Boateng tani? Czołówka wśród zarabiających w Bayernie, a na murawie outsider.
Edytowano : 2019-06-14 17:53:42
Amok to panuje wśród tych, którzy chcą płacić 300/400/500 tys euro tygodniowo zawodnikowi. Już United się na tym sparzyli i teraz maja problem z Sanchezem. Widzę ze niektórzy chcieliby mieć podobny problem.
14.06.2019 17:52
Ostatni raz.
Po pierwsze - ja nie mówię na co Bayern stać, bo nie wiem. Nie siedzę w klubowej kasie. Biorąc pod uwagę strategie klubowa i informacje o zyskach wydanie w jednym okienku pół miliarda (nienaiwny skąd pojawiła się kwota 300kk) wydaje się po prostu nierealne. A tyle trzeba by wydać robiąc transfery jakie sobie życzysz (biorąc oczywiście pod uwagę wydane już przecież ponad 100 milionów).
Bayern na czysto zarobił za ostatni sezon (tj 2017:2018)prawie 30 mln euro (nie wiem skąd kwota 40 mln, pewnie pomyliłeś ostatni sezon z przed ostatnim) i jest to mniej niż sezon wcześniej. Nie wiem zatem skąd pewność ze akurat na czysto dobije do danej kwoty. Średnia zysku na czysto z dwóch poprzednich sezonie to 35 mln euro wiec zakładając, ze jednak tendencja spadkowa się nie utrzyma to wychodzi 175 kk.
Co do rzekomych „zaskórniaków” to jak pisałem nie wiem bo nie siedzę w zarządzie, a do tego nie ma wiedzy, czy w ogole one są brane pod uwagę przy fpp bo z tego co rozumiem to nie za bardzo.
I koniec końców właśnie o tym mówię odnośnie przepisów. W takich korpo robi się wszytsko w ramach przepisów, ewentualnie się je nagina ale nie omija. Różnica zasadnicza.
14.06.2019 13:35
@chav co to za głupoty wypisujesz? Inni nie potrzebują wzmocnień?! Że co?! Niemal wszyscy w Anglii chcą się wzmacniać. United i Chelsea musza uzupełnić duże braki, City tradycyjnie szuka kolejnych transferów, które mogą dać LM. Juve tez czeka gorący okres, nie mówiąc o reszcie serie A z milanem czy interem na czele. W Hiszpanii Barcelona ma problem od kilku miesiecy z dopięciem de ligta choć wszyscy wiedza, ze sam Holender chciany tam grać. Nie mówiąc już o Atletico, które przecież jest pewne odejścia Griezmana.
Większość poważnych klubów szykuje sporą ofensywę na rynku, a jakoś poza Realem Bayern jest najbardziej aktywny.
14.06.2019 13:10
@Moe doprawdy? Bo póki co większe inwestycje poczynił chyba tylko Real, a tutaj nastrój jakby wszyscy dookoła się wzmacniali tylko nie Bayern.
Trochę dystansu.
14.06.2019 12:03
Pora zrozumieć, ze transfery w rzeczywistości nie wyglądają jak w FM. To bardziej skomplikowany proces. Raz ze trzeba porozumieć się z otoczeniem zawodnika, który również może być na urlopie, dwa - dojść do porozumienia z klubem. Ci co wiedza jak często wyglądają negocjacje w wielkich korpo doskonale zdają sobie sprawę ze złożoności takiego procesu.
14.06.2019 11:39
Nie mylę się, bo pracuje w korpo i wiem jak to wyglada. Kontrola goni kontrolę. Poważne firmy w zdecydowanej większości chcą mieć czyste ręce, żeby nie narazić się na absurdalne mandaty/kary. Przykładów celowych malwersacji w największych korpo nie znajdziesz wiele.
Prowadzisz sam firmę? Miałeś z tym doczynienia? Bo naprawdę łatwo się mówi jak to inni robią koszty, a inaczej się sprawa ma jak się odpowiada własnym tyłkiem.
Obejść zasady fpp mogą klubu, które są wspierane jakimś zagranicznym, nieograniczonym wręcz kapitałem (choć to i tak takie łatwe nie jest), ale przy strukturach Bayernu jest to nierealne.
Dobrze natomiast, ze przyznałeś się, ze o zasadach masz nikłe pojęcie. Ja co do tego nie miałem wątpliwości, ale dobrze, ze to wyszło od Ciebie. Na tym wiec możemy zakończyć rozmowę :) pzdr
14.06.2019 11:21
Zawyżać koszty to mogą sobie małe Janusze, których nikt nie sprawdzi. W poważnych korpo, gdzie kontrole są na porządku dziennym, większość boi się ryzyka. Oczywiście, są pojedynczy przypadki malwersacji, ale to są wyjątki.
Kasa na Sane się pewnie znajdzie, bo taka okazja szybko może się nie powtórzyć, ale jak podkreśla zarzad wcale to nie będzie łatwe.
Śmieszne jest jak wielu ludzi tutaj wie na co stać Bayern. Już pomijając to, ze wielu ma daleko gdzieś zasady fpp, z jednej strony piętnują na każdej okazji Uliego za błąd z przeszłości, a z drugiej wręcz wymagają, aby Bayern naginał przepisy. Paranoja. Gdzie ta strona zmierza?
14.06.2019 11:09
Te insynuacje odnośnie Uliego to kolejna próba trollingu?
14.06.2019 10:40
No tak, przepisy są nieważne i w takim klubie jak Bayern, który nie ma zastrzyku gotówki od bogatego wujka, wszystko można obejść. W ogole to w takich przedsiębiorstwach to wszytsko na papierze, a pod stołem to Panowie i Panie...hoho! Miliardami obracają oszuści!
I ktoś chce tutaj rozmawiać poważnie?
Edytowano : 2019-06-14 10:30:45
Sopariev - jak to skąd? Już wydane ponad 100, a transfery Propinowane przez Lucasa by się zakręciły spokojnie w okolicach 400.
Edytowano : 2019-06-14 10:31:37
I nikt tutaj nie mówi o pustym portfelu, czy biedzie, ale z wami to taka dyskusja. Nie czytacie, albo trollujecie.
14.06.2019 10:29
Po pierwsze - fpp.
Po drugie - łatwo tak jest wydawać cudzą kasę, a inaczej jak się ją samemu obraca i odpowiada za tak duży projekt.
14.06.2019 09:59
A ja uważam, że Legia Warszawa może kupić Lewandowskiego.
No tak to możemy rozmawiać godzinami, ale niewiele ma to sensu.
Po pierwsze - Bayern rocznie zarabia około 30 mln euro. Jak klub zatem może pozwolić sobie na takie wydatki i jednocześnie nie podpaść uefie (fpp)? Już zupełnie abstrahując nawet od faktu, że Uli i spółka rozsądnie podchodzą do klubowych finansów i nie szaleją.
14.06.2019 09:42
@Lucas87 już to pisałem ale się powtórzę. Wydanie około pół miliarda euro nie jest realne. Pora albo to zrozumieć albo potem znowu jojczec miesiącami jakimi to „skanerami” są ci w zarządzie.
14.06.2019 08:18
@JazGod jak może mieć jeden zawodnik „zdecydowany wpływ na spadek”? Jeśli już to winnych może szukać zdecydowanie gdzie indziej. Patrzę bowiem w statystyki i przy „błędach prowadzących do gola” obok nazwiska Pavard widnieje...1!(jeden). . Natomiast np Zieler zaliczył takie 3. Wśród zawodnik podstawowego składu na również zdecydowanie najlepszy wynik w kategorii „przedryblowany” ledwie 0.2 na mecz (dla porównania Boateng 0.6).
Ja rozumiem, że można mieć jakieś zastrzeżenia, ale dajmy przynajmniej chłopakowi szanse. Jemu z pewnością będzie się chciało, czego akurat nie można powiedzieć o wszystkich obecnych obroncach FCB.
13.06.2019 19:05
A kto rok, czy pół roku temu mógł przypuszczać, że na rynku będzie taki zawodnik jak Sane?
Edytowano : 2019-06-13 16:58:29
Przypomnę, że Bayern już wydał ponad 100 mln euro i kupił dwóch mistrzów świata. Bardziej aktywni są chyba tylko w Madrycie.
13.06.2019 16:57
@DieRoten
Kolejny który najwyraźniej niezbyt uważnie czyta. Odnosiłem się do komentarza @Lucas87 i stad owa kwota niemal pół miliarda, która jest dla mnie nierealna.
13.06.2019 12:30
@zielo151
Tyle tylko, że wydaliśmy już ponad 100 mln euro, nie mamy nawet połowy czerwca. Ja jestem przekonany, ze to nie koniec wzmocnień i podobnie jak w przypadku Kovaca(którego niejeden oceniał ledwie po kuli miesiącach pracy) na oceny przyjdzie jeszcze czas.
Nie lubię panikować i nie sadze, żeby na tym etapie było to potrzebne. Jeśli taka kadra zostanie zgłoszona do rozgrywek to z pewnością będzie okazja do krytyki.
Edytowano : 2019-06-13 12:16:43
To ze kadra była w zeszłym sezonie słabsza jestem w stanie zrozumieć. Zarzad chciał zrobić miejsce dla weteranów, dodatkowo bal się być może inwestować w związku z nowym trenerem, którego chciał najpierw „sprawdzić”. Jest to do wybronienia. Teraz nie ma wymówek, ale do końca okna sporo czasu, wiec już nie włączyłbym alarmu..,
13.06.2019 12:14
80 mln euro za Lucasa a pół miliarda to według mnie znacząca różnica.
Bayern już podwoił swoj rekord transferowy, w sumie wydał już ponad 100 mln euro i wyda zapewne więcej. Pół miliarda jednak nie wyda, nie wierze w to. Zresztą przepisy by raczej na to nie pozwoliły, czyż nie?
13.06.2019 11:57
@Reeken89 znowu nie czytasz dokładnie. Ja nie napisałem przecież, ze Bayern nie ma kasy. Kolejny raz robisz to samo i pytanie, czy to wynika z Twoich elementarnych braków, czy po prostu robisz to złośliwe.
Twierdze, że klub rozsądnie dysponuje swoim majątkiem i nie wyda pół miliarda euro w jednym okienku na transfery.
13.06.2019 11:46
Proponuje @Sopariev na trenera i zaraz prezesa zarządu. Chłop wie wszystko najlepiej i z pewnością poradziłby sobie w tej roli.
13.06.2019 11:42
@Sopariev to jedna z bardzkiej zabawnych postaci. Najpierw apeluje do innych, żeby z kim nie gadali po czym...sam rozpoczyna dialog, w którym co rusz prowokuje określeniami typu „troll”, odsyłając do innych klubów, wytaczając głupawe oskarżenia...A potem jeszcze ma tupet, żeby mówić, ze ktoś raczy prowokować. No wybitna postać, wybitna.
Edytowano : 2019-06-13 11:38:05
Proponuje wiec stosować się do swoich słów i zamiast w kółko gadać o tym, zastosuj to po prostu w praktyce. Co za człowiek...
13.06.2019 11:36
Wszytsko co klub zarobił na czysto przez 2 ostatnie sezony nawet nie pokryło transferu Lucasa.
Ja tam nie wiem ile jest w kasie klubowej, ale jak Hoeness mówi, ze na pewne szaleństwa klub nie stać to nie widzę podstaw, żeby mu nie wierzyć.
13.06.2019 11:33
@MateuszFCB
Całe szczęście. Najlepiej jak pójdziesz tam gdzie twój ukochany pseudo grajek. Byle zdala od Bayernu.
13.06.2019 11:30
@MateuszFCB
A to nie ty czasami chciałeś majstra dla BVB? Heh
@sopa
Edytowano : 2019-06-13 11:27:45
Kolejny który pisze w kółko jedno i to samo. Nie odsyłaj mnie w rejony, z których sam przyszedłeś. Ja ich nie znam i nie mam zamiaru się tam zapuszczać. Ty byś natomiast czuł się tan jak ryba w wodzie.
Edytowano : 2019-06-13 11:29:55
Jak ja nic nie wnoszę to co powiedzieć o tych co w kółko piszą to samo. Bądźmy poważni. No chyba, ze adminom zależy na zdaniu pseudo księgowych wiedzących na co stać Bayern,którzy mylą dochód z przychodem.
13.06.2019 11:26
Bayern nie wyda pół miliarda euro w okienku. Kto tego oczekuje najwyraźniej pomylił kluby.
13.06.2019 11:13
Oczywiście, ze hejt. Jeśli robią to niemal pod każdym newsem, pisząc niemalże jedno i to samo to nie ma tutaj innego określenia.
Z konstruktywną krytyką z pewnością nie ma to nic wspólnego i jedynie odstrasza resztę od sensownej dyskusji. Sam już wielokrotnie wolałem powstrzymać się od komentowania widząc te same nicki piszące to samo. Ile można?
13.06.2019 11:04
Co news ci sami hejterzy piszą to samo. Administracja coś z tym planuje zrobić?
13.06.2019 10:36
@JazGod
No właśnie. Są poycje nr 6 czy 8, ale nie ma rozróżnienia na tego co gra bliżej lewej i tego co gra bliżej prawej. Właśnie o to chodzi. I podobnie ma się sytuacja ze stoperami.
12.06.2019 22:02
Nie ma czegoś takiego jak pozycja nr 3 i 4, tak jak nie ma w pomocy podziału na środkowego pomocnika grajacego po lewej, czy po prawej. Podobnie w napadzie.
Nie ma co wymyślać dziwacznych teorii, aby tylko potwierdzic swoje tezy.
Jak stoper jest klasowy to będzie to pokazywał zarówno bliżej lewej, jak i bliżej prawej.
12.06.2019 21:13
Normalne jest, ze każdy klub ma na swojej liście życzeń wiele nazwisk.
A jeszcze mądrzejsi nie dadzą z pewnością po sobie poznać, ze dany zawodnik jest jedyną możliwością, bo by sami postawili się w złej sytuacji negocjacyjnej.
No ale cóż, można sobie popsioczyć to lud psioczy. Nic nowego :)
12.06.2019 13:23
@Reeken89
No to kolejny raz udowodniłeś, że nie zależy ci na poważnej dyskusji. Jedyne co to głupawe podśmiechujki i hejt. Spoko. Żegnam.
12.06.2019 11:21
@Reeken89
Pokrętna logika. Popraw mnie jeśli się mylę. Czyli trzeba było wg Ciebie wyrzucić człowieka, który zdobył dublet, żeby zrobić dobrze jednemu zawodnikowi? Nie widzisz jak to brzmi absurdalnie? Jeśli ktoś w klubie na rozdawać karty to duzo zdrowiej jeśli robi to trener, a nie zawodnik.
@MateuszFCB
Jeśli ktoś jest tu ślepo zapatrzony to z pewnością ty w Jamesa. Mi on lata już koło pióra, a trenera - kimkolwiek by on nie był - będę wspierał. Szczególnie w tak trudnym okresie.
Edytowano : 2019-06-12 11:16:50
Jak już ustaliliśmy to farmazony wypisujesz ty i twoi podobni, którzy nie maja pojęcia na co Bayern stać i mylą przychód z dochodem.
12.06.2019 11:15
@MateuszFCB
Wcale się nie dziwie. Jedyne co robisz na tej stronie to hejtujesz niemal wszystkich ludzi Bayernu, prócz Jamesa(wróć, on już nasz nie jest).
@Reeken89
Czyli albo nie zapoznałeś się z tłumaczeniem Kalle, albo - co gorsza - nie zrozumiałeś.
To wybór Jamesa. Proste jak budowa cepa.
12.06.2019 11:06
Powody dla których Bayern nie kupił(przypominam, ze Bayern nie oddał Jamesa tylko nie zdecydował się wyłożyć ponad 40 mln euro) Jamesa wyjawił Kalle. Powiedz proszę czego nie rozumiesz.
Kovac zdobył dublet i będzie w tym klubie kolejny sezon. Możesz dalej go hejtowac albo pogodzić się z tym i kibicować swojemu (rzekomo) klubowi.
12.06.2019 10:56
Widzę te nicki i nawet nie muszę czytać co napisali. Hejt goni hejt.
Edytowano : 2019-06-12 10:39:27
Nikt Jamesa nie oddał. Bayern go nie kupił na jego własne życzenie. Ile bzdur można wypisywać?
12.06.2019 10:38
@DonJupp4ever
A Alaba chce grać w drugiej linii.
12.06.2019 09:36
Jeeeez.
Ty trollujesz, prawda? Przecież o to właśnie chodzi, że ja nie wiem, czy Bayern stać. To Ty i Twoje ziomki staracie się udowodnić na podstawie nie wiadomo czego(bo nigdy nikt nie powiedział na czyn opiera to przekonanie), ze stać Bayern na wydanie xxx sumy. Nie ja robię z siebie znawcę budżetu Bayernu, tylko Wy!
Ufff
10.06.2019 14:07
@Reeken89 ale o czym Ty znowu gadasz?! To Ty mi zarzucasz rzeczy, których nie napisałem, nie odwrotnie. Wiec lepiej nic nie pisać niż prowokować, wymawiać komuś rzeczy, których nie napisał. Proste.
Nikt tutaj także nie twierdzi, ze Bayern nie powinien inwestować. Spór jest tylko między tymi, którzy wypowiadają się jakby siedzieli w księgowości Bayernu i wiedzieli ile Bayern może wydać na transfery(a jednocześnie myła dochód z przychodem), a tymi, którzy zdają się bardziej ufać Uliemu i spokojnie czekają na kolejne ruchy.
Edytowano : 2019-06-10 13:59:05
Bayern na czysto za 2 poprzednie sezony zarobił ok 70 mln euro (odpowiednio ok 40 za 2016/2017 i ok 30 za 2017/2018). Jak wcześniej napisałem nie sfinansowało to nawet zakupu Lucasa.
Jak ktoś dysponuje innymi danymi to śmiało, ale takie gadanie, ze Bayern stać na wydanie pół miliarda euro niewiele wnoszą.
Edytowano : 2019-06-10 14:00:24
Tak samo jak proszę o źródło informacji jakoby klub zarabiał dobre pieniądze na sprzedaży koszulek, bo wszelkie znane ki źródła donoszą, ze jest przeciwnie i zdecydowana większość kasy trafia do dostawcy sprEtu. Wyjątkiem jest Juve.
10.06.2019 13:56
Ale gdzie ja coś takiego napisałem? To Juz nawet nie jest zabawne. Jak masz takie bzdury pisać to lepiej nic nie pisz.
Biedny klub nie wydaje ponad 100 mln euro na transfery.
10.06.2019 12:55
Nie mam czarodziejskiej kuli, wiec nie wiem jak się kolejny sezon zakończy.
Bayern potrzebuje wzmocnień i z pewnością one będą. Tyle tylko, ze co najmniej zabawny jest tu wysyp księgowych wiedzących na jak duże transfery Bayern stać, a jednocześnie mających problem z odróżnieniem przychodów od dochodów.
10.06.2019 12:49
Nie, nie moje. Śmieszą mnie jedynie ludzie, którzy zdają się myśleć, ze wiedzą lepiej niż osoby, które doprowadziły Bayern na szczyt.
Jak Uli mówi, ze klub nie stać na wydanie takiej kwoty to ja mu wierzę. I potrafię odróżnić przychody od dochodów, a tutaj najwyraźniej jesteś tym problem.
Edytowano : 2019-06-10 12:47:52
Dodam, ze dochód Bayernu po opodatkowaniu zmalał rok do roku bo za sezon 16/17 było to ok 40 milionów euro. Czyli jak widać dochód z dwóch poprzednich sezonów nawet nie pokrył transferu Lucasa.
10.06.2019 12:43
Przychody są może rekordowe, ale ktoś w ogole patrzył na dochodzę po opodatkowaniu? Z tego co widzę za sezon 2017/2018 FC Bayern Group wykazał ok 30 mln dochodu.
Tutejszych Księgowych się wiec zapytam na jak duże transfery stać FCB bo widzę, ze wiedza oni lepiej niż Uli.
10.06.2019 12:37
@hoven skąd ja wziąłem to wiem, pytanie skąd Ty wytrzasnąłeś te 190 min?
Coman strzelił 10 bramek i zaliczył 7 asyst = 17.
Rozegrał 1928 minut. 1928/17=113
To nie jest trudna matematyka :)
Edytowano : 2019-06-09 11:34:44
Navas przez ponad 15 lat kariery jedynie w jednym sezonie zdobył 10 bramek...przy 51 spotkaniach. Normalnie dobijał do max 5 trafień.
09.06.2019 11:33
Coman w tym sezonie zdobył 10 bramek i zaliczył 7 asyst. Średnio co 113 minut ma udział przy bramce i tutejsi specjalisci wyzywają gonią cieniasow. Wychodzi na to, ze w Bundeslidze same cieniasy.
Coman nie jest idealny ale za takiego zawodnika na obecnym rynku musielibyśmy zapłacić lekka ręka ponad 50 mln euro. Dopiero był płacz, ze mało zawodników w kadrze, a teraz niektórzy oddaliby takiego grajka...
Edytowano : 2019-06-09 09:24:43
A do tego JazGod w swoim stylu. Jak Boateng czy Hummels walili babole to wina była Kovaca. Jak błąd popełnia Pavard to w ogole jest winien spadku stuttgartu. Hahah.
09.06.2019 09:23
Ale czego tutaj nie rozumieć? Tutaj żadnej filozofii nie ma.
Natomiast niektórzy są znakomitym przykładem tego, że można kibicować, ale zupełnie nie rozumieć klubowej filozofii.
07.06.2019 18:07
Biedny? Kto gdzieś takiego powiedział?! Aktualnie więcej w Europie wydał tylko Real. I ty coś takiego bredzisz? Ręce opadają, ja kończę bo to ma niewiele wspólnego z poważna dyskusja.
07.06.2019 15:25
Jeszcze raz zapytam - skąd kwota 300 mln? Skąd wiesz na jakie transfery Bayern stać ? :|
Ze sprzedaży koszulek to kluby praktycznie nic nie zarabiają. Zdecydowana większość kwoty trafia do dostawcy sprzętu. Karmią Was tymi bzdurnymi informacjami o tym jak to dany transfer się spłacił...
A tak naprawdę to bodaj tylko Juventus ma w ten sposob skonstruowany kontrakt, że duzo na tym zyskują.
Edytowano : 2019-06-07 15:19:01
Logiczne to było poczekać do końca okienka na oceny, a nie płakać już teraz i bawić się w księgowego Bayernu, który wie ile pieniędzy klub oszczędził :|
07.06.2019 15:17
@predator
Wszystko ok, ale ja podważam sens zadawania tych pytań teraz. No chyba, że masz jakieś uzasadnione podejrzenia.
Bo pytać należało przed powrotem Uliego do klubu. A teraz? Ile można tego kotleta odgrzewać?
07.06.2019 15:06
@DieRoten
Ty kpisz czy co? Przecież mówimy o Bayernie. Po to się tutaj chyba spotykamy. Nic przecież nie kłoci się z wyrokami sądów tutaj, ale tematem przewodnim jest dobro klubu. A te zawsze leżało na sercu Hoenessa, co udowodnił niejeden raz doprowadzając klub do światowej czołówki. I insynuowanie jakiś przekrętów w klubie jest ciosem poniżej wszelkiej godności.
@Reeken89
Skąpy? Sam Hoeness mówi publicznie, ze na pewne transfery klub nie stać. Po prostu. Można albo uwierzyć mu, albo dalej hejtowac.
Teraz wydali już ponad 100 mln i wciaz są w grze o kilku zawodników.
07.06.2019 14:47
Problemem nie jest wcale przestępstwo Uliego, którego dokonał w prawyatnej firmie. Problemem jest to, że jego filozofia prowadzenia klubu nie podoba się ludziom, którzy chcą, aby Bayern nie był już Bayernem.
Uli prowadzi ten klub od wielu lat i doprowadził do sytuacji, ze dla wielu innych europejskich klubów Bayern stał się wzorem do naśladowania. Tymczasem tutaj możemy przeczytać jakieś głupawe insynuacje. To się w głowie nie mieści.
Edytowano : 2019-06-07 14:33:42
Co ma Uli za uszami? Coś wyprowadził z klubu?
07.06.2019 14:32
Znowu bzdurny, nic nie wnoszący komentarz. Baw się w tej piaskownicy dalej, ja do niej nie wchodzę.
07.06.2019 13:47
I to jest cała kwintesencja.
Potrafisz wyciągnąć przekręty podatkowe Uliego w swojej prywatnej firmie, a zapominasz ile zrobił dla Bayernu.
To hejtuj dalej, przybijaj piony z tymi, którzy sugerują, ze Uli wynosi hajs z klubu. Wszak mamy wolność, internet wszytsko przyjmie.
07.06.2019 13:22
@Sopariev
Nie, i to nas właśnie różni. Ty wolisz wylewać swoje żale, wypowiadasz się jakbyś wiedział lepiej niż działacze, który doprowadzili ten klub na szczyt. Ja natomiast podchodzę z większa pokorą i dystansem, zdając sobie sprawę z tego, ze dziennikarze w większości szukają sensacji i nie mam zamiaru oceniać na podstawie ich spekulacji. A na pewno nie na tym etapie.
07.06.2019 12:45
Ale Wy sobie zdajecie z tego, że media w większości plotą bzdury? Czy łykacie wszystko jak leci?
Jakby posłuchać mediów to Kovaca by już u nas nie było.
To czy chciał Jovica to czyste spekulacje.
07.06.2019 12:06
@DieRoten ten zarzut w kierunku Thiago jest bzdurny. Niemal kaxdy zawodnik, którego zadaniem jest regulowanie tempa gry posądzany jest o to, ze gra do tylu albo w poprzek. Wielu nie rozumie tej roli.
A kto w Liverpoolu jest tym ofensywnym pomocnikiem?
Gnabry rozegrał w tym sezonie ponad 40 meczów. On ma byc ciagle kontuzjowany?
07.06.2019 10:49
@DieRoten ale skąd Ty wiesz, że w ogole będzie potrzebny ktoś na „10”? Może w ogole nie będzie takiej pozycji w systemie Kovaca w przyszłym sezonie.
Okienko jeszcze nie ruszyło, mu już wydaliśmy ponad 100 mln euro i nikt nie mówi, ze to tyle. Tymczasem tu ciagle płacze jakby było po wszytskim. Spokojnie, na podsumowania przyjdzie czas.
07.06.2019 09:36
Frajerami to są ci, którzy liczą ze Bayern wyda 200 mln na dwóch zawodników, kiedy wydał już ponad 100 mln tego samego okienka.
A to jakie pozycje potrzebują wzmocnień to trudno powiedzieć bo dopiero czas pokaże jak Kovac będzie chciał grać w przyszłym sezonie.
07.06.2019 08:07
No tak, póki co jedynie Real wydał więcej na transfery a tutaj mowa o przespaniu okna? Ludzie...
06.06.2019 22:24
Bez 300? Przecież za samych Havertza, Sane i Pepe trzeba by było zapłacić niemal 300.
Te wzmocnienie co wymieniłeś @buuuU by kosztowały ponad pół miliarda.
06.06.2019 18:06
Nie przyszedłby Lucas, nie przyszedłby Pavard, nikt by nie przyszedł. Gralibyśmy w ich miejsce juniorami. Przecież Uli i Kalle nie mają pojęcia o futbolu, nie mówiąc już o biznesie, nie to co tutejsi specjaliści!
Oj, jakiego mamy pecha, że za sterami tego klubu jest ta dwójka, a nie banda użytkowników z dieroten :(
Edytowano : 2019-06-06 06:50:18
Okienko nawet nie rozpoczęte, a niektórzy wypowiadają sir tak jakby było już zamknięte. Delikatnie rzecz ujmując to niepoważne...
06.06.2019 06:48
Wyborne. Dzojko wie lepiej od Hoenessa na jakie transfery Bayern stać. Wyborne!
05.06.2019 19:01
Ludzie. Jakby Wam wierzyć na słowo to byłbym przekonany, że Bayern jest daleko w tyle za wieloma klubami, które dokonały wspaniałych wzmocnień.
A fakty są takie, ze dwa transfery Bayernu są na chwile obecna w top 10 w Europie pod względem kwot. Kto wyda więcej na obecna chwile? Real i...no właśnie.
Odrobine rozsądku.
05.06.2019 16:21
Jak Bayern nie chce utalentowanej młodziej - źle. Jak chce - i tak niedobrze.
Niektórzy powinni się zastanowić czy są na dobrej stronie :|
Są transfery, które można załatwić po cichu, a są takie przypadki, że trzeba pokazać zawodnikowi i jego otoczeniu, że są wobec nich poważne plany. Nie można wszystkiego sprowadzać do jednego mianownika.
05.06.2019 14:13
Yhy. Powinni wszystkich wyrzucić z klubu, aby tylko zrobić dobrze zawodnikowi, który podczas dwuletniej przygody z klubem może max przez kilka miesięcy grał zgodnie z oczekiwaniami. Logiczne, a co...
05.06.2019 13:27
@DonJupp4ever
No i wszytsko wskazuje na to, że szukamy właśnie kogoś na pozycje nr 6, gdzie musiał grać wielokrotnie Thiago.
Przesuwanie Kimmicha, gdzie na obecnej pozycji tyle nam daje i jest czołową postacią w Europie, nie jest zbyt rozsądne. Zresztą, kto wie co zamierza Kovaca...Może chce jednak mieć alternatywne ustawienie w postaci 352/343 bo co by nie mówić, obecna kadra jest pod to skrojona.
05.06.2019 09:47
Za Rafinhe przyszedł już Pavard. Za Boatenga może się okazać za także nikt nie przyjdzie bo będzie aż 5 zawodników, którzy mogą grać z powodzeniem na stoperze. Suele, Lucas, Hummels, Pavard i od biedy Martinez. Ta pozycja jest dobrze obsadzona. Na skrzydło na pewno będzie wzmocnienie, przynajmniej jedno. Zastępcy Jamesa natomiast imo nie będzie, bo szukamy raczej kogoś na „6”.
Spodziewam się dwóch transferów, więcej będzie dużym zaskoczeniem.
05.06.2019 08:33
@RedMistrzuPL
Nie wiem, nie mam zamiaru bawić się w detektywa. Znajdź mi zatem jakaś publikacje, która by potwierdzała Twoje słowa.
I mogę tylko powtórzyć. Żenujące jest insynuowanie takich rzeczy. Ręce opadają.
Edytowano : 2019-06-05 07:49:31
To Hoeness stworzył tego giganta i wyzywanie go bo nie chce spełnić Waszych mokrych snów wydając 300 czy 400 milionów euro jest dziecinne (mówiąc delikatnie).
05.06.2019 07:40
@predator
Kto tutaj mówi o postawie godnej naśladowania? Uli swoje odsiedział i nazywanie go zlodziejem(!) i insynuowanie dziwacznych rzeczy jest kompletnie nie na miejscu.
Po drugie - jakie znaczenie mają motywy Jamesa? Zaznaczy się nawet jeśli Kolumbijczykowi faktycznie przeszkadzał Kovac to mamy się pozbywać trenera, który zdobył dublet bo nie pasował zawodnikowi, który wcale nie imponował? Przecież to absurd.
05.06.2019 07:26
@RedMistrzuPL
Po pierwsze - Uli został skazany za kradzież? Czekam na przytoczenie wyroku.
I koniec końców żenujące insynuacje. Żenujący poziom.
04.06.2019 23:37
@predator
Ale jak to był do wzięcia? Przecież on nie chciał tutaj grać. Można by wbrew jego woli wykupić go z Realu, ale jak słusznie stwierdził Kalle - to bez sensu.
04.06.2019 23:14
@seco555 i tu można polemizować. Robbery już mało pożyteczni, bez Bernata jako zmiennika na DL, oraz bez Vidala. Nie powiedziałbym, że to kadra mocniejsza, a obiektywnie zdobył po prostu więcej niż sam Jupp.
02.06.2019 13:54
Gnabry i Goretzka wzmocnieniami Kovaca? I tu kibicuje od miesiąca?! Dobre!
02.06.2019 13:44
Biedny @JazGod , nawet nie wie jakiemu klubowi kibicuje.
Jak Bayern chce wydać to wydaje. Przykład teraz Hernandeza. Rok temu jednak nie chciano wydawać, miał być to sezon przejściowy. I to była decyzja zarządu, żeby odpuścić tamto okienko i skupić się na obecnym.
Edytowano : 2019-06-02 13:30:58
Świetnie ze są tutaj tacy, którzy już wiedza jak się skończy przygoda Bayernu z LM. Niech zatem odpuszcza sobie komentowanie i pozwolą wierzyć innym. Jak przecież wiadomo co będzie to po co się produkować?
02.06.2019 13:29
@JazGod mało wiesz o dorosłym życiu jeśli zadajesz takie pytania. Wiemy przecież dobrze, ze trenerzy Bayernu nie maja decydującego głosu w sprawie transferów.
@AdiFantasti złe to może ująłem. Na dobra sprawę żaden trener nie może ściągnąć kogo chce, każdy przecież chciałby mieć ubsiebie Messiego czy Ronaldo ;) Pochettino tez jednak wzmacniał swoją drużynę.
02.06.2019 13:18
Nie wiem skąd wziąłeś te 10 lat...
Pochettino miał czas na ukształtowanie tej drużyny. Mógł ściągnąć zawodników których chciał i popracować nad zastanym materiałem. Pomimo tego nie wygrał póki co niczego, często przy tym przegrywając w po prostu śmiesznych okolicznościach.
Edytowano : 2019-06-02 13:09:16
JazGod tylko skończony idiota by na początku swojej pracy pluł we własne gniazdo. Jestem zreszta przekonany, ze Niko godząc się na przyjście do Bayernu wiedział, ze to ma być sezon przejściowy i wzmocnień nie będzie.
02.06.2019 13:07
Davies, który zreszta przyszedł w zimie, rozpatrujesz w kategorii wzmocnienia?! Ty tak na poważnie?
02.06.2019 13:00
@Reeken89
Wszystko świetnie tylko dla Pochettino to był któryś z kolei sezon. Miał czas na prace z tym materiałem. A Kovacowi niektórzy odmawiali szansy już po kilku miesiącach. Ba, niektórzy chcieliby jego głowy nawet po dublecie, kiedy nie dokonał ani jednego wzmocnienia.
02.06.2019 12:51
A Ty dalej @JazGod próbujesz rzeczywistość dopasowywać pod swoje pokrętne tezy.
Karius był bramkarzem podstawowym w LFC. Nie sprawdził się, wiec sięgnięto po kolejek. Porównanie do Bernata mega chybione, bo Hiszpan przecież był rezerwowym. Porównać można no do Lovrena, który sypie babolami a i tak od lat grywa w Liverpoolu. Już nie wspominając o tym, ze Klopp musiał chwilami mocno rzeźbić stawiając na środku defensywy pomocnika.
A vvd jest w chwili obecnej przynajmniej o klasę lepszy niż Hummels.
Klasowym zmiennikiem jest np Origi? Yhy
02.06.2019 12:38
Crvena wobec tego wychodzi na to jest jednym z najlepszych zespołów Europy. Pokonali Liverpool - zespół, który drugi raz z rzędu zamelduje się w finale LM.
Jeez. Ten argument, ze oni mogli...Mecz meczowi nierówny. Równie dobrze można gadać, ze cała Europą klękala przed Ajaxem, a Bayern jako jedyny z Niki nie przegrał. Równie dobrze można mówić, ze Barca kleknela przed LFC na Anfield, jak zreszta wiele innych zespołów, ale nie Bayern. Można tak gadać w nieskończoność i opierać się jedynie na pojedynczych meczach.
Tyle tylko, ze to z sensowną dyskusją nie ma wiele wspólnego.
27.05.2019 10:39
A to nowość @MateuszFCB
Myślałem, że po napisaniu jakże konstruktywnych postów typu„wywalić Kovaca” (w liczbie około 585) nagle zmienisz zdanie. A to niespodzianka...586 komentarz w ten sam deseń. Jakiś limit dzienny masz?
26.05.2019 09:22
Była kiedykolwiek sytuacja, żeby w jakiejś poważnej lidze trener został wyrzucony po zdobyciu dubletu?
Wyrzucenie Kovaca byłoby teraz niepoważne i pokazałoby innym, potencjalnym trenerom, że decydowanie się na robotę w Monachium nie jest rozsądne.
Jestem jednak pewien, że zarzad zostawi Chorwata. I dobrze. Tak jak Robert przyznał w wywiadzie, i o czym ja sam mówię. Kovac się uczy, wyciąga wnioski z błędów. To jedna z najwazniejszych zalet u trenera.
26.05.2019 09:08
@JazGod
No i świetnie, ze Bayern nie chce płacić absurdalnych kwot. Takie United płaci i gdzie jest? Na dnie. Teraz już mało kto się kryje z krytyka pod adresem zawodników, którzy grają tam tylko dla kasy. A Ty takich chcesz w Bayernie? Gratuluje.
24.05.2019 21:52
Raczej zawsze podaje się zarobki brutto.
24.05.2019 20:15
Zawsze mnie bawi jak ktoś mówi, ze zawodnik x, który ma najlepsze lata zdecydowanie przed sobą, z pewnością nigdy nie zbliży się do zawodnika y. W piłce nie takie rzeczy już widzieliśmy.
Wielu dzięki wytężonej pracy potrafiło dochodzić na szczyt i przeganiać zdawałoby się tych bardziej utalentowanych. A taki Gnabry z roku na roku idzie wyżej...No chyba, ze dalej ktoś tutaj się jara Pulisica, czy Baileyem, którzy mówi bić na głowę naszych młodych skrzydłowych.
24.05.2019 15:36
Krause to typ Wernera czy Gnabry’ego? Polemizowałem. To zdecydowanie bardziej typ playmakera, nie dryblera, nie zawodnika do kontr.
21.05.2019 09:49
Tja.
Sane chciał do Guardioli i dostał to co chciał.
Cieszę się, że nasi stali maruderzy już wiedza jak będzie wyglądało nasze okno transferowe. Może zatem dadzą nam Już spokoj...Przecież wszystko jasne to o czym dyskutować ? :D
21.05.2019 09:26
@Nookie
Ale to wciaz więcej niż Favre, który według Ciebie jest zdecydowanie lepszym fachowcem. A pracuje w Niemczech dłużej prowadząc lepsze zespoły (pomijam Bayern, bo i bez niego miał większy dorobek).
19.05.2019 21:40
Solidny zawodnik, a w tym sezonie należał do najlepszych zawodników Bayernu. Jęki jeden z nielicznych nie musi się wstydzić swojej postawy w dwumeczu z LFC.
Fakt, koniec sezonu miał przeciętny, ale ogólnie bardzo dobry sezon w wykonaniu Gnabry’ego. Chłopak czyni postępy z sezonu na sezon. Obecnie mało jaki skrzydłowy w tej lidze ma do niego start, a przecież jeszcze jakiś rok temu wielu chętniej widziałoby u nas - o zgrozo - Pulisica czy Baileya.
Brawa na stojąco za ostatni mecz dla Robbery, ale na przestrzeni całego sezonu Gnabry był lepszy przynajmniej o klasę. Nie zaklinajmy rzeczywistości.
19.05.2019 21:07
@Nookie
Walczyć o trofea, a je zdobywać to dwie różne rzeczy. Kovac potrafił coś wygrać w poważnej piłce, a Favre zdobycze zaczynaja i koncza się lata temu w Szwajcarii. Potem się tylko „ocierał”, tudzież „walczył”. A jest przecież trenerem, który znacznie dłużej pracuje.
Można wiec jak najbardziej preferować np Favre, ale mówić, ze szkoleniowiec z mniejszym dorobkiem jest zdecydowanie lepszym fachowcem trochę trąci zaklinaniem rzeczywistości.
19.05.2019 18:41
Mów za siebie sopariev.
19.05.2019 15:44
Bayern jest mistrzem i pobił dwukrotnie swoj rekord transferowy.
Wnioski?
19.05.2019 14:43
@BayernWygra
Ocenimy to za kilka dobrych tygodni. Jeśli Uli teraz wyszedłby i powiedział, że ma wręcz nieograniczone środki na wzmocnienia to mega osłabiłby swoją pozycje przy jakichkolwiek negocjacjach. Klubu weszłyby łatwy zarobek, podbijalyby cenę...
19.05.2019 14:29
Mówić z jednej strony, że rywale słabi, a z drugiej wymieniać ich szkoleniowców jak rzekomo lepszych ? Pokrętna logika.
Favre w Niemczech wygrał zero. Nic. Jako pierwszy roztrwonił taką przewagę po rundzie jesiennej i on ma być gwarantem lepszego jutra? Bądźmy poważni. On może póki co zagwarantować, ze jego drużyna w decydującym momencie zawiedzie.
19.05.2019 14:27
Bayern juz wydał ponad 100 mln euro,
Zapowiada kolejne wzmocnienia, a niektórym wojak widać wciaz mało :|
19.05.2019 14:22
Jak można brać poważnie posty takich dzojkow, którzy wystarczy 5 minut słabej gry i jadą tylko po Kovacu? A jak Bayern strzela to milkną...
Blanc, który w psg dostał 3 sezony i zawsze kończył na ćwierćfinale LM? Mourinho który skompromitował United? Tuchel, który wygrał we Francji tylko majstra i odpadł z polrezerwowym United nowicjusza Solskjaera? Van Bommel? No może jeszcze probierz.
#hejter
19.05.2019 13:29
Cieszy przede wszytskim postawa kibiców. O to chodzi :)
A hejterzy niech gadają...
19.05.2019 13:24
kompromitowali to się ci, którzy wspierali naszych rywali w imię rzekomego dobra Bayernu. Hańba im po wsze czasy.
Gratulacje dla Kovaca za odwrócenie losów sezonu. Niewielu potrafi się podnieść i wykręcić taki wynik. Teraz finał PN i czekamy na letnie okienko. Mam nadzieje, ze Chorwat dostanie takich zawodników jak chce i w przyszłym sezonie zobaczymy już nalrawde jego autorski projekt. Drugiego takiego występu w LM nikt nie zaakceptuje, ale Kovac pozwalał już, ze uczy się na błędach.
19.05.2019 13:19
@Rufus87
A kto robi tragedie z tego, że Lewy tyle nie wykorzystał? Nikt. Tyle tylko, że niektórzy twierdzą, że koledzy mu nie tworzą sytuacji, co jest oczywistą bzdurą.
19.05.2019 11:22
Kilka niewykorzystanych setek? Dokładnie 32 zmarnowane „duże szanse”. Zdecydowanie najwiecej w Bundeslidze. W pl aubameyang ma najwiecej...23. W Hiszpanii suarez 31.
19.05.2019 10:48
Wszytskim tym, którzy życzyli mistrzostwa komuś innemu dzisiaj powinno być podwójnie wstyd. Widzieć ile ten mecz znaczył dla Francka i Arjena... bezcenne.
Brawo!
18.05.2019 22:09
@DonJupp4ever
A potem ci sami szczycą się tym jak to są z drużyną na dobre i na złe ;D
Boateng tani? Czołówka wśród zarabiających w Bayernie, a na murawie outsider.
Edytowano : 2019-06-14 17:53:42
Amok to panuje wśród tych, którzy chcą płacić 300/400/500 tys euro tygodniowo zawodnikowi. Już United się na tym sparzyli i teraz maja problem z Sanchezem. Widzę ze niektórzy chcieliby mieć podobny problem.
14.06.2019 17:52
Ostatni raz.
Po pierwsze - ja nie mówię na co Bayern stać, bo nie wiem. Nie siedzę w klubowej kasie. Biorąc pod uwagę strategie klubowa i informacje o zyskach wydanie w jednym okienku pół miliarda (nienaiwny skąd pojawiła się kwota 300kk) wydaje się po prostu nierealne. A tyle trzeba by wydać robiąc transfery jakie sobie życzysz (biorąc oczywiście pod uwagę wydane już przecież ponad 100 milionów).
Bayern na czysto zarobił za ostatni sezon (tj 2017:2018)prawie 30 mln euro (nie wiem skąd kwota 40 mln, pewnie pomyliłeś ostatni sezon z przed ostatnim) i jest to mniej niż sezon wcześniej. Nie wiem zatem skąd pewność ze akurat na czysto dobije do danej kwoty. Średnia zysku na czysto z dwóch poprzednich sezonie to 35 mln euro wiec zakładając, ze jednak tendencja spadkowa się nie utrzyma to wychodzi 175 kk.
Co do rzekomych „zaskórniaków” to jak pisałem nie wiem bo nie siedzę w zarządzie, a do tego nie ma wiedzy, czy w ogole one są brane pod uwagę przy fpp bo z tego co rozumiem to nie za bardzo.
I koniec końców właśnie o tym mówię odnośnie przepisów. W takich korpo robi się wszytsko w ramach przepisów, ewentualnie się je nagina ale nie omija. Różnica zasadnicza.
14.06.2019 13:35
@chav co to za głupoty wypisujesz? Inni nie potrzebują wzmocnień?! Że co?! Niemal wszyscy w Anglii chcą się wzmacniać. United i Chelsea musza uzupełnić duże braki, City tradycyjnie szuka kolejnych transferów, które mogą dać LM. Juve tez czeka gorący okres, nie mówiąc o reszcie serie A z milanem czy interem na czele. W Hiszpanii Barcelona ma problem od kilku miesiecy z dopięciem de ligta choć wszyscy wiedza, ze sam Holender chciany tam grać. Nie mówiąc już o Atletico, które przecież jest pewne odejścia Griezmana.
Większość poważnych klubów szykuje sporą ofensywę na rynku, a jakoś poza Realem Bayern jest najbardziej aktywny.
14.06.2019 13:10
@Moe doprawdy? Bo póki co większe inwestycje poczynił chyba tylko Real, a tutaj nastrój jakby wszyscy dookoła się wzmacniali tylko nie Bayern.
Trochę dystansu.
14.06.2019 12:03
Pora zrozumieć, ze transfery w rzeczywistości nie wyglądają jak w FM. To bardziej skomplikowany proces. Raz ze trzeba porozumieć się z otoczeniem zawodnika, który również może być na urlopie, dwa - dojść do porozumienia z klubem. Ci co wiedza jak często wyglądają negocjacje w wielkich korpo doskonale zdają sobie sprawę ze złożoności takiego procesu.
14.06.2019 11:39
Nie mylę się, bo pracuje w korpo i wiem jak to wyglada. Kontrola goni kontrolę. Poważne firmy w zdecydowanej większości chcą mieć czyste ręce, żeby nie narazić się na absurdalne mandaty/kary. Przykładów celowych malwersacji w największych korpo nie znajdziesz wiele.
Prowadzisz sam firmę? Miałeś z tym doczynienia? Bo naprawdę łatwo się mówi jak to inni robią koszty, a inaczej się sprawa ma jak się odpowiada własnym tyłkiem.
Obejść zasady fpp mogą klubu, które są wspierane jakimś zagranicznym, nieograniczonym wręcz kapitałem (choć to i tak takie łatwe nie jest), ale przy strukturach Bayernu jest to nierealne.
Dobrze natomiast, ze przyznałeś się, ze o zasadach masz nikłe pojęcie. Ja co do tego nie miałem wątpliwości, ale dobrze, ze to wyszło od Ciebie. Na tym wiec możemy zakończyć rozmowę :) pzdr
14.06.2019 11:21
Zawyżać koszty to mogą sobie małe Janusze, których nikt nie sprawdzi. W poważnych korpo, gdzie kontrole są na porządku dziennym, większość boi się ryzyka. Oczywiście, są pojedynczy przypadki malwersacji, ale to są wyjątki.
Kasa na Sane się pewnie znajdzie, bo taka okazja szybko może się nie powtórzyć, ale jak podkreśla zarzad wcale to nie będzie łatwe.
Śmieszne jest jak wielu ludzi tutaj wie na co stać Bayern. Już pomijając to, ze wielu ma daleko gdzieś zasady fpp, z jednej strony piętnują na każdej okazji Uliego za błąd z przeszłości, a z drugiej wręcz wymagają, aby Bayern naginał przepisy. Paranoja. Gdzie ta strona zmierza?
14.06.2019 11:09
Te insynuacje odnośnie Uliego to kolejna próba trollingu?
14.06.2019 10:40
No tak, przepisy są nieważne i w takim klubie jak Bayern, który nie ma zastrzyku gotówki od bogatego wujka, wszystko można obejść. W ogole to w takich przedsiębiorstwach to wszytsko na papierze, a pod stołem to Panowie i Panie...hoho! Miliardami obracają oszuści!
I ktoś chce tutaj rozmawiać poważnie?
Edytowano : 2019-06-14 10:30:45
Sopariev - jak to skąd? Już wydane ponad 100, a transfery Propinowane przez Lucasa by się zakręciły spokojnie w okolicach 400.
Edytowano : 2019-06-14 10:31:37
I nikt tutaj nie mówi o pustym portfelu, czy biedzie, ale z wami to taka dyskusja. Nie czytacie, albo trollujecie.
14.06.2019 10:29
Po pierwsze - fpp.
Po drugie - łatwo tak jest wydawać cudzą kasę, a inaczej jak się ją samemu obraca i odpowiada za tak duży projekt.
14.06.2019 09:59
A ja uważam, że Legia Warszawa może kupić Lewandowskiego.
No tak to możemy rozmawiać godzinami, ale niewiele ma to sensu.
Po pierwsze - Bayern rocznie zarabia około 30 mln euro. Jak klub zatem może pozwolić sobie na takie wydatki i jednocześnie nie podpaść uefie (fpp)? Już zupełnie abstrahując nawet od faktu, że Uli i spółka rozsądnie podchodzą do klubowych finansów i nie szaleją.
14.06.2019 09:42
@Lucas87 już to pisałem ale się powtórzę. Wydanie około pół miliarda euro nie jest realne. Pora albo to zrozumieć albo potem znowu jojczec miesiącami jakimi to „skanerami” są ci w zarządzie.
14.06.2019 08:18
@JazGod jak może mieć jeden zawodnik „zdecydowany wpływ na spadek”? Jeśli już to winnych może szukać zdecydowanie gdzie indziej. Patrzę bowiem w statystyki i przy „błędach prowadzących do gola” obok nazwiska Pavard widnieje...1!(jeden). . Natomiast np Zieler zaliczył takie 3. Wśród zawodnik podstawowego składu na również zdecydowanie najlepszy wynik w kategorii „przedryblowany” ledwie 0.2 na mecz (dla porównania Boateng 0.6).
Ja rozumiem, że można mieć jakieś zastrzeżenia, ale dajmy przynajmniej chłopakowi szanse. Jemu z pewnością będzie się chciało, czego akurat nie można powiedzieć o wszystkich obecnych obroncach FCB.
13.06.2019 19:05
A kto rok, czy pół roku temu mógł przypuszczać, że na rynku będzie taki zawodnik jak Sane?
Edytowano : 2019-06-13 16:58:29
Przypomnę, że Bayern już wydał ponad 100 mln euro i kupił dwóch mistrzów świata. Bardziej aktywni są chyba tylko w Madrycie.
13.06.2019 16:57
@DieRoten
Kolejny który najwyraźniej niezbyt uważnie czyta. Odnosiłem się do komentarza @Lucas87 i stad owa kwota niemal pół miliarda, która jest dla mnie nierealna.
13.06.2019 12:30
@zielo151
Tyle tylko, że wydaliśmy już ponad 100 mln euro, nie mamy nawet połowy czerwca. Ja jestem przekonany, ze to nie koniec wzmocnień i podobnie jak w przypadku Kovaca(którego niejeden oceniał ledwie po kuli miesiącach pracy) na oceny przyjdzie jeszcze czas.
Nie lubię panikować i nie sadze, żeby na tym etapie było to potrzebne. Jeśli taka kadra zostanie zgłoszona do rozgrywek to z pewnością będzie okazja do krytyki.
Edytowano : 2019-06-13 12:16:43
To ze kadra była w zeszłym sezonie słabsza jestem w stanie zrozumieć. Zarzad chciał zrobić miejsce dla weteranów, dodatkowo bal się być może inwestować w związku z nowym trenerem, którego chciał najpierw „sprawdzić”. Jest to do wybronienia. Teraz nie ma wymówek, ale do końca okna sporo czasu, wiec już nie włączyłbym alarmu..,
13.06.2019 12:14
80 mln euro za Lucasa a pół miliarda to według mnie znacząca różnica.
Bayern już podwoił swoj rekord transferowy, w sumie wydał już ponad 100 mln euro i wyda zapewne więcej. Pół miliarda jednak nie wyda, nie wierze w to. Zresztą przepisy by raczej na to nie pozwoliły, czyż nie?
13.06.2019 11:57
@Reeken89 znowu nie czytasz dokładnie. Ja nie napisałem przecież, ze Bayern nie ma kasy. Kolejny raz robisz to samo i pytanie, czy to wynika z Twoich elementarnych braków, czy po prostu robisz to złośliwe.
Twierdze, że klub rozsądnie dysponuje swoim majątkiem i nie wyda pół miliarda euro w jednym okienku na transfery.
13.06.2019 11:46
Proponuje @Sopariev na trenera i zaraz prezesa zarządu. Chłop wie wszystko najlepiej i z pewnością poradziłby sobie w tej roli.
13.06.2019 11:42
@Sopariev to jedna z bardzkiej zabawnych postaci. Najpierw apeluje do innych, żeby z kim nie gadali po czym...sam rozpoczyna dialog, w którym co rusz prowokuje określeniami typu „troll”, odsyłając do innych klubów, wytaczając głupawe oskarżenia...A potem jeszcze ma tupet, żeby mówić, ze ktoś raczy prowokować. No wybitna postać, wybitna.
Edytowano : 2019-06-13 11:38:05
Proponuje wiec stosować się do swoich słów i zamiast w kółko gadać o tym, zastosuj to po prostu w praktyce. Co za człowiek...
13.06.2019 11:36
Wszytsko co klub zarobił na czysto przez 2 ostatnie sezony nawet nie pokryło transferu Lucasa.
Ja tam nie wiem ile jest w kasie klubowej, ale jak Hoeness mówi, ze na pewne szaleństwa klub nie stać to nie widzę podstaw, żeby mu nie wierzyć.
13.06.2019 11:33
@MateuszFCB
Całe szczęście. Najlepiej jak pójdziesz tam gdzie twój ukochany pseudo grajek. Byle zdala od Bayernu.
13.06.2019 11:30
@MateuszFCB
A to nie ty czasami chciałeś majstra dla BVB? Heh
@sopa
Edytowano : 2019-06-13 11:27:45
Kolejny który pisze w kółko jedno i to samo. Nie odsyłaj mnie w rejony, z których sam przyszedłeś. Ja ich nie znam i nie mam zamiaru się tam zapuszczać. Ty byś natomiast czuł się tan jak ryba w wodzie.
Edytowano : 2019-06-13 11:29:55
Jak ja nic nie wnoszę to co powiedzieć o tych co w kółko piszą to samo. Bądźmy poważni. No chyba, ze adminom zależy na zdaniu pseudo księgowych wiedzących na co stać Bayern,którzy mylą dochód z przychodem.
13.06.2019 11:26
Bayern nie wyda pół miliarda euro w okienku. Kto tego oczekuje najwyraźniej pomylił kluby.
13.06.2019 11:13
Oczywiście, ze hejt. Jeśli robią to niemal pod każdym newsem, pisząc niemalże jedno i to samo to nie ma tutaj innego określenia.
Z konstruktywną krytyką z pewnością nie ma to nic wspólnego i jedynie odstrasza resztę od sensownej dyskusji. Sam już wielokrotnie wolałem powstrzymać się od komentowania widząc te same nicki piszące to samo. Ile można?
13.06.2019 11:04
Co news ci sami hejterzy piszą to samo. Administracja coś z tym planuje zrobić?
13.06.2019 10:36
@JazGod
No właśnie. Są poycje nr 6 czy 8, ale nie ma rozróżnienia na tego co gra bliżej lewej i tego co gra bliżej prawej. Właśnie o to chodzi. I podobnie ma się sytuacja ze stoperami.
12.06.2019 22:02
Nie ma czegoś takiego jak pozycja nr 3 i 4, tak jak nie ma w pomocy podziału na środkowego pomocnika grajacego po lewej, czy po prawej. Podobnie w napadzie.
Nie ma co wymyślać dziwacznych teorii, aby tylko potwierdzic swoje tezy.
Jak stoper jest klasowy to będzie to pokazywał zarówno bliżej lewej, jak i bliżej prawej.
12.06.2019 21:13
Normalne jest, ze każdy klub ma na swojej liście życzeń wiele nazwisk.
A jeszcze mądrzejsi nie dadzą z pewnością po sobie poznać, ze dany zawodnik jest jedyną możliwością, bo by sami postawili się w złej sytuacji negocjacyjnej.
No ale cóż, można sobie popsioczyć to lud psioczy. Nic nowego :)
12.06.2019 13:23
@Reeken89
No to kolejny raz udowodniłeś, że nie zależy ci na poważnej dyskusji. Jedyne co to głupawe podśmiechujki i hejt. Spoko. Żegnam.
12.06.2019 11:21
@Reeken89
Pokrętna logika. Popraw mnie jeśli się mylę. Czyli trzeba było wg Ciebie wyrzucić człowieka, który zdobył dublet, żeby zrobić dobrze jednemu zawodnikowi? Nie widzisz jak to brzmi absurdalnie? Jeśli ktoś w klubie na rozdawać karty to duzo zdrowiej jeśli robi to trener, a nie zawodnik.
@MateuszFCB
Jeśli ktoś jest tu ślepo zapatrzony to z pewnością ty w Jamesa. Mi on lata już koło pióra, a trenera - kimkolwiek by on nie był - będę wspierał. Szczególnie w tak trudnym okresie.
Edytowano : 2019-06-12 11:16:50
Jak już ustaliliśmy to farmazony wypisujesz ty i twoi podobni, którzy nie maja pojęcia na co Bayern stać i mylą przychód z dochodem.
12.06.2019 11:15
@MateuszFCB
Wcale się nie dziwie. Jedyne co robisz na tej stronie to hejtujesz niemal wszystkich ludzi Bayernu, prócz Jamesa(wróć, on już nasz nie jest).
@Reeken89
Czyli albo nie zapoznałeś się z tłumaczeniem Kalle, albo - co gorsza - nie zrozumiałeś.
To wybór Jamesa. Proste jak budowa cepa.
12.06.2019 11:06
Powody dla których Bayern nie kupił(przypominam, ze Bayern nie oddał Jamesa tylko nie zdecydował się wyłożyć ponad 40 mln euro) Jamesa wyjawił Kalle. Powiedz proszę czego nie rozumiesz.
Kovac zdobył dublet i będzie w tym klubie kolejny sezon. Możesz dalej go hejtowac albo pogodzić się z tym i kibicować swojemu (rzekomo) klubowi.
12.06.2019 10:56
Widzę te nicki i nawet nie muszę czytać co napisali. Hejt goni hejt.
Edytowano : 2019-06-12 10:39:27
Nikt Jamesa nie oddał. Bayern go nie kupił na jego własne życzenie. Ile bzdur można wypisywać?
12.06.2019 10:38
@DonJupp4ever
A Alaba chce grać w drugiej linii.
12.06.2019 09:36
Jeeeez.
Ty trollujesz, prawda? Przecież o to właśnie chodzi, że ja nie wiem, czy Bayern stać. To Ty i Twoje ziomki staracie się udowodnić na podstawie nie wiadomo czego(bo nigdy nikt nie powiedział na czyn opiera to przekonanie), ze stać Bayern na wydanie xxx sumy. Nie ja robię z siebie znawcę budżetu Bayernu, tylko Wy!
Ufff
10.06.2019 14:07
@Reeken89 ale o czym Ty znowu gadasz?! To Ty mi zarzucasz rzeczy, których nie napisałem, nie odwrotnie. Wiec lepiej nic nie pisać niż prowokować, wymawiać komuś rzeczy, których nie napisał. Proste.
Nikt tutaj także nie twierdzi, ze Bayern nie powinien inwestować. Spór jest tylko między tymi, którzy wypowiadają się jakby siedzieli w księgowości Bayernu i wiedzieli ile Bayern może wydać na transfery(a jednocześnie myła dochód z przychodem), a tymi, którzy zdają się bardziej ufać Uliemu i spokojnie czekają na kolejne ruchy.
Edytowano : 2019-06-10 13:59:05
Bayern na czysto za 2 poprzednie sezony zarobił ok 70 mln euro (odpowiednio ok 40 za 2016/2017 i ok 30 za 2017/2018). Jak wcześniej napisałem nie sfinansowało to nawet zakupu Lucasa.
Jak ktoś dysponuje innymi danymi to śmiało, ale takie gadanie, ze Bayern stać na wydanie pół miliarda euro niewiele wnoszą.
Edytowano : 2019-06-10 14:00:24
Tak samo jak proszę o źródło informacji jakoby klub zarabiał dobre pieniądze na sprzedaży koszulek, bo wszelkie znane ki źródła donoszą, ze jest przeciwnie i zdecydowana większość kasy trafia do dostawcy sprEtu. Wyjątkiem jest Juve.
10.06.2019 13:56
Ale gdzie ja coś takiego napisałem? To Juz nawet nie jest zabawne. Jak masz takie bzdury pisać to lepiej nic nie pisz.
Biedny klub nie wydaje ponad 100 mln euro na transfery.
10.06.2019 12:55
Nie mam czarodziejskiej kuli, wiec nie wiem jak się kolejny sezon zakończy.
Bayern potrzebuje wzmocnień i z pewnością one będą. Tyle tylko, ze co najmniej zabawny jest tu wysyp księgowych wiedzących na jak duże transfery Bayern stać, a jednocześnie mających problem z odróżnieniem przychodów od dochodów.
10.06.2019 12:49
Nie, nie moje. Śmieszą mnie jedynie ludzie, którzy zdają się myśleć, ze wiedzą lepiej niż osoby, które doprowadziły Bayern na szczyt.
Jak Uli mówi, ze klub nie stać na wydanie takiej kwoty to ja mu wierzę. I potrafię odróżnić przychody od dochodów, a tutaj najwyraźniej jesteś tym problem.
Edytowano : 2019-06-10 12:47:52
Dodam, ze dochód Bayernu po opodatkowaniu zmalał rok do roku bo za sezon 16/17 było to ok 40 milionów euro. Czyli jak widać dochód z dwóch poprzednich sezonów nawet nie pokrył transferu Lucasa.
10.06.2019 12:43
Przychody są może rekordowe, ale ktoś w ogole patrzył na dochodzę po opodatkowaniu? Z tego co widzę za sezon 2017/2018 FC Bayern Group wykazał ok 30 mln dochodu.
Tutejszych Księgowych się wiec zapytam na jak duże transfery stać FCB bo widzę, ze wiedza oni lepiej niż Uli.
10.06.2019 12:37
@hoven skąd ja wziąłem to wiem, pytanie skąd Ty wytrzasnąłeś te 190 min?
Coman strzelił 10 bramek i zaliczył 7 asyst = 17.
Rozegrał 1928 minut. 1928/17=113
To nie jest trudna matematyka :)
Edytowano : 2019-06-09 11:34:44
Navas przez ponad 15 lat kariery jedynie w jednym sezonie zdobył 10 bramek...przy 51 spotkaniach. Normalnie dobijał do max 5 trafień.
09.06.2019 11:33
Coman w tym sezonie zdobył 10 bramek i zaliczył 7 asyst. Średnio co 113 minut ma udział przy bramce i tutejsi specjalisci wyzywają gonią cieniasow. Wychodzi na to, ze w Bundeslidze same cieniasy.
Coman nie jest idealny ale za takiego zawodnika na obecnym rynku musielibyśmy zapłacić lekka ręka ponad 50 mln euro. Dopiero był płacz, ze mało zawodników w kadrze, a teraz niektórzy oddaliby takiego grajka...
Edytowano : 2019-06-09 09:24:43
A do tego JazGod w swoim stylu. Jak Boateng czy Hummels walili babole to wina była Kovaca. Jak błąd popełnia Pavard to w ogole jest winien spadku stuttgartu. Hahah.
09.06.2019 09:23
Ale czego tutaj nie rozumieć? Tutaj żadnej filozofii nie ma.
Natomiast niektórzy są znakomitym przykładem tego, że można kibicować, ale zupełnie nie rozumieć klubowej filozofii.
07.06.2019 18:07
Biedny? Kto gdzieś takiego powiedział?! Aktualnie więcej w Europie wydał tylko Real. I ty coś takiego bredzisz? Ręce opadają, ja kończę bo to ma niewiele wspólnego z poważna dyskusja.
07.06.2019 15:25
Jeszcze raz zapytam - skąd kwota 300 mln? Skąd wiesz na jakie transfery Bayern stać ? :|
Ze sprzedaży koszulek to kluby praktycznie nic nie zarabiają. Zdecydowana większość kwoty trafia do dostawcy sprzętu. Karmią Was tymi bzdurnymi informacjami o tym jak to dany transfer się spłacił...
A tak naprawdę to bodaj tylko Juventus ma w ten sposob skonstruowany kontrakt, że duzo na tym zyskują.
Edytowano : 2019-06-07 15:19:01
Logiczne to było poczekać do końca okienka na oceny, a nie płakać już teraz i bawić się w księgowego Bayernu, który wie ile pieniędzy klub oszczędził :|
07.06.2019 15:17
@predator
Wszystko ok, ale ja podważam sens zadawania tych pytań teraz. No chyba, że masz jakieś uzasadnione podejrzenia.
Bo pytać należało przed powrotem Uliego do klubu. A teraz? Ile można tego kotleta odgrzewać?
07.06.2019 15:06
@DieRoten
Ty kpisz czy co? Przecież mówimy o Bayernie. Po to się tutaj chyba spotykamy. Nic przecież nie kłoci się z wyrokami sądów tutaj, ale tematem przewodnim jest dobro klubu. A te zawsze leżało na sercu Hoenessa, co udowodnił niejeden raz doprowadzając klub do światowej czołówki. I insynuowanie jakiś przekrętów w klubie jest ciosem poniżej wszelkiej godności.
@Reeken89
Skąpy? Sam Hoeness mówi publicznie, ze na pewne transfery klub nie stać. Po prostu. Można albo uwierzyć mu, albo dalej hejtowac.
Teraz wydali już ponad 100 mln i wciaz są w grze o kilku zawodników.
07.06.2019 14:47
Problemem nie jest wcale przestępstwo Uliego, którego dokonał w prawyatnej firmie. Problemem jest to, że jego filozofia prowadzenia klubu nie podoba się ludziom, którzy chcą, aby Bayern nie był już Bayernem.
Uli prowadzi ten klub od wielu lat i doprowadził do sytuacji, ze dla wielu innych europejskich klubów Bayern stał się wzorem do naśladowania. Tymczasem tutaj możemy przeczytać jakieś głupawe insynuacje. To się w głowie nie mieści.
Edytowano : 2019-06-07 14:33:42
Co ma Uli za uszami? Coś wyprowadził z klubu?
07.06.2019 14:32
Znowu bzdurny, nic nie wnoszący komentarz. Baw się w tej piaskownicy dalej, ja do niej nie wchodzę.
07.06.2019 13:47
I to jest cała kwintesencja.
Potrafisz wyciągnąć przekręty podatkowe Uliego w swojej prywatnej firmie, a zapominasz ile zrobił dla Bayernu.
To hejtuj dalej, przybijaj piony z tymi, którzy sugerują, ze Uli wynosi hajs z klubu. Wszak mamy wolność, internet wszytsko przyjmie.
07.06.2019 13:22
@Sopariev
Nie, i to nas właśnie różni. Ty wolisz wylewać swoje żale, wypowiadasz się jakbyś wiedział lepiej niż działacze, który doprowadzili ten klub na szczyt. Ja natomiast podchodzę z większa pokorą i dystansem, zdając sobie sprawę z tego, ze dziennikarze w większości szukają sensacji i nie mam zamiaru oceniać na podstawie ich spekulacji. A na pewno nie na tym etapie.
07.06.2019 12:45
Ale Wy sobie zdajecie z tego, że media w większości plotą bzdury? Czy łykacie wszystko jak leci?
Jakby posłuchać mediów to Kovaca by już u nas nie było.
To czy chciał Jovica to czyste spekulacje.
07.06.2019 12:06
@DieRoten ten zarzut w kierunku Thiago jest bzdurny. Niemal kaxdy zawodnik, którego zadaniem jest regulowanie tempa gry posądzany jest o to, ze gra do tylu albo w poprzek. Wielu nie rozumie tej roli.
A kto w Liverpoolu jest tym ofensywnym pomocnikiem?
Gnabry rozegrał w tym sezonie ponad 40 meczów. On ma byc ciagle kontuzjowany?
07.06.2019 10:49
@DieRoten ale skąd Ty wiesz, że w ogole będzie potrzebny ktoś na „10”? Może w ogole nie będzie takiej pozycji w systemie Kovaca w przyszłym sezonie.
Okienko jeszcze nie ruszyło, mu już wydaliśmy ponad 100 mln euro i nikt nie mówi, ze to tyle. Tymczasem tu ciagle płacze jakby było po wszytskim. Spokojnie, na podsumowania przyjdzie czas.
07.06.2019 09:36
Frajerami to są ci, którzy liczą ze Bayern wyda 200 mln na dwóch zawodników, kiedy wydał już ponad 100 mln tego samego okienka.
A to jakie pozycje potrzebują wzmocnień to trudno powiedzieć bo dopiero czas pokaże jak Kovac będzie chciał grać w przyszłym sezonie.
07.06.2019 08:07
No tak, póki co jedynie Real wydał więcej na transfery a tutaj mowa o przespaniu okna? Ludzie...
06.06.2019 22:24
Bez 300? Przecież za samych Havertza, Sane i Pepe trzeba by było zapłacić niemal 300.
Te wzmocnienie co wymieniłeś @buuuU by kosztowały ponad pół miliarda.
06.06.2019 18:06
Nie przyszedłby Lucas, nie przyszedłby Pavard, nikt by nie przyszedł. Gralibyśmy w ich miejsce juniorami. Przecież Uli i Kalle nie mają pojęcia o futbolu, nie mówiąc już o biznesie, nie to co tutejsi specjaliści!
Oj, jakiego mamy pecha, że za sterami tego klubu jest ta dwójka, a nie banda użytkowników z dieroten :(
Edytowano : 2019-06-06 06:50:18
Okienko nawet nie rozpoczęte, a niektórzy wypowiadają sir tak jakby było już zamknięte. Delikatnie rzecz ujmując to niepoważne...
06.06.2019 06:48
Wyborne. Dzojko wie lepiej od Hoenessa na jakie transfery Bayern stać. Wyborne!
05.06.2019 19:01
Ludzie. Jakby Wam wierzyć na słowo to byłbym przekonany, że Bayern jest daleko w tyle za wieloma klubami, które dokonały wspaniałych wzmocnień.
A fakty są takie, ze dwa transfery Bayernu są na chwile obecna w top 10 w Europie pod względem kwot. Kto wyda więcej na obecna chwile? Real i...no właśnie.
Odrobine rozsądku.
05.06.2019 16:21
Jak Bayern nie chce utalentowanej młodziej - źle. Jak chce - i tak niedobrze.
Niektórzy powinni się zastanowić czy są na dobrej stronie :|
Są transfery, które można załatwić po cichu, a są takie przypadki, że trzeba pokazać zawodnikowi i jego otoczeniu, że są wobec nich poważne plany. Nie można wszystkiego sprowadzać do jednego mianownika.
05.06.2019 14:13
Yhy. Powinni wszystkich wyrzucić z klubu, aby tylko zrobić dobrze zawodnikowi, który podczas dwuletniej przygody z klubem może max przez kilka miesięcy grał zgodnie z oczekiwaniami. Logiczne, a co...
05.06.2019 13:27
@DonJupp4ever
No i wszytsko wskazuje na to, że szukamy właśnie kogoś na pozycje nr 6, gdzie musiał grać wielokrotnie Thiago.
Przesuwanie Kimmicha, gdzie na obecnej pozycji tyle nam daje i jest czołową postacią w Europie, nie jest zbyt rozsądne. Zresztą, kto wie co zamierza Kovaca...Może chce jednak mieć alternatywne ustawienie w postaci 352/343 bo co by nie mówić, obecna kadra jest pod to skrojona.
05.06.2019 09:47
Za Rafinhe przyszedł już Pavard. Za Boatenga może się okazać za także nikt nie przyjdzie bo będzie aż 5 zawodników, którzy mogą grać z powodzeniem na stoperze. Suele, Lucas, Hummels, Pavard i od biedy Martinez. Ta pozycja jest dobrze obsadzona. Na skrzydło na pewno będzie wzmocnienie, przynajmniej jedno. Zastępcy Jamesa natomiast imo nie będzie, bo szukamy raczej kogoś na „6”.
Spodziewam się dwóch transferów, więcej będzie dużym zaskoczeniem.
05.06.2019 08:33
@RedMistrzuPL
Nie wiem, nie mam zamiaru bawić się w detektywa. Znajdź mi zatem jakaś publikacje, która by potwierdzała Twoje słowa.
I mogę tylko powtórzyć. Żenujące jest insynuowanie takich rzeczy. Ręce opadają.
Edytowano : 2019-06-05 07:49:31
To Hoeness stworzył tego giganta i wyzywanie go bo nie chce spełnić Waszych mokrych snów wydając 300 czy 400 milionów euro jest dziecinne (mówiąc delikatnie).
05.06.2019 07:40
@predator
Kto tutaj mówi o postawie godnej naśladowania? Uli swoje odsiedział i nazywanie go zlodziejem(!) i insynuowanie dziwacznych rzeczy jest kompletnie nie na miejscu.
Po drugie - jakie znaczenie mają motywy Jamesa? Zaznaczy się nawet jeśli Kolumbijczykowi faktycznie przeszkadzał Kovac to mamy się pozbywać trenera, który zdobył dublet bo nie pasował zawodnikowi, który wcale nie imponował? Przecież to absurd.
05.06.2019 07:26
@RedMistrzuPL
Po pierwsze - Uli został skazany za kradzież? Czekam na przytoczenie wyroku.
I koniec końców żenujące insynuacje. Żenujący poziom.
04.06.2019 23:37
@predator
Ale jak to był do wzięcia? Przecież on nie chciał tutaj grać. Można by wbrew jego woli wykupić go z Realu, ale jak słusznie stwierdził Kalle - to bez sensu.
04.06.2019 23:14
@seco555 i tu można polemizować. Robbery już mało pożyteczni, bez Bernata jako zmiennika na DL, oraz bez Vidala. Nie powiedziałbym, że to kadra mocniejsza, a obiektywnie zdobył po prostu więcej niż sam Jupp.
02.06.2019 13:54
Gnabry i Goretzka wzmocnieniami Kovaca? I tu kibicuje od miesiąca?! Dobre!
02.06.2019 13:44
Biedny @JazGod , nawet nie wie jakiemu klubowi kibicuje.
Jak Bayern chce wydać to wydaje. Przykład teraz Hernandeza. Rok temu jednak nie chciano wydawać, miał być to sezon przejściowy. I to była decyzja zarządu, żeby odpuścić tamto okienko i skupić się na obecnym.
Edytowano : 2019-06-02 13:30:58
Świetnie ze są tutaj tacy, którzy już wiedza jak się skończy przygoda Bayernu z LM. Niech zatem odpuszcza sobie komentowanie i pozwolą wierzyć innym. Jak przecież wiadomo co będzie to po co się produkować?
02.06.2019 13:29
@JazGod mało wiesz o dorosłym życiu jeśli zadajesz takie pytania. Wiemy przecież dobrze, ze trenerzy Bayernu nie maja decydującego głosu w sprawie transferów.
@AdiFantasti złe to może ująłem. Na dobra sprawę żaden trener nie może ściągnąć kogo chce, każdy przecież chciałby mieć ubsiebie Messiego czy Ronaldo ;) Pochettino tez jednak wzmacniał swoją drużynę.
02.06.2019 13:18
Nie wiem skąd wziąłeś te 10 lat...
Pochettino miał czas na ukształtowanie tej drużyny. Mógł ściągnąć zawodników których chciał i popracować nad zastanym materiałem. Pomimo tego nie wygrał póki co niczego, często przy tym przegrywając w po prostu śmiesznych okolicznościach.
Edytowano : 2019-06-02 13:09:16
JazGod tylko skończony idiota by na początku swojej pracy pluł we własne gniazdo. Jestem zreszta przekonany, ze Niko godząc się na przyjście do Bayernu wiedział, ze to ma być sezon przejściowy i wzmocnień nie będzie.
02.06.2019 13:07
Davies, który zreszta przyszedł w zimie, rozpatrujesz w kategorii wzmocnienia?! Ty tak na poważnie?
02.06.2019 13:00
@Reeken89
Wszystko świetnie tylko dla Pochettino to był któryś z kolei sezon. Miał czas na prace z tym materiałem. A Kovacowi niektórzy odmawiali szansy już po kilku miesiącach. Ba, niektórzy chcieliby jego głowy nawet po dublecie, kiedy nie dokonał ani jednego wzmocnienia.
02.06.2019 12:51
A Ty dalej @JazGod próbujesz rzeczywistość dopasowywać pod swoje pokrętne tezy.
Karius był bramkarzem podstawowym w LFC. Nie sprawdził się, wiec sięgnięto po kolejek. Porównanie do Bernata mega chybione, bo Hiszpan przecież był rezerwowym. Porównać można no do Lovrena, który sypie babolami a i tak od lat grywa w Liverpoolu. Już nie wspominając o tym, ze Klopp musiał chwilami mocno rzeźbić stawiając na środku defensywy pomocnika.
A vvd jest w chwili obecnej przynajmniej o klasę lepszy niż Hummels.
Klasowym zmiennikiem jest np Origi? Yhy
02.06.2019 12:38
Crvena wobec tego wychodzi na to jest jednym z najlepszych zespołów Europy. Pokonali Liverpool - zespół, który drugi raz z rzędu zamelduje się w finale LM.
Jeez. Ten argument, ze oni mogli...Mecz meczowi nierówny. Równie dobrze można gadać, ze cała Europą klękala przed Ajaxem, a Bayern jako jedyny z Niki nie przegrał. Równie dobrze można mówić, ze Barca kleknela przed LFC na Anfield, jak zreszta wiele innych zespołów, ale nie Bayern. Można tak gadać w nieskończoność i opierać się jedynie na pojedynczych meczach.
Tyle tylko, ze to z sensowną dyskusją nie ma wiele wspólnego.
27.05.2019 10:39
A to nowość @MateuszFCB
Myślałem, że po napisaniu jakże konstruktywnych postów typu„wywalić Kovaca” (w liczbie około 585) nagle zmienisz zdanie. A to niespodzianka...586 komentarz w ten sam deseń. Jakiś limit dzienny masz?
26.05.2019 09:22
Była kiedykolwiek sytuacja, żeby w jakiejś poważnej lidze trener został wyrzucony po zdobyciu dubletu?
Wyrzucenie Kovaca byłoby teraz niepoważne i pokazałoby innym, potencjalnym trenerom, że decydowanie się na robotę w Monachium nie jest rozsądne.
Jestem jednak pewien, że zarzad zostawi Chorwata. I dobrze. Tak jak Robert przyznał w wywiadzie, i o czym ja sam mówię. Kovac się uczy, wyciąga wnioski z błędów. To jedna z najwazniejszych zalet u trenera.
26.05.2019 09:08
@JazGod
No i świetnie, ze Bayern nie chce płacić absurdalnych kwot. Takie United płaci i gdzie jest? Na dnie. Teraz już mało kto się kryje z krytyka pod adresem zawodników, którzy grają tam tylko dla kasy. A Ty takich chcesz w Bayernie? Gratuluje.
24.05.2019 21:52
Raczej zawsze podaje się zarobki brutto.
24.05.2019 20:15
Zawsze mnie bawi jak ktoś mówi, ze zawodnik x, który ma najlepsze lata zdecydowanie przed sobą, z pewnością nigdy nie zbliży się do zawodnika y. W piłce nie takie rzeczy już widzieliśmy.
Wielu dzięki wytężonej pracy potrafiło dochodzić na szczyt i przeganiać zdawałoby się tych bardziej utalentowanych. A taki Gnabry z roku na roku idzie wyżej...No chyba, ze dalej ktoś tutaj się jara Pulisica, czy Baileyem, którzy mówi bić na głowę naszych młodych skrzydłowych.
24.05.2019 15:36
Krause to typ Wernera czy Gnabry’ego? Polemizowałem. To zdecydowanie bardziej typ playmakera, nie dryblera, nie zawodnika do kontr.
21.05.2019 09:49
Tja.
Sane chciał do Guardioli i dostał to co chciał.
Cieszę się, że nasi stali maruderzy już wiedza jak będzie wyglądało nasze okno transferowe. Może zatem dadzą nam Już spokoj...Przecież wszystko jasne to o czym dyskutować ? :D
21.05.2019 09:26
@Nookie
Ale to wciaz więcej niż Favre, który według Ciebie jest zdecydowanie lepszym fachowcem. A pracuje w Niemczech dłużej prowadząc lepsze zespoły (pomijam Bayern, bo i bez niego miał większy dorobek).
19.05.2019 21:40
Solidny zawodnik, a w tym sezonie należał do najlepszych zawodników Bayernu. Jęki jeden z nielicznych nie musi się wstydzić swojej postawy w dwumeczu z LFC.
Fakt, koniec sezonu miał przeciętny, ale ogólnie bardzo dobry sezon w wykonaniu Gnabry’ego. Chłopak czyni postępy z sezonu na sezon. Obecnie mało jaki skrzydłowy w tej lidze ma do niego start, a przecież jeszcze jakiś rok temu wielu chętniej widziałoby u nas - o zgrozo - Pulisica czy Baileya.
Brawa na stojąco za ostatni mecz dla Robbery, ale na przestrzeni całego sezonu Gnabry był lepszy przynajmniej o klasę. Nie zaklinajmy rzeczywistości.
19.05.2019 21:07
@Nookie
Walczyć o trofea, a je zdobywać to dwie różne rzeczy. Kovac potrafił coś wygrać w poważnej piłce, a Favre zdobycze zaczynaja i koncza się lata temu w Szwajcarii. Potem się tylko „ocierał”, tudzież „walczył”. A jest przecież trenerem, który znacznie dłużej pracuje.
Można wiec jak najbardziej preferować np Favre, ale mówić, ze szkoleniowiec z mniejszym dorobkiem jest zdecydowanie lepszym fachowcem trochę trąci zaklinaniem rzeczywistości.
19.05.2019 18:41
Mów za siebie sopariev.
19.05.2019 15:44
Bayern jest mistrzem i pobił dwukrotnie swoj rekord transferowy.
Wnioski?
19.05.2019 14:43
@BayernWygra
Ocenimy to za kilka dobrych tygodni. Jeśli Uli teraz wyszedłby i powiedział, że ma wręcz nieograniczone środki na wzmocnienia to mega osłabiłby swoją pozycje przy jakichkolwiek negocjacjach. Klubu weszłyby łatwy zarobek, podbijalyby cenę...
19.05.2019 14:29
Mówić z jednej strony, że rywale słabi, a z drugiej wymieniać ich szkoleniowców jak rzekomo lepszych ? Pokrętna logika.
Favre w Niemczech wygrał zero. Nic. Jako pierwszy roztrwonił taką przewagę po rundzie jesiennej i on ma być gwarantem lepszego jutra? Bądźmy poważni. On może póki co zagwarantować, ze jego drużyna w decydującym momencie zawiedzie.
19.05.2019 14:27
Bayern juz wydał ponad 100 mln euro,
Zapowiada kolejne wzmocnienia, a niektórym wojak widać wciaz mało :|
19.05.2019 14:22
Jak można brać poważnie posty takich dzojkow, którzy wystarczy 5 minut słabej gry i jadą tylko po Kovacu? A jak Bayern strzela to milkną...
Blanc, który w psg dostał 3 sezony i zawsze kończył na ćwierćfinale LM? Mourinho który skompromitował United? Tuchel, który wygrał we Francji tylko majstra i odpadł z polrezerwowym United nowicjusza Solskjaera? Van Bommel? No może jeszcze probierz.
#hejter
19.05.2019 13:29
Cieszy przede wszytskim postawa kibiców. O to chodzi :)
A hejterzy niech gadają...
19.05.2019 13:24
kompromitowali to się ci, którzy wspierali naszych rywali w imię rzekomego dobra Bayernu. Hańba im po wsze czasy.
Gratulacje dla Kovaca za odwrócenie losów sezonu. Niewielu potrafi się podnieść i wykręcić taki wynik. Teraz finał PN i czekamy na letnie okienko. Mam nadzieje, ze Chorwat dostanie takich zawodników jak chce i w przyszłym sezonie zobaczymy już nalrawde jego autorski projekt. Drugiego takiego występu w LM nikt nie zaakceptuje, ale Kovac pozwalał już, ze uczy się na błędach.
19.05.2019 13:19
@Rufus87
A kto robi tragedie z tego, że Lewy tyle nie wykorzystał? Nikt. Tyle tylko, że niektórzy twierdzą, że koledzy mu nie tworzą sytuacji, co jest oczywistą bzdurą.
19.05.2019 11:22
Kilka niewykorzystanych setek? Dokładnie 32 zmarnowane „duże szanse”. Zdecydowanie najwiecej w Bundeslidze. W pl aubameyang ma najwiecej...23. W Hiszpanii suarez 31.
19.05.2019 10:48
Wszytskim tym, którzy życzyli mistrzostwa komuś innemu dzisiaj powinno być podwójnie wstyd. Widzieć ile ten mecz znaczył dla Francka i Arjena... bezcenne.
Brawo!
18.05.2019 22:09
@DonJupp4ever
A potem ci sami szczycą się tym jak to są z drużyną na dobre i na złe ;D
18.05.2019 09:18