DieRoten.pl

Schick: Nie chciałbym postąpić jak Lewandowski

22.07.2022, 12:38:19
FotoOlimpik

Kilka dni temu oficjalnie potwierdzono odejście Roberta Lewandowskiego z Bayernu Monachium. Polak na zasadzie transferu definitywnego trafił do Barcelony.

W ostatnim czasie na temat odejścia polskiego napastnika wypowiedziało się wiele osób związanych z niemieckim futbolem. Część z nich rozumie decyzję i zachowanie Polaka, podczas gdy pozostali krytycznie podchodzą do całej sytuacji.

Podczas wywiadu dla „Koelner Stadt-Anzeiger” swoje stanowisko przedstawił snajper Bayeru 04 Leverkusen – Patrick Schick – który swego czasu był łączony z Bayernem, ale ostatecznie przedłużył kontrakt z „Aptekarzami”. Czech przyznał, że gdyby kiedyś chciał opuścić B04, to z pewnością postąpiłby inaczej w porównaniu do Lewandowskiego.

− Ani przez chwilę nie myślałem o opuszczeniu Leverkusen. Chciałem wszystko załatwić bardzo szybko, aby pojechać na wakacje z czystą głową, skupić się na przygotowaniach i nadchodzącym sezonie – powiedział Schick.

− Gdybym kiedyś miał opuścić Leverkusen… Jeśli spojrzysz na Lewandowskiego, który walczył o możliwość opuszczenia klubu, to mogę powiedzieć, że nie będę chciał tak postąpić w przyszłości. Miałbym inne podejście – podsumował Patrik Schick.

W minionej kampanii 2021/22, czeski napastnik wystąpił w 31 meczach o stawkę dla Bayeru 04, w których to miał udział przy 29 bramkach (24 gole i 5 asyst). Niewykluczone, że dorobek ten byłby większy, gdyby nie dwie kontuzje.

źródło: KSA

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (48)



25.07.2022 08:25
Schick ma klasę w porównaniu z Lewandoiwskim.
24.07.2022 06:24
Czemu ciągle moralizujecie lewego a nikt nie wspomni o żenującym zachowaniu Neuera wobec taksówkarza.
24.07.2022 06:24
O to to są tu tacy co wprost pisali że jakby lewego w Bayernie nie było to Bayern zdobył jeszcze conajmniej raz LM
22.07.2022 23:01
Nie rozumiem po co ten temat jest w kółko wałkowany, i coraz więcej osób niepotrzebnych osób zaczyna się wypowiadać!!
22.07.2022 22:33
A ktoś zapomniał, że Barcelona w poprzednim sezonie zaczynała z trójką Braithwaite, Jung, Depay tracąc kilkanaście punktów do Realu po rundzue jesiennej przy Dembele, Ralphinii, Lewandowskim ( Abumeyang, Gavi, Fati, Torres) to jak polonez przy dobrym zachodnim aucie. Chociaż uważam, że na 10 spotkań z Bayernem to Barcelona może by wygrała 3 uwzględniając sytuację, że oni są w optymalnym składzie, a Bayern nie ma 2-3 kluczowych piłkarzy. I nie mówię tu o Comanie, Pavardzie i Upamecano.
22.07.2022 21:57
@Simon89 strasznie cię to widzę dotknęło, że ktoś może inaczej postrzegac „legendę”. Hejt jaki się wylał na tego człowieka tez świadczy o tym, ze dziennikarze naprawdę nakręcili lud na jedną dopuszczalna prawde - zły Niemiec, najlepszy Polak.

Ja generalnie uznaje Lewego za legendę, ale to się mieści w moim pojmowaniu tego terminu i nie zgadzam się z Damianem, ale jego argumentacja nie jest tak absurdalna i niedorzeczna jak niektórzy chcą ja przestawić.

Jeśli bowiem ktoś za legendę uznaje tylko tych naprawdę wyjątkowych, za ktorymi będzie się tęsknili długimi latami, mówiło tylko dobrze, to tez mam spore wątpliwości.

Edytowano : 2022-07-22 22:01:03

Powtórzę - nie wiem jak kibica Bayernu bardziej może bolec to, ze 1/20 dziennikarzy stwierdzi, ze Lewy legenda nie nest, a nie przeszkadza ze 19/20 mówi złe o Bayernie, manipuluje, kpi albo po prostu manipuluje i podsyca nastroje antyniemieckie.
22.07.2022 21:57
22.07.2022 20:55
@Simon89 dlatego wypominam głupotę ludzi na różnych forach bo niektórzy myślą że Barca to TOP 3 obecnie w Europie. Jeszcze z Lewym to są faworytami do mistrza gdzie Real wygrał w poprzednim sezonie prawie wszystko xd nie lubię ludzi którzy oglądają piłkę tylko gdy jest mecz LM albo reprezentacji a kibicują Barcy tylko przez Lewego. A mogą nie wiedzieć kto to Gavi, Araujo, Dest Torres, wiesz o co chodzi. Mogą kojarzyć Alabe, Sergio i Pique i taki jeden użytkownik powie ci że Lewy jak trafi na Bayern strzeli hat-tricka. Toż to nie da się dyskutować. To nawet z Hovenem da się czasami dyskutować bo ogląda piłkę i można wymienić z jaki piłkarz może przyjść do nas, kto jest dobry.

Edytowano : 2022-07-22 20:58:20

Z Gąska q tym przypadku masz rację. Jest legendą Bundesligi I Bayernu ALE kibice za 10 lat będą,, miłej '' wspominać Lahma, Robbery czy Neuera którzy jednak nie chcieli z 2 razy uciekać z klubu!!! Lewy na boisku zawsze Top, w mediach różnie. Może o to chodzi Gąsce, mogła go uderzyć tą konferencja Reprezentacji Polski gdy Lewy powiedział koniec Bayernowi
22.07.2022 20:47
@misza
Co do popularności to z faktami się nie dyskutuje.
Gąska za swoje słowa został skrytykowany nawet przez kibiców Bayernu. Facet sam sobie przeczy. Piłkarz będący legendą Bundesligi grający w największym niemieckim klubie 8 lat jest legendą Bayernu.
22.07.2022 20:27
No tak. Budzi twoja sprzeczność subiektywne postrzeganie terminu legenda (dla jednego np legenda to będzie dwóch zawodników w całej historii klubu, dla innego - kilkunastu) do czego każdy ma prawo.
Sprzeczności jednak nie budzą manipulacje (przekręcanie wypowiedzi) i podsycanie nastrojów anty niemieckich bo…Bayern nigdy nie był popularny.

Tutaj tak wiele się nie klei.
22.07.2022 20:07
@Pir5
Są jednak pewne granice. Teza, którą propaguje Gąska, że Lewy jest legendą Bundesligi, ale nie jest legendą Bayernu jest po prostu nie do obrony. Bo co? Nie ma genu Mia san mia? Absurd. O byciu legendą decyduje przede wszystkim wkład piłkarza w historię klubu, a nie miłość do niego. Taka postawa budzi mój sprzeciw.

Co do Pola i jemu podobnych. Bayern nigdy w Polsce nie był popularny i dotyczy to całego społeczeństwa, a nie tylko dziennikarzy. Ogólnie rzecz biorąc w szeroko pojętych środkach masowego przekazu transfer Lewego do Barcy budził znacznie większe zainteresowanie od przejścia z Dortmundu do Bayernu.
Nie należy się obrażać na rzeczywistość. Real i Barca to zupełnie inny poziom medialności i popularności na świecie. Polskie media już teraz dostały szajby po tym transferze, a co dopiero będzie przed pierwszym El Clasico w wykonaniu Lewego.
22.07.2022 19:33
Oczywiście, nie wiadomo, co zrobiłby Schick, aczkolwiek jeśli wierzyć jego słowom, to nigdy by tak nie postąpił i pożegnałby się z klasą.
22.07.2022 18:36
@Simon89 Gąska jest kibicem Bayernu i raczej on jakoś nie jest anty Bayern(a niektórzy kibice Bayernu są po stronie Lewego w tym sporze). A tak Pol czy inni z różnych kanałów na YouTubie to są antyBayern. Musimy się zjednoczyć i pokazać tym dziennikarzom że w Bayernie nadal będzie dobrze :)
22.07.2022 18:27
Naprawdę szokują Cię reakcje kibiców na kilka dni po wydarzeniach? Kibiców klubu, którzy stracili w takich okolicznościach swoją gwiazdę? Emocje to istota kibicowania.

Mnie po stokroć bardziej szokuje zachowanie dziennikarzy, którzy powinni być obiektywni, a manipulują (niejednokrotnie przekręcając wypowiedzi) i od tygodni podsycają nastroje antyniemieckie (anty Bayern). To jest problem, a nie kibice rozżaleni stratą gwiazdy w takich, a nie innych okolicznościach.

Edytowano : 2022-07-22 18:30:04

Dla Coebie może coś zamykać temat, ale inni maja inne standardy. I mają prawo czuć zal. Ja nie pochwalam pojazdów po Lewym, bo sam od trgo stronię, ale kibic ma prawo do emocjonalnej reakcji po takich wydarzeniach. To naprawdę nie jest problem, to nie jest nic niespotykanego.
22.07.2022 18:17
@misza
Ja to rozumiem. Mnie też się nie podobały jego słowa na słynnej konferencji. Fakty są takie, że to historia. Po co to dalej roztrząsać? Lewy z Kahnem i Salihamidziciem podali sobie ręce i wszystko wyjaśnili co zamyka dla mnie temat. To co wyprawiają ludzie uważający się za ultrasów jest nieprawdopodobne. Ból tyłka niesamowity, a najlepiej było to widać po twórczości niejakiego Damiana Gąski na twitterze.
22.07.2022 17:53
@Simon89 ale o co ci chodzi? To normalne, że kibica klubu może bolec to w haki sposób Lewandowski odszedł. Co w tym dziwnego? Kibicowanie wiąże się z emocjami. Jeśli tak wytrawny gracz jak Lewy pozwolił się im ponieść to pozwól kibicom przeżyć swoją „żałobę”.
Niektórzy to zachowują się tak jakby nie wiedzieli w jakim środowisku się obracają. To piłka nożna, nie teatr.
22.07.2022 17:41
Wszystkiemu winne są pismaki nakręcające drame z każdego byle słowa. Winni są również Ci którzy to kilkają i się tym nakrecają.

Zobaczcie bodaj 4 i 5 odcinek serii o Bayernie na Amazonie. Z jaką ilością bezsensownego dzienikarskiego bełkotu i szamba musiał użerać się Flick...
22.07.2022 17:28
@Gladius
Oburzenie na Schicka??? Mnie kompletnie nie obchodzi co on sądzi o Lewandowskim. Razi mnie jedynie umniejszanie zasług Roberta dla Bayernu i do tego odniosłem się w poprzednim poście. Niektórych boli to, że najlepszy zawodnik odchodzi do zadłużonego klubu, który Bayern zdemolował niedawno 8-2 i dają temu wyraz.
22.07.2022 17:18
@Marienplatz I co z tego w perspektywie dłuższego okresu. To Lewemu powinno zależeć na dobrych relacjach z Bayernem, co jak po karierze będzie chciał zostać działaczem sportowym w Polsce lub trenerem w Niemczech. A nie czekaj będzie grał w baseball w USA albo siec restauracji prowadził bo jest wytrawnym kucharzem i ma wykształcenie kulinarne które kupił z magisterką.
22.07.2022 17:03
I generalnie @Gladius zamyka temat, a Schicka chętnie bym u nas zobaczył, wiadomo, że to nie poziom Lewego, ale dobry napastnik, który cały czas się rozwija, no ale wiadomo, że za drogi
22.07.2022 16:53
@Rufus87, no, nie widzisz takich słów. A święte oburzenie na Schicka za jego słowa już były(chyba mamy do czynienia z jakimś hejterem Schicka...). A czy słowa Lewego były tylko wierzchołkiem góry, lodowej czy nie, to tylko spekulacje, jak sam zauważyłeś. Bo takich informacji nikt z poza klubu nie ma. Więc po co do tego nawiązywać i tłumaczyć(sic!), że to tylko wierzchołek góry lodowej? Może Bayern uraził Lewego, może Lewy uraził Bayern. Blablabla. Fakty są takie, że jak ktoś by nie był urażony, to pewnych rzeczy się po prostu nie robi. I to niestety trzeba tłumaczyć wiele razy. Bajeczek o górach lodowych. nie trzeba tłumaczyć wcale, bo są w sferze domysłów i są bez znaczenia.
22.07.2022 16:30
@Gladius Nie widzę nigdzie w tej wypowiedzi Schicka słów w stylu "słowa Lewego były nieodpowiednie". Nudne się już robi ciągle tłumaczenie, że słowa z konferencji, jakkolwiek nieodpowiednie, były tylko wierzchołkiem góry lodowej a reszta rozegrała się wewnątrz klubu i do szczegółów osoba z zewnątrz dostępu nie ma ( np podróż Brazzo na Majorkę)
22.07.2022 15:51
To jest przerażajace jak są tutaj ludzie, którym nie przeszkadza ciagle uderzanie w klub, ale jak pojawi się tylko choć niewielka szpileczka w stronę Lewandowskiego to nagle się objawiają i prawią o hejterach. Szpileczka. W byłego zawodnika. Szpileczka. W zawodnika, który rozstał się w niefajnuch okolicznościach. Szpileczka. Malutka.

Ludzie…
22.07.2022 15:38
@Sopariev, a gdzież Ci sławetni hejterzy Lewego? Może Schick nim jest? Bo raczej pod newsem jako pierwszy się ujawnił fanboy Lewego. Natomiast "hejterzy", stwierdzają fakt, że przy odejściu Lewy zachował się nieładnie. Tylko tyle.
22.07.2022 15:37
Pomijając co kto mysli o Lewanowskim i rozstaniu z klubem, to irytują mnie takie gadki, straszna hipokryzja może czasami z tego wyjść w przyszłości.

Coś w stylu:
"Jakbym był w Bayernie" - ale jesteś w Leverkusen
"Jakby miał szansę iść do barcy na ostatni kontrakt to bym tego nie zrobił" - ale nie masz takiej szansy, póki co
"Jakbym rozegrał 8 lat w Bayernie wygrywając wszystko" - ale nie rozegrałeś i nic nie wygrałeś

Gdybanie co by ktoś zrobił w sytuacje innej osoby, jesli nawet nie jest blisko tych doświadczeń, to straszny populizm. Nienawidzę takiego gadania.
22.07.2022 15:34
@Sopariev
Cóż z tego, że zdobywał nagrody dla najlepszego piłkarza świata? Odszedł do "zrujnowanej" Barcelony i dla hejterów to nie lada okazja, żeby mu umniejszać i powtarzać, że nigdy nie był najlepszy.
22.07.2022 15:26
Pewnie fanboyów Lewego ubędzie, ale jeszcze by się przydało, żeby jego hejterzy też stąd poszli, bo patrząc na niektóre wypowiedzi, to część osób, które siedziały cicho, kiedy Lewy pobijał rekordy i zdobywał nagrody dla najlepszego piłkarza świata, wyszło z nory.
22.07.2022 15:04
@Rufus87, ale on się nie odnosi do tego co przeczytał w gazecie. Tylko do słów samego Lewego. Słów, których nie powinien wypowiadać. Naprawdę nudne robi się powtarzać w kółko to samo, a niektórzy i tak zbyt ciężko mają załapać o co chodzi. Lewy zachował się nieładnie, nieprofesjonalnie etc. I to jest fakt. Nie rewelacje gazet.
22.07.2022 15:03
@Marienplatz piałbyś peany na cześć Schicka gdyby poparł Lewego
22.07.2022 15:01
Jak ktoś ma odpowiednią klasę to nie wypowiada się na tematy o których wie tyle ile przeczytał w gazecie i taki np Muller dobrze to rozumie. Tutaj jak widać chłop szuka atencji.
22.07.2022 14:52
Znów artykuł o Lewandowskim i znów gównoburza. Ja proponuję już nic o tym wspaniałym zawodniku tu nie wstawiać, bo po co wstawiac coś na jego temat skoro dla wielu kibiców Bayernu, choć nie dla mnie on nie istnieje. Wstawiacie i potem taki @vaterland znów może dyskutować z realnością, że Lewandowski nigdy nie był najlepszym piłkarzem na świecie.
22.07.2022 14:48
Schick jak będzie reprezentował taki poziom jak Lewy to też mu się właczy własne ego. Inaczej patrzy się na temat jak się jest młodym, a inaczej jak ma się 33-36 lat. Tylko krowa nie zmienia zdania.
22.07.2022 14:26
Myślę, że nie warto już wracać do tematu RL. Wiadomo, że jeszcze wiele brudów - mniej lub bardziej mających pokrycie w rzeczywistości- wypłynie, bo pismakom musi się klikać ale my już spuśćmy nad tym zasłonę milczenia.
To juz przeszłości. A my skupiajmy się już na przyszłości!
22.07.2022 14:20
Właśnie bawi mnie ten najazd na Czecha- powiedział prawdę i tyle.
22.07.2022 14:18
Panowie luźny artykuł, nikt nic złego o Lewym nie powiedział a co niektórzy już kręcą gówno burzę. Jeszcze trochę potrwa zanim co niektórzy otrząsną się z pana RL, i do tej pory proponował bym zachować zimną głowę.

..::BAYERN4EVER::..
22.07.2022 14:15
@Marienplatz pisz normalnie nazwiska piłkarzy (Schick a nie Szik) bo to źle wygląda.

Edytowano : 2022-07-22 14:18:48

A masz 3/3 czyli pewnie będą przechodzić twoje komentarze przez moderacje. Po co się tak zachowywałeś?
22.07.2022 14:05
Czech tylko stwierdza fakt- Polakowi brakuje klasy i profesjonalizmu w tej sytuacji, nikt nie mówi o umiejętnościach. Nie trzeba być nawet piłkarzem żeby to zauważyć. Problem z tym mają polscy husarze wytresowani przez media że Polak to NAJLEPSZY PIŁKARZ ŚWIATA i wolno mu wszystko (i tutaj ani pierwsza ani druga część zdania połączona funktorem koniunkcji jest i zawsze była nieprawdziwa)

Edytowano : 2022-07-22 14:19:50

A przypominam że w przypadku koniunkcji oba fałszywe człony tworzą fałszywe zdanie. Jak dobrze odetchnąć po 8 latach, najazdu polskich husarzy. Środowisko kibicowskie w Polsce powoli się zaczyna oczyszczać. Jeszcze jakieś 8:0 z bankrutami i wyłączenie w dwumeczu Lewandowskiego (co zazwyczaj dużym klubom się udaje) i znikają stąd. Chociaż wypowiedzi Juliana i Oliego jasno pokazują, że poza garstką kibiców zawodnika nikt za nim tęsknić nie będzie. Dlatego Wasze prowokacje nic nie dadzą
22.07.2022 13:43
@Marienplatz, znowu oderwanie od rzeczywistości. Schick, mówi, że tak by nie zrobił. Żadnej świętej inkwizycji nie ma. Tzn. jest. Czołowa nastolatka naszej strony, już odpala stosy dla Schicka, bo ten śmiał skrytykować postawę Lewego.

Edytowano : 2022-07-22 13:47:08

Robisz się dobry w tym śmiesznym odklejeniu od rzeczywistości, kolego. Nasz nadworny Stańczyk. Przepraszam, nastronny Stańczyk.
22.07.2022 13:38
Dobrze powiedział, trzeba piętnować takie zachowania.
22.07.2022 13:36
@bawaria42
I w drugą stronę - tak samo jak nie mamy pojęcia, czy słowa które Schick wygłasza w chwili obecnej faktycznie znalazłyby zastosowanie w rzeczywistości. Zachowanie Lewandowskiego z pewnością dalekie było od eleganckiego (najdelikatniej rzecz ujmując), ale tego co w podobnej sytuacji zrobiłby Czech nie wiemy. A taka wypowiedź Patricka może być po prostu wyrazem dezaprobaty wobec działań Roberta, niż zapowiedzią własnych.
22.07.2022 13:26
O, pan Marienplatz wie, jakby postąpił Schick w sytuacji Lewandowskiego. Niebywały jasnowidz.
Dopóki Schick tego nie zrobił, to nie można go o takie coś osądzać. Ale co ja ci tam będę mówił, ty wiesz lepiej.
22.07.2022 13:23
Brawo, taką postawę się ceni! Jak widać, można zachowywać się z honorem i klasą.
22.07.2022 13:22
To chyba podkład robi artykuł o świętym Patryku Sziku, który potępia Lewego ogniem świetej inkwizycji? Hm, @tapczan jak myslisz?
22.07.2022 13:20
Chyba znowu niektórzy mają problem z odróżnieniem oceny konkretnego zachowania od oceny umiejętności piłkarskich. Chociaż to pewnie nie kwestia braku zrozumienia tylko potrzeba prowokacji i zrobienia podkładu pod kolejną gównoburze.
22.07.2022 13:11
Gdyby dostał ofertę by grać w Barcelonie mając rok kontraktu, a klub wcześniej by prowadził rozmowy z Andre Silvą o jego zastąpieniu i by się wysypały to Schick by został Bayerze Leverkusen dostając 3 mln euro netto ( o ile tyle dostaje)... Tak, tak myślałeś jak wszyscy, że Lewy zostanie na następne lata w Bayernie i podpisałeś nowy kontrakt i teraz masz żal, że twoja jedyna szansa by grać w Monachium poszła z dymem przez długą umowę...
22.07.2022 13:04
tak tak wielki patriota Bundesligi, gdyby dostał choć pól takiej oferty jak Lewy, oczka by się zaświeciły, oj zaświeciły.... :))
22.07.2022 12:59
Ciężko nie zgodzić się z Schickiem.
22.07.2022 12:59
Bardziej by pasowało "Chciałbym być jak Lewandowski". Troszkę jednak Patrykowi brakuje. Im dłużej pozostanie w Leverkusen, tym większe szanse na to, że nie osiągnie choć jednej czwartej poziomu Lewego ;))