@Kozja Guardiola i Klopp to absolutnie najlepsi trenerzy na świecie i w porównaniu z nimi wszyscy wypadają blado. A i tak potrzebowali czasu, aby zbudować drużyny, które grają tak jak chcą. Nie wspominając już o tym, kiedy ostatnio Pep grał chociażby w finale LM, a Klopp dopiero ostatnio przerwał swoją passę przegrywanych finałów. Jak widać nawet geniusze nie są ideałami.
Z czego ma być rozliczany trener? Jo chociażby z tego ile jego drużyny stwarza okazji do zdobycia bramki. A Bayern ma ich mnóstwo. Wystarczy prześledzić statystki chociażby xG żeby wiedzieć, ze wcale w tym aspekcie nie odbiega od poprzedników.
Problemem jest natomiast to, ze czasami tracimy ko trole nad meczem, często przez głupie indywidualne błędy. I tutaj można długimi godzinami zastanawiać się nad powodami, ale z pewnością nie jest tak, ze wina jest tylko trenera, albo tylko zawodników. Nic tutaj nie jest czarne, albo białe.
W ostatnich miesiącach nie można nie zauważyć tego, ze obrona został przemeblowania. Niestety, już wypadły dwa ważne ogniwa, które były dopiero na etapie zgrywania. Teraz przed Kovacem nowe wyzwanie, aby poukładać te klocki w inny sposób.
24.10.2019 09:52
@Janson generalnie jest tak jak mówiłem w poprzednim komentarzu. Tutaj ludzie zobaczą mecz jakiejś drużyny raz na 10 spotkań i na jego podstawie budują swoje teorie. A potem się dziwią i marudzą, ze jak można się męczyć z Piereusem, czy przegrać z dortmundem. Patrzcie na Inter, który łatwo pokonał BVB!!!!
A co z tego, ze ten sam Inter zagrał koszmarnie niejeden raz w tym sezonie...ważne ze jest powód do dopoerdzielejia się do Bayernu, bontyloo zespół Kovaca miewa słabsze mecze z potencjalnie słabszymi rywalami :)
Edytowano : 2019-10-23 23:13:41
Favre zawodzi w mniejszym stopniu? Przecież dostał kogo chciał, a do tego koncertowo spartaczył rundę wiosenna nie zdobywając ani jednego trofeum.
23.10.2019 23:12
Esencja. Ludzie pieją z zachwytu nad Interem, który przecież niedawno ledwo co zremisował u siebie, w koszmarnym stylu, z ze slavia.
To jest problem niektórych tutaj. Oglądna mecz jednej czy drugiej drużyny od święta i wyciągają daleko idące wnioski.
23.10.2019 21:51
@seco555 wiekszosc to nie rozpoczyna wcale od moim zdaniem, tylko zdaje się wypowiadać z poziomu absolutnej wyroczni. Ten i ten lepszy od tego i tego, tamten słaby, tamten amator. To norma tutaj i pora otworzyć oczy.
23.10.2019 21:27
@DarthSmd no widzisz, dla mnie gadka ciagle o tym samym, często bez jakichkolwiek sensownych argumentów to nie jest sensowna dyskusja. A chyba portal ma wyższe aspiracje niż dążenie do dyskusji w stylu „Kovac out”, „Mueller drewno” etc.
Tutaj nie chodzi o cenzurę, ale każdy w miarę obiektywny obserwator widzi co tutaj się dzieje. Wałkowane są non stop te same tematy, wszytsko na jedno kopyto, najczęściej mało konstruktywnie. I mnie się osobiście wydawało, ze przynajmniej moderatorzy nie będą dolewali oliwy do ognia i nie będą szukali nawet najmniejszej okazji, żeby odgrzewać tego samego kotleta po raz setny.
Edytowano : 2019-10-23 20:34:15
Zreszta często ci sami, którzy życzą Kovacowi złe, i zadają się triumfować kiedy Bayernowi nie idzie, przez ostatni rok popisywali się już wielokrotnie dopingiem BVB. Jesi chcecie iść w ta stronę...
23.10.2019 20:32
@DarthSmd trzeba mocno się starać aby ocenić debiutancki sezon Kovaca jako słaby. Zdobył obiektywnie więcej niż jego poprzednik, a przy tym nie dostał żadnego zawodnika.
Obecnie jest trudny okres, jaki zdarza się w sezonie wszystkim. Tutaj nie ma co wmawiać, bo kaxdy wie, ze Bayern stać na więcej. Tyle tylko, ze każdej drużynie na świecie, każdemu trenerowi na świecie, można wyjąc pojedyncze mecze i mówić, ze ta drużynę stać na więcej.
Ja w ogole nie wchodzę w dyskusje czy to wina tylko piłkarzy, czy trenera. Mnie po prostu irytuje coraz mniej sensownych dyskusji tutaj bo nawet jeśli ktoś chce pogadać na inny temat, konstruktywnie, to i tak wszytsko zostanie podciągnięte pod trenera. I prywatnie dziwi mnie, ze osoba, która w teorii powinna przecież dbać o poziom dyskusji tutaj, sama uczestniczy w tym wszytskim. No cóż, ja tutaj nie rządze, wiec może mnie to tylko dziwić :)
23.10.2019 19:45
@DarthSmd za długo już interesuje się piłka i za duzo podobnych bzdur czytałem, aby robiło to na mnie wrażenie.
Tak, Bayern powinien grać lepiej już ostatnio i będzie grał lepiej. Jeśli się natomiast łudzisz, ze za innego trenera Bayern nie będziesz miał słabszych okresów to wypada pogratulować...naiwności.
Jak chcecie dalej kręcić się w kółko to również gratuluje. Widzę ze wielu lubi tutaj odgrzewanego kotleta, a ze jeden z tutejszych kucharzy lubi go serwować to...mamy do mamy. Dyskusje wciaz o tym samym i sprowadzanie jakiejkolwiek sensownej polemiki do jednego - Kovaca.
23.10.2019 19:29
@DarthSmd jakby słyszał mojego kumpla, fana United, za LvG. Identyczne argumenty.
Edytowano : 2019-10-23 19:11:12
I już wiem skąd tutaj te same dyskusje. Jeśli nawet moderator szuka okazji w innym meczu do wbicia szpilki w Kovaca...
23.10.2019 19:09
@Sopariev kpisz, prawda ? Przecież tutaj zdecydowana większość we wszystkim widzi winę Kovaca, tj we wszystkim co niedobre.
23.10.2019 18:35
@Jurgen1982 za ofensywnie? Przecież to mówił Kalle, człowiek który chce ofensywnej gry.
Widzę, ze niektórzy widza to co chcą widzieć. A ostatni fragment ewidentnie pokazuje adresatów słów Kalle.
23.10.2019 17:13
Wystarczy przeczytać wypowiedz Kalle. Tutaj niektórzy widzą tylko pojazd po Kovacu, co jest niedorzeczne. Mowa tutaj jest również, a może przede wszytskim o koncentracji zawodników. Bo na czym kończy swoj apel Kalle?
23.10.2019 14:46
Nie, to są właśnie Twoje pobożne życzenia.
Słowa Kalle sa krytyczne, ale obiektywnie trudno im odmówić racji. Tyle tylko, ze zarówno media (Tu potrafię rozumieć bo z tego żyją), jak i Ty (tutaj nie bardzo) nadinterpretujecie.
Kalle słusznie stwierdził, ze taka lekkomyślna gra na dłuższą metę nie przyniesie zadawalajacych efektów. Tylko tylko, ze od mówienia, ze trzeba się poprawić do zwolnienia po kolejnych zwycięstwach daleka, mega daleka droga.
23.10.2019 14:30
Włącz własny rozum. Pismaki robią sensacje jak to maja w zwyczaju. One już zwalniały Kovaca tok temu, kiedy sytuacja była jeszcze gorsza.
Porównujesz Real do Bayernu? Popełniasz błąd już na samym wstępie.
Już abstrahując od tego, ze nawet Benitez wyleciał nie po wygranym, a po zremisowanym meczu, kody na półmetku sezonu zajmowali 3. Miejsce i polegli u siebie z barca 0-4.
23.10.2019 14:15
@FanGraczyBayern Twoje pobożne życzenia.
Ten klub prowadzą poważni ludzi, którzy nie zwolnią trenera po zwycięstwie. Jaki wysłaliby sygnał światu zwalniając opiekuna lidera BL(po zwycięstwie to prawdopodobne) oraz lidera swojej grupy LM? Kto poważny chciany pracować w takim klubie? Nikt.
Na całe szczęście na czele klubu stoją ludzie mający łeb na karku, a nie histerycy.
23.10.2019 14:06
Ale niektórzy pieprzą dyrdymały. Ja tutaj nie widziałem nikogo twierdzącego, ze gramy świetnie. Ba, sam mówię, ze w Europie wszyscy miewają problemy, a tutaj czytam takie farmazony, że ręce opadają.
To poniższe to trolling, bo inaczej musiałbym wątpić w umiejetność czytania ze zrozumieniem poniższej dwójki.
23.10.2019 10:50
@MateuszFCB rola kibica jest bycie obiektywnym? Wypominanie każdego najmnjejszego bledu i życzenia najgorszego? Bzdura!
Wciaz nie rozumiesz, a tłumaczyłem wielokrotnie. Nie chodzi tutaj o ubieranie różowych, fioletowych czy tęczowych okularów. Nie o tym mowa. Mowa o tym, ze jakby każdy proponował poziom dyskusji, który Ty tutaj raz po raz usiłujesz wprowadzić to nie byłoby po co tutaj wchodzić.
Zero argumentów, zero konstruktywnych uwag. Wciaz jedno i to samo po każdym meczu najczęściej w jednym zdaniu.
23.10.2019 09:09
@hoodykr co do transferów to znowu powiem - wstrzymałbym się z ocenami. Jeszcze niedawno większość była zachwycona Coutinho go, teraz po kilku słabszych meczach już go chcą oddać za Kaia. No nie można zmieniać zdania o 180 stopni co kilka tygodni.
Ludzie w internecie maja dziwaczna tendencja do przesadzania i wydawania pochopnych opinii. Minęło 3 miesiące i już niektórzy zaczynaja krytykować transfery FCB. A za kolejne 3 będzie znowu zmiana zdania o 180 st? Naprawdę, warto niekiedy wstrzymać się z wystawianiem laurek.
23.10.2019 08:30
@hoodykr druga bramka pokazuje, że trener niewiele niekiedy może zdziałać jak dany jeden zawodnik daje się z dziecinną łatwością minąć, a od drugiego piłka się odbija myląc bramkarza.
A @MateuszFCB wciaz na żenująco niskim poziomie. Apeluje o reakcje.
Edytowano : 2019-10-23 08:12:10
Gra w obronie musi ulec poprawie, ale potrzeba stabilizacji. A o to trudno jak ciagle musimy zmieniać skład personalny defensywy z uwagi na urazy.
23.10.2019 08:09
Mówienie o zwolnieniu trenera po wygranym meczu, czy po zdobyciu dubletu...
Śmiać się czy płakać?
Każda drużyna z topu ma dwoje problemy. Jesi ludzicie się, ze przyjdzie inny trener i nagle Bayern co mecz będzie imponował to jesteście mega naiwni. Nie było tak nawet za wielkiego Juppa, gdzie tez byli tacy którzy go chętnie by wyrzucili, nie było tez za Pepa (podobnie było wielu narzekaczy).
Ciagłe gadanie o trenerzy, niemal czekanie aż powinie się noga zespołowi, żeby moc wylać wiadro pomyj na trenera. Tak ma wyglądać według niektórych kibicowanie. Przecież to jakiś dramat i kłócący się z ideą kibicowania. Każdy kto przemyśli na dłużej sprawę przyzna mi racje.
szkoda, że jest tylu użytkowników, którzy sprowadzają każda dyskusje do jednego przez co niestety nie ma za bardzo porozmawiać o samym meczu, występach poszczególnych zawodników. Zresztą, ci ostatni maja najlepiej - jakkolwiek by nie partaczyli i tak wszystko jest wina trenera, nie?
23.10.2019 07:15
Havertz zagra kilka słabych meczów i komentarze „Kai nie wart dużych pomiędzy, bierzmy Cou”. Cou wpada w dołek :”eee, Cou nie jest taki dobry. Bierzmy Kaia”. I tak w kółko. Kopalnia memów.
22.10.2019 22:32
Heh, to pewnie niektórzy po golu siarczyście przełknęli. Przecież woleliby widzieć porażkę Kovaca ;D
Brawo Lewy, brawo Bayern!
22.10.2019 22:21
W trybie natychmiastowym powinieneś wylecieć stad za zaniżanie poziomu dyskusji. Pleciesz trzy po trzy, non stop to samo, hejt za hejtem. Ile można?
Co jak co, ale liczby bronią Niko. Zdobyty dublet i na chwile obecna dobra pozycja wyjściowa do wykonania celów. Winą trenera z pewnością nie jest brak skuteczności zawodników.
Wystarczy zerknąć na parametry xgoals, czy tez xpts, aby dostrzec, ze to głównie skuteczność jest problemem.
Oczywiście, należy poprawić grę w defensywie, ale w tej formacji najważniejsze jest zgranie, a nam ciagle ktoś wypada. Jak nie Alaba, to Lucas, a teraz Suele.
Nadmienię również, ze lepiej na tym etapie sezonu z pewnością nie wyglądają ani Dortmund, ani Lipsk. Ci pierwsi przecież byli mega wychwalani za transfery, niektórzy twierdzili przecież ze maja i lepsza kadrę i lepszego trenera. A Lipsk z Nagelsmanem tez nie zachwyca ostatnio...
Jak widać każdy ma swoje problemy, a tutejsi hejterzy wywołaliby na zbity pysk po dwóch, trzech słabszych wynikach...nie mówię nawet o samej grze, bo przecież tworzymy masę sytuacji.
22.10.2019 09:04
@szczebelek pressi g i autobus w polu karnym? Nie istnieje coś takiego. To dwa sprzeczne pojęcia.
Bardzo słaby wystep, ale na przestrzeni całego sezonu wpadki się zdarzają. Szkoda ze zaraz po takim meczu, ale z drugiej strony to może tylko zmotywuje do ciężkiej pracy.
05.10.2019 17:35
@FanGraczyBayern czlowieku, co to za krytyka powtarzanie przy każdej nadarzającej się okazji „Kovac out”? To ma być krytyka? To co najwyżej żenujący płacz rozwydrzonego bachora, który nie może się pohodzic, ze nie otrzyma swojej zabawki.
Dorośnij!
05.10.2019 17:20
@FanGraczyBayern przestan hejtowac. Ile razy można pisać te same banialuki? Kovac trenerem jest i będzie przynajmniej przez kolejnych kilka miesięcy. Pora się z tym pogodzić i go wspierać bo jego sukcesy równają się sukcesom FCB.
Dorośnij w końcu.
05.10.2019 17:16
@FanGraczyBayern out.
05.10.2019 17:13
Już to widzę jak Conte przechodzi i męczymy bule niemiłosiernie i lud to kupuje. No nie...
Polecam włączyć mecz w pierwszej kolejce LM.
Conte potrafi ustawić swoj zespół, ale preferowany przez jego futbol w Bayernie by się nie przyjął. Nie, po prostu nie.
03.10.2019 06:25
@MateuszFCB jal nie kibicuje Spurs tylko FCB. Wspieram ludzi Bayernu, bo na tym min polega kibicowanie.
Ciekaw jestem czy tym meczem Kovac sobie kupił spokoj na kilka miesięcy czy znowu przy pierwszej lepsEj okazji będzie się wspominało ten słynny mecz z liverpoolem.
Brawo!
01.10.2019 23:04
To zwalniany tego Kovaca czy nie? ;)
Co za mecz
01.10.2019 22:47
@Arkady142 oczywiście. Tyle tylko, ze jak twórczość pewnych osobników sprowadza się tylko i wyłącznie do uderzania w stronę Bayernu to nie można tego definiować w inny sposób niż hejt. Ewentualnie ukryta żółta opcja ;)
30.09.2019 09:38
@FanGraczyBayern juz nawet występ legendy Bayernu jest dla Ciebie pretekstem aby uderzyć w obecnych zawodników? No litości. Dzień bez hejtu dniem straconym?
Edytowano : 2019-09-29 22:45:26
Brawo Franck!
29.09.2019 22:45
Dokładnie @Kimas . Marudzenie było za Juppa, za Pepa i za Carlo. Zawsze.
@FanGraczyBayern Brak szczęścia? Przez tyle lat mając ostatnio niemal nieograniczone środki? No bądźmy poważni. Kovacowi wyciąga się przez miesiące jeden mecz, kiedy dostał drużynę bez jakiegokolwiek wzmocnienia.
Tymczasem taki Pep, którego osobiście bardzo cenie, mający duzo wiekszy komfort pracy, ostatni raz w finale grał...no właśnie, sprawdź kiedy. A odpadali ostatnio chociażby z as monaco. Tak, dobrze widzisz. Kovacowi taka porażkę to by pewnie niektórzy tutaj wypominał nie przez kilka miesięcy, a odpowiadaliby o tym wnukom...
Jesteś jednym z kilku tutejszych userow, którzy widza w Kovacu wszystko co najgorsze i zawsze szukają argumentu na nie. W przypadku pozostałych trenerów masz już zupełnie inne kryteria. Choć tak naprawdę wydaje mnie się, ze kiepsko śledzisz mecze innych drużyn i po prostu żyjesz w utopijnym świecie, gdzie te wielkie drużyny grają co mecz świetne zawody i pewnie wygrywają.
29.09.2019 16:14
Pustosłowia to tutaj padają niezwykle często w kontekście właśnie Kovaca. Zero jakiejkolwiek merytorycznej krytyki tylko wrecz trzymanie kciuków za to, żeby powinela się noga Bayernowi(sic!) i tym samym Niko. Tak niestety dla niektórych wyglada kibicowanie, co kłóci się z jakakolwiek definicja kibica klubu sportowego.
Edytowano : 2019-09-29 15:34:24
Nie zawsze za Guardioli graliśmy swoje, wiec nie przesadzajmy. Tez zdarzały się mecze, gdzie graliśmy po prostu słabo.
Tyle tylko, ze Pep to genialny trener, jeden z najlepszych w historii. A kiedy ostatnio zdobył LM? No właśnie. To nie takie proste, a niektórzy tutaj wyzywają od najgorszych bo Bayern za Kovaca zawalił mecz z Liverpoolem. A ile meczów w ostatnich latach zwalały drużyny Pepa?
29.09.2019 15:30
Dostosowywanie się do rywala? To tak na poważnie?
Przecież Bayern próbuje grać swoje co mecz. W większości dominujemy, stwarzamy wiele sytuacji. Taka gra wiąże się również z tym, ze narazmy się na kontry, ale jak siada się przed tv to można być pewnym w jaki sposób chce grać Bayern - dominować. W tym sezonie średnio zdobywamy co mecz nieco ponad 3 bramki i przypadku w tym nie ma.
Nawiasem wczoraj w xG 0.28 - 3.47 dla nas.
29.09.2019 14:29
Ale ja przecież nie twierdze, ze Vvd jest słaby. Wprost przeciwnie. Tyle tylko, ze tutaj znowu niektórzy popadają ze skrajności w skrajność i jak słabiej sezon zaczął Gnabry(co zreszta u niego jest ostatnio normą) to robi się z niego niemal ofermę.
28.09.2019 20:16
Jak przyszło co do czego to Gnabry już pokazał, ze van Dijk kubków straszny, wiec kolejny raz @FanGraczyBayern Strzelasz ślepakami.
Edytowano : 2019-09-28 19:48:08
*van Dijk nie straszny
Edytowano : 2019-09-28 19:49:13
Werder na 2:2. U nas to by niektórzy już dawno zwalniali trenera...
28.09.2019 19:47
@Arski9 dokladnie. Tutaj jednak sporo użytkowników żyje w utopijnym świecie, gdzie rzekomo tylko Bayern meczy się z potencjalnie słabszym rywalem. Reszta och rzekomo regularnie gromi i nie miewa słabszych występów.
28.09.2019 17:44
Bierzmy zatem Nagelsmana. On gwarantuje zwycięstwo w każdym meczu, a na pewno takimi ogórkami jak Schalke. Oh, wait!
28.09.2019 17:37
@mike84 Ty widzisz co piszesz? Wygraliśmy, awansowaliśmy na fotel lidera i...mamy zwalniać trenera? No przecież to jest jakaś wyższa forma abstrakcji.
28.09.2019 17:31
To nie był dobry mecz w naszym wykonaniu ale liczą się 3 punkty. Postawa gospodarzy w tym meczu zasługuje na duże słowa uznania - niesieni dopingiem zagrali z olbrzymia determinacja.
Jedziemy dalej. Bayern!
28.09.2019 17:24
Dziękuje bardzo...
Lewyyyyyy!!!! Bayern!
28.09.2019 17:10
@FanGraczyBayern i to doskonale pokazuje jakim „kibicem” jesteś.
Wcale mnie tonuje dziwi bo już w zeszłym sezonie sporo takich jak ty, którzy trzymają za rywali, się tutaj ujawniło. Wiele wspólnego z kibicowaniem to nie ma.
28.09.2019 17:03
@dzojko gdzie? Kibicuje jak jazdy normalny kibic.
Edytowano : 2019-09-28 17:00:04
Tutaj podobne reakcje jak na stronie zoltkow. Niektórzy powinni zastanowić się nad sobą i co to znaczy kibicowanie....
28.09.2019 16:59
@MateuszFCB ty chyba kpisz. Bananem to już ty powinieneś oberwać dawno za hejt i zaniżanie poziomu dyskusji.
28.09.2019 16:50
Pięknie i jest 2:0. Psy szczekają, karawana jedzie dalej!
28.09.2019 16:45
@Kuffour1 ale zdajesz sobie sprawę, ze Liverpool Kloppa wcale nie wyglada co mecz genialnie? Mecz meczowi nierówny. Podczas długiego sezonu każda drużyna na świecie grająca w sensownej lidze ma słabsze występy. Tak było, jest i będzie niezależnie od trenera.
28.09.2019 16:44
@mike84 każdy ma prawo do swojego zdania, ale już mega męczące jest wałkowaniem tego samego tematu przy każdej okazji. Zawsze jedno j to samo i zawsze bez kosntruktywnych argumentacji.
28.09.2019 16:32
@MateuszFCB juz się przyzwyczaiłem do twoich jakże konstruktywnych argumentów. :|
28.09.2019 16:28
Boże, znowu jakieś herezje. Ostatnio jak wygrywamy to mega pewnie a tutaj jakieś bzdurne komentarze jakoby cały czas rzeźba było drzeć o wynik. Skłonność pewnych osobników do histeryzowania jest po prostu absurdalna. Nie, to nie jest normalne.
28.09.2019 16:21
Tyle płaczu było jak to Coutinho będzie siedział tak jak James. No i proszę - wyszło jak zawsze.
28.09.2019 14:27
@FanGraczyBayern no i znowu jakieś zwidy. Musisz rozmówcę szufladkować, bo inaczej nie potrafisz wyjaśnić pewnych zjawisk. nie potrafisz zrozumieć, ze lidzie potrafią oceniać innych starając się zachować obiektywne kryteria, a nie jedynie uprzedzenia.
21.09.2019 14:13
@FanGraczyBayern nie ma to znaczenia. Wygrał dublet, czego nie osiągali wszyscy. I to jest fakt. Czy wygrywa 1 punktem, 1 bramka czy błędem rywala...Nie ma to znaczenia. Liczy się końcowy sukces.
@ClomidFCB ty dalej sprowadzaj dyskusje na takie żenujące tory, ale ja w to nie wchodzę.
21.09.2019 14:10
A mru gdzieś o to płacze? :D człowieku, masz ewidentny problem nie tylko z Kovacem, ale i ze sobą najwyraźniej, bo widzisz rzeczy, które nie maja miejsce.
21.09.2019 14:05
Skąd ja wiedziałem, ze pojawi się tutaj @FanGraczyBayern , który będzie szukał dziury w całym ?:)
21.09.2019 13:56
@FanGraczyBayern @ClomidFCB nie ma to jak sensowne argumenty prowadzące do sensownej dyskusji ;D
21.09.2019 13:54
No właśnie @JazGod , ty uwielbiasz szufladkować. Albo białe, albo czarne. Albo ktoś jest z nami, albo przeciwko nam. Wcale nie potrzeba być wielbicielem Kovaca, aby starać się obiektywnie oceniać jego prace. A przynajmniej używać sensownych argumentów i bazować na faktach. Argumenty przeciwników Chorwata są częstokroć absurdalne i oderwane od rzeczywistości.
21.09.2019 12:49
@Rufus87 ale czego to ma dowodzić? Przecież jak spotykają się czołowe drożyny na kontynencie, które chcą grać w piłkę, a nie tylko się bronić, to przeważnie tego typu statystki są porównywalne.
21.09.2019 11:21
@nyy32 ale co chcesz tym samym przekazać? Rozmawiamy o stylu, a Ty skaczesz z tematu na temat.
Styl Bayernu bardzo łatwo zdefiniować i widać to gołym okiem na boisku, a statystyki to jedynie potwierdzają.
Czy można grać lepiej? A kto to wie? Kto może powiedzieć, ze nie można i jak to zweryfikować? Nie da się. Było tu wielu takich co twierdziło, ze można grać lepiej jak trenerem był Pep. Zawsze są tacy, którzy twierdzą, ze może być lepiej...
Edytowano : 2019-09-21 10:28:23
Nie mam problemu z tym, że komuś nie podoba się Bayern Kovaca. Każdy ma prawo do własnego zdania. Mówienie jednak, ze ta drużyna nie ma stylu nie ma żadnego pokrycia w faktach. Żadnego. To bzdurny argument nie prowadzący do żadnej dyskusji.
21.09.2019 10:19
@nyy32 i ostatnie co można powiedzieć o Leverkisen to to, ze nie mają stylu.
Styl się definiuje nie poprzez efekt, a poprzez obieraną drogę do jego osiągnięcia.
21.09.2019 08:58
Jak można powtarzać te dyrdymały @ClomidFCB ? Bez stylu? To zacznij oglądać mecze. Bayern Kovaca próbuje grać co mecz to samo. Dominacja przeciwnika, gra na posiadane. To jest brak stylu? Pora siąść przed telewizorem z otwarta głowa, a nie słuchać tych bzdurnych tez nie popartych niczym konkretnym.
21.09.2019 08:04
A Ty wolisz jak zawsze gdybać...
19.09.2019 08:32
Dobry mecz Bayernu. Szkoda oczywiście, ze brakowało zimnej krwi pod bramką rywali, ale to akurat norma tej drużyny w ostatnim czasie.
Fajne zawody Coutinho, ale to Thomas zrobił to co najważniejsze. Super, ze mamy takich zawodników na jedna pozycje. Jeden daje kompletnie co innego niż drugi.
Bardzo dobrze prezentował się po lewej stronie Lucas. Szybki, przebojowy...i pomyśleć, ze to stoper :D Kawał grajka!
No i na koniec śmiesznie się trochę patrzy na Real. Taki wzór dla wielu do naśladowania - bo transfery, bo trener...No i póki co koszmar.
19.09.2019 08:09
Pep odpadał niemal z każdym sensownym rywalem, przyfarciło mu się mega z Kubę, Jupp natomiast poleciał z Realem uznawanym przez ich kibiców za najsłabszy od lat.
I rzekomo ci trenerzy gwarantowaliby awans z drużyna, która osiągnęła jeden z najlepszych wyników w historii w najlepszej lidze świata..
W jakim Wy świecie żyjecie?
Edytowano : 2019-09-18 06:20:47
*z Juve
Edytowano : 2019-09-18 06:21:45
I to ze Livepool przegrał z Crvena? A Bayern z Bayern Borysow, pewnie tez byliśmy słabi wtedy, nie?
18.09.2019 06:20
Zrozum w końcu, ze te gdybanie nie maja w futbolu znaczenia. Równie dobrze można gdybać co by było gdyby nie był Kimmich z Liverpoolem, a nie Rafinha...
Liczy się efekt. Kovac zrobił dublet i wyniki go absolutnie bronią. Teraz Chorwat ma szanse pokazać w Europie, ze czegoś się nauczył. Czas pokaże. Wypada jednak poczekać i oceniać po fakcie, a nie odgrzewać tego samego kotleta po raz setny. Jest tyle tematów do rozmowy przed, w trakcie i po meczu, a istnieje tu grupa, która chce się kręcić nieustannie wokół jednego. To wpływa mega destrukcyjnie na jakiekolwiek sensowne rozmowy na tym portalu.
17.09.2019 08:15
Teraz ma szanse udowodnić, ze jest kilka klas lepszy, ale póki co egzaminu nie zdaje. Przecież jak my byśmy tak zagrali jak Niemcy z Holandią to by tutaj był lament większy niż po spotkaniu z Liverpoolem i pewnie przez najlblizszych 10 sezonów wielu by wspominało ten mecz jako argument przeciwko trenerowi. To ze kiedyś potrafił coś osiągnąć nie ma tutaj najmniejszego znaczenia. Mourinho tez długo jechał na swojej reputacji sprzed lat...
Edytowano : 2019-09-17 07:08:51
Tak, z Hertha powinnismy wygrać, ale tak samo City powinno wygrać z Norwich, Dortmund z Unionen, czy United z crystal pałace. Takie mecze zdarzają sie zawsze, ale widzę, ze znowu szuka się usilnie argumentów na nie.
A ten kto pamięta w jakich okolicznościach padł ten remis wie, ze wcale nie było to złe spotkanie w naszym wykonaniu.
Edytowano : 2019-09-17 07:10:31
I trzeba być mega oderwanym od rzeczywistości, żeby nie widzieć jak Kovac chce grać. Efekty? Dublet. Więcej niż za Juppa w ostatnim sezonie.
Edytowano : 2019-09-17 07:13:13
I nadmienię raz jeszcze, ze absurdalnym wydaje się dla mnie fakt, ze jest tutaj grupa ludzi, która każdą dyskusje musi sprowadzić do osoby Kovaca. Każdą.
17.09.2019 07:05
Trener to, trener tamto. Ile można pisać te dyrdymały...
Teraz niektórzy już nawet stawiają wyżej Chelsea. Tą sama Chelsea, która w 5 ligowych meczach straciła 11 bramek i nie potrafi póki co wygrać u siebie remisując z takimi tuzami jak Leicester czy Sheffield United.
17.09.2019 07:01
Ni tak. Te bildy i Kickera pokazały już swoją wiarygodność na przestrzeni ostatniego roku. Lepsze źródła to już mają w Hiszpanii.
Edytowano : 2019-09-15 10:28:19
Dla mnie słaby trener nie dochodzi trzykrotnie z rzedubdo finału PN, w tym dwukrotnie drużyna pokroju Eintracht. Trzeba mieć mega klapki na oczach, żeby nie uznać klasy szkoleniowca o takim dorobku. I żeby znowu tutaj jeden z drugim hejterem się nie rzucili, to nie uważam wcale Kovaca za trenera wybitnego, ale obecnie takich na świecie jest dwóch .
15.09.2019 10:26
No i wiadomo. Padła jedna pochwała w stronę Kovaca to nie mogło zabraknąć @MateuszFCB , który czyn prędzej pragnie przekonać świat do swoich pseudoracjonalnym. A potem się dziwi czemu ktoś przypomina mu łatkę hejtera. Abstrakcja!
Fakty natomiast są takie, ze cokolwiek Kovac dla niektórych by zrobił i tak będzie złe. Jak my gramy słabo początek i potem dobrze to zle bo jak to mógł tak słabo przygotować zespół. Jak świetnie gramy na początku a potem gorzej to zle bo inny trener lepiej zareagował. I tak w kółko...
Pora zrozumieć, ze naprzeciwko tez jest przeciwnik, który tez ma swoje ambicje. Wczoraj to był Lipsk z wymarzonym przez wielu Julkiem, który został absolutnie stłamszony w pierwszej połowie. Absolutnie. Jakby taka taktyczna porażkę poniósł Kovac to by już tutaj go zwalniano po 20 minutach. Przecież już przed meczem narzekano, ze to Julek ma plan, ze Kovac zły skład wybrał. Boisko zweryfikowało, jak zawsze. Po przerwie Julek musia zareagować, musiał. Kovac jedynie mógł czekać jaka się to potoczy a i tak potrzebował znacznie mniej czasu niż Julek aby wprowadzić odpowiednie korekty i dominacja Lipska trwała znacznie krócej niż ta Bayernu w pierwszej części. Takie są fakty.
15.09.2019 08:45
Tzn w którym? Bo dopiero od niedawna może kogokolwiek sensownego wprowadzić...
14.09.2019 22:08
Ale zrozum chłopie, za to jeden mecz. Jeden. Nie ma takiego trenera na świecie, który nie popełnił takich błędów. Najwięksi na świecie popełniali błędy, ba - popełniają je nadal. A tutaj wciaz przy każdej dyskusji wraca się do jednego meczu i na jego bazie buduje całą historie. To nudne.
Klopp ile musiał przegrać finałów, aby w końcu coś wygrać?
14.09.2019 22:02
@FanGraczyBayern nie mam zamiaru prowadzić tej samej dyskusji po raz 20 i mówiłem to już wielokrotnie :| W dyskusji z tobą jakikolwiek argument by nie pasł zawsze i tak dojdziemy do punktu „a z liveroolem?”. Litości, a kto jest bezbłędny? Na tak, na pewno @FanGraczyBayern !
14.09.2019 21:32
@Reeken89 Julek został doskonale przeczytany przez Kovaca w pierwszej części, wiec musiał coś zrobić. W przerwie o to duzo łatwiej niż w trakcie meczu. Kovac jednak duzo szybciej zareagował już Julek bo po jakiś 20 minutach przewagi Lipska znowu doszliśmy do głosu i w końcówce powinnismy to wygrać.
Jak już wcześniej powiedziałem, Lipsk to dobra drużyna i dominować przez okrągłe 90 min u nich ? Mało realne.
14.09.2019 21:29
@FanGraczyBayern naprawdę? Znowu ten odgrzewany kotlet? Nie wierze.
14.09.2019 21:25
Urocze. Najpierw @MateuszFCB mówi, ze liczą się wyniki, a potem argumentem jest, ze Jupp „prawie przeszedł” Real. No logika ewidentnie szwankuje.
Już jue wspominając, ze tych pavardow i perisicow to ma dopiero od kilku tygodni.
Edytowano : 2019-09-14 21:25:05
Śmiało mogę cię zacytować. Jakby Bayern za Juppa grał tak świetnie to by Real przeszedł. Trafiony - zatopiony.
14.09.2019 21:23
@Reeken89 ze co? To Kovac ma te sytuacje sam wykorzystywać?
Ludzie...
14.09.2019 21:13
Wyniki Kovaca to dublet. Tego nie osiągnął nawet wielki Jupp mając o rok młodszych Robbery. I to nest fakt. Reszta to tylko twoje jojczenie.
14.09.2019 21:10
@MateuszFCB tja, a kibic to ten raz po raz jeżdżący po trenerze i życzący rywalom zwycięstw. Halo, tu ziemia!
14.09.2019 21:04
Jakie to słodkie jak kolejny raz ujawniają się hejeterzy. @dzojko już trzyma kciuki za cvene, to jest postawa godna kibica!
14.09.2019 20:59
Jak to nie wpadło :|
Szkoda, bo w pierwszej połowie powinnismy zamknąć ten mecz. W drugiej Lipsk się odbił, bo to dobra drużyna, wiec wiadomym było, ze całego meczu tak nie zdominujemy jak w pierwszych 45 min.
Remis na tym terenie to nie jest na pewno zły wynik.
14.09.2019 20:22
@zielo151 Lipsk to już dawno nie powinien o co grać, wiec staraj się zachować za grosz obiektywizmu.
14.09.2019 20:08
Bayern znowu zaczyna stwarzać sytuacje a tutaj dalej bzdury jak to nie ma reakcji, taktyki. Trolling poziom hard.
14.09.2019 20:06
@hoven przecież Lucas dzisiaj nie gra na pozycji Hummelsa czy Boa :|
14.09.2019 19:58
Poza gra spektakularna a ok jest jeszcze sporo. Pierwsze 45 min Była bardzo dobra. Powie to niemalże każdy obiektywny onserwstor.
14.09.2019 19:53
Julek potrzebował 45 min na reakcje, a Kovaca niektórzy opierdqlaja po 15. Jak to duzo mówi...
14.09.2019 19:52
@MateuszFCB ni tak, to ze ty zawsze coś wymyślisz na „nie” to wiem. Jakbyśmy prowadzili 3:0 a nie mieli wiele z gry to byś mówił, ze gra kiepska i na tym byś się skupiał. Normalne w twoim wykonaniu.
14.09.2019 19:49
@luu1986 gdzie byłeś w pierwszej połowie?
14.09.2019 19:46
@KaVaR12 dokładnie. Tutaj po prostu niektórzy tylko czekają aż coś się złego stanie. Tyle było stękania jeszcze przed meczem, tymczasem absolutnie dominujemy. Geniusz Julek na razie na kolanach może dziękować Thiago, bo tak na dobra sprawę Powinno już być po meczu.
14.09.2019 19:29
Powtórka z tamtego sezonu. Zamiast dobić rywala to popełniany głupi indywidualny błąd. Po takiej postawie w pierwszej części taki wynik to dramat...
14.09.2019 19:18
No i nie Kimmich, nie Pavard tylko Lucas podpina ich do prądu.
14.09.2019 19:17
@FanGraczyBayern a wiedz ze komentujemy mecz, a nie wróżymy z kuli? Nie wiem co będzie...
14.09.2019 19:17
Kimmich najwiecej udanych akcji w defensywie, najwiecej kluczowych podań a i tak tutaj można przeczytać jak to jest złe grać Nin na 6. To pewnie co sami fachowcy, którzy jojczeli przed meczem na skład i prawili jak to Julek taktycznie zgniecie Kovaca. Tja!
14.09.2019 19:15
Strach nad środkiem pola a absolutnie dominujemy. Absolutnie. Szkoda ze póki co nie udało się drugiej trafić.
Świetnie Kovac to poustawiał. Oby tak dalej!
14.09.2019 18:47
Tyle kończenia przed meczem...pyk i 1:0!
Brawo Tomek i Robert!
Edytowano : 2019-09-14 18:34:10
*jojczenia
14.09.2019 18:33
Mam udowadniać, ze białe jest białe? Kolejny raz? Przecież to widać gołym okiem kto raz po raz pisze jedynie krytyczne komentarze pod adresem Kovaca bez jakiejkolwiek sensownej argumentacji. Raz po raz. Nie przepuścicie żadnej okazji - Bayern gra słabe 5 minut i zwalniacie trenera, media plotkują uderzając w Kovaca - wierzycie na słowo. Bayern wygrywa - milczycie, chwalą Kovaca - w najlepszym razie milczycie.
Niemal każdy news jest rozwalony od tych samych dyskusji. Ja tą już kończę bo z Wami nie ma przecież sensu wchodzić w polemiki bo uprzedzenie(delikatnie mówiąc) do osoby trenera widać gołym okiem.
12.09.2019 18:02
Kolejny hejter w akcji. To jest oczywiste tutaj, ze jak tylko znajdziesz się choć najmniejszy pretekst do jechania po Kovacu to ta dwójka będzie w akcji i będzie usilnie przekonywać do swoich pseudoracjonalnym.
Średni trenerzy nie zdobywają dubletu i nie dochodzą 3 razy z rzędu do finału PN.
Abstrahując już jednak od tego. Zadam kolejny raz pytanie - ile razy można prowadzić te same dyskusje wysilając się jedynie na takie marne argumenty w stylu „bo porażka z liverpoolem”, „bo brak stylu”. Ile można? To już grali setki razy. Trzeba pod każdym możliwym newsem o Kovacu odgrzewać tego kotleta? :|
Kovac jest naszym trenerem. Jego sukces = sukces Bayernu. Pora to zrozumieć, a nie jedynie hejtowac i prawic jak to Favre, Zidane czy Cocu są o kilka klas lepsi.
12.09.2019 17:40
Ale ile można o tym samym gadać?;| wszyscy zgodnie przyznali, ze to był niedopuszczalny mecz.
Tyle tylko, ze oprócz tego zdobyliśmy dublet i póki co nic nie zapowiada zwolnienia Kovaca. Jak długo masz zamiar forować ta bzdurne tezę o słabości Kovaca na podstawie jednego meczu? Przecież to już dawno stało się nudne.
Mamy nowy sezon, trzeba wspierać a nie ciagle wypominać jeden słaby mecz sprzed pół roku.
12.09.2019 16:52
Żałosny jestes z tym ciągłym powtarzaniem tych samych pseudoargumentow. Żyjesz nadzieja, ze bzdury powtórzone setki razy nagle staną się prawdą objawioną?
Ile razy można prowadzić te same dyskusje ?:|
12.09.2019 16:37
@IIWW dla wszystkich rozsądnie myślących i nie pałających jakaś abordulna nienawiścią do kovaca wydaje się to naturalne, ale jak widać...jest jak jest ;)
12.09.2019 15:46
Oczywiście, jakby poszła plotka z byle jakiego źródła o tym jak to grajkowie narzekają na Kovaca to by było dziesiątki komentarzy naczelnych hejterow jak to jest złe za Kovaca. A jak kolejny zawodnik oficjalnie mówi, ze wcale tak nie jest to reakcje „a co ma mówić?”. Czy Wy czytacie co sami piszecie ?:)
12.09.2019 15:30
Znowu frazesy. Za duzo w tym mocno subiektywnych odczuć, za mało jednak faktów i racjonalnego podejścia. Można mecze oglądać i wyciągać zupełnie nietrafne wnioski. Szczególnie jeśli siadasz do spotkania szukając powodów na nie. Doskonałym przykładem był któryś z poprzedników, który wolał skupić się na tym jak to mogliśmy w ogole pozwolić Mainz strzelić bramkę (jakby klubu Pepa, czy Kloppa nie traciły goli przeciwko ogórków) zupełnie ignorując 6 trafień drużyny Kovaca.
Ja wcale nie jestem przekonany czy Niko to trener na lata, ale staram się jak najbardziej obiektywnie oceniać jego poczynania, w przeciwieństwie do wielu tutaj. Można by godzinami rozmawiać czy faktycznie kadra jaka dysponuje to odpowiedni materiał na rozbudzone nadzieje i oczekiwania kibiców. Wciaz jednak mega irytujące jest ciagle czytanie o trenerze i niema czekanie na jego potknięcie, aby tylko kolejny raz wylewać swoje żale. Zdobył dublet, solidnie zapracował na szansę. A tu ciagle dyskusje o nim i o nim. Jakby Bayern zaczynał się i kończył na Kovacu :|
Ja kończę, bo większego sensu to nie ma. Jak jesteś uprzedzony to fakty i tak nie maja większego znaczenia.
@Kozja Guardiola i Klopp to absolutnie najlepsi trenerzy na świecie i w porównaniu z nimi wszyscy wypadają blado. A i tak potrzebowali czasu, aby zbudować drużyny, które grają tak jak chcą. Nie wspominając już o tym, kiedy ostatnio Pep grał chociażby w finale LM, a Klopp dopiero ostatnio przerwał swoją passę przegrywanych finałów. Jak widać nawet geniusze nie są ideałami.
Z czego ma być rozliczany trener? Jo chociażby z tego ile jego drużyny stwarza okazji do zdobycia bramki. A Bayern ma ich mnóstwo. Wystarczy prześledzić statystki chociażby xG żeby wiedzieć, ze wcale w tym aspekcie nie odbiega od poprzedników.
Problemem jest natomiast to, ze czasami tracimy ko trole nad meczem, często przez głupie indywidualne błędy. I tutaj można długimi godzinami zastanawiać się nad powodami, ale z pewnością nie jest tak, ze wina jest tylko trenera, albo tylko zawodników. Nic tutaj nie jest czarne, albo białe.
W ostatnich miesiącach nie można nie zauważyć tego, ze obrona został przemeblowania. Niestety, już wypadły dwa ważne ogniwa, które były dopiero na etapie zgrywania. Teraz przed Kovacem nowe wyzwanie, aby poukładać te klocki w inny sposób.
24.10.2019 09:52
@Janson generalnie jest tak jak mówiłem w poprzednim komentarzu. Tutaj ludzie zobaczą mecz jakiejś drużyny raz na 10 spotkań i na jego podstawie budują swoje teorie. A potem się dziwią i marudzą, ze jak można się męczyć z Piereusem, czy przegrać z dortmundem. Patrzcie na Inter, który łatwo pokonał BVB!!!!
A co z tego, ze ten sam Inter zagrał koszmarnie niejeden raz w tym sezonie...ważne ze jest powód do dopoerdzielejia się do Bayernu, bontyloo zespół Kovaca miewa słabsze mecze z potencjalnie słabszymi rywalami :)
Edytowano : 2019-10-23 23:13:41
Favre zawodzi w mniejszym stopniu? Przecież dostał kogo chciał, a do tego koncertowo spartaczył rundę wiosenna nie zdobywając ani jednego trofeum.
23.10.2019 23:12
Esencja. Ludzie pieją z zachwytu nad Interem, który przecież niedawno ledwo co zremisował u siebie, w koszmarnym stylu, z ze slavia.
To jest problem niektórych tutaj. Oglądna mecz jednej czy drugiej drużyny od święta i wyciągają daleko idące wnioski.
23.10.2019 21:51
@seco555 wiekszosc to nie rozpoczyna wcale od moim zdaniem, tylko zdaje się wypowiadać z poziomu absolutnej wyroczni. Ten i ten lepszy od tego i tego, tamten słaby, tamten amator. To norma tutaj i pora otworzyć oczy.
23.10.2019 21:27
@DarthSmd no widzisz, dla mnie gadka ciagle o tym samym, często bez jakichkolwiek sensownych argumentów to nie jest sensowna dyskusja. A chyba portal ma wyższe aspiracje niż dążenie do dyskusji w stylu „Kovac out”, „Mueller drewno” etc.
Tutaj nie chodzi o cenzurę, ale każdy w miarę obiektywny obserwator widzi co tutaj się dzieje. Wałkowane są non stop te same tematy, wszytsko na jedno kopyto, najczęściej mało konstruktywnie. I mnie się osobiście wydawało, ze przynajmniej moderatorzy nie będą dolewali oliwy do ognia i nie będą szukali nawet najmniejszej okazji, żeby odgrzewać tego samego kotleta po raz setny.
Edytowano : 2019-10-23 20:34:15
Zreszta często ci sami, którzy życzą Kovacowi złe, i zadają się triumfować kiedy Bayernowi nie idzie, przez ostatni rok popisywali się już wielokrotnie dopingiem BVB. Jesi chcecie iść w ta stronę...
23.10.2019 20:32
@DarthSmd trzeba mocno się starać aby ocenić debiutancki sezon Kovaca jako słaby. Zdobył obiektywnie więcej niż jego poprzednik, a przy tym nie dostał żadnego zawodnika.
Obecnie jest trudny okres, jaki zdarza się w sezonie wszystkim. Tutaj nie ma co wmawiać, bo kaxdy wie, ze Bayern stać na więcej. Tyle tylko, ze każdej drużynie na świecie, każdemu trenerowi na świecie, można wyjąc pojedyncze mecze i mówić, ze ta drużynę stać na więcej.
Ja w ogole nie wchodzę w dyskusje czy to wina tylko piłkarzy, czy trenera. Mnie po prostu irytuje coraz mniej sensownych dyskusji tutaj bo nawet jeśli ktoś chce pogadać na inny temat, konstruktywnie, to i tak wszytsko zostanie podciągnięte pod trenera. I prywatnie dziwi mnie, ze osoba, która w teorii powinna przecież dbać o poziom dyskusji tutaj, sama uczestniczy w tym wszytskim. No cóż, ja tutaj nie rządze, wiec może mnie to tylko dziwić :)
23.10.2019 19:45
@DarthSmd za długo już interesuje się piłka i za duzo podobnych bzdur czytałem, aby robiło to na mnie wrażenie.
Tak, Bayern powinien grać lepiej już ostatnio i będzie grał lepiej. Jeśli się natomiast łudzisz, ze za innego trenera Bayern nie będziesz miał słabszych okresów to wypada pogratulować...naiwności.
Jak chcecie dalej kręcić się w kółko to również gratuluje. Widzę ze wielu lubi tutaj odgrzewanego kotleta, a ze jeden z tutejszych kucharzy lubi go serwować to...mamy do mamy. Dyskusje wciaz o tym samym i sprowadzanie jakiejkolwiek sensownej polemiki do jednego - Kovaca.
23.10.2019 19:29
@DarthSmd jakby słyszał mojego kumpla, fana United, za LvG. Identyczne argumenty.
Edytowano : 2019-10-23 19:11:12
I już wiem skąd tutaj te same dyskusje. Jeśli nawet moderator szuka okazji w innym meczu do wbicia szpilki w Kovaca...
23.10.2019 19:09
@Sopariev kpisz, prawda ? Przecież tutaj zdecydowana większość we wszystkim widzi winę Kovaca, tj we wszystkim co niedobre.
23.10.2019 18:35
@Jurgen1982 za ofensywnie? Przecież to mówił Kalle, człowiek który chce ofensywnej gry.
Widzę, ze niektórzy widza to co chcą widzieć. A ostatni fragment ewidentnie pokazuje adresatów słów Kalle.
23.10.2019 17:13
Wystarczy przeczytać wypowiedz Kalle. Tutaj niektórzy widzą tylko pojazd po Kovacu, co jest niedorzeczne. Mowa tutaj jest również, a może przede wszytskim o koncentracji zawodników. Bo na czym kończy swoj apel Kalle?
23.10.2019 14:46
Nie, to są właśnie Twoje pobożne życzenia.
Słowa Kalle sa krytyczne, ale obiektywnie trudno im odmówić racji. Tyle tylko, ze zarówno media (Tu potrafię rozumieć bo z tego żyją), jak i Ty (tutaj nie bardzo) nadinterpretujecie.
Kalle słusznie stwierdził, ze taka lekkomyślna gra na dłuższą metę nie przyniesie zadawalajacych efektów. Tylko tylko, ze od mówienia, ze trzeba się poprawić do zwolnienia po kolejnych zwycięstwach daleka, mega daleka droga.
23.10.2019 14:30
Włącz własny rozum. Pismaki robią sensacje jak to maja w zwyczaju. One już zwalniały Kovaca tok temu, kiedy sytuacja była jeszcze gorsza.
Porównujesz Real do Bayernu? Popełniasz błąd już na samym wstępie.
Już abstrahując od tego, ze nawet Benitez wyleciał nie po wygranym, a po zremisowanym meczu, kody na półmetku sezonu zajmowali 3. Miejsce i polegli u siebie z barca 0-4.
23.10.2019 14:15
@FanGraczyBayern Twoje pobożne życzenia.
Ten klub prowadzą poważni ludzi, którzy nie zwolnią trenera po zwycięstwie. Jaki wysłaliby sygnał światu zwalniając opiekuna lidera BL(po zwycięstwie to prawdopodobne) oraz lidera swojej grupy LM? Kto poważny chciany pracować w takim klubie? Nikt.
Na całe szczęście na czele klubu stoją ludzie mający łeb na karku, a nie histerycy.
23.10.2019 14:06
Ale niektórzy pieprzą dyrdymały. Ja tutaj nie widziałem nikogo twierdzącego, ze gramy świetnie. Ba, sam mówię, ze w Europie wszyscy miewają problemy, a tutaj czytam takie farmazony, że ręce opadają.
To poniższe to trolling, bo inaczej musiałbym wątpić w umiejetność czytania ze zrozumieniem poniższej dwójki.
23.10.2019 10:50
@MateuszFCB rola kibica jest bycie obiektywnym? Wypominanie każdego najmnjejszego bledu i życzenia najgorszego? Bzdura!
Wciaz nie rozumiesz, a tłumaczyłem wielokrotnie. Nie chodzi tutaj o ubieranie różowych, fioletowych czy tęczowych okularów. Nie o tym mowa. Mowa o tym, ze jakby każdy proponował poziom dyskusji, który Ty tutaj raz po raz usiłujesz wprowadzić to nie byłoby po co tutaj wchodzić.
Zero argumentów, zero konstruktywnych uwag. Wciaz jedno i to samo po każdym meczu najczęściej w jednym zdaniu.
23.10.2019 09:09
@hoodykr co do transferów to znowu powiem - wstrzymałbym się z ocenami. Jeszcze niedawno większość była zachwycona Coutinho go, teraz po kilku słabszych meczach już go chcą oddać za Kaia. No nie można zmieniać zdania o 180 stopni co kilka tygodni.
Ludzie w internecie maja dziwaczna tendencja do przesadzania i wydawania pochopnych opinii. Minęło 3 miesiące i już niektórzy zaczynaja krytykować transfery FCB. A za kolejne 3 będzie znowu zmiana zdania o 180 st? Naprawdę, warto niekiedy wstrzymać się z wystawianiem laurek.
23.10.2019 08:30
@hoodykr druga bramka pokazuje, że trener niewiele niekiedy może zdziałać jak dany jeden zawodnik daje się z dziecinną łatwością minąć, a od drugiego piłka się odbija myląc bramkarza.
A @MateuszFCB wciaz na żenująco niskim poziomie. Apeluje o reakcje.
Edytowano : 2019-10-23 08:12:10
Gra w obronie musi ulec poprawie, ale potrzeba stabilizacji. A o to trudno jak ciagle musimy zmieniać skład personalny defensywy z uwagi na urazy.
23.10.2019 08:09
Mówienie o zwolnieniu trenera po wygranym meczu, czy po zdobyciu dubletu...
Śmiać się czy płakać?
Każda drużyna z topu ma dwoje problemy. Jesi ludzicie się, ze przyjdzie inny trener i nagle Bayern co mecz będzie imponował to jesteście mega naiwni. Nie było tak nawet za wielkiego Juppa, gdzie tez byli tacy którzy go chętnie by wyrzucili, nie było tez za Pepa (podobnie było wielu narzekaczy).
Ciagłe gadanie o trenerzy, niemal czekanie aż powinie się noga zespołowi, żeby moc wylać wiadro pomyj na trenera. Tak ma wyglądać według niektórych kibicowanie. Przecież to jakiś dramat i kłócący się z ideą kibicowania. Każdy kto przemyśli na dłużej sprawę przyzna mi racje.
szkoda, że jest tylu użytkowników, którzy sprowadzają każda dyskusje do jednego przez co niestety nie ma za bardzo porozmawiać o samym meczu, występach poszczególnych zawodników. Zresztą, ci ostatni maja najlepiej - jakkolwiek by nie partaczyli i tak wszystko jest wina trenera, nie?
23.10.2019 07:15
Havertz zagra kilka słabych meczów i komentarze „Kai nie wart dużych pomiędzy, bierzmy Cou”. Cou wpada w dołek :”eee, Cou nie jest taki dobry. Bierzmy Kaia”. I tak w kółko. Kopalnia memów.
22.10.2019 22:32
Heh, to pewnie niektórzy po golu siarczyście przełknęli. Przecież woleliby widzieć porażkę Kovaca ;D
Brawo Lewy, brawo Bayern!
22.10.2019 22:21
W trybie natychmiastowym powinieneś wylecieć stad za zaniżanie poziomu dyskusji. Pleciesz trzy po trzy, non stop to samo, hejt za hejtem. Ile można?
Co jak co, ale liczby bronią Niko. Zdobyty dublet i na chwile obecna dobra pozycja wyjściowa do wykonania celów. Winą trenera z pewnością nie jest brak skuteczności zawodników.
Wystarczy zerknąć na parametry xgoals, czy tez xpts, aby dostrzec, ze to głównie skuteczność jest problemem.
Oczywiście, należy poprawić grę w defensywie, ale w tej formacji najważniejsze jest zgranie, a nam ciagle ktoś wypada. Jak nie Alaba, to Lucas, a teraz Suele.
Nadmienię również, ze lepiej na tym etapie sezonu z pewnością nie wyglądają ani Dortmund, ani Lipsk. Ci pierwsi przecież byli mega wychwalani za transfery, niektórzy twierdzili przecież ze maja i lepsza kadrę i lepszego trenera. A Lipsk z Nagelsmanem tez nie zachwyca ostatnio...
Jak widać każdy ma swoje problemy, a tutejsi hejterzy wywołaliby na zbity pysk po dwóch, trzech słabszych wynikach...nie mówię nawet o samej grze, bo przecież tworzymy masę sytuacji.
22.10.2019 09:04
@szczebelek pressi g i autobus w polu karnym? Nie istnieje coś takiego. To dwa sprzeczne pojęcia.
Bardzo słaby wystep, ale na przestrzeni całego sezonu wpadki się zdarzają. Szkoda ze zaraz po takim meczu, ale z drugiej strony to może tylko zmotywuje do ciężkiej pracy.
05.10.2019 17:35
@FanGraczyBayern czlowieku, co to za krytyka powtarzanie przy każdej nadarzającej się okazji „Kovac out”? To ma być krytyka? To co najwyżej żenujący płacz rozwydrzonego bachora, który nie może się pohodzic, ze nie otrzyma swojej zabawki.
Dorośnij!
05.10.2019 17:20
@FanGraczyBayern przestan hejtowac. Ile razy można pisać te same banialuki? Kovac trenerem jest i będzie przynajmniej przez kolejnych kilka miesięcy. Pora się z tym pogodzić i go wspierać bo jego sukcesy równają się sukcesom FCB.
Dorośnij w końcu.
05.10.2019 17:16
@FanGraczyBayern out.
05.10.2019 17:13
Już to widzę jak Conte przechodzi i męczymy bule niemiłosiernie i lud to kupuje. No nie...
Polecam włączyć mecz w pierwszej kolejce LM.
Conte potrafi ustawić swoj zespół, ale preferowany przez jego futbol w Bayernie by się nie przyjął. Nie, po prostu nie.
03.10.2019 06:25
@MateuszFCB jal nie kibicuje Spurs tylko FCB. Wspieram ludzi Bayernu, bo na tym min polega kibicowanie.
Ciekaw jestem czy tym meczem Kovac sobie kupił spokoj na kilka miesięcy czy znowu przy pierwszej lepsEj okazji będzie się wspominało ten słynny mecz z liverpoolem.
Brawo!
01.10.2019 23:04
To zwalniany tego Kovaca czy nie? ;)
Co za mecz
01.10.2019 22:47
@Arkady142 oczywiście. Tyle tylko, ze jak twórczość pewnych osobników sprowadza się tylko i wyłącznie do uderzania w stronę Bayernu to nie można tego definiować w inny sposób niż hejt. Ewentualnie ukryta żółta opcja ;)
30.09.2019 09:38
@FanGraczyBayern juz nawet występ legendy Bayernu jest dla Ciebie pretekstem aby uderzyć w obecnych zawodników? No litości. Dzień bez hejtu dniem straconym?
Edytowano : 2019-09-29 22:45:26
Brawo Franck!
29.09.2019 22:45
Dokładnie @Kimas . Marudzenie było za Juppa, za Pepa i za Carlo. Zawsze.
@FanGraczyBayern Brak szczęścia? Przez tyle lat mając ostatnio niemal nieograniczone środki? No bądźmy poważni. Kovacowi wyciąga się przez miesiące jeden mecz, kiedy dostał drużynę bez jakiegokolwiek wzmocnienia.
Tymczasem taki Pep, którego osobiście bardzo cenie, mający duzo wiekszy komfort pracy, ostatni raz w finale grał...no właśnie, sprawdź kiedy. A odpadali ostatnio chociażby z as monaco. Tak, dobrze widzisz. Kovacowi taka porażkę to by pewnie niektórzy tutaj wypominał nie przez kilka miesięcy, a odpowiadaliby o tym wnukom...
Jesteś jednym z kilku tutejszych userow, którzy widza w Kovacu wszystko co najgorsze i zawsze szukają argumentu na nie. W przypadku pozostałych trenerów masz już zupełnie inne kryteria. Choć tak naprawdę wydaje mnie się, ze kiepsko śledzisz mecze innych drużyn i po prostu żyjesz w utopijnym świecie, gdzie te wielkie drużyny grają co mecz świetne zawody i pewnie wygrywają.
29.09.2019 16:14
Pustosłowia to tutaj padają niezwykle często w kontekście właśnie Kovaca. Zero jakiejkolwiek merytorycznej krytyki tylko wrecz trzymanie kciuków za to, żeby powinela się noga Bayernowi(sic!) i tym samym Niko. Tak niestety dla niektórych wyglada kibicowanie, co kłóci się z jakakolwiek definicja kibica klubu sportowego.
Edytowano : 2019-09-29 15:34:24
Nie zawsze za Guardioli graliśmy swoje, wiec nie przesadzajmy. Tez zdarzały się mecze, gdzie graliśmy po prostu słabo.
Tyle tylko, ze Pep to genialny trener, jeden z najlepszych w historii. A kiedy ostatnio zdobył LM? No właśnie. To nie takie proste, a niektórzy tutaj wyzywają od najgorszych bo Bayern za Kovaca zawalił mecz z Liverpoolem. A ile meczów w ostatnich latach zwalały drużyny Pepa?
29.09.2019 15:30
Dostosowywanie się do rywala? To tak na poważnie?
Przecież Bayern próbuje grać swoje co mecz. W większości dominujemy, stwarzamy wiele sytuacji. Taka gra wiąże się również z tym, ze narazmy się na kontry, ale jak siada się przed tv to można być pewnym w jaki sposób chce grać Bayern - dominować. W tym sezonie średnio zdobywamy co mecz nieco ponad 3 bramki i przypadku w tym nie ma.
Nawiasem wczoraj w xG 0.28 - 3.47 dla nas.
29.09.2019 14:29
Ale ja przecież nie twierdze, ze Vvd jest słaby. Wprost przeciwnie. Tyle tylko, ze tutaj znowu niektórzy popadają ze skrajności w skrajność i jak słabiej sezon zaczął Gnabry(co zreszta u niego jest ostatnio normą) to robi się z niego niemal ofermę.
28.09.2019 20:16
Jak przyszło co do czego to Gnabry już pokazał, ze van Dijk kubków straszny, wiec kolejny raz @FanGraczyBayern Strzelasz ślepakami.
Edytowano : 2019-09-28 19:48:08
*van Dijk nie straszny
Edytowano : 2019-09-28 19:49:13
Werder na 2:2. U nas to by niektórzy już dawno zwalniali trenera...
28.09.2019 19:47
@Arski9 dokladnie. Tutaj jednak sporo użytkowników żyje w utopijnym świecie, gdzie rzekomo tylko Bayern meczy się z potencjalnie słabszym rywalem. Reszta och rzekomo regularnie gromi i nie miewa słabszych występów.
28.09.2019 17:44
Bierzmy zatem Nagelsmana. On gwarantuje zwycięstwo w każdym meczu, a na pewno takimi ogórkami jak Schalke. Oh, wait!
28.09.2019 17:37
@mike84 Ty widzisz co piszesz? Wygraliśmy, awansowaliśmy na fotel lidera i...mamy zwalniać trenera? No przecież to jest jakaś wyższa forma abstrakcji.
28.09.2019 17:31
To nie był dobry mecz w naszym wykonaniu ale liczą się 3 punkty. Postawa gospodarzy w tym meczu zasługuje na duże słowa uznania - niesieni dopingiem zagrali z olbrzymia determinacja.
Jedziemy dalej. Bayern!
28.09.2019 17:24
Dziękuje bardzo...
Lewyyyyyy!!!! Bayern!
28.09.2019 17:10
@FanGraczyBayern i to doskonale pokazuje jakim „kibicem” jesteś.
Wcale mnie tonuje dziwi bo już w zeszłym sezonie sporo takich jak ty, którzy trzymają za rywali, się tutaj ujawniło. Wiele wspólnego z kibicowaniem to nie ma.
28.09.2019 17:03
@dzojko gdzie? Kibicuje jak jazdy normalny kibic.
Edytowano : 2019-09-28 17:00:04
Tutaj podobne reakcje jak na stronie zoltkow. Niektórzy powinni zastanowić się nad sobą i co to znaczy kibicowanie....
28.09.2019 16:59
@MateuszFCB ty chyba kpisz. Bananem to już ty powinieneś oberwać dawno za hejt i zaniżanie poziomu dyskusji.
28.09.2019 16:50
Pięknie i jest 2:0. Psy szczekają, karawana jedzie dalej!
28.09.2019 16:45
@Kuffour1 ale zdajesz sobie sprawę, ze Liverpool Kloppa wcale nie wyglada co mecz genialnie? Mecz meczowi nierówny. Podczas długiego sezonu każda drużyna na świecie grająca w sensownej lidze ma słabsze występy. Tak było, jest i będzie niezależnie od trenera.
28.09.2019 16:44
@mike84 każdy ma prawo do swojego zdania, ale już mega męczące jest wałkowaniem tego samego tematu przy każdej okazji. Zawsze jedno j to samo i zawsze bez kosntruktywnych argumentacji.
28.09.2019 16:32
@MateuszFCB juz się przyzwyczaiłem do twoich jakże konstruktywnych argumentów. :|
28.09.2019 16:28
Boże, znowu jakieś herezje. Ostatnio jak wygrywamy to mega pewnie a tutaj jakieś bzdurne komentarze jakoby cały czas rzeźba było drzeć o wynik. Skłonność pewnych osobników do histeryzowania jest po prostu absurdalna. Nie, to nie jest normalne.
28.09.2019 16:21
Tyle płaczu było jak to Coutinho będzie siedział tak jak James. No i proszę - wyszło jak zawsze.
28.09.2019 14:27
@FanGraczyBayern no i znowu jakieś zwidy. Musisz rozmówcę szufladkować, bo inaczej nie potrafisz wyjaśnić pewnych zjawisk. nie potrafisz zrozumieć, ze lidzie potrafią oceniać innych starając się zachować obiektywne kryteria, a nie jedynie uprzedzenia.
21.09.2019 14:13
@FanGraczyBayern nie ma to znaczenia. Wygrał dublet, czego nie osiągali wszyscy. I to jest fakt. Czy wygrywa 1 punktem, 1 bramka czy błędem rywala...Nie ma to znaczenia. Liczy się końcowy sukces.
@ClomidFCB ty dalej sprowadzaj dyskusje na takie żenujące tory, ale ja w to nie wchodzę.
21.09.2019 14:10
A mru gdzieś o to płacze? :D człowieku, masz ewidentny problem nie tylko z Kovacem, ale i ze sobą najwyraźniej, bo widzisz rzeczy, które nie maja miejsce.
21.09.2019 14:05
Skąd ja wiedziałem, ze pojawi się tutaj @FanGraczyBayern , który będzie szukał dziury w całym ?:)
21.09.2019 13:56
@FanGraczyBayern @ClomidFCB nie ma to jak sensowne argumenty prowadzące do sensownej dyskusji ;D
21.09.2019 13:54
No właśnie @JazGod , ty uwielbiasz szufladkować. Albo białe, albo czarne. Albo ktoś jest z nami, albo przeciwko nam. Wcale nie potrzeba być wielbicielem Kovaca, aby starać się obiektywnie oceniać jego prace. A przynajmniej używać sensownych argumentów i bazować na faktach. Argumenty przeciwników Chorwata są częstokroć absurdalne i oderwane od rzeczywistości.
21.09.2019 12:49
@Rufus87 ale czego to ma dowodzić? Przecież jak spotykają się czołowe drożyny na kontynencie, które chcą grać w piłkę, a nie tylko się bronić, to przeważnie tego typu statystki są porównywalne.
21.09.2019 11:21
@nyy32 ale co chcesz tym samym przekazać? Rozmawiamy o stylu, a Ty skaczesz z tematu na temat.
Styl Bayernu bardzo łatwo zdefiniować i widać to gołym okiem na boisku, a statystyki to jedynie potwierdzają.
Czy można grać lepiej? A kto to wie? Kto może powiedzieć, ze nie można i jak to zweryfikować? Nie da się. Było tu wielu takich co twierdziło, ze można grać lepiej jak trenerem był Pep. Zawsze są tacy, którzy twierdzą, ze może być lepiej...
Edytowano : 2019-09-21 10:28:23
Nie mam problemu z tym, że komuś nie podoba się Bayern Kovaca. Każdy ma prawo do własnego zdania. Mówienie jednak, ze ta drużyna nie ma stylu nie ma żadnego pokrycia w faktach. Żadnego. To bzdurny argument nie prowadzący do żadnej dyskusji.
21.09.2019 10:19
@nyy32 i ostatnie co można powiedzieć o Leverkisen to to, ze nie mają stylu.
Styl się definiuje nie poprzez efekt, a poprzez obieraną drogę do jego osiągnięcia.
21.09.2019 08:58
Jak można powtarzać te dyrdymały @ClomidFCB ? Bez stylu? To zacznij oglądać mecze. Bayern Kovaca próbuje grać co mecz to samo. Dominacja przeciwnika, gra na posiadane. To jest brak stylu? Pora siąść przed telewizorem z otwarta głowa, a nie słuchać tych bzdurnych tez nie popartych niczym konkretnym.
21.09.2019 08:04
A Ty wolisz jak zawsze gdybać...
19.09.2019 08:32
Dobry mecz Bayernu. Szkoda oczywiście, ze brakowało zimnej krwi pod bramką rywali, ale to akurat norma tej drużyny w ostatnim czasie.
Fajne zawody Coutinho, ale to Thomas zrobił to co najważniejsze. Super, ze mamy takich zawodników na jedna pozycje. Jeden daje kompletnie co innego niż drugi.
Bardzo dobrze prezentował się po lewej stronie Lucas. Szybki, przebojowy...i pomyśleć, ze to stoper :D Kawał grajka!
No i na koniec śmiesznie się trochę patrzy na Real. Taki wzór dla wielu do naśladowania - bo transfery, bo trener...No i póki co koszmar.
19.09.2019 08:09
Pep odpadał niemal z każdym sensownym rywalem, przyfarciło mu się mega z Kubę, Jupp natomiast poleciał z Realem uznawanym przez ich kibiców za najsłabszy od lat.
I rzekomo ci trenerzy gwarantowaliby awans z drużyna, która osiągnęła jeden z najlepszych wyników w historii w najlepszej lidze świata..
W jakim Wy świecie żyjecie?
Edytowano : 2019-09-18 06:20:47
*z Juve
Edytowano : 2019-09-18 06:21:45
I to ze Livepool przegrał z Crvena? A Bayern z Bayern Borysow, pewnie tez byliśmy słabi wtedy, nie?
18.09.2019 06:20
Zrozum w końcu, ze te gdybanie nie maja w futbolu znaczenia. Równie dobrze można gdybać co by było gdyby nie był Kimmich z Liverpoolem, a nie Rafinha...
Liczy się efekt. Kovac zrobił dublet i wyniki go absolutnie bronią. Teraz Chorwat ma szanse pokazać w Europie, ze czegoś się nauczył. Czas pokaże. Wypada jednak poczekać i oceniać po fakcie, a nie odgrzewać tego samego kotleta po raz setny. Jest tyle tematów do rozmowy przed, w trakcie i po meczu, a istnieje tu grupa, która chce się kręcić nieustannie wokół jednego. To wpływa mega destrukcyjnie na jakiekolwiek sensowne rozmowy na tym portalu.
17.09.2019 08:15
Teraz ma szanse udowodnić, ze jest kilka klas lepszy, ale póki co egzaminu nie zdaje. Przecież jak my byśmy tak zagrali jak Niemcy z Holandią to by tutaj był lament większy niż po spotkaniu z Liverpoolem i pewnie przez najlblizszych 10 sezonów wielu by wspominało ten mecz jako argument przeciwko trenerowi. To ze kiedyś potrafił coś osiągnąć nie ma tutaj najmniejszego znaczenia. Mourinho tez długo jechał na swojej reputacji sprzed lat...
Edytowano : 2019-09-17 07:08:51
Tak, z Hertha powinnismy wygrać, ale tak samo City powinno wygrać z Norwich, Dortmund z Unionen, czy United z crystal pałace. Takie mecze zdarzają sie zawsze, ale widzę, ze znowu szuka się usilnie argumentów na nie.
A ten kto pamięta w jakich okolicznościach padł ten remis wie, ze wcale nie było to złe spotkanie w naszym wykonaniu.
Edytowano : 2019-09-17 07:10:31
I trzeba być mega oderwanym od rzeczywistości, żeby nie widzieć jak Kovac chce grać. Efekty? Dublet. Więcej niż za Juppa w ostatnim sezonie.
Edytowano : 2019-09-17 07:13:13
I nadmienię raz jeszcze, ze absurdalnym wydaje się dla mnie fakt, ze jest tutaj grupa ludzi, która każdą dyskusje musi sprowadzić do osoby Kovaca. Każdą.
17.09.2019 07:05
Trener to, trener tamto. Ile można pisać te dyrdymały...
Teraz niektórzy już nawet stawiają wyżej Chelsea. Tą sama Chelsea, która w 5 ligowych meczach straciła 11 bramek i nie potrafi póki co wygrać u siebie remisując z takimi tuzami jak Leicester czy Sheffield United.
17.09.2019 07:01
Ni tak. Te bildy i Kickera pokazały już swoją wiarygodność na przestrzeni ostatniego roku. Lepsze źródła to już mają w Hiszpanii.
Edytowano : 2019-09-15 10:28:19
Dla mnie słaby trener nie dochodzi trzykrotnie z rzedubdo finału PN, w tym dwukrotnie drużyna pokroju Eintracht. Trzeba mieć mega klapki na oczach, żeby nie uznać klasy szkoleniowca o takim dorobku. I żeby znowu tutaj jeden z drugim hejterem się nie rzucili, to nie uważam wcale Kovaca za trenera wybitnego, ale obecnie takich na świecie jest dwóch .
15.09.2019 10:26
No i wiadomo. Padła jedna pochwała w stronę Kovaca to nie mogło zabraknąć @MateuszFCB , który czyn prędzej pragnie przekonać świat do swoich pseudoracjonalnym. A potem się dziwi czemu ktoś przypomina mu łatkę hejtera. Abstrakcja!
Fakty natomiast są takie, ze cokolwiek Kovac dla niektórych by zrobił i tak będzie złe. Jak my gramy słabo początek i potem dobrze to zle bo jak to mógł tak słabo przygotować zespół. Jak świetnie gramy na początku a potem gorzej to zle bo inny trener lepiej zareagował. I tak w kółko...
Pora zrozumieć, ze naprzeciwko tez jest przeciwnik, który tez ma swoje ambicje. Wczoraj to był Lipsk z wymarzonym przez wielu Julkiem, który został absolutnie stłamszony w pierwszej połowie. Absolutnie. Jakby taka taktyczna porażkę poniósł Kovac to by już tutaj go zwalniano po 20 minutach. Przecież już przed meczem narzekano, ze to Julek ma plan, ze Kovac zły skład wybrał. Boisko zweryfikowało, jak zawsze. Po przerwie Julek musia zareagować, musiał. Kovac jedynie mógł czekać jaka się to potoczy a i tak potrzebował znacznie mniej czasu niż Julek aby wprowadzić odpowiednie korekty i dominacja Lipska trwała znacznie krócej niż ta Bayernu w pierwszej części. Takie są fakty.
15.09.2019 08:45
Tzn w którym? Bo dopiero od niedawna może kogokolwiek sensownego wprowadzić...
14.09.2019 22:08
Ale zrozum chłopie, za to jeden mecz. Jeden. Nie ma takiego trenera na świecie, który nie popełnił takich błędów. Najwięksi na świecie popełniali błędy, ba - popełniają je nadal. A tutaj wciaz przy każdej dyskusji wraca się do jednego meczu i na jego bazie buduje całą historie. To nudne.
Klopp ile musiał przegrać finałów, aby w końcu coś wygrać?
14.09.2019 22:02
@FanGraczyBayern nie mam zamiaru prowadzić tej samej dyskusji po raz 20 i mówiłem to już wielokrotnie :| W dyskusji z tobą jakikolwiek argument by nie pasł zawsze i tak dojdziemy do punktu „a z liveroolem?”. Litości, a kto jest bezbłędny? Na tak, na pewno @FanGraczyBayern !
14.09.2019 21:32
@Reeken89 Julek został doskonale przeczytany przez Kovaca w pierwszej części, wiec musiał coś zrobić. W przerwie o to duzo łatwiej niż w trakcie meczu. Kovac jednak duzo szybciej zareagował już Julek bo po jakiś 20 minutach przewagi Lipska znowu doszliśmy do głosu i w końcówce powinnismy to wygrać.
Jak już wcześniej powiedziałem, Lipsk to dobra drużyna i dominować przez okrągłe 90 min u nich ? Mało realne.
14.09.2019 21:29
@FanGraczyBayern naprawdę? Znowu ten odgrzewany kotlet? Nie wierze.
14.09.2019 21:25
Urocze. Najpierw @MateuszFCB mówi, ze liczą się wyniki, a potem argumentem jest, ze Jupp „prawie przeszedł” Real. No logika ewidentnie szwankuje.
Już jue wspominając, ze tych pavardow i perisicow to ma dopiero od kilku tygodni.
Edytowano : 2019-09-14 21:25:05
Śmiało mogę cię zacytować. Jakby Bayern za Juppa grał tak świetnie to by Real przeszedł. Trafiony - zatopiony.
14.09.2019 21:23
@Reeken89 ze co? To Kovac ma te sytuacje sam wykorzystywać?
Ludzie...
14.09.2019 21:13
Wyniki Kovaca to dublet. Tego nie osiągnął nawet wielki Jupp mając o rok młodszych Robbery. I to nest fakt. Reszta to tylko twoje jojczenie.
14.09.2019 21:10
@MateuszFCB tja, a kibic to ten raz po raz jeżdżący po trenerze i życzący rywalom zwycięstw. Halo, tu ziemia!
14.09.2019 21:04
Jakie to słodkie jak kolejny raz ujawniają się hejeterzy. @dzojko już trzyma kciuki za cvene, to jest postawa godna kibica!
14.09.2019 20:59
Jak to nie wpadło :|
Szkoda, bo w pierwszej połowie powinnismy zamknąć ten mecz. W drugiej Lipsk się odbił, bo to dobra drużyna, wiec wiadomym było, ze całego meczu tak nie zdominujemy jak w pierwszych 45 min.
Remis na tym terenie to nie jest na pewno zły wynik.
14.09.2019 20:22
@zielo151 Lipsk to już dawno nie powinien o co grać, wiec staraj się zachować za grosz obiektywizmu.
14.09.2019 20:08
Bayern znowu zaczyna stwarzać sytuacje a tutaj dalej bzdury jak to nie ma reakcji, taktyki. Trolling poziom hard.
14.09.2019 20:06
@hoven przecież Lucas dzisiaj nie gra na pozycji Hummelsa czy Boa :|
14.09.2019 19:58
Poza gra spektakularna a ok jest jeszcze sporo. Pierwsze 45 min Była bardzo dobra. Powie to niemalże każdy obiektywny onserwstor.
14.09.2019 19:53
Julek potrzebował 45 min na reakcje, a Kovaca niektórzy opierdqlaja po 15. Jak to duzo mówi...
14.09.2019 19:52
@MateuszFCB ni tak, to ze ty zawsze coś wymyślisz na „nie” to wiem. Jakbyśmy prowadzili 3:0 a nie mieli wiele z gry to byś mówił, ze gra kiepska i na tym byś się skupiał. Normalne w twoim wykonaniu.
14.09.2019 19:49
@luu1986 gdzie byłeś w pierwszej połowie?
14.09.2019 19:46
@KaVaR12 dokładnie. Tutaj po prostu niektórzy tylko czekają aż coś się złego stanie. Tyle było stękania jeszcze przed meczem, tymczasem absolutnie dominujemy. Geniusz Julek na razie na kolanach może dziękować Thiago, bo tak na dobra sprawę Powinno już być po meczu.
14.09.2019 19:29
Powtórka z tamtego sezonu. Zamiast dobić rywala to popełniany głupi indywidualny błąd. Po takiej postawie w pierwszej części taki wynik to dramat...
14.09.2019 19:18
No i nie Kimmich, nie Pavard tylko Lucas podpina ich do prądu.
14.09.2019 19:17
@FanGraczyBayern a wiedz ze komentujemy mecz, a nie wróżymy z kuli? Nie wiem co będzie...
14.09.2019 19:17
Kimmich najwiecej udanych akcji w defensywie, najwiecej kluczowych podań a i tak tutaj można przeczytać jak to jest złe grać Nin na 6. To pewnie co sami fachowcy, którzy jojczeli przed meczem na skład i prawili jak to Julek taktycznie zgniecie Kovaca. Tja!
14.09.2019 19:15
Strach nad środkiem pola a absolutnie dominujemy. Absolutnie. Szkoda ze póki co nie udało się drugiej trafić.
Świetnie Kovac to poustawiał. Oby tak dalej!
14.09.2019 18:47
Tyle kończenia przed meczem...pyk i 1:0!
Brawo Tomek i Robert!
Edytowano : 2019-09-14 18:34:10
*jojczenia
14.09.2019 18:33
Mam udowadniać, ze białe jest białe? Kolejny raz? Przecież to widać gołym okiem kto raz po raz pisze jedynie krytyczne komentarze pod adresem Kovaca bez jakiejkolwiek sensownej argumentacji. Raz po raz. Nie przepuścicie żadnej okazji - Bayern gra słabe 5 minut i zwalniacie trenera, media plotkują uderzając w Kovaca - wierzycie na słowo. Bayern wygrywa - milczycie, chwalą Kovaca - w najlepszym razie milczycie.
Niemal każdy news jest rozwalony od tych samych dyskusji. Ja tą już kończę bo z Wami nie ma przecież sensu wchodzić w polemiki bo uprzedzenie(delikatnie mówiąc) do osoby trenera widać gołym okiem.
12.09.2019 18:02
Kolejny hejter w akcji. To jest oczywiste tutaj, ze jak tylko znajdziesz się choć najmniejszy pretekst do jechania po Kovacu to ta dwójka będzie w akcji i będzie usilnie przekonywać do swoich pseudoracjonalnym.
Średni trenerzy nie zdobywają dubletu i nie dochodzą 3 razy z rzędu do finału PN.
Abstrahując już jednak od tego. Zadam kolejny raz pytanie - ile razy można prowadzić te same dyskusje wysilając się jedynie na takie marne argumenty w stylu „bo porażka z liverpoolem”, „bo brak stylu”. Ile można? To już grali setki razy. Trzeba pod każdym możliwym newsem o Kovacu odgrzewać tego kotleta? :|
Kovac jest naszym trenerem. Jego sukces = sukces Bayernu. Pora to zrozumieć, a nie jedynie hejtowac i prawic jak to Favre, Zidane czy Cocu są o kilka klas lepsi.
12.09.2019 17:40
Ale ile można o tym samym gadać?;| wszyscy zgodnie przyznali, ze to był niedopuszczalny mecz.
Tyle tylko, ze oprócz tego zdobyliśmy dublet i póki co nic nie zapowiada zwolnienia Kovaca. Jak długo masz zamiar forować ta bzdurne tezę o słabości Kovaca na podstawie jednego meczu? Przecież to już dawno stało się nudne.
Mamy nowy sezon, trzeba wspierać a nie ciagle wypominać jeden słaby mecz sprzed pół roku.
12.09.2019 16:52
Żałosny jestes z tym ciągłym powtarzaniem tych samych pseudoargumentow. Żyjesz nadzieja, ze bzdury powtórzone setki razy nagle staną się prawdą objawioną?
Ile razy można prowadzić te same dyskusje ?:|
12.09.2019 16:37
@IIWW dla wszystkich rozsądnie myślących i nie pałających jakaś abordulna nienawiścią do kovaca wydaje się to naturalne, ale jak widać...jest jak jest ;)
12.09.2019 15:46
Oczywiście, jakby poszła plotka z byle jakiego źródła o tym jak to grajkowie narzekają na Kovaca to by było dziesiątki komentarzy naczelnych hejterow jak to jest złe za Kovaca. A jak kolejny zawodnik oficjalnie mówi, ze wcale tak nie jest to reakcje „a co ma mówić?”. Czy Wy czytacie co sami piszecie ?:)
12.09.2019 15:30
Znowu frazesy. Za duzo w tym mocno subiektywnych odczuć, za mało jednak faktów i racjonalnego podejścia. Można mecze oglądać i wyciągać zupełnie nietrafne wnioski. Szczególnie jeśli siadasz do spotkania szukając powodów na nie. Doskonałym przykładem był któryś z poprzedników, który wolał skupić się na tym jak to mogliśmy w ogole pozwolić Mainz strzelić bramkę (jakby klubu Pepa, czy Kloppa nie traciły goli przeciwko ogórków) zupełnie ignorując 6 trafień drużyny Kovaca.
Ja wcale nie jestem przekonany czy Niko to trener na lata, ale staram się jak najbardziej obiektywnie oceniać jego poczynania, w przeciwieństwie do wielu tutaj. Można by godzinami rozmawiać czy faktycznie kadra jaka dysponuje to odpowiedni materiał na rozbudzone nadzieje i oczekiwania kibiców. Wciaz jednak mega irytujące jest ciagle czytanie o trenerze i niema czekanie na jego potknięcie, aby tylko kolejny raz wylewać swoje żale. Zdobył dublet, solidnie zapracował na szansę. A tu ciagle dyskusje o nim i o nim. Jakby Bayern zaczynał się i kończył na Kovacu :|
Ja kończę, bo większego sensu to nie ma. Jak jesteś uprzedzony to fakty i tak nie maja większego znaczenia.
08.09.2019 13:20