Wiem, że w dzisiejszym świecie opinie skrajne najlepiej się „klikają”, ale zachowajmy odrobinę umiaru.
Dlatego ani Tuchel nie jest nieudacznikiem, ani ci zawodnicy, którzy jeszcze niedawno zachwycali, nie są drugorzędni.
Wydaje się oczywiste po takim czasie, że trener nie pasuje do tej grupy zawodników. Być może z inną poszłoby mu lepiej, udałoby mu się do niej dotrzeć. Tego pewnie się nie dowiemy. Bo czy ktokolwiek zaufałby teraz Tuchelowi i pozwolił mu na ułożenie całej kadry pod siebie? Poważnie ktoś by mu da do ręki miliony wypracowane przez lata i postawił całą przyszłość klubu na jego barkach? Wątpię.
Zawodnicy nie są bez winy, ale naprawdę trudno nie zauważyć, że od miesięcy niemal wszyscy są pod formą. Niemal wszyscy grają poniżej swojego potencjału. Nie możemy być ślepi. Tylko naprawdę najwybitniejsze jednostki potrafią grać nawet wtedy, kiedy koledzy niczego nie ogarniają. Choć i tak nie zawsze…
W Bayernie Tuchela nic się nie klei, ale to nie znaczy że każdy z tych zawodników nie będzie przydatny przy kolejnym trenerze, który zaproponuje inny podejście i inny model gry.
15.02.2024 15:29
2
Nie byłem i nie jestem fanem Tuchela, ale to co się tutaj ostatnio odwala…
Kibicowanie rywalom ? Zawszze za Bayernem, zawsze. Na dobre i na złe. A niektórzy niech się zastanowią…nad sobą.
15.02.2024 11:26
@makaay tak, każdy może mieć swoje zdanie ale to tylko ty jak katarynka prawisz to samo i chcesz wałkować po raz setny ten sam temat i wyciągasz identyczne „argumenty”. To już było, nie musisz tego powtarzać bo zapewniam, że jak napiszesz tonpo raz 101 to nie zmieni to faktów.
13.02.2024 20:46
1
@makaay to będę mu kibicował…bo na tym polega rola kibica. Wiem że dla Ciebie to może być dziwne, ale poważnie. Można kogoś nie lubić, ale jak pracuje dla twojego klubu to kibicujesz mu z całych sił.
13.02.2024 20:44
Czyli ego, które jakiś czas temu wystrzeliło, po kompromitacji w reprezentacji wciąż nie wylądowało xD
Mówiłem już że dopóki nie nabierze pokory nie powinien otrzymać kolejnej szansy w Bayernie.
Już chciał w przeszłości wybierać sobie bezpośredniego przełożonego (dyrektora sportowego), a teraz sięga jeszcze wyżej ? xD
13.02.2024 19:52
@Jurgen1982 jakich wersji? Przecież gdyby Flick chciał pracować dalej w Bayernie to by pracował.
13.02.2024 19:49
1
Przecież to kwestia faktów. Flick opuścił Bayern na własne życzenie.
13.02.2024 19:45
Co do Gnabry’ego to myślę że za szybko jest skreślany. Zawsze robił sporo punktów w kanadyjce, a teraz jeden gorszy sezon, w którym ma masę kontuzji, i nagle Kanadyjka najważniejsza ?;)
Co do Comana to się prędzej zgadzam…
Tak czy inaczej najprościej nie uważam, że potrzeba wielkiej rewolucji.
30.01.2024 12:23
Fakty to są takie, że jeszcze niedawno wskazywałeś jak to Atletico, Juventus czy Chelsea są świetnie zarządzane, w przeciwieństwie do Bayernu. Tyle o faktach. Reszta to tylko twoja ich interpretacja.
Ja nigdy i nigdzie nie twierdziłem, że zarząd, a w tym Brazzo, byli i są bezbłędni. Tylko tylko że tutaj są tacy, którzy zawsze i wszytsko krytykowali co tyczyło się Bayernu i wychwaalalinpod niebiosa to co u innych. Idealny przykład z tymi rzekomo świetnie zarządzanymi klubami wymienionymi wyżej.
Owszem, można liczyć że w końcu przyznasz się do błędu, ale po co? Przecież wiemy że to nie nastąpi i jak 5 lat temu jeździłeś po zarządzie i wyzywałeś od najgorszych, tak będziesz robił przez kolejnych 10. Do kolejnego bana :)
30.01.2024 12:12
@Alistair jak w końcu przestaniesz mi wmawiać rzeczy, których nie powiedziałem (szkoła hovena?) to zacznie się poważna rozmowa. Na razie gadasz jakieś banialuki wyssane z palce na temat tego co ja rzekomo myślę o Hasanie (tych rozmów było już tysiące), Flicku czy Tuchelu. Mogę jedynie nadmienić, że pudło za pudłem.
Dziecinada i nic więcej.
30.01.2024 11:57
Co do oszukiwania to oczywiście @Alistair
No tak, kadra to co innego. Poszedł ze złego Bayernu, gdzie miał szyć z tego co ma do…super kadry, bo…ma szyć z tego co ma. Logika xD
30.01.2024 11:44
Jeśli ktoś tutaj oszukuje to ty @makaay bo ja nigdy nie mówiłem że Tuchel to mój wybór. Byłem przeciwny zwalnianiu Julka i od początku mówiłem, że ta decyzja może kosztować zarząd głowy. I koniec końców tak się to zakończyło.
Ryzyko było spore i się nie opłaciło.
Te gadki o tym kto co sabotował to mają tyle wspólnego z faktami co bajki z mchu i paproci.
Ile lat będziesz jeszcze bajdurzył to tym chaosie po Hasanie? Jeszcze kilka lat temu prawiłeś o tym jak trzeba się wzorować na Juve, Atletico czy Chelsea xD
30.01.2024 11:38
Tak sabotowano, że stworzono mu ekipę zdolną do wygrania LM. Skończmy już z tymi bajkami.
Flick odszedł w poszukiwaniu „lepszego” i skończyło się tak jak przewidywałem. Warunki w Bayernie, choć nie idealne, to i tak są takie, że zdecydowana większość trenerów na świecie może o tym pomarzyć. Masz coś hspozycji zawodników światowej klasy. Oczywiście, zawsze w teorii możesz mieć 30 najlepszych grajków świata, ale to tylko w fm.
W reprezentacji doskonale pokazał jak niekoniecznie można mu ufać w procesie selekcji.
30.01.2024 10:48
Najwidoczniej miał zachcianki z kosmosu jak ich nie spełniono. Spełniono Dantasa i gdzie chłopak jest?
A Flick niby wcześniej powinien sobiebzdawac sprawę, że trener Bayernu niekoniecznie może liczyć na spełnienie swoich zachcianek (był przecież w sztabie Kovaca), a jak się skończyło to dobrze wiemy.
Dlatego jak nabrał pokory to jestem za. Jak nie to wolę inne wyjście.
30.01.2024 10:27
@makaay
„to tylko Flickiem/Gerlandem nie ryzykują(zarząd) bo znają realia i klub,a i może popukają się w głowę(zarząd) i dali by mu to czego nie dali po sezonie 19/20?!”
Jestem za Flickiem ale pod jednym warunkiem. Że nabrał pokory i zrozumiał, że nie jest alfa i Omega. Czyli nie on decyduje w pojedynkę o kadrze i niekoniecznie spełniamy jego życzeń co do transferów.
30.01.2024 09:50
1
@kibicod2007 Flick miał kogo chciał w kadrze Niemiec i wszyscy wiemy czym się to skończyło. Podobnie jak w przypadku jego „Dantasa”.
Hansi idealnie był skrojony pod tamtą grupę piłkarzy i wycisnął z niej najwięcej jak mógł. Chciała mi za to. Jednak fakty są takie, że jego nieomylność w kwestiach kadrowych nigdy nie została potwierdzona.
29.01.2024 14:57
Chciałeś się ukryć, ale leci tutaj hovenizmem. Wskaż paluszkiem, gdzie napisałem o "perfekcyjnej" kadrze? No właśnie. Jak zawsze, wkładasz w usta ludziom to, czego nie powiedzieli, a potem z tym walczysz xD Urocze i jak widać ciągle w modzie.
25.01.2024 11:07
@SammyKufour
"Nie kojarzę całościowo gorzej zbudowanej kadry niż ta, którą teraz mamy. "
No tak. Pełno gwiazd w kadrze, ale nie było i nie ma gorzej zbudowanej kadry xD Co za odklejka. Hoven, to ty ?
Niektórzy to by wymagali, żeby kadra liczyło 30 zawodników. A prawie nikt nie miał i nie ma takiego komfortu. W większości wypadków każdy trener z topu miał sytuację, kiedy musiał łatać dziury w kadrze. KAŻDY.
25.01.2024 10:44
2
Nie lubię znęcać się nad trenerem, ale to już trwa niemal rok. Rok bezbarwnej gry, gdzie nie widać żadnego progresu. Pomysł? Poza dograniem do skrzydła i wrzutki coś widzimy?
Nie wiem, ale najgorsze jest to, że Bayern w tej postaci nie zachęca do oglądania meczów. Po prostu trudno się na to patrzy. Trzymam kciuki i wciąż wierzę, że przecież wszystko co najważniejsze jeszcze przed nami, ale z tygodnia na tydzień moja wiara topnieje.
Pomimo wszystko na obecną chwilę dałbym szansę Tuchelowi dograć do końca sezonu i wtedy zastanowić się co dalej.
25.01.2024 09:40
Lubię i cenię Holendra, ale powoli tracę cierpliwość za dużo tych urazów…
17.01.2024 09:04
Niech strzela jak najwięcej.
16.01.2024 16:23
Ale skąd możesz wiedzieć czy będzie za x lat zagrożeniem? Czas pokaże. Spokój i opanowanie przychodzą w wielu przypadkach wraz z doświadczeniem.
Niektórzy zupełnie zapominają, że Upa ma dopiero 25 lat. Rzadko który stoper w tym wieku jest przez cały sezon bezbłędny. Francuz ma jeszcze czas, aby wejść na ten szczebel wyżej.
Można mieć wątpliwości, czy mentalnie poradzi sobie z przeskokiem o szczebel wyżej, ale przekreślanie go już teraz jest stanowczo za wczesne.
16.01.2024 13:17
Zaczynam tracić cierpliwość do Tuchela…Trudno czerpać satysfakcję z oglądania takich meczów :/
12.01.2024 21:59
@Pavelak jedne kluby potrafią czasem szybko działać (Bayern też), a inne czasem przez lata nie potrafią ściągnąć odpowiednich ludzi.
Czas nie jest kluczowy, a efekt działań. Jak mówię - od lat tutaj chwaliło się sposób działania klubów, które obecnie są w drugiej, a może i trzeciej lidze w europejskiej hierarchii. Dlatego mówię - lodu. Bo nie wszystko idzie wygląda świetnie (conza zaskoczenie, bo mówiłem że po zmianie dyrektora…też będą takie przypadki xD), ale to to już działa w piłce i w życiu. Tutaj jednak narracja jest od lat taka sama (jakby zagłada była zaraz za zakrętem), a Bayern dalej w topie ;)
10.01.2024 18:16
Historia się powtarza. Niezależnie od tego kto jest na czele te same zarzuty.
Bo za wolno, bo źle, bo amatorka etc etc. A Bayern jak był w europejskim topie tak dalej jest. Nie to co „świetnie zarządzane” Chelsea, Atletico czy Juve xD
Wciąż panuje przekonanie, że wystarczy przecież chcieć. Co z tego, że w większości przypadków zawodnikom i ich agentom wcale nie pali się do tego, żeby szybko podjąć decyzję. Co z tego, że to gra interesów kilku stron. Tutejsi fachowcy wiedzą lepiej jak zarządzać, bo przecież w fm to łatwe.
Lodu ludzie. Lodu.
Ps i czekam na argument z Sarrem xD
10.01.2024 16:07
@fiidoo byli Kalle i Uli to zle bo dusigrosze. Porządek miał zrobić Kahn, ale on - podobnie jak Brazzo- mieli okazać się amatorami. Teraz kolejni są na tapecie.
Ile czasu musi minąć, żeby ludzie zrozumieli, że nie wszystko jest czarno-białe i niekoniecznie ich wizja budowy drużyny jest tą jedyną właściwą? XD
10.01.2024 10:52
Znowu ten Sarr, agahahaha
Nie wytrzymam.
Bayern kupił w ostatnich latach Kane’a, de Ligta, czy Mane, ale tutaj cały czas ktoś wyjeżdża z tym sarrem xD
Nic się nie zmienia. Sami specjaliści tutaj od transferów. Niezależnie kto był u sterów Bayernu w ostatnich xx latach tutaj te same żale. I zapewne tr same przekonanie, że jak przyjdzie nowy dyrektor to zrobić porządek xD
10.01.2024 10:29
No tak, ilość obejrzanych wybranych materiałów na YT, czy rzekoma „masa komentarzy” to wymierne dane ;D
Powtarzam, wyjdź z bańki. Lewandowski miał rzekomo być na topie jeszcze wiele lat, miał również wejść marketingowo na inny poziom. Na jednym i drugim polu się to nie sprawdziło. Forma sportowa daleka od tego co było w FCB, a kontraktów z wielkimi globalnymi markami też nie przybyło.
23.12.2023 14:57
@Simon89 lubisz rzucać kategoryczne osady, ale za nimi nie idzie nic więcej niż „tak jest bo ja tak myślę”. Zero jakichkolwiek obiektywnych wskaźników, jest tak bo ty tak mówisz xD
Co świadczy o tym wielkim kroku naprzód Lewego? Jakieś dane? Jakiś kontrakt z wielką marką? Przecież nic takiego nie miało miejsca.
Żyjesz w tej swojej hiszpańskiej bańce. Poradź niej wyjść.
Anglicy już jasno wypowiedzieli się co myślą o Superlidze, a Ty ciągle jak katarynka. Otaczająca rzeczywistość nie jest istotna bo…tak xD
23.12.2023 12:20
@Simon89 nie przypominam sobie, żebym mówił że Lewy nie wygra niczego, tylko nie wygra LM. Twoje przewidywania o tym jak to będzie na topie i grał przeszkolenie lata tak jak w Bayernie i jak to marketingowo wkroczy na nowe pola, okazały się bajkamki.
Teraz oczywiście mówisz tak jak wszyscy zapatrzeni w barce i Real, którzy wierzą, że ktoś nagle im sypnie hajs. A najłatwiej zrobić sobie złego przeciwnika i w tej roli obsadzają UEFA. Oni dobrze, UEFA zła xD niemal jak w polskiej polityce i fanatycy kupują to.
Kluby premier league zarabiają wiele i wiele wydają. Kluby z Hiszpanii o takich dochodach mogą tylko śnić i szukają drogi do tego, żeby im dorównać. Co słusznie zauważył Kalle. I niech kwiczą dalej, wraz z tymi wszystkimi, którzy im uwierzyli, że walczą ze złem xD
23.12.2023 11:09
@Simon89 te twoje zapewnienia o tym kto kogo wykończy są tyle samo warte ile niedawne przekonywanie o tym jak to Lewy będzie przez długie lata na szczycie. Odpuść sobie. Twoj mokry sen kolejny raz się nie spełni.
23.12.2023 00:31
@Simon89 angielskie środowisko piłkarskie już jasno pokazało przy ostatniej próbie wstąpienia do superligi, co myśli na temat tego bubla.
Gadanie o dorznieciu uefy niczym z katalońskiego czy madryckiego podręcznika propagandy. Każą wam w to wierzyć, żeby tylko maksymalnie się wzbogać i kontynuować nierzadko irracjonalne wydatki. Uefa musi przejść reformy, ale jeśli ktoś ufa tym ludziom, którzy chcą zaorać dotychczasowy porządek, to jest naiwny.
Edytowano : 2023-12-22 17:35:35
Nie każdy zrobi wszystko dla szybkiej kasy. Są tacy, którzy potrafią jeść mniejszymi łyżkami, bo rozumieją, że na dłuższą metę niekoniecznie na tym stracą.
22.12.2023 17:33
@Rael no tak, jak z tej strony patrzeć. Mnie bardziej chodziło o te gadki o „zacofaniu”, które są często „argumentem” osób lewoskrętych ;)
No tak, światem rzadzi pieniądz to róbmy tak, żeby dać tym bogatszym jeszcze większą władzę. Żeby bogatsi byli bardziej bogaci. No to ma sens!
Edytowano : 2023-12-22 15:12:29
Władzę Bayernu przede wszystkim potrafią spojrzeć w daleka przyszłość. Nie interesuje ich to, żeby zarobić jak najwięcej tu i teraz. Dlatego nie wystąpią przeciwko fanom, którym i tak formuła superligi szybko by się przejadła.
Ale kwik Hiszpanów to miód na moje serce xD
22.12.2023 15:04
A ja NBA oglądałem lata temu, przełom lat 90 i 00 i z roku na rok wygasło we mnie zainteresowanie tym sportem min ze względu na taki system rozgrywek. Za dużo tych meczów, za dużo meczów o nic z tymi samymi rywalami. Niby elitarnie, niby najlepsi, ale wszystko się po jakimś czasie przejada.
Nie wiem czemu niektórzy uparcie chcliby zamerykanizować to co w Europie świetnie się na przestrzeni last sprawdziło, ale wierzę w to, że opór kibiców będzie wciąż spory.
22.12.2023 12:59
Jak to co? Niektórzy wychodzą z założenia, że nowocześni to ci co patrzą tylko na hajs i nic więcej, a reszta zacofana. Brzmi trochę po lewacku, ale cóż…
Są tacy, którzy wychodzą z założenia, że kibica da się kupić. Przeliczą się…i dobrze.
Hiszpanom żal tyłek ściska patrząc na dochody Anglików. Ale jak to? Przecież mają super klimat, 2 największe kluby na świecie….ahahahw. Wróć!
22.12.2023 12:50
Znów pojawiło się krytyczne zdanie nt Lewego i ponownie simon89 uraczył nas swoimi wywiadami, które przecież czytaliśmy tutaj wielokrotnie. PO co wracać do tego co już było przegadane tutaj wiele razy? Lewy swoim zachowaniem dał powody do tego, żeby wbijać mu czasami szpilki. Jak rozumiesz Lewego to i wykaż się odrobiną empatii dla kibiców. Bo kibic to Również nie maszyna.
Jakie ma tutaj znaczenie zdanie Staniewskiego? Takie jak Hajty czy innego Hamanna. Żaden argument w dyskusji. Fakty są takie, o czym kilka osób tutaj mówiło ponad rok temu, Lewy będzie tylko gorszy z biegiem czasu. To ty próbowałeś przekonywać jak to robi kolejny krok, jak to jeszcze będzie w prime przez kilka lat. A czy z perspektywy czasu zyskał cokolwiek co można obiektywnie ocenić? Ani sportowo, ani marketingowo nie jest wyżej.
Edytowano : 2023-12-07 14:40:51
A hoven jakt o hoven hovenuje i jest przekonany, że reprezentuje całą tutejszą społeczność. Ego jak zawsze wystrzelone w kosmos ;D
07.12.2023 14:39
Statystycznie wygląda dobrze, ale to jego chyba pdopiero drugi sezon w poważne piłce. zobaczymy, ale trzymam kciuki.
A co do Lewego to smutne, ale…tego się można było spodziewać. Sam mówiłem, że tak się to potoczy, choć tutaj byli również tacy co przekonywali, że przed rl9 jeszcze sporo lat gry na topowym poziomie :)
06.12.2023 15:00
Jedyna narracja jaka się posypała to standardowa ta hovenowska. Najpierw kpił z Flicka, potem chciał żeby Bayern padł przed nim na kolana, a teraz po kompromitacji z kadrą nie jest w stanie się pozbierać.
A ja mówiłem i powtórzę - trudno mu będzie znaleźć takie warunki jakie miał w Bayernie. Ale tak to już w życiu jest, że niektóre rzeczy dopiero docenisz jak je stracisz.
21.11.2023 14:32
Nie do końca.
Przede wszystkim to oznacza, że ostatni czas był po prostu nie najlepszy indywidualnie oraz drużynowo dla zawodników Bayernu.
Za rok wyniki mogą, ale oczywiście nie muszą, być zupełnie inne. Wszytsko w rękach Tuchela i spółki :)
31.10.2023 10:32
@Edmund naprawde chce Ci się jeszcze z nim walczyć? Ja odpuściłem. Gość ewidentnie ma jakieś zaburzenie i Nie jest w stanie dłużej wytrzymać bez hejtowania Brazzo. Gościa w klubie już nie ma, a tu dalej ten sam burdel ;D
To temat dla odpowiedniego specjalisty :)
04.10.2023 09:26
To na pewno smutne z wielu względów, co się wydarzyło z tą kadrą.
Pokazuje jednak doskonale jak we futbolu mało rzeczy jest pewnych. Wielu było bowiem przekonanych, że przecież Flick to kandydat idealny i jak będzie mieć swobodę (w przeciwieństwie do Bayernu, hehe) to zbuduje potwora. Ja od początku przewidywałem, że zatęskni jeszcze za tymi „przeszkodami” z Monachium. Hansi to już blisko 60-latek, który jedyne sukcesy świecił…w warunkach, które stworzył mu Bayern i w warunkach, które rzekomo miały być tak złe. Hehe.
Pomimo wszystko to trochę taki śmiech przez łzy bo reprezentacji Niemiec życzę oczywiście dobrze.
10.09.2023 09:38
Miesiące mijają a hoven wciaz popisuje się swoją igonorancja i nie potrafili zrozumieć, że formacja to nie filozofia. Formacja to narzędzie, ale możesz mieć jedna filozofię gry i kilka formacji aby ja osiagnac.
Mówienie, że formacja to filozofia to - delikatnie rzecz ujmując - dyrdymały.
Mecz średni, ale punkty cieszą. Wciaz nie mam przekonania do drużyny Tuchela, ale oby udowodnił, że jest fachowcem z najwyższej półki :)
27.08.2023 20:01
Ogromne wzmocnienie. Oczywiście, to Angol, a oni poza wyspami różnie sobie radzą, ale transfer na papierze wyglada świetnie.
Dawać już ten sezon !
12.08.2023 11:01
Jakby baba miała wąsy…
Ty hovenie jesteś tutaj pierwszy do tego, żeby wręczać sobie medale, przyznawać sobie racje, wiec daruj sobie bo to brzmi komicznie.
29.07.2023 17:44
Mówiłem, że nawet jak trzeba będzie go sprzedać bo nie wpasuje się do koncepcji nowego trenera, to i tak zrobimy na tym dobry interes. Podobnie jest z innymi zawodnikami, których ostatnio sprzedaliśmy albo niebawem sprzedamy.
29.07.2023 14:41
Za szybo skreślany. Tak jak w sparingach nie można za bardzo jarac się wtedy kiedy zawodnik wyglada świetnie, tak nie ma co skreślać tego co popełnia błędy.
Upa powinien dostać jeszcze ten sezon, żeby udowodnić, że ma papiery na klasowego obrońcę. A moim zdaniem ma - tylko musi nabrać więcej doświadczenia i pewności siebie.
Edytowano : 2023-07-27 10:29:59
Przypomne tyko, ze wsrtosc rynkowa Franciza to Ok 60 mln eur.
27.07.2023 10:27
Mieszane uczucia, ale zobaczymy jak będzie to wyglądało na boisku :)
27.07.2023 10:24
Powodzenia. Oby pracował jak najdłużej :)
18.07.2023 14:42
Lucas, ziomeczku, im mniej gadasz tym lepiej dla ciebie ;D
12.07.2023 14:20
Zawodnik i tak zrobi co chce. Co sobie zaplanował, albo co zaplanował dla niego jego agent. Tak to już działa w tym sporcie, niestety. Agenci maja coraz więcej do powiedzenia, wiec coraz więcej zjawisk, które są im na rękę.
Odsyłanie na trybuny niezbyt dobrze by świadczyło o klubie. To byłby raczej pokaz bezsilności.
Jeśli trener nie ma nic przeciwko i dany zawodnik sportowo się broni, to jego kontrakt nie powinien decydować o tym, czy gra.
04.07.2023 07:22
Zawodnik tej klasy może być absolutnym gamechangerem. Dla mnie genialny napastnik.
Oczywiście, zawsze istnieje ryzyko, że aklimatyzacja nie przebieganie pomyślnie, ale jeśli szukamy topowej 9tki na kolejne 3-4 to lepiej trafić się nie da.
27.06.2023 21:10
Flick brutalnie weryfikowany cd. Mówiłem wprawdzie, ze Hansi jeszcze zakreśli za tym materiałem ludzkim, którym „musiał” pracować w Bayernie, ale nawet ja nie spodziewałem się takiej kompromitacji.
20.06.2023 22:35
Póki co przygoda Flicka z kadrą mega rozczarowująca. Wprawdzie początek jeszcze w miarę obiecujący ale ostatnio to potrafi wygrać tylko z takimi tuzami jak Oman, Peru czy Kostaryka. Jak tak dalej pójdzie to nie dotrwa do mistrzostw.
13.06.2023 10:28
Dobre, dobre. Coutinho czy Perisic postrzegani jako lepsi zawodnicy niż Sane xD koń by się uśmiał. Moting tez zły pomimo tego, ze w tym sezonie 30 meczów, 17 bramek i 4 asysty.
Coś mnie się wydaje, ze kolega reaktywował jakieś konto. Te sianie defetyzmu, umniejszanie wszystkiego co w Bayernie, a leży tym wywyższanie wszytskiego co dookoła…Jakbym już to kiedyś czytał xD
Edytowano : 2023-06-07 09:56:04
Flick taki wspaniały, a prawda jest, że wyniki w reprezentacji ma koszmarne. Koszmarne. Gdyby nie pobyt w Bayernie to jestem przekonany, ze po Mundialu już by mu podziękowano. Póki co, jedynie w Monachium się sprawdził po tym jak dano mu niespodziewanie szanse.
07.06.2023 09:53
Na razie niestety to widać chyba jeszcze wiekszy chaos. Oby to były tylko medialne kocopaly i w nadchodzących tygodniach otrzymamy już wymierne efekty pracy nowych ludzi :)
06.06.2023 13:29
Witaj z powrotem Szefie!
Najważniejsze jest teraz dobro klubu, dlatego wszyscy powinni schować swoje osobiste urazy/preferencje, oddzielić to co się wydarzyło ostatnio grubą kreską i zacząć nowe rozdanie.
01.06.2023 14:48
Przynajmniej jesteś konsekwentny. A nie jak niektórzy tutaj, którzy wybierają sobie tylko te złe ruchy, a te dobre to wykonali inni ;)
Rozumiem takie podejście, ale chyba wszyscy wiemy, ze tak ważne decyzje w tym klubie jak zmiana trenera, nie są podejmowane w pojedynke.
01.06.2023 10:46
To jasno tutaj widać jak w klubie szwankuje komunikacja i ze niekoniecznie ci, którzy byli za to ostatnio obwiniani, ponoszą cała winę. Wystarczy tylko połączyć kropki :)
Szkoda ze taka legenda jak Oli został tak potraktowany. Trzeba koniecznie wyciągnąć wnioski.
01.06.2023 08:57
Czyli hoven dalej żenująco wywołuje do tablicy, a wciaz nie zapoznał się z terminem hejter. Cóż, może kiedyś. Tik tok tik tok.
Edytowano : 2023-06-01 08:51:41
Sopariev. No faktycznie, „dziwne”. To zatrudnienie Flicka tez leci na konto Brazzo? :>
01.06.2023 08:46
Wystarczy z jakimś sensownym, a nie absurdalnym, ze 60 mln za tamtych zawodników to grosze. Przecież to bzdura, która pokazuje, ze co jak co, ale jeśli ktos z nas odleciał to ty zdecydowanie dalej :)
31.05.2023 22:18
@BaltazarGabka nie wiem czy jest się czym chwalić, bo ja nie o tym, a o faktach. Prawie 60 mln za wymienionych wcześniej zawodników to nie są grosze. Po prostu jak najbardziej obiektywnie - to dobre pieniądze za zawodników, którzy nie maja większej szansy ma grę.
A co do przebimbanej kasy, to dopiero kolejne lata pokażą bo wielu z tych ściągniętych zawodników zyskało póki co na wartości, niektórzy znacznie (np Davies, Musiala).
31.05.2023 22:12
@BaltazarGabka oczywiscie, ze kiedy sprzeda zawodników z głębokiej rezerwy za prawie 60 mln to nie ma żadnych logicznych podstaw aby mówisz w tym przypadku o „groszach”.
31.05.2023 20:55
@BaltazarGabka kto odchodził z grosze? Roca, na którym zarobiliśmy? Czy może Omar Richards? A może Nianzou? Zirkzee? Chris Richards? Na wyżej wymienionych zarobiliśmy prawie 60 mln. Grosze? xD
31.05.2023 20:00
Mam nadzieję, że Kalle pozostanie trochę dłużej bliżej klubu.
31.05.2023 08:41
Fantastycznie ze zaczynasz czynić postęp. Liczę że za słowami pójdą w końcu czyny! Trzymam kciuki :)
28.05.2023 23:01
Typ mnie dalej taguje ;D Jak się okazuje, ma obsesje nie tylko na punkcie Brazzo. Tutaj nie jest potrzebna moderacja, a lekarz :)
28.05.2023 22:48
Hovenem zgłosił bo poczuł się bidulek obrażony? Czym? Stwierdzeniem, ze znowu nie ogarnął, ze te tematy były wałkowane? Ze nie będę marnował czas na powtarzanie? Że nie chce wałkować tych samych tematów?
xD
28.05.2023 19:11
xD
Na wszystkie albo prawie wszystkie z tych tematów były rozmowy i to niejeden raz. A typ chce znowu to walkowac. Mało mu xD kolejny przykład na to, ze nie czyta, albo nie rodzinie, albo nie wie w ogole z kim rozmawia.
28.05.2023 18:44
Ale o jakich teoriach prawisz?
Edytowano : 2023-05-28 18:39:07
Hoven. Naucz się typie mówić w końcu za siebie. Bo jesteś pierwszy który przyznaje sobie racje w dyskusji, stawi sienponad wszystkich, jest głosem „wszystkich”. Ego w kosmosie, klasa kilka metrow pod ziemią.
Edytowano : 2023-05-28 18:40:01
Nigdy z tobą rozmowa nie ma sensu. Jak nauczysz się dyskutować, rozumieć co pisze rozmówca to wróć - pogadamy.
Edytowano : 2023-05-28 18:42:03
Żenujący kolejny przykład jak wplatasz w dyskusje innych, w tym przypadku Edmunda, i robisz in koło tylka. dla takich toksycznych typów nie powinno mieć tu miejsca. Szczują i szczują.
28.05.2023 18:37
To ze będziesz te bzdury powtarzał jeszcze setki razy sprawi, ze ktoś w nie uwierzy? Pisałem ci człowieku, ze nie ma sensu z tobą rozmawiać. Czytasz po łebkach wypowiedzi do których się odnosisz (czego doskonałym przykładem była chociażby wczorajsza „dyskusja”), albo masz wielki problem z czytaniem ze zrozumieniem. Ja natomiast nie mam zamiaru się powtarzać, rozpoczynać tych samych dyskusji po raz setny albo prostować twoich bredniami raz po raz pisać, ze to tylko wytwory twojej wyobraźni, a nie coś co pisałem.
Edytowano : 2023-05-28 18:33:43
Jest mistrzostwo, powód do świętowania, a dla niektórych hejterow okaże do szczucia i wywoływania innych do tablicy. Żenada.
28.05.2023 18:28
@seco555 ale po co piszesz te bzdury? Hoven znowu cię napuścił na mnie ?:) Ja nie oceniałem pracy Brazzo i Kahna tzn nie twierdziłem ze są lepsi czy gorsi niż inni. Broniłem ich przed hejtem jak każdego z Bayernu. Co dla niektórych jest z dziwnych dla mnie względów czymś co trzeba…piętnować. Na fanowskiej steonie xD
28.05.2023 18:03
Świetne info.
Kadra i stan finansow wyglada świetnie po ostatnich latach, ale trzeba jeszcze o finalną kosmetykę. Kalle jak zawsze ogarnie.
28.05.2023 11:56
@hoven zrozumiesz jak zaczniesz faktycznie czytać komentarze do których się odnosisz. Czytać i rozumieć.
Żegnam i wracam świętować :)
27.05.2023 22:45
Królem zmyślają i szczucia jesteś ty i nie próbuje zwalać swoich osiągnięć na innych.
A czy ja gdziekolwiek napisałem, ze nie broniłeś Kovaca? Ze go atakowała? Czy ty czasem chcesz dostarczyć kolejny dowód na to, ze czytanie ze zrozumieniem leży ?
27.05.2023 22:37
Ja tylko nauczysz się czytać ze zrozumieniem to wróć do moich komentarzy. Tam wszystko jest napisane jasno. Na tyle, żeby tych głupawych pytań nie zadawać.
Czarno-biały to jest świat hovena, ale nie ten realny.
Wytykałem ci hejt i mam w tym 100% racje. Tak samo jak wytykałem hejt na Kovaca.
Edytowano : 2023-05-27 22:29:47
Już pisałem to przy zwolnieniu Kovaca. Nigdy nie powiem, ze bronienie przed hejtem ludzi Bayernu to błąd. Nie w świecie wartości, które wyznaje.
27.05.2023 22:27
@hoven to ze nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to już nie mój problem, a twój.
Napisałem całkiem jasno już niejeden raz, że decyzje o zmianie trenera w takim momencie sezonu była mega ryzykowna i być może zadecyduje o ich przyszłości w klubie. Tą decyzje, której nie rozumiałem i nie popierałem, obronić mógł tylko chyba tryplet.
Czy decyzje o zmianie Brazzo i Kahna mnie szokuje? Nie. Czy ja rozumiem ? Tak. Czy popieram? Raczej wolałbym im dać szanse. Dopiero kolejne lata pokaza efekty ich pracy, a imo kadra którą zostawiają jest świetna. Nawet jeśli potrzeba by kilku zawodników sprzedać to są oni warci wielkie pieniądze i będzie z czego lepić.
Edytowano : 2023-05-27 22:00:26
Sporo klubów szuka dyrektora sportowego. Ciekawe czemu dalej ten rzekomo geniusz nad geniusze Edwards wciaz bez pracy. Pewnie dlatego ze czeka na ofertę od Bayernu, ale Uli mówi nie.
27.05.2023 21:58
Mam ci człowieku przytoczyć twoich kilka(naście) tysięcy wysrywow? O to chodzi w hejcie, ze liczy się również częstotliwość. Jeśli każda rozmowę sprowadzasz do jednego tematu - bardziej bądź mnien wyszukanej krytyki to jest to hejt. Ty człowieku nie napisaes kilku komentarzy tylko wiele tysięcy. W tym samym tonie. O tym samym.
Pisaliśmy o tym wiele razy i chcesz znowu otwierać te same dyskusje? Dzięki, postoje. Hejterze.
Nie psuj ludziom tego dnia kolejnym szczuciem.
27.05.2023 19:43
Fatalnie brzmi wypowiedz Kahna. Czyja to teraz wina? Tez Hasana?
Szkoda ze tak to się skończyło. Ciekaw jestem czy zadecydowała decyzje o zmienia trenera, bo niewątpliwie było to mega ryzyko.
Dzięki Oli i Brazzo.
27.05.2023 19:33
Hoven kolejny raz w swoimi stylu krzyż ale sobie racje. Miód na moje serce xD Jeszcze brakuje jego wysrywu w temacie „zostawiłem w fan szopie więcej niż całe dieroten razem wzięte to mogę…” hejtowac xD Piękny dzień!
Edytowano : 2023-05-27 19:20:33
*przyznaje sobie racje xD
27.05.2023 19:20
@Fari dziwne żeby się nie cieszyli. To ludzie Bayernu i każdy życzący temu klubowi dobrze powinien się radować.
To ze postawili wszystko na konia, który okazał się niewypałem to inna para kaloszy. Mówiłem ze to mega ryzyko i w razie niepowodzenia stawiaja się w fatalnej sytuacji.
27.05.2023 18:09
Ta. Miał racje pisząc od lat jak to staczamy się w dol, a w międzyczasie sięgnęliśmy po uszatego. O tych racjach to szkoda strzępić ryja. Szczególnie w taki piękny dzień.
Hejterzy niech się smucą. Reszta do świętowania :D
27.05.2023 17:59
Dzięki.
Jedziemy dalej!
27.05.2023 17:57
@Moe obrona przed hejtem to głupota? Nie w moim swiecie.
@hoven zapoznaj się w końcu z terminem hejt. Wielokrotnie tutaj go przytaczałem. Twoje uporczywe pisanie ciagle tego samego, pod niemal każdym newsem, sprowadzanie każdej rozmowy na te tory to czysty hejt. Czego nie rozumiesz panie najwiecej wydający we fanszopie w całej galaktyce?
Szczuj dalej. Ja świętuje.
27.05.2023 17:55
Ty dalej @hoven nie pojmujesz i nie jesteś w stanie pojąć, ze ja bronię Bayernu i ludzi z nim związanych przed takimi hejterskich jak ty. Podobnie było jak był u nas min Kovac. Krytyka krytką, czasem bywa słuszna, ale ty uprawiasz hejt w najczystszej postaci.
I tak nie i obrzudzisz mi świętowania. To radosny dzień, ja świętuje xD
27.05.2023 17:48
Brawo.
Słychać wycie? Znakomicie!
27.05.2023 17:42
Dokładnie @Alistair :)
Fatalnie się patrzy na ten Bayern pod Tuchelem, ale mistrz zawsze I wszędzie będzie cieszył. Szczególnie po tych komentarzach :)
!!!!!!!!!
27.05.2023 17:39
@arjen2009 tja. O tym jak złe się dzieje czytam tutaj co najmniej 10 lat. Już wiele klubów było stawianych za wzór i większość z nich przeżywało bądź przeżywa w tym czasie duzo większe problemy. My natomiast w tym czasie siegnelismy po uszatego.
Dla niektórych tutaj wszyscy co nie w Bayernie są lepsi. Kalle jak tu był tez obrywał. Teraz jak go nie ma to już dobry. Gerland jakby był to przy pierwszym lepszym kryzysie (a takie zawsze się zdarzają) by tez był wyzywany od dziadków, którym pociąg odjechał. Podobnie z Flickiem - jakby tak zawiódł jak z kadrą na Mindialu to by chciano wymienić na lepszy model.
Dla niektórych trawa jest i będzie zawsze bardziej zielona u sąsiada.
25.05.2023 10:16
Ty tak na poważnie z tym, ze Bośniak na polecenie Hoenessa rozsypuje wielki Bayern? Ładna odklejka.
Jest wiele rodzajów prawd. Nie będę przytaczał. Fakt jednak faktem, ze wśród kibiców Bayernu mówienie o jednym z największych ludzi w klubie ciagle per przestępca to kpina. Jak ktoś z twoich bliskich popełnia błąd to tez ciagle mu go wypominasz ? No chyba nie. A Uli u każdego świadomego kibica Bayernu powinien mieć szacunek do grobowej deski. Tylko ze tutaj pewna grupa już dawno zapomniała na czym polega kibicowanie i jeśli ktoś nie zgadza sie z ich wizja (Hasan zły!!!!!) to trzeba go zdyskredytować i stawiać w roli szkodnika.
Edytowano : 2023-05-25 07:43:31
Tak spadamy w dol. Nie to co wielki Juventus, Chelsea czy Atletico, którzy tez tutaj kilka kat temu stawiane były za wzór. Oh wait.
25.05.2023 07:40
No tak. A tobie wolno hejtowac bo wydajesz we fanszopie więcej niż całe dieroten xD znamy te życiowe prawdy xD
Ps żałosne jest to, ze kibic Bayernu nie potrafi napisać o jednym z najwazniejszych ludzi w historii klubu inaczej niż per przestępca. Zero szacunku. Szczujnia w pełni.
Edytowano : 2023-05-25 06:25:28
Ale to znany twój sposób na dyskusje. Jak ktoś się nie podoba to trzeba go wszelkimi sposobami zdyskredytować. Nieważne ile zrobił dla klubu.
25.05.2023 06:22
@Sopariev i to jest cześć „problemu”, ale nie wytłumaczenie wszystkiego. Cokolwiek jednak by nie mówić - to sport. Sport na najwyższym poziomie, gdzie chętnych na zwycięstwo jest wielu, a trofeów znacznie mniej. Nie ma takiego sportowca, który nie przegrał.
24.05.2023 15:40
Nie. To dlatego ze sprowadzasz wszystko do jednego i nie jesteś w stanie dostrzec niczego innego. To czasami smutne, ale bywa i zabawne :)
24.05.2023 15:02
Tobie mogę to pisać nawet dziesiątki razy, ale wiem, że i tak skutek będzie mizerny :)
24.05.2023 14:34
Jak zwykle problem jest duzo bardziej złożony i jak zwykle ludzie szukają prostych odpowiedzi.
A dopiero kolejne lata pokażą jaka jest prawda.
Ja jestem przekonany, że Flick wcale nie jest lekiem na wszelkie zło co doskonale pokazuje jego przygoda z reprezentacją.
24.05.2023 14:26
Przecież Lukaku kopał się po czole już w Manchesterze United. Miewa problemy z przyjęciem piłki. On do drużyny grającej piłką? Bezsens.
17.05.2023 09:15
Niektórzy wciaz nie zrozumieli, że nie urządził się jeszcze taki, który się nie pomylił. Który każdą decyzje miał trafną. Nawet najlepsi traderzy na świecie mają transakcje, które im nie wypaliły. Tutaj pewni użytkownicy chcieliby już ich rozliczać. To zrezsztą często spotykana rzecz tutaj - dziwaczna jak dla mnie chęć do ciagle rozliczania każdej decyzji.
Nikt nie ma monopolu na racje. Lahm? A ton on jest nieomylny? Może tak jak Flick? Który tez przez wielu był kreowany na mesjasza, a póki co klasę potwierdził tylko w jednej drużynie i z kadrą przygotowaną przez ludzi, których tutaj się krytykowało od zawsze. Tak, bo podobnie było jak u sterów był Karl czy Uli. I jestem przekonany, ze jakby był Lahm, to wcześniej czy później (bo wracając do clue - nikt nie ma monopolu na racje) pojawiłyby się opinie, ze z Ulim byłoby lepiej. A jakby był Kahn to w ogole…
Ogarnijcie się ludzie z tym ciągłym narzekaniem i sianiem defetyzmu.
Ps A o Ulim kibic Bayernu przede wszytskim może powiedzieć wiele, ale chyba termin przestępca to chyba ostatnie określenie, które powinno przyjść na myśl kibicowi Bayernu. Powtarzam. Kibicowi Bayernu.
Edytowano : 2023-05-17 07:55:57
Ps 2 a jak czytam, ze ktoś narzeka na Muaniego, a jednocześnie proponuje Lukaku, to…No ludzie.
17.05.2023 07:47
@siudrak0 a kto kogo okłamuje? Przecież to nie w tym rzecz. Każdy zdaje sobie z tego sprawę, a Uli swoją karę odbył. Dziwne jednak, ze są „kibice”, którzy cały czas nie potrafią powiedzieć o tak zasłużonej postaci dla historii klubu w inny sposób niż „przestępca”. Prawda?
@hoven ja niczego nie wnoszę? O ironio. Mówi to ten, który za każdym razem przy każdej informacji pisze w zasadzie to samo. Teraz pisze tak jakby oczywistym błędem bylo zostawienie Tela choć jwst wiele logicznych argumentów przemawiających za tym, aby młodzika mieć bliżej klubu, szczególnie zaraz po zakupie. On niby wie, ale żółć musi kolejny raz wylać. Niby wie, ale buduje narracje jakby była tylko jedna możliwość - ta przedstawiana przez niego, a cała reszta to błędy i amatorka xD
05.05.2023 08:51
Co ty człowieku znowu sobie wymyślasz, ze napisałem coś o mózgu?
Obraziłem? Bo sparafrazowalem twój tekst? Hak na kogoś kto nieustannie balansuje na krawędzi, nierzadko używa terminów mogących abo i obrażających ludzi związanych z klubem, jesteś strasznie wyczulony na swoim punkcie. Ale o tym, ze o ego poszybowało do kosmosu to wiemy nje od dziś, panie wydający więcej kasy we fanszopie niż cały portal razem wzięty.
Czy może rzekomo obraziłem cię stwierdzeniem, ze o realiach piłkarskich nie masz pojęcia? Ale tutaj przeciez wystawiłeś do pustaka wszystko sprowadzając do scoutingu, kompletnie nie rozumiejąc ile dla każdego trenera znaczy praca z danym zawodnikiem i zbieranie informacji(danych) o nim z pierwszej, a nie z drugiej i kolejnej ręki.
Zawsze można sprowadzać do pojedynczych przypadków, wrecz do freakow (jak Mbappe), i budowac na tym swoją tezę, aby standardowo znaleźć pretekst do uderzenia. Zawsze. Ile było takich freakow a ilu takich, którzy w tym wieku nawet nie powąchali gry na dobrym poziomie, a potem zrobili duża karierę?
Czas gry Tela nie jest dramatycznie niski jak na swoj wiek. Jest zdecydowanie wiekszy niż rok wcześniej. I ważne jest aby z sezonu na sezon grać więcej.
I nie zapominajmy, ze Wypożyczenie to zawsze ryzyko. To nie jest jedyny droga do rozwoju zawodnika.
04.05.2023 08:40
@hoven widac ze o realiach piłkarskich nie masz pojęcia. Nawet najlepszy scouting nie może sie równać z pracą z zawodnikiem na codzień. Powie ci to każdy trener. Każdy piłkarz potrafi inaczej reagować w rożnym środowisku i dlatego warto młodego sprawdzić u siebie. W jego wieku, na tym poziomie w klubie o takich ambicjach, regularnie gra naprawdę niewielu.
Dlatego jedynie czas pokaże, czy dla Tel wybrano dobrą drogę. W przypadku rozwoju piłkarza nie ma oczywistych rozwiązań jak starasz sie to przestawić.
Ps Papuga? Zacznij człowieku od siebie. Ciagle pleciesz to samo jak papuga.
03.05.2023 12:33
Z niektórymi najwyraźniej nie leci rozum.
Młodego zawodnika zaraz po transferze wypożyczać? Nie zapoznać się z nim bliżej? Nie zebrać kluczowych informacji tylko czym prędzej oddać bo rzekomo nie ma miejsca? A gdzie długoterminowa wizja? Gdzie przygotowanie, budowanie zawodników, zapoznawanie ich z tutejszym środowiskiem (oczekiwaniami/metodami treningowymi) by po latach byli gotowi?
Niektórzy standardowo postrzegają wszystko w czarno białych barwach i tylko droga, która oni widza jest ponoć jedyną prawidłową. Farmazony. Na młodych piłkarzy nie ma jednej metody, która zawsze się sprawdzi i jesteś w stanie wydobyć z nich 100% potencjału.
Wiem, że w dzisiejszym świecie opinie skrajne najlepiej się „klikają”, ale zachowajmy odrobinę umiaru.
Dlatego ani Tuchel nie jest nieudacznikiem, ani ci zawodnicy, którzy jeszcze niedawno zachwycali, nie są drugorzędni.
Wydaje się oczywiste po takim czasie, że trener nie pasuje do tej grupy zawodników. Być może z inną poszłoby mu lepiej, udałoby mu się do niej dotrzeć. Tego pewnie się nie dowiemy. Bo czy ktokolwiek zaufałby teraz Tuchelowi i pozwolił mu na ułożenie całej kadry pod siebie? Poważnie ktoś by mu da do ręki miliony wypracowane przez lata i postawił całą przyszłość klubu na jego barkach? Wątpię.
Zawodnicy nie są bez winy, ale naprawdę trudno nie zauważyć, że od miesięcy niemal wszyscy są pod formą. Niemal wszyscy grają poniżej swojego potencjału. Nie możemy być ślepi. Tylko naprawdę najwybitniejsze jednostki potrafią grać nawet wtedy, kiedy koledzy niczego nie ogarniają. Choć i tak nie zawsze…
W Bayernie Tuchela nic się nie klei, ale to nie znaczy że każdy z tych zawodników nie będzie przydatny przy kolejnym trenerze, który zaproponuje inny podejście i inny model gry.
15.02.2024 15:29
Nie byłem i nie jestem fanem Tuchela, ale to co się tutaj ostatnio odwala…
Kibicowanie rywalom ? Zawszze za Bayernem, zawsze. Na dobre i na złe. A niektórzy niech się zastanowią…nad sobą.
15.02.2024 11:26
@makaay tak, każdy może mieć swoje zdanie ale to tylko ty jak katarynka prawisz to samo i chcesz wałkować po raz setny ten sam temat i wyciągasz identyczne „argumenty”. To już było, nie musisz tego powtarzać bo zapewniam, że jak napiszesz tonpo raz 101 to nie zmieni to faktów.
13.02.2024 20:46
@makaay to będę mu kibicował…bo na tym polega rola kibica. Wiem że dla Ciebie to może być dziwne, ale poważnie. Można kogoś nie lubić, ale jak pracuje dla twojego klubu to kibicujesz mu z całych sił.
13.02.2024 20:44
Czyli ego, które jakiś czas temu wystrzeliło, po kompromitacji w reprezentacji wciąż nie wylądowało xD
Mówiłem już że dopóki nie nabierze pokory nie powinien otrzymać kolejnej szansy w Bayernie.
Już chciał w przeszłości wybierać sobie bezpośredniego przełożonego (dyrektora sportowego), a teraz sięga jeszcze wyżej ? xD
13.02.2024 19:52
@Jurgen1982 jakich wersji? Przecież gdyby Flick chciał pracować dalej w Bayernie to by pracował.
13.02.2024 19:49
Przecież to kwestia faktów. Flick opuścił Bayern na własne życzenie.
13.02.2024 19:45
Co do Gnabry’ego to myślę że za szybko jest skreślany. Zawsze robił sporo punktów w kanadyjce, a teraz jeden gorszy sezon, w którym ma masę kontuzji, i nagle Kanadyjka najważniejsza ?;)
Co do Comana to się prędzej zgadzam…
Tak czy inaczej najprościej nie uważam, że potrzeba wielkiej rewolucji.
30.01.2024 12:23
Fakty to są takie, że jeszcze niedawno wskazywałeś jak to Atletico, Juventus czy Chelsea są świetnie zarządzane, w przeciwieństwie do Bayernu. Tyle o faktach. Reszta to tylko twoja ich interpretacja.
Ja nigdy i nigdzie nie twierdziłem, że zarząd, a w tym Brazzo, byli i są bezbłędni. Tylko tylko że tutaj są tacy, którzy zawsze i wszytsko krytykowali co tyczyło się Bayernu i wychwaalalinpod niebiosa to co u innych. Idealny przykład z tymi rzekomo świetnie zarządzanymi klubami wymienionymi wyżej.
Owszem, można liczyć że w końcu przyznasz się do błędu, ale po co? Przecież wiemy że to nie nastąpi i jak 5 lat temu jeździłeś po zarządzie i wyzywałeś od najgorszych, tak będziesz robił przez kolejnych 10. Do kolejnego bana :)
30.01.2024 12:12
@Alistair jak w końcu przestaniesz mi wmawiać rzeczy, których nie powiedziałem (szkoła hovena?) to zacznie się poważna rozmowa. Na razie gadasz jakieś banialuki wyssane z palce na temat tego co ja rzekomo myślę o Hasanie (tych rozmów było już tysiące), Flicku czy Tuchelu. Mogę jedynie nadmienić, że pudło za pudłem.
Dziecinada i nic więcej.
30.01.2024 11:57
Co do oszukiwania to oczywiście @Alistair
No tak, kadra to co innego. Poszedł ze złego Bayernu, gdzie miał szyć z tego co ma do…super kadry, bo…ma szyć z tego co ma. Logika xD
30.01.2024 11:44
Jeśli ktoś tutaj oszukuje to ty @makaay bo ja nigdy nie mówiłem że Tuchel to mój wybór. Byłem przeciwny zwalnianiu Julka i od początku mówiłem, że ta decyzja może kosztować zarząd głowy. I koniec końców tak się to zakończyło.
Ryzyko było spore i się nie opłaciło.
Te gadki o tym kto co sabotował to mają tyle wspólnego z faktami co bajki z mchu i paproci.
Ile lat będziesz jeszcze bajdurzył to tym chaosie po Hasanie? Jeszcze kilka lat temu prawiłeś o tym jak trzeba się wzorować na Juve, Atletico czy Chelsea xD
30.01.2024 11:38
Tak sabotowano, że stworzono mu ekipę zdolną do wygrania LM. Skończmy już z tymi bajkami.
Flick odszedł w poszukiwaniu „lepszego” i skończyło się tak jak przewidywałem. Warunki w Bayernie, choć nie idealne, to i tak są takie, że zdecydowana większość trenerów na świecie może o tym pomarzyć. Masz coś hspozycji zawodników światowej klasy. Oczywiście, zawsze w teorii możesz mieć 30 najlepszych grajków świata, ale to tylko w fm.
W reprezentacji doskonale pokazał jak niekoniecznie można mu ufać w procesie selekcji.
30.01.2024 10:48
Najwidoczniej miał zachcianki z kosmosu jak ich nie spełniono. Spełniono Dantasa i gdzie chłopak jest?
A Flick niby wcześniej powinien sobiebzdawac sprawę, że trener Bayernu niekoniecznie może liczyć na spełnienie swoich zachcianek (był przecież w sztabie Kovaca), a jak się skończyło to dobrze wiemy.
Dlatego jak nabrał pokory to jestem za. Jak nie to wolę inne wyjście.
30.01.2024 10:27
@makaay
„to tylko Flickiem/Gerlandem nie ryzykują(zarząd) bo znają realia i klub,a i może popukają się w głowę(zarząd) i dali by mu to czego nie dali po sezonie 19/20?!”
Jestem za Flickiem ale pod jednym warunkiem. Że nabrał pokory i zrozumiał, że nie jest alfa i Omega. Czyli nie on decyduje w pojedynkę o kadrze i niekoniecznie spełniamy jego życzeń co do transferów.
30.01.2024 09:50
@kibicod2007 Flick miał kogo chciał w kadrze Niemiec i wszyscy wiemy czym się to skończyło. Podobnie jak w przypadku jego „Dantasa”.
Hansi idealnie był skrojony pod tamtą grupę piłkarzy i wycisnął z niej najwięcej jak mógł. Chciała mi za to. Jednak fakty są takie, że jego nieomylność w kwestiach kadrowych nigdy nie została potwierdzona.
29.01.2024 14:57
Chciałeś się ukryć, ale leci tutaj hovenizmem. Wskaż paluszkiem, gdzie napisałem o "perfekcyjnej" kadrze? No właśnie. Jak zawsze, wkładasz w usta ludziom to, czego nie powiedzieli, a potem z tym walczysz xD Urocze i jak widać ciągle w modzie.
25.01.2024 11:07
@SammyKufour
"Nie kojarzę całościowo gorzej zbudowanej kadry niż ta, którą teraz mamy. "
No tak. Pełno gwiazd w kadrze, ale nie było i nie ma gorzej zbudowanej kadry xD Co za odklejka. Hoven, to ty ?
Niektórzy to by wymagali, żeby kadra liczyło 30 zawodników. A prawie nikt nie miał i nie ma takiego komfortu. W większości wypadków każdy trener z topu miał sytuację, kiedy musiał łatać dziury w kadrze. KAŻDY.
25.01.2024 10:44
Nie lubię znęcać się nad trenerem, ale to już trwa niemal rok. Rok bezbarwnej gry, gdzie nie widać żadnego progresu. Pomysł? Poza dograniem do skrzydła i wrzutki coś widzimy?
Nie wiem, ale najgorsze jest to, że Bayern w tej postaci nie zachęca do oglądania meczów. Po prostu trudno się na to patrzy. Trzymam kciuki i wciąż wierzę, że przecież wszystko co najważniejsze jeszcze przed nami, ale z tygodnia na tydzień moja wiara topnieje.
Pomimo wszystko na obecną chwilę dałbym szansę Tuchelowi dograć do końca sezonu i wtedy zastanowić się co dalej.
25.01.2024 09:40
Lubię i cenię Holendra, ale powoli tracę cierpliwość za dużo tych urazów…
17.01.2024 09:04
Niech strzela jak najwięcej.
16.01.2024 16:23
Ale skąd możesz wiedzieć czy będzie za x lat zagrożeniem? Czas pokaże. Spokój i opanowanie przychodzą w wielu przypadkach wraz z doświadczeniem.
Tęsknisz za Sule? Zerknąłem na statsy sofascore.
Błędy prowadzące do strzału:
Upa 0, Sule 1
Błędy prowadzące do gola:
Upa 1, Sule 0
Wygrane pojedynki:
Upa 63%, Sule 46%
Edytowano : 2024-01-16 13:40:28
*błędy prowadzące do gołą
Upa 1, Sule 1
16.01.2024 13:40
Niektórzy zupełnie zapominają, że Upa ma dopiero 25 lat. Rzadko który stoper w tym wieku jest przez cały sezon bezbłędny. Francuz ma jeszcze czas, aby wejść na ten szczebel wyżej.
Można mieć wątpliwości, czy mentalnie poradzi sobie z przeskokiem o szczebel wyżej, ale przekreślanie go już teraz jest stanowczo za wczesne.
16.01.2024 13:17
Zaczynam tracić cierpliwość do Tuchela…Trudno czerpać satysfakcję z oglądania takich meczów :/
12.01.2024 21:59
@Pavelak jedne kluby potrafią czasem szybko działać (Bayern też), a inne czasem przez lata nie potrafią ściągnąć odpowiednich ludzi.
Czas nie jest kluczowy, a efekt działań. Jak mówię - od lat tutaj chwaliło się sposób działania klubów, które obecnie są w drugiej, a może i trzeciej lidze w europejskiej hierarchii. Dlatego mówię - lodu. Bo nie wszystko idzie wygląda świetnie (conza zaskoczenie, bo mówiłem że po zmianie dyrektora…też będą takie przypadki xD), ale to to już działa w piłce i w życiu. Tutaj jednak narracja jest od lat taka sama (jakby zagłada była zaraz za zakrętem), a Bayern dalej w topie ;)
10.01.2024 18:16
Historia się powtarza. Niezależnie od tego kto jest na czele te same zarzuty.
Bo za wolno, bo źle, bo amatorka etc etc. A Bayern jak był w europejskim topie tak dalej jest. Nie to co „świetnie zarządzane” Chelsea, Atletico czy Juve xD
Wciąż panuje przekonanie, że wystarczy przecież chcieć. Co z tego, że w większości przypadków zawodnikom i ich agentom wcale nie pali się do tego, żeby szybko podjąć decyzję. Co z tego, że to gra interesów kilku stron. Tutejsi fachowcy wiedzą lepiej jak zarządzać, bo przecież w fm to łatwe.
Lodu ludzie. Lodu.
Ps i czekam na argument z Sarrem xD
10.01.2024 16:07
@fiidoo byli Kalle i Uli to zle bo dusigrosze. Porządek miał zrobić Kahn, ale on - podobnie jak Brazzo- mieli okazać się amatorami. Teraz kolejni są na tapecie.
Ile czasu musi minąć, żeby ludzie zrozumieli, że nie wszystko jest czarno-białe i niekoniecznie ich wizja budowy drużyny jest tą jedyną właściwą? XD
10.01.2024 10:52
Znowu ten Sarr, agahahaha
Nie wytrzymam.
Bayern kupił w ostatnich latach Kane’a, de Ligta, czy Mane, ale tutaj cały czas ktoś wyjeżdża z tym sarrem xD
Nic się nie zmienia. Sami specjaliści tutaj od transferów. Niezależnie kto był u sterów Bayernu w ostatnich xx latach tutaj te same żale. I zapewne tr same przekonanie, że jak przyjdzie nowy dyrektor to zrobić porządek xD
10.01.2024 10:29
No tak, ilość obejrzanych wybranych materiałów na YT, czy rzekoma „masa komentarzy” to wymierne dane ;D
Powtarzam, wyjdź z bańki. Lewandowski miał rzekomo być na topie jeszcze wiele lat, miał również wejść marketingowo na inny poziom. Na jednym i drugim polu się to nie sprawdziło. Forma sportowa daleka od tego co było w FCB, a kontraktów z wielkimi globalnymi markami też nie przybyło.
23.12.2023 14:57
@Simon89 lubisz rzucać kategoryczne osady, ale za nimi nie idzie nic więcej niż „tak jest bo ja tak myślę”. Zero jakichkolwiek obiektywnych wskaźników, jest tak bo ty tak mówisz xD
Co świadczy o tym wielkim kroku naprzód Lewego? Jakieś dane? Jakiś kontrakt z wielką marką? Przecież nic takiego nie miało miejsca.
Żyjesz w tej swojej hiszpańskiej bańce. Poradź niej wyjść.
Anglicy już jasno wypowiedzieli się co myślą o Superlidze, a Ty ciągle jak katarynka. Otaczająca rzeczywistość nie jest istotna bo…tak xD
23.12.2023 12:20
@Simon89 nie przypominam sobie, żebym mówił że Lewy nie wygra niczego, tylko nie wygra LM. Twoje przewidywania o tym jak to będzie na topie i grał przeszkolenie lata tak jak w Bayernie i jak to marketingowo wkroczy na nowe pola, okazały się bajkamki.
Teraz oczywiście mówisz tak jak wszyscy zapatrzeni w barce i Real, którzy wierzą, że ktoś nagle im sypnie hajs. A najłatwiej zrobić sobie złego przeciwnika i w tej roli obsadzają UEFA. Oni dobrze, UEFA zła xD niemal jak w polskiej polityce i fanatycy kupują to.
Kluby premier league zarabiają wiele i wiele wydają. Kluby z Hiszpanii o takich dochodach mogą tylko śnić i szukają drogi do tego, żeby im dorównać. Co słusznie zauważył Kalle. I niech kwiczą dalej, wraz z tymi wszystkimi, którzy im uwierzyli, że walczą ze złem xD
23.12.2023 11:09
@Simon89 te twoje zapewnienia o tym kto kogo wykończy są tyle samo warte ile niedawne przekonywanie o tym jak to Lewy będzie przez długie lata na szczycie. Odpuść sobie. Twoj mokry sen kolejny raz się nie spełni.
23.12.2023 00:31
@Simon89 angielskie środowisko piłkarskie już jasno pokazało przy ostatniej próbie wstąpienia do superligi, co myśli na temat tego bubla.
Gadanie o dorznieciu uefy niczym z katalońskiego czy madryckiego podręcznika propagandy. Każą wam w to wierzyć, żeby tylko maksymalnie się wzbogać i kontynuować nierzadko irracjonalne wydatki. Uefa musi przejść reformy, ale jeśli ktoś ufa tym ludziom, którzy chcą zaorać dotychczasowy porządek, to jest naiwny.
Edytowano : 2023-12-22 17:35:35
Nie każdy zrobi wszystko dla szybkiej kasy. Są tacy, którzy potrafią jeść mniejszymi łyżkami, bo rozumieją, że na dłuższą metę niekoniecznie na tym stracą.
22.12.2023 17:33
@Rael no tak, jak z tej strony patrzeć. Mnie bardziej chodziło o te gadki o „zacofaniu”, które są często „argumentem” osób lewoskrętych ;)
No tak, światem rzadzi pieniądz to róbmy tak, żeby dać tym bogatszym jeszcze większą władzę. Żeby bogatsi byli bardziej bogaci. No to ma sens!
Edytowano : 2023-12-22 15:12:29
Władzę Bayernu przede wszystkim potrafią spojrzeć w daleka przyszłość. Nie interesuje ich to, żeby zarobić jak najwięcej tu i teraz. Dlatego nie wystąpią przeciwko fanom, którym i tak formuła superligi szybko by się przejadła.
Ale kwik Hiszpanów to miód na moje serce xD
22.12.2023 15:04
A ja NBA oglądałem lata temu, przełom lat 90 i 00 i z roku na rok wygasło we mnie zainteresowanie tym sportem min ze względu na taki system rozgrywek. Za dużo tych meczów, za dużo meczów o nic z tymi samymi rywalami. Niby elitarnie, niby najlepsi, ale wszystko się po jakimś czasie przejada.
Nie wiem czemu niektórzy uparcie chcliby zamerykanizować to co w Europie świetnie się na przestrzeni last sprawdziło, ale wierzę w to, że opór kibiców będzie wciąż spory.
22.12.2023 12:59
Jak to co? Niektórzy wychodzą z założenia, że nowocześni to ci co patrzą tylko na hajs i nic więcej, a reszta zacofana. Brzmi trochę po lewacku, ale cóż…
Są tacy, którzy wychodzą z założenia, że kibica da się kupić. Przeliczą się…i dobrze.
Hiszpanom żal tyłek ściska patrząc na dochody Anglików. Ale jak to? Przecież mają super klimat, 2 największe kluby na świecie….ahahahw. Wróć!
22.12.2023 12:50
Znów pojawiło się krytyczne zdanie nt Lewego i ponownie simon89 uraczył nas swoimi wywiadami, które przecież czytaliśmy tutaj wielokrotnie. PO co wracać do tego co już było przegadane tutaj wiele razy? Lewy swoim zachowaniem dał powody do tego, żeby wbijać mu czasami szpilki. Jak rozumiesz Lewego to i wykaż się odrobiną empatii dla kibiców. Bo kibic to Również nie maszyna.
Jakie ma tutaj znaczenie zdanie Staniewskiego? Takie jak Hajty czy innego Hamanna. Żaden argument w dyskusji. Fakty są takie, o czym kilka osób tutaj mówiło ponad rok temu, Lewy będzie tylko gorszy z biegiem czasu. To ty próbowałeś przekonywać jak to robi kolejny krok, jak to jeszcze będzie w prime przez kilka lat. A czy z perspektywy czasu zyskał cokolwiek co można obiektywnie ocenić? Ani sportowo, ani marketingowo nie jest wyżej.
Edytowano : 2023-12-07 14:40:51
A hoven jakt o hoven hovenuje i jest przekonany, że reprezentuje całą tutejszą społeczność. Ego jak zawsze wystrzelone w kosmos ;D
07.12.2023 14:39
Statystycznie wygląda dobrze, ale to jego chyba pdopiero drugi sezon w poważne piłce. zobaczymy, ale trzymam kciuki.
A co do Lewego to smutne, ale…tego się można było spodziewać. Sam mówiłem, że tak się to potoczy, choć tutaj byli również tacy co przekonywali, że przed rl9 jeszcze sporo lat gry na topowym poziomie :)
06.12.2023 15:00
Jedyna narracja jaka się posypała to standardowa ta hovenowska. Najpierw kpił z Flicka, potem chciał żeby Bayern padł przed nim na kolana, a teraz po kompromitacji z kadrą nie jest w stanie się pozbierać.
A ja mówiłem i powtórzę - trudno mu będzie znaleźć takie warunki jakie miał w Bayernie. Ale tak to już w życiu jest, że niektóre rzeczy dopiero docenisz jak je stracisz.
21.11.2023 14:32
Nie do końca.
Przede wszystkim to oznacza, że ostatni czas był po prostu nie najlepszy indywidualnie oraz drużynowo dla zawodników Bayernu.
Za rok wyniki mogą, ale oczywiście nie muszą, być zupełnie inne. Wszytsko w rękach Tuchela i spółki :)
31.10.2023 10:32
@Edmund naprawde chce Ci się jeszcze z nim walczyć? Ja odpuściłem. Gość ewidentnie ma jakieś zaburzenie i Nie jest w stanie dłużej wytrzymać bez hejtowania Brazzo. Gościa w klubie już nie ma, a tu dalej ten sam burdel ;D
To temat dla odpowiedniego specjalisty :)
04.10.2023 09:26
To na pewno smutne z wielu względów, co się wydarzyło z tą kadrą.
Pokazuje jednak doskonale jak we futbolu mało rzeczy jest pewnych. Wielu było bowiem przekonanych, że przecież Flick to kandydat idealny i jak będzie mieć swobodę (w przeciwieństwie do Bayernu, hehe) to zbuduje potwora. Ja od początku przewidywałem, że zatęskni jeszcze za tymi „przeszkodami” z Monachium. Hansi to już blisko 60-latek, który jedyne sukcesy świecił…w warunkach, które stworzył mu Bayern i w warunkach, które rzekomo miały być tak złe. Hehe.
Pomimo wszystko to trochę taki śmiech przez łzy bo reprezentacji Niemiec życzę oczywiście dobrze.
10.09.2023 09:38
Miesiące mijają a hoven wciaz popisuje się swoją igonorancja i nie potrafili zrozumieć, że formacja to nie filozofia. Formacja to narzędzie, ale możesz mieć jedna filozofię gry i kilka formacji aby ja osiagnac.
Mówienie, że formacja to filozofia to - delikatnie rzecz ujmując - dyrdymały.
Mecz średni, ale punkty cieszą. Wciaz nie mam przekonania do drużyny Tuchela, ale oby udowodnił, że jest fachowcem z najwyższej półki :)
27.08.2023 20:01
Ogromne wzmocnienie. Oczywiście, to Angol, a oni poza wyspami różnie sobie radzą, ale transfer na papierze wyglada świetnie.
Dawać już ten sezon !
12.08.2023 11:01
Jakby baba miała wąsy…
Ty hovenie jesteś tutaj pierwszy do tego, żeby wręczać sobie medale, przyznawać sobie racje, wiec daruj sobie bo to brzmi komicznie.
29.07.2023 17:44
Mówiłem, że nawet jak trzeba będzie go sprzedać bo nie wpasuje się do koncepcji nowego trenera, to i tak zrobimy na tym dobry interes. Podobnie jest z innymi zawodnikami, których ostatnio sprzedaliśmy albo niebawem sprzedamy.
29.07.2023 14:41
Za szybo skreślany. Tak jak w sparingach nie można za bardzo jarac się wtedy kiedy zawodnik wyglada świetnie, tak nie ma co skreślać tego co popełnia błędy.
Upa powinien dostać jeszcze ten sezon, żeby udowodnić, że ma papiery na klasowego obrońcę. A moim zdaniem ma - tylko musi nabrać więcej doświadczenia i pewności siebie.
Edytowano : 2023-07-27 10:29:59
Przypomne tyko, ze wsrtosc rynkowa Franciza to Ok 60 mln eur.
27.07.2023 10:27
Mieszane uczucia, ale zobaczymy jak będzie to wyglądało na boisku :)
27.07.2023 10:24
Powodzenia. Oby pracował jak najdłużej :)
18.07.2023 14:42
Lucas, ziomeczku, im mniej gadasz tym lepiej dla ciebie ;D
12.07.2023 14:20
Zawodnik i tak zrobi co chce. Co sobie zaplanował, albo co zaplanował dla niego jego agent. Tak to już działa w tym sporcie, niestety. Agenci maja coraz więcej do powiedzenia, wiec coraz więcej zjawisk, które są im na rękę.
Odsyłanie na trybuny niezbyt dobrze by świadczyło o klubie. To byłby raczej pokaz bezsilności.
Jeśli trener nie ma nic przeciwko i dany zawodnik sportowo się broni, to jego kontrakt nie powinien decydować o tym, czy gra.
04.07.2023 07:22
Zawodnik tej klasy może być absolutnym gamechangerem. Dla mnie genialny napastnik.
Oczywiście, zawsze istnieje ryzyko, że aklimatyzacja nie przebieganie pomyślnie, ale jeśli szukamy topowej 9tki na kolejne 3-4 to lepiej trafić się nie da.
27.06.2023 21:10
Flick brutalnie weryfikowany cd. Mówiłem wprawdzie, ze Hansi jeszcze zakreśli za tym materiałem ludzkim, którym „musiał” pracować w Bayernie, ale nawet ja nie spodziewałem się takiej kompromitacji.
20.06.2023 22:35
Póki co przygoda Flicka z kadrą mega rozczarowująca. Wprawdzie początek jeszcze w miarę obiecujący ale ostatnio to potrafi wygrać tylko z takimi tuzami jak Oman, Peru czy Kostaryka. Jak tak dalej pójdzie to nie dotrwa do mistrzostw.
13.06.2023 10:28
Dobre, dobre. Coutinho czy Perisic postrzegani jako lepsi zawodnicy niż Sane xD koń by się uśmiał. Moting tez zły pomimo tego, ze w tym sezonie 30 meczów, 17 bramek i 4 asysty.
Coś mnie się wydaje, ze kolega reaktywował jakieś konto. Te sianie defetyzmu, umniejszanie wszystkiego co w Bayernie, a leży tym wywyższanie wszytskiego co dookoła…Jakbym już to kiedyś czytał xD
Edytowano : 2023-06-07 09:56:04
Flick taki wspaniały, a prawda jest, że wyniki w reprezentacji ma koszmarne. Koszmarne. Gdyby nie pobyt w Bayernie to jestem przekonany, ze po Mundialu już by mu podziękowano. Póki co, jedynie w Monachium się sprawdził po tym jak dano mu niespodziewanie szanse.
07.06.2023 09:53
Na razie niestety to widać chyba jeszcze wiekszy chaos. Oby to były tylko medialne kocopaly i w nadchodzących tygodniach otrzymamy już wymierne efekty pracy nowych ludzi :)
06.06.2023 13:29
Witaj z powrotem Szefie!
Najważniejsze jest teraz dobro klubu, dlatego wszyscy powinni schować swoje osobiste urazy/preferencje, oddzielić to co się wydarzyło ostatnio grubą kreską i zacząć nowe rozdanie.
01.06.2023 14:48
Przynajmniej jesteś konsekwentny. A nie jak niektórzy tutaj, którzy wybierają sobie tylko te złe ruchy, a te dobre to wykonali inni ;)
Rozumiem takie podejście, ale chyba wszyscy wiemy, ze tak ważne decyzje w tym klubie jak zmiana trenera, nie są podejmowane w pojedynke.
01.06.2023 10:46
To jasno tutaj widać jak w klubie szwankuje komunikacja i ze niekoniecznie ci, którzy byli za to ostatnio obwiniani, ponoszą cała winę. Wystarczy tylko połączyć kropki :)
Szkoda ze taka legenda jak Oli został tak potraktowany. Trzeba koniecznie wyciągnąć wnioski.
01.06.2023 08:57
Czyli hoven dalej żenująco wywołuje do tablicy, a wciaz nie zapoznał się z terminem hejter. Cóż, może kiedyś. Tik tok tik tok.
Edytowano : 2023-06-01 08:51:41
Sopariev. No faktycznie, „dziwne”. To zatrudnienie Flicka tez leci na konto Brazzo? :>
01.06.2023 08:46
Wystarczy z jakimś sensownym, a nie absurdalnym, ze 60 mln za tamtych zawodników to grosze. Przecież to bzdura, która pokazuje, ze co jak co, ale jeśli ktos z nas odleciał to ty zdecydowanie dalej :)
31.05.2023 22:18
@BaltazarGabka nie wiem czy jest się czym chwalić, bo ja nie o tym, a o faktach. Prawie 60 mln za wymienionych wcześniej zawodników to nie są grosze. Po prostu jak najbardziej obiektywnie - to dobre pieniądze za zawodników, którzy nie maja większej szansy ma grę.
A co do przebimbanej kasy, to dopiero kolejne lata pokażą bo wielu z tych ściągniętych zawodników zyskało póki co na wartości, niektórzy znacznie (np Davies, Musiala).
31.05.2023 22:12
@BaltazarGabka oczywiscie, ze kiedy sprzeda zawodników z głębokiej rezerwy za prawie 60 mln to nie ma żadnych logicznych podstaw aby mówisz w tym przypadku o „groszach”.
31.05.2023 20:55
@BaltazarGabka kto odchodził z grosze? Roca, na którym zarobiliśmy? Czy może Omar Richards? A może Nianzou? Zirkzee? Chris Richards? Na wyżej wymienionych zarobiliśmy prawie 60 mln. Grosze? xD
31.05.2023 20:00
Mam nadzieję, że Kalle pozostanie trochę dłużej bliżej klubu.
31.05.2023 08:41
Fantastycznie ze zaczynasz czynić postęp. Liczę że za słowami pójdą w końcu czyny! Trzymam kciuki :)
28.05.2023 23:01
Typ mnie dalej taguje ;D Jak się okazuje, ma obsesje nie tylko na punkcie Brazzo. Tutaj nie jest potrzebna moderacja, a lekarz :)
28.05.2023 22:48
Hovenem zgłosił bo poczuł się bidulek obrażony? Czym? Stwierdzeniem, ze znowu nie ogarnął, ze te tematy były wałkowane? Ze nie będę marnował czas na powtarzanie? Że nie chce wałkować tych samych tematów?
xD
28.05.2023 19:11
xD
Na wszystkie albo prawie wszystkie z tych tematów były rozmowy i to niejeden raz. A typ chce znowu to walkowac. Mało mu xD kolejny przykład na to, ze nie czyta, albo nie rodzinie, albo nie wie w ogole z kim rozmawia.
28.05.2023 18:44
Ale o jakich teoriach prawisz?
Edytowano : 2023-05-28 18:39:07
Hoven. Naucz się typie mówić w końcu za siebie. Bo jesteś pierwszy który przyznaje sobie racje w dyskusji, stawi sienponad wszystkich, jest głosem „wszystkich”. Ego w kosmosie, klasa kilka metrow pod ziemią.
Edytowano : 2023-05-28 18:40:01
Nigdy z tobą rozmowa nie ma sensu. Jak nauczysz się dyskutować, rozumieć co pisze rozmówca to wróć - pogadamy.
Edytowano : 2023-05-28 18:42:03
Żenujący kolejny przykład jak wplatasz w dyskusje innych, w tym przypadku Edmunda, i robisz in koło tylka. dla takich toksycznych typów nie powinno mieć tu miejsca. Szczują i szczują.
28.05.2023 18:37
To ze będziesz te bzdury powtarzał jeszcze setki razy sprawi, ze ktoś w nie uwierzy? Pisałem ci człowieku, ze nie ma sensu z tobą rozmawiać. Czytasz po łebkach wypowiedzi do których się odnosisz (czego doskonałym przykładem była chociażby wczorajsza „dyskusja”), albo masz wielki problem z czytaniem ze zrozumieniem. Ja natomiast nie mam zamiaru się powtarzać, rozpoczynać tych samych dyskusji po raz setny albo prostować twoich bredniami raz po raz pisać, ze to tylko wytwory twojej wyobraźni, a nie coś co pisałem.
Edytowano : 2023-05-28 18:33:43
Jest mistrzostwo, powód do świętowania, a dla niektórych hejterow okaże do szczucia i wywoływania innych do tablicy. Żenada.
28.05.2023 18:28
@seco555 ale po co piszesz te bzdury? Hoven znowu cię napuścił na mnie ?:) Ja nie oceniałem pracy Brazzo i Kahna tzn nie twierdziłem ze są lepsi czy gorsi niż inni. Broniłem ich przed hejtem jak każdego z Bayernu. Co dla niektórych jest z dziwnych dla mnie względów czymś co trzeba…piętnować. Na fanowskiej steonie xD
28.05.2023 18:03
Świetne info.
Kadra i stan finansow wyglada świetnie po ostatnich latach, ale trzeba jeszcze o finalną kosmetykę. Kalle jak zawsze ogarnie.
28.05.2023 11:56
@hoven zrozumiesz jak zaczniesz faktycznie czytać komentarze do których się odnosisz. Czytać i rozumieć.
Żegnam i wracam świętować :)
27.05.2023 22:45
Królem zmyślają i szczucia jesteś ty i nie próbuje zwalać swoich osiągnięć na innych.
A czy ja gdziekolwiek napisałem, ze nie broniłeś Kovaca? Ze go atakowała? Czy ty czasem chcesz dostarczyć kolejny dowód na to, ze czytanie ze zrozumieniem leży ?
27.05.2023 22:37
Ja tylko nauczysz się czytać ze zrozumieniem to wróć do moich komentarzy. Tam wszystko jest napisane jasno. Na tyle, żeby tych głupawych pytań nie zadawać.
Czarno-biały to jest świat hovena, ale nie ten realny.
Wytykałem ci hejt i mam w tym 100% racje. Tak samo jak wytykałem hejt na Kovaca.
Edytowano : 2023-05-27 22:29:47
Już pisałem to przy zwolnieniu Kovaca. Nigdy nie powiem, ze bronienie przed hejtem ludzi Bayernu to błąd. Nie w świecie wartości, które wyznaje.
27.05.2023 22:27
@hoven to ze nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to już nie mój problem, a twój.
Napisałem całkiem jasno już niejeden raz, że decyzje o zmianie trenera w takim momencie sezonu była mega ryzykowna i być może zadecyduje o ich przyszłości w klubie. Tą decyzje, której nie rozumiałem i nie popierałem, obronić mógł tylko chyba tryplet.
Czy decyzje o zmianie Brazzo i Kahna mnie szokuje? Nie. Czy ja rozumiem ? Tak. Czy popieram? Raczej wolałbym im dać szanse. Dopiero kolejne lata pokaza efekty ich pracy, a imo kadra którą zostawiają jest świetna. Nawet jeśli potrzeba by kilku zawodników sprzedać to są oni warci wielkie pieniądze i będzie z czego lepić.
Edytowano : 2023-05-27 22:00:26
Sporo klubów szuka dyrektora sportowego. Ciekawe czemu dalej ten rzekomo geniusz nad geniusze Edwards wciaz bez pracy. Pewnie dlatego ze czeka na ofertę od Bayernu, ale Uli mówi nie.
27.05.2023 21:58
Mam ci człowieku przytoczyć twoich kilka(naście) tysięcy wysrywow? O to chodzi w hejcie, ze liczy się również częstotliwość. Jeśli każda rozmowę sprowadzasz do jednego tematu - bardziej bądź mnien wyszukanej krytyki to jest to hejt. Ty człowieku nie napisaes kilku komentarzy tylko wiele tysięcy. W tym samym tonie. O tym samym.
Pisaliśmy o tym wiele razy i chcesz znowu otwierać te same dyskusje? Dzięki, postoje. Hejterze.
Nie psuj ludziom tego dnia kolejnym szczuciem.
27.05.2023 19:43
Fatalnie brzmi wypowiedz Kahna. Czyja to teraz wina? Tez Hasana?
Szkoda ze tak to się skończyło. Ciekaw jestem czy zadecydowała decyzje o zmienia trenera, bo niewątpliwie było to mega ryzyko.
Dzięki Oli i Brazzo.
27.05.2023 19:33
Hoven kolejny raz w swoimi stylu krzyż ale sobie racje. Miód na moje serce xD Jeszcze brakuje jego wysrywu w temacie „zostawiłem w fan szopie więcej niż całe dieroten razem wzięte to mogę…” hejtowac xD Piękny dzień!
Edytowano : 2023-05-27 19:20:33
*przyznaje sobie racje xD
27.05.2023 19:20
@Fari dziwne żeby się nie cieszyli. To ludzie Bayernu i każdy życzący temu klubowi dobrze powinien się radować.
To ze postawili wszystko na konia, który okazał się niewypałem to inna para kaloszy. Mówiłem ze to mega ryzyko i w razie niepowodzenia stawiaja się w fatalnej sytuacji.
27.05.2023 18:09
Ta. Miał racje pisząc od lat jak to staczamy się w dol, a w międzyczasie sięgnęliśmy po uszatego. O tych racjach to szkoda strzępić ryja. Szczególnie w taki piękny dzień.
Hejterzy niech się smucą. Reszta do świętowania :D
27.05.2023 17:59
Dzięki.
Jedziemy dalej!
27.05.2023 17:57
@Moe obrona przed hejtem to głupota? Nie w moim swiecie.
@hoven zapoznaj się w końcu z terminem hejt. Wielokrotnie tutaj go przytaczałem. Twoje uporczywe pisanie ciagle tego samego, pod niemal każdym newsem, sprowadzanie każdej rozmowy na te tory to czysty hejt. Czego nie rozumiesz panie najwiecej wydający we fanszopie w całej galaktyce?
Szczuj dalej. Ja świętuje.
27.05.2023 17:55
Ty dalej @hoven nie pojmujesz i nie jesteś w stanie pojąć, ze ja bronię Bayernu i ludzi z nim związanych przed takimi hejterskich jak ty. Podobnie było jak był u nas min Kovac. Krytyka krytką, czasem bywa słuszna, ale ty uprawiasz hejt w najczystszej postaci.
I tak nie i obrzudzisz mi świętowania. To radosny dzień, ja świętuje xD
27.05.2023 17:48
Brawo.
Słychać wycie? Znakomicie!
27.05.2023 17:42
Dokładnie @Alistair :)
Fatalnie się patrzy na ten Bayern pod Tuchelem, ale mistrz zawsze I wszędzie będzie cieszył. Szczególnie po tych komentarzach :)
!!!!!!!!!
27.05.2023 17:39
@arjen2009 tja. O tym jak złe się dzieje czytam tutaj co najmniej 10 lat. Już wiele klubów było stawianych za wzór i większość z nich przeżywało bądź przeżywa w tym czasie duzo większe problemy. My natomiast w tym czasie siegnelismy po uszatego.
Dla niektórych tutaj wszyscy co nie w Bayernie są lepsi. Kalle jak tu był tez obrywał. Teraz jak go nie ma to już dobry. Gerland jakby był to przy pierwszym lepszym kryzysie (a takie zawsze się zdarzają) by tez był wyzywany od dziadków, którym pociąg odjechał. Podobnie z Flickiem - jakby tak zawiódł jak z kadrą na Mindialu to by chciano wymienić na lepszy model.
Dla niektórych trawa jest i będzie zawsze bardziej zielona u sąsiada.
25.05.2023 10:16
Ty tak na poważnie z tym, ze Bośniak na polecenie Hoenessa rozsypuje wielki Bayern? Ładna odklejka.
Jest wiele rodzajów prawd. Nie będę przytaczał. Fakt jednak faktem, ze wśród kibiców Bayernu mówienie o jednym z największych ludzi w klubie ciagle per przestępca to kpina. Jak ktoś z twoich bliskich popełnia błąd to tez ciagle mu go wypominasz ? No chyba nie. A Uli u każdego świadomego kibica Bayernu powinien mieć szacunek do grobowej deski. Tylko ze tutaj pewna grupa już dawno zapomniała na czym polega kibicowanie i jeśli ktoś nie zgadza sie z ich wizja (Hasan zły!!!!!) to trzeba go zdyskredytować i stawiać w roli szkodnika.
Edytowano : 2023-05-25 07:43:31
Tak spadamy w dol. Nie to co wielki Juventus, Chelsea czy Atletico, którzy tez tutaj kilka kat temu stawiane były za wzór. Oh wait.
25.05.2023 07:40
No tak. A tobie wolno hejtowac bo wydajesz we fanszopie więcej niż całe dieroten xD znamy te życiowe prawdy xD
Ps żałosne jest to, ze kibic Bayernu nie potrafi napisać o jednym z najwazniejszych ludzi w historii klubu inaczej niż per przestępca. Zero szacunku. Szczujnia w pełni.
Edytowano : 2023-05-25 06:25:28
Ale to znany twój sposób na dyskusje. Jak ktoś się nie podoba to trzeba go wszelkimi sposobami zdyskredytować. Nieważne ile zrobił dla klubu.
25.05.2023 06:22
@Sopariev i to jest cześć „problemu”, ale nie wytłumaczenie wszystkiego. Cokolwiek jednak by nie mówić - to sport. Sport na najwyższym poziomie, gdzie chętnych na zwycięstwo jest wielu, a trofeów znacznie mniej. Nie ma takiego sportowca, który nie przegrał.
24.05.2023 15:40
Nie. To dlatego ze sprowadzasz wszystko do jednego i nie jesteś w stanie dostrzec niczego innego. To czasami smutne, ale bywa i zabawne :)
24.05.2023 15:02
Tobie mogę to pisać nawet dziesiątki razy, ale wiem, że i tak skutek będzie mizerny :)
24.05.2023 14:34
Jak zwykle problem jest duzo bardziej złożony i jak zwykle ludzie szukają prostych odpowiedzi.
A dopiero kolejne lata pokażą jaka jest prawda.
Ja jestem przekonany, że Flick wcale nie jest lekiem na wszelkie zło co doskonale pokazuje jego przygoda z reprezentacją.
24.05.2023 14:26
Przecież Lukaku kopał się po czole już w Manchesterze United. Miewa problemy z przyjęciem piłki. On do drużyny grającej piłką? Bezsens.
17.05.2023 09:15
Niektórzy wciaz nie zrozumieli, że nie urządził się jeszcze taki, który się nie pomylił. Który każdą decyzje miał trafną. Nawet najlepsi traderzy na świecie mają transakcje, które im nie wypaliły. Tutaj pewni użytkownicy chcieliby już ich rozliczać. To zrezsztą często spotykana rzecz tutaj - dziwaczna jak dla mnie chęć do ciagle rozliczania każdej decyzji.
Nikt nie ma monopolu na racje. Lahm? A ton on jest nieomylny? Może tak jak Flick? Który tez przez wielu był kreowany na mesjasza, a póki co klasę potwierdził tylko w jednej drużynie i z kadrą przygotowaną przez ludzi, których tutaj się krytykowało od zawsze. Tak, bo podobnie było jak u sterów był Karl czy Uli. I jestem przekonany, ze jakby był Lahm, to wcześniej czy później (bo wracając do clue - nikt nie ma monopolu na racje) pojawiłyby się opinie, ze z Ulim byłoby lepiej. A jakby był Kahn to w ogole…
Ogarnijcie się ludzie z tym ciągłym narzekaniem i sianiem defetyzmu.
Ps A o Ulim kibic Bayernu przede wszytskim może powiedzieć wiele, ale chyba termin przestępca to chyba ostatnie określenie, które powinno przyjść na myśl kibicowi Bayernu. Powtarzam. Kibicowi Bayernu.
Edytowano : 2023-05-17 07:55:57
Ps 2 a jak czytam, ze ktoś narzeka na Muaniego, a jednocześnie proponuje Lukaku, to…No ludzie.
17.05.2023 07:47
@siudrak0 a kto kogo okłamuje? Przecież to nie w tym rzecz. Każdy zdaje sobie z tego sprawę, a Uli swoją karę odbył. Dziwne jednak, ze są „kibice”, którzy cały czas nie potrafią powiedzieć o tak zasłużonej postaci dla historii klubu w inny sposób niż „przestępca”. Prawda?
@hoven ja niczego nie wnoszę? O ironio. Mówi to ten, który za każdym razem przy każdej informacji pisze w zasadzie to samo. Teraz pisze tak jakby oczywistym błędem bylo zostawienie Tela choć jwst wiele logicznych argumentów przemawiających za tym, aby młodzika mieć bliżej klubu, szczególnie zaraz po zakupie. On niby wie, ale żółć musi kolejny raz wylać. Niby wie, ale buduje narracje jakby była tylko jedna możliwość - ta przedstawiana przez niego, a cała reszta to błędy i amatorka xD
05.05.2023 08:51
Co ty człowieku znowu sobie wymyślasz, ze napisałem coś o mózgu?
Obraziłem? Bo sparafrazowalem twój tekst? Hak na kogoś kto nieustannie balansuje na krawędzi, nierzadko używa terminów mogących abo i obrażających ludzi związanych z klubem, jesteś strasznie wyczulony na swoim punkcie. Ale o tym, ze o ego poszybowało do kosmosu to wiemy nje od dziś, panie wydający więcej kasy we fanszopie niż cały portal razem wzięty.
Czy może rzekomo obraziłem cię stwierdzeniem, ze o realiach piłkarskich nie masz pojęcia? Ale tutaj przeciez wystawiłeś do pustaka wszystko sprowadzając do scoutingu, kompletnie nie rozumiejąc ile dla każdego trenera znaczy praca z danym zawodnikiem i zbieranie informacji(danych) o nim z pierwszej, a nie z drugiej i kolejnej ręki.
Zawsze można sprowadzać do pojedynczych przypadków, wrecz do freakow (jak Mbappe), i budowac na tym swoją tezę, aby standardowo znaleźć pretekst do uderzenia. Zawsze. Ile było takich freakow a ilu takich, którzy w tym wieku nawet nie powąchali gry na dobrym poziomie, a potem zrobili duża karierę?
Czas gry Tela nie jest dramatycznie niski jak na swoj wiek. Jest zdecydowanie wiekszy niż rok wcześniej. I ważne jest aby z sezonu na sezon grać więcej.
I nie zapominajmy, ze Wypożyczenie to zawsze ryzyko. To nie jest jedyny droga do rozwoju zawodnika.
04.05.2023 08:40
@hoven widac ze o realiach piłkarskich nie masz pojęcia. Nawet najlepszy scouting nie może sie równać z pracą z zawodnikiem na codzień. Powie ci to każdy trener. Każdy piłkarz potrafi inaczej reagować w rożnym środowisku i dlatego warto młodego sprawdzić u siebie. W jego wieku, na tym poziomie w klubie o takich ambicjach, regularnie gra naprawdę niewielu.
Dlatego jedynie czas pokaże, czy dla Tel wybrano dobrą drogę. W przypadku rozwoju piłkarza nie ma oczywistych rozwiązań jak starasz sie to przestawić.
Ps Papuga? Zacznij człowieku od siebie. Ciagle pleciesz to samo jak papuga.
03.05.2023 12:33
Z niektórymi najwyraźniej nie leci rozum.
Młodego zawodnika zaraz po transferze wypożyczać? Nie zapoznać się z nim bliżej? Nie zebrać kluczowych informacji tylko czym prędzej oddać bo rzekomo nie ma miejsca? A gdzie długoterminowa wizja? Gdzie przygotowanie, budowanie zawodników, zapoznawanie ich z tutejszym środowiskiem (oczekiwaniami/metodami treningowymi) by po latach byli gotowi?
Niektórzy standardowo postrzegają wszystko w czarno białych barwach i tylko droga, która oni widza jest ponoć jedyną prawidłową. Farmazony. Na młodych piłkarzy nie ma jednej metody, która zawsze się sprawdzi i jesteś w stanie wydobyć z nich 100% potencjału.
02.05.2023 20:18