Nie od dziś wiadomo, że Bayern zabiega o umowy sponsorskie z wielkimi zagranicznymi markami i nie tylko. Należy jednak wiedzieć, że monachijczycy przykładają także wielką wagę do swojego regionu, czyli Bawarii.
Jednym z takich partnerów jest między innymi bawarski Paulaner. Mistrzowie Niemiec współpracują z niemieckim browarem od wielu lat, zaś ich piwo hektolitrami lało się już podczas fet mistrzowskich Bayernu Monachium w przeszłości.
Niedawno obie strony podpisały kolejną umowę, która będzie obowiązywała przed siedem następnych lat. Nowy kontrakt jest ważny do 30 czerwca 2026 roku.
− Od wielu lat Paulaner jest partnerem, który odpowiada nam perfekcyjnie. Tak jak Paulaner, Bayern ma wielu przyjaciół, zarówno w kraju, jaki i na całym świecie. Jesteśmy szczególnie zadowoleni, że dzięki unikalnym promocjom jak konkursy ‘Paulaner Fan Dreams’, Paulaner sprawia, że nasze partnerstwo jest barwnym doświadczeniem dla naszych fanów – skomentował Andreas Jung, czyli dyrektor ds. marketingu.
− Jako monachijskie instytucje, browar Paulaner oraz Bayern są ambasadorami bawarskiego stylu życia, który szerzą na cały świat. Dlatego jesteśmy ekstremalnie zachwyceni kontynuowaniem tradycji naszych sesji zdjęciowych z FCB, legendarnych piwnych pryszniców na fetach czy wizyt na Oktoberfeście. Mamy nadzieję, że razem zdobędziemy kolejne tytuły dla fanów – oczywiście z piwem Paulanera – podsumował Andreas Steinfatt, prezes Paulanera.
Warto wspomnieć, że kilka dni temu szefowie klubu, zawodnicy i sztab szkoleniowy wraz ze swoimi fanami świętowali zdobyte mistrzostwo w ogrodzie piwnym Paulanera na Nockherbergu. Na spontanicznej fecie zgromadziło się ponad 2,500 fanów.
Komentarze