Jak już informowaliśmy na przestrzeni ostatnich dni, Bayern Monachium zawarł w ostatnim czasie kilka nowych umów partnerskich i sponsorskich.
Przed kilkoma dniami monachijczycy zawarli 5-letni kontrakt z rwandyjskim Ministerstwem Sportu. Celem tej współpracy będzie nie tylko promowanie młodzieżowej piłki, ale i również udział FCB w rozwoju kampanii „Visit Rwanda”.
Przy okazji niedawnego ogłoszenia umowy z Rwandyjczykami do 2028 roku, na temat nowego partnera mistrzów Niemiec wypowiedział się Andreas Jung, czyli dyrektor do spraw marketingu w bawarskim klubie. Niemiec nie ma wątpliwości, że będzie to ekscytująca współpraca.
− To będzie bardzo ekscytująca i wszechstronna współpraca. Będziemy wspierać rwandyjskie Ministerstwo Sportu w rozwijaniu młodzieżowych programów piłkarskich, w tym FC Bayern Youth Cup – powiedział Jung, czyli dyrektor ds. marketingu FCB.
− Zapewnimy również widoczność Visit Rwanda jako destynacji turystycznej i serdecznie witamy nowego partnera w naszej sieci biznesowej – podsumował Andreas Jung.
Partnerstwo zostało zaprezentowane przed rozpoczęciem pierwszego domowego meczu Bayernu w tym sezonie (na reklamowych bandach w starciu z Augsburgiem). Współpraca ma również na celu budowę akademii w Rwandzie, a drużyna z Rwandy weźmie udział w FC Bayern Youth Cup.
Komentarze