DieRoten.pl

Neuer powrócił do treningu z zespołem!

29.09.2023, 08:33:16
Photogenica

Doskonałe wręcz wiadomości docierają do nas prosto z ośrodka treningowego Bayernu, który znajduje się przy Saebener Strasse w Monachium.

Wczorajszego późnego popołudnia ogromny wręcz krok w swojej rehabilitacji poczynił kapitan Bayernu Monachium, czyli Manuel Neuer.

37-latek w grudniu minionego roku złamał kość piszczelową podczas wypadku na nartach w górach, co poskutkowało operacją i wielomiesięczną przerwą od gry w piłkę. Na całe szczęście wczoraj Manu mógł po raz pierwszy od blisko 10 miesięcy ukończyć częściowy trening z zespołem!

Dla mistrza świata z 2014 roku to z pewnością wyjątkowy moment – w krótkim wywiadzie dla klubowej TV, bramkarz FCB nie krył swojego zadowolenia i dumy z faktu powrotu do zajęć z kolegami.

− To naprawdę wspaniałe uczucie powrócić na boisko i trenować z kolegami z zespołu. Nie mogłem się doczekać tego momentu – powiedział Neuer z uśmiechem.

Co do powrotu do bramki Bayernu, Manuel Neuer najpewniej będzie gotowy do akcji po październikowej przerwie reprezentacyjnej. Nadchodzące pojedynki z RB Lipsk (30.09), FC Kopenhagą (3.10) oraz Freiburgiem (8.10) mogą okazać się zbyt wczesnym krokiem.

źródło: FCB.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (119)



30.09.2023 16:16
@mariuszwr80 Dobry pomysł, ale jednak nie mogę się zgodzić ze w USA republikanie i demokraci są linearni światopoglądowo. Republikanie często pokazują, że są foliarzami i prymitywnymi konserwami. Co do UK to zgoda
30.09.2023 15:50
Rozmowa o poglądach politycznych na stronie sportowej to nie najlepszy temat po co dzielić kibiców ukochanego klubu, na zwolenników PISu, PO,
Lewica i prawica to dzisiaj podział bezsenni, lepiej już zrobić na podział jak w UK czy USA na konserwatystów i socjaldemokratów, ale obie grupy są linearne światopoglądowo, a różnią się głównie pod względem podejścia do gospodarki i świata
30.09.2023 14:01
@Sopariev
Na ten moment tak, jak będzie w listopadzie nie wiem.
30.09.2023 14:00
Dlatego do zimy spokojnie damy radę a w zimowym okienku ze dwa transfery i można patrzeć na wiosnę z optymizmem.

Takie zespoły jak Galata często nadrabiają atmosferą na stadionie, ale piłkarsko to zespół 2,3 półki niżej od nas.
30.09.2023 13:46
@hoven Raz miała taka sytuacja kilka lat temu w wakacje. Zajebisty z ciebie propagandysta. Nic tylko pogratulować goebelsowskich skillów opanowanych do perfekcji
30.09.2023 13:45
@hoven
Tak, tak. Przypominam sobie, dlaczego go zablokowałem...
30.09.2023 13:42
@nyy32 on mieszka zagramanica ale jak sa mecze to dziwnym trafem oglada z polskim komentarzem w srodku tygodnia u wujka na urodzinach w polsce xDDD
30.09.2023 13:36
No tak naprawdę to ciężkie mecze to tylko Lipsk Leverkusen i Gladbach dla nas no i może być Borussia Dortmund jak się odbudują ale tak to luz i w Lidze mistrzów też nie ma ciężarów no chyba że Galata bo podobno to ciężki wyjazd.
30.09.2023 13:27
30.09.2023 13:18
@Kimas
No tak, jedynie Der Klassiker jest (chyba w listopadzie jeśli się nie mylę).
30.09.2023 13:15
Sprawdzał ktoś z was terminarz do grudnia ? Poza dzisiejszym meczem to dosyć lekkie mecze mamy min Koln, Mainz, Darmstad itp.

Edytowano : 2023-09-30 13:16:23

Darmstadt *
30.09.2023 12:47
@Sopariev
No niestety zgadzam się. Pragnę jednak zaznaczyć, iż nie brałem udziału w "dyskusji" a jedynie pokusiłem się o pewną obserwację socjologiczną.
30.09.2023 12:46
@GuteSpiele XDDDD ale masz fantazję XDDDDDD
30.09.2023 12:44
30.09.2023 12:13
Kolejny geniusz przeciwny rozwojowi chcący tkwić w mentalnym średniowieczu :) Twój wybór
30.09.2023 12:09
@KahnTitan
Zablokowałem tego dzieciaka kilka lat temu, ale teraz widzę, iż debatujesz z nim wypisując same oczywistości, więc na moment wszedłem bez logowania by przeczytać całość. Jestem rzecz jasna w pierwszej kolejności absolutnie przerażony, ale również trochę zafascynowany. Otóż tresura osiągnęła swój finalny produkt. Wszystko jest zaprogramowane, działa na zasadzie hasło - odzew. Gdy pojawiają się fakty wychodzące poza znany schemat - jak argument z PiSem i Traktatem Lizboński czy sprostowanie wypowiedzi Czarnka - włącza się protokół "brunatny - nie gadam". Trochę się pocieszam tym, iż on nie mieszka w Polsce, tylko na zachodzie. U nas jest tego na szczęście jeszcze nieco mniej, choć niestety również zmierzamy w tamtym kierunku.
30.09.2023 11:57
@GuteSpiele
No czyli wszystko łączy się jednak (co prawda z uzasadnioną) niechęcią kobiety.
Dziecko ma prawo do godnego życia jak i ma prawo do życia. W sumie nie jestem po żadnej ze stron, po prostu fajnie patrzeć z boku na dwie grupy które się przekrzykują :)
30.09.2023 11:54
Na Konfederację też nigdy nie zagłosowałem, mimo że to ugrupowanie ma najnormalniejszy program gospodarczy.
30.09.2023 11:53
to na konfe, więc jeszcze gorzej
30.09.2023 11:52
@GuteSpiele Nazwał mnie wyborcą PiS-u, bo napisałem coś co można sobie sprawdzić w internecie xD Nieźle tam się bawicie. Mogę cię zapewnić, że nigdy nie zagłosowałem na POPiS.

Edytowano : 2023-09-30 11:53:34

Chcącemu nie dzieje się krzywda. Jak uprawiasz seks bez środków antykoncepcyjnych, to musisz ponieść ryzyko jakie się z tym wiąże.
30.09.2023 11:50
@KahnTitan Jesteś typowym wyborcom pisu i wiem, że będziesz bronił swoich brunatnych funkcjonariuszy więc ta dyskusja nie ma sensu

Edytowano : 2023-09-30 11:52:22

@bawaria42 uszkodzony płód, chore dziecko, wpadka w młodym wieku. Dziecko ma prawo do godnego życia i dorastanie w kochającym środowisku, a do tego potrzeba odpowiedniego wieku, posiadanych finansów itp.
30.09.2023 11:50
@GuteSpiele
Jakie to są te przesłanki za aborcją oprócz samej niechęci kobiety?
30.09.2023 11:44
Nie, w 2004 roku Polska weszła do Wspólnoty Europejskiej. Ta przestała istnieć wraz z wejściem w życie Traktatu Lizbońskiego. Wcześniej potocznie używano nazwy "Unia Europejska", bo Traktat z Maastricht nosił taką nazwę.

Edytowano : 2023-09-30 11:46:28

Sprawdziłem ten link. Czarnek tam tylko nazwał nienormalnym chodzenie rozebranym po ulicach.
30.09.2023 11:41
Współczuję prymitywnych poglądów - jest wiele innych przesłanek za aborcjom. Sprawdziłem Polska weszła do UE w 2004 roku kiedy prezydentem był Kwaśniewski, a rządziła lewica.


https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wybory-2020-przemyslaw-czarnek-o-lgbt-oni-nie-sa-rowni-normalnym-ludziom/9vd252v
30.09.2023 11:31
xD Masz wypowiedzi jak z jakiegoś lewackiego generatora xD Aborcja właśnie jest odebraniem prawa do życia. Jak nie chcą dzieci, to niech używają środków antykoncepcyjnych. Jest ich cała masa - od jakichś spirali, przez tabletki antykoncepcyjne po prezerwatywy, mogą nawet się nie ruchać na lewo i prawo. Zanim wyskoczysz mi z dzieckiem z gwałtu - ta przesłanka już jest legalna i PiS ją popiera. Populistyczna propaganda jest tworzona przez wszystkie systemowe partie, które prześcigają się w obietnicach socjalnych. Do UE również nas wprowadził PiS, a konkretnie Lech Kaczyński, który podpisał Traktat Lizboński.
Swoją drogą, daj link do tej wypowiedzi jak jakiś pisowiec nazwał homosia podczłowiekiem.
30.09.2023 11:21
@KahnTitan Oni są anty LGBTQ+ a niektórzy ich politycy jawnie mówili, że to podludzie, odbierają podstawowe prawa człowieka kobietom nie dając im dostępu do bezpiecznej aborcji, tworzą populistyczną propagandę w mediach państwowych, sprowadzają role kobiety do kury domowej od wychowywania dzieci, upolityczniają edukację, niszczą sądownictwo przez co UE nakłada na nich kary i wiele innych, a Ty mówisz, że to demokraci? Weź nie żarrtuj
30.09.2023 11:07
@Nookie
W punkt. Lewica i prawica pochodzą z czasów Rewolucji Francuskiej i teraźniejszy podział nie przedstawia identycznych poglądów do tych z 18 wieku. Więc bardziej trafne jest szczegółowe określanie jak właśnie poglądy liberalne czy konserwatywne.
30.09.2023 11:03
@GuteSpiele z tym konserwatyzmem pisu to się popisałeś xD Coś tam pokrzyczą o kościele i narodzie, ale to demokraci.

@Nookie zgadzam się, podział lewica - prawica wywodzi się z Konwentu. Co do Hitlera, przez krótki okres swojego życia należał do partii komunistycznej, czego się później wstydził. Później zwalczał partię komunistyczną, ale to ze względu na to, iż uważał ją za partię żydowską.

Edytowano : 2023-09-30 11:15:56

.Hitler nie wstąpił oczywiście do partii komunistycznej, ale z nią flirtował, gdy był w bawarskiej republice rad.
30.09.2023 11:02
@Nookie Podział na lewicę i prawicę jest zbyt płytki, ale uważam że diagram nolana sensownie i w prosty sposób klasyfikuje różne nurty uwzględniając zarówno światopogląd jak i gospodarkę
30.09.2023 11:02
@GuteSpiele @Pir5 rozmowa nie byla o partiach ale o poprawnosci jezykowej, o partiach rozmawial nie bede, za chwile mamy wyboru kazdy kto jest przyzwoity wie na kogo nie powinien glosowac

smacznej kawusi
30.09.2023 10:56
@GuteSpiele pato... coś tam to Ty jesteś (jestem przeciwko PIS)
30.09.2023 10:56
@KahnTitan

Podzial pogladow politycznych na lewice i prawice jest umowny. Moim zdaniem nieprecyzyjny i mylacy. Wlasicwsze jest okreslanie czy ktos ma poglady socjalistyczne, konserwatywne, liberalne itp.

W kontekscie historycznym nazizm wywodzi sie z grup o pogladach nacjonalistycznych, konserwatywnych, militarystycznych. Nazisci za swoich wrogow uwazali przede wszystkim komunistow i socjalistow. To oni w pierwszej kolejenosci szli "do odstrzalu" w Niemczech w latach 30.

Hitler nie byl socjalista i wiele wspolnego z nimi nie mial. Uzycie w nazwie partii slow praca i socjalistyczne mialo cel propagandowy. Chodzilo o to, zeby biedniejsi Niemcy glosowali na nich. Ruch robotniczy w tamtych czasach byl duzo bardziej cenniony niz dzisiaj.

Nazizm byl ideologia totalitarna. Podobnie jak komunizm w wydaniu sowieckim czy maoistycznym. Dlatego tak duzy nacisk kladziono na kontrole obywateli oraz gospodarki.

Fajnie to obrazuje koncepcja podkowy. Komunizm i nazizm sa po dwoch stronach barykady, wywodza sie z roznych koncepcji. Ale maja ze soba tak naprawde bardzo duzo wspolnego.

Podsumowujac. Jesli juz musimy jakos sklasyfikowac nazizm na osi prawica-lewica to po stronie prawicy.
30.09.2023 10:53
A czy to ze PiS daje socjal, a ma skrajnie patokonserwatywne poglady znaczy ze jest lewicom?
30.09.2023 10:49
Zgadzam się z tym, że Hitler był oszołomem. Nie zgadzam się natomiast z tym co piszesz o narodowym socjaliźmie. Już z samego faktu, że realizowano tam postulaty socjalne, takie jak np. tanie samochody dla wszystkich czy powszechna edukacja. Kwaśniewski wziął ślub kościelny. Czy to oznacza, że jest prawicowcem? Nie.
30.09.2023 10:43
@KahnTitan Czysty socjalizm to tylko system gospodarczy. Narodowy socjalizm to już połączenie spraw światopoglądowych z gospodarczymi. Podporzadkowanie życia społecznego partii nie jest lewicowym nurtem. Hitler to skrajnie prawicowy oszołom, który wykorzystał w swojej polityce elementy socjalizmu.

Stalin natomiast o kumunizmie zbyt wiele nie wiedział, bo wprowadził sprzeczny z tym systemem kult jednostki. Sam w sobie komunizm z definicji i różnych dzieł Marksa brzmi pięknie i absolutnie nie został wprowadzony zgodnie z tymi założeniami
30.09.2023 10:36
Nie ma wspólnej tylko nazywy. O ile faszyzm opierał się o korporacjonizm, o tyle nazizm poszedł jeszcze bardziej w lewo i podporządkował całe życie społeczne, polityczne i gospodarcze woli partii. To tam powstały takie wynalazki jak Front Pracy. Fakt, iż socjaliści niemieccy byli rasistami, to inna sprawa. Stalin postępował tak samo, tylko jego nienawiść objawiała się w stosunku do białych, do posiadaczy, w tym do rolników.

Edytowano : 2023-09-30 10:38:31

Prawica opiera się o kapitalizm i monarchizm.
30.09.2023 10:35
@GuteSpiele Ty naprawdę masz jakieś problemy chyba i nie rozumiesz jak działa świat i że nie jest wcale taki kolorowy.
30.09.2023 10:31
@KahnTitan Mozesz przestać robić z siebie debila i czytać ze zrozumieniem? Socjalizm jest lewicowy, komunizm skrajnie lewicowy, natomiast faszyzm, czyli Hitler i NSDAP faszyzm czyli skrajna prawica. Narodowy socjalizm z socjalizmem ma wspólną tylko nazwę
30.09.2023 10:28
@GuteSpiele socjalizm jest prawicowy? A woda jest sucha? XD
30.09.2023 10:26
@GuteSpiele państwo może się rozwijać ale przy tym zachować kulturę i tradycje jak choćby Polska a nie być druga Francja gdzie w Paryżu nie chciałbym mieszkać. Tradycje są ważne!!!

Edytowano : 2023-09-30 10:38:06

@hoven wróć do rozmowy bo się zrobiła ciekawa xd jak 3 lata temu był temat cowidu teraz jest temat formy rządów.
30.09.2023 10:26
@KahnTitan Co mają komuniści do nazisty Hitlera? To porównanie skrajnie lewicowych ze skrajnie prawicowymi poglądami.
30.09.2023 10:20
@KahnTitan
Nie przeczę ale określenia naziści można użyć również do ludzi którzy nie należeli do NSDAP ale wykonywali rozkazy władz niemieckich. Przynajmniej tak uważam, ale jeśli to błąd to niech ci będzie że NIEMCY :D

Edytowano : 2023-09-30 10:24:59

Jurgen1982- Co tam mecz, trzeba zmieniać świat a nie jechać po Gnabrym i Tuchelu :D
30.09.2023 10:18
A Stalin też nie był socjalistą? xD

Edytowano : 2023-09-30 10:20:04

a Ceaușescu? A Castro? A Pol Pot? A Kim Dzong Un?
30.09.2023 10:17
@KahnTitan Typie narodowcy socjalizm NSDAP nie miał nic wspólnego z socjalizmem, który jest ideą typowo gospodarczą. W założeniu NSDAP narodowy socjalizm to skrajny faszyzm, szowinizm, antysemityzm, homofobia i uj wie co jeszcze. To dwie przeciwległe strony poglądów
30.09.2023 10:10
@GuteSpiele czy przeczysz temu, że narodowy socjalizm to socjalizm? Napiszę tylko, że wszystko tam było podporządkowane aparatowi władzy.

@bawaria42 można użyć tego jako synonimu w odniesieniu do NSDAP, ale to Niemcy napadli na Polskę.

Edytowano : 2023-09-30 10:11:15

a traktowanie wikipedii jako źródła wiedzy to beka xD Od tego są podręczniki.
30.09.2023 10:06
@KahnTitan
No co ty nie powiesz, a nie są to synonimy?
30.09.2023 09:58
30.09.2023 09:55
@bawaria42 oczywiście :) na początku z armii rezygnować nie można, dopiero potem gdy cały czas zostanie zdemilitaryzowany.

@siudrak0 Federalizacja UE? Możliwe. Piękny wolny zdemilitaryzowany świat? Niestety raczej nie, ale wizja idealnego świata taką właśnie jest.

@UKU TAK! Przywiązania do tradycji trzeba się pozbyć. Trzeba patrzeć w przyszłość, a nie przeszłość. Żyjąc tylko kulturą narodu i tradycjami ludzie sami sobie blokują rozwój
Naród, panstwo nie są żadnymi wartościami, a przez rożnego rodzaju faszystów u władzy stały się narzędziami w rękach władzy służącymi do budowania nienawiści społeczeństwa wobec innych państw, a ostatecznie prowadzenia „uzasadnionych” przed swoimi obywatelami działań wojennych.

@hoven Nie można mówić o całym narodzie w kontekście rzadu. Jakbym powiedział, że Polska jest jak pis niezły ból dupska by tu był i słuszny. To samo jak mówienie o Węgrach w kontekście fideszu. Tylko różnica jest taka, ze młodzież w tych krajach może jeszcze pisać co chce o swoich rządach bez konsekwencji.


@KahnTitan to źle Cię uczyli, bo rządziła tam narodowosocjalistyczna partia robotnicza i wcale nie czepiam się słówek. Czym jest narodowy socjalizm możesz sobie przeczytać https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Narodowy_socjalizm
30.09.2023 09:53
Tak oglądam mecz BVB i powiem że dobrze że nie kupiliśmy Adayemiego.Strasznie kiepsko gra
30.09.2023 09:41
HITLER!

(i konczymy rozmowe ;))
Pokaż więcej