DieRoten.pl

Hoeness o Comanie: Jesteśmy spokojni w tej kwestii

16.06.2021, 10:56:38
Ł. Skwiot

Od jakiegoś czasu jednym z głównych tematów związanych z Bayernem Monachium pozostaje przyszłość francuskiego skrzydłowego FCB − Kingsleya Comana.

Bardzo wysokie żądania finansowe francuskiego pomocnika (media spekulują o 12 milionach euro netto rocznie) sprawiają, że rozmowy klubu z zawodnikiem utknęły w martwym punkcie i póki co brak jakichkolwiek postępów.

Niemniej jednak „Bawarczycy” są zdeterminowani, aby przedłużyć umowę ze swoim skrzydłowym. Gdyby jednak impas w rozmowach utrzymywałby się w dalszym ciągu, to mistrzowie Niemiec mają być skłonni do sprzedaży – niedawno poinformowano, że klub oczekuje 100 milionów euro.

Bayern zdaje sobie sprawę, że nikt nie zapłaci takiej sumy za Kingsleya Comana – tak wysoka kwota ma podziałać odstraszająco na inne kluby. Monachijczycy mają nadzieję, że po EURO, kiedy opadną emocje, obie strony znów zasiądą do rozmów i znajdą sensowne rozwiązanie, zwłaszcza że według niemieckiej prasy Francuz chce zostać w Monachium.

Ostatnio w rozmowie dla „Magenta TV” na temat przyszłości francuskiego zawodnika wypowiedział się Uli Hoeness, czyli honorowy prezydent „Gwiazdy Południa”.

− Jesteśmy bardzo spokojni w tej kwestii (...). Nasza oferta jest dobra. Jeśli koniec końców zawodnik nie akceptuje oferty, to jako klub musisz być konsekwentny powiedział honorowy prezydent FCB.

− Latem straciliśmy Davida Alabę, którego utrata jest dla nas oczywiście bardzo przykra. Mimo wszystko jego kontrakt się skończył. Z Kingsleyem mamy jeszcze dwa lata ważnej umowy, do tego czasu wciąż może się jeszcze wiele wydarzyć podsumował Uli Hoeness.

źródło: Magenta TV

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (30)

reklama



20.06.2021 11:16
Jeśli nie przedłuży do 2022, trzeba sprzedać. Tyle ze wtedy już dużo nie dostaniemy.
17.06.2021 13:30
@szczebelek
"LM w końcu to puchar drugiej kategorii dla zarządu i ciebie"
Proszę podaj gdzie napisałem że tak jest bo już @Reeken89 mi to zarzucił ale nie podał gdzie ja to napisałem może ty znajdziesz?

"inny hegemon ligowy jak Juventus czy PSG"
A ile razy Juve czy PSG wygrało LM i jak to się ma do nas?
Poza tym czy uważasz że Juve czy PSG nie zależy na wygrywaniu ligi?

"Uwielbiam ludzi którzy dobierają argumenty wedle widzimisia i gdy jest rozmowa o wzmocnieniu na LM to wtedy krajowe podwórko jest ważniejsze"
Czyli uwielbiasz siebie to fajnie.
BL jest najważniejsza ale to nie oznacza że LM nie jest ważna tylko właśnie może w takim razie ty mi odpowiesz na pytania bo @Reeken89 od nich uciekł:
A czy my nie gramy co sezon w LM? Odpadamy po fazie grupowej?
Jedyny wyznacznik siły zespołu to wygrana LM?
Nie wygrywasz LM w danym sezonie to znaczy że jesteś średniakiem Europy?
17.06.2021 10:02
@Edmund Legia to słaby przykład to może inny hegemon ligowy jak Juventus czy PSG jedni i drudzy korzystają na wyprzedażach rywali podobnie jak Bayern. Przecież pisałeś, że Bundesliga jest najważniejsza, więc teraz zapomnij o argumencie jakim jest LM w końcu to puchar drugiej kategorii dla zarządu i ciebie. Uwielbiam ludzi którzy dobierają argumenty wedle widzimisia i gdy jest rozmowa o wzmocnieniu na LM to wtedy krajowe podwórko jest ważniejsze, a gdy się porównuje innych potentatów to nagle LM jest jakąś wartością... Bayern w ostatnich latach płaci więcej w kontraktach za to nie ma transfery gdyby płacił mniej to miałby na te drugie, ale większa rotacja w kadrze by nastąpiła jak w BVB czy w Lipsku. Dla mnie oczywista jest sprzedaż całej trójki ( Comana, Suele i Tolisso) w tym okienku niż za rok gdzie dwóch odejdzie za darmo, a trzeci w promocji. Rozumiem, że wtedy podasz trzy alternatywy po 10 mln euro, które ich zastąpią 1 do 1. W przypadku Thiago, Alaby, Perisicia/Coutinho to Roca, Omar i Costa czyli zgroza. Za kolejną trójkę przyjdą kolejne wynalazki.
16.06.2021 22:00
Dokładnie, nie może być tak że gracz stawia nam warunki!!
16.06.2021 18:41
@szczebelek
Niestety ale ostatni raz polską ligę oglądałem przed tym jak Canal + kupił prawa do transmisji więc nie mam pojęcia czy Legi jest ciężko wygrać ligę czy nie.

Natomiast ja widzę drobną różnicę między Bayernem a Legią a mianowicie Bayern w 21 wieku wygrał LM wiecej razy niż Legia w ogóle awansowała do niej.

A co do sprzedaży najlepszych graczy przez naszych najgroźniejszych rywali w BL to może warto pomyśleć czemu oni "muszą" sprzedawać swoje gwiazdy a Bayern nie. A nie pisać że dlatego że oni sprzedają to wygranie BL to "NIC" dla Bayernu.
16.06.2021 17:54
I kwestii tego, że rywale lubią sprzedawać swoich najlepszych zawodników ułatwiając Bayernowi sprawę. BVB teraz odda gościa, który miał udział przy 40-stu golach za rok sprzedadzą Haalanda, a Lewy z Muellerem dalej będą sobie pykać. Legia Twoje opowieści też lubi w końcu ekstraklasę też trudno wygrać.
16.06.2021 16:38
@miroslawBayern
Ja w przeciwieństwie do ciebie nie mam słabej i wybiórczej pamięci więc dobrze pamiętam że jeszcze nie tak dawno wygranie BL nie było "pewnikiem" jeszcze przed pierwszą kolejką jak próbujesz wmawiać. Jeszcze niedawno albo przegrywaliśmy walkę o mistrzostwo albo wygrywaliśmy w ostatniej kolejce. Ja to dobrze pamietam i dlatego nie dam sobie wmówić że wygranie BL to mało znaczący fakt.

A to że teraz wygraliśmy 9 raz pod rząd to jest to zasługa nie "kosmitów" a tego co ty i jeszcze parę innych osób nieustannie krytykuje czyli sposobu zarzadzania klubem.
16.06.2021 15:50
spokój w Bayernie... hehe to już jest stwierdzenie LEGENDARNE

@Reeken89 nie, jestem przekonany,że do odejścia za darmo nie dopuszczą. Ale zamiast ogarnąć sprzedaż gościa dzisiaj gdzie można dostać pewnie 40-50 baniek to puścimy go za rok za 20 bo przez xx miesięcy będziemy spokojnie czekać aż stanie się cud i Coman nagle pokocha bardziej 15 baniek w Monachium niż 20 gdzieś indziej.
16.06.2021 15:42
Spokojnie przy Alabie i Thiago też byli wyluzowani, a teraz mam pytanie gdzie są ich następcy na podobnym poziomie? Będę zrelaksowany gdy Kimmich i Goretzka oficjalnie przedłużą kontrakty natomiast Suele i Comana można zastąpić do tego dochodzi Tolisso i Gnabry. Sześciu zawodników do rozmów zero konkretów. Bez tej szóstki bez wpływów gotówki za nich to nawet Bundesliga będzie trudna do zdobycia.
16.06.2021 15:40
@Edmund
Edmund widzę dalej ponizs klub który wygrywa 9 lat pod rząd ligę.. tłumacząc wszystkim jakie to trudne dla Bayernu.. no mega mega.. trudne. Zwłaszcza jeśli spojrzymy ile majstrów ma drugi w zestawieniu.. pewnie ze 2 może 3 mniej.. coś jak Liverpool i United.. walka o ranking co sezon. Weź chłopie się nie ośmieszaj.. siebie możesz się innych kibiców zostaw w spokoju..
Tutaj widzę że niektórzy ci fajnie próbują wyjaśnić.. że mistrzostwo dla Bayernu to żaden wyznacznik.. bo to jest nasze ...

Edytowano : 2021-06-16 15:43:20

Bayern nawet jak był teoretycznie słabszy kadrowo.. i akcje napędzały dziadki.. to wygrywał bundeslige.. od ilu lat żaden trener nie przegrał ligi.. a ilu było.. jupp Guardiola Ancelotti kovac , hansi..
Tak wygranie bundesligi dla Bayernu to odkrycie Ameryki.. tylko głupiec tak może sądzić.
16.06.2021 14:58
Edmund-> do pewnego momentu w sezonie jak Bayern tracił 1-2 bramki w meczu to potrafił ofensywą odwrócić losy spotkania, ale później nie było kim straszyć z ławki...FCBM!
16.06.2021 14:46
@Reeken89
"nie koniecznie musi to być wygrana w LM, ale jeśli na własne życzenie odpada się w ćwierćfinale/półfinale"
Jak już to na własne życzenie LM nie wygrywa MC wydając przy tym olbrzymie pieniądze i posiadając "bardzo mocną ławkę".

"bo tak naprawdę niewiele zabrakło, a tym detalem była ławka..."
A może liczba traconych bramek przez cały sezon? To też niewielki detal (tym razem nie strzeliliśmy o jedną więcej tylko tyle samo). Chelsea w całej LM straciło 4 bramki, MC 5 bramek a my w dwumeczu z PSG 3. To raczej "radosna piłka", która sezon temu przyniosła zwycięstwo, tym razem przyniosła odpadnięcie.

Edytowano : 2021-06-16 14:59:49

O odpadnięciu z PSG zadecydowało kilka rzeczy nie jedna.
16.06.2021 14:27
Edmund-> nie koniecznie musi to być wygrana w LM, ale jeśli na własne życzenie odpada się w ćwierćfinale/półfinale tylko dlatego, że kadra nie jest wyrównana plus kontuzje to czyja to wina ? Nie pierwszy i nie ostatni raz jest taka sytuacja i ja wiem, że zaraz napiszesz, że kontuzji nie da się przewidzieć chociaż normalne nie jest gdy to się powtarza prawie co sezon w tej fazie rozgrywek, ale da się przed sezonem skompletować tak kadrę by było kim grać, a nie żeby na rezerwie byli zawodnicy z drugiego zespołu co miało miejsce w meczu z PSG, bo tak naprawdę niewiele zabrakło, a tym detalem była ławka...FCBM!
16.06.2021 14:17
@Reeken89
A czy my nie gramy co sezon w LM? Odpadamy po fazie grupowej?

Jedyny wyznacznik siły zespołu to wygrana LM? Nie wygrywasz LM w danym sezonie to znaczy że jesteś średniakiem Europy?

To nie jest sytuacja 0 - 1. Jest cały przedział pomiędzy a patrząc na wyniki jakie Bayern osiąga co sezon w LM to w tym przedziale dużo bliżej nam do 1 niż do 0.
16.06.2021 14:07
@Reeken89 Coman swoim gadaniem już wku**ił chyba każdego kto patrzy na dobro Bayernu. Najpierw gada że musi zarabiać więcej bo tyle zarabia Sane (który faktycznie sezon miał kijowy ale przyszedł z City HELOŁ!!). Co oni mieli Sane dać 5 mln za sezon? To nawet by na nas nie spojrzał tylko by się uśmiał. A Coman nie dość że większość sezonów u nas siedział w szpitalach, to jak już grał to wrzuty miał koszmarne a samemu strzelić też średnio mu wychodziło a nie wspomnę już jak dryblował rywali....no wybitnie...
I to wszystko jeszcze jestem w stanie jakoś przełknąć ale jak przywalił z tekstem, że czuję się niedoceniany przez Bayern to już się we mnie zagotowało. Się znalazł drugi Alaba i jeszcze Zahavim nas szczuje.... W City, Chelsea czy innym United to albo by wyleciał od razu albo ława na wieki za te jego kontuzje...a Bayern dał mu szanse, czekał cierpliwie jak teraz z transferami (co mnie już do cholery doprowadza prawie) i łudziliśmy się co rok że "W tym sezonie to już Coman musi pokazywać klasę i grać świetnie" i co roku ten sam scenariusz....
Jak dla mnie Coman i Tolisso do wywalenia bo za pieniądze z nich da się zrobić solidne wzmocnienia wcale nie za chore pieniądze (patrz Dumfries na PO za 15 mln).
#MiaSanMia
16.06.2021 14:00
Edmund-> powiedzmy sobie szczerze, że mistrzostwo dla Bayernu to jak chleb powszedni dla Polaka, więc jest to obowiązek, a nie jakaś duża sprawa, bo Bayern to nie RB czy BVB, bo dla nich to może być wielka sprawa i jeszcze jedno wygranie BL nie uczyni, że nagle Bawarczycy zaczną się lepiej rozwijać piłkarsko z sezonu na sezon dlatego takim wyznacznikiem jest LM...FCBM!
16.06.2021 13:24
@Reeken89
A wytłumacz mi czemu "dla takiego klubu jak Bayern" wygranie BL to nie jest duża sprawa?
Piszesz coś takiego i jeszcze zarzucasz mi "jeśli Twoje kibicowskie ambicje są takie to współczuje".

Tylko pokaż w którym miejscu ja napisałem że wygranie LM to nie jest "duża sprawa" tylko "mało znaczący dodatek"?

Różnica jest taka że ja nie bujam w obłokach i nie marzę o "dominacji" poprzez wygrywanie co sezon LM. Nie narzekam na złe zarządzanie klubem jednocześnie pisząc że wygranie BL to nic wielkiego. Właśnie to że możesz pisać takie głupoty świadczy o tym że klub jest dobrze zarządzany a ty możesz bujać w obłokach i marzyć o wygrywaniu LM co sezon.
Kadra od dawna jest mocna i dlatego co sezon jesteśmy jednym z faworytów do wygrania LM. Tylko że oprócz nas jest też kilka innych klubów które mają mocne kadry i chcą wygrać. Raz wygra jeden raz drugi (nie koniecznie najlepszy).
16.06.2021 12:25
Edmund-> jeśli Twoje kibicowskie ambicje są takie to współczuje, bo wygranie BL to wielką sprawą może być dla RB, a nie dla takiego klubu jak Bayern zresztą jest jedno wytłumaczenie na to po co się wzmacniać na BL wygra się tym co się ma, a PN czy LM to tylko mało znaczący dodatek, a nie sorry kasa jakaś wpadnie na konto...FCBM!
16.06.2021 12:14
Bayern to taki dobry wujek, oddać za grosze. Poklepać po pleckach. A później kupić szrot i po roku sprzedać...tak to ma wyglądać? To ja podziękuję...może i BL ważna ale dużo zawodników oprócz wygrania ligi celuje w LM..
16.06.2021 12:05
@Reeken89
To też już "wiemy" że dla niektórych wygranie BL to "NIC".
Inna sprawa że gdyby w tym sezonie BL wygrało choćby RBL to na stronie dopiero by się działo.

W klubie mają inne podejście do tematu i chcą wygrywać BL bo to coś znaczy. Ja także uważam że wygranie BL to duża sprawa.
16.06.2021 11:50
Edmund-> tak, tak już to wszyscy prawie wiemy, że obecne zarządzanie w Bayernie to raj na ziemi...FCBM!

Edytowano : 2021-06-16 11:51:45

A co do wyników sportowych to faktycznie tylko w zakończonym sezonie mistrzostwo WOW.
16.06.2021 11:48
@Reeken89
Klub powinno się rozliczać za wyniki sportowe i finansowe a te w Bayernie są dobre i bardzo dobre.
Ale najlepiej krytykować bo "ja wiem lepiej".

"bo nawet Oli nie pomoże, bo go wciągną w swoje inne rozumowanie świata"
Inne? Czyli nie takie jak twoje? Tylko że takie rozumowanie doprowadziło klub tam gdzie jest więc nie jest takie złe.
16.06.2021 11:32
Abzyrl-> wiesz jak będzie z Comanem ? Będą trwać w nadziei, że jednak zgodzi się na warunki finansowe Bayernu, a ostatecznie odejdzie za darmo, bo są spokojni i mają czas i później gadanie, że brak kasy na transfery i tak w kółko :) FCBM!
16.06.2021 11:29
Jak Francuzik się upiera to na sprzedaż!
Można sprowadzić za niego znacznie bardziej pożytecznego Wirtza, który ma niesamowite perspektywy a już jest świetny!
#MiaSanMia
16.06.2021 11:27
Arkady142-> po odejściu Karla normalnie już w klubie nie będzie, bo nawet Oli nie pomoże, bo go wciągną w swoje inne rozumowanie świata na czele z Ulim i jego powiernikiem Panem S...FCBM!
16.06.2021 11:24
@Reeken89 w sumie jakby przymknąć oko to wizualnie są też trochę podobni :D
16.06.2021 11:19
Ostatnio zarząd to stan umysłu nie zrozumie się tego i wszyscy są spokojni co do transferów i przedłużania umów normalnie raj na ziemi, a później wychodzi co wychodzi...FCBM!

Edytowano : 2021-06-16 11:22:24

A Uli to drugi Kaczyński nawet jakby był na Antarktydzie będzie kierował Bayernem.
16.06.2021 11:05
Ja spokojny nie jestem. Ani w jego sprawie ani z Goretzka, Suele czy Kimmicha.
16.06.2021 11:04
Hoeness nie wtrącaj się w klub, bo twój czas się już skończył. Jeśli zaczyna stawiać jakieś dziwne warunki, zarobki z kosmosu to sprzedać i kupić kogoś kto będzie potrafił dryblować 1na1 i dośrodkować poprawnie, a nie rozpędzić się i ciąć do przodu jak szalony...a później podanie do kibiców
16.06.2021 10:58
Jeszcze ma 2 lata umowy, wiele może się wydarzyć, co najwyżej oddamy go za darmo.