Na wstępie napiszę, że nie wiem jeszcze jak ocenić ewentualną decyzję Rangnicka, ale…
Najmilej wspominany trener ery po Juppie to trener, który wcześniej nie miał dorobku. Nie odnosił żadnych sukcesów. Daleko mu było nawet do tego, conosiagnal Rangnick.
Zresztą, widzę tutaj pewną prawidłowość w ostatnich latach. Im więcej tu pochwał po wyborze trenera tym gorzej to wychodzi w praktyce ;)
23.04.2024 09:12
1
Dla mnie idealny kandydat do gry w trzyosobowym bloku obronnym, jako ten „pół-prawy” środkowy obrońca.
23.04.2024 07:45
@Marton dokładnie, ale tutaj niektórym hejt zasłania rozsądek.
Wszystko układa się w logiczną całość. Nikt nie chce w klubie Flicka po tym, co odwalił. Ja trochę żałuję, bo mam sentyment do jego czasow, kiedy potrafilismy momentami grać świetną piłkę ale tym bardziej to pokazuje jak ta sprawa nie była jednoznaczna jak przestawiali to hejterzy Brazzo.
Gdyby nie Bayern to nigdy prawdopodobnie nie byłby w tym miejscu co teraz.
23.04.2024 07:33
3
Niesamowite to jest to, że powstają takie „listy wstydu”, jak równie dobrze może się okazać, że żaden z nich nie miał nawet konkretnej oferty Bayernu na stole.
No ale…odmówili xD
Równie dobrze można do tej listy dopisać Franka Smudę.
22.04.2024 11:31
1
Klose? W czym on ma być lepszy jak się skompromitował w Austrii?
22.04.2024 10:01
Tak.
Ciężko dziwić się Julkowi, że nie chciał, ale…z drugiej strony również ciężko winić tych ludzi w Bayernie, którzy byli przeciwko.
Koniec końców chyba lepiej dla wszystkich, że ten powrót odłożymy nieco w czasie.
20.04.2024 09:12
A po kiego siejesz jeszcze większy ferment ? Było pogadać z nim na pw. A w czym ten powyższy komentarz, który jest w ogóle nie na temat, ma pomóc? :|
20.04.2024 09:10
Konsultacje mogły być, ale decyzję podjęli ostateczni Brazzo i Kahn.
Uli kolejny raz sugeruje, że on nie popierał zwolnienia Julka.
20.04.2024 08:40
2
Kibic Bayernu, a jedyne to potrafi napisać o jednej z najważniejszych postaci w historii klubu to „przestępca i oszust”. I to tylko dlatego, że rzekomo nie chce Flicka.
Patologia.
Teraz już wszyscy będą źli bo rzekomo nie chcą fenomenalnego, skompromitowanego w reprezie Hansiego.
Jak tam, zakupy w fan shopie zrobione na jaką kwotę? Dawaj kwotę bo nie wiem czy masz prawo cokolwiek narzekać.
xD
20.04.2024 07:44
No to się pokomplikowało :O
Podziwiam de Zerbiego, ale w obecnej sytuacji też chyba zwróciłbym się ku Flickowi, któremu mam trochę do zarzucenia, ale wydaje się mimo wszystko bardziej bezpieczną opcją. Nawiasem, nikogo nie zastanawia, że tyle się mówiło, że to przez Brazzo nie ma go w klubie, a Bośniak nie decyduje obecnie o niczyn, a Flick nie był nawet drugorzędnym wyborem szefów? To jasno pokazuje, że musiał zajść mocno za skórę…
Tak czy inaczej idealnym wyborem byłoby zaklepanie Kloppa na kolejny rok i jeden sezon z Flickiem, ale myślę że to średnio wykonalne xD
19.04.2024 13:09
1
@Alistair ja nie mam wątpliwości, że Truchel otrzymał wystarczająco czasu na to, żeby zbudować coś więcej, więc absolutnie nawet nie pomyślałem przez chwilę, żeby apelować o jego pozostanie na dłużej ;)
Bardziej chodzi o samą decyzję o zwolnieniu Nagelsmana i zatrudnieniu Tuchela, która jeszcze do niedawna wydawała się przecież koszmarnym błędem, ale jeśli dałaby niecały rok później LM to… ;) To Bardziej luźne rozważanie i gdybanie:)
18.04.2024 15:22
Wiem że to gdybanie, ale…
Jak by była postrzegana decyzja o zwolnieniu Julka i zatrudnieniu Tuchela, jeśli udaloby się nam jednak sięgnąć po LM?
Osobiście odnpoczatku mówiłem, że decyzja o wywaleniu Julka była niezwykle ryzykowna i koniec końców ci co o tym zdecydowali dali głowy pod topór, ale ciekawi mnie zdanie reszty :) Bo do tej pory każdy jednak zakłada że popełniono olbrzymi błąd, ale jeśli koniec końców doprowadziłoby to wygrania LM to…co wtedy? :D
18.04.2024 14:54
1
Umniejszanie Bayernowi tutaj? Nowe, nie znałem xD
Czy jesteśmy faworytem z Realem? No pewnie nie. A z Arsenałem byliśmy?
Może to brzmi śmiesznie, ale w fazie pucharowej mając Tuchela nie stoisz na straconej pozycji. Trudno się na to patrzy, szczególnie nam, można mu sporo zarzucić, ale potrafi zespół prowadzić w fazie pucharowej
18.04.2024 10:19
@SammyKufour czy to jest ich poziom? Myślę że w tak ustawionym zespole jak najbardziej. Tylko że my wiemy, że tak grający Bayern (tj ustawiony tak głęboko i mało ofensywnie)nie widujemy zbyt często.
Tak czy inaczej to wartościowi zawodnicy i warto o tym pamiętać kiedy się kolejny raz pomyśli o ich wyśmiewaniu i wyzywaniu.
18.04.2024 10:17
1
Zastanawiam się nad pozycją Kimmicha. Imo jako ten przyklejony do prawej obrony to jednak trochę ograniczanie jego potencjału. Nieraz się zastanawiam, czy czasem rola odwróconego bocznego obrońcy nie byłaby dla niego najlepsza. Oczywiście, wymaga to zbalansowania pod to całej drużyny ale po odejściu Daviesa rozważyłbym bardzo dogłębnie taką ewentualność.
18.04.2024 09:13
2
Jeszcze zwrócę uwagę na jedną rzecz.
Jak łatwo jest tutaj niektórym przypinać łatki parodystow takim zawodnikom jak Laimer, Mazraoui czy Guerreiro, a tymczasem to zawodnicy, którzy odpowiednio wykorzystani mogę dużo dać na najwyższym poziomie.
18.04.2024 08:43
Może i style całkowicie nie mój, ale ten dwumecz to świetny popis Tuchela. W pełni zasłużone zwycięstwo w dwumeczu. W dwóch meczach lepsze sytuacje, Arsenal może miał piłkę ale wiele z tego nie wynikało.
Brawo!
17.04.2024 22:56
Można się nie zgadzać nawet z wyborem Tuchela, bo można mieć inny pomysł, ale każdy próbujących odrobinę podejść obiektywnie, jest w stanie zrozumieć taki skład.
Może się oczywiście okazać, że nie trafił dzisiaj, ale to nie jest tak, że jego wybór jest absurdalnie głupi.
17.04.2024 20:50
1
Czytam komentarze i w sumie dochodzę do wniosku, że…jak się ma takich kibiców to wrogów już w sumie nie potrzebujesz xD
Gnabey i Goretzka mogą być bardzo dobrymi grajkami w pewnych systemach. Nie we wszystkich, bo nie nie wybitni grajkowie.
A zastąpić tak liczby jakie gwarantował Gnaneg łatwo nie będzie. Ale tak to już jest. Jak coman liczb nie ma to wypomina się liczby, jak gnabry ma to są „tylko liczby” :)
17.04.2024 09:51
1
Czekam na simona89. Na pewno wymyśli coś ciekawego :)
Brawa dla psa i bvb
16.04.2024 22:57
Ale tak to działa wśród kibiców. Często piłkarz z innej drużyny, jak obejrzysz taką drużynę od święta, wydaje się lepszych od Twoich. Albo piłkarz ze skrótów, z kompilacji.
A potem przychodzi do Twojego klubu, staje obok innych, często lepszych zawodników niż w poprzednim klubie, widzisz jego każdy występ i uwidaczniają się jego wady.
16.04.2024 22:56
@Moe nie napisałem nic prócz tego, że ocena jest zbyt surowa. Bo daleko tym zawodnikom do parodystow.
Zapytałem się również o ocenę przedsezonową kadry Leverkusen, żeby tylko uzmysłowić jak wszystko w futbolu potrafi się zmienić i jak dużo daje (dla obrazu poszczególnych zawodników) dobrze zorganizowana drużyna.
15.04.2024 17:56
Kadra bis jest idealna, ale powyższa ocena stanowczo za surowa.
Ciekaw jestem co pisałeś o jakości Bayeru Lwverkusen przed sezonem. Banda parodystow?
15.04.2024 16:51
Z bólem serca, ale… duże gratulacje.
To tylkompokazuje jak duży wpływ może mieć odpowiedni trener. Jeszcze nie tak dawno większość z ich zawodników nie była postrzegana jako materiał do gry na najwyższym poziomie. Teraz wiele topowych klubów bacznie ich obserwuje.
Tak grając Bayer będzie trudno pokonać nawet jak my będziemy grali na swoim poziomie sprzed kilku lat. Mam jednak nadzieję, że w przyszłym sezonie zobaczymy już Bayern najwyższych lotów, a Leverkusen też przypuszczam, że nie będzie już bezbłędne.
15.04.2024 07:14
@Simon89 wsyatrczy zdjąć klapki z oczu i się zobaczy, że Lewy w najważniejszych meczach reprezy zawodzi. Inni jakoś potrafią, a Lewemu zawsze coś, albo ktoś przeszkadza.
11.04.2024 14:09
@Simon89
Ahaha. Znowu temat Lewego i pojawia się Simon. Człowieku, po co tutaj się produkujesz? Może lepszym miejsce byłaby jakaś grupa fanów Lewego? My cię tutaj nie zrozumiemy, ty nas. Cała historia.
Ale śmieszne jest to, że jak Lewy nic nie pokazywał to było tłumaczenie, że wina kolegów, ale jak Kane gra bezbarwny mevz( ale z ważnym gole), to już ani słowa o stylu gry drużyny, dyspozycji kolegów, tylko już że słaby. Ja rozumiem klapki na oczach, ale choć minimum konsekwencji.
Ps poważnie chcesz coś mówić o reprezentacji? Poważnie? Przecież Lewy już nawet w tym kraju denerwuje masę ludzi, którzy go mają po dziurki w nosie. Bo w reprezentacji przeważnie zawodzi
11.04.2024 12:39
Ale chwila. Wszystkich teraz będziemy równać do poziomu Ronaldo i Messiego? Dwóch największych piłkarzy w historii futbolu? Nie możemy wszystkich porównywać do tego poziomu. To nie fair.
Sane miał świetną jesień. Tego nie da się nie zauważyć. Teraz, wiele wskazuje na to, że płaci cenę za…swoje oddanie i waleczność. Nie pisałem o tym długo, ale za dużo jest już tych informacji. I jaka jest reakcja kibica? Krytyka. Bo łatwiej zgłaszać uraz, nie pomagać kolegom, mieć spokój…Tyle się tutaj mówi o rozpieszczonych gwizdkach, a jak wychodzi na to, że akurat w tym przypadku mamy doczynienia z kimś, kto poświęca swoje zdrowie dla drużyny, to…też źle.
Nie widzicie tutaj sprzeczności?
05.04.2024 11:09
1
Zawsze łatwo jest wjechać na czyjś mental. To najprostsze wytłumaczenie.
A tutaj podawane jest na tacy coś zupełnie innego. Sane mógłby zgłaszać urazy, nie grać, ale zaciska zęby i gra, pomimo dolegliwości. I to przede wszystkim trzeba docenić. Zewsząd dochodzą sygnały, że w zawodniku zaszły pozytywne zmiany, ale jak doskonale widać nawet po tutejszych komentarzach, zła opinia potrafienie jeszcze długo ciągnąć :)
Robben wielkim piłkarzem był, ale i jemu zarzucano w pewnym okresie brak mentalu, a ilość opuszczonych meczów też coś mówi.
05.04.2024 09:08
1
Powiem, że dziwi mnie to przekonanie niektórych, że trener A, czy B będzie na pewno złym wyborem.
W tym fachu nic nie jest pewne. Był pewny Guardiola, był Ancelotti, był Nagelsmann. Byli trenerzy z olbrzymim doświadczeniem, byli tacy uznawani za trenerski geniusz młodego pokolenia.
A ligę mistrzów wygrał Flick, który wcześniej nie prowadził poważnego klubu i przychodził jako opcja tymczasowa.
Także…Spokojnie.
De Zerbi to na pewno nie przypadkowy trener. Świetnie się patrzy na Brighton i na pewno z nim nie byłoby nudów. Ale jakby nie patrzeć kwota odstępnego wydaje się mocno odpychająca. Powrót Nagelsmanna chętnie bym widział, ale czy aż tak szybko? Nie wiem…Szkoda tego Xabiego, bo wydawał się pod wieloma względami świetnie skrojony.
30.03.2024 11:34
Extra, ale mam nadzieję, że zagra od pierwszych minut tylko jak będzie gotowy na 100%, nie na 90, czy 95 ;)
28.03.2024 10:35
A mnie się wydaje, że zapanowało tu jakieś szaleństwo z tymi kontraktami.
Musiała ma jeszcze ważny kontrakt ponad 2 lata. To zupełnie normalne, że w tych okolicznościach się nie spieszysz. Nie wiesz kto będzie trenerem, nie wiesz jak będzie układała się praca z nowym trenerem…
26.03.2024 15:20
No tak. Wyprodukowałeś już kolejny nic nie wnoszący komentarz, zamiast wkleić ten oficjalny komunikat, który rzekomo miał miejsce i byłoby po temacie. Widać na czym ci zależy, bo na pewno nie na sensownej dyskusji
20.03.2024 16:32
Zabawny jesteś człowieku. Jak mam znaleźć coś czego nie było. Real nie poinformował Bayernu oficjalnie, że da max 35 mln i ani eurocenta więcej. Całość to spekulacje medialne, nic więcej!
20.03.2024 15:38
Bierzesz za pewnik bo podaje nieoficjalne źródła Realu? Aha. Brzmi legitnie!
Pierwszy wybór Daviesa? Jestem w stanie w to uwierzyć. Wciąż jednak decyduje Bayern. Przeważnie się to odbywa tak, że klub mówi zawodnikowi, że ma sporo lepsza ofertę od innego klubu i musi jednak z tym „wymarzonym” dać coś więcej.
Tutaj jeszcze wiele się może wydarzyć, a czytając Twoje wyburzenia można odnieść wrażenie, że klamka zapadła. Nie. To tylko medialne gierki.
20.03.2024 14:25
Gdzieś oficjalnie można o tym przeczytać czy jakieś pierwsze lepsze źródło?
I nie ma nakazu sprzedaży do Realu. Anglicy dadzą więcej.
20.03.2024 14:00
No ludzie…
Ale komu chcecie zrobić na złość? Bayernowi?
W interesie klubu jest, żeby Davies utrzymał wysoką formę do końca sezonu. Raz, że pomoce klubowi w jak najlepszych wynikach. A dwan- być może jeszcze zwiększy swoją wartość.
Mnie dramatu, więcej rozsądku.
20.03.2024 13:35
2
Jak to słabe z ich strony? To mają dawać na 2 lata od końca kontraktu ultimatum? Pytam konrketnie co mają robić, żeby nie pojawiały się te bzdurne komentarze. Jak gadają na ponad 2 lata od końca kontraktu to mało? Jak Davies nie jest zdecydowany to mają go siłą wypychać na 2 lata od końca umowy? Czego konkretnie oczekujesz?
Ja nie bronię zarządu. Bronię zdrowego rozsądku.
20.03.2024 09:25
2
Są jeszcze drużyny z Anglii, które mogą wejść do gry w razie w. Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.
20.03.2024 09:23
2
@Reeken89 ale jakie są efekty? O czym ty gadasz? Nikt nie odszedł, nie mówiąc już nawet onkwocie odstępnego, a ty rzucasz osądami.
Zadałem konkretne pytania. Ty jak zawsze wolisz spychać dyskusje na dziwaczne tory, ale na proste pytania odpowiedzieć nie potrafisz.
20.03.2024 09:16
4
@Reeken89 ale opierajmy się na faktach, a nie twoich wyobrażeniach. Bayern zaczął rozmawiać z Daviesa na ponad 2 lata(!) od terminu, w którym wygasa jego kontrakt (tak wynika ze slownEberla). Ponad 2 lata! To ma byc na ostatnia chwile?
20.03.2024 09:12
3
@bawaria42 ustalmy zatem fakty. Jaki przedział kwot to półdarmo? A jaki nie?
Sami to sobie zrobiliśmy czyli…? Trzeba go było sprzedać na 2 lata przed końcem umowy? To dopiero by się działo xD Te komentarze jak to wypychamy biednego zawodnika kochającego Monachium xD
20.03.2024 09:00
A dla mnie sprawa jest paradoksalnie łatwa.
W tej sytuacji oddałbym decyzję…Kimmichowi. Jeśli ma choć cień wątpliwości, czy pozostanie w Monachium to najlepszy wybór dla niego, to jasno pokazałoby kierunek, w którym należy iść. Sfocudowany, zdeterminowany, otoczony klasowymi partnerami i dobrym trenerem, Kimmich, to zawodnik klasy światowej. I tylko w takiej postaci powinien grać u nas.
Jeśli z różnych względów nie jest przekonany do pozostania, to nie robiłbym wszystkiego, żeby go zatrzymać. Choć bardzo go cenię i nie do końca wyobrażam go sobie w innym klubie ;)
18.03.2024 22:55
Jaja sobiebrobisz? Miej szacunek do tej społeczności. Sam przyznajesz, że nie czytasz, a potem komentujesz?
Odrobina szacunku dla reszty.
18.03.2024 08:46
3
Duma? Wszytsko może opaść czytając tego typu wynurzenia. Duma z Leverkusen… na stronie fanów Bayernu xD
Doceniam ich klasę, ale duma? Zaraz wręcz niektórzy zaczną świętować, że (rzekomo) ich klub poległ. Dziwne czasy!
17.03.2024 21:43
1
Sprawa jest prosta. Zawsze najlepiej jest trafić na najsłabszego rywala. Zawsze. Gadanie, że jak chce się wygrać LM to i tak musisz pokonać wszytskich to frazes. Łatwiej jest pokonać z pozycji teoretycznego słabszego w jednym meczu, czy w dwumeczu? No właśnie. Chociażby dlatego zawsze jest grac z lepszymi na końcu. Nie ma się conoszuiwac, Bayern tym razem z pewnością nie należy do głównych faworytów całych rozgrywek…
I koniec końców lepiej dla klubu (chociazbybpodnwxgledem finansowym) jest odpaść w półfinale niż w ćwierćfinale.
Dlatego trzymam kciuki za słabszego rywala, bo to zwiększa prawdopodobieństwo przejścia dalej. Proste.
14.03.2024 16:07
3
Nie ogarniam tego mentalu. „Lepiej nie wygrać, bo potem możemy dostać wpierdol”. Ludzie! Gdyby tak wszyscy podchodzili do meczów to niespodzianek by nie było.
Futbol to sport jak każdy inny. Wszystko niekiedy może się zmienić bardzo szybko. Były takie zespoły, którym żarło i zdawałoby się, że muszą wygrać wszytsko i ostatecznie w decydującym momencie przegrywały. Były takie skazywany na pożarcie, ale w decydującym momencie pokazujące pazur.
Dlatego powtarzam. Zawsze lepiej jest wygrać i grać dalej. Zawsze. Bez wyjątku. Nowy mecz to nowa historia. Wszytsko się może zdarzyć.
Dzisiaj - jak zawsze - za Bayernem.
05.03.2024 15:04
3
@Gacek420 koeljne troll konto, gdzie będziemy czytali kpiny z klubu i umniejszanie wielkości klubu?
Bo to że Bayern jest obecnie w dołku to widzi tutaj każdy. Nikt tutaj nie twierdzi, że Bayern jest w stanie ściągnąć każdego i nikt nam nie odmówi. Wprost przeciwnie.
Nie zmienia to jednak faktu, że wygadywane przez ciebie absurdy są trudne do ogarnięcia i brakuje w nich konsekwencji.
Ps w Championship? Ahahahah. Człowieku, idź pan skądś pan przyszedł.
27.02.2024 10:25
2
To jest podstawowy problem pewnych kibiców. Wychodzą z założenia, że jak zawodnik A gra dobrze w klubie X, to będzie prezentował ten sam poziom w klubie Y. W zupełnie innym środowisku.
Nie. To że Pavard czy Sommer prezentują się obecnie dobrze wcale nie oznacza, że radzilibyście tak samo w Monachium. Byli zresztą u nas i wtedy też wielu na nich narzekało.
21.02.2024 07:13
No właśnie o tym mówię. Inter wyglądał z nami jak amatorzy a kilka miesięcy później byli w finale LM dlatego zawsze lepiej jest przejść dalej, nawet w żenującym stylu niż zastanawiać się „po co? Dalej się skompromitujemy”. To bez sensu.
Zawsze trzeba wspierać swoich. Ja też nie jestem zadowolony, też irytuje mnie trener i postawa piłkarzy. Ale w futbolu wszystko może się zmienić i zawsze będę kibicował Bayernowi, a rywalom nigdy.
Zawodnicy mogą wyglądać obecnie kiepsko, ale zawsze łatwo jest wieszać psy wtedy kiedy drużyna jest w dołku.
20.02.2024 10:48
A ja jestem nieustannie zszokowany takim podejściem do sprawy.
Po pierwsze - jako kibic nigdy nie powinieneś być przeciwko swoim. Na dobre i na złe. Zawsze. Można kogoś nie lubić, nie cenić, ale jako kibic zastanawiać się czy nie lepiej trzymać za rywali? No absurd.
Po drugie - w futbolu czasem wszytsko potrafi się bardzo szybko zmienić. Czy ktoś się spodziewał rok temu, że Inter, który od nas dostał lanie, będzie koniec końców w finale LM?
Tuchela nie cenię, ale za Bayernem będę zawsze.
20.02.2024 10:26
Tak, te kluby które wymieniłem to w ogóle potęgi przez długie lata, nie to co Bayern xD
Ładna odklejka.
I przyjmij raz na zawsze do wiadomości, że te twoje pokręcone teorie to tylko teorie, a nie fakty.
19.02.2024 17:55
Faktem jest że gadałeś bzdury na temat Atletico, Chelsea czy Juventusu wymieniając jako wzór. Tak jak teraz gadasz ciągle bzdury na temat Hoenessa. Każdy ma prawo do swojej opinii, ale ty co komentarz o Honessie. Fakt? Urojenia to nie fakty.
19.02.2024 17:33
Ale wiesz że jak napiszesz jeszcze setki tych bzdurnych komentarzy na temat Hoenessa to nie zmieni to faktów?
Uli to jedna z głównych krzyczeń sukcesu tego klubu na przestrzeni kilkudziesięciu ostatnich lat. Twoj hejt tego nie zmieni. Tak samo jak nie sprawiło te zapewnienia jeszcze kilka lat temu jak to świetnie zarządzane są rzekomo Chelsea, Atletico czy Juve xD
19.02.2024 17:25
@Edmund
. Jeśli ktoś nie działa tak jak wymyśliła sobie grupa ludzi, którzy sa przekonani, że odkryli jedyną słuszną drogę do sukcesu, to z automatu uważany jest za szkodnika. Kahn był mesjaszem dopóki nie pojawił się w klubie. Z innymi będzie podobnie. Kalle też był przez wielu tutaj krytykowany…
19.02.2024 11:09
No tak, nie ma to jak na bazie plotek chwalić innych.
Aż przypomina mi się casus Barcy sprzed dwoxh(?) lat jak to niektórzy tutaj ich chwalili…na podstawie rzekomych wzmocnień. Jak to świetnie są zarządzani i jak to świetnie jest brać kredyt za kredytem ;)
15.02.2024 19:09
1
Pytanie czy Bayern, albo kogokolwiek inny nie będący „pod ścianą”, będzie chciał trenera, który w klubowej hierarchii widzi siebie ponad dyrektorem sportowym xD
Bayern wyciągnął do Flicka rękę. Bez tego Hansi nigdy nie byłby w takim miejscu.
Jeśli Hansi miałby odrobinę przyzwoitości i Bayernu zwróciłby się z prośbą o pomoc, to ostatnie o czym powinien myśleć to rzekoma krzywda ze strony klubu xD Bo powtórzę - to oni jako pierwsi dali mu szansę i zaufali.
15.02.2024 15:37
1
Wiem, że w dzisiejszym świecie opinie skrajne najlepiej się „klikają”, ale zachowajmy odrobinę umiaru.
Dlatego ani Tuchel nie jest nieudacznikiem, ani ci zawodnicy, którzy jeszcze niedawno zachwycali, nie są drugorzędni.
Wydaje się oczywiste po takim czasie, że trener nie pasuje do tej grupy zawodników. Być może z inną poszłoby mu lepiej, udałoby mu się do niej dotrzeć. Tego pewnie się nie dowiemy. Bo czy ktokolwiek zaufałby teraz Tuchelowi i pozwolił mu na ułożenie całej kadry pod siebie? Poważnie ktoś by mu da do ręki miliony wypracowane przez lata i postawił całą przyszłość klubu na jego barkach? Wątpię.
Zawodnicy nie są bez winy, ale naprawdę trudno nie zauważyć, że od miesięcy niemal wszyscy są pod formą. Niemal wszyscy grają poniżej swojego potencjału. Nie możemy być ślepi. Tylko naprawdę najwybitniejsze jednostki potrafią grać nawet wtedy, kiedy koledzy niczego nie ogarniają. Choć i tak nie zawsze…
W Bayernie Tuchela nic się nie klei, ale to nie znaczy że każdy z tych zawodników nie będzie przydatny przy kolejnym trenerze, który zaproponuje inny podejście i inny model gry.
15.02.2024 15:29
2
Nie byłem i nie jestem fanem Tuchela, ale to co się tutaj ostatnio odwala…
Kibicowanie rywalom ? Zawszze za Bayernem, zawsze. Na dobre i na złe. A niektórzy niech się zastanowią…nad sobą.
15.02.2024 11:26
@makaay tak, każdy może mieć swoje zdanie ale to tylko ty jak katarynka prawisz to samo i chcesz wałkować po raz setny ten sam temat i wyciągasz identyczne „argumenty”. To już było, nie musisz tego powtarzać bo zapewniam, że jak napiszesz tonpo raz 101 to nie zmieni to faktów.
13.02.2024 20:46
1
@makaay to będę mu kibicował…bo na tym polega rola kibica. Wiem że dla Ciebie to może być dziwne, ale poważnie. Można kogoś nie lubić, ale jak pracuje dla twojego klubu to kibicujesz mu z całych sił.
13.02.2024 20:44
Czyli ego, które jakiś czas temu wystrzeliło, po kompromitacji w reprezentacji wciąż nie wylądowało xD
Mówiłem już że dopóki nie nabierze pokory nie powinien otrzymać kolejnej szansy w Bayernie.
Już chciał w przeszłości wybierać sobie bezpośredniego przełożonego (dyrektora sportowego), a teraz sięga jeszcze wyżej ? xD
13.02.2024 19:52
@Jurgen1982 jakich wersji? Przecież gdyby Flick chciał pracować dalej w Bayernie to by pracował.
13.02.2024 19:49
1
Przecież to kwestia faktów. Flick opuścił Bayern na własne życzenie.
13.02.2024 19:45
Co do Gnabry’ego to myślę że za szybko jest skreślany. Zawsze robił sporo punktów w kanadyjce, a teraz jeden gorszy sezon, w którym ma masę kontuzji, i nagle Kanadyjka najważniejsza ?;)
Co do Comana to się prędzej zgadzam…
Tak czy inaczej najprościej nie uważam, że potrzeba wielkiej rewolucji.
30.01.2024 12:23
Fakty to są takie, że jeszcze niedawno wskazywałeś jak to Atletico, Juventus czy Chelsea są świetnie zarządzane, w przeciwieństwie do Bayernu. Tyle o faktach. Reszta to tylko twoja ich interpretacja.
Ja nigdy i nigdzie nie twierdziłem, że zarząd, a w tym Brazzo, byli i są bezbłędni. Tylko tylko że tutaj są tacy, którzy zawsze i wszytsko krytykowali co tyczyło się Bayernu i wychwaalalinpod niebiosa to co u innych. Idealny przykład z tymi rzekomo świetnie zarządzanymi klubami wymienionymi wyżej.
Owszem, można liczyć że w końcu przyznasz się do błędu, ale po co? Przecież wiemy że to nie nastąpi i jak 5 lat temu jeździłeś po zarządzie i wyzywałeś od najgorszych, tak będziesz robił przez kolejnych 10. Do kolejnego bana :)
30.01.2024 12:12
@Alistair jak w końcu przestaniesz mi wmawiać rzeczy, których nie powiedziałem (szkoła hovena?) to zacznie się poważna rozmowa. Na razie gadasz jakieś banialuki wyssane z palce na temat tego co ja rzekomo myślę o Hasanie (tych rozmów było już tysiące), Flicku czy Tuchelu. Mogę jedynie nadmienić, że pudło za pudłem.
Dziecinada i nic więcej.
30.01.2024 11:57
Co do oszukiwania to oczywiście @Alistair
No tak, kadra to co innego. Poszedł ze złego Bayernu, gdzie miał szyć z tego co ma do…super kadry, bo…ma szyć z tego co ma. Logika xD
30.01.2024 11:44
Jeśli ktoś tutaj oszukuje to ty @makaay bo ja nigdy nie mówiłem że Tuchel to mój wybór. Byłem przeciwny zwalnianiu Julka i od początku mówiłem, że ta decyzja może kosztować zarząd głowy. I koniec końców tak się to zakończyło.
Ryzyko było spore i się nie opłaciło.
Te gadki o tym kto co sabotował to mają tyle wspólnego z faktami co bajki z mchu i paproci.
Ile lat będziesz jeszcze bajdurzył to tym chaosie po Hasanie? Jeszcze kilka lat temu prawiłeś o tym jak trzeba się wzorować na Juve, Atletico czy Chelsea xD
30.01.2024 11:38
Tak sabotowano, że stworzono mu ekipę zdolną do wygrania LM. Skończmy już z tymi bajkami.
Flick odszedł w poszukiwaniu „lepszego” i skończyło się tak jak przewidywałem. Warunki w Bayernie, choć nie idealne, to i tak są takie, że zdecydowana większość trenerów na świecie może o tym pomarzyć. Masz coś hspozycji zawodników światowej klasy. Oczywiście, zawsze w teorii możesz mieć 30 najlepszych grajków świata, ale to tylko w fm.
W reprezentacji doskonale pokazał jak niekoniecznie można mu ufać w procesie selekcji.
30.01.2024 10:48
Najwidoczniej miał zachcianki z kosmosu jak ich nie spełniono. Spełniono Dantasa i gdzie chłopak jest?
A Flick niby wcześniej powinien sobiebzdawac sprawę, że trener Bayernu niekoniecznie może liczyć na spełnienie swoich zachcianek (był przecież w sztabie Kovaca), a jak się skończyło to dobrze wiemy.
Dlatego jak nabrał pokory to jestem za. Jak nie to wolę inne wyjście.
30.01.2024 10:27
@makaay
„to tylko Flickiem/Gerlandem nie ryzykują(zarząd) bo znają realia i klub,a i może popukają się w głowę(zarząd) i dali by mu to czego nie dali po sezonie 19/20?!”
Jestem za Flickiem ale pod jednym warunkiem. Że nabrał pokory i zrozumiał, że nie jest alfa i Omega. Czyli nie on decyduje w pojedynkę o kadrze i niekoniecznie spełniamy jego życzeń co do transferów.
30.01.2024 09:50
1
@kibicod2007 Flick miał kogo chciał w kadrze Niemiec i wszyscy wiemy czym się to skończyło. Podobnie jak w przypadku jego „Dantasa”.
Hansi idealnie był skrojony pod tamtą grupę piłkarzy i wycisnął z niej najwięcej jak mógł. Chciała mi za to. Jednak fakty są takie, że jego nieomylność w kwestiach kadrowych nigdy nie została potwierdzona.
29.01.2024 14:57
Chciałeś się ukryć, ale leci tutaj hovenizmem. Wskaż paluszkiem, gdzie napisałem o "perfekcyjnej" kadrze? No właśnie. Jak zawsze, wkładasz w usta ludziom to, czego nie powiedzieli, a potem z tym walczysz xD Urocze i jak widać ciągle w modzie.
25.01.2024 11:07
@SammyKufour
"Nie kojarzę całościowo gorzej zbudowanej kadry niż ta, którą teraz mamy. "
No tak. Pełno gwiazd w kadrze, ale nie było i nie ma gorzej zbudowanej kadry xD Co za odklejka. Hoven, to ty ?
Niektórzy to by wymagali, żeby kadra liczyło 30 zawodników. A prawie nikt nie miał i nie ma takiego komfortu. W większości wypadków każdy trener z topu miał sytuację, kiedy musiał łatać dziury w kadrze. KAŻDY.
25.01.2024 10:44
2
Nie lubię znęcać się nad trenerem, ale to już trwa niemal rok. Rok bezbarwnej gry, gdzie nie widać żadnego progresu. Pomysł? Poza dograniem do skrzydła i wrzutki coś widzimy?
Nie wiem, ale najgorsze jest to, że Bayern w tej postaci nie zachęca do oglądania meczów. Po prostu trudno się na to patrzy. Trzymam kciuki i wciąż wierzę, że przecież wszystko co najważniejsze jeszcze przed nami, ale z tygodnia na tydzień moja wiara topnieje.
Pomimo wszystko na obecną chwilę dałbym szansę Tuchelowi dograć do końca sezonu i wtedy zastanowić się co dalej.
25.01.2024 09:40
Lubię i cenię Holendra, ale powoli tracę cierpliwość za dużo tych urazów…
17.01.2024 09:04
Niech strzela jak najwięcej.
16.01.2024 16:23
Ale skąd możesz wiedzieć czy będzie za x lat zagrożeniem? Czas pokaże. Spokój i opanowanie przychodzą w wielu przypadkach wraz z doświadczeniem.
Niektórzy zupełnie zapominają, że Upa ma dopiero 25 lat. Rzadko który stoper w tym wieku jest przez cały sezon bezbłędny. Francuz ma jeszcze czas, aby wejść na ten szczebel wyżej.
Można mieć wątpliwości, czy mentalnie poradzi sobie z przeskokiem o szczebel wyżej, ale przekreślanie go już teraz jest stanowczo za wczesne.
16.01.2024 13:17
Zaczynam tracić cierpliwość do Tuchela…Trudno czerpać satysfakcję z oglądania takich meczów :/
12.01.2024 21:59
@Pavelak jedne kluby potrafią czasem szybko działać (Bayern też), a inne czasem przez lata nie potrafią ściągnąć odpowiednich ludzi.
Czas nie jest kluczowy, a efekt działań. Jak mówię - od lat tutaj chwaliło się sposób działania klubów, które obecnie są w drugiej, a może i trzeciej lidze w europejskiej hierarchii. Dlatego mówię - lodu. Bo nie wszystko idzie wygląda świetnie (conza zaskoczenie, bo mówiłem że po zmianie dyrektora…też będą takie przypadki xD), ale to to już działa w piłce i w życiu. Tutaj jednak narracja jest od lat taka sama (jakby zagłada była zaraz za zakrętem), a Bayern dalej w topie ;)
10.01.2024 18:16
Historia się powtarza. Niezależnie od tego kto jest na czele te same zarzuty.
Bo za wolno, bo źle, bo amatorka etc etc. A Bayern jak był w europejskim topie tak dalej jest. Nie to co „świetnie zarządzane” Chelsea, Atletico czy Juve xD
Wciąż panuje przekonanie, że wystarczy przecież chcieć. Co z tego, że w większości przypadków zawodnikom i ich agentom wcale nie pali się do tego, żeby szybko podjąć decyzję. Co z tego, że to gra interesów kilku stron. Tutejsi fachowcy wiedzą lepiej jak zarządzać, bo przecież w fm to łatwe.
Lodu ludzie. Lodu.
Ps i czekam na argument z Sarrem xD
10.01.2024 16:07
@fiidoo byli Kalle i Uli to zle bo dusigrosze. Porządek miał zrobić Kahn, ale on - podobnie jak Brazzo- mieli okazać się amatorami. Teraz kolejni są na tapecie.
Ile czasu musi minąć, żeby ludzie zrozumieli, że nie wszystko jest czarno-białe i niekoniecznie ich wizja budowy drużyny jest tą jedyną właściwą? XD
10.01.2024 10:52
Znowu ten Sarr, agahahaha
Nie wytrzymam.
Bayern kupił w ostatnich latach Kane’a, de Ligta, czy Mane, ale tutaj cały czas ktoś wyjeżdża z tym sarrem xD
Nic się nie zmienia. Sami specjaliści tutaj od transferów. Niezależnie kto był u sterów Bayernu w ostatnich xx latach tutaj te same żale. I zapewne tr same przekonanie, że jak przyjdzie nowy dyrektor to zrobić porządek xD
10.01.2024 10:29
No tak, ilość obejrzanych wybranych materiałów na YT, czy rzekoma „masa komentarzy” to wymierne dane ;D
Powtarzam, wyjdź z bańki. Lewandowski miał rzekomo być na topie jeszcze wiele lat, miał również wejść marketingowo na inny poziom. Na jednym i drugim polu się to nie sprawdziło. Forma sportowa daleka od tego co było w FCB, a kontraktów z wielkimi globalnymi markami też nie przybyło.
23.12.2023 14:57
@Simon89 lubisz rzucać kategoryczne osady, ale za nimi nie idzie nic więcej niż „tak jest bo ja tak myślę”. Zero jakichkolwiek obiektywnych wskaźników, jest tak bo ty tak mówisz xD
Co świadczy o tym wielkim kroku naprzód Lewego? Jakieś dane? Jakiś kontrakt z wielką marką? Przecież nic takiego nie miało miejsca.
Żyjesz w tej swojej hiszpańskiej bańce. Poradź niej wyjść.
Anglicy już jasno wypowiedzieli się co myślą o Superlidze, a Ty ciągle jak katarynka. Otaczająca rzeczywistość nie jest istotna bo…tak xD
23.12.2023 12:20
@Simon89 nie przypominam sobie, żebym mówił że Lewy nie wygra niczego, tylko nie wygra LM. Twoje przewidywania o tym jak to będzie na topie i grał przeszkolenie lata tak jak w Bayernie i jak to marketingowo wkroczy na nowe pola, okazały się bajkamki.
Teraz oczywiście mówisz tak jak wszyscy zapatrzeni w barce i Real, którzy wierzą, że ktoś nagle im sypnie hajs. A najłatwiej zrobić sobie złego przeciwnika i w tej roli obsadzają UEFA. Oni dobrze, UEFA zła xD niemal jak w polskiej polityce i fanatycy kupują to.
Kluby premier league zarabiają wiele i wiele wydają. Kluby z Hiszpanii o takich dochodach mogą tylko śnić i szukają drogi do tego, żeby im dorównać. Co słusznie zauważył Kalle. I niech kwiczą dalej, wraz z tymi wszystkimi, którzy im uwierzyli, że walczą ze złem xD
23.12.2023 11:09
@Simon89 te twoje zapewnienia o tym kto kogo wykończy są tyle samo warte ile niedawne przekonywanie o tym jak to Lewy będzie przez długie lata na szczycie. Odpuść sobie. Twoj mokry sen kolejny raz się nie spełni.
23.12.2023 00:31
@Simon89 angielskie środowisko piłkarskie już jasno pokazało przy ostatniej próbie wstąpienia do superligi, co myśli na temat tego bubla.
Gadanie o dorznieciu uefy niczym z katalońskiego czy madryckiego podręcznika propagandy. Każą wam w to wierzyć, żeby tylko maksymalnie się wzbogać i kontynuować nierzadko irracjonalne wydatki. Uefa musi przejść reformy, ale jeśli ktoś ufa tym ludziom, którzy chcą zaorać dotychczasowy porządek, to jest naiwny.
Edytowano : 2023-12-22 17:35:35
Nie każdy zrobi wszystko dla szybkiej kasy. Są tacy, którzy potrafią jeść mniejszymi łyżkami, bo rozumieją, że na dłuższą metę niekoniecznie na tym stracą.
22.12.2023 17:33
@Rael no tak, jak z tej strony patrzeć. Mnie bardziej chodziło o te gadki o „zacofaniu”, które są często „argumentem” osób lewoskrętych ;)
No tak, światem rzadzi pieniądz to róbmy tak, żeby dać tym bogatszym jeszcze większą władzę. Żeby bogatsi byli bardziej bogaci. No to ma sens!
Edytowano : 2023-12-22 15:12:29
Władzę Bayernu przede wszystkim potrafią spojrzeć w daleka przyszłość. Nie interesuje ich to, żeby zarobić jak najwięcej tu i teraz. Dlatego nie wystąpią przeciwko fanom, którym i tak formuła superligi szybko by się przejadła.
Ale kwik Hiszpanów to miód na moje serce xD
22.12.2023 15:04
A ja NBA oglądałem lata temu, przełom lat 90 i 00 i z roku na rok wygasło we mnie zainteresowanie tym sportem min ze względu na taki system rozgrywek. Za dużo tych meczów, za dużo meczów o nic z tymi samymi rywalami. Niby elitarnie, niby najlepsi, ale wszystko się po jakimś czasie przejada.
Nie wiem czemu niektórzy uparcie chcliby zamerykanizować to co w Europie świetnie się na przestrzeni last sprawdziło, ale wierzę w to, że opór kibiców będzie wciąż spory.
22.12.2023 12:59
Jak to co? Niektórzy wychodzą z założenia, że nowocześni to ci co patrzą tylko na hajs i nic więcej, a reszta zacofana. Brzmi trochę po lewacku, ale cóż…
Są tacy, którzy wychodzą z założenia, że kibica da się kupić. Przeliczą się…i dobrze.
Hiszpanom żal tyłek ściska patrząc na dochody Anglików. Ale jak to? Przecież mają super klimat, 2 największe kluby na świecie….ahahahw. Wróć!
22.12.2023 12:50
Znów pojawiło się krytyczne zdanie nt Lewego i ponownie simon89 uraczył nas swoimi wywiadami, które przecież czytaliśmy tutaj wielokrotnie. PO co wracać do tego co już było przegadane tutaj wiele razy? Lewy swoim zachowaniem dał powody do tego, żeby wbijać mu czasami szpilki. Jak rozumiesz Lewego to i wykaż się odrobiną empatii dla kibiców. Bo kibic to Również nie maszyna.
Jakie ma tutaj znaczenie zdanie Staniewskiego? Takie jak Hajty czy innego Hamanna. Żaden argument w dyskusji. Fakty są takie, o czym kilka osób tutaj mówiło ponad rok temu, Lewy będzie tylko gorszy z biegiem czasu. To ty próbowałeś przekonywać jak to robi kolejny krok, jak to jeszcze będzie w prime przez kilka lat. A czy z perspektywy czasu zyskał cokolwiek co można obiektywnie ocenić? Ani sportowo, ani marketingowo nie jest wyżej.
Edytowano : 2023-12-07 14:40:51
A hoven jakt o hoven hovenuje i jest przekonany, że reprezentuje całą tutejszą społeczność. Ego jak zawsze wystrzelone w kosmos ;D
07.12.2023 14:39
Statystycznie wygląda dobrze, ale to jego chyba pdopiero drugi sezon w poważne piłce. zobaczymy, ale trzymam kciuki.
A co do Lewego to smutne, ale…tego się można było spodziewać. Sam mówiłem, że tak się to potoczy, choć tutaj byli również tacy co przekonywali, że przed rl9 jeszcze sporo lat gry na topowym poziomie :)
06.12.2023 15:00
Jedyna narracja jaka się posypała to standardowa ta hovenowska. Najpierw kpił z Flicka, potem chciał żeby Bayern padł przed nim na kolana, a teraz po kompromitacji z kadrą nie jest w stanie się pozbierać.
A ja mówiłem i powtórzę - trudno mu będzie znaleźć takie warunki jakie miał w Bayernie. Ale tak to już w życiu jest, że niektóre rzeczy dopiero docenisz jak je stracisz.
21.11.2023 14:32
Nie do końca.
Przede wszystkim to oznacza, że ostatni czas był po prostu nie najlepszy indywidualnie oraz drużynowo dla zawodników Bayernu.
Za rok wyniki mogą, ale oczywiście nie muszą, być zupełnie inne. Wszytsko w rękach Tuchela i spółki :)
31.10.2023 10:32
@Edmund naprawde chce Ci się jeszcze z nim walczyć? Ja odpuściłem. Gość ewidentnie ma jakieś zaburzenie i Nie jest w stanie dłużej wytrzymać bez hejtowania Brazzo. Gościa w klubie już nie ma, a tu dalej ten sam burdel ;D
To temat dla odpowiedniego specjalisty :)
04.10.2023 09:26
To na pewno smutne z wielu względów, co się wydarzyło z tą kadrą.
Pokazuje jednak doskonale jak we futbolu mało rzeczy jest pewnych. Wielu było bowiem przekonanych, że przecież Flick to kandydat idealny i jak będzie mieć swobodę (w przeciwieństwie do Bayernu, hehe) to zbuduje potwora. Ja od początku przewidywałem, że zatęskni jeszcze za tymi „przeszkodami” z Monachium. Hansi to już blisko 60-latek, który jedyne sukcesy świecił…w warunkach, które stworzył mu Bayern i w warunkach, które rzekomo miały być tak złe. Hehe.
Pomimo wszystko to trochę taki śmiech przez łzy bo reprezentacji Niemiec życzę oczywiście dobrze.
10.09.2023 09:38
Miesiące mijają a hoven wciaz popisuje się swoją igonorancja i nie potrafili zrozumieć, że formacja to nie filozofia. Formacja to narzędzie, ale możesz mieć jedna filozofię gry i kilka formacji aby ja osiagnac.
Mówienie, że formacja to filozofia to - delikatnie rzecz ujmując - dyrdymały.
Mecz średni, ale punkty cieszą. Wciaz nie mam przekonania do drużyny Tuchela, ale oby udowodnił, że jest fachowcem z najwyższej półki :)
27.08.2023 20:01
Ogromne wzmocnienie. Oczywiście, to Angol, a oni poza wyspami różnie sobie radzą, ale transfer na papierze wyglada świetnie.
Na wstępie napiszę, że nie wiem jeszcze jak ocenić ewentualną decyzję Rangnicka, ale…
Najmilej wspominany trener ery po Juppie to trener, który wcześniej nie miał dorobku. Nie odnosił żadnych sukcesów. Daleko mu było nawet do tego, conosiagnal Rangnick.
Zresztą, widzę tutaj pewną prawidłowość w ostatnich latach. Im więcej tu pochwał po wyborze trenera tym gorzej to wychodzi w praktyce ;)
23.04.2024 09:12
Dla mnie idealny kandydat do gry w trzyosobowym bloku obronnym, jako ten „pół-prawy” środkowy obrońca.
23.04.2024 07:45
@Marton dokładnie, ale tutaj niektórym hejt zasłania rozsądek.
Wszystko układa się w logiczną całość. Nikt nie chce w klubie Flicka po tym, co odwalił. Ja trochę żałuję, bo mam sentyment do jego czasow, kiedy potrafilismy momentami grać świetną piłkę ale tym bardziej to pokazuje jak ta sprawa nie była jednoznaczna jak przestawiali to hejterzy Brazzo.
Gdyby nie Bayern to nigdy prawdopodobnie nie byłby w tym miejscu co teraz.
23.04.2024 07:33
Niesamowite to jest to, że powstają takie „listy wstydu”, jak równie dobrze może się okazać, że żaden z nich nie miał nawet konkretnej oferty Bayernu na stole.
No ale…odmówili xD
Równie dobrze można do tej listy dopisać Franka Smudę.
22.04.2024 11:31
Klose? W czym on ma być lepszy jak się skompromitował w Austrii?
22.04.2024 10:01
Tak.
Ciężko dziwić się Julkowi, że nie chciał, ale…z drugiej strony również ciężko winić tych ludzi w Bayernie, którzy byli przeciwko.
Koniec końców chyba lepiej dla wszystkich, że ten powrót odłożymy nieco w czasie.
20.04.2024 09:12
A po kiego siejesz jeszcze większy ferment ? Było pogadać z nim na pw. A w czym ten powyższy komentarz, który jest w ogóle nie na temat, ma pomóc? :|
20.04.2024 09:10
Konsultacje mogły być, ale decyzję podjęli ostateczni Brazzo i Kahn.
Uli kolejny raz sugeruje, że on nie popierał zwolnienia Julka.
20.04.2024 08:40
Kibic Bayernu, a jedyne to potrafi napisać o jednej z najważniejszych postaci w historii klubu to „przestępca i oszust”. I to tylko dlatego, że rzekomo nie chce Flicka.
Patologia.
Teraz już wszyscy będą źli bo rzekomo nie chcą fenomenalnego, skompromitowanego w reprezie Hansiego.
Jak tam, zakupy w fan shopie zrobione na jaką kwotę? Dawaj kwotę bo nie wiem czy masz prawo cokolwiek narzekać.
xD
20.04.2024 07:44
No to się pokomplikowało :O
Podziwiam de Zerbiego, ale w obecnej sytuacji też chyba zwróciłbym się ku Flickowi, któremu mam trochę do zarzucenia, ale wydaje się mimo wszystko bardziej bezpieczną opcją. Nawiasem, nikogo nie zastanawia, że tyle się mówiło, że to przez Brazzo nie ma go w klubie, a Bośniak nie decyduje obecnie o niczyn, a Flick nie był nawet drugorzędnym wyborem szefów? To jasno pokazuje, że musiał zajść mocno za skórę…
Tak czy inaczej idealnym wyborem byłoby zaklepanie Kloppa na kolejny rok i jeden sezon z Flickiem, ale myślę że to średnio wykonalne xD
19.04.2024 13:09
@Alistair ja nie mam wątpliwości, że Truchel otrzymał wystarczająco czasu na to, żeby zbudować coś więcej, więc absolutnie nawet nie pomyślałem przez chwilę, żeby apelować o jego pozostanie na dłużej ;)
Bardziej chodzi o samą decyzję o zwolnieniu Nagelsmana i zatrudnieniu Tuchela, która jeszcze do niedawna wydawała się przecież koszmarnym błędem, ale jeśli dałaby niecały rok później LM to… ;) To Bardziej luźne rozważanie i gdybanie:)
18.04.2024 15:22
Wiem że to gdybanie, ale…
Jak by była postrzegana decyzja o zwolnieniu Julka i zatrudnieniu Tuchela, jeśli udaloby się nam jednak sięgnąć po LM?
Osobiście odnpoczatku mówiłem, że decyzja o wywaleniu Julka była niezwykle ryzykowna i koniec końców ci co o tym zdecydowali dali głowy pod topór, ale ciekawi mnie zdanie reszty :) Bo do tej pory każdy jednak zakłada że popełniono olbrzymi błąd, ale jeśli koniec końców doprowadziłoby to wygrania LM to…co wtedy? :D
18.04.2024 14:54
Umniejszanie Bayernowi tutaj? Nowe, nie znałem xD
Czy jesteśmy faworytem z Realem? No pewnie nie. A z Arsenałem byliśmy?
Może to brzmi śmiesznie, ale w fazie pucharowej mając Tuchela nie stoisz na straconej pozycji. Trudno się na to patrzy, szczególnie nam, można mu sporo zarzucić, ale potrafi zespół prowadzić w fazie pucharowej
18.04.2024 10:19
@SammyKufour czy to jest ich poziom? Myślę że w tak ustawionym zespole jak najbardziej. Tylko że my wiemy, że tak grający Bayern (tj ustawiony tak głęboko i mało ofensywnie)nie widujemy zbyt często.
Tak czy inaczej to wartościowi zawodnicy i warto o tym pamiętać kiedy się kolejny raz pomyśli o ich wyśmiewaniu i wyzywaniu.
18.04.2024 10:17
Zastanawiam się nad pozycją Kimmicha. Imo jako ten przyklejony do prawej obrony to jednak trochę ograniczanie jego potencjału. Nieraz się zastanawiam, czy czasem rola odwróconego bocznego obrońcy nie byłaby dla niego najlepsza. Oczywiście, wymaga to zbalansowania pod to całej drużyny ale po odejściu Daviesa rozważyłbym bardzo dogłębnie taką ewentualność.
18.04.2024 09:13
Jeszcze zwrócę uwagę na jedną rzecz.
Jak łatwo jest tutaj niektórym przypinać łatki parodystow takim zawodnikom jak Laimer, Mazraoui czy Guerreiro, a tymczasem to zawodnicy, którzy odpowiednio wykorzystani mogę dużo dać na najwyższym poziomie.
18.04.2024 08:43
Może i style całkowicie nie mój, ale ten dwumecz to świetny popis Tuchela. W pełni zasłużone zwycięstwo w dwumeczu. W dwóch meczach lepsze sytuacje, Arsenal może miał piłkę ale wiele z tego nie wynikało.
Brawo!
17.04.2024 22:56
Można się nie zgadzać nawet z wyborem Tuchela, bo można mieć inny pomysł, ale każdy próbujących odrobinę podejść obiektywnie, jest w stanie zrozumieć taki skład.
Może się oczywiście okazać, że nie trafił dzisiaj, ale to nie jest tak, że jego wybór jest absurdalnie głupi.
17.04.2024 20:50
Czytam komentarze i w sumie dochodzę do wniosku, że…jak się ma takich kibiców to wrogów już w sumie nie potrzebujesz xD
Gnabey i Goretzka mogą być bardzo dobrymi grajkami w pewnych systemach. Nie we wszystkich, bo nie nie wybitni grajkowie.
A zastąpić tak liczby jakie gwarantował Gnaneg łatwo nie będzie. Ale tak to już jest. Jak coman liczb nie ma to wypomina się liczby, jak gnabry ma to są „tylko liczby” :)
17.04.2024 09:51
Czekam na simona89. Na pewno wymyśli coś ciekawego :)
Brawa dla psa i bvb
16.04.2024 22:57
Ale tak to działa wśród kibiców. Często piłkarz z innej drużyny, jak obejrzysz taką drużynę od święta, wydaje się lepszych od Twoich. Albo piłkarz ze skrótów, z kompilacji.
A potem przychodzi do Twojego klubu, staje obok innych, często lepszych zawodników niż w poprzednim klubie, widzisz jego każdy występ i uwidaczniają się jego wady.
16.04.2024 22:56
@Moe nie napisałem nic prócz tego, że ocena jest zbyt surowa. Bo daleko tym zawodnikom do parodystow.
Zapytałem się również o ocenę przedsezonową kadry Leverkusen, żeby tylko uzmysłowić jak wszystko w futbolu potrafi się zmienić i jak dużo daje (dla obrazu poszczególnych zawodników) dobrze zorganizowana drużyna.
15.04.2024 17:56
Kadra bis jest idealna, ale powyższa ocena stanowczo za surowa.
Ciekaw jestem co pisałeś o jakości Bayeru Lwverkusen przed sezonem. Banda parodystow?
15.04.2024 16:51
Z bólem serca, ale… duże gratulacje.
To tylkompokazuje jak duży wpływ może mieć odpowiedni trener. Jeszcze nie tak dawno większość z ich zawodników nie była postrzegana jako materiał do gry na najwyższym poziomie. Teraz wiele topowych klubów bacznie ich obserwuje.
Tak grając Bayer będzie trudno pokonać nawet jak my będziemy grali na swoim poziomie sprzed kilku lat. Mam jednak nadzieję, że w przyszłym sezonie zobaczymy już Bayern najwyższych lotów, a Leverkusen też przypuszczam, że nie będzie już bezbłędne.
15.04.2024 07:14
@Simon89 wsyatrczy zdjąć klapki z oczu i się zobaczy, że Lewy w najważniejszych meczach reprezy zawodzi. Inni jakoś potrafią, a Lewemu zawsze coś, albo ktoś przeszkadza.
11.04.2024 14:09
@Simon89
Ahaha. Znowu temat Lewego i pojawia się Simon. Człowieku, po co tutaj się produkujesz? Może lepszym miejsce byłaby jakaś grupa fanów Lewego? My cię tutaj nie zrozumiemy, ty nas. Cała historia.
Ale śmieszne jest to, że jak Lewy nic nie pokazywał to było tłumaczenie, że wina kolegów, ale jak Kane gra bezbarwny mevz( ale z ważnym gole), to już ani słowa o stylu gry drużyny, dyspozycji kolegów, tylko już że słaby. Ja rozumiem klapki na oczach, ale choć minimum konsekwencji.
Ps poważnie chcesz coś mówić o reprezentacji? Poważnie? Przecież Lewy już nawet w tym kraju denerwuje masę ludzi, którzy go mają po dziurki w nosie. Bo w reprezentacji przeważnie zawodzi
11.04.2024 12:39
Ale chwila. Wszystkich teraz będziemy równać do poziomu Ronaldo i Messiego? Dwóch największych piłkarzy w historii futbolu? Nie możemy wszystkich porównywać do tego poziomu. To nie fair.
Sane miał świetną jesień. Tego nie da się nie zauważyć. Teraz, wiele wskazuje na to, że płaci cenę za…swoje oddanie i waleczność. Nie pisałem o tym długo, ale za dużo jest już tych informacji. I jaka jest reakcja kibica? Krytyka. Bo łatwiej zgłaszać uraz, nie pomagać kolegom, mieć spokój…Tyle się tutaj mówi o rozpieszczonych gwizdkach, a jak wychodzi na to, że akurat w tym przypadku mamy doczynienia z kimś, kto poświęca swoje zdrowie dla drużyny, to…też źle.
Nie widzicie tutaj sprzeczności?
05.04.2024 11:09
Zawsze łatwo jest wjechać na czyjś mental. To najprostsze wytłumaczenie.
A tutaj podawane jest na tacy coś zupełnie innego. Sane mógłby zgłaszać urazy, nie grać, ale zaciska zęby i gra, pomimo dolegliwości. I to przede wszystkim trzeba docenić. Zewsząd dochodzą sygnały, że w zawodniku zaszły pozytywne zmiany, ale jak doskonale widać nawet po tutejszych komentarzach, zła opinia potrafienie jeszcze długo ciągnąć :)
Robben wielkim piłkarzem był, ale i jemu zarzucano w pewnym okresie brak mentalu, a ilość opuszczonych meczów też coś mówi.
05.04.2024 09:08
Powiem, że dziwi mnie to przekonanie niektórych, że trener A, czy B będzie na pewno złym wyborem.
W tym fachu nic nie jest pewne. Był pewny Guardiola, był Ancelotti, był Nagelsmann. Byli trenerzy z olbrzymim doświadczeniem, byli tacy uznawani za trenerski geniusz młodego pokolenia.
A ligę mistrzów wygrał Flick, który wcześniej nie prowadził poważnego klubu i przychodził jako opcja tymczasowa.
Także…Spokojnie.
De Zerbi to na pewno nie przypadkowy trener. Świetnie się patrzy na Brighton i na pewno z nim nie byłoby nudów. Ale jakby nie patrzeć kwota odstępnego wydaje się mocno odpychająca. Powrót Nagelsmanna chętnie bym widział, ale czy aż tak szybko? Nie wiem…Szkoda tego Xabiego, bo wydawał się pod wieloma względami świetnie skrojony.
30.03.2024 11:34
Extra, ale mam nadzieję, że zagra od pierwszych minut tylko jak będzie gotowy na 100%, nie na 90, czy 95 ;)
28.03.2024 10:35
A mnie się wydaje, że zapanowało tu jakieś szaleństwo z tymi kontraktami.
Musiała ma jeszcze ważny kontrakt ponad 2 lata. To zupełnie normalne, że w tych okolicznościach się nie spieszysz. Nie wiesz kto będzie trenerem, nie wiesz jak będzie układała się praca z nowym trenerem…
26.03.2024 15:20
No tak. Wyprodukowałeś już kolejny nic nie wnoszący komentarz, zamiast wkleić ten oficjalny komunikat, który rzekomo miał miejsce i byłoby po temacie. Widać na czym ci zależy, bo na pewno nie na sensownej dyskusji
20.03.2024 16:32
Zabawny jesteś człowieku. Jak mam znaleźć coś czego nie było. Real nie poinformował Bayernu oficjalnie, że da max 35 mln i ani eurocenta więcej. Całość to spekulacje medialne, nic więcej!
20.03.2024 15:38
Bierzesz za pewnik bo podaje nieoficjalne źródła Realu? Aha. Brzmi legitnie!
Pierwszy wybór Daviesa? Jestem w stanie w to uwierzyć. Wciąż jednak decyduje Bayern. Przeważnie się to odbywa tak, że klub mówi zawodnikowi, że ma sporo lepsza ofertę od innego klubu i musi jednak z tym „wymarzonym” dać coś więcej.
Tutaj jeszcze wiele się może wydarzyć, a czytając Twoje wyburzenia można odnieść wrażenie, że klamka zapadła. Nie. To tylko medialne gierki.
20.03.2024 14:25
Gdzieś oficjalnie można o tym przeczytać czy jakieś pierwsze lepsze źródło?
I nie ma nakazu sprzedaży do Realu. Anglicy dadzą więcej.
20.03.2024 14:00
No ludzie…
Ale komu chcecie zrobić na złość? Bayernowi?
W interesie klubu jest, żeby Davies utrzymał wysoką formę do końca sezonu. Raz, że pomoce klubowi w jak najlepszych wynikach. A dwan- być może jeszcze zwiększy swoją wartość.
Mnie dramatu, więcej rozsądku.
20.03.2024 13:35
Jak to słabe z ich strony? To mają dawać na 2 lata od końca kontraktu ultimatum? Pytam konrketnie co mają robić, żeby nie pojawiały się te bzdurne komentarze. Jak gadają na ponad 2 lata od końca kontraktu to mało? Jak Davies nie jest zdecydowany to mają go siłą wypychać na 2 lata od końca umowy? Czego konkretnie oczekujesz?
Ja nie bronię zarządu. Bronię zdrowego rozsądku.
20.03.2024 09:25
Są jeszcze drużyny z Anglii, które mogą wejść do gry w razie w. Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.
20.03.2024 09:23
@Reeken89 ale jakie są efekty? O czym ty gadasz? Nikt nie odszedł, nie mówiąc już nawet onkwocie odstępnego, a ty rzucasz osądami.
Zadałem konkretne pytania. Ty jak zawsze wolisz spychać dyskusje na dziwaczne tory, ale na proste pytania odpowiedzieć nie potrafisz.
20.03.2024 09:16
@Reeken89 ale opierajmy się na faktach, a nie twoich wyobrażeniach. Bayern zaczął rozmawiać z Daviesa na ponad 2 lata(!) od terminu, w którym wygasa jego kontrakt (tak wynika ze slownEberla). Ponad 2 lata! To ma byc na ostatnia chwile?
20.03.2024 09:12
@bawaria42 ustalmy zatem fakty. Jaki przedział kwot to półdarmo? A jaki nie?
Sami to sobie zrobiliśmy czyli…? Trzeba go było sprzedać na 2 lata przed końcem umowy? To dopiero by się działo xD Te komentarze jak to wypychamy biednego zawodnika kochającego Monachium xD
20.03.2024 09:00
A dla mnie sprawa jest paradoksalnie łatwa.
W tej sytuacji oddałbym decyzję…Kimmichowi. Jeśli ma choć cień wątpliwości, czy pozostanie w Monachium to najlepszy wybór dla niego, to jasno pokazałoby kierunek, w którym należy iść. Sfocudowany, zdeterminowany, otoczony klasowymi partnerami i dobrym trenerem, Kimmich, to zawodnik klasy światowej. I tylko w takiej postaci powinien grać u nas.
Jeśli z różnych względów nie jest przekonany do pozostania, to nie robiłbym wszystkiego, żeby go zatrzymać. Choć bardzo go cenię i nie do końca wyobrażam go sobie w innym klubie ;)
18.03.2024 22:55
Jaja sobiebrobisz? Miej szacunek do tej społeczności. Sam przyznajesz, że nie czytasz, a potem komentujesz?
Odrobina szacunku dla reszty.
18.03.2024 08:46
Duma? Wszytsko może opaść czytając tego typu wynurzenia. Duma z Leverkusen… na stronie fanów Bayernu xD
Doceniam ich klasę, ale duma? Zaraz wręcz niektórzy zaczną świętować, że (rzekomo) ich klub poległ. Dziwne czasy!
17.03.2024 21:43
Sprawa jest prosta. Zawsze najlepiej jest trafić na najsłabszego rywala. Zawsze. Gadanie, że jak chce się wygrać LM to i tak musisz pokonać wszytskich to frazes. Łatwiej jest pokonać z pozycji teoretycznego słabszego w jednym meczu, czy w dwumeczu? No właśnie. Chociażby dlatego zawsze jest grac z lepszymi na końcu. Nie ma się conoszuiwac, Bayern tym razem z pewnością nie należy do głównych faworytów całych rozgrywek…
I koniec końców lepiej dla klubu (chociazbybpodnwxgledem finansowym) jest odpaść w półfinale niż w ćwierćfinale.
Dlatego trzymam kciuki za słabszego rywala, bo to zwiększa prawdopodobieństwo przejścia dalej. Proste.
14.03.2024 16:07
Nie ogarniam tego mentalu. „Lepiej nie wygrać, bo potem możemy dostać wpierdol”. Ludzie! Gdyby tak wszyscy podchodzili do meczów to niespodzianek by nie było.
Futbol to sport jak każdy inny. Wszystko niekiedy może się zmienić bardzo szybko. Były takie zespoły, którym żarło i zdawałoby się, że muszą wygrać wszytsko i ostatecznie w decydującym momencie przegrywały. Były takie skazywany na pożarcie, ale w decydującym momencie pokazujące pazur.
Dlatego powtarzam. Zawsze lepiej jest wygrać i grać dalej. Zawsze. Bez wyjątku. Nowy mecz to nowa historia. Wszytsko się może zdarzyć.
Dzisiaj - jak zawsze - za Bayernem.
05.03.2024 15:04
@Gacek420 koeljne troll konto, gdzie będziemy czytali kpiny z klubu i umniejszanie wielkości klubu?
Bo to że Bayern jest obecnie w dołku to widzi tutaj każdy. Nikt tutaj nie twierdzi, że Bayern jest w stanie ściągnąć każdego i nikt nam nie odmówi. Wprost przeciwnie.
Nie zmienia to jednak faktu, że wygadywane przez ciebie absurdy są trudne do ogarnięcia i brakuje w nich konsekwencji.
Ps w Championship? Ahahahah. Człowieku, idź pan skądś pan przyszedł.
27.02.2024 10:25
To jest podstawowy problem pewnych kibiców. Wychodzą z założenia, że jak zawodnik A gra dobrze w klubie X, to będzie prezentował ten sam poziom w klubie Y. W zupełnie innym środowisku.
Nie. To że Pavard czy Sommer prezentują się obecnie dobrze wcale nie oznacza, że radzilibyście tak samo w Monachium. Byli zresztą u nas i wtedy też wielu na nich narzekało.
21.02.2024 07:13
No właśnie o tym mówię. Inter wyglądał z nami jak amatorzy a kilka miesięcy później byli w finale LM dlatego zawsze lepiej jest przejść dalej, nawet w żenującym stylu niż zastanawiać się „po co? Dalej się skompromitujemy”. To bez sensu.
Zawsze trzeba wspierać swoich. Ja też nie jestem zadowolony, też irytuje mnie trener i postawa piłkarzy. Ale w futbolu wszystko może się zmienić i zawsze będę kibicował Bayernowi, a rywalom nigdy.
Zawodnicy mogą wyglądać obecnie kiepsko, ale zawsze łatwo jest wieszać psy wtedy kiedy drużyna jest w dołku.
20.02.2024 10:48
A ja jestem nieustannie zszokowany takim podejściem do sprawy.
Po pierwsze - jako kibic nigdy nie powinieneś być przeciwko swoim. Na dobre i na złe. Zawsze. Można kogoś nie lubić, nie cenić, ale jako kibic zastanawiać się czy nie lepiej trzymać za rywali? No absurd.
Po drugie - w futbolu czasem wszytsko potrafi się bardzo szybko zmienić. Czy ktoś się spodziewał rok temu, że Inter, który od nas dostał lanie, będzie koniec końców w finale LM?
Tuchela nie cenię, ale za Bayernem będę zawsze.
20.02.2024 10:26
Tak, te kluby które wymieniłem to w ogóle potęgi przez długie lata, nie to co Bayern xD
Ładna odklejka.
I przyjmij raz na zawsze do wiadomości, że te twoje pokręcone teorie to tylko teorie, a nie fakty.
19.02.2024 17:55
Faktem jest że gadałeś bzdury na temat Atletico, Chelsea czy Juventusu wymieniając jako wzór. Tak jak teraz gadasz ciągle bzdury na temat Hoenessa. Każdy ma prawo do swojej opinii, ale ty co komentarz o Honessie. Fakt? Urojenia to nie fakty.
19.02.2024 17:33
Ale wiesz że jak napiszesz jeszcze setki tych bzdurnych komentarzy na temat Hoenessa to nie zmieni to faktów?
Uli to jedna z głównych krzyczeń sukcesu tego klubu na przestrzeni kilkudziesięciu ostatnich lat. Twoj hejt tego nie zmieni. Tak samo jak nie sprawiło te zapewnienia jeszcze kilka lat temu jak to świetnie zarządzane są rzekomo Chelsea, Atletico czy Juve xD
19.02.2024 17:25
@Edmund
. Jeśli ktoś nie działa tak jak wymyśliła sobie grupa ludzi, którzy sa przekonani, że odkryli jedyną słuszną drogę do sukcesu, to z automatu uważany jest za szkodnika. Kahn był mesjaszem dopóki nie pojawił się w klubie. Z innymi będzie podobnie. Kalle też był przez wielu tutaj krytykowany…
19.02.2024 11:09
No tak, nie ma to jak na bazie plotek chwalić innych.
Aż przypomina mi się casus Barcy sprzed dwoxh(?) lat jak to niektórzy tutaj ich chwalili…na podstawie rzekomych wzmocnień. Jak to świetnie są zarządzani i jak to świetnie jest brać kredyt za kredytem ;)
15.02.2024 19:09
Pytanie czy Bayern, albo kogokolwiek inny nie będący „pod ścianą”, będzie chciał trenera, który w klubowej hierarchii widzi siebie ponad dyrektorem sportowym xD
Bayern wyciągnął do Flicka rękę. Bez tego Hansi nigdy nie byłby w takim miejscu.
Jeśli Hansi miałby odrobinę przyzwoitości i Bayernu zwróciłby się z prośbą o pomoc, to ostatnie o czym powinien myśleć to rzekoma krzywda ze strony klubu xD Bo powtórzę - to oni jako pierwsi dali mu szansę i zaufali.
15.02.2024 15:37
Wiem, że w dzisiejszym świecie opinie skrajne najlepiej się „klikają”, ale zachowajmy odrobinę umiaru.
Dlatego ani Tuchel nie jest nieudacznikiem, ani ci zawodnicy, którzy jeszcze niedawno zachwycali, nie są drugorzędni.
Wydaje się oczywiste po takim czasie, że trener nie pasuje do tej grupy zawodników. Być może z inną poszłoby mu lepiej, udałoby mu się do niej dotrzeć. Tego pewnie się nie dowiemy. Bo czy ktokolwiek zaufałby teraz Tuchelowi i pozwolił mu na ułożenie całej kadry pod siebie? Poważnie ktoś by mu da do ręki miliony wypracowane przez lata i postawił całą przyszłość klubu na jego barkach? Wątpię.
Zawodnicy nie są bez winy, ale naprawdę trudno nie zauważyć, że od miesięcy niemal wszyscy są pod formą. Niemal wszyscy grają poniżej swojego potencjału. Nie możemy być ślepi. Tylko naprawdę najwybitniejsze jednostki potrafią grać nawet wtedy, kiedy koledzy niczego nie ogarniają. Choć i tak nie zawsze…
W Bayernie Tuchela nic się nie klei, ale to nie znaczy że każdy z tych zawodników nie będzie przydatny przy kolejnym trenerze, który zaproponuje inny podejście i inny model gry.
15.02.2024 15:29
Nie byłem i nie jestem fanem Tuchela, ale to co się tutaj ostatnio odwala…
Kibicowanie rywalom ? Zawszze za Bayernem, zawsze. Na dobre i na złe. A niektórzy niech się zastanowią…nad sobą.
15.02.2024 11:26
@makaay tak, każdy może mieć swoje zdanie ale to tylko ty jak katarynka prawisz to samo i chcesz wałkować po raz setny ten sam temat i wyciągasz identyczne „argumenty”. To już było, nie musisz tego powtarzać bo zapewniam, że jak napiszesz tonpo raz 101 to nie zmieni to faktów.
13.02.2024 20:46
@makaay to będę mu kibicował…bo na tym polega rola kibica. Wiem że dla Ciebie to może być dziwne, ale poważnie. Można kogoś nie lubić, ale jak pracuje dla twojego klubu to kibicujesz mu z całych sił.
13.02.2024 20:44
Czyli ego, które jakiś czas temu wystrzeliło, po kompromitacji w reprezentacji wciąż nie wylądowało xD
Mówiłem już że dopóki nie nabierze pokory nie powinien otrzymać kolejnej szansy w Bayernie.
Już chciał w przeszłości wybierać sobie bezpośredniego przełożonego (dyrektora sportowego), a teraz sięga jeszcze wyżej ? xD
13.02.2024 19:52
@Jurgen1982 jakich wersji? Przecież gdyby Flick chciał pracować dalej w Bayernie to by pracował.
13.02.2024 19:49
Przecież to kwestia faktów. Flick opuścił Bayern na własne życzenie.
13.02.2024 19:45
Co do Gnabry’ego to myślę że za szybko jest skreślany. Zawsze robił sporo punktów w kanadyjce, a teraz jeden gorszy sezon, w którym ma masę kontuzji, i nagle Kanadyjka najważniejsza ?;)
Co do Comana to się prędzej zgadzam…
Tak czy inaczej najprościej nie uważam, że potrzeba wielkiej rewolucji.
30.01.2024 12:23
Fakty to są takie, że jeszcze niedawno wskazywałeś jak to Atletico, Juventus czy Chelsea są świetnie zarządzane, w przeciwieństwie do Bayernu. Tyle o faktach. Reszta to tylko twoja ich interpretacja.
Ja nigdy i nigdzie nie twierdziłem, że zarząd, a w tym Brazzo, byli i są bezbłędni. Tylko tylko że tutaj są tacy, którzy zawsze i wszytsko krytykowali co tyczyło się Bayernu i wychwaalalinpod niebiosa to co u innych. Idealny przykład z tymi rzekomo świetnie zarządzanymi klubami wymienionymi wyżej.
Owszem, można liczyć że w końcu przyznasz się do błędu, ale po co? Przecież wiemy że to nie nastąpi i jak 5 lat temu jeździłeś po zarządzie i wyzywałeś od najgorszych, tak będziesz robił przez kolejnych 10. Do kolejnego bana :)
30.01.2024 12:12
@Alistair jak w końcu przestaniesz mi wmawiać rzeczy, których nie powiedziałem (szkoła hovena?) to zacznie się poważna rozmowa. Na razie gadasz jakieś banialuki wyssane z palce na temat tego co ja rzekomo myślę o Hasanie (tych rozmów było już tysiące), Flicku czy Tuchelu. Mogę jedynie nadmienić, że pudło za pudłem.
Dziecinada i nic więcej.
30.01.2024 11:57
Co do oszukiwania to oczywiście @Alistair
No tak, kadra to co innego. Poszedł ze złego Bayernu, gdzie miał szyć z tego co ma do…super kadry, bo…ma szyć z tego co ma. Logika xD
30.01.2024 11:44
Jeśli ktoś tutaj oszukuje to ty @makaay bo ja nigdy nie mówiłem że Tuchel to mój wybór. Byłem przeciwny zwalnianiu Julka i od początku mówiłem, że ta decyzja może kosztować zarząd głowy. I koniec końców tak się to zakończyło.
Ryzyko było spore i się nie opłaciło.
Te gadki o tym kto co sabotował to mają tyle wspólnego z faktami co bajki z mchu i paproci.
Ile lat będziesz jeszcze bajdurzył to tym chaosie po Hasanie? Jeszcze kilka lat temu prawiłeś o tym jak trzeba się wzorować na Juve, Atletico czy Chelsea xD
30.01.2024 11:38
Tak sabotowano, że stworzono mu ekipę zdolną do wygrania LM. Skończmy już z tymi bajkami.
Flick odszedł w poszukiwaniu „lepszego” i skończyło się tak jak przewidywałem. Warunki w Bayernie, choć nie idealne, to i tak są takie, że zdecydowana większość trenerów na świecie może o tym pomarzyć. Masz coś hspozycji zawodników światowej klasy. Oczywiście, zawsze w teorii możesz mieć 30 najlepszych grajków świata, ale to tylko w fm.
W reprezentacji doskonale pokazał jak niekoniecznie można mu ufać w procesie selekcji.
30.01.2024 10:48
Najwidoczniej miał zachcianki z kosmosu jak ich nie spełniono. Spełniono Dantasa i gdzie chłopak jest?
A Flick niby wcześniej powinien sobiebzdawac sprawę, że trener Bayernu niekoniecznie może liczyć na spełnienie swoich zachcianek (był przecież w sztabie Kovaca), a jak się skończyło to dobrze wiemy.
Dlatego jak nabrał pokory to jestem za. Jak nie to wolę inne wyjście.
30.01.2024 10:27
@makaay
„to tylko Flickiem/Gerlandem nie ryzykują(zarząd) bo znają realia i klub,a i może popukają się w głowę(zarząd) i dali by mu to czego nie dali po sezonie 19/20?!”
Jestem za Flickiem ale pod jednym warunkiem. Że nabrał pokory i zrozumiał, że nie jest alfa i Omega. Czyli nie on decyduje w pojedynkę o kadrze i niekoniecznie spełniamy jego życzeń co do transferów.
30.01.2024 09:50
@kibicod2007 Flick miał kogo chciał w kadrze Niemiec i wszyscy wiemy czym się to skończyło. Podobnie jak w przypadku jego „Dantasa”.
Hansi idealnie był skrojony pod tamtą grupę piłkarzy i wycisnął z niej najwięcej jak mógł. Chciała mi za to. Jednak fakty są takie, że jego nieomylność w kwestiach kadrowych nigdy nie została potwierdzona.
29.01.2024 14:57
Chciałeś się ukryć, ale leci tutaj hovenizmem. Wskaż paluszkiem, gdzie napisałem o "perfekcyjnej" kadrze? No właśnie. Jak zawsze, wkładasz w usta ludziom to, czego nie powiedzieli, a potem z tym walczysz xD Urocze i jak widać ciągle w modzie.
25.01.2024 11:07
@SammyKufour
"Nie kojarzę całościowo gorzej zbudowanej kadry niż ta, którą teraz mamy. "
No tak. Pełno gwiazd w kadrze, ale nie było i nie ma gorzej zbudowanej kadry xD Co za odklejka. Hoven, to ty ?
Niektórzy to by wymagali, żeby kadra liczyło 30 zawodników. A prawie nikt nie miał i nie ma takiego komfortu. W większości wypadków każdy trener z topu miał sytuację, kiedy musiał łatać dziury w kadrze. KAŻDY.
25.01.2024 10:44
Nie lubię znęcać się nad trenerem, ale to już trwa niemal rok. Rok bezbarwnej gry, gdzie nie widać żadnego progresu. Pomysł? Poza dograniem do skrzydła i wrzutki coś widzimy?
Nie wiem, ale najgorsze jest to, że Bayern w tej postaci nie zachęca do oglądania meczów. Po prostu trudno się na to patrzy. Trzymam kciuki i wciąż wierzę, że przecież wszystko co najważniejsze jeszcze przed nami, ale z tygodnia na tydzień moja wiara topnieje.
Pomimo wszystko na obecną chwilę dałbym szansę Tuchelowi dograć do końca sezonu i wtedy zastanowić się co dalej.
25.01.2024 09:40
Lubię i cenię Holendra, ale powoli tracę cierpliwość za dużo tych urazów…
17.01.2024 09:04
Niech strzela jak najwięcej.
16.01.2024 16:23
Ale skąd możesz wiedzieć czy będzie za x lat zagrożeniem? Czas pokaże. Spokój i opanowanie przychodzą w wielu przypadkach wraz z doświadczeniem.
Tęsknisz za Sule? Zerknąłem na statsy sofascore.
Błędy prowadzące do strzału:
Upa 0, Sule 1
Błędy prowadzące do gola:
Upa 1, Sule 0
Wygrane pojedynki:
Upa 63%, Sule 46%
Edytowano : 2024-01-16 13:40:28
*błędy prowadzące do gołą
Upa 1, Sule 1
16.01.2024 13:40
Niektórzy zupełnie zapominają, że Upa ma dopiero 25 lat. Rzadko który stoper w tym wieku jest przez cały sezon bezbłędny. Francuz ma jeszcze czas, aby wejść na ten szczebel wyżej.
Można mieć wątpliwości, czy mentalnie poradzi sobie z przeskokiem o szczebel wyżej, ale przekreślanie go już teraz jest stanowczo za wczesne.
16.01.2024 13:17
Zaczynam tracić cierpliwość do Tuchela…Trudno czerpać satysfakcję z oglądania takich meczów :/
12.01.2024 21:59
@Pavelak jedne kluby potrafią czasem szybko działać (Bayern też), a inne czasem przez lata nie potrafią ściągnąć odpowiednich ludzi.
Czas nie jest kluczowy, a efekt działań. Jak mówię - od lat tutaj chwaliło się sposób działania klubów, które obecnie są w drugiej, a może i trzeciej lidze w europejskiej hierarchii. Dlatego mówię - lodu. Bo nie wszystko idzie wygląda świetnie (conza zaskoczenie, bo mówiłem że po zmianie dyrektora…też będą takie przypadki xD), ale to to już działa w piłce i w życiu. Tutaj jednak narracja jest od lat taka sama (jakby zagłada była zaraz za zakrętem), a Bayern dalej w topie ;)
10.01.2024 18:16
Historia się powtarza. Niezależnie od tego kto jest na czele te same zarzuty.
Bo za wolno, bo źle, bo amatorka etc etc. A Bayern jak był w europejskim topie tak dalej jest. Nie to co „świetnie zarządzane” Chelsea, Atletico czy Juve xD
Wciąż panuje przekonanie, że wystarczy przecież chcieć. Co z tego, że w większości przypadków zawodnikom i ich agentom wcale nie pali się do tego, żeby szybko podjąć decyzję. Co z tego, że to gra interesów kilku stron. Tutejsi fachowcy wiedzą lepiej jak zarządzać, bo przecież w fm to łatwe.
Lodu ludzie. Lodu.
Ps i czekam na argument z Sarrem xD
10.01.2024 16:07
@fiidoo byli Kalle i Uli to zle bo dusigrosze. Porządek miał zrobić Kahn, ale on - podobnie jak Brazzo- mieli okazać się amatorami. Teraz kolejni są na tapecie.
Ile czasu musi minąć, żeby ludzie zrozumieli, że nie wszystko jest czarno-białe i niekoniecznie ich wizja budowy drużyny jest tą jedyną właściwą? XD
10.01.2024 10:52
Znowu ten Sarr, agahahaha
Nie wytrzymam.
Bayern kupił w ostatnich latach Kane’a, de Ligta, czy Mane, ale tutaj cały czas ktoś wyjeżdża z tym sarrem xD
Nic się nie zmienia. Sami specjaliści tutaj od transferów. Niezależnie kto był u sterów Bayernu w ostatnich xx latach tutaj te same żale. I zapewne tr same przekonanie, że jak przyjdzie nowy dyrektor to zrobić porządek xD
10.01.2024 10:29
No tak, ilość obejrzanych wybranych materiałów na YT, czy rzekoma „masa komentarzy” to wymierne dane ;D
Powtarzam, wyjdź z bańki. Lewandowski miał rzekomo być na topie jeszcze wiele lat, miał również wejść marketingowo na inny poziom. Na jednym i drugim polu się to nie sprawdziło. Forma sportowa daleka od tego co było w FCB, a kontraktów z wielkimi globalnymi markami też nie przybyło.
23.12.2023 14:57
@Simon89 lubisz rzucać kategoryczne osady, ale za nimi nie idzie nic więcej niż „tak jest bo ja tak myślę”. Zero jakichkolwiek obiektywnych wskaźników, jest tak bo ty tak mówisz xD
Co świadczy o tym wielkim kroku naprzód Lewego? Jakieś dane? Jakiś kontrakt z wielką marką? Przecież nic takiego nie miało miejsca.
Żyjesz w tej swojej hiszpańskiej bańce. Poradź niej wyjść.
Anglicy już jasno wypowiedzieli się co myślą o Superlidze, a Ty ciągle jak katarynka. Otaczająca rzeczywistość nie jest istotna bo…tak xD
23.12.2023 12:20
@Simon89 nie przypominam sobie, żebym mówił że Lewy nie wygra niczego, tylko nie wygra LM. Twoje przewidywania o tym jak to będzie na topie i grał przeszkolenie lata tak jak w Bayernie i jak to marketingowo wkroczy na nowe pola, okazały się bajkamki.
Teraz oczywiście mówisz tak jak wszyscy zapatrzeni w barce i Real, którzy wierzą, że ktoś nagle im sypnie hajs. A najłatwiej zrobić sobie złego przeciwnika i w tej roli obsadzają UEFA. Oni dobrze, UEFA zła xD niemal jak w polskiej polityce i fanatycy kupują to.
Kluby premier league zarabiają wiele i wiele wydają. Kluby z Hiszpanii o takich dochodach mogą tylko śnić i szukają drogi do tego, żeby im dorównać. Co słusznie zauważył Kalle. I niech kwiczą dalej, wraz z tymi wszystkimi, którzy im uwierzyli, że walczą ze złem xD
23.12.2023 11:09
@Simon89 te twoje zapewnienia o tym kto kogo wykończy są tyle samo warte ile niedawne przekonywanie o tym jak to Lewy będzie przez długie lata na szczycie. Odpuść sobie. Twoj mokry sen kolejny raz się nie spełni.
23.12.2023 00:31
@Simon89 angielskie środowisko piłkarskie już jasno pokazało przy ostatniej próbie wstąpienia do superligi, co myśli na temat tego bubla.
Gadanie o dorznieciu uefy niczym z katalońskiego czy madryckiego podręcznika propagandy. Każą wam w to wierzyć, żeby tylko maksymalnie się wzbogać i kontynuować nierzadko irracjonalne wydatki. Uefa musi przejść reformy, ale jeśli ktoś ufa tym ludziom, którzy chcą zaorać dotychczasowy porządek, to jest naiwny.
Edytowano : 2023-12-22 17:35:35
Nie każdy zrobi wszystko dla szybkiej kasy. Są tacy, którzy potrafią jeść mniejszymi łyżkami, bo rozumieją, że na dłuższą metę niekoniecznie na tym stracą.
22.12.2023 17:33
@Rael no tak, jak z tej strony patrzeć. Mnie bardziej chodziło o te gadki o „zacofaniu”, które są często „argumentem” osób lewoskrętych ;)
No tak, światem rzadzi pieniądz to róbmy tak, żeby dać tym bogatszym jeszcze większą władzę. Żeby bogatsi byli bardziej bogaci. No to ma sens!
Edytowano : 2023-12-22 15:12:29
Władzę Bayernu przede wszystkim potrafią spojrzeć w daleka przyszłość. Nie interesuje ich to, żeby zarobić jak najwięcej tu i teraz. Dlatego nie wystąpią przeciwko fanom, którym i tak formuła superligi szybko by się przejadła.
Ale kwik Hiszpanów to miód na moje serce xD
22.12.2023 15:04
A ja NBA oglądałem lata temu, przełom lat 90 i 00 i z roku na rok wygasło we mnie zainteresowanie tym sportem min ze względu na taki system rozgrywek. Za dużo tych meczów, za dużo meczów o nic z tymi samymi rywalami. Niby elitarnie, niby najlepsi, ale wszystko się po jakimś czasie przejada.
Nie wiem czemu niektórzy uparcie chcliby zamerykanizować to co w Europie świetnie się na przestrzeni last sprawdziło, ale wierzę w to, że opór kibiców będzie wciąż spory.
22.12.2023 12:59
Jak to co? Niektórzy wychodzą z założenia, że nowocześni to ci co patrzą tylko na hajs i nic więcej, a reszta zacofana. Brzmi trochę po lewacku, ale cóż…
Są tacy, którzy wychodzą z założenia, że kibica da się kupić. Przeliczą się…i dobrze.
Hiszpanom żal tyłek ściska patrząc na dochody Anglików. Ale jak to? Przecież mają super klimat, 2 największe kluby na świecie….ahahahw. Wróć!
22.12.2023 12:50
Znów pojawiło się krytyczne zdanie nt Lewego i ponownie simon89 uraczył nas swoimi wywiadami, które przecież czytaliśmy tutaj wielokrotnie. PO co wracać do tego co już było przegadane tutaj wiele razy? Lewy swoim zachowaniem dał powody do tego, żeby wbijać mu czasami szpilki. Jak rozumiesz Lewego to i wykaż się odrobiną empatii dla kibiców. Bo kibic to Również nie maszyna.
Jakie ma tutaj znaczenie zdanie Staniewskiego? Takie jak Hajty czy innego Hamanna. Żaden argument w dyskusji. Fakty są takie, o czym kilka osób tutaj mówiło ponad rok temu, Lewy będzie tylko gorszy z biegiem czasu. To ty próbowałeś przekonywać jak to robi kolejny krok, jak to jeszcze będzie w prime przez kilka lat. A czy z perspektywy czasu zyskał cokolwiek co można obiektywnie ocenić? Ani sportowo, ani marketingowo nie jest wyżej.
Edytowano : 2023-12-07 14:40:51
A hoven jakt o hoven hovenuje i jest przekonany, że reprezentuje całą tutejszą społeczność. Ego jak zawsze wystrzelone w kosmos ;D
07.12.2023 14:39
Statystycznie wygląda dobrze, ale to jego chyba pdopiero drugi sezon w poważne piłce. zobaczymy, ale trzymam kciuki.
A co do Lewego to smutne, ale…tego się można było spodziewać. Sam mówiłem, że tak się to potoczy, choć tutaj byli również tacy co przekonywali, że przed rl9 jeszcze sporo lat gry na topowym poziomie :)
06.12.2023 15:00
Jedyna narracja jaka się posypała to standardowa ta hovenowska. Najpierw kpił z Flicka, potem chciał żeby Bayern padł przed nim na kolana, a teraz po kompromitacji z kadrą nie jest w stanie się pozbierać.
A ja mówiłem i powtórzę - trudno mu będzie znaleźć takie warunki jakie miał w Bayernie. Ale tak to już w życiu jest, że niektóre rzeczy dopiero docenisz jak je stracisz.
21.11.2023 14:32
Nie do końca.
Przede wszystkim to oznacza, że ostatni czas był po prostu nie najlepszy indywidualnie oraz drużynowo dla zawodników Bayernu.
Za rok wyniki mogą, ale oczywiście nie muszą, być zupełnie inne. Wszytsko w rękach Tuchela i spółki :)
31.10.2023 10:32
@Edmund naprawde chce Ci się jeszcze z nim walczyć? Ja odpuściłem. Gość ewidentnie ma jakieś zaburzenie i Nie jest w stanie dłużej wytrzymać bez hejtowania Brazzo. Gościa w klubie już nie ma, a tu dalej ten sam burdel ;D
To temat dla odpowiedniego specjalisty :)
04.10.2023 09:26
To na pewno smutne z wielu względów, co się wydarzyło z tą kadrą.
Pokazuje jednak doskonale jak we futbolu mało rzeczy jest pewnych. Wielu było bowiem przekonanych, że przecież Flick to kandydat idealny i jak będzie mieć swobodę (w przeciwieństwie do Bayernu, hehe) to zbuduje potwora. Ja od początku przewidywałem, że zatęskni jeszcze za tymi „przeszkodami” z Monachium. Hansi to już blisko 60-latek, który jedyne sukcesy świecił…w warunkach, które stworzył mu Bayern i w warunkach, które rzekomo miały być tak złe. Hehe.
Pomimo wszystko to trochę taki śmiech przez łzy bo reprezentacji Niemiec życzę oczywiście dobrze.
10.09.2023 09:38
Miesiące mijają a hoven wciaz popisuje się swoją igonorancja i nie potrafili zrozumieć, że formacja to nie filozofia. Formacja to narzędzie, ale możesz mieć jedna filozofię gry i kilka formacji aby ja osiagnac.
Mówienie, że formacja to filozofia to - delikatnie rzecz ujmując - dyrdymały.
Mecz średni, ale punkty cieszą. Wciaz nie mam przekonania do drużyny Tuchela, ale oby udowodnił, że jest fachowcem z najwyższej półki :)
27.08.2023 20:01
Ogromne wzmocnienie. Oczywiście, to Angol, a oni poza wyspami różnie sobie radzą, ale transfer na papierze wyglada świetnie.
Dawać już ten sezon !
12.08.2023 11:01