o ich analizie. Robisz to w kompletnym oderwaniu od roli zawodnika w zespole. Ot np przytaczanie skuteczności podań i zestawienie obok np Thiago.
Już po tym jak zmyślałes te statystyki jamesa o grze defensywnej podejrzewałem z kim mam doczynienia, teraz już nie mam wątpliwości.
27.01.2019 17:47
@Umberto
Nie uczepiłem się. Oglądam ich mecze i śmiech mnie ogarnia jak czytam jaka to przepaść dzieli rzekomo nas od nich. To bzdura. BVB gra dobrze, ale często w ostatnim czasie nie wyglądają lepiej od tego co prezentuje przeciętnie grający Bayern.
27.01.2019 17:42
To były męki? To był przeciętny mecz, ale wybrany pewnie. Takich żółci maja na swoim koncie sporo w tym sezonie.
27.01.2019 17:36
BVB na farcie wygrywa w lipsku, po meczu w którym tutaj każdy by jechał Kovaca. Wygrywają natomiast z ogorem i już rzekomo nie mamy do nich startu. Litości.
27.01.2019 17:32
Zdążyłem przywyknąć, ze statystyki tutaj są dla niektórych tylko wartościowe wtedy kiedy świadczą na korzyść ulubieńców :)
27.01.2019 17:25
@dzojko
Jakoś jak Bayern gra słabiej przez 10 min to i tak Ci to nie przeszkadza gnoić Kovaca. A tutaj w przypadku Jamesa inne standardy...
Edytowano : 2019-01-27 17:21:46
Tomek zaliczył najwiecej kluczowych podań, razem z Kimmichem 3. Tule zrobił.
27.01.2019 17:20
Pięknie, pięknie, pięknie!
Brawo!
27.01.2019 17:13
@dzojko
O jaki ty człowieku murowaniu mówisz? Zaraz po golu była chociażby sytuacja Kimmicha. Trochę się gra posypała po stracie bramki, ale takie sytuacje się zdarzały za każdego trenera.
27.01.2019 17:01
Pięknie Leon!
27.01.2019 17:00
Tyle sytuacji i oczywiście nie zasługujemy rzekomo na zwycięstwo. Hejterzy znowu w akcji.
27.01.2019 16:57
Tomek niby niewidoczny a minęło 10 minut i już kolejne 2 sytuacje stworzył kolegom.
27.01.2019 16:46
Jeeeeee!
27.01.2019 16:43
Dzojko, jeden z czołowych hejterow Kovaca. Jak jest złe wina Kovaca, co podkreśla co 3/4 minuty. Jak jest dobrze to siedzi cicho...
Gnabry wchodzi.
Edytowano : 2019-01-27 16:31:50
Ps najwiecej kluczowych podań w 1 połowie - Mueller i Lewy.
27.01.2019 16:31
@DieRoten
To czasami nie Thiago strzelił bramkę?
27.01.2019 16:10
Znowu jazda po Kovaca, a jak strzelimy to będzie cisza. Standardowy dzojko.
27.01.2019 16:01
Wielokrotnie już pisałem o jakie statystyki chodzi, a mianowicie o rzekoma przewagę Jamesa w grze defensywnej nad Thiago.
Edytowano : 2019-01-27 15:58:08
No ale to Ty wyśmiewasz od miesięcy Muellera, ze wielki to może on był ale lata temu, a teraz używasz podobnych argumentów na korzyść Jamesa. Cały Ty. Podobnie jak z asystami - jak Mueller asystuje to liczy się czy to łatwe podanie, czy nie. Jak James - liczą się suche statsy.
27.01.2019 15:55
Ha!
Brawo, świetny początek!
27.01.2019 15:35
Świetna logika. Niemal rok temu należał do najlepszy w innej koncepcji innego trefnego to znaczy, ze teraz - niezależnie od okoliczności - byłoby tak samo. Weź może zmyslaj dalej te statystyki...
27.01.2019 15:27
Ludzie, którzy twierdzą, ze zarząd czy trener stracili kontakt z rzeczywistością. Definitywnie. Jakoś mnie to nie dziwi, ze to ci sami którzy wymyślają sobie statystyki na poparcie swoich tez o rzekomej boskości Jamesa.
Edytowano : 2019-01-27 15:20:42
* Ludzie, którzy twierdzą, ze zarząd czy trener działają na własna niekorzyść, stracili kontakt z rzeczywistością.
27.01.2019 15:19
Dla dobra niemal wszystkich rezerwowych byłoby lepiej gdyby odeszli...Dla dobra Bayernu już nie, a chyba to strona kibiców Bayernu...
27.01.2019 15:13
Jak jesteś za wywaleniem Kovaca to znaczy, ze życzysz porażek Bayernu. Proste jak budowa cepa. Kovac poleci tylko jak Bayern zaliczy katastrofalny sezon.
Ja kibicuje Bayernowi niezależnie od tego kto gra i kto trenuje. Wolałbym Jamesa od początku, ale nie mam zamiaru robić tragedii.
27.01.2019 14:43
Coniekyorzy powinni się mini wszystko zastanowić czy produkują się na dobrej stronie.
Żaden zawodnik nie jest większy niż Bayern. Jeśli wiec szkoleniowiec uznaje, ze grajek a pasuje mu bardziej niż grajek b to mogę jeszcze kręcić nosem przed meczem, ale od pierwszej minuty wszyscy powinni wspierać jedenastu chłopa grających z logiem FCB, a nie życzyć zwolenienie trenera tj porażek Bayernu.
27.01.2019 13:42
Cenie Jamesa i chciałbym widzieć go częściej na boisku, ale...Nie może być pozwolenia na takie olewanie obowiązków, na takie olewanie drużyny.
Jeśli to tylko okaże się rzecz jasna prawda, to planowanym niestety kolejny sezon bez Jamesa.
Edytowano : 2019-01-26 17:46:31
To ponoć nie pierwszy wybryk Jamesa w ostatnim czasie...
26.01.2019 17:42
@DieRoten
Ale kto mówi, ze James szansy nie dostanie? Jestem przekonany, ze do końca sezonu - jeśli mu tylko zdrowie dopisze - często będzie grał od początku.
40 mln na obecnym rynku za piłkarza o takich umiejętnościach i takim potencjale marketingowym to frytki. Choć jak widać bawarczycy wciaz chyba maja wątpliwości co do tego.
25.01.2019 18:58
@DieRoten co za bzdurne myślenie. To ze dla Kovaca James nie musi być absolutnie kluczowym zawodnikiem wcale nie wyklucza tego, ze może być mu potrzebny. Kovac kieruje się dobrem drużyny, a dla niej lepiej mieć Jamesa, nawet jako opcja b, niż nie mieć jej wcale. To proste dla wszystkich, którzy nie myślą JEDYNIE o dobru Kolumbijczyka.
25.01.2019 18:04
@DamianFcb99
Standardowa odpowiedz obozu zaślepionych fanów Jamesa. Nic odkrywczego nie napisałeś :)
25.01.2019 16:41
@MateuszFCB
O jakim Ty człowieku ego tutaj mówisz? To szkoleniowiec, który w pełni odpowiada za zespół. Ma swoją koncepcje i ja realizuje. Tak, wyniki na obecna chwile nie powalają, ale - jak już zaznaczałem - jeszcze NiCZEGO w tym sezonie nie przegraliśmy. Dlatego czy taka, a nie inna koncepcja, z która ja zreszta prywatnie tez niekoniecznie się zgadzam, sprawdzi się zobaczymy za kilka miesięcy.
Póki co te płacze o Jamesa wyglądają jak płacze nastolatek nie mogących zobaczyć swojego idola. Dziecinada i tyle.
Edytowano : 2019-01-25 16:00:47
Jak dorośniecie i zacznie rekrutować ludzi to zrozumiecie, ze o tym czy zespół realizuje wyznaczony cel wcale nie decydują jedynie kompetencje pojedynczych jednostek. A czasem w zespole lepiej mieć danego człowieka o mniejszych kompetencjach, ale o innych cechac kluczowych, które lepiej pasują do grupy.
25.01.2019 15:57
Każdy trener ma swoją koncepcje oraz wykonawców, którzy mają ja realizować. Póki co, z różnych przyczyn, wynika ze inni odnajdują się w tej układance lepiej niż James.
No chyba, ze ktoś chce tutaj wmawiać nam, ze Kovac to koń trojański, który chce porażek Bayernu...
25.01.2019 15:10
Hipokryzja?! Ludzie, dobrze się czujecie?
Trener ma PEŁNE prawo stawiać na ludzi, ktorym w pełni ufa. To jego koncepcja, on w pełni odpowiada za wyniki i czas pokaże, czy okaże się słuszna. Póki co bywa różnie, ale gramy o wszystko co istotne. Na oceny przyjdzie czas.
25.01.2019 14:29
Jeśli blednie odczytałem Twój post to mogę jedynie przeprosić :)
22.01.2019 14:35
To nie ja podałem tutaj o komedii...
Edytowano : 2019-01-22 13:47:56
*pisalem
22.01.2019 13:47
No tak. Teraz to wyjdzie, że Kovac jeszcze wysłał Jamesa na przymusowy urlop, prawda ?:)
22.01.2019 13:14
@Sopariev
Ja myśle, ze rozmowa jest między tymi, którzy w Jamesie widza zbawcę, a tymi, którzy dopuszczają do świadomości, ze James ideałem nie jest, a trener ma pełne prawo do swojej koncepcji i opierania się na zaufanych jednostkach.
No chyba, ze składamy, ze trener, który zdobył Puchar Niemiec, tok wcześniej był w finale, to ameba, czy tez w najlepszym razie sabotażysta...
21.01.2019 18:31
Ja bym niekoniecznie mówił, ze nie gra dlatego, ze jest słabszy. Po prostu taka jest koncepcja Kovaca. W pomocy na 6 ma cofniętego rozgrywajacego (Thiago), obok zawodnika zdyscyplinowanego. Przed nimi woli najwyraźniej kogoś wychodzącego na pozycje, stwarzającego przestrzeń, a niekoniecznie kolejnego kreatora.
21.01.2019 10:17
@seco555
Nie rozumiem po co takie prowokujące komentarze. Nie masz nic konstruktywnego do dodania to nie pisz. Lepsze to niż takie - nie obraz się - głupawe komentarze.
20.01.2019 23:03
@GraueEminenz
Ok, widzę ze Tobie nie chodzi tutaj o dyskusje, a rzuceniu kilku haseł nie mających wiele wspólnego z rzeczywtoscia. Złapany za rękę...sam przyznajesz sobie racje. Gratuluje. Z początku wydawało mnie się, ze tutaj chodzi o jakaś sensowna dyskusje, ale jak widać pomyliłem się. Więcej tego błędu nie zamierzam popełniać.
Edytowano : 2019-01-20 20:14:15
To ze rzekomo James biega więcej nawet nie chce mi się weryfikować. Pewnie będzie i tak podobnie jak z tymi rzekomo lepszymi statystykami w defensywie od Thiago.
I potem się dziwić, ze ktoś tutaj kpi z fanboyow Jamesa...
20.01.2019 20:11
@GraueEminenz
Thiago w tym sezonie przeważnie operuje w zupełnie innym rejonie boiska niż ofensywna pomoc. Jak jesteś tak oblatany w statkach to nie powinieneś mieć problemów z przejrzeniem heat map. Bo najwyraźniej meczów nie oglądasz za dokładnie.
Trzymajmy się jednak faktów. Napisałeś ze James w defensywie gra świetnie (nie tak jak w ostatnim poście - solidnie) i lepiej niż Thiago. Przytoczyłeś również statystykę na poparcie swoich tez, które są oderwane od rzeczywistości, czy jak to mówi dzisiejsza młodzież - po prostu z dupy. Napisałbym w Twoim stylu - skończ się kompromitować, ale jakoś średnio mnie interesują wojenki w komentarzach ;)
A @DieRoten nawet nie za bardzo czyta, a i tak zrobi z siebie (i Jamesa) ofiarę.
20.01.2019 19:06
„Różne serwisy, różnie interpretują przechwyty i odbiory, dla niektórych to jedno i to samo. Cytowałe optę.”
Co i tak nie ma znaczenia w kontekście rzekomych świetnych liczb Jamesa w tym zakresie w porównaniu do Thiago. Bo Hiszpan miał i ma zdecydowanie lepsze statystyki w grze obronnej niż Kolumbijczyk.
Jeśli powołujesz się na jakieś statystyki to warto wiedzieć o czym się mówi.
Nie wspominając również o tym jakoby Thiaho grywał najczęściej u Kovaca na pozycji Jamesa. A przypomnę, ze HiszPan w tym sezonie najczęściej jest desygnowany na pozycji nr 6!
20.01.2019 17:58
@Sopariev
No prawda. Tyle ze nikt tutaj o dramatach nie mówi.
@DieRoten
Sam bym zagłosował na tak, co jednak nie oznacza, ze muszę hejtowac innego zawodnika/trenera/innych, którzy nie maja podobnego zdania.
20.01.2019 15:58
I znowu głupawo prowokujesz.
20.01.2019 14:19
@seco555 radzę zatem wrócić do komentarza @GraueEminenz , do którego jak mniemam odnosił się @Prezes42 . On przecież napisał czarno na białym, ze „stracił szacunek” do Tomka.
20.01.2019 13:31
@DamianFcb99
A ty powiesz w końcu coś merytorycznego, czy będziesz cały czas wcinał się między wódkę, a zakąskę i wyśmiewał jedna stronę?
@seco555
Owszem, nie jest śmieszne to, ze rzekomy kibic Bayernu nie ma szacunku do klubowej legendy.
20.01.2019 13:11
@seco555
A to coś dziwnego żeby szanować klubowa legendę? Co to za czasy. :/
20.01.2019 12:49
Czasami dyskusje tutaj wyglądają jak dyskusje o polityce w naszym kraju. Jedni oskarżają drugich o to, co sami robią ;D
Mamy tutaj idealny przykład. Jedni wmawiają drugim, ze wielbią danego gracza i to przysłania zdrowy rozsądek.
Wszystko byłoby fajnie gdyby jednak nie stosowano manipulacji i podwójnych standardów. Nie może być tak, ze jak w dyskusji statystyki np asyst to punkt niemal kluczowy, ale jak asystę zaliczy ten, który nam nie pasuje to wtedy już liczy się czy to było podanie łatwe czy trudne bo to ociera się o jakiś kabaret. Podobnie ten kto przytacza statystyki nie mające wiele wspólnego z prawda powinien być z miejsca zjechany z ziemia, a nie chwalony.
Dziwne zwyczaje czasami tutaj panują :)
20.01.2019 12:14
@MateuszFCB
Cieszę się, ze skupiłes się na tym co najmniej istotne, a w zupełności pominales meritum.
Edytowano : 2019-01-20 08:58:57
Ps Bez komentarza ;D
20.01.2019 08:58
@JazGod
Twoje przykłady jak zawsze mega wybiórcze. Real zapłacił za 20latka, któremu kończył się kontrakt prawie 20 mln euro. A ten zły Bayern za 7 mln wyciągnął 20letniego Kimmicha...
Edytowano : 2019-01-20 08:38:48
Widzę również spora manipulacje Greue. W tamtym sezonie James średnio zaliczał w Bundeslidze 1.5 odbioru oraz 0.5 przechwytów. Do Thiago to on nawet startu nie miał...
Edytowano : 2019-01-20 08:46:08
Już nie wspominając o tym, ze rzekomo Thiago gra najczęściej u Kovaca na pozycji Jamesa. Od kiedy to James to 6stka?
Zaraz to wyjdzie ze James to bóg defensywy, świetny drybler i w ogole dać go tylko na napad i będzie król strzelców. Neuer tez musi się cieszyć, ze Kolumbijczyk nie chce grać w bramce, bo tam z pewnością byłby również lepszy niż Niemiec.
Jak pisałem. Wszystko ma dwoje granice. Tez wolałbym Jamesa w składzie, ale to co niektórzy wypisują to jakiś absurd.
20.01.2019 08:33
Nie zgodzę się. Świetnie rozpoczęli ale te ostatnie mecze w tamtym roku i ten dzisiejszy? To na pewno nie jest najlepsza piłka w kraju.
19.01.2019 21:26
@Sopariev
„ Ale jeśli to nie wystarczy do wygrania Bundesligi i sukcesu w LM, to zrozumiem krytykę Kovaca (i sam do niej dołączę) za trzymanie jednego z najlepszych zawodników na ławie. Wczoraj wygrał i obronił swoją decyzję, zobaczymy co dalej”
I to jest sedno dyskusji. Czas pokaże czy taka decyzja okaże się dobra. Dopóki jeszcze wszystko jest możliwe, a drużyna nie gra wcale zle, nie mogę mieć pretensji do trenera, ze ma swoje preferencje. Każdy ma swoją filozofię, każdy ma swoich zaufanych ludzi. Okaże się po czasie czy wyjdzie to na dobre, a tutaj wielu lamentuje jeszcze przed meczem jaka to tragedia się stała. A do końca sezonu szmat czasu...Jeśli zdobędziemy najważniejsze trofea to naprawdę „g” mnie będzie obchodziło czy W składzie był James, Mueller czy Xsinski. A jak zostaniemy z pustymi rękoma to trzeba będzie krytycznie spojrzeć na decyzje trenera.
19.01.2019 11:34
@Sopariev
Masz niezwykłą umiejetność wybiórczego czytania. Cenię Jamesa, ale nie da się już po prostu kolejny raz czytać tych lamentów jak nie zostanie wysrutaqiony do składu. Sama obecność w składzie Kolumbijczyka dla niektórych wydaje się najważniejsze i nie jest istotne nic więcej. Przed meczem lamenty, jak Bayern gra dobrze to hasła, ze z Jamesem byłoby jeszcze lepiej. Jak James nie gra to pojazdy po Kovaca czy Muellerze. Jak James ma asystę to jest extra, ale jak nie ma to Mueller przecież tylko zaliczył łatwe podanie...No ludzie. Aż się słabo robi, bo to wyglada czasami jakby to była strona fanklubu Jamesa.
Edytowano : 2019-01-19 08:13:02
i nie dziwie się tym co mówią o „bożku”. Ja pomimo tego, ze sam chciałbym Jamesa, mam czasami coś takiego ochotę napisać...dla zachowania równowagi. Bo przez te lamenty jest ona mocno zachwiana ;)
19.01.2019 08:09
Syf jest głównie przez tych, którym pomylili się kibicowanie klubowi z ubostwianiem jednego gracza. A także przez tych, którzy mylą hejtowanie z konstruktywna krytyka.
10 minut Jamesa i to wcale nie jakieś wielce magiczne są więcej warte niż dwie bramki Goretzki ? To już nie jest zabawne.
19.01.2019 00:18
Dzojko „typie”...
Jesteś właśnie idealnym przykładem hejtera. Jak Bayern ma słabe 5, czy 10 minut to jojczysz tutaj nieustannie, zwalniasz Kovaca itd. Jak jest dobrze to aktywność zdecydowanie ograniczasz i w ogole nie ma tematu Kovaca.
18.01.2019 23:22
Świetnie się to ogląda. Kompletna dominacja...a tyle było płaczu.
Brawo panie Kovac, świetnie przygotował drużynę.
18.01.2019 21:07
Dziwne rozumowanie niektórych. O klasie trenera ma świadczyć to, czy wystawi zawodnika X? A nie czasami trofea w gablocie na koniec sezonu?
Ktoś tutaj ewidentnej stawia dobro Jamesa ponad wszystko. Jeśli koncepcja Niko zakłada brak Jamesa i da to sukces to tylko przyklasnę. Jeśli natomiast Kovac zdecyduje się faktycznie na taki manewr i to nie wypali to zostanie z tego rozliczony.
Edytowano : 2019-01-17 11:09:18
Na razie można gdybać albo...po prostu wspierać trenera i zawodników. No chyba, ze się zakłada, że mamy u siebie sabotażystów, którzy nie chcą dla Bayernu jak najlepiej ;D
17.01.2019 11:08
Znowu ci sami psioczą na trenera. Mecz towarzyski, chwila słabej gry i już hejt. A później jak drużyna gra dobrze siedzą schowani w norach...
13.01.2019 13:34
Odoi jeszcze 10 meczów nie zagrał w poważnej piłce, a jest rzekomo lepszy niż Gnabry, który w dwóch ostatnich sezonach w Bundeslidze zdobywa przynajmniej po 10 bramek...
10.01.2019 05:36
@JazGod lubisz grać tutaj ofiarę, ale niestety...Jest akcja - jest reakcja. Masz kontrowersyjne tezy, które próbujesz innym narzucić. Tak narzucić. Bo jak inaczej to nazwać jak raz po raz piszesz o tym samym niejednokrotnie zresztą podkreślając, ze miałeś racje w jakimś przypadku. Szukasz atencji to ją dostajesz. To ze niekoniecznie odbiór jest taki jaki byś sobie życzył...
07.01.2019 21:51
Vidal najlepsze lata ma za sobą i go Bayern chciał się go pozbyć. Powtarzam - gdyby chcieli oddać swoich liderów, jak BVB (prócz Pulisica), to by tez wyszli na spory plus. Ale chyba nie o to w piłce chodzi.
02.01.2019 15:06
No fakt, lepiej sprzedawać swoje gwiazdy bo się wyjdzie „na plus” i ludzie będą mówić jakie to wspaniałe interesy się robi ;D
BVB większość zawodników nie potrafiła utrzymać u siebie. Gdyby Bayern tak postępował, to pewnie byłby na dużo większym plusie - Kimmich, Lewy, Alaba, Mueller czy wcześniej Ribery.
02.01.2019 14:36
Denerwujące to jest czytanie po 15 minutach meczu jak to trzeba zwolnić Kovaca. A potem jak Bayern zdobędzie gola to ci sami ludzie nagle milkną. Denerwujące jest czytanie jak to te same osoby trzymają kciuki za BVB. Denerwujące jest jak te same osoby życzą BVB najłatwiejszego rywala w LM, a Bayernowi potencjalnie najtrudniejszego. Denerwujące jest to, ze wystarczy jeden artykuł na temat transferu i już zarząd wyzywany jest od oszustów.
Krytyka tak, ale konstruktywna. A to powyższe to hejt w najczystszej postaci.
Edytowano : 2018-12-25 08:28:22
I kończąc...Korzystając z okazji to Wesołych Świat dla wszystkich prawdziwych kibiców.
25.12.2018 08:26
tak, oszuści...Hejterzy raz jeszcze w akcji. Pewnie znikną równie szybko jak podczas meczów Bayernu - biadolą, zwalniają Kovaca...do momentu strzelenia pierwszej bramki.
25.12.2018 00:01
Tak tutaj jest , zreszta na 95% podobnych serwisów również, i nagle zaczęło Ci to przeszkadzać ?:) jeśli twierdzisz, ze to gołosłowne to nie wiem po co tracisz czas na tej stronie.
24.12.2018 15:27
Żywa klubowa legenda jest ostatnio w świetnej formie, a tutaj komentarze „kończ, wstydu oszczędź” i inne żale.
Co się z Wami ludzie dzieje...
23.12.2018 14:34
Macie hejetterzy druga!!!
Brawo.
22.12.2018 20:11
Fakt. Hejterzy nie powinni byś wyśmiewani tylko przede wszystkim banowani.
22.12.2018 19:58
Brawo!!
Nasi ulubieńcy pewnie j tak będą marudzić ze to Franck. Bo przecież jeszcze dostanie kontrakt ;D
22.12.2018 19:10
Przecież ten pseudo fan już się popisał niejeden raz kibicując BVB, nie mówiąc już o jego druhu dzojko, któremu było szkoda, ze wygrywamy bo Kovac zostanie.
22.12.2018 19:02
Znowu tradycyjni hejterzy.
22.12.2018 18:48
Ile tutaj się naczytałam wypowiedzi znawców jak to do Bayernu nikt nie będzie chciał przyjść...
A tutaj gość odmawia Realowi, United bo imponuje mu projekt Bayernu. Byłoby wesoło gdyby to wypaliło ;D
21.12.2018 00:10
Znowu wywalczone zwycięstwo i co by nie powiedzieć - w pełni zasłużone.
Szkoda Renato, bo miał spory udział w tym zwycięstwie. Brawo!
19.12.2018 22:25
Ano, hejterzy już schowani w dziuplach.
Edytowano : 2018-12-19 22:16:58
Ano tak, streamy im padły ;D
19.12.2018 22:16
In Your face haaaters!!!!
Franck!!!!!!
19.12.2018 22:12
A kto tu mówi o pięknej grze hejterze?
19.12.2018 22:11
Ajjj
Pewnie wina Kovaca, ze Kimmich nie trafia z 3 metrów. WalcYc dalej!
19.12.2018 22:08