DieRoten.pl

Hainer: Odrobiliśmy pracę domową na samym początku

19.07.2021, 16:27:08

W ostatnim czasie na ekipę rekordowego mistrza Niemiec spadło kilka ciosów... Na kilka tygodni z kadry wypadli kolejno Lucas Hernandez, Alphonso Davies oraz Marc Roca.

Podczas gdy Alphonso Davies oraz Lucas Hernandez będą pauzować około 4 tygodni, to w przypadku Marca Roki mówimy o przerwie dwukrotnie dłuższej.

Niedawno wywiadu dla „TZ” udzielił prezydent Bayernu Monachium, czyli Herbert Hainer. Niemiec w rozmowie z dziennikarzem wykluczył dalsze wzmocnienia w obronie, po tym jak z kadry wypadło dwóch defensorów. Ponadto przewodniczący Rady Nadzorczej odniósł się do osoby Juliana Nagelsmanna.

– Celowo powiedzieliśmy, że nie musimy obsadzać tych pozycji, ponieważ obaj szybko wrócą do gry. Poza tym, mamy świetny skład i mimo tych dwóch kontuzji, nadal mamy świetną obronę – powiedział Hainer.

– Uzupełniliśmy kadrę Upamecano, Richardsem i Ulreichem. Odrobiliśmy pracę domową już na samym początku – mówił dalej.

– Na Saebener Strasse panuje absolutny optymizm. Julian już na samym początku wniósł tutaj niesamowitego ducha – dodał.

Z dalszej części rozmowy mogliśmy się jeszcze dowiedzieć, że monachijczycy muszą jeszcze dograć kilka szczegółów z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej, jeśli mowa o organizacji sparingu Bayernu z kadrą narodową Niemiec, jako rekompensaty za wcześniejsze rozwiązanie kontraktu z Hansim Flickiem.

– Osobiście prowadziłem rozmowy z ówczesnym sekretarzem generalnym DFB Friedrichem Curtiusem. Uzgodniliśmy, że, jeśli wcześniej zwolnimy Flicka, to DFB odwzajemni się – np. sparingiem. Ale musimy jeszcze dopracować szczegóły – podsumował Herbert Hainer.

źródło: TZ

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (44)



20.07.2021 16:38
@misza to nie są tylko moje „urojenia”, piszemy tutaj raczej o urojeniach zbiorowych :)
20.07.2021 14:43
Macie mądre argumenty, ale nie zapominajmy, że Hainer to wykształcony człowiek i chyba musiałby być debilem, by myśleć naprawdę, że odrobiliśmy pracę domową. W ostatnich latach nie potrafimy odrobić pracy domowej. Rewolucja kadrowa przebiega niedobrze, bo nie widać na horyzoncie zastępców Neuera, Lewandowskiego. Z Müllerem było podobnie, lecz na szczęście Hasan z Musialą trafił w dziesiątkę (co zdarza mu się bardzo rzadko)
20.07.2021 13:48
@seco555 nie wyzywam tylko stwierdzam niestety fakt. Pijesz do mnie, sugerujesz mi rzeczy, których nie napisałem, nawet w artykule, w którym słowem się nie odezwałem. To była reakcja z mojej strony bo niejednokrotnie mnie zaczepiałes i zacząłem grać w twoja grę. Był to jednak jednorazowy wybryk bo nie mam w zwyczaju dostawać ostrzeżeń :)

I raz jeszcze podkreślę, że ja tutaj przychodzę rozmawiać o tematach Bayernu, a nie urojeniach na mój temat.
20.07.2021 13:38
@misza odnośnie piaskownicy - Twoja konwersacja pod tym wątkiem wyglądała tak:
- wpadasz tutaj i piszesz, że nie ma merytorycznej dyskusji,
- wyzywasz od trolii,
- następnie piszesz, że sprowadzam rozmowę do piaskownicy.
20.07.2021 11:27
@seco555 proponujesz rozmowę rodem z piaskownicy? Nie wchodzę w to. Nie mam zamiaru tłumaczyć się z tego, że nie jestem wielbłądem, a domniemam, że tutejsza społeczność również nie jest zainteresowana takimi dysputami.

@FanGraczyBayern oceniam fakty. A fakt są takie, że takie, a nie inne zarządzanie daje najlepsze wyniki w Europie w ostatnich latach. I tego niektórzy, którzy ciagle prawią o rym jak to złe się dzieje w tym klubie. Nie kogą znieść.
20.07.2021 10:54
@misza apelujesz o coś co sam robisz na każdym kroku. Dobre :D ;D
20.07.2021 10:54
@misza
Przestan gadać jak to dobrze jest. Co roku praktycznie to samo i 13-14 zawodników z pola +2 bramkarzy na ławce i nie ma kim grać.

I tak tylko Ty piszesz o upadku Bayernu. To ty sobie dorabiasz, że ktoś coś takiego pisze, a potem apelujesz, żeby nie dorabiać sobie czegoś czego nikt nigdy nie pisał.
20.07.2021 10:49
@seco555 sam człowieku pod innym artykułem(w którym nawet nie zabrałem głosu) piłeś do mnie (co jest mega słabe) i twierdziłeś jak to sugeruję, że mamy najlepszy zarzad na świecie.

Ja dziesiątki razy powtarzałem, że nie interesują mnie takie dyskusje i nigdy nie powiedziałem, że ktoś jest najlepiej/najgorzej zarządzany.

Edytowano : 2021-07-20 10:50:23

Ja przewiduje katastrofę? Dobre ;D ;D
20.07.2021 10:46
@misza jedyna osobą, która przewiduje katastrofę to Ty. I jak tutaj nie przytaczać Twoich wypowiedzi ? Swojego czasu pisałeś bardzo mądre słowa o nadinterpretacji wypowiedzi przez inne osoby ? Uśmiać się można :)
20.07.2021 10:10
@seco555 wystarczająco długo żeby przeżywać ogromne sukcesy oraz ogromne rozczarowania i porażki.
20.07.2021 10:07
Dokładnie, czas wdrukuje wszystko. Pora wreszcie się do tego stosować, a nie raz za razem siać defetyzm.

Zresztą, to trochę zabawne. Zdecydowana większość tutaj prawi o fatalnym zarządzaniu w ostatnich latach (kilku, kilkunastu?), przewiduje katastrofę, ale jak fakty mówią co innego to…poczekajmy? Uśmiać się można :)
20.07.2021 10:02
@tapczan tak jak pisałem „hold your horses” czas weryfikuje każdego. Nie wiem ile lat kibicujesz Bayernowi, ale dość niedawno przeżyliśmy czasy podobnych wynalazków, niestety Bayern wyszedł na tym bardzo źle. Sezonowi kibice sukcesu mogą nie pamiętać.
20.07.2021 09:51
@seco555 tak tak wiemy, że ten ranking to ściema, propaganda i wcale nie jest za wyniki osiągane w europejskich pucharach. Jest to fart, niesprawiedliwość statystyki i Bayern jest specjalnie traktowany i ma inaczej liczone punkty od innych żeby oszukać rzeczywistość.
20.07.2021 09:35
20.07.2021 09:19
@Prezes42 heh dokładnie. Od dekad staczamy się i osłabiamy kadrę z roku na rok - https://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/#/yr/2021
20.07.2021 09:10
Propaganda sukcesu? Hmm Trzeba dodać jeszcze, że Bayern stacza się co raz niżej :) Już nam pół Europy odpłynie. Fatalnie zarządzany klub będący na 1 miejscu w rankingu Europejskim. Co to się dzieje z tym Bayernem :)
20.07.2021 00:55
W wypowiedziach władz i trenera coraz częściej słyszymy zachwyt nad składem i samozadowolenie ze sprawowanego zarządu. To prawda, że są w podstawowej jedenastce silni zawodnicy, którzy mogą przy dobrej formie walczyć o najwyższe cele, ale prawdą jest też, że kontuzje prawie w każdej kolejce eliminują kogoś z pierwszej jedenastki a zmiennicy są na poziomie 2 bundesligi albo na poziomie juniorów. Z taką kadrą Panie Heiner może jakoś uda się wygrać mistrzostwo ale nic więcej i nie wierzę że Pan tego nie wie. No właśnie - a może zarząd powinien po prostu jasno określić cele. Jeśli ograniczamy się do mistrzostwa i pucharu to rzeczywiście możemy oszczędzać. Zarząd zrobi sobie podwyżki, resztę kasy przeznaczy na jakiś szczytny cel i wszyscy będą szczęśliwi, Kibice przestaną się niepokoić i martwić o kontuzję na końcu sezonu i o wyniki w CL bo od razu będziemy wiedzieli że nie to jest celem. Z klubem w ostatnim czasie pożegnało się wielu trenerów, ale także działacze. Może pora zastanowić się dlaczego tak się stało. Czy "Mia san Mia" ma jeszcze dla wszystkich to samo znaczenie.
19.07.2021 22:17
Dokładnie, szkoda komentować.
19.07.2021 21:17
Niestety ale tak długo jak Uli będzie rządził z tylnego fotela nic się nie zmieni. Oficjalnie się wycofał ale cały czas trzyma ręce na FCBM. Mam wrażenie że obecny zarząd nawet nie pierdnie bez jego pozwolenia.
19.07.2021 20:39
@tapczan
Nie, nie znaczy. Chodzi mi o to, że według ich słów wszystko zawsze w Bayernie było piękne i cudowne, każda decyzja była trafna, kadra niezmiennie była świetna oraz kompletna i generalnie nikt nigdy nie popełniał błędów. Tylko, tak jak pisałem, robili to w miarę umiejętnie, byli w swoich słowach dość wiarygodni. Rzecz jasna po latach zdarzało im się powiedzieć prawdę i przyznać do błędu, jak np. w przypadku Hoenessa, który stwierdził, iż zarząd postąpił niewłaściwie zwalniając Rehhagela w 1996 r. Hainer i Salihamidzic są przy nich jak mali krętacze, których słowa tak bardzo mijają się z rzeczywistością, że słuchając ich wypada się tylko za głowę złapać.
19.07.2021 19:37
"Uzupełniliśmy kadrę Upamecano, Richardsem i Ulreichem. Odrobiliśmy pracę domową już na samym początku " -także kadra jest kompletna i gotowa osiągać sukcesy ,gablota już czeka na trofea... Rozumiem tez że w sezonie 19/20(czyli wtedy kiedy tak mi się wydaje mieliśmy dość dobry skład) kadra była za szeroka co tylko przeszkadzało?!
19.07.2021 19:19
@nyy32 to znaczy, że poza propagandą Hoenessa i Rummenigge nie było sukcesów ? Ciekawe.
19.07.2021 19:12
@nyy32
Oni nic nie uprawiają xD jeden coś biadoli o byciu sexi i expresie do kawy a drugi o pracy domowej..normalnie to jak a tego filmu głupi i głębszy

Edytowano : 2021-07-19 19:13:22

*Głupi i głubszy
19.07.2021 18:56
Hoeness i Rummenigge zawsze uprawiali propagandę sukcesu i szło im to całkiem nieźle. Hainer i Salihamidzic starają się ich naśladować, ale są w tym tak żałośni że aż śmieszni.
19.07.2021 18:47
Tak szczerze to "prace domową" można odrobić ale pytanie czy jest ona dobrze odrobiona ? Sezon to zweryfikuje ;]
19.07.2021 18:44
Prace domową odrobili.. chociaż by głupio nie gadali.

Edytowano : 2021-07-19 18:45:09

Nie widzę nowego PO, ŚP.. przedłużenie kontraktu Leona, Süle..
19.07.2021 18:43
Aha, czyli brak prawego obrońcy, czwartego skrzydłowego, środkowego pomocnika to pies. Do tego odeszło trzech piłkarzy mogących grać na stoperze to przyszedł jeden... Do tego brak jaj w negocjacjach w kontekście piłkarzy jak Coman, Suele i Leon....
19.07.2021 18:38
Dzień dobry, chciałbym zgłosić kropkę.
19.07.2021 18:37
Szkoda komentować. :)
19.07.2021 18:31
ciekawe jaka prace domowa odrobili; kontraky Leona i Tolisso nadal nieprzedluzone...
19.07.2021 18:23
To takie podsumowanie składu:
BR: Neuer, Ulreich, Hoffmann - tu chyba nie ma co komentować, rola rezerwowych marginalna.
PO: Pavard, C.Richards (cholera wie jaka to pozycja i czy sie nadaje do czegokolwiek?) - no i fajnie, zawodników od groma, NIC się nie zmieniło. Aha no i Sarr...taa...
ŚO: Sule, Upamecano, Nianzou (na razie niewypał, kontuzje), Lucas (kontuzja, znowu) - realnie mamy na ten moment Dayota, kloca i niewypał. No fajnie to wygląda. Doszedł 1 zawodnik, odeszło 2.
LO: Davies (jak się ogarnie to top), O.Richards - mamy młodego szybkiego i młodego szybkiego. Z tego co kojarze to żaden niezbyt ogarnia grę z tyłu. No i Davies ma kontuzję, ominie przygotowania.

ŚP: Kimmich, Goretzka, długo długo niiiiiiic, Tolisso (kiedy kontuzja? Może sprzedaż?), Cuisance (śmiech), Roca (kontuzja, kolejny niewypał Hasana za pół darmo którego musimy trzymać i mu płacić) - no to mamy 2 do gry i nikogo na ławce. No może na 3 mecze w sezonei się Coco uruchomii o ile zabiegu nie będize miał.
Ofensywa: Musiala, Muller - młodziak i weteran. No też szał.
Skrzydłowi: Sane aka "w końcu odpali", Gnabry, Coman (o ile nie odejdzie moze zagra z miesiąc w formie) - też szał. Wystarczy jeden uraz, brak formy Sane/Comana/Gnabryego (nigdny nie byli wszyscy w formie, zawsze ktoś kopie sie po czole) i mamy znowu upośledzony jeden bok.

N: Lewy (topka), Choupo (zmiennik na Mainz), Zirkzee (nauczył się coś w końcu?)

Podsumowując - Wg mnie co rok mamy gorszą kadre. Więcej sprzedajemy/oddajemy niż kupujemy. Jak kupujemy, to jakiś szrot "byleby był" a potem się martwimy że nie możemy ich sprzedać jak Sarra.

Nie mówię, że co roku mamy wygrywać LM. Ale boli mnie to, że nasz zarząd nic nie uczy się na problemach poprzedniego sezonu. Pamietamy minę Salihamidzicia jak Coman się położył w jednym z meczów bo go zabolało w kolanie? Jaki miałstrach w oczach bo nie miał już kto grać bo np zawalił negocjacje z Odoiem? Pameitamy jak mieliśmy tak mało zawodników, że musieli juniorzy na ławce siedzieć, w tym 2 bramkarzy? My pewnie tak. Zarząd nie. Oddaliśmy kluczowych zawodników jak Alaba, Boateng i Javi, a przychodzi w ich miejsce gość z drugiej ligi angielskiej i Upamecano.



Czy leci z nami pilot?
19.07.2021 18:10
Van de beek też do wyciągnięcia, o młodziak może obstawić trzy pozycje. Ale tak czy inaczej każdy tutaj może dać nazwisko co z tego jak bayern biedny bo całą kasę wydali...i nawet na waciki nie ma
19.07.2021 18:02
OK, jeśli chodzi o LO to rzeczywiście nie ma co panikować, ale na kilku innych pozycjach (PO i ŚP) bardzo daleko do odrobionej pracy domowej i są spore zaległości.

Edytowano : 2021-07-19 18:04:06

Jeśli chodzi o sprawę sparingu czy innych bonusów to jakoś zupełnie nie martwię się nawet jeśli to jest na gębę.
19.07.2021 18:00
Może i praca domowa odrobiona ale chyba nie do końca i dobrze by było ją dokończyć.

Co do DFB i Flicka to sprawa prosta związek chciał związek dostał a w zamian my dostaliśmy Nagelsmanna którego RBL zadziwiająco łatwo nam sprzedało.
19.07.2021 17:59
Ja nie chcę zabrzmieć monotonnie ale kilka osób wspomniało najistotniejsze miejsce do wzmocnienia - ŚP (PO nie liczę bo wierzę że Julian pomyśli i da szansę Ch. Richardsowi). Akurat na ŚP jest duuuużo ciekawych nazwisk za naprawdę uczciwe pieniądze. Taki Neuhaus za 40 mln dla zdrowo myślącego człowieka to naprawdę fajna opcja (jego wartość wyceniana na 38 mln) a już nie wspomnę o tych, którym się kończą za rok kontrakty - z Camavingą i Zakarią na czele...
Wystarczy się po prostu zainteresować i popatrzeć a nie sadzić takie farmazony, że nie ma nazwisk a przede wszystkim pieniędzy. Przy sytuacji z trenerem też kasy nie było a jak zarząd znalazł się pod ścianą do nagle ok. 25 mln na Juliana się momentalnie znalazło. I nie gadaj już tych głupot z odrobioną pracą domową Panie Hainer, bo to niemal tak bezsensowne jak słynne "nadal jesteśmy sexy" Hasanka...
#MiaSanMia
19.07.2021 17:31
@Pir5
Ja osobiście nie wierze ze nie ma nikogo ciekawego na rynku, za rozsądne pieniądze..nikt tutaj nie wymaga jakiś super extra zawodników. Ale zmiennik na środek pomocy by się naprawdę przydał, bo przecież są kontuzje, zawieszenia itp. A bayern oprócz kimmicha i goretzki nie ma kim straszyć w środku:/
19.07.2021 17:08
Musi zostać Richards Ch. i dokupić środkowego pomocnika(+ewentualnie wyp. Roberto) . Aż o tyle błagam?! No właśnie nie. Roca wypadł to kto w razie kontuzji Kimmicha czy Leona. Tolisso który może też się połamać czy Cuisance. Może utrata mistrza was tego nauczy, chociaż liczę na historyczne 10 mistrzostwo z rzędu.
19.07.2021 16:59
Praca domowa odrobiona ale ocena to 2+ na więcej sobie nie zasłużyli.. pomimo tego że przyszedł Upa to i tak nie zmienia faktu że kadra jest dość wąska i nie ma odpowiednich zmiennikow a do tego dochodzi zabawa w kotka i myszkę w przedłużaniu kontraktów.
19.07.2021 16:58
Absolutny optymizm ? To Ja już jestem "zrelaksowany", sezon jest nasz ! Tylko żeby nie było że ten "absolutny optymizm" i "niesamowity duch" gdzieś uleciał w trakcie sezonu i Julian tak jak Flick nie miał kim grać "jakościowo" ;]
19.07.2021 16:52
taki doswiadczony a taki glupi; zwolnilismy trenera ktory wygral wszystko i to za darmo a oni nam cos obiecali nam przysluge! nie powiedzieli co i niczego nie podpisali ale obiecali!

***** *** /FACEPALM
19.07.2021 16:50
Hehe już wcześniej było o tym odrobieniu pracy domowej... Niczym Hasan i jego "jesteśmy sexy".

Hainer może i ma rację z tym odrobieniem pracy domowej... zapomniał tylko,że lekcje były zadane nie tylko z historii ale i jeszcze matematyki, fizyki i biologii;-)
19.07.2021 16:47
Mam coraz większe wrażenie, że Hainer nie wiele wie o piłce. On jest ekspertem od finansów i po to jest zatrudniony.
19.07.2021 16:37
Top3 najgłupszych cytatów z Hainera. Ale stwierdzenia "siedmiu graczy wraca z wypożyczenia" (w kontekście wzmocnienia siły kadry) nie będzie łatwo przebić.
19.07.2021 16:28
Mam wrażenie, że nasi się trochę oderwali od rzeczywistości