Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów oraz partnerów.
Na przestrzeni ostatnich tygodni i miesięcy, Bayern
Monachium zawarł kilka kolejnych partnerstw oraz przedłużył obowiązujące już
umowy partnerskie. Tym razem „Bawarczycy” ogłosili, że zawarli umowę z Ehrmann.
Żeby być dokładniejszym, należy podkreślić, iż umowa
partnerska dotyczy tylko ekipy FCB Frauen – kontrakt został podpisany na trzy
najbliższe sezony.
W przyszłości logo nowego partnera pojawi się między innymi na koszulkach zawodniczek pod ich numerami podczas meczów Bundesligi. Ponadto partnerstwo będzie opierało się także na bogatym w białko odżywaniu i korzystaniu z gamy produktów „High Protein”.
− Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z Ehrmann. Podobnie jak Bayern, firma ta reprezentuje nie tylko najwyższą jakość, ale także tradycję, więzi regionalne i wartości rodzinne. Ehrmann i Bayern mają wspólny cel, jakim jest dalsze promowanie społecznego wpływu kobiecej piłki nożnej – powiedział dyrektor finansowy FCB.
− Nasze zawodniczki przekazują młodym ludziom, a zwłaszcza dziewczętom i kobietom, że wszystko jest możliwe, jeśli konsekwentnie podążają swoją ścieżką – podsumował Michael Diederich.
REKLAMA
Komentarze