DieRoten.pl
Reklama

BVB otwiera się na rynki azjatyckie

fot. Mat. prasowe
Reklama

Borussia Dormtund wierzy, że rywalizacja z Bayernem Monachium pomoże im otworzyć się na nowe rynki na całym świecie i pozwoli wypracować sobie silną markę na światowym rynku. Bundesliga jest jedną z najsilniejszych lig na świecie, jednak nie jest tak popularna jak Premier League i La Ligia, które otwierają się wciąż na nowe rynki. BVB chce za wszelką cenę stać się bardzo znanym klubem poza Europą. Klub jest pewny, że rywalizacja z Bayernem będzie kluczowym narzędziem w walce o nowe rynki.
 
"Bundesliga znana jest głównie z silnego Bayernu Monachium" powiedział nowy szef BVB do spraw rozwoju biznesu i spraw międzynarodowych Benedikt Scholz. "Kluby muszą do tego zmierzać w tym samym kierunku. Rywalizacja pomiędzy dwoma klubami może mieć bardzo dobre skutki. Emocjonujące derby czy wyścig po tytuł Mistrzostwa Niemiec do samego końca, sprawiają, że Bundesliga jest znacznie atrakcyjniejsza." dodał.
 
"Sądzę, że jednym z powodów, dla których Barcelona i Real Madryt stały się światowymi markami jest ich dzika rywalizacja w El Clasico. Dortmund ma dwa bardzo ważne kryteria, by wyrobić sobie markę za granicą. Musi być autentyczna więź i musimy być pewni tego i wierzyć zawzięcie w to, że będziemy w stanie rozwijać się cały czas na przestrzeni lat."
 
BVB otwarło właśnie biuro w Singapurze by ułatwić rozwój i budowanie marki. Klub zaplanował również wyjazd do Azji na koniec sezonu, by rozegrać spotkania towarzyskie z Japonią, Singapurem oraz Malezją. "Podróż do Azji będzie wisienką na torcie w naszej strategii rozwoju marki na rynki azjatyckie. Następnie będziemy chcieli skupić się na rynku w USA w 2016 roku, kiedy już ustabilizujemy się na rynku w Azji." powiedział Scholz.
Źródło:
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...