DieRoten.pl
Reklama

Heim: Cieszymy się z dalszego partnerstwa z FCB

fot. Ł. Skwiot
Reklama

Dział marketingu Bayernu Monachium nie zwalnia tempa ani przez chwilę – ostatnio monachijczycy postanowili przedłużyć partnerstwo z marką Viessmann.

Andreas Jung i spółka w ostatnich tygodniach doprowadzili do podpisania kilku nowych umów partnerskich z niemieckimi i zagranicznymi firmami – mowa chociażby o nawiązaniu współpracy z Visit Rwanda i Rwandyjskim Ministerstwem Sportu.

Ponadto „Bawarczycy” przedłużyli kilka obowiązujących już kontraktów – ostatnio zawarto nowe porozumienie z marką Viessmann do końca czerwca 2026 roku. Warto odnotować, że partnerstwo zostało teraz rozszerzone także na kobiecą drużynę FCB.

− Cieszymy się z dalszego partnerstwa! Kontynuacja naszej współpracy z Bayernem i nasze zaangażowanie w lepsze rozwiązania energetyczne i klimatyczne to sprawa bliska naszym sercom. Razem będziemy nadal tworzyć przestrzeń życiową dla przyszłych pokoleń w nadchodzących latach – powiedział Heim.

− Jesteśmy szczególnie zadowoleni, że udało nam się pozyskać Thomasa Muellera i jego przenikliwe referencje jako twarz partnerstwa. W tym samym czasie wchodzimy również na boisko z kobiecą drużyną piłkarską – dodał prezes Viessmann.

− Jako dwie silne marki, odnosimy sukcesy jako zespół w dalszym zwiększaniu wzajemnej świadomości i rozpoznawalności, zwłaszcza na rynkach międzynarodowych - a przy okazji także naszego zaangażowania i świadomości fanów w zakresie ochrony klimatu – podsumował Thomas Heim.

Przypominamy zarazem, że współpraca Bayernu z marką Viessmann obejmuje przede wszystkim dziedzinę energooszczędnego ogrzewania, klimatyzacji, chłodzenia i wentylacji.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...