DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: misza Strona 36

Zakładajcie wiec od teraz żółte szale.

Wstyd.

16.03.2019 22:46

https://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/#/yr/2008

@jastrzab123

Za to Twoje ciagle narzekania są mega wnoszące. Wciaz czekam na odpowiedz gdzie jest granica dopingowania rywali. Co jak kolejny trener Ci nie spasuje? Kolejny rok kibicowania rywalom?

15.03.2019 20:08

Znowu łżesz. W sezonie 2005/2006 liga szwajcarska była na 16 miejscu min za czeska, rumuńska, grecka czy szkocka.

Podobnie było w sezonie 2007/2008, gdzie tamta liga była na 16 miejscu ustępując podobnym „wspaniałym” login.

Po co tak łgać? Wszytako przecież można sprawdzić na stronach uefy. Znowu liczysz, ze ktoś uwierzy w te twoje kłamliwe dane?

15.03.2019 19:59

@Federicoo

Oczywiście, ze trudne do zrozumienia dla każdego trzeźwo myslalcego jest to, ze kibic swojej drużyny chce jej porażek. Bo „może” będzie lepiej? Bądźmy poważni.

15.03.2019 19:45

@GraueEminenz

Na wstępie powiem, że trochę smutno mi się robi jak raz po raz dokonujesz samozaorania, wiec nie chcąc cię do końca kompromitować odniosę się tylko so jednego.

A mianowicie już znanego tutejszym użytkownikom twoim manipulacjom. Jakie znaczenie ma obecne miejsce ligi szwajcarskiej w rankingu do lat kiedy Favre zdobywał tam trofea? Jakie? Żadne.

A tylko nadmienię, ze za sezon 2004/2005 polska była na 18, a Szwajcarią na 19. Miejscu. Później wprawdzie Polska spadła, ale Liga szwajcarska i tak plasowała się w kolejnych latach za takimi tuzami jak Grecy, bulgarzy, Norwegowie, czy Czesi.

15.03.2019 19:20

A jeśli nie zatrudnia topowego trenera z doświadczeniem? Znowu kolejny rok będziesz za przerznieciem wszystkiego? Dlatego się pytań gdzie jest granica.

15.03.2019 17:30

Jesteście po prostu rozpieszczeni. Gdybym był kibicem rywala to bym powiedział, ze jak chcecie tak przegrywać to życzę kolejnych 30 lat porażek. Wtedy to dopiero będzie smakowało...

Co to za kibic chcący porażek swoich :|

15.03.2019 16:55

Jakie to uczucie kibicować przeciwnikom swojej drużyny? Czym się taki osobnik różni od kibica rywala? A jak kolejny zatrudniony trener okaże się jednak nie lepszy? I tak trzymać kciuki za rywali do...ni właśnie, do kiedy? Jest jakaś granica?

:D

15.03.2019 16:50

@bayern1987dwa

Ile razy już to napisałeś? 500? Możesz napisać to po raz 501, ale to wiele nie zmieni. Kovac ma jeszcze sporo do wygrania oraz...do przegrania. Ja oczywiście, kibicując Bayernowi, mocno ściskam kciuki za ten pierwszy wariant.

Wszystko zweryfikują nadchodzące miesiące.

Edytowano : 2019-03-15 08:24:59

Ps jak przed sezonem ociemniałego kadrę Bayernu? Byłeś zadowolony z braku wzmocnień? Uważałeś, ze ten skład stać na walkę o LM?

15.03.2019 08:24

@GraueEminenz

Jak do ściany.

Franek Smuda tez wygrywał tytuły w Polsce, a taki Paweł Janas nawet z powodzeniem grał w LM. Ba, Jacek Magiera nawet zdołał postraszyć sam Real Madryt...

Mówimy jednak o czymś innym. Favre miał wystarczająco szans, aby udowodnić swoją klasę w Niemczech. Pracuje przecież w klubach Bundesligi łącznie ok 10 lat. 10! Przy Kovacu to jest weteranem, a tymczasem Chorwat może pochwalić się większym dorobkiem. Nijak nie pasuje do faktów, ze Favre to fachowiec o kilka klas lepszy. Nijak. Możesz dalej wymyślać bzdurne tezy, popierać je wymyślonymi statystykami, ale z faktami się nie dyskutuje.

W tym sezonie Kovac ma trochę za uszami, ale trzeba być ślepym, żeby nie dostrzec również błędów Favre. Spieprzyc taka przewagę trzeba naprawdę umieć. I o tym właśnie mówię - Lucek zawala w decydujących momentach. I jest na dobrej drodze, zeby zrobić to ponownie.

A ty dalej się możesz jarac zdobyczami Favre sprzed ponad 10 lat w ogórkowej lidze.

15.03.2019 07:29

Z wczoraj:
Bramkarz, prawy obrońca, stoper, lewe skrzydło, prawe skrzydło

Co najmniej 6. A są tacy, jak np Robertson, którzy z pewnością nie są gorsi od swoich rywali.

Ja bym odwrócił pytanie - ilu zawodników Bayernu jest zauważalnie lepszych od wczorajszych rywali.

Edytowano : 2019-03-14 22:23:49

Tak, Liverpool nie notował ostatnio dobrych wyników na wyjeździe, ale...nie musiał. Zobaczymy jak będzie w kolejnej rundzie, bo rozumiem, ze stawiasz na ich porażkę?

14.03.2019 22:22

Ja mówię o Niemczech, bo tam obaj pracują, a Greue jak to ma zwyczaju próbuje dopasować wszystko pod swoją tezę (często nawet statystyki manipuluje, aby tylko wyszło na jego) i jeszcze jest na tyle bezczelny, żeby rzucać jakieś banialuki o czytaniu ze zrozumieniem. Wolne żarty. Sam wymieniłeś wśród „sukcesów” Favre tytuł vice trenera roku. Przy pucharze Niemiec zdobytym przez Kovaca, który przecież jest duzo młodszy, to wyglada groteskowo.

I groteskowo wyglądają również rozmowy z tobą. Szkoda na nie czasu, ale z drugiej strony - zawsze jest wesoło.

14.03.2019 22:08

Po co wprowadzać jakieś podziały? Znowu będziemy mówić o fanach i hejterach?

Ja osobiście wcale nie jestem zadowolony z Kovaca, ale z drugiej strony daleko mi do tych, którzy za wszystko co złe obwiniają Chorwata. Zreszta większość z nich jeszcze przed sezonem jojczala jaki to słaby skład mamy i jak nam odjechała Europa. A teraz robią tragedie, ze Bayern odpadł z zeszłorocznym finalistą i jednym z głównych faworytów do zwycięstwa w tej edycji? To rażąca niekonsekwencja.

14.03.2019 20:51

Na Anfield był autobus? Tja. Podobne bajeczki jak te wymyślone przez ciebie statystyki.

A na resztę bredni szkoda czasu. Najważniejsze w piłce najwidoczniej są nagrody dla trenera roku. A ja myślałem, ze trofea. Heh

14.03.2019 20:27

Na całe szczęście bijemy się z Favre, który w Niemczech nic nie wygrał i koncertowo potrafi spieprzyc w decydujących momentach.

14.03.2019 19:43

A gdzie są ci wszyscy, którzy po 5 minutach słabej gry zwalniali Kovaca i byli pewni, ze nic z nim nie osiągniemy? Teraz chyba niezle trzęsą portkami :)

10.03.2019 14:18

Ale o co chodzi z tymi porównaniami do Viniciusa? Piłkarze różnie się rozwijają, w rożnym wieku dochodzą do szczytu swoich umiejętności.

02.03.2019 21:21

Jak to było przed meczem? Gramy defensywnie, stawiamy autobus?

Wstydźcie się...

Brawo, świetny wynik!

02.03.2019 20:29

Że ja jestem czegoś pewien? Coś Ci się ubzdurało.

Ja wierzę, że się uda ale szanse oceniam na 50/50. Na tym poziomie wszystko się może zdarzyć.

Jeśli udało się zremisować na wyjeździe, gdzie przez wielu byliśmy skazywani na pożarcie, to czemu u siebie nie mamy uzyskać dobrego rezultatu? Hisltoria pokazuje, co chociażby dało się przeczytać na tt dieroten, że bezbramkowy remis w pierwszym meczu na wyjeździe w zdecydowanej większości kończył się awansem drużynę grającej drugi mecz u siebie.

01.03.2019 13:31

@Federicoo to najprawdopodobniej kolejne wcielenie skompromitowanych wcześniej userow, którzy zaginęli po tym jak ich pesymistyczne teorie się nie sprawdziły.

01.03.2019 11:42

No tak. Trener nie jest winny. No chyba, że nazywa się Kovac to wtedy jest wszystkiemu winien. Nieskuteczności swoich zawodników przede wszystkim.

28.02.2019 22:20

Naprawdę? 2+2=4? A to nowość!

Murarka polega na skupieniu się tylko i wyłącznie na defensywie. Polega na zminimalizowaniu możliwości popełnienia błędu. Nie grasz piłką jak się murujesz. A ty tymczasem cały czas prawisz o jakiejś wymyślonej murarce wczoraj.

20.02.2019 16:32

Ty jaja sobie robisz?

No właśnie nic o tym nie wspominasz, a raz po raz prawisz coś o murarce. Która z drużyn uznawanych za specjalistów od murarki ma takie posiadanie piłki? Podpowiem - żadna. Bo murarka stoi w sprEcznosci z posiadaniem.

20.02.2019 16:15

Od kiedy to murowanie bramki oznacza większe posiadanie piłki? Jakieś nowe teorie nam tutaj wymyśla @Umberto , żeby tylko poprzeć swoje bzdurne tezy.

Edytowano : 2019-02-20 15:54:05

Cudem miało być uniknięcia kompromitacji na Anfield. Jeśli raz się udało to czemu ma się nie udać kolejny ?:)

20.02.2019 15:53

@Eroc

Jakie szczęście. Neuer nawet nie musiał pokazać swoich umiejętności. To się nazywa nieudolność rywala, a nie szczęście.

a co do współczynnika xG, to wskaźnik na poziomie 2 to żadna fura szczęścia, żadna masa niewyobrażalnie dobrych sytuacji. Ale śmieszy mnie, ze o tym się mówi teraz, a jak Bayern w BL ma zdecydowanie najlepszy współczynnik xG to w ogole słowa o tym nie ma, tylko o „słabym” Bayernie. Bądźmy wiec konsekwentni.

Konkludując: żadna fura szczęścia. Być może obiektywnie Liverpool zasługiwał na zwycięstwo jedna bramką, ale niemal każdy obiektywny obserwator przyzna, ze to był wyrównany mecz.

Autobus? Chyba mało w życiu ktoś widział pisząc takie pierdoly. Chcieliśmy grać piłka, uspakajać grę, aby wybijać z rytmu LFC. Jak dopuści się ich do swojej gry to niesieni dopingiem potrafią roznieść niemal każdego rywala. Wczoraj się im to nie udało dzięki skutecznej strategii Kovaca. W rewanżu trudno sobie wyobrazić tak ostrożną postawę Bayernu, ale nieliczylbym również na mega ofensywne nastawienie.

20.02.2019 11:25

Szczęście? Przecież Neuer nawet się nie wysilił.

20.02.2019 10:17

Wielokrotnie wspominałem tutaj o parametrze xG.

Gdyby się nim kierować Bayern byłby zdecydowanym liderem Bundesligi. Tyle tylko, ze widzę, ze ten wskaźnik ma znaczenie tylko wtedy kiedy nie jest na korzyść Bayernu ;D

To zadziwiające jak @Eroc jednocześnie wierzy w Liverpool, pomimo tego ze ich na wyjazdach - delikatnie rzecz ujmując - nie zachwycają, i jednocześnie nie ma jakiejkolwiek wiary w - rzekomo - swój klub.

A to zreszta ten sam człowiek, który już gratulował BVB pozyskania Ziyecha i to był tez powód do dopieprzanie się do Bayernu. A wszyscy dobrze wiemy jąkanie skończył ten „transfer”.

Kolejny farbowany lis.

Edytowano : 2019-02-20 10:06:19

Jak można być pozytywnie nastawionym po wyjazdowym meczu, w którym uzyskaliśmy wynik po jaki przyjechaliśmy? No faktycznie, powodów do zachowania umiarkowanego optymizmu nie ma w ogole. W ogole.

20.02.2019 10:03

A ja czekam już kolejny tydzień co napisze Greue na temat tego taktycznego geniuszu szkoleniowców BVB i Gladbach, ale jakoś ostatnio dziwnie zamilkł ;D

18.02.2019 22:26

@Umberto kolejny troll albo zapewne któreś wcielenie zbanowanych już wcześniej jegomości, którzy albo nie maja pojęcia o kibicowaniu, ale sympatyzują po prostu z kimś innym i udają naszego.

Tak, jeszcze naśmiewają się z tych, którzy wierzą. Bo czym innym jest kibicowanie jak nie wiarą i wspieraniem swoich?

16.02.2019 20:55

@Umberto niestety kolejny raz udowadnia, ze co jak co, ale kibicem Bayernu to nie jest...

No i jak...ten Dortmund jednak w kryzysie czy nie?

14.02.2019 19:58

@JazGod palnąłeś głupotę z tym spalonym i zamiast przyznać się do błędu to brniesz. Słabe to.

BVB - wcale mnie to jakoś mega nie dziwi. Czekam tylko na teorie tych, którzy tak wychwalali Favre, bo jakoś ostatnio zamilkli. Czekają chyba na potknięcie Kovaca ;)

14.02.2019 07:41

No to co @JazGod , wystarczy tylko zmienić trenera?

Jak tam podobał się występ United pod Ole?

12.02.2019 23:25

@Umberto

Proponuje jednak odstawić tego xboxa i wrócić do reala. W trzech ostatnich spotkaniach Dortmund nie wygrał. 2 remisy w Bundeslidze i w pucharze.

10.02.2019 18:27

@Umberto

To w piłce chodzi o to, żeby w każdym meczu strzelać bramki czy żeby wygrywać? :|

Nie wygrali od trzech meczów. Jeśli to nie zadyszka to co?

10.02.2019 09:43

Świetny odbiór Gnabry’ego, ładnie James i Lewy.

Grajmy tak daleko będzie podgrom.

09.02.2019 18:59

Czyli @Umberto to kolejna zakamuflowana opcja żółta.

Nie ma nic dziwnego w tym, ze mamy tutaj kibiców BVB. Gorzej jak tutaj wielu przedstawia się jako kibice Bayernu, a bardziej się cieszą z goli rywali niż rzekomo swojej drużyny :)

09.02.2019 18:12

Achh ta świetna taktyka BVB, ach ta pioruńsko Gladbach będące w lepszej formie niż my...

Bayern!!!

09.02.2019 17:32

Sic, ta rozmowa jednak nie miała sensu :|

08.02.2019 21:57

Według Ciebie. Druga linia można zestawiać różnie, liczy się odpowiedni balans całej drużyny.

08.02.2019 20:36

Nie, proste.

Thiago to najbardziej kompletny środkowy pomocnik w Bayernje i każdy ogarnięty trener rozpocząłby ustalanie drugiej linii waśnie od niego. I dobrze ze z Kovacem jest nie inaczej.

08.02.2019 20:19

@DieRoten

Ze co?

Istnieje wiele dróg do zwycięstwa. Jupp stawiał na pozycji nr 6 klasycznego przecinaka i taka była jego koncepcja. Niekoniecznie jedyna możliwa, bo są i były drużyny grające inaczej.

W każdym wariancie w drugiej linii musi być Thiago, bo nie mamy drugiego tak kompletnego pomocnika. Reszta powinna być dobierana w zależności od rywala.

08.02.2019 15:26

Zatarta? Chyba jak się mało uważnie ogląda się mecz.

Jest wiele możliwości na szóstce. Może tam grać zawodnik typowo defensywny, a może taki którego głównym zdaniem będzie wyprowadzenie piłki i dyktowanie tempa gry. I z tego świetnie wywiązuje się Thiago.

Dla mnie nie ma tutaj nawet dyskusji. Thiago na pozycji nr 6 daje zespołowi sporo, a dobrze sobie radzi również wyżej. James natomiast to zawodnik, który daje zespołowi więcej im bliżej bramki rywala się znajduje.

08.02.2019 14:54

@DieRoten

Znowu ten James...On grał na ósemce, nie szóstce. I w defensywie to jest gorszy od Thiago przynajmniej o klasę.

08.02.2019 14:04

Każdy szukający trochę innych rozwiązań niż maga do przodu czasem naraża się na straty. Co nie zmienia faktu, ze nikt inny tak nie potrafi u nas wyprowadzic piłkę z głębi jak Thiago. Technika użytkowa na najwyższym poziomie, a do tego umiejetność minięciu rywala. Absolutnie kluczowy element układanki, razem z Lewym chyba najważniejszy zawodnik FCB na teraz.

08.02.2019 12:48

Thiago jest absolutnie kluczowy dla Bayernu. Nie mamy nikogo kto potrafi tak rozegrać piłkę z głębi pola, który tak dobrze sobie radzi pod presja.

08.02.2019 12:34

Na poważnie to z pewnością nie można brać tych, którzy jadą po Muellerze jak zagra słabe 20 minut, wypisują dziesiątki komentarzy podkreślających jego słabsza postawę, a jak cała słaba połówkę zalicza James to słowem się nie odzywają.

07.02.2019 15:44

Bardzo dobrze to zagrał Gnabry. James koło niego nie stał, choć trzeba go pochwalić za momenty dobrej gry. Bo po pierwszej połowie to bym dramat.

06.02.2019 23:17

No tak, to nią być profesor...niektórzy dalej z klapkami na oczach.

Słabiutka pierwsza połowa, potem momentami dobrze, ale koniec niezły występ i nic więcej.

06.02.2019 23:15

Znowu James fatalnie, świetna piłka od Leona.

06.02.2019 23:11

Bardzo dobra zmiana Francka.

06.02.2019 23:08

@DieRoten o czym tu gadasz? Jakie to ma znaczenie? Prawdziwy kibic się cieszy jak szalony jak jego drużyna zdobywa bramkę i wychodzi na prowadzenie, a nie rozpatruje czy to szczęście czy nie :| paranoja

06.02.2019 23:01

Kolejna setka zmarnowana...

@DieRoten tutaj nie trzeba nic wymyślać, wszystko widać czarno na białym kto się cieszył, a kto bredził o jakimś farcie.

06.02.2019 22:58

Nie, widocznie bardzo Ci nie na rękę ta bramka Francuza.

Edytowano : 2019-02-06 22:55:02

Jak ktoś tu widzi wyrównany mecz to musi zmienić dealera.

06.02.2019 22:54

@DieRoten jeszcze się popłacz, ze trafiliśmy...

06.02.2019 22:50

Coman!!!

06.02.2019 22:49

@Sopariev a to my rozmawiamy o dzisiejszym meczuczy o wszystkich niepowodzeniach w sezonie ?:|

06.02.2019 22:47

Za błąd Hummelsa i pudło Jamesa tez?

06.02.2019 22:42

Błędy indywidualne, dominujemy, a tutaj znowu o wszystko oskarża się Kovaca...

06.02.2019 22:39

Najlepszy zawodnik ale ewidentnie od 20 min już poza gra. Sił brakło.

06.02.2019 22:34

Sabotuje bo każe Hummmelsowi podawać do rywala, a Jamesowi nie trafiać z 5 m? Weź się @dzojko ogarnij...

06.02.2019 22:30

Jak się takie sytuacje marnuje...

Edytowano : 2019-02-06 22:25:48

Pewnie wina Kovaca.

06.02.2019 22:25

Mamy kolejny sabotaż...

06.02.2019 22:10

Gnabry!!!!

06.02.2019 21:53

No tak, o Thiago czy Gnabrym to wspomniało moje alter ego ;)

06.02.2019 21:47

Najwyraźniej mnie z kimś mylisz @Sopariev.

Tutaj dla niektórych wystarczały 20 min słabej gry Tomka i już są komentarze jak to gramy w 10, jakby to z Jamesem było lepiej. Kolumbijczyk gra słabe 45 min i słowem nikt tutaj o tym nie wspomina. Zero tutaj obiektywizmu, zdrowego balansu.

06.02.2019 21:45

Jakoś Gnabry nie potrzebuje kilku meczów tylko jeździ z przeciwnikami jak chce. A to rzekomo przeciętniak, a nie wymiatacz światowy...

06.02.2019 21:34

@Arcatera80 znaczy się chcesz powiedzieć, ze istnieje jakiś limit minut po którym można oceniać zawodniak czy co? To samo tyczy się Muellera czy tylko Jamesa ?:)

06.02.2019 21:30

Tylko Gnabry? Na tle Jamesa Thiago wyglada jak grajek z innej planety.

Liczyłem na Jamesa, ale zachowajmy resztki obiektywizmu. Mueller byłby jechany za taki występ...

Edytowano : 2019-02-06 21:20:41

Kolejna strata Jamesa...

06.02.2019 21:19

Oprócz tego, ze jest niewidoczny i zaliczył koło strat - nic złego nie ma.

06.02.2019 21:14

Niestety, ale jakby takie 25 minut zaliczył Mueller jak teraz James, to już by było masę komentarzy krytykujących Tomka...

Edytowano : 2019-02-06 21:11:52

Gnabry w gazie.

06.02.2019 21:11

Thigo wyglada przy Jamesie jak profesor.

06.02.2019 21:07

Piszesz publicznie, w dodatku masz tendencje do powtarzania swoich kontrowersyjnych tez wielokrotnie (tak jakbyś liczył, ze im więcej razy to napiszesz to więcej ludzi uwierzy) i dziwisz się, ze takie wypowiedzi są negatywnie odbierane? Naiwne z Twojej strony.

To ze Lewy ma 12 bramek to żaden cud. Co więcej, obiektywny (statystyczny) wskaźnik pokazuje, ze powinien mieć ich więcej, ale był nieskuteczny.

Ty natomiast wszystko chcesz dopasować bo swoje tezy...

04.02.2019 18:35

@JazGod znowu w akcji tworząc dziwaczne teorie.

Raz jeszcze polecam się zapoznać z me wskaźnikiem xG (expected goals), a skończysz wypisywać te brednie o cudzie.

04.02.2019 17:59

Cud?

Wystarczy spojrzeć na wskaźnik xG. Lewy wg niego powinien mieć na swoim koncie 18 bramek.

Edytowano : 2019-02-04 15:49:40

Tutaj już dochodzi do takich absurdów, ze Kovac jest oskarżany o wszystkie. O niewykorzystywane sytuacje bramkowe, indywidualne błędy, choroby zawodników i o to, że dzisiaj deszcze pada...

04.02.2019 15:42

Teraz to się mówi, ze Bayern sprowadza nonejmy i trzeba gwiazd. Przywołuje się nazwiska Salaha, Firmino czy Mane. Jestem natomiast pewien, ze jakby Bayern ich kupowa jak grali jeszcze w poprzednich zespołach to tez byłaby mowa, ze trzeba nam gwiazd, a nie jakiś średniaków ze Southampton...

03.02.2019 19:05

Argumenty w postaci not, które bazują jedynie na algorytmie ? Really?!

Statystyki mogą być natomiast bardzo ciekawym dodatkiem do dyskusji, ale nie główną osią. Szczególnie jeśli tutaj jeden użytkownik cały czas nimi nieumiejętnie sypie, bo nie potrafi dostrzec ról zawodników na boisku. Już nie wspominając o tym, ze zdarzało mu się przekręcać, albo po prostu zmyślać licząc, ze nikt tego nie sprawdzi.

03.02.2019 13:36

Z takich komentarzy jak ten poniżej tym bardziej nie może wyjść nic dobrego.

Edytowano : 2019-02-03 11:10:01

Rzecz jasna odnosiłem się do seco

03.02.2019 11:09

@GraueEminenz

Dalej brniesz w te kłamstewka. Pomyliłeś się tylko raz? A ta zmyślona statystyka o rzekomej wielkości Jamesa w grze defensywnej?

I te domaganie się przeprosin to już nawet przestało być śmieszne...

Ech

02.02.2019 23:36

Poziom jest dramatycznie obniżany przez hejterow, a także ludzi, którzy manipulują, a także po prostu zmyślają, żeby tylko ich teza brzmiała bardziej wiarygodnie.

02.02.2019 22:37

Polecam po pierwsze zapoznać się z terminem ironia. Jak się z nim zapoznasz to może zrozumiesz wydźwięk tamtego komentarza.

02.02.2019 22:19

Skompromitował się już tyle razy na tej stronie i dalej w to brnie. Wstydu nie masz @GraueEminenz

02.02.2019 22:10

Oczywiście, ze nie odzwierciedla. Zadecydowała raz jeszcze skuteczność, a w zasadzie jej brak.

WystatcY chociażby spojrzeć na wskaźnik xG. Bayer 1.28, Bayern 1.86.

Dobrze ze BVB zawaliło i nie odskoczyło na więcej pkt. Trzeba wziąć się w garść i zapoczątkować kolejna serie. Bez Thigo ciężko nam się gra takie mecze, James wiele nie pomógł...

02.02.2019 18:53

Cały mecz niby nie gra a załatwił nam bramkę. Wole takie nic niż setki udanych dryblingów z których nic nie wynika.

Edytowano : 2019-02-02 17:08:25

Jaki karny jak James miał cała bramkę a trafił w głowę weisera...

02.02.2019 17:07

Strasznie jesteśmy nieskuteczni. Znowu...

Edytowano : 2019-02-02 17:06:43

Dobre zmiany

02.02.2019 17:06

Wy to od miesięcy tylko czekacie żeby wylać morze hehtu. Jak są zwycięstwa to słowem się nie odzywajcie nt Kovaca. Można dalej godzinami siedzieć na tej stronie i psioczyc na trenera, ale i tak ten sezon z nim dogramy.

02.02.2019 17:04

James :|

02.02.2019 17:03

@dzojko

Wiemy o tym doskonale, ze wystarczy 5 minut słabej gry i zaraz będziesz hejtowac trenera.

02.02.2019 17:01

Jamesa nie ma w tej połowie, wiec wcale bym się nie zdziwił.

02.02.2019 16:53

No to teraz już musza być zmiany...

02.02.2019 16:52

Ktoś mówił, ze Coman wolniej biega ?;)

Edytowano : 2019-02-02 16:51:55

A czyja to zasługa ze pierwsza połowa dobra?

02.02.2019 16:50

Ciekaw jestem gdzie teraz te płacze „sprawiedliwych” o sędziowskie decyzje...

02.02.2019 16:46

Pierwszy strzał na bramkę...

02.02.2019 16:42

To już teraz noty z ws nie są wiarygodne ?;)

Hummels 7.53
Mueller 7.35
....
James 6.88

02.02.2019 16:38

Coś pięknego. Goretzka świetnie zaczął i skończył. A piłeczka od Tomka maestria.

02.02.2019 16:11

Goretzkaaaa!!!!!

Tomek świetna asysta.!!!

02.02.2019 16:10

Niby najgorszy, a wraz z Jamesem maja najwiecej kluczowych podań - po 2 :)

02.02.2019 16:08

A sytuacja Goretzki to nie setka? To była dwusetka.

02.02.2019 16:06

Znowu przekręcasz. Ja właśnie twierdze, ze tutaj nie wszystko było takie oczywiste. Wprost przeciwnie do Ciebie, bo ty zdajesz się twierdzić, ze masz w tej sytuacji racje i kropka.

Można dalej marudzić jak to drużyna rywala nie dostała karnego...Absurd.

02.02.2019 16:04

@DieRoten

To przestudiuj najpierw przepisy to zrozumiesz, ze tutaj wcale nie było to takie oczywiste.

I można przez cały mecz jojczyć na ten temat niczym kibice przeciwników, ale po co?:/

02.02.2019 15:57

BVB jest piekielnie skuteczne.

Edytowano : 2019-02-02 15:55:50

Fatalnie Goretzka

02.02.2019 15:55